Zdecydowanie najlepszy występ Koma w Bayernie. Dla mnie ocena 1.
07.11.2024 19:21
Glos już oddany dwa dni temu. Oczywiście na Olise, pomimo tego, że ma łatwo zauważalny spadek formy.
07.11.2024 15:48
Tak jak skalkulował sobie to ostatnio Kompany 18 z 24 możliwych do zdobycia punktów powinno pozwolić na zajęcie miejsca w pierwszej ósemce. Tyle Bayern może zdobyć i uważam, że tyle zdobędzie.
07.11.2024 15:45
Musiala wyrasta na króla gry głową. Trzecia bramka zdobyta w ten sposób w ostatnim czasie.
07.11.2024 15:36
Tak widać po Sane, że łapie formę i przede wszystkim chce mu się grać. Trudno patrzyło się na Leroya wiecznie sfrustowanego i niezadowolonego, któremu piłka tylko przeszkadzała. Może faktycznie w ubiegłej rundzie powodem tak słabej gry były przeciągające się problemy zdrowotne i kiedy zniknęły, to i Sane gra lepiej. Oby to nie był tylko chwilowy zryw, tak jak u Gnabryego na początku sezonu..
07.11.2024 15:33
Ja akurat zgadzam się z oceną Kima. To był perfekcyjny występ. Wyżej ocenił bym też Upamecano, nie tak wysoko jsk Kima, ale 2 mu się należy.
07.11.2024 15:20
1
Musiala szaleje z tymi bramkami głową, jak dobrze liczę, to już trzecia w ostatnim czasie.
06.11.2024 23:40
Ujemne punkty.
06.11.2024 23:34
@Alistair
Zgadza się. W dzisiejszym meczu Coman i Sane zdecydowanie lepiej niż Gnabry i Olise.
06.11.2024 23:33
@admin
I strzały sprzed pola karnego.
06.11.2024 22:11
Ostatnio z meczu na mecz coraz lepiej. Obecnie uważam, że szkoda jego odejścia, chociaż mocno go krytykowałem
06.11.2024 22:06
Nie oglądaj.
06.11.2024 22:04
Z Hermannem Gerlandem.
06.11.2024 21:11
Można podyktować karnego? Można. Tak też powinno być w meczu Bayernu z Arsenalem, ale nie duch gry, czyli w tym przypadku promowanie dzbana
https://youtu.be/EKV2GEQePjk?si=SeGMcusWTwM5KFYt
06.11.2024 21:06
Pack ma's. Po zwycięstwo.
06.11.2024 20:48
1
Jedno jest pewne, trener Benfiki, niejaki Lage, po gruntownej analizie gry Bayernu w ostatnich meczach przygotował wymyślną taktykę, zwaną nomen omen lagą do przodu. A tak na poważnie, to trzeba szybko strzelić bramkę i kiedy Benfica pójdzie do przodu zamknąć mecz kolejnymi dwoma.
06.11.2024 15:58
@Matilegolas
Pamiętam, że był wymieniany na stronie jako ciekawy kandydat do Bayernu.
Ciekawe jak sobie poradzi w MU. Nie lubię MU, więc pomimo sympatii do tego trenera, mam nadzieje, że nie wybije się ponad poziom poprzedników.
05.11.2024 23:14
@Matilegolas
Faktycznie, umknęło mi to, a gdzieś utkwiły w pamięci plotki sprzed kilku miesięcy.
05.11.2024 23:04
I podobno wita z City
05.11.2024 22:57
1
Używając określenia zaczerpnietego z tej strony, można powiedzieć tylko jedno: parodyści ;)
05.11.2024 22:07
@Alistair
Racja. Wyprane niby porządne, a zawsze jakiś smród się za nimi ciągnie
05.11.2024 21:47
@Alistair
Może by się nie połapali, bo Leverkusen też w białych:)
05.11.2024 21:29
5
Powininien odbyć jakąś jednostkę treningową w Realu i już wiedziałby jak to się robi ;)
05.11.2024 21:26
Mam nadzieję, że wejdzie na 30 minut...przy stanie 5-0 :)
05.11.2024 16:46
Dopiero kiedy go nie ma i zamiast niego gra Palhinha widać jaka wartość sportową ma Aleks, pomimo jeszcze młodego wieku i błędów, które mu się zdarzają.
05.11.2024 16:29
Poszedł głos na Olise. Już we wrześniu zasłużył na to wyróżnienie.
05.11.2024 16:20
1
Wbrew pozorom w tym sezonie w Bayernie sytuacja z kontuzjami nie wygląda wcale tak źle jezeli porównać ją do innych klubów. Żeby daleko nie szukać choćby BVB, Barcelona, czy nawet stawiany za wzór Real i ich czarodziej od przygotowania fizycznego - Pintus, na którego jest coraz więcej narzekań i jak wynikało z doniesień medialnych, ponoć zawodnicy przestają ufać jego metodom.
05.11.2024 16:18
1
Obaj sącsiebie warci, natomiast do tak bolesnego dla oczu futbolu jaki grał Bayern Tuchela, to Kovacovi trochę brakowało. Niewiele, ale jednak.
04.11.2024 17:14
Najlepszą rzeczą z okresu kovaczyzmu, było zatrudnienie asysenta Kovaca, a później samo zastąpienie Kovaca asystentem. To był wspaniały ruch, dzięki któremu mieliśmy wiele radości.
04.11.2024 17:12
W LM nadal awans z pierwszej ósemki jest możliwy. Sa dwa mecze u siebie, które koniecznie trzeba wygrać i później już łatwiejszej mecze, w których trzeba postarać sie o jak nawyjższe wyniki. Wynik bramkowy może mieć znaczenie w końcowym układzie w tabeli ligowej.
04.11.2024 17:06
1
I tak powiem mówić każdy trener w BL, a nie jak za Tuchela przyjeżdżali do Monachium i grali jak równy z równym. To jest Monachium, tu wizyty muszą boleć.
04.11.2024 17:02
1
Forma zdecydowanie lepsza niż w ubieglym sezonie (tam głównie kontuzje), trochę tylko słabo ze skutecznością. Dochodzi do dobrych sytuacji i je marnuje.
04.11.2024 16:59
Nie przesadzajmy z tym powrotem Króla. Trzy mecze z rzędu z bramką, osiągnięte od 2015 roku po raz drugi. Skoro Coman nie odszedł, to cieszyć może, że jest jakąś opcją do gry i może strzelić bramkę, przez co ewentualnie może uciuła double - double i w razie odejścia będzie można podbić cenę o parę milionów.
04.11.2024 16:55
1
Wiadomo, że najtrudniejszy z możliwych przeciwników, ale po pierwsze gramy u siebie, po drugie nie będzie odpuszczania meczu jakie mogłoby się zdarzyć, jak miało to miejsce kilka razy z rzędu, z przeciwnikiem zdecydowanie niżej notowanym. I w końcu, choć do meczu jeszcze miesiąc, to przy uwzględnieniu obecnej formy, Bayer gorzej trafił niż Bayern.
03.11.2024 22:55
Tel wypadł fatalnie, ale Laimer lepiej niż Goretzka i Palhinha;)
02.11.2024 22:50
Drobna uwaga @admin. W ocenach za dzisiejszy mecz pojawili się Laimer, Tel i Gnabry, którzy zostali już ocenieni :) Nie ma za to Olise.
02.11.2024 22:44
Trudno przy takim nowym formacie rozgrywek prognozować ile punktow trzeba zgromadzić, żeby być w pierwszej ósemce, ale zakładam, że zespół, który zdobedzie 18 z 24 punktów awansuje od razu do 1/8. Tyle Bayern może jeszcze mieć na koniec rundy ligowej.
Teraz 2 kluczowe mecze w LM. Oba domowe. Liczę na dwa zwycięstwa. Później już tylko łatwiejsi przeciwnicy.
02.11.2024 22:33
@Alistair
Żeby tylko tego nie zdortmundowali, a już nie takie rzeczy robili;)
02.11.2024 19:59
I o to chodzi, dobra kolejla dla Bayernu.
02.11.2024 19:57
Powinno być już 2-0.
02.11.2024 18:44
@piczek
Brawo.
02.11.2024 18:03
Oczywiście miejsca 9 - 24, to żadna tragedia, dwa mecze więcej do rozegrania, choć różnie można w nich trafić.
Uważam jednak, że jeżeli Bayern będzie dobrze punktował, tzn. wygra wszystkie mecze, co jest całkiem możliwe, to może załapać się do pierwszej ósemki.
02.11.2024 17:57
2
Pewnie wygrany mecz bez straty bramki. W BL wynki naprawdę bardzo dobre, oby tylko w środę poprawić sytuację punktową w LM.
02.11.2024 17:40
Bezwzględnie trzeba z nim przedłużył kontrakt i dać 20 mln, w końcu drugi raz od sezonu 2015/16 udało mu się w trzech meczach z rzędu strzelić bramkę.
02.11.2024 16:25
Temu Olise to póki co Sane może buty czyścić.
02.11.2024 16:22
@Marienplatz
Zdecydowanie Costa.
02.11.2024 10:51
Bayer 9 meczów w BL 4 remisy i 1 przegrana. W całym ubiegłym sezonie 6 remisów.
01.11.2024 22:27
@hoven
To prawda, Davies, na którego grę od co najmniej 2, jak nie 3 sezonów, nie można było patrzeć, u Kompanego gra naprawdę dobrze. Zaczynam żałować, że odejdzie, a tym bardziej, że za darmo.
01.11.2024 20:14
Fajnie byłoby, gdyby całą piłkarską karierę spędził w Bayernie, a po jej zakończeniu dalej był związany z klubem, pełniąc w nim jakąś funkcję.
31.10.2024 23:32
Kohra dobrze podsumował T. Urban.
https://x.com/tom_ur/status/1851717210919899431
31.10.2024 23:27
Losowanie w niedzielę.
30.10.2024 22:57
Mnie zastanowiła ostatnie spotkanie Tela w kontekście tego, że zmienił Kane'a, a nie któregoś ze skrzydłowych. Może to sugerować, że Kompany nie widzi go na skrzydłach, tylko jako zmiennika Harry'ego, co w takim przypadku będzie oznaczało, że nie pogra sobie za wiele.
28.10.2024 23:18
1
To już druga sensowna wypowiedź Hamanna w przeciągu niewiele ponad miesiąca. Co się z tym człowiekiem porobiło:)
28.10.2024 23:13
1
Tym razem pora, aby w całości ziściło się hasło "Unsere Stadt, unser Stadion, unser Pokal".
28.10.2024 21:58
1
Niech sobie wygra La liga i Copa del Rey, ale nie LM, zwłaszcza gdy final jest w Monachium.
28.10.2024 21:52
3
Nie przywiązuję do tego plebiscytu żadnej wagi, ale domyślam się, że to byłby duży cios dla tego madryckiego nurka i błazna i dlatego mogę powiedzieć: to byłaby cudowna wiadomość!
Może wygra jakąś nagrodę pocieszenia, np Piłkarski Błazen Roku.
28.10.2024 15:48
Dodając jeszcze Puchar Niemiec i LM wychodzi 7 bramek i 4 asysty.
27.10.2024 19:04
Ten sezon w BL różni się tym od poprzedniego, że o ile za Tuchela praktycznie każdy mecz to były niemiłosierne męki dla kibica, mnóstwo straconych punktów z ogórkami, drżenie w takich meczach o wynik do ostatnich minut połączone ze sposobami obrony nielicującymi z takim klubem jak Bayern, to w tym naprawdę dobrze się ogląda mecze Bayernu. Jest kontrola nad meczami, płynność w grze. Trzeba tylko nieco elastycznie podejść do taktyki na lepszych przeciwników, dysponujących szybkimi piłkarzami z przodu i obniżyć linię obrony, zawężając przestrzeń pomiędzy obrońcami a Neuerem. Pozostaje tylko pytanie, czy Kompany jest w stanie uelastycznić swoje podejście do gry, czy niezależnie od wyników będzie ślepo brnął w jeden schemat, tak jak robił to w PL.
27.10.2024 18:54
Wcześniej jeszcze mecz z Benficą, który też nie będzie należał do łatwych.
27.10.2024 18:44
W przyszłym tygodniu Lipsk gra z BVB, a Bayer ze Stuttgartem, więc jakby Borussia ogarnęła się, to możemy odskoczyć też od Lipska, a Bayer w tym sezonie na 8 meczów w BL w połowie stracił punkty.
27.10.2024 18:42
Piłka mu zeszła i tyle ;)
27.10.2024 17:28
Za mocne drużyny na Comana. Ekstraklasa, tak to widzę :)
27.10.2024 16:33
Miejsce na trybunach, najlepiej w innym mieście niż Monachium.
27.10.2024 16:29
Do niedawna Coman nie umiał wprawdzie grać w piłkę, ale szybko biegał i czasami był z tego jakiś pożytek. Obecnie już nie tylko szybko, ale w ogóle nie umie biegać, tylko człapie po boisku. Jak pobiegł, to się przewrócił.
27.10.2024 16:27
1
@Kimas
Może i był (nie z mojej strony, od jakiegoś czasu piłka reprezentacyjna srednio mnie interesuje), ale jak padła jego kandydatura jako trenera Bayernu, to była duża grupa gorących zwolenników powrotu Flicka do Bayernu.
Nie bylem natomiast fanem zatrudnienia Kompany'ego, ale uwazam, że z tej mąki może być chleb, o ile mniej pryncypialnie będzie podchodzil do swojej filozofii futbolu, a elastyczniej do poszczególnych przeciwników.
27.10.2024 00:03
@misza
Od tych, którzy równaliby go równo z trawą po porażkach, lepsi są ci, co równają go niezależnie od nich.
26.10.2024 23:46
@seba
Z zespołem, który uskładał dotyczas cały 1 punkt.
26.10.2024 23:38
@hoven
A w dodatku, to tylko zwycięstwo w La liga, a tu Real nie gra z zaangażowaniem ;)
26.10.2024 23:33
@admin
Może się wiele wydarzyć. To oczywiste, ale to jak Flick odmienił ten nijako grajacy zespół i jakie póki co ma z nim wyniki, jest po prostu imponujące. Z trudem przychodzi mi pisać takie słowa o Barcelonie, ale to prawda.
26.10.2024 23:24
@Alistair
Dlatego też broniłem kandydatury Flicka, ale nawet jakby Flick wszystko wygrał z Barceloną, to znajdą się tacy, co powiedzą, że to genialni zawodnicy mu się trafili. Zawsze "podziwiam" i "kibiców" na tej stronie tę zdolność do umniejszania trenerowi, który wygrał z Bayernem sekstet, jako jedyny trener w historii tego Klubu.
26.10.2024 23:21
@PanMietek
Nie no pewnie. Na pewno Real odpuścił el clasico, w końcu to tylko La liga xD
26.10.2024 23:16
Po ostatnim meczu ligowym myślałem, że wyciągnęli wnioski i że z Barceloną Kompany nie ustawi tak wysoko obrony, że za plecami stoperów było 30 metrów wolnej przestrzeni. Przecież nie trzeba być trenerskim wizjonerem, żeby przewidzieć jak to się może skończyć. Nauczką powinien być mecz z Eintrachtem, który tak jak Barcelona dysponuje szybkimi zawodnikami. Potrzeba grania efektownego futbolu, nie moze sprowadzac się do jednej taktyki niezależnie z kim się gra. Barcelona była do ogrania, tylko trzeba było pozwolić to im zostawić taką przestrzeń i zabić kontrami. Uwielbiam Muellera jako piłkarza, ale jego czas w Bayernie też dobiega końca, dlatego poza względami historycznymi (kat Barcelony), niezrozumiałe jest dlaczego wyszedł w pierwszym składzie zamiast Musiali. Rozumiem powrót Jamala po kontuzji, ale mógł grać od początku i zejść w 60 minucie.
24.10.2024 23:52
Niestety zbyt często zdarzają mu się kosztowne błędy (ubiegły sezon z Realem, ten z AV), a sytuacje, w których jeszcze kilka lat temu nie miałby problemu z obroną, teraz piłka ląduje w siatce. Pora na zmiany.
24.10.2024 23:37
1
Manu niestety nie wie, kiedy ze sceny zejść. To powinien być jego ostatni sezon, niezależnie od jego wymagań finansowych. Po prostu to już nie tylko nie jest bramkarz, który robi różnicę na plus, tylko niestety nie popełnia kosztowne wpadki. Przecież ta wpadka z Realem w ubiegłym sezonie, tam nie było pilki, która wymagałaby nadzwyczajnych umiejętności. Błąd z AV i wczoraj przy 2. bramce można byłoby oczekiwać lepszego zachowania, a przy 3. i 4. dawny Manu wyciągnąłby.
24.10.2024 18:53
1
Nie ma. W końcu dali nawet radę przegrać z Tuchelem wygrane mistrzostwo.
22.10.2024 22:56
2
Zmieniają się trenerzy, zawodnicy, ale w BVB gen frajerstwa ciągle mocny.
22.10.2024 22:54
Nie ma się co czepiać, to jest ich DNA
22.10.2024 22:23
Już byli blisko:)
22.10.2024 21:38
1
Pięknie nam się na stronie zaaktywizowała, uśpiona długimi tygodniami, sekcji kibiców 8arcelony.
22.10.2024 16:54
Świetne rozwiązanie, tylko trzeba było się spieszyć, a tak to Liverpool ma doskonałego bramkarza na dekadę.
12.10.2024 23:33
Ostatnim (nie licząc tymczasowego Juppa), który miał pełne i pewne poparcie zarządu, od początku aż do wypelnienia kontraktu był Pep.
12.10.2024 11:21
Nie oglądałem meczu, ale z tego co widzę, to nominalnie nie był ustawiony na prawym skrzydle, tylko za napastnikiem, a tam nie odnajduje się najlepiej.
11.10.2024 18:35
@admin
Z tego co wiem do niedawna we Włoszech podatek dochodowy od zagranicznych rezydentów miał charakter liniowy i wynosił 100 000 €, obecnie został wprawdzie podwojony, ale i tak przy dochodzie np 10 mln wynosił zaledwie 2 %, czyli 25 razy mniej niż w z Niemczech. Stąd kwota brutto wysokiego dochodu we Włoszech jest prawie równa kwocie netto, a w Niemczech ta druga wartość stanowi połowę tej pierwszej.
10.10.2024 15:50
Olise wszedł do Bayernu z przytupem. Ma zadatki na naprawdę wielkiego piłkarza pokroju Francka, czy Arjena. Posiada to, za czym rzesze fanów Bayernu tak tęskniły po zakończeniu kariery przez tych dwóch wspaniałych skrzydłowych. Potrafi zrobić przewagę, ma zmysł do gry kombinacyjnej na małej przestrzeni, świetne uderzenie z lewej nogi i chwali się jego aktywność w defensywie. Już ma fajne liczby, a jeżeli utrzyma formę, to mogą one wygladać imponująco. Z przyjemnością ogląda się jego grę. Dobrze wydane pieniądze, oby tylko omijały go kontuzje.
08.10.2024 22:32
@hoven
Nie mam pewności, czy tak się skończy jak u Flicka, mogę żywić tylko taką nadzieję, ale jak pisałem mam trochę obaw, że przy takim stylu gry mocniejsze zespoły nas solidnie wypunktują. Pomimo tego jednak, choć to żaden racjonalny argument w dyskusji, o ile u Kovaca i Tuchela po prawie każdym meczu, często nawet wygranym, trafiał mnie szlag i nie mogłem ukryć irytacji, o tyle u Flicka i teraz u Kompanego, choć oczekiwałbym lepszego wyniku, jestem dziwnie spokojny, nie trawi mnie irytacja, czy nerwy.
06.10.2024 23:11
@radakaro
Pewnie zamiast 2:2, będzie 7:7 ;)
06.10.2024 22:44
@dickinosn85
Olise zapowiada się na piłkarza formatu Francka i Arjena (oby tylko nie był tak jak oni podatny na kontuzje), a Kompany ma Kane'a, który wprawdzie złapał zadyszkę, ale nie z pewnością nie odstaje poziomem od Lewego z jego najlepszego okresu.
06.10.2024 22:41
Czytając dzisiejsze komentarze mam małe deja vu. Identyczne czytałem, gdy Flick w swoim pierwszym sezonie, zaraz na początku po zaprezentowaniu zgoła odmiennego futbolu od miernego kovaczyzmu, przegrał z Gladbach i Leverkusen. Scenariusz tych spotkań był podobny do tych trzech ostatnich pod wodzą Kompanego. Nie jest powiedziane, że Kompany odniesie sukces i wszystko wygra, mam swoje obawy przy takim stylu gry, podobnie jak miałem przy Flicku, co nie zmienia mojej oceny, że taki dominujący styl gry mi się podobał u Flicka i podoba mi się teraz. Oczywiście jest duże pole do poprawy, chociażby już kilkukrotnie postulowane przeze mnie wyciągnięcie przeciwnika z jego własnego pola karnego przez częstsze oddawanie strzału, zamiast próby rozgrywania piłki w piątce przed bramką z klepki i wjechania z piłką do bramki.
06.10.2024 22:20
Tak, to prawda i byłem nieco poirytowany jego "interwencjami" przy golach, zwłaszcza drugim, ale z drugiej strony kilkukrotnie skutecznie interweniował daleko od bramki, niwecząc w zarodku groźną akcję. Prawda jest jednak taka, że Manu na linii nie daje już tego co dawał kiedyś.
06.10.2024 19:57
Uwaga w punkt. Czy nikt z nich nie widzi, że przy tak ustawionej obronie przeciwnika trudno jest wjechać do bramki z piłką. Remedium na tak grające zespoły jest dość oczywiste- strzały sprzed pola karnego. Widać to było we wszystkich trzech ostatnich meczach, a mimo to strzałów jak na lekarstwo.
06.10.2024 19:53
@Kimas
Faktycznie w poprzednim sezonie, w szczególności w drugiej rundzie, Bayern robił wiele, żeby Leverkusen (nie odbierając im wyśmienitej passy i formy) zdobyło majstra. Można powiedzieć, że Bayern wówczas trochę "przydortmundował" ;)
06.10.2024 17:17
Palhinha jest zadowolony ;) Twierdzi, że w Monachium w niego wierzą, porównują go do Martineza. Ciekawe na ile mu to wystarczy.
06.10.2024 16:56
W przypadku kontuzji Musiali wystawienie Muellera jest najlepszym rozwiązaniem.
06.10.2024 12:49
1
Oczekiwania władz klubu, kibiców pewnie robią swoje. Truizmem jest stwierdzenie, że o wiele łatwiej jest wejść na szczyt nim się na nim utrzymać. Prawdziwych mistrzów cechuje jednak właśnie to, że po osiągnięciu sukcesu potrafią radzić sobie z odium sukcesu, presją, posiadają zdolność do utrzymywania motywacji na właściwym poziomie i stawiania sobie kolejnych celów.
Szczerze wątpię, żeby Bayer w tym sezonie dowiódł, że posiada te wszystkie cechy.
06.10.2024 12:42
@Kimas
To zapewne też. Na ich gorsze wynik ma wpływ wiele czynników.
06.10.2024 12:35
@Kimas
Oczywiście spadek motywacji nie oznacza, że nie chcą obronić majstra. Chcą, ale psychologiczny model zachowań (nie tylko w sporcie) pokazuje, że zazwyczaj po osiągnięcie wyśrubowanego celu, a takim na pewno była pierwsza w historii klubu wygrana BL, powoduje spadek motywacji, co może prowadzić do mniejszego zaangażowania w treningi, walkę na boisku.
06.10.2024 11:51
Już w ostatnim meczu, skoro Musiala nie mógł zagrać od pierwszych minut, to błędem było postawienie na Comana, zamiast na Tomka.
06.10.2024 11:42
@Reeken89
Z jednej strony trochę spadła im motywacja, a z drugiej mają zbyt dużą pewność siebie, że z każdego meczu, bez względu na okoliczności, są w stanie wyciągnąć dobry wynik, co z kolei powoduje spadek koncentracji. Stąd też taki tragiczny (sic!) wynik straconych bramek.
06.10.2024 11:38
@Kamil.20
To już był autorski pomysł Brazzo.
05.10.2024 23:02
@Kamil.20
No cóż, tyle udało się Flickowi wyciągnąć od Hasana.
Zdecydowanie najlepszy występ Koma w Bayernie. Dla mnie ocena 1.
07.11.2024 19:21
Glos już oddany dwa dni temu. Oczywiście na Olise, pomimo tego, że ma łatwo zauważalny spadek formy.
07.11.2024 15:48
Tak jak skalkulował sobie to ostatnio Kompany 18 z 24 możliwych do zdobycia punktów powinno pozwolić na zajęcie miejsca w pierwszej ósemce. Tyle Bayern może zdobyć i uważam, że tyle zdobędzie.
07.11.2024 15:45
Musiala wyrasta na króla gry głową. Trzecia bramka zdobyta w ten sposób w ostatnim czasie.
07.11.2024 15:36
Tak widać po Sane, że łapie formę i przede wszystkim chce mu się grać. Trudno patrzyło się na Leroya wiecznie sfrustowanego i niezadowolonego, któremu piłka tylko przeszkadzała. Może faktycznie w ubiegłej rundzie powodem tak słabej gry były przeciągające się problemy zdrowotne i kiedy zniknęły, to i Sane gra lepiej. Oby to nie był tylko chwilowy zryw, tak jak u Gnabryego na początku sezonu..
07.11.2024 15:33
Ja akurat zgadzam się z oceną Kima. To był perfekcyjny występ. Wyżej ocenił bym też Upamecano, nie tak wysoko jsk Kima, ale 2 mu się należy.
07.11.2024 15:20
Musiala szaleje z tymi bramkami głową, jak dobrze liczę, to już trzecia w ostatnim czasie.
06.11.2024 23:40
Ujemne punkty.
06.11.2024 23:34
@Alistair
Zgadza się. W dzisiejszym meczu Coman i Sane zdecydowanie lepiej niż Gnabry i Olise.
06.11.2024 23:33
@admin
I strzały sprzed pola karnego.
06.11.2024 22:11
Ostatnio z meczu na mecz coraz lepiej. Obecnie uważam, że szkoda jego odejścia, chociaż mocno go krytykowałem
06.11.2024 22:06
Nie oglądaj.
06.11.2024 22:04
Z Hermannem Gerlandem.
06.11.2024 21:11
Można podyktować karnego? Można. Tak też powinno być w meczu Bayernu z Arsenalem, ale nie duch gry, czyli w tym przypadku promowanie dzbana
https://youtu.be/EKV2GEQePjk?si=SeGMcusWTwM5KFYt
06.11.2024 21:06
Pack ma's. Po zwycięstwo.
06.11.2024 20:48
Jedno jest pewne, trener Benfiki, niejaki Lage, po gruntownej analizie gry Bayernu w ostatnich meczach przygotował wymyślną taktykę, zwaną nomen omen lagą do przodu. A tak na poważnie, to trzeba szybko strzelić bramkę i kiedy Benfica pójdzie do przodu zamknąć mecz kolejnymi dwoma.
06.11.2024 15:58
@Matilegolas
Pamiętam, że był wymieniany na stronie jako ciekawy kandydat do Bayernu.
Ciekawe jak sobie poradzi w MU. Nie lubię MU, więc pomimo sympatii do tego trenera, mam nadzieje, że nie wybije się ponad poziom poprzedników.
05.11.2024 23:14
@Matilegolas
Faktycznie, umknęło mi to, a gdzieś utkwiły w pamięci plotki sprzed kilku miesięcy.
05.11.2024 23:04
I podobno wita z City
05.11.2024 22:57
Używając określenia zaczerpnietego z tej strony, można powiedzieć tylko jedno: parodyści ;)
05.11.2024 22:07
@Alistair
Racja. Wyprane niby porządne, a zawsze jakiś smród się za nimi ciągnie
05.11.2024 21:47
@Alistair
Może by się nie połapali, bo Leverkusen też w białych:)
05.11.2024 21:29
Powininien odbyć jakąś jednostkę treningową w Realu i już wiedziałby jak to się robi ;)
05.11.2024 21:26
Mam nadzieję, że wejdzie na 30 minut...przy stanie 5-0 :)
05.11.2024 16:46
Dopiero kiedy go nie ma i zamiast niego gra Palhinha widać jaka wartość sportową ma Aleks, pomimo jeszcze młodego wieku i błędów, które mu się zdarzają.
05.11.2024 16:29
Poszedł głos na Olise. Już we wrześniu zasłużył na to wyróżnienie.
05.11.2024 16:20
Wbrew pozorom w tym sezonie w Bayernie sytuacja z kontuzjami nie wygląda wcale tak źle jezeli porównać ją do innych klubów. Żeby daleko nie szukać choćby BVB, Barcelona, czy nawet stawiany za wzór Real i ich czarodziej od przygotowania fizycznego - Pintus, na którego jest coraz więcej narzekań i jak wynikało z doniesień medialnych, ponoć zawodnicy przestają ufać jego metodom.
05.11.2024 16:18
Obaj sącsiebie warci, natomiast do tak bolesnego dla oczu futbolu jaki grał Bayern Tuchela, to Kovacovi trochę brakowało. Niewiele, ale jednak.
04.11.2024 17:14
Najlepszą rzeczą z okresu kovaczyzmu, było zatrudnienie asysenta Kovaca, a później samo zastąpienie Kovaca asystentem. To był wspaniały ruch, dzięki któremu mieliśmy wiele radości.
04.11.2024 17:12
W LM nadal awans z pierwszej ósemki jest możliwy. Sa dwa mecze u siebie, które koniecznie trzeba wygrać i później już łatwiejszej mecze, w których trzeba postarać sie o jak nawyjższe wyniki. Wynik bramkowy może mieć znaczenie w końcowym układzie w tabeli ligowej.
04.11.2024 17:06
I tak powiem mówić każdy trener w BL, a nie jak za Tuchela przyjeżdżali do Monachium i grali jak równy z równym. To jest Monachium, tu wizyty muszą boleć.
04.11.2024 17:02
Forma zdecydowanie lepsza niż w ubieglym sezonie (tam głównie kontuzje), trochę tylko słabo ze skutecznością. Dochodzi do dobrych sytuacji i je marnuje.
04.11.2024 16:59
Nie przesadzajmy z tym powrotem Króla. Trzy mecze z rzędu z bramką, osiągnięte od 2015 roku po raz drugi. Skoro Coman nie odszedł, to cieszyć może, że jest jakąś opcją do gry i może strzelić bramkę, przez co ewentualnie może uciuła double - double i w razie odejścia będzie można podbić cenę o parę milionów.
04.11.2024 16:55
Wiadomo, że najtrudniejszy z możliwych przeciwników, ale po pierwsze gramy u siebie, po drugie nie będzie odpuszczania meczu jakie mogłoby się zdarzyć, jak miało to miejsce kilka razy z rzędu, z przeciwnikiem zdecydowanie niżej notowanym. I w końcu, choć do meczu jeszcze miesiąc, to przy uwzględnieniu obecnej formy, Bayer gorzej trafił niż Bayern.
03.11.2024 22:55
Tel wypadł fatalnie, ale Laimer lepiej niż Goretzka i Palhinha;)
02.11.2024 22:50
Drobna uwaga @admin. W ocenach za dzisiejszy mecz pojawili się Laimer, Tel i Gnabry, którzy zostali już ocenieni :) Nie ma za to Olise.
02.11.2024 22:44
Trudno przy takim nowym formacie rozgrywek prognozować ile punktow trzeba zgromadzić, żeby być w pierwszej ósemce, ale zakładam, że zespół, który zdobedzie 18 z 24 punktów awansuje od razu do 1/8. Tyle Bayern może jeszcze mieć na koniec rundy ligowej.
Teraz 2 kluczowe mecze w LM. Oba domowe. Liczę na dwa zwycięstwa. Później już tylko łatwiejsi przeciwnicy.
02.11.2024 22:33
@Alistair
Żeby tylko tego nie zdortmundowali, a już nie takie rzeczy robili;)
02.11.2024 19:59
I o to chodzi, dobra kolejla dla Bayernu.
02.11.2024 19:57
Powinno być już 2-0.
02.11.2024 18:44
@piczek
Brawo.
02.11.2024 18:03
Oczywiście miejsca 9 - 24, to żadna tragedia, dwa mecze więcej do rozegrania, choć różnie można w nich trafić.
Uważam jednak, że jeżeli Bayern będzie dobrze punktował, tzn. wygra wszystkie mecze, co jest całkiem możliwe, to może załapać się do pierwszej ósemki.
02.11.2024 17:57
Pewnie wygrany mecz bez straty bramki. W BL wynki naprawdę bardzo dobre, oby tylko w środę poprawić sytuację punktową w LM.
02.11.2024 17:40
Bezwzględnie trzeba z nim przedłużył kontrakt i dać 20 mln, w końcu drugi raz od sezonu 2015/16 udało mu się w trzech meczach z rzędu strzelić bramkę.
02.11.2024 16:25
Temu Olise to póki co Sane może buty czyścić.
02.11.2024 16:22
@Marienplatz
Zdecydowanie Costa.
02.11.2024 10:51
Bayer 9 meczów w BL 4 remisy i 1 przegrana. W całym ubiegłym sezonie 6 remisów.
01.11.2024 22:27
@hoven
To prawda, Davies, na którego grę od co najmniej 2, jak nie 3 sezonów, nie można było patrzeć, u Kompanego gra naprawdę dobrze. Zaczynam żałować, że odejdzie, a tym bardziej, że za darmo.
01.11.2024 20:14
Fajnie byłoby, gdyby całą piłkarską karierę spędził w Bayernie, a po jej zakończeniu dalej był związany z klubem, pełniąc w nim jakąś funkcję.
31.10.2024 23:32
Kohra dobrze podsumował T. Urban.
https://x.com/tom_ur/status/1851717210919899431
31.10.2024 23:27
Losowanie w niedzielę.
30.10.2024 22:57
Mnie zastanowiła ostatnie spotkanie Tela w kontekście tego, że zmienił Kane'a, a nie któregoś ze skrzydłowych. Może to sugerować, że Kompany nie widzi go na skrzydłach, tylko jako zmiennika Harry'ego, co w takim przypadku będzie oznaczało, że nie pogra sobie za wiele.
28.10.2024 23:18
To już druga sensowna wypowiedź Hamanna w przeciągu niewiele ponad miesiąca. Co się z tym człowiekiem porobiło:)
28.10.2024 23:13
Tym razem pora, aby w całości ziściło się hasło "Unsere Stadt, unser Stadion, unser Pokal".
28.10.2024 21:58
Niech sobie wygra La liga i Copa del Rey, ale nie LM, zwłaszcza gdy final jest w Monachium.
28.10.2024 21:52
Nie przywiązuję do tego plebiscytu żadnej wagi, ale domyślam się, że to byłby duży cios dla tego madryckiego nurka i błazna i dlatego mogę powiedzieć: to byłaby cudowna wiadomość!
Może wygra jakąś nagrodę pocieszenia, np Piłkarski Błazen Roku.
28.10.2024 15:48
Dodając jeszcze Puchar Niemiec i LM wychodzi 7 bramek i 4 asysty.
27.10.2024 19:04
Ten sezon w BL różni się tym od poprzedniego, że o ile za Tuchela praktycznie każdy mecz to były niemiłosierne męki dla kibica, mnóstwo straconych punktów z ogórkami, drżenie w takich meczach o wynik do ostatnich minut połączone ze sposobami obrony nielicującymi z takim klubem jak Bayern, to w tym naprawdę dobrze się ogląda mecze Bayernu. Jest kontrola nad meczami, płynność w grze. Trzeba tylko nieco elastycznie podejść do taktyki na lepszych przeciwników, dysponujących szybkimi piłkarzami z przodu i obniżyć linię obrony, zawężając przestrzeń pomiędzy obrońcami a Neuerem. Pozostaje tylko pytanie, czy Kompany jest w stanie uelastycznić swoje podejście do gry, czy niezależnie od wyników będzie ślepo brnął w jeden schemat, tak jak robił to w PL.
27.10.2024 18:54
Wcześniej jeszcze mecz z Benficą, który też nie będzie należał do łatwych.
27.10.2024 18:44
W przyszłym tygodniu Lipsk gra z BVB, a Bayer ze Stuttgartem, więc jakby Borussia ogarnęła się, to możemy odskoczyć też od Lipska, a Bayer w tym sezonie na 8 meczów w BL w połowie stracił punkty.
27.10.2024 18:42
Piłka mu zeszła i tyle ;)
27.10.2024 17:28
Za mocne drużyny na Comana. Ekstraklasa, tak to widzę :)
27.10.2024 16:33
Miejsce na trybunach, najlepiej w innym mieście niż Monachium.
27.10.2024 16:29
Do niedawna Coman nie umiał wprawdzie grać w piłkę, ale szybko biegał i czasami był z tego jakiś pożytek. Obecnie już nie tylko szybko, ale w ogóle nie umie biegać, tylko człapie po boisku. Jak pobiegł, to się przewrócił.
27.10.2024 16:27
@Kimas
Może i był (nie z mojej strony, od jakiegoś czasu piłka reprezentacyjna srednio mnie interesuje), ale jak padła jego kandydatura jako trenera Bayernu, to była duża grupa gorących zwolenników powrotu Flicka do Bayernu.
Nie bylem natomiast fanem zatrudnienia Kompany'ego, ale uwazam, że z tej mąki może być chleb, o ile mniej pryncypialnie będzie podchodzil do swojej filozofii futbolu, a elastyczniej do poszczególnych przeciwników.
27.10.2024 00:03
@misza
Od tych, którzy równaliby go równo z trawą po porażkach, lepsi są ci, co równają go niezależnie od nich.
26.10.2024 23:46
@seba
Z zespołem, który uskładał dotyczas cały 1 punkt.
26.10.2024 23:38
@hoven
A w dodatku, to tylko zwycięstwo w La liga, a tu Real nie gra z zaangażowaniem ;)
26.10.2024 23:33
@admin
Może się wiele wydarzyć. To oczywiste, ale to jak Flick odmienił ten nijako grajacy zespół i jakie póki co ma z nim wyniki, jest po prostu imponujące. Z trudem przychodzi mi pisać takie słowa o Barcelonie, ale to prawda.
26.10.2024 23:24
@Alistair
Dlatego też broniłem kandydatury Flicka, ale nawet jakby Flick wszystko wygrał z Barceloną, to znajdą się tacy, co powiedzą, że to genialni zawodnicy mu się trafili. Zawsze "podziwiam" i "kibiców" na tej stronie tę zdolność do umniejszania trenerowi, który wygrał z Bayernem sekstet, jako jedyny trener w historii tego Klubu.
26.10.2024 23:21
@PanMietek
Nie no pewnie. Na pewno Real odpuścił el clasico, w końcu to tylko La liga xD
26.10.2024 23:16
Po ostatnim meczu ligowym myślałem, że wyciągnęli wnioski i że z Barceloną Kompany nie ustawi tak wysoko obrony, że za plecami stoperów było 30 metrów wolnej przestrzeni. Przecież nie trzeba być trenerskim wizjonerem, żeby przewidzieć jak to się może skończyć. Nauczką powinien być mecz z Eintrachtem, który tak jak Barcelona dysponuje szybkimi zawodnikami. Potrzeba grania efektownego futbolu, nie moze sprowadzac się do jednej taktyki niezależnie z kim się gra. Barcelona była do ogrania, tylko trzeba było pozwolić to im zostawić taką przestrzeń i zabić kontrami. Uwielbiam Muellera jako piłkarza, ale jego czas w Bayernie też dobiega końca, dlatego poza względami historycznymi (kat Barcelony), niezrozumiałe jest dlaczego wyszedł w pierwszym składzie zamiast Musiali. Rozumiem powrót Jamala po kontuzji, ale mógł grać od początku i zejść w 60 minucie.
24.10.2024 23:52
Niestety zbyt często zdarzają mu się kosztowne błędy (ubiegły sezon z Realem, ten z AV), a sytuacje, w których jeszcze kilka lat temu nie miałby problemu z obroną, teraz piłka ląduje w siatce. Pora na zmiany.
24.10.2024 23:37
Manu niestety nie wie, kiedy ze sceny zejść. To powinien być jego ostatni sezon, niezależnie od jego wymagań finansowych. Po prostu to już nie tylko nie jest bramkarz, który robi różnicę na plus, tylko niestety nie popełnia kosztowne wpadki. Przecież ta wpadka z Realem w ubiegłym sezonie, tam nie było pilki, która wymagałaby nadzwyczajnych umiejętności. Błąd z AV i wczoraj przy 2. bramce można byłoby oczekiwać lepszego zachowania, a przy 3. i 4. dawny Manu wyciągnąłby.
24.10.2024 18:53
Nie ma. W końcu dali nawet radę przegrać z Tuchelem wygrane mistrzostwo.
22.10.2024 22:56
Zmieniają się trenerzy, zawodnicy, ale w BVB gen frajerstwa ciągle mocny.
22.10.2024 22:54
Nie ma się co czepiać, to jest ich DNA
22.10.2024 22:23
Już byli blisko:)
22.10.2024 21:38
Pięknie nam się na stronie zaaktywizowała, uśpiona długimi tygodniami, sekcji kibiców 8arcelony.
22.10.2024 16:54
Świetne rozwiązanie, tylko trzeba było się spieszyć, a tak to Liverpool ma doskonałego bramkarza na dekadę.
12.10.2024 23:33
Ostatnim (nie licząc tymczasowego Juppa), który miał pełne i pewne poparcie zarządu, od początku aż do wypelnienia kontraktu był Pep.
12.10.2024 11:21
Nie oglądałem meczu, ale z tego co widzę, to nominalnie nie był ustawiony na prawym skrzydle, tylko za napastnikiem, a tam nie odnajduje się najlepiej.
11.10.2024 18:35
@admin
Z tego co wiem do niedawna we Włoszech podatek dochodowy od zagranicznych rezydentów miał charakter liniowy i wynosił 100 000 €, obecnie został wprawdzie podwojony, ale i tak przy dochodzie np 10 mln wynosił zaledwie 2 %, czyli 25 razy mniej niż w z Niemczech. Stąd kwota brutto wysokiego dochodu we Włoszech jest prawie równa kwocie netto, a w Niemczech ta druga wartość stanowi połowę tej pierwszej.
10.10.2024 15:50
Olise wszedł do Bayernu z przytupem. Ma zadatki na naprawdę wielkiego piłkarza pokroju Francka, czy Arjena. Posiada to, za czym rzesze fanów Bayernu tak tęskniły po zakończeniu kariery przez tych dwóch wspaniałych skrzydłowych. Potrafi zrobić przewagę, ma zmysł do gry kombinacyjnej na małej przestrzeni, świetne uderzenie z lewej nogi i chwali się jego aktywność w defensywie. Już ma fajne liczby, a jeżeli utrzyma formę, to mogą one wygladać imponująco. Z przyjemnością ogląda się jego grę. Dobrze wydane pieniądze, oby tylko omijały go kontuzje.
08.10.2024 22:32
@hoven
Nie mam pewności, czy tak się skończy jak u Flicka, mogę żywić tylko taką nadzieję, ale jak pisałem mam trochę obaw, że przy takim stylu gry mocniejsze zespoły nas solidnie wypunktują. Pomimo tego jednak, choć to żaden racjonalny argument w dyskusji, o ile u Kovaca i Tuchela po prawie każdym meczu, często nawet wygranym, trafiał mnie szlag i nie mogłem ukryć irytacji, o tyle u Flicka i teraz u Kompanego, choć oczekiwałbym lepszego wyniku, jestem dziwnie spokojny, nie trawi mnie irytacja, czy nerwy.
06.10.2024 23:11
@radakaro
Pewnie zamiast 2:2, będzie 7:7 ;)
06.10.2024 22:44
@dickinosn85
Olise zapowiada się na piłkarza formatu Francka i Arjena (oby tylko nie był tak jak oni podatny na kontuzje), a Kompany ma Kane'a, który wprawdzie złapał zadyszkę, ale nie z pewnością nie odstaje poziomem od Lewego z jego najlepszego okresu.
06.10.2024 22:41
Czytając dzisiejsze komentarze mam małe deja vu. Identyczne czytałem, gdy Flick w swoim pierwszym sezonie, zaraz na początku po zaprezentowaniu zgoła odmiennego futbolu od miernego kovaczyzmu, przegrał z Gladbach i Leverkusen. Scenariusz tych spotkań był podobny do tych trzech ostatnich pod wodzą Kompanego. Nie jest powiedziane, że Kompany odniesie sukces i wszystko wygra, mam swoje obawy przy takim stylu gry, podobnie jak miałem przy Flicku, co nie zmienia mojej oceny, że taki dominujący styl gry mi się podobał u Flicka i podoba mi się teraz. Oczywiście jest duże pole do poprawy, chociażby już kilkukrotnie postulowane przeze mnie wyciągnięcie przeciwnika z jego własnego pola karnego przez częstsze oddawanie strzału, zamiast próby rozgrywania piłki w piątce przed bramką z klepki i wjechania z piłką do bramki.
06.10.2024 22:20
Tak, to prawda i byłem nieco poirytowany jego "interwencjami" przy golach, zwłaszcza drugim, ale z drugiej strony kilkukrotnie skutecznie interweniował daleko od bramki, niwecząc w zarodku groźną akcję. Prawda jest jednak taka, że Manu na linii nie daje już tego co dawał kiedyś.
06.10.2024 19:57
Uwaga w punkt. Czy nikt z nich nie widzi, że przy tak ustawionej obronie przeciwnika trudno jest wjechać do bramki z piłką. Remedium na tak grające zespoły jest dość oczywiste- strzały sprzed pola karnego. Widać to było we wszystkich trzech ostatnich meczach, a mimo to strzałów jak na lekarstwo.
06.10.2024 19:53
@Kimas
Faktycznie w poprzednim sezonie, w szczególności w drugiej rundzie, Bayern robił wiele, żeby Leverkusen (nie odbierając im wyśmienitej passy i formy) zdobyło majstra. Można powiedzieć, że Bayern wówczas trochę "przydortmundował" ;)
06.10.2024 17:17
Palhinha jest zadowolony ;) Twierdzi, że w Monachium w niego wierzą, porównują go do Martineza. Ciekawe na ile mu to wystarczy.
06.10.2024 16:56
W przypadku kontuzji Musiali wystawienie Muellera jest najlepszym rozwiązaniem.
06.10.2024 12:49
Oczekiwania władz klubu, kibiców pewnie robią swoje. Truizmem jest stwierdzenie, że o wiele łatwiej jest wejść na szczyt nim się na nim utrzymać. Prawdziwych mistrzów cechuje jednak właśnie to, że po osiągnięciu sukcesu potrafią radzić sobie z odium sukcesu, presją, posiadają zdolność do utrzymywania motywacji na właściwym poziomie i stawiania sobie kolejnych celów.
Szczerze wątpię, żeby Bayer w tym sezonie dowiódł, że posiada te wszystkie cechy.
06.10.2024 12:42
@Kimas
To zapewne też. Na ich gorsze wynik ma wpływ wiele czynników.
06.10.2024 12:35
@Kimas
Oczywiście spadek motywacji nie oznacza, że nie chcą obronić majstra. Chcą, ale psychologiczny model zachowań (nie tylko w sporcie) pokazuje, że zazwyczaj po osiągnięcie wyśrubowanego celu, a takim na pewno była pierwsza w historii klubu wygrana BL, powoduje spadek motywacji, co może prowadzić do mniejszego zaangażowania w treningi, walkę na boisku.
06.10.2024 11:51
Już w ostatnim meczu, skoro Musiala nie mógł zagrać od pierwszych minut, to błędem było postawienie na Comana, zamiast na Tomka.
06.10.2024 11:42
@Reeken89
Z jednej strony trochę spadła im motywacja, a z drugiej mają zbyt dużą pewność siebie, że z każdego meczu, bez względu na okoliczności, są w stanie wyciągnąć dobry wynik, co z kolei powoduje spadek koncentracji. Stąd też taki tragiczny (sic!) wynik straconych bramek.
06.10.2024 11:38
@Kamil.20
To już był autorski pomysł Brazzo.
05.10.2024 23:02
@Kamil.20
No cóż, tyle udało się Flickowi wyciągnąć od Hasana.
05.10.2024 22:22