nie jestem zwolennikiem Kloppa ale nazywanie go najemnikiem to jest totalna bzdura
05.04.2018 00:23
niesamowite :D
04.04.2018 21:20
akurat Guardiola ani nie szasta ani bezmyslnie takze kula w plot, nie zmienia to faktu ze jak tak dalej pojdzie to Liverpool ich zje jak swego czasu Dortmund Real
04.04.2018 21:10
Salah byl spokojnie w naszym zasiegu, ale my nigdy scautingu na przyzwoitym poziomie nie mielismy wiec...
04.04.2018 21:04
to co? bedzie zazarta walka o Favre z Dortmundem?
...
04.04.2018 20:12
W zasadzie nie wiem jak odebrac ten mecz; czy jestesmy tacy slabi, czy zagralismy tylko zly mecz, czy Sevilla zagrala tak dobry. Na pewno zagrali bardzo madrze i dojrzale. Montella chyba wyrosnie na niezlego trenera.
03.04.2018 22:45
haha jaki suchar :D nice :P
03.04.2018 21:25
balans w pomocy jak cholera
03.04.2018 21:23
ale Bernat to kretyn, rewanz bez Lewego :)
03.04.2018 21:21
wow
03.04.2018 21:19
@Ribery naciagasz, Ribery w wiekszosci meczow gral tak ze nawet Effe powiedzial ze to gosc ktory juz nie daje rady. Narzie mial dobry mecz z zeujaco grajacym BVB. Czy to Ribery go zrobil? nie - zniszczylismy ich taktycznie i kolektywnie. Robben w tym meczu zas nie wygral chyba ani jednego 1:1. Juz jakis czas temu przestal wchodzic w pojedynki 1 na 1 bo ich zwyczajnie nie wygrywa. Grajacy samolubnie lewonozny pilkarz na prawej stronie, wsytuacji w ktorej nie schodzi do srodka nie jest juz potrzebny.
Wymiana skryzdel moze bolec, nie musi, ale trzeba ja kiedys zrobic. Ten sezon pokazuje ze najwyzszy czas. Coman i Gnabry oczywiscie nie wystarcza wiec czekamy na kogos jeszcze.
Edytowano : 2018-04-03 00:58:16
@DonJupp Ty chcesz Boatenga sprzedawac i podbijac Europe Sule oraz Kimmichem - RIbry bez szybkosci i grajacy slabo 90% jest niby lepszy od niego? bo kiedys z duzymi gral dobrze?
03.04.2018 00:56
Skoncz juz majaczyc o tym Edenie bo to nudne. Jakby Ciebie slucjac
To mielibysmy sprzedac Boatenga kupic Edena a na lawce miec Harmanna i Gerlanda. Komedia:-)
Eden ma na stole 270k funtow tygodniowo i jest gwiazda w Anglii. Jesli odejdzie to po 300k funtow i za 100mln do kraju gdzie o mistrza walczy sie z kims lepszym niz bvb. Hazarda Uli przespal gdy gral we francji ale 27mln bylo nie do zaakceptowania.
Ribery z klasowa druzyna w przeciwienstwie do Comana nic nie pokazal. Wczoraj gralismy z grajkami na poziomie HSV i trenerem ktory nie wygral w Koln meczu w calej rundzie. My jestesmy Bayern Munchen a nie FC Ribery.
01.04.2018 17:49
Zahavi nie bedzie mial premii. Po tym Lewy juz nie bedzie potrzebowal agenta pilakrskiego tylko managerow. Sprytne.
31.03.2018 23:41
Lepszy Kovac niz Favre. Lige raczej i tak wygramy na LM potrzeba przygotowan i tak - zgrania noweho srodka pola, lepszego Kimmiha i Jamesa zintegrowanego z zesolem. Ciezar gry, nowi skrzydlowi ktorzy sa lub dojda, dopiero beda przejmowac z czasem. Narazie trzeba przerzucic go na srodek - dlatego wszytkich sugerujacych sprzedaz Vidala nalezy traktowac jako ukryta opcje Dortmundu bo to zlozyczenie.
31.03.2018 23:40
7-0 wygladaloby mocno lepiej, szkoda. Co mozna powiedziec o meczu? My bardzo dobrze, Dortmund zenujaco. Wygladali dzis jak HSV, wiec trudno sie jakos mocniej zachwycac.
31.03.2018 20:24
jak sie bierze trenera ktory przez pol sezonu nie wygral meczu zeby ratowal druzyne w skladzie z Schuerrle i kapitanem Schmelze to tak sie to wlasnie konczy:D mam nadzieje ze wrzucimy im jeszce 2-3 bramki, idealnie 5 i dobijemy do dwucyfrowki:)
PS na stronie BVB nadal nazywaja nas frajernem :D powinni zarezerwowac juz te nazwe dla samych siebie
31.03.2018 19:23
no akurat dzisiaj Ribery w wysokiej formie
31.03.2018 19:17
bramka jak z fify:) mam nadzieje ze wbijemy im jakas7 i bedzie pieknie:D
31.03.2018 18:56
ahahaha :D jedziemy na 10 :D
31.03.2018 18:42
a co to jest BvB? Borussia versus Borussia? Tak samo pisanie FcB, Football clubik Bayern?
31.03.2018 17:55
Za Guardioli tez zamykalismy Real po czym obroncy pozowlili wbic im braki z roznych. Ale Guardiola byl do wyjebania a Carlo ktory pozowlil Realowi na 11 celnych strzalow byl o krok od ich eliminacji LOOOOL kto tu majaczy :D
31.03.2018 17:18
@DonJupp wywalic? bo sa starzy? Nie zwyczajnie nie predluzyc kontraktu bo musza zostac zastapieni. My nie wyrzucamy starej babci z mieszkania na ulice tylko milionerow ktorzy juz o jakiegos czasu nie stanowia o naszej sile. Prawdziwy kibic Bayernu ma na mysli dobro klubu a nie Frąka i Arjena więc to Tobie sie chyba cos myli
30.03.2018 16:13
Wolfhart to jest symbol kontuzji a nie zadna ikona. Martinez nie gral i niewiadomo bylo kiedy wroci (to samo co rusz z Thiago), w pewnym momencie sciagalismy w panice Tasciego a w klubie byl szpital. Dodatkowo to jest lekarz ktory na 1 miejscu stawia swoja klinike a nie klub (bo to tam zawodnicy musza jezdzic). Przez tyle lat mamy problemy z kontuzjami i przypominam ze przez te lata za plage kontuzji i brak informacji nt powrotow odpowiada Wolfhart.
Zlosc Guardioli byla sluszna trener chce miec zawodnikow jak najszybciej albo przynajmniej znac daty powrotu - po co lekarz ktory mowi jak wyzdrowieje to bedzie ale nie wiem kiedy? To nie liga podworkowa zeby dzialac po omacku.
29.03.2018 19:34
Juz chyba wole Kovaca niz Favre. W kzdym razie jesli te doniesienia sa prawdziwe to wyglada slabo. Rozumiem plotki z takimi trenerami Pochettino, Conte i Tuchel ale nie 30 latkiem od Wiesniakow, Hasenhuttlem ktory odnosi w wieku 50 lat pierwsze w miare sukcesy czy 60 latkiem Favre, ktory nigdy niczego nie osiagnal.
Dlaczego mowi sie o Kovacu a nie Allegrim? O jakim kalibrze trenerow my rozmawiamy? To sa nazwiska za male na Borussie. Jestem rozczarowany. Rozczarowany rowniez zarzadem, najpierw mowia ze poznamy nazwisko na przelomie stycznia/lutego, pozniej biegaja do pracy mowiac o Juppie a potem milcza nie wykluczajac nawet nazwisk trenerow bez doswiadczenia.
Wyglada to zle, nieprofesjonalnie i malo ambitnie z naszej strony.
29.03.2018 19:29
JazGog
Skoncz jazgotac bo piszesz bzdury jak donjupp kiedys. Leey zarsbia lm euro? Dostal 45% obnizke wynagrodzenia? Kiedy? Umtiti ile chce zarabiac
To spekulacje prasy. Barca
Wydaje na pensje wiecej niz City, my bodsjze tez i zawsze
Bylismy w czolowce jesli chodzi o place - u nas pilkarze zarabiali i nadal zarabiaja lepiej niz w Realu (poza top 1-3 geiazdami, dlatego Ramos robil jaja z przejsciem do manu)
27.03.2018 01:03
Faworytem ponoc favre:D koles ktory mimo 60 lat osiagnal mniej od Bosza:-)
26.03.2018 19:47
Favre niej est wystarczajaco odbry zeby zdesperowana Borussia zaplacila za niego niewiele wiecej niz my wydalismy za rozwiazanie kontraktu asystenta wiec stawianie go jako potencjalnego szkoleniowca Bayernu uznaje za niesmaczny zart. To jets wymysl gorszy niz Moyes w Man Utd i wszyscy chyba wiedza jak to sie skonczylo. Juz lepiej byloby sprowadzic Juliana - maja podobnie zerowy prestiz wsrod zawodnikow ale Julian jest jednak uwazany za najwiekszy talent wsrod trenerow a wykorzystywany talent wzbudzi wiekszy szacunek niz wypracowana przecietnosc.
26.03.2018 00:11
@Ribery juz zatrudnili dyrektora sportowego o ktorym kiedys Wenger powiedzial ze nie potrzebuje i nie wyobraza sobie pracy w takiej strukturze. To raczej sygnal ze szykuja sie na zmiane
25.03.2018 21:30
Mourinho tez zostal trenerem chociaz byl tlumaczem ale byl szykowany do tej roli. Vilanova mial ambicje aby zostac glownym trenerem juz wczesniej. Hermann ma 66 lat a nigdy nie pelnil takiej roli (zajmuje sie glownie taktyka) nawet w duzo slabszych klubach. Gerland zajmuje sie glownie praca z mlodzieza to nie sa "all-rounded" asystenci (m.in. dlatego mamy dwoch).
25.03.2018 20:11
@DonJupp wymien jeden powazny (albo nawet niepowazny) klub w historii ktory powierzyl druzyne na caly sezon asystentom
25.03.2018 19:50
JazGod ale pieprzysz glupoty, Bayern byl zawsze klubem z tradycjami w Europie i zawsze jednym z najwiekszych. Karl-Heinz byl szefem zwiazku z klubow Europejskich a zarzad i sztab to byli pilakrze na wysokim poziomie a Ty piszesz cos o kompleksie globalizacji:D Chyba sie z Lipskiem cos pomylilo. Kroos odszedl za grosze bo zarzad zdecydowal ze to nie jest grajek ktoremy mozna dac podwyzke, ale poczytaj sobie o Tonim. On nigdy nie byl przywiazany do Bayernu i zawsze wypowiada sie z duzym dystansem. Kroos traktuje swoja kariere tak samo jak Lewy - jest pilkarzem i to jego praca
25.03.2018 19:17
Jesli opcja jest Favre to faktycznie trzeba brac Brandta i przywrocic emocje w Bundeslidze:-) Uli po raz kolejny arogancko podszedl do sprawy. Salihamidzic mowil ze nazwisko trenera poznamy luty/marzec - ciekawe czy ktorys z dziennikarzy przypomni mu te wypowiedz.
25.03.2018 19:07
@aries ale odpuszczono zakup skrzydlowych ktorych chial Guardiola a sprowadzono mu Gotze na pozycje ktora nie gral, pozniej sciagalismy Tasciego bo nie bylo kim grac. W tym czasie przegrano walke o Bryune, Sane i Jesusa a sprowadzono za 35+35 Sanchesa i za ponad 40mln Tolisso. Ancelotti byl porazka. Czy Hummels byl sukcesem? aplacilismy 36mln na rok przed koncem kontraktu za gracza w slusznym wieku. Sprowadzono Rudego, nadal nie ma skrzydlowych a przed sezonem oddalismy Coste (co spowodowalo ze teraz mamy problemy na skrzydlach).
Robert zgoda sukces, Goretzka tez, moze Sule. Wypychany z Realu James o tye jest sukcesem ze kwota osdstepnego nie jest duza. Jest za to cala masa wtop. Nie od dzis wiadomo ze Uli zna sie kontraktach sponsorskich ale chce sie bawic w dyrektora sportowego i ustalac sklad. Ma tez na konce cala mase wtop zwiaznaych z niezrealizowanymi transferami gdzie nie dal 2mln wiecej za Aguero czy kilkunastu za Hazarda (z Neymarem ponoc tez tak bylo).
25.03.2018 18:59
haha, Favre to bedzie kompromitacja, trener z 3 koszyka. To juz rownie dobrze moznaby zaryzykowac z Julianem
Tuchelowi sie nie dziwie - ciagneli Juppa z emerytury chociaz byl dostepy i spoko, ale te dalsze gierki nie wygladaja powaznie. Na wyspach moze dostac jakis ciekawy projekt a u nas musialby sie uzerac z Ulim.
25.03.2018 17:55
ad artykulu: Taki dlugi tekst w merytorycznie jest bardzo slaby. Opiera sie na pojedynczych meczach bez przytaczania statystyk, itp. WIecej faktow mozna przeczytac w 5x krotszych komentarzach
ad Bernata. Kiedy do nas przychodzil za niewielkie w sumie pieniadze mial status bardzo perspektywicznego lewego obroncy i zadnego bledu nikt nie popelnil sprowadzajac go. Dostał propozycję z dużego klubu i skorzystał. Wielka szkoda że się nie rozwinął ale też żaden trener nigdy nie narzekał na jego zaangażowanie i jednak w klubie jest - także wydaje mi się że takie teksty i atakowanie akurat Juana nie są potrzebne
22.03.2018 19:51
To prawda, nikt tak nie pasuje do nas jak Jupp. Szkoda ze ta wspolpraca nie ulozyla sie jakos inaczej za 1 razem i nie zostal naszym Fergusonem.
18.03.2018 16:52
Gladius, juz tlumacze. Trzeba wygrac z kazdym - w fazie pucharowej: nieprawda = trzeba wygrac z tym kogo sie wylosuje, dlatego ludzie pisza o slizganiu sie Realu keidy gral z Schalke czy UEFAlonie, w lidze = musisz wygrac z kazdym w sensie jesli np w Premierczips wygrywasz z ogorkami ale przegrywasz z topem (6 druzyn) to nie masz raczej majstra
lapiesz?
16.03.2018 21:55
@Gladius :DDDD beka, piszesz glupote "nie z kazdym tylko z kazdym ktorego wylosujesz" :D logika tego powiedzenia gdy jest uzywane jak nizej wskazuje na co innego wiec robisz dokladnie to co mi zarzucasz(!) czyli czepiasz sie dobrze wiedzac ze mam racje i zaprzeczajac samemu sobie: w 1 czesci zdania zakladasz cos domyslnie (wygrac z kazdym) by w drugiej dac przyklad z Lipskiem i liga (gdzie z kolei ja zalozylem: ze trzeba *bardziej* wygrac z kazdym niz w fazie puchrowej bo grasz z kazdym).
16.03.2018 21:02
Juz przestancie pisac "trzeba wygrac z kazdym" bo trzeba wygrac z kazdym to w lidze a nie w fazie pucharowej LM. Niech chociaz na stronie Bayernu beda kibice ktorzy nie posluguja sie bezmyslnie nie majacymi sensu powiedzonkami
16.03.2018 19:09
Karl nie smaruje, Karl dzowni i mowi jka ma byc:-)
16.03.2018 17:47
@BuffonLegend proponuje tylko zebys go sobie zamiescil na jakies innej stronie, moze byc nawet strona Eibar
16.03.2018 17:37
Sven wes do nas fetrainiego sprowadz!:p
16.03.2018 17:18
Co roku ktos te losowania ustawia:-( jak nie Perez to Barcelona, w tym roku my czasem sama UEFA
16.03.2018 17:09
Moze mi ktos wyjasnic o co chodzi z kibicami innych druzyn i ich pragnieniem pouczania nas? Juz raz to robil kibic BVB ale chyba zaczal w koncu ogladac mecze wlasne druzyny i schowal sie ze wstydu do jakies nory. Teraz nagle trolluje nas fan Buffona i wyraznie tez innego klubu.
Rozumiem spotkac sie z kibicami na zywo przybic piatke i zyczyc powodzenia, ale rejestrowac na innej stronie i bawic sie w kaznodzieje, wtf :D "Nie LEKCEWAŻCIE tej Sevilli!" !!! ahahaha, ze tez ludziom zycia nie szkoda. Jeszcze zeby cos wartosciowego napisal.
Eibar to klubik z 9 miejsca, gdzie tam porownanie do Lipska? Zyczylbym sobie zebysmy mieli chociaz raz jakiegos smiesznego i kreatywnego trolla (jak fetraini czy jak mu tam :D)
16.03.2018 16:54
"mimo określenia przeze mnie Sevilli frajerami do zgolenia nie świadczyło o tym, że ich nie szanuje - to tylko takie powiedzenie" lol, "nie jestem rasista ale murzyni do buszu"
To jak niektorzy zaczynaja zdanie od "z calym szacunkiem" - mozna byc pewnym ze nie bedzie tam szacunku. Sorry Tapczan, nie da sie powiedziec ze ktos frajerem do zgolenia, ale oczywiscie zachowujac szacunek:D mozna tak napisac (napisac mozna wszystko) ale jest to sprzeczne
przy czym ja sie zgadzam ze blizej im do frajerow do zgolenia niz zespolu ktorego powinnismy sie obawiac, trzeba wyjsc skoncentrowanym i ich rozwalic zarowno na wyjezdzie jak i u siebie
Edytowano : 2018-03-16 15:35:09
Ponoc agenci Martiala przekazali Nedvedowi ze ich klienta mozna wyjac za 65mln (funtow zapewne)
16.03.2018 15:24
@BuffonLegend chyba Ci sie strony pomylily, wracaj na Juve;-) albo na strone jakichs ogorkow, my jestesmy Bayern a Sevilla to to druzyna ktora dostaje 5 bramek od Eibar i baty od Valencii. To ze Mourinho oddal im mecz(po czym stwierdzil ze dla Manu odpadac to nic nowego:DDD) nie znaczy ze sa dobrym zespolem. Nie w tym roku. Kazdy inny rezultat niz latwe ich przejscie to bedzie kompromitacja. Moze przypomne ze niemal co roku na rozgrzewke w fazie pucharowej lykalismy Arenal, a teraz mamy sie bac Sevillitylko dlatego ze to dalsza runda? Nope.
16.03.2018 14:43
ściągnać Gnabryego na półfinały? co ja czytam... jak bardzo żadne pojęcie o piłce trzeba mieć żeby coś takiego napisać? :D łał... aż ciężko uwierzyć... podobny poziom do tekstu o tym że ktoś posmarował Barcelonie:D w sensie że co? ktoś zapłacił Barcelonie żeby wylosowała Romę? :D
losowanie spoko, fakt że ograli Manu (choć żenująco słabe pod wodzą Mou) zmobilizuje naszych zawodników, my i Barca mamy łatwiej, pozostałe dwie pary ciekawsze, półfinały przy odpadnięciu Sevilli i Romy będą bardzo mocne
16.03.2018 12:52
W ostatnim czasie mam wrazenie ze ejst coraz gorzej jesli chodzi o newsy. Rozbijanie jednego wysiadu na 5 newsow i pisanie w kolko ze Steve Jobs nadal nie zyje. W ostatnich 2-3mirsiacach nie bylo ani jednej ciekawej informacji - wrecz przeciwnie jet coraz gorzej:(
15.03.2018 16:23
Darmian pojdzie zaraz do Juve i bedzie gral dobrze. Lindelof to tez nie jest jakis ogoras, nie gral gorzej od takiego Laporte. Smalling obnizyl loty za Mou jak zreszta kazdy. Bailly zagral dzis jak amator. No i czy bailly, Lindelof i Matic nie sa pilkarze sprowadzeni na zyczenie ge(ja)nusza Mourinho?;-) Lukaku i Sanchez tak samo:) nastoletni Jesus sprowadzony za 4mln zarabial 70k tygodniowo, chyba nie musze pisac ile dostal Lukaku i Sanchez?: D
Edytowano : 2018-03-14 01:43:53
Jesus 40*
14.03.2018 01:43
a to czasem nie man utd wydalo 40mln na Baillego 40mln na Lindelofa 40 mln na Shawa i 30 mln na Darmiana? to chyba wszystko obroncy w klubie byl Smalling ktory przed Mourinho gral super oraz Jones ktory poza ym ze nekaja go kontuzje byl zawsze dobrym grajkiem. O ile sie nie myle maja tez Matica za 40mln i Blinda za 30 ktorzy sa defensywmi pomocnikami:)
ze sprowadzonym do ofensywny za 75mln Lukaku i Sanchezenie z kosmiczna tygodniowka oraz pilkarzem srodka pola za 100mln (Pogba) serio nie da sie ograc Sevilli ktora dostaje baty u siebie od kazdego lepszego zespolu? :D
14.03.2018 01:34
ale przeciez Mourinho to geniusz a taki Pep tylko niszczy kluby:(((( wydali 50mln mniej w istatnich latach i odpadaja z Sevilla lol
13.03.2018 22:46
Ja za Borkiem i Hajto nie tesknie. Mozna sie bylo posmiac i bylo czasem pociesznie, ale ich poziom byl zenujacy. Hajto ma gigantyczne problemy z jezykiem ojczystym i w 80% jego komentarza to te same zdania w roznej kolejnosci. Spuszczacie sie Borka nad Lewym, wcinanie sie ze blogochwalnymi komentarzami kiedy Hajto smial jakkolwiek go skrytykac - jak lubie Lewego tak bylo to wrecz niesmaczne.
Co do transferow. Chyba nikt sie nie spodziewal ze PSG zatrzyma Neya na dluzej? to oczywiste ze poszedl tam na 2-3 lata ale tez nie dziwie mu sie ze skoro szatnia jest tak podzielona to chce odejsc. W Barcelonie mial kolektyw (u nas o tym mowi Jupp, ktory nie godzi sie na grupki), poziom ligi tez mogl zszokowac. Pewnie zacznie juz gre pod Real tak zeby odejsc tam za rok (po roku na pewno go nie puszcza). Veratti juz nie przyjdzie skoro przyszedl Tolisso i dochodzi Goretzka.
Powinnismy kupic prawdziwego prawego obronce i przesunac Kimmicha na prawy-srodek aby mogl schodzic na skrzydlo i wrzucac. Dla Sanchesa niestety nie ma miejsca i bedzie problemem dla nas. Mam tez nadzieje ze wbrew temu czego niektorzy by chcieli Vidal z nami zostanie. Jak wyglada druzyna bez charakteru pokazalo PSG wiec zadnych Wernerow i sprzedazy Arturo.
11.03.2018 14:09
ludzie, do licha, (!!!!!!!) MALCOM (!!!!!!!) NIE MALCOLM (i Renato Sanches nie Sanchez), tak samo jak Lewandowski a nie Lewangąski
11.03.2018 01:24
Sven to fan diablow wiec uznaje ten nawias i wzmianke o United jako myslenie zyczeniowe bo na pewno nie na powaznie :P
07.03.2018 22:22
Czytam kolejne "X spuchnie" i tak sie zastanawiam czy kiedykolwiek ktokolwiek trafil z tym spuchnie :D bo szczerze mowiac nie widzialem :D dajcie sobie spokoj jak macie glupoty wypisywac, szkoda klawiatury.
Chcecie kupowac Wernerow na atak i sprzedawac Vidali to bedziemy grac jak PSG z wielkimi klubami.
06.03.2018 22:42
zabawne jak niektorzy chca zamieniac Lewego na goscia ktory prosil o zdjecie w trakcie meczu z powodu presji trybun (Timo Werner) a Ci sami ludzie pisza ze Real w beznadziejnej formie zje gwiazdy z Paryza bo sa bardziej doswiadczeni :D
06.03.2018 21:46
No i macie, szejki szejkami ale jak kibice w Paryzu sie ciesza:-) Z jednej strony mozna narzekac na finansowy doping, ale tam jednak masa ludzi kocha futbol i ida na stadion kibicowac i wierzyc a nie na piknik jak na Old Trafford. Tego nie mozna im odebrac, tak samo jak kibicom w Lipsku
06.03.2018 20:46
Tuchel musial odejsc z BVB bo mial ambicje w przeciwienstwie do Watzke. Milislatowi zakazal palenia na boiskach i ponoc powiedzial mu zeby przestal byc fleją i zachowywał się jak człowieka godnego BVB przystało. Potem dopiero zakazał mu uczestniczyć w zajęciach. Nawet kibice BVB podśmiewali się na Twitterze kiedy Sven przyjechal z Gaizidisem negocjować transfer Auby i był dobrze ubrany. Watzke zrobił smród w zaprzyjaźnionych mediach żeby usprawiedliwić przed kibicami jego odejście. Do tej pory piłkarze o nim nie mówili nic strasznego a sam Tuchel zachowuje klase. Ja bym nie brał na poważnie tych zarzutów. Inna sprawa że to trener który nie pozwoli sobie na wciskanie do składu Riberyego:) i tu pewnie są wątpliwości bo przecież Hoeness zawsze miał zapędy niczym Berlusconi w Milanie
05.03.2018 22:48
Jose "taktyczny geniusz i motywator" Mourinho rozpracował rywali w przerwie tak, że Anholt strzelił gola najlepszemu bramkarzowi świata przy krótkim śłupku
lol
05.03.2018 22:09
Juz o tym Wernerze czytac nie moge. Kiedy moglismy grac sredniakami typo Gomez czy Mandzukic bo mielismy Robbery w formie. W przyszlym roku beda biegac Coman, Malcom (nie Malcolm LUDZIE!) i Gnabry. Na swiecie jesli chodzi o 9 jest Suarez I lewy a potem dopiero reszta. A Wy chcecie Wernera, goscia ktory w Stambula poprosil o zmiane go czul presje Trybun. Czy Wy jestescie powazni? Juz raz mielismy Podolskiego, ktory od Wernera zapowiadal sie duzo duzo lepiej. Timo to jest grajek ktorego mozna sciagac obok Lewego, ale nie ktos kto go zastapi w ciagu 2-3 lat. Zreszta to jest troche zawodnik w stylu Auby czyli lubiacy dojsc do pilki na sporej szybkosci - Bayern NIGDY tak nie gral. Nie przypominam sobie niskiego i szybkiego napastnika, ani Elber taki nie byl ani Makaay, ani Toni, ani Manzu ani nie jest Lewy. Byl Olic ktory rzadko gral na szpicy a jesli juz to koncowki i mimo ze wszysy go lubili to kompletnie mu nie wyszlo.
05.03.2018 21:49
JazGod jak zwykle bzdury i jakieś stare newsy. Bayern zawsze był w topie klubów jeśli chodzi o zarobki więc przestań tworzyć alternatywną rzeczywistość. Taki Ribery dostawał u nas długo pieniądze jakich nie dostałby w Realu. Tam nawet Ramos musiał wyszarpać podwyżkę bo długo zarabiał 1.5mln Euro, później dostał 3 i musiał robić szopkę z odejściem do Manu żeby znów poprawić warunki. Newsy o Aubie z czasów jego gry w BVB też byś sobie darował
05.03.2018 19:18
Ambicje pokazalismy kiedy Guardiola chcial Luiza, Sane i de Bryune a dostal Gotze na 10 ktora nie gral, Serdara Tasciego(!!!) i Coste (ktory okazal sie nie byc taki zly)
01.03.2018 21:25
Sane wraz z Silva wlasnie zrobili 4rsenalowi Barcelone:D obaj byli w naszym zasiegu
@Pele Uli to szkodnik od dawna, targujac sie o kilka mln stracil Aguero, Hazarda i jak sie ostatnio okazalo Neymara. Do tego bawi sie w dyrektora sportowego i ze wpieprza w sklad wiadomo od dawna.
01.03.2018 21:04
Robbenowi chyba ani razu nie udalo sie wygrac pojedynku jeden na jeden, tylko ja holuje do srodka i oddaje. Ribery jedyne co zrobil to zmarnowal akcje. Coman ktory byl w formie musi siedziec bo graja pomniki.... ehh
24.02.2018 17:09
Przyjemnie sie dzis oglada jak gray, kontrola i do przodu, szukanie szans mimo autobusu, pilki prostopadle, z tylu pewnie:-)
24.02.2018 15:51
Troche bez polotu przy druzynie grajacej w 10 i pilkarze chyba to beda widziec po meczu. Jak to sie mowi "mecz bez historii".
20.02.2018 22:12
City gra super ale musza jeszcze dojrzec - tak jak PSG co pokazal mecz z Realem. Dowiadczenie jednak potrafi zrobic roznice a gry pod ogromna presja w City jeszcze nie doswiadczyli. Na pewno nikt ich nie zlekcewazy ale tez nie jestem pewn czy my powinnismy sie ich bac. Najgrozniejsza wydaje sie byc Barca.
18.02.2018 19:58
@Adi ale co to za brednie ze manager wydaje pieniadze? Pep dostal wolna reke ale to wlasciciele klubu chcieli przebudowac sklad i grac ladna pilke - zatrudnili do tego najlepszego trenera. Sprzedali sporo zawodnikow z wysokimi kontraktami a kupili za 40-50mln mlodszych (z duzo nizszymi kontraktami).
To samo mial zrobic Mou w drugim Manchesterze (wydali niewiele mniej ale za to daja duzo wyzsze tygodniowki), to samo robi Klopp w Lfc (ktore od dawna wydaje spore pieniadze) przy czym obok Liverpoolu tylko Barca psuje rynek tak jak oni (75mln za obronce przecietnego zespolu i 75mln za pomocnika ktory jeszcze nie pokazal niczego wielkiego na topowym poziomie).
18.02.2018 18:07
Co to za bzdury ze druzyne rozlicza sie nie ze stylu tylko z wynikow? od kiedy my jestesmy Hoffenheim czy Koln? oczywiscie ze w takim klubie jak Bayern rozlicza sie druzyne rowniez ze stylu, niektorzy chyba zapominaja komu kibicuja.
17.02.2018 17:36
ale glupi faul:D brawo Robert (pisze to przed strzalem)
17.02.2018 17:22
Thiago wg niektorych to klasa swiatowa :DDD James ktory nie jest w topowej formie i gra nie na swojej aturalnej pozyji kiedy cofniety pokazuje co znaczy gracz ktory potrafi zagrac do przodu, Thiago tylko krotkie podania i na boki lub do tylu. Gorzej niz Kroos. Vidal + James to jest w tej chwii najlepszy srodek. Po przyjdziu Goretzki mozna pozbyc sie Hiszpana ktory jest najbardziej podobnym do Leona zawodnikiem
17.02.2018 16:54
Rafinha nigdy nie byl dobrym zawodnikiem ale to co gra ostatnio o dramat. Bernat nigdy nie byl nawet solidny. Znacznie wiecej spodziewalem sie po Rudym ale gosc jest tak samo beznadziejnu jak Rode. Wagner jak narazie robi wszystko zeby dolaczyc do wymienionej 3.
17.02.2018 16:39
@DonJupp masz racje, Hazard na lewą, Messi na prawą, Robet do Realu i Pele na środek ataku
11.02.2018 23:59
Swego czasu zalowalem ze Pogba nie jest w naszym zasiegu (a myslalem ze zwiazek z Adidasem moglby cos pomoc:P) ale okazuje sie ze Paul niczym sie nie rozni od... Tolisso. W srodku pola nieodpowiedzialnie i bez umiejetnosci ustawienia sie, natomiast czasem cos strzeli czy zaliczy asyste. Myslalem ze on ma wiecej do zaoferowania ale teraz wyszlo jak bardzo go trzebab ylo ubezpieczac.
Mou dostal nowy kontrakt i ponoc ma najlpeszy drugi sezon, ale na dzis wyglada to bardzo slabo. Ciekawe co sie tam wydarzy - ciekawe czy do wyjecia bylby Martial? Obstawiam ze przy managerze ktory potrafi pracowac z zawodnikami lepiej niz Jose moglby sie ustabilizowac i rozwinac. Na pewno bylby ciekawa opcja na lewa strone (przy Comanie na prawej)
11.02.2018 21:49
jak 20sto paro letni gracz tej klasy moze byc taki tlutsciutki jak Gotze? :D masakra
BVB wygralo ale komedia... walka jak rowny (a w zasadzie to przez wiekszosc meczu wygladali gorzej) rownym z HSV lol
10.02.2018 17:23
BVB z walki o mistrza z nami do walki jak rowny z rownym z HSV:D
10.02.2018 16:30
Khedira, ktory gral ze wszystkimi :D Zgoda. Kane to top, ale Guardiola kiedys lekko zlosliwie i nie do konca ale troche jednak slusznie powiedzial ze to druzyna napastnika. Tam wszyscy graja na Kanea i jest najbardziej wysunietym zawodnikiem. Zarowno Lewy, Igla jak Suarez biora udzial w akcjach calego zespolu. A i tak potrafi sie zaciac na miesiac (bodajze w styczniu nie strzela;-)).
Jak mu sie kiedys zdarzylo rozwalic kogos w formie jak to zrobil Lewy Realowi czy wpociagnac druzyne jak to kiedys zrobil Morientes w Monaco to faktycznie bedzie go mozna wrzucic w top. Narazie mocno tam aspiruje.
09.02.2018 18:23
SLaba liga nie jest argumentem? myslisz ze taki Hazard chce sie bic o mistrza z RBL?:-) zdajesz sobie sprawe jaki wplyw na kontrakty sponsorskie ma prestiz ligi? fakt ze moglby grac w meczach Real vs Barca czy zostac w Anglii. Na dzis Juve vs Napoli czy PSG vs MOnaco to o wiele ciekawsze rywalizacje niz Bayern z... no wlasnie kim? @DonJupp ja tez bym chcial Hazarda ale czas sie obudzic
Edytowano : 2018-02-08 23:54:38
@Jupp mowisz Bailey nie bo to wynalazek, ale sam w kolko powtarzasz zeby sprzedac Boatenga i kupic wiecej Sule. No to jak w to w koncu?
08.02.2018 23:53
Jaki Hazard? Hazard byl do wyciagniecia z Francji ale mistrz transferow Uli Hoeness odwalil to samo co z Aguero i targowal sie o kilka mln. Hazard dostanie wszedzie tygodniowke na poziomie 300k euro. Do tego niby czemu mialby isc do Bundesligi? ta liga zanotowala taki zjazd ze predzej pojdzie do PSG niz do nas. Uwielbiam Hazarda i uwazam zeby do nas pasowal ale to jest zupelnie nierealny transfer.
08.02.2018 21:27
Hazard nam przepadl kiedy Uli posepil kilka milionow wiecej swego czasu. Bylismy nim mocno zainteresowani ale powtorzyla sie sytuacja z Aguero. Teraz nie odejdzie z tej ligi chocby przez to jaka ma rozpoznawalnosc i jaki kontrakt moze dostac w Chelsea (ew w Realu). Bayern mu nie da tygodniowki 300k a Hazard tyle wyciagnie. Niestety:(
08.02.2018 18:37
ale wymyslacie z tym Boateng chce odejsc, zenada
dla przypomnienia: BOa gral w City a Pep byl naszym trenerem, Wy serio myslicie ze pilkarze dzwonia do redakcji i mowia im cos? dziennikarze chca cos pisac to pytaja
07.02.2018 21:34
Boateng sie nie zna. Uzytkownicy DieRoten juz orzekli ze Guardiolanie jest taktykiem:D
07.02.2018 11:18
@DonJupp nadszedl ten moment :D zgadzamy sie co do trenera:D gdy bralismy Carlo mowilem ze beirzmey nie tego Wlocha. Conte w Chelsea od poczatku ma pod gorke i nie dogaduje sie z nikim z dyrektorow. Antonio to swietny taktyk, zyje futbolem i mysle ze przy odpowiednim wsparciu dalby nam wiele radosci.
05.02.2018 23:27
Tymczasem Watzke kiedy juz wszyscy którzy chcieli wypiąc się dupą to zrobili, wyszedł w końcu z nory i buńczucznie obwieścił że koniec frajerstwa, czyli... zrugał i pogroził pośrednio ludziom którzy zostali:D co za baran:D
Edytowano : 2018-02-05 18:41:14
no i pojechał jeszcze że nie mają mentalności
"– Drużyna, która zdobywała mistrzostwo w 2011 i 2012 roku, zdecydowanie nie była tak dobra, jak obecny zespół. Miała jednak najlepszą mentalność, jaką można sobie wyobrazić – powiedział Watzke." żal mi BVB, że mają takie szkodnica na wysokim stanowisku. Z nim u władzy nie ma szans żeby wróciły lata rywalizacji, chyba że znów trafi się jakiś cud w postaci złotej generacji i trenera który wykrzesa z nich 110%.
05.02.2018 18:38
@DonJupp podal zrodlo inne niz wyciagniecie tej liczby z wlasnego tylka :D
Edytowano : 2018-02-04 22:46:48
"James Rodriguez was once again targeted by Football Leaks, an anonymous website that discloses player's wages, contracts, and transfer fees. (...)
Bayern Munich will pay Real Madrid a total of 13 million euros as a loan fee, which is split into two equal instalments of 6.5 million euros, and the first instalment is due on 15th September 2017. Should Bayern Munich choose to buy James's rights at the end of the loan, they will have to pay Real Madrid an additional 42 million euros.
(...)
James Rodriguez will pocket 6.5 million net per year in wages from Bayern Munich. This is a significant raise from his previous wages at Real Madrid, which were around four million net per year."
@DonJupp odstaw te psiaki to nie sa dobre grzybki:D z litosci Ci odpisze i wytlumacze: otoz dyskusja jest o tym co ujawnili ostatnio w przecieku, ze James zarabia 7mln: zmyslanie i pisanie glupot to niejjest to samo co posiadanie zdania (aczkolwiek regumalim moim zdaniem powinien zabraniac skrajna glupote), miec zdanie mozesz jak Ci sie podoba dziewczyna a mnie nie, ujawniono ze James zarabia 7mln netto a Ty piszesz o 15. Nikt nie udaje znawcy czlowieku, ogarnij sie :D Ty nie masz wlasnego zdania tylko wlasny swiat
04.02.2018 22:21
@DonJupp ale zes wymyslil:DDD zarobki sie nie sumuja, zapytalbym w jakim Ty swiecie zyjesz? ale przeciez wiem ze w tym w ktorym w Asensio jest wart 70mln, Sergio "babol" Ramos to najlepszy obronca na swiecie:D, a Guardiola niszczy kazdy klub ktory trenuje :D
mam do Ciebie prosbe, zanim cos napiszesz - moglbys to werfyikowac? ponoc dorosly jestes, warto sie nauczyc w pewnym wieku myslenia
04.02.2018 21:35
@Mateusz, klauzula wykupu moze byc klauzyla pierszenstwa, tj Real musi sie zgodzic na taka kwote + pilkarz musi zaakceptowac kontrakt, w inne opcji: kontrakt moze tez zawierac juz okreslone warunki kontraktu dla zawodnika w momencie wykupu, tj jesli my zdecydujemy sie na wykup James automatycznie dostaje kontrakt - ale ten musialby sie znalezc w takiej umowie jako zalacznik. Tutaj wiki leaks nie jest jednoznaczne
04.02.2018 19:30
Pytanie czy jesli Bayern zdecyduje sie na wykup to pilkarz zostaje na okreslonych warunkach czy np moze odrzucic oferte transferu stalego. Tego nigdzie nie widzialem
04.02.2018 17:32
podobno United bierze Kluiverta z 10mln funtow, szkoda
04.02.2018 14:29
Sergio "czerwo lub babol" Ramos prowadzi Real w kolejnym meczu do remisu:D
03.02.2018 21:38
slaby mecz ladne bramki, Wagner i Rudy slabiutko,Tolisso w srodku pola tez slabo ale podac ze umie to mu nie odbieram
03.02.2018 16:20
ktos widzial tolisso poza tym 1 strzalem?
03.02.2018 16:10
Jak to bylo? Wanger jest na ten moment lepszy niz Lewy?:D
03.02.2018 16:04
Lewy dzis powinien grac a Wagner z Paderborn:/ Tolisso z Rudym to sie nie moze udac:D bramki na autostrade do Ulreicha otwarte:P
03.02.2018 15:28
Koln i zamykalo w polu karnym :D komedia, gdyby nie Bats to by to dostali albo zremisowali, ciekawe czy sie zakwalifikuja do LM
02.02.2018 22:24
nie wiem czego Watzke sie spodziewal zamieniajac slabego trenera na slabszego :D szurle sie cieszy jakby zdobyl gola na miare zwyciestwa w LM :D
02.02.2018 22:13
ale mam beke z fortmundu :D
02.02.2018 21:59
@DonJupp racja, ale pilkarz tez czlowiek i jesli dobrze sie czuje on i jego rodzina to moze nie ma powodu zeby wracac tam gdzie zle go potraktowano i gdzie wygral juz wszystko. U nas moze zostac 2-3 lata i isc jeszcze do Anglii. Byc moze ta atmosfera, mniejsza presja mediow i spokojniejsze miasto gdzie nie nie grzeszacy bystroscia i kultura hiszpanie zaczepiaja Cie na kazdym kroku - go przekona?:-)
02.02.2018 20:10
bez Ozila kadrowo by zeszly na poziom Evertonu wiec zrobili wszystko zeby go zatrzymac to chyba oczywiste patrzac na timing ostatnich wydarzen
nie jestem zwolennikiem Kloppa ale nazywanie go najemnikiem to jest totalna bzdura
05.04.2018 00:23
niesamowite :D
04.04.2018 21:20
akurat Guardiola ani nie szasta ani bezmyslnie takze kula w plot, nie zmienia to faktu ze jak tak dalej pojdzie to Liverpool ich zje jak swego czasu Dortmund Real
04.04.2018 21:10
Salah byl spokojnie w naszym zasiegu, ale my nigdy scautingu na przyzwoitym poziomie nie mielismy wiec...
04.04.2018 21:04
to co? bedzie zazarta walka o Favre z Dortmundem?
...
04.04.2018 20:12
W zasadzie nie wiem jak odebrac ten mecz; czy jestesmy tacy slabi, czy zagralismy tylko zly mecz, czy Sevilla zagrala tak dobry. Na pewno zagrali bardzo madrze i dojrzale. Montella chyba wyrosnie na niezlego trenera.
03.04.2018 22:45
haha jaki suchar :D nice :P
03.04.2018 21:25
balans w pomocy jak cholera
03.04.2018 21:23
ale Bernat to kretyn, rewanz bez Lewego :)
03.04.2018 21:21
wow
03.04.2018 21:19
@Ribery naciagasz, Ribery w wiekszosci meczow gral tak ze nawet Effe powiedzial ze to gosc ktory juz nie daje rady. Narzie mial dobry mecz z zeujaco grajacym BVB. Czy to Ribery go zrobil? nie - zniszczylismy ich taktycznie i kolektywnie. Robben w tym meczu zas nie wygral chyba ani jednego 1:1. Juz jakis czas temu przestal wchodzic w pojedynki 1 na 1 bo ich zwyczajnie nie wygrywa. Grajacy samolubnie lewonozny pilkarz na prawej stronie, wsytuacji w ktorej nie schodzi do srodka nie jest juz potrzebny.
Wymiana skryzdel moze bolec, nie musi, ale trzeba ja kiedys zrobic. Ten sezon pokazuje ze najwyzszy czas. Coman i Gnabry oczywiscie nie wystarcza wiec czekamy na kogos jeszcze.
Edytowano : 2018-04-03 00:58:16
@DonJupp Ty chcesz Boatenga sprzedawac i podbijac Europe Sule oraz Kimmichem - RIbry bez szybkosci i grajacy slabo 90% jest niby lepszy od niego? bo kiedys z duzymi gral dobrze?
03.04.2018 00:56
Skoncz juz majaczyc o tym Edenie bo to nudne. Jakby Ciebie slucjac
To mielibysmy sprzedac Boatenga kupic Edena a na lawce miec Harmanna i Gerlanda. Komedia:-)
Eden ma na stole 270k funtow tygodniowo i jest gwiazda w Anglii. Jesli odejdzie to po 300k funtow i za 100mln do kraju gdzie o mistrza walczy sie z kims lepszym niz bvb. Hazarda Uli przespal gdy gral we francji ale 27mln bylo nie do zaakceptowania.
Ribery z klasowa druzyna w przeciwienstwie do Comana nic nie pokazal. Wczoraj gralismy z grajkami na poziomie HSV i trenerem ktory nie wygral w Koln meczu w calej rundzie. My jestesmy Bayern Munchen a nie FC Ribery.
01.04.2018 17:49
Zahavi nie bedzie mial premii. Po tym Lewy juz nie bedzie potrzebowal agenta pilakrskiego tylko managerow. Sprytne.
31.03.2018 23:41
Lepszy Kovac niz Favre. Lige raczej i tak wygramy na LM potrzeba przygotowan i tak - zgrania noweho srodka pola, lepszego Kimmiha i Jamesa zintegrowanego z zesolem. Ciezar gry, nowi skrzydlowi ktorzy sa lub dojda, dopiero beda przejmowac z czasem. Narazie trzeba przerzucic go na srodek - dlatego wszytkich sugerujacych sprzedaz Vidala nalezy traktowac jako ukryta opcje Dortmundu bo to zlozyczenie.
31.03.2018 23:40
7-0 wygladaloby mocno lepiej, szkoda. Co mozna powiedziec o meczu? My bardzo dobrze, Dortmund zenujaco. Wygladali dzis jak HSV, wiec trudno sie jakos mocniej zachwycac.
31.03.2018 20:24
jak sie bierze trenera ktory przez pol sezonu nie wygral meczu zeby ratowal druzyne w skladzie z Schuerrle i kapitanem Schmelze to tak sie to wlasnie konczy:D mam nadzieje ze wrzucimy im jeszce 2-3 bramki, idealnie 5 i dobijemy do dwucyfrowki:)
PS na stronie BVB nadal nazywaja nas frajernem :D powinni zarezerwowac juz te nazwe dla samych siebie
31.03.2018 19:23
no akurat dzisiaj Ribery w wysokiej formie
31.03.2018 19:17
bramka jak z fify:) mam nadzieje ze wbijemy im jakas7 i bedzie pieknie:D
31.03.2018 18:56
ahahaha :D jedziemy na 10 :D
31.03.2018 18:42
a co to jest BvB? Borussia versus Borussia? Tak samo pisanie FcB, Football clubik Bayern?
31.03.2018 17:55
Za Guardioli tez zamykalismy Real po czym obroncy pozowlili wbic im braki z roznych. Ale Guardiola byl do wyjebania a Carlo ktory pozowlil Realowi na 11 celnych strzalow byl o krok od ich eliminacji LOOOOL kto tu majaczy :D
31.03.2018 17:18
@DonJupp wywalic? bo sa starzy? Nie zwyczajnie nie predluzyc kontraktu bo musza zostac zastapieni. My nie wyrzucamy starej babci z mieszkania na ulice tylko milionerow ktorzy juz o jakiegos czasu nie stanowia o naszej sile. Prawdziwy kibic Bayernu ma na mysli dobro klubu a nie Frąka i Arjena więc to Tobie sie chyba cos myli
30.03.2018 16:13
Wolfhart to jest symbol kontuzji a nie zadna ikona. Martinez nie gral i niewiadomo bylo kiedy wroci (to samo co rusz z Thiago), w pewnym momencie sciagalismy w panice Tasciego a w klubie byl szpital. Dodatkowo to jest lekarz ktory na 1 miejscu stawia swoja klinike a nie klub (bo to tam zawodnicy musza jezdzic). Przez tyle lat mamy problemy z kontuzjami i przypominam ze przez te lata za plage kontuzji i brak informacji nt powrotow odpowiada Wolfhart.
Zlosc Guardioli byla sluszna trener chce miec zawodnikow jak najszybciej albo przynajmniej znac daty powrotu - po co lekarz ktory mowi jak wyzdrowieje to bedzie ale nie wiem kiedy? To nie liga podworkowa zeby dzialac po omacku.
29.03.2018 19:34
Juz chyba wole Kovaca niz Favre. W kzdym razie jesli te doniesienia sa prawdziwe to wyglada slabo. Rozumiem plotki z takimi trenerami Pochettino, Conte i Tuchel ale nie 30 latkiem od Wiesniakow, Hasenhuttlem ktory odnosi w wieku 50 lat pierwsze w miare sukcesy czy 60 latkiem Favre, ktory nigdy niczego nie osiagnal.
Dlaczego mowi sie o Kovacu a nie Allegrim? O jakim kalibrze trenerow my rozmawiamy? To sa nazwiska za male na Borussie. Jestem rozczarowany. Rozczarowany rowniez zarzadem, najpierw mowia ze poznamy nazwisko na przelomie stycznia/lutego, pozniej biegaja do pracy mowiac o Juppie a potem milcza nie wykluczajac nawet nazwisk trenerow bez doswiadczenia.
Wyglada to zle, nieprofesjonalnie i malo ambitnie z naszej strony.
29.03.2018 19:29
JazGog
Skoncz jazgotac bo piszesz bzdury jak donjupp kiedys. Leey zarsbia lm euro? Dostal 45% obnizke wynagrodzenia? Kiedy? Umtiti ile chce zarabiac
To spekulacje prasy. Barca
Wydaje na pensje wiecej niz City, my bodsjze tez i zawsze
Bylismy w czolowce jesli chodzi o place - u nas pilkarze zarabiali i nadal zarabiaja lepiej niz w Realu (poza top 1-3 geiazdami, dlatego Ramos robil jaja z przejsciem do manu)
27.03.2018 01:03
Faworytem ponoc favre:D koles ktory mimo 60 lat osiagnal mniej od Bosza:-)
26.03.2018 19:47
Favre niej est wystarczajaco odbry zeby zdesperowana Borussia zaplacila za niego niewiele wiecej niz my wydalismy za rozwiazanie kontraktu asystenta wiec stawianie go jako potencjalnego szkoleniowca Bayernu uznaje za niesmaczny zart. To jets wymysl gorszy niz Moyes w Man Utd i wszyscy chyba wiedza jak to sie skonczylo. Juz lepiej byloby sprowadzic Juliana - maja podobnie zerowy prestiz wsrod zawodnikow ale Julian jest jednak uwazany za najwiekszy talent wsrod trenerow a wykorzystywany talent wzbudzi wiekszy szacunek niz wypracowana przecietnosc.
26.03.2018 00:11
@Ribery juz zatrudnili dyrektora sportowego o ktorym kiedys Wenger powiedzial ze nie potrzebuje i nie wyobraza sobie pracy w takiej strukturze. To raczej sygnal ze szykuja sie na zmiane
25.03.2018 21:30
Mourinho tez zostal trenerem chociaz byl tlumaczem ale byl szykowany do tej roli. Vilanova mial ambicje aby zostac glownym trenerem juz wczesniej. Hermann ma 66 lat a nigdy nie pelnil takiej roli (zajmuje sie glownie taktyka) nawet w duzo slabszych klubach. Gerland zajmuje sie glownie praca z mlodzieza to nie sa "all-rounded" asystenci (m.in. dlatego mamy dwoch).
25.03.2018 20:11
@DonJupp wymien jeden powazny (albo nawet niepowazny) klub w historii ktory powierzyl druzyne na caly sezon asystentom
25.03.2018 19:50
JazGod ale pieprzysz glupoty, Bayern byl zawsze klubem z tradycjami w Europie i zawsze jednym z najwiekszych. Karl-Heinz byl szefem zwiazku z klubow Europejskich a zarzad i sztab to byli pilakrze na wysokim poziomie a Ty piszesz cos o kompleksie globalizacji:D Chyba sie z Lipskiem cos pomylilo. Kroos odszedl za grosze bo zarzad zdecydowal ze to nie jest grajek ktoremy mozna dac podwyzke, ale poczytaj sobie o Tonim. On nigdy nie byl przywiazany do Bayernu i zawsze wypowiada sie z duzym dystansem. Kroos traktuje swoja kariere tak samo jak Lewy - jest pilkarzem i to jego praca
25.03.2018 19:17
Jesli opcja jest Favre to faktycznie trzeba brac Brandta i przywrocic emocje w Bundeslidze:-) Uli po raz kolejny arogancko podszedl do sprawy. Salihamidzic mowil ze nazwisko trenera poznamy luty/marzec - ciekawe czy ktorys z dziennikarzy przypomni mu te wypowiedz.
25.03.2018 19:07
@aries ale odpuszczono zakup skrzydlowych ktorych chial Guardiola a sprowadzono mu Gotze na pozycje ktora nie gral, pozniej sciagalismy Tasciego bo nie bylo kim grac. W tym czasie przegrano walke o Bryune, Sane i Jesusa a sprowadzono za 35+35 Sanchesa i za ponad 40mln Tolisso. Ancelotti byl porazka. Czy Hummels byl sukcesem? aplacilismy 36mln na rok przed koncem kontraktu za gracza w slusznym wieku. Sprowadzono Rudego, nadal nie ma skrzydlowych a przed sezonem oddalismy Coste (co spowodowalo ze teraz mamy problemy na skrzydlach).
Robert zgoda sukces, Goretzka tez, moze Sule. Wypychany z Realu James o tye jest sukcesem ze kwota osdstepnego nie jest duza. Jest za to cala masa wtop. Nie od dzis wiadomo ze Uli zna sie kontraktach sponsorskich ale chce sie bawic w dyrektora sportowego i ustalac sklad. Ma tez na konce cala mase wtop zwiaznaych z niezrealizowanymi transferami gdzie nie dal 2mln wiecej za Aguero czy kilkunastu za Hazarda (z Neymarem ponoc tez tak bylo).
25.03.2018 18:59
haha, Favre to bedzie kompromitacja, trener z 3 koszyka. To juz rownie dobrze moznaby zaryzykowac z Julianem
Tuchelowi sie nie dziwie - ciagneli Juppa z emerytury chociaz byl dostepy i spoko, ale te dalsze gierki nie wygladaja powaznie. Na wyspach moze dostac jakis ciekawy projekt a u nas musialby sie uzerac z Ulim.
25.03.2018 17:55
ad artykulu: Taki dlugi tekst w merytorycznie jest bardzo slaby. Opiera sie na pojedynczych meczach bez przytaczania statystyk, itp. WIecej faktow mozna przeczytac w 5x krotszych komentarzach
ad Bernata. Kiedy do nas przychodzil za niewielkie w sumie pieniadze mial status bardzo perspektywicznego lewego obroncy i zadnego bledu nikt nie popelnil sprowadzajac go. Dostał propozycję z dużego klubu i skorzystał. Wielka szkoda że się nie rozwinął ale też żaden trener nigdy nie narzekał na jego zaangażowanie i jednak w klubie jest - także wydaje mi się że takie teksty i atakowanie akurat Juana nie są potrzebne
22.03.2018 19:51
To prawda, nikt tak nie pasuje do nas jak Jupp. Szkoda ze ta wspolpraca nie ulozyla sie jakos inaczej za 1 razem i nie zostal naszym Fergusonem.
18.03.2018 16:52
Gladius, juz tlumacze. Trzeba wygrac z kazdym - w fazie pucharowej: nieprawda = trzeba wygrac z tym kogo sie wylosuje, dlatego ludzie pisza o slizganiu sie Realu keidy gral z Schalke czy UEFAlonie, w lidze = musisz wygrac z kazdym w sensie jesli np w Premierczips wygrywasz z ogorkami ale przegrywasz z topem (6 druzyn) to nie masz raczej majstra
lapiesz?
16.03.2018 21:55
@Gladius :DDDD beka, piszesz glupote "nie z kazdym tylko z kazdym ktorego wylosujesz" :D logika tego powiedzenia gdy jest uzywane jak nizej wskazuje na co innego wiec robisz dokladnie to co mi zarzucasz(!) czyli czepiasz sie dobrze wiedzac ze mam racje i zaprzeczajac samemu sobie: w 1 czesci zdania zakladasz cos domyslnie (wygrac z kazdym) by w drugiej dac przyklad z Lipskiem i liga (gdzie z kolei ja zalozylem: ze trzeba *bardziej* wygrac z kazdym niz w fazie puchrowej bo grasz z kazdym).
16.03.2018 21:02
Juz przestancie pisac "trzeba wygrac z kazdym" bo trzeba wygrac z kazdym to w lidze a nie w fazie pucharowej LM. Niech chociaz na stronie Bayernu beda kibice ktorzy nie posluguja sie bezmyslnie nie majacymi sensu powiedzonkami
16.03.2018 19:09
Karl nie smaruje, Karl dzowni i mowi jka ma byc:-)
16.03.2018 17:47
@BuffonLegend proponuje tylko zebys go sobie zamiescil na jakies innej stronie, moze byc nawet strona Eibar
16.03.2018 17:37
Sven wes do nas fetrainiego sprowadz!:p
16.03.2018 17:18
Co roku ktos te losowania ustawia:-( jak nie Perez to Barcelona, w tym roku my czasem sama UEFA
16.03.2018 17:09
Moze mi ktos wyjasnic o co chodzi z kibicami innych druzyn i ich pragnieniem pouczania nas? Juz raz to robil kibic BVB ale chyba zaczal w koncu ogladac mecze wlasne druzyny i schowal sie ze wstydu do jakies nory. Teraz nagle trolluje nas fan Buffona i wyraznie tez innego klubu.
Rozumiem spotkac sie z kibicami na zywo przybic piatke i zyczyc powodzenia, ale rejestrowac na innej stronie i bawic sie w kaznodzieje, wtf :D "Nie LEKCEWAŻCIE tej Sevilli!" !!! ahahaha, ze tez ludziom zycia nie szkoda. Jeszcze zeby cos wartosciowego napisal.
Eibar to klubik z 9 miejsca, gdzie tam porownanie do Lipska? Zyczylbym sobie zebysmy mieli chociaz raz jakiegos smiesznego i kreatywnego trolla (jak fetraini czy jak mu tam :D)
16.03.2018 16:54
"mimo określenia przeze mnie Sevilli frajerami do zgolenia nie świadczyło o tym, że ich nie szanuje - to tylko takie powiedzenie" lol, "nie jestem rasista ale murzyni do buszu"
To jak niektorzy zaczynaja zdanie od "z calym szacunkiem" - mozna byc pewnym ze nie bedzie tam szacunku. Sorry Tapczan, nie da sie powiedziec ze ktos frajerem do zgolenia, ale oczywiscie zachowujac szacunek:D mozna tak napisac (napisac mozna wszystko) ale jest to sprzeczne
przy czym ja sie zgadzam ze blizej im do frajerow do zgolenia niz zespolu ktorego powinnismy sie obawiac, trzeba wyjsc skoncentrowanym i ich rozwalic zarowno na wyjezdzie jak i u siebie
Edytowano : 2018-03-16 15:35:09
Ponoc agenci Martiala przekazali Nedvedowi ze ich klienta mozna wyjac za 65mln (funtow zapewne)
16.03.2018 15:24
@BuffonLegend chyba Ci sie strony pomylily, wracaj na Juve;-) albo na strone jakichs ogorkow, my jestesmy Bayern a Sevilla to to druzyna ktora dostaje 5 bramek od Eibar i baty od Valencii. To ze Mourinho oddal im mecz(po czym stwierdzil ze dla Manu odpadac to nic nowego:DDD) nie znaczy ze sa dobrym zespolem. Nie w tym roku. Kazdy inny rezultat niz latwe ich przejscie to bedzie kompromitacja. Moze przypomne ze niemal co roku na rozgrzewke w fazie pucharowej lykalismy Arenal, a teraz mamy sie bac Sevillitylko dlatego ze to dalsza runda? Nope.
16.03.2018 14:43
ściągnać Gnabryego na półfinały? co ja czytam... jak bardzo żadne pojęcie o piłce trzeba mieć żeby coś takiego napisać? :D łał... aż ciężko uwierzyć... podobny poziom do tekstu o tym że ktoś posmarował Barcelonie:D w sensie że co? ktoś zapłacił Barcelonie żeby wylosowała Romę? :D
losowanie spoko, fakt że ograli Manu (choć żenująco słabe pod wodzą Mou) zmobilizuje naszych zawodników, my i Barca mamy łatwiej, pozostałe dwie pary ciekawsze, półfinały przy odpadnięciu Sevilli i Romy będą bardzo mocne
16.03.2018 12:52
W ostatnim czasie mam wrazenie ze ejst coraz gorzej jesli chodzi o newsy. Rozbijanie jednego wysiadu na 5 newsow i pisanie w kolko ze Steve Jobs nadal nie zyje. W ostatnich 2-3mirsiacach nie bylo ani jednej ciekawej informacji - wrecz przeciwnie jet coraz gorzej:(
15.03.2018 16:23
Darmian pojdzie zaraz do Juve i bedzie gral dobrze. Lindelof to tez nie jest jakis ogoras, nie gral gorzej od takiego Laporte. Smalling obnizyl loty za Mou jak zreszta kazdy. Bailly zagral dzis jak amator. No i czy bailly, Lindelof i Matic nie sa pilkarze sprowadzeni na zyczenie ge(ja)nusza Mourinho?;-) Lukaku i Sanchez tak samo:) nastoletni Jesus sprowadzony za 4mln zarabial 70k tygodniowo, chyba nie musze pisac ile dostal Lukaku i Sanchez?: D
Edytowano : 2018-03-14 01:43:53
Jesus 40*
14.03.2018 01:43
a to czasem nie man utd wydalo 40mln na Baillego 40mln na Lindelofa 40 mln na Shawa i 30 mln na Darmiana? to chyba wszystko obroncy w klubie byl Smalling ktory przed Mourinho gral super oraz Jones ktory poza ym ze nekaja go kontuzje byl zawsze dobrym grajkiem. O ile sie nie myle maja tez Matica za 40mln i Blinda za 30 ktorzy sa defensywmi pomocnikami:)
ze sprowadzonym do ofensywny za 75mln Lukaku i Sanchezenie z kosmiczna tygodniowka oraz pilkarzem srodka pola za 100mln (Pogba) serio nie da sie ograc Sevilli ktora dostaje baty u siebie od kazdego lepszego zespolu? :D
14.03.2018 01:34
ale przeciez Mourinho to geniusz a taki Pep tylko niszczy kluby:(((( wydali 50mln mniej w istatnich latach i odpadaja z Sevilla lol
13.03.2018 22:46
Ja za Borkiem i Hajto nie tesknie. Mozna sie bylo posmiac i bylo czasem pociesznie, ale ich poziom byl zenujacy. Hajto ma gigantyczne problemy z jezykiem ojczystym i w 80% jego komentarza to te same zdania w roznej kolejnosci. Spuszczacie sie Borka nad Lewym, wcinanie sie ze blogochwalnymi komentarzami kiedy Hajto smial jakkolwiek go skrytykac - jak lubie Lewego tak bylo to wrecz niesmaczne.
Co do transferow. Chyba nikt sie nie spodziewal ze PSG zatrzyma Neya na dluzej? to oczywiste ze poszedl tam na 2-3 lata ale tez nie dziwie mu sie ze skoro szatnia jest tak podzielona to chce odejsc. W Barcelonie mial kolektyw (u nas o tym mowi Jupp, ktory nie godzi sie na grupki), poziom ligi tez mogl zszokowac. Pewnie zacznie juz gre pod Real tak zeby odejsc tam za rok (po roku na pewno go nie puszcza). Veratti juz nie przyjdzie skoro przyszedl Tolisso i dochodzi Goretzka.
Powinnismy kupic prawdziwego prawego obronce i przesunac Kimmicha na prawy-srodek aby mogl schodzic na skrzydlo i wrzucac. Dla Sanchesa niestety nie ma miejsca i bedzie problemem dla nas. Mam tez nadzieje ze wbrew temu czego niektorzy by chcieli Vidal z nami zostanie. Jak wyglada druzyna bez charakteru pokazalo PSG wiec zadnych Wernerow i sprzedazy Arturo.
11.03.2018 14:09
ludzie, do licha, (!!!!!!!) MALCOM (!!!!!!!) NIE MALCOLM (i Renato Sanches nie Sanchez), tak samo jak Lewandowski a nie Lewangąski
11.03.2018 01:24
Sven to fan diablow wiec uznaje ten nawias i wzmianke o United jako myslenie zyczeniowe bo na pewno nie na powaznie :P
07.03.2018 22:22
Czytam kolejne "X spuchnie" i tak sie zastanawiam czy kiedykolwiek ktokolwiek trafil z tym spuchnie :D bo szczerze mowiac nie widzialem :D dajcie sobie spokoj jak macie glupoty wypisywac, szkoda klawiatury.
Chcecie kupowac Wernerow na atak i sprzedawac Vidali to bedziemy grac jak PSG z wielkimi klubami.
06.03.2018 22:42
zabawne jak niektorzy chca zamieniac Lewego na goscia ktory prosil o zdjecie w trakcie meczu z powodu presji trybun (Timo Werner) a Ci sami ludzie pisza ze Real w beznadziejnej formie zje gwiazdy z Paryza bo sa bardziej doswiadczeni :D
06.03.2018 21:46
No i macie, szejki szejkami ale jak kibice w Paryzu sie ciesza:-) Z jednej strony mozna narzekac na finansowy doping, ale tam jednak masa ludzi kocha futbol i ida na stadion kibicowac i wierzyc a nie na piknik jak na Old Trafford. Tego nie mozna im odebrac, tak samo jak kibicom w Lipsku
06.03.2018 20:46
Tuchel musial odejsc z BVB bo mial ambicje w przeciwienstwie do Watzke. Milislatowi zakazal palenia na boiskach i ponoc powiedzial mu zeby przestal byc fleją i zachowywał się jak człowieka godnego BVB przystało. Potem dopiero zakazał mu uczestniczyć w zajęciach. Nawet kibice BVB podśmiewali się na Twitterze kiedy Sven przyjechal z Gaizidisem negocjować transfer Auby i był dobrze ubrany. Watzke zrobił smród w zaprzyjaźnionych mediach żeby usprawiedliwić przed kibicami jego odejście. Do tej pory piłkarze o nim nie mówili nic strasznego a sam Tuchel zachowuje klase. Ja bym nie brał na poważnie tych zarzutów. Inna sprawa że to trener który nie pozwoli sobie na wciskanie do składu Riberyego:) i tu pewnie są wątpliwości bo przecież Hoeness zawsze miał zapędy niczym Berlusconi w Milanie
05.03.2018 22:48
Jose "taktyczny geniusz i motywator" Mourinho rozpracował rywali w przerwie tak, że Anholt strzelił gola najlepszemu bramkarzowi świata przy krótkim śłupku
lol
05.03.2018 22:09
Juz o tym Wernerze czytac nie moge. Kiedy moglismy grac sredniakami typo Gomez czy Mandzukic bo mielismy Robbery w formie. W przyszlym roku beda biegac Coman, Malcom (nie Malcolm LUDZIE!) i Gnabry. Na swiecie jesli chodzi o 9 jest Suarez I lewy a potem dopiero reszta. A Wy chcecie Wernera, goscia ktory w Stambula poprosil o zmiane go czul presje Trybun. Czy Wy jestescie powazni? Juz raz mielismy Podolskiego, ktory od Wernera zapowiadal sie duzo duzo lepiej. Timo to jest grajek ktorego mozna sciagac obok Lewego, ale nie ktos kto go zastapi w ciagu 2-3 lat. Zreszta to jest troche zawodnik w stylu Auby czyli lubiacy dojsc do pilki na sporej szybkosci - Bayern NIGDY tak nie gral. Nie przypominam sobie niskiego i szybkiego napastnika, ani Elber taki nie byl ani Makaay, ani Toni, ani Manzu ani nie jest Lewy. Byl Olic ktory rzadko gral na szpicy a jesli juz to koncowki i mimo ze wszysy go lubili to kompletnie mu nie wyszlo.
05.03.2018 21:49
JazGod jak zwykle bzdury i jakieś stare newsy. Bayern zawsze był w topie klubów jeśli chodzi o zarobki więc przestań tworzyć alternatywną rzeczywistość. Taki Ribery dostawał u nas długo pieniądze jakich nie dostałby w Realu. Tam nawet Ramos musiał wyszarpać podwyżkę bo długo zarabiał 1.5mln Euro, później dostał 3 i musiał robić szopkę z odejściem do Manu żeby znów poprawić warunki. Newsy o Aubie z czasów jego gry w BVB też byś sobie darował
05.03.2018 19:18
Ambicje pokazalismy kiedy Guardiola chcial Luiza, Sane i de Bryune a dostal Gotze na 10 ktora nie gral, Serdara Tasciego(!!!) i Coste (ktory okazal sie nie byc taki zly)
01.03.2018 21:25
Sane wraz z Silva wlasnie zrobili 4rsenalowi Barcelone:D obaj byli w naszym zasiegu
@Pele Uli to szkodnik od dawna, targujac sie o kilka mln stracil Aguero, Hazarda i jak sie ostatnio okazalo Neymara. Do tego bawi sie w dyrektora sportowego i ze wpieprza w sklad wiadomo od dawna.
01.03.2018 21:04
Robbenowi chyba ani razu nie udalo sie wygrac pojedynku jeden na jeden, tylko ja holuje do srodka i oddaje. Ribery jedyne co zrobil to zmarnowal akcje. Coman ktory byl w formie musi siedziec bo graja pomniki.... ehh
24.02.2018 17:09
Przyjemnie sie dzis oglada jak gray, kontrola i do przodu, szukanie szans mimo autobusu, pilki prostopadle, z tylu pewnie:-)
24.02.2018 15:51
Troche bez polotu przy druzynie grajacej w 10 i pilkarze chyba to beda widziec po meczu. Jak to sie mowi "mecz bez historii".
20.02.2018 22:12
City gra super ale musza jeszcze dojrzec - tak jak PSG co pokazal mecz z Realem. Dowiadczenie jednak potrafi zrobic roznice a gry pod ogromna presja w City jeszcze nie doswiadczyli. Na pewno nikt ich nie zlekcewazy ale tez nie jestem pewn czy my powinnismy sie ich bac. Najgrozniejsza wydaje sie byc Barca.
18.02.2018 19:58
@Adi ale co to za brednie ze manager wydaje pieniadze? Pep dostal wolna reke ale to wlasciciele klubu chcieli przebudowac sklad i grac ladna pilke - zatrudnili do tego najlepszego trenera. Sprzedali sporo zawodnikow z wysokimi kontraktami a kupili za 40-50mln mlodszych (z duzo nizszymi kontraktami).
To samo mial zrobic Mou w drugim Manchesterze (wydali niewiele mniej ale za to daja duzo wyzsze tygodniowki), to samo robi Klopp w Lfc (ktore od dawna wydaje spore pieniadze) przy czym obok Liverpoolu tylko Barca psuje rynek tak jak oni (75mln za obronce przecietnego zespolu i 75mln za pomocnika ktory jeszcze nie pokazal niczego wielkiego na topowym poziomie).
18.02.2018 18:07
Co to za bzdury ze druzyne rozlicza sie nie ze stylu tylko z wynikow? od kiedy my jestesmy Hoffenheim czy Koln? oczywiscie ze w takim klubie jak Bayern rozlicza sie druzyne rowniez ze stylu, niektorzy chyba zapominaja komu kibicuja.
17.02.2018 17:36
ale glupi faul:D brawo Robert (pisze to przed strzalem)
17.02.2018 17:22
Thiago wg niektorych to klasa swiatowa :DDD James ktory nie jest w topowej formie i gra nie na swojej aturalnej pozyji kiedy cofniety pokazuje co znaczy gracz ktory potrafi zagrac do przodu, Thiago tylko krotkie podania i na boki lub do tylu. Gorzej niz Kroos. Vidal + James to jest w tej chwii najlepszy srodek. Po przyjdziu Goretzki mozna pozbyc sie Hiszpana ktory jest najbardziej podobnym do Leona zawodnikiem
17.02.2018 16:54
Rafinha nigdy nie byl dobrym zawodnikiem ale to co gra ostatnio o dramat. Bernat nigdy nie byl nawet solidny. Znacznie wiecej spodziewalem sie po Rudym ale gosc jest tak samo beznadziejnu jak Rode. Wagner jak narazie robi wszystko zeby dolaczyc do wymienionej 3.
17.02.2018 16:39
@DonJupp masz racje, Hazard na lewą, Messi na prawą, Robet do Realu i Pele na środek ataku
11.02.2018 23:59
Swego czasu zalowalem ze Pogba nie jest w naszym zasiegu (a myslalem ze zwiazek z Adidasem moglby cos pomoc:P) ale okazuje sie ze Paul niczym sie nie rozni od... Tolisso. W srodku pola nieodpowiedzialnie i bez umiejetnosci ustawienia sie, natomiast czasem cos strzeli czy zaliczy asyste. Myslalem ze on ma wiecej do zaoferowania ale teraz wyszlo jak bardzo go trzebab ylo ubezpieczac.
Mou dostal nowy kontrakt i ponoc ma najlpeszy drugi sezon, ale na dzis wyglada to bardzo slabo. Ciekawe co sie tam wydarzy - ciekawe czy do wyjecia bylby Martial? Obstawiam ze przy managerze ktory potrafi pracowac z zawodnikami lepiej niz Jose moglby sie ustabilizowac i rozwinac. Na pewno bylby ciekawa opcja na lewa strone (przy Comanie na prawej)
11.02.2018 21:49
jak 20sto paro letni gracz tej klasy moze byc taki tlutsciutki jak Gotze? :D masakra
BVB wygralo ale komedia... walka jak rowny (a w zasadzie to przez wiekszosc meczu wygladali gorzej) rownym z HSV lol
10.02.2018 17:23
BVB z walki o mistrza z nami do walki jak rowny z rownym z HSV:D
10.02.2018 16:30
Khedira, ktory gral ze wszystkimi :D Zgoda. Kane to top, ale Guardiola kiedys lekko zlosliwie i nie do konca ale troche jednak slusznie powiedzial ze to druzyna napastnika. Tam wszyscy graja na Kanea i jest najbardziej wysunietym zawodnikiem. Zarowno Lewy, Igla jak Suarez biora udzial w akcjach calego zespolu. A i tak potrafi sie zaciac na miesiac (bodajze w styczniu nie strzela;-)).
Jak mu sie kiedys zdarzylo rozwalic kogos w formie jak to zrobil Lewy Realowi czy wpociagnac druzyne jak to kiedys zrobil Morientes w Monaco to faktycznie bedzie go mozna wrzucic w top. Narazie mocno tam aspiruje.
09.02.2018 18:23
SLaba liga nie jest argumentem? myslisz ze taki Hazard chce sie bic o mistrza z RBL?:-) zdajesz sobie sprawe jaki wplyw na kontrakty sponsorskie ma prestiz ligi? fakt ze moglby grac w meczach Real vs Barca czy zostac w Anglii. Na dzis Juve vs Napoli czy PSG vs MOnaco to o wiele ciekawsze rywalizacje niz Bayern z... no wlasnie kim? @DonJupp ja tez bym chcial Hazarda ale czas sie obudzic
Edytowano : 2018-02-08 23:54:38
@Jupp mowisz Bailey nie bo to wynalazek, ale sam w kolko powtarzasz zeby sprzedac Boatenga i kupic wiecej Sule. No to jak w to w koncu?
08.02.2018 23:53
Jaki Hazard? Hazard byl do wyciagniecia z Francji ale mistrz transferow Uli Hoeness odwalil to samo co z Aguero i targowal sie o kilka mln. Hazard dostanie wszedzie tygodniowke na poziomie 300k euro. Do tego niby czemu mialby isc do Bundesligi? ta liga zanotowala taki zjazd ze predzej pojdzie do PSG niz do nas. Uwielbiam Hazarda i uwazam zeby do nas pasowal ale to jest zupelnie nierealny transfer.
08.02.2018 21:27
Hazard nam przepadl kiedy Uli posepil kilka milionow wiecej swego czasu. Bylismy nim mocno zainteresowani ale powtorzyla sie sytuacja z Aguero. Teraz nie odejdzie z tej ligi chocby przez to jaka ma rozpoznawalnosc i jaki kontrakt moze dostac w Chelsea (ew w Realu). Bayern mu nie da tygodniowki 300k a Hazard tyle wyciagnie. Niestety:(
08.02.2018 18:37
ale wymyslacie z tym Boateng chce odejsc, zenada
dla przypomnienia: BOa gral w City a Pep byl naszym trenerem, Wy serio myslicie ze pilkarze dzwonia do redakcji i mowia im cos? dziennikarze chca cos pisac to pytaja
07.02.2018 21:34
Boateng sie nie zna. Uzytkownicy DieRoten juz orzekli ze Guardiolanie jest taktykiem:D
07.02.2018 11:18
@DonJupp nadszedl ten moment :D zgadzamy sie co do trenera:D gdy bralismy Carlo mowilem ze beirzmey nie tego Wlocha. Conte w Chelsea od poczatku ma pod gorke i nie dogaduje sie z nikim z dyrektorow. Antonio to swietny taktyk, zyje futbolem i mysle ze przy odpowiednim wsparciu dalby nam wiele radosci.
05.02.2018 23:27
Tymczasem Watzke kiedy juz wszyscy którzy chcieli wypiąc się dupą to zrobili, wyszedł w końcu z nory i buńczucznie obwieścił że koniec frajerstwa, czyli... zrugał i pogroził pośrednio ludziom którzy zostali:D co za baran:D
Edytowano : 2018-02-05 18:41:14
no i pojechał jeszcze że nie mają mentalności
"– Drużyna, która zdobywała mistrzostwo w 2011 i 2012 roku, zdecydowanie nie była tak dobra, jak obecny zespół. Miała jednak najlepszą mentalność, jaką można sobie wyobrazić – powiedział Watzke." żal mi BVB, że mają takie szkodnica na wysokim stanowisku. Z nim u władzy nie ma szans żeby wróciły lata rywalizacji, chyba że znów trafi się jakiś cud w postaci złotej generacji i trenera który wykrzesa z nich 110%.
05.02.2018 18:38
@DonJupp podal zrodlo inne niz wyciagniecie tej liczby z wlasnego tylka :D
Edytowano : 2018-02-04 22:46:48
"James Rodriguez was once again targeted by Football Leaks, an anonymous website that discloses player's wages, contracts, and transfer fees. (...)
Bayern Munich will pay Real Madrid a total of 13 million euros as a loan fee, which is split into two equal instalments of 6.5 million euros, and the first instalment is due on 15th September 2017. Should Bayern Munich choose to buy James's rights at the end of the loan, they will have to pay Real Madrid an additional 42 million euros.
(...)
James Rodriguez will pocket 6.5 million net per year in wages from Bayern Munich. This is a significant raise from his previous wages at Real Madrid, which were around four million net per year."
https://www.managingmadrid.com/2017/8/19/16172968/details-about-james-rodriguezs-loan-deal-leaked
04.02.2018 22:36
@DonJupp odstaw te psiaki to nie sa dobre grzybki:D z litosci Ci odpisze i wytlumacze: otoz dyskusja jest o tym co ujawnili ostatnio w przecieku, ze James zarabia 7mln: zmyslanie i pisanie glupot to niejjest to samo co posiadanie zdania (aczkolwiek regumalim moim zdaniem powinien zabraniac skrajna glupote), miec zdanie mozesz jak Ci sie podoba dziewczyna a mnie nie, ujawniono ze James zarabia 7mln netto a Ty piszesz o 15. Nikt nie udaje znawcy czlowieku, ogarnij sie :D Ty nie masz wlasnego zdania tylko wlasny swiat
04.02.2018 22:21
@DonJupp ale zes wymyslil:DDD zarobki sie nie sumuja, zapytalbym w jakim Ty swiecie zyjesz? ale przeciez wiem ze w tym w ktorym w Asensio jest wart 70mln, Sergio "babol" Ramos to najlepszy obronca na swiecie:D, a Guardiola niszczy kazdy klub ktory trenuje :D
mam do Ciebie prosbe, zanim cos napiszesz - moglbys to werfyikowac? ponoc dorosly jestes, warto sie nauczyc w pewnym wieku myslenia
04.02.2018 21:35
@Mateusz, klauzula wykupu moze byc klauzyla pierszenstwa, tj Real musi sie zgodzic na taka kwote + pilkarz musi zaakceptowac kontrakt, w inne opcji: kontrakt moze tez zawierac juz okreslone warunki kontraktu dla zawodnika w momencie wykupu, tj jesli my zdecydujemy sie na wykup James automatycznie dostaje kontrakt - ale ten musialby sie znalezc w takiej umowie jako zalacznik. Tutaj wiki leaks nie jest jednoznaczne
04.02.2018 19:30
Pytanie czy jesli Bayern zdecyduje sie na wykup to pilkarz zostaje na okreslonych warunkach czy np moze odrzucic oferte transferu stalego. Tego nigdzie nie widzialem
04.02.2018 17:32
podobno United bierze Kluiverta z 10mln funtow, szkoda
04.02.2018 14:29
Sergio "czerwo lub babol" Ramos prowadzi Real w kolejnym meczu do remisu:D
03.02.2018 21:38
slaby mecz ladne bramki, Wagner i Rudy slabiutko,Tolisso w srodku pola tez slabo ale podac ze umie to mu nie odbieram
03.02.2018 16:20
ktos widzial tolisso poza tym 1 strzalem?
03.02.2018 16:10
Jak to bylo? Wanger jest na ten moment lepszy niz Lewy?:D
03.02.2018 16:04
Lewy dzis powinien grac a Wagner z Paderborn:/ Tolisso z Rudym to sie nie moze udac:D bramki na autostrade do Ulreicha otwarte:P
03.02.2018 15:28
Koln i zamykalo w polu karnym :D komedia, gdyby nie Bats to by to dostali albo zremisowali, ciekawe czy sie zakwalifikuja do LM
02.02.2018 22:24
nie wiem czego Watzke sie spodziewal zamieniajac slabego trenera na slabszego :D szurle sie cieszy jakby zdobyl gola na miare zwyciestwa w LM :D
02.02.2018 22:13
ale mam beke z fortmundu :D
02.02.2018 21:59
@DonJupp racja, ale pilkarz tez czlowiek i jesli dobrze sie czuje on i jego rodzina to moze nie ma powodu zeby wracac tam gdzie zle go potraktowano i gdzie wygral juz wszystko. U nas moze zostac 2-3 lata i isc jeszcze do Anglii. Byc moze ta atmosfera, mniejsza presja mediow i spokojniejsze miasto gdzie nie nie grzeszacy bystroscia i kultura hiszpanie zaczepiaja Cie na kazdym kroku - go przekona?:-)
02.02.2018 20:10
bez Ozila kadrowo by zeszly na poziom Evertonu wiec zrobili wszystko zeby go zatrzymac to chyba oczywiste patrzac na timing ostatnich wydarzen
01.02.2018 23:21