dla mnie on po prostu blokuje miejsce w składzie oraz fundusz na pensje. Sprzedać oddać, cokolwiek.
02.02.2018 13:56
@MarcinRulez - nie żartuje :D mail przyszedł od: Wydawnictwo SQN / Labotiga.pl, a temat: Akcja Bayern Monachium: Zgłoszenie przyjęte! ⚡ :)
Edytowano : 2018-01-20 09:42:43
Poszukajcie w spamach, śmieciach cokolwiek... albo w jakimś wątku jeśli używacie gmaila, choć mi na gmailu przyszedł jako zupełnie nowy temat
20.01.2018 09:41
dostałem potwierdzenie z wpisem do projektu :)
19.01.2018 11:35
@admin
OK ja teraz dopiero zaskoczyłem, że wszystkie nazwiska będą na okładce hahahaha.
Myślałem że tylko moje ....
Edytowano : 2018-01-17 10:50:48
fajna siara :D
17.01.2018 10:50
wpisane, książka zamówiona :D
ale... ten wpis w książce czy na książce będzie powiązany z tym zamówieniem zakupu książki czy jak no bo nigdzie nie jest to opisane. Czy trzeba zakupić książkę później po opublikowaniu listy kto gdzie się dostał.
17.01.2018 10:27
super :) Ciekaw jestem tylko czy będzie skuteczny :)
21.12.2017 10:16
ale mi podniósł ciśnienie... JAVI?!!!!
Wiedziałem, że będą jaja jak będzie grał i były.
28.09.2017 10:59
Martinez.... no to będą wjeżdżać w nas jak w masło....
27.09.2017 20:13
ja pierdziele. za 10min spóźnienia, 3 lata bym za darmo chodził do roboty.
13.09.2017 15:35
oooo Panie!!!
życzę :)
i czekam :)
12.09.2017 12:31
Pierwszy raz od naprawdę długiego czasu nie mam ochoty oglądać tego meczu. Znów wypowiedzi z szacunkiem aż do porzygu w stronę przeciwnika, cieknący miód o każdym przeciwniku jakim by nie był. Rozumiem, szacunek, respekt, ale bez jaj. To tylko Anderlecht, Bayern powinien ich przejechać, ale pewnie będize męczarnia, podawanie do tylu, obawa przed szybkim atakiem, wycofywanie i tyle.
Nie oglądam.
12.09.2017 11:01
ciężko tu porównywać, kto jest lepszy na jakiej pozycji bo w PSG są duże nazwiska, ale moim zdaniem to zlepek a nie kolektyw. My gramy zawodnikami, którzy mają już doświadczenie w Bayernie i uzupełniliśmy skład o dobrych graczy. PSG ma na każdej pozycji grube miliony ale trochę bez głowy poukładane. Na pewno trzeba uważać na Cavaniego, bo co rusz dostaje piłkę na wyjście a jak wiadomo nasza obrona nie jest mocna w takim elemencie. Jeśli zagramy zespołowo tak jak potrafimy to moim zdaniem rozmontowanie i zmęcznie PSG to kwestia czasu. Najbardziej obawiam się ciągłej gry na Neymara bo za którymś razem się przedrze, zdobędzie pole i dogra na dobieg do Cavaniego a wtedy będzie problem. W związku z tym, PSG na pewno nie będzie też się bronić tylko i będizemy mieć szansę na szybkie wyjście i kontratak, warunkiem jest bardzo szybka gra skrzydłem i odwaga, uważam, że Coman powinien grać od początku.
08.09.2017 09:56
Ja powiem tak: rozwinął się niesamowicie! ostatnio gdy oglądałem go w akcji to z przyzwyczajenia, nie widząc twarzy bramkarza, mówię: "Pięknie Manu" :) Bardzo widać że skorzystał ze szkoły jaką daje mu Neuer :)
22.08.2017 09:14
Nie wierzę w niektóre komentarze :D chłopaki zagrali 100% inaczej w stosunku do sparingów, był to tak naprawdę pierwszy mecz w sezonie, pokazali klasę i charakter a tutaj i tak narzekanie :D
Tolisso miód, Kimmich miód, Rudy - tak jak powiedział Suele... niedoceniany, bo dla mnie zagrał kapitalne zawody. Vidal walczył jak zwykle. Bardzo ładnie widać było zaczątki gry kombinacyjnej i podań do przodu, wymaga to jeszcze zgrania bo przecież wczoraj zagraliśmy 3 nowymi zawodnikami i to w pozycjach które wymagają rozgrywania więc trudno oczekiwać od razu 100% skuteczności podań do Lewego, który wczoraj - owszem - meczu życia nie miał, ale narzekać i go skreślać? śmiech.
Brawo FCBM, Mia San Mia!!!!
19.08.2017 09:14
To już są cyrki.
Jak to jest możliwe, że w innych top klubach takie sytuacje są sporadyczne a u nas stały się normą?
Czy zarząd tego nie widzi, że jest z tym poważny problem?!
Co rusz to informacja - kontuzja eliminuje na dłużej. Problem powazniejszy niż początkowo przypuszczano. Uraz łydki wyklucza na miesiąc dłużej niż prognozowano.
Naprawdę nie potrafię w to uwierzyć, że takie akcje się dzieją i nie ma żadnej reakcji "działaczy" bo już mam spore wątpliwości co do ich zasadności pracy. W tym wszystkim naprawdę bardzo szkoda mi samych zawodników.
Edytowano : 2017-08-10 10:28:18
A i jestem pewien, że to nie koniec takich informacji :)
10.08.2017 10:27
no i teraz Wenger będzie się chwalił że rozpracował Bayern :D
19.07.2017 15:29
co za chiński półsędzia... spalonego nie było !!
19.07.2017 13:56
Alexis nie poleciał bo nie wiedziałby z kim trenować :D
Swoją drogą, uśmieję się do łez jak będzie 4:0 lub 5:1 :D
ale to tylko przedsezonowy mecz więc.... może pogromu nie będzie ;)
19.07.2017 13:47
Douglasie. Lubiłem Cię. przestań uprawiać dzień po transferze bełkot. Marzył. jutro się dowiemy, że za bajtla miał nad łóżkiem plakat Del Piero.
13.07.2017 15:01
Auba do Chelsea :P 36% szans :)
11.07.2017 13:11
transfermarkt na razie pokazuje 34% szans na ten transfer i rośnie. Ale jestem nakręcony na taki transfer, dobre nazwisko, dobra klasa zawodnika, mega ważny ruch! 25 lat i wiele przed nim, przy Vidalu, Thiago, Lewym i szybkich skrzydłach to będzie moc!!
11.07.2017 13:03
Mimo bardzo słabiutkiego zeszłego sezonu - ja w niego ciągle wierzę, wcale nie będę obrażony jeśli zostanie, jestem pewny, że przyszły sezon będzie zdecydowanie lepszy w jego wykonaniu. W końcu to brazylijczyk i panowanie nad piłką ma bardzo dobre, a do tego szybkość.
01.07.2017 13:09
Ale skąd można wiedzieć czy Tolisso będzie wzmocnieniem czy jedynie uzupełnieniem składu? Przecież pojawiły się spekulacje nt zmiany systemu gry, może właśnie Tolisso ma być ważnym elementem, wzmocnieniem nowego systemu gry?
Ale skoro mówisz, że nawet Thiago nie był ściągany jako wzmocnienie tylko jako uzupełnienie składu to ja wychodzę. Do widzenia.
30.06.2017 15:07
to będzie nasza bomba transferowa! Usiądzie na ławce bo za młody i będzie tykać. potem wybuchnie.... ale z chęcią odejścia.
30.06.2017 11:53
Czyli tak jak myślałem :D
znowu nakupiliśmy grajków którzy grać nie będą, bo będą staruszkowie biegać, a młodszych od naszych staruszków światowej klasy piłkarzy kupić nie chcą :D
Kto im każde budować skład cały w oparciu o 30 letnich zawodników? Obecnie taki już mamy.
Wystarczy kupić 1 lub 2 piłkarzy w okolicach 25-28 lat i mamy bardzo dobre wzmocnienie/uzupełnienie składu. Ale po co, skoro można zostawić to co jest a młodzików zostawiać na ławce i kazać im uczyć się ciepliwości :)
29.06.2017 09:10
Ta bomba będzie podobnej konstrukcji jak Yarmolenko. Nikt wyżej notowany do nas nie przyjdzie.
27.06.2017 11:58
ale ten Kucharski się miota jak g.... w przeręblu z tymi wypowiedziami, czasem mi się wydaje, że on sam nie wiem co gada. Następnie dostaje po uszach od samego zainteresowanego i mówi całkiem co innego.
26.06.2017 17:22
dwóch się kłóci, jeden i drugi pokazują różki co na tym poziomie nie przystoi :)
A saga z "nowinami" o Alexisie ciągle się toczy, co rusz mamy do czynienia z tymi samymi informacjami tylko inaczej nazwanymi. Bleeeeeeeeeeeeeee.....
26.06.2017 15:55
Ciekawe czy to prawda, chociaż on w Bayernie najzwyczajniej w świecie się męczył, bardzo dużo od niego oczekiwałem, spodziewałem się mega szybkiej gry z jego strony, ale też taktyka FCB nie była idealna dla niego.
Szkoda, ale powodzenia :)
14.06.2017 11:04
Nie wiem czy to dobry ruch. 20, 21-latkowie w takim Realu czy Barcelonie wchodzą regularnie do gry, u nas przychodzi chłop 25 letni po 4 sezonach ogrywania, potem jest problem bo nie jest tak dobry jak się wszyscy spodziewali.
Moim zdaniem, powinien regularnie, ale nie tak "regularnie" jak Sanches się ogrywać w pierwszym składzie, a jestem pewny, że byłby z niego taki ktoś jak Asensio np.
14.06.2017 10:53
no i pewnie on wyląduje (lub ktoś tego pokroju) w FCB, następnie trafi do rezerw celem ogrywania się, potem nagle 2 mecze w pierwszym składzie i okaże się, że nie jest zadowolony ze swojej pozycji i sprawa z nim ucichnie, trafi do jakiegoś średniaka bo się nie sprawdził :D
26.05.2017 17:41
Teraz na pewno będzie więcej grał, FCB ma wobec niego plany, inaczej by go nie wykupowali, więc myślę, że od przyszłego sezonu Coman będzie regularny, a to mu pomoże pokazać wszystkie umiejętności, no i ta szybkość
27.04.2017 15:34
Moim zdaniem to Dolberg z tego co opisał Stevens posiada jedynie: młodość.
Obejrzałem przed chwilą jego 10 (niby) TOP goli i w żadnym z nich nie zauważyłem niczego spektakularnego, szybkiego, technicznego. 3 z nich były strzelone w drużynie Ajax A1, Gdzie obrona jest na poziomie podwórkowym. A nawet przy golach strzelonych w pierwszej drużynie, obrońcy przeciwników zbytnio nie nękali Dolberga. Obawiam się, że gdyby przyszedł do nas to nagle okazałoby się, że sobie nie radzi na poziomie BL, a co dopiero w europejskich rozgrywkach. To byłby taki drugi Petersen, takie moje zdanie.
27.04.2017 14:56
nooooo!! świetny ruch, teraz niech ściągają ludzi, którzy potrafią z Thiago współpracować.
27.04.2017 12:37
Może będzie rewolucja po tym meczu w Bayernie :) byle nie oparta na klubach z drugiej ligi niemieckiej :D mam totalnie wywalone w tym sezonie na to co oni grają. trochę więcej zdecydowania i odwagi w grze z przodu, od tego bym zaczął :)
27.04.2017 09:38
Tak. Skończą się bezsensowne kółeczka w środku pola i straty piłki :) Tak, to koniec, szkoda, że w ten sposób, ale widać po Lahmie, że on już nie ma tej sprawności fizycznej i koordynacji ruchowej co 5lat temu. Nie byłoby sensu przedłużać jego kariery i mam wielką nadzieję, że słowa Carlo o chęci nakłonienia Lahma do kontynuacji nie przejdą w czyny :) Dzięki Philipp za świetne lata, gratuluję sukcesów, byłeś jednym z najlepszych bocznych obrońców w historii.
27.04.2017 09:32
tia... dobrze powiedziane: BYŁBY :)
ale nie będzie, bo Bayern nigdy nie zdecyduje się na kupno tak znanego nazwiska.
25.04.2017 14:48
jak zwykle, w stylu zarządu FCB :) Ja obstawiam, że go nie wykupią, potem wróci do Juve, tam się okaże, że gra rewelacyjnie.... Moim zdaniem, to FCB ma problem z wykorzystaniem potencjału zawodników. Kiedyś byłem bardzo przeciwny takiemu tłumaczeniu, ale... z czasem to staje się, taktyka jest nudna, przewidywalna, mało szybkiej gry toteż ciężko wykorzystać techniczne możliwości i szybkościowe takich zawodników jak Coman. Oby to wszystko się zmieniło, oby...
25.04.2017 10:27
ale żeby się męzyć w 22 przeciwko 20?!!!!!! Wstyd! krystynka w szpilkach cieszy sie z gola z ewidentnego spalonego, wszystko jasne :)
18.04.2017 23:04
Ktoś może kojarzy czy Heineken z jakimś kodem spod kapsla umożliwia obejrzenie? Bo nigdzie nie potrafię znaleźć info żadnego :/
18.04.2017 11:51
A co ma powiedzieć innego. Fakt jest taki, że musimy go przypilnować, bo nieraz pokazano, że w meczu z outsiderami ligi Crystiano nie ma życia, więc nie widzę problemu aby to nasi pozwolili mu tylko pokazywać się przy wyjściu na boisko.
14.04.2017 14:44
i tak pewnie będzie tylko jeden piłkarz kupiony (o ile to nie będzie wolny transfer)
ale jeśli stanie się niemożliwe i kupieni będą zawodnicy na każdą wymienioną pozycję, to pewnie będzie to wyglądało tak :D
BRAMKARZ: Rene Adler
PRAWY OBROŃCA: Rick Karsdorp
ŚRODKOWY POMOCNIK: Omar Mascarell
SKRZYDŁOWY: Julian Brandt
NAPASTNIK: Kylian Mbappe
tak więc będą grube wzmocnienia :D Pionki do ławki, nagle się okaże, że będą musieli zagrać to wyjdzie, że nawet z przyjęciem piłki będzie problem bo nie grają na codzień. W mojej opinii trzeba kupić kogoś na kim można oprzeć grę, zaufać, że piłkę przytrzyma, ogarnie, nie spanikuje. Ale.... o tym to można pomarzyć :)
14.04.2017 14:40
w życiu nie wydadzą 100mln na jednego zawodnika. Bayern kupuje tylko takich zawodników jakich kupuje. Zarząd twierdzi, że tak ma to wyglądać, że to będą gwiazdy. Ale mnie to bardziej przypomina stwierdzenie: "że nawet ślepej kurze trafi się ziarno". Trafili z transferem Robbena i Riberyego, ostatnio Lewy, Thiago widać, że dołącza do tego grona. Ale reszta to po prostu dobrzy zawodnicy. Wymieniona przeze mnie czwórka to rzeczywiście gwiazdy, ale to nie może tak wyglądać, że gwiazdy są eksploatowane do ostatniego momentu bo wygląda to tak jakby brakowało pomysłu zarządowi na drużynę patrząc przyszłościowo.
13.04.2017 12:28
Gdybym wrócił z jakichś zaświatów i przeczytał te komentarze - to wyobraziłbym sobie ten wczorajszy mecz jako deklasację ze strony Realu i ogromnego pecha, że nie udało im się strzelić co najmniej 5 goli. W mojej opinii to był wyrównany mecz ale druga żółta (swoją drogą, bardzo mocno wątpliwa decyzja co do wyrzucenia - Ramos by nawet za to pierwszej żółtej nie ujrzał) totalnie zmieniła obraz gry i nie ma co się dziwić, że musieliśmy się bronić w taki a nie inny sposób. Thiago musiał zmienić styl, następnie został sam w środku więc przy mocnym pressingu ze strony Realu było możliwe wybicie piłki do przodu lub narażenie się na stratę i groźny atak. No cóż... ciężko grać w 10 na 11 ale opinie, że Real zlał Bayern, obnażył i pokazał jak daleko Bayernowi do czołówki to nie wiem... chyba za bardzo na gorąco ktoś podszedł do komentarza po meczu :) Mecz jest otwarty, to jest 2:1 a nie 4:1. Przestańcie lamentować. Po to jest rewanż by go zagrać a nie odpuścić bo się pierwszy mecz przegrało 2:1
13.04.2017 12:08
nie ma co się spinać po tym meczu. Co prawda liczyłem, że nie damy sobie tak hasać Hoffenheim, bo w niektórych momentach to mi się wydawało, że nie mają żadnego respektu ale cóż... w drugiej połowie Bayern zagrał po swojemu a sił TSG już nie miało takich jak na początku meczu, to pokazało, że mieli plan - strzelić, i oszczędzać siły. Ewidentnie widać było brak Thiago, zmiennicy, którzy wczoraj wystąpili to totalny brak ogrania, zgrania etc... Sanches złapie formę, spokojnie :) już było widać (moim zdaniem), że jest pewniejszy w grze niż jeszcze 2-3m-ce temu (wiem, dużo strat, ale coś sprytnie kombinował) Coman... jak pójdzie na pełną szybkość to na 2metrach zgubi obrońcę, co w końcu wczoraj robił!!
Moim zdaniem - wielkie brawa dla Ullreicha :) w takiej hegemonii bramkowej jaką mamy cięzko, nagle wejść i grać na poziomie, a on to zrobił.
Ciekaw jestem Sebastiana Rudy - bo wczoraj spuchł w grze na pełnych obrotach, a mecze z mocnymi rywalami będzie miał częściej niż w Hoffenheim i terminarz będzie bardziej napięty, nie będzie to 1 mecz na tydzień, póki co to nie uważam, że to dobry ruch, branie go do drużyny.
05.04.2017 10:20
no to mamy ciężkie zabawki w kwietniu. Z drugiej strony, na kogo byśmy nie trafili to i tak stawką takiego meczu jest to samo, awans dalej. Najbardziej jednak drażni mnie fakt, że Atletico tego nerwuska sie przeczołga dalej i będzie pajacował przy linii bocznej w następnej rundzie ;(((((((
17.03.2017 12:55
Marienplatz, ja pomyślę odwrotnie - byłby niezwykle słaby, gdyby mając tyyyyyle miejsca nie potrafiłby zrobić tego co zrobił, na 100%. A w ten sposób udowodnił, że ma w głowie pomysł, realizacja tych pomysłów w trudnych sytuacjach przyjdzie z czasem. Nie teraz, kiedy gra po 10min raz na dwa-trzy spotkania.
08.03.2017 09:19
Wenger, weź przestań pieprzyć farmazony. Obejrzyj sobie powtórkę na spokojnie i wypowiedz się. Koscielny był za Lewym, przewrócił go i nie miał kontaktu z piłką, więc rozumiem, że to nie faul. Ciekawe. "Później to już było niemożliwe, aby zdobyć cztery bramki w dziesiątkę." - czyli wcześniej naprawdę wierzyliście że to możliwe? - to dobrze, nadzieja umiera ostatnia.
08.03.2017 09:16
Następnym razem Walcott swoje zaangażowanie pokazuj po sportowemu, tak jak strzeliłeś bramkę a nie prowokując Alabę :) Fakt, Arsenal zagrał naprawdę dobrze w pierwszej połowie i lepiej od nas, ale.... nie oszukujmy się, starczyło im sił na 35min meczu, a karny i utrata zawodnika w mojej opinii - to efekt właśnie takich sił.
08.03.2017 09:02
Oglądałem ten mecz od drugiej połowy - nie wiem jak wyglądała pierwsza ale w drugiej części atletico nieraz było zmuszone bronić w 11, wymiana akcja za akcję, ale mimo wszystko przewaga Bayeru była widoczna. Bayer praktycznie bez szans na awans przy tylu straconych golach u siebie. Simeone zaś będzie strugał pawiana w następnej rundzie.
22.02.2017 09:37
Brawo :) wyrwaliśmy 1 pkt berlińczykom! Gdyby nie szczęście, to bylibysmy gdzieś w połowie tabeli - i było to właściwe zobrazowanie formy naszego składu :) Ważne, że nie przegraliśmy ;)
A tak na serio - to chciałbym aby Ancelotti przestał pieprzyć farmazony, że Sanches to, Sanches tamto, że niby nie widział takiego talentu. Mina Renato na ławce mówiła wszystko - życzę mu, aby odszedł gdzieś z Bayernu - bo obawiam się, że Europa straci ogromny talent.
20.02.2017 11:04
Niech już wracają i mam nadzieję, że to będzie koniec kontuzji u nas!
17.02.2017 17:27
Nie przekonuje mnie na tej pozycji, tak jakby bez wyrazu, bez błysku. Istotą w tym wszystkim jest to aby grał regularnie na tej pozycji i cały czas się na niej pokazywał a nie wszędzie i nigdzie, tak jak do tej pory
17.02.2017 17:24
@Rafaelo - Ale Cię poniosło :)
Bayern jak dokonać transferu "gwiazdy" i jest to inna niż gwiazda niemieckiej ligi to po prostu ucisza temat i nic z tego nie wychodzi :) Ty razem będzie podobnie. Będzie jakiś patyczak na zmiane za lewego, coś pokroju Schürrle, co ginie w innych ligach. Wyskoczy z zaplecza 2 Bundesligi i będziemy na siłę mieć z niego pożytek w 1 na 20 meczów.
17.02.2017 12:59
Apropo Muellera, to wczoraj było to co było u niego w zeszłym sezonie, był gdzie być powinien, zrobił to co mu w tym sezonie kompletnie nie wychodziło, czyli pewnie przełożył i nie było w tym pokractwa żadnego czym nas raczył od jesienie 2016 :)
16.02.2017 10:31
Wenger. Proszę przestań. Dziwny mecz?! zagrał Arsenal dobrze przez 20minut pierwszej połowy a nie całą pierwszą połowę. Fakt Arsenal miał swoje okazje w pierwszej połowie, ale na tym to polega, żeby to wykorzystać, równie dobrze można powiedzieć, że Bayern miał też swoje szanse w pierwszej połowie i mogło być 3:0. Fajna szybka gra ze strony naszych, w końcu gra do przodu a nie tylko na środku boisku i wycofanie do bramkarza.
16.02.2017 10:12
Brawa wielkie dla każdego z naszych zawodników, Bardzo ładnie i sprawnie się uzupełniali na boisku, brakowało mi nieco Costy w tym meczu, tak jakby był przygaszony ale z drugiej strony miał trudniejsze zadanie na swojej stronie niż Lahm i Robben. To co "sędzia" podrukował to jego ale to i tak nic nie pomogło :) Fakt jest taki, że tak jak napisał luu1986, Carlo powinien korzystać ze zmienników bo Xabiego i Lahma zabraknie w następnym sezonie więc nie ma sensu "oszczędzać" ławki. Zresztą pisałem już o tym wczoraj przed meczem, żeby ogrywać następców przy jednoczesnym korzystaniu z doświadczenia i obecności (jeszcze) dwóch weteranów.
16.02.2017 09:42
za tego karnego dla arsenalu, ten "sędzia" powinien odgwizdać rękę w polu karnym arsenalu.
15.02.2017 21:34
@pk - może i opatrznie i okrętnie, masz rację :) najważniejszy jest wspólny cel, pełne zadowolenie po meczu!! :)
15.02.2017 15:55
wąską grupą zawodników jest kadra meczowa drużyny i trochę przeczysz sam sobie pisząc o dyspozycji na treningach i jakichś powodach decydujących o tym, że Alonso ciągle biega od 1minuty. Więc albo:
1) decydują treningi i dyspozycja
albo
2) decydują widzimisie trenera i jego wąska grupa, wokół której się porusza.
Nie można być Kroosem 10 lat starszym i skorzystać tylko z raz na jakiś czas dobrego zagrania a resztę atutów zostawić daleko za sobą i o nich zapomnieć.
Mnie chodzi o to, że jeśli od początku sezonu nie przynosi to efektu i po przerwie zimowej nadal bez efektu to ile razy można ciągnąć wątek Alonso od 1minuty, mimo, że udawało mu się zagrać solidnie.... czasem. Ale solidnie to można grać w Wolfsburgu, Freiburgu czy np. Legii. w Bayernie trzeba grać zdecydowanie lepiej. Pamiętajmy, że Alonso odejdzie na emeryturę więc zamiast ogrywać od teraz kogoś i mieć do współpracy ALonso ze względu na doświadczenie to prawdopodobnie my uderzymy od nowego sezonu z nieogranym biegającym kołkiem w środku pola i będzie lament.
Moja myśl: Alonso zaczyna zawsze już na ławce i wchodzi na ostatnie 20minut.
15.02.2017 15:30
@pk - zastanawiam się, czy zdajesz sobie sprawę, że trening nie daje efektu punktowego, pozycji w tabeli.
To mecz weryfikuje i daje wymierne efekty - a skoro w meczu nie widać efektu z postawy Alonso, to należało w meczach typu Ingolstadt dać próbę innym. Chyba, że wierzysz, że Carlo to wizjoner i wróżbita i przewiduje jak wypadnie w meczu Alonso a jak kto inny. Jeśli jest tak jak mówisz - to bardzo słaby trener z Ancelottiego (oczywiście to z mojej strony sarkazm i nieprawda) skoro na siłę wystawia jedno i to samo i boi się podjąć ryzyka przez tyle meczów - mówiąc i wiedząc o tym, jak ważny jest mecz w LM.
15.02.2017 15:15
Skoro nie żart, to jak wielką tragikomedią ma być wystawianie Alonso który notorycznie udowadnia, że jego czas minął? Jak ma się pokazać Sanches skoro ma na udowodnienie czegokolwiek po 15min max? Ale żeby nie było, że jestem nastawiony na Renato tylko i wyłącznie. KTOKOLWIEK za Hiszpana - tyle :)
15.02.2017 15:03
Dokładnie to samo miałem na myśli pisząc o nadchodzącym (wtedy) meczu z Ingolstadt. Ciężko mówić o pięknej grze Bayernu jeśli od pierwszego gwizdka drużyna schodzi do tyłu i jest nastawiona na kontraatak. Arsenal nie będize się bronił całą drużyną, automatycznie dzięki temu nasza drużyna ma zdecydowanie więcej miejsca na rozłożenie gry.
15.02.2017 15:00
@pk - mam nadzieję, że to żart z Twojej strony, z tym źle-życzeniem :)
Uważam po prostu, że Renato wiele mógłby nadrobić szybkością bo my tej niemiłosiernie potrzebujemy!! Gra z Alonso w środku automatycznie jest sygnałem, że Bayern gra wolno i koniec. W dodatku Alonso pod pressingiem panikuje i najczęściej jego podanie nic nie wnosi bo jest do tyłu albo na mega ryzyku i koniec końców najczęściej - niecelne.
Zastanawiam się, czy dobrym rozwiązaniem nie byłoby wpuszczenie Alonso (w zależności od wyniku) na końcowe 20min., uniknie się wtedy nacisku Arsenalu przy pełnych siłach na słabiutkiego Hiszpana. Liczę dziś na Muellera - należy mu się przełamanie :)
15.02.2017 14:56
To jak w końcu, zagra Alonso czy nie? bo nie wiem czy oglądać mecz :D nie no żartuję... ale chciałbym aby w tym meczu zagrał Sanches od początku z Thiago. Ciekawa mieszanka. Pewnie to marzenia ściętej głowy bo Alonso pewnie zostanie wystawiony, niezależnie czy zdrowy czy nie.
Mam dobre przeczucia do tego meczu, jak nigdy w tym sezonie :D!!
15.02.2017 14:31
Pamiętajcie o tym, że styl gry drużyny z górnej półki to zupełnie co innego niż styl gry np obecnego Wolfsburga, czy Ingolstadt. Bayern inaczej gra w takich meczach a inaczej w tych z drużynami mocnymi.
Ja jestem pewny, że zupełnie inaczej zagrają, bo Arsenal nie będzie raczej bronił w 11, tylko będą chcieli też rozgrywać. A to zmieni zupełnie obraz gry.
Mam tylko nadzieję, że Alonso zostanie na ławce :)
10.02.2017 12:51
Oj Panie Wenger :) po co takie słabe hasła? Korzystniej dla wszystkich byłoby stwierdzić, że nie dacie rady powalczyć o Gnabryego.
27.01.2017 16:31
co za dużo to niezdrowo! mniej więcej co drugi mecz Lahm mówi: Możemy grać lepiej.
a jeśli tak często mówi się co możemy to może warto coś zadziałać a nie ciągle tak samo schematycznie i flegmatycznie poruszać się po boisku? Słabo... gdyby taka sytuacja miała miejsce po raz pierwszy to rozumiem, ale my tak samo graliśmy przed przerwą i to najbardziej boli. Dlatego mi ciężko uwierzyć w argumentację, że po przerwie zimowej, że to dlatego...
23.01.2017 12:34
@Rizzitelli - fakt, ale inaczej wygląda piólka przy nodze Costy czy Robbena a inaczej przy Martinezie. Przy nim to raczej od razu przy przyjęciu widać, że można go zaatakować i zostanie bez pomysłu. zmrożona murawa pewnie też swoje dała ale... przy takiej klasie zawodnika to nie powinno decydować w każdym kontakcie z piłką :)
21.01.2017 10:58
@Rizzitelli - może to moje skrzywienie, ale zawsze jak widzę Martineza to widzę raczej złe rzeczy. Pokraczność i tak jakby nie bardzo wiedział jak ma kopnąć piłkę. Ale fakt - oddaję mu to że wyczyścił wczoraj w obronie. Jednak chodzi mi o pewność gry do przodu a tutaj on w ogóle nie wie co ma robić.
21.01.2017 10:45
Alonso, Lahm, Martinez - ocena 0. to jest śmiech na sali żeby być tak sparaliżowanymi przy prostych zagraniach, wiecznie na ryzyku. po co w Bayernie przyspieszenie Robbena, Riberyego czy Costy skoro nie gramy tak by to wykorzystać. Co ma zrobić Costa jeśli dostaje piłkę do nogi i nie ma po co przyspieszać bo wszyscy stoją zamiast wychodzić na pozycję?
Dla mnie nie widać światełka w tunelu po przerwie zimowej. Wiem, że to pierwszy mecz ale powinien być widoczny chociaż zalążek szybkiej gry.
Gdyby nie Lewy.... brawo za świetne bramki!! :)
21.01.2017 10:31
Co Ty, Lothar wygadujesz za bzdety?! a co miał Bayern robić? w jaki sposób mieliśmy zdobyć więcej punktów? skoro praktycznie ich nie traciliśmy, nie dało się zrobić większej różnicy punktowej bo Lipsk goni, a gdyby nie oni, to pewnie by powiedział, że Bayern znów rozbił BL w 10 kolejek. a Bayern nawet gdyby nie zdobył mistrzostwa ligi to nie byłoby pośmiewiska, bo przecież po to trwa mecz 90minut i jest 16 drużyn do gry, by wyłonić najlepszych. Nikt nie oddaje za darmo punktów.
30.12.2016 13:30
no.... nareszcie :) Cieszę się, że sam Robert mocno pozytywnie zapatruje się na nasz klub :)
13.12.2016 17:21
@LukaszNOD - weź pod uwagę, że wtedy drużyna Offenbach musiała być przyjechać do Monachium, a jeśli są w naprawdę ciężkiej sytuacji finansowej - to byłoby to dość trudne. Chociaż z drugiej strony mogliby to odbić sobie z większych dochodów.
13.12.2016 16:12
a na końcu i tak się okaże, że FCB to najbardziej znienawidzony klub w Niemczech :) Widać ewidentnie przez to, że powodem nienawiści są wyniki sportowe :)
13.12.2016 15:53
Przecież to nie Bayern losował, panie Walcott.
A jeśli twierdzisz, że masz informacje prosto z Bayernu na kogo chcieli trafić a na kogo nie - to gratuluję poczucia humoru :)
13.12.2016 14:23
czytałem 3 razy tą wypowiedź. Jeśli to jest faktycznie dobrze przetłumaczone to Pep chyba mówił to po dobrej flaszce. Masło maślane, brak składni... poza tym... co to miało wnieść?
No ale on tak ma, że chwali zawsze i wypowiada się w dobrym tonie o wszystkich.
10.12.2016 12:51
Bardzo solidny mecz!! Gra Bayernu wyglądała naprawdę dobrze, była ożywiona i z dobrym pomysłem - ale ciężko jest rozpieprzyć 10 zawodników którzy stoją przed własnym polem karnym. Niestety - to nie Bayern nie miał pomysłu, to Atletico grało bez pomysłu. Jest to taktyka, która nie wymaga niczego wielkiego ale jest skuteczna przed stratą bramek. Zespół, który ma uchodzić za tak cudowny, tak pięknie grający piłkę jak Atletico - to wstyd, żeby tak się cofnąć i nie mieć pomysłu. Bayern solidnie im pokazał grę w piłkę. To że przy takiej grze kilka razy straciliśmy piłkę to standard, statystyka.... tak po prostu było jest i będzie. w drugiej połowie atletico nie zrobiło nic co zasługiwałoby na oklaski.Brawa dla FCB za zmianę stylu gry i zażartość, tego brakowało we wcześniejszych meczach. A Sanches? uważam, że bardzo fajny mecz w jego wykonaniu, współpracował z drużyną, widać że zgrywa się z zespołem. Thiago kapitalny rozgrywający, a najsłabsze ogniwo to moim zdaniem Rafinha.
07.12.2016 09:52
Dziwna wypowiedź Griezmana, rzadko który piłkarz poświęca tyle czasu w rozmowie na przeciwnika w takim tonie. W dodatku wymienia piłkarzy i o nich coś mówi. Ciekawe, czyżby jego słowa o następnym kroku w Premier League były tylko mgłą? kto wie, byłoby dość ciekawe, rewelacyjny następca Riberyego, ma to czym zachwycał Ribery w wieku 25-26 lat. ;)
06.12.2016 09:40
każdy wdział zmianę stylu gry Bayernu i to było naprawdę super, gra była od razu szybsza. Pozostały oczwyiście zaleciałości w stylu, podania w obrębie pola karnego, następnie piłką ma Lahm i wycofuje do ostatniego obrońcy lub bramkarza. To jest chore niestety. Najsłabszy zawodnik to Martinez, jakiś dramat, kręci się jak bąk, nie wie gdzie jest i wiecznie spóźniony, zero zwrotności - to na pewno nie jest zawodnik, który ma grać na takiej pozycji. Było widać natomiast aktywność w formacjach ofensywnych. Muller zaczął się angażować, widać było sportową złość a nie bezsilność jak wcześniej, no i Lewy który w końcu dostawał piłki! Może Carlo sobie uświadomił, że jak Lewy nie będzie dostawał piłek to po prostu nie będize strzelał bramek, i jego krytyka wtedy będzie bezpodstawna. Ogólnie brawo za ten mecz, brawo też dla p.Hajty za jak zwykle komedię na najwyższym poziomie. "Ja widziałem 12 strzałów Roberta - nic nie wpadło".... i dup, gol. Hajto cisza. Jego wiedza jest oszałamiająca, ja nie jestem w stanie np. przypomnieć sobie ile widziałem, rzutów wolny piłkarza i ile z nich wpadło. Ale wczoraj też nie jechał za bardzo po Thiago co było dziwne, a ten z kolei ma genialne przyjęcie piłki ostatnimi czasy - będzie z niego świetny rozgrywający.
03.12.2016 12:07
Pewnie i tak nic z tego nie będzie :) okaże się, że zarząd nie zapłaci miliona euro więcej niż zakładali, ten odejdzie do Chelsea albo do innego i skończy się gadanie. Potem kupią jakieś gniota 31-letniego prezentując go jako nową nadzieję :) Tak zarząd będzie działać na rynku transferowym :D
01.12.2016 15:37
Sam już nie wiem gdzie leży prawda, a raczej obecny problem. W tym, że tak jak mówi Kahn: nie radzi sobie z taktyką zaszczepioną przez Pepa? czy może w tym, że po prostu Carlo potrzebuje czasu jeszcze i zacznie to funkcjonować. Zbyt częste zmiany filozofii gry nie są korzystne - tego tłumaczyć nie trzeba, może więc Carlo ma w tym swój plan który tylko musi zaskoczyć i jest ku temu coraz bliżej?
Ja zauważyłem kilka pozytywów podczas meczu z Bayerem, Alaba szybciej wychodził na pozycję, kilka ciekawych wejść w pole karne z flanki też było, czego nie mogliśmy zaobserwować w poprzednich meczach. FCB grał w tym meczu naprawdę sporo lepiej niż w poprzednich.
30.11.2016 12:17
zgadzam się z BjakBayern, poza tym w jego wieku, prawdopodobnie byłoby tak, że czas na aklimatyzację w nowym klubie byłby zbyt długi, on nie będzie mógł w taki sposób zaryzykować, w Realu wie już co i jak, możę się skupić tylko i wyłącznie na swojej grze a nie tracić czas na poznanie innej filozofii, na zgranie się z innym zespołem. Druga sprawa - jego mentalność jest taka, że musi być w świetle reflektorów (mam na myśli tutaj boiska i ligę hiszpańską) a w żadnej innej (prócz angielskiej) nie możę na to liczyć. Uważam, że to go napędza. Mimo, że go nie lubię (choć to dziwne - przecież go nie znam) to go szanuję i robi to co uważa za słuszne dla swojej kariery, za to szacunek :) a wypowiedź Alonso jak najbardziej poprawna, rozsądny człowiek :)
30.11.2016 12:04
Ideą całego tematu nie jest fakt, że Basti nie gra w MU, tylko kwestia w jaki sposób został potraktowany przez "wielkiego" mourinho. Totalny brak szacunku, zresztą to w jego w stylu. Ja bardzo bym chciał w przyszłości aby takie zachowanie wróciło do mourinho tylko żeby to on był wtedy drugą stroną medalu.
29.11.2016 14:38
no Ameryki to nie odkryli :) wolno gramy, wolno będziemy wracać na właściwe tory. Może jeszcze z dwie porażki w tym roku i będzie jakiś wstrząc
24.11.2016 10:24
Nie tylko Boa ma wrócić na ziemię, ale Muller, Lewandowski i kilku innych. Ale zwracanie się do jednego z najlepszych ŚO na świecie przez media zamiast w 4 oczy jest.... słabe. Chociaż może i w tym jest sposób... może faktycznie Boa wróci ;)
24.11.2016 09:27
Ja najbardziej czekam na moment aż zaczną biegać z pełnym zaangażowaniem i determinacją. Aż zaczną szybko grać, bo na stojąco to można grać towarzyski mecz. Z ciekawości kiedyś chciałbym zobaczyć statystyki ile podań Bayern wykonuje do przodu a ile do tyłu, mam dziwne przeczucie że tych do tyłu jest od groma więcej.
24.11.2016 09:24
Hourdeau, wiem jedno - Ty ciągle się rozwijasz, nawet nie śmiem się porównywać. a tak serio to nic już więcej w życiu nie zakładaj, zbyt często obrażasz :)
23.11.2016 20:39
i ja wtedy d Hourdeau: a może Ty zostaniesz kibicem FK Rostov?"
23.11.2016 20:28
Hourdeau, znów obrażasz. Sam czytaj ze zrozumieniem. Porownanie z Rostovem a nie z pozostałymi klubami.
23.11.2016 20:22
Hourdeau, nie mamy - ja Ciebie nie oceniam i Twojej jakiejkolwiek wiedzy. Jesteś poziom wyżej i tam pozostań, reszta jest niżej intelektualnie i są amebami więc trzymaj się swojego poziomu :)
23.11.2016 20:18
Hourdeau i proszę, nie ziomkuj mi.
23.11.2016 20:12
Hourdeau, po co taka prowokacja? do ścisłej czołówki na pewno nie należy, jeśli ciężko Ci było zrozumieć kontekst.
23.11.2016 20:10
qr.... co to jest?! żeby zespół pokroju legii nas złoił?!!! ale ćwiczmy grę do tyłu częściej... to na pewno przyniesie sukcesy. jak to możliwe że będąc pod polem karnym rywali nagle podanie jest do tyłu do bramkarza?! brak determinacji, brak gry do przodu, ile jeszcze potrzeba czasu, żeby Ancelotti zaczął stosować JAKĄKOLWIEK taktykę?
23.11.2016 20:02
Obecnie to mam wrażenie, że będziemy walczyć.... ale o remis. nie ma się co oszukiwać, jeśli wygramy to po wielkich bólach i męczarniach. Nikt z nas nie jest jasnowidzem, ale przy aktualnej grze Bayernu nie trudno przewidywać przebieg spotkania. A gadki w stylu: "musimy grać lepiej" "musimy wziąć się w garść" są żenujące.
23.11.2016 15:27
Oczywiście, że na TAK ;D
18.11.2016 12:59
ale pierniczy jak potłuczony, gdyby on jeszcze miał porównanie do Bayernu...
W Manchesterze dąży się do sukcesów.... i można tyle powiedzieć.
City to światowy klub... a Bayern wg niego to klub jaki... krajowy?!
07.11.2016 15:18
Mourinho to zakompleksiony burak, który ma ewidentnie jakiś problem. Jak można takiego zawodnika tak traktować? zasłużonego z wielkimi sukcesami? Ale tak zrobił bo wiedział, że Schweini nie rozdmucha tego i nie będzie dymił. Ciekawe jakby się zachował gwiazdor 100milionowy pogba? Albo pan zlatan? Ale "dobro" wraca... wyniki Manchesteru mówią same za siebie :D i oby tak dalej, aż zarząd zmądrzeje i odsunie samego pana M. daleko od pierwszej drużyny.
05.11.2016 12:59
ja go uwielbiam na boisku :) w poprzednim sezonie praktycznie nie było widać jego ciekawych podań, albo inaczej, starał się je wykonywać, ale po prostu nie wychodziły a teraz ma pewność i zdecydowanie w swojej grze. To ważne!
dla mnie on po prostu blokuje miejsce w składzie oraz fundusz na pensje. Sprzedać oddać, cokolwiek.
02.02.2018 13:56
@MarcinRulez - nie żartuje :D mail przyszedł od: Wydawnictwo SQN / Labotiga.pl, a temat: Akcja Bayern Monachium: Zgłoszenie przyjęte! ⚡ :)
Edytowano : 2018-01-20 09:42:43
Poszukajcie w spamach, śmieciach cokolwiek... albo w jakimś wątku jeśli używacie gmaila, choć mi na gmailu przyszedł jako zupełnie nowy temat
20.01.2018 09:41
dostałem potwierdzenie z wpisem do projektu :)
19.01.2018 11:35
@admin
OK ja teraz dopiero zaskoczyłem, że wszystkie nazwiska będą na okładce hahahaha.
Myślałem że tylko moje ....
Edytowano : 2018-01-17 10:50:48
fajna siara :D
17.01.2018 10:50
wpisane, książka zamówiona :D
ale... ten wpis w książce czy na książce będzie powiązany z tym zamówieniem zakupu książki czy jak no bo nigdzie nie jest to opisane. Czy trzeba zakupić książkę później po opublikowaniu listy kto gdzie się dostał.
17.01.2018 10:27
super :) Ciekaw jestem tylko czy będzie skuteczny :)
21.12.2017 10:16
ale mi podniósł ciśnienie... JAVI?!!!!
Wiedziałem, że będą jaja jak będzie grał i były.
28.09.2017 10:59
Martinez.... no to będą wjeżdżać w nas jak w masło....
27.09.2017 20:13
ja pierdziele. za 10min spóźnienia, 3 lata bym za darmo chodził do roboty.
13.09.2017 15:35
oooo Panie!!!
życzę :)
i czekam :)
12.09.2017 12:31
Pierwszy raz od naprawdę długiego czasu nie mam ochoty oglądać tego meczu. Znów wypowiedzi z szacunkiem aż do porzygu w stronę przeciwnika, cieknący miód o każdym przeciwniku jakim by nie był. Rozumiem, szacunek, respekt, ale bez jaj. To tylko Anderlecht, Bayern powinien ich przejechać, ale pewnie będize męczarnia, podawanie do tylu, obawa przed szybkim atakiem, wycofywanie i tyle.
Nie oglądam.
12.09.2017 11:01
ciężko tu porównywać, kto jest lepszy na jakiej pozycji bo w PSG są duże nazwiska, ale moim zdaniem to zlepek a nie kolektyw. My gramy zawodnikami, którzy mają już doświadczenie w Bayernie i uzupełniliśmy skład o dobrych graczy. PSG ma na każdej pozycji grube miliony ale trochę bez głowy poukładane. Na pewno trzeba uważać na Cavaniego, bo co rusz dostaje piłkę na wyjście a jak wiadomo nasza obrona nie jest mocna w takim elemencie. Jeśli zagramy zespołowo tak jak potrafimy to moim zdaniem rozmontowanie i zmęcznie PSG to kwestia czasu. Najbardziej obawiam się ciągłej gry na Neymara bo za którymś razem się przedrze, zdobędzie pole i dogra na dobieg do Cavaniego a wtedy będzie problem. W związku z tym, PSG na pewno nie będzie też się bronić tylko i będizemy mieć szansę na szybkie wyjście i kontratak, warunkiem jest bardzo szybka gra skrzydłem i odwaga, uważam, że Coman powinien grać od początku.
08.09.2017 09:56
Ja powiem tak: rozwinął się niesamowicie! ostatnio gdy oglądałem go w akcji to z przyzwyczajenia, nie widząc twarzy bramkarza, mówię: "Pięknie Manu" :) Bardzo widać że skorzystał ze szkoły jaką daje mu Neuer :)
22.08.2017 09:14
Nie wierzę w niektóre komentarze :D chłopaki zagrali 100% inaczej w stosunku do sparingów, był to tak naprawdę pierwszy mecz w sezonie, pokazali klasę i charakter a tutaj i tak narzekanie :D
Tolisso miód, Kimmich miód, Rudy - tak jak powiedział Suele... niedoceniany, bo dla mnie zagrał kapitalne zawody. Vidal walczył jak zwykle. Bardzo ładnie widać było zaczątki gry kombinacyjnej i podań do przodu, wymaga to jeszcze zgrania bo przecież wczoraj zagraliśmy 3 nowymi zawodnikami i to w pozycjach które wymagają rozgrywania więc trudno oczekiwać od razu 100% skuteczności podań do Lewego, który wczoraj - owszem - meczu życia nie miał, ale narzekać i go skreślać? śmiech.
Brawo FCBM, Mia San Mia!!!!
19.08.2017 09:14
To już są cyrki.
Jak to jest możliwe, że w innych top klubach takie sytuacje są sporadyczne a u nas stały się normą?
Czy zarząd tego nie widzi, że jest z tym poważny problem?!
Co rusz to informacja - kontuzja eliminuje na dłużej. Problem powazniejszy niż początkowo przypuszczano. Uraz łydki wyklucza na miesiąc dłużej niż prognozowano.
Naprawdę nie potrafię w to uwierzyć, że takie akcje się dzieją i nie ma żadnej reakcji "działaczy" bo już mam spore wątpliwości co do ich zasadności pracy. W tym wszystkim naprawdę bardzo szkoda mi samych zawodników.
Edytowano : 2017-08-10 10:28:18
A i jestem pewien, że to nie koniec takich informacji :)
10.08.2017 10:27
no i teraz Wenger będzie się chwalił że rozpracował Bayern :D
19.07.2017 15:29
co za chiński półsędzia... spalonego nie było !!
19.07.2017 13:56
Alexis nie poleciał bo nie wiedziałby z kim trenować :D
Swoją drogą, uśmieję się do łez jak będzie 4:0 lub 5:1 :D
ale to tylko przedsezonowy mecz więc.... może pogromu nie będzie ;)
19.07.2017 13:47
Douglasie. Lubiłem Cię. przestań uprawiać dzień po transferze bełkot. Marzył. jutro się dowiemy, że za bajtla miał nad łóżkiem plakat Del Piero.
13.07.2017 15:01
Auba do Chelsea :P 36% szans :)
11.07.2017 13:11
transfermarkt na razie pokazuje 34% szans na ten transfer i rośnie. Ale jestem nakręcony na taki transfer, dobre nazwisko, dobra klasa zawodnika, mega ważny ruch! 25 lat i wiele przed nim, przy Vidalu, Thiago, Lewym i szybkich skrzydłach to będzie moc!!
11.07.2017 13:03
Mimo bardzo słabiutkiego zeszłego sezonu - ja w niego ciągle wierzę, wcale nie będę obrażony jeśli zostanie, jestem pewny, że przyszły sezon będzie zdecydowanie lepszy w jego wykonaniu. W końcu to brazylijczyk i panowanie nad piłką ma bardzo dobre, a do tego szybkość.
01.07.2017 13:09
Ale skąd można wiedzieć czy Tolisso będzie wzmocnieniem czy jedynie uzupełnieniem składu? Przecież pojawiły się spekulacje nt zmiany systemu gry, może właśnie Tolisso ma być ważnym elementem, wzmocnieniem nowego systemu gry?
Ale skoro mówisz, że nawet Thiago nie był ściągany jako wzmocnienie tylko jako uzupełnienie składu to ja wychodzę. Do widzenia.
30.06.2017 15:07
to będzie nasza bomba transferowa! Usiądzie na ławce bo za młody i będzie tykać. potem wybuchnie.... ale z chęcią odejścia.
30.06.2017 11:53
Czyli tak jak myślałem :D
znowu nakupiliśmy grajków którzy grać nie będą, bo będą staruszkowie biegać, a młodszych od naszych staruszków światowej klasy piłkarzy kupić nie chcą :D
Kto im każde budować skład cały w oparciu o 30 letnich zawodników? Obecnie taki już mamy.
Wystarczy kupić 1 lub 2 piłkarzy w okolicach 25-28 lat i mamy bardzo dobre wzmocnienie/uzupełnienie składu. Ale po co, skoro można zostawić to co jest a młodzików zostawiać na ławce i kazać im uczyć się ciepliwości :)
29.06.2017 09:10
Ta bomba będzie podobnej konstrukcji jak Yarmolenko. Nikt wyżej notowany do nas nie przyjdzie.
27.06.2017 11:58
ale ten Kucharski się miota jak g.... w przeręblu z tymi wypowiedziami, czasem mi się wydaje, że on sam nie wiem co gada. Następnie dostaje po uszach od samego zainteresowanego i mówi całkiem co innego.
26.06.2017 17:22
dwóch się kłóci, jeden i drugi pokazują różki co na tym poziomie nie przystoi :)
A saga z "nowinami" o Alexisie ciągle się toczy, co rusz mamy do czynienia z tymi samymi informacjami tylko inaczej nazwanymi. Bleeeeeeeeeeeeeee.....
26.06.2017 15:55
Ciekawe czy to prawda, chociaż on w Bayernie najzwyczajniej w świecie się męczył, bardzo dużo od niego oczekiwałem, spodziewałem się mega szybkiej gry z jego strony, ale też taktyka FCB nie była idealna dla niego.
Szkoda, ale powodzenia :)
14.06.2017 11:04
Nie wiem czy to dobry ruch. 20, 21-latkowie w takim Realu czy Barcelonie wchodzą regularnie do gry, u nas przychodzi chłop 25 letni po 4 sezonach ogrywania, potem jest problem bo nie jest tak dobry jak się wszyscy spodziewali.
Moim zdaniem, powinien regularnie, ale nie tak "regularnie" jak Sanches się ogrywać w pierwszym składzie, a jestem pewny, że byłby z niego taki ktoś jak Asensio np.
14.06.2017 10:53
no i pewnie on wyląduje (lub ktoś tego pokroju) w FCB, następnie trafi do rezerw celem ogrywania się, potem nagle 2 mecze w pierwszym składzie i okaże się, że nie jest zadowolony ze swojej pozycji i sprawa z nim ucichnie, trafi do jakiegoś średniaka bo się nie sprawdził :D
26.05.2017 17:41
Teraz na pewno będzie więcej grał, FCB ma wobec niego plany, inaczej by go nie wykupowali, więc myślę, że od przyszłego sezonu Coman będzie regularny, a to mu pomoże pokazać wszystkie umiejętności, no i ta szybkość
27.04.2017 15:34
Moim zdaniem to Dolberg z tego co opisał Stevens posiada jedynie: młodość.
Obejrzałem przed chwilą jego 10 (niby) TOP goli i w żadnym z nich nie zauważyłem niczego spektakularnego, szybkiego, technicznego. 3 z nich były strzelone w drużynie Ajax A1, Gdzie obrona jest na poziomie podwórkowym. A nawet przy golach strzelonych w pierwszej drużynie, obrońcy przeciwników zbytnio nie nękali Dolberga. Obawiam się, że gdyby przyszedł do nas to nagle okazałoby się, że sobie nie radzi na poziomie BL, a co dopiero w europejskich rozgrywkach. To byłby taki drugi Petersen, takie moje zdanie.
27.04.2017 14:56
nooooo!! świetny ruch, teraz niech ściągają ludzi, którzy potrafią z Thiago współpracować.
27.04.2017 12:37
Może będzie rewolucja po tym meczu w Bayernie :) byle nie oparta na klubach z drugiej ligi niemieckiej :D mam totalnie wywalone w tym sezonie na to co oni grają. trochę więcej zdecydowania i odwagi w grze z przodu, od tego bym zaczął :)
27.04.2017 09:38
Tak. Skończą się bezsensowne kółeczka w środku pola i straty piłki :) Tak, to koniec, szkoda, że w ten sposób, ale widać po Lahmie, że on już nie ma tej sprawności fizycznej i koordynacji ruchowej co 5lat temu. Nie byłoby sensu przedłużać jego kariery i mam wielką nadzieję, że słowa Carlo o chęci nakłonienia Lahma do kontynuacji nie przejdą w czyny :) Dzięki Philipp za świetne lata, gratuluję sukcesów, byłeś jednym z najlepszych bocznych obrońców w historii.
27.04.2017 09:32
tia... dobrze powiedziane: BYŁBY :)
ale nie będzie, bo Bayern nigdy nie zdecyduje się na kupno tak znanego nazwiska.
25.04.2017 14:48
jak zwykle, w stylu zarządu FCB :) Ja obstawiam, że go nie wykupią, potem wróci do Juve, tam się okaże, że gra rewelacyjnie.... Moim zdaniem, to FCB ma problem z wykorzystaniem potencjału zawodników. Kiedyś byłem bardzo przeciwny takiemu tłumaczeniu, ale... z czasem to staje się, taktyka jest nudna, przewidywalna, mało szybkiej gry toteż ciężko wykorzystać techniczne możliwości i szybkościowe takich zawodników jak Coman. Oby to wszystko się zmieniło, oby...
25.04.2017 10:27
ale żeby się męzyć w 22 przeciwko 20?!!!!!! Wstyd! krystynka w szpilkach cieszy sie z gola z ewidentnego spalonego, wszystko jasne :)
18.04.2017 23:04
Ktoś może kojarzy czy Heineken z jakimś kodem spod kapsla umożliwia obejrzenie? Bo nigdzie nie potrafię znaleźć info żadnego :/
18.04.2017 11:51
A co ma powiedzieć innego. Fakt jest taki, że musimy go przypilnować, bo nieraz pokazano, że w meczu z outsiderami ligi Crystiano nie ma życia, więc nie widzę problemu aby to nasi pozwolili mu tylko pokazywać się przy wyjściu na boisko.
14.04.2017 14:44
i tak pewnie będzie tylko jeden piłkarz kupiony (o ile to nie będzie wolny transfer)
ale jeśli stanie się niemożliwe i kupieni będą zawodnicy na każdą wymienioną pozycję, to pewnie będzie to wyglądało tak :D
BRAMKARZ: Rene Adler
PRAWY OBROŃCA: Rick Karsdorp
ŚRODKOWY POMOCNIK: Omar Mascarell
SKRZYDŁOWY: Julian Brandt
NAPASTNIK: Kylian Mbappe
tak więc będą grube wzmocnienia :D Pionki do ławki, nagle się okaże, że będą musieli zagrać to wyjdzie, że nawet z przyjęciem piłki będzie problem bo nie grają na codzień. W mojej opinii trzeba kupić kogoś na kim można oprzeć grę, zaufać, że piłkę przytrzyma, ogarnie, nie spanikuje. Ale.... o tym to można pomarzyć :)
14.04.2017 14:40
w życiu nie wydadzą 100mln na jednego zawodnika. Bayern kupuje tylko takich zawodników jakich kupuje. Zarząd twierdzi, że tak ma to wyglądać, że to będą gwiazdy. Ale mnie to bardziej przypomina stwierdzenie: "że nawet ślepej kurze trafi się ziarno". Trafili z transferem Robbena i Riberyego, ostatnio Lewy, Thiago widać, że dołącza do tego grona. Ale reszta to po prostu dobrzy zawodnicy. Wymieniona przeze mnie czwórka to rzeczywiście gwiazdy, ale to nie może tak wyglądać, że gwiazdy są eksploatowane do ostatniego momentu bo wygląda to tak jakby brakowało pomysłu zarządowi na drużynę patrząc przyszłościowo.
13.04.2017 12:28
Gdybym wrócił z jakichś zaświatów i przeczytał te komentarze - to wyobraziłbym sobie ten wczorajszy mecz jako deklasację ze strony Realu i ogromnego pecha, że nie udało im się strzelić co najmniej 5 goli. W mojej opinii to był wyrównany mecz ale druga żółta (swoją drogą, bardzo mocno wątpliwa decyzja co do wyrzucenia - Ramos by nawet za to pierwszej żółtej nie ujrzał) totalnie zmieniła obraz gry i nie ma co się dziwić, że musieliśmy się bronić w taki a nie inny sposób. Thiago musiał zmienić styl, następnie został sam w środku więc przy mocnym pressingu ze strony Realu było możliwe wybicie piłki do przodu lub narażenie się na stratę i groźny atak. No cóż... ciężko grać w 10 na 11 ale opinie, że Real zlał Bayern, obnażył i pokazał jak daleko Bayernowi do czołówki to nie wiem... chyba za bardzo na gorąco ktoś podszedł do komentarza po meczu :) Mecz jest otwarty, to jest 2:1 a nie 4:1. Przestańcie lamentować. Po to jest rewanż by go zagrać a nie odpuścić bo się pierwszy mecz przegrało 2:1
13.04.2017 12:08
nie ma co się spinać po tym meczu. Co prawda liczyłem, że nie damy sobie tak hasać Hoffenheim, bo w niektórych momentach to mi się wydawało, że nie mają żadnego respektu ale cóż... w drugiej połowie Bayern zagrał po swojemu a sił TSG już nie miało takich jak na początku meczu, to pokazało, że mieli plan - strzelić, i oszczędzać siły. Ewidentnie widać było brak Thiago, zmiennicy, którzy wczoraj wystąpili to totalny brak ogrania, zgrania etc... Sanches złapie formę, spokojnie :) już było widać (moim zdaniem), że jest pewniejszy w grze niż jeszcze 2-3m-ce temu (wiem, dużo strat, ale coś sprytnie kombinował) Coman... jak pójdzie na pełną szybkość to na 2metrach zgubi obrońcę, co w końcu wczoraj robił!!
Moim zdaniem - wielkie brawa dla Ullreicha :) w takiej hegemonii bramkowej jaką mamy cięzko, nagle wejść i grać na poziomie, a on to zrobił.
Ciekaw jestem Sebastiana Rudy - bo wczoraj spuchł w grze na pełnych obrotach, a mecze z mocnymi rywalami będzie miał częściej niż w Hoffenheim i terminarz będzie bardziej napięty, nie będzie to 1 mecz na tydzień, póki co to nie uważam, że to dobry ruch, branie go do drużyny.
05.04.2017 10:20
no to mamy ciężkie zabawki w kwietniu. Z drugiej strony, na kogo byśmy nie trafili to i tak stawką takiego meczu jest to samo, awans dalej. Najbardziej jednak drażni mnie fakt, że Atletico tego nerwuska sie przeczołga dalej i będzie pajacował przy linii bocznej w następnej rundzie ;(((((((
17.03.2017 12:55
Marienplatz, ja pomyślę odwrotnie - byłby niezwykle słaby, gdyby mając tyyyyyle miejsca nie potrafiłby zrobić tego co zrobił, na 100%. A w ten sposób udowodnił, że ma w głowie pomysł, realizacja tych pomysłów w trudnych sytuacjach przyjdzie z czasem. Nie teraz, kiedy gra po 10min raz na dwa-trzy spotkania.
08.03.2017 09:19
Wenger, weź przestań pieprzyć farmazony. Obejrzyj sobie powtórkę na spokojnie i wypowiedz się. Koscielny był za Lewym, przewrócił go i nie miał kontaktu z piłką, więc rozumiem, że to nie faul. Ciekawe. "Później to już było niemożliwe, aby zdobyć cztery bramki w dziesiątkę." - czyli wcześniej naprawdę wierzyliście że to możliwe? - to dobrze, nadzieja umiera ostatnia.
08.03.2017 09:16
Następnym razem Walcott swoje zaangażowanie pokazuj po sportowemu, tak jak strzeliłeś bramkę a nie prowokując Alabę :) Fakt, Arsenal zagrał naprawdę dobrze w pierwszej połowie i lepiej od nas, ale.... nie oszukujmy się, starczyło im sił na 35min meczu, a karny i utrata zawodnika w mojej opinii - to efekt właśnie takich sił.
08.03.2017 09:02
Oglądałem ten mecz od drugiej połowy - nie wiem jak wyglądała pierwsza ale w drugiej części atletico nieraz było zmuszone bronić w 11, wymiana akcja za akcję, ale mimo wszystko przewaga Bayeru była widoczna. Bayer praktycznie bez szans na awans przy tylu straconych golach u siebie. Simeone zaś będzie strugał pawiana w następnej rundzie.
22.02.2017 09:37
Brawo :) wyrwaliśmy 1 pkt berlińczykom! Gdyby nie szczęście, to bylibysmy gdzieś w połowie tabeli - i było to właściwe zobrazowanie formy naszego składu :) Ważne, że nie przegraliśmy ;)
A tak na serio - to chciałbym aby Ancelotti przestał pieprzyć farmazony, że Sanches to, Sanches tamto, że niby nie widział takiego talentu. Mina Renato na ławce mówiła wszystko - życzę mu, aby odszedł gdzieś z Bayernu - bo obawiam się, że Europa straci ogromny talent.
20.02.2017 11:04
Niech już wracają i mam nadzieję, że to będzie koniec kontuzji u nas!
17.02.2017 17:27
Nie przekonuje mnie na tej pozycji, tak jakby bez wyrazu, bez błysku. Istotą w tym wszystkim jest to aby grał regularnie na tej pozycji i cały czas się na niej pokazywał a nie wszędzie i nigdzie, tak jak do tej pory
17.02.2017 17:24
@Rafaelo - Ale Cię poniosło :)
Bayern jak dokonać transferu "gwiazdy" i jest to inna niż gwiazda niemieckiej ligi to po prostu ucisza temat i nic z tego nie wychodzi :) Ty razem będzie podobnie. Będzie jakiś patyczak na zmiane za lewego, coś pokroju Schürrle, co ginie w innych ligach. Wyskoczy z zaplecza 2 Bundesligi i będziemy na siłę mieć z niego pożytek w 1 na 20 meczów.
17.02.2017 12:59
Apropo Muellera, to wczoraj było to co było u niego w zeszłym sezonie, był gdzie być powinien, zrobił to co mu w tym sezonie kompletnie nie wychodziło, czyli pewnie przełożył i nie było w tym pokractwa żadnego czym nas raczył od jesienie 2016 :)
16.02.2017 10:31
Wenger. Proszę przestań. Dziwny mecz?! zagrał Arsenal dobrze przez 20minut pierwszej połowy a nie całą pierwszą połowę. Fakt Arsenal miał swoje okazje w pierwszej połowie, ale na tym to polega, żeby to wykorzystać, równie dobrze można powiedzieć, że Bayern miał też swoje szanse w pierwszej połowie i mogło być 3:0. Fajna szybka gra ze strony naszych, w końcu gra do przodu a nie tylko na środku boisku i wycofanie do bramkarza.
16.02.2017 10:12
Brawa wielkie dla każdego z naszych zawodników, Bardzo ładnie i sprawnie się uzupełniali na boisku, brakowało mi nieco Costy w tym meczu, tak jakby był przygaszony ale z drugiej strony miał trudniejsze zadanie na swojej stronie niż Lahm i Robben. To co "sędzia" podrukował to jego ale to i tak nic nie pomogło :) Fakt jest taki, że tak jak napisał luu1986, Carlo powinien korzystać ze zmienników bo Xabiego i Lahma zabraknie w następnym sezonie więc nie ma sensu "oszczędzać" ławki. Zresztą pisałem już o tym wczoraj przed meczem, żeby ogrywać następców przy jednoczesnym korzystaniu z doświadczenia i obecności (jeszcze) dwóch weteranów.
16.02.2017 09:42
za tego karnego dla arsenalu, ten "sędzia" powinien odgwizdać rękę w polu karnym arsenalu.
15.02.2017 21:34
@pk - może i opatrznie i okrętnie, masz rację :) najważniejszy jest wspólny cel, pełne zadowolenie po meczu!! :)
15.02.2017 15:55
wąską grupą zawodników jest kadra meczowa drużyny i trochę przeczysz sam sobie pisząc o dyspozycji na treningach i jakichś powodach decydujących o tym, że Alonso ciągle biega od 1minuty. Więc albo:
1) decydują treningi i dyspozycja
albo
2) decydują widzimisie trenera i jego wąska grupa, wokół której się porusza.
Nie można być Kroosem 10 lat starszym i skorzystać tylko z raz na jakiś czas dobrego zagrania a resztę atutów zostawić daleko za sobą i o nich zapomnieć.
Mnie chodzi o to, że jeśli od początku sezonu nie przynosi to efektu i po przerwie zimowej nadal bez efektu to ile razy można ciągnąć wątek Alonso od 1minuty, mimo, że udawało mu się zagrać solidnie.... czasem. Ale solidnie to można grać w Wolfsburgu, Freiburgu czy np. Legii. w Bayernie trzeba grać zdecydowanie lepiej. Pamiętajmy, że Alonso odejdzie na emeryturę więc zamiast ogrywać od teraz kogoś i mieć do współpracy ALonso ze względu na doświadczenie to prawdopodobnie my uderzymy od nowego sezonu z nieogranym biegającym kołkiem w środku pola i będzie lament.
Moja myśl: Alonso zaczyna zawsze już na ławce i wchodzi na ostatnie 20minut.
15.02.2017 15:30
@pk - zastanawiam się, czy zdajesz sobie sprawę, że trening nie daje efektu punktowego, pozycji w tabeli.
To mecz weryfikuje i daje wymierne efekty - a skoro w meczu nie widać efektu z postawy Alonso, to należało w meczach typu Ingolstadt dać próbę innym. Chyba, że wierzysz, że Carlo to wizjoner i wróżbita i przewiduje jak wypadnie w meczu Alonso a jak kto inny. Jeśli jest tak jak mówisz - to bardzo słaby trener z Ancelottiego (oczywiście to z mojej strony sarkazm i nieprawda) skoro na siłę wystawia jedno i to samo i boi się podjąć ryzyka przez tyle meczów - mówiąc i wiedząc o tym, jak ważny jest mecz w LM.
15.02.2017 15:15
Skoro nie żart, to jak wielką tragikomedią ma być wystawianie Alonso który notorycznie udowadnia, że jego czas minął? Jak ma się pokazać Sanches skoro ma na udowodnienie czegokolwiek po 15min max? Ale żeby nie było, że jestem nastawiony na Renato tylko i wyłącznie. KTOKOLWIEK za Hiszpana - tyle :)
15.02.2017 15:03
Dokładnie to samo miałem na myśli pisząc o nadchodzącym (wtedy) meczu z Ingolstadt. Ciężko mówić o pięknej grze Bayernu jeśli od pierwszego gwizdka drużyna schodzi do tyłu i jest nastawiona na kontraatak. Arsenal nie będize się bronił całą drużyną, automatycznie dzięki temu nasza drużyna ma zdecydowanie więcej miejsca na rozłożenie gry.
15.02.2017 15:00
@pk - mam nadzieję, że to żart z Twojej strony, z tym źle-życzeniem :)
Uważam po prostu, że Renato wiele mógłby nadrobić szybkością bo my tej niemiłosiernie potrzebujemy!! Gra z Alonso w środku automatycznie jest sygnałem, że Bayern gra wolno i koniec. W dodatku Alonso pod pressingiem panikuje i najczęściej jego podanie nic nie wnosi bo jest do tyłu albo na mega ryzyku i koniec końców najczęściej - niecelne.
Zastanawiam się, czy dobrym rozwiązaniem nie byłoby wpuszczenie Alonso (w zależności od wyniku) na końcowe 20min., uniknie się wtedy nacisku Arsenalu przy pełnych siłach na słabiutkiego Hiszpana. Liczę dziś na Muellera - należy mu się przełamanie :)
15.02.2017 14:56
To jak w końcu, zagra Alonso czy nie? bo nie wiem czy oglądać mecz :D nie no żartuję... ale chciałbym aby w tym meczu zagrał Sanches od początku z Thiago. Ciekawa mieszanka. Pewnie to marzenia ściętej głowy bo Alonso pewnie zostanie wystawiony, niezależnie czy zdrowy czy nie.
Mam dobre przeczucia do tego meczu, jak nigdy w tym sezonie :D!!
15.02.2017 14:31
Pamiętajcie o tym, że styl gry drużyny z górnej półki to zupełnie co innego niż styl gry np obecnego Wolfsburga, czy Ingolstadt. Bayern inaczej gra w takich meczach a inaczej w tych z drużynami mocnymi.
Ja jestem pewny, że zupełnie inaczej zagrają, bo Arsenal nie będzie raczej bronił w 11, tylko będą chcieli też rozgrywać. A to zmieni zupełnie obraz gry.
Mam tylko nadzieję, że Alonso zostanie na ławce :)
10.02.2017 12:51
Oj Panie Wenger :) po co takie słabe hasła? Korzystniej dla wszystkich byłoby stwierdzić, że nie dacie rady powalczyć o Gnabryego.
27.01.2017 16:31
co za dużo to niezdrowo! mniej więcej co drugi mecz Lahm mówi: Możemy grać lepiej.
a jeśli tak często mówi się co możemy to może warto coś zadziałać a nie ciągle tak samo schematycznie i flegmatycznie poruszać się po boisku? Słabo... gdyby taka sytuacja miała miejsce po raz pierwszy to rozumiem, ale my tak samo graliśmy przed przerwą i to najbardziej boli. Dlatego mi ciężko uwierzyć w argumentację, że po przerwie zimowej, że to dlatego...
23.01.2017 12:34
@Rizzitelli - fakt, ale inaczej wygląda piólka przy nodze Costy czy Robbena a inaczej przy Martinezie. Przy nim to raczej od razu przy przyjęciu widać, że można go zaatakować i zostanie bez pomysłu. zmrożona murawa pewnie też swoje dała ale... przy takiej klasie zawodnika to nie powinno decydować w każdym kontakcie z piłką :)
21.01.2017 10:58
@Rizzitelli - może to moje skrzywienie, ale zawsze jak widzę Martineza to widzę raczej złe rzeczy. Pokraczność i tak jakby nie bardzo wiedział jak ma kopnąć piłkę. Ale fakt - oddaję mu to że wyczyścił wczoraj w obronie. Jednak chodzi mi o pewność gry do przodu a tutaj on w ogóle nie wie co ma robić.
21.01.2017 10:45
Alonso, Lahm, Martinez - ocena 0. to jest śmiech na sali żeby być tak sparaliżowanymi przy prostych zagraniach, wiecznie na ryzyku. po co w Bayernie przyspieszenie Robbena, Riberyego czy Costy skoro nie gramy tak by to wykorzystać. Co ma zrobić Costa jeśli dostaje piłkę do nogi i nie ma po co przyspieszać bo wszyscy stoją zamiast wychodzić na pozycję?
Dla mnie nie widać światełka w tunelu po przerwie zimowej. Wiem, że to pierwszy mecz ale powinien być widoczny chociaż zalążek szybkiej gry.
Gdyby nie Lewy.... brawo za świetne bramki!! :)
21.01.2017 10:31
Co Ty, Lothar wygadujesz za bzdety?! a co miał Bayern robić? w jaki sposób mieliśmy zdobyć więcej punktów? skoro praktycznie ich nie traciliśmy, nie dało się zrobić większej różnicy punktowej bo Lipsk goni, a gdyby nie oni, to pewnie by powiedział, że Bayern znów rozbił BL w 10 kolejek. a Bayern nawet gdyby nie zdobył mistrzostwa ligi to nie byłoby pośmiewiska, bo przecież po to trwa mecz 90minut i jest 16 drużyn do gry, by wyłonić najlepszych. Nikt nie oddaje za darmo punktów.
30.12.2016 13:30
no.... nareszcie :) Cieszę się, że sam Robert mocno pozytywnie zapatruje się na nasz klub :)
13.12.2016 17:21
@LukaszNOD - weź pod uwagę, że wtedy drużyna Offenbach musiała być przyjechać do Monachium, a jeśli są w naprawdę ciężkiej sytuacji finansowej - to byłoby to dość trudne. Chociaż z drugiej strony mogliby to odbić sobie z większych dochodów.
13.12.2016 16:12
a na końcu i tak się okaże, że FCB to najbardziej znienawidzony klub w Niemczech :) Widać ewidentnie przez to, że powodem nienawiści są wyniki sportowe :)
13.12.2016 15:53
Przecież to nie Bayern losował, panie Walcott.
A jeśli twierdzisz, że masz informacje prosto z Bayernu na kogo chcieli trafić a na kogo nie - to gratuluję poczucia humoru :)
13.12.2016 14:23
czytałem 3 razy tą wypowiedź. Jeśli to jest faktycznie dobrze przetłumaczone to Pep chyba mówił to po dobrej flaszce. Masło maślane, brak składni... poza tym... co to miało wnieść?
No ale on tak ma, że chwali zawsze i wypowiada się w dobrym tonie o wszystkich.
10.12.2016 12:51
Bardzo solidny mecz!! Gra Bayernu wyglądała naprawdę dobrze, była ożywiona i z dobrym pomysłem - ale ciężko jest rozpieprzyć 10 zawodników którzy stoją przed własnym polem karnym. Niestety - to nie Bayern nie miał pomysłu, to Atletico grało bez pomysłu. Jest to taktyka, która nie wymaga niczego wielkiego ale jest skuteczna przed stratą bramek. Zespół, który ma uchodzić za tak cudowny, tak pięknie grający piłkę jak Atletico - to wstyd, żeby tak się cofnąć i nie mieć pomysłu. Bayern solidnie im pokazał grę w piłkę. To że przy takiej grze kilka razy straciliśmy piłkę to standard, statystyka.... tak po prostu było jest i będzie. w drugiej połowie atletico nie zrobiło nic co zasługiwałoby na oklaski.Brawa dla FCB za zmianę stylu gry i zażartość, tego brakowało we wcześniejszych meczach. A Sanches? uważam, że bardzo fajny mecz w jego wykonaniu, współpracował z drużyną, widać że zgrywa się z zespołem. Thiago kapitalny rozgrywający, a najsłabsze ogniwo to moim zdaniem Rafinha.
07.12.2016 09:52
Dziwna wypowiedź Griezmana, rzadko który piłkarz poświęca tyle czasu w rozmowie na przeciwnika w takim tonie. W dodatku wymienia piłkarzy i o nich coś mówi. Ciekawe, czyżby jego słowa o następnym kroku w Premier League były tylko mgłą? kto wie, byłoby dość ciekawe, rewelacyjny następca Riberyego, ma to czym zachwycał Ribery w wieku 25-26 lat. ;)
06.12.2016 09:40
każdy wdział zmianę stylu gry Bayernu i to było naprawdę super, gra była od razu szybsza. Pozostały oczwyiście zaleciałości w stylu, podania w obrębie pola karnego, następnie piłką ma Lahm i wycofuje do ostatniego obrońcy lub bramkarza. To jest chore niestety. Najsłabszy zawodnik to Martinez, jakiś dramat, kręci się jak bąk, nie wie gdzie jest i wiecznie spóźniony, zero zwrotności - to na pewno nie jest zawodnik, który ma grać na takiej pozycji. Było widać natomiast aktywność w formacjach ofensywnych. Muller zaczął się angażować, widać było sportową złość a nie bezsilność jak wcześniej, no i Lewy który w końcu dostawał piłki! Może Carlo sobie uświadomił, że jak Lewy nie będzie dostawał piłek to po prostu nie będize strzelał bramek, i jego krytyka wtedy będzie bezpodstawna. Ogólnie brawo za ten mecz, brawo też dla p.Hajty za jak zwykle komedię na najwyższym poziomie. "Ja widziałem 12 strzałów Roberta - nic nie wpadło".... i dup, gol. Hajto cisza. Jego wiedza jest oszałamiająca, ja nie jestem w stanie np. przypomnieć sobie ile widziałem, rzutów wolny piłkarza i ile z nich wpadło. Ale wczoraj też nie jechał za bardzo po Thiago co było dziwne, a ten z kolei ma genialne przyjęcie piłki ostatnimi czasy - będzie z niego świetny rozgrywający.
03.12.2016 12:07
Pewnie i tak nic z tego nie będzie :) okaże się, że zarząd nie zapłaci miliona euro więcej niż zakładali, ten odejdzie do Chelsea albo do innego i skończy się gadanie. Potem kupią jakieś gniota 31-letniego prezentując go jako nową nadzieję :) Tak zarząd będzie działać na rynku transferowym :D
01.12.2016 15:37
Sam już nie wiem gdzie leży prawda, a raczej obecny problem. W tym, że tak jak mówi Kahn: nie radzi sobie z taktyką zaszczepioną przez Pepa? czy może w tym, że po prostu Carlo potrzebuje czasu jeszcze i zacznie to funkcjonować. Zbyt częste zmiany filozofii gry nie są korzystne - tego tłumaczyć nie trzeba, może więc Carlo ma w tym swój plan który tylko musi zaskoczyć i jest ku temu coraz bliżej?
Ja zauważyłem kilka pozytywów podczas meczu z Bayerem, Alaba szybciej wychodził na pozycję, kilka ciekawych wejść w pole karne z flanki też było, czego nie mogliśmy zaobserwować w poprzednich meczach. FCB grał w tym meczu naprawdę sporo lepiej niż w poprzednich.
30.11.2016 12:17
zgadzam się z BjakBayern, poza tym w jego wieku, prawdopodobnie byłoby tak, że czas na aklimatyzację w nowym klubie byłby zbyt długi, on nie będzie mógł w taki sposób zaryzykować, w Realu wie już co i jak, możę się skupić tylko i wyłącznie na swojej grze a nie tracić czas na poznanie innej filozofii, na zgranie się z innym zespołem. Druga sprawa - jego mentalność jest taka, że musi być w świetle reflektorów (mam na myśli tutaj boiska i ligę hiszpańską) a w żadnej innej (prócz angielskiej) nie możę na to liczyć. Uważam, że to go napędza. Mimo, że go nie lubię (choć to dziwne - przecież go nie znam) to go szanuję i robi to co uważa za słuszne dla swojej kariery, za to szacunek :) a wypowiedź Alonso jak najbardziej poprawna, rozsądny człowiek :)
30.11.2016 12:04
Ideą całego tematu nie jest fakt, że Basti nie gra w MU, tylko kwestia w jaki sposób został potraktowany przez "wielkiego" mourinho. Totalny brak szacunku, zresztą to w jego w stylu. Ja bardzo bym chciał w przyszłości aby takie zachowanie wróciło do mourinho tylko żeby to on był wtedy drugą stroną medalu.
29.11.2016 14:38
no Ameryki to nie odkryli :) wolno gramy, wolno będziemy wracać na właściwe tory. Może jeszcze z dwie porażki w tym roku i będzie jakiś wstrząc
24.11.2016 10:24
Nie tylko Boa ma wrócić na ziemię, ale Muller, Lewandowski i kilku innych. Ale zwracanie się do jednego z najlepszych ŚO na świecie przez media zamiast w 4 oczy jest.... słabe. Chociaż może i w tym jest sposób... może faktycznie Boa wróci ;)
24.11.2016 09:27
Ja najbardziej czekam na moment aż zaczną biegać z pełnym zaangażowaniem i determinacją. Aż zaczną szybko grać, bo na stojąco to można grać towarzyski mecz. Z ciekawości kiedyś chciałbym zobaczyć statystyki ile podań Bayern wykonuje do przodu a ile do tyłu, mam dziwne przeczucie że tych do tyłu jest od groma więcej.
24.11.2016 09:24
Hourdeau, wiem jedno - Ty ciągle się rozwijasz, nawet nie śmiem się porównywać. a tak serio to nic już więcej w życiu nie zakładaj, zbyt często obrażasz :)
23.11.2016 20:39
i ja wtedy d Hourdeau: a może Ty zostaniesz kibicem FK Rostov?"
23.11.2016 20:28
Hourdeau, znów obrażasz. Sam czytaj ze zrozumieniem. Porownanie z Rostovem a nie z pozostałymi klubami.
23.11.2016 20:22
Hourdeau, nie mamy - ja Ciebie nie oceniam i Twojej jakiejkolwiek wiedzy. Jesteś poziom wyżej i tam pozostań, reszta jest niżej intelektualnie i są amebami więc trzymaj się swojego poziomu :)
23.11.2016 20:18
Hourdeau i proszę, nie ziomkuj mi.
23.11.2016 20:12
Hourdeau, po co taka prowokacja? do ścisłej czołówki na pewno nie należy, jeśli ciężko Ci było zrozumieć kontekst.
23.11.2016 20:10
qr.... co to jest?! żeby zespół pokroju legii nas złoił?!!! ale ćwiczmy grę do tyłu częściej... to na pewno przyniesie sukcesy. jak to możliwe że będąc pod polem karnym rywali nagle podanie jest do tyłu do bramkarza?! brak determinacji, brak gry do przodu, ile jeszcze potrzeba czasu, żeby Ancelotti zaczął stosować JAKĄKOLWIEK taktykę?
23.11.2016 20:02
Obecnie to mam wrażenie, że będziemy walczyć.... ale o remis. nie ma się co oszukiwać, jeśli wygramy to po wielkich bólach i męczarniach. Nikt z nas nie jest jasnowidzem, ale przy aktualnej grze Bayernu nie trudno przewidywać przebieg spotkania. A gadki w stylu: "musimy grać lepiej" "musimy wziąć się w garść" są żenujące.
23.11.2016 15:27
Oczywiście, że na TAK ;D
18.11.2016 12:59
ale pierniczy jak potłuczony, gdyby on jeszcze miał porównanie do Bayernu...
W Manchesterze dąży się do sukcesów.... i można tyle powiedzieć.
City to światowy klub... a Bayern wg niego to klub jaki... krajowy?!
07.11.2016 15:18
Mourinho to zakompleksiony burak, który ma ewidentnie jakiś problem. Jak można takiego zawodnika tak traktować? zasłużonego z wielkimi sukcesami? Ale tak zrobił bo wiedział, że Schweini nie rozdmucha tego i nie będzie dymił. Ciekawe jakby się zachował gwiazdor 100milionowy pogba? Albo pan zlatan? Ale "dobro" wraca... wyniki Manchesteru mówią same za siebie :D i oby tak dalej, aż zarząd zmądrzeje i odsunie samego pana M. daleko od pierwszej drużyny.
05.11.2016 12:59
ja go uwielbiam na boisku :) w poprzednim sezonie praktycznie nie było widać jego ciekawych podań, albo inaczej, starał się je wykonywać, ale po prostu nie wychodziły a teraz ma pewność i zdecydowanie w swojej grze. To ważne!
05.11.2016 09:29
No to czekamy na ostateczne potwierdzenie :)
28.10.2016 13:56