Jestem pod wrażeniem tego w jakiej dyspozycji jest Laimer
20.09.2023 22:35
Po niemrawym początku teraz ciśnieniu schowane United. W końcu nasza gra w miarę jakoś wygląda
Edytowano : 2023-09-20 22:26:40
O wszedł nasz cel transferowy xd zobaczymy czy to gamechanger :D
20.09.2023 22:24
Jakiego mamy farta xD
Najpierw Onana wylew jak w fifie, a teraz pingpong ;)
Szkoda tylko że znowu indywidualna akcja. Nie widzę tutaj akcji drużyny tylko chwilowy przebłysk. To mnie martwi...
Ale fajno że nic nie gramy a klepiemy marne ManU
20.09.2023 21:37
Popatrzcie z czego wzięła się bramka - z przyspieszenia. Podanie i wyjście na pozycję z zagraniem na klepe. Do tej pory tego nie zrobiliśmy. Ciągle klepiemy w poprzek lub liczymy na wygrany pojedynek 1na1.
20.09.2023 21:32
Na prawdę Davies wygląda tragicznie. Jego decyzyjność leży. Gra w obronie leży. Czucie pozycji leży. W ataku co chwilę strata lub spalony...
Brak ruchu w środku pola.
Na razie Laimer najlepszy na boisku
20.09.2023 21:29
Jesteśmy statyczni w ataku - nikt oprócz Laimera i Sane nie wybiega.
Jesteśmy bierni w obronie - doskoki są spóźnione i nieskuteczne.
Na razie nasza gra wygląda mizernie. Sorry ale środka pola nie ma, gramy tylko długa piłka i mamy mnóstwo niedokładności... kto miał dominować??
20.09.2023 21:22
@fiidoo nie fart tylko nasz błąd
15.09.2023 22:33
Czy ja wiem czy Tel do pierwszego składu? Nie przesadzacie? Gość jest przebojowy, ale brakuje mu stabilności. Jest młody, musi dostawać szansę ale do podstawowej 11 imo mu daleko. Tak jak Musiala w swoim pierwszym sezonie - grać końcówki, pokazywać się i spokojnie potem może odgrywać kluczową rolę :)
15.09.2023 22:20
@fiidoo już wielu było takich którzy wjechali z buta a potem zniknęli. Trzeba czasu i weryfikacji na poważnym poziomie. Ale fakt gość ma potencjał :) taki typ 9 pod Bayern - silny, potrafi grać tyłem a i nie boi się sprintów.
15.09.2023 22:17
Serio Laimer zdobył mój szacunek. Byłem przeciwny temu transferowi ale na razie jestem zdania że to nasz najlepszy środkowy pomocnik a i na PO daje radę elegancko. Wybiegany, ambitny, z charakterem.
15.09.2023 22:12
Jeśli Wirtza ominą kontuzje to chyba powinien być top1 na liście transferów do Bayernu
15.09.2023 22:01
Nie no serio jak w następnym meczu nie będzie zmiany bramkarza to nie wiem co ma się stać by Ulreich sobie usiadł...
Re Ligt też by się przydał. Niby TT mówił że obecna dwójka ma lepsze wyprowadzenie piłki. Ale szczerze wolałbym je dostawać zawału jak piłka leci do Upa niż liczyć że jakieś podanie pośle do przodu. Zapominamy chyba że obrońca jest od bronienia. Van Dijk czy Diaz głównie bronią i są top2 śo. Ale nie, Bayern i TT jest mądrzejszy i ponad to prymitywne myślenie :D
Edytowano : 2023-09-15 21:51:39
@Fari to chyba logiczne? Chwalić za dobrą grę i ganić za słaba. A jak ktoś nie odpala przez kilka sezonów i walczy o podwyżkę to coś nie halo.
15.09.2023 21:50
Leverkusen ma mega potencjał. Oby omijały ich kontuzje bo ławkę mają trochę mizerna.
Ciekawe czy Xabi to faktycznie cudotwórca :) musimy poczekać do końca sezonu z ocena
15.09.2023 21:41
Wydaje mi się że te przestoje które mamy, ten brak inicjatywy, zmulenie, jest przez brak odpowiednich charakterów na różnych pozycjach.
Mam wrażenie że Kimmich to tylko biega z groźna mina, ale de facto nie ma to wpływu na jego grę.
Nie ma kto dać impulsu jak kiedyś Schweini, Robbery, czy nawet duet Lewy-Muller.
Jesteśmy bezjajowi mam wrazenie
15.09.2023 21:25
@Marton jakby TT miał jaja to zrobiłby jak obiecywał - Pavlovic na 6 (:
15.09.2023 21:12
Już po kilku meczach nowego sezonu kilka wniosków:
1. TT nie wyciąga wniosków xD
2. Potrzebujemy zmiany na pozycji bramkarza
3. Dr Ligt musi być w 11
4. Laimer oddaje serducho
5. Wrócił stary Goretzka który zmotywował się na słabeuszy a przy lepszych rywalach znika
6. Kimmich trzyma "formę"
7. Brakuje jakiegokolwiek przyspieszenia w środku pola. Ciągle liczymy na przebłysk i wygranie 1na1 lub na fart z wrzutki.
Ale my jesteśmy przewidywalni :D
15.09.2023 21:10
Imo nie mamy nadal lidera w obronie. DeLigta proszę, bo imo to jest jedyny który potrafi tam krzyknąć.
Oraz zmiana bramkarza na następny mecz.
15.09.2023 20:58
@fiidoo w sumie to nie jest śmieszne bo na szybko chcieliśmy bramkarza który będzie lepszy niż Sommer oraz będzie przyszłością a i tak gra Ulreich :p trochę to niepoważne imo. Kiedy gość ma złapać pewność, poznać drużynę i faktycznie się pokazać skoro siedzi :D byleby to nie był Nubel 2.0
15.09.2023 20:33
Ciekawe czy Peretz kiedykolwiek zadebiutuje xD
15.09.2023 20:26
Chyba trochę przesadzie co do Borka :) nigdy nie odczułem żeby pałał niechęcią do Bayernu ani żeby nie był rzetelny. Gość z dobrą wiedzą, dobrym głosem i jakaś smykałka do komentowania.
Ja tam go lubię (:
15.09.2023 18:55
Ale Bayern się wyfrajerzyl w tym okienku xD wykazal się brakiem profesjonalizmu i desperacja - i to wykorzystalo paru piłkarzy a my traciliśmy czas na wprowadzenie zawodników którzy chcieli tylko lepszy hajs :D
Lekko wstyd
14.09.2023 22:22
licze na świetny mecz z obu stron! B04 jest w gazie, grają świetną piłkę - dla nich to będzie sprawdzian z poważną ekipą. My natomiast się rozpędzamy (mam nadzieje), więc musimy pokazać charakter!
14.09.2023 17:11
Gadanie. Każdy się dobrze czuje póki dostaje hajs i ma szansę na grę. Gravenberch też gadał że to jego wymarzony klub...
13.09.2023 13:24
@AdiFantasti ciekawe czy Flick teraz dowoła Leona w jego miejsce ;)
07.09.2023 15:57
Lothar z tymi "miernotami" to poleciałes. Pycha kroczy przed upadkiem. Irytuje mnie brak szacunku dla rywala, nawet najsłabszego.
06.09.2023 08:50
a tak zapytam hipotetycznie - jaką '11' widzielibyście w przyszłym sezonie? Abstrahując od wyników w obecnym sezonie. Kogo byście chcieli zobaczyć w FCB? Kogo się pozbyć/sprzedać? :)
05.09.2023 11:56
Nie jestem jego fanem, ale to co miał zrobić - zrobił. Jest pracusiem, wybieganym, a to zawsze trzeba docenić :)
05.09.2023 11:50
@mariuszwr80 tak to jest jak się patrzy na flashscore i widzi się tylko wynik ;) B04 w pierwszej połowie mimo 1:1 na prawdę robi swoje. Druga połowa to już pogrom i Darmstadt nie istnieje.
My wygrywając ostatnie mecze równie wysoko wyglądaliśmy blado. B04 na razie pokazuje super futbol. Mam nadzieje że BVB w tym sezonie się przejedzie i będą walczyć o miejsca 4-6, a o 1-3 powalczymy jak najdłużej z B04 i RB :)
02.09.2023 17:04
oglądam Bayern i to jest niesamowicie napierająca drużyna. Ich gra jest miła dla oka
02.09.2023 16:40
Tęsknimy...
Jeden z moich ulubionych bawarczykow
02.09.2023 15:05
Okno zamknięte. Transfery w ostatnich dniach poprowadzone iście po amatorsku :) ani zmiennika na PO, ani ŚP. Laimer zagra na PO w razie czego (cudowna zmiana), ale wtedy nie ma nikogo na SP. No idealnie to zarząd rozwiązał...
Nie do wiary (:
02.09.2023 09:02
Ej może to nam na dobre wyjdzie. Może to będzie czas na wprowadzenie talentów z naszej szkółki xDD
A nie, w sporej części oni też wypożyczeni xd
01.09.2023 20:52
To są jakieś jaja xD niech mi jeszcze powiedzą że puścili wszystkie siły na ten transfer odpuszczając transfer Geertruidy to chyba się przekrece xD
Po za tym mieliśmy puścić Gravenbercha tylko jeśli Pahlinha będzie w drodze do nas... XD jesteśmy mega frajerami tego okienka serio
01.09.2023 20:49
Jeśli nie pozyskamy ani PO ani ŚP to będzie tragiczne to okienko :p więcej sprzedaliśmy niż kupiliśmy, nie odnoszac z tego korzyści majątkowej (nadal jesteśmy na minusie) a kadra się uszczupliła cholernie. Dodatkowo wyjdziemy na frajerów którzy mieli puścić Gravenbercha tylko jeśli kupimy Palhinhie a tu klops :)
Niech jeszcze się jakieś araby po Choupo zgłoszą i będziemy w totalnej D (:
01.09.2023 20:46
I Bonucci w Unionie :D
01.09.2023 11:27
Tak, patrząc na sytuację rynkową to promocja za takiego grajka. Ale ogólnie rzecz biorąc to i tak spore pieniądze. I wygląda na to że się u nich piniondz rozpłynął :)
31.08.2023 13:29
Bonucci w Unionie Berlin
Fulkrug prawdopodobnie do BVB
Gravenberch dogadany z Liverpoolem
Rozumiem że my w tym okienku jakoś chaotycznie postępujemy, ale to co robi BVB to jakaś parodia xd wzięli Sabitzera i zaraz Fulkruga...sprzedając najlepszego pomocnika w lidze za gruby hajs
31.08.2023 13:13
Zakładka że pozyskanie go będzie możliwe tylko i wyłącznie wtedy gdy sprzedamy Gravenbercha. Za Ryana chcą 30kk więc dostaną mniej, pewnie z 15+10. A za Palhinhie przepłacimy.
Boje się że tego ruchu będziemy żałować. Pozbędziemy się gościa który nie dostał realnej szansy (nawet wypożyczenie nie wchodzi w grę) a kupujemy kogoś kto na najwyższym poziomie nie grał, mimo że ma dobre opinie...
31.08.2023 12:58
Trochę tego nie czaje. Po tak krótkim czasie go odpalić za 30kk? A znając życie to pewnie z 15+10bonusow.
To już tragiczny Renato Sanches miał więcej szans niż on
31.08.2023 12:55
@AdiFantasti oj tak, Chalobach to pewniak do pierwszego składu...
(:
Szkoda Leona trochę. Ale może go to zmobilizuje do utrzymania dobrej formy z ostatnich 2 meczow
31.08.2023 12:52
@fiidoo czemu Arsenal Cię śmieszy? United to wiadomo, ale Arsenal?
31.08.2023 12:50
Bayern, ManU, Milan, Antwerp :D
31.08.2023 12:49
@Reeken89 właśnie tego się boje - uniwersalny Laimer będzie mógł grać wszędzie, czyli nigdzie :D
Śmieszne swoją drogą, że zmiennik Pavarda teraz jest takim super wyborem że nagle dla niego szukamy zmiennika zamiast konkurencji czy kogoś kto realnie wejdzie z buta do zespołu wnosząc jakość a nie jakoś :D
31.08.2023 12:29
Nawet te 80kk to przegięcie. Ale oni sprzedać nie muszą, a my kupić "musimy" - to jest ta różnica negocjacyjną, oni rozdają karty
31.08.2023 11:54
Ciekawe czy w Interze też będzie jechał na reputacji gościa który strzelił bramkę na mistrzostwach świata wieki temu (:
Bramka Pavarda z MŚ to trochę taki nasz remis na Wembley xD
Edytowano : 2023-08-31 11:50:24
GuteSpile coś ty wymyślił xD kluby płacą za zawodnikow tyle ile chcą, ile wyliczyli że im się to opłaca xD powoływanie dodatkowej komisji, która ktoś musiałby opłacić, tylko po to by wyceniła piłkarzy? A kto Ci powie że dana umiejętność jest ważniejsza od innej i że akurat jest tyle warta?? Absurd
To co napisałeś to kontrolowanie rynku i ustalanie cen z góry co jest komunistyczna metoda
Edytowano : 2023-08-31 11:52:12
Jak chcesz się bawić w interwencjonizm to to totalnie działa na innej zasadzie :p organizacje "kontrolujące" mają za zadanie badanie uczciwości, przepływu gotówki, braki monopoli czy duopolu na rynku, a nie ustalanie że dane dobro (tu piłkarz) jest warty X a nie Y :D
31.08.2023 11:46
Fati wypożyczony do Brighton :D
31.08.2023 07:38
@Alfik91 no oprócz Sabitzera chyba nic :) śmiech ogólnie.
@AdiFantasti Vidovic super!
A Fulham chyba pomyliło odwagę z odważnikiem
30.08.2023 16:19
@MaciekPL ja to troszkę wiąże z taką sytuacją powrotu do korzeni piłki nożnej ostatnich lat :P typowa 9, wysoka 6, szybcy skrzydłowi itd itd. Nawet wielki Pep potrzebował tych składników by w końcu wygrać LM.
Imo nie ma co wymyślać koła na nowo, tylko wrócić do tego, co można też nazwać "DNA Bayernu"
30.08.2023 16:12
Nie zdziwię się jeśli kupią tego Palhinhie, z PO nie zdążą i opcja uniwersalna będzie Laimer :)
30.08.2023 16:09
Chelsea, Tottenham i BVB z opcja wypożyczenia Ansu Fatiego.
Realnie BVB to idealne miejsce dla takich piłkarzy i plus dla Bundesligi. Trzymajmy kciuki by wybrał Dortmund :)
30.08.2023 15:57
Jest to racja. Mamy zbyt ofensywny skład, brak balansu. Do tego środek pola ma zero kreatywności bo jedyne rozwiązania jakie mamy to długa piłka na skrzydło i liczymy że komuś drybling wejdzie. A pamiętajmy że duet Robbery mamy za sobą.
Imo idealnym zawodnikiem, choć po za zasięgiem, byłby Rodri. Gość z wizją gry, dobra technika, umie się poruszać ja boisku i przecinać podania. Jednak drugiego takiego chyba ciężko teraz znaleźć :)
30.08.2023 14:45
Niechęć do Mullera jest trochę niezrozumiała. To nigdy nie był zawodnik który był najszybszy, najbardziej kreatywny czy najsilniejszy. Ale był kluczową postacią w okolicach pola karnego. Dlatego też Lewy miał tyle goli bo mają Mullera w ciągłym ruchu, szukającego gry, gubił obrońców i potrafił się znaleźć tam gdzie trzeba.
Imo powinniśmy poszukać sposobu na grę Mullera na dłużej niż na końcówki spotkań.
30.08.2023 14:40
@Abzyrl @Bawarka79 no mi się kiedyś marzyło ustawienie Bayernu 3-4-3 gdzie atak to byłby wąsko ustawiony Wirtz-Kane-Musiala, środek pola Kimmich + jakaś kreatywna dusza, na wahadlach Davies + np Dumfries czy inny pseudo obrońca. Środek obrony już mamy. A na bramce...kto wie :)
30.08.2023 14:34
@Shorty nie no w porównaniu do McTominaya to bez dwóch zdań lepiej Palhinha. Mimo wszystko uważam że wydawanie podobno nawet 70kk to jest trochę sporo
30.08.2023 12:43
Oho, kolejny wirtuoz za chore pieniądze. 28 lat, gra w Fulham, z 50kk będzie trzeba dać. Co może pójść nie tak.
30.08.2023 12:32
@Alfik91 oj tak. A czemu tak jest? Bo co rok "kadra jest kompletna" i nie szukamy wzmocnień tylko zmienników czy uzupełnienia składu. Efekt jest taki, że ciągle grają ci sami zawodnicy a ci z ławki nawet ogonów nie grają ;) po czym gdy w końcu dostają szansę to mają zesztywniałe nogi od siedzenia pół roku na ławce :D więc ich sprzedajemy i kupujemy nowe zapchaj dziury, bo przecież wirtuozi pierwszego składu mają podstawkę za nazwisko.
Niestety tak to wygląda. Nasza kadra się nie zmienia, nie ma żadnego kluczowego wzmocnienia od paru lat. Jeśli przychodzi jakiś transfer to tylko dlatego że odszedł inny zawodnik. Dlatego taki Real czy City rok w rok są wymieniani jednym tchem w gronie faworytów do LM bo mogą przynajmniej 3-4 zawodników wymienić z pierwszego składu i grają to samo ...a my co? Za Kimmicha wejdzie Laimer, może Musiala coś zagra a reszta co? Mamy kogokolwiek wartościowego kto wejdzie z marszu do składu i coś wniesie? Bo imo ciągle jest gadanie że "ten się odbuduje" "ten ma czas" "ten na pewno u nas odpali" a efekt jest jako jest... Cytując klasyka "wszystko jest takie, jakieś, nie wiem" (:
29.08.2023 22:36
Gracz jakoś sprawdzony w dość porządnej lidze, młody, dość wszechstronny. Martwi mnie tylko to, że to nie będzie gracz który wejdzie z jakością, tylko kolejny z potencjałem. Przypomnę że Gravenberch miał wygryźć kogoś w środku pola i jak to widzimy...
29.08.2023 15:58
Bez. Jaj.
Rezerwowy United ma być naszą opoką?? Ktoś sobie tutaj szydere urządza
29.08.2023 15:50
No dla mnie Frimpong, Di Lorenzo, nawet Dumfries (taka bieda wersja Daviesa) lub Geertruida... A nie żadne wyrzutki z PremierLeague za horrendalne pieniądze
Edytowano : 2023-08-29 15:54:37
Telepie mnie jak widzę te newsy o McTominayu. Imo zamiast '6' która ma przecinać, przydałaby się'6' która umie rozdawać piły, kreatywna '6'. Popatrzcie jak grał np Xhaka w B04 - rozrzucał jak za swoich najlepszych lat i takiego kogoś potrzebujemy. Nie widzę sensu dobierania kolejnego defensywnego gracza który biega. Mamy już Laimera, Goretzka wydaje się w formie, Kimmich też z tyłu w miare daje rade. Ale nadal brakuje nam kreatywności. Całą nasza gra to długa piła na skrzydło i liczymy że coś z tego bedzie...
29.08.2023 15:49
Chalobah kontuzja lub ławka.
Bella Kotchap kontuzja dluzsza (zobaczcie ile grał w tym roku, istny talent bez kontuzji :)
McTominay ławka.
Zwolniło się miejsce w szpitalu po odejściu Hernandeza czy jak?? Po co my w ogóle patrzymy na takie nazwiska
Edytowano : 2023-08-29 15:35:35
Tacy grajkowie to się nadają na uzupełnienie składu BVB czy Lipska a nie jako zmiennicy do składu na LM...szanujmy sie
29.08.2023 15:32
najgorsze jest to, że władze patrzą na to, że sprzedadzą niesfornego Pavarda i kupią kogoś w zastępstwo (przypomnijmy że rezerwowy z zeszłego sezonu Mazraoui, jest teraz podstawowym graczem) żeby tylko był i nie wydać więcej niż dostaną za Pavarda. I tka jak ktoś wcześniej wspomniał, kogo my na LM wpuscimy? Laimera, Gravenbercha, Bella-Kotchap? No bez jaj :)
Do wyciągnięcia Frimpong, nawet Geertruida (przynamniej młody, jakas perspektywa), a może nawet i Di Lorenzo z Napoli...wydaje mi się że było taniej lub porównywalnie.... ale nie, bo oni nie są z PL (:
Edytowano : 2023-08-29 14:57:32
A jak widzę plotki op McTominayu to mnie szlak trafia że taki średniak jest z nami łączony i to za TAKIE pieniądze... parodia.
29.08.2023 14:56
Najgorsze jest to, że znowu szukamy "uzupełnienia składu" zamiast realnego wzmocnienia. Przyjdzie kolejny gracz typu Sarr i będziemy znowu stratni. Masakra.
29.08.2023 14:01
Chalobah? XD jest coraz lepiej widzę...
Czemu nie możemy szukać graczy topowych tylko wymyślamy z jakimiś półśrodkami tylko dlatego że zawsze szukamy "zmiennika". A może poszukajmy wzmocnienia a nie zapchajdziury?
28.08.2023 22:31
Czemu my się interesujemy takimi zawodnikami xD
@seba z Kimmichem się zgodzę ale Leon? Ostatnie mecze ma bardzo dobre
28.08.2023 09:33
Na plus po tym meczu:
+ Goretzka w formie,. biega, podaje, kasuje przeciwników drugi mecz z rzędu. Brawo.
+ Dobra dyspozycja Gnabryego oraz Sane
+ Niezły mecz Mazraouiego
+ Min Jae widać że chce grać ładne piłki, rozrzucać
+ Kane robi co musi :)
Na minus:
- Niewidoczny Kimmich, wręcz czasami irytujący
- Kolejne wejście Gravenbercha bez żadnej historii
- Upamecano mimo dobrej dyspozycji musiał znów coś zawalić
- Sporo niedokładności w podaniach Min Jae
- straaaaasznie nudno i wolno gramy...
27.08.2023 19:36
Upamecano klasyka. 99% meczu gra spoko po czym psuje i tracimy bramkę... Jae miał sporo błędów w tym meczu ale w żadnym przypadku nie zagroziło to strata bramki :/
Kimmich imo jeden z gorszych zawodników w tym meczu.
@ares079 weź na wstrzymanie, przeginasz
27.08.2023 19:22
Wystarczyło tylko 2 podania z klępy, przyspieszenie i już Augsburg się gubi. Tak powinniśmy grać, to jest nasza siła.
27.08.2023 19:00
Co jak co, ale imo w tym momencie Kimmich jest do zmiany wraz z Daviesem. Ciekawe czy mają status świętych krów czy nie ;)
Goretzka świetny mecz.
Edytowano : 2023-08-27 18:51:51
@ares ty se chyba jaja robisz
27.08.2023 18:51
@Hourdeau ty tak serio? XD gramy tak porywający futbol że aż mnie zbiera od żołądka ;)
27.08.2023 18:14
Samobój-babol-fart oraz karny. Dominujemy przeciwników.
27.08.2023 18:10
Irytuje mnie to że za Tuchela w żadnym meczu nie potrafimy dominować przeciwnika. Mecz z takim przeciwnikiem to powinna być rzeź. Powinni biegać, powinni płakać że piłki nie mają. A my tu mamy blisko 50:50 posiadania piłki, dajemy się zepchnąć, nie presujeny ich w ogóle... Tragedia jak dla mnie :P
27.08.2023 18:08
Zero dominacji z naszej strony. Nie mamy pomysłu. Jedyna opcja naszej gry to długa piła i liczymy że szybki skrzydłowy coś ogarnie. Ale zapominamy że już nie mamy duetu Robbery którzy jedna akcja zmieniali losy meczu.
27.08.2023 17:59
Od początku Tuchela w Bayernie zastanawiałem się jaki styl gry wybierze nowy trener. Początkowo nie było szali, gra chaotyczna i nudna. Potem się to zmieniło na grę chaotyczna i nudna ale obecnie widać rękę trenera bo gramy chaotycznie i nudno :D
27.08.2023 17:56
Przecież to ich praca. Tylko kilku zawodników jak Totti było zakochanych w klubie bezgranicznie. Sporą ilość nawet nie ogląda piłki nożnej w wolnym czasie i wolą inne sporty. Mnie wcale nie dziwi że ktoś idzie do arabów. Szacun dla tych którzy szczerze mówiąc że idą dla kasy, a nie pieprzą głupoty o rozwoju ligii i perspektywach ;)
Coś jak Hulk - szczerze powiedział że gra dla kasy, stąd tak liczne i czasem egzotyczne transfery.
Edytowano : 2023-08-24 17:52:31
Gutespiele myślisz że tacy zawodnicy którzy mają wszystko, myślą o tym że to kraj z totalnie innym podejściem do wieku rzeczy? Wątpię. Gość pogra 3-4 lata na niskim poziomie a zarobi 2x tyle co tutaj starając się.
24.08.2023 17:51
Dawać go do pierwszego. Jak sobie nie poradzi tzn że kasa w błoto. Bayern to nie przedszkole gdzie trzeba nanczyc dzieciaczki tylko klub z aspiracjami mistrzowskimi. Albo jesteś gotów albo przyjechałeś tu na wakacje z dobrym hajsem (:
24.08.2023 09:41
@Marienplatz nawet śmieszne
24.08.2023 08:04
Sensowną odpowiedź. Myślę że u Xabiego będzie miał dużo szans na grę a to tylko go zweryfikuje czy powinien dostać więcej szans czy w trójce środkowych obrońców czy na boku.
Ale tak myślałem że w sumie w Unionie mógłby się bardziej przydać, a i na poziomie LM by się znowu przetarł
23.08.2023 14:26
Super informacje :)
Jednak dobrze by było na niego dmuchać i chuchać, bo lepiej przeciągnąć przygotowania o tydzień czy dwa niż odnowić uraz w kluczowym momencie sezonu. Pamiętajmy że Neuer nie miał normalnego okresu przygotowawczego...
23.08.2023 14:23
@Reeken89 no niestety (:
Edytowano : 2023-08-23 10:05:11
Ja to nie rozumiem tego ruchu. Jeśli liczymy w przyszłości na Nubela to po co wydawać tyle kasy na kolejnego bramkarza? Opcja wypożyczenia jakiegoś dziadka byłaby seksowniejsza.
Jeśli myślimy o przyszłości poważniej jak zastąpienie Neuera za X lat, czy też zaklepane jakiegoś bramkarza (kupić i wypożyczyć, czy zostawić w macierzystym klubie) to imo sensowniej byłoby skupić się na np bramkarzu Porto Diogo Costa bodajże, lub na Valencii Mamardashvili. A jak opcja poważna na już to np Oblak do wyciągnięcia (mimo zniżki formy nadal dobry bramkarz)...
Obecnie mam wrażenie że zarząd sam nie wie co chce zrobić z sytuacją bramkarza u nas.
Edytowano : 2023-08-23 10:05:53
*sensowniejsza nie seksowniejsza xD
23.08.2023 09:59
Świetny interes. Czyli mam rozumieć że za rok będziemy mieli 4 bramkarzy? Neuer Ulreich Nubel i Peretz. Świetny interes
Edytowano : 2023-08-23 09:53:10
A dodajmy że Neuer w ciągu miesiąca ma wrócić...
Edytowano : 2023-08-23 09:56:11
Czyli generalnie wydamy 7kk + prowizje + kontrakt na bramkarza z Izraela który nie grał na najwyższym poziomie, by mieć go na 2 lub 3 pozycji na liście bramkarzy w tym sezonie. Mądre.
Czekam aż za rok wypożycza znowu Nubela, Ulreich np skończy karierę a Peretz będzie chciał grać więc go wypożycza i zostaniemy z Neuerem, więc kupimy kolejnego bramkarza (:
23.08.2023 09:52
Bez jaj xd
Czasem jestem porażony tym, na jakie nazwiska my zwracamy uwagę.
23.08.2023 09:49
Daj adopcja dla Stanisicia. Tylko pytanie czy to wyklucza transfer Pavarda?
19.08.2023 21:34
Jeśli tylko będzie mógł grać na skrzydle lub pod napastnikiem to idealnie :) 9 z niego marna, zduszony potencjał
19.08.2023 21:31
@GuteSpiele problem w tym że nie zawsze trener pasuje do zespołu. Jeśli nie ma szatni, jakiejś "więzi" to nie ważne jak dobry by był, to nie zadziała. Przykład Carlo Ancelottiego u nas to pierwszy który mi przychodzi na myśl. To samo np Unai Emery w niektórych klubach.
Mi się wydaje że tutaj coś nie gra. Może niektórzy zawodnicy woleli Julka. Może Tuchel jest zbyt silnym charakterem dla niektórych. Dużo gdybania. Zobaczymy co pokaże sezon ale bez bramkarza to i tak ciężko będzie. Mało kreatywny środek pola również boli. Eh no cóż (:
17.08.2023 14:19
Gość ma potencjał, czasem zagra tragicznie, źle, a czasem wybitnie. Ale wieszanie psów na 18 latku to jest tragedia jakaś. Wstyd.
17.08.2023 13:59
Panie trenerze, pod Pana wodza mieliśmy do wygrania 4 tytuły a mamy jeden bo się BVB posr.ła metr przed WC. Na 16 spotkań wygrane 9. Skład jakoś mocno niezmieniony od momentu "źle funkcjonującej maszyny bez perspektyw" za Juliana.
Lepsze wrogiem dobrego?
17.08.2023 13:57
Musimy zgrywać tę parę stoperów bo mimo że błędy też popełniają, to nie grają tak elektrycznie jak Upamecano.
Pavard mógłby się określić czy zostaje czy nie bo imo zaczyna gwiazdorzyc a moglibyśmy zyskać trochę hajsu.
Rotację między Sane Gnabrym i Comanem ok, ale fajnie jakby Tel dostawał szansę na ich pozycjach bo jako 9 go nie widzę w ogóle.
Czy Laimer wygryzie Goretzke? Mam nadzieję że ten kto będzie gral, będzie po prostu najlepszy a nie "bo tak".
17.08.2023 10:15
Bono do al-hilal czy tam innego al. Chyba kończą nam się możliwości i zostaniemy z wyborem ulreich/de gea :D
Jeśli Neuer straci kolejny sezon to sorry ale ja nie wierzę w jego powrót. A wtedy będziemy w totalnej d.pie bo, jak z Kanem, każdy zespół będzie wiedział że potrzebujemy bramkarza na już i ceny pójdą w górę... Szkoda że nie myślimy o tym już teraz.
No chyba że zarząd wierzy że Neubel ogarnie pozycję Neuera xD a ja oglądając jego mecze to bym go ogromnym talentem nie określił
17.08.2023 10:10
Drogo, ale nie było innej opcji :) oby się opłaciło!
10.08.2023 12:13
Bądźmy szczerzy - jeśli nie będziemy mieli topki w środku pola, plus topki bramkarza (Neuer jak widać nie wygląda na top formę obecnie a swoje lata ma) to ciężko będzie walczyć o LM w tym roku. Imo solidnie byłoby przetrzymać ten rok (i tak mamy dość mocny skład) i za rok wziąć Kanea za darmo, dorzucić bramkarza (czy przyszłościowego czy na już, obojętne), środek pola i mamy pakę na LM.
Imo wydawanie >100kk na 30latka z rocznym kontraktem to przesada. Spurs może się wystryknac na dudka jak to mawia młodzież (:
08.08.2023 12:41
@Reeken89 niestety życie to nie bajka ;)
Po za tym nie wiemy co się dzieje za kulisami, jak to wygląda w szatni czy na treningu. Na takie decyzje na pewno składa się wiele czynników. Na co innego może sobie pozwolić Muller a na co innego pierwszoroczny niewypał transferowy z wiecznymi pretensjami o grę.
02.08.2023 16:24
Bez przesady żeby się rozczulać nad piłkarzem który niewypalil. Przyszedł, zawiódł, został sprzedany i tyle. Koniec tematu (:
02.08.2023 16:14
Serio aż tak imponuje wam Kratzig? Jeżeli to jest faktycznie obrońca to jest tragedia nie piłkarz. Ma 20 lat a objeżdża go każdy. W ofensywie znacznie lepiej, wiec albo gra na złej pozycji, albo ma jakiegoś farta z przodu :D bo na LO to jest tragedia.
02.08.2023 15:50
@Gwzd44 dokładnie. Ma podanie, ma przerzut ale nie ma tej "wizji". Dobrze mieć takiego gracza bo zadko głupio traci oraz potrafi się uwolnić długa piłka. Jednak odrobina szaleństwa, wizji, kogoś kto jednym podaniem potrafi przeciąć 2 formacje nie mamy. A przydałby się bo gra ciągle na skrzydła (które są jakie są) to trochę mało.
02.08.2023 14:39
@Gwzd44 zgoda ;) imo nasza gra podupadła po stracie Thiago. Teraz liczymy tylko na kontry lub przebłysk geniuszu i drybling 5 przeciwników przez Jamala czy innego Daviesa. Tak to lipa. Długa piła i biegamy ;)
Btw nie macie wrażenia że Tel to byłby idealny skrzydłowy lub taki podwieszony napastnik z możliwością zbiegania do boku?
02.08.2023 14:31
Nie zdziwie się jeśli ten rok przebiedujemy z Gnabrym/Mullerem/Telem/Choupo na ataku a zimą zakontraktujemy od lipca Kane'a za darmo :) w sumie nawet nie głupie by to było. Gośc ma rok kontraktu, blisko 30 lat a Spursi chcą tyle hajsu za niego i to bez żadnych negocjacji praktycznie
01.08.2023 10:09
Zakładam że jak dzisiaj nie dojdą do porozumienia, to będzie ciche porozumienie z Kanem że biorą go w zimie za pół ceny lub latem za darmo :) Bayern jest zdesperowany, Spurs to wie, ale przeciąga sie to imo za bardzo a Spurs jest zbyt chciwe. A chytry 2x traci (:
31.07.2023 12:09
ten "junior na lewej" to Kratzig, który ma 20 lat. Wcale nie taki junior...choć tak gra (: zarówno z City, jak i z Japońcami jest objeżdżany jak się tylko da. W ofensywie nieco lepiej, ale serio...bez komentarza ;)
29.07.2023 14:23
@Reeken89 czy ja wiem. Tyle co on błędów zrobil w obronie to dramat. I to wcale nie jest jakiś 17to latek, tylko 20 latek. W zasadzie oprócz tej jednej akcji bramkowej nie pokazał wiele. Jak cały zespół w sumie :D
26.07.2023 14:23
W obronie nie ważne czy jest doświadczony Upamecano czy jakieś rezerwy, zachowujemy się tak samo xd
Jestem pod wrażeniem tego w jakiej dyspozycji jest Laimer
20.09.2023 22:35
Po niemrawym początku teraz ciśnieniu schowane United. W końcu nasza gra w miarę jakoś wygląda
Edytowano : 2023-09-20 22:26:40
O wszedł nasz cel transferowy xd zobaczymy czy to gamechanger :D
20.09.2023 22:24
Jakiego mamy farta xD
Najpierw Onana wylew jak w fifie, a teraz pingpong ;)
Szkoda tylko że znowu indywidualna akcja. Nie widzę tutaj akcji drużyny tylko chwilowy przebłysk. To mnie martwi...
Ale fajno że nic nie gramy a klepiemy marne ManU
20.09.2023 21:37
Popatrzcie z czego wzięła się bramka - z przyspieszenia. Podanie i wyjście na pozycję z zagraniem na klepe. Do tej pory tego nie zrobiliśmy. Ciągle klepiemy w poprzek lub liczymy na wygrany pojedynek 1na1.
20.09.2023 21:32
Na prawdę Davies wygląda tragicznie. Jego decyzyjność leży. Gra w obronie leży. Czucie pozycji leży. W ataku co chwilę strata lub spalony...
Brak ruchu w środku pola.
Na razie Laimer najlepszy na boisku
20.09.2023 21:29
Jesteśmy statyczni w ataku - nikt oprócz Laimera i Sane nie wybiega.
Jesteśmy bierni w obronie - doskoki są spóźnione i nieskuteczne.
Na razie nasza gra wygląda mizernie. Sorry ale środka pola nie ma, gramy tylko długa piłka i mamy mnóstwo niedokładności... kto miał dominować??
20.09.2023 21:22
@fiidoo nie fart tylko nasz błąd
15.09.2023 22:33
Czy ja wiem czy Tel do pierwszego składu? Nie przesadzacie? Gość jest przebojowy, ale brakuje mu stabilności. Jest młody, musi dostawać szansę ale do podstawowej 11 imo mu daleko. Tak jak Musiala w swoim pierwszym sezonie - grać końcówki, pokazywać się i spokojnie potem może odgrywać kluczową rolę :)
15.09.2023 22:20
@fiidoo już wielu było takich którzy wjechali z buta a potem zniknęli. Trzeba czasu i weryfikacji na poważnym poziomie. Ale fakt gość ma potencjał :) taki typ 9 pod Bayern - silny, potrafi grać tyłem a i nie boi się sprintów.
15.09.2023 22:17
Serio Laimer zdobył mój szacunek. Byłem przeciwny temu transferowi ale na razie jestem zdania że to nasz najlepszy środkowy pomocnik a i na PO daje radę elegancko. Wybiegany, ambitny, z charakterem.
15.09.2023 22:12
Jeśli Wirtza ominą kontuzje to chyba powinien być top1 na liście transferów do Bayernu
15.09.2023 22:01
Nie no serio jak w następnym meczu nie będzie zmiany bramkarza to nie wiem co ma się stać by Ulreich sobie usiadł...
Re Ligt też by się przydał. Niby TT mówił że obecna dwójka ma lepsze wyprowadzenie piłki. Ale szczerze wolałbym je dostawać zawału jak piłka leci do Upa niż liczyć że jakieś podanie pośle do przodu. Zapominamy chyba że obrońca jest od bronienia. Van Dijk czy Diaz głównie bronią i są top2 śo. Ale nie, Bayern i TT jest mądrzejszy i ponad to prymitywne myślenie :D
Edytowano : 2023-09-15 21:51:39
@Fari to chyba logiczne? Chwalić za dobrą grę i ganić za słaba. A jak ktoś nie odpala przez kilka sezonów i walczy o podwyżkę to coś nie halo.
15.09.2023 21:50
Leverkusen ma mega potencjał. Oby omijały ich kontuzje bo ławkę mają trochę mizerna.
Ciekawe czy Xabi to faktycznie cudotwórca :) musimy poczekać do końca sezonu z ocena
15.09.2023 21:41
Wydaje mi się że te przestoje które mamy, ten brak inicjatywy, zmulenie, jest przez brak odpowiednich charakterów na różnych pozycjach.
Mam wrażenie że Kimmich to tylko biega z groźna mina, ale de facto nie ma to wpływu na jego grę.
Nie ma kto dać impulsu jak kiedyś Schweini, Robbery, czy nawet duet Lewy-Muller.
Jesteśmy bezjajowi mam wrazenie
15.09.2023 21:25
@Marton jakby TT miał jaja to zrobiłby jak obiecywał - Pavlovic na 6 (:
15.09.2023 21:12
Już po kilku meczach nowego sezonu kilka wniosków:
1. TT nie wyciąga wniosków xD
2. Potrzebujemy zmiany na pozycji bramkarza
3. Dr Ligt musi być w 11
4. Laimer oddaje serducho
5. Wrócił stary Goretzka który zmotywował się na słabeuszy a przy lepszych rywalach znika
6. Kimmich trzyma "formę"
7. Brakuje jakiegokolwiek przyspieszenia w środku pola. Ciągle liczymy na przebłysk i wygranie 1na1 lub na fart z wrzutki.
Ale my jesteśmy przewidywalni :D
15.09.2023 21:10
Imo nie mamy nadal lidera w obronie. DeLigta proszę, bo imo to jest jedyny który potrafi tam krzyknąć.
Oraz zmiana bramkarza na następny mecz.
15.09.2023 20:58
@fiidoo w sumie to nie jest śmieszne bo na szybko chcieliśmy bramkarza który będzie lepszy niż Sommer oraz będzie przyszłością a i tak gra Ulreich :p trochę to niepoważne imo. Kiedy gość ma złapać pewność, poznać drużynę i faktycznie się pokazać skoro siedzi :D byleby to nie był Nubel 2.0
15.09.2023 20:33
Ciekawe czy Peretz kiedykolwiek zadebiutuje xD
15.09.2023 20:26
Chyba trochę przesadzie co do Borka :) nigdy nie odczułem żeby pałał niechęcią do Bayernu ani żeby nie był rzetelny. Gość z dobrą wiedzą, dobrym głosem i jakaś smykałka do komentowania.
Ja tam go lubię (:
15.09.2023 18:55
Ale Bayern się wyfrajerzyl w tym okienku xD wykazal się brakiem profesjonalizmu i desperacja - i to wykorzystalo paru piłkarzy a my traciliśmy czas na wprowadzenie zawodników którzy chcieli tylko lepszy hajs :D
Lekko wstyd
14.09.2023 22:22
licze na świetny mecz z obu stron! B04 jest w gazie, grają świetną piłkę - dla nich to będzie sprawdzian z poważną ekipą. My natomiast się rozpędzamy (mam nadzieje), więc musimy pokazać charakter!
14.09.2023 17:11
Gadanie. Każdy się dobrze czuje póki dostaje hajs i ma szansę na grę. Gravenberch też gadał że to jego wymarzony klub...
13.09.2023 13:24
@AdiFantasti ciekawe czy Flick teraz dowoła Leona w jego miejsce ;)
07.09.2023 15:57
Lothar z tymi "miernotami" to poleciałes. Pycha kroczy przed upadkiem. Irytuje mnie brak szacunku dla rywala, nawet najsłabszego.
06.09.2023 08:50
a tak zapytam hipotetycznie - jaką '11' widzielibyście w przyszłym sezonie? Abstrahując od wyników w obecnym sezonie. Kogo byście chcieli zobaczyć w FCB? Kogo się pozbyć/sprzedać? :)
05.09.2023 11:56
Nie jestem jego fanem, ale to co miał zrobić - zrobił. Jest pracusiem, wybieganym, a to zawsze trzeba docenić :)
05.09.2023 11:50
@mariuszwr80 tak to jest jak się patrzy na flashscore i widzi się tylko wynik ;) B04 w pierwszej połowie mimo 1:1 na prawdę robi swoje. Druga połowa to już pogrom i Darmstadt nie istnieje.
My wygrywając ostatnie mecze równie wysoko wyglądaliśmy blado. B04 na razie pokazuje super futbol. Mam nadzieje że BVB w tym sezonie się przejedzie i będą walczyć o miejsca 4-6, a o 1-3 powalczymy jak najdłużej z B04 i RB :)
02.09.2023 17:04
oglądam Bayern i to jest niesamowicie napierająca drużyna. Ich gra jest miła dla oka
02.09.2023 16:40
Tęsknimy...
Jeden z moich ulubionych bawarczykow
02.09.2023 15:05
Okno zamknięte. Transfery w ostatnich dniach poprowadzone iście po amatorsku :) ani zmiennika na PO, ani ŚP. Laimer zagra na PO w razie czego (cudowna zmiana), ale wtedy nie ma nikogo na SP. No idealnie to zarząd rozwiązał...
Nie do wiary (:
02.09.2023 09:02
Ej może to nam na dobre wyjdzie. Może to będzie czas na wprowadzenie talentów z naszej szkółki xDD
A nie, w sporej części oni też wypożyczeni xd
01.09.2023 20:52
To są jakieś jaja xD niech mi jeszcze powiedzą że puścili wszystkie siły na ten transfer odpuszczając transfer Geertruidy to chyba się przekrece xD
Po za tym mieliśmy puścić Gravenbercha tylko jeśli Pahlinha będzie w drodze do nas... XD jesteśmy mega frajerami tego okienka serio
01.09.2023 20:49
Jeśli nie pozyskamy ani PO ani ŚP to będzie tragiczne to okienko :p więcej sprzedaliśmy niż kupiliśmy, nie odnoszac z tego korzyści majątkowej (nadal jesteśmy na minusie) a kadra się uszczupliła cholernie. Dodatkowo wyjdziemy na frajerów którzy mieli puścić Gravenbercha tylko jeśli kupimy Palhinhie a tu klops :)
Niech jeszcze się jakieś araby po Choupo zgłoszą i będziemy w totalnej D (:
01.09.2023 20:46
I Bonucci w Unionie :D
01.09.2023 11:27
Tak, patrząc na sytuację rynkową to promocja za takiego grajka. Ale ogólnie rzecz biorąc to i tak spore pieniądze. I wygląda na to że się u nich piniondz rozpłynął :)
31.08.2023 13:29
Bonucci w Unionie Berlin
Fulkrug prawdopodobnie do BVB
Gravenberch dogadany z Liverpoolem
Rozumiem że my w tym okienku jakoś chaotycznie postępujemy, ale to co robi BVB to jakaś parodia xd wzięli Sabitzera i zaraz Fulkruga...sprzedając najlepszego pomocnika w lidze za gruby hajs
31.08.2023 13:13
Zakładka że pozyskanie go będzie możliwe tylko i wyłącznie wtedy gdy sprzedamy Gravenbercha. Za Ryana chcą 30kk więc dostaną mniej, pewnie z 15+10. A za Palhinhie przepłacimy.
Boje się że tego ruchu będziemy żałować. Pozbędziemy się gościa który nie dostał realnej szansy (nawet wypożyczenie nie wchodzi w grę) a kupujemy kogoś kto na najwyższym poziomie nie grał, mimo że ma dobre opinie...
31.08.2023 12:58
Trochę tego nie czaje. Po tak krótkim czasie go odpalić za 30kk? A znając życie to pewnie z 15+10bonusow.
To już tragiczny Renato Sanches miał więcej szans niż on
31.08.2023 12:55
@AdiFantasti oj tak, Chalobach to pewniak do pierwszego składu...
(:
Szkoda Leona trochę. Ale może go to zmobilizuje do utrzymania dobrej formy z ostatnich 2 meczow
31.08.2023 12:52
@fiidoo czemu Arsenal Cię śmieszy? United to wiadomo, ale Arsenal?
31.08.2023 12:50
Bayern, ManU, Milan, Antwerp :D
31.08.2023 12:49
@Reeken89 właśnie tego się boje - uniwersalny Laimer będzie mógł grać wszędzie, czyli nigdzie :D
Śmieszne swoją drogą, że zmiennik Pavarda teraz jest takim super wyborem że nagle dla niego szukamy zmiennika zamiast konkurencji czy kogoś kto realnie wejdzie z buta do zespołu wnosząc jakość a nie jakoś :D
31.08.2023 12:29
Nawet te 80kk to przegięcie. Ale oni sprzedać nie muszą, a my kupić "musimy" - to jest ta różnica negocjacyjną, oni rozdają karty
31.08.2023 11:54
Ciekawe czy w Interze też będzie jechał na reputacji gościa który strzelił bramkę na mistrzostwach świata wieki temu (:
Bramka Pavarda z MŚ to trochę taki nasz remis na Wembley xD
Edytowano : 2023-08-31 11:50:24
GuteSpile coś ty wymyślił xD kluby płacą za zawodnikow tyle ile chcą, ile wyliczyli że im się to opłaca xD powoływanie dodatkowej komisji, która ktoś musiałby opłacić, tylko po to by wyceniła piłkarzy? A kto Ci powie że dana umiejętność jest ważniejsza od innej i że akurat jest tyle warta?? Absurd
To co napisałeś to kontrolowanie rynku i ustalanie cen z góry co jest komunistyczna metoda
Edytowano : 2023-08-31 11:52:12
Jak chcesz się bawić w interwencjonizm to to totalnie działa na innej zasadzie :p organizacje "kontrolujące" mają za zadanie badanie uczciwości, przepływu gotówki, braki monopoli czy duopolu na rynku, a nie ustalanie że dane dobro (tu piłkarz) jest warty X a nie Y :D
31.08.2023 11:46
Fati wypożyczony do Brighton :D
31.08.2023 07:38
@Alfik91 no oprócz Sabitzera chyba nic :) śmiech ogólnie.
@AdiFantasti Vidovic super!
A Fulham chyba pomyliło odwagę z odważnikiem
30.08.2023 16:19
@MaciekPL ja to troszkę wiąże z taką sytuacją powrotu do korzeni piłki nożnej ostatnich lat :P typowa 9, wysoka 6, szybcy skrzydłowi itd itd. Nawet wielki Pep potrzebował tych składników by w końcu wygrać LM.
Imo nie ma co wymyślać koła na nowo, tylko wrócić do tego, co można też nazwać "DNA Bayernu"
30.08.2023 16:12
Nie zdziwię się jeśli kupią tego Palhinhie, z PO nie zdążą i opcja uniwersalna będzie Laimer :)
30.08.2023 16:09
Chelsea, Tottenham i BVB z opcja wypożyczenia Ansu Fatiego.
Realnie BVB to idealne miejsce dla takich piłkarzy i plus dla Bundesligi. Trzymajmy kciuki by wybrał Dortmund :)
30.08.2023 15:57
Jest to racja. Mamy zbyt ofensywny skład, brak balansu. Do tego środek pola ma zero kreatywności bo jedyne rozwiązania jakie mamy to długa piłka na skrzydło i liczymy że komuś drybling wejdzie. A pamiętajmy że duet Robbery mamy za sobą.
Imo idealnym zawodnikiem, choć po za zasięgiem, byłby Rodri. Gość z wizją gry, dobra technika, umie się poruszać ja boisku i przecinać podania. Jednak drugiego takiego chyba ciężko teraz znaleźć :)
30.08.2023 14:45
Niechęć do Mullera jest trochę niezrozumiała. To nigdy nie był zawodnik który był najszybszy, najbardziej kreatywny czy najsilniejszy. Ale był kluczową postacią w okolicach pola karnego. Dlatego też Lewy miał tyle goli bo mają Mullera w ciągłym ruchu, szukającego gry, gubił obrońców i potrafił się znaleźć tam gdzie trzeba.
Imo powinniśmy poszukać sposobu na grę Mullera na dłużej niż na końcówki spotkań.
30.08.2023 14:40
@Abzyrl @Bawarka79 no mi się kiedyś marzyło ustawienie Bayernu 3-4-3 gdzie atak to byłby wąsko ustawiony Wirtz-Kane-Musiala, środek pola Kimmich + jakaś kreatywna dusza, na wahadlach Davies + np Dumfries czy inny pseudo obrońca. Środek obrony już mamy. A na bramce...kto wie :)
30.08.2023 14:34
@Shorty nie no w porównaniu do McTominaya to bez dwóch zdań lepiej Palhinha. Mimo wszystko uważam że wydawanie podobno nawet 70kk to jest trochę sporo
30.08.2023 12:43
Oho, kolejny wirtuoz za chore pieniądze. 28 lat, gra w Fulham, z 50kk będzie trzeba dać. Co może pójść nie tak.
30.08.2023 12:32
@Alfik91 oj tak. A czemu tak jest? Bo co rok "kadra jest kompletna" i nie szukamy wzmocnień tylko zmienników czy uzupełnienia składu. Efekt jest taki, że ciągle grają ci sami zawodnicy a ci z ławki nawet ogonów nie grają ;) po czym gdy w końcu dostają szansę to mają zesztywniałe nogi od siedzenia pół roku na ławce :D więc ich sprzedajemy i kupujemy nowe zapchaj dziury, bo przecież wirtuozi pierwszego składu mają podstawkę za nazwisko.
Niestety tak to wygląda. Nasza kadra się nie zmienia, nie ma żadnego kluczowego wzmocnienia od paru lat. Jeśli przychodzi jakiś transfer to tylko dlatego że odszedł inny zawodnik. Dlatego taki Real czy City rok w rok są wymieniani jednym tchem w gronie faworytów do LM bo mogą przynajmniej 3-4 zawodników wymienić z pierwszego składu i grają to samo ...a my co? Za Kimmicha wejdzie Laimer, może Musiala coś zagra a reszta co? Mamy kogokolwiek wartościowego kto wejdzie z marszu do składu i coś wniesie? Bo imo ciągle jest gadanie że "ten się odbuduje" "ten ma czas" "ten na pewno u nas odpali" a efekt jest jako jest... Cytując klasyka "wszystko jest takie, jakieś, nie wiem" (:
29.08.2023 22:36
Gracz jakoś sprawdzony w dość porządnej lidze, młody, dość wszechstronny. Martwi mnie tylko to, że to nie będzie gracz który wejdzie z jakością, tylko kolejny z potencjałem. Przypomnę że Gravenberch miał wygryźć kogoś w środku pola i jak to widzimy...
29.08.2023 15:58
Bez. Jaj.
Rezerwowy United ma być naszą opoką?? Ktoś sobie tutaj szydere urządza
29.08.2023 15:50
No dla mnie Frimpong, Di Lorenzo, nawet Dumfries (taka bieda wersja Daviesa) lub Geertruida... A nie żadne wyrzutki z PremierLeague za horrendalne pieniądze
Edytowano : 2023-08-29 15:54:37
Telepie mnie jak widzę te newsy o McTominayu. Imo zamiast '6' która ma przecinać, przydałaby się'6' która umie rozdawać piły, kreatywna '6'. Popatrzcie jak grał np Xhaka w B04 - rozrzucał jak za swoich najlepszych lat i takiego kogoś potrzebujemy. Nie widzę sensu dobierania kolejnego defensywnego gracza który biega. Mamy już Laimera, Goretzka wydaje się w formie, Kimmich też z tyłu w miare daje rade. Ale nadal brakuje nam kreatywności. Całą nasza gra to długa piła na skrzydło i liczymy że coś z tego bedzie...
29.08.2023 15:49
Chalobah kontuzja lub ławka.
Bella Kotchap kontuzja dluzsza (zobaczcie ile grał w tym roku, istny talent bez kontuzji :)
McTominay ławka.
Zwolniło się miejsce w szpitalu po odejściu Hernandeza czy jak?? Po co my w ogóle patrzymy na takie nazwiska
Edytowano : 2023-08-29 15:35:35
Tacy grajkowie to się nadają na uzupełnienie składu BVB czy Lipska a nie jako zmiennicy do składu na LM...szanujmy sie
29.08.2023 15:32
najgorsze jest to, że władze patrzą na to, że sprzedadzą niesfornego Pavarda i kupią kogoś w zastępstwo (przypomnijmy że rezerwowy z zeszłego sezonu Mazraoui, jest teraz podstawowym graczem) żeby tylko był i nie wydać więcej niż dostaną za Pavarda. I tka jak ktoś wcześniej wspomniał, kogo my na LM wpuscimy? Laimera, Gravenbercha, Bella-Kotchap? No bez jaj :)
Do wyciągnięcia Frimpong, nawet Geertruida (przynamniej młody, jakas perspektywa), a może nawet i Di Lorenzo z Napoli...wydaje mi się że było taniej lub porównywalnie.... ale nie, bo oni nie są z PL (:
Edytowano : 2023-08-29 14:57:32
A jak widzę plotki op McTominayu to mnie szlak trafia że taki średniak jest z nami łączony i to za TAKIE pieniądze... parodia.
29.08.2023 14:56
Najgorsze jest to, że znowu szukamy "uzupełnienia składu" zamiast realnego wzmocnienia. Przyjdzie kolejny gracz typu Sarr i będziemy znowu stratni. Masakra.
29.08.2023 14:01
Chalobah? XD jest coraz lepiej widzę...
Czemu nie możemy szukać graczy topowych tylko wymyślamy z jakimiś półśrodkami tylko dlatego że zawsze szukamy "zmiennika". A może poszukajmy wzmocnienia a nie zapchajdziury?
28.08.2023 22:31
Czemu my się interesujemy takimi zawodnikami xD
@seba z Kimmichem się zgodzę ale Leon? Ostatnie mecze ma bardzo dobre
28.08.2023 09:33
Na plus po tym meczu:
+ Goretzka w formie,. biega, podaje, kasuje przeciwników drugi mecz z rzędu. Brawo.
+ Dobra dyspozycja Gnabryego oraz Sane
+ Niezły mecz Mazraouiego
+ Min Jae widać że chce grać ładne piłki, rozrzucać
+ Kane robi co musi :)
Na minus:
- Niewidoczny Kimmich, wręcz czasami irytujący
- Kolejne wejście Gravenbercha bez żadnej historii
- Upamecano mimo dobrej dyspozycji musiał znów coś zawalić
- Sporo niedokładności w podaniach Min Jae
- straaaaasznie nudno i wolno gramy...
27.08.2023 19:36
Upamecano klasyka. 99% meczu gra spoko po czym psuje i tracimy bramkę... Jae miał sporo błędów w tym meczu ale w żadnym przypadku nie zagroziło to strata bramki :/
Kimmich imo jeden z gorszych zawodników w tym meczu.
@ares079 weź na wstrzymanie, przeginasz
27.08.2023 19:22
Wystarczyło tylko 2 podania z klępy, przyspieszenie i już Augsburg się gubi. Tak powinniśmy grać, to jest nasza siła.
27.08.2023 19:00
Co jak co, ale imo w tym momencie Kimmich jest do zmiany wraz z Daviesem. Ciekawe czy mają status świętych krów czy nie ;)
Goretzka świetny mecz.
Edytowano : 2023-08-27 18:51:51
@ares ty se chyba jaja robisz
27.08.2023 18:51
@Hourdeau ty tak serio? XD gramy tak porywający futbol że aż mnie zbiera od żołądka ;)
27.08.2023 18:14
Samobój-babol-fart oraz karny. Dominujemy przeciwników.
27.08.2023 18:10
Irytuje mnie to że za Tuchela w żadnym meczu nie potrafimy dominować przeciwnika. Mecz z takim przeciwnikiem to powinna być rzeź. Powinni biegać, powinni płakać że piłki nie mają. A my tu mamy blisko 50:50 posiadania piłki, dajemy się zepchnąć, nie presujeny ich w ogóle... Tragedia jak dla mnie :P
27.08.2023 18:08
Zero dominacji z naszej strony. Nie mamy pomysłu. Jedyna opcja naszej gry to długa piła i liczymy że szybki skrzydłowy coś ogarnie. Ale zapominamy że już nie mamy duetu Robbery którzy jedna akcja zmieniali losy meczu.
27.08.2023 17:59
Od początku Tuchela w Bayernie zastanawiałem się jaki styl gry wybierze nowy trener. Początkowo nie było szali, gra chaotyczna i nudna. Potem się to zmieniło na grę chaotyczna i nudna ale obecnie widać rękę trenera bo gramy chaotycznie i nudno :D
27.08.2023 17:56
Przecież to ich praca. Tylko kilku zawodników jak Totti było zakochanych w klubie bezgranicznie. Sporą ilość nawet nie ogląda piłki nożnej w wolnym czasie i wolą inne sporty. Mnie wcale nie dziwi że ktoś idzie do arabów. Szacun dla tych którzy szczerze mówiąc że idą dla kasy, a nie pieprzą głupoty o rozwoju ligii i perspektywach ;)
Coś jak Hulk - szczerze powiedział że gra dla kasy, stąd tak liczne i czasem egzotyczne transfery.
Edytowano : 2023-08-24 17:52:31
Gutespiele myślisz że tacy zawodnicy którzy mają wszystko, myślą o tym że to kraj z totalnie innym podejściem do wieku rzeczy? Wątpię. Gość pogra 3-4 lata na niskim poziomie a zarobi 2x tyle co tutaj starając się.
24.08.2023 17:51
Dawać go do pierwszego. Jak sobie nie poradzi tzn że kasa w błoto. Bayern to nie przedszkole gdzie trzeba nanczyc dzieciaczki tylko klub z aspiracjami mistrzowskimi. Albo jesteś gotów albo przyjechałeś tu na wakacje z dobrym hajsem (:
24.08.2023 09:41
@Marienplatz nawet śmieszne
24.08.2023 08:04
Sensowną odpowiedź. Myślę że u Xabiego będzie miał dużo szans na grę a to tylko go zweryfikuje czy powinien dostać więcej szans czy w trójce środkowych obrońców czy na boku.
Ale tak myślałem że w sumie w Unionie mógłby się bardziej przydać, a i na poziomie LM by się znowu przetarł
23.08.2023 14:26
Super informacje :)
Jednak dobrze by było na niego dmuchać i chuchać, bo lepiej przeciągnąć przygotowania o tydzień czy dwa niż odnowić uraz w kluczowym momencie sezonu. Pamiętajmy że Neuer nie miał normalnego okresu przygotowawczego...
23.08.2023 14:23
@Reeken89 no niestety (:
Edytowano : 2023-08-23 10:05:11
Ja to nie rozumiem tego ruchu. Jeśli liczymy w przyszłości na Nubela to po co wydawać tyle kasy na kolejnego bramkarza? Opcja wypożyczenia jakiegoś dziadka byłaby seksowniejsza.
Jeśli myślimy o przyszłości poważniej jak zastąpienie Neuera za X lat, czy też zaklepane jakiegoś bramkarza (kupić i wypożyczyć, czy zostawić w macierzystym klubie) to imo sensowniej byłoby skupić się na np bramkarzu Porto Diogo Costa bodajże, lub na Valencii Mamardashvili. A jak opcja poważna na już to np Oblak do wyciągnięcia (mimo zniżki formy nadal dobry bramkarz)...
Obecnie mam wrażenie że zarząd sam nie wie co chce zrobić z sytuacją bramkarza u nas.
Edytowano : 2023-08-23 10:05:53
*sensowniejsza nie seksowniejsza xD
23.08.2023 09:59
Świetny interes. Czyli mam rozumieć że za rok będziemy mieli 4 bramkarzy? Neuer Ulreich Nubel i Peretz. Świetny interes
Edytowano : 2023-08-23 09:53:10
A dodajmy że Neuer w ciągu miesiąca ma wrócić...
Edytowano : 2023-08-23 09:56:11
Czyli generalnie wydamy 7kk + prowizje + kontrakt na bramkarza z Izraela który nie grał na najwyższym poziomie, by mieć go na 2 lub 3 pozycji na liście bramkarzy w tym sezonie. Mądre.
Czekam aż za rok wypożycza znowu Nubela, Ulreich np skończy karierę a Peretz będzie chciał grać więc go wypożycza i zostaniemy z Neuerem, więc kupimy kolejnego bramkarza (:
23.08.2023 09:52
Bez jaj xd
Czasem jestem porażony tym, na jakie nazwiska my zwracamy uwagę.
23.08.2023 09:49
Daj adopcja dla Stanisicia. Tylko pytanie czy to wyklucza transfer Pavarda?
19.08.2023 21:34
Jeśli tylko będzie mógł grać na skrzydle lub pod napastnikiem to idealnie :) 9 z niego marna, zduszony potencjał
19.08.2023 21:31
@GuteSpiele problem w tym że nie zawsze trener pasuje do zespołu. Jeśli nie ma szatni, jakiejś "więzi" to nie ważne jak dobry by był, to nie zadziała. Przykład Carlo Ancelottiego u nas to pierwszy który mi przychodzi na myśl. To samo np Unai Emery w niektórych klubach.
Mi się wydaje że tutaj coś nie gra. Może niektórzy zawodnicy woleli Julka. Może Tuchel jest zbyt silnym charakterem dla niektórych. Dużo gdybania. Zobaczymy co pokaże sezon ale bez bramkarza to i tak ciężko będzie. Mało kreatywny środek pola również boli. Eh no cóż (:
17.08.2023 14:19
Gość ma potencjał, czasem zagra tragicznie, źle, a czasem wybitnie. Ale wieszanie psów na 18 latku to jest tragedia jakaś. Wstyd.
17.08.2023 13:59
Panie trenerze, pod Pana wodza mieliśmy do wygrania 4 tytuły a mamy jeden bo się BVB posr.ła metr przed WC. Na 16 spotkań wygrane 9. Skład jakoś mocno niezmieniony od momentu "źle funkcjonującej maszyny bez perspektyw" za Juliana.
Lepsze wrogiem dobrego?
17.08.2023 13:57
Musimy zgrywać tę parę stoperów bo mimo że błędy też popełniają, to nie grają tak elektrycznie jak Upamecano.
Pavard mógłby się określić czy zostaje czy nie bo imo zaczyna gwiazdorzyc a moglibyśmy zyskać trochę hajsu.
Rotację między Sane Gnabrym i Comanem ok, ale fajnie jakby Tel dostawał szansę na ich pozycjach bo jako 9 go nie widzę w ogóle.
Czy Laimer wygryzie Goretzke? Mam nadzieję że ten kto będzie gral, będzie po prostu najlepszy a nie "bo tak".
17.08.2023 10:15
Bono do al-hilal czy tam innego al. Chyba kończą nam się możliwości i zostaniemy z wyborem ulreich/de gea :D
Jeśli Neuer straci kolejny sezon to sorry ale ja nie wierzę w jego powrót. A wtedy będziemy w totalnej d.pie bo, jak z Kanem, każdy zespół będzie wiedział że potrzebujemy bramkarza na już i ceny pójdą w górę... Szkoda że nie myślimy o tym już teraz.
No chyba że zarząd wierzy że Neubel ogarnie pozycję Neuera xD a ja oglądając jego mecze to bym go ogromnym talentem nie określił
17.08.2023 10:10
Drogo, ale nie było innej opcji :) oby się opłaciło!
10.08.2023 12:13
Bądźmy szczerzy - jeśli nie będziemy mieli topki w środku pola, plus topki bramkarza (Neuer jak widać nie wygląda na top formę obecnie a swoje lata ma) to ciężko będzie walczyć o LM w tym roku. Imo solidnie byłoby przetrzymać ten rok (i tak mamy dość mocny skład) i za rok wziąć Kanea za darmo, dorzucić bramkarza (czy przyszłościowego czy na już, obojętne), środek pola i mamy pakę na LM.
Imo wydawanie >100kk na 30latka z rocznym kontraktem to przesada. Spurs może się wystryknac na dudka jak to mawia młodzież (:
08.08.2023 12:41
@Reeken89 niestety życie to nie bajka ;)
Po za tym nie wiemy co się dzieje za kulisami, jak to wygląda w szatni czy na treningu. Na takie decyzje na pewno składa się wiele czynników. Na co innego może sobie pozwolić Muller a na co innego pierwszoroczny niewypał transferowy z wiecznymi pretensjami o grę.
02.08.2023 16:24
Bez przesady żeby się rozczulać nad piłkarzem który niewypalil. Przyszedł, zawiódł, został sprzedany i tyle. Koniec tematu (:
02.08.2023 16:14
Serio aż tak imponuje wam Kratzig? Jeżeli to jest faktycznie obrońca to jest tragedia nie piłkarz. Ma 20 lat a objeżdża go każdy. W ofensywie znacznie lepiej, wiec albo gra na złej pozycji, albo ma jakiegoś farta z przodu :D bo na LO to jest tragedia.
02.08.2023 15:50
@Gwzd44 dokładnie. Ma podanie, ma przerzut ale nie ma tej "wizji". Dobrze mieć takiego gracza bo zadko głupio traci oraz potrafi się uwolnić długa piłka. Jednak odrobina szaleństwa, wizji, kogoś kto jednym podaniem potrafi przeciąć 2 formacje nie mamy. A przydałby się bo gra ciągle na skrzydła (które są jakie są) to trochę mało.
02.08.2023 14:39
@Gwzd44 zgoda ;) imo nasza gra podupadła po stracie Thiago. Teraz liczymy tylko na kontry lub przebłysk geniuszu i drybling 5 przeciwników przez Jamala czy innego Daviesa. Tak to lipa. Długa piła i biegamy ;)
Btw nie macie wrażenia że Tel to byłby idealny skrzydłowy lub taki podwieszony napastnik z możliwością zbiegania do boku?
02.08.2023 14:31
Nie zdziwie się jeśli ten rok przebiedujemy z Gnabrym/Mullerem/Telem/Choupo na ataku a zimą zakontraktujemy od lipca Kane'a za darmo :) w sumie nawet nie głupie by to było. Gośc ma rok kontraktu, blisko 30 lat a Spursi chcą tyle hajsu za niego i to bez żadnych negocjacji praktycznie
01.08.2023 10:09
Zakładam że jak dzisiaj nie dojdą do porozumienia, to będzie ciche porozumienie z Kanem że biorą go w zimie za pół ceny lub latem za darmo :) Bayern jest zdesperowany, Spurs to wie, ale przeciąga sie to imo za bardzo a Spurs jest zbyt chciwe. A chytry 2x traci (:
31.07.2023 12:09
ten "junior na lewej" to Kratzig, który ma 20 lat. Wcale nie taki junior...choć tak gra (: zarówno z City, jak i z Japońcami jest objeżdżany jak się tylko da. W ofensywie nieco lepiej, ale serio...bez komentarza ;)
29.07.2023 14:23
@Reeken89 czy ja wiem. Tyle co on błędów zrobil w obronie to dramat. I to wcale nie jest jakiś 17to latek, tylko 20 latek. W zasadzie oprócz tej jednej akcji bramkowej nie pokazał wiele. Jak cały zespół w sumie :D
26.07.2023 14:23
W obronie nie ważne czy jest doświadczony Upamecano czy jakieś rezerwy, zachowujemy się tak samo xd
26.07.2023 14:15