DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Skobry Strona 23

Nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem tego transferu, ale jeżeli jego sprowadzenie miałoby mieć charakter poszerzenia składu, wzmocnienia ławki i nie zamykałoby tematu zakupu napastnika do pierwszego składu, to czemu nie.

18.10.2022 08:37

Swoją drogą ciekawe jak będzie wyglądało ostateczne zestawienie Golden Boy. Nie zdziwiłbym się, gdyby tam również nazwy "Real" i "Barcelona" zadziałały na wyobraźnię niektórych...

18.10.2022 08:00

W tej formie był jednym z motorów napędowych Bayernu, wielka szkoda.

18.10.2022 07:59

Thuram mógłby być jedynie na zmianę - za Choupo. Mam jednak obawy, czy transfer Francuza nie zamknie poszukiwań "9" z prawdziwego zdarzenia. Ktoś po prostu może uznać, że to w zupełności wystarczy. No ale zobaczymy.

Co do Tela - jasne, że pewnie nie raz jeszcze otrzyma szansę, ale jak widzę gdy na kilkanaście minut przed końcem rozstrzygniętego meczu przeciwko drużynie ze strefy spadkowej na boisko wchodzi do niczego nie potrzebujący już gry Kameruńczyk, to zastanawiam się jak duże braki musi mieć Mathys (inna sprawa, że taka decyzja z pewnością go nie podbudowała)... I kiedyś faktycznie trzeba będzie pomyśleć o wypożyczeniu. Podobna sytuacja jest z resztą z Gravenberch'em, który momentami jest już kompletnie pomijany.

17.10.2022 07:46

Aż tak łatwego spotkania się nie spodziewałem. Brawo za efektowną grę i zwycięstwo.

"Choupo-Goating" - made my evening. :):):)

16.10.2022 21:22

Na razie bez większych problemów, ale koncentrację należy wreszcie zachować do końca.

16.10.2022 20:16

Teraz to już Tel na trybunach wyląduje. ;)

16.10.2022 20:05

I żeby nie było - Czupo może dzisiaj nawet hat-tricka strzelić. Piszę jedynie o potrzebie rozwijania młodego piłkarza, który jest ponoć największym talentem na tej pozycji w Europie (choć decyzje Julka konsekwentnie temu zaprzeczają).

16.10.2022 19:43

@Matilegolas
Nikt od Tela nie oczekuje cudów, on po prostu potrzebuje minut i gry. Smutne jest natomiast, że zamiast niego gra 33-letni gość, który nie potrzebuje już do NICZEGO rytmu meczowego i po sezonie odchodzi.

16.10.2022 19:39

Straszne beztalencie musi być jednak z tego Tela.

16.10.2022 19:09

Nazwa "Real" niejednemu piłkarzowi może zawrócić w głowie, oby Phonzie nigdy do tej grupy nie należał.

15.10.2022 15:06

I chyba nikt nie ma więcej przedstawicieli niż BL. Szkoda kontuzji Wirtza, bo wyglądałoby to jeszcze bardziej okazale.

15.10.2022 12:43

Dla mnie o wiele ważniejsze jest to, czy jakikolwiek młodzian z tej drużyny będzie w stanie się przebić w przyszłości do dorosłej piłki. Aczkolwiek kolejna strata punktów chluby nie przynosi - z pewnością. Na ten moment takie to mamy "talenty". :)

13.10.2022 10:40

@karolina96
Tak, na to ich ponoć nie stać - jak to z resztą powiedział ostatnio Agnelli: "Mamy do niego pełne zaufanie". Ale może być ich stać na dodatkowe wzmocnienia. Czego nie rozumiesz? :)

Edytowano : 2022-10-13 09:31:31

@tapczan
Jeżeli Inter przegrałby u siebie z Viktorią, to naprawdę zasługiwałby na miano największych frajerów dekady. Dla nich ten mecz jest tak naprawdę spotkaniem o wyjście z grupy. Po prostu. Remis również tego nie przekreśla, no ale w perspektywie mecz w Monachium z Naszymi potworami. ;)

13.10.2022 09:27

@Kimas
"I żeby nie było za te dwa stracone gole z tak słabym zespołem powinna być bura od trenera."

Po części sam do tego doprowadził, a w pewnym momencie Nasza obrona wyglądała tak: Mazraoui-Pavard-Stanisic-Wanner. Słabo się robi od samego patrzenia na ten zestaw. :)

Inna sprawa, że ten mecz był już wygrany i graliśmy na mniej niż pół gwizdka.

13.10.2022 09:00

@karolina96
Ponieważ istnieje coś takiego jak racjonalna ekonomia i wg jej założeń dług nie jest wyłącznie czystą stratą (a w przypadku klubów jest to nader widoczne), śmiem twierdzić, że... nic wielkiego się nie stanie. Tzn. pisząc wprost - powiększy się jedynie ich zobowiązanie. Jasne, że będzie to cios finansowy, ale bardziej się tam przebąkuje o kolejnych wzmocnieniach, a mniej o cięciu kosztów i oddawaniu zawodników, przynajmniej w Juve. Gdyby było inaczej, masowa wyprzedaż miałaby miejsce już dawno. Choć takiego Chiesę również bym przytulił, ciekawe jednak jak będzie wyglądał po ciężkiej kontuzji.

Ale fakt, dla ich budżetów LE może być mimo wszystko groźna (by nie napisać "zabójcza").

13.10.2022 08:17

Tomek z dystansem, jak zawsze.

13.10.2022 07:41

Brawo za awans i pewne zwycięstwo (choć koncentracji momentami znów brakowało, ale to po prostu kwestia gry dwa tempa niżej). Szkoda porażki Eintrachtu i kompromitacji Leverkusen - ci drudzy mogą skończyć bez jakichkolwiek pucharów na wiosnę. Remis Barcelony mnie kompletnie nie podnieca - jeśli będą grać w LE, to ich problem.

12.10.2022 23:03

Bez większego kłopotu, brawo za awans do kolejnej rundy. Kompromitacja Leverkusen i porażka Eintrachtu cieszą już nieco mniej... Wynik Barcelony mnie jakoś nie podnieca, jeśli wejdą do LE, to ich problem.

12.10.2022 22:59

Bez problemów. Widzę jednak, że Ulreich ma dużą ochotę żeby pomóc Czechom strzelić bramkę honorową.

12.10.2022 21:48

@Mort
Zasłużony i z talentem, potrzebujący minut do rozwoju.

12.10.2022 12:09

Na pewno nie można ich zlekceważyć (wczorajszy dzień pokazał, że faworyci nie mogą sobie dopisywać trzech punktów przed meczem), ale jeśli zagramy na swoim normalnym poziomie i przy pełnej koncentracji, to niestety ale nie widzę dla Czechów szans na ugranie czegokolwiek.

12.10.2022 09:26

Dysponujemy o wiele wyższym potencjałem i kulturą piłkarską od Pilzna i dzisiejszy mecz powinien zakończyć się Naszym pewnym zwycięstwem, mimo osłabień.

12.10.2022 09:00

@Prezes42
Jakiś czas temu mówiono, że Allegri ma na tyle dobrze obwarowany kontrakt, że jest tam w zasadzie przyspawany do stołka. Swoją drogą ciężko mi uwierzyć, żeby Maccabi urwała punkty zarówno Benfice i PSG, a Juventus zdobył z nimi komplet punktów, więc można śmiało napisać że Stara Dama jest już jedną nogą w LE (co dla ich budżetu może się okazać zabójcze).

11.10.2022 21:04

Cóż, nie przekonuje mnie ta opcja, ale jest... tańsza. :)

11.10.2022 16:29

@Patryk233
To naturalne, że piłkarz bez żadnej przyszłości w tym klubie otrzymuje szanse do gry, kosztem Tela? Ty to piszesz poważnie? :)

11.10.2022 16:18

@karolina96
Jeżeli zamiast niego w rozstrzygniętym już meczu przeciwko drużynie, która wówczas znajdowała się w strefie spadkowej (Leverkusen) wchodzi na ostatnie kilkanaście minut ktoś, kto DO NICZEGO nie potrzebuje minut, to by znaczyło że nie tyle "ma jakieś braki", ale jest po prostu beztalenciem. Sytuacja z resztą powtórzyła się kilkakrotnie, a okazje by dać młodemu niezwykle potrzebne dla rozwoju chwile na boisku były po prostu IDEALNE. Wypożyczyć, bo chłopa marnujemy. I nie gadać bzdur, że ma "pełne zaufanie", bo to na ten moment po prostu śmieszne.

Edytowano : 2022-10-11 15:33:12

A do innych geniuszy - on nie ma grać po to, by strzelać seryjnie bramki, dryblować kilku rywali, asystować przy kilku golach. On ma po prostu GRAĆ.

11.10.2022 15:29

Abstrahując już od tego, że Bellingham powinien dostać drugą żółtą - nawet grając 11 na 11 przeciwko nierównej, chaotycznej i frajerskiej Borussii powinniśmy ten mecz po prostu wygrać. Pretensje możemy mieć tylko do siebie. Pytanie kiedy w końcu te wszystkie "winy", "żale", "chęci poprawy" itd. zostaną przekute w czyny. Znów liczymy na właściwą formę na wiosnę? :)

11.10.2022 11:05

Moim zdaniem lepiej, żeby zagrał 33-letni Kameruńczyk, któremu kończy się kontrakt i który nie ma już szans na rozwój. Po co Telowi jakieś minuty?

11.10.2022 10:09

"Ponadto szefostwo oraz sztab szkoleniowy w pełni ufają 17-letni Mathysowi Telowi..."

To było dobre. :):):) Zwłaszcza z tym sztabem szkoleniowym (Julek itd.) :D

10.10.2022 20:04

@josh1982
Doliczając również, że BVB w tym sezonie gra niezwykle chaotycznie, bez pomysłu i - o czym wspominałem przed meczem - wstydem by było stracić z takim zespołem punkty. Niestety potrafimy nawet to.

Co do Moukoko - patrząc na to jak gra ostatnio (również przeciwko Sevilli, gdzie miał kilka naprawdę fajnych zagrań) - faktycznie ma potencjał. A Nasz Potencjał wciąż musi ustępować miejsca pewnemu Kameruńczykowi.

10.10.2022 12:14

Zdrowia chłopie, bo jesteś potrzebny. A jak napisał niżej @tapczan - fakt, wszyscy się mogą 'wykoronować' przed MŚ.

P.S. Ja myślę, że to wciąż przenoszą kobiety (Żono, nie czytaj), bo każdy normalny mężczyzna z gorączką nie wyjdzie z domu. ;)

10.10.2022 11:59

Dać już temu spokój i skupić się wreszcie na własnych problemach, aby podobne błędy z koncentracją nie przydarzały się w przyszłości. Ciężko będzie, bo takich zapewnień słyszeliśmy/czytaliśmy już multum.

09.10.2022 16:45

@mariuszwr80
Biorąc pod uwagę przywiązanie Juliana do dużych nazwisk niezależnie od ich formy (vide Gnabry, Mane) oraz fakt, że obecnie w hierarchii atakujących młody Francuz jest za Choupo, mocno wątpliwe by dał szansę akurat Telowi kosztem kogokolwiek.

09.10.2022 13:28

Jakoś w wypowiedziach Naszych nie widzę, żebyśmy strasznie cisnęli na sędziowanie. Śmieszyło mnie szukanie "sprawiedliwości" u arbitra po meczu Inter-Barcelona (zwłaszcza przez media w Polsce), śmieszy mnie i teraz. Trzeba się wziąć w garść i patrzeć na własne błędy, próbując je szybko wyeliminować.

09.10.2022 11:09

Mane po raz kolejny jednym ze słabszych, ale wciąż w podstawie u Julka, prawdopodobnie za nazwisko. Już od jakiegoś czasu przydałby się Senegalczykowi odpoczynek.

09.10.2022 09:03

Oczywiście, że sami. Nie żaden sędzia, kosmici itd. Mecz można było zamknąć wcześniej i ostatnie minuty rozgrywać już na spokojnie.

09.10.2022 08:58

Słaby mecz w Naszym wykonaniu. BVB niczego wielkiego nie zagrała i można było spokojnie wywieźć trzy punkty, bez oglądania się np. na sędziego. Szkoda.

08.10.2022 20:35

Sędzia z pewnością swoje trzy grosze dołożył, ale nikt Nam nie zabraniał zagrać po prostu lepiej. Zwalanie wszystkiego na arbitra jest słabą wymówką.

08.10.2022 20:30

Nie wierzę...

08.10.2022 20:26

Dobrze, że znów Choupo a nie Tel. Niech zbiera minuty, niech się rozwija.

08.10.2022 20:14

Nie gramy wybitnego meczu, ale prowadzimy - to najważniejsze.

08.10.2022 19:19

Pod warunkiem, że on w ogóle zagra, bo E.T. może zechcieć postawić na światowej klasy napastnika w postaci Modeste.

08.10.2022 13:44

BVB na razie gra w BL niezwykle chaotycznie i w większości balansuje na krawędzi zwycięstwa/porażki. Wstyd by było z nimi dziś stracić punkty.

08.10.2022 11:47

Jego zasługi są w zasadzie bezcenne. Z chęcią powitam go z powrotem w Monachium, coby wykonał dla Nas jeszcze niejedną misję.

07.10.2022 11:08

@tapczan
Na czarnych spodenkach nic nie widać. No chyba, że ktoś podczas meczu zapragnie być Linekerem. ;)

Poza tym jak dla mnie BVB to nie do końca prawdziwy sprawdzian. Oni grają w tym sezonie tak chaotycznie i bez pomysłu, że grzechem by było z nimi stracić punkty. Aczkolwiek kolejne zwycięstwo przybliży z pewnością do wyjścia na prostą, a to teraz najważniejsze.

07.10.2022 10:43

Inaczej powiedzieć przecież nie może. Mnie osobiście natomiast Julek musi w końcu czymś przekonać, bym tego pełnego zaufania do jego osoby nabrał. Odrobinę jeszcze za wcześnie by o kryzysie mówić w czasie przeszłym, kolejne mecze dadzą nieco więcej informacji. Ale sama reakcja (na ten moment) jak najbardziej na plus.

07.10.2022 09:30

Jeśli miałbym wybór Kane/Lautaro, wolałbym Kane'a. Nie tylko chodzi o wzrost (cobyśmy znów przy stałych fragmentach gry byli groźniejsi), ale i klasę. Co do Tela - ostatnie spotkania pokazują, że jest on chyba niżej w hierarchii Juliana od Choupo-Motinga. Ma mnóstwo czasu, ale te minuty które zbierał teraz Kameruńczyk jemu przydałyby się o wiele bardziej.

07.10.2022 08:54

Dobrze, że Union w końcu zapunktował w LE (choć oni są wciąż w dość trudnej sytuacji), brawa również dla Freiburga. Wicelider BL ma dużą szansę wyjść z pierwszego miejsca w grupie.

07.10.2022 08:28

Umiejętności posiada z pewnością ogromne, kluczowa u niego jest jednak stabilizacja. Zbyt często miewał wahania formy (również przez kontuzje), ale jeśli stanie się bardziej równy możemy mieć z niego wiele pociechy.

06.10.2022 13:51

Ja w nim kompletnie nie dostrzegam potencjału do tego, by mógł w przyszłości zawojować Europę. Przy obecnej sytuacji (co wspomniał niżej @Marienplatz ) podziwiam jednak jego optymizm i wiarę we własne możliwości - tego nikt nie zabrania.

06.10.2022 10:33

Powodzenia Xabi, gorzej w BL już chyba Leverkusen grać nie może.

06.10.2022 08:30

Brawo dla klubów z BL, szkoda jedynie tego karnego Schicka w meczu przeciwko Porto - spotkanie mogłoby się wtedy zupełnie inaczej potoczyć. Cieszy też, że Eintracht (przynajmniej na ten moment) nie jest zwykłym dostarczycielem punktów i chociaż na tę LE być może się załapie. :)

06.10.2022 07:39

Życzyłbym również tego komentującym tutaj, aby jakiś Barcelon, Dortmundów i innych Realów było we wpisach mniej, niż Bayernu.

05.10.2022 16:18

Bardziej niż jakiekolwiek rekordy interesuje mnie przygotowanie dobrej formy na decydujące fazy w LM.

05.10.2022 11:40

To chyba jest oczywista oczywistość. Po części nawet szkoda mi trochę Czechów, bo trafili naprawdę do zabójczej grupy.

05.10.2022 09:27

Takie oceny (i jeszcze wyższe) chciałbym widzieć jak najczęściej.

05.10.2022 09:26

@Kimas
Ja nie mam nic przeciwko rozmowie o Barcelonie, bo - jak słusznie zauważyłeś - są Naszym rywalem w grupie. Czasem "rozmowa" może przybrać jednak zbyt duże rozmiary i prawdopodobnie jest tu więcej komentarzy nt. ich meczu z Interem, niż Naszego (a nawet wielu Naszych wygranych meczów). Inna sprawa, że spotkanie z Pilznem było na tyle lekkie, że wielkiej dyskusji nie wymaga.

Czy Inter sprawił niespodziankę? Myślę, że to są drużyny na podobnym poziomie i trzy punkty dla Mediolanu były wkalkulowane.

05.10.2022 09:19

@Gwzd44
Kompletnie mi to zwisa czy Barcelona, czy Inter znajdą się w LE. Patrzę wyłącznie na Bayern i najważniejsze, żebyśmy wyszli z grupy na pierwszym miejscu. Ale fakt - tego trofeum Lewandowski w swoim dorobku jeszcze nie ma. :)

05.10.2022 09:09

W sumie nie wiem czemu ten mecz Barcelony wywołuje tutaj takie poruszenie. Żeby "dopiec" Lewandowskiemu? Żeby polskie media zamilkły? Mnie osobiście jest kompletnie obojętne kto razem z Nami z tej grupy awansuje, a najkorzystniejszymi dla Nas wynikami w meczach Barcy z Interem byłyby dwa remisy (dzięki czemu prawdopodobnie już w następnej kolejce zagwarantowalibyśmy sobie pierwsze miejsce).

05.10.2022 08:18

Chciałem remis dziś, jak i w rewanżu Interu z Barcą (co by było dla Nas najbardziej korzystne). Ale w sumie takim wynikiem również nie pogardzę. :)

04.10.2022 23:04

W meczu Interu z Barcą życzyłbym sobie remis. W rewanżu z resztą też. :)

04.10.2022 21:41

@Sven
Tel nie ma "przybliżać się do składu takimi strzałami", tylko jak najczęściej dostawać szansę. Zmiana w 46 minucie powinna brzmieć: Musiala Out, Tel In, by zakomunikować światu (a przede wszystkim młodemu), że to w NIM są pokładane nadzieje, a nie w 33-letnim Kameruńczyku u schyłku kariery. Kolejne spotkanie z resztą, gdzie to właśnie Eric jest stawiany wyżej. Może po prostu wydaliśmy kupę kasy na całkowite beztalencie? ;)

04.10.2022 20:55

Lekko, łatwo i przyjemnie.

04.10.2022 20:38

Dobrze, że wszedł Choupo, niech zbiera minuty, potrzebne do jego dalszego rozwoju. A ten stary Tel niech siedzi.

04.10.2022 19:49

Ponieważ zewsząd w kierunku Julka płyną pieśni pochwalne śmiem twierdzić zatem, że Tel nie ma w ogóle talentu i potężne braki techniczne/mentalne/fizyczne.

04.10.2022 18:20

E tam, ja bym wybrał Choupo - on potrzebuje minut do rozwoju.

04.10.2022 00:04

Determinacja godna podziwu, ale - jak wielce szanowny przedmówca raczył wspomnieć - reszta zespołu powinna podążyć śladami. Sam Jamal to za mało (a i on z racji wieku wahania formy mieć może).

03.10.2022 21:35

@tapczan
Naprawdę sądzisz, że ja patrzę wyłącznie na to co dzieje się w Internecie? :)

03.10.2022 12:39

@tapczan
Na razie to sami kibice Juventusu na niego narzekają i wyżej stawiają... Milika. :)

Inna kwestia, że trenerem jest u nich największy beton, który nie potrafi wyciągnąć potencjału ofensywnego.

03.10.2022 12:25

De Ligt akurat na razie wygląda bardzo obiecująco. Jeśli utrzyma tę pewność w obronie przez dalszą część sezonu, to uderzę się w pierś (gdyż zwolennikiem jego zatrudnienia nie byłem, zwłaszcza ta taką kwotę) i przyznam, że był to dobry ruch. Oby tak dalej Mateusz!

03.10.2022 10:58

Choć sezon jeszcze nie w pełni, to jednak Haaland okazał się być brakującym ogniwem u Guardioli. Ten norweski potwór jeszcze nie takie cuda może pokazać. Szacuneczek. Gdyby nie to, że City mnie kompletnie nie interesuje (plus parę innych składowych), to nawet zacząłbym tego transferu zazdrościć.

03.10.2022 10:01

Ich jest akurat nietrudno zdeklasować, ale w międzyczasie potrafią wygrać w LM z Atletico. Całe Leverkusen.

03.10.2022 09:56

To chyba oczywiste. Jedno spotkanie (w dodatku przeciwko słabiutkiemu w tym sezonie Leverkusen) o niczym nie przesądza, mimo że poprawę było widać. Prawdziwą odpowiedź powinno dać kilka kolejnych meczów.

02.10.2022 10:27

Myślałem o odpoczynku dla nich, ale niekoniecznie w ten sposób.

01.10.2022 18:34

@Kimas
Czy ja wiem, czy porażka Dortmundu to niespodzianka? Praktycznie każde ich spotkanie w tym sezonie to balansowanie na krawędzi zwycięstwa/porażki, a te mecze które widziałem w ich wykonaniu na kolana - pisząc delikatnie - nie rzucały. A bardziej dosadnie - mnóstwo chaotycznej i przypadkowej gry.

Generalnie BVB obecnie traktuje całą rywalizację chyba dość lekko i z pewną dozą żartu, bo jeśli oni sądzą, że ugrają cokolwiek mając za trenera Terzicia i za podstawowego napastnika Modeste'a (który w takim Leverkusen nie usiadłby prawdopodobnie nawet na ławce, a u Nas przegrałby o to z Czupo), to dość niepoważne byłoby się Dortmundu obawiać.

01.10.2022 18:33

@yasiek
Tel w tym sezonie z pewnością dostanie jeszcze nie raz szansę, ale jednak spotkanie które jest już wygrane, przeciwko drużynie ze strefy spadkowej, gdy do końca pozostało kilkanaście minut jest IDEALNYM momentem, by dać młodemu minuty. Zwłaszcza, że zamiast niego wszedł ktoś, kto tych minut już do rozwoju swojej kariery nie potrzebuje (chyba, że ma gdzieś jeszcze ukryte miejsce na dalszy rozwój). ;)

01.10.2022 13:10

Mecz w Naszym wykonaniu dobry, znacznie lepiej w odniesieniu do kilku ostatnich meczów funkcjonowała ofensywa (choć czasem znów odnosiłem wrażenie, jakbyśmy chcieli wjechać z piłką do bramki, zamiast kończyć wcześniej strzałem), cieszy również zero z tyłu, no i gra Jamala. Szkoda jedynie, że było to będące w strefie spadkowej, mające problemy z wygraniem meczu w BL Leverkusen, przez co ciężko o jakieś bardziej optymistyczne wnioski na kolejne tygodnie. Najbliższe mecze powinny dać odpowiedź, czy pożegnaliśmy już dołek formy.

Tel musi mieć chyba potężne braki techniczne/mentalne/fizyczne itd., jeśli na kilkanaście minut wpuszczany jest zamiast niego w wygranym meczu chłop, który nie ma już (m.in. z racji wieku) żadnej szansy zrobienia wielkiej kariery i któremu te minuty są teraz tak potrzebne jak rybie ręcznik.

01.10.2022 08:56

Faktycznie wyłącznie nie jest odpowiedzialny, ale winę ponosi największą.

Ja bym raczej zwrócił uwagę na ten fragment: "Generalnie codziennie zadaję sobie pytania, co mogę zrobić inaczej, co zrobiłem dobrze. Wtedy staram się nie popełniać tych samych błędów ponownie nazajutrz". Często kończy się to niestety na "staram się".

30.09.2022 13:43

Dwóch ostatnich wymienionych w tytule Panów mogłoby odpocząć (zwłaszcza Sadio).

30.09.2022 13:26

Jestem ciekaw, jak będzie wyglądał po kontuzji. Jeśli jednak jego rozwój nie zostanie zahamowany, to grzechem byłoby odpuścić takiego charakternego, świetnie wyszkolonego technicznie i pracowitego zawodnika.

30.09.2022 10:53

I całe szczęście, że nie jest drugim Ronaldo, to niekoniecznie byłoby dobre. Nie zgadzam się natomiast, że obecnie "jako supergwiazda, stawia czoło presji zdobywania bramek w pojedynkę" (chyba, że ktoś tę presję niepotrzebnie na niego nakłada), gdyż w ofensywie mamy wielu znakomitych graczy, mogących bez trudu odciążyć Senegalczyka i nie być jeno statystami, pomagającymi w wykręcaniu liczb przez Mane. Problem w tym, że obecnie praktycznie wszyscy szukają formy, a i sam Sadio - nawet jeśli skuteczność zawodzi - nie stwarza kolegom wystarczającej liczby okazji.

30.09.2022 10:26

Mane był w Liverpoolu idealnie pasującym elementem w układance. Przy okazji jego przejścia do Bayernu wspominałem, że nie zawsze wyjęcie takiego trybiku z prawie perfekcyjnej machiny musi oznaczać, że będzie on świetnie funkcjonował również w innym miejscu. Na razie niestety się to potwierdza, choć liczę że szybko odnajdzie formę. Duża w tym będzie rola Nagelsmanna, który musi wreszcie Senegalczykowi znaleźć bardziej odpowiednie miejsce na boisku.

A tak nawiązując do samego artykułu - niespecjalnie mnie interesuje, czy Sadio odszedł przez Kloppa, kierownictwo, głos wewnętrzny, czy kosmitów. Teraz gra w Bayernie i jego niższa forma to wyłącznie Nasze zmartwienie.

29.09.2022 14:37

Ja osobiście bym nie przesadzał, że absolutnie "nic". Do poprawy jest jednak tak wiele, że jestem w stanie zrozumieć nawet taką krytykę.

29.09.2022 05:43

Zjazd formy to nie tylko on zaliczył, choć u Serge'a trwa to już dość długo.

29.09.2022 05:41

W sumie stamtąd nie musiałby tak często dośrodkowywać...

28.09.2022 16:10

Dopiero na mundialu okaże się, czy wyciągnięto odpowiednie wnioski. Póki co - ponieważ sytuacja nie jest komfortowa, a frazesy o odrobionych lekcjach padały z ust wielu - co do zapewnień Flicka również pozwolę sobie być sceptycznym.

25.09.2022 12:02

Ponieważ dość często gramy na wrzutki (a jeden z Naszych piłkarzy w aspekcie ich precyzji i siły wykazuje się nawet ostentacyjną nadgorliwością) i przydałoby się stwarzać większe zagrożenie po stałych fragmentach gry, to wolałbym jednak kogoś nieco wyższego, potrafiącego również grać tyłem do bramki. Plota jakich wiele, ale nawet taką skomentować można.

25.09.2022 10:08

@WayeThe
"Potencjał sportowy" to określenie używane w wypadku, gdy chcemy opisać np. możliwości danej kadry. Słowa "lepsi", "gorsi" itd. mają szerszy kontekst i są często ogólnikami, do których można przypiąć praktycznie wszystko (najczęściej na czele z aktualną dyspozycją). Wydaje mi się, że nieco pomyliłeś pojęcia i błędnie to odczytujesz.

Tak, Niemcy mają jeden z najwyższych potencjałów sportowych jeśli chodzi o kadrę narodową. Gdyby wszyscy (albo choć większość) zawodnicy byli w formie, ciężko byłoby tę reprezentację zatrzymać.

24.09.2022 16:45

@elber09
Gdy wyzdrowieją Goretzka, Neuhaus, Wirtz, czy Volland (o ile oczywiście wszyscy dostaną szansę) może to już wyglądać nieco lepiej. I jak dla mnie łącznie z ławką rezerwowych Niemcy nie są słabsi od wymienionych przez Ciebie reprezentacji. Zgoda natomiast co do tego, że np. taki Nmecha (w wykonaniu którego dobrego meczu jeszcze nie widziałem) jest w kadrze właściwie przez pomyłkę.

24.09.2022 16:06

@elber09
Jeśli chodzi o potencjał sportowy, to akurat Niemcy są w ścisłej czołówce europejskiej (a przed nimi można postawić w zasadzie chyba tylko Francję). Każdy wie na co stać tych zawodników, jeśli są w dobrej dyspozycji. Problem w tym, że obecnie tej dobrej dyspozycji nie ma. Można oczywiście napisać, że to "mecze towarzyskie, opakowane w inną nazwę" (co po części jest prawdą), ale z drugiej strony za zachodnią granicą nikt tej porażki nie zbagatelizował, a i u Nas na stronie kilka artykułów odnośnie wczorajszego spotkania by się znalazło. Każdy mecz może być na swój sposób - w mniejszym, lub większym stopniu - wyznacznikiem. Liczę, że zarówno Bayern, jak i reprezentacja Niemiec (w której gra przecież sporo Naszych) szybko się otrząsną.

24.09.2022 15:34

Nie ma co już tak się nad tym rozpisywać, ale porażka absolutnie zasłużona.

24.09.2022 11:38

No i poprowadził... Przy tak ospałej grze ktokolwiek by tej opaski nie nosił i tak nie byłby po meczu zwycięzcą.

24.09.2022 11:05

Cóż, twierdzenia że dzisiejsza porażka jest winą Julka nie warto komentować, na to składa się o wiele więcej czynników. Flick również się dziś nieco pogubił, a zmiana Kehrera za Gnabry'ego (w momencie, gdy drużyna przegrywa) była czymś z rodzaju "O co tutaj chodzi?". Jeśli jednak na mundial pojadą zawodnicy pod formą (bądź nie grający w swoich klubach), to choćby na ławce siedziało żywe wcielenie Rinusa Michelsa nic się z tego nie uklei.

23.09.2022 22:56

W zasadzie jedyny plus dla reprezentacji Niemiec jest taki, że już na pewno utrzymają się w Lidze A. Gra w dzisiejszym meczu natomiast fatalna.

23.09.2022 22:40

Niemcy grają jak za Loewa w najgorszych momentach jego trenerki. Węgrzy szybsi o dwa kroki, z większą chęcią do gry. Ale jak napisał niżej @seba - praktycznie połowa tej kadry to zawodnicy szukający formy. Wróć - zawodnicy BEZ formy.

23.09.2022 21:38

Jeszcze przed oficjalnym przejściem do Bayernu stawiałem przy Julku znak zapytania i... jakkolwiek dziwnie to nie zabrzmi wciąż nie wiem jak go ocenić. Wciąż wierzę, ale głównie dlatego że nie mam za bardzo wyjścia.

22.09.2022 13:42

Powtarzające się wypowiedzi o pełnym przekonaniu do Julka również nie są bez znaczenia...

22.09.2022 07:11

Mnie wciąż zastanawia, co kolejny już selekcjoner widzi u Brandt'a? Naprawdę taka mizeria, że trzeba tego nonszalanckiego leniwca powoływać - nie pierwszy z resztą raz?

20.09.2022 11:56

Ja się o BL nie boję, obecna "czołówka" to mieszanka braku doświadczenia, frajerstwa (tutaj mam na myśli tylko jeden klub) i zdecydowanie mniejszego potencjału sportowego. Drużyny znajdujące się przed Nami w tabeli nieraz stracą punkty, podbiorą je sobie nawzajem i w ostatecznym rozrachunku na koniec sezonu znajdą się za Bayernem. Warunek jest jeden - wrócić na właściwe tory. Bawarczycy w normalnej formie nie mają w lidze godnego przeciwnika, nad czym ubolewam od dawna.

20.09.2022 11:52