W Totkach cala druzyna gra na Kanea. Wykonczenie ma swietne, potrafi sie znalezc, zastawic i wyjsc ale... Lewy tez to potrafi doskonale i gdyby w Bayernie mial troche wiecej podan (ja nadal nie widze chemii z innymi zawodnikami niestety;/) to spokojnie mialby co sezon w lidze 30-40 bramek.
01.02.2018 20:57
Uli nie 1 raz bez klasy. Moglby chociaz Juppowi okazac szacunek. Kontraktu nie przedluza sie w mediach.
01.02.2018 19:28
@JazGod Sanchesa?P:) @Don masz racje, nie treba, nie wiem o co Ci chodzi z tym "no widzisz", JazGod, nie sprawdzalem ile zarabia Wagner, ale tak kontrakt Kanea to 70k, chyba ze juz podpisal nowy> ale to by muialo byc niedawno, az tak do tylu nie jestem. W totkach zarabia sie niewiele. Podobnie dlugo bylo w Arsenalu.
Kane na wyspach a) kocha granie w Totkach, b) jesli odejdzie to dostanie spokojnie 300k albo wiecej c) jest anglikiem i napastnikiem wiec jest wazny dla rynku reklamowego
01.02.2018 00:50
Pep wiadomo bylo ze pojdzie do City od kiedy stara gwardia Barcy z Txiki na czele zaczela tam rzadzic, i to mimo ze namawial go osobiscie Fergie ktorego Guardiola byl 1 wyborem
Edytowano : 2018-01-31 23:02:08
ide na devilpage poczytac komentarze :D
31.01.2018 23:01
@lokus wygrales:D @Sven wiem ze nie, ja sie nabijam z Mou ktorego ta sama czesc uytkownikow uwazajaca Guardiole za trenera ktory jest saby taktycznie, uosabia portugalczyka z bogiem taktyki:DDD
sam widzisz jak to jest komiczne :D
31.01.2018 22:53
@Sven ale o tym mowie, Mou pryzszedl i kupil obroncow. Jones nie ma tylu kontuzji, Smalling za van Gala pokazal ze potrafi grac, kupil Baillyego i Lindelofa. Pep nie kupil nikogo o wyzszej klasie. +Mou gra duzo bardziej defensywnie. I Pochettino go miazdzy. Czy czasem Mou nie mowil ze Prmierczips to jego rozgrywki?:D pajac:-)
Jak myslisz Sven, kogo Mou obwini po meczu? Wiatr i duzy stadion jak wspominal Xere?:D
31.01.2018 22:48
Sanchez jeszcze dzis bedzie zalowal ze wolal 50k funtow wiecej niz grac u Pepa
31.01.2018 22:43
@Sven ale Mou przeciez gra duzo bardziej cofnieta formacja poza tym czy to nie czasem Pep bierze przyklad z Mourinho ktory kupil Baillyego I Lindelofa? :-) oj krotka pamiec widze:D
31.01.2018 22:39
najwyzsza tygodniowka w Totkach to 70k funtow (Kane:D) przy 350 Sancheza
taki Mou genialny a nie moze wygrac a Totki ktore w tym sezonie slabsza forma graja z nimi jak my z Hoffenheim
31.01.2018 22:34
a co sprawia ze Thiago to gracz klasy swiatowej? bo strzelil bramke z przewrotki w debiucie czy ze umie podawac na boki? przyzwoity gracz srodka pola, James iloscia podan do przodu osmieszyl go w w pol roku
30.01.2018 20:48
Guardiola sie nie wypowiada zle o pilkarzach, taki juz ma styl rozmawiania z prasa, Dante gral jak amator a Pep powiedzial ze chcialbym miec 1000 Dante:D zobacz ile bylo wtedy plotek o zawodnikach; Walker, Suarez, Laporte, Sterling, de Bryune nawet Neymar w pewnym momencie. Sam sobie odpowiedziales kto przyszedl. Jedyne spelnione rzyczenie trenera to byl Thiago i ponoc Costa.
30.01.2018 04:07
Jak Guardiola przychodzil do nas to mial ponoc dostac 300mln na 2 lata. Mimo masy plotek o Laporte skonczylo se w pewnym momencie na Tascim, kupieniu Gotze na pozycje ktorej Guardiola nie uzywa i odpuszczeniu Bryune...
Zarzad w City dal mu kase i choc wydaja sporo to trzeba przyznac ze z glowa. Nie kupuja ludzi po 100 czy 150mln tylko mlodych graczy za 30-50. z Bilbao to troche inaczej bo oni jak Athlethic nie negocjuja. Na pensje tez nie wydaja tak duzo wiec moga sobie pozwolic. Beda mieli sklad na lata. Na wyspach maja kase - dlaczego mieliby nie inwestowac?
Niestety Premierczips strasznie odjezdza. Trzeba cos zrobic zeby w BL bylo wiecej kasy. Placcie za Eleven!
30.01.2018 02:09
dokladnie Piotreczek. my Niemcy a szczegolnie bawarczycy musimy trzymac sie razem
29.01.2018 19:03
Skoro przyszedl do nas czlowiek z Leverkusen to nie po to zebysmy kupiwali od nich graczy za 70mln tylko zeby nam takich znalazl. No i pewnie mamy pelny raport nt Baileya oraz wymagan Leverkusen. Z drugiej strony nie wiemy jaki styl ma Hasan i czy to niego taktyka - choc akurat u nas komunikacja ws potencjalnych celow jest dosc przejrzysta.
28.01.2018 19:17
Guardioli sie nie ma co dziwic ze nie chcial zostac, chcal skrzydlowych to dostal Gotze na 10 ktora nie gral, dopiero pozniej Coste, a na obrone Tasciego:) a to przeciez wtedy byly wlasnie plotki o Laporte ale ostatecznie nic z tego nie wyszlo - tera bierze go do City. Bryune to sztandarowy przyklad.
Niestety ale do odstrzalu to powinien byc Thiago (i Tolisso no ale dajmy mu jezcze czas). Niby wszystko z nim ok, ale James zastydzil go bardzo szybko. Jesli przez Goretzke ktos ma odejsc to raczej Hiszpan ktory na boisku pelnilby bardziej zblizona role niz Vidal.
28.01.2018 17:19
BVB bedzie walczyl o LE. Julek niech lepiej idzie do Leverkusen. Jak mozna zatrudnic Bosza i zostawic na sile Aube, ktory nie pasuje zupenie do stylu nowego trenera, a gdy sie juz go zowlni po 2 miesiacach bez wygranej zatrudnic goscia ktory ni wygral meczy w calej rundzie? :DDD zal mi ich
27.01.2018 19:25
Tadesco robi tam doba robote wiec to raczej czysta fantazja, ale faktycznie moglby tam pasowac. Byc moze jesli Julian bedzie dostepny to powalczy o niego Leverkusen po sezonie? moglby isc tam na kilka lat nawet bo przy wprowadzeniu ich do LM smialo mogly powalczyc. BVB natomiast idzie na dno szybciej niz Tytanic - Reus juz kilkukrotnie wspominal ze nie wyklucza odejscia przed 30 wiec jesli ktos sie zglosi po niego to pewnie sie ewakuuje tak samo jako Auba.
A patrzac na wyczyny Watzke i obecna kadre to w nie jest wcale powiedzianrdzae ze w przyszlym roku bedzie latwiej - wrecz przeciwnie bo transfery w ostatnich 3-4 latach zrobili bardzo slabe i teraz jest tego efekt. Smieszno i smutno;-).
Burki stwierdzil ze kibice sa zli bo gwizdza:(((
27.01.2018 18:02
Ale taktycznie Hoffe nie wygladalo zle, Julek na serio tam nie ma kim grac. Swoja droga ponoc jets nim zainteresowane BVB ale tak sobie mysle patrzac na sklad jajecznic ze Nagelsmann tam tez nie powinien isc. Ich sklad jest tragiczny, zaraz odejdzie Auba a piszczek bedzie rok starszy. Poza Reusem nie bedzie tam ANI JEDNEGO sensownego grajka a presja na 2 miejsce duza. Nawet gdyby Pulisic i Weigl faktycznie odpalili z talentem to cos by sie ruszylo, ale juz lepszym kierunkiem byloby Schalke czy Leverkusen, ktore wydaja sie miec (obok RBL) silniejsze sklady.
27.01.2018 17:53
zawsze mozemy sprobowac sprzedac Rudego do BVB za jakies 15mln:DDDDDD
27.01.2018 17:45
i serio Ci sie Coman dawno nie podobal tak jak dzis? akurat dzis przeciez gorzej niz ostatnio
brawo Wagner!
27.01.2018 17:20
@lokus a ogladales 1 polowe? masa zlych decyzji
#bekazBVB :D powtarzam ze obrali kurs na przecietnosc, dzis nadal dociskaja pedal gazu:D Watzke to jest gosc, zowlnil Tuchela, wzial Bosza i sila zatrzymal napastnika ktory do stylu Bosza w ogole nie pasuje, trzymal Bosza tak dlugo ze w Dortmundzie zapomnieli kiedy ostatni raz wygrali, a kiedy w koncy go zwolnil to wzial trenera ktory w lidze wygral 0 meczow w rundzie :DDD
ciekawe kogo sciagna po sezonie skoro Miki poszedl do Arsenalu? moze Immobile:)
27.01.2018 17:13
@Graue, Kimmich potrafi swietnie wrzucic czy podac, zrobil koleczko i przejsc do przodu, przede wszystkim wziac gre na siebie ale w obronie jak pisalem; zle sie ustawia, kryje na dystans, robi glupie faule i slabo odbiera - praktycznie w kazdym meczu robi powazne bledy w obronie. Pamietaj ze do tej pory byl niewiadoma ale przeciwnicy tez sie ucza grac przeciwko pewnym stylom - w LM juz nikt mu nie pozwoli na tyle wrzutek a bledy w defensywie zostana obnazone.
Przeciwnie nie piszesz - uwazam ze to gracz z wielkim talentem ale pchanie go na prawego obronce nie spowoduje ze bedzie tam swietny, to robienie mu krzywdy, on bylby najlepszy w srodku gdzie jest wystarczajaco duzo asekuracji i moglby rozgrywac. No ale zamiast kupic walkera albo samedo wolelismy Tolisso do srodka a Kimmicha na bok obrony...
27.01.2018 16:54
trzeba spojrzec prawdzie w oczy, wydalismy 80mln (!!!) (+35 w zmiennych no ale to ze Sanches je spelni raczej jest niemozliwe) na mlodych i niedoswiadczonych zawodnikow do srodka, gdzie nie potrzebowalismy wzmocnien bo Kimmich prawie w kazdym meczu tez pokazuje ze nie jest obronca, a Uli chrzanil do tej pory ze nie mozemy glupio wydawac wielkich pieniedzy :DDD
27.01.2018 16:26
Byakuyaaa a skąd to wiesz? od kiedy zmyslanie nazywa sie wiedzeniem czegokolwiek?:) DonJupp dwa :D a Fekir to gdzies gral? Tolisso mial byc nastepca Xabiego a nie pilkarzem do ofensywy
27.01.2018 16:19
Graue ale czemu polew? koels zawalil kolejna brame w tym sezonie. To jest obronca, z lepsyzmi druzynami nie bedzie mogl tak wychodzic do przodu a objezdzaja go nawet goroki w BL.
Ktos wie gdzie jest Tolisso? szukam go serio i nie wiem... :D moze mi ktos powiedziec gdzie on biega? zszedl?
27.01.2018 16:08
co z tego ze Tolisso czasem cos strzeli skoro przez 80 minut w srodku jest autostrada dla przeciwnikow? :D japie*** gdzie ten koles jest? nigdy czegos takiego nie widzialem
27.01.2018 15:48
mowilem o skladzie z przedmeczowki ale widze ze jest inny:)
Kimmich w obronie jest fatalny i to wiadomo od dawna, w ogole sie nie poprawia na tej pozycji, zlekryje, zle sie ustawia, robi mase prostych bledow i fauli, stracimy przez niego duzo bramek zanim sie naucyz, jesli w ogole sie nauczy bo instynktu obroncy i niego nie widze, no ale lepiej kupowac kolejnych pomocnikow i pchac Kimmicha na pozycje na ktorej zwyczajnie nie jest dobry
27.01.2018 15:44
+ Hummels + Neuer i tak wyglada na dzis nasz najsilniejszy sklad
27.01.2018 14:59
pamietajcie ze Serge jako mlody gracz nie gral za duzo na powaznym poziomie i zapewne przydaloby mu sie troche stabilizacji i regularnej gry, po powrocie do Bayernu raczej z aktualnymi wyczynami nie dostanie 1 skladu
26.01.2018 19:13
@Xere, chcesz powiedziec ze Pep pozbywajac sie Deco, Ronaldinho, Eto i Yayi oraz wprowadzajac nowych zawodnikow ze szkolki kupil puchary a Velverde majac Dembele za 130, w pelni uksztaltowanego Messiego i teraz Coutinho za 140 + Real Atleti w beznadziejnej formie wygra bo jest geniuszem taktycznym:D
tj niczego nie odbieram bo Volverde to dobry trener, natomiast komiczne bywaja perspektywy;-)
25.01.2018 21:51
poproszę Havertza
25.01.2018 19:28
@DonJupp jest jak Gołota, był nokautowany i upokorzał się sam tyle razy, a dalej chce walczyć:D wymyśla smród w zatni BVB, by dwa komentarze później rzucic do Xere: "A SKĄD WIESZ, BYŁEŚ TAM? WIDZIAŁEŚ?" ahahahah
Edytowano : 2018-01-25 19:25:08
właśnie doczytałem, że smyślił dobry pierwszy sezon Carlo Ancelottiego w Bayernie:D sezon w którym zgrzytały żeby i graliśmy jak za Klinsmanna. Uprzedzając mit dobrego meczu z Realem: Real oddał 22 strzały na naszą bramkę i tylko Neuer nas uratował przed kompromitacją
25.01.2018 19:22
Sergio „czerwona kartka vel babol” Ramos (to ukochany pilkarz DonJuppa i bedzie toczyl piane z ust ale ze robi mase baboli (wiecej niz nasz Boa ktorego koniecznie przezciez musimy sprzedac) i zaprzeczal wbrew nawet remu ze mowia to kibice w madrycie, czerwom pewnie tez zaprzeczy choc jest oficjalnym rekordzista:)) nie jest w stanie utrzymac defensywy. Wystarczy obejrzec jakikolwiek program o pilce gdzie wytykaja Zidanowi szkolne bledy. Z drugiej strony to co robi Marcelona, Benzema, Robaldo czy od dawna Kroos zasluguje na zeslanie do rezerw. No ale to tez wina trenera ze nie potrafi podjac meskich decyzji. To on tez wypnchnal Jamesa i nie powalczyl o zstrzykanie Moraty
25.01.2018 10:26
wczesniej pisalem ze o ile dobrze pamietam, pamietalem zle;-) cale 3 punkty mniej - przy czym sklad mial zdecydowanie gorszy
24.01.2018 22:21
Jak mu zabrali gwiazdy to prawie spadli bo nie potrafil zrozumiec ze nie moze juz grac tak jak zawsze. Tuchel przejmowal druzyne mocniejsza kadrowo? Klopp zrobil bardzo duzo i trzeba go chwalic, ale kiedy trzeba bylo cos zmienic to nie potrafil. Czesc zawodnikow pozniej pokazala ze wcale nie zrobil z nich lepszych pilkarzy tylko pojechali na sile rozpedu (oczywiscie to wybitne osiagniecie i zasluga Kloppa). Tuchel ze znacznie gorsza druzyna wykrecil jednak wiecej punktow. Nie widzialem tez zeby sie na kogos kreowal o tymze jest swietny w taktyce i rozpracowaniu rywala mowia o nim ludzie z otoczenia i obserwatorzy.
24.01.2018 20:52
nidgy nie odpisujesz jak pojawiaja sie argumenty, jedyne co umiesz napisac to kilka kpin i wyzwisk i bzdurnych stwierdzen ktore sie nijak maja do rzeczywistosci (broniac Kloppa zaprzeczasz nawet kibicom Liverpoolu:)) wiec w sumie lepiej jesli zamilkniesz:-)
24.01.2018 19:35
Wina Guardioli ze dostaje kase na wzmocnienia. Straszne:D Niedobry Guardiola krzyczy DonJupp, ale jak dostanie kieszonkowe ale kaske od babci na swieta to tez pewnie leci wydac. Ma 42 lata (rzekomo, predzej obstawilbym ze 12) wiec chyba na piwko. Alkohol jak wiadomo zabija szare komorki wiec pozniej kazdego kto ma dosc czytania powtarzanych od 4 lat i do znudzenia tych samych bzdur, przeplatanych zmyslonymi faktami:D, wyzywa (przeplatajac to apelami o kulture) badz probuje wygonic. Jak tam Jupp; sprawdziles juz co znaczy slowo 'pupil'?
Edytowano : 2018-01-24 19:29:43
A propos Kloppsa, skoro pilkarze nie mieli prime timeu tylko ich stworzyl to gdzie teraz sa Subotic, Kagawa, Sahin, Gotze? wycisnal z nich co najlepsze i za to mu chwala, nie omniejszam, ale nie stworzyl lepszych pilkarzy - daj im szanse i zmobilizowac. Tuch ze znacznie gorszym skladem zdobyl wiecej punktow no ale po co o tym wspominac:-) nie psuje do tezy. O wydaniu setek milnionow w Liverpoolu i dostawania notorycznie od slabeuszy przez bycie betonem taktycznym - co wkurza i wiedza to nawet kibice Liverpoolu, ale naczelny fanboj Realu, Ramosa i Kloppsa i tak bedzie twierdzil ze tak nie jest:D
Edytowano : 2018-01-24 19:34:09
"Bez hajsu szejków nic by nie zbudował"
Otamendi byl posmiewiskiem na wyspach, Jesus przyszeld z Brazylii, Sterling byl uznawany za wtope transferowa, Silva przezywa prime time, Sane jest juz pewnie warty 100mln, Fernandinho stal sie klasowym pomocnikiem, a Delph z przecietniaka klasowym lewym obronca. Zaden z nich nie kosztowal 130 czy 150mln czy nawet 75 wydanych przez Kloppsa na obronce:D tego samego ktory wydal na wykpiwanego Oxa 40mln i ktory oddal za grosze Sakho bo sie obrazil w jego miejsce sciagajac... Klavana :D
24.01.2018 19:25
My potrzebjemy kogos kto potrafi ogarnac zespol taktycznie a nie goscia ktorego zaleta jest bycie przystojnym i przytulanie pilka. Lewy nie potrzebuje ani kolegi ani motywacji tylko trenera.
24.01.2018 01:13
@Globin to Ty czytaj ze zrozumieniem bo napisalem ze Klopp im pomogl, a zaprzeczasz ze Gotze, Gundo, Kagawa, Sahin mie prime time... to o czym mamy rozmawiac?
Klopp nie dobral taktyki pod nich tylko oni doapsowali sie do taktyki, zapoznaj sie kim jest Zeljko Buvac i co o nim mowi Klopps.
23.01.2018 22:57
Ranieri mial 10x gorsza druzyne od Kloppa. Skoro Klopps jest takim geniuszem to czemu ledwo jest lepszy od Rogersa mimo wydania setek milionow? To nie jest genisuz taktyki tylko motywacji, mial pilkarzy w prime time, oczywiscie nie odbieram ze dal im grac i tym smaym pomogl - ale kiedy przyszly problemy to nie potrafil a) ich zastapic, b) niczego zmienic. Nawet Carlo ktory jest Dyzma wspolczesnego futbolu czy amator Zidane nie sa na drodze do spadku. A Taki DonJupp potrafi powiedziec ze Klopp to geniusz ponad Guardiole co jest komiczne:D Zapytaj Kibica Liverpoolu jakie sa grzechy Kloppsa - uparte trzymanie sie jednych pilkarzy, pozne zmiany i indolencja taktyczna - to go charakteryzuje od zawsze
23.01.2018 22:12
Zasluga Kloppa? Hummels, Gundo, Gotze, Lewy, Reus Kagawa, Sahin, Piszczek, Blsz za - wszyscy prime time. Owszem Klopp potrafil ich zmotytowac, ale kiedy przyszly problemy to go zowlnini bo byli na drodze do spadku z ligii. Klopp mial na pewno swoj udzial bo ich potrafil zmotywowac, ale czy to zasluga Kloppa? Borussia na papierze w tamtym czasie nie byla wcale gorsza od Bayernu.
(Swoja droga zadajcie pytanie DoJoppowi z kim Klopp wygrywal mistrzostwo w BL. Chyba mu sie zwody przegrzeja bo przeciez kocha Jurgena i Juppa tak samo:D)
W Live Klopp mimo wydania setek milionow (podbno mial odejsc z pilki jesli rynek zwariuje a wydal 75mln(!!!) na hit jednego sezonu Keite i van Dijka:)) dostaje regularnie w tylek od sredniakow. Przez dlugi czas mial gorsze wyniki niz Brendana Rogeras, do tego bredzi na konferencjach i obraza sie na pilakrzy (Sakho) jak dziecko, sciaga Klavanow i Kariusow, robi idiotyczne zmiany (czego maja juz dosc nawet kibice z tatuazami YNWA na czole) i jest elastyczny taktycznie jak lita skała. Przez 70% kibice mają dość tego jakim jst betonem po czym przychodzi dobry mecz z topem jak z City i wszyscy go kochaja:D
Zobacz na takiego DonJuppa, on uważa że Klopp to geniusz taktyki, a obraża Guardiole mimo że jego ulubieniec Ramos przyznał że Guardiola w erze Mourinho ich zgwałcił taktycznie - czego Klopp nigy by nie zrobił. Jedyny powod jaki widze to ze Jurgen ma modne okulary, jest przystojny i przytula pilkarzy;-).
23.01.2018 21:33
"taktycznym betonem, hahaha beton to ty masz w głowie. Przestań obrażać człowieka który bije twoją pseudo wiedzę tysiąc krotnie. Zjadłby cię na śniadanie i popił soczkiem. " @DonJupp
napisał człowiek który co rusz skarży się że ktoś się go czepia i apeluje o szacunek i który od 4 lat obraża Guardiole :DDDDDDDD
23.01.2018 18:52
Raczej typowy Jurgen, siedzi juz w tej Anglii troche a nadal nie wyciagnal wnioskow - to samo bylo w BVB. Przytulaniem pilkarzy nie da sie wygrac jesli jestes taktycznym betonem
23.01.2018 00:59
O ile dobrze pamietam to Chelsea juz od dawna zarabia.
23.01.2018 00:19
@Mati Borussia byla sklepem:-) teraz to juz przytulek dla pilkarzy ktorym nie wyszlo, Reus jesli tylko bedzie mogl to ucieknie po sezonie. To samo Pulisic. Smiac mi sie chcialo jak ich kibice pisali ze Mor to nowy Messi:D nasprowadzali dzieciakow i Schuerrle czy Yarmo ktorzy sa ofiarami losu (obok Kagawy, Sahina). Jesli nie wywala Watzke po sezonie to mozna o nich zapomniec. Weszli na wysoki poziom dzieki talentowi Gundo, Gotze i Lewemu oraz transferowi Reusa ktory poszedl tam ze wzgledow "patriotycznych" ale w momencie gdy trzeba bylo sie utrzymac to wszystko stracili (i to mimo ze Auba jakos tam jeszcze Lewego zastapil).
Mieli Tuchela ktory zakaz pracownikowi palenia fajek na boiskach i godnego zachowania (wygladal jak fleja) to Watzke zrobil afere kilka dni przed finalem pucharu w zaprzyjaznionych mediach:D Komedia i zenada.
Edytowano : 2018-01-22 23:00:00
PS Geniusz Jurgena Kloppsa znow wyszedl z przecietniakiem:D
22.01.2018 22:50
@Sven Lipsk musi zacac grac regularnie w LM, sprzedaz zawonika po jednym dobrym sezonie za 75mln to nie hanba dla zadnego klubu. Nawet Lukaku sprzedali. W Anglii tez moga narzekac, Sanchez odszedl do Manu a Coutinho do Barcy (wczesniej Suarez). Anglia bedzie miec przewage bo finanse weszly na inny poziom - jesli klub zsrodka tabeli bedzie stac wydac tyle ile czolowy klub BL (oprocz nas) to stworzy sie Superliga. Premiership stanie sie NBA pilki noznej + prestizowe rozgrywki w postaci LM. Niesadze zeby to sie juz dalo zatrzymac - nawet gdyby nagle kluby z Bundesligi dostaly duzo wiecej kasy to skok na pewno nie bedzie az tak duzy zeby ich dogonic. Prawdziwe skutki zobaczymy za 10-15 lat.
22.01.2018 22:28
Auba chyba zarabia 6mln, a czy dostanie 20 w Arsenalu to sie okaze jeszcze. Lewy zarabial bodajze 3 i podwyzke dostal w ostatnim roku po tym jak Zorc sie wyglupil obiecujac mu podwyzke wczesniej i nie dotrzymal slowa.
Edytowano : 2018-01-22 21:20:47
po Aubie bylo widac ze stracil motywacje do gry tam. Zreszta z drugiej strony sam widzi jaki zjazd zalicza BVB. Z kim on am mialby grac o cos wiecej niz 2 miejsce w lidze? Bo w LM to wyjscie z grupy jest ich celem:-). Dortmund jako miasto to tez duzy minus dla kogos kto ma kase.
To ze nie bylo transferu latem to tez nieudolnosc i nieumiejetnosc przewidywania Watzke
22.01.2018 21:17
Auba to wcale nie jest pilkarz o ktorego niewiadomo kto sie bedzie bil - ma specyficzny styl gry (jest jednowymarowy w tym wzgledzie) i sie raczej nie zmieni. Skoro w lato nikt go nie wzial za 70-80 mln to znaczy ze nikt go tak na serio nie chcial i po wybrykach cena bedzie spadac nie rosnac.
Dembele ma prawdopodobnie wielki potencjal i moze sie jeszcze sporo poprawic wchodzac na poziom Neymara. Oczywiscie cena jest absurdalna. No ale Barca przeplaca juz od tansfery Neymara ktory lacznie kosztowal 97mln a mowi sie nawet ze jeszcze wiecej.
Auba pajacuje i to obniza jego wartosc dwustronnie - raz ze BVB nie ma z niego pozytku, a dwa niewiadomo co zacznie odwalac w nowym klubie.
22.01.2018 20:55
2004–05 Barcelona
2005–06 Barcelona
2006–07 Real Madrid
2007–08 Real Madrid
2008–09 Barcelona
2009–10 Barcelona
2010–11 Barcelona
2011–12 Real Madrid
2012–13 Barcelona
2013–14 Atlético Madrid
2014–15 Barcelona*
2015–16 Barcelona
2016–17 Real Madrid
@DonJupp faktycznie ile mozna wygrywac :D hsztagwypalonegwiazdy
22.01.2018 02:09
@Kimas Real? z jakiej racji? predzej bym obstawil Manu i Juve bo maja trenerow z prawdziwego zdarzenia i nie sa totalnie bez formy
21.01.2018 23:22
@superbayern ale glupoty piszesz, przeciez Berluscoi to "wloski szejk" i zawsze finansowal Milam, wiec co to za porownanie? historia klubow? a co jest zlego w checi pisania nowej, bez przesady, na hitorii/renomie mozesz jechac jakis czas i tyle, obecnie w Europie jest wiele w finansowym topie i nie musisz isc do 1-2 klubow z danej ligi zeby dobrze zarabiac bic sie o trofea. Naiwne i dziecinne mity ktore nijak sie maja do rzeczywitosci.
Jednego dnia jezdzicie po kasie szejkow PSG, najezdzacie na pilkarzy a innego chcecie wywalenia Mullera ktory urodzil sie w Monachium. Zastanowcie sie troche;-)
21.01.2018 22:11
Zgadzam sie, ale z drugiej strony takie miasto jak Paryz i taki kraj jak Francja zasluguja na duzy klub i stalo sie nieuniknione. Predzej czy pozniej, mimo duzych inwestycji, te kluby stana sie rentowne. Zobaczcie BVB, Real, Barcelone, Milan Brlusconiego, Man Utd i jakie mieli dlugi jeszcze niedawno. 'Zepsucie' w pilce to nic nowego, moze tylko nie bylo tak spektakularne w skali globalnej. Szejkowie prowadza interesy nie filantropie, tu straca tam dostana kontrakt bo w Chinach ktos zna Neymara.
Moze inestycje tej wielkosci kluja w oczy, ale lepiej najwieksza nierownosc powoduje nie PSG tylko fakt ze Burnley dostanie 100mln z praw TV a klub Bundesligi 30.
21.01.2018 21:23
@Xere, Werder raczej przyjmowal Bayern na swojej polowie ale nie pozwalal na wiele + nasza indolencja (James na plus ale cofniety) + swietnie wyprowadzal kontye cyz przejmowal inicjatywe, ale na bardzo krotko, natomiast za kazdm razem bylo groznie
Robbe zupelnie niewidoczny, Ribery ladnie dla oka ale bez efekty, Muller niby slabo no ale... zrobil swoje:-) Lewy malo pilek ale wykorzstal co dostal (poza jedna swieca za plecy od Robbena, ale kat byl niezbyt korzystny), ogonie klarownych sytuacji Werder mial wiecej; obejrzl gole bo bramka Mullera z woleja swietna
Edytowano : 2018-01-21 20:44:23
no i mecz mimo wszytso fajny dla oka, Wagner sie tez pokazal z dobrej strony, 2-3 razy wyszedl na pozycje i widac ze rozumie o co chodzi
21.01.2018 20:38
@xere 1 polowa dziwna; w srodku pola ok, ale to werder stwarzal zagrozenie - rzadko bo rzadko ale w obronie (jak pisalem nizej) Sule i Bernat oraz Kimmich fatalnie w ustawieniu, moglismy stracic bramki. W ataku Ribery kiwal ale dosc bezporduktywnie, dobre wrzutki za plecy Boa ale poza nim tak sobie
w 2 polowie rozkrecalismy, cofniety James podchodzil wyzej, mial zajebiste podania, Muller pojawial sie znikad, Lewy malo szans ale wykorzystal co mial. Vidal uspokoil srodek a Coman zastapil bezprodktywnego Robbena. Moze nie pokazal za wiele ale walczyl i pomogl w koncowce.
Sule i Scen zawalili po bramce, ale pewnie trener bramkarzu porozmawia z Ulreichem i powie mu jak sie zachowac (wymusic faul) jak przeciwnik wchodzi przed niego przy spadajacej pilce.
Werder bardzo dajnie - wszystkie ich ataki byly grozne nie tylko dlatego ze bylismy slabi w defensywie.
21.01.2018 20:23
Sule i Bernat dzis slabiutko w obronie. Boa wygladal lepiej niz ostatnio choc wiecej pokazal w ofensywie. Jestem zachwyocny Jamesem grajacym z Mullerem - swietnie ze da sie ich polaczyc. W Meczach wk torych dominujemy moglby podchodzic wyzej, a w pozostalych rodzielac pilki na szybkie skrzydla (ktorych aktualnie nie mamy).
Lubie bardziej Robbena niz Riberyego (bardziej za to jacy sa poza boiskiem), ale trzeba przyznac ze wyglada gorzej od Francuza. Stracil szybka noge i na prawej stronie jako lewonozny zawodnik, bez skutecznej gry 1 na 1, nie ma absolutnie nic do zaoferowania. Coman to nie jest moj faworyt - ale tu oddaje, ze wykorzystuje swoje szanse. No i nie przesadalbym z forma Riberyego - potrafi krecic ale dzis nie bylo z tego wiele pozytku - w jednej czy dwoch sytuacjach to kiwanie zabralo szanse na cos lepszego. Natomiast nie mozna mu odmowic charakteru.
Obstawiam ze zarzad chce zaoferowac kontrakt tylko jednemu z tej dwojki - no i na te chwile Ribery wyprzedzil w tym wyscigu Robbena. Bylbym za pozegnaniem ob, jesli zarzad zatrzyma jednego - bedzie ok. Zatrzymanie obu uznam za szkodliwe dla klubu. Coman wykorzystal szanse i nalezy mu zaufac oraz sprobowac Gnabryego/Brandta + transfer?
21.01.2018 19:05
Bardzo dobrze wygladal dzis w srodku, robil to czego oczekowaloby sie od Thiago. Kolumbijczyk pokazal Hiszpanowi i mam nadzieje kibicom co to znaczy klasowy pilkarz w srodku. Hajto co prawda byl dla niego za ostry ale tz mial sporo racji z krytyka. Jsli przychodzi Goretzka a James bedzie tak dalej wygladaj glebiej to najlepsza opcja byloby pozbycie sie wlasnie Thiago i zatrzymanie Vidala.
Swietnie ze da sie pogodzic Jamesa i Mullera w ustawieniu ze skrzydlowymi. Zeby miec alternatywe moglibysmy sprobowac tez 4-3-3 w Bundeslidze.
21.01.2018 18:56
No James okazuje sie moze grac z Mullerem. Mega:D sporo slabych momentow ale mimo wszystko dzis bylo co ogladac i czemu przyklasnac! ludzie ktorzy tu czasem pisza ze niewazne jak wazne sa wygrane i ze powinnismy grac nawet z kontry powinni dostawac bany:P
21.01.2018 17:16
@Marcino to zagladal w komcie z opoznieniem, mamy czekac na Ciebie az napiszesz ze widziales gola? po co te komentarze
Wagner niech sie ogrywa, Lewy dzis pobijany.
Trzeba przyznac ze Werder bardzo grozny z przodu - dobry mecz
21.01.2018 17:10
doppelpack!:D
21.01.2018 17:06
Sven zrobil Ulreicha. Jak tam @DonJupp nadal sprzedajemy Boatenga i sciagamy rugiego Sule?
21.01.2018 17:05
Glowka Kimmicha lol, Coman od razu ladne przyjecie , odegranie, walczy - choc nadal uwazam ze jego repertuar jest za waski i malomysli to chlopak sie rozwija i zaczyna mnie przekonywac, oby tak dalej. W przyszlym roku on i Brandt/Gnabry spokojnie wystarcza na prawa.
21.01.2018 16:59
ciary jak kibice krzycza LEWANDOWSKI! :D od razu lepszenastroje chyba tez na trybunach
21.01.2018 16:54
Mam nadzieje ze wszyscy ktorzy majaczyli o Jamesie jako skrzydlowym widzieli ostatnia akcje:-)
21.01.2018 16:47
Ribery bazuje na technice i jeszcze ma troche przyspieszenia, Robben bazowal bardziej na przyspieszeniu z krotkim technicznie perfekcyjnym wypuzczeniem. Tracac szybkosc stracic slynne "wszyscy wiedza co zrobi a i tak robi" - dlatego to wyglada tak zle, on na prawej stronie jako lewonozny zawodnik ktory nie potrafi juz grac skuteczie 1:1 daje mniej niz Ribery ktory potrafi jeszcze zakrecic. Zrobmy im piekny mecz pozegnalny po tym sezonie i patrzmy w koncu w przyszlosc...
21.01.2018 16:29
szkoda ze Boateng musi odejsc bo jest slaby:D
Edytowano : 2018-01-21 16:15:53
to kiepsko jesli zaczynasz od przeklenstw
21.01.2018 16:14
Mullerinho!
21.01.2018 16:13
Werder mial 3 bardzo przyzwoite okazje, hmm...
Sule to jest czolg:D
Edytowano : 2018-01-21 15:56:27
i 4rta... ale nas rozklepali
21.01.2018 15:55
Rafinha przychodzil jako zapchadziura bo zawsze byl w miare solidny i jednak costam w odbiorze potrafi, natomiast Bernat jako zawodnik ze sporym potencjalem - nie rozwinal sie w ogole (podobnie jak Alaba). Natomiast Baya moze troche stonuj co? to sa nadal zawodnicy Bayernu i minimum szacunku wypadaloby okazac. Tym bardziej ze 'zal' i 'zenada' to nie jest zadna merytoryka
21.01.2018 15:52
No niestety Bernat to takie alibi, nie byl drogi i nie narzeka, ale tez nie naciska w zaden sposob na Alabe ktory popadl w przecietnosc
21.01.2018 15:43
@DonJupp a Klopp VVD za 75. City musielo kupic Anglika a Everton nie chcial sprzedac. Inflacja w tym przypadku jest jeszcze wieksza (my za jakiegos Tolisso wydalismy ponad 40:)). No i czemu wymieniasz ten przyklad ktory Ci najbardziej pasuje? Wymien reszte:-) ile Klopp dal za kopiacego sie po czole w Arsenalu Oxa? (ile Chelsea za Drinkwatera?).
21.01.2018 15:15
@DonJupp, wymien prosze kwoty transferow Pepa w City i Jurgena:-) nie zapomnij podac wartosci rocznych kontraktow ludzi ktorych Pep wywalil
Sami chcecie zeby emeryt Ribery zostal wiec skad zdziwienie Comanem na lawce?
A Schalke nie ma sie co dziwic, jsli kibice sie odwroca to moze wplywac na atmosfere w druzynue - jaki jest sens z ich perspektywy kruszyc kopie z pilkarza ktory odchodzi? Gdy przychodzil do nas Neuer bylo to samo, ale to byl czlowiek ktory tu mial zostac, tam jest sytuacja taka ze Leona za 6 miesiecy nie bedzie.
21.01.2018 15:06
zaraz zaraz... to juz Klopp nie kupuje majstra? ponoc jest taki super, sprowadzil sobie Klavana, Kariusa i Mane - kupuje dalej, czemu nikt nie mowi o kupowaniu mistrzostwa? :)
21.01.2018 13:47
@admin moze chodzilo o potencjalna cene za transfer w zimie? do tej pory zadne kwoty nie padaly
21.01.2018 13:28
A co jest ciekawego w kopaniu sie po czole? w Bundeslidze bardzo malo bylo dobrych spotkan w tym roku. Mamy sie jarac tabelkami? w taki sposob to i liga Polska moglaby byc ciekawa;-)
A propos Kloppa jeszcze, wydal 75mln na Keite, 75 na van Dijka po kompromitujacej Liverpool probie jego podejscia a krytykuje Arsenal, troche slabo. Gosc sie zamienia w Mourinho. Trzeba im jednak przyznac ze takiego Salaha to mozna pozazdroscic (ciekawe czy odejdzie do Realu, ponoc juz byly pierwsze rozmowy).
21.01.2018 13:21
MŚ to mnie mał interesuje, lepiej LM chciej wygrać. Może będzie chciał zaczekać do Mistrzostw właśnie? Jeśli zagra dobrze + pojawi się zainteresowanie to zamiast 3 dostanie więcej. No chyba ż KHR stwierdzi że to nie jest zawodnik klasy światowej i opchnie go do City za 25mln :P
21.01.2018 13:16
Tymczasem Klopp się znów skompromitował. Po tym jak wydał 75mln na obrońce, gdy wcześniej mówił, że prędzej odejdzie z futbolu niż dołączy do tego szalenstwa kpi z Arsenalu mówiąc, że... niesprzedałby nikogo w zimie (do rywala). Sam oddał w zimie Coutinho po wielkiej szopce i kupił Virgila:D lol może i sympatyczniejszy ale hipokryta z niego nie mniejszy niż Mourinho
21.01.2018 13:11
@Xere, Real w tamtym czsie kupowla prawdziwe gwiazdy i nie bil sie o sprawiajacego problemu Riberyego, dopiero pozniej chcieli go wyrwac. Robben gral regularnie? tez bzdura sprawdz ilosc meczow i wroc. Chcieli go sprzedac bo nie byl tam gwiazda nr1 i a chamil sie jak u nas i to nie pasowalo zepsolowi. Ewidentnie byl na wylocie i nikt tego nie ukrywal.
O CoCo z ikim sie nie bilismy bo niczego powaznego ze strony Arsenalu nie bylo, akurat info o ich transferach jest dosc dobre i jesli kims sie interesuja na serio to prasa na wyspachto wie. De Bryune nie odpuscilismy tylko nie chcial siedziec w wilkach. Sane chcial isc za Pepem ale nie powalczylismy eby go sciagnac keidy Pep byl u nas bo byl Costa. Co do Kroosa i Dembele masz racje.
Wiec podsumowujac - albo przegrywalismy albo kupowalismy pilakrzy na wylocie.
O Goretzke jak mowie - patrzac na powazne zrodla walczyl tylko Klopp i Barca (przed dopieciem Countinho).
Reusa chcielismy ale on powiedzial ze nie chce isc do nas. Balem sie interesowalimy ale sprawa natychmiats ucichla jak Levy powiedzial 100mln.
20.01.2018 22:27
@Kimas, Pele, Xere
Pisalem o tym winnym watku, wszyscy byli na wylocie, w ostatnich latach tylko Martinez byl graczem ktorego kupilismy bo chcielismy, moze jeszcze Tolisso i Sanches, ale za nich dalismy spore/rynkowe pieniadzone.
Cala reszta to albo gracze ktorzy chcieli bardzo odejsc albo ktorych kluby chcaly sprzedac (Ribery, Robben, James, Boateng, Tihago, Vidal) albo ktorym konczyly sie kontrakty (Humme,s Lewy). Oczywiscie to jest na plus zarzadu ze wykorzystal szanse, ale... reszte, poza Goretzka (no i moze Breno o ktorego walczylismy z Realem:)), przegralismy (Vidal za 1 razem olal nas dla Juve, Aguero, Jesus, Bryune, Hazard, odszedl tez Ballack ktory nie chcial przedluzyc kontraktu, czy oddalismu Kroosa).
co do BVB Auba nie byl jakas gwiazda i niespecjalnie sie ktos o niego bil. z Dembele na powaznie tylko my i BVB, a BVB jechalo jeszcze na renomie topowego klubu w ktorym sie mozna wypromowac grajac w LM. Co zreszta widac jak obaj traktuja ten klub.
Nie jest tajemnica ze staraismy sie od dawna o Alexisa i Griezmanna. W przypadku Francuza - wcale bym sie nie zdziwil jakbysmy ostateczni wygrali mimo plotke o Barcelonie.
20.01.2018 22:00
Arturo jest walczakiem i klasowym pilkarzem, jak mozna chiec jego odejscia? jest tez mega sympatyczny i nie odstawia nogi, to nie FM gdzie talenty graja rownie dobrze, opanujcie sie :Dehh
20.01.2018 19:25
w kontraktach sponsorskich zarobi wiecej niz roznica w wynagrodzeniu, bycie pilkarzem Bayerny a S04 to dwie rozne ligi
Ciekawe opracowanie, Opta robi dobra robote i choc jest tam element subiektywny to rowniez wynika z obranej metody. Lewy nie wyglada zle (bo jednak wektor jest mocno po lewej wiec ostatecznie ok), ale tez od razu widac kto jest w formie.
20.01.2018 18:37
@JazGod to jak chcesz pisac dla siebie i jak chcesz to zaloz bloga, tu nie jetes sam, wypadaloby szanowac inych a Ty wlasnie napisales ze mas inncyh w dupie bo tak lubisz. Twoje posty niejednokrotnie rozjezdzja strone na mobile i zeby cos przeczytac trzeba sie naprzewijac.
Poza tym to nie jest nawet Po polsku i wcale nie poprawia czytelnosci tego co piszesz (inaczej: czyta sie GORZEJ nie lepiej). Zapoznaj sie z tym co to jest akapit i kiedy go stosowac.
Nie rozumiem Twojej upartosci w tym zakresie? Nie lubisz pisac poprawnie w ojczystym jezyku i nie psuc czytania innym? Jaka stoi za tym motywacja? Zeby umyslnie byc chu**kiem dla innych + byc dumnym z ignorancji? Bedzie Cie to tylko kosztowalo mnie wysilku i oszczedzisz Enter.
20.01.2018 17:00
boze ten czlowiek robi nowy akapit nawet jesli kolejne zdanie zaczyna od 'że'... @JazGod szanuj uzytkownikow mobile, w zime dlonie marzna od przewijania Twoich postow
naprawde nie musisz pisac
w
ten
sposob
20.01.2018 15:54
Ciekawe co bedzie z Dembele, trzeba pamietac ze chlopa jednak zagral 1 dobry sezon i daleko mu do poziomu gwiazdy. Coutinho ma niby gracw srodku pola nie z przodu. Jest Suarez oczywiscie i Messi jako 3 w ataku. Czy Barcelona posadzi 130mln na lawce? szalone transfery, a kiedys smiali z Realu. Ile tam oni wydaja na pensje? Ponad 80% budzetu juz, Messi ma 100mln (brutto):D raz juz to w Barcelonie je***o i wychodzili z dlugow - jesli taki Dembele nie wypali a Griezmann nie wroci na swoj poziom to beda 230mln w plecy. Masakra.
Edytowano : 2018-01-20 14:52:21
@JazGod po cholere wklejasz rzeczy ktore sa nizej w newsie na tej stronie? czytaj wiecej niz glowny. Taki post to zwykly spam.
20.01.2018 14:50
@xere, nieprawda, Real obudzil sie kiedy Lewy juz mial wstepne porozumienie z Bayernem, a ono bylo juz wiecej niz poltora roku przed koncem. Real niby byl zainteresowany ale do rozmow nigdy nie doszlo, z Madrytu tez poszedl sygnal ze Benzema jest nr1. Hummels np przyznal ze nie chcial opuszczac Niemiec i stad nie poszedl do Manu.
Jakie sa jeszcze przyklady gdy wygrywalismy walke o zawodnika? Breno moze jeszcze:-) (wtedy bodajze z Realem faktycznie wygralismy). Spektakularnie przegralismy Aguero, Teveza, Jesusa, Hazarda, de Bryune. Robben, James, Coman, Ribery (ktory sprawial problemy w kazdym klubie w ktorym gral i dopiero Uli go okielznal), Vidal i Thiago (ktory byl zyceniem Guardiola + mial dosc i chcial odejsc majac obnizona klauzule bo nie gral) - wszyscy byli na wylocie.
20.01.2018 14:44
@Prezes *Coman 28 (7 za wypozyczenie), Goretzka 0;-)
nie chodzi o to ze zarzad robi zle transfeyr, chodzi raczej o to jakich nie robi, Aguero, Hazard, Sane, Jesus, de Bruyne dopiero niedawno Hummels i Sule a przypominam ze sciagalismy Tasciego
no i spojrz jeszcze na te liste - poza Matinezem i Neuerem (i poza mlodym Kimmichem) sa to pilkarze ktorzy byli na wylocie w swoich klubach, rowniez Thiago czy Coman lub konczyly im sie kontrakty (+ tez bardzo chcieli odejsc). Kiedy przychodzi do walki o kogos to przegrywamy (Raschke przeciez siedzial w Brazylii probujac sciagnac Jesusa, to samo bylo z Bryune, Hazarda i Aguero przegralismy o kilka milionow). Jedynym sukcesem na tym jest Sanches (pod katem tego ze wygralismy o niego walke z Manu) i Goretzka.
20.01.2018 11:24
Guardiola u nas zarabial 20, Lewy ma 15 (mowi sie nawet ze 18). Akurat na zarobki my zawsze wydywalismy sporo i tu zarzad nie zalowal; Ribery (12), Tomek (12), Lewy (15-18). W takim Realu np jesli chozi o zarobki dlugo bylo Zidanes i Pavones. Tu bym sie nie martwil. Ale nie moze byc tak ze przyjdzie ktos kto dostanie 30 czy 40% wiecej niz najwyzszy kontrakt w zespole.
19.01.2018 21:03
Guardiola u nas zarabial 20, Lewy ma 15 (mowi sie nawet ze 18). Akurat na zarobki my zawsze wydywalismy sporo; Ribery (12), Tomek (12), Lewy (15-18). W takim Realu np jesli chozi o zarobki dlugo bylo Zidanes i Pavones. Jaka byl afera jak Ramos dlugo zarabial 3.
19.01.2018 20:47
Uff, serio sie balem ze pojdzie do Kloppa. Pewnie jeszcze przyjdzie Brandt, no coz zobaczymy - moze sie mylimy co do niego? Potencjalnie ciekawi sa jeszcze Henrichs i Havertz (ten mam nadzieje ze trafi do nas kiedys). Werner narazie pokazal ze ma problemy z presja - no i RB to nie bedzie taki sklep jak BVB.
19.01.2018 19:52
Wyluzujcie:-) Bundesliga miała przerwe, jest okienko, dzieje się, a chyba wszyscy tu lubimy piłkę? niektórzy nawet się znają, inni wolą zmyślać, ale zawsze fajnie pogadać czy nawet się posprzeczać w gronie osób które łączy jeden klub:-) tylko Sven Ty wyluzuj z tym United:D ja dobrze pamiętam finał z nimi (to był 1 raz kiedy płakałem na meczu piłki nożnej)
18.01.2018 21:11
Pogba jest kozakiem ale nie ma z kim grac bo srodek Manu kuleje, Mou to nie jest trener ktory rozwija zawodnikow, Bryune to inna pozycja...
18.01.2018 00:56
@JazGod taki Muller tez nie ma "blysku" ale potrafi wygrac mecz, Sanchez to pilkarz swiatowej klasy, dopadl go marazm i przez to obnizyle forme ale on potrafi miec blysk ktory wygrywa mecz
17.01.2018 22:47
Zadne jelenie, 30mln za takiego pilkarza to nie jest duzo, oczywiscie w kontekscie tego ze za 6 miesiecy mozna go miec za darmo to nadal sporo, ale my dalismy 40 za gracza rok przed koncem. Tygodniowka w wysokoci 300k to nic nadzwyczajnego. Pilkarz ma renome na wyspach i bedzie psztyczkiem w nos dla City i Arsenalu.
No i co najwazniejsze - bedzie dla United wzomecnieniem. Jesli wymienia Mikiego na Alexisa to bedzie dobry transfer.
17.01.2018 21:56
Arsenal jest dla United jak Borussia dla nas. Przez lata pompowano balonik bo jako jedyni starali sie grac posiadaniem i to kibice lubili ale od kilku lat liga angielska sie zmienia i nie ma juz tak czesto lagi do przodu - stad taki zjazd Arsenalu. Analogii z BVB jest wiecej - wystarczy zobaczyc na transfery. Po odejsciu Ozila i Sancheza nikt tam nie zostanie ciekawy. I nikt z renoma tam nie pojdzie - Mislintat i nowy dyrektor sportowy to przygotowanie pod przebudowe i... ciezkie czasy. Arsenal zaspal.
17.01.2018 21:47
jest klasowym zawodnikiem i tworzy komina placowego w Manu wiec im sie nie dziwie, u nas zarabialby wiecej niz Lewy a to jest raczej gorna granica w tej chwili, 30mln funtow za transfer to tez okazja jak na takiego gracza (oczywiscie glownie dlatego ze konczy mu sie kontrakt) wiec smialo moga mu tyle dac, w City de Bryune musialby dostac 400 albo wiecej na tydzien jesli Sanchez mialby 300
Edytowano : 2018-01-17 21:32:55
nie tworzy*
17.01.2018 21:26
To chyba najciekawsze zimowe okienko transferowe w historii.
My nikogo w zimie nie potrzebujemy ale bardzo bym chcial zebysmy potwierdzili juz Goretzke.
Kiedys napisalem ze Borussia obrala kurs ku przecietnosci i trzeba przyznac ze zamiast zwalniac to przyspieszaja:D a przeciez nie tak dawno przeciez niszczyli Real i bal sie ich kazdy w Europie. Jakby mi ktos dzis pokazal ich sklad bez Reusa i Auby to bym powiedzial ze to MGladbach
16.01.2018 21:43
Real by nie sobie na to nie pozwolil bo by go sprzedali juz dawno, a w Dortmundzie jest Watzke ktory jest zwyczajnie patalachem i nie ma jaj. Jak pilkarze maja byc zmotywowani jak trzymali Bosza tak dlugo ze nitk tam nie pamietal kiedy z kims wygrali? I to jest klub z ambicjami na 2 miejsce? Po zenadzie w LM nikt sie nie zajaknal.
Dodatkowo Watzke zatrudnia pilkarzy ktorym nie wyszlo, placze na trenera w mediach przed meczem w finale pucharu i glaszcze wszystkich niezaleznie co se dzieje. Ledwie pare dni temu powiedzial ze Auba jest super i zabranie rodziny na oboz to zaden problem (wbrew regulaminowi). Zaraz tez w mediach przeprosil ich wielki kapitan :D sami sobie sa winni, robia z siebie posmiewisko na kazdym kroku od dawna, na dzis na papierze wygladaja gorzej niz RB czy Schalke
14.01.2018 21:05
miales sie nie odzywac:) zastosuj sie, a jak chcesz kontynuowac temat to poszukaj moich wypowiedzi o Alexisie kiedy byl dyskutowany na powaznie, chcialem zeby przyszedl ale bez lamania drabinki placowalem ot i tyle.
Nizej napisales caly post z jak sam przyznales powodu zeby sie przyczepic, teraz sie czepiasz literowki, mimo ze bardzo dobrze wiesz ze chodzilo mi o Twoja bezsensowna sugestie ze Alexis to jakis "moj gwiazdor"
Edytowano : 2018-01-14 19:22:48
PS zobacz czlowieku ze tu sie toczy dyskusja a Ty wyskakujesz z (sam to przyznales) przyczepianiem sie (do mnie), a pozniej tluczesz 3 posty w ktorych nie ma NICZEGO ciekawego tylko caly czas sie czepiasz - nie dyskutujesz ani o meczach, ani o niczym sensownym tylko caly czas do mnie bredzisz:D
napisales ze juz wiecej nie bedziesz pisal - to ja Ci za to podziekuje i mam nadzieje ze dasz nam spokoj;-)
14.01.2018 19:20
@Eclass Ty Eclass znajdz sobie czlowieku jakies hobby w koncu bo wylapywanie pojedynczych zdan wychodzi Ci niezle - przyznaje! Kolejny raz to robisz, kolejny raz kula w plot (poszukaj innych moich wypowiedzi w temaciee Alexisa;))
Alexis to bardzo dobry gracz (nie wiem czy wiesz ale staralismy sie o niego przez 2,5 roku), ale nigdy nie uwazalem zeby brac go za wszelka cene, nie chcial przyjsc to nie chcial, nie znaczy ze ja bym nie chcial go u nas - Ty wyskakujesz z jakims "moim gwiazdem" po czym sam piszesz kpiacy post i jeszcze przyznajesz ze tylko po to... zeby sie przyczepic. To jest faktycznie bardzo dorosle:D Juz wiele razy pisalem ktorych graczy lubie, znajdz sobie to;-)
swoja droga jak Cie kiedys zapytalem merytorycznie to nie umiales znalezc pytania:D
14.01.2018 19:03
Salah ile kosztowal? jprdl czy my mamy jakis skauting w ogole? ehh dobry mecz, City nie wyszlo z szatni, Liverpool ma w koncu ma kogos sensownego w ataku, jak zamiast recznika beda mieli bramkarza i kogos kreatywnegow srodku to beda co roku grac w LM
W Totkach cala druzyna gra na Kanea. Wykonczenie ma swietne, potrafi sie znalezc, zastawic i wyjsc ale... Lewy tez to potrafi doskonale i gdyby w Bayernie mial troche wiecej podan (ja nadal nie widze chemii z innymi zawodnikami niestety;/) to spokojnie mialby co sezon w lidze 30-40 bramek.
01.02.2018 20:57
Uli nie 1 raz bez klasy. Moglby chociaz Juppowi okazac szacunek. Kontraktu nie przedluza sie w mediach.
01.02.2018 19:28
@JazGod Sanchesa?P:) @Don masz racje, nie treba, nie wiem o co Ci chodzi z tym "no widzisz", JazGod, nie sprawdzalem ile zarabia Wagner, ale tak kontrakt Kanea to 70k, chyba ze juz podpisal nowy> ale to by muialo byc niedawno, az tak do tylu nie jestem. W totkach zarabia sie niewiele. Podobnie dlugo bylo w Arsenalu.
Kane na wyspach a) kocha granie w Totkach, b) jesli odejdzie to dostanie spokojnie 300k albo wiecej c) jest anglikiem i napastnikiem wiec jest wazny dla rynku reklamowego
01.02.2018 00:50
Pep wiadomo bylo ze pojdzie do City od kiedy stara gwardia Barcy z Txiki na czele zaczela tam rzadzic, i to mimo ze namawial go osobiscie Fergie ktorego Guardiola byl 1 wyborem
Edytowano : 2018-01-31 23:02:08
ide na devilpage poczytac komentarze :D
31.01.2018 23:01
@lokus wygrales:D @Sven wiem ze nie, ja sie nabijam z Mou ktorego ta sama czesc uytkownikow uwazajaca Guardiole za trenera ktory jest saby taktycznie, uosabia portugalczyka z bogiem taktyki:DDD
sam widzisz jak to jest komiczne :D
31.01.2018 22:53
@Sven ale o tym mowie, Mou pryzszedl i kupil obroncow. Jones nie ma tylu kontuzji, Smalling za van Gala pokazal ze potrafi grac, kupil Baillyego i Lindelofa. Pep nie kupil nikogo o wyzszej klasie. +Mou gra duzo bardziej defensywnie. I Pochettino go miazdzy. Czy czasem Mou nie mowil ze Prmierczips to jego rozgrywki?:D pajac:-)
Jak myslisz Sven, kogo Mou obwini po meczu? Wiatr i duzy stadion jak wspominal Xere?:D
31.01.2018 22:48
Sanchez jeszcze dzis bedzie zalowal ze wolal 50k funtow wiecej niz grac u Pepa
31.01.2018 22:43
@Sven ale Mou przeciez gra duzo bardziej cofnieta formacja poza tym czy to nie czasem Pep bierze przyklad z Mourinho ktory kupil Baillyego I Lindelofa? :-) oj krotka pamiec widze:D
31.01.2018 22:39
najwyzsza tygodniowka w Totkach to 70k funtow (Kane:D) przy 350 Sancheza
taki Mou genialny a nie moze wygrac a Totki ktore w tym sezonie slabsza forma graja z nimi jak my z Hoffenheim
31.01.2018 22:34
a co sprawia ze Thiago to gracz klasy swiatowej? bo strzelil bramke z przewrotki w debiucie czy ze umie podawac na boki? przyzwoity gracz srodka pola, James iloscia podan do przodu osmieszyl go w w pol roku
30.01.2018 20:48
Guardiola sie nie wypowiada zle o pilkarzach, taki juz ma styl rozmawiania z prasa, Dante gral jak amator a Pep powiedzial ze chcialbym miec 1000 Dante:D zobacz ile bylo wtedy plotek o zawodnikach; Walker, Suarez, Laporte, Sterling, de Bryune nawet Neymar w pewnym momencie. Sam sobie odpowiedziales kto przyszedl. Jedyne spelnione rzyczenie trenera to byl Thiago i ponoc Costa.
30.01.2018 04:07
Jak Guardiola przychodzil do nas to mial ponoc dostac 300mln na 2 lata. Mimo masy plotek o Laporte skonczylo se w pewnym momencie na Tascim, kupieniu Gotze na pozycje ktorej Guardiola nie uzywa i odpuszczeniu Bryune...
Zarzad w City dal mu kase i choc wydaja sporo to trzeba przyznac ze z glowa. Nie kupuja ludzi po 100 czy 150mln tylko mlodych graczy za 30-50. z Bilbao to troche inaczej bo oni jak Athlethic nie negocjuja. Na pensje tez nie wydaja tak duzo wiec moga sobie pozwolic. Beda mieli sklad na lata. Na wyspach maja kase - dlaczego mieliby nie inwestowac?
Niestety Premierczips strasznie odjezdza. Trzeba cos zrobic zeby w BL bylo wiecej kasy. Placcie za Eleven!
30.01.2018 02:09
dokladnie Piotreczek. my Niemcy a szczegolnie bawarczycy musimy trzymac sie razem
29.01.2018 19:03
Skoro przyszedl do nas czlowiek z Leverkusen to nie po to zebysmy kupiwali od nich graczy za 70mln tylko zeby nam takich znalazl. No i pewnie mamy pelny raport nt Baileya oraz wymagan Leverkusen. Z drugiej strony nie wiemy jaki styl ma Hasan i czy to niego taktyka - choc akurat u nas komunikacja ws potencjalnych celow jest dosc przejrzysta.
28.01.2018 19:17
Guardioli sie nie ma co dziwic ze nie chcial zostac, chcal skrzydlowych to dostal Gotze na 10 ktora nie gral, dopiero pozniej Coste, a na obrone Tasciego:) a to przeciez wtedy byly wlasnie plotki o Laporte ale ostatecznie nic z tego nie wyszlo - tera bierze go do City. Bryune to sztandarowy przyklad.
Niestety ale do odstrzalu to powinien byc Thiago (i Tolisso no ale dajmy mu jezcze czas). Niby wszystko z nim ok, ale James zastydzil go bardzo szybko. Jesli przez Goretzke ktos ma odejsc to raczej Hiszpan ktory na boisku pelnilby bardziej zblizona role niz Vidal.
28.01.2018 17:19
BVB bedzie walczyl o LE. Julek niech lepiej idzie do Leverkusen. Jak mozna zatrudnic Bosza i zostawic na sile Aube, ktory nie pasuje zupenie do stylu nowego trenera, a gdy sie juz go zowlni po 2 miesiacach bez wygranej zatrudnic goscia ktory ni wygral meczy w calej rundzie? :DDD zal mi ich
27.01.2018 19:25
Tadesco robi tam doba robote wiec to raczej czysta fantazja, ale faktycznie moglby tam pasowac. Byc moze jesli Julian bedzie dostepny to powalczy o niego Leverkusen po sezonie? moglby isc tam na kilka lat nawet bo przy wprowadzeniu ich do LM smialo mogly powalczyc. BVB natomiast idzie na dno szybciej niz Tytanic - Reus juz kilkukrotnie wspominal ze nie wyklucza odejscia przed 30 wiec jesli ktos sie zglosi po niego to pewnie sie ewakuuje tak samo jako Auba.
A patrzac na wyczyny Watzke i obecna kadre to w nie jest wcale powiedzianrdzae ze w przyszlym roku bedzie latwiej - wrecz przeciwnie bo transfery w ostatnich 3-4 latach zrobili bardzo slabe i teraz jest tego efekt. Smieszno i smutno;-).
Burki stwierdzil ze kibice sa zli bo gwizdza:(((
27.01.2018 18:02
Ale taktycznie Hoffe nie wygladalo zle, Julek na serio tam nie ma kim grac. Swoja droga ponoc jets nim zainteresowane BVB ale tak sobie mysle patrzac na sklad jajecznic ze Nagelsmann tam tez nie powinien isc. Ich sklad jest tragiczny, zaraz odejdzie Auba a piszczek bedzie rok starszy. Poza Reusem nie bedzie tam ANI JEDNEGO sensownego grajka a presja na 2 miejsce duza. Nawet gdyby Pulisic i Weigl faktycznie odpalili z talentem to cos by sie ruszylo, ale juz lepszym kierunkiem byloby Schalke czy Leverkusen, ktore wydaja sie miec (obok RBL) silniejsze sklady.
27.01.2018 17:53
zawsze mozemy sprobowac sprzedac Rudego do BVB za jakies 15mln:DDDDDD
27.01.2018 17:45
i serio Ci sie Coman dawno nie podobal tak jak dzis? akurat dzis przeciez gorzej niz ostatnio
brawo Wagner!
27.01.2018 17:20
@lokus a ogladales 1 polowe? masa zlych decyzji
#bekazBVB :D powtarzam ze obrali kurs na przecietnosc, dzis nadal dociskaja pedal gazu:D Watzke to jest gosc, zowlnil Tuchela, wzial Bosza i sila zatrzymal napastnika ktory do stylu Bosza w ogole nie pasuje, trzymal Bosza tak dlugo ze w Dortmundzie zapomnieli kiedy ostatni raz wygrali, a kiedy w koncy go zwolnil to wzial trenera ktory w lidze wygral 0 meczow w rundzie :DDD
ciekawe kogo sciagna po sezonie skoro Miki poszedl do Arsenalu? moze Immobile:)
27.01.2018 17:13
@Graue, Kimmich potrafi swietnie wrzucic czy podac, zrobil koleczko i przejsc do przodu, przede wszystkim wziac gre na siebie ale w obronie jak pisalem; zle sie ustawia, kryje na dystans, robi glupie faule i slabo odbiera - praktycznie w kazdym meczu robi powazne bledy w obronie. Pamietaj ze do tej pory byl niewiadoma ale przeciwnicy tez sie ucza grac przeciwko pewnym stylom - w LM juz nikt mu nie pozwoli na tyle wrzutek a bledy w defensywie zostana obnazone.
Przeciwnie nie piszesz - uwazam ze to gracz z wielkim talentem ale pchanie go na prawego obronce nie spowoduje ze bedzie tam swietny, to robienie mu krzywdy, on bylby najlepszy w srodku gdzie jest wystarczajaco duzo asekuracji i moglby rozgrywac. No ale zamiast kupic walkera albo samedo wolelismy Tolisso do srodka a Kimmicha na bok obrony...
27.01.2018 16:54
trzeba spojrzec prawdzie w oczy, wydalismy 80mln (!!!) (+35 w zmiennych no ale to ze Sanches je spelni raczej jest niemozliwe) na mlodych i niedoswiadczonych zawodnikow do srodka, gdzie nie potrzebowalismy wzmocnien bo Kimmich prawie w kazdym meczu tez pokazuje ze nie jest obronca, a Uli chrzanil do tej pory ze nie mozemy glupio wydawac wielkich pieniedzy :DDD
27.01.2018 16:26
Byakuyaaa a skąd to wiesz? od kiedy zmyslanie nazywa sie wiedzeniem czegokolwiek?:) DonJupp dwa :D a Fekir to gdzies gral? Tolisso mial byc nastepca Xabiego a nie pilkarzem do ofensywy
27.01.2018 16:19
Graue ale czemu polew? koels zawalil kolejna brame w tym sezonie. To jest obronca, z lepsyzmi druzynami nie bedzie mogl tak wychodzic do przodu a objezdzaja go nawet goroki w BL.
Ktos wie gdzie jest Tolisso? szukam go serio i nie wiem... :D moze mi ktos powiedziec gdzie on biega? zszedl?
27.01.2018 16:08
co z tego ze Tolisso czasem cos strzeli skoro przez 80 minut w srodku jest autostrada dla przeciwnikow? :D japie*** gdzie ten koles jest? nigdy czegos takiego nie widzialem
27.01.2018 15:48
mowilem o skladzie z przedmeczowki ale widze ze jest inny:)
Kimmich w obronie jest fatalny i to wiadomo od dawna, w ogole sie nie poprawia na tej pozycji, zlekryje, zle sie ustawia, robi mase prostych bledow i fauli, stracimy przez niego duzo bramek zanim sie naucyz, jesli w ogole sie nauczy bo instynktu obroncy i niego nie widze, no ale lepiej kupowac kolejnych pomocnikow i pchac Kimmicha na pozycje na ktorej zwyczajnie nie jest dobry
27.01.2018 15:44
+ Hummels + Neuer i tak wyglada na dzis nasz najsilniejszy sklad
27.01.2018 14:59
pamietajcie ze Serge jako mlody gracz nie gral za duzo na powaznym poziomie i zapewne przydaloby mu sie troche stabilizacji i regularnej gry, po powrocie do Bayernu raczej z aktualnymi wyczynami nie dostanie 1 skladu
26.01.2018 19:13
@Xere, chcesz powiedziec ze Pep pozbywajac sie Deco, Ronaldinho, Eto i Yayi oraz wprowadzajac nowych zawodnikow ze szkolki kupil puchary a Velverde majac Dembele za 130, w pelni uksztaltowanego Messiego i teraz Coutinho za 140 + Real Atleti w beznadziejnej formie wygra bo jest geniuszem taktycznym:D
tj niczego nie odbieram bo Volverde to dobry trener, natomiast komiczne bywaja perspektywy;-)
25.01.2018 21:51
poproszę Havertza
25.01.2018 19:28
@DonJupp jest jak Gołota, był nokautowany i upokorzał się sam tyle razy, a dalej chce walczyć:D wymyśla smród w zatni BVB, by dwa komentarze później rzucic do Xere: "A SKĄD WIESZ, BYŁEŚ TAM? WIDZIAŁEŚ?" ahahahah
Edytowano : 2018-01-25 19:25:08
właśnie doczytałem, że smyślił dobry pierwszy sezon Carlo Ancelottiego w Bayernie:D sezon w którym zgrzytały żeby i graliśmy jak za Klinsmanna. Uprzedzając mit dobrego meczu z Realem: Real oddał 22 strzały na naszą bramkę i tylko Neuer nas uratował przed kompromitacją
25.01.2018 19:22
Sergio „czerwona kartka vel babol” Ramos (to ukochany pilkarz DonJuppa i bedzie toczyl piane z ust ale ze robi mase baboli (wiecej niz nasz Boa ktorego koniecznie przezciez musimy sprzedac) i zaprzeczal wbrew nawet remu ze mowia to kibice w madrycie, czerwom pewnie tez zaprzeczy choc jest oficjalnym rekordzista:)) nie jest w stanie utrzymac defensywy. Wystarczy obejrzec jakikolwiek program o pilce gdzie wytykaja Zidanowi szkolne bledy. Z drugiej strony to co robi Marcelona, Benzema, Robaldo czy od dawna Kroos zasluguje na zeslanie do rezerw. No ale to tez wina trenera ze nie potrafi podjac meskich decyzji. To on tez wypnchnal Jamesa i nie powalczyl o zstrzykanie Moraty
25.01.2018 10:26
wczesniej pisalem ze o ile dobrze pamietam, pamietalem zle;-) cale 3 punkty mniej - przy czym sklad mial zdecydowanie gorszy
24.01.2018 22:21
Jak mu zabrali gwiazdy to prawie spadli bo nie potrafil zrozumiec ze nie moze juz grac tak jak zawsze. Tuchel przejmowal druzyne mocniejsza kadrowo? Klopp zrobil bardzo duzo i trzeba go chwalic, ale kiedy trzeba bylo cos zmienic to nie potrafil. Czesc zawodnikow pozniej pokazala ze wcale nie zrobil z nich lepszych pilkarzy tylko pojechali na sile rozpedu (oczywiscie to wybitne osiagniecie i zasluga Kloppa). Tuchel ze znacznie gorsza druzyna wykrecil jednak wiecej punktow. Nie widzialem tez zeby sie na kogos kreowal o tymze jest swietny w taktyce i rozpracowaniu rywala mowia o nim ludzie z otoczenia i obserwatorzy.
24.01.2018 20:52
nidgy nie odpisujesz jak pojawiaja sie argumenty, jedyne co umiesz napisac to kilka kpin i wyzwisk i bzdurnych stwierdzen ktore sie nijak maja do rzeczywistosci (broniac Kloppa zaprzeczasz nawet kibicom Liverpoolu:)) wiec w sumie lepiej jesli zamilkniesz:-)
24.01.2018 19:35
Wina Guardioli ze dostaje kase na wzmocnienia. Straszne:D Niedobry Guardiola krzyczy DonJupp, ale jak dostanie kieszonkowe ale kaske od babci na swieta to tez pewnie leci wydac. Ma 42 lata (rzekomo, predzej obstawilbym ze 12) wiec chyba na piwko. Alkohol jak wiadomo zabija szare komorki wiec pozniej kazdego kto ma dosc czytania powtarzanych od 4 lat i do znudzenia tych samych bzdur, przeplatanych zmyslonymi faktami:D, wyzywa (przeplatajac to apelami o kulture) badz probuje wygonic. Jak tam Jupp; sprawdziles juz co znaczy slowo 'pupil'?
Edytowano : 2018-01-24 19:29:43
A propos Kloppsa, skoro pilkarze nie mieli prime timeu tylko ich stworzyl to gdzie teraz sa Subotic, Kagawa, Sahin, Gotze? wycisnal z nich co najlepsze i za to mu chwala, nie omniejszam, ale nie stworzyl lepszych pilkarzy - daj im szanse i zmobilizowac. Tuch ze znacznie gorszym skladem zdobyl wiecej punktow no ale po co o tym wspominac:-) nie psuje do tezy. O wydaniu setek milnionow w Liverpoolu i dostawania notorycznie od slabeuszy przez bycie betonem taktycznym - co wkurza i wiedza to nawet kibice Liverpoolu, ale naczelny fanboj Realu, Ramosa i Kloppsa i tak bedzie twierdzil ze tak nie jest:D
Edytowano : 2018-01-24 19:34:09
"Bez hajsu szejków nic by nie zbudował"
Otamendi byl posmiewiskiem na wyspach, Jesus przyszeld z Brazylii, Sterling byl uznawany za wtope transferowa, Silva przezywa prime time, Sane jest juz pewnie warty 100mln, Fernandinho stal sie klasowym pomocnikiem, a Delph z przecietniaka klasowym lewym obronca. Zaden z nich nie kosztowal 130 czy 150mln czy nawet 75 wydanych przez Kloppsa na obronce:D tego samego ktory wydal na wykpiwanego Oxa 40mln i ktory oddal za grosze Sakho bo sie obrazil w jego miejsce sciagajac... Klavana :D
24.01.2018 19:25
My potrzebjemy kogos kto potrafi ogarnac zespol taktycznie a nie goscia ktorego zaleta jest bycie przystojnym i przytulanie pilka. Lewy nie potrzebuje ani kolegi ani motywacji tylko trenera.
24.01.2018 01:13
@Globin to Ty czytaj ze zrozumieniem bo napisalem ze Klopp im pomogl, a zaprzeczasz ze Gotze, Gundo, Kagawa, Sahin mie prime time... to o czym mamy rozmawiac?
Klopp nie dobral taktyki pod nich tylko oni doapsowali sie do taktyki, zapoznaj sie kim jest Zeljko Buvac i co o nim mowi Klopps.
23.01.2018 22:57
Ranieri mial 10x gorsza druzyne od Kloppa. Skoro Klopps jest takim geniuszem to czemu ledwo jest lepszy od Rogersa mimo wydania setek milionow? To nie jest genisuz taktyki tylko motywacji, mial pilkarzy w prime time, oczywiscie nie odbieram ze dal im grac i tym smaym pomogl - ale kiedy przyszly problemy to nie potrafil a) ich zastapic, b) niczego zmienic. Nawet Carlo ktory jest Dyzma wspolczesnego futbolu czy amator Zidane nie sa na drodze do spadku. A Taki DonJupp potrafi powiedziec ze Klopp to geniusz ponad Guardiole co jest komiczne:D Zapytaj Kibica Liverpoolu jakie sa grzechy Kloppsa - uparte trzymanie sie jednych pilkarzy, pozne zmiany i indolencja taktyczna - to go charakteryzuje od zawsze
23.01.2018 22:12
Zasluga Kloppa? Hummels, Gundo, Gotze, Lewy, Reus Kagawa, Sahin, Piszczek, Blsz za - wszyscy prime time. Owszem Klopp potrafil ich zmotytowac, ale kiedy przyszly problemy to go zowlnini bo byli na drodze do spadku z ligii. Klopp mial na pewno swoj udzial bo ich potrafil zmotywowac, ale czy to zasluga Kloppa? Borussia na papierze w tamtym czasie nie byla wcale gorsza od Bayernu.
(Swoja droga zadajcie pytanie DoJoppowi z kim Klopp wygrywal mistrzostwo w BL. Chyba mu sie zwody przegrzeja bo przeciez kocha Jurgena i Juppa tak samo:D)
W Live Klopp mimo wydania setek milionow (podbno mial odejsc z pilki jesli rynek zwariuje a wydal 75mln(!!!) na hit jednego sezonu Keite i van Dijka:)) dostaje regularnie w tylek od sredniakow. Przez dlugi czas mial gorsze wyniki niz Brendana Rogeras, do tego bredzi na konferencjach i obraza sie na pilakrzy (Sakho) jak dziecko, sciaga Klavanow i Kariusow, robi idiotyczne zmiany (czego maja juz dosc nawet kibice z tatuazami YNWA na czole) i jest elastyczny taktycznie jak lita skała. Przez 70% kibice mają dość tego jakim jst betonem po czym przychodzi dobry mecz z topem jak z City i wszyscy go kochaja:D
Zobacz na takiego DonJuppa, on uważa że Klopp to geniusz taktyki, a obraża Guardiole mimo że jego ulubieniec Ramos przyznał że Guardiola w erze Mourinho ich zgwałcił taktycznie - czego Klopp nigy by nie zrobił. Jedyny powod jaki widze to ze Jurgen ma modne okulary, jest przystojny i przytula pilkarzy;-).
23.01.2018 21:33
"taktycznym betonem, hahaha beton to ty masz w głowie. Przestań obrażać człowieka który bije twoją pseudo wiedzę tysiąc krotnie. Zjadłby cię na śniadanie i popił soczkiem. " @DonJupp
napisał człowiek który co rusz skarży się że ktoś się go czepia i apeluje o szacunek i który od 4 lat obraża Guardiole :DDDDDDDD
23.01.2018 18:52
Raczej typowy Jurgen, siedzi juz w tej Anglii troche a nadal nie wyciagnal wnioskow - to samo bylo w BVB. Przytulaniem pilkarzy nie da sie wygrac jesli jestes taktycznym betonem
23.01.2018 00:59
O ile dobrze pamietam to Chelsea juz od dawna zarabia.
23.01.2018 00:19
@Mati Borussia byla sklepem:-) teraz to juz przytulek dla pilkarzy ktorym nie wyszlo, Reus jesli tylko bedzie mogl to ucieknie po sezonie. To samo Pulisic. Smiac mi sie chcialo jak ich kibice pisali ze Mor to nowy Messi:D nasprowadzali dzieciakow i Schuerrle czy Yarmo ktorzy sa ofiarami losu (obok Kagawy, Sahina). Jesli nie wywala Watzke po sezonie to mozna o nich zapomniec. Weszli na wysoki poziom dzieki talentowi Gundo, Gotze i Lewemu oraz transferowi Reusa ktory poszedl tam ze wzgledow "patriotycznych" ale w momencie gdy trzeba bylo sie utrzymac to wszystko stracili (i to mimo ze Auba jakos tam jeszcze Lewego zastapil).
Mieli Tuchela ktory zakaz pracownikowi palenia fajek na boiskach i godnego zachowania (wygladal jak fleja) to Watzke zrobil afere kilka dni przed finalem pucharu w zaprzyjaznionych mediach:D Komedia i zenada.
Edytowano : 2018-01-22 23:00:00
PS Geniusz Jurgena Kloppsa znow wyszedl z przecietniakiem:D
22.01.2018 22:50
@Sven Lipsk musi zacac grac regularnie w LM, sprzedaz zawonika po jednym dobrym sezonie za 75mln to nie hanba dla zadnego klubu. Nawet Lukaku sprzedali. W Anglii tez moga narzekac, Sanchez odszedl do Manu a Coutinho do Barcy (wczesniej Suarez). Anglia bedzie miec przewage bo finanse weszly na inny poziom - jesli klub zsrodka tabeli bedzie stac wydac tyle ile czolowy klub BL (oprocz nas) to stworzy sie Superliga. Premiership stanie sie NBA pilki noznej + prestizowe rozgrywki w postaci LM. Niesadze zeby to sie juz dalo zatrzymac - nawet gdyby nagle kluby z Bundesligi dostaly duzo wiecej kasy to skok na pewno nie bedzie az tak duzy zeby ich dogonic. Prawdziwe skutki zobaczymy za 10-15 lat.
22.01.2018 22:28
Auba chyba zarabia 6mln, a czy dostanie 20 w Arsenalu to sie okaze jeszcze. Lewy zarabial bodajze 3 i podwyzke dostal w ostatnim roku po tym jak Zorc sie wyglupil obiecujac mu podwyzke wczesniej i nie dotrzymal slowa.
Edytowano : 2018-01-22 21:20:47
po Aubie bylo widac ze stracil motywacje do gry tam. Zreszta z drugiej strony sam widzi jaki zjazd zalicza BVB. Z kim on am mialby grac o cos wiecej niz 2 miejsce w lidze? Bo w LM to wyjscie z grupy jest ich celem:-). Dortmund jako miasto to tez duzy minus dla kogos kto ma kase.
To ze nie bylo transferu latem to tez nieudolnosc i nieumiejetnosc przewidywania Watzke
22.01.2018 21:17
Auba to wcale nie jest pilkarz o ktorego niewiadomo kto sie bedzie bil - ma specyficzny styl gry (jest jednowymarowy w tym wzgledzie) i sie raczej nie zmieni. Skoro w lato nikt go nie wzial za 70-80 mln to znaczy ze nikt go tak na serio nie chcial i po wybrykach cena bedzie spadac nie rosnac.
Dembele ma prawdopodobnie wielki potencjal i moze sie jeszcze sporo poprawic wchodzac na poziom Neymara. Oczywiscie cena jest absurdalna. No ale Barca przeplaca juz od tansfery Neymara ktory lacznie kosztowal 97mln a mowi sie nawet ze jeszcze wiecej.
Auba pajacuje i to obniza jego wartosc dwustronnie - raz ze BVB nie ma z niego pozytku, a dwa niewiadomo co zacznie odwalac w nowym klubie.
22.01.2018 20:55
2004–05 Barcelona
2005–06 Barcelona
2006–07 Real Madrid
2007–08 Real Madrid
2008–09 Barcelona
2009–10 Barcelona
2010–11 Barcelona
2011–12 Real Madrid
2012–13 Barcelona
2013–14 Atlético Madrid
2014–15 Barcelona*
2015–16 Barcelona
2016–17 Real Madrid
@DonJupp faktycznie ile mozna wygrywac :D hsztagwypalonegwiazdy
22.01.2018 02:09
@Kimas Real? z jakiej racji? predzej bym obstawil Manu i Juve bo maja trenerow z prawdziwego zdarzenia i nie sa totalnie bez formy
21.01.2018 23:22
@superbayern ale glupoty piszesz, przeciez Berluscoi to "wloski szejk" i zawsze finansowal Milam, wiec co to za porownanie? historia klubow? a co jest zlego w checi pisania nowej, bez przesady, na hitorii/renomie mozesz jechac jakis czas i tyle, obecnie w Europie jest wiele w finansowym topie i nie musisz isc do 1-2 klubow z danej ligi zeby dobrze zarabiac bic sie o trofea. Naiwne i dziecinne mity ktore nijak sie maja do rzeczywitosci.
Jednego dnia jezdzicie po kasie szejkow PSG, najezdzacie na pilkarzy a innego chcecie wywalenia Mullera ktory urodzil sie w Monachium. Zastanowcie sie troche;-)
21.01.2018 22:11
Zgadzam sie, ale z drugiej strony takie miasto jak Paryz i taki kraj jak Francja zasluguja na duzy klub i stalo sie nieuniknione. Predzej czy pozniej, mimo duzych inwestycji, te kluby stana sie rentowne. Zobaczcie BVB, Real, Barcelone, Milan Brlusconiego, Man Utd i jakie mieli dlugi jeszcze niedawno. 'Zepsucie' w pilce to nic nowego, moze tylko nie bylo tak spektakularne w skali globalnej. Szejkowie prowadza interesy nie filantropie, tu straca tam dostana kontrakt bo w Chinach ktos zna Neymara.
Moze inestycje tej wielkosci kluja w oczy, ale lepiej najwieksza nierownosc powoduje nie PSG tylko fakt ze Burnley dostanie 100mln z praw TV a klub Bundesligi 30.
21.01.2018 21:23
@Xere, Werder raczej przyjmowal Bayern na swojej polowie ale nie pozwalal na wiele + nasza indolencja (James na plus ale cofniety) + swietnie wyprowadzal kontye cyz przejmowal inicjatywe, ale na bardzo krotko, natomiast za kazdm razem bylo groznie
Robbe zupelnie niewidoczny, Ribery ladnie dla oka ale bez efekty, Muller niby slabo no ale... zrobil swoje:-) Lewy malo pilek ale wykorzstal co dostal (poza jedna swieca za plecy od Robbena, ale kat byl niezbyt korzystny), ogonie klarownych sytuacji Werder mial wiecej; obejrzl gole bo bramka Mullera z woleja swietna
Edytowano : 2018-01-21 20:44:23
no i mecz mimo wszytso fajny dla oka, Wagner sie tez pokazal z dobrej strony, 2-3 razy wyszedl na pozycje i widac ze rozumie o co chodzi
21.01.2018 20:38
@xere 1 polowa dziwna; w srodku pola ok, ale to werder stwarzal zagrozenie - rzadko bo rzadko ale w obronie (jak pisalem nizej) Sule i Bernat oraz Kimmich fatalnie w ustawieniu, moglismy stracic bramki. W ataku Ribery kiwal ale dosc bezporduktywnie, dobre wrzutki za plecy Boa ale poza nim tak sobie
w 2 polowie rozkrecalismy, cofniety James podchodzil wyzej, mial zajebiste podania, Muller pojawial sie znikad, Lewy malo szans ale wykorzystal co mial. Vidal uspokoil srodek a Coman zastapil bezprodktywnego Robbena. Moze nie pokazal za wiele ale walczyl i pomogl w koncowce.
Sule i Scen zawalili po bramce, ale pewnie trener bramkarzu porozmawia z Ulreichem i powie mu jak sie zachowac (wymusic faul) jak przeciwnik wchodzi przed niego przy spadajacej pilce.
Werder bardzo dajnie - wszystkie ich ataki byly grozne nie tylko dlatego ze bylismy slabi w defensywie.
21.01.2018 20:23
Sule i Bernat dzis slabiutko w obronie. Boa wygladal lepiej niz ostatnio choc wiecej pokazal w ofensywie. Jestem zachwyocny Jamesem grajacym z Mullerem - swietnie ze da sie ich polaczyc. W Meczach wk torych dominujemy moglby podchodzic wyzej, a w pozostalych rodzielac pilki na szybkie skrzydla (ktorych aktualnie nie mamy).
Lubie bardziej Robbena niz Riberyego (bardziej za to jacy sa poza boiskiem), ale trzeba przyznac ze wyglada gorzej od Francuza. Stracil szybka noge i na prawej stronie jako lewonozny zawodnik, bez skutecznej gry 1 na 1, nie ma absolutnie nic do zaoferowania. Coman to nie jest moj faworyt - ale tu oddaje, ze wykorzystuje swoje szanse. No i nie przesadalbym z forma Riberyego - potrafi krecic ale dzis nie bylo z tego wiele pozytku - w jednej czy dwoch sytuacjach to kiwanie zabralo szanse na cos lepszego. Natomiast nie mozna mu odmowic charakteru.
Obstawiam ze zarzad chce zaoferowac kontrakt tylko jednemu z tej dwojki - no i na te chwile Ribery wyprzedzil w tym wyscigu Robbena. Bylbym za pozegnaniem ob, jesli zarzad zatrzyma jednego - bedzie ok. Zatrzymanie obu uznam za szkodliwe dla klubu. Coman wykorzystal szanse i nalezy mu zaufac oraz sprobowac Gnabryego/Brandta + transfer?
21.01.2018 19:05
Bardzo dobrze wygladal dzis w srodku, robil to czego oczekowaloby sie od Thiago. Kolumbijczyk pokazal Hiszpanowi i mam nadzieje kibicom co to znaczy klasowy pilkarz w srodku. Hajto co prawda byl dla niego za ostry ale tz mial sporo racji z krytyka. Jsli przychodzi Goretzka a James bedzie tak dalej wygladaj glebiej to najlepsza opcja byloby pozbycie sie wlasnie Thiago i zatrzymanie Vidala.
Swietnie ze da sie pogodzic Jamesa i Mullera w ustawieniu ze skrzydlowymi. Zeby miec alternatywe moglibysmy sprobowac tez 4-3-3 w Bundeslidze.
21.01.2018 18:56
No James okazuje sie moze grac z Mullerem. Mega:D sporo slabych momentow ale mimo wszystko dzis bylo co ogladac i czemu przyklasnac! ludzie ktorzy tu czasem pisza ze niewazne jak wazne sa wygrane i ze powinnismy grac nawet z kontry powinni dostawac bany:P
21.01.2018 17:16
@Marcino to zagladal w komcie z opoznieniem, mamy czekac na Ciebie az napiszesz ze widziales gola? po co te komentarze
Wagner niech sie ogrywa, Lewy dzis pobijany.
Trzeba przyznac ze Werder bardzo grozny z przodu - dobry mecz
21.01.2018 17:10
doppelpack!:D
21.01.2018 17:06
Sven zrobil Ulreicha. Jak tam @DonJupp nadal sprzedajemy Boatenga i sciagamy rugiego Sule?
21.01.2018 17:05
Glowka Kimmicha lol, Coman od razu ladne przyjecie , odegranie, walczy - choc nadal uwazam ze jego repertuar jest za waski i malomysli to chlopak sie rozwija i zaczyna mnie przekonywac, oby tak dalej. W przyszlym roku on i Brandt/Gnabry spokojnie wystarcza na prawa.
21.01.2018 16:59
ciary jak kibice krzycza LEWANDOWSKI! :D od razu lepszenastroje chyba tez na trybunach
21.01.2018 16:54
Mam nadzieje ze wszyscy ktorzy majaczyli o Jamesie jako skrzydlowym widzieli ostatnia akcje:-)
21.01.2018 16:47
Ribery bazuje na technice i jeszcze ma troche przyspieszenia, Robben bazowal bardziej na przyspieszeniu z krotkim technicznie perfekcyjnym wypuzczeniem. Tracac szybkosc stracic slynne "wszyscy wiedza co zrobi a i tak robi" - dlatego to wyglada tak zle, on na prawej stronie jako lewonozny zawodnik ktory nie potrafi juz grac skuteczie 1:1 daje mniej niz Ribery ktory potrafi jeszcze zakrecic. Zrobmy im piekny mecz pozegnalny po tym sezonie i patrzmy w koncu w przyszlosc...
21.01.2018 16:29
szkoda ze Boateng musi odejsc bo jest slaby:D
Edytowano : 2018-01-21 16:15:53
to kiepsko jesli zaczynasz od przeklenstw
21.01.2018 16:14
Mullerinho!
21.01.2018 16:13
Werder mial 3 bardzo przyzwoite okazje, hmm...
Sule to jest czolg:D
Edytowano : 2018-01-21 15:56:27
i 4rta... ale nas rozklepali
21.01.2018 15:55
Rafinha przychodzil jako zapchadziura bo zawsze byl w miare solidny i jednak costam w odbiorze potrafi, natomiast Bernat jako zawodnik ze sporym potencjalem - nie rozwinal sie w ogole (podobnie jak Alaba). Natomiast Baya moze troche stonuj co? to sa nadal zawodnicy Bayernu i minimum szacunku wypadaloby okazac. Tym bardziej ze 'zal' i 'zenada' to nie jest zadna merytoryka
21.01.2018 15:52
No niestety Bernat to takie alibi, nie byl drogi i nie narzeka, ale tez nie naciska w zaden sposob na Alabe ktory popadl w przecietnosc
21.01.2018 15:43
@DonJupp a Klopp VVD za 75. City musielo kupic Anglika a Everton nie chcial sprzedac. Inflacja w tym przypadku jest jeszcze wieksza (my za jakiegos Tolisso wydalismy ponad 40:)). No i czemu wymieniasz ten przyklad ktory Ci najbardziej pasuje? Wymien reszte:-) ile Klopp dal za kopiacego sie po czole w Arsenalu Oxa? (ile Chelsea za Drinkwatera?).
21.01.2018 15:15
@DonJupp, wymien prosze kwoty transferow Pepa w City i Jurgena:-) nie zapomnij podac wartosci rocznych kontraktow ludzi ktorych Pep wywalil
Sami chcecie zeby emeryt Ribery zostal wiec skad zdziwienie Comanem na lawce?
A Schalke nie ma sie co dziwic, jsli kibice sie odwroca to moze wplywac na atmosfere w druzynue - jaki jest sens z ich perspektywy kruszyc kopie z pilkarza ktory odchodzi? Gdy przychodzil do nas Neuer bylo to samo, ale to byl czlowiek ktory tu mial zostac, tam jest sytuacja taka ze Leona za 6 miesiecy nie bedzie.
21.01.2018 15:06
zaraz zaraz... to juz Klopp nie kupuje majstra? ponoc jest taki super, sprowadzil sobie Klavana, Kariusa i Mane - kupuje dalej, czemu nikt nie mowi o kupowaniu mistrzostwa? :)
21.01.2018 13:47
@admin moze chodzilo o potencjalna cene za transfer w zimie? do tej pory zadne kwoty nie padaly
21.01.2018 13:28
A co jest ciekawego w kopaniu sie po czole? w Bundeslidze bardzo malo bylo dobrych spotkan w tym roku. Mamy sie jarac tabelkami? w taki sposob to i liga Polska moglaby byc ciekawa;-)
A propos Kloppa jeszcze, wydal 75mln na Keite, 75 na van Dijka po kompromitujacej Liverpool probie jego podejscia a krytykuje Arsenal, troche slabo. Gosc sie zamienia w Mourinho. Trzeba im jednak przyznac ze takiego Salaha to mozna pozazdroscic (ciekawe czy odejdzie do Realu, ponoc juz byly pierwsze rozmowy).
21.01.2018 13:21
MŚ to mnie mał interesuje, lepiej LM chciej wygrać. Może będzie chciał zaczekać do Mistrzostw właśnie? Jeśli zagra dobrze + pojawi się zainteresowanie to zamiast 3 dostanie więcej. No chyba ż KHR stwierdzi że to nie jest zawodnik klasy światowej i opchnie go do City za 25mln :P
21.01.2018 13:16
Tymczasem Klopp się znów skompromitował. Po tym jak wydał 75mln na obrońce, gdy wcześniej mówił, że prędzej odejdzie z futbolu niż dołączy do tego szalenstwa kpi z Arsenalu mówiąc, że... niesprzedałby nikogo w zimie (do rywala). Sam oddał w zimie Coutinho po wielkiej szopce i kupił Virgila:D lol może i sympatyczniejszy ale hipokryta z niego nie mniejszy niż Mourinho
21.01.2018 13:11
@Xere, Real w tamtym czsie kupowla prawdziwe gwiazdy i nie bil sie o sprawiajacego problemu Riberyego, dopiero pozniej chcieli go wyrwac. Robben gral regularnie? tez bzdura sprawdz ilosc meczow i wroc. Chcieli go sprzedac bo nie byl tam gwiazda nr1 i a chamil sie jak u nas i to nie pasowalo zepsolowi. Ewidentnie byl na wylocie i nikt tego nie ukrywal.
O CoCo z ikim sie nie bilismy bo niczego powaznego ze strony Arsenalu nie bylo, akurat info o ich transferach jest dosc dobre i jesli kims sie interesuja na serio to prasa na wyspachto wie. De Bryune nie odpuscilismy tylko nie chcial siedziec w wilkach. Sane chcial isc za Pepem ale nie powalczylismy eby go sciagnac keidy Pep byl u nas bo byl Costa. Co do Kroosa i Dembele masz racje.
Wiec podsumowujac - albo przegrywalismy albo kupowalismy pilakrzy na wylocie.
O Goretzke jak mowie - patrzac na powazne zrodla walczyl tylko Klopp i Barca (przed dopieciem Countinho).
Reusa chcielismy ale on powiedzial ze nie chce isc do nas. Balem sie interesowalimy ale sprawa natychmiats ucichla jak Levy powiedzial 100mln.
20.01.2018 22:27
@Kimas, Pele, Xere
Pisalem o tym winnym watku, wszyscy byli na wylocie, w ostatnich latach tylko Martinez byl graczem ktorego kupilismy bo chcielismy, moze jeszcze Tolisso i Sanches, ale za nich dalismy spore/rynkowe pieniadzone.
Cala reszta to albo gracze ktorzy chcieli bardzo odejsc albo ktorych kluby chcaly sprzedac (Ribery, Robben, James, Boateng, Tihago, Vidal) albo ktorym konczyly sie kontrakty (Humme,s Lewy). Oczywiscie to jest na plus zarzadu ze wykorzystal szanse, ale... reszte, poza Goretzka (no i moze Breno o ktorego walczylismy z Realem:)), przegralismy (Vidal za 1 razem olal nas dla Juve, Aguero, Jesus, Bryune, Hazard, odszedl tez Ballack ktory nie chcial przedluzyc kontraktu, czy oddalismu Kroosa).
co do BVB Auba nie byl jakas gwiazda i niespecjalnie sie ktos o niego bil. z Dembele na powaznie tylko my i BVB, a BVB jechalo jeszcze na renomie topowego klubu w ktorym sie mozna wypromowac grajac w LM. Co zreszta widac jak obaj traktuja ten klub.
Nie jest tajemnica ze staraismy sie od dawna o Alexisa i Griezmanna. W przypadku Francuza - wcale bym sie nie zdziwil jakbysmy ostateczni wygrali mimo plotke o Barcelonie.
20.01.2018 22:00
Arturo jest walczakiem i klasowym pilkarzem, jak mozna chiec jego odejscia? jest tez mega sympatyczny i nie odstawia nogi, to nie FM gdzie talenty graja rownie dobrze, opanujcie sie :Dehh
20.01.2018 19:25
w kontraktach sponsorskich zarobi wiecej niz roznica w wynagrodzeniu, bycie pilkarzem Bayerny a S04 to dwie rozne ligi
20.01.2018 19:23
http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=78610
Ciekawe opracowanie, Opta robi dobra robote i choc jest tam element subiektywny to rowniez wynika z obranej metody. Lewy nie wyglada zle (bo jednak wektor jest mocno po lewej wiec ostatecznie ok), ale tez od razu widac kto jest w formie.
20.01.2018 18:37
@JazGod to jak chcesz pisac dla siebie i jak chcesz to zaloz bloga, tu nie jetes sam, wypadaloby szanowac inych a Ty wlasnie napisales ze mas inncyh w dupie bo tak lubisz. Twoje posty niejednokrotnie rozjezdzja strone na mobile i zeby cos przeczytac trzeba sie naprzewijac.
Poza tym to nie jest nawet Po polsku i wcale nie poprawia czytelnosci tego co piszesz (inaczej: czyta sie GORZEJ nie lepiej). Zapoznaj sie z tym co to jest akapit i kiedy go stosowac.
Nie rozumiem Twojej upartosci w tym zakresie? Nie lubisz pisac poprawnie w ojczystym jezyku i nie psuc czytania innym? Jaka stoi za tym motywacja? Zeby umyslnie byc chu**kiem dla innych + byc dumnym z ignorancji? Bedzie Cie to tylko kosztowalo mnie wysilku i oszczedzisz Enter.
20.01.2018 17:00
boze ten czlowiek robi nowy akapit nawet jesli kolejne zdanie zaczyna od 'że'... @JazGod szanuj uzytkownikow mobile, w zime dlonie marzna od przewijania Twoich postow
naprawde nie musisz pisac
w
ten
sposob
20.01.2018 15:54
Ciekawe co bedzie z Dembele, trzeba pamietac ze chlopa jednak zagral 1 dobry sezon i daleko mu do poziomu gwiazdy. Coutinho ma niby gracw srodku pola nie z przodu. Jest Suarez oczywiscie i Messi jako 3 w ataku. Czy Barcelona posadzi 130mln na lawce? szalone transfery, a kiedys smiali z Realu. Ile tam oni wydaja na pensje? Ponad 80% budzetu juz, Messi ma 100mln (brutto):D raz juz to w Barcelonie je***o i wychodzili z dlugow - jesli taki Dembele nie wypali a Griezmann nie wroci na swoj poziom to beda 230mln w plecy. Masakra.
Edytowano : 2018-01-20 14:52:21
@JazGod po cholere wklejasz rzeczy ktore sa nizej w newsie na tej stronie? czytaj wiecej niz glowny. Taki post to zwykly spam.
20.01.2018 14:50
@xere, nieprawda, Real obudzil sie kiedy Lewy juz mial wstepne porozumienie z Bayernem, a ono bylo juz wiecej niz poltora roku przed koncem. Real niby byl zainteresowany ale do rozmow nigdy nie doszlo, z Madrytu tez poszedl sygnal ze Benzema jest nr1. Hummels np przyznal ze nie chcial opuszczac Niemiec i stad nie poszedl do Manu.
Jakie sa jeszcze przyklady gdy wygrywalismy walke o zawodnika? Breno moze jeszcze:-) (wtedy bodajze z Realem faktycznie wygralismy). Spektakularnie przegralismy Aguero, Teveza, Jesusa, Hazarda, de Bryune. Robben, James, Coman, Ribery (ktory sprawial problemy w kazdym klubie w ktorym gral i dopiero Uli go okielznal), Vidal i Thiago (ktory byl zyceniem Guardiola + mial dosc i chcial odejsc majac obnizona klauzule bo nie gral) - wszyscy byli na wylocie.
20.01.2018 14:44
@Prezes *Coman 28 (7 za wypozyczenie), Goretzka 0;-)
nie chodzi o to ze zarzad robi zle transfeyr, chodzi raczej o to jakich nie robi, Aguero, Hazard, Sane, Jesus, de Bruyne dopiero niedawno Hummels i Sule a przypominam ze sciagalismy Tasciego
no i spojrz jeszcze na te liste - poza Matinezem i Neuerem (i poza mlodym Kimmichem) sa to pilkarze ktorzy byli na wylocie w swoich klubach, rowniez Thiago czy Coman lub konczyly im sie kontrakty (+ tez bardzo chcieli odejsc). Kiedy przychodzi do walki o kogos to przegrywamy (Raschke przeciez siedzial w Brazylii probujac sciagnac Jesusa, to samo bylo z Bryune, Hazarda i Aguero przegralismy o kilka milionow). Jedynym sukcesem na tym jest Sanches (pod katem tego ze wygralismy o niego walke z Manu) i Goretzka.
20.01.2018 11:24
Guardiola u nas zarabial 20, Lewy ma 15 (mowi sie nawet ze 18). Akurat na zarobki my zawsze wydywalismy sporo i tu zarzad nie zalowal; Ribery (12), Tomek (12), Lewy (15-18). W takim Realu np jesli chozi o zarobki dlugo bylo Zidanes i Pavones. Tu bym sie nie martwil. Ale nie moze byc tak ze przyjdzie ktos kto dostanie 30 czy 40% wiecej niz najwyzszy kontrakt w zespole.
19.01.2018 21:03
Guardiola u nas zarabial 20, Lewy ma 15 (mowi sie nawet ze 18). Akurat na zarobki my zawsze wydywalismy sporo; Ribery (12), Tomek (12), Lewy (15-18). W takim Realu np jesli chozi o zarobki dlugo bylo Zidanes i Pavones. Jaka byl afera jak Ramos dlugo zarabial 3.
19.01.2018 20:47
Uff, serio sie balem ze pojdzie do Kloppa. Pewnie jeszcze przyjdzie Brandt, no coz zobaczymy - moze sie mylimy co do niego? Potencjalnie ciekawi sa jeszcze Henrichs i Havertz (ten mam nadzieje ze trafi do nas kiedys). Werner narazie pokazal ze ma problemy z presja - no i RB to nie bedzie taki sklep jak BVB.
19.01.2018 19:52
Wyluzujcie:-) Bundesliga miała przerwe, jest okienko, dzieje się, a chyba wszyscy tu lubimy piłkę? niektórzy nawet się znają, inni wolą zmyślać, ale zawsze fajnie pogadać czy nawet się posprzeczać w gronie osób które łączy jeden klub:-) tylko Sven Ty wyluzuj z tym United:D ja dobrze pamiętam finał z nimi (to był 1 raz kiedy płakałem na meczu piłki nożnej)
18.01.2018 21:11
Pogba jest kozakiem ale nie ma z kim grac bo srodek Manu kuleje, Mou to nie jest trener ktory rozwija zawodnikow, Bryune to inna pozycja...
18.01.2018 00:56
@JazGod taki Muller tez nie ma "blysku" ale potrafi wygrac mecz, Sanchez to pilkarz swiatowej klasy, dopadl go marazm i przez to obnizyle forme ale on potrafi miec blysk ktory wygrywa mecz
17.01.2018 22:47
Zadne jelenie, 30mln za takiego pilkarza to nie jest duzo, oczywiscie w kontekscie tego ze za 6 miesiecy mozna go miec za darmo to nadal sporo, ale my dalismy 40 za gracza rok przed koncem. Tygodniowka w wysokoci 300k to nic nadzwyczajnego. Pilkarz ma renome na wyspach i bedzie psztyczkiem w nos dla City i Arsenalu.
No i co najwazniejsze - bedzie dla United wzomecnieniem. Jesli wymienia Mikiego na Alexisa to bedzie dobry transfer.
17.01.2018 21:56
Arsenal jest dla United jak Borussia dla nas. Przez lata pompowano balonik bo jako jedyni starali sie grac posiadaniem i to kibice lubili ale od kilku lat liga angielska sie zmienia i nie ma juz tak czesto lagi do przodu - stad taki zjazd Arsenalu. Analogii z BVB jest wiecej - wystarczy zobaczyc na transfery. Po odejsciu Ozila i Sancheza nikt tam nie zostanie ciekawy. I nikt z renoma tam nie pojdzie - Mislintat i nowy dyrektor sportowy to przygotowanie pod przebudowe i... ciezkie czasy. Arsenal zaspal.
17.01.2018 21:47
jest klasowym zawodnikiem i tworzy komina placowego w Manu wiec im sie nie dziwie, u nas zarabialby wiecej niz Lewy a to jest raczej gorna granica w tej chwili, 30mln funtow za transfer to tez okazja jak na takiego gracza (oczywiscie glownie dlatego ze konczy mu sie kontrakt) wiec smialo moga mu tyle dac, w City de Bryune musialby dostac 400 albo wiecej na tydzien jesli Sanchez mialby 300
Edytowano : 2018-01-17 21:32:55
nie tworzy*
17.01.2018 21:26
To chyba najciekawsze zimowe okienko transferowe w historii.
My nikogo w zimie nie potrzebujemy ale bardzo bym chcial zebysmy potwierdzili juz Goretzke.
Kiedys napisalem ze Borussia obrala kurs ku przecietnosci i trzeba przyznac ze zamiast zwalniac to przyspieszaja:D a przeciez nie tak dawno przeciez niszczyli Real i bal sie ich kazdy w Europie. Jakby mi ktos dzis pokazal ich sklad bez Reusa i Auby to bym powiedzial ze to MGladbach
16.01.2018 21:43
Real by nie sobie na to nie pozwolil bo by go sprzedali juz dawno, a w Dortmundzie jest Watzke ktory jest zwyczajnie patalachem i nie ma jaj. Jak pilkarze maja byc zmotywowani jak trzymali Bosza tak dlugo ze nitk tam nie pamietal kiedy z kims wygrali? I to jest klub z ambicjami na 2 miejsce? Po zenadzie w LM nikt sie nie zajaknal.
Dodatkowo Watzke zatrudnia pilkarzy ktorym nie wyszlo, placze na trenera w mediach przed meczem w finale pucharu i glaszcze wszystkich niezaleznie co se dzieje. Ledwie pare dni temu powiedzial ze Auba jest super i zabranie rodziny na oboz to zaden problem (wbrew regulaminowi). Zaraz tez w mediach przeprosil ich wielki kapitan :D sami sobie sa winni, robia z siebie posmiewisko na kazdym kroku od dawna, na dzis na papierze wygladaja gorzej niz RB czy Schalke
14.01.2018 21:05
miales sie nie odzywac:) zastosuj sie, a jak chcesz kontynuowac temat to poszukaj moich wypowiedzi o Alexisie kiedy byl dyskutowany na powaznie, chcialem zeby przyszedl ale bez lamania drabinki placowalem ot i tyle.
Nizej napisales caly post z jak sam przyznales powodu zeby sie przyczepic, teraz sie czepiasz literowki, mimo ze bardzo dobrze wiesz ze chodzilo mi o Twoja bezsensowna sugestie ze Alexis to jakis "moj gwiazdor"
Edytowano : 2018-01-14 19:22:48
PS zobacz czlowieku ze tu sie toczy dyskusja a Ty wyskakujesz z (sam to przyznales) przyczepianiem sie (do mnie), a pozniej tluczesz 3 posty w ktorych nie ma NICZEGO ciekawego tylko caly czas sie czepiasz - nie dyskutujesz ani o meczach, ani o niczym sensownym tylko caly czas do mnie bredzisz:D
napisales ze juz wiecej nie bedziesz pisal - to ja Ci za to podziekuje i mam nadzieje ze dasz nam spokoj;-)
14.01.2018 19:20
@Eclass Ty Eclass znajdz sobie czlowieku jakies hobby w koncu bo wylapywanie pojedynczych zdan wychodzi Ci niezle - przyznaje! Kolejny raz to robisz, kolejny raz kula w plot (poszukaj innych moich wypowiedzi w temaciee Alexisa;))
Alexis to bardzo dobry gracz (nie wiem czy wiesz ale staralismy sie o niego przez 2,5 roku), ale nigdy nie uwazalem zeby brac go za wszelka cene, nie chcial przyjsc to nie chcial, nie znaczy ze ja bym nie chcial go u nas - Ty wyskakujesz z jakims "moim gwiazdem" po czym sam piszesz kpiacy post i jeszcze przyznajesz ze tylko po to... zeby sie przyczepic. To jest faktycznie bardzo dorosle:D Juz wiele razy pisalem ktorych graczy lubie, znajdz sobie to;-)
swoja droga jak Cie kiedys zapytalem merytorycznie to nie umiales znalezc pytania:D
14.01.2018 19:03
Salah ile kosztowal? jprdl czy my mamy jakis skauting w ogole? ehh dobry mecz, City nie wyszlo z szatni, Liverpool ma w koncu ma kogos sensownego w ataku, jak zamiast recznika beda mieli bramkarza i kogos kreatywnegow srodku to beda co roku grac w LM
14.01.2018 18:28