DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Michello Strona 13

oby tymi wypowiedziami nie wywróżył sobie przedwczesnego zakończenia przygody z FCB.

08.01.2020 14:20

W takim razie słowa uznania dla Alaby za 2 miejsce w BL jako stopera, który nominalnie jest bocznym obrońcą....!!

02.01.2020 11:54

Odejdzie - nie odejdzie. Odejdzie - nie odejdzie i tak w kółko. Im więcej będzie takich wyssanych newsów tym gorzej dla samego zawodnika. Moim zdaniem powinien zostać ale definitywnie. Wtedy zamiast być w centrum newsów transferowych mógłby się skupić na treningu i grze i na pewno wyszłoby na dobre dla Boa.

30.12.2019 11:33

@Filozof faktycznie może coś w tym jest, ale chyba bardziej ze względu na facjatę :D większość młodych zawodników na początku robi furorę, oby w przypadku Zirkzee poszło wszystko w dobrym kierunku.

23.12.2019 10:25

temat o Zirkzee a Wy nawet w momencie, kiedy mamy gościa, który może przebić się do pierwszego składu, jak Alaba, Muller, czy Lahm kiedyś nie chcecie tego uszanować tylko ważniejsze są Wasze "ja mam rację, a Ty idź spać". Ponad 150 komentarzy ale, żeby przeczytać coś sensownego w temacie artykułu trzeba się cofnąć do pierwszej 20-tki.

Fajnie, że koleś jest opanowany i potrafi znaleźć się w odpowiednim miejscu kiedy trzeba. Oczywiście nie będzie tak, że teraz będzie strzelał w każdym meczu, przyjdzie niemoc, ale w tym wieku zawodnika dawno nie mieliśmy. Zresztą ten sezon pokazuje, że jak Bayern musi to nastolatkowie się znajdą... Davies, Zirkzee :)

23.12.2019 09:47

@tapczan @diablo spokojnie z tymi życzeniami, to pewnie kwestia tłumaczenia i dorobienia kilku dziennikarskich "mądrości"

21.12.2019 12:08

@Globin23 Ponieważ jest za mało medialny co obecnie może sporo podnieść wartość. Ronaldo nawet na emeryturze będzie więcej wart niż Muller ;)

19.12.2019 11:28

@TomiiiFCB Gdyby Davies nosił koszulkę Realu, Barcy, Chelsea czy jakiegoś Liverpoolu, już teraz byłby wart 120mln, ot tak po prostu.

19.12.2019 10:46

@hoven mam nieco inne zdanie na temat jakości przy "przesuniętym" zespole do przodu. Środek pola zaczął grać, Thiago wygląda znacznie lepiej i jest z kim grać, czego absolutnie za Kovaca nie było. Bramek traciliśmy więcej i cześciej za Kovaca mimo bardziej stabilnej obrony. Nie można tego porównać, ponieważ mamy obecnie dwóch nominalnych obrońców. Czyli najgorzej w tym sezonie. Trudno, żeby obrona była poukładana, skoro boki obrony zmuszone są grać jako ŚO.

19.12.2019 09:36

tak, jak FCB wygrywa to szczęśliwie, jak przeciwnik przegrywa to nieszczęśliwie bo przecież tyle okazji miał. Ale jak przeciwnik wygra to zasłużenie. Ostatnio mam wrażenie, że niektórzy za mocno naczytali się reakcji pomeczowych trenerów Freiburgów i innych. Trzeba wykorzystywać okazje. Freiburg ich nie wykorzystał, Bayern w pierwszej połowie i wielu w drugiej także nie potrafił. Ale przestańcie tworzyć farmazony, że wszyscy nas cisną a my tylko szczęśliwie wygrywamy. Co mecz.

19.12.2019 09:27

Nieskromne pytanie o link do transmisji... to co mam rwie okropnie ;(

18.12.2019 20:38

coś mi koleś pachnie kolejnym Nilsem Petersenem xD

18.12.2019 10:06

Guardiola lub Ten Hag. Przed Pep'em zawodnicy będa mieli respekt, co raczej jest ciężkie przy Pochettino. Z kolei Ten Hag został "wyuczony" u nas - to może być cenne doświadczenie, którego Alonso po prostu w ogóle nie posiada póki co. Tuchel? nie nie...

12.11.2019 13:15

Sancho przekonał się, że piłka nie jest tak łatwa:)

10.11.2019 20:06

@Kamiloxin A skąd wiesz co by było gdyby? może wtedy tymbardziej BVB zostałoby zjedzone? pierwsze kilka min wydawało się, że będzie zacięty mecz. Ale wyszło jak powinno:))) !!

10.11.2019 20:02

@Pir5 taki atrybut jak zwrotność raczej nie jest do nadrobienia z wiekiem. A dodatkowo, Sule zanim sie zorientuje to mijają wieki i bum. On to ma już zapisane, że jest powolny w reakcjach typu odwrócenie się, czasem jakby zapominał, że ktoś go atakuje.

@Janson subiektywne odczucia, takie mam jakie mam, nie ma co się stroszyć.

09.11.2019 13:42

Wytypowałem 2:2. Ten mecz będzie inną grą obydwu drużyn od tej do jakiej nas ostatnio przywzyczaili.

Edytowano : 2019-11-09 12:33:33

@Pir5 słaby ten Van Dijk czy Ramos Bayernowy :) jaka defensywa taki Van Dijk, chciałoby się powiedzieć :)

09.11.2019 12:32

Bueheheheh, co rusz ktoś teraz będzie pstrykał w nos Ulliego :) mam nadzieję, ze jak zakończy swoją karierę w FCBm to wiele się zmieni.

06.11.2019 11:48

oby się chłopek nie spalił bo jest bardzo pewny siebie i mało pokorny.

06.11.2019 11:26

Śmiech na sali. Gość wylatuje w 9min, dostał karę od razu, faul nie był agresywny, frankfurciokowi nic się nie stało, a debatują i zawieszają na 2 mecze :| tam ktoś myśli?

06.11.2019 11:05

Ciekawe na ile którykolwiek z nich jest rzeczywiście brany pod uwagę. Oby nie było tak, że skończymy z jakimś cudownym niemcem bądź kimś cudownym obcokrajowcem pokroju Kovac. Obym się mylił, a żaden cudowny Siegfrid Heinrich z Oberligi nie zostanie przedstawiony jako cudotwórca. Ostatnio takie zaciągi widać w Bayernie niestety, czy to trenerskie czy wśród transferów zawodników.

04.11.2019 16:16

Dobra, uważam, że od teraz zespół powinien odciąć ten kupon i zacząć od nowa, bez zdania o tym co było z Kovacem. Do roboty, bo może być tylko lepiej i na to każdy czeka.

04.11.2019 10:07

Pan "musimy grać lepiej" stosuje taki bełkot, że zaczyna to komicznie wyglądać. Ciekawe, gdyby zrobić sondę wśród kibiców Bayernu, ile ludzi jeszcze mu wierzy i ufa, że FCB zacznie grać swoje.

31.10.2019 16:42

Dlatego właśnie napisałem za obecności Uliego Kovac nie zostanie zwolniony. Gdybym napisał "za kadencji" to nowy rok moglibyśmy rozpocząc z nowym trenerem. A tak... Uli tak czy siak będzie pewnie aktywny w sprawach Bayernu, status VIP :P

30.10.2019 16:55

Pan "Musimy grać lepiej" nigdy nie zostanie zwolniony. Nie za obecności Uliego.

30.10.2019 15:41

Czekam na wypowiedzi pomeczowe i "reakcje" uliego ;D

30.10.2019 10:35

Komentarz eurosportu to jakaś porażka poniżej dna :)

29.10.2019 21:53

mamy podium w BL, I miejsce w LM, gramy dalej w DFB POKAL, o co Wam chodzi? TRENER robi dobra robote!! hahaahaha

29.10.2019 21:52

@Panczo nawet jak przegramy to Uli będzie twierdził, że nie ma dyskusji i Kovac dalej może "ciagnąć" Bayern... na dno.

29.10.2019 20:54

Nie wiem czy też macie takie wrae cokolwiek by bochum nie zrobiło to jest och ach trzeba pochwalić. Coman nie trafi w bramke ale świetne ustawienie bramkarza, bochum straci pilke w środku ale bardzo ladnie się ustawili.... no kurła to jest przegięcie.

29.10.2019 20:52

Gdzie są zwolennicy tego pajakovacza? ten typ tłamsi ten zespół w grze obronnej, przecież tam nikt nie chce zagrać ofensywnie :D Goretzka to jest gość na Oberlige a nie na Bayern a Uli się cieszy. Wszyscy są nastawieni na grę defensywna z Bochum, ja piernicze nie wierzę :D

29.10.2019 20:49

@TomiiiFCB 100% racji!! to nie Fifa czy PES gdzie sterujecie jego dryblingiem co 2 minuty meczu.

29.10.2019 12:11

@diablo wiesz, zawsze jest to trudne do zweryfikowania, czy Bayern z 2013r wygrałby tylko 1 bramką. Tego nie da się odtworzyć. Można na pewno mówić teraz o braku skuteczności, ponieważ ta kuleje ewidentnie. Jeśli zaczniemy wykorzystywać przynajmniej 20-30% więcej okazji to wyniki będą znacznie lepsze a takie dyskusje nie będą miały miejsca. a Gentner? - Jeszcze zabrakło, żeby powiedział, że nie mieli szczęścia i dlatego przegrali. Mamy naprawdę w składzie więcej ludzi którzy ciągną do przodu i są ofensywnie nastawieni. Przykład Gnabry'ego - Facet zaczyna robić różnicę.

28.10.2019 10:07

@Danie1 Ale o to przecież chodziło, żeby BL nie była ligą gdzie jak wychodzi Bayern, to przeciwnik nie ma po co wybiegać na murawę.

28.10.2019 09:38

Gentner - dej sie pokój synek.

28.10.2019 09:26

Ktoś potrafi wytłumaczyć zasadność na ES1 oraz ES2 tego samego meczu o 15:30? co za bzdura.

26.10.2019 11:10

@GuteSpiele Sorry.... wierzę!!! Wieżę można zbudować lub zburzyć.
Kovac, wyjdź już. Wróć kiedy faktycznie to ogarniesz a nie tylko będziesz mówił że ogarniasz.

25.10.2019 15:46

@jacob90 trochę farmazony po oglądaniu 1 kolejki. 3 tygodnie temu można było napisać to samo z tym, że to my zjadamy te kluby na śniadanie. Bez sensu... totalnie.

24.10.2019 11:52

Zarząd jest strasznie uparty, będzie w nieskończoność dokonywał dziwnych transferów nie ucząc się na błędach, zwrotność naszej defensywy to 1/10. Ilość kontuzji w ostatnich latach jest ponad normatywna, mimo to, zarząd dalej rozgląda się za zawodnikami, którzy są na nie podatni. Oczywiście nie da się przewidzieć zdarzeń na boisku, ale litości. Po to mamy tych magików od medycyny aby mogli się wykazać, a wychodzi na to, że albo w ogóle nie mają zdania albo nie wiedzą co czynią. takie czasy mamy, że można wiele zbadać, sprawdzić, wysnuć wnioski. 100% dokładności i celności to nie daje, ale na pewno ogranicza prawdopodobieństwo. A za Kovaca nawet jak ktoś przyjdzie to kolejna deutsche gwiazda ławki, a Uli będzie udowadniał wszystkim pyskowaniem jaki to super coach jest.
Ale.... nie ma tego złego... my mamy kontuzje a BVB ma Schulza hahahahaha :D

24.10.2019 10:17

Gdybym miał na imię Krzysztof, nie miałbym na imię Michał a wtedy wszyscy do mnie mówiliby Krzysiek. Gdyby rodzice 28 lat temu nie wysłali mnie do szkoły, wtedy prawdopodobnie nie poszedłbym w następnych latach do liceum a potem na studia. Gdybym dziś nie pracował to nie miałbym możliwości zapłacenia rachunków.

17.10.2019 09:36

Silva i Marcelo chyba się zgubili. To musi być pomyłka.

15.10.2019 10:27

Jedno powinien przyznać, uderzyć się w pierś i powiedzieć: Gdyby nie pożyczka od Bayernu, nie byłoby BVB, nie byłbym prezesem tego klubu. Ale lepiej powiedzieć że to tak nie było, że to wcale nie tak, że w zasadzie to Bayern błagał nas żebyśmy wzięli pieniądze ale to nie my byliśmy w potrzebie. Co za bandyta.

14.10.2019 14:41

To będzie miało sens największy, jesli Cou zostanie wykupiony. Wtedy będziemy mogli atakować odważniej skrzydłami i mieć mocny środek.

09.10.2019 16:58

Możecie krytykować Kovaca, Wszystkich Świętych i kogo tylko chcecie. Jak grać z drużyną, która nie chce grać w piłkę i ustawia 10 chłopków przed polem karnym? Przeciwko nim może grać zlepek najlepszych zawodników wszechczasów, efekt będzie podobny. Antyfutbol znów staje się coraz to popularniejszy.

07.10.2019 16:56

Z takim charakterem i słowami nie wytrzyma w Bayernie zbyt długo. Tzn bardziej - NIE BĘDZIE chciał wytrzymać zbyt długo.

03.10.2019 10:48

Oby.

02.10.2019 11:41

Efektownie Gnabry, Lewy, Cou, po wejściu Thiago. Naprawdę świetny mecz Thiago. Nie mozna zapomniec o Comanie ktory robil swoje!! Neuer uratowal pierwsza polowe!! brawo dla calej druzyny, nawet dla Sule. Muszę to przyznać:P 7:2 w takim meczu robi wrazenie! Brawo dla trenera!!

01.10.2019 22:54

kurtła mecz zycia normalnie

01.10.2019 22:46

co kurła THIAGO!!!! GGGNABRY!!!!

01.10.2019 22:42

nie.... ja nie moge uwierzyc w sedziego, serio takie babole? VAR?!

01.10.2019 22:40

CO jest z tym żółtym lumpem? najpierw karny ktorego nie bylo a tera nie ma karnego ktory jest?!

01.10.2019 22:29

:D

01.10.2019 22:14

Jest Thiago!

01.10.2019 22:03

@Matilegolas o to chodzi żeby zmusić druzyne do szybkiej gry bo widac ze ottenham sie gubi wtedy, problem w tym ze po szybkiej wymianie gramy do tylu zeby przeciwniki sie ustawił

01.10.2019 22:00

to co Lewy robi to jest MISTRZOSTWO!! Cou też dobrze denerwuje rywali. Wystarczyło usiąść na angolach i zapomnieli o pierwszych 20 min meczu

01.10.2019 21:50

poratuje ktoś jakimś streamem?

01.10.2019 21:38

odliczam dni do momentu, kiedy przestanie mieszać Bayern w swoje niezbyt lotne wypowiedzi.

26.09.2019 11:46

Chyba po pierwsze to powinny brać górę aspekty sportowe. Gdyby Manu został usunięty z kadry bez powodu albo niesłusznie to można brać słowa Hoenessa na poważnie. A z aspektów sportowych to jest nienormalny, tak samo jak jego wypowiedź.

25.09.2019 12:28

lepszy był Kimmich jak był bardzie pokorny, z dużą dozą respektu dla wszystkich. Teraz czuje się jak przodownik w drużynie i pozwala sobie na deliaktne fochy. On chce wywierać większy na grę tylko mu to nie wychodzi. Szkoda, że tego nie widzi bo w ten sposób trzeba przez niego ratować d***.

19.09.2019 10:41

Wg mnie najsłabsza formacja wczoraj to zdecydowanie obrona. Wiem, Lucas nowy, Pavard nowy (tymbardziej na ŚO). Ale Sule to jest koszmar jakiś. Jeszcze 2-3 mecze LM i będą go objeżdżać jak chcą. Typ jest tak przewidywalny i mało zwrotny że szok. W polu karnym pod koniec mało co nie sprowokował karnego, gdyby zawodnik Crveny zachował się bardziej przytomnie to byłaby 11. Piłka 300cm już za Sule a ten wkłada stopę na tor biegu atakującego. DRAMAT. Dawać Boa, Sule jest tylko pięknie zapowiadany ale na tym się kończy.

Edytowano : 2019-09-19 10:22:52

*30 cm a nie 300 :):P

Edytowano : 2019-09-19 10:24:00

co do Thiago - duży plus. Mam wrażenie, że przy Cou on odżyje bo będzie miał z kim pokombinować nieszablonowo.

19.09.2019 10:22

no i cyk, typer 1:0 do przerwy, 3:0 na koniec :D

18.09.2019 22:53

bardzo ładnie Cou, widać że chce się pokazywać i grac do przodu a nie do tyłu jak nie powiem który nasz obrońca... ja mam wrażenie, że jak Cou chce pograć technicznie i szybko to działa to pozytywnie na resztę naszych, Lewy coś pokombinuje itd. Nie ma takiej opieszałości, oby tak dalej. Widać światełko w tunelu :)

Edytowano : 2019-09-18 21:49:53

no i póki co mój typer działa :P

18.09.2019 21:49

dysponuje ktoś jakimś sensownym streamem?

18.09.2019 21:08

@Edmund Pomogę w takim razie. Grał w Copa America, było o tym głośno, że miał "kopnięty" w czasie urlop. To chyba coś daje do myślenia? Nie, w Bayernie są wszyscy tępi i Ty jedyny powinieneś oceniać zawodników czy są zdolni do gry. W Bayernie zainteresowali się zawodnikiem, który ma problemy ze zdrowiem a co za tym idzie kłopoty fizyczne. Naprawdę w to wierzysz? Że jako ostatnia deska ratunku, wzięli Coutinho bo w Barcelonie się na nim poznali i był dla nich bezuzyteczny i w dodatku z problemami to Bayern jako amatorzy, wzięli z pocałowaniem ręki. W ogóle to kto to jest? Jeszcze raz powtarzam - zmieniasz pracę i nie wierzę, że jesteś taki szopen rynku, że po kilku dniach rozstawiasz po kątach współpracowników i dyktujesz warunki.

18.09.2019 14:08

@Prezes42 tylko, że właśnie cały szkopuł polega na tym, że typ nie potrafi przelać zaangażowania i motywacji w zawodników. Gdyby był bardziej energiczny i życiowy w wypowiedziach, łatwiej i naturalniej mogłoby to wpłynąć na zawodników. A tak, jaka konferencja - taka gra.

18.09.2019 11:10

Kurła ta poprawność wypowiedzi Kovaca jest do zwymiotowania już. Zamiast napędzić drużynę, zmotywować to ten biadoli jak wielkim klubem jest crvena...
Kalle w wypowiedzi miał chyba zamiar powiedzieć, że mamy wielkie ambicje prócz Kovaca - on chce tylko przetrwać fazę grupową.

18.09.2019 10:42

@Edmund Czasem trzeba podjąć taką decyzję, nawet jeśli górę bierze marketing. To dobrze wpływa na przychody, na lepszą promocję. To jest ten element biznesu. Z drugiej strony - gdyby Coutinho był tak płytki jak wynika z Twoich wypowiedzi, wierzysz, że grałby w Liverpoolu, Barcelonie a teraz Bayernie? Nikt z włodarzy tych klubów się na nim nie poznał? Każdy popełnił błąd? Gdyby był słaby to grałby obecnie na zapleczu PL, czy jakiejś Sevilli optymalnie. Trochę wiary, bo ocenianie gościa po 3 meczach BL, w których ani nie miał prawa być zgrany z drużyną ani nie był przygotowany fizycznie na 100% jest nonsensem. Nie wierzę, że jak Ty zmienisz pracę, to na drugi dzień jesteś gwiazdą w nowym otoczeniu. Nawet nie wiadomo do kogo się odezwać i w czym pomóc.

18.09.2019 10:05

"Przede wszystkim chcemy przetrwać fazę grupową" ja pierdziele, co ten typ bredzi :/ W chłopie jest zero energii w wypowiedziach i motywacji.

17.09.2019 16:34

@Edmund to, że James odszedł, to akurat mocno dyskusyjna rzecz, dlaczego tak się stało. W mojej opinii (i nie tylko) był to zawodnik, który miał zostać. Posiadanie w składzie mocnych nazwisk też nie jest bezsensowne. Może być magnesem dla kolejnych. Jesli będziemy polegać na niemieckich średnich grajkach - na takich pozostaniemy.

17.09.2019 14:01

@hoodykr tylko ten rezerwowy jest klasę lepszy od naszych podstaw w stylu Goretzka czy inne RudeRode, które były szumnie zapowiadane. Niemieccy zawodnicy nie są błyskotliwi i szybcy w środku jak inne nacje (nie mówię o skrzydłach, chociaż Sane to wyjątek). Przyjście Coutinho do bundesligi to najważniejsze wydarzenie tego okienka. Tak to trzeba nazwać w świetle atrakcyjności BL na świecie. Uważam, że Bayern zrobił dobry ruch sprowadzając go.

17.09.2019 13:25

Musi grać w meczach pierwszej drużyny. Widać, że jest opanowany, inteligentny i musi nabrać doświadczenia. Trudno oczekiwać, żeby w swoim wieku był maestro na każdej pozycji. Jak dla mnie to gość w sobotę, wprowadził mega duzo dobrego i pozytywnego ożywienia. Piłka pod naszym polem karny, kto odbiera? Davies! Już teraz można się spodziewać, że będzie brał na siebie ciężar gry :)

16.09.2019 13:31

MISTRZ!! Arjen był wyjątkowy i niepowtarzalny.

13.09.2019 09:57

@tapczan nie zamierzam. Wyrażam tylko wielką nadzieję, że to co napisałem nigdy się nie zadzieje :)

11.09.2019 15:25

@MateuszFCB Jeśli pan (celowo z "p") L.W. Zacznie nosić cokolwiek związanego z Bayernem - Jako kibic, ogłaszam transfer do innego klubu.

Ciekawe co mogą przez to zdziałać :)

11.09.2019 14:43

@tapczan nie wydaje mi się, aby był sprowadzony po to aby czarować. Co powiedzieć np o Mullerze który jest u nas od stuleci i dalej nie czaruje

06.09.2019 11:01

Ja jestem zdania, że Lucas będzie ratował Sule i naprawiał jego błędy. Zwrotność i mobilność tego typa jest tragiczna. Pewnie się mylę, ale 90% podań Sule jest do bramkarza a skupienie na twarzy jakby conajmniej wykonywał rzut karny na wagę mistrzostwa świata.

03.09.2019 11:16

rewolucji na pewno nie będzie. Jednak zupełnie świeże spojrzenie na sprawy może wiele zmienić. Oliverowi zdecydowanie łatwiej przyjdzie wydać większą sumę jeśli będzie to uzasadnione. A druga sprawa jak do tego dodamy stanowczość, charakter i energię Kahna, nie musimy martwić się o opieszałość, która w przypadku Hoenessa bije uszami wielkim ciśnieniem.

30.08.2019 10:14

Alaba = Schulz HAHAHAHAHAHAH
Coutinho = Reus....
Thiago < Reus.
kurła ale było jaranie.

Edytowano : 2019-08-29 12:30:57

Thiago < Witsel *

29.08.2019 12:30

Mistrz Świata z 2014r

26.08.2019 13:22

W świetle ostatnich słów Rummenige po meczu z Herthą, zastanawiam się czy nie skończy się na kolejnym wypożyczeniu.

23.08.2019 10:34

Czyżby Suele został poproszony o wypowiedź do mediów bez starszego nad monetą?
Jak dla mnie to Sanches powinien regularnie grać i nie ma co się nad tym rozpisywać. Niemożliwe będzie aby się rozwijał i poprawiał bez gry.

Edytowano : 2019-08-20 10:44:14

*... starszego nad monetą?

20.08.2019 10:43

Cześć Cou :) Obyś grał jak najwięcej z wielkim powodzeniem :)

19.08.2019 11:02

@bayern1987dwa tak... ale o to właśnie chodzi, że patrząc na Kovaca i jego pomysły, to najpierw go wystawi na skrzydło, po czym usiądzie na ławce bo jeszce nie ma formy a nastepnie go nie wystawi bo stwierdzi, że jeszcze dostanie swoją szansę xD

19.08.2019 10:50

jak gość usiądzie na ławce to ja wychodzę i staję obok. Obawy są - patrząc na przykład Jamesa.

19.08.2019 10:45

To kiedy ma grać jak nie teraz? za chwile kontuzjowani wrócą, będzie Coutinho.... jak ten chłopak ma grać i coś pokazać? Skoro dostaje 5min i patrząc na niego to chce być wszędzie i się pokazywać, żeby wreszcie ktoś go zauważył... Niestety ale Bayern go niszczy, tzn bardziej ludzie, którzy ciągle wciskają mu kit do głowy. Teraz przyjdzie ten caly Cousiance... już widzę jak on zagra chociaż 5min. Z Daviesem będzie podobnie, nie będzie grał 3-5 meczy ani minuty i będzie odesłany do drugiej drużyny. Duży opór ze strony trenera i zarządu, oj bardzo duży.

17.08.2019 11:55

Sule, to taki Badstuber, tyle ze mlodszy. DRAMAT TEN TYP JEST :)

16.08.2019 21:27

Panie starszy - rób coś, zegar tyka. Przestań już gadać.

16.08.2019 16:41

@ClomidFCB Jeszcze jak ktoś się przewróci jest odniesienie; "Kula się jak Neymar".

16.08.2019 14:00

Wszyscy niemcy pierniczą bez sensu, najlepiej jakbyśmy sprowadzili tych, którzy grali w Bayernie już kiedyś i z automaty to są topowe transfery. Jeszcze bracia RR, Rudy-Rode niech przyjdą i Europo - klękaj, nadchodzi nowy stary lepszy Bayern. Ja nie wiem co oni mają takie bezpieczne podejście. Bez ryzyka już w Bayernie było- jak się kończy widzieli wszyscy.

16.08.2019 13:39

niech mi ktoś wytłumaczy - bo za głupi chyba jestem. Jaki jest sens wypożyczania Mandzu z zapewnieniem opcji wykupu w wieku 34 lat? Wiem, że to tylko pewnie opcja, ale sensu w tym chyba nie ma. Niestety po ofensywie transferowej naszych "szopenów rynku" obawiam się, że ta opcja to zupełnie poważny temat z ich strony. Cóż - Juve zrobi świetny ruch, my za to zostaniemy z problemem.

14.08.2019 12:55

Z wielu powodów powinien do nas trafić. Wizerunkowo, Sportowo... jakby nie spojrzeć jest gwiazdą, która potrafi zrobić różnicę w konkretnych momentach. Jeśli do nas nie trafi, a powodem faktycznie będzie kwestia dogadania się co do płatności jego pensji to.... ja nie wiem czego starszy nad monetą szuka. Mieć ciastko, zjeść ciastko i jeszcze sprzedać i zarobić na ciastku - to chyba jego dewiza.

13.08.2019 16:29

@FanGraczyBayern ale PSG chce odzyskać € wydane na Neymara i nie mieszać w to kolejnego zamrożenia w postaci Coutinho.

13.08.2019 11:23

OK - Persicić podpisany.

13.08.2019 11:00

aaaaaaaaaaaaaaaaa!! To jest niemożliwe.

13.08.2019 10:59

Dobra, kij z Perisicem, ktoś coś więcej wie nt Coutinho?

13.08.2019 09:17

Bayern lubi czekać, ma czas. A godni uwagi zawodnicy już po przedlużeniach umów, po transferach finalnie gdzie indziej, lub po... no właśnie po kontuzjach spowodowanych czekaniem.

12.08.2019 15:39

Ciekawe kiedy będzie jakis porządny transfer.

12.08.2019 12:42

ale jazda. Starszy nad monetą nawet nie potrafi sprawnie ogarnąć transferu takiego kłykcia jak Perisic. Ktokolwiek spodziewa się jeszcze jakiegoś sensownego transferu? Oni potrzebują lat świetlnych na ściąganie zawodników, nawet średniej klasy.

12.08.2019 10:37

nic z tego nie będzie. Bayern jest robiony w konia przez inne kluby a zarząd ma związane ręce. ogladają wszystko z 10 możliwych stron, brak zdecydowania i działania. Efekty są jakie są.

08.08.2019 09:34

niewiele będzie z tych transferow. Przyjdą jakieś grajki z freiburga czy jakieś dusseldorfu. jak do coli dolejesz wody, żeby szklanka była pełna, to po kolorze też nie poznasz. Skład będzie kompletny? będzie :)

07.08.2019 11:34