DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Michello Strona 14

kurła cyrki okropne :D póki co to brazzo śpi po obiadku, Hoeness otwiera piwko a Kalle w aldiku robi zakupy. Nam nie potrzeba nikogo, skończy się na tym, że dorobią ideologię do obecnego stanu kadry i cześć pieśni :P

06.08.2019 16:02

hmmm, nie wiem już co o tym myśleć :) Takie informacje kto się opowiada za transferem a kto jest przeciw są raczej na początku drogi, ten transfer "mielony" już jest od 2 m-cy a tu info kto się opowiada :/ tak jakby nic nie było pewne a Leroy sam nie wie do tej pory gdzie chce grać.

06.08.2019 10:42

Zorc, czy jeśli któryś z twoich pupilów coś takiego by zrobił to też byś tak szczekał?
Natomiast tak na poważnie - czy Sancho żyje? nic mu nie jest? Neymar przy nim wygląda słabo :(

05.08.2019 09:56

@Matus3 Wytłumacz w takim razie ciemnemu ludowi, jakie newsy powinny się pojawiać na stronie o Bayernie skoro uważasz, że aktualne wydarzenia o Bayernie nie powinny się pojawiać. Wtajemnicz proszę - jestem strasznie ciekawy.

03.08.2019 10:29

curwa nie wierze normalnie :D to już naprawdę zakrawa na jakąś klątwę.
co z Gnabrym? ktoś coś wie?

01.08.2019 10:38

To mogło być decydujące w tej sprawie. Ciekawe, co na to sam zainteresowany.

18.07.2019 16:01

ja wszystko rozumiem, ale nie mówmy, że czarne jest białe. Dublet - zgadzam się niewielu osiągnęło. Ale może być dublet w postaci LM oraz BL, a może być dublet... no właśnie - taki na jaki do tej pory Bayern było ciągle stać. Liczę, że to się zmieni!

18.07.2019 13:20

Jak ja tego typa nie trawię... pierniczy jak potłuczony.

15.07.2019 10:47

juhuuuuu!! w końcu w PES będę mógł zagrać FCB!! :D

12.07.2019 09:08

Ma 100% racji. To za wysokie progi. James by został i grałby lepiej, gdyby.... grał. A jestem przekonany, że James był jednym z wielu.

10.07.2019 11:13

oho, prezesina się obruszyła. Typ wychodzi z założenia chyba, że można go tylko chwalić.

08.07.2019 11:14

ale zarząd wariuje na tym rynku. Istne szaleństwo.

28.06.2019 10:41

cieszę się, że Bayern aż tylu zawodników obserwuje. To świadczy o tym, że mamy sokoli wzrok. Zarazem mamy też refleks szachisty.

26.06.2019 11:13

ale głupoty. kto jeszcze? Grosicki?

26.06.2019 09:03

@Gabricone - ale ton, wręcz zachęcający do udziału w dyskusjach. No, ale co Pan może to....
Ja uważam, że posty o Jamesie są pozbawione sensu, bo jest zawodnikiem FCB tylko na papierku, istotą jest to, że powszechnie wiadomo, że nic z jego osoby dla nas już nie będzie - fakt faktem i juz :)

21.06.2019 12:57

Ja na to popatrzyłem z nieco innej strony. Hummels, Goetze, Rudy, Rode... cała masa młodzików. Co ich łączy? Wydaje mi się, że nietrafiona decyzja, zły wybór. To nie świadczy dobrze o naszym zarządzie, dyrektorze sportowym, szkółce młodych. Większość młodzików odchodzi bo nie ma wśród nich takiego, który jest perłą, są zatrzymywani w drugiej drużynie a każdy chce grać więc idzie do zaplecza BL, nie do zagranicznej ligi ponieważ nikt sie nimi nie interesuje. Tutaj koło się zamyka i ze słabej drużyny juniorów idziemy dalej w słabą BL. Hummels, Goetze, Rudy, Rode - wielkie zapowiedzi, jedni z najlepszych na swoich pozycjach... ale gdzie? w słabej BL, po żadną z tych "gwiazd" nie zgłasza się nikt z PL, Hiszpanii czy Włoch. Oni wracają do byłych klubów bądź rotują w BL. Nasz zarząd potrafił zrobić w ostatniej dekadzie 4 prawdziwie porządne ruchy: Neuer, Ribery, Robben, Lewandowski - reszta były przeciętnymi działaniami. 4 na dekadę to za mało, dużo za mało. Powyższa czwórka udowadnia, że interesujemy się średniakami. Mam nadzieję, że to okno i najbliższe sezony pokażą zmianę, ale póki co to czekamy na końcu kolejki aż wszyscy zjedzą i zostaną okruszki.

21.06.2019 09:29

Fajnie, że jest tak pozytywnie nastawiony :) cieszy to bo przyjdzie świeżość do drużyny. Oby jego słowa potwierdziły występy na boisku.
Ponoć Pepe odrzucił możliwość gry w PL na rzecz gry dla Bayernu, ktoś coś wie?

08.06.2019 13:11

Henes... aż strach się bać. Jak Ty zaczynasz tak farmazonić tzn, że możemy mieć za niedługo kolejne arcydzieło inwestycyjne.

06.06.2019 12:11

no i cyk problem wyjaśniony. Nie wydamy wincy bo Sane nie chciał wcale przyjść do Bayernu. Problem z głowy, monetki w sejfie.

05.06.2019 17:13

@karl1985 ale właśnie chodzi o to, że Sanches nie otrzymywał szans, koło się zamyka. Nie masz szans na grę, nie jesteś w stanie pokazać potencjału ponieważ nie jesteś w rytmie meczowym. Jeśli założenie jest takie, że masz 45minut na pokazanie wszystkiego co najlepsze bez rytmu meczowego, to tylko to świadczy o tym, że Trener nie ma pojęcia co robi, ponieważ zakłada, że zdarzy się 1 mecz na 1000 w którym wychodzi wszystko nawet jak niewiele robisz. Sanches po prostu nie dostawał szansy więc jak ją miał wykorzystać. Moim zdaniem - chłopak powinien odejść ponieważ tylko się marnuje. Ale gdyby faktycznie regularnie grał - sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej, lepiej dla niego i dla drużyny.

05.06.2019 17:12

oho, starszy nad monetą zaczyna się wycofywać :) Finalnie będzie tak, że sprawy związanej z transferem Sane nie było, to były wymysły dziennikarzy.

03.06.2019 16:44

@DieRoten właśnie... tam jednym z wielu, u nas gwiazda. Właśnie to pokazuje siłę PL a BL. Nie wydaje mi się natomiast, żeby dla Sane miał jakąś wartość powrót do ojczyzny. Choć... kto go tam wie, dziś tylko słyszy się info wypuszczane przez prasę. Nie czytałem do tej pory słów wypowiedzianych przez niego samego.

31.05.2019 14:49

Problemem może być sam zawodnik, atrakcyjność Bundesligi vs atrakcyjność Premier League to jakieś 1:3. Leroy jeśli będzie chciał emocji, większych wyzwań to zdecyduje się na transfer do klubu z top5 PL niż wracać do nudnej, bądź co bądź BL. Niemcy są skąpi, ciągle wierzą, że po prostu się uda wskoczyć na stałe do europejskiej czołówki, ale wyczyn Eintrachtu był jednosezonowy, nie da się tego powtórzyć i kolejny sezon pewnie to potwierdzi. Trzeba inwestować, każdy klub musi inwestować, jeśli BL stanie się lepszą pod względem sportowym to będzie to oznaczało wzrost atrakcyjności dla sponsorów i samych zawodników.
Będę mocno zdziwiony jeśli Sane do nas przyjdzie :):):) Niemcy to nie Anglia, patrząc na mentalność naszych zachodnich sąsiadów, będą woleli żyć przeszłością i ciągle uważać, że mają świetne zespoły. A mają jeden zespół świetny, drugi półkę niżej, trzeci (co sezon kto inny) o poziomie średnim. To za mało.

31.05.2019 13:29

Ktoś musi siedzieć na ławce, logiczne. Trafiło na Boatenga bo albo trafił na moment w karierze, że trudno mu znaleźć lepszą formę albo po prostu olał temat i się nie starał a Hummels to wykorzystał. Był moment gdzie jeden i drugi zasługiwali na głęboką rezerwę. Jednak finalnie Hummels przeskoczył Boatenga o dwie klasy. Być może tylko dlatego, że grał a Boa nie. Wydaje mi się jednak, że to Hummels jest bardziej charakternym i zawziętym zawodnikiem, więc odniósł taki sukces. Życzę Boa żeby trafił do naprawdę dobrego klubu, zasługuje, bo wiele dobrego zrobił u nas.

28.05.2019 17:24

Czy ma ktoś może dostęp do powtórki z tego "nieuznanego" gola? Chciałbym to zobaczyć raz jeszcze, coś tam mnie nurtuje w przypadku tej sytuacji.

13.05.2019 11:10

No i powoli będzie przyzwyczajany do wiecznego talentu drugiej drużyny. Przyszły sezon też tam będzie występował. Marnujemy talenty, nie wprowadzamy ich do pierwszego składu. Klub otacza młodych zawodników jakąś skorupką i trzeba czekać po 5 lat na "eksplozję" - szkoda że nerwów i przejście do innej drużyny.

07.05.2019 12:21

Ładnie :) w końcu jakiś konkretny krok poczyniony na rynku transferowym. Oby tylko był odporny na kontuzje, w końcu to defensor więc powinien być twardy.

28.03.2019 10:33

No dobra... Lille przyjęło ofertę ale co dalej?
czekamy aż Lille przyjmie ofertę jakiegoś angielskiego klubu, żeby mieć wytłumaczenie kolejnego przestrzelonego transferu?

25.03.2019 13:50

trzeci miesiąc o tym gadają. Jedno i to samo. Bayern chce dopiąć, Bayern dopnie, Bayern nie ma łatwego zadania ale zamierza dopiąć. Bayern powalczy.
a konkretów nie ma.

20.03.2019 12:47

− Niko Kovac nie jest zdecydowany co do wykupu. Obaj panowie raczej nie przepadają za sobą.
Jest wyjście... Kovac opuszcza drużynę, James zostaje :)

19.03.2019 13:17

@josh1982 jak to na 3 frontach? Odpadnięcie na etapie 1/8 ligi mistrzów nie da się niczym wytłumaczyć... to jest wytłumaczalne w takich klubach jak Schalke czy Bayer Leverkusen ale nie w Bayernie, a tłumaczenie tego niedoświadczeniem trenera jest pozbawione sensu.

15.03.2019 16:23

jasny gwint, obrali priorytet z przytupem.

15.03.2019 15:46

Spokojnie... Kalle i Ulli wypowiedzą się, że mają dobrą politykę i dobry pełny skład a BL sama się podniesie, nie ma co panikować. Przecież BL reprezentowało w tym sezonie w LM więcej klubów niż zwykle więc nie ma co mówić o kryzysie.

15.03.2019 15:38

@DonJupp4ever Tak, ale w takim razie potwierdziłeś, że jego brak doświadczenia, jego nastawienie i preferencje ustawień nie pasują do naszego zespołu, więc jego obecność nie przystoi. Doszło do momentu w którym na Bayern każdy naciska a oni dalej klepią w defensywie piłkę z wielkim ryzykiem a Kovac pierniczy farmazony po meczach.

15.03.2019 14:33

pieprzy jak potłuczony. Od tego jest trenerem a nie opowieści dziwnej treści typu: "Chodzi głównie o odpowiednie nastawienie. Wystarczy spojrzeć na Juventus i ich grę we wtorek" Gada oczywiste oczywistości w taki sposób jakby Główny trener był na tygodniowym zwolnieniu lekarskim bez dostępu do TV i internetu a Kovac sobie wskoczył z asystenta od podawania piłek na ławkę trenerską.

15.03.2019 13:45

@lokus właśnie miałem pisać, że za niedługo będziemy chcieli płacić gruszkami żeby za dużo nie wydać :)

14.03.2019 16:49

No właśnie Perez reaguje, nie chce aby niemrawa gra się pogłębiała i jak najszybciej chce zażegnać problemy.... i coś w tym kierunku robi. Hasan z Ullim pewnie liczą odsetki z lokat i czekają na wygasające kontrakty tak żeby nie wydać nic więcej niż miesięczne wynagrodzenie. A My tylko gadamy i gadamy i... nie potrafimy zaklepać gracza Atletico, Pepe też zostanie nam sprzątnięty bo wydaje mi się, że Bayernem w Europie już nikt się nie przejmuje i nie czuje respektu tylko wykłada 15-30 milionów więcej i po temacie.

14.03.2019 16:44

@wdcaviar nie wiem czy o tym samym Gnabrym mówimy :)

14.03.2019 13:29

Jest! świetna wiadomość, Gnabry na ławę i jedziemy z łysym :D Mam wielki szacunek do Robbena ale dość naprawdę... dość :) Podobnie jak i Ribery... Panowie wystarczy!!

14.03.2019 10:00

W takim razie już się boję następnych sezonów z jego dynamiką i przeglądem gry. Chodzi mi o to, że w ostatnich latach sprowadzmy grajków, którymi zainteresowanie klubów z topu europy jest zerowe. A jeśli my się kimś interesujemy to wszystko umiera i odpadamy w eliminacjach negocjacji :) Więc, żeby mydlić oczy sprowadzamy średniaków i zanim przyjdą to są obsypywani komplementami jacy są rewelacyjni. Efekt widzimy jaki jest.

Edytowano : 2019-03-14 09:57:50

*Jeśli my się kimś interesujemy KIM INTERESUJE SIĘ KTOŚ Z TOPU*

14.03.2019 09:56

HAHAHAHA, skończy się na średniakach "wielkotalentowych" z zaplecza bundesligi, ewentualnie Schalke. Ostatnio lubią się chwalić transferami typu Rudy, Rode, Goretzka. Wcale się nie zdziwię, jak Goretzka odejdzie po sezonie. Hoeness nie oszukuj sam siebie, kto wybitny przyjdzie do średniego Bayernu i średniej Bundesligi? Hernandez? Pepe? pierwsze lepsze zainteresowanie 7-8 drużyny Premier League i po temacie.

14.03.2019 09:34

Wypowiedź Sommera w tonie jakby Gladbach było conajmniej takiej renomy i umiejętności jak Bayern. Trochę mu się chyba wywróciło w głowie.

01.03.2019 12:04

jego technika zdecydowanie byłaby przydatna, jest szybki i ma szybką nogę. No cóż pomarzyć można... :)

26.02.2019 17:23

@karl1985 napisałeś prawdę z Sule - jest drewniany :) aż boję się myśleć o tym, że on ma być filarem obrony, ale mogę sie mylić i oby tak było, że finalnie okaże się światowej klasy stoperem. Martwi mnie ten Coman, czy on ma aż takiego pecha i jest to zbieg okoliczności czy na prawdę jest tak podatny na kontuzje? Pomysł na grę jakim jest kompletny brak pomysłu może lec w gruzach i wtedy faktycznie Kovac coś wymyśli i poukłada grę :)

26.02.2019 17:03

@Rizzitelli Nie do końca to będzie sprawiedliwe, ponieważ jeśli zawodnik dozna kontuzji w wyniku faulu przeciwnika to wtedy nie ze swojej winy grają w osłabieniu. To nie fair.

21.02.2019 10:16

@hoven Chyba nie do końca zrozumiałeś. To, że (być może) zagraliśmy tak jak za Juppa jest może i prawdą, ale wtedy graliśmy zdecydowanie i dyktowaliśmy warunki, a gra zaczynała się od bramkarza z pewnością i swobodą rozgrywania piłki. Dziś to wygląda tak jakby mieli pełne portki i panikowali. Większość drużyn to rozgryzła i robią z nami co chcą niewielkim nakładem pressingu co było ślicznie widać w meczu z LFC. A jakby nie patrzeć to właśnie na tym polega różnica między Juppem a Kovacem, że Jupp to potrafił ogarnąć i zawodnicy byli do tego dobrze dobrani a za Kovaca chcemy to grać ale nie bardzo w klubie wiedzą jak.

21.02.2019 09:36

Myślę, że jest potrzebna, ponieważ jeszcze niedawno europa się Bayernu bała, dziś cieszy się bo jesteśmy przewidywalni dzięki takim trenerom jak Kovac. Kiedyś byliśmy agresywni w grze i dyktowaliśmy warunki, dziś mamy cel pozostać w grze przed rewanżem... aż ciarki przechodzą. Uli zejdz ze sceny chłopino bo te farmazony Twoje są coraz gorsze.

20.02.2019 17:06

Jedni i drudzy siebie warci wczoraj. Ktoś kto twierdzi, że Liverpool był lepszym zespołem jest chyba mocno źle nastawiony na Bayern i z przyzwyczajenia ostatniej formy wypisuje takie głupoty. Ani Bayern ani Liverpool wczoraj nie pokazali nic co przechyliłoby szalę na czyjąś stronę. Fakt - ciągłe wycofywanie piłki do bramkarza i krótkie rozegrania były rozczarowujące i frustrujące ale zarówno FCB jak i LFC zagrali słabo.
Gnabry po raz kolejny pokazał to czego dawno nie mieliśmy na skrzydłach, czyli chęć gry i przyspieszenie (w drugiej połowie nieco zniknął) ale to jest typ zawodnika jakiego potrzebujemy, to samo Coman... Tylko on musi pozbyć się tego strachu przed kolejną kontuzją bo gra nieco asekuracyjnie. Podstawa to chyba to, że zawodnicy muszą sami uwierzyć, czerpać radość z gry i zaangażować się w pełni bo wydaje mi się, że mentalnie zespół nie jest w najlepszej dyspozycji.
W sytuacjach ofensywnych widać brak agresji z kolei, przeciwnicy wczoraj pogubili piłkę i byliśmy w sytuacji korzystnej z 3 zawodnikami a nasi bawili się w podania i kombinacje... brakuje mi szybkiej decyzji i strzału, zagrożenia a nie wejścia z piłką do bramki...

20.02.2019 10:48

Ja nie wiem co on bierze... gacie pełne przy podawaniu piłki do tyłu połączony z brakiem pomysłu gdy liverpool zrobił krok do przodu. Notoryczne wycofywanie piłki do bramkarza nawet jak znajdujemy się na połowie przeciwnika on nazywa dobrą grą....

20.02.2019 10:39

Kovac ma niesamowita zdolność odkrywania rzeczy oczywistych.
ostatnio odkrył, że tytuły zdobywa się defensywą (hmmm niesamowite, defensywe mamy dziurawą i nie potrafimy nikogo zdominować i nagłe olśnienie). Teraz odkrywa, że James gra dobrze a może jeszcze lepiej... czekam jeszcze na jego wypowiedź w stylu: "Lewandowski jako napastnik może strzelać jeszcze więcej bramek"

19.02.2019 14:55

Fantazja bilda? nie wierzę aby to była prawda.

18.02.2019 11:08

Wierzymy w Hasana i jego ponadprzeciętne umiejętności komunikacyjne. Życzymy sobie więcej takich bomb jak Alphonso Davies (bez urazy dla piłkarza) zaklepanych 6 miesięcy wcześniej.

06.02.2019 12:21

a Kovac swoje. po co ma grać najlepsza lewa noga w bundeslidze? Bo może grać słabsza :)

01.02.2019 10:57

Dlatego właśnie Van Gaal to był człowiek, który rozpoczął zmianę w Bayernie. Problem w tym, że na tej zmianie poprzestano a jedynie dokupywano zawodników, z lepszym bądź (niestety częściej) gorszym skutkiem. I nie zawsze tu chodzi o umiejętności sportowe tylko hamulcowego, który skutecznie powstrzymuje ewentualny rozwój i ofensywną taktykę działania "firmy" FC Bayern. Ewentualna zmiana pokoleniowa, która teraz ma nastąpić, może nawiązać do tamtej, ale czy będzie skuteczna - tego nikt nie wie. Moim zdaniem, za dużo kolesiostwa, Kovac, Hasan... brak im jaj do tego by zagrać ryzykownie. Van Gaal, Pep... oni właśnie robili a nie gadali, im można podziękować za sukcesy. Nie bez powodu nie zostali dłużej. HAMULCOWY OUT!!

01.02.2019 10:54

ooo Panie! Szaleństwo.

01.02.2019 10:32

Mnie się wydaje, że przewietrzenie składu pozwoli te puzzle ułożyć na nowo.
Robben, Ribery, Rafinha, Wagner - odejdą i będzie luźniej. Może z wyjątkiem Rafinhi to głównie Ci trzej prowokują te durne wypowiedzi o niezadowoleniu. Szkoda psuć sobie atmosferę w szatni w tym momencie jeśli wiadomo, że każdy z nich młodszy i lepszy nie będzie. Żadnej wartości już nie wniosą.

29.01.2019 12:15

Za chwilę będzie że James nie czuje się komfortowo w Monachium, po to aby za 2 dni puścić info że James zadaje kłam informacjom jakoby czuł się źle w Monachium. Żenada.
Tylko on jeden wie jak jest naprawdę a to nie zostaje ujawnione.

Osobiście bardzo bym chciał aby został.

15.01.2019 11:46

fajnie, cieszę się, że są wykonywane ruchy na rynku i Bayern nie powtarza swoich poczynań (a raczej ich braku) sprzed lat. To się ceni. Tylko czy trafiamy w środek tarczy? Czy Pavard jest tym niesamowitym zawodnikiem? Rozegrał 7 ważnych meczy w roku 2018, z których 3-4 można ocenić jako naprawdę solidne i błyskotliwe występy. Niemniej - cieszę się, że jest wprowadzana już jakaś świeżość :) brawo!!

09.01.2019 16:27

Myślę, że w przyszłym sezonie będzie grał tylko w rezerwach, potem wypożyczenie do jakiegoś hoffe i sprzedaż na koniec do innego Stuttgartu.

Edytowano : 2019-01-02 12:29:06

Obym się mylił ale... coś kiepsko widzę grę w pierwszym zespole.

02.01.2019 12:28

@gregor - dziękuję.
W zestawieniu na najlepszych LO był chyba na 4 miejscu. Dlatego zastanawia mnie gdzie on miałby mieć swoje miejsce. Jeśli na LO to Alaba idzie wyżej. Jeśli na ŚO to bankowo ktoś z BOA/HUM odejdzie... sam nie wiem, który powinien. Moim zdaniem po przerwie zimowej i jeden i drugi zaczną grać lepiej, każdy ma obniżkę formy ale potem następuje powrót :)

28.12.2018 11:59

Fajnie by było, gdyby trafił do nas, jednak trzeba pamiętać o tym, że taki piłkarz, mistrz świata, jest rozchwytywany na rynku, jeśli Bayern będzie czekał w swoim stylu to będzie grał gdzie indziej. Bo jakieś City go sprzątnie za $$ i tak się skończy.

Jak to jest z tym Hernandezem? to lewy obrońca czy ŚO?

28.12.2018 11:22

Robben, Ribery? Kto jeszcze? Boa? Trochę mi się wydaje, że Hummels. Z chęcią wywaliłbym ich. Problemem jest Sule, który może i jest tym dobrym chłopcem (póki co - bo dopiero co przyszedł i jest młody) ale jest słaaaaaabiutkim obrońcą z promieniem skrętu jak autobus z jedną osią skrętną. Strasznie mnie ciekawi, że każdy z piłkarzy postrzega Bayern jako jedną rodzinę ale tylko w sobie właściwym i dogodnym rozumieniu? w taki sposób nie działają dla dobra klubu.

27.11.2018 15:25

moim zdaniem dość sporo tajemnic w tych wypowiedziach. Wyczuwam lekkie zrezygnowanie ze strony Kovaca. Ostatni mecz może nie ale w rundzie wiosennej już będzie chyba kto inny na ławce. A szatnia na pewno nie stoi murem za nim:
"− Nasze relacje są bardzo dobre. Dla przykładu, rozmawiałem trochę z moimi zawodnikami. Ci, którzy ze mną rozmawiali, okazali mi wsparcie. Nasze stosunki są bardzo dobre − oznajmił Kovac."

Czytając między wierszami można dostrzec, że chyba nie wszyscy mają na to ochotę...

26.11.2018 16:25

Skończy się na kolejnym Rudym, Rode, bądź innym Sule (przepraszam - po prostu nie przekonuje mnie ten gość, jest drewniany o wielkim promieniu skrętu).

Chciałbym się oczywiście mylić co do powyższego, jednak obserwując nasze poczynania na rynku transferowym to jest to mało realne. Tymbardziej mając na ławce Kovaca, który nie ma swojego zdania na temat składu. Nawet za Guardioli nie otrzymaliśmy hitów transferowych to za Kovaca mamy je otrzymać? i cyk 200ml € zostanie w kasie klubu. potem wygramy z FSV Mainz 2:1 i Uli powie, że jak widać nie potrzeba mieć 200mln € by kadra była kompletna, i cyk po temacie :D

15.11.2018 11:08

A w jaki sposób Mbappe chciałby do nas dołączyć jeśli cały piłkarski świat widzi jak Hoeness żydzi na wzmocnienia. Mbappe by do nas dołączył i co.... nie miałby kto za nim nadążyć. Druga strona medalu jest taka, że takie gwiazdy dołączają do zespołów gdzie jest cały zlepek mniejszych czy większych "gwiazd" i gwiazdeczek.

09.11.2018 11:59

Żeby to się nie skończyło tak, że będzie 4 sezony grał w U-21 a potem z drużyny rezerw będzie pukał do pierwszego składu :D

29.10.2018 16:56

opcja 1) Rok 2021 - Hoeness po 344 pytaniach na temat Piątka ujawnia, że Bayern mógł go kupić ale Piątek wybrał inną filozofię futbolu a Bayern nie zwykł zmieniać swoich przyzwyczajeń!

opcja 2) stał się cud. Piątek w Bayernie. Przesiaduje na ławce rezerwowych 3 sezon i postanawia odejść do klubu gdzie regularnie może liczyć na grę.

Chłop ma 23 lata i jeśli nie trafi w oknie zimowym do Bayernu, najpóźniej w lato, to już nigdy! On już teraz musi być zmiennikiem Lewego a nie za 3-4 lub 5 lat. Teraz i kropka. A nie, że mamy zmiennika Wagnera, która w żadnym wypadku nie będzie nigdy już stanowił o sile Bayernu. Nie szukajmy drugiego Pizarro!

12.10.2018 16:23

Renato wczoraj porobił Polaków w te kilkanaście minut. Abstrahując od gry naszego łapacza Fabiańskiego, to świetnie się odnajdywał na boisku. Oby tak dalej.

12.10.2018 10:34

no to udowodniłeś, że mało który, świetny zawodnik będzie chciał wiązać się kontraktem z Bayernem. Oczywiście za rządów Hoenessa.

21.08.2018 15:49

Choć to pewnie nieprawda to bardzo bym chciał Rebicia w naszych szeregach, potrafi rozegrać i dograć do napastnika, stworzyć zagrożenie. No chyba, że to samo będzie grał Gnabry i w końcu Coman ;)

25.07.2018 17:16

Wg transfermarkt, szansa Boa na odejście do PSG 49%, notowany wzrost. Ciekawe.

Swoją drogą, jak jest z Thiago? Najpierw wg wypowiedzi nie ma kontaktu z klubami ale potem, że jest kontakt z agentami i szukają rozwiązania.

25.07.2018 11:18

Czekanie przy takich transferach nie ma sensu, Jeśli Pavard zagra kolejne mecze na tym samym poziomie, to będzie od przyszłego sezonu grać w City, PSG, Tottenhamie, Man UTD czy podobnym klubie, który wyskoczy z 50+ mln €

05.07.2018 16:51

co to jakaś dziwna moda na decydowanie o zakończeniu kariery w reprezentacji? Do reprezentacji jest się powoływanym i nie ma tu miejsca na "zrywanie kontraktu". Zakończyć można karierę sportową a nie występy w reprezentacji.

03.07.2018 14:05

Potrzebny nam zrywny szybki skrzydłowy o dobrej technice, zdecydowanie to powinno się wydarzyć!

02.07.2018 15:34

Jeśli nie będą odbierać telefonów, to skąd będą mieli wiedzieć czy kwota transferu nie wynosi 200mln € ?
Cyrk to już jest.

06.06.2018 10:04

to juz jest tak abstrakcyjne, że ciężko w to uwierzyć. Ribery i Robben to przecież od kilku sezonów nie są gracze perspektywiczni tylko tacy, którzy po prostu są w zespole i młodsi nie będą. Zrozumiałbym sytuację odwrotną, gdyby to młodzi zdolni i utalentowani skrzydłowi mieli blokować transfer Ribery lub Robbena. Wydaje mi się, że czekają też na Kovaca i jego opinię co zmienić na skrzydłach, bo może się okazać, że za rok to wszyscy konkretni skrzydłowi będą na nowych kontraktach w dużych klubach a kolejni wolni będą odstawać o lata świetlne od nich. Pamiętajmy, że zmian teraz nie było bo Jupp był tylko do końca sezonu więc istniało ryzyko, że z nowym zawodnikiem nie nawiąże rozwojowej współpracy, a Kovac będzie miał za zadanie pracować długofalowo.

24.05.2018 10:13

więcej drewnianych kloców typu sule i martinez i będzie skład drewna. Wagner to tez taki palik który potrzebuje 10metrów do zawrócenia. Czekam na kolejne mega transfery z niemieckiej ligi.

12.05.2018 17:27

naprawdę nie rozumiem, co siedzi w głowach włodarzy, że taki Rafinha dostaje kontrak -.- Dramat podobnie jak Sule, zachowują się jak okręgówka. Mam nadzieję że Sule usiądzie na dobre na ławce w przyszłym sezonie.

12.05.2018 16:25

kyrk na cółkach.
Jestem ciekaw, jak wyglądają statystyki ilościowe oraz czasowe kontuzji zawodników w topowych klubach europejskich, Śmiem twierdzić, że jesteśmy nr1 w Europie. Nie wierzę w to, że to zawsze pech zawodników, ewidentnie coś szwankuje z przygotowaniem zawodników do rozgrywek.

09.05.2018 11:45

to jest niemożliwe. Jeśli tak się stanie - przeproszę :)

04.05.2018 09:36

Pamiętajmy, że jest jeszcze szansa na to, że nie wykupimy Jamesa. Jeśli Frank i Arjen zostaną, to mamy pełny skład. Uli musi nieźle palić, to już jest zbyt grube, żeby to pojąć :) A tak poważnie, to potrzebujemy na KAŻDEJ pozycji mocnych nazwisk popartych umiejętnościami. Atak OK, Środek pola z Jamesem i Thiago OK, skrzydła do wymiany na naprawdę mocnych typów (bez oszczędzania), obrona zdecydowanie do poprawy. Przykro mi, ale nie widzę za bardzo miejsca dla tak mało zwrotnego i mało dynamicznego zawodnika jak Martinez. Wiem, że często ratował nam tyłek, ale jeśli poprawimy grę na w/w pozycjach to nie będzie musiał ratować i mniejsze prawdopodobieństwo baboli będzie. A Martinez zwalnia grę niestety. Podobnie jak Sule, żaden pierwszy skład tylko zmiennik, gość ma możliwość podania czystego do przodu to biegnie jak kaczka i podaje do bramkarza.... nóż się w kieszeni otwiera.

02.05.2018 16:03

ile było zagrań ręką bo przestałem liczyć ;)

01.05.2018 21:36

fajnie, tyle, że 20latek powinien regularnie grywać w podstawowym składzie. w takim Realu czy Barcelonie są wprowadzania zdecydowanie lepiej do pierwszej drużyny. Pytanie czy są po prostu lepsi czy u nas coś szwankuje w juniorach.

28.04.2018 13:34

nie wiem jak można jeszcze wierzyć w spektakularne transfery, bo jak już można było zauważyć, spektakularny transfer w słowach Ulliego znaczy co innego niż na całym świecie. Nie jestem za tym, aby bez sensu wydawać 100mln na 18-letniego grajka, który poczuł, że jest Panem świata ale nie możemy odpuszczać renomowanych marek na rynku transferowym z powodu 15-20mln różnicy. Wydaje mi się, że Bayern jest za mało zdeterminowany na poważne transfery, zbyt szybko odpuszczają jak ktoś chce więcej niż Bayern chce dać. Moim zdaniem, gdyby Bayern zakupił mocne nazwiska, podniósł by atrakcyjność BL bo inne zespoły też mogłyby zacząć "grać" ofensywniej na rynku. Póki co to mam wrażenie, że reszta zespołów jest w cieniu Bayernu też pod kątem transferów, robią tak jak Bayern, średniaki kupują za 3-5mln, Borussia przypomina mi Ajax, który wypuszcza ukształtowanych zawodników, Bayer to samo. A powinni ruszyć zdecydowaniej i podniosłoby to poziom BL i atrakcyjność dla kolejnych mocnych zawodników. Biznes robi biznes, ale jak się stoi w miejscu to sam się nie będzie robił.

28.04.2018 13:29

śniło mi się, że po 30minutach dostawaliśmy 0:3 od Eintrachtu :P

28.04.2018 12:58

Głupoty - to nie jest dembele czy inny półgłówek. Lewy jest profesjonalistą i wie o tym, że więcej by stracił niż zyskał takim zachowaniem! Każdy ma lepszy - gorszy okres, każdy gdzieś pasuje lepiej lub gorzej, ale na pewno nie jest tak, że nagle by odpuścił treningi, przed mistrzostwami świata, w momencie decydującym ligi mistrzów gdzie nie jest nic stracone.

28.04.2018 12:57

To już jest żałosne, jak dla mnie to już zamieniło się w efekt bezsilności, dziecinności realu.

21.04.2018 11:37

@Koepke, ale jak to 3 nietykalnych bramkarzy? nie ma nietykalności. To co robi Ulreich, pokazuje jaką drogę przeszedł i czego się nauczył. Ja w nim widzę ogromny potencjał, bardzo dużo nauczył się od Manu i to widać w interwencjach. Loew na pewno nie spojrzyk na obstawę bramki, że ma 3 nietykalnych, po to każdy rozgrywa mecze i pokazuje się z jak najlepszej by wystąpić na mundialu.

18.04.2018 12:48

@xeremeleque - jak wpiszesz znak procent to tak sie dzieje :)

14.04.2018 12:09

@Rizzitelli - może i masz rację, ale tego nie wiesz na pewno. Podobnie James też nie był numerem 1 na liście

14.04.2018 11:19

Jaka była prawda, Bobic nie powie. Naszczekał w mediach bo jest sfrustrowany. Wiadomo, ze nie jest fanatykiem Bayernu i lubi pluć jadem. To będzie słowo przeciw słowu, tak było jest i będzie. Dowodzi to jednego - jeśli Bayern chce - Bayern to ma. Świadectwo siły, koniec kropka.

14.04.2018 10:45

tak oczywiście pecha mieliście. Frank też miał pecha jak trafił prosto w bramkarza w świetnej sytuacji, gdyby wtedy trafił, pokrzyżowałoby to plany Sevilli, wtedy musieliby strzelić 3 gole do awansu. Lewy też miał pecha gdyby trafił w światło bramki a nie obok to padłby gol.
trzeba było grać na 100% a nie na 0:0 to nie musielibyście teraz biadolić.
Pecha to miało Juve.

13.04.2018 14:48

aż trudno w to uwierzyć, że przy tak agresywnej grze obyło się bez poważnych kontuzji. To absurd jakiś - bo przy nic nie zapowiadających sytuacjach, nasi padają jak muchy i pauzują przez 3tygodnie minimum :(

12.04.2018 15:43

Mocno - ale prawdziwie.
Choć jak się przyjrzymy dokładnie - faul niby był, jednak mam nieodparte wrażenie, że przeciwko Realowi taki faul na pewno nie zostałby odgwizdany :)

12.04.2018 11:47

Jeśli go nie wykupią to ja już naprawdę nie wiem kogo mają zamiar szukać!!

02.04.2018 15:15

czyli standard, przyjdzie jakiś nieopierzony za 5mln i będziemy udawać że mamy skrzydła. Ważne że Rummenige będzie rozmawiał z Ribery i Robbenem, może w nowym 5-letnim kontrakcie wpisze im klauzulę, że ich wiek będzie się obniżał?
Kto wie, Rummenige potrafi zaskoczyć!

26.03.2018 10:58

właśnie dostałem maila z labotiga że książka wysłana ;o, szybciutko ;)

15.02.2018 11:10

udało się :D zaraz pod Manu jestem :D :)

08.02.2018 10:22

kurde drugi dzień szukam i nie potrafię znaleźć :(

07.02.2018 09:50

Jeśli to prawda to Real się niexle skompromituje. Jak dzieci we mgle, oddamy, nie oddamy... oddamy, odbierzemy. Sam James powinien grubo zastanowić się nad tym wszystkim bo jak nie grał na topie to mieli go gdzieś, teraz udowadnia to nagle go kochają i potrzebują spowrotem.

03.02.2018 11:05