Dawać go do pierwszego. Jak sobie nie poradzi tzn że kasa w błoto. Bayern to nie przedszkole gdzie trzeba nanczyc dzieciaczki tylko klub z aspiracjami mistrzowskimi. Albo jesteś gotów albo przyjechałeś tu na wakacje z dobrym hajsem (:
24.08.2023 09:41
@Marienplatz nawet śmieszne
24.08.2023 08:04
Sensowną odpowiedź. Myślę że u Xabiego będzie miał dużo szans na grę a to tylko go zweryfikuje czy powinien dostać więcej szans czy w trójce środkowych obrońców czy na boku.
Ale tak myślałem że w sumie w Unionie mógłby się bardziej przydać, a i na poziomie LM by się znowu przetarł
23.08.2023 14:26
Super informacje :)
Jednak dobrze by było na niego dmuchać i chuchać, bo lepiej przeciągnąć przygotowania o tydzień czy dwa niż odnowić uraz w kluczowym momencie sezonu. Pamiętajmy że Neuer nie miał normalnego okresu przygotowawczego...
23.08.2023 14:23
@Reeken89 no niestety (:
Edytowano : 2023-08-23 10:05:11
Ja to nie rozumiem tego ruchu. Jeśli liczymy w przyszłości na Nubela to po co wydawać tyle kasy na kolejnego bramkarza? Opcja wypożyczenia jakiegoś dziadka byłaby seksowniejsza.
Jeśli myślimy o przyszłości poważniej jak zastąpienie Neuera za X lat, czy też zaklepane jakiegoś bramkarza (kupić i wypożyczyć, czy zostawić w macierzystym klubie) to imo sensowniej byłoby skupić się na np bramkarzu Porto Diogo Costa bodajże, lub na Valencii Mamardashvili. A jak opcja poważna na już to np Oblak do wyciągnięcia (mimo zniżki formy nadal dobry bramkarz)...
Obecnie mam wrażenie że zarząd sam nie wie co chce zrobić z sytuacją bramkarza u nas.
Edytowano : 2023-08-23 10:05:53
*sensowniejsza nie seksowniejsza xD
23.08.2023 09:59
Świetny interes. Czyli mam rozumieć że za rok będziemy mieli 4 bramkarzy? Neuer Ulreich Nubel i Peretz. Świetny interes
Edytowano : 2023-08-23 09:53:10
A dodajmy że Neuer w ciągu miesiąca ma wrócić...
Edytowano : 2023-08-23 09:56:11
Czyli generalnie wydamy 7kk + prowizje + kontrakt na bramkarza z Izraela który nie grał na najwyższym poziomie, by mieć go na 2 lub 3 pozycji na liście bramkarzy w tym sezonie. Mądre.
Czekam aż za rok wypożycza znowu Nubela, Ulreich np skończy karierę a Peretz będzie chciał grać więc go wypożycza i zostaniemy z Neuerem, więc kupimy kolejnego bramkarza (:
23.08.2023 09:52
Bez jaj xd
Czasem jestem porażony tym, na jakie nazwiska my zwracamy uwagę.
23.08.2023 09:49
Daj adopcja dla Stanisicia. Tylko pytanie czy to wyklucza transfer Pavarda?
19.08.2023 21:34
Jeśli tylko będzie mógł grać na skrzydle lub pod napastnikiem to idealnie :) 9 z niego marna, zduszony potencjał
19.08.2023 21:31
@GuteSpiele problem w tym że nie zawsze trener pasuje do zespołu. Jeśli nie ma szatni, jakiejś "więzi" to nie ważne jak dobry by był, to nie zadziała. Przykład Carlo Ancelottiego u nas to pierwszy który mi przychodzi na myśl. To samo np Unai Emery w niektórych klubach.
Mi się wydaje że tutaj coś nie gra. Może niektórzy zawodnicy woleli Julka. Może Tuchel jest zbyt silnym charakterem dla niektórych. Dużo gdybania. Zobaczymy co pokaże sezon ale bez bramkarza to i tak ciężko będzie. Mało kreatywny środek pola również boli. Eh no cóż (:
17.08.2023 14:19
Gość ma potencjał, czasem zagra tragicznie, źle, a czasem wybitnie. Ale wieszanie psów na 18 latku to jest tragedia jakaś. Wstyd.
17.08.2023 13:59
Panie trenerze, pod Pana wodza mieliśmy do wygrania 4 tytuły a mamy jeden bo się BVB posr.ła metr przed WC. Na 16 spotkań wygrane 9. Skład jakoś mocno niezmieniony od momentu "źle funkcjonującej maszyny bez perspektyw" za Juliana.
Lepsze wrogiem dobrego?
17.08.2023 13:57
Musimy zgrywać tę parę stoperów bo mimo że błędy też popełniają, to nie grają tak elektrycznie jak Upamecano.
Pavard mógłby się określić czy zostaje czy nie bo imo zaczyna gwiazdorzyc a moglibyśmy zyskać trochę hajsu.
Rotację między Sane Gnabrym i Comanem ok, ale fajnie jakby Tel dostawał szansę na ich pozycjach bo jako 9 go nie widzę w ogóle.
Czy Laimer wygryzie Goretzke? Mam nadzieję że ten kto będzie gral, będzie po prostu najlepszy a nie "bo tak".
17.08.2023 10:15
Bono do al-hilal czy tam innego al. Chyba kończą nam się możliwości i zostaniemy z wyborem ulreich/de gea :D
Jeśli Neuer straci kolejny sezon to sorry ale ja nie wierzę w jego powrót. A wtedy będziemy w totalnej d.pie bo, jak z Kanem, każdy zespół będzie wiedział że potrzebujemy bramkarza na już i ceny pójdą w górę... Szkoda że nie myślimy o tym już teraz.
No chyba że zarząd wierzy że Neubel ogarnie pozycję Neuera xD a ja oglądając jego mecze to bym go ogromnym talentem nie określił
17.08.2023 10:10
Drogo, ale nie było innej opcji :) oby się opłaciło!
10.08.2023 12:13
Bądźmy szczerzy - jeśli nie będziemy mieli topki w środku pola, plus topki bramkarza (Neuer jak widać nie wygląda na top formę obecnie a swoje lata ma) to ciężko będzie walczyć o LM w tym roku. Imo solidnie byłoby przetrzymać ten rok (i tak mamy dość mocny skład) i za rok wziąć Kanea za darmo, dorzucić bramkarza (czy przyszłościowego czy na już, obojętne), środek pola i mamy pakę na LM.
Imo wydawanie >100kk na 30latka z rocznym kontraktem to przesada. Spurs może się wystryknac na dudka jak to mawia młodzież (:
08.08.2023 12:41
@Reeken89 niestety życie to nie bajka ;)
Po za tym nie wiemy co się dzieje za kulisami, jak to wygląda w szatni czy na treningu. Na takie decyzje na pewno składa się wiele czynników. Na co innego może sobie pozwolić Muller a na co innego pierwszoroczny niewypał transferowy z wiecznymi pretensjami o grę.
02.08.2023 16:24
Bez przesady żeby się rozczulać nad piłkarzem który niewypalil. Przyszedł, zawiódł, został sprzedany i tyle. Koniec tematu (:
02.08.2023 16:14
Serio aż tak imponuje wam Kratzig? Jeżeli to jest faktycznie obrońca to jest tragedia nie piłkarz. Ma 20 lat a objeżdża go każdy. W ofensywie znacznie lepiej, wiec albo gra na złej pozycji, albo ma jakiegoś farta z przodu :D bo na LO to jest tragedia.
02.08.2023 15:50
@Gwzd44 dokładnie. Ma podanie, ma przerzut ale nie ma tej "wizji". Dobrze mieć takiego gracza bo zadko głupio traci oraz potrafi się uwolnić długa piłka. Jednak odrobina szaleństwa, wizji, kogoś kto jednym podaniem potrafi przeciąć 2 formacje nie mamy. A przydałby się bo gra ciągle na skrzydła (które są jakie są) to trochę mało.
02.08.2023 14:39
@Gwzd44 zgoda ;) imo nasza gra podupadła po stracie Thiago. Teraz liczymy tylko na kontry lub przebłysk geniuszu i drybling 5 przeciwników przez Jamala czy innego Daviesa. Tak to lipa. Długa piła i biegamy ;)
Btw nie macie wrażenia że Tel to byłby idealny skrzydłowy lub taki podwieszony napastnik z możliwością zbiegania do boku?
02.08.2023 14:31
Nie zdziwie się jeśli ten rok przebiedujemy z Gnabrym/Mullerem/Telem/Choupo na ataku a zimą zakontraktujemy od lipca Kane'a za darmo :) w sumie nawet nie głupie by to było. Gośc ma rok kontraktu, blisko 30 lat a Spursi chcą tyle hajsu za niego i to bez żadnych negocjacji praktycznie
01.08.2023 10:09
Zakładam że jak dzisiaj nie dojdą do porozumienia, to będzie ciche porozumienie z Kanem że biorą go w zimie za pół ceny lub latem za darmo :) Bayern jest zdesperowany, Spurs to wie, ale przeciąga sie to imo za bardzo a Spurs jest zbyt chciwe. A chytry 2x traci (:
31.07.2023 12:09
ten "junior na lewej" to Kratzig, który ma 20 lat. Wcale nie taki junior...choć tak gra (: zarówno z City, jak i z Japońcami jest objeżdżany jak się tylko da. W ofensywie nieco lepiej, ale serio...bez komentarza ;)
29.07.2023 14:23
@Reeken89 czy ja wiem. Tyle co on błędów zrobil w obronie to dramat. I to wcale nie jest jakiś 17to latek, tylko 20 latek. W zasadzie oprócz tej jednej akcji bramkowej nie pokazał wiele. Jak cały zespół w sumie :D
26.07.2023 14:23
W obronie nie ważne czy jest doświadczony Upamecano czy jakieś rezerwy, zachowujemy się tak samo xd
26.07.2023 14:15
Trzeba przyznać że ładna akcja. Może ten z 41 na LO nie umie w obronę, ale do przodu ładnie poszedł
26.07.2023 14:13
Na ten moment widać przepaść między pierwszą 11 a zmiennikami. Nawet tacy zawodnicy jak Goretzka czy Gravenberch są strasznie nijacy. Liczę na jakieś 2-3 akcje Tela, fajnie jakby Wanner coś pokazał, jakiś błysk. Gravenberch mógłby trochę się uspokoić bo ma jedno swietne zagranie ma 1 głupie i 1 stratę. Leon w swoim stylu - niewidoczny.
26.07.2023 13:47
Sommer i Upamecano to duet idealny xD
26.07.2023 13:18
Zgadzam się z przedmówcami, że Leon nie powinien "wylecieć" tylko dostać rywala, bo oprócz tężyzny fizycznej to w grze nie poprawił nic. Jest wszędzie a nigdzie, gra na alibi, jest niewidoczny. Myślę, że Laimer go zmotywuje do działania bo to akurat typ pracusia, który mimo wszystko może przekonać do siebie kibiców i trenera.
17.07.2023 11:31
Powiedział nam "tak" bo city nie przystało na jego warunki umowy. Zostajemy jego jedyną, na ten moment, opcja
14.07.2023 14:33
Co za żenada :D
12.07.2023 14:30
Trudny wybór między Jamalem a De Ligtem :)
11.07.2023 12:49
107 spotkań w 4 lata. Łał...
09.07.2023 14:20
Gdyby się udało go opchnąć za 40kk to myślę że całkiem dobry interes dla Bayernu ;)
04.07.2023 18:30
Chłopy wy serio chcecie marnować życie na kłótnie w internecie? Czy wy macie po 12 lat? XD
30.06.2023 23:55
Bayern się podjął ryzyka, przejechał się na tym. Bayern mu dał wszystko, nawet nową umowę mimo wiadomej sytuacji gracza. A on się wypiął :D dobrze że chociaż 50kk zyskamy na nim. Gdyby jednak testów medycznych w Paryżu nie przeszedł, Bayern powinien go na trybuny wysłać...o ile się w drodze na nie nie połamie (:
30.06.2023 10:10
Liverpool podobno dogadany z Realem o Valverde, 90kk
28.06.2023 15:20
Gość jest top 9. Ma swoje lata ale jakość również. Nie śledzę jego kariery, nie wiem czy słynie z pracowitości ale umiejętności ma więc imo się opłaca. Pytanie tylko na jakiej kwocie się zatrzymamy. Imo jakieś 80kk byłoby optymalnie
27.06.2023 11:50
Philips w Leeds był przecinakiem klasowym, ale tak na prawdę od roku w piłkę nie grał... :) wielka niewiadoma.
Nadal nie widzę kogoś kto mógłby wygryźć Goretzke ze składu
23.06.2023 17:46
@Gwzd44 myślę że jest rozważany do gry w trójce lub jako PO w hybrydowym ustawieniu, czyli jednak bardziej z tyłu. 33 lata ale trzyma się dobrze :D
22.06.2023 14:49
@Gwzd44 może i Cancelo młodszy, ale w każdym aspekcie gorszy. Cancelo ma problem z dyscypliną i bronieniem. Ma dobrą technikę, wrzutki, strzał, swobodę dryblingu. Ale to Walker jest kompletnym obrońca, silny, szybki, stosunkowo wysoki, nie odpuszcza, piłka mu nie przeszkadza przy nodze. 30kk to dużo imo, 20kk z bonusami wyglądałoby lepiej. Ale i tak imo transfer na plus. Gość robił do tej pory mega robotę w City
22.06.2023 12:58
Bez jaj że taki piłkarz byłby u nas jakimkolwiek tematem
20.06.2023 21:41
@MsM bo ten staruszek jest po prostu dobry :) a 33 lata na środkowego czy półprawego obrońce to nie jest jakoś dużo. Ale fakt 30kk to sporo, w 20 myśle że powinno się to zamknąć.
@Reeken89 nie rozumiem niechęci do Walkera. A porównywanie jego z Mazraouim czy tym bardziej ze Stanisicem to trochę nie na miejscu. Walker obecnie jest kilka poziomów wyżej niż Ci dwaj
19.06.2023 12:00
@Reeken89 czemu niestety? Wedlug mnie Walker jako pół prawy albo prawy obrońca to jest na prawdę topka. Silny, szybki, potrafi grać w piłkę. Ma 33 lata, więc może małoi perspektywiczny obrońca, ale ze 2-3 sezony może wyciągnać spokojnie.
19.06.2023 11:57
@Mathias serio? Moim zdaniem to ten sam typ co Upamecano. Na jeden mecz świetny przypada mu kilka średnich w których jest niepewny. Jest silny, wielki, ale niezgrabny i piłkarsko wypada słabo. Moim zdaniem powyżej poziomu B04 się nie wybija.
Jeśli dobrze pójdzie to za Pavarda ściagniemy Walkera, który jest 3 poziomy wyżej niż Tah. Do tego Kim Min Jae z Napoli. Na razie pogłoski, ale zobaczymy co przyniesie okienko :)
19.06.2023 11:55
ciekawe głosowanie. Strasznie cieżko wybrać tylko 11 :) szczególnie, że sporej części nie miałem okazji widzieć w akcji
19.06.2023 10:59
Najlepsze jest to, że gdyby Sommer zagrał tak samo u Wieśniaków, to miałby spokojnie klasę ligową. Ale że grał u nas, to już niestety niedojechał do poziomu wymagań :D
Edytowano : 2023-06-19 10:59:01
*źrebaków, sorry ;)
19.06.2023 10:58
Zestawienie Taha z De Ligtem w jednej grupie to spore nadużycie :)
IMO: De Ligt +1 w górę, Tah -1, Gvardiol +1.
19.06.2023 10:57
@Sopariev imo to nie Juve niszczy, tylko Allegri aka beton. On jest hamulcowym
16.06.2023 12:29
Jeśli wyrwiemy Skriniara, jednocześnie sprzedając Lucasa za jakieś 60kk, to będzie świetny deal. Druga możliwość - Laporte. Podobno chce odejść z City, wydaje mi się że w zasięgu Bayernu.
14.06.2023 08:33
@JacoNightRider na krótką metę na pewno nic dobrego. W dłuższej perspektywie to co innego. Mam wrażenie że obecnie nie mamy charakteru, kilku zawodników z przypadku, wieli za nazwisko, kilku również typu "kiedyś odpali". Ja byłbym nawet w stanie przeżyć chudsze 2 lata ale żeby zebrać porządną ekipę jak w 2013r bez praktycznie słabego punktu.
13.06.2023 11:47
Zgodzili się na Guerreiro bo za darmo dość.solidmy zawodnik :) może nie jakoś wybitny, może nie jest super potrzebny, ale "za darmo" :) a że jeszcze obskoczy kilka pozycji to tym lepiej. Będzie można podać jego nazwisko jako alternatywę na 2-3 pozycję, jak Laimer, więc załatwiając 2 transfery mamy obłożone z 5 pozycji! Kadra kompletna, dziękuję ;)
13.06.2023 11:35
@Reeken89 raczej było mało prawdopodobne że weźmiemy jakiegokolwiek Anglika ;) my finansowo nie mamy szans nawet z Brighton.
Swoją drogą, jeśli kupimy Amrabata, to ciekawe transfery będą w tym sezonie :D real kupuje Bellinghama, pewnie Mbappe, a my Amrabata, Laimera i Guerreiro za darmo xD
13.06.2023 11:31
@JMPK89 @marioashford zdania ekspertów są podzielone
11.06.2023 12:51
Spoko, Real bierze Bellinghama, a my chcemy Amrabata. Fajnie.
09.06.2023 14:10
Powodzenia :)
Podstawowa 11 za nazwisko dla Leona już nie jest taka pewna
09.06.2023 10:21
Ale pierdoły xD
Już widzę jak Bayern lekko 400kk w jednym okienku wyda :)
08.06.2023 13:07
Niby spoko...ALE jeśli Hernandez odejdzie, to naturalnie Guerreiro będzie zmiennikiem Daviesa, co mnie martwi bo nadal nie mamy bocznego obrońcy który umie bronić. Davies jest szybko, a Guerreiro bardziej techniczny, ale obydwaj są kiepscy z tyłu.
Edytowano : 2023-06-07 23:17:00
Co prawda w BVB często na środku grywał, albo taki pol-srodkowy, ale u nas w środku raczej nie zagości
07.06.2023 23:15
Nie macie wrażenia że stajemy się "łakomym kaskiem" dla zawodników w okolicach 30stki? Chodzi mi o to, czy taki Guerreiro mógłby znaleźć się w składzie lub chociaż w kręgu zainteresowań topowych zespołów które mogą mu zaproponować taki kontrakt jak my? Pytanie ile jest jego chęci zdobywania trofeów i ambicji sportowej a ile "świadomości" swojego poziomu i chęci wygodnego kontraktu na 4-5 lat
03.06.2023 13:38
może pójdą po rozum do głowy i zatrudnią ludzi z odpowiednim CV a nie nazwiskiem :)
01.06.2023 13:40
Radzę nie wierzyć w każdego super newsa. Każdy wie że Bayern potrzebuje zmian w kadrze, więc takich newsów będzie od cholery :)
31.05.2023 22:08
Czy widzieliście prawdopodobne koszulki wyjazdowe na najbliższy sezon?
31.05.2023 14:46
Wszystko fajnie ale on jest po prostu miernym obrońca :) dużo lepiej gra w środku pola, lub wahadłowego (ale mało biegającego). Fajna technika, dobrze ułożona stopa, ale obrońca z niego żaden. Czy wzmocniłby naszą kadrę? Takie 50/50 bym powiedział bo cholera wie co by pokazał gdyby musiał siadać na ławie
30.05.2023 09:21
@tapczan z jednej strony się zgadzam odnośnie trybun jeśli to perfidne zagranie, z drugiej strony kto będzie grał :D nadal Pavard w niezłej dyspozycji jest u nas obok De Ligta najlepszym obrońca. Niestety ;)
Formacja obronną potrzebuje wzmocnień. Ale wzmocnień. A my i tak poszukamy kogoś na poziomie Williego Orbana albo Taha ;)
Kadra potrzebuje odświeżenia. Ale z głową. Potrzebujemy przede wszystkim ludzi którzy wejdą od razu z jakością a nie kogoś kto "może u nas odpali" albo " wróciło po trzeciej kontuzji to zobaczymy" lub też "byk za darmo to wzięliśmy" :)
Troche nie wierzzyłem w te zwolnienia. Przecież sezon ostatecznie kończymy z trofeum, więc oczekiwałem kurtuazyjnych wypowiedzi w stylu "plan minimum wykonany, liczymy na dalszy rozwój klubu". A tu proszę. Ciekawa sprawa!
Ale to też pokazuje ile Kahn miał do gadania w klubie. Nadal Uli siedzi za sterami ;)
27.05.2023 18:56
Nie do wiary, serio
27.05.2023 18:54
Masakra.
Ok mamy mistrza. Ale styl to jakiś dramat. Nie gramy nic. Tracimy głupie bramki. Jesteśmy nijacy, bez jaj, bez zaangażowania i pasji. Nie potrafimy dobić przeciwnika, kontrolować meczu...
Oj tuchel dużo pracy przed tobą. Ale ktoś musi polecieć za ten sezon. A Brazzo się cieszy jakby był dumny z tego sezonu
27.05.2023 17:25
Kojarzycie tego mema z gostkiem jadącym na rowerze i wkladajacym sobie kij w szprychy? To my xD
27.05.2023 17:18
Tak to jest jak my bronimy wyniku z każdym :D gramy jak Juventus xD szybkie 1 0 i jakoś to będzie :D po raz kolejny w tym sezonie jesteśmy karani za to że nie potrafimy dogniesc przeciwnika
27.05.2023 17:12
Sytuację BVB na ten moment można określić prosto - chce ci się na dwójkę mocno, biegniesz pół miasta, omijasz korki, wbijasz do domu, siadasz, ulga...ups, nie ściągnąłes spodni :)
To już nawet nie jest metr przed kiblem.
Jaja.
27.05.2023 16:18
Gdyby nie kontuzje byłby topką...GDYBY. Jeśli zgłasza się PSG to bym się nie wahał bo mogą łątwo wyłożyć sporą sumę, za ktorą możemy sprowadzić innych zawodników. Jeśli mamy plan grać 4 z tyłu, to mamy w zasadzie 3 ŚO - De Ligt, Upa, Pavard. Do tego można sprowadzić jakiegoś młodego do ogrania i byłoby OK :) pod warunkiem że Pavard zostanie
25.05.2023 10:07
To był moment przełomowy.
Jedyne zagrożenie jakie widzę to zbytna rozrzutność hajsu na zawodników niekoniecznie profilem pasującym do naszego stylu, lub po prostu "one season wonder" za który słono zapłacimy.
Z głową Panowie, z głową...
25.05.2023 10:04
@tapczan @Reeken89 ok mój błąd ;) myślałem że to poszło od Hainera czy jemu podobnych.
Mimo wszystko nie widzę większych szans na tego gracza, bo pol Anglii go chce ;) czyli realnie jesteśmy z ofertą pieniężną za Brighton :D
24.05.2023 13:57
@Reeken89 jak to nie? A to nie było mowy ostatnio że Kolo to priorytet? Wiadomo że znając Bayern nie wyloza 100kk na stół, tylko będą raty, bonusy, darmowe koszulki z podpisem Lewego i obiady dla dzieci z sąsiedztwa
24.05.2023 13:26
Czy leci z nami pilot?
100kk na Kolo Muaniego ez.
100kk na Ricea ez.
Ale 150kk na Osimhena to przerost formy nad treścią.
Zaczynam nierozumiec tego klubu w ostatnich kilku latach. Klub który słynął z rozsądku, staje się rozrzutny byle gdzie, a zbyt oszczędny gdy potrzeba...
Powtórzę, czy leci z nami pilot?
Edytowano : 2023-05-24 12:26:54
Aha przypomnę że ja środku mamy jednak sporo zawodników, w tym nowy Laimer, a i tak chcemy kogoś nowego sprowadzić, nadal nie mając nikogo kreatywnego, mogącego zrobić przewage w środku pola.
Wincyj pomocników którzy biegaja. Wincyj.
24.05.2023 12:24
Jak to, drugi Neuer, super talent, nie jest tematem w Bayernie? To też pokazuje jak nasz zzarząd się napalał na transfery w ostatnich latach :) ktoś ledwo co pokazał, nie bardzo go ktoś chce, ale my widzimy w nim super talent. Sarr, Arp, Neubel, Rode, Rudy...
23.05.2023 20:11
Cancelo zagrał poprawnie, ale czy bym go wyróżnił? Hmm jednak więcej Gnabry próbował imo.
22.05.2023 11:17
Potrójna korona xdd
Ale pamiętajmy że BVB lubi popuścić na metr przed kiblem ;)
20.05.2023 20:06
Haha wykrakałem :D ale Leon sierota...gość 90kg wagi, kawał chłopa a kładzie się jak neymar
20.05.2023 19:56
Ależ mecz rozgrywa nasz nowy nabytek Laimer. Dominuje środek pola, kasuje nasze akcje w zarodku, nie pozwala się minąć, jest wszędzie. Lepszy od niego jest chyba tylko Leon "podam do tyłu"Goretzka
(:
20.05.2023 19:47
A ja bym go nadal oddał :D oczywiście za dobrą kasę, a nie za pół darmo jak to mamy w zwyczaju
17.05.2023 14:20
Tak tragicznie to grał chyba tylko Renato i Sabitzer :) a jednak obydwaj dostali swoje szanse w kolejnym sezonie.
Uważam że powinien dostać swoją szansę ale na swojej pozycji a nie na 9 :)
17.05.2023 14:19
Mi to one wyglądają na trzeci komplet a nie podstawowy :D
Przy okazji - zerknijcie na koszulki Lazio. Poezja.
17.05.2023 12:11
Całkiem niezle te stroje...jak na trzeci komplet ;)
Detal na plus - lekka fakturka na całej koszulce, ładnie to wygląda.
Detal na minus - nie lubię gdy domowy strój ma zmieniona kolorystykę herbu.
Ogólnie wyglądają jak koszulki reprezentacji Polski w siatkówkę ;)
17.05.2023 10:38
Ok czyli patrząc na skalę, Gravenberch nie do końca wykorzystał ostatnią szansę więc już ławka po jednym meczu. Ale za to Mane po każdym meczu nie udanym wychodził znowu w podstawie :) logiczne
13.05.2023 15:07
S04 chce gryźc trawę bo walczą o życie. A my jesteśmy bezjajowi niestety. Męczarnie jak z Herthą, tylko że S04 w przeciwieństwie do Herthy, cokolwiek grają :) może być róznie
08.05.2023 12:39
@AdiFantasti bo to nie jest filozofia Bayernu (':
a tak serio, to 100% zgody. Tyle kasy wydali na akademię, chwalą się tymi talentami, a koniec końców nie grają na poważnie w piłkę :) chociaż mając Sarra, też ciężko mówić o poważnym graniu.
Nawet jeśli nie gra młodzian, to czemu gra bez formy Mane, zamiast Tel który chociaż ma potencjał. Na co my liczymy? że się Mane obudzi? :) nie obudził się do tej pory, to na co my liczymy
08.05.2023 12:38
Kolo Muani ma 24 lata?! Aha... No to faktycznie potencjał jak cholera.
Zgodzę się że 150kk za Osimhena to paranoja, ale jak widzę innych kandydatów to serio ciężko o lepszego.
Jedyną alternatywą to Vlahovic ewentualnie...
Gorzej jak nie chcą dać 150kk za Osimhena ale lekko wydadzą 100kk za Kolo xD
04.05.2023 20:28
Gorzej że Laimer to właśnie jest typ który biega i tyle. A my, według mnie, potrzebujemy kogoś kto potrafi rozegrać lub/i minąć rywala. Imo nie potrzebujemy tyłu zawodnikow z żelaznymi płucami skoro raczej my w większości mamy piłkę... :)
02.05.2023 22:02
Oglądam ten Lipsk któryś raz w tym sezonie i nie mogę wyprzeć wrażenia że nasz przyszły gracz dobitnie przypomina Rode z jego primeu z Eintrachtu. Nie chcę rokować ale jakoś nie widzę żeby ten gracz jakkolwiek podniósł poziom w naszym zespole :) solidny, może i teraz wyróżniający się, ligowy grajek.
Edytowano : 2023-05-02 21:33:01
Czy jest szybki? No tak se.
Czy ma wybitne warunki fizyczne? No nie
Czy ma świetny instynkt, wizję gry? No nie
Czy może świetna technikę? Też nie
Dużo biega? W sumie tak.
Imo trochę mało wyróżniający się piłkarz (:
02.05.2023 21:30
Wszystko wybaczę...ale brak kompletu punktów z tymi ogorasami - nigdy
29.04.2023 21:30
BVB odpaliło swój gen. No niesamowici są...
28.04.2023 22:51
Reus przedłużył kontrakt z BVB do 2024 :)
Kurde co to by był za grajek gdyby nie słabe zdrowie
27.04.2023 20:51
Trochę przykro mówić ale...to trochę wzmocnienie w tym momencie (:
27.04.2023 19:36
Ahaa czyli grał w meczu, mimo kontuzji. Odpowiedzialne
27.04.2023 11:35
100 lat!
Swoją drogą...nie spieprzmy go. Dopiero 18 lat, mega potencjał...
27.04.2023 11:03
@Zerafaelo a czemu nie 4? Albo 6,5? Spalony to spalony. Masz mieć obrońcę przed sobą i tyle.
Ustalanie dopuszczalnych odległości nie zmieni efektu co do zasady - po prostu granica się przesunie i nadal będą dywagację typu "Jakby miał stopę rozmiar 42 a nie 44 to by nie był na spalonym".
Co do ręki to samo. To nie takie proste jak Ci się wydaje. Takie uproszczenie zasad spowodowałoby celowe nabijanie rąk obrońców. BO jak to do końca iinterpretować? Ręka w całości przy ciele? Czy jak łokiec odstaje to już nie jest przy ciele? A może dłoń też musi przylegać?
Generalnie zasady z roku na rok sącoraz głupsze i coraz bardziej zagmatwane. Miało być łatwiej sędziom, z Varem, ale jak widać ostatecznie i i tak wszystko zależy od interpretacji gościa z gwizdkiem.
27.04.2023 09:38
@Jurgen1982 Z Mane bym nie szalał i dał mu szansę. Sabitzer dostał takową i moim zdaniem ją wykorzystał. W przyszłym sezonie to może być inny zawodnik.
@siudrak0 niestety... komin płacowy się stworzył straszny. Dlatego też zawodnicy tacy jak Sarr, Blind, czy teraz Laimer z chęcią przyjdą do nas zainkasować pare baniek :)
Dawać go do pierwszego. Jak sobie nie poradzi tzn że kasa w błoto. Bayern to nie przedszkole gdzie trzeba nanczyc dzieciaczki tylko klub z aspiracjami mistrzowskimi. Albo jesteś gotów albo przyjechałeś tu na wakacje z dobrym hajsem (:
24.08.2023 09:41
@Marienplatz nawet śmieszne
24.08.2023 08:04
Sensowną odpowiedź. Myślę że u Xabiego będzie miał dużo szans na grę a to tylko go zweryfikuje czy powinien dostać więcej szans czy w trójce środkowych obrońców czy na boku.
Ale tak myślałem że w sumie w Unionie mógłby się bardziej przydać, a i na poziomie LM by się znowu przetarł
23.08.2023 14:26
Super informacje :)
Jednak dobrze by było na niego dmuchać i chuchać, bo lepiej przeciągnąć przygotowania o tydzień czy dwa niż odnowić uraz w kluczowym momencie sezonu. Pamiętajmy że Neuer nie miał normalnego okresu przygotowawczego...
23.08.2023 14:23
@Reeken89 no niestety (:
Edytowano : 2023-08-23 10:05:11
Ja to nie rozumiem tego ruchu. Jeśli liczymy w przyszłości na Nubela to po co wydawać tyle kasy na kolejnego bramkarza? Opcja wypożyczenia jakiegoś dziadka byłaby seksowniejsza.
Jeśli myślimy o przyszłości poważniej jak zastąpienie Neuera za X lat, czy też zaklepane jakiegoś bramkarza (kupić i wypożyczyć, czy zostawić w macierzystym klubie) to imo sensowniej byłoby skupić się na np bramkarzu Porto Diogo Costa bodajże, lub na Valencii Mamardashvili. A jak opcja poważna na już to np Oblak do wyciągnięcia (mimo zniżki formy nadal dobry bramkarz)...
Obecnie mam wrażenie że zarząd sam nie wie co chce zrobić z sytuacją bramkarza u nas.
Edytowano : 2023-08-23 10:05:53
*sensowniejsza nie seksowniejsza xD
23.08.2023 09:59
Świetny interes. Czyli mam rozumieć że za rok będziemy mieli 4 bramkarzy? Neuer Ulreich Nubel i Peretz. Świetny interes
Edytowano : 2023-08-23 09:53:10
A dodajmy że Neuer w ciągu miesiąca ma wrócić...
Edytowano : 2023-08-23 09:56:11
Czyli generalnie wydamy 7kk + prowizje + kontrakt na bramkarza z Izraela który nie grał na najwyższym poziomie, by mieć go na 2 lub 3 pozycji na liście bramkarzy w tym sezonie. Mądre.
Czekam aż za rok wypożycza znowu Nubela, Ulreich np skończy karierę a Peretz będzie chciał grać więc go wypożycza i zostaniemy z Neuerem, więc kupimy kolejnego bramkarza (:
23.08.2023 09:52
Bez jaj xd
Czasem jestem porażony tym, na jakie nazwiska my zwracamy uwagę.
23.08.2023 09:49
Daj adopcja dla Stanisicia. Tylko pytanie czy to wyklucza transfer Pavarda?
19.08.2023 21:34
Jeśli tylko będzie mógł grać na skrzydle lub pod napastnikiem to idealnie :) 9 z niego marna, zduszony potencjał
19.08.2023 21:31
@GuteSpiele problem w tym że nie zawsze trener pasuje do zespołu. Jeśli nie ma szatni, jakiejś "więzi" to nie ważne jak dobry by był, to nie zadziała. Przykład Carlo Ancelottiego u nas to pierwszy który mi przychodzi na myśl. To samo np Unai Emery w niektórych klubach.
Mi się wydaje że tutaj coś nie gra. Może niektórzy zawodnicy woleli Julka. Może Tuchel jest zbyt silnym charakterem dla niektórych. Dużo gdybania. Zobaczymy co pokaże sezon ale bez bramkarza to i tak ciężko będzie. Mało kreatywny środek pola również boli. Eh no cóż (:
17.08.2023 14:19
Gość ma potencjał, czasem zagra tragicznie, źle, a czasem wybitnie. Ale wieszanie psów na 18 latku to jest tragedia jakaś. Wstyd.
17.08.2023 13:59
Panie trenerze, pod Pana wodza mieliśmy do wygrania 4 tytuły a mamy jeden bo się BVB posr.ła metr przed WC. Na 16 spotkań wygrane 9. Skład jakoś mocno niezmieniony od momentu "źle funkcjonującej maszyny bez perspektyw" za Juliana.
Lepsze wrogiem dobrego?
17.08.2023 13:57
Musimy zgrywać tę parę stoperów bo mimo że błędy też popełniają, to nie grają tak elektrycznie jak Upamecano.
Pavard mógłby się określić czy zostaje czy nie bo imo zaczyna gwiazdorzyc a moglibyśmy zyskać trochę hajsu.
Rotację między Sane Gnabrym i Comanem ok, ale fajnie jakby Tel dostawał szansę na ich pozycjach bo jako 9 go nie widzę w ogóle.
Czy Laimer wygryzie Goretzke? Mam nadzieję że ten kto będzie gral, będzie po prostu najlepszy a nie "bo tak".
17.08.2023 10:15
Bono do al-hilal czy tam innego al. Chyba kończą nam się możliwości i zostaniemy z wyborem ulreich/de gea :D
Jeśli Neuer straci kolejny sezon to sorry ale ja nie wierzę w jego powrót. A wtedy będziemy w totalnej d.pie bo, jak z Kanem, każdy zespół będzie wiedział że potrzebujemy bramkarza na już i ceny pójdą w górę... Szkoda że nie myślimy o tym już teraz.
No chyba że zarząd wierzy że Neubel ogarnie pozycję Neuera xD a ja oglądając jego mecze to bym go ogromnym talentem nie określił
17.08.2023 10:10
Drogo, ale nie było innej opcji :) oby się opłaciło!
10.08.2023 12:13
Bądźmy szczerzy - jeśli nie będziemy mieli topki w środku pola, plus topki bramkarza (Neuer jak widać nie wygląda na top formę obecnie a swoje lata ma) to ciężko będzie walczyć o LM w tym roku. Imo solidnie byłoby przetrzymać ten rok (i tak mamy dość mocny skład) i za rok wziąć Kanea za darmo, dorzucić bramkarza (czy przyszłościowego czy na już, obojętne), środek pola i mamy pakę na LM.
Imo wydawanie >100kk na 30latka z rocznym kontraktem to przesada. Spurs może się wystryknac na dudka jak to mawia młodzież (:
08.08.2023 12:41
@Reeken89 niestety życie to nie bajka ;)
Po za tym nie wiemy co się dzieje za kulisami, jak to wygląda w szatni czy na treningu. Na takie decyzje na pewno składa się wiele czynników. Na co innego może sobie pozwolić Muller a na co innego pierwszoroczny niewypał transferowy z wiecznymi pretensjami o grę.
02.08.2023 16:24
Bez przesady żeby się rozczulać nad piłkarzem który niewypalil. Przyszedł, zawiódł, został sprzedany i tyle. Koniec tematu (:
02.08.2023 16:14
Serio aż tak imponuje wam Kratzig? Jeżeli to jest faktycznie obrońca to jest tragedia nie piłkarz. Ma 20 lat a objeżdża go każdy. W ofensywie znacznie lepiej, wiec albo gra na złej pozycji, albo ma jakiegoś farta z przodu :D bo na LO to jest tragedia.
02.08.2023 15:50
@Gwzd44 dokładnie. Ma podanie, ma przerzut ale nie ma tej "wizji". Dobrze mieć takiego gracza bo zadko głupio traci oraz potrafi się uwolnić długa piłka. Jednak odrobina szaleństwa, wizji, kogoś kto jednym podaniem potrafi przeciąć 2 formacje nie mamy. A przydałby się bo gra ciągle na skrzydła (które są jakie są) to trochę mało.
02.08.2023 14:39
@Gwzd44 zgoda ;) imo nasza gra podupadła po stracie Thiago. Teraz liczymy tylko na kontry lub przebłysk geniuszu i drybling 5 przeciwników przez Jamala czy innego Daviesa. Tak to lipa. Długa piła i biegamy ;)
Btw nie macie wrażenia że Tel to byłby idealny skrzydłowy lub taki podwieszony napastnik z możliwością zbiegania do boku?
02.08.2023 14:31
Nie zdziwie się jeśli ten rok przebiedujemy z Gnabrym/Mullerem/Telem/Choupo na ataku a zimą zakontraktujemy od lipca Kane'a za darmo :) w sumie nawet nie głupie by to było. Gośc ma rok kontraktu, blisko 30 lat a Spursi chcą tyle hajsu za niego i to bez żadnych negocjacji praktycznie
01.08.2023 10:09
Zakładam że jak dzisiaj nie dojdą do porozumienia, to będzie ciche porozumienie z Kanem że biorą go w zimie za pół ceny lub latem za darmo :) Bayern jest zdesperowany, Spurs to wie, ale przeciąga sie to imo za bardzo a Spurs jest zbyt chciwe. A chytry 2x traci (:
31.07.2023 12:09
ten "junior na lewej" to Kratzig, który ma 20 lat. Wcale nie taki junior...choć tak gra (: zarówno z City, jak i z Japońcami jest objeżdżany jak się tylko da. W ofensywie nieco lepiej, ale serio...bez komentarza ;)
29.07.2023 14:23
@Reeken89 czy ja wiem. Tyle co on błędów zrobil w obronie to dramat. I to wcale nie jest jakiś 17to latek, tylko 20 latek. W zasadzie oprócz tej jednej akcji bramkowej nie pokazał wiele. Jak cały zespół w sumie :D
26.07.2023 14:23
W obronie nie ważne czy jest doświadczony Upamecano czy jakieś rezerwy, zachowujemy się tak samo xd
26.07.2023 14:15
Trzeba przyznać że ładna akcja. Może ten z 41 na LO nie umie w obronę, ale do przodu ładnie poszedł
26.07.2023 14:13
Na ten moment widać przepaść między pierwszą 11 a zmiennikami. Nawet tacy zawodnicy jak Goretzka czy Gravenberch są strasznie nijacy. Liczę na jakieś 2-3 akcje Tela, fajnie jakby Wanner coś pokazał, jakiś błysk. Gravenberch mógłby trochę się uspokoić bo ma jedno swietne zagranie ma 1 głupie i 1 stratę. Leon w swoim stylu - niewidoczny.
26.07.2023 13:47
Sommer i Upamecano to duet idealny xD
26.07.2023 13:18
Zgadzam się z przedmówcami, że Leon nie powinien "wylecieć" tylko dostać rywala, bo oprócz tężyzny fizycznej to w grze nie poprawił nic. Jest wszędzie a nigdzie, gra na alibi, jest niewidoczny. Myślę, że Laimer go zmotywuje do działania bo to akurat typ pracusia, który mimo wszystko może przekonać do siebie kibiców i trenera.
17.07.2023 11:31
Powiedział nam "tak" bo city nie przystało na jego warunki umowy. Zostajemy jego jedyną, na ten moment, opcja
14.07.2023 14:33
Co za żenada :D
12.07.2023 14:30
Trudny wybór między Jamalem a De Ligtem :)
11.07.2023 12:49
107 spotkań w 4 lata. Łał...
09.07.2023 14:20
Gdyby się udało go opchnąć za 40kk to myślę że całkiem dobry interes dla Bayernu ;)
04.07.2023 18:30
Chłopy wy serio chcecie marnować życie na kłótnie w internecie? Czy wy macie po 12 lat? XD
30.06.2023 23:55
Bayern się podjął ryzyka, przejechał się na tym. Bayern mu dał wszystko, nawet nową umowę mimo wiadomej sytuacji gracza. A on się wypiął :D dobrze że chociaż 50kk zyskamy na nim. Gdyby jednak testów medycznych w Paryżu nie przeszedł, Bayern powinien go na trybuny wysłać...o ile się w drodze na nie nie połamie (:
30.06.2023 10:10
Liverpool podobno dogadany z Realem o Valverde, 90kk
28.06.2023 15:20
Gość jest top 9. Ma swoje lata ale jakość również. Nie śledzę jego kariery, nie wiem czy słynie z pracowitości ale umiejętności ma więc imo się opłaca. Pytanie tylko na jakiej kwocie się zatrzymamy. Imo jakieś 80kk byłoby optymalnie
27.06.2023 11:50
Philips w Leeds był przecinakiem klasowym, ale tak na prawdę od roku w piłkę nie grał... :) wielka niewiadoma.
Nadal nie widzę kogoś kto mógłby wygryźć Goretzke ze składu
23.06.2023 17:46
@Gwzd44 myślę że jest rozważany do gry w trójce lub jako PO w hybrydowym ustawieniu, czyli jednak bardziej z tyłu. 33 lata ale trzyma się dobrze :D
22.06.2023 14:49
@Gwzd44 może i Cancelo młodszy, ale w każdym aspekcie gorszy. Cancelo ma problem z dyscypliną i bronieniem. Ma dobrą technikę, wrzutki, strzał, swobodę dryblingu. Ale to Walker jest kompletnym obrońca, silny, szybki, stosunkowo wysoki, nie odpuszcza, piłka mu nie przeszkadza przy nodze. 30kk to dużo imo, 20kk z bonusami wyglądałoby lepiej. Ale i tak imo transfer na plus. Gość robił do tej pory mega robotę w City
22.06.2023 12:58
Bez jaj że taki piłkarz byłby u nas jakimkolwiek tematem
20.06.2023 21:41
@MsM bo ten staruszek jest po prostu dobry :) a 33 lata na środkowego czy półprawego obrońce to nie jest jakoś dużo. Ale fakt 30kk to sporo, w 20 myśle że powinno się to zamknąć.
@Reeken89 nie rozumiem niechęci do Walkera. A porównywanie jego z Mazraouim czy tym bardziej ze Stanisicem to trochę nie na miejscu. Walker obecnie jest kilka poziomów wyżej niż Ci dwaj
19.06.2023 12:00
@Reeken89 czemu niestety? Wedlug mnie Walker jako pół prawy albo prawy obrońca to jest na prawdę topka. Silny, szybki, potrafi grać w piłkę. Ma 33 lata, więc może małoi perspektywiczny obrońca, ale ze 2-3 sezony może wyciągnać spokojnie.
19.06.2023 11:57
@Mathias serio? Moim zdaniem to ten sam typ co Upamecano. Na jeden mecz świetny przypada mu kilka średnich w których jest niepewny. Jest silny, wielki, ale niezgrabny i piłkarsko wypada słabo. Moim zdaniem powyżej poziomu B04 się nie wybija.
Jeśli dobrze pójdzie to za Pavarda ściagniemy Walkera, który jest 3 poziomy wyżej niż Tah. Do tego Kim Min Jae z Napoli. Na razie pogłoski, ale zobaczymy co przyniesie okienko :)
19.06.2023 11:55
ciekawe głosowanie. Strasznie cieżko wybrać tylko 11 :) szczególnie, że sporej części nie miałem okazji widzieć w akcji
19.06.2023 10:59
Najlepsze jest to, że gdyby Sommer zagrał tak samo u Wieśniaków, to miałby spokojnie klasę ligową. Ale że grał u nas, to już niestety niedojechał do poziomu wymagań :D
Edytowano : 2023-06-19 10:59:01
*źrebaków, sorry ;)
19.06.2023 10:58
Zestawienie Taha z De Ligtem w jednej grupie to spore nadużycie :)
IMO: De Ligt +1 w górę, Tah -1, Gvardiol +1.
19.06.2023 10:57
@Sopariev imo to nie Juve niszczy, tylko Allegri aka beton. On jest hamulcowym
16.06.2023 12:29
Jeśli wyrwiemy Skriniara, jednocześnie sprzedając Lucasa za jakieś 60kk, to będzie świetny deal. Druga możliwość - Laporte. Podobno chce odejść z City, wydaje mi się że w zasięgu Bayernu.
14.06.2023 08:33
@JacoNightRider na krótką metę na pewno nic dobrego. W dłuższej perspektywie to co innego. Mam wrażenie że obecnie nie mamy charakteru, kilku zawodników z przypadku, wieli za nazwisko, kilku również typu "kiedyś odpali". Ja byłbym nawet w stanie przeżyć chudsze 2 lata ale żeby zebrać porządną ekipę jak w 2013r bez praktycznie słabego punktu.
13.06.2023 11:47
Zgodzili się na Guerreiro bo za darmo dość.solidmy zawodnik :) może nie jakoś wybitny, może nie jest super potrzebny, ale "za darmo" :) a że jeszcze obskoczy kilka pozycji to tym lepiej. Będzie można podać jego nazwisko jako alternatywę na 2-3 pozycję, jak Laimer, więc załatwiając 2 transfery mamy obłożone z 5 pozycji! Kadra kompletna, dziękuję ;)
13.06.2023 11:35
@Reeken89 raczej było mało prawdopodobne że weźmiemy jakiegokolwiek Anglika ;) my finansowo nie mamy szans nawet z Brighton.
Swoją drogą, jeśli kupimy Amrabata, to ciekawe transfery będą w tym sezonie :D real kupuje Bellinghama, pewnie Mbappe, a my Amrabata, Laimera i Guerreiro za darmo xD
13.06.2023 11:31
@JMPK89 @marioashford zdania ekspertów są podzielone
11.06.2023 12:51
Spoko, Real bierze Bellinghama, a my chcemy Amrabata. Fajnie.
09.06.2023 14:10
Powodzenia :)
Podstawowa 11 za nazwisko dla Leona już nie jest taka pewna
09.06.2023 10:21
Ale pierdoły xD
Już widzę jak Bayern lekko 400kk w jednym okienku wyda :)
08.06.2023 13:07
Niby spoko...ALE jeśli Hernandez odejdzie, to naturalnie Guerreiro będzie zmiennikiem Daviesa, co mnie martwi bo nadal nie mamy bocznego obrońcy który umie bronić. Davies jest szybko, a Guerreiro bardziej techniczny, ale obydwaj są kiepscy z tyłu.
Edytowano : 2023-06-07 23:17:00
Co prawda w BVB często na środku grywał, albo taki pol-srodkowy, ale u nas w środku raczej nie zagości
07.06.2023 23:15
Nie macie wrażenia że stajemy się "łakomym kaskiem" dla zawodników w okolicach 30stki? Chodzi mi o to, czy taki Guerreiro mógłby znaleźć się w składzie lub chociaż w kręgu zainteresowań topowych zespołów które mogą mu zaproponować taki kontrakt jak my? Pytanie ile jest jego chęci zdobywania trofeów i ambicji sportowej a ile "świadomości" swojego poziomu i chęci wygodnego kontraktu na 4-5 lat
03.06.2023 13:38
może pójdą po rozum do głowy i zatrudnią ludzi z odpowiednim CV a nie nazwiskiem :)
01.06.2023 13:40
Radzę nie wierzyć w każdego super newsa. Każdy wie że Bayern potrzebuje zmian w kadrze, więc takich newsów będzie od cholery :)
31.05.2023 22:08
Czy widzieliście prawdopodobne koszulki wyjazdowe na najbliższy sezon?
31.05.2023 14:46
Wszystko fajnie ale on jest po prostu miernym obrońca :) dużo lepiej gra w środku pola, lub wahadłowego (ale mało biegającego). Fajna technika, dobrze ułożona stopa, ale obrońca z niego żaden. Czy wzmocniłby naszą kadrę? Takie 50/50 bym powiedział bo cholera wie co by pokazał gdyby musiał siadać na ławie
30.05.2023 09:21
@tapczan z jednej strony się zgadzam odnośnie trybun jeśli to perfidne zagranie, z drugiej strony kto będzie grał :D nadal Pavard w niezłej dyspozycji jest u nas obok De Ligta najlepszym obrońca. Niestety ;)
Formacja obronną potrzebuje wzmocnień. Ale wzmocnień. A my i tak poszukamy kogoś na poziomie Williego Orbana albo Taha ;)
Kadra potrzebuje odświeżenia. Ale z głową. Potrzebujemy przede wszystkim ludzi którzy wejdą od razu z jakością a nie kogoś kto "może u nas odpali" albo " wróciło po trzeciej kontuzji to zobaczymy" lub też "byk za darmo to wzięliśmy" :)
30.05.2023 09:18
https://fcbayern.com/en/news/2023/05/oliver-kahn-and-hasan-salihamidzic-dismissed-jan-christian-dreesen-new-ceo
27.05.2023 19:06
Troche nie wierzzyłem w te zwolnienia. Przecież sezon ostatecznie kończymy z trofeum, więc oczekiwałem kurtuazyjnych wypowiedzi w stylu "plan minimum wykonany, liczymy na dalszy rozwój klubu". A tu proszę. Ciekawa sprawa!
Ale to też pokazuje ile Kahn miał do gadania w klubie. Nadal Uli siedzi za sterami ;)
27.05.2023 18:56
Nie do wiary, serio
27.05.2023 18:54
Masakra.
Ok mamy mistrza. Ale styl to jakiś dramat. Nie gramy nic. Tracimy głupie bramki. Jesteśmy nijacy, bez jaj, bez zaangażowania i pasji. Nie potrafimy dobić przeciwnika, kontrolować meczu...
Oj tuchel dużo pracy przed tobą. Ale ktoś musi polecieć za ten sezon. A Brazzo się cieszy jakby był dumny z tego sezonu
27.05.2023 17:25
Kojarzycie tego mema z gostkiem jadącym na rowerze i wkladajacym sobie kij w szprychy? To my xD
27.05.2023 17:18
Tak to jest jak my bronimy wyniku z każdym :D gramy jak Juventus xD szybkie 1 0 i jakoś to będzie :D po raz kolejny w tym sezonie jesteśmy karani za to że nie potrafimy dogniesc przeciwnika
27.05.2023 17:12
Sytuację BVB na ten moment można określić prosto - chce ci się na dwójkę mocno, biegniesz pół miasta, omijasz korki, wbijasz do domu, siadasz, ulga...ups, nie ściągnąłes spodni :)
To już nawet nie jest metr przed kiblem.
Jaja.
27.05.2023 16:18
Gdyby nie kontuzje byłby topką...GDYBY. Jeśli zgłasza się PSG to bym się nie wahał bo mogą łątwo wyłożyć sporą sumę, za ktorą możemy sprowadzić innych zawodników. Jeśli mamy plan grać 4 z tyłu, to mamy w zasadzie 3 ŚO - De Ligt, Upa, Pavard. Do tego można sprowadzić jakiegoś młodego do ogrania i byłoby OK :) pod warunkiem że Pavard zostanie
25.05.2023 10:07
To był moment przełomowy.
Jedyne zagrożenie jakie widzę to zbytna rozrzutność hajsu na zawodników niekoniecznie profilem pasującym do naszego stylu, lub po prostu "one season wonder" za który słono zapłacimy.
Z głową Panowie, z głową...
25.05.2023 10:04
@tapczan @Reeken89 ok mój błąd ;) myślałem że to poszło od Hainera czy jemu podobnych.
Mimo wszystko nie widzę większych szans na tego gracza, bo pol Anglii go chce ;) czyli realnie jesteśmy z ofertą pieniężną za Brighton :D
24.05.2023 13:57
@Reeken89 jak to nie? A to nie było mowy ostatnio że Kolo to priorytet? Wiadomo że znając Bayern nie wyloza 100kk na stół, tylko będą raty, bonusy, darmowe koszulki z podpisem Lewego i obiady dla dzieci z sąsiedztwa
24.05.2023 13:26
Czy leci z nami pilot?
100kk na Kolo Muaniego ez.
100kk na Ricea ez.
Ale 150kk na Osimhena to przerost formy nad treścią.
Zaczynam nierozumiec tego klubu w ostatnich kilku latach. Klub który słynął z rozsądku, staje się rozrzutny byle gdzie, a zbyt oszczędny gdy potrzeba...
Powtórzę, czy leci z nami pilot?
Edytowano : 2023-05-24 12:26:54
Aha przypomnę że ja środku mamy jednak sporo zawodników, w tym nowy Laimer, a i tak chcemy kogoś nowego sprowadzić, nadal nie mając nikogo kreatywnego, mogącego zrobić przewage w środku pola.
Wincyj pomocników którzy biegaja. Wincyj.
24.05.2023 12:24
Jak to, drugi Neuer, super talent, nie jest tematem w Bayernie? To też pokazuje jak nasz zzarząd się napalał na transfery w ostatnich latach :) ktoś ledwo co pokazał, nie bardzo go ktoś chce, ale my widzimy w nim super talent. Sarr, Arp, Neubel, Rode, Rudy...
23.05.2023 20:11
Cancelo zagrał poprawnie, ale czy bym go wyróżnił? Hmm jednak więcej Gnabry próbował imo.
22.05.2023 11:17
Potrójna korona xdd
Ale pamiętajmy że BVB lubi popuścić na metr przed kiblem ;)
20.05.2023 20:06
Haha wykrakałem :D ale Leon sierota...gość 90kg wagi, kawał chłopa a kładzie się jak neymar
20.05.2023 19:56
Ależ mecz rozgrywa nasz nowy nabytek Laimer. Dominuje środek pola, kasuje nasze akcje w zarodku, nie pozwala się minąć, jest wszędzie. Lepszy od niego jest chyba tylko Leon "podam do tyłu"Goretzka
(:
20.05.2023 19:47
A ja bym go nadal oddał :D oczywiście za dobrą kasę, a nie za pół darmo jak to mamy w zwyczaju
17.05.2023 14:20
Tak tragicznie to grał chyba tylko Renato i Sabitzer :) a jednak obydwaj dostali swoje szanse w kolejnym sezonie.
Uważam że powinien dostać swoją szansę ale na swojej pozycji a nie na 9 :)
17.05.2023 14:19
Mi to one wyglądają na trzeci komplet a nie podstawowy :D
Przy okazji - zerknijcie na koszulki Lazio. Poezja.
17.05.2023 12:11
Całkiem niezle te stroje...jak na trzeci komplet ;)
Detal na plus - lekka fakturka na całej koszulce, ładnie to wygląda.
Detal na minus - nie lubię gdy domowy strój ma zmieniona kolorystykę herbu.
Ogólnie wyglądają jak koszulki reprezentacji Polski w siatkówkę ;)
17.05.2023 10:38
Ok czyli patrząc na skalę, Gravenberch nie do końca wykorzystał ostatnią szansę więc już ławka po jednym meczu. Ale za to Mane po każdym meczu nie udanym wychodził znowu w podstawie :) logiczne
13.05.2023 15:07
S04 chce gryźc trawę bo walczą o życie. A my jesteśmy bezjajowi niestety. Męczarnie jak z Herthą, tylko że S04 w przeciwieństwie do Herthy, cokolwiek grają :) może być róznie
08.05.2023 12:39
@AdiFantasti bo to nie jest filozofia Bayernu (':
a tak serio, to 100% zgody. Tyle kasy wydali na akademię, chwalą się tymi talentami, a koniec końców nie grają na poważnie w piłkę :) chociaż mając Sarra, też ciężko mówić o poważnym graniu.
Nawet jeśli nie gra młodzian, to czemu gra bez formy Mane, zamiast Tel który chociaż ma potencjał. Na co my liczymy? że się Mane obudzi? :) nie obudził się do tej pory, to na co my liczymy
08.05.2023 12:38
Kolo Muani ma 24 lata?! Aha... No to faktycznie potencjał jak cholera.
Zgodzę się że 150kk za Osimhena to paranoja, ale jak widzę innych kandydatów to serio ciężko o lepszego.
Jedyną alternatywą to Vlahovic ewentualnie...
Gorzej jak nie chcą dać 150kk za Osimhena ale lekko wydadzą 100kk za Kolo xD
04.05.2023 20:28
Gorzej że Laimer to właśnie jest typ który biega i tyle. A my, według mnie, potrzebujemy kogoś kto potrafi rozegrać lub/i minąć rywala. Imo nie potrzebujemy tyłu zawodnikow z żelaznymi płucami skoro raczej my w większości mamy piłkę... :)
02.05.2023 22:02
Oglądam ten Lipsk któryś raz w tym sezonie i nie mogę wyprzeć wrażenia że nasz przyszły gracz dobitnie przypomina Rode z jego primeu z Eintrachtu. Nie chcę rokować ale jakoś nie widzę żeby ten gracz jakkolwiek podniósł poziom w naszym zespole :) solidny, może i teraz wyróżniający się, ligowy grajek.
Edytowano : 2023-05-02 21:33:01
Czy jest szybki? No tak se.
Czy ma wybitne warunki fizyczne? No nie
Czy ma świetny instynkt, wizję gry? No nie
Czy może świetna technikę? Też nie
Dużo biega? W sumie tak.
Imo trochę mało wyróżniający się piłkarz (:
02.05.2023 21:30
Wszystko wybaczę...ale brak kompletu punktów z tymi ogorasami - nigdy
29.04.2023 21:30
BVB odpaliło swój gen. No niesamowici są...
28.04.2023 22:51
Reus przedłużył kontrakt z BVB do 2024 :)
Kurde co to by był za grajek gdyby nie słabe zdrowie
27.04.2023 20:51
Trochę przykro mówić ale...to trochę wzmocnienie w tym momencie (:
27.04.2023 19:36
Ahaa czyli grał w meczu, mimo kontuzji. Odpowiedzialne
27.04.2023 11:35
100 lat!
Swoją drogą...nie spieprzmy go. Dopiero 18 lat, mega potencjał...
27.04.2023 11:03
@Zerafaelo a czemu nie 4? Albo 6,5? Spalony to spalony. Masz mieć obrońcę przed sobą i tyle.
Ustalanie dopuszczalnych odległości nie zmieni efektu co do zasady - po prostu granica się przesunie i nadal będą dywagację typu "Jakby miał stopę rozmiar 42 a nie 44 to by nie był na spalonym".
Co do ręki to samo. To nie takie proste jak Ci się wydaje. Takie uproszczenie zasad spowodowałoby celowe nabijanie rąk obrońców. BO jak to do końca iinterpretować? Ręka w całości przy ciele? Czy jak łokiec odstaje to już nie jest przy ciele? A może dłoń też musi przylegać?
Generalnie zasady z roku na rok sącoraz głupsze i coraz bardziej zagmatwane. Miało być łatwiej sędziom, z Varem, ale jak widać ostatecznie i i tak wszystko zależy od interpretacji gościa z gwizdkiem.
27.04.2023 09:38
@Jurgen1982 Z Mane bym nie szalał i dał mu szansę. Sabitzer dostał takową i moim zdaniem ją wykorzystał. W przyszłym sezonie to może być inny zawodnik.
@siudrak0 niestety... komin płacowy się stworzył straszny. Dlatego też zawodnicy tacy jak Sarr, Blind, czy teraz Laimer z chęcią przyjdą do nas zainkasować pare baniek :)
26.04.2023 16:03