DieRoten.pl
REKLAMA

REKLAMA

Audi Cup 2017: Ostatni dzień zmagań

fot. Ł. Skwiot

Wczorajszego dnia rozpoczął się towarzyski turniej "Audi Cup". Na Allianz Arenie oprócz Bayernu Monachium będziemy mogli zobaczyć także Liverpool, Neapol oraz Atletico Madryt.

Za nami pierwszy dzień zmagań towarzyskiego turnieju „Audi Cup”. Jest to nie tylko prawdziwa piłkarska gratka, ale i wstęp do Ligi Mistrzów. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami dziś późnym popołudniem czeka nas mecz o 3. miejsce oraz finał.

REKLAMA

Miejscem spotkania będzie Allianz Arena w Monachium, zaś gospodarzem turnieju jest nie kto inny a monachijski Bayern. W starciu o trzecie miejsce czeka nas pojedynek Polaków, albowiem Bayern Roberta Lewandowskiego zmierzy się z Napoli Arka Milika i Piotrka Zielińskiego.

W meczu finałowym o trofeum „Audi Cup” zmierzy się Liverpool, który ograł wczoraj z łatwością „Bawarczyków” 3:0 oraz Atletico Madryt, które ograło włoskie Napoli 2:1.

„Audi Cup” to nie tylko okazja do sprawdzenia na jakim etapie przygotowań do sezonu są poszczególni zawodnicy – jest to również swego rodzaju przedsmak tego co czeka nas w nachodzącym sezonie Ligi Mistrzów.

Premier League – Liverpool

Angielską Premier League reprezentuje Liverpool, którego trenerem jest doskonale nam znany Juergen Klopp, który w przeszłości miał okazję przez kilka lat prowadzić Borussię Dortmund. Anglicy od momentu przejęcia zespołu przez niemieckiego szkoleniowca znacząco umocnili swoją pozycję w rodzimej lidze, zaś dobre wyniki w minionym sezonie poskutkowały, że LFC walczy obecnie o awans do Ligi Mistrzów. Podczas trwania „Audi Cup” Juergen Klopp będzie musiał sobie radzić między innymi bez Divocka Origiego czy Mamadou Sakho.

– Jesteśmy szczęśliwi, że zaakceptowaliśmy zaproszenie udziału w Audi Cup. Każde spotkanie będzie zacięte i dynamiczne, dlatego to dla nas ważne, aby spróbować tutaj swoich sił – powiedział Klopp.

Serie A – SSC Neapol

Z kolei włoską Serie A reprezentuje doskonale nam znany SSC Neapol, w którym występuje dwójka Polaków, a mianowicie Arkadiusz Milik oraz Piotr Zieliński. W minionym sezonie podopieczni Maurizio Sarriego zakończyli zmagania ligowe na trzecim miejscu i z sukcesem przeszli przez fazę grupową Ligi Mistrzów. Wielkim przywilejem włoskiego zespołu jest fakt, iż wszyscy zawodnicy są w pełni sił i Sarri nie musi się martwić kontuzjami w swojej ekipie. Cały Neapol zdaje sobie sprawę, że to nie tylko towarzyski turniej, ale przede wszystkim okazja do rywalizacji z europejską czołówką.

Gramy przeciwko światowej klasy drużynom, to dla nas bardzo ważny turniej! powiedział podczas wczorajszej konferencji prasowej Maurizio Sarri.

La Liga – Atletico Madryt

Czwartym ostatnim uczestnikiem tegorocznej edycji „Audi Cup” jest ekipa Atletico Madryt, której „Bawarczycy” nie wspominają zbyt dobrze, chociażby na wspólne pojedynki w Lidze Mistrzów. Diego Simeone wraz ze swoimi podopiecznymi, podobnie zresztą jak pozostałe zespoły nie przyjechał do Monachium, aby podziwiać widoki, tylko odnieść decydujące zwycięstwo i zaznaczyć swoją pozycję w Europie przed rozpoczęciem nowego sezonu. Półfinalista ubiegłego półfinału Ligi Mistrzów podobnie jak ekipa z Neapolu nie musi się przejmować problemem kontuzji – wszyscy zawodnicy są zdrowi i mogą zagrać.

REKLAMA

 – To dla nas wielki zaszczyt i przyjemność mieć okazję wzięcia udziału w takim turnieju jak Audi Cup. Mamy nadzieję, że odegramy tutaj wielką rolę – mówił z kolei Diego Simeone.

Bundesliga – Bayern Monachium

Dla „Bawarczyków” nadchodzący turniej, to nie tylko okazja do zmazania złego wrażenia po ostatnich sparingach podczas tournee po Azji, ale i również możliwość godnego zaprezentowania się światu piłki nożnej przed startem rozgrywek. Fakt, że gospodarzem turnieju jest Bayern Monachium dodatkowo motywuje podopiecznych Carlo Ancelottiego, którzy z niecierpliwością wyczekują dwóch następnych spotkań. Co więcej dla monachijczyków udział w tym turnieju będzie okazją do przygotowania się do meczu z BVB o Superpuchar Niemiec w przyszłą sobotę.

Audi Cup to dobry i odpowiedni test, to będzie zarazem dla nas wyraźne wyzwanie przed niezwykle ważnym pojedynku z BVB w sobotę – podsumował Carlo Ancelotti.

Audi Cup 2017

Turniej na Allianz Arenie zainauguruje pojedynek SSC Neapolu z Atletico Madryt. Spotkanie rozpocznie się 1 sierpnia o 17:45. Zwycięzca tego finału awansuje do finału turnieju, gdzie poczeka na swojego przeciwnika – w drugim meczu o 20:30 Bayern zmierzy się z Liverpoolem.

Z kolei 2 sierpnia (środa) czekać nas będzie bój o 3. miejsce oraz starcie finałowe. Jak łatwo się domyślić w meczu o brązowy medal powalczą przegrani półfinałów – spotkanie odbędzie się o 17:45, zaś finał rozpocznie się już o 20:30.

Dokładny terminarz prezentuje się następująco:

1 sierpnia 17:45

Neapol vs Atletico 1:2

1 sierpnia 20:30

Bayern vs Liverpool 0:3

REKLAMA

2 sierpnia 17:45

Mecz o 3. miejsce: Bayern vs Neapol

2 sierpnia 20:30

Mecz finałowy: Atletico vs Liverpool 

Spotkania podczas „Audi Cup” pokaże kilka stacji telewizyjnych – w Polsce transmisję przeprowadzi natomiast stacja Eurosport 1. Kanały na których będzie można zobaczyć turniej:

– ARD
– ITV 4
– On Sport
– Sharjah Sports TV
– Tivibu Spor 1
– Eurosport 1

Sytuacja kadrowa “Bawarczyków”

Carlo Ancelotti nadal musi sobie radzić bez dwójki kontuzjowanych zawodników, a mianowicie Manuela Neuera oraz Juana Bernata. To nie koniec zmartwień "Carletto", albowiem do gry niezdolnych jest jeszcze kilku innych piłkarzy.

Były trener Realu czy PSG musi sobie radzić przede wszystkim bez Arjena Robbena oraz Jerome'a Boatenga – klub nie chce podejmować zbędnego ryzyka, dlatego też obaj zawodnicy nie znajdą się dziś ponownie w kadrze.

Wczorajszego dnia w pojedynku z Liverpoolem lekkich urazów nabawił się Thiago Alcanatara, David Alaba oraz James Rodriguez. Całej trójki zabraknie dziś w kadrze.

REKLAMA

Trener „Gwiazdy Południa” będzie miał jednak do swojej dyspozycji zawodników, którzy w ubiegłą sobotę wznowili treningi – niewykluczone, że w zespole Bayernu zadebiutuje dwójka nowych zawodników, czyli Niklas Suele oraz Sebastian Rudy.

− Suele i Rudy trenowali bardzo dobrze i powinni zagrać nieco podczas Audi Cup. Będą również gotowi na sobotni Superpuchar Niemiec – oznajmił podczas poniedziałkowej konferencji Ancelotti.

Zadośćuczynić po wczorajszej porażce

Nikt w Monachium nie ukrywa, że wczorajszy wynik jest wielkim rozczarowaniem, zaś klub nie znajduje się w odpowiedniej formie. Mistrzowie Niemiec pragną jednak zareagować dziś odpowiednio na porażkę z "The  Reds".

W jednym z wywiadów Franck Ribery zaapelował do swoich kolegów z drużyny, aby Ci podnieśli się po porażce i pokazali prawdziwy charakter. Francuski skrzydłowy podkreślił również, że zespół musi zmienić swoje nastawienie i ponownie grać jako drużyna.

Wszyscy jesteśmy zawiedzeni, ponieważ jesteśmy Bayernem Monachium i chcemy wygrywać każdy mecz. Musimy znowu zacząć grać jako drużyna! Nie graliśmy dobrze przeciwko Liverpoolowi. Dlatego musimy odpowiednio zareagować w meczu z Napoli – powiedział Franck Ribery.

Powagę z całej sytuacji zdaje sobie również sam Karl-Heinz Rummenigge, który dostrzega podobnie zresztą jak Carlo Ancelotti, że "Bawarczykom" wciąż daleko do wysokiej formy.

− Musimy błyskawicznie odzyskać swoją najlepszą formę, odbudować kondycję, podwyższyć tempo gry i zacząć znowu wygrywać. Wciąż mamy jeszcze dwa tygodnie do startu rozgrywek ligowych, ale trzeba mieć na uwadze, że czas biegnie bardzo szybko – podsumował "Kalle".

Źródło: Własne
GabrielStach

Komentarze

REKLAMA

A Ja wierze ze wygramy!

02-08-2017, 20:31:38

Szału na pewno nie będzie - nie jest to jakieś ważne trofeum i zobaczcie, że tylko 5 razy w całej historii je wygraliśmy. Bayern w gazie ma być kwiecień/maj bo wtedy zaczyna się gra o cele w danym sezonie. Inaczej w wypadku naszych ostatnich rywali Milan, Liverpool, Napoli zaczynają w eliminacjach LM lub LE o oni muszą te mecze wygrać, żeby sezon nie był stracony, więc forma potrzebna już teraz...
Obstawiam, że mecz z Borussia będzie bez fajerwerków... 1-1.. karne.. w karnych loteria...

02-08-2017, 20:26:29

Ulreich - Kimmich, Hummels, Martinez, Alaba - Tolisso, Vidal - Coman, Muller, Ribery - Lewandowski. Inaczej to nie powinno wyglądać, chyba że ktoś się wysypie na treningu, a do tego mamy talent :(

02-08-2017, 20:23:15

A twój typ wyniku z bvb?oczywiście że zagramy w najsilniejszym możliwie składzie to?

02-08-2017, 20:19:49

Scholl jestem bardzo nie zadowolony bo tak naprawdę zarząd strasznie się sprzedał i robił wszystko dla pieniędzy, a nie dla piłkarzy. Meczy było za duże i bezsensowne tourne po Azji i ciągłe spotkania z fanami i sponsorami. Rozsądnie było jechać np. do Hiszpanii na 10 dni.. w tym czasie zagrać z 3 mecze - 2 z średniakami i 1 z kims z TOP'u.. do tego na początku 1 mecz z jakimi amatorami w Niemczech no i 2 mecze na Audi Cup u siebie i to wszystko ... do tego w takiej Hiszpanii to najlepiej ośrodek gdzieś z dala od ludzi, zeby czas był tylko dla zespołu. No tak tylko z takiego tourne to kasy by nie było..
Ale nie popadam też w skrajność bo skład ani razu nie wyszedł w pełni podstawowy.. wystarczy chociaż na pozycje bramkarza spojrzeć... normalnie bedzie Neuer (TOP światowy) a tak graliśmy głownie bramkarzem, który będzie na codzień w 4 lidze bronił albo bramkarzem, który jest już na emeryturze..

02-08-2017, 20:14:28

pograli i przynajmniej wiedza że w LM będą mieć mega ciezko z najlepszymi drużynami...może i lepiej niż bić jakiś ogórków panowie!! dostaliśmy lanie w tych sparingach i teraz trzeba zabrac się ostro do roboty...bedzie kadra pełna beda wyniki!! wszystko zależy od Ancelottiego! narazie wyglada jak dziecko w mgle, ale zarzad pewnie nie pusci tego płazem, a przynajmniej mam taka nadzieje.

02-08-2017, 20:10:29

Dokładnie sparing sparingiem ale wychodzisz w koszulce BAYERNU i przynosi wstyd klubowi będzie ciężko

02-08-2017, 20:09:25

Wstyd w Azji i jeszcze gorszy u siebie.

02-08-2017, 20:07:52

Piotrek89r a Ty jesteś zadowolony z postawy zespołu przez ten okres przygotowawczy? To jakaś kpina co pokazali na boiskach a tym bardziej na AA!

02-08-2017, 20:06:30

Piotrek89r żebyś się nie zdziwił

02-08-2017, 20:04:48

seba ty tak na poważnie? sądzisz, że Bayern w pełnym składzie odpadnie w grupie przy obecnej reformie Platiniego? jesli tak to chyba ty powinieneś kontaktować się z lekarzem..
Nie popadając w skrajności - Bayern losowany będzie z 1 koszyka czyli trafi np na grupę Manchester United, Anderlecht, Besiktas... Jeśli uważasz, że Bayern z takiej grupy nawet beznadziejnej formie nie wyjdzie to polecam iść się zarejestrowac od razu na stronie PSG czy City..

02-08-2017, 19:58:11

Seba dolkiadnie tak jak napisałeś!nie pamiętam czasów gdy Bayern przegrał tyle meczów z rzędu to już zaczyna być żałosne i czekam z niecierpliwością że wrócą na swój poziom

02-08-2017, 19:55:42

Meczu nie oglądałem, ale jedno mnie bardzo niepokoi - nie strzelamy bramek na własnym stadionie!!

02-08-2017, 19:53:26

"Panowie dzisiaj zagrało 16 piłkarzy Bayernu... w wtorki i środy na żywo hymn ligi mistrzów usłyszy 7... z czego tylko 4 usłyszy go z poziomu boiska... 3 z ławki... KROPKA"
z taką grą usłyszą go 6 razy

02-08-2017, 19:51:36

Zarząd ucieszy się z mistrzostwa, a w LM ważne, wystąpią, a czy w grupie czy w 1/8 polecą to bez różnicy dla zarządu.
W dupie mają ten klub nie w sercu.
Sknery zasrane

02-08-2017, 19:50:54

Panowie dzisiaj zagrało 16 piłkarzy Bayernu... w wtorki i środy na żywo hymn ligi mistrzów usłyszy 7... z czego tylko 4 usłyszy go z poziomu boiska... 3 z ławki... KROPKA

02-08-2017, 19:49:55

odnośnie kontuzji Jamesa na transfermarkt.de:
"James werde „in den kommenden Wochen“ ausfallen. Das kann auch gut zwei Monate oder mehr bedeuten"
Zwracam szczególnie uwagę na drugie zdanie, gdzie mowa jest nawet o możliwej absencji dwóch lub więcej miesięcy

02-08-2017, 19:47:12

Piotrek89r Nie lubię takiego gadania, bo kto powiedział, że będziemy prowadzić na wiosnę w BL? Kto powiedział, że będziemy w półfinale Pucharu Niemiec? No i kto wreszcie powiedział, że będziemy w ćwierćfinale LM? Póki co to Bayern musi bardzo postarać się, żeby to "jakoś" zaczęło wyglądać, bo teraz to wygląda dramatycznie.

02-08-2017, 19:47:03

Rudy do pierwszego składu?, a co on dzisiaj zagrał? z taka gra Rode V2...dzisiaj mielismy swoje okazje , ale nie pykło;/ BVB ponoć ma swoje problemy podobno z kontuzjami nie wiem dokładanie.

02-08-2017, 19:45:52

Okres przygotowawczy Bayernu w sezonie 2017/18:
https://www.youtube.com/watch?v=mSaTwMiZ6l4

02-08-2017, 19:43:14

A tak na poważnie to spokojnie.. ani razu nie zagraliśmy w takim składzie jak będziemy np wychodzić w LM. A forma? to nie potrzebna jest nam teraz tylko trochę na jesień no i super forma na wiosnę... Kwiecień/maj - wtedy będziemy oceniać zespół.. do tego czasu pewnie i tak będziemy prowadzić w lidze, będziemy już w połfinale pucharu Niemiec i chociaż w ćwierćfinale LM no i wtedy zaczną się schody i prawdziwy Bayern będzie oceniany..

02-08-2017, 19:43:08

ludzie którzy piszą że to tylko mecze przedsezonowe bla bla bla dajcie mi namiary na waszych lekarzy i na to co bierzecie też bym chciał , ta gra to skandal i hańbienie koszulki z logo Bayernu

02-08-2017, 19:42:28

Wątpie, by w raptem 3 dni nasza gra jak za dotknięciem magicznej różdżki się diametralnie odmieniła. IMO szanse w sobotę będziemy mieć jedynie wtedy, gdy BVB zagra jeszcze większy piach.

Edytowano : 2017-08-02 19:43:29

Choć z drugiej strony ciężko jest mi sobie wyobrazić, by ktoś mógł grać gorzej niż my na tą chwilę.

02-08-2017, 19:42:20

Coś czuję że Carlo za długo tu nie zabawi... Jeśli przegrany z bvb to jego posada może zawisnąć na włosku po tych ostatnich , nie bójmy się tak tego nazwać- Blamażach....

02-08-2017, 19:41:46

Zgadzam się z kolegą, na tę chwilę jesteśmy absolutnie bez formy i aż boję się sobotniego meczu z Dortmundem. Liverpool wczoraj nas po porostu zniszczył ,w każdym elemencie byli zdecydowanie lepsi. Teraz przegrywamy mecz o trzecie miejsce a pod względem gry raczej nic się nie zmieniło, niestety. Wiem że to jest tylko turniej towarzyski, ale musimy wierzyć że forma przyjdzie, nic innego nam nie pozostało.

02-08-2017, 19:39:59

WSTYD I HAŃBA !!!

02-08-2017, 19:39:48

Czas zapomnieć o tym żałosnym okresie, wyluzować i czekać na superpuchar. I wtedy zacznie się ocenianie.

02-08-2017, 19:38:02

10-pak Sanchesem w jednym meczu to powinno być jakieś złote trofeum na playstation, z serii "niemożliwych do wykonania". :D

02-08-2017, 19:37:58

W sobotę jednak liczę na Robbena w pierwszym składzie. Może te porażki dadzą do myślenia i przyjdzie jeszcze ktoś.

02-08-2017, 19:37:11

jackmarczuk@
andrzeju nie denerwuj się BL wygramy

02-08-2017, 19:36:33

Najgorsze jest to, że my nie stwarzamy sytuacji, w poprzednim sezonie mieliśmy z tym problem. Teraz gdy nie ma Robbena, Lewy strzelił focha, jest masakra, nikt nic nie wie.

02-08-2017, 19:36:06

Jeźdźce bez głowy w większości. Riberry będzie zajechany za tydzień a lewy będzie się obrażał, że nie dostaje patelni do wykończenia. Nie widać pomysłu na grę. Anczelotti out, klope welcome!

02-08-2017, 19:35:39

Kurde, jeszcze nigdy nie trząsłem tak porami z obaw przed sezonem. Póki co zapowiada się masakra :(

02-08-2017, 19:33:50

fcb25 zagraj na amatorze z Realem i zapakuj 10-cio paka Renato Sanchesem. To bedzie wyzwanie heh

02-08-2017, 19:32:49

Ribery to już w listopadzie będzie zajechany.

02-08-2017, 19:30:40

a sie wkurzyłem ide sie na fifie wyzyc komus wpi*** na początkującym 10 bramek

02-08-2017, 19:30:17

Renato wczoraj chyba nie mógł spać i na konsoli w Fife potrenował no i dzisiaj kozaczy :P

02-08-2017, 19:29:01

I po kiego kija Riberyego wpuszczać? I tak nie odrobimy.

02-08-2017, 19:28:53

wstyd tak grać i nawet bramki w turnieju nie strzelić.

02-08-2017, 19:28:29

xD no co

02-08-2017, 19:26:44

fcb25 kończ waść już z tym, bo już mnie to denerwuje XD Z mojej perspektywy pierwsza połowa niezła, druga dramat. Ofensywnie to jest jakaś katastrofa, znowu powolne rozgrywanie, ale tym razem Napoli nas chamsko nie pressuje, więc jest nieco inny obraz gry.

02-08-2017, 19:25:39

jak jeszcze Polonia Łaziska z Ustroniem przegra to bedzie brak słów do dnia dzisiejszego sierpnia drugiego

02-08-2017, 19:23:56

Marton a Muller ?? Jest w formie musi grać..

02-08-2017, 19:20:00

Strasznie nas te kontuzje męczą, chyba żadna inna drużyna nie ma z tym aż takich problemów. Thiago dopiero co wrócił i już znów wypada, zaraz wróci Robben, ale James wypadł, Biernat out na trzy miesiące. Na dodatek i Arjen i Ribery są bardzo podatni na urazy, jeśli któryś z nich coś złapie, zostaniemy w ataku z Lewym, Mullerem i Comanem. Trzeba jeszcze kogoś kupić, najlepiej na skrzydło.

02-08-2017, 19:19:58

Z BVB widzę to na dzień dzisiejszy tak:

Ulreich - Kimmich, Martinez, Hummels, Alaba - Vidal, Rudy, Tolisso - Ribery, Lewandowski, Coman

02-08-2017, 19:19:02

Kompletnie nie ma kto kończyć tych akcji, ale spoko, po ch** nam zmiennik...

02-08-2017, 19:18:21

https://twitter.com/DSportIN/status/892783439325167616

To pokazuję naszą formę :D

02-08-2017, 19:17:22

Dawać Enrique do Bayernu!

02-08-2017, 19:17:05

Ciekaw jestem tej soboty bo żółci też przegrywają sparing za sparingiem jak my. Od soboty zacznie się moja ocena zespołu i Carlo.

02-08-2017, 19:09:58

Draxler cenowo jest w tym momencie najlepszą opcją imo, zgadzam się. Fatalnie wygląda kwestia wykończenia, mimo że gramy lepiej z przodu.

02-08-2017, 19:09:43

Dostajemy łomot od kazdego nie jest dobrze i nie bedzie z doswiadczenia wiem ,takiego slabego okresu przygotowawczego nie bylo od nie pamietam kiedy

02-08-2017, 19:09:13

https://www.youtube.com/watch?v=cuT9ethb7l8
memories hahahah

02-08-2017, 19:09:03

https://www.youtube.com/watch?v=-M-kCW3dftM :D

02-08-2017, 19:08:27

Grany o wiele lepiej do przodu, ale nie ma kto tego wykończyć dzisiaj. Napoli podobnie jak Liverpool jest dużo dalej w okresie przygotowawczym. Jednak znowu kontuzje nam niszczą pół składu. Trzeba by kupić kogoś na skrzydło. Może Draxler ? PSG potrzebuje hajsu na Neymara, a Draxler nie będzie grał za wiele przy Brazylijczyku.

02-08-2017, 19:08:09

Plus tych sparingów widzę jeden. Panie Uki czas na kolejne transfery.

02-08-2017, 19:07:32

Szkoda gadać. Nigdy takich pustek na drugim ringu AA nie widziałem. Nawet w towarzyskich meczach.

02-08-2017, 19:07:19

ale po takim meczu można przynajmniej powiedzieć że młodzi dali rade...szkoda że Rudy nie przerwał tego w środku;/...Sanches tylko wypozyczenie w tym chłopaku drzemie ogromny potencjał, ale musi grac i uczyć sie jezyka wtedy bedzie zamiatał w środku.

02-08-2017, 19:07:07

Piękny okres przygotowawczy, nie dość że cały czas dostajemy baty to jeszcze mnóstwo zawodników kontuzjowanych. Masakra

02-08-2017, 19:06:13

4:15 statystyka w bramkach z mocnymi ekipami, kabaret XD

02-08-2017, 19:05:36

Kiedyś pisałem ,, jeszcze zatęsknicie za nudnymi zwycięstwami " dostajemy w każdym meczu takie baty, że nawet mój kumpel wczoraj mówił że dawno nie widział tak słabego Bayernu.

02-08-2017, 19:05:34

hahaha a salihamidzic stwierdził właśnie jak się za głowę łapał w co ja się wpierdoliłem :D

02-08-2017, 19:04:39

No to pograliśmy.....

02-08-2017, 19:04:18

LIPALIPALIPA

02-08-2017, 19:03:56

Hahahahah

02-08-2017, 19:03:48

Bernat 3 miechy minimum , Jame miesiac kto jeszcze :D

02-08-2017, 19:00:34

Nie ma kto wykańczać tych akcji z Napoli... Btw. skąd info, że James na miesiąc out?

02-08-2017, 19:00:02

Poważnie z tym Jamesem? Cholera...to się nagrał chłopak...

02-08-2017, 18:59:20

James odpada pięęęękniee się zapowiada bez kitu :D

02-08-2017, 18:58:02

A co z Evina ?

02-08-2017, 18:55:06

bayern1987dwa "Sule kloc"

Ale to wiadomo od dawna, koleś ma 195 cm, porządnie zbudowany, na BL ujdzie, ale na poziomie LM mogą robić z niego wiatrak.

02-08-2017, 18:53:40

James kontuzja nie zagra przez miesiąc ..

02-08-2017, 18:50:48

Broń boże kogokolwiek z podstawowego składu wpuszczać! Już James Thiago i Alaba wypadli oraz Bernat. Wystarczy, ten twór audi cup jest g... wart lepiej niech zostanie jak jest.

02-08-2017, 18:48:39

Renato jaki aktywny dzisiaj :O

02-08-2017, 18:41:55

Niby Napoli gra pierwszym składem, ale nasi się nie przestraszyli i powinni już prowadzic przynajmniej 2:1...Tilman niczym specjalnie się nie wyróżnił za słaby nawet na rezerwy tak mi sie wydaje...chyba że wczesniej grał lepiej nie wiem.

02-08-2017, 18:40:14

oby tylko nie zszedł coman :D

02-08-2017, 18:40:00

Friedl lepiej od Bernata, bo umie aby przejść paru rywali w ofensywie. Kimmich i Vidal walczą o każdą piłkę. Dobre podania Josua i bardzo dobre podania Sanchesa. Coman gra dobrze 1 na 1, ale wrzutki wołają o pomstę do nieba. Tillman bardzo ok. Rudy solidnie podobnie jak Sule.

02-08-2017, 18:39:50

Dobrze widzieć Vidala w polu walczącego, ale głupio kończyć swój turniej na ostatnim miejscu i wypadałoby coś strzelić...

02-08-2017, 18:38:40

Jakiego Franca, Lewego ludzie w sobotę mamy superpuchar a to jest mecz o nic.

02-08-2017, 18:37:15

xeremeleque dla mnie Tillman gra ok, ale przeciwko pierwszemu składowi Napoli to jeszcze nie jest ten poziom, żeby zamieszać :)

02-08-2017, 18:35:38

i niech mi ktoś powie że mecze sparingowe są o nic i ktoś nie daje z siebie 100%...Vidal to chyba tą głowe wszedzie by wsadził tak walczy;/...Coman szarpie ile się da brakuje Lewego albo Tomka w polu.

02-08-2017, 18:35:31

Czyli jest szansa że coś z Tillmana może będzie.

02-08-2017, 18:34:23

Dawać Francka, Lewego i Hummelsa w 2 połowie i 4-3-3 może zaskoczy jakimiś golami.

02-08-2017, 18:33:15

Sanches najlepszy na boisku. Koniec świata.

Niestety według mnie z Muellerem i Rafinhą gramy w 9.

02-08-2017, 18:31:20

xeremeleque Rudy i Sule ok, Tillmann i Kimmich więcej niż ok :)

02-08-2017, 18:29:48

kurde, sanches całkiem okej dzisiaj

02-08-2017, 18:29:37

Sule trochę taki kloc jak na niego patrze...Sanches ajjjjj szkoda obok słupka;/ fajnie chłopaki graja

02-08-2017, 18:29:24

Niestety nie mogę dziś oglądać meczu. Ktoś mi powie jak Sule, Rudy, Tillman i Kimmich na PO?
Dzięki.

02-08-2017, 18:27:45

Coman, Sanches, Vidal i Kimmich bardzo ładnie. Szkoda tej straconej bramki póki co, ale chyba coś wpadnie :)

02-08-2017, 18:26:18

Kimmich ma naprawdę świetny charakter jako piłkarz, będą z niego ludzie(zresztą już są). Coś takiego od niego emanuje, że sprawia wrażenie bardzo groźnego w każdej sytuacji/akcji.

02-08-2017, 18:26:09

HAHAHAAHAAH

02-08-2017, 18:25:14

Arturoooooo XD

02-08-2017, 18:25:11

byakuyaa - użycie trzech emotek w trzech zdaniach i jeszcze błąd we włoskiej nazwie Neapolu. Serio na tej stronie Administracja nie czuwa nad trollami?

02-08-2017, 18:25:00

Trzeba przyznać, że Sanches dzisiaj bardzo dobry. Kimmich, jak ktoś wspomniał, z dwie klasy lepszy od Rafinhi.

02-08-2017, 18:25:00

Cieszy przebłysk młodych graczy. Ale nic poza tym.

02-08-2017, 18:21:34

hummels go dojechał :D haha i chłop w końcu gra :D

02-08-2017, 18:21:31

Po 25 min widać ze
- wakacyjny Kimmich jest dwie klasy lepszy od Rafinhi
- Vidal rządzi w środku
- obok doświadczonego Vidala Sanches gra od razu lepiej
- Friedl solidnie
- Coman i Tillman ma plus

02-08-2017, 18:21:14

Ale Sanches pocisnoł szkoda że Vidal zastanawia się godzinę...Sanches musiał dostać zjebke, bo gra naprawde bardzo dobrze.

02-08-2017, 18:20:35

Fajnie Renatka pociągnął to do pola karnego, ale jak zwykle nasi rzeźbią w polu karnym zamiast konkretnie wykończyć...

02-08-2017, 18:20:34

Meczu nie oglądam, ale jak czytam, widocznie Sanchesowi nieźle idzie.

02-08-2017, 18:18:42

prędzej włoch przestanie żuć gumę niż coś osiągnie w tym klubie i wymyśli coś takiego co mają wszystkie inne zespoły po za nami :D magiczna rzeczy to taktyka :D

02-08-2017, 18:16:00

nie było spalonego sędzia ślepy ;/ powinno juz być z 2:0 po krosach Renatki szkoda...:D...widać że Napoli gra pierwszym, ale potem Carlo wpuści nasze kłody i ich dojedzie!

02-08-2017, 18:15:08

Jak nie idzie to już po całości... Szkoda, powinno być 1:1. Spalonego nie było.

02-08-2017, 18:14:32

no coman tak widać u niego chęć gry :)

02-08-2017, 18:14:10

Co jak co ale Coman moze podobac sie coraz bardziej

02-08-2017, 18:12:53

ale powiem wam :D
wiem o co chodziło donjuppowi odnośnie stałych fragmentów gry :D
widziałem właśnie efekt nappoli :D

02-08-2017, 18:11:33

kurna jak bym na Polonie polazł to bym i tak wynik Bayernu wiedział a tak to kuzwa nawet nie wiem ile juz Ustroniowi goli wdupcyliśmy

02-08-2017, 18:10:23

Lecimy z nimi :)

02-08-2017, 18:08:28

Sanches , to nowy Frank Lempart taki podania:D szkoda ...ale jak przegraja, to można powiedzieć że coś grali przynjamniej.

02-08-2017, 18:08:26

efekt carlo :D
no ale jakiś progres jest wczoraj liverpool prowadził od minuty siódmej :D

02-08-2017, 18:08:06

kurna było na Polonie iść ale mowie a zostane

02-08-2017, 18:07:49

Wywalić staruchow jak Rafinha czy Muller na ławkę, a dać szansę młodym. Oczywiście przesadzam, ale młodzi przynajmniej walczą.

02-08-2017, 18:07:41

No i dupa.

02-08-2017, 18:07:35

ooooo wyszedłem tutaj na chwilę do kuchni i widzę :D jest efekt carlo :D

02-08-2017, 18:07:13

Juz gol dla Napoli xD

02-08-2017, 18:07:04

Do czasu jak widać...

02-08-2017, 18:06:51

lololo

02-08-2017, 18:06:31

Xd

02-08-2017, 18:06:30

ale podanie do Vidala...jednak potrafi zagrać do przodu cośik:D:D

02-08-2017, 18:05:59

co się stało sanchesowi ? ktoś mu wczoraj zrobił kocówę ?? :D

02-08-2017, 18:05:26

Sanches bog

02-08-2017, 18:05:16

zobaczymy moze tam podostawali kopa w dupsko to zaczeli grac

02-08-2017, 18:04:46

ogladacie?? nawet dobrze se te młode bestie radza:) Sanches fajna piłka do Tilmana jedziemy z nimi:D

02-08-2017, 18:03:31

Po 10 minutach młodzież gra lepiej niż pierwszy zespół. Zobaczymy, co dalej...

02-08-2017, 18:02:32

noooo ładne to było

02-08-2017, 18:02:08

jak nawet bukmacherzy ledwo stawiają na nas to juz jest zenada :P

02-08-2017, 18:02:05

Ależ podał

02-08-2017, 18:01:24

Fan
wiesz tak sobie przeszło mi przez myśl czy hmm zawodnicy nie chcą trenera zwolnić gównianą grą hmmm taka teoria spiskowa hmm

02-08-2017, 18:01:09

Ta mina Mullera patrzącego na żujo gumę włocha

02-08-2017, 17:58:03

no to jeszcze tylko dzisiaj oklep od włoskiej ekipy i do soboty nerwów nie będzie :D

02-08-2017, 17:57:12

Nie, Mueller się skończył wcześniej. Zaczął grać padakę jeszcze przed euro.

02-08-2017, 17:56:19

muller się skończył jak przyszedł carlo i tyle

02-08-2017, 17:52:51

GraueEminenz
wy macie jakieś problemy z intepretacją?
nie widzicie specjalnie zrobionych błędów ortograficznych
za bardzo kocham Bayern i za bardzo nienawidze Realu, żeby tak po prostu zmienić klub

Edytowano : 2017-08-02 17:54:50

i Riberyy007 takze

02-08-2017, 17:49:28

Piotreczek - z całym szacunkiem, ale to HISTORIA... liczy się co jest TERAZ... Thomas Muller skończył się jako dobry zawodnik z początkiem 2016 roku jak dobrze pamiętam - od tamtej pory gra piach niesamowity, a kwintesencją było ostatnie EURO w 2016 roku...

Edytowano : 2017-08-02 17:46:35

w związku z tym za zasługi, które wymieniłeś ma mieć gwarantowane miejsce w jedenastce?

02-08-2017, 17:45:45

Akurat to nie jest zbyt mocny argument. Alaba i Lahm grali w tym spotkaniu na swoich nominalnych pozycjach, więc dla nich się nic nie zmieniło. Kimmich na środku zagrał jedne ze swoich lepszych spotkań (wślizgiem zapobiegł czwartej bramce Juve) i wątpię czy Boateng albo Martinez poradzili by sobie lepiej. Jedynym który się niespecjalnie wyróżniał był Benatia. Co nie zmeinia faktu, że Pep przez większość czasu miał komplet w defensywie i nie można jego sytuacji porównywać z tą aktualną Carla.

Edytowano : 2017-08-02 17:47:14

Piotreczek :

Nie rozmawiamy o tym jak Mueller kiedyś grał, tylko jak gra teraz. Dwumecz przeciwko Barcy nie przegraliśmy w Monachium, tylko w poprzednim meczu. Sam fakt że byli w stanie wbić nam 2 gole na Allianz świadczy o źle działającej defensywie, jak wspomniałem wcześniej.

02-08-2017, 17:43:00

Tyle, że to drewno uratowało nam mecz wspominany przez ciebie z Juventusem. No i strzelił trzy gole Barcelonie. No i jeszcze strzelił gola w finale LM w 2012. I wiele wiele razy strzelał w trykocie Bayernu.

Edytowano : 2017-08-02 17:40:38

jackmarczuk

Albo jak z Barceloną w 14/15 graliśmy z Lahmem i Thiago na skrzydłach i mimo tego wygraliśmy 3:2.

02-08-2017, 17:38:09

"Defensywa wyglądała źle, mimo że nie było w niej kontuzjowanych" - GraueEminenz mam przypomnieć ci, gdzie był Boateng w dwumeczu z Juventusem? Albo Martinez? Obrona Lahm-Benatia-Kimmich-Alaba w Monachium z Juve! A Xabi Alonso na stoperze w przegranym meczu z Porto? No ale spoko, żyjmy w matriksie i zaprzeczajmy, że obrona w ogóle nie była kontuzjowana :D

02-08-2017, 17:36:56

Pardon ? Że co ? Jedyne strzały na bramkę przeciwnika zanotował Franc i James. Mueller wczoraj był drewnem, jak prawie zawsze.

02-08-2017, 17:35:47

I znowu heit na Mullera, który jako jedyny z Riberym wczoraj coś grał.

Edytowano : 2017-08-02 17:36:09

Ogólnie to jak w 17/18 nie wygramy LM lub nie dojdziemy do chociaż finału to możemy się pożegnać z Lewandowskim i prawdopodobnie Vidalem.

02-08-2017, 17:32:47

Daro
"Carlo zrobił więcej w jeden sezon niż Guardiola w trzy" - bardzo ciekawa teoria - aczkolwiek sądzę, że jesteś jedyny na tej stronie, który tak ocenia..."

To wiedz, że nie jest jedynym na tej stronie, który tak ocenia.

Pep przejmując samograja i tak miał problemy z debiutantami. Wolfsburg zagrało dobrze jeden, względnie dwa sezony, i gdyby nie występ Lewandowskiego (i zmiana na grę jednym napastnikiem, czemu Pep też był przeciwny) również pokonałby Bayern. Takie Gladbach, wchodząc w zmianę pokoleniową, zmieniając trenera który prowadził ich przez ostatnie 2,5 lat, notując najgorszy początek sezonu w historii, regularnie trzepało Bayern aż skwierczało. Obrona u Pepa nie istniała, już pomijam mecze z hiszpańskimi drużynami, bo to była tragedia, ale jak sobie przypomnę spotkanie z Juve, gdzie Morata zatańczył walca z 3 obrońcami to mi się nóż w kieszeni otwiera, chociaż ten mecz Bayern wygrał tylko dlatego że w pewnym momencie zaczął grać po swojemu, nie według tiki taki Guardioli -
2 gole z wrzutek, 1 z dystansu, 1 z kontry. Ale co z tego jak za Pepa nawet z takim ogórkiem jakim wtedy jeszcze było Eintracht, walczące o relegacje, ledwo wynosiliśmy remis. Proszę zauważyć, że u Guardioli defensywa wyglądała źle mimo tego że nie było w niej kontuzjowanych.
Niektórzy piszą że z Guardiolą nie odpadliśmy tak wcześnie i że ogólnie wykonał lepszą robotę. Nie wiem na jakiej podstawie wyciągane są te wnioski. Pep z pełnym składem w szczytowej formie, w meczu fair play potrafił przegrać z Realem 5:0. Carlo trafia na Real wcześniej, w pierwszym meczu nie ma obrońcy, nie ma jedynego napastnika, ofensywa nie istnieje, mimo to grając w 10 wynosi 2:1. W rewanżu również grając w 10 do 70 min dominuje Real i przegrywa po 2 nieregularnych golach, błędnym zdjęciu zawodnika przez sędziego, i nieprzyznanej żółtej kartce dla zawodnika Realu. Pamiętajmy że osiąga to z wolnym Alonso, Muellerem grającym piach, bardzo przeciętnym Alabą i skrzydłami które w 80 minucie (Ribery w 60) ledwo człapią. Ale mimo to "siwy" jest winny... bo nie ogrywa młodzików... aha. Carlo odpowiadając na krytykę daje szansę Sanchesowi w azji i w trakcie audi cup, więc teraz jest znowu zły, bo okazuje się że Sanches gra piach (o czym wiedział każdy mniej więcej rozgarnięty obserwator)... aha...

Klopp w Bayernie ? xD Żeby znowu zajechał zespół i uciekł do innej ligi jak klub będzie w kryzysie ? xD Już nawet nie wspominając o tym, że zarząd nie przyjąłby na to stanowisko kogoś, kto niejeden raz w mediach otwarcie obrażał i stroił sobie żarty z tego klubu. Ale o tym zwolennicy Kloppa nie wspominają, bo po co ?

Poza tym, fandom Bayernu ponownie mnie zadziwia. Bayern od wyjazdu do Chin gra źle, a kibice budzą się dopiero po 4 porażce ? xD
Mamy dwa proste problemy. 1. Grając z Muellerem i Sanchesem gramy bez 2 zawodników. 2. Wczorajszy mecz pokazał jak bardzo jesteśmy zależni od formy Talisso i Jamesa. Gdy wcześniej Talisso czyścił przedpole a James stwarzał zagrożenie, to jakoś to wyglądało, ale jak dopadła ich słabsza forma to jest jak jest. Obrona wygląda źle, bo jedynym obrońcą z nazwy jest Hummels. Alaba gra poniżej oczekiwań, Martinez robi błędy, a na prawej stronie nie ma piłkarza klasy światowej. Pep miał przynajmniej Boatenga i Kimmicha. Carlo nie ma takiego komfortu, musi pracować z tym co ma. Przypominam też że trener, to nie dietetyk, kardiochirurg etc. od tego jest cały sztab.

Fcb25 : A ty co tutaj robisz ? Przecież zadeklarowałeś że przenosisz się do Realu ?

02-08-2017, 17:27:38

Fruchtl w bramce, to go milik, insigne i mertens zjedzą. Cieszy debiut sule i rudego oraz wreszcie tillman.

Co do składu:

Fruechtl, Suele, Kimmich, Friedl, Mai, Sanches, Vidal, Rudy, Coman, Wintzheimer, Tillman

02-08-2017, 17:22:17

Fanom BVB, w dodatku chamskim, nie podaję. Odsyłam na TT.

02-08-2017, 17:20:40

To podaj skład gościu, a nie spamujesz bezsensu.

02-08-2017, 17:12:31

Ło Matko Bosko Częstochowsko, wystawił taki skład, że nas te Hamsiki, Zielińskie i inne Mertensy wkręcą w glebę równo z ziemią...

02-08-2017, 17:06:53

Czyżby Carlo nie wiedział jaki skład wystawić?

02-08-2017, 17:04:26

Niech nas ochronią przed Rafinha na prawej... fajnie jakby zagrali Sule, Rudy, Kimmich i Vidal.

02-08-2017, 16:59:11

Coś nie podaje Bayern składu

02-08-2017, 16:53:23

Bawi mnie jak niektorzy ploty na poziomie pudelka traktują jako fakt. Materacem Jamesa byliście ze wiecie za ma lub miał romans? Trzeba do tego podchodzić z dystansem bo nie poznamy do końca prawdy

02-08-2017, 11:10:28

Nie rozumiem jak ktos moze nazwac kogos sezonowcem bo jest nie zadowolony z tego co widzi tu nie chodzi o plucie na Bayern bo kazdy go nosi w sercu I przezywa kazdy taki mecz ja nie mayo glem spac po.takiej kolejnej porazce nawet nie chodzi o to tylko stylu tej przegranej bez skladnej akcji bez sytuacji jedynie czytajac komentarze niestety ja bede konsekwetny James sie nie nadaje ciagle to powtarzam Real nie puscil by zawodnika bez powodu szkoda ze my zbieramy odpady.

02-08-2017, 07:46:04

Jak słusznie zauważyli inni przed Superpucharem rok temu Bayern zagrał 6 meczów, a teraz 10. Ktoś widzi różnicę?

02-08-2017, 00:04:19

Liverpool również udał sie na turne po Azji. Jak juz wielu zauważyło teraz jak i w ostatnim sezonem problemem jest taktyka

01-08-2017, 23:56:42

Swoją drogą to co było powodem odejścia Kornmayera z klubu?

01-08-2017, 23:45:56

Pora sobie uświadomić to co zrozumuał Uli widząc nasze tournee po Azji. Zarżneliśmy ludzi, którzy co dopiero przyjechali z wakacji. Jeśli ktoś jest dwa razy wolniejszy od przeciwnika, to mecz musi wyglądać rozpaczliwie. Nawet lepsza technika nic nie daje, bo miele się w miejscu, a tu jeszcze ktoś cię wyrywa z butów i przestawia. Ile razy dzisiaj nasi zawodnicy nie wytrzymywali walki ramię w ramię? Ile razy dawali się wymijać jak maluch przy audi? To nie jest normalne i niezależnie od tego kto by był trenerem wyglądałoby to tak samo. Pep by też rozłożył ręce i dlatego Carlo był tak zirytowany po 10 minutach. Brak mocy dzięki, jeszcze raz to powtórzę, skandalicznemu wyjazdowi do Azji. Chciałbym, żeby jutro Napoli zlało naszych tak samo, bo miałbym pewność, że ktoś takie upokorzenie zapamięta i odejdzie od debilnych pomysłów. Nawet i dzisiaj nie obyło się bez urazów, choć nie graliśmy z rzeźnikami. Smutne to, ale patrząc na rozpaczliwy brak formy Monachijczyków nie łudzę się co do wyniku Superpucharu. Dostaniemy w trąbę nie dlatego, że mamy słabą kadrę, a dlatego, że przywiązaliśmy każdemu zawodnikowi 10 kg odważniki do nóg. Jak można tak amatorsko podchodzić do przygotowań? Kto na to pozwolił? O to należy mieć pretensje.

01-08-2017, 23:42:03

Okej, wyrzucę z siebie frustrację jeszcze raz, a potem lulu. Brak skrzydłowego to jest jakiś problem, urazy również, ale uważam że największą bolączką jest kompletny brak pomysłu na grę. Pewne rzeczy można było tłumaczyć ciężkimi warunkami czy brakiem przygotowania, ale nie widać żadnej poprawy, wciąż jest źle. Zobaczcie na naszą siłę ofensywną: Ribery, Muller, James, Lewy, a zagrażamy bramce rywala bardzo rzadko. Każdy z tych piłkarzy ma swoją jakość, ale coś jest nie tak. Ogólnie z całym zespołem. A może inaczej - ze wszystkimi piłkarzami, bo my nie gramy jak zespół, ale jak zlepek przypadkowych osób, które spotkały się dwa dni temu i uznały, że fajnie będzie założyć sobie drużynę i pograć. Pięć spotkań i na palcach jednej ręki można wyliczyć ilość składnych akcji, nie polegających na podaniu do skrzydłowego i wrzutce. Prostopadłe piłki? A po co? Klepka i gra kombinacyjna? Nikt nie zna. Jakieś niekonwencjonalne zagranie? Heh. Tutaj widzę problem. Męcząca podróż męczącą podróżą, ale brak pomysłu widać było już w zeszłym sezonie, samymi wrzutkami nie powalczymy w LM. Czy Frank czy Lewy cz James czy reszta graczy z ofensywy, nadają się do czegoś więcej niż to co widzimy. I zadam to pytanie jeszcze raz - co oni robią na treningach, skoro gra kombinacyjna czy prostopadłe podanie to coś co najwidoczniej nie mieści im się głowie? Ja sobie zacierałem ręce, myśląc o duecie Thiago-James na środku, bo właśnie w tym upatrywałem szansy na lepszą jakościowo grę, na większą kreatywność. I wciąż mam na to nadzieję, ale to Carlo musi ustawić tę drużynę, to on musi w końcu nadać jej jakiś kształt i styl, żeby było widać że gra Bayern, bo póki co nasza gra wygląda jak u jakiegoś średniaka z ekstraklasy. Nasi wyglądają źle fizycznie, podejrzewam że to jeszcze rezultaty wycieczki do Chin i innych pierdół z tych związanych, dlatego przeboleje to co było dzisiaj i ewentualną przegraną jutro. Kurde, nawet ten superpuchar przeboleje, ale w trakcie sezonu chcę zobaczyć drużynę i dobrej jakości grę, pomysł i coś więcej niż seryjne wrzucanie piłki w pole karne. Mamy do tego piłkarzy, trzeba po prostu umieć ich wykorzystać.

Edytowano : 2017-08-01 23:42:31

Oczywiście do naszej ofensywy powinienem dodać jeszcze Robbena, bo wierzę że będzie wymiatać po kontuzji. :)

01-08-2017, 23:41:01

Ale szkoda, że Kornmayer nas opuścił i do Liverpoolu przeszedł. Dziś widać było efekty :(

01-08-2017, 23:33:16

No zobaczymy czy długo pojedziemy z trójką nominalnych skrzydłowych.

01-08-2017, 23:31:54

Siemanko
Co u was? Pewnie źle i nie dziwie się czemu.Kurde muszą się wziąć do roboty bo nic nie wygrają nawet Bundesligi.(porażkę przyjąłem)

01-08-2017, 23:31:22

bayernnetmilan idź kibicuj chińskiemu Milanowi, sezonowcu. To jest właśnie pieprzenie "o tyłku Maryny", którego nie lubię, że słabo, sezonowcy, lepsza gra, bla bla bla. Bez urazy, ale jak widzisz, problem jest większy i gratuluję krótkowzroczności, jeśli go nie dostrzegasz. Pozdro!

01-08-2017, 23:20:00

Jakie noszenie na rękach? Jak co roku, wygramy mistrzostwo i odpadniemy z pierwszym topowym zespołem w LM. A zachwycania się grą jak nie było, tak nie będzie, przecież trenuje nas Carlo.

01-08-2017, 23:19:12

ja jeszcze czekam na weekend i mecz z BVB - jeśli i oni nam wpieprzą wyraźnie, a póki co na to się zanosi, to może "optymiści" coś zrozumieją...

01-08-2017, 23:19:03

Jest panowie nie moc i to zbyt wyraźna.
Ciekawy jestem dalszych spotkań, które mogą nam, że tak to ujmę "lekko" pokazać obraz nie właściwej osoby na swoim miejscu.

01-08-2017, 23:16:28

Przyjdzie sezon, parę wygranych i znowu sezonowcy zaczną nosić ekipę na rękach, a teraz każdy pierwszy do opluwania. Szkoda słów.

01-08-2017, 23:15:24

Ale zarządowi chyba pasuje taki trener jak Ancelotti, bo nie rzuca się, cicho siedzi, jest dla wszystkich miły i do nikogo nie ma pretensji. Zatem wszyscy zadowoleni :)

01-08-2017, 23:13:53

Ancelotti wygląda na zupełnie zagubionego... już to kiedyś pisałem - On u nas kariery nie zrobi... poprzedni sezon nie oszukujmy się był beznadziejny (tytułu nie liczę - tym bardziej, że większość zwycięskich meczy była "wymordowana")... nie chcę być złym prorokiem, ale ten sezon może być jeszcze gorszy...

01-08-2017, 23:11:14

u nas mamy takiego menadzera na treninga przyjdzie ludzi potrenuje i kurfa pojdzie

01-08-2017, 23:10:17

Draxler 40 milionów do PSG, Bernardeschi do Juve też za 40. Można było mieć dwóch zarąbistych skrzydłowych na lata w niezłej cenie, ale oczywiście nie :(

01-08-2017, 23:09:46

Carlo to już chyba zdziadział, kiedyś to był taki dobry trener

01-08-2017, 23:07:21

w naszej polonii to taka motywacja jest za brame browara za asysta whisky z cola

01-08-2017, 23:05:48

https://pbs.twimg.com/media/DGK-zqWW0AAwOfT.jpg:large

Z cyklu "co ja tu kur... robię"

01-08-2017, 23:04:04

Prawda jest taka, ze wszystko co dobrego sie działo w zeszłym sezonie to głównie Thiago i Vidal

01-08-2017, 23:03:25

Ancelotti: "We are concerned. We know that we are not in top shape. We must change our attitude and show more team spirit"


Czyli nawet trener nie wie co się dzieje, co pokazuje że nie ma pomysłu na drużynę.

01-08-2017, 23:03:21

James ma uraz do swojej małżonki chyba :D

01-08-2017, 23:01:06

Carlo powiedział na konfie, że Alaba, Thiago i James mają jakieś urazy. Cudownie.

Edytowano : 2017-08-01 23:00:42

Thiago i Alaba podobno nic poważnego.

01-08-2017, 23:00:13

James to już bunga bunga ze swoją kochanką teraz uprawia. Wcześniej zszedł bo musiał się obczyścić jeszcze

01-08-2017, 22:58:48

kiedyś to było
człowiek przyszedł na stadion mecz obejrzał i kurfa poszedł

01-08-2017, 22:58:42

fcb25

nie liczę takich zespołów, których cały klub jest wart mniej od naszego predatora. To nie były poważne mecze, bo one zaczęły się od touree po azji (meczu z hoffe i werderem nie liczę, bo tam graliśmy niemal najmocniejszym składem, a pozostałe zespoły grały mocnymi rezerwami..a i tak nie błyszczeliśmy).

01-08-2017, 22:57:08

a już Muller to przechodzi samego siebie... śmiałem się tyle lat z Rasiaka drewniaka... przepraszam za porównanie, ale Thomas aktualnie ma taki sam procent drewna... i niektórzy zaraz się oburzą, że to legenda i inne sratatata, ale do opowiadania kawałów w szatni, bycia kawalarzem, krzyczenia w megafon na siatce można zatrudnić kogoś 20 razy tańszego...

Edytowano : 2017-08-01 23:00:11

makalega - ja to rozumiem, że może Klopp coś w nim widzi...ale na miłość boską - spójrzcie na jego grę - przecież 99% jego zagrań to jest natychmiastowe oddanie piłki do albo do obrońcy albo innego pomocnika za jego plecami... absolutne zero kreatywności... chłop jest ponad rok i nie ma na koncie nawet jednej asysty chociażby w gównianym meczyku towarzyskim (o bramkach nawet nie wspominam)... a już najbardziej mnie wkurwia to pisanie tutaj, aby go wypożyczyć bo "może zaskoczy" za rok... tak k..rwa zaskoczy na pewno

01-08-2017, 22:55:14

Niedługo będzie potrzebna zmiana pokoleniowa w zarządzie. Lubię Karla i Uliego, ale naprawdę wydaje mi sie ze inne drużyny idą do przodu, a my sie cofamy, ponieważ nie podoba nam sie, ze inne drużyny tyle wydają. NO I CO Z TEGO? Mamy pieniądze, inwestorów, ale boimy sie zaryzykować. Real zadłużał sie, brał kredyty na transfery i co? Wyszli z długów i wzięli ligę mistrzów jak swoje i sa teraz nr 1 na świecie. Czasem żeby wygrać trzeba zaryzykować

01-08-2017, 22:53:44

xeremeleque
a z wolfratshausen 4 1 i z erlangen bruck 9 1?????

01-08-2017, 22:53:13

Widać szlif pepa już minął. Teraz mamy szlif Carlo :). Słabo się to oglądało.

01-08-2017, 22:53:03

Daro dokładnie o tym samym myślę, skoro nasi kibice opuścili stadion (NASZ STADION) przed końcem gwizdka, a w trakcie meczu po prostu momentami gwizdali, to naprawdę muszą dziać się złe rzeczy w zespole.
Sparingi można przegrać, ale z głową i honorem.
A my:
0:4 Milan
0:2 Inter
3-2 Chelsea (45 minut dobrej gry)
1-1 Arsenal (45 minut dobrej gry)
0:3 Liverpool

Zaczynam myśleć, że po powrocie Uliego na stanowisko przestaliśmy na 1 miejscu stawiać sukcesy sportowe, a marketingowe. Wielu z nas, w tym ja, piszą że to tylko sparingi przedsezonowe. Ale..5 sierpnia gramy mecz o Superpuchar, a my jeszcze nie zagraliśmy dobrych 90 minut, zawodnicy drepczą po boisku, gumiarz uparcie stawia na predatora, który, jak ktoś wspomniał, nie wyróżniał by się nawet w polskiej ekstraklasie. Albo ogarniamy się i już z BVB zobaczymy widowiskowy futbol, albo szykuje się sezon rozczarować i kłótni na stronie oraz podziały w zespole.

Dotąd byłem przeciwny, ale jeżeli Lewy ma tak grać to niech spieprza do Realu, bo od marca nie mamy z niego pożytku poza rzutami karnymi. Co to za 9 skoro nie ma jej w polu karnym gdy Franck/Coman/James są przy piłce i mają możliwość dośrodkowania (jak już się na te wrzutki upieramy) ? Lepiej cofać się do ŚP i rozgrywać jak w reprezentacji.
Jutro szykuję się na kolejny wpierdziel, stawiam na 0;3 ;)

01-08-2017, 22:52:35

Daro
Skoro Klopp jego widzi jako alternatywę dla Nabiego Keity z Lipska to coś musi być w tym chłopaku. Ja się generalnie zgadzam z opinią, że gość ma duże problemy z aklimatyzacją w Niemczech o czym piszą dziennikarze tu i tam, i przez to nie może pokazać swojego pełnego potencjału piłkarskiego.

01-08-2017, 22:51:51

No tak, bo przecież ostatni sezon Mullera był tak genialny że James może mu tylko buty czyścić. Ten słabeusz od pepsi :/

Edytowano : 2017-08-01 22:53:18

Ludzie, James nie grał w Realu bo nie było tam jego pozycji, nie było tam miejsca dla ofensywnego pomocnika! Zobaczcie sobie jego mecze z reprezentacji, nawet z tego słabszego okresu w Realu, zupełnie inny gracz, jeśli może zagrać na swoim miejscu! Tutaj może grać na 10, ale z nieznanych przyczyn Carlo nie chce mu dać na to szansy. Ja nie mówię, że on ma od razu wygryźć Thomasa,ale jak ich porównywać skoro jeden gra na swojej nominalnej pozycji, a drugi jest traktowany jak zapchajdziura.

Edytowano : 2017-08-01 22:55:41

I nie chcę być złośliwy, ale prawdopodobnie połowa naszych piłkarzy z podstawy grzałaby ławę w Realu, więc ;)

01-08-2017, 22:49:52

Nie wydaje mi się żeby Carlo planował taki scenariusz, Bernat, Thiago, Alaba, James kontuzje... brak pomysłu na grę, chociaż to moze wynikać z tego ze w środku gra mop który jest beznadziejny, tylko że czas najwyższy przestać dawać mu szansę tylko wypier... póki coś jeszcze się na nim zarobi! Ale ogólnie fizycznie dramat wszyscy, może za ostry był ten okres przygotowawczy... A i jeszcze kwestia braku dobrych transferów, o których sie tyle mówiło po tamtym sezonie, Alexis, Carrasco, insigne, Bernardo Silva, a mamy Jamesa który w realu przegrywał walkę o wejście z ławki z asencio, i Tolisso który jest wielka niewiadoma za wielka kase... porażka! Ja rozumiem przegrać mecz, testujac jakaś taktykę, ale nie kolejny mecz grając piach i nie majac pomysłu.. .patrząc na minę Carlo to on też nie wie co się dzieje i chyba nie ma pomysłu co dalej... Tak jakby się dziś obudził z ręką w nocniku... bo mimo że to sparingi to jednak pokazują obecną formę drużyny a liga już blisko...

01-08-2017, 22:49:01

jak by nasza Polonia miała przyjść z Bayernem zagrać na Allianz Arenie
to by kurna przyszła 3 gole wdupcyła i by kurna poszła

01-08-2017, 22:48:36

Boze pierwszy raz w Zyciu widze Bayern w takiej dyspozycji kibicuje im ponad 25lat takiego czegos nie widzialem zeby podczas meczu nie stworzyc klarownej sytuacji wiem znowu wszyscy powiedza sparing ale my jestesmy marka BAYERN to kibica boli ze leje go kolejna druzyna I to jeszcze nikt Topowy tylko sredniaki jestem taki zly ze nie zasne masakra.

01-08-2017, 22:48:01

a to że kibice opuścili stadion przed gwizdkiem to też jest symptomatyczne - nie przypominam sobie takiej sytuacji w nowożytnej historii Bayernu

01-08-2017, 22:45:58

Ale głaby przeca, to nie byla żadna zamiana Costa koszmarnie szybki :/ jeden z najszybszych zawodnikow na swiecie, JAMES dziesiątka ktora grzala lawe 2 sezony? Zidan go odstawil podobno opierdalal sie na treningach i dlatego stracił miejsce w skladzie...za ladne włosy i czyste ząbki nie bedzie gral:/ wole ogladac drewno Tomka niz pana od reklam pepsi ktory marnuje sety i gowno robi.

01-08-2017, 22:45:33

pele

tak, bo na angielskim steamie pokazali że kibice opuszczają stadion, ale nie dodali że to przez naszą grę. W nasz redaktor na TT napisał to zdanie i po prostu nie wiedziałem o co chodzi, bo nie oglądałem eurosportu, myślałem że coś mnie ważnego ominęło, jak z gwizdkiem zamknąłem transmisję :P

01-08-2017, 22:44:06

ja powiem szczerze nie mogę zrozumieć, dlaczego nie pozbędą się tego paździerza z dredami... pytam się: po ch.j my go trzymamy??? i jeszcze Rummenige razem z Ancelottim pieprzą głupoty, że tylko wypożyczenie wchodzi w grę... przecież to zupełne beztalencie... potrafi podać tylko do tyłu - zero kreatywności... dziś sprokurował kilka kontr po jego zajebistych podaniach w poprzek boiska... on do tej pory nie zagrał nawet pół przeciętnego spotkania w barwach Bayernu... jaką my mamy korzyść z jego "gry"? po co ten badziew spytam po raz kolejny dalej trzymać??? Abstahując od tego badziewia - cała drużyna prezentuje się kompromitująco - odkąd kibicuję FCB nie przypominam sobie tak fatalnego okresu przygotowawczego i tak kompromitujących wyników... Co niektórzy pieprzą za przeproszeniem o Lidze Mistrzów - Ludzie - my będziemy mieli poważne problemy w Bundeslidze - jeszcze wspomnicie moje słowa...

01-08-2017, 22:42:40

Ja to nie wiem, każdy tutaj pompuje się na Ligę Mistrzów, a najpierw trzeba to poukładać w taki sposób, żeby nie ośmieszać się w lidze. Gramy bardzo wolno, ociężale, brakuje nam piłkarza, który wziąłby ciężar gry na siebie, poza tym mam wrażenie, że atmosfera w drużynie jest taka sobie i to jest przerażajace, jak funkcjonuje Sanches i nawet James. Wszyscy tutaj chcieli pozbyć się Costy, a proszę zobaczyć, że po wprowadzeniu szybkiego Comana zaczęło to wyglądać inaczej. Z perspektywy kilku lat nie przypominam sobie tak katastrofalnego startu, bo zimnym prysznicem może być jednokrotna porażka, a nie dostanie w łeb od trzech przyzwoitych, ale jednak nie topowych drużyn. Już poprzedni sezon nie napawał mnie optymizmem, natomiast jak gra w ciągu miesiąca, max dwóch się nie poprawi to zarząd musi podjąć nawet radykalne kroki. Pytanie tylko, czy taki Tuchel dałby sobie radę, bo póki co tylko on pozostaje na rynku z "niezłych" trenerów.

01-08-2017, 22:42:19

xeremeleque
kibice wychodzili z meczu w 85 minucie a ci że to przez słabą grę a nasz kolega na twiterze napisął że to normalne że kibice wychodzą pod koniec meczu.jeżeli o to ci chodziło

01-08-2017, 22:42:04

ah mi sie przypomniał adrian nowak genialny piłkarz pamietam jak raz z pszczyną od poprzeczki dupnał mm piekna bramka

01-08-2017, 22:41:17

Suele I Rudy moga jeszcze zalowac bo Hoffe moze dojsc w LM.dalej nizmy brawo Carlo I tak ze nie zadlawiles sie guma jak widziales jak przygotowales druzyne masakra .

01-08-2017, 22:41:17

Bayernowi nie trzeba kolejnych transferów, no może poza takim Lemarem na skrzydło. Najlepsze wzmocnienie Bayernu to zwolnić Carlo oraz jego ludzi od przygotowania fizycznego. Na jego miejsce Zatrudnić Juppa/Tuchela i Bayern wróci na właściwe tory LFC Kloppa ma teraz byłego trenera przygotowania fizycznego Bayernu i już w LFC było widać tego efekty. Bayern za to bardzo słabo przygotowany kondycyjnie przez Carlo i jego ludzi, w mojej opinii Włoch to NIE JEST trener dla Bayernu, zamiana Costy na Jamesa też obecnie Bayernowi nie wychodzi na plus.

01-08-2017, 22:39:15

Carlo albo się obudzi i jakoś ułoży grę zespołu bo nadal nie widać pomysłu, albo niech po prostu sam z honorem poda się do dymisji. Od 2006 roku, nie pamiętam takiego słabego okresu gry bayernu w presezonie, Jedno to zmęczenie przygotowaniami, ale sposób grania zespołu jest śmieszny. Jedna prostopadłą piłkę w całym meczu z lini pomocy do napastnika. I tak nie udana. same wrzutki gdzie obrońcy LFC samym ustawianiem się, rozwiązywali problem. Najgorsze jest nastawienie lewego, będąc trenerem posadziłbym go na dupie na kilka spotkań i niech się zastanowi czego chce. Jeżeli klub zmarnuje talent Eviny, to już nie jest to klub piłkarski tylko maszyna do robienia dochodu. Bardzo bolało gdy patrzyło się na ukochany klub. To tylko mecz towarzyski, cały czas to sobie tłumaczę, ale jest to gra na poziomie TSV Monachium, a NIe Bayernu!!!!

01-08-2017, 22:37:16

Tak sie chłopcy wezną do roboty to morze z bvb wygramy . Muller to drewno na moje oka za niego z bvb coman na skrztydło w pomocy james na prawe robben wtedy wszysko bedzie ok

01-08-2017, 22:36:31

tak w ogole atletico napoli komentowal PLKD

01-08-2017, 22:35:21

Co się stało?
" Nie drodzy panowie z Eurosportu - to normalny obrazek pod koniec spotkania. To nie efekt frustracji... "

Bo ogólnie to oglądałem na angielskim steamie mecz i nie wiem co tam polaczki z eurosportu powiedziały. Ktoś mógłby mi wyjaśnić?
Z góry dziękuję.

01-08-2017, 22:33:38

Mam nadzieję że Bayern nie pompuje się na tych meczach towarzyskich bo jak tak to ma wyglądać na początku sezonu to w Bundeslidze możemy mieć niezłą rywalizacje o Lidze Mistrzów nie wspominam.. Nie chce mi sie wierzyć że Bayern nie traktuje takiego turnieju przedsezonowego jak Audi Cup na serio ..... Jednak nadal wierzę że Carlo to jakoś poukłada i ruszymy z kopyta od początku oficjalnego sezonu w co większość z nas chyba dość dobrze może powątpiewać i wcale sie temu nie dziwie.

01-08-2017, 22:33:01

Kij z wynikiem ale gra mega słaba. Rozumiem że w nogach może być zmęczenie ale tu nie ma pomysłu na grę. Carlo to nie był kandydat moich marzeń na następce Pepa ale obecnie coraz słabiej to wygląda. Najbardziej przeraża obrona. I to nie jest nawet problem w nazwiskach bo te są naprawdę z czołówki. Tylko jako formacja nie funkcjonuje to jak należy. Mimo wszystko, jeżeli klub uzna okres transferowy za zamknięty to jezeli chodzi o LM to się nie uda. Bez silnej ławki rezerwowych, zs szklanym Arjenem, Frankiem i Thiago, brakiem zastępstwa dla Roberta, to się poprostu nie może udać. Chociaż z ogromną chęcią chciałbym to odszczekać po zwycięskim finale w nadchodzącym sezonie LM.

01-08-2017, 22:32:08

ja to nie rozumiem jak mozna za goscia 200 mln dawac
nasza polonia 3 flaszki czystej daje i kazdy przechodzi

01-08-2017, 22:31:27

Teksty dotyczące przygotowań do sezonu w kontekście Bayernu i Liverpoolu XD Normalnie walnąłbym się sztachetą w łeb...

01-08-2017, 22:31:26

DarthSmd

Tydzień później.

lybbard

No tak, ale naszej grze nie było pomysłu, chęci, noo niczego nie było. Fatalnie to wygladało. O ile rozumiem dobrą formę LFC, to kompletnie nie rozumiem, dlaczego nasi tak beznadziejnie zagrali.

01-08-2017, 22:30:25

Zespół bez przygotowania? Przecież my już gramy piąty mecz a jest wciąz tak samo tragicznie jak nie gorzej. Tu już nie powinno być wymówek, niech Carlo zacznie działać.

01-08-2017, 22:29:20

xyz

Jesteśmy 76 mln w plecy pod względem transferów. Jeśli nie opchną Sanchesa raczej nie ma co liczyć na transfery.

01-08-2017, 22:29:00

XYZ a przyszedłbyś do tak grającego Bayernu? Ja raczej niekoniecznie.
I do tych co piszą, że to tylko sparing- gramy, poza Neuerem, podstawową 11. Sezon za chwilę się zaczyna. My nie testujemy żadnych opcji tylko gramy piach.

01-08-2017, 22:28:45

Wiadomo to tylko sparingi, ale 0-3 z Liverpoolem, 0-2 z Interem, 0-4 z Milanem to może taki Darmstadt zaliczyć, a nie my... my nawet rezerwami powinniśmy nawiązać walke...

01-08-2017, 22:28:41

Ciekawi mnie komentarz Carla po meczu. Stawiam na to, że zwali winę na warunki pogodowe.

01-08-2017, 22:28:39

lybbard
Jakie zaczynanie przygotowań? Angielska Premier League zaczyna sezon 12 sierpnia, my raptem parę dni później...

01-08-2017, 22:28:39

A Liverpool to jest w środku sezonu? haha

01-08-2017, 22:28:34

Ktoś naprawdę myśli, że zespół bez przegotowania wychodzi po męczących wakacjach i wygrywaz choć trochę prztgotowanym zespołem. W sezonie jestem przekonany, że będziemy tradycyjnie dominować w Bundeslidze, a Liverpool zajmie 5-6 miejsce. Teraz tylko jeszcze Superpuchar będzie bolał i zaczynamy przygotowania.

01-08-2017, 22:26:17

No to jutro na pożegnanie z Audi 0;3 z Napoli i Milik upokorzy nas jeszcze bardziej :P

01-08-2017, 22:25:04

Piotrek89r
do łazisk jak mu sie 3 browary kupi to zacznie grac

01-08-2017, 22:24:50

Dobrze było się tak rozluźnić po ciężkim dniu pracy oglądając Liverpool z Mainz.

01-08-2017, 22:24:44

Ktoś naprawdę myśli, że zespół bez przegotowania wychodzi po męczących wakacjach i wygrywaz choć trochę prztgotowanym zespołem. W sezonie jestem przekonany, że będziemy tradycyjnie dominować w Bundeslidze, a Liverpool zajmie 5-6 miejsce. Teraz tylko jeszcze Superpuchar będzie bolał i zaczynamy przygotowania.

01-08-2017, 22:24:24

Lewy gra kaszanę bo nie musi się starać i tak nie ma kto za niego wejść. Na dodatek Uli po nim pojechał to ten strzelił focha i jesteśmy w dupie. Lewy wie, że jak nie wymusi transferu w przyszłym okienku to już nie odejdzie. Widać
że bardzo chce do tego Realu w końcu oni grają o LM a my nie...

Edytowano : 2017-08-01 22:25:30

W przyszłym roku, nie okienku,

01-08-2017, 22:24:21

James właśnie wraca samolotem do Madrytu

01-08-2017, 22:24:09

Po meczu kibice powinni zerwać Renato koszulke bayernu i zawieść go prosto na lotnisko.. niech leci gdziekolwiek..

01-08-2017, 22:23:46

Ciekawe czy jak przegrają superpuchar to jeszcze kogoś kupią?..

01-08-2017, 22:23:08

Panowie nie jest źle! Ja to widzę tak, sprzedajemy Robbena, Ribery na wypożyczenie do Mainz a Comana opchnijmy gdziekolwiek, jak najtaniej się da!

Wtedy Carlo będzie grał swoje choinki, z Drewllerem i Człapmesem i może Uli wywalczy nowy kontrakt z T mobile bo będziemy świetnym obiektem marketingu świątecznego! Wiadomo, że zysk dla Audi i Adidasów to podstawa a reszta frajerskich klubów niech robi te swoje żałosne transfery i wygrywa bezsensowną LM :D

01-08-2017, 22:22:59

ide zajarać jutro nasza polonia gra jak temu ustroniowi 3 gole wdupcy to nie bedzie zbierac

Edytowano : 2017-08-01 22:23:02

ide zajarać jutro nasza polonia gra jak temu ustroniowi 3 gole wdupcy to nie bedzie co zbierac

01-08-2017, 22:22:44

Sturridge wszedł w 60 minucie a teraz schodzi, bo JK widzi jak żałosny poziom prezentuje dziś bayern.

01-08-2017, 22:21:56

Kibice opuszczają stadion przed końcem meczu, to podsumowało postawę drużyny xD

01-08-2017, 22:21:43

Żal to wszystko czytać, przejmujecie się, jakby to był finał LM. Wiadomo, że zarząd celuje w wygranie Bundesligi i nie wzmacnia zespołu na finał mistrzów, bo dla nich to za duże ryzyko finansowe, a wolą być w tym względzie stabilni. Przypomnę tylko, że jeśli oczekujecie corocznej walki o 1 miejsce w Europie, to radzę przerzucić się na kibicowanie Realowi. Gramy ofensywą, która od 2013 roku praktycznie nie zmieniła się - klasyczne 4-2-3-1 z typową dziewiątką w napadzie. Liverpool ma mobilną ofensywę, głodną dynamicznej gry i goli, Napoli podobnie - choć dzisiaj im nie wyszło, ale mogło być różnie, gdyby Milik trafił z wapna. Czekam na zawodników, którzy napędzą grę z przodu, są kreatywni i żądni goli.

01-08-2017, 22:20:41

Chłopcy do bicia. Piękny sezon czeka nas

01-08-2017, 22:20:36

My się po prostu kompromitujemy co mecz. Mam niby światowej klasy trenera, mamy światowej klasy zawodników a wszystko jest tragiczne. Jak to możliwe?

Edytowano : 2017-08-01 22:21:24

Nasi nawet nie mogą biegać, fizycznie wyglądają jakby mieli za sobą cały sezon. Ja rozumiem w tych pierwszych spotkaniach mogło to wyglądać źle, problem w tym że nie ma żadnej poprawy, jak byli klocami tak są.

01-08-2017, 22:19:41

Ja nadal jednego nie rozumiem. Carlo gadał, że będzie mniej utrzymywania się przy piłce, więcej kontr i biegania, a gramy tak jak wcześniej :(

01-08-2017, 22:17:49

Patryk77
szacunek dla 5 ligi prosze tam nasza Polonia gra a jak by takie bayerna spotkała to by mu 3 gole wdupcyła i se kurna poszła

01-08-2017, 22:17:38

niech zejdą już do szatni, paranoja.

01-08-2017, 22:16:59

Czyli jednak Bundesliga to będzie wyzwanie :D

01-08-2017, 22:16:59

Transfery, w sumie to wydaliśmy 100mln... tylko, że kupiliśmy 3 środkowych pomocników, rezerwowego obrońcę i skrzedlowego, którego wypożyczylismy. Mistrzostwo świata w transferach.

01-08-2017, 22:16:52

Dramat ten osiol z tymi dredami to nawet w 5 lidze by nie miał miejsca a pan Robert niech dalej narzeka i tak nic więcej nie umie pożytek z niego jak z rafini w sobotę będzie płacz a Carlo i zarzad niech dalej udawaja że jest ok

01-08-2017, 22:16:36

bizon5315 a tam kurna benzema
u nas se mazurek przyjdzie dwie bramki wdupcy i se kurna pojdzie

01-08-2017, 22:16:11

Piotrek89r

Myśle, że to byłby dobry deal. :D

O, już 3...

Edytowano : 2017-08-01 22:17:10

Ale błędy w ustawieniu, niesamowite! Jak u nas w Ekstraklasie. :/

01-08-2017, 22:16:01

Kupimy za rok Brandta i będzie git. Na pewno odmieni naszą grę! :D

01-08-2017, 22:15:54

Jak pisałem o wymianie Lewego za Benzeme to zostałem wyśmiany.

01-08-2017, 22:15:12

Piotrek89 my zesmy napastnika za 3 flaszki czystej ostatnio kupili

01-08-2017, 22:14:28

DarthSmd jak nie będzie chętnych to można zrobić z kimś transfer jak w okręgówce czyli wymienić go np za 2 piłki adidasa :p

01-08-2017, 22:13:39

Jak ten Ancelotti zaplanował okres przygotowawczy ze drużyna ledwo biega, nie ma pomysłu na grę a w dodatku co sparing kontuzje ;/

01-08-2017, 22:13:37

Lewandowski ostatnio pokazuje absolutne zero. Bramka z karnego podczas okresu przygotowawczego to troche za mało jak na gwiazdę większa i za duża na Bayern

01-08-2017, 22:13:28

Środka brak, skrzydeł brak. Gra z kontry nie istnieje, bo szybkości nie ma. Zanosi się na to, że w tym sezonie będziemy cierpieć w Europie. Obym się mylił. I Uli proszę odejdź z tego klubu póki jeszcze zespół nie stał się całkowicie przeciętny.

01-08-2017, 22:13:21

Lewandowski jak nie dostanie dobrej piłki to samemu nic nie zrobi.Nawet piłki nie potrafi przyjąć.

01-08-2017, 22:13:15

Mam nadzieję że to jakieś czary a sezon będzie zupełnie inny

01-08-2017, 22:13:12

Może Carlo objął taką taktykę żeby na początku sezonu grać kichę, a forma przyszła w kwietniu.

01-08-2017, 22:13:05

ja to nie rozumiem jak te giganty takie problemy majo jak nasza polonia se przyjdzie 3 gole przeciwnikowi wpieprzy i se pojdzie

01-08-2017, 22:12:52

A tu jak zwykle płacz bo Bayern przegrywa mecz towarzyski. najważniejsza jest liga i Liga mistrzów nie jakieś towarzyskie pucharki

01-08-2017, 22:12:41

kur... alaba kontuzja

01-08-2017, 22:11:51

spokojnie jest friedl :D hahaha

01-08-2017, 22:11:39

Vidal isę tarza po ziemi za piłką a Lewy ledwo człapie się na boisku.
Ktoś powinien mu prz###bać to może się ogarnie!

01-08-2017, 22:11:24

Piotrek89r
Droższa już chyba będzie przesyłka pocztą niż kwota za jaką pójdzie. :P

01-08-2017, 22:11:17

Lol jeszcze Alaba wypada, a Bernat kontuzjowany. Zabawa się zaczyna......

01-08-2017, 22:11:17

Nie musimy nawet kupować zmiennika Lewandowskiego.Tylko kogoś do podstawowego składu.

01-08-2017, 22:11:08

Jak Carlo nie zmieni Renato to zaraz czerwoną dostanie...

01-08-2017, 22:10:45

byakuyaa

Ale zawodnicy grają na boisku, w każdym razie powinni, bo nasi tego nie robią :D

A trener? No cóż... pomysłu żadnego. Wrzutki, wrzutki, wrzutki. I jeszcze rozwalony atak pozycyjny. Nie potrafię zrozumieć zarządu dlaczego wzieli Ancellotiego. NIe potrafie. Przecież to było jak strzał w stopę.
Transfery to też passmo nieszczęść jak na razie...

Ehh... nie potrafie tego zrozumieć. Kolejny mecz sparingowy, a rywal nas leje jak chce. Może to tak ma być? Ciężkei przygotowania? Z formą wystartujemy we wrześniu? W zeszłym roku graliśmy przeciętnie, z przebłyskami świetnej gry. Nie wiem jakim cudem, taki regres...

01-08-2017, 22:10:26

Jarota Jarocin zaprasza renato do składu :D

01-08-2017, 22:10:17

lewy nawet przyjąć piłki nie potrafi

01-08-2017, 22:10:15

huahhauaua alaba

01-08-2017, 22:09:59

Renato bez żalu można już na Allegro w licytacji od 1 zł wystawić ;-) mecz w jego wykonaniu 0/10 i podejrzewam, że na psychice mu ten mecz siądzie strasznie..

01-08-2017, 22:09:27

Według mnie wszystko jest ok, jesteśmy po prostu w innej fazie sezonu niż Liverpool.

01-08-2017, 22:08:43

najsłabszego piłkarza tego meczu trudno wybrać, natomiast tytuł najbardziej irytującego trafia do Lewego. Sorry Robert.

01-08-2017, 22:08:40

Przyznaję się, że nie widziałem jeszcze żadnego meczu Bayernu przed sezonem, ale chyba trza zacząć oglądać bo z komentarzy wynika, że jest niezły ubaw :D
Tak na serio to niby są mecze przed sezonowe, ale można było by się postarać, a nie marnować czas i nerwy kibiców na grę na pół gwizdka ;)
Pozdrawiam

01-08-2017, 22:06:55

DarthSmd
W Darmstadt bo wyglądamy jak oni w tym meczu :)

01-08-2017, 22:06:45

Cofnelj chyba tego gola

01-08-2017, 22:06:29

Ale jaja ....

01-08-2017, 22:06:24

Rafinha chyba nie wie jak się nazywa... po co nam ten nieudacznik?

01-08-2017, 22:06:17

Jednak tylko 0-2! : D

01-08-2017, 22:06:10

kurfa przez ten wynik mi sie przypomniała jak raz u siebie 3 zero przedupcylismy i do 4 ligi spadlismy kurna mac pieprzony mecz

01-08-2017, 22:05:44

Kończę oglądać ten ...mecz...
Heheh...Uśmiałem się
To jest chore ...
I może Sknerusek Uli w końcu przestanie robić z klubu biedaków

01-08-2017, 22:05:33

Ja pier...... nie moge jada z nami to jest skandal nie ktorych rzeczy nie przystoi.

01-08-2017, 22:05:13

4:13 w bramkach. ŚMIECH!!!

01-08-2017, 22:05:13

Nasi prowadzą zaciętą rywalizację o to kto będzie najgorszym piłkarzem w tym spotkaniu. Co za emocje!!!!

01-08-2017, 22:05:01

Niech ktoś pomoże Rafinhi się odkręcić z murawy. ;)

Edytowano : 2017-08-01 22:05:07

wdcaviar
A sprecyzował w którym klubie? :)

01-08-2017, 22:04:23

To jest po prostu dramat ...

01-08-2017, 22:04:15

Rafinha mówił, że będzie walczył o 1 skład. :D

01-08-2017, 22:04:07

No rafinha geniusz

01-08-2017, 22:04:05

3

01-08-2017, 22:03:50

haha 3:0 XDDDD
to juz nawet zalosne nie jest

01-08-2017, 22:03:42

Nookie
transferów brak bo kadra kompletna i szeroka ...
przecież to nie wina zawodników ...
za strategie jest odpowiedzialny trener i sztab szkoleniowy

01-08-2017, 22:03:33

Trochę zabawne, że tak wyśmiewacie Sanchesa, a o Riberym, Lewnadowskim czy Muellerze ani słowa :D. Wszyscy nasi zawodnicy, poza Hummelsem, Javim i Alabą grają dziś katastrofalnie. Przecież to kpina, że Ribery ma ciągnąć naszą grę, jak facet od początku przygotowań praktycznie góra 1-2 skuteczne pojedynki ma w meczu... Lewandowski podobnie...

...a transferów na horyzoncie brak ^^

01-08-2017, 22:02:38

i tak nie zapomne jak w 2011 w 90 minucie Bytomowi wdupczyliśmy i do 3 ligi zesmy awansowali to byly jaja

Edytowano : 2017-08-01 22:03:11

i tak nie zapomne jak w 2011 w 90 minucie Bytomowi gola wdupczyliśmy i do 3 ligi zesmy awansowali to byly jaja

01-08-2017, 22:02:31

james musiał wcześniej zejść bo ma spotkanie z kochanką musi się odświeżyć :D

01-08-2017, 22:02:04

Psycholog czy psychiatra dla Sanchesa?

01-08-2017, 21:59:56

Zamiast zdjąć plątającego się Thomasa i przesunąć Jamesa na 10 to Carlo zdejmuje Rodrigueza. Tego, który jak raz zszedł do środka to od razu stworzył zagrożenie. Był już KoanGuardiola, teraz chyba czas na jakiegoś KoanAncelotti

01-08-2017, 21:58:00

Czy zejście zawodnika do szatni oznacza jakiś uraz? Bo james od razu tam poleciał

01-08-2017, 21:56:47

kiedys to były czasy pamiętam
człowiek przyszedł na stadion mecz obejrzał i kurfa poszedł

01-08-2017, 21:56:44

Aha, jeszcze jedno. Tak szczerze, to mam satysfakcję, że jechałem po Sanchesie zanim to było modne. Pamiętam jak dziś, gdy pierwszy raz zobaczyłem kompilację jego zagrań z Benfiki, pomyślałem jprdl kilka minut filmu i tylko jedno i pół dobrego zagrania, czy my go ogladalismy? Idę spać.

01-08-2017, 21:56:39

Czemu James A Muller i Renato zostają...Paranoja..,

01-08-2017, 21:56:35

James chyba zasłonił usta i powiedział do Carlo ,że pierd*li takie coś i poszedł do szatni :D

01-08-2017, 21:56:29

lokus
40mln

01-08-2017, 21:56:21

MateuszFCB
Jak chce to potrafi. :)

01-08-2017, 21:56:12

Ile Milan dawal za Renato?

01-08-2017, 21:55:36

Ja bym Jamesa w miejsce renato przesunał a renato zdjął na pewno nie byłoby gorzej

01-08-2017, 21:55:29

Nie wiedziałem że Sanches wystawia takie ładne prostopadle ....
Szkoda że dla Liverpoolu,.,

01-08-2017, 21:55:10

Vidal na rozgrzewce, wchodzi Coman. Może coś się ruszy.

01-08-2017, 21:55:02

Darth
Z Wolfsburgiem w pucharze bylo gorzej

01-08-2017, 21:54:46

To będzie super sezon ! Będziemy od pierwszego ważnego meczu ciezko ciułać punktu

01-08-2017, 21:54:32

Sanches robi niezły trolling na boisku. :D

01-08-2017, 21:53:54

Tak ich zniszczyli na tym obozie fizycznie, że po faulu nawet im się wstać nie chce.

Edytowano : 2017-08-01 21:53:45

Hasan za głowę się łapie :D

01-08-2017, 21:53:20

skoro nasi nie potrafią zagrać żadnej klepki czy w ogóle przedsotać się do pola karnego rywali to niech strzelają z dystansu, może coś wpadnie
to chyba lepsze niż wrzutka-wybicie-kolejna wrzutka

01-08-2017, 21:53:19

Pierwszy strzał ... nawet ładny

01-08-2017, 21:53:08

Lol chyba pierwszy strzał Bayernu?

01-08-2017, 21:52:19

James zszedł do środka i od razu zagrożenie.. czy ten gumiarz tego nie widzi?

01-08-2017, 21:52:06

https://www.youtube.com/watch?v=9Wzt5F1mWjY&t=52s
to byl kufa mecz

01-08-2017, 21:51:43

To jest chyba najgorszy Bayern jaki kiedykolwiek widziałem! Serio, nie przypominam sobie drugiego takiego meczu podczas którego bym tak rechotał, jak dzisiaj. :) To się dzieje naprawdę, czy to jakiś skecz? xD

01-08-2017, 21:51:12

Całkiem szczerze to jakby Renato trafił do np Legii Warszawa to nawet w Ekstraklasie by się nie wyróżniał...

01-08-2017, 21:50:56

wdcaviar

Bo nie przyzna się do błędu że przepłacili za grajka. Barca tak robiła z Gomesem :P

01-08-2017, 21:50:52

Brawo dla Kloppa widać gołym okiem jego efekty pracy w tym zespole.

01-08-2017, 21:50:32

Dlaczego oni wierzą w tego Renato jak on gra tragicznie jak junior a nikt inny poza zarządem nie wierzy?...

01-08-2017, 21:49:47

Wdcaviar
Nice one :)

01-08-2017, 21:49:46

okej wszyscy grają dzisiaj beznadziejnie, ale sanches niektórymi swoimi akcja przechodzi samego siebie XD

01-08-2017, 21:48:02

Nasza Polonia jak by z takim Bayernem zagrała to by 3 gole wpieprzyła do tej bramki i kurfa by poszli

01-08-2017, 21:47:51

To jest ośmieszenie i dramat. Nie pamiętam tak słabego Bayernu.

01-08-2017, 21:46:54

AHAHAHAHAHAHHAHAH!

01-08-2017, 21:46:42

Ten fragment to jest już kompromitacja. Gaszę i idę w cholerę, bo patrzeć się nie da.

01-08-2017, 21:46:26

Robert "foch" Lewandowski też dzisiaj wspaniały.

01-08-2017, 21:44:35

Fakt nr 1. i zarazem wniosek po tym meczu .
RENATO SANCHES TO BEZTSLENCIE

01-08-2017, 21:44:20

On w ogóle dziwne rzeczy robi od początku tego presezonu : D

01-08-2017, 21:43:47

Przekomiczny odbiór Sanchesa! D

01-08-2017, 21:43:28

Ja to wam mowie jaki tam Bayern Real i te przygotowania
Nasi (Polonia) sie zbierze wpieprzy przeciwnikowi 5 bramek i na piwko

01-08-2017, 21:43:09

Wytłumaczcie mi, co teraz Sanches zrobił.. Błagam xD

01-08-2017, 21:42:56

Mi się wydaje, że jak Renato zostanie to podpali się w domu tak jak Breno.

01-08-2017, 21:42:46

Bayern jest w tym momencie drużyną, która jeszcze nie zaczęła okresu przygotowawczego, a w dodatku przeszła koszmarny wypad do Azji. To właśnie pokłosie tej zarąbistej wycieczki zafundowanej przez Uliego drużynie. Superpuchar też zostanie pewnie przegrany i może to nauczy czegoś nasz zarząd. Niech się uczą od Realu a nie robią za jakąś trupę cyrkową.

01-08-2017, 21:42:17

Zarząd i tak będzie zadowolony po tym Audi Cup.

01-08-2017, 21:41:18

James ma romans i zdradza żonę? Ja pier co my za,piłkarzy mamy

01-08-2017, 21:41:08

Na Audi Cup oglądamy 3 idealnych lewoskrzydłowych dla nas: Insigne, Carrasco, Mane... Wyciagać forse z skarpety i ruszać na zakupy!

01-08-2017, 21:40:25

Dzis se pojechałem na derby
Polonia Łaziska v AKS Mikołów jak nasza Polonia 6 bramek AKS-owi wpieprzyła to nie było co zbierać
Ale jajca były. I to jest druzyna

01-08-2017, 21:38:28

Nic trzeba czekać na efekty może akurat mile nas zaskoczą chociaż trudno tak myśleć bo to tak jakby być na tonącej łódce do której nabiera się ciągle więcej wody nie pokazując że robi się cokolwiek aby jej było mniej i mieć nadzieje że będzie lepiej...

01-08-2017, 21:38:22

szczerze to liczyłem na Carla a można wymienić na palcach ile meczy zagrał Bayern naprawdę dobrych pod jego rządami.i tylko poklepuje zawodników zamiast zjebać

01-08-2017, 21:38:17

Przypominam, że Simeone na sam koniec kadencji Guardioli po rewanżu w Monachium powiedział, że Bayern na AA to najlepsza drużyna, z jaką się mierzył. Doceniam pracę Guardioli, mimo że dostrzegam w nim wiele wad i nie jestem jego fanem, ale czy ktoś teraz powiedziałby coś podobnego?

01-08-2017, 21:36:53

Może jak na początku stracą w lidze do Borussii z 10 pkt to forma na kwiecień będzie.

01-08-2017, 21:36:07

Piłkarze se mówią; Skoro Uli mówi, że nie mamy prawa wygrać LM to po co grać dobrze. Cały sezon można rekreacyjnie rozegrać

01-08-2017, 21:35:59

Tak czy inaczej takich slabych sparingow i przygotowan to ja nie pamietam, za Wielkiego Bayernu czegos takiego nie bylo

01-08-2017, 21:35:30

A tak na zekaliscie na guardiole ale za nie go aż tak źle obrona nie wyglądała i nie był taki rozpizdziel na boisku jak teraz

01-08-2017, 21:34:33

Zarząd to jeszcze żyje w świecie gdzie robili transfery po kilka milionów euro... Śmieszne ...
A młodzieży to nam ubywa a nie przybywa

01-08-2017, 21:34:18

Koledzy, czeka nas ciężki sezon, ale mam nadzieję, że za rok będziemy w lepszych humorach. Moim zdaniem problem jest poważniejszy niż zmęczenie po Chinach. Ewidentnie coś tam nie chodzi...

01-08-2017, 21:34:15

Panowie to szkoda gadac co sie dzieje to jest wstyd co oni graja bez riberego to my bysmy akcji nie zrobili brawo zarzad jesli chodzi o Jamesa kolejny mecz tragedia kolejny raz powtarzam ze on sie nie nadaje real sie cieszy ze nam go puscil nas bedzie oslabial a oni maja problem z glowy .

01-08-2017, 21:33:41

Fatalnie to wygląda, wręcz okropnie. Żadnego progresu, wręcz regres. Gramy coraz gorzej. Jedyne rozwiązanie w ataku to wrzutka... Carlo miał nauczyć nas kontr, a oduczył ataku pozycyjnego. O przejściu z obrony do ataku, czy ataku do obrony to nawet nie ma co mówić.

Cóż... do początku ligi jeszcze trochę czasu, może to odpali. Chociaż nic na to nie wskazuje, Carlo chce grać to co rok temu, a wiemy jak to wyglądało. Ponadto ruchy zarządu w żadnym stopniu nie pomagają drużynie. Bo jak można zrozumieć brak transferu skrzydłowego, sprzedaż przy okazji Costy, zakup Jamesa, czy przesunięcie Kimmicha? O angażu Carlo nawet już nie wspominam ;)

Ale to narazie mecz towarzyski, na ocenę ostateczną przyjdzie jeszcze czas. Liczę, że jednak maszynka odpali i trzymam za to kciuki. Ot po prostu już mnie szlag trafił od oglądania ZNOWU tego nudnego, nieefektywnego fubtolu ;)

01-08-2017, 21:33:26

Za to co Ulli ostatnio powiedział na temat naszych celów na ten sezon,powinien zostać dawno wywalony.Jak prezes wogóle może coś takiego powiedzieć.

01-08-2017, 21:33:08

Ja to nie wiem, 90% kibiców prosi i modli o skrzydłowego i zmiennika dla Lewego, ale po co, bo zarząd i tak zrobi coś innego...

01-08-2017, 21:32:02

Z Tuchelem to przesada :)

01-08-2017, 21:31:29

Nie mamy prawa wygrywać LM. To grzech śmiertelny. Zespoły które wygrywają LM spalą się w piekle.

Edytowano : 2017-08-01 21:32:47

Nie mamy prawa. Hoeness im zakazał. Jak wygrają to Hoeness ich już ukaże. A Salihamidzić pewnie powie: Tak, tak to prawda nie mamy prawa wygrać LM. Całkowicie zgadzam się z Ulim.

01-08-2017, 21:30:10

Zawodników mamy świetnych, kadrę również. Po prostu brakuje nam dobrego trenera. Pep był jaki był ale trzymał dyscyplinę i opier... zawodników + wyciągał wnioski. A Carlo to pierdoła która tylko pogłaszcze, pocieszy i tyle. Nie ma odpowiedniego podejścia do zawodników. Brakuje nam kogoś typu Klopp, Loew, Tuchel, Van Gal, Mourinho co trzymają dyscyplinę.

01-08-2017, 21:30:02

Byłem bardzo podekscytowany przyjściem Jamesa, ale póki Carlo będzie go wpychał na skrzydło to nie ma co marzyć o Jamesie z mundialu czy pierwszego sezonu w Realu. W zasadzie to jego sytuacja niewiele się zmieniła, przyszedł z klubu gdzie nie było dla niego pozycji do klubu gdzie jest również wciskany tam gdzie nie może się pokazać. Nie rozumiem tego transferu, trzeba było kupić skrzydłowego.

Edytowano : 2017-08-01 21:36:35

I jak już zauważyłem wcześniej, nasi grają jakby nie była narzucona im żadna taktyka tylko Carlo chlapnął coś w stylu "e macie tu piłkę idźcie se pograć chłopaki" i koniec. Zobaczcie ile jest nieporozumień i niecelnych podań i to nie tylko nowi gracze się gubią. Ich jedyny sposób na atak to wrzutka, grzech majac na boisku takich piłkarzy jak Lewy, James, Muller czy Ribery. I co znowu oprzemy naszą grę na przebłyskach Robbena, który połowę swojego życia spędza w szpitalach? O co tutaj kurde chodzi, jak można nie wykorzystywać zawodników o takim potencjale, co oni robią na treningach że nie mają wyćwiczonych żadnych schematów, że nie potrafią ze sobą grać? Co jest?

01-08-2017, 21:29:49

Jak tak mamy grać to...
Gdyby jedna wpadka z Milanem ale to już 4 taki pogrom ... Co z tego ze to towarzyski jak gramy praktycznie całym składem tylko bez Neuera...
Mówiłem że Fruchtl to beztalencie ale Ulreich to przesada...

01-08-2017, 21:28:02

Komentator mysli, ze u nas broni Karius. 2 razy juz tak chlapnal

01-08-2017, 21:27:51

Spokojnie, kadrę mamy kompletną... Po co jacyś tam 25latkowie jak można zaoszczędzić i grać 34latkami...
Jak można w ogóle mieć godność wygrać LM... LM to grzech, takie zespoły jak Bayern nie mają prawa wygrać LM.

01-08-2017, 21:27:26

Ja wiem, że to sparingi, ale my wszystkie dostajemy w dupe. Jeszcze jeden w plecy i zaczne się zastanawiać :)
Nie ma Robbena nie ma Bayernu.

01-08-2017, 21:27:26

Renato niech odejdzie .. gdziekolwiek nawet za 20 mln... Rafinha też znowu piach...
Dziś najlepszy na boisku póki co chyba Alaba no i Tolisso gdyby nie ta strata to byłby średni występ.

01-08-2017, 21:26:41

Rafa tragedia jego strona ciągle pusta.Muller faktycznie maskotka,James nie zgrany z zespołem.szkoda Toliso że zawalił 1 bramkę nie ma żadnych pozytywów z tego meczu.tragedia a za 4 dni rusza sezon i raczej bęcki od BVB jak zagrają tak jak z Milanem

01-08-2017, 21:26:35

Carlo znowu wymyślił,że będzie forma na drugą część sezonu,a całą pierwszą można grać padake?

01-08-2017, 21:26:32

Tak jak muller w poprzednim sezonie zaciągał nam ręczny tak teraz Sanches co nie zmienia faktu ze tracimy gole i gramy bez pomysłu może są zajechani przygtowaniami do sezonu a może po prostu jesteśmy słabi;d

01-08-2017, 21:25:41

Jutro tez przegramy z Napoli.

01-08-2017, 21:25:05

Żenada...
Niech wejdzie Vidal ...
I tą łajze Sanchesa sciagnac. James na 10 A na skrzydło Coman

01-08-2017, 21:24:38

Bez urazy, ale nie mam pojęcia gdzie Wy widzicie w Renato wielki talent.. Carlo kazał mu za każdym razem podawać do tyłu do najbliższego czy jak? Już nie mówiąc o tym, że jest na tym boisku bo jest. Żadnego pożytku, gra w 10..

01-08-2017, 21:24:02

Przemyślenia takie, że Sanches i Rafinha out i potrzebny skrzydłowy i zmiennik dla Lewego, czyli u mnie to, co powtarzam od jakiegoś roku?

01-08-2017, 21:23:24

W dupie z taką grą. Odpuszczam sobie drugą połowę. Szkoda czasu i nerwów.

01-08-2017, 21:23:00

To jakie przemyslenia po 1 polowie?

01-08-2017, 21:22:31

James to nie jest skrzydłowy i wystawianie go tam to tylko robienie mu krzywdy.

01-08-2017, 21:21:44

Rafa czerwo powinien dostać

01-08-2017, 21:21:21

a piernicze te europejskie giganty od tera kibicuje mojej ukochanej Polonii Łaziska TEN ROK BEDZIE NASZ AWANSUJEMY DO 3 LIGI

01-08-2017, 21:21:14

Sansches robi komedie i trzeba się go pozbyć nawet jak wypali nie będzie mi go szkoda...

01-08-2017, 21:20:38

Sppkojnie. BL będzie wygrana.

01-08-2017, 21:20:03

Biegamy jak polamani

01-08-2017, 21:19:59

Beznadziejna polityka transferowa od kilku sezonow zbiera żniwo. Idę spać. Powiem wam tylko tyle, za rok będzie jeszcze gorzej.

Edytowano : 2017-08-01 21:22:05

Jacek, Draxler nigdy nie zbliży się do poziomu Riberego czy Robbena w formie. Daj se luz.

01-08-2017, 21:19:55

Był Draxler do wyciągnięcia zimą za relatywnie nieduże pieniądze, ale po co, lepiej dziadkowie niech grają...

01-08-2017, 21:19:28

Jamesa to nie widać, niech go da na 10, bo nie przeboleję jego gry na skrzydle.

01-08-2017, 21:18:36

Moim zdaniem oni jeszcze sa zniszczeni psychicznie przez pepa i nie potrafia sie podnieść i Android z Don juppem i innymi ekspertami , to potwierdza...nowu Jupp Ancelotti haahahaha

01-08-2017, 21:17:31

Muller na ten moment robi w Bayernie już jedynie za maskotkę i żartownisia na treningach.

01-08-2017, 21:17:29

Byakuyaaa

A z Jamesa genialny skrzydłowy jak widać!
Będzie tam wymiatał!!!!

Zarząd robi parodię :D

01-08-2017, 21:17:14

dobry wieczór coś się.. coś się popsuło i nie było widać mojego komentarza więc powtórze jeszcze raz wynik dzisiejszego meczu towarzyskiego pomiędzy Bayernem a Liverpoolem to jest jakaś porażka. ja myślę, ze to głupie bawarskie społeczeństwo pójdzie po rozum do głowy i kupi jakiegoś skrzydłowego xD

01-08-2017, 21:16:07

@ Sven - " ... Na razie to w 10 -tce się nie mieści Bayern : D ... "

Na razie to grając w 10 możemy pomarzyć o czymkolwiek.

Nie sprzedaliśmy Sanchesa - i nie mamy wsparcia ani w ofensywie - ani w defensywie.

01-08-2017, 21:16:04

A lewa ciagle oczywiste wrzutki

01-08-2017, 21:15:50

Lewy nie ma piłek...

01-08-2017, 21:15:40

Meczu niestety nie oglądam bo nie wiem czemu internet mi strasznie muli ale z tego co widzę na naszej stronie i wynikach sportowych to nie przystoi Bayernowi nawet w meczach towarzyskich i turniejach przedsezonowych na Alianz Arenie tak grać ...

01-08-2017, 21:15:32

Który raz w tym roku się kompromitujemy? Jak gra nasza ofensywa? Gole strzelił Lewy z karnego, Muller dwie i Rafinii się fuksnęło. Poza tym dostaliśmy 12 goli. Jakieś pytania jeszcze? Jedyny pozytyw to...34 letni Ribery. To nie jest gra, to jest dno na ten moment.

01-08-2017, 21:15:25

Prawa strona na razie nie istnieje.

01-08-2017, 21:14:57

Robben ratuj !!!

01-08-2017, 21:14:48

Zobaczcie jacy nasi są powolni i ociężali, zero ruchu

01-08-2017, 21:14:43

Nie pamietam tak wysokich porazek w okresie przygotowawczym jak w tym roku

01-08-2017, 21:14:09

Szczerze mówiąc nie pamiętam tak złego okresu przygotowawczego. Chyba tak źle nie było nigdy...

01-08-2017, 21:14:07

cała kadra full zajebista :D

01-08-2017, 21:13:54

Co za lipa.

01-08-2017, 21:13:47

...Wstyd...
Ale ofensywa jest dobrze obsadzone...

01-08-2017, 21:13:28

Eclaass
nie zapominaj proszę, że kadra jest szeroka i mocno obsadzona :D

01-08-2017, 21:13:20

Czemu mają włocha zwalniać skoro to towarzyskie XD nasi nie wyciągają wniosków po prostu i warto podkreślić że gramy bez bramkarza, bo Manu zarówno fantastycznie broni jak i steruje obroną.

01-08-2017, 21:13:15

0 pomyslu na grę, dramat i wstyd najgorszy Bayern jaki widziałem.. .masakra niby to sparing ale za chwilę zaczynamy sezon, jeżeli Ancelotti szykuje formę na maj to nie trenują kciuki bo ligę mistrzów to będą oglądać w TV. "Zal patrzeć na Bayern!!!" Wstyd

01-08-2017, 21:13:12

Zachwile zakoncze ogladanie twgo meczu

01-08-2017, 21:12:59

Skrzydłowi są niepotrzebni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak widać Salah i Mane nic nie dają!!!

01-08-2017, 21:12:40

hahaha w sumie czemu nie :D

01-08-2017, 21:12:24

Narazie to w 10 -tce się nie mieści Bayern : D

01-08-2017, 21:12:12

Przestaje tej pieprzniętej drużynie kibicować
ide do królewskich tam będzie liga mistrzów xD

01-08-2017, 21:12:01

dobrze, że prawa obrona mocno obsadzona :D

01-08-2017, 21:11:49

Heh. Zabawny ten mecz :) To nie jest moj Bayern, tylko chyba Bayern II

01-08-2017, 21:11:43

Mina Carlo mówi wszystko. Javi dobrze, że się nie połamał przy tym jak został zakręcony.

01-08-2017, 21:11:30

0-2

01-08-2017, 21:11:30

klopp ratuj nas pier..... liverpool nam tu trzeba pomóc

01-08-2017, 21:11:22

"Gdzie jest Rafinha"?

01-08-2017, 21:11:19

Nie ma to jak przy tragicznej grze CAŁEJ drużyny obwiniać jednego piłkarza, bo ma głośniejsze nazwisko ;)

01-08-2017, 21:10:58

Idź pan w [wycięte]. Nasza drużyna jest tragiczna.

01-08-2017, 21:10:58

Dnooooooo

01-08-2017, 21:10:52

2:0.
Niesamowita gra Liverpoolu.

01-08-2017, 21:10:48

xD

01-08-2017, 21:10:37

Coś mi mówi, że to ostatni sezon Ancelottiego w Bayernie...

01-08-2017, 21:09:58

Trzeci/czwarty zespół na świecie (a przynajmniej tak sporo osób twierdzi, chociaż ja już jakiś czas temu przestałem w to wierzyć) przez 30 minut nie potrafi stworzyć dobrej sytuacji na zdobycie bramki grając z czwartą drużyną ligi angielskiej?

01-08-2017, 21:09:54

super jak dzis przegramy to jutro znow makaroniarze
ojoj

01-08-2017, 21:08:41

Ale trzeba przyznać - my gramy fatalnie, Liverpool gra dobrze. Niczym Atleti z nami przed rokiem. Obrona całym zespołem i fantastyczne kontry. Tak Klopp grał Borussią, tak Jupp grał Bayernem ;P

01-08-2017, 21:07:10

Ale James nawet przyjąć półki nie umie już nie mówiąc o prowadzeniu... pozycję są wymienne więc gra też jako 10 i narazie to ma same straty... Costa przynajmniej był szybki...

01-08-2017, 21:07:05

James w ogole gra?

01-08-2017, 21:06:37

za gre odpowiada trener czyżby przez Chiny ta gra taka słaba?

01-08-2017, 21:06:13

Powtórka z wyjazdów do Doha - zrobili sobie chłopaki wakacje w Azji, potańczyli, pośpiewali i efekty widzimy. Zero pomysłu na grę, zero szybkości, zero wydolności. Żal na to patrzeć.

01-08-2017, 21:06:07

Sanches co ma piłke to traci, na grę Mullera już nie mam siły.

01-08-2017, 21:05:08

Nie obwiniałbym żadnego z naszych piłkarzy, bo jeśli żaden nie jest w formie, jeśli każdy wygląda słabo fizycznie, jeśli kuleją najprostsze schematy to chyba nasz sztab trenerski robi coś nie tak

01-08-2017, 21:04:53

Akurat Klopp od Bayernu po Juppie dostawał lanie :P

01-08-2017, 21:03:23

Swiat sie konczy - Liverpool nas gniecie 0_o

01-08-2017, 21:02:43

No, nie za ciekawie.

01-08-2017, 21:02:30

no dobra po icc mowilem ze to tylko towarzyski ale teraz jest 5 dni przed startem sezonu nawet 4
zaczynam sie martwic..

01-08-2017, 21:02:28

u nas chyba nikt nie jest w formie, jak to możliwe

01-08-2017, 21:02:20

Okropna, bezpłciowa piłka. Liverpool przynajmniej świetnie kontruje. Żal na to patrzeć :(

01-08-2017, 21:02:16

Z taką formą to lepiej walkowerem oddać Superpuchar, bo nas Dortmund rozjedzie jak Milan...

01-08-2017, 21:01:58

Blado to wyglada : D

01-08-2017, 21:01:25

Niech wejdzie Arturo ale nie Sanches...Blagam..

01-08-2017, 21:00:49

kibicod2007

James nie jest porażką, tylko jego pozycja na boisku. Kupiliśmy b. dobrego ofensywnego środkowego pomocnika, który marnuje się na skrzydle.

01-08-2017, 20:59:44

To ile przegramy 0:2, 0:3?

01-08-2017, 20:59:40

Nikt nie wie lepiej jak grac z Bayernem niz Klopp

01-08-2017, 20:58:21

Ok wchodzi Sanches
Zaczynamy cyrk

01-08-2017, 20:58:14

Nic poważnego, ale lepiej ściągnąć i nie ryzykować niepotrzebnie.

01-08-2017, 20:57:56

Thiago...tylko nie to..

01-08-2017, 20:57:13

Renato z Tolisso w srodku...

01-08-2017, 20:56:49

Sparingi i gra w sparingach pokazują ze jest problem w Bayernie... Jeśli to jest koniec okienka dla nas to trzeba przyznać że jest nieudane! Sule i rudy to zmiennicy, Tolisso jak przed chwilą pokazał to też wielka niewiadoma a James to w ogóle porażka.. . Nie ma żadnego zamiennika dla lewego ani dobrego skrzydlowego. Skład jest słabszy niż w tamtym sezonie a do tego starszy... nie chce być złym prorokiem ale boję sie ze to może być początek dużego kryzysu w Bayernie, jeżeli zarząd nie sypie grosza to tak będzie, bo niestety młodzieży nie mamy! Każda kontra to duże zagrożenie, nie mamy w składzie typowej 6...

01-08-2017, 20:55:17

Jedno trzeba przyznać - Liverpool fantastycznie kontruje.

Edytowano : 2017-08-01 20:54:48

Thiago kontuzja.. (?)

01-08-2017, 20:54:24

Rafinha IMO jest za słaby nawet na ławke Bayernu...

01-08-2017, 20:54:15

No ale po co kupować skrzydłowego, zupełnie niepotrzebny...

01-08-2017, 20:51:33

Rafinha niech ustąpi Kimmichowi

01-08-2017, 20:51:18

Heh Bayern prowadzi grę,a Liverpool sobie pyka te swoje kontry i za chwilę klepną na 0-2

01-08-2017, 20:51:08

Arjen, ratuj!

01-08-2017, 20:49:59

Pustynia w tyłach jak za Pepa.

01-08-2017, 20:49:35

ale akcja Live

01-08-2017, 20:48:59

Jastrzab
Szkoda Starke...

Edytowano : 2017-08-01 20:49:28

Edit:
Mam nadzieje, ze Alaba w tym sezonie cos pokaze, bo od 2 lat nie ma progresu (lagodnie mowiac)

01-08-2017, 20:47:55

HUHAUAAUAUAAUAHAAHAHAUU

01-08-2017, 20:45:58

Czyli Z formą jesteśmy w lesie i to takim 150 km od miasta

01-08-2017, 20:45:58

pomijajac obrone Ulreich to dno dna powinnismy jak najszybciej sie go pozbyc !

01-08-2017, 20:45:36

Iks de

01-08-2017, 20:45:26

Oho, i się zaczęło :P

01-08-2017, 20:45:25

Niestety błąd Tolisso
Strata w stylu Sanchesa

01-08-2017, 20:44:22

HAHAH

01-08-2017, 20:44:19

Dobrze wiedzieć Franka :]

01-08-2017, 20:39:50

https://pbs.twimg.com/media/DGKf94PXYAERZ2h?format=jpg

Ładny obrazek :)

01-08-2017, 20:38:22

By powalczyć o wygraną w LM musimy mieć jeszcze dla mnie nawet 4-5 transferów -boki obrony,skrzydło, napastnik,środek pomocy i jakiś w miarę bramkarz np nawet może być ktoś pokroju Skorupskiego.

01-08-2017, 20:37:58

Trzeba to wygrać . W końcu Gramy u siebie :)

01-08-2017, 20:36:00

Te reklamy w poprzednim meczu można jedynie pustym śmiechem skomentować...

01-08-2017, 20:35:23

Świetna transmisja nie ma co...

01-08-2017, 20:34:16

Oglądał ktoś Napoli-Atletico na Eurosport ?
W trakcie meczu były reklamy!
Mam nadzieje ze na Bayernie nie bedzie

01-08-2017, 20:21:22

Fajnie byłoby to dzisiaj wygrać.

01-08-2017, 20:16:20

Tez uwazam, ze do kompletnej kadry brakuje nam lewoskrzydlowego. Najlepiej z opcja gry na 9. Na bundeslige wystarczy, ale na lm znowu troszeczke za malo. Jak nie kupimy w tym roku, to przed nastepnym sezonem bedzie trzeba sprowadzic dwoch.

01-08-2017, 20:00:39

Coraz mniej podoba mi się to zajeżdżanie staruszka Riberyego.Myślałem,że to tylko wariant na turnee,a tutaj chłopaczyna ledwo co zaleczył uraz i już musi znowu grać.

A tak odbiegając od tematu:

PILNE: Ozil jednak w Newcastle.
http://imgur.com/a/j0fyJ

haha :D

01-08-2017, 20:00:31

Liverpool mocne z przodu trzeba uważać. Robbena nawet na ławce nie ma, Eviny też... Fajnie że Thiago wrócił, aż biło po oczach jak brakowało go w Chinach.

01-08-2017, 19:59:44

Boateng, Robben i Neuer chyba dalej kontuzje bo nie ma ich na ławie nawet. Jest A to Vidal, Sule, Kimmich, Rudy, Coman, Renato

01-08-2017, 19:58:46

Gramy Na Alianz Arenie tu niema miejsca na porażki 0:4 czy 0:2. Tu już trzeba zacząć wygrywać

01-08-2017, 19:55:47

No zobaczymy co chlopaki pokazą

01-08-2017, 19:54:10

Słaby skład.....

BR: Neuer, Ulreich
LO: Alaba, Bernat
SO: Humells, Boateng, Martinez, Sule
PO: Kimmich, Rafihna....ew. Rudy
SP:Vidal, Thiago, Tolisso, Rudy, Sanchez...ew. Martinez
LP:Ribery i ew......James..
PP: Robben, Coman ew....Muller i James
SPO: James, Muller, ew....Thiago
N: Lewy.....ew....Muller

Skład jest dobry ale najbardziej brakuje kogoś na lewe skrzydło. Ribery już powinien byc tylko zmiennikiem. Jak złapie go kontuzja to mamy ciężko. Już nawet przeboleje brak zmiennika dla Lewego No moze go Muller zastąpić a wtedy na SPO James. Ale ze zostawili Riberiego samego to dramat. Reszta jest ok. To już tylko marzenie ale jakby przyszedł ten Sanchez to była by paka na maxa. A tak trzeba sie modlić o Riberiego

01-08-2017, 19:48:59

Ulreich -
Rafinha, Martinez, Hummels, Alaba -
Tolisso, Thiago -
James, Müller, Ribéry -
Lewandowski

01-08-2017, 19:43:34

Od początku tego okienka transferowego ciągle miałem w głowie, że mamy za krótką i słabą ławkę a jak mówi stara zasada "drużyna jest tak mocna jak jej ławka rezerwowych". I dziś sprawdziłem na transfermarket statystykę i wiecie co?
Kadra Bayernu 26, BVB 29, Bayer 30, Schalke 31 a średnia wieku 25.6. Nie dość że skład mamy słaby bo dla mniej z tej 26 osobowej kadry ja naliczyłem około 18 max zawodników dobrych lub średnich gdzie w Dortmundzie widze takich z 22.. Pewnie dlatego Carlo nie chce się jeszcze pozbywać Renato nie mówiąc o zainteresowaniu Vidalem bo na środku pomocy mamy dramat...
Dodam, że kibicuje FCB od dobrych 20 lat i mam strach cholerny, że ten skład to nie dość że LM nie zdobędzie to może być ciężko w samej Bundeslidze przy większej ilości meczu i odpukać jakiś kontuzjach..

01-08-2017, 19:39:32

Liverpool XI vs. Bayern:

Karius; Trent, Lovren, Matip, Moreno; Henderson, Can; Coutinho, Mane, Salah; Firmino.

01-08-2017, 19:24:08

Ja też uważam że jako gospodarz powinniśmy się zaprezentować bardzo dobrze, a najlepiej gdybyśm wygrali ten turniej. Nie mniej jednak pamiętajmy że wynik nie jest tu najważniejszy, dla kilku naszych graczy te mecze to być albo nie być w Bayernie, po za tym właśnie na tym turnieju może wykreować się podstawowa jedenastka na cały sezon. Bardzo ważny turniej pod kątem całego zbliżającego się sezonu.

01-08-2017, 18:19:27

Dokopać im ;P
Mamy Prawie pełny skład na dziś . Ja wyszedlbym takim składem :
Pan RL
Ribery----------James-------------Coman
----------------Thiago--Vidal-----------------
Alaba--Hummels--Boateng-Kimmich
---------------------Ulreich--------------------

Na drugą połowę może wejść Suele, Robben , Muller, Rudy

01-08-2017, 17:51:33

Jako gospodarz turnieju Bawarczycy powinni się dobrze pokazać, a na pewno lepiej niż podczas tourne :) FCBM!

01-08-2017, 17:25:51