Bayern Monachium nie próżnuje ostatnimi miesiącami. Klub ze stolicy Bawarii dba o swoją markę nie tylko na rynku krajowym, ale otwiera się i również na rynek międzynarodowy.
Po otwarciu swojego biura w Nowym Jorku „Bawarczycy” otwierają się również na rynek azjatycki, gdzie otwarte zostało biuro w Szanghaju. Oficjalne otwarcie w chińskiej metropolii nastąpiło o 11 godzinie czasu lokalnego (4:00 nad ranem czasu europejskiego).
Na ceremonii otwarcia był obecny prezes klubu Karl-Heinz Rummenigge, członek zarządu Joerg Wacker i dwójka ambasadorów Bayernu – Bixente Lizarazu oraz Giovane Elber. Łącznie zaproszonych zostało 120 gości ze świata polityki, przemysłu i mediów.
– Po otwarciu naszego biura w Stanach Zjednoczonych jesteśmy zadowoleni, że otwieramy się na tutejszy rynek w Szanghaju. Taki zabieg pozwoli nam wzmocnić kontakt z naszymi fanami, fanklubami, stowarzyszeniami i innymi instytucjami – mówił zadowolony Rummenigge.
– Z naszych ostatnich wyjazdów do Chin mamy tylko i wyłącznie wspaniałe doświadczenia. Ponadto przekonaliśmy się o tym jak wielkim szacunkiem cieszy się nasz klub w tym kraju – dodał jeszcze prezes „Dumy Bawarii”.
Swojego komentarza w związku z tym wielkim wydarzeniem udzielił także dyrektor do spraw międzynarodowych i strategii rozwoju klubu – Joerg Wacker.
– Posiadamy wielką bazę fanów w Chinach z liczbą liczącą obecnie ponad 136 milionów kibiców. Chcemy wzmocnić nasz dialog z nimi. Będziemy oferować chińskiemu rynkowi właściwe rozwiązania, szczególnie jeśli chodzi o młodzież – powiedział Wacker.
– Razem z naszymi partnerami będziemy chcieli tworzyć specjalne oferty dla naszych chińskich fanów, aby FC Bayern stał się dla nich jeszcze bardziej namacalnym doświadczeniem – zakończył członek zarządu FCB.
Głównym celem będzie rozszerzenie rozpoznawalności marki Bayernu w Chinach i na całym świecie a także intensyfikacja kontaktów z kibicami Bayernu Monachium.
So sieht das neue Büro des #FCBayern in Shanghai aus: https://t.co/jGIB6SDi5E pic.twitter.com/WUHYSIJEiu
— FC Bayern München (@FCBayern) 22 marca 2017
Co więcej dojdzie również do poszerzenia współpracy z obecnymi sponsorami zarówno na rynku azjatyckim jak i amerykańskim. Inne ważne projekty obejmują organizowanie partnerstwa w młodzieżowej piłce i tworzenie innych zabiegów marketingowych jak przykładowo „Legend Trophy Tour” czy “Audi Summer Tour”.
Przypomnijmy już w lipcu Bayern odwiedzi Chiny oraz Singapur, gdzie odbędzie się tegoroczna edycja „Audi Summer Tour”. W ramach tego towarzyskiego turnieju obędzie się kilka sparingów takich jak:
Terminarz letniego tournee
19 lipca - Bayern vs Arsenal | Szanghaj
22 lipca - Bayern vs AC Milan | Shenzhen
25 lipca - Bayern vs Chelsea | Singapur
27 lipca - Bayern vs Inter | Singapur
Komentarze