DieRoten.pl
Reklama

Bayern zawarł partnerstwo z Adobe do 2025 roku

fot. PodStadionem.pl
Reklama

Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów.

Dzisiejszego poranka klub ze stolicy Bawarii potwierdził, że zawarł kolejne partnerstwo – tym razem nowym partnerem Bayernu Monachium zostało amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne Adobe.

Współpraca będzie początkowo ważna przez 3 najbliższe lata. Celem osiągnięto porozumienia i współpracy będzie nie tylko poprawa wewnętrznych procesów w klubie, ale i również rozwój spersonalizowanych doświadczeń dla kibiców na całym świecie.

Oliver Kahn (prezes FCB):

Dzisiejszy kibic Bayernu jest obeznany z technologią cyfrową i zawsze zainteresowany nowymi sposobami bycia blisko naszego klubu i naszych zawodników. Dlatego chcemy tworzyć zrównoważone i trwałe interakcje, które przynoszą radość naszym fanom na całym świecie. Inwestujemy tu w długoterminową strategię cyfrową, której sercem są aplikacje korporacyjne firmy Adobe, co pozwoli pogłębić interakcje naszych fanów z klubem i zainspirować kolejne pokolenia na długie lata.

Anil Chakravarthy (prezes Digital Experience Business w Adobe):

− Bayern ma miliony fanów na całym świecie i jest liderem w rewolucjonizowaniu doświadczeń kibiców. Dzięki temu partnerstwu FCB stworzy bardziej spersonalizowane doświadczenia, aby fani mogli celebrować pasję i serce klubu, gdziekolwiek są.

Bayern zamierza przejść na korzystanie z takich platform jak Adobe Experience Cloud, Adobe Real-Time CDP, Adobe Document Cloud i Adobe Acrobat Sign, aby połączyć swoich kibiców z klubem w nowy sposób i usprawnić cyfryzację.

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...