jebany Sommer :D "fingertip save" haha cos pieknego! mysle ze bez goal line to bylby gol a tak mamy cudowna obrone
Edytowano : 2019-12-07 16:01:38
1 raz widze w tym sezonie charakter druzyny - przycisneli nas ale odzyskujemy kontrole, milo sie na to patrzy
07.12.2019 16:01
trzeba oddac Gladbach ze pressing pierwsza klasa, poczuli krew a nasi obsrali zbroje - nie chce najezdzac na Flicka ale w takiej sytuacji powinien dokonac jakies malej korekty ustawienia i stworzyc wiecej opcji w srodku
07.12.2019 15:53
oh jaky to weszlo przy slupku :D "śliczny" gol by tobyl, komentatorzy (ogladam zawsze na FS1 tam sa najlepsi :)) az mlaskaja z zachwytu
07.12.2019 15:46
Daviues to ma jaja :D przywalili mu to oddal :D
mlodych sie czesto fauluje zeby przestraszyc (Vidal czy Sneijder potrafili sie zajac takimi cwaniakami) w meczu a ten chlopak nie dal sobie wejsc na glowe
nie jesem za brutalna gra ale brawo Dumo Hasana!:D
07.12.2019 15:45
masakra, jak dla mnie czerwona
07.12.2019 15:37
@vaterland widzę ze jest nowy standard - wygrana ze średniakiem to teraz „wielki test” podczas gdy za Guardioli i Kovaca było „musimy zaczekać na druga polowe sezonu i mecze w LM” (mecze grupowe nie były wielkimi testami:D)
07.12.2019 13:46
@Bayern022 ale skad pomysl zeby slowo duet traktowac tak doslownie? duetami okresla sie przeciez managerow i asystenta, Mou + Faria kiedys, Jupp + Hermann, Ole/Ferguson + Phelan. Sa trenerzy ktorzy maja asystenta przez prawie cala kariere i pracuja w duecie ale to ma semantycznej wagi "rownych wspolpracownikow'. Inni trenerzy pracuja z wieloma na przestrzeni lat (np Pep)
A tutaj nagle potraktowano jakbysmy mieli miec co-head coachow - zakladam ze winny jest temu fetysz asystentow:P
Edytowano : 2019-12-05 20:26:29
nie ma semantycznej wagi*
05.12.2019 20:25
@FanGraczyBayern eszystko zależy od postawy w LM bo PSG wymieni trenera z którego jest zadowolony nawet jeśli nie dowiezie. Zobacz na City - Dominowali a teraz już się nowi ze Guardiola może odejść do Juve/Bayernu (zdementowane ale temu takie plotki bylyby wysmiane)
Nie traktujcie slowa „duet” zbyt dosłownie przecież wcześniej tez się mówiło o”duecie” Jupp i Hermann czy Ole i Phelan.
05.12.2019 11:47
@FanGraczyBayern ale jednak trzyma wszystko za morde duzo lepiej niz Unai czy wczesniej nawet Carlo (z ktorym nie przedluzono kontraktu) + moje info bezposrednio. klubu: sa z niego bardzo zadowoleni bo wiele wnosi na wszystkich szczeblach i wymaga duzo od zawodni + ma absolutnie topowy warsztat trenerski
owszem brakuje mu sukcesow ale jest bardzo ceniony przez klub z wieloma problami wewnetrznymi (wczesniej), wobec faktu ze jego spiecia w BVB wynikaly z ambicji nic dziwnego ze Rummenige tak go ceni
04.12.2019 22:30
@FanGraczyBayern Erik ten Hag lpesyz od goscia ktory od wielu sezonow pracuje na wysokim poziomie? z calym szacunkiem ale Erik to poziom Kovaca tyle ze preferuje ofensywny styl (byl juz taki jeden, nazywal sie Bosz). Do Tuchela to on moze mowic prosze Pana i dzwonic o korepetycje
04.12.2019 20:55
@Bayern022 niestety ale nie masz racji; w przypadku van Dijka krytykowano sposob w jaki Liverpool probowal zalatwic interesy - co ostatecznie skonczylo sie publicznymi przeprosinami, odwolaniem staran i zaplaceniem ~20mln rok pozniej. Man Utd, City i Chelsea byly gotowe zaplacic te same jak nie wieksze pieniadze za niego, ale Virgil chcial tylko do Liverpoolu.
04.12.2019 20:54
Bayern bardoz chce Tuchela bo widzi w nim typ Pepa - trenera z bzikiem na punkcie taktyki. Flick byłby świetnym uzupełnieniem ma lepszą rękę do ludzi. Pisałem do redakcji tip ws Tuchela ale teraz wychodzi coraz więcej plotek więc mogę mówić: w PSG wszyscy wiedzą że Tuchel ma ofertę z Bayernu (kogoś to widzi skoro Rummenige tak go lubi?), ale tam też są z niego zadowoleni. To akurat mówi więcej o nim niż nawet wyniki.
Przyznam jednak że mnie też Tuchel nigdy nie przekonywał, chociaż bardziej niż Poche. Duet z Flickiem mógłby jednak zadziałać dobrze (jeśli go Tuchel nie wywali bo ma zamordystyczne zapędy). Przyznam że jestem ciekawy co pokaże Flick do końca roku i byłoby piękną romantyczną historią gdyby wygrał coś więcej niż BL w dobrym stylu i zsotał.
Jeśli chodzi o trenerów: i w Bayernie i PSG niemal powszechnie wiadomo że Bayern chce Tuchela. Pisałem redakcji już jakiś czas temu po wizywicie w Paryżu w listopadzie. Te plotki nie są bez powodu + pojawiają się takie o Caerlo w PSG, więc nie wykluczyłbym że jesteśmy już dogadani - stąd tak silny nacisk w komunikacji o Flicku na "do końca sezonu"
04.12.2019 18:22
@Bayern022 ale za wyczyny druzynowe jest wlasnie puchar mistrzostw swiata a nie zlota pilka ktora slusznie dostaje taki Ronaldo grajacy w portugalii czy wlasnie messi ktory od lat robi po 60 punktow w kanadyjce i bezsprzecznie ma najlepsza technike na swiecie
Lewy jest zajebsity ale nie robmy z niego boga bo w ostatnich meczach pokazal lepsza technike, sorry ale Aguero, Sterling de Bryune, Neymar mimo kontuzji czy Dijk, Salah i Mane oraz Alisson to wszyscy gracze podobnej klasy.
Na tle 9-tek Lewy sie oczywiscie wybija na dzis ale tez nie robmy z niego boga na miare Messiego czy Ronaldo bo jesli spojrzec na top 20 to niemozna jednak powiedziec ze Lewy gra od pozostalych w innej lidze. Jest Ronaldo i Messi oraz pozostalych 18;-)
nie badzcie borkami :D
04.12.2019 09:23
18. Antoine Griezmann (Francja/Atletico/Barcelona)
16. Sergio Aguero (Argentyna/Manchester City)
15. Matthijs de Ligt (Holandia/Ajax /Juventus)
14. Kevin De Bruyne (Belgia/Manchester City)
13. Eden Hazard (Belgia/Chelsea/Real)
12. Raheem Sterling (Anglia/Manchester City)
czy to zawodnicy ktorzy w zestawieniu 1 do 1 a gorsi od Lewego? no wlasnie...
nie widze na liscie przed Lewym nikogo kto nie zaliczylby dobrego sezonu rok temu i kto induwydialnie nie byl swietny, wiec niestety ale zeby napisac w stylu pewnego propagandowego portalu: "histeryczna reakcja uzytkonikow Dieroten.pl na 8 miejsce Lewego"
Kozacka forme to lewy od Miesiace pokazuje, wczensiej bylo pisanie ze jest slaby i nie wygrywa meczow, teraz placz ze "tylko" 8 miejsce na swiecie.... (i tu sie w pelni zgadzam z @DonJupp4ever , bycie w top to malo???)
03.12.2019 20:11
@Kimas a dziwisz sie? spojrzmy na lige Hiszpanska, Francuska, Wloska i Amngielska:
w kazdej z tych lig jest wiecej niz 1 zespol ktory moze sobie pozwolic na Mourinho czy zawodnika za 50+mln. A w BL?:) My i frajerzy stulecia (jajecznice), ktorzy jesli chdozi o transfery to slyna ze sprzedazy i sciagania tych ktorym nie udalo sie wielkich klubach. DLaczego BVB nie wypozyczyla Jamesa czy Coutinho? jaka inna druzyna z Bl moglaby na dzis powaznie myslec o polfinale czy chocby cwiercfinale LM? (kiedys bylo to mozliwe)
03.12.2019 09:13
chłopie (bo już nie chłopau) Ty się za podataqy i naukę podań najpierw weś bo chociaż nie ma w Tobie arogancji którą miał Costa to umiejętnościami jesteś daleko za nim
03.12.2019 09:12
@FanGraczyBayern wg Coutinho był zbudowany Liverpool i nie przez przypadek Klopp go nie zastapil. On swietnie wygladal na tle drewnianego i slabszego niz dzis Liverpoolu, ale nie sprawdzil sie zupelnioe na wysokim poziomie - wiec pytanie czy jest do czego wracac
01.12.2019 19:50
@FanGraczyBayern smutno mi ze nie pamietasz ktory to uzytkownik:PPP (to a propos Lucasa "Włóczni" Hernandeza)
ktoś może opisać jak zagrał Havertz? niestety usnąłem a powtórek nie lubię oglądać :(
01.12.2019 12:46
Niestety usnąłem i przegapiłem ale rozumiem że Flick juuż nie jest Juppem? a miał mieć dożytowni kojntrakt przecież po rozwaleniu lelaków do 0 (BVB też lelaki)
jak Kovac ogrywakl bvb to było "zweryfikuje nas mocny przeciwnik" - czy te same osonby, które tydzień temu stawiały pomnik Flickowi a zwalniały Kovaca po 28 żenujacych akcjach Comana, będa zwalniać dziś Hansiego za tę kompromitacje?
30.11.2019 20:27
@DieRoten Nie dla niektórych tylko dla Brazzo i amatora Neppe.
30.11.2019 17:57
Flick gra niżej niż Kovac ale ogólnie Mr Lucas ”Wlocznia” Hernandez nie wyglada dobrze wobec naszych potrzeb :/ jak na gościa za 80mln (podobnie jak ban Dijk) to wręcz żenująco...
30.11.2019 17:56
Bardzo fajny vhlopak, wyglada lepiej niz Alaba na boku, jesli bedziemy grac wysoko to Alaba bylby perfekcyjnym dla nas srodkowym obronca, moze sprawdzilby sie w roli 6? Davies jets odwazny,p ewny siebie, ma dobra technike - oczywiscie brakuje mu oglady i ustawienia sie ale mozna nadrobic na trenigu. Szkoda ze ma tylko jedna noge ale to nie jest deal breaker. Tu trzeba oddac Brazzo ze sciagnal wielki talent
30.11.2019 15:36
@FanGraczyBayern po tych 3 ostr`eżeniach z powo nerwów też sobie zrobiłem podsumowanie z jakimi teoriami się sprzeczałem i lista była komiczna - od razu mi zeszło ciśnienie: wystarczy poczekać :)
przyznam że jestem trochę dumny że dostrzegłem wieli talent w Gnabrym (w którego praktycznie nikt tak nie wierzył i pisano co najwyżej że będzie Poldim)
CO DO MECZ:
Dziś wiele oczów będzie skierowanych na Havertza bo taki piłkarz musi się wykazać przeciwko dobrej drużynie (nie mówią o pociągnięciu Leverkusen do zwycięstwa ale musi się wyróżniać) - ciekawe jak poradzi sobie z Bayernem w gazie i presją
30.11.2019 15:36
"− Bayern pod względem przebiegniętych kilometrów tym sezonie BL jest trzynasty (1,365.9 km)."
a biegają dopiero od 4 :P
30.11.2019 15:36
@DieRoten narazie tez gramy znacznie glebiej niz za Kovaca (czy Carlo) wiec taka 'mentalnosc' przeciwko mocnej druzynie w LM bedzie zbyt defensywna - bo chociaz Gnabry z Lewym maja forme to jednak nie jest to jeszcze zagrozenie na poziomie Robbery
@josh1982 nie traktuj tego jako zaczepki, ale co Ci kaze twierdzic ze Mai jest na tyle dobry by go wprowadzac do 1 skladu? druzyna obecnie musi nabrac pewnosi siebie (nabiera) - to nie czas na ogrywanie kogos kto nie zna poziomu LM, Mai musi (powinien) podarzyc droga Lahma, Alaby czy Feina a nie byc wrzucany na glebaka wode.
Flick ma juz za soba kibicow, ma pilkarzy (przesunal 3 mlodych) i teraz musi wygrac zarzad wynikami - pewnie da Maiowi szanse, ale priorytetem dla Hansiego jest teraz walka o to zeby zostac (bo na bank ma takie ambicje a okazja jest badzmy szczerzy - zyciowa)
28.11.2019 18:56
Znawcy przed których mam 3 ostrzeżenia:
- Peter Hermann na trenera
- kupić Asensio za każde pieniąde zchoćby za 130mln!
- Coman ma potencjał jak Mbappe (i umie podać!)
- Salihamidzic jest super bo trzyma wysokie morale pilkarzy (to bylo zdanie za Kovacs)
- Favre jest świetny i powinien dołączyć do Bayernu nie BVB (Solskjer też świetny)
- sprzedaż Hummelsa (rzekomo przez Kovaca) była ogromnym błędem
- Gnabry to kolejny grajek jakich wiele:))))
trochę medytowałem i się uspokoiłem :D doszło do mnie że czas będzie najlepszą weryfikacją tego o co się sprzeczamy :)
28.11.2019 14:00
@nyy32 Coman sie nie nadaje rowniez do druzyny grajacej z kontry bo w takiej musisz miec goscia ktory pobiegnie i zrobi zagrozenie, a Coman tylko pobiegnie :D
zajechalby moze i obroncow przeciwnika ale przy okazji swoich wlasnych ofensywnych graczy ktorzy do takich rajdow bez wykonczenia by sie podlaczali
27.11.2019 18:03
@Dziki79 tak bo to takie proste :) glowa do gory chlopaku i od razu beda asysty :) no blagam... gosc u nas jest 5 lat i gral tez troche w Juve, wczesniej trenowali go w PSG - on sie nie wychowal w akademii na zadupiu swiata tylko ma nad soba najlepszych specjalistow od mlodzika
gosc ma wiele atutow (w tym operowanie pilka) ale czegos Jan sie nie nauczyl tego Jaś nie będzie umial
ile lat oklamywano sie z Walcottem? byl tez Denilson swego czasu ktory przychodzil do Betisu za 40mln a tez mial jeden zwod ktory w La Liga rozpracowano po 3 meczach,
27.11.2019 18:03
@Filozof wszystko spoko ale ogladasz mecze czy nie? I wolalbys mnie w kontrze przeciwko Liverpoolowi w sytuacji na 2 na 1 Perisica z Lewym czy Comana z Lewym? bierz pod uwage jak my gramy, gdybysmy bardzij bezposrednio to % nie moglyby byc takie dobre - jest cos takiego jak wykonczenie/ostatnie podanie i nikt kto faktycznie oglada mecze w TV a nie livescore + staty nie powie ze Coman to grajek z topu, to ze sie nie rozwija czy dysoponuje jednym zwodem (na oejscie) tez przeciez widac - zatem pytanie co jego obroncy chca udowodnic?
27.11.2019 14:39
@Filozof ale o jakim potencjale Ty mowisz? bo szybkosc to on mial zawsze, drybling? odejscie do lini to nie jest cos na co nabierze sie obronca w polfinale LM. To ze ktos jest mlody i ma wyrozniajace sie cechy nie oznacza ze ma potencjal na cokolwiek - polecam sprawdzic listy top100 wonderkids; z tych zawodnikow moze 1 robi kariere w pilce
oczywiscie ma wiecej dobrych cech typu panowanie nad pilka, trzymanie jej krotko przy nodze, zapewne jest dobrym chlopakiem z wysoka etyka pracy, i chyba ma poukladane w glowie ale NA BOGOW! 5 lat i absolutnie 0 progresu, ZERO!
wiec o jakim talencie mowa? bo slyszalem ze na miare Mbappe ale to jest oczywiscie absurd i wrecz obrazliwy dla Comana zart, gramy z Crvena swietny mecz w ofensywie a on robi 0 (ZERO!!) zagrozenia - i to nie tak ze czepiamy sie go po tym meczu bo tak jest tydzien w tydzien
mamy wiec pilkarza ktory potrafi przemiescic sie po skrzydle z pilka - to tyle; ile razy bylo tak ze druzyna biegla pod pole a pilka leciala tak ze Kimmich ledwo ja gdzies przy lini lapal (lub nawet nie) albo dosrodkowanie zostalo zablokowane przez obronce (i to na poziome sredniaka BL) - nie tak sie nie da
Perisic moze jest wolniejszy, moze nie potrafi tak uciec, ale przede wszystkim potrafi grac w pilke i koledzy moga liczyc na jego podanie a obroncy musa stresowac sie czy cxzasem nie strzeli lub nie wygra pojedynku glowkowego - wszedl wczoraj i pyknal (bo takiemu przeciwnikowi sie "pyka") dwie asysty; raczej bez wysilku - cos do czego Coman nawet sie nie zblizyl
27.11.2019 11:09
@Dziki79 35mln + kontrakt na ~130k to nie jest malolactic
tyle kosztowal... Bernardo Silva
no i umowmy sie Coman nie przychodzil do nas jako jakis turbotalent tylko gracz ktory zalczyl lacznie 22 mecze w Juve (2 sezony, no w zasadzie jeden) i... 1 gola i 2 asysty (z czego 14 razy gral w Serie A (488 minut)). To nie sa liczby jakie kreca gracze uznawani w wieku 18-22 lat za wielkie talenty i jak pisalem ze kibice Juve plakali ze smiechu to polecam odgrzebac komentarze na stronach fanowskich zeby sie przekonac na wlasne oczy
PS Douglas Costa poszedl za podobna kase do... Juve (kariery nie zrobil przez charakter z kolei, ale jednak technicznie choc chaotyczny to jednak byl lepszy)
27.11.2019 09:05
@tapczan absoliutnie nikomu zle nie zycze bo ogladam mecze (dzis mimo zapowiedzi ze wybiore Real tez ogladalem) ale tu sie go juz nazywa nowym Juppem, a porownuje nie tyle do Ole ile do sytuacji z Mou gdzie gdy odszedl (jakby nie bylo wielkie nazwisko trenerskie a nie "jakis Kovac") to byl dokladnie ten sam efwekt co u nas - psy spuszczone ze smyczy. Dodatkowo troche komiczne jak niektorzy potrafili za KOvaca czy Carlo pisac w pierwszej polowie sezonu ze zweryfikuje nas 'mocniejszy przeciwnik' a dzis chca stawiac pomnik Flickowi gdzie umowmy sie - z nikim mocnym nie zagralismy.
Kovaca nie obronil sie gra i wspolpraca z druzyna, ale tez nie dostal szansy od wielu kibicow tutaj i tylko to mnie bolalo bo w kibicowaniu chodzi o wspieranie (nie do smierci:)) i odejscia Niko absolutnie nie zaluje - ale jak bardzo niesprawiedliwy byl wtedy (chyba mozna tak powiedziec) hejt, tak i teraz te orgazmy tez sa na wyrost.
Nie widzialem ani jednego (poza moim a wczesniej tego nie uzywalem) 'zweryfikuje nas mocniejszy przeciwnik'.
juz wspominalem ze tu panuje fetysz asystentow (blagania zeby Hermann zastapil Juppa) a to nie jest takie latwe i nawet jesli Flick dojdzie do cwiercfinalu a wyleci z Live/City/Realem po ladniejszej niz rok temu grze to odpowiedz na pytanie czy zatrudniac kogos z duzym nazwiskiem czy stawiac na Flicka wcale nie bedzie oczywista. Chociaz biorac pod uwage ze u nas to pilakrze zwalniaja to moze i pilakrze zatrudnia ;)
A sam przyklad Ole nie jest zly, bo on tez objal zmeczana druzyne trenerem a jego warsztat jest mocno podwazany przez ekspertow w anglii (a juz sa plotki ze i przez pilkarzy) wiec fajnie byloby troche poczekac. Efekt nowej miotly w pilce jest faktem nie anegdotka i byli trenerzy ktorzy jak mocno wchodzili tak hucznie wylatywali (obstawiam ze zaraz Ole na rzecz Poche pewnie)
27.11.2019 09:04
@KingWizard Ania dzis znow ma wolne Kołtón jej nie dopuści :DDD (a tak serio: ten typ jest az nieprofesjonalny z tym przesadnym uwielbieniem Lewego)
26.11.2019 23:21
COman gral tak samo w Juve i ich kibice plakali ze smiechu jak go bralismy za te 35mln. Mial momenty ze dawal nadzieje ale jak to mowia anglosasi lets be real; gosc nie zaliczyl zadnego progresu, oczy w ziemie i ucieczka do boku to wszystko co ma (no dobra; potrafi tez krotko trzymac pilke przy nodze i nad nia dobrze panowac). 0 podania 0 strzalu - ani sie nienadaje na kontry (bo trzeba byc efektywnym) ani do gry na malej przestrzeni
Perisic fajny grajek i potrafi grac w pilke:)
a co do zachwytow nad trenerem, kibicuje Flickowi bo moze byc brakujacym ogniwem, ale czemu Ci sami ludzie ktorzy o Carlo czy KOvacu pisali "zweryfikuje nas mocneijszy rywal w LM" nagle chca brac z nim slub?
Solskjer ma ponizej punktu na mecz (czy cos kolo tego) a po wywaleniu Mourinho gdzie byla podobna atmosfera jak z u nas z Kovacem tez zaliczy swietna serie (moze nie az tak ale akurat od Manu to sklad mamy lepszy a i w premierczips nie gramy)
powtorze: tam polecial Mou nie Kovac (czyli amator jak to niektorzy uwazaja) i byl dokladnie ten sam efekt
anyways: niech Flick pisze romantyczna hitorie ale histeryczne uwielbienie (juz gdzies bylo ze to "Nowy Jupp") na dzis jest przedwczesne
26.11.2019 23:21
oczywiscie dobrze ze Kovaca nie ma bo nie pasowal ale @misza brawo za komentarz
26.11.2019 23:09
@Daro Manu mialo Mourinho a jak zeszlo cisnienie to wygrali 7 meczow z Solsjkerem, ktory pewnie leci.
Niektorych to nie rozumiem, nawet za Carlo bylo "zweryfikuje nas LM' - narazie ogrywamy Crvene pod nowa miotla, serio ludziska: spokojnie
Edytowano : 2019-11-26 23:01:47
oczywiscie KOva nie umial zarzadzac szatnia wiec polecial, ale taktycznie nie wygladalismy zle, natomiast kazdy kto oglada mecze widzi jak biegaja za Flicka (co jest wina trenera tez bo szatnia zarzadzac trzeba umiec)
nie zgadzam sie na obwinianie Kovaca tak jak to robi tu wielu, a juz nagonka i szczucie jakie uprawiano jeszcze przed rozegraniem 1 meczu nie pozwala traktowac tych osob powaznie - jedno to stracic cierpliwosc a drugie zwalac wszystko na trenera podczas gdy wyraznie widac ze teraz po prostu biegaja
pwotorze: to samo bylo w MANUTD a tam na lawce byl MOURINHO a nie Kovac - zaden z nich nie ma slabego warsztatu (jeat cos takiego jak rozmowy kwalifikacyjne do pracy i w poaznych firmach przechodzi sie ich kilka/kilkanascie wraz z szczegolowymi prezentacjami itp - i trenera wybral zarzad)
26.11.2019 22:57
mimo ze Real stracil dwa gole to i jednak posypuje glowe popiolem ws zidana bo wszedl do stajni augiasza i jednak poukladal
ciekawe czy Mou cos wygra?
czy Flick bez waznego meczu moze stac sie nietykalny(jesli nadal bedziemy grac dobrze)?
gdzie pojdzie Poche?
w swiecie trenerow ciekawiej niz pilkarzy :)
Edytowano : 2019-11-26 22:50:41
@jurgen no widzisz nie zrozumiales (chociaz powtorzyles co napisalem:))
26.11.2019 22:50
@mike84 za 44 bramki i 17 asyst?
26.11.2019 22:41
@yasiek za Pepa gral tylko krotkimi podaniami, ale gracz o takiej charakterystyce nie da nam wiele w LM
Edytowano : 2019-11-26 22:34:33
oraz gral wiecej niskich dosrodkowan w pole - ktore latwiej wbic jesli masz zawodnikow w polu karnym - a za Pepa gralismy ekstremalnie wysoko (dlatego tez Muller tak bluyszczal) - ot cala tajemnica
26.11.2019 22:32
@dzojko bez przesady, ile to razy bylo pisane ze "prawdziwym testem" bedzie BVB a jak Kovac rozwalil BVB to pisano ze dopiero LM.
Narazie jest dokladnie to co stalo sie w Manu po odejsciu Mou - czyli zeszlo cisnienie w druzynie i po prostu biegaja, taktycznie gramy bardziej cofniety wiec patrzac z perspektywy LM (i np Live jako przeciwnika) to takie cos nie wyglada lepiej niz za Kovaca.
Solsjker wygral bodajze 7 meczow z rzedu a srednia ma chyba ponizej punktu - takze spokojnie. Choc oczywiscie trzymamy kciuki.
Lewy 4 masakra, tym bardziej to pokazuje jakim wyczynem bylo strzelenie 5 goli Wilkom...
26.11.2019 22:32
ale Coman gra tak od zawsze? jak rok temu po meczu z Gladbach wyliczalem ilosc wrzutek i bronilem Kovaca ze gdyby tam gral pilkarz a nie atleta tyo prawie tez dostalem bana za reagowanie na zaczepki :DDD
ciesze sie ze oczy w koncu szeroko otwarte :D
a tak serio to spoko chlopak, ale niestety juz sie nie naucyz - pytanie kto go wezmie (aka": gdzie jest Walcott?) bo sporo zarabia, pewnie ambicje ma duze, a w takim Hoffe to jednak tez chca goscia co jak juz znajdzie sie pod polem karnym to chociaz podac bedzie umial....
26.11.2019 22:20
A jeszcze dodam: Coman to nie jest tez zawodnik na lawke bo co on da? slabszy przeciwnik raczej sie bedzie bronil wiec szybki gracz bez gry na malej przestrzeni. Z silnym przweciwnikiem tez nie ma po co go wprowadzac; jesli musimy gonic wynik to przeciwnik sie nie bedzie otwieral - a nawet jesli Coman juz jakims cudem nabierze na ten dziecinny zwod klasowego obronce to i tak nie wrzuci ani nie strzeli a okazji 20 miec nie bedzie.
Ponoc Pepe byl za slaby bo nie umie grac na malej przestrzeni - to po co Coman?
Przyjdzie Sane do gry z Gnabrym, Perisic na lawke za Comana ktos z prawdziwym potencjalem
Moze PSG go wezmie zeby zastapic Mbappe:P
26.11.2019 21:42
Coman trenuje wrzutki w Monachium od lat i zanotowal zerowy progres - no ale ponoc jest tak dobry jak Mbappe:) kiedys wrzucilem ze gosc gra na poziomie Hoffenhaim to zostalem zjedzony ale obstawiam ze do konca tego sezonu te same osoby beda blagac zebysmy go sprzedali
to nie jest zawodnik na taki klub - ktos pamieta w ogole jego dobra wrzutke?
26.11.2019 21:42
@AdiFantasti niestety nie mogę Ci wysłac PW ale redakcja coś już wie na ten temat:)
26.11.2019 19:39
@TomiiiFCB ja ogladam 99% naszych meczow live, nawet podczas wyjazdoew sluzbowych :) ale Crvena? cmon! :P chetniej zobacze Mbappe w akcji (ligi francuskiej nie ogladam)
no i oczywiscie zawsze antyreal
26.11.2019 15:38
Goretzka social media skills 10/10 :D
25.11.2019 20:41
@Janson dziwisz się właśnie na zaufani do Thiago i Goretzki poległ Kovać bo po sprzedaży Vidala przez środek mogłaby przeleciec kometa a naszych by nie trafiła bo oddawali tę część boiska bez walki - na rzucenie tam Kimmicha było już za późno bo na koniec już nie było żadnej chemii ani chęci do współpracy
25.11.2019 20:41
@Pir5 jak pisałem że Gnabry ma potencjał na zawodnika klasy światowej to byłem wyśmiewany :) w tym samym czasie pewne osoby kłóciły się o to że Asensio powinien zostać sperowadzony za 130mln
czas na szczescie weryfikuje :)
25.11.2019 09:41
@Bayern022 Ribery nie grał na 10 - Pep wystawiał go jako fałszywą 9 ale Ribery nie nie chciał i nie umiał (przez co nie było miłości choć był szacunek) i po paru próbach Pep z tego pomysłu zrezygniował. Ale Pep uwielbia dyscyplienę taktyczną (słynna zmiana Henryego) a Ribery taki nie jest.
Lahm na 6 był z konieczności i gdyby Kovac miał Lah mato by go tam wystawiał. Lahm potrafił dobrze się ustawiać, czytać grę i zdobywać przestrzeń (patrz: Kante). Fakt że wtedy mieliśmy jeszcze Xabiego pokazuje jak ważne jest zdominowanie środka pola (czego tchórz Goretzka i człowiek od posiadania Thiago nie potrafią (strach pomyśleć ile rajdów przez tyczki zrobiłby nam dziś Saul). Pep ostatecznie zmierzał do grania dwoma 8.
Havertz nie jest 'dominatorem' a Coutinho to już w ogóle dlatego odejdzie (+ nie umie grać na skrzydle i nie potrafi się skoncentrować). Nam był potrzebny Veratti (co widział Carlo ale dostał Tolisso) albo Keita (był za drogi - może słusznie? choć uważam że u nas by się spełniał o odnalazł) a nawet Kovać który w desperacji chciał Rocę ale też nie dostał:D
PS mówiono że się nie znam gdy nie zgadzałem się z pewnym użytkownikiem o Favre (pisał epopeje o tym jaki to świetny trener) oraz gdy twierdziłem że Ole to nie jest dobry trener - bardzo bym chciał żeby ludzie którzy przy okazji tamtych dyskusji nawoływali do przyznania się do niewiedzy przyznali się chociaż do błędu ;)
24.11.2019 18:29
troche nieuczociwe ze gdy Kovac wygrywal mowiono ze potrzebny jest rpawdziwy test, i nawet gry wygral 5-0 z Dortmundem mowiono ze to nie jego zasluga
jestesmy po paru meczac h ze slabymi ruzynami, spokojnie, efekt nowet miotly dzialal nie raz, narazie mocno cofnal obrone co nie nastraja optymizmem przed graniem z kims mocniejszym - choc oczywiscie glebiej gralismy za Juppa no ale Jupp mial Robbery ktore rozrywalo obrone niczym La Bestia Negra :). Czy Gnabry z Lewym by wystarczyli na obrone i pressing Liverpoolu czy City?
24.11.2019 18:28
@Bayern022 ale czy na pewno Alaba kiedykolwiek byl peszy? on dobrze wygladal tylko przy Riberym ale tez NIGDy nie zaliczyl 10 punktow w kanadyjce - w obronie jest ok, ma zmysl taktyczny i mu nie odcina pradu jak Javiemu, ale wrzucac czy wejsc w pole karne (robil to Franck) to nigdy nie potrafil
24.11.2019 14:25
zarty zartami ale Kovac do BVB pewnie by pasowal bardziej niz do nas :)
23.11.2019 18:29
swoja droga Hummels pokazuje ze ani z niego lider ani dobry defensor, dodatkowo bykl u nas zgnilyl jajem w szatni i wszyscy ktorzy uwazali ze jego sprzedaz to blad powinni posypac glowe popioelm, a uzytownik ktory w dodatku twierdzil ze to Kovac go sprzedal (co nie jest prawda) powinien Niko wyslac kartke z przeprosinami i podziekowaniami;p
23.11.2019 18:28
efekt nowej miotly dziala, trzeba tez przyznac ze Flick wyraznie jest zainspirowany Juppem, ciekawe jak dlugo bedziei m sie chcialo biegac? moze Hansi jednak daje to czego im wlasnie brakowalo? z Kovacem czy Carlo jednak druzyna nie zlapala chemii - czyzby to byl skladnik X?
oczywiscie to 3 mecz wiec nie ma co sie podniecac, Ole Gunnaj Solsjker tez wygrywal na poczatku :D
23.11.2019 16:02
Hasan woli Fruchtla ;D
22.11.2019 15:07
ale czemu nie wypożyczyli? wszyscy w zarządzie powinni pamiętać przykład Rensinga 9ktoś pamięta? najwyraźniej hasan nie:/) którego również nie chciano wypożyczy wierząc że lepiej rozwinie się w akademii
21.11.2019 18:15
Lewy spokojnie ma jeszcze 3 lata na top poziomie - mamy dziure w środku i braki na skrzydłach oraz zaraz trzeba kupić bramkarza - Lewy będzie liderem projektu (późno bo późno) i z takim poziomem profesjonalizmu nie zawiedzie (chociaż niektórzy sprzedaliby go dla Wagnera:P)
21.11.2019 09:15
@Silesi podziękowano Juppowi dla Pepa więc raczej nie będzie problemu z podziękowaniem asystentowi dla Pochettinho/Tuchela
21.11.2019 09:15
uwazam ze ten Haag nie jesten trenerem na miare Bayernu (w przeciwienstwie do np Conte) ale jest lepszym wyborem niz Poche, ktory zrobil dobra robote ale zupelnie nie jest propfilem jakiego potrzebujemy - widxialbym go w Lipsku, Sevilli, moze Milanie gdzie potrzebna jest praca u podstaw ale nie w top klubie gdzie mozna zatrudnic trenerow i potrzebny jest bardziej ktos w styliu Zidana niz Poch Budowniczy
Edytowano : 2019-11-19 22:44:56
bo Poche rozwinal siwetnie druzyne ale NIGDY przez te lata nie wykazal sie w kwestii rozwiazan taktycznych, reakcji na boisku czy oczywiscie wielkich mecach w ktorych totki po prostu nie graly (poza sila rozpedu z zeszlegho roku)
fakt ze po szczytowym sezonie zanotowal tak mocny zjazd powinno go przekreslic
ten Haag to wiekszwe ryzyko ale i wieksza nagroda
19.11.2019 22:43
dacie prosze link do bramki Lewego?
19.11.2019 22:32
@Pir5 zgadzam sie ale do tej pory pokazal ze nie jest graczem na wielki klub bo robi dziure w srodkiu pola czy tam gdzie powinien dominowac, uderzenie z dystansu i instynkt ktory ma to DODATEK dla pomocnika, z podstawowych zadan zas wywiazuje sie bardzo srednio
19.11.2019 22:27
@Pir5 nie potrafi trzymac pozycji, nie potrafi odebrac pilki, kiepsko sie ustawia w ataku i jedyne co potrafi to stac pod kolem karnym i ma instynlt do strzelaia bramek, to jest pilkarz ktory robi dziury co wykorzysta powazny przeciwnik a lelakom to sobie moze strzelac i hattricki
19.11.2019 22:19
@Panczo Sandro Wagner jest lepszy, jak to napisal kiedys znany uzytkownik "z nim na boisku druzyna wyglada lepiej"
:DD
19.11.2019 22:14
no cóż internet wszystko przyjmie, potem malo kto pamieta jak bardzo idiotyczne sa takie twierdzenia :) no ale to ja jestem idiota i nie znam sie na pilce :D
raz tylko zdarzylo sie ze ktos twierdzil ze Sule jest wolny - po pokazaniu statsow sie zreflektowal, natomoast zenujacejest to jak duzo ludzi chce na trenera Hermanna, @GuteSpiele natomoast przechodzi wszystko bo o ile Android bo nie ma ani wiedzy ani rozumu ani pojecia o tym co pisze a niestety ma bardzo duzo arogancji i czasu (zeby pisac),
dla zdrowia psychi9cznego wszystkich pozostalych poqwinien dostac po prostu bana (nawet jesli nikogo bezposrednio nie obraza)
19.11.2019 21:57
@polactworobak nop wiesz, taki @DonJupp4ever krzyczal ze nie mam pojecia o pilce a Marco Asensio jest jak najbardziej warty 130mln i nalezy zrobic wszystko zeby go pozyskac
pol roku pozniej mozna smialo napisac:
Marco who?
:DDD
@FanGraczyBayern ja proponuj petycje do redakcji o zbanowanie tego typa, jak Android 3 jak Android 1 zniuknal a Android 2 sie uspokoil to od razu zrobilo sie ZNACZNIE lepiej na stronie
nie wiem po co nam 20-30 prowokujacych idiotycznych komentarzy na dzien
19.11.2019 21:51
@polactworobak na tej stronie niestety jest fwtysz asystentow, ze wspomne o glosnym nawolywaniu ze Peteer Hermann jets idealnym nastepca Juppa :DDD (to byl absurd roku)
Edytowano : 2019-11-19 21:47:51
tak samo jak masturnbowanie sie do Hansa Flicka, goscia ktory byl asystentem(!) selekcjonera kadry narodowej (czyli nawet nie w klubie) i ma juz 50+ lat
i to mowia Ci sami ludzie dla ktorych Kovac (ktory cieszy sie mimo wszystko bardzo dobra reputacja wsrod dzialaczy (czyli bezposrednich przelozonych) byl za slaby :D
19.11.2019 21:46
@GuteSpiele po zabl;okowaniu tego trolla i tego co chlopaki piszecie "rozmawiajac" z nim widze ze to najlepsza decyzja ever bo faktycznie walenie grochem o sciane :D
pytanie: czy on to robi dla beki czy na serio taki jest? bo jesli to drugie to chetnie zrzuce sie dla niego na bilet na wycieczke na slonce
19.11.2019 21:42
Poche mnie w ogole nie jara jako trener, mimo ze byli pod forma to Kovac go zniszczyl rowniez taktycznie - to bylby dobry trner do Burussi; mala presja, mozliwosc pracy z pilkarzami nad ich powolnym rozwojem u nas tylko charyzmatyczny (jupp) albo charyzmatyczny taktyk (Conte/Pep) ew taktyk (Tuchel)
19.11.2019 21:20
@zielo151 moze Neuer nier zaliczyl zadnej wielkiej parafy ale pisanie ze byl cieniem samego siebie to mocna przesada, wielokrotnie chocby dzieki przyjeciu pokazal ze daje wiecej niz bramkarze w top10 formy
19.11.2019 21:16
@dzojko mam niski poziom tolerancji na (taki poziom) glupoty co niestety czasem widac, ale tego ze Coman ma potencjal niczym Mbappe oraz ze nie slucha nauczycieli tylko kolegow z lawki nie zapomne nigdy < 333
19.11.2019 21:14
@dzojko dzieki bogom ukrylem te dyrdymaly i teraz widze tylko zolty avatar ktory kojarzy sie jednakj z opcja dortmundzka :P moze to ichni troll?
ale wyobrazam sobie co moze pisac gosc ktory uwaza ze Coman na talent jak Mbappe i ze Hasan jest swietnym dyrektorem sportowym :DDD
az sie zastanowie zy nie odblokowac, w koncu to takie ciekawe zo ustalila kapitula w szkolnej lawce intelektualnych rebeliantow :P
19.11.2019 21:04
dziwny zbieg okoliczni z wizyta naszego managementu w Anglii
19.11.2019 21:03
@FanGraczyBayern i moze Hasan z Neppe byli jednak po co innego niz Sane w UK :)
mialoby sens, Falk podawal ae chodzilo o Sane a jak yko Falk cos powie nalezy te opcje wykluczyc :P
19.11.2019 20:49
@FanGraczyBayern jets takie przyslowie "nie dotykaj gowna bo bedzie smierdzialo":D blagam nie oytaj DonJuppa o Pepa ;DDD 4 lata wystarcza:P
19.11.2019 20:43
Pep wróć
19.11.2019 20:22
wow Neppe odkryl 21 latka :D
19.11.2019 20:12
moze Neppe pojechal na korepetycje do jakiegos powaznego czlowieka od scoutingu? :P
18.11.2019 14:50
@FanGraczyBayern oferowalismy mu ponocv 170-200k na tydzien + koszulke z numerem dziesiec wiec patrzac po tranferze Goretzki opewnie z 10mo nza podpis, takze zadne za darmo :P
18.11.2019 00:17
@TomiiiFCB szkoda to bylo Deislera a francuskiego Walcotta nie ma powodu zalowal tylko dlatego ze zrobiono z niego na sile nastepce Robbery
17.11.2019 23:40
@misza nie wiem kto pisal ze jest bogiem, sugerujesz ze ja cos zmyslam samemu zmyslac - mam nadzieje ze rozumiesz zew rozmowa w takich warunkach jest z Toba utrudniona?
tak samo jak pisanie ze Coman "wykręcił super liczby" (to cytat) czyli (odpowiednioo bramki asysty) 3+4 i 6+5 (oba sezony po 21 spotkan bo reszta to kontuzje) jak na pilkarza ktory ma pelna swobode taktyczna to ekhem "super liczby" to musze Cie zmartwic ale nie jest to nawet snardardy Eintrachtu Frankfurt (ze odniose sie do slynnego okrzyku Jamesa w strone Kovacva)
i ja tez bym chcial odbyc (znow cytat) 'po wazna rozmowe" ale jesli wg Ciebie Coman "kreci super liczby" oraz naprawde musisz nie ogladac meczow zeby udawac ze nie wali w trybynu jak tylko uda mu sie jeden zwod ktorym posluguje sie od 4 lat to serio taka (powazna rozmowa) nie jest mozliwa
Edytowano : 2019-11-17 23:08:36
@Fan jesli byl Neppe to najprawdopodonjiej nie chodzi o Sane tylko kogos innego niz Sane bo Neppe jest pozal-sie-boze szefem skautingu a nie osoba odpowiedzialna za negocjacje, moze kogos ogladali? sodzac po zainteresowaniu Odoi wyglada na to ze pozyskalismh info o talentach w UK
Edytowano : 2019-11-17 23:13:13
@seco - ni9e nalezy tez zapominac ze jako 17 latek nie slucha innych tylko ma swoje zdanie ktore najwyrazniej nie znajac przyslowia o tym ze milczenie jest zlotem uwielbia wielokrotnie wyrazac :DDDD (a później , a my pozniej w 20 komentarzach na dzień musimy czytac co wymyslila Kapituła ze Szkolnej Ławki :DDDD
17.11.2019 23:01
@GuteSpiele jak zwykle napisales litery ale nie napisales niczego co ma sens, zapraszam na listne zablokowanych :)
Edytowano : 2019-11-17 21:46:48
PS i ni9e, nie kazdy, tylko Ty i DonJupp (co potwierdza wiele innych osob ale Wy nadal zyjecie w sweicie gdzie to co piszecie ma sens:D)
17.11.2019 21:45
@GuteSpiele blagam :) jesli jesli przy stole rekoma a ktos mowi Ci zeby uzyc widelca (analogia do uzywania mozgu przy pisaniu) to zwracajacy uwage nie jest chamem ani jak to probujesz zakpic "wczechwiedacym" tylko zqwyczajnym kulturalnym gosciem przy stole, Gy natomiast żresz łapami, mlaskac i plujac na prawo i lewo gadajac z otwarta gębą (patrzL liczba komentarzy, przy czym nikt nikt nigdy na terj stronie nie znajdzie madrego 'komcia' twojego autorstwa).
Poniewaz to jest internet - i kazdy "może" - to usiadles przy stole, niczym cham i prostak; mowisz duzo i bez sensu ale mowisz, a im qwiecej mowisz tym madrzajeszy uwazam sam siebie - mimo ze stare polskie madrosci i przyslowia wiele mowia o tym ile mowic wypada i nalezy ;)
17.11.2019 21:33
nie mam problemow z kultura o czym moga swiadczyc spotaknia z atache fs kultury, ostatnio np Brazylii, a kliniczne zdefiumiowanie poziomu Twoich komentarzy odbywa sie w jak najbardziej zdrowejdla reszty atmosfewrze
Edytowano : 2019-11-17 21:25:46
@,misza, blagam, CVoman igdy nie byl "bogiem" ni w Juve (gdie kibice starej damy mieli niezla beke za kupilismy go za ponad (lacznie) 30mln) ani u nas(, takze nie zmyslaj
Edytowano : 2019-11-17 21:28:48
@misza a Ty widziales mecze Comana? pilka albo w obronce albo w kosmos, to jak to nazwac? bo js ogladam bundeslige i malo ktory pilkarz kopie "bylejak" na poziomie Comana
17.11.2019 21:24
@GuteSpiele Twoj komentarz jest na poziomie debila i pisze to w rozumieniu klinicznym nie abstrakcyjnym (do adminow: prosze spojrzec chocby do wiki po roznice), poniewaz nikt na z poziomiem IQ powyzej (kliczna jednostka) debila nie ma prawa przy zdrowych zmyslach stwierdzic w odniesieniu do pracy Pepa iz ten (cytat): "(zniszczyl) - inaczej tego co Guardiola zrobił z Bayernem Heynckesa nazwać nie można"
Edytowano : 2019-11-17 21:20:30
dodam ze "debil" to stan uposledzenia w astopniu lekkim, prywatnie mam zdecydowanie gorsze zdanie
@GuteSpiele a co swiadczy o tym ogromnym potencjale tak z ciekawosci? to ze potrafi szybko biegac? i ze rozwija sie od 4 lat? :kappa:
17.11.2019 19:03
@misza ale Ty ogladasz mecze czy patrzysz na livescore jak niektorzy uzytkownicy tutaj (nawet sie przyznaja:)) Walcott tez 'mial liczby', jakies bo jakies tak samo jak Coman ale mial - nie wierze ze mozna ogladac gre Comana i uwazac ze gosc sie nadaje do tego klubu to jest po prostu niemozliwe
17.11.2019 18:42
@misza nie, Coman to bartdzo sympaty zny clzowiek, zycze mu jak najlepiej, zrobi kariere w klubie typu Hoffenhaim czy Everton, ale w tkaim Bayernie nie da niczego - na podstawe jest duzo za slaby, na wejscia z lawki rowniez bo jak napisalem nie da niczego w porownaniu do takiego chocby Perisica, ktory wynitny nie jest ale porafi wiecej niz zagranie 'na odejscie', dla samego pilkarza tez bedzie lepiej jesli znajdzie swoje miejsce gdzies bo inaczej skonczy jak Walcott - w Londynie oklamywano sie latami ze to dobry grajek a dzis nikt o nim nie pamieta
@DonJupp4ever nie wiem o co Ci chodzi chlopie, wiele razy mowilem Ci zebys przestal palic azbest, jakie bzdury wypisuje? ze Coman nie da dobrej zmiany jesli trzeba gonic wynik z mocnym przeciwnikiem czy ze od 4 lat nie poprawil sie w elemencie technicznym (podanie,. wykonczenie)? no slucham, ktore z tych twierdzen jest 'bzdurne'?
posmiewiskiem byles przez 4 lata piszac fanatycznie (i codziennie) o tym jak "Guardiola ZNISZCZYL Bayern"
17.11.2019 17:55
powodem jest to ze od 4 lat nie potrafi kopnac pilki na poziomie profesjlnalnego pilkarza ale Ty twierdzisz ze ma potencjal jak Mbappe takze skwituje to tylko: xD
17.11.2019 16:10
Coman to nie jest gracz na lawke bo co on moze zrobic po wejsciu? Wiatr? czyli rezerwowy na wygrane mecze bo wchodzac w meczu z takim Live czy Atleti zakladajac ze musimy gonic wynik co moze zrobic Coman? solidny obronca nie da mu uciec, zreszta przy cofnietej obronie gosc nie istnieje - a nawet jakby sie urwal to pila w kosmos wiec po co taki gracz? do scigania sie z zawownikami Gladbach? :)
Taki Perisic jak wchodzi to moze postraszyc bo ma i wzrost oraz potrafi GRAC W PILKE; tj strzelic czy podac.
tyko ciezko uwierzych w Pep chcialby takiego jezdzca bez glowy wiec moze zaslona dymna
17.11.2019 14:08
po co Guardioli ktory nie potrafi ani podac ani strzelic? :D
17.11.2019 13:37
@DonJupp4ever nie osmieszaj sie juz prosze wiecej, juz od czasow Twojego pisania o tym ze Guardiola "zniszczyl Bayern" co pisales przez 5 lat zostales uznany za naczelnego wariata i pajaca a dalej jestes na tyle beszczelny zeby cos zarzucac innym :D nikt Cie nie bierze na powaznie, ja tez nie zamierzam
17.11.2019 00:21
jesli Coman pojdzie z wycena 30-40mln (lub wiecej) to bedzie sukces batdzo na tak!
16.11.2019 21:17
@DonJupp4ever przeczytaj jeszcze 3 razy to moze zrozumiesz
16.11.2019 20:06
Cou to byla zaslona dymna a teraz zarzadowi pewnie szkoda jego pensji nawet, gosc za taka kase powinien wchodzic do zespolu i z marszu odmieniac gre a dostal mase szans i nie pokazal absolutnie niczego poza dobra technika z ktorej absolutnie nic nie wynika
Havertz za 100mln to duze ryzyko ale wyglada na madrego chlopaka
16.11.2019 17:37
należy? nic mu sie nie nalezy jeszcze
16.11.2019 17:27
Uli to człowiek Bayern, ale hańbą był jego powrórt po wyjściu z więzienia. Heiner jest idealną osobą do prowadzenia tak dużej firmy jak Bayern,. Adidas jest znacznie większy więc możemy się cieszyć. Dobrze że Karl będzie nad tym wszystkim nadal czuwał
Edytowano : 2019-11-16 16:14:26
Hainer*
16.11.2019 16:08
łomatko... (chociaż wypowiedzi takiej nie ma)
natomiast " Dziś po prostu odpuszczam." gośc jest pilkarzem na poziomie max Hoffenhaim za to sprinterem pewnie by mogl zostac olimpijskim
Edytowano : 2019-11-16 15:14:38
@Marien - jakby on jeszcze glowe podnosil to nie wiem czy by w ogole w pilke trafil :)
16.11.2019 15:14
serdeczna prosba o kontakt kogos z redakcji na prv
16.11.2019 14:43
tutaj dla niektorych Rode i Rudy byliu okazami walecznosci bo duao biegali wiec nic dziwnego ze Kimmich jest obiektem nocnych wytryskow - tez glupio bviega i zbiera kartki, a ze w3ywtarczy mafrzej przeciwno niemu grac to nigdy juz nie zalicxzy 10+ asyst
13.11.2019 02:16
@predator majacv 17 lat nie mialem partcia na pisanie 2000 glupiuch komentarzy zeby ktos mnie przeczytal :) szczerze moewiac mysle ze moge sie pochwalic bo w wieku lat 17 reprezrntowalem Polske na miedzynarodowych turnierach FIFY oraz bylem redaktorem zaroewno w onet.pl, valhalla.pl i pisalem sporadycznie dla pism drukowanych m.in. CD-Action :)
Edytowano : 2019-11-13 00:03:34
@sopariev, nie chozi o to ze jest mlody, tylko ze ma w sobie 0 pokory i jest attention freak czyli im wiecej napisze tym lepiej sie czuje - i plecie 3 po 3
jebany Sommer :D "fingertip save" haha cos pieknego! mysle ze bez goal line to bylby gol a tak mamy cudowna obrone
Edytowano : 2019-12-07 16:01:38
1 raz widze w tym sezonie charakter druzyny - przycisneli nas ale odzyskujemy kontrole, milo sie na to patrzy
07.12.2019 16:01
trzeba oddac Gladbach ze pressing pierwsza klasa, poczuli krew a nasi obsrali zbroje - nie chce najezdzac na Flicka ale w takiej sytuacji powinien dokonac jakies malej korekty ustawienia i stworzyc wiecej opcji w srodku
07.12.2019 15:53
oh jaky to weszlo przy slupku :D "śliczny" gol by tobyl, komentatorzy (ogladam zawsze na FS1 tam sa najlepsi :)) az mlaskaja z zachwytu
07.12.2019 15:46
Daviues to ma jaja :D przywalili mu to oddal :D
mlodych sie czesto fauluje zeby przestraszyc (Vidal czy Sneijder potrafili sie zajac takimi cwaniakami) w meczu a ten chlopak nie dal sobie wejsc na glowe
nie jesem za brutalna gra ale brawo Dumo Hasana!:D
07.12.2019 15:45
masakra, jak dla mnie czerwona
07.12.2019 15:37
@vaterland widzę ze jest nowy standard - wygrana ze średniakiem to teraz „wielki test” podczas gdy za Guardioli i Kovaca było „musimy zaczekać na druga polowe sezonu i mecze w LM” (mecze grupowe nie były wielkimi testami:D)
07.12.2019 13:46
@Bayern022 ale skad pomysl zeby slowo duet traktowac tak doslownie? duetami okresla sie przeciez managerow i asystenta, Mou + Faria kiedys, Jupp + Hermann, Ole/Ferguson + Phelan. Sa trenerzy ktorzy maja asystenta przez prawie cala kariere i pracuja w duecie ale to ma semantycznej wagi "rownych wspolpracownikow'. Inni trenerzy pracuja z wieloma na przestrzeni lat (np Pep)
A tutaj nagle potraktowano jakbysmy mieli miec co-head coachow - zakladam ze winny jest temu fetysz asystentow:P
Edytowano : 2019-12-05 20:26:29
nie ma semantycznej wagi*
05.12.2019 20:25
@FanGraczyBayern eszystko zależy od postawy w LM bo PSG wymieni trenera z którego jest zadowolony nawet jeśli nie dowiezie. Zobacz na City - Dominowali a teraz już się nowi ze Guardiola może odejść do Juve/Bayernu (zdementowane ale temu takie plotki bylyby wysmiane)
Nie traktujcie slowa „duet” zbyt dosłownie przecież wcześniej tez się mówiło o”duecie” Jupp i Hermann czy Ole i Phelan.
05.12.2019 11:47
@FanGraczyBayern ale jednak trzyma wszystko za morde duzo lepiej niz Unai czy wczesniej nawet Carlo (z ktorym nie przedluzono kontraktu) + moje info bezposrednio. klubu: sa z niego bardzo zadowoleni bo wiele wnosi na wszystkich szczeblach i wymaga duzo od zawodni + ma absolutnie topowy warsztat trenerski
owszem brakuje mu sukcesow ale jest bardzo ceniony przez klub z wieloma problami wewnetrznymi (wczesniej), wobec faktu ze jego spiecia w BVB wynikaly z ambicji nic dziwnego ze Rummenige tak go ceni
04.12.2019 22:30
@FanGraczyBayern Erik ten Hag lpesyz od goscia ktory od wielu sezonow pracuje na wysokim poziomie? z calym szacunkiem ale Erik to poziom Kovaca tyle ze preferuje ofensywny styl (byl juz taki jeden, nazywal sie Bosz). Do Tuchela to on moze mowic prosze Pana i dzwonic o korepetycje
04.12.2019 20:55
@Bayern022 niestety ale nie masz racji; w przypadku van Dijka krytykowano sposob w jaki Liverpool probowal zalatwic interesy - co ostatecznie skonczylo sie publicznymi przeprosinami, odwolaniem staran i zaplaceniem ~20mln rok pozniej. Man Utd, City i Chelsea byly gotowe zaplacic te same jak nie wieksze pieniadze za niego, ale Virgil chcial tylko do Liverpoolu.
04.12.2019 20:54
Bayern bardoz chce Tuchela bo widzi w nim typ Pepa - trenera z bzikiem na punkcie taktyki. Flick byłby świetnym uzupełnieniem ma lepszą rękę do ludzi. Pisałem do redakcji tip ws Tuchela ale teraz wychodzi coraz więcej plotek więc mogę mówić: w PSG wszyscy wiedzą że Tuchel ma ofertę z Bayernu (kogoś to widzi skoro Rummenige tak go lubi?), ale tam też są z niego zadowoleni. To akurat mówi więcej o nim niż nawet wyniki.
Przyznam jednak że mnie też Tuchel nigdy nie przekonywał, chociaż bardziej niż Poche. Duet z Flickiem mógłby jednak zadziałać dobrze (jeśli go Tuchel nie wywali bo ma zamordystyczne zapędy). Przyznam że jestem ciekawy co pokaże Flick do końca roku i byłoby piękną romantyczną historią gdyby wygrał coś więcej niż BL w dobrym stylu i zsotał.
Jeśli chodzi o trenerów: i w Bayernie i PSG niemal powszechnie wiadomo że Bayern chce Tuchela. Pisałem redakcji już jakiś czas temu po wizywicie w Paryżu w listopadzie. Te plotki nie są bez powodu + pojawiają się takie o Caerlo w PSG, więc nie wykluczyłbym że jesteśmy już dogadani - stąd tak silny nacisk w komunikacji o Flicku na "do końca sezonu"
04.12.2019 18:22
@Bayern022 ale za wyczyny druzynowe jest wlasnie puchar mistrzostw swiata a nie zlota pilka ktora slusznie dostaje taki Ronaldo grajacy w portugalii czy wlasnie messi ktory od lat robi po 60 punktow w kanadyjce i bezsprzecznie ma najlepsza technike na swiecie
Lewy jest zajebsity ale nie robmy z niego boga bo w ostatnich meczach pokazal lepsza technike, sorry ale Aguero, Sterling de Bryune, Neymar mimo kontuzji czy Dijk, Salah i Mane oraz Alisson to wszyscy gracze podobnej klasy.
Na tle 9-tek Lewy sie oczywiscie wybija na dzis ale tez nie robmy z niego boga na miare Messiego czy Ronaldo bo jesli spojrzec na top 20 to niemozna jednak powiedziec ze Lewy gra od pozostalych w innej lidze. Jest Ronaldo i Messi oraz pozostalych 18;-)
nie badzcie borkami :D
04.12.2019 09:23
18. Antoine Griezmann (Francja/Atletico/Barcelona)
16. Sergio Aguero (Argentyna/Manchester City)
15. Matthijs de Ligt (Holandia/Ajax /Juventus)
14. Kevin De Bruyne (Belgia/Manchester City)
13. Eden Hazard (Belgia/Chelsea/Real)
12. Raheem Sterling (Anglia/Manchester City)
czy to zawodnicy ktorzy w zestawieniu 1 do 1 a gorsi od Lewego? no wlasnie...
nie widze na liscie przed Lewym nikogo kto nie zaliczylby dobrego sezonu rok temu i kto induwydialnie nie byl swietny, wiec niestety ale zeby napisac w stylu pewnego propagandowego portalu: "histeryczna reakcja uzytkonikow Dieroten.pl na 8 miejsce Lewego"
Kozacka forme to lewy od Miesiace pokazuje, wczensiej bylo pisanie ze jest slaby i nie wygrywa meczow, teraz placz ze "tylko" 8 miejsce na swiecie.... (i tu sie w pelni zgadzam z @DonJupp4ever , bycie w top to malo???)
03.12.2019 20:11
@Kimas a dziwisz sie? spojrzmy na lige Hiszpanska, Francuska, Wloska i Amngielska:
w kazdej z tych lig jest wiecej niz 1 zespol ktory moze sobie pozwolic na Mourinho czy zawodnika za 50+mln. A w BL?:) My i frajerzy stulecia (jajecznice), ktorzy jesli chdozi o transfery to slyna ze sprzedazy i sciagania tych ktorym nie udalo sie wielkich klubach. DLaczego BVB nie wypozyczyla Jamesa czy Coutinho? jaka inna druzyna z Bl moglaby na dzis powaznie myslec o polfinale czy chocby cwiercfinale LM? (kiedys bylo to mozliwe)
03.12.2019 09:13
chłopie (bo już nie chłopau) Ty się za podataqy i naukę podań najpierw weś bo chociaż nie ma w Tobie arogancji którą miał Costa to umiejętnościami jesteś daleko za nim
03.12.2019 09:12
@FanGraczyBayern wg Coutinho był zbudowany Liverpool i nie przez przypadek Klopp go nie zastapil. On swietnie wygladal na tle drewnianego i slabszego niz dzis Liverpoolu, ale nie sprawdzil sie zupelnioe na wysokim poziomie - wiec pytanie czy jest do czego wracac
01.12.2019 19:50
@FanGraczyBayern smutno mi ze nie pamietasz ktory to uzytkownik:PPP (to a propos Lucasa "Włóczni" Hernandeza)
ktoś może opisać jak zagrał Havertz? niestety usnąłem a powtórek nie lubię oglądać :(
01.12.2019 12:46
Niestety usnąłem i przegapiłem ale rozumiem że Flick juuż nie jest Juppem? a miał mieć dożytowni kojntrakt przecież po rozwaleniu lelaków do 0 (BVB też lelaki)
jak Kovac ogrywakl bvb to było "zweryfikuje nas mocny przeciwnik" - czy te same osonby, które tydzień temu stawiały pomnik Flickowi a zwalniały Kovaca po 28 żenujacych akcjach Comana, będa zwalniać dziś Hansiego za tę kompromitacje?
30.11.2019 20:27
@DieRoten Nie dla niektórych tylko dla Brazzo i amatora Neppe.
30.11.2019 17:57
Flick gra niżej niż Kovac ale ogólnie Mr Lucas ”Wlocznia” Hernandez nie wyglada dobrze wobec naszych potrzeb :/ jak na gościa za 80mln (podobnie jak ban Dijk) to wręcz żenująco...
30.11.2019 17:56
Bardzo fajny vhlopak, wyglada lepiej niz Alaba na boku, jesli bedziemy grac wysoko to Alaba bylby perfekcyjnym dla nas srodkowym obronca, moze sprawdzilby sie w roli 6? Davies jets odwazny,p ewny siebie, ma dobra technike - oczywiscie brakuje mu oglady i ustawienia sie ale mozna nadrobic na trenigu. Szkoda ze ma tylko jedna noge ale to nie jest deal breaker. Tu trzeba oddac Brazzo ze sciagnal wielki talent
30.11.2019 15:36
@FanGraczyBayern po tych 3 ostr`eżeniach z powo nerwów też sobie zrobiłem podsumowanie z jakimi teoriami się sprzeczałem i lista była komiczna - od razu mi zeszło ciśnienie: wystarczy poczekać :)
przyznam że jestem trochę dumny że dostrzegłem wieli talent w Gnabrym (w którego praktycznie nikt tak nie wierzył i pisano co najwyżej że będzie Poldim)
CO DO MECZ:
Dziś wiele oczów będzie skierowanych na Havertza bo taki piłkarz musi się wykazać przeciwko dobrej drużynie (nie mówią o pociągnięciu Leverkusen do zwycięstwa ale musi się wyróżniać) - ciekawe jak poradzi sobie z Bayernem w gazie i presją
30.11.2019 15:36
"− Bayern pod względem przebiegniętych kilometrów tym sezonie BL jest trzynasty (1,365.9 km)."
a biegają dopiero od 4 :P
30.11.2019 15:36
@DieRoten narazie tez gramy znacznie glebiej niz za Kovaca (czy Carlo) wiec taka 'mentalnosc' przeciwko mocnej druzynie w LM bedzie zbyt defensywna - bo chociaz Gnabry z Lewym maja forme to jednak nie jest to jeszcze zagrozenie na poziomie Robbery
@josh1982 nie traktuj tego jako zaczepki, ale co Ci kaze twierdzic ze Mai jest na tyle dobry by go wprowadzac do 1 skladu? druzyna obecnie musi nabrac pewnosi siebie (nabiera) - to nie czas na ogrywanie kogos kto nie zna poziomu LM, Mai musi (powinien) podarzyc droga Lahma, Alaby czy Feina a nie byc wrzucany na glebaka wode.
Flick ma juz za soba kibicow, ma pilkarzy (przesunal 3 mlodych) i teraz musi wygrac zarzad wynikami - pewnie da Maiowi szanse, ale priorytetem dla Hansiego jest teraz walka o to zeby zostac (bo na bank ma takie ambicje a okazja jest badzmy szczerzy - zyciowa)
28.11.2019 18:56
Znawcy przed których mam 3 ostrzeżenia:
- Peter Hermann na trenera
- kupić Asensio za każde pieniąde zchoćby za 130mln!
- Coman ma potencjał jak Mbappe (i umie podać!)
- Salihamidzic jest super bo trzyma wysokie morale pilkarzy (to bylo zdanie za Kovacs)
- Favre jest świetny i powinien dołączyć do Bayernu nie BVB (Solskjer też świetny)
- sprzedaż Hummelsa (rzekomo przez Kovaca) była ogromnym błędem
- Gnabry to kolejny grajek jakich wiele:))))
trochę medytowałem i się uspokoiłem :D doszło do mnie że czas będzie najlepszą weryfikacją tego o co się sprzeczamy :)
28.11.2019 14:00
@nyy32 Coman sie nie nadaje rowniez do druzyny grajacej z kontry bo w takiej musisz miec goscia ktory pobiegnie i zrobi zagrozenie, a Coman tylko pobiegnie :D
zajechalby moze i obroncow przeciwnika ale przy okazji swoich wlasnych ofensywnych graczy ktorzy do takich rajdow bez wykonczenia by sie podlaczali
27.11.2019 18:03
@Dziki79 tak bo to takie proste :) glowa do gory chlopaku i od razu beda asysty :) no blagam... gosc u nas jest 5 lat i gral tez troche w Juve, wczesniej trenowali go w PSG - on sie nie wychowal w akademii na zadupiu swiata tylko ma nad soba najlepszych specjalistow od mlodzika
gosc ma wiele atutow (w tym operowanie pilka) ale czegos Jan sie nie nauczyl tego Jaś nie będzie umial
ile lat oklamywano sie z Walcottem? byl tez Denilson swego czasu ktory przychodzil do Betisu za 40mln a tez mial jeden zwod ktory w La Liga rozpracowano po 3 meczach,
27.11.2019 18:03
@Filozof wszystko spoko ale ogladasz mecze czy nie? I wolalbys mnie w kontrze przeciwko Liverpoolowi w sytuacji na 2 na 1 Perisica z Lewym czy Comana z Lewym? bierz pod uwage jak my gramy, gdybysmy bardzij bezposrednio to % nie moglyby byc takie dobre - jest cos takiego jak wykonczenie/ostatnie podanie i nikt kto faktycznie oglada mecze w TV a nie livescore + staty nie powie ze Coman to grajek z topu, to ze sie nie rozwija czy dysoponuje jednym zwodem (na oejscie) tez przeciez widac - zatem pytanie co jego obroncy chca udowodnic?
27.11.2019 14:39
@Filozof ale o jakim potencjale Ty mowisz? bo szybkosc to on mial zawsze, drybling? odejscie do lini to nie jest cos na co nabierze sie obronca w polfinale LM. To ze ktos jest mlody i ma wyrozniajace sie cechy nie oznacza ze ma potencjal na cokolwiek - polecam sprawdzic listy top100 wonderkids; z tych zawodnikow moze 1 robi kariere w pilce
oczywiscie ma wiecej dobrych cech typu panowanie nad pilka, trzymanie jej krotko przy nodze, zapewne jest dobrym chlopakiem z wysoka etyka pracy, i chyba ma poukladane w glowie ale NA BOGOW! 5 lat i absolutnie 0 progresu, ZERO!
wiec o jakim talencie mowa? bo slyszalem ze na miare Mbappe ale to jest oczywiscie absurd i wrecz obrazliwy dla Comana zart, gramy z Crvena swietny mecz w ofensywie a on robi 0 (ZERO!!) zagrozenia - i to nie tak ze czepiamy sie go po tym meczu bo tak jest tydzien w tydzien
mamy wiec pilkarza ktory potrafi przemiescic sie po skrzydle z pilka - to tyle; ile razy bylo tak ze druzyna biegla pod pole a pilka leciala tak ze Kimmich ledwo ja gdzies przy lini lapal (lub nawet nie) albo dosrodkowanie zostalo zablokowane przez obronce (i to na poziome sredniaka BL) - nie tak sie nie da
Perisic moze jest wolniejszy, moze nie potrafi tak uciec, ale przede wszystkim potrafi grac w pilke i koledzy moga liczyc na jego podanie a obroncy musa stresowac sie czy cxzasem nie strzeli lub nie wygra pojedynku glowkowego - wszedl wczoraj i pyknal (bo takiemu przeciwnikowi sie "pyka") dwie asysty; raczej bez wysilku - cos do czego Coman nawet sie nie zblizyl
27.11.2019 11:09
@Dziki79 35mln + kontrakt na ~130k to nie jest malolactic
tyle kosztowal... Bernardo Silva
no i umowmy sie Coman nie przychodzil do nas jako jakis turbotalent tylko gracz ktory zalczyl lacznie 22 mecze w Juve (2 sezony, no w zasadzie jeden) i... 1 gola i 2 asysty (z czego 14 razy gral w Serie A (488 minut)). To nie sa liczby jakie kreca gracze uznawani w wieku 18-22 lat za wielkie talenty i jak pisalem ze kibice Juve plakali ze smiechu to polecam odgrzebac komentarze na stronach fanowskich zeby sie przekonac na wlasne oczy
PS Douglas Costa poszedl za podobna kase do... Juve (kariery nie zrobil przez charakter z kolei, ale jednak technicznie choc chaotyczny to jednak byl lepszy)
27.11.2019 09:05
@tapczan absoliutnie nikomu zle nie zycze bo ogladam mecze (dzis mimo zapowiedzi ze wybiore Real tez ogladalem) ale tu sie go juz nazywa nowym Juppem, a porownuje nie tyle do Ole ile do sytuacji z Mou gdzie gdy odszedl (jakby nie bylo wielkie nazwisko trenerskie a nie "jakis Kovac") to byl dokladnie ten sam efwekt co u nas - psy spuszczone ze smyczy. Dodatkowo troche komiczne jak niektorzy potrafili za KOvaca czy Carlo pisac w pierwszej polowie sezonu ze zweryfikuje nas 'mocniejszy przeciwnik' a dzis chca stawiac pomnik Flickowi gdzie umowmy sie - z nikim mocnym nie zagralismy.
Kovaca nie obronil sie gra i wspolpraca z druzyna, ale tez nie dostal szansy od wielu kibicow tutaj i tylko to mnie bolalo bo w kibicowaniu chodzi o wspieranie (nie do smierci:)) i odejscia Niko absolutnie nie zaluje - ale jak bardzo niesprawiedliwy byl wtedy (chyba mozna tak powiedziec) hejt, tak i teraz te orgazmy tez sa na wyrost.
Nie widzialem ani jednego (poza moim a wczesniej tego nie uzywalem) 'zweryfikuje nas mocniejszy przeciwnik'.
juz wspominalem ze tu panuje fetysz asystentow (blagania zeby Hermann zastapil Juppa) a to nie jest takie latwe i nawet jesli Flick dojdzie do cwiercfinalu a wyleci z Live/City/Realem po ladniejszej niz rok temu grze to odpowiedz na pytanie czy zatrudniac kogos z duzym nazwiskiem czy stawiac na Flicka wcale nie bedzie oczywista. Chociaz biorac pod uwage ze u nas to pilakrze zwalniaja to moze i pilakrze zatrudnia ;)
A sam przyklad Ole nie jest zly, bo on tez objal zmeczana druzyne trenerem a jego warsztat jest mocno podwazany przez ekspertow w anglii (a juz sa plotki ze i przez pilkarzy) wiec fajnie byloby troche poczekac. Efekt nowej miotly w pilce jest faktem nie anegdotka i byli trenerzy ktorzy jak mocno wchodzili tak hucznie wylatywali (obstawiam ze zaraz Ole na rzecz Poche pewnie)
27.11.2019 09:04
@KingWizard Ania dzis znow ma wolne Kołtón jej nie dopuści :DDD (a tak serio: ten typ jest az nieprofesjonalny z tym przesadnym uwielbieniem Lewego)
26.11.2019 23:21
COman gral tak samo w Juve i ich kibice plakali ze smiechu jak go bralismy za te 35mln. Mial momenty ze dawal nadzieje ale jak to mowia anglosasi lets be real; gosc nie zaliczyl zadnego progresu, oczy w ziemie i ucieczka do boku to wszystko co ma (no dobra; potrafi tez krotko trzymac pilke przy nodze i nad nia dobrze panowac). 0 podania 0 strzalu - ani sie nienadaje na kontry (bo trzeba byc efektywnym) ani do gry na malej przestrzeni
Perisic fajny grajek i potrafi grac w pilke:)
a co do zachwytow nad trenerem, kibicuje Flickowi bo moze byc brakujacym ogniwem, ale czemu Ci sami ludzie ktorzy o Carlo czy KOvacu pisali "zweryfikuje nas mocneijszy rywal w LM" nagle chca brac z nim slub?
Solskjer ma ponizej punktu na mecz (czy cos kolo tego) a po wywaleniu Mourinho gdzie byla podobna atmosfera jak z u nas z Kovacem tez zaliczy swietna serie (moze nie az tak ale akurat od Manu to sklad mamy lepszy a i w premierczips nie gramy)
powtorze: tam polecial Mou nie Kovac (czyli amator jak to niektorzy uwazaja) i byl dokladnie ten sam efekt
anyways: niech Flick pisze romantyczna hitorie ale histeryczne uwielbienie (juz gdzies bylo ze to "Nowy Jupp") na dzis jest przedwczesne
26.11.2019 23:21
oczywiscie dobrze ze Kovaca nie ma bo nie pasowal ale @misza brawo za komentarz
26.11.2019 23:09
@Daro Manu mialo Mourinho a jak zeszlo cisnienie to wygrali 7 meczow z Solsjkerem, ktory pewnie leci.
Niektorych to nie rozumiem, nawet za Carlo bylo "zweryfikuje nas LM' - narazie ogrywamy Crvene pod nowa miotla, serio ludziska: spokojnie
Edytowano : 2019-11-26 23:01:47
oczywiscie KOva nie umial zarzadzac szatnia wiec polecial, ale taktycznie nie wygladalismy zle, natomiast kazdy kto oglada mecze widzi jak biegaja za Flicka (co jest wina trenera tez bo szatnia zarzadzac trzeba umiec)
nie zgadzam sie na obwinianie Kovaca tak jak to robi tu wielu, a juz nagonka i szczucie jakie uprawiano jeszcze przed rozegraniem 1 meczu nie pozwala traktowac tych osob powaznie - jedno to stracic cierpliwosc a drugie zwalac wszystko na trenera podczas gdy wyraznie widac ze teraz po prostu biegaja
pwotorze: to samo bylo w MANUTD a tam na lawce byl MOURINHO a nie Kovac - zaden z nich nie ma slabego warsztatu (jeat cos takiego jak rozmowy kwalifikacyjne do pracy i w poaznych firmach przechodzi sie ich kilka/kilkanascie wraz z szczegolowymi prezentacjami itp - i trenera wybral zarzad)
26.11.2019 22:57
mimo ze Real stracil dwa gole to i jednak posypuje glowe popiolem ws zidana bo wszedl do stajni augiasza i jednak poukladal
ciekawe czy Mou cos wygra?
czy Flick bez waznego meczu moze stac sie nietykalny(jesli nadal bedziemy grac dobrze)?
gdzie pojdzie Poche?
w swiecie trenerow ciekawiej niz pilkarzy :)
Edytowano : 2019-11-26 22:50:41
@jurgen no widzisz nie zrozumiales (chociaz powtorzyles co napisalem:))
26.11.2019 22:50
@mike84 za 44 bramki i 17 asyst?
26.11.2019 22:41
@yasiek za Pepa gral tylko krotkimi podaniami, ale gracz o takiej charakterystyce nie da nam wiele w LM
Edytowano : 2019-11-26 22:34:33
oraz gral wiecej niskich dosrodkowan w pole - ktore latwiej wbic jesli masz zawodnikow w polu karnym - a za Pepa gralismy ekstremalnie wysoko (dlatego tez Muller tak bluyszczal) - ot cala tajemnica
26.11.2019 22:32
@dzojko bez przesady, ile to razy bylo pisane ze "prawdziwym testem" bedzie BVB a jak Kovac rozwalil BVB to pisano ze dopiero LM.
Narazie jest dokladnie to co stalo sie w Manu po odejsciu Mou - czyli zeszlo cisnienie w druzynie i po prostu biegaja, taktycznie gramy bardziej cofniety wiec patrzac z perspektywy LM (i np Live jako przeciwnika) to takie cos nie wyglada lepiej niz za Kovaca.
Solsjker wygral bodajze 7 meczow z rzedu a srednia ma chyba ponizej punktu - takze spokojnie. Choc oczywiscie trzymamy kciuki.
Lewy 4 masakra, tym bardziej to pokazuje jakim wyczynem bylo strzelenie 5 goli Wilkom...
26.11.2019 22:32
ale Coman gra tak od zawsze? jak rok temu po meczu z Gladbach wyliczalem ilosc wrzutek i bronilem Kovaca ze gdyby tam gral pilkarz a nie atleta tyo prawie tez dostalem bana za reagowanie na zaczepki :DDD
ciesze sie ze oczy w koncu szeroko otwarte :D
a tak serio to spoko chlopak, ale niestety juz sie nie naucyz - pytanie kto go wezmie (aka": gdzie jest Walcott?) bo sporo zarabia, pewnie ambicje ma duze, a w takim Hoffe to jednak tez chca goscia co jak juz znajdzie sie pod polem karnym to chociaz podac bedzie umial....
26.11.2019 22:20
A jeszcze dodam: Coman to nie jest tez zawodnik na lawke bo co on da? slabszy przeciwnik raczej sie bedzie bronil wiec szybki gracz bez gry na malej przestrzeni. Z silnym przweciwnikiem tez nie ma po co go wprowadzac; jesli musimy gonic wynik to przeciwnik sie nie bedzie otwieral - a nawet jesli Coman juz jakims cudem nabierze na ten dziecinny zwod klasowego obronce to i tak nie wrzuci ani nie strzeli a okazji 20 miec nie bedzie.
Ponoc Pepe byl za slaby bo nie umie grac na malej przestrzeni - to po co Coman?
Przyjdzie Sane do gry z Gnabrym, Perisic na lawke za Comana ktos z prawdziwym potencjalem
Moze PSG go wezmie zeby zastapic Mbappe:P
26.11.2019 21:42
Coman trenuje wrzutki w Monachium od lat i zanotowal zerowy progres - no ale ponoc jest tak dobry jak Mbappe:) kiedys wrzucilem ze gosc gra na poziomie Hoffenhaim to zostalem zjedzony ale obstawiam ze do konca tego sezonu te same osoby beda blagac zebysmy go sprzedali
to nie jest zawodnik na taki klub - ktos pamieta w ogole jego dobra wrzutke?
26.11.2019 21:42
@AdiFantasti niestety nie mogę Ci wysłac PW ale redakcja coś już wie na ten temat:)
26.11.2019 19:39
@TomiiiFCB ja ogladam 99% naszych meczow live, nawet podczas wyjazdoew sluzbowych :) ale Crvena? cmon! :P chetniej zobacze Mbappe w akcji (ligi francuskiej nie ogladam)
no i oczywiscie zawsze antyreal
26.11.2019 15:38
Goretzka social media skills 10/10 :D
25.11.2019 20:41
@Janson dziwisz się właśnie na zaufani do Thiago i Goretzki poległ Kovać bo po sprzedaży Vidala przez środek mogłaby przeleciec kometa a naszych by nie trafiła bo oddawali tę część boiska bez walki - na rzucenie tam Kimmicha było już za późno bo na koniec już nie było żadnej chemii ani chęci do współpracy
25.11.2019 20:41
@Pir5 jak pisałem że Gnabry ma potencjał na zawodnika klasy światowej to byłem wyśmiewany :) w tym samym czasie pewne osoby kłóciły się o to że Asensio powinien zostać sperowadzony za 130mln
czas na szczescie weryfikuje :)
25.11.2019 09:41
@Bayern022 Ribery nie grał na 10 - Pep wystawiał go jako fałszywą 9 ale Ribery nie nie chciał i nie umiał (przez co nie było miłości choć był szacunek) i po paru próbach Pep z tego pomysłu zrezygniował. Ale Pep uwielbia dyscyplienę taktyczną (słynna zmiana Henryego) a Ribery taki nie jest.
Lahm na 6 był z konieczności i gdyby Kovac miał Lah mato by go tam wystawiał. Lahm potrafił dobrze się ustawiać, czytać grę i zdobywać przestrzeń (patrz: Kante). Fakt że wtedy mieliśmy jeszcze Xabiego pokazuje jak ważne jest zdominowanie środka pola (czego tchórz Goretzka i człowiek od posiadania Thiago nie potrafią (strach pomyśleć ile rajdów przez tyczki zrobiłby nam dziś Saul). Pep ostatecznie zmierzał do grania dwoma 8.
Havertz nie jest 'dominatorem' a Coutinho to już w ogóle dlatego odejdzie (+ nie umie grać na skrzydle i nie potrafi się skoncentrować). Nam był potrzebny Veratti (co widział Carlo ale dostał Tolisso) albo Keita (był za drogi - może słusznie? choć uważam że u nas by się spełniał o odnalazł) a nawet Kovać który w desperacji chciał Rocę ale też nie dostał:D
PS mówiono że się nie znam gdy nie zgadzałem się z pewnym użytkownikiem o Favre (pisał epopeje o tym jaki to świetny trener) oraz gdy twierdziłem że Ole to nie jest dobry trener - bardzo bym chciał żeby ludzie którzy przy okazji tamtych dyskusji nawoływali do przyznania się do niewiedzy przyznali się chociaż do błędu ;)
24.11.2019 18:29
troche nieuczociwe ze gdy Kovac wygrywal mowiono ze potrzebny jest rpawdziwy test, i nawet gry wygral 5-0 z Dortmundem mowiono ze to nie jego zasluga
jestesmy po paru meczac h ze slabymi ruzynami, spokojnie, efekt nowet miotly dzialal nie raz, narazie mocno cofnal obrone co nie nastraja optymizmem przed graniem z kims mocniejszym - choc oczywiscie glebiej gralismy za Juppa no ale Jupp mial Robbery ktore rozrywalo obrone niczym La Bestia Negra :). Czy Gnabry z Lewym by wystarczyli na obrone i pressing Liverpoolu czy City?
24.11.2019 18:28
@Bayern022 ale czy na pewno Alaba kiedykolwiek byl peszy? on dobrze wygladal tylko przy Riberym ale tez NIGDy nie zaliczyl 10 punktow w kanadyjce - w obronie jest ok, ma zmysl taktyczny i mu nie odcina pradu jak Javiemu, ale wrzucac czy wejsc w pole karne (robil to Franck) to nigdy nie potrafil
24.11.2019 14:25
zarty zartami ale Kovac do BVB pewnie by pasowal bardziej niz do nas :)
23.11.2019 18:29
swoja droga Hummels pokazuje ze ani z niego lider ani dobry defensor, dodatkowo bykl u nas zgnilyl jajem w szatni i wszyscy ktorzy uwazali ze jego sprzedaz to blad powinni posypac glowe popioelm, a uzytownik ktory w dodatku twierdzil ze to Kovac go sprzedal (co nie jest prawda) powinien Niko wyslac kartke z przeprosinami i podziekowaniami;p
23.11.2019 18:28
efekt nowej miotly dziala, trzeba tez przyznac ze Flick wyraznie jest zainspirowany Juppem, ciekawe jak dlugo bedziei m sie chcialo biegac? moze Hansi jednak daje to czego im wlasnie brakowalo? z Kovacem czy Carlo jednak druzyna nie zlapala chemii - czyzby to byl skladnik X?
oczywiscie to 3 mecz wiec nie ma co sie podniecac, Ole Gunnaj Solsjker tez wygrywal na poczatku :D
23.11.2019 16:02
Hasan woli Fruchtla ;D
22.11.2019 15:07
ale czemu nie wypożyczyli? wszyscy w zarządzie powinni pamiętać przykład Rensinga 9ktoś pamięta? najwyraźniej hasan nie:/) którego również nie chciano wypożyczy wierząc że lepiej rozwinie się w akademii
21.11.2019 18:15
Lewy spokojnie ma jeszcze 3 lata na top poziomie - mamy dziure w środku i braki na skrzydłach oraz zaraz trzeba kupić bramkarza - Lewy będzie liderem projektu (późno bo późno) i z takim poziomem profesjonalizmu nie zawiedzie (chociaż niektórzy sprzedaliby go dla Wagnera:P)
21.11.2019 09:15
@Silesi podziękowano Juppowi dla Pepa więc raczej nie będzie problemu z podziękowaniem asystentowi dla Pochettinho/Tuchela
21.11.2019 09:15
uwazam ze ten Haag nie jesten trenerem na miare Bayernu (w przeciwienstwie do np Conte) ale jest lepszym wyborem niz Poche, ktory zrobil dobra robote ale zupelnie nie jest propfilem jakiego potrzebujemy - widxialbym go w Lipsku, Sevilli, moze Milanie gdzie potrzebna jest praca u podstaw ale nie w top klubie gdzie mozna zatrudnic trenerow i potrzebny jest bardziej ktos w styliu Zidana niz Poch Budowniczy
Edytowano : 2019-11-19 22:44:56
bo Poche rozwinal siwetnie druzyne ale NIGDY przez te lata nie wykazal sie w kwestii rozwiazan taktycznych, reakcji na boisku czy oczywiscie wielkich mecach w ktorych totki po prostu nie graly (poza sila rozpedu z zeszlegho roku)
fakt ze po szczytowym sezonie zanotowal tak mocny zjazd powinno go przekreslic
ten Haag to wiekszwe ryzyko ale i wieksza nagroda
19.11.2019 22:43
dacie prosze link do bramki Lewego?
19.11.2019 22:32
@Pir5 zgadzam sie ale do tej pory pokazal ze nie jest graczem na wielki klub bo robi dziure w srodkiu pola czy tam gdzie powinien dominowac, uderzenie z dystansu i instynkt ktory ma to DODATEK dla pomocnika, z podstawowych zadan zas wywiazuje sie bardzo srednio
19.11.2019 22:27
@Pir5 nie potrafi trzymac pozycji, nie potrafi odebrac pilki, kiepsko sie ustawia w ataku i jedyne co potrafi to stac pod kolem karnym i ma instynlt do strzelaia bramek, to jest pilkarz ktory robi dziury co wykorzysta powazny przeciwnik a lelakom to sobie moze strzelac i hattricki
19.11.2019 22:19
@Panczo Sandro Wagner jest lepszy, jak to napisal kiedys znany uzytkownik "z nim na boisku druzyna wyglada lepiej"
:DD
19.11.2019 22:14
no cóż internet wszystko przyjmie, potem malo kto pamieta jak bardzo idiotyczne sa takie twierdzenia :) no ale to ja jestem idiota i nie znam sie na pilce :D
raz tylko zdarzylo sie ze ktos twierdzil ze Sule jest wolny - po pokazaniu statsow sie zreflektowal, natomoast zenujacejest to jak duzo ludzi chce na trenera Hermanna, @GuteSpiele natomoast przechodzi wszystko bo o ile Android bo nie ma ani wiedzy ani rozumu ani pojecia o tym co pisze a niestety ma bardzo duzo arogancji i czasu (zeby pisac),
dla zdrowia psychi9cznego wszystkich pozostalych poqwinien dostac po prostu bana (nawet jesli nikogo bezposrednio nie obraza)
19.11.2019 21:57
@polactworobak nop wiesz, taki @DonJupp4ever krzyczal ze nie mam pojecia o pilce a Marco Asensio jest jak najbardziej warty 130mln i nalezy zrobic wszystko zeby go pozyskac
pol roku pozniej mozna smialo napisac:
Marco who?
:DDD
@FanGraczyBayern ja proponuj petycje do redakcji o zbanowanie tego typa, jak Android 3 jak Android 1 zniuknal a Android 2 sie uspokoil to od razu zrobilo sie ZNACZNIE lepiej na stronie
nie wiem po co nam 20-30 prowokujacych idiotycznych komentarzy na dzien
19.11.2019 21:51
@polactworobak na tej stronie niestety jest fwtysz asystentow, ze wspomne o glosnym nawolywaniu ze Peteer Hermann jets idealnym nastepca Juppa :DDD (to byl absurd roku)
Edytowano : 2019-11-19 21:47:51
tak samo jak masturnbowanie sie do Hansa Flicka, goscia ktory byl asystentem(!) selekcjonera kadry narodowej (czyli nawet nie w klubie) i ma juz 50+ lat
i to mowia Ci sami ludzie dla ktorych Kovac (ktory cieszy sie mimo wszystko bardzo dobra reputacja wsrod dzialaczy (czyli bezposrednich przelozonych) byl za slaby :D
19.11.2019 21:46
@GuteSpiele po zabl;okowaniu tego trolla i tego co chlopaki piszecie "rozmawiajac" z nim widze ze to najlepsza decyzja ever bo faktycznie walenie grochem o sciane :D
pytanie: czy on to robi dla beki czy na serio taki jest? bo jesli to drugie to chetnie zrzuce sie dla niego na bilet na wycieczke na slonce
19.11.2019 21:42
Poche mnie w ogole nie jara jako trener, mimo ze byli pod forma to Kovac go zniszczyl rowniez taktycznie - to bylby dobry trner do Burussi; mala presja, mozliwosc pracy z pilkarzami nad ich powolnym rozwojem u nas tylko charyzmatyczny (jupp) albo charyzmatyczny taktyk (Conte/Pep) ew taktyk (Tuchel)
19.11.2019 21:20
@zielo151 moze Neuer nier zaliczyl zadnej wielkiej parafy ale pisanie ze byl cieniem samego siebie to mocna przesada, wielokrotnie chocby dzieki przyjeciu pokazal ze daje wiecej niz bramkarze w top10 formy
19.11.2019 21:16
@dzojko mam niski poziom tolerancji na (taki poziom) glupoty co niestety czasem widac, ale tego ze Coman ma potencjal niczym Mbappe oraz ze nie slucha nauczycieli tylko kolegow z lawki nie zapomne nigdy < 333
19.11.2019 21:14
@dzojko dzieki bogom ukrylem te dyrdymaly i teraz widze tylko zolty avatar ktory kojarzy sie jednakj z opcja dortmundzka :P moze to ichni troll?
ale wyobrazam sobie co moze pisac gosc ktory uwaza ze Coman na talent jak Mbappe i ze Hasan jest swietnym dyrektorem sportowym :DDD
az sie zastanowie zy nie odblokowac, w koncu to takie ciekawe zo ustalila kapitula w szkolnej lawce intelektualnych rebeliantow :P
19.11.2019 21:04
dziwny zbieg okoliczni z wizyta naszego managementu w Anglii
19.11.2019 21:03
@FanGraczyBayern i moze Hasan z Neppe byli jednak po co innego niz Sane w UK :)
mialoby sens, Falk podawal ae chodzilo o Sane a jak yko Falk cos powie nalezy te opcje wykluczyc :P
19.11.2019 20:49
@FanGraczyBayern jets takie przyslowie "nie dotykaj gowna bo bedzie smierdzialo":D blagam nie oytaj DonJuppa o Pepa ;DDD 4 lata wystarcza:P
19.11.2019 20:43
Pep wróć
19.11.2019 20:22
wow Neppe odkryl 21 latka :D
19.11.2019 20:12
moze Neppe pojechal na korepetycje do jakiegos powaznego czlowieka od scoutingu? :P
18.11.2019 14:50
@FanGraczyBayern oferowalismy mu ponocv 170-200k na tydzien + koszulke z numerem dziesiec wiec patrzac po tranferze Goretzki opewnie z 10mo nza podpis, takze zadne za darmo :P
18.11.2019 00:17
@TomiiiFCB szkoda to bylo Deislera a francuskiego Walcotta nie ma powodu zalowal tylko dlatego ze zrobiono z niego na sile nastepce Robbery
17.11.2019 23:40
@misza nie wiem kto pisal ze jest bogiem, sugerujesz ze ja cos zmyslam samemu zmyslac - mam nadzieje ze rozumiesz zew rozmowa w takich warunkach jest z Toba utrudniona?
tak samo jak pisanie ze Coman "wykręcił super liczby" (to cytat) czyli (odpowiednioo bramki asysty) 3+4 i 6+5 (oba sezony po 21 spotkan bo reszta to kontuzje) jak na pilkarza ktory ma pelna swobode taktyczna to ekhem "super liczby" to musze Cie zmartwic ale nie jest to nawet snardardy Eintrachtu Frankfurt (ze odniose sie do slynnego okrzyku Jamesa w strone Kovacva)
i ja tez bym chcial odbyc (znow cytat) 'po wazna rozmowe" ale jesli wg Ciebie Coman "kreci super liczby" oraz naprawde musisz nie ogladac meczow zeby udawac ze nie wali w trybynu jak tylko uda mu sie jeden zwod ktorym posluguje sie od 4 lat to serio taka (powazna rozmowa) nie jest mozliwa
Edytowano : 2019-11-17 23:08:36
@Fan jesli byl Neppe to najprawdopodonjiej nie chodzi o Sane tylko kogos innego niz Sane bo Neppe jest pozal-sie-boze szefem skautingu a nie osoba odpowiedzialna za negocjacje, moze kogos ogladali? sodzac po zainteresowaniu Odoi wyglada na to ze pozyskalismh info o talentach w UK
Edytowano : 2019-11-17 23:13:13
@seco - ni9e nalezy tez zapominac ze jako 17 latek nie slucha innych tylko ma swoje zdanie ktore najwyrazniej nie znajac przyslowia o tym ze milczenie jest zlotem uwielbia wielokrotnie wyrazac :DDDD (a później , a my pozniej w 20 komentarzach na dzień musimy czytac co wymyslila Kapituła ze Szkolnej Ławki :DDDD
17.11.2019 23:01
@GuteSpiele jak zwykle napisales litery ale nie napisales niczego co ma sens, zapraszam na listne zablokowanych :)
Edytowano : 2019-11-17 21:46:48
PS i ni9e, nie kazdy, tylko Ty i DonJupp (co potwierdza wiele innych osob ale Wy nadal zyjecie w sweicie gdzie to co piszecie ma sens:D)
17.11.2019 21:45
@GuteSpiele blagam :) jesli jesli przy stole rekoma a ktos mowi Ci zeby uzyc widelca (analogia do uzywania mozgu przy pisaniu) to zwracajacy uwage nie jest chamem ani jak to probujesz zakpic "wczechwiedacym" tylko zqwyczajnym kulturalnym gosciem przy stole, Gy natomiast żresz łapami, mlaskac i plujac na prawo i lewo gadajac z otwarta gębą (patrzL liczba komentarzy, przy czym nikt nikt nigdy na terj stronie nie znajdzie madrego 'komcia' twojego autorstwa).
Poniewaz to jest internet - i kazdy "może" - to usiadles przy stole, niczym cham i prostak; mowisz duzo i bez sensu ale mowisz, a im qwiecej mowisz tym madrzajeszy uwazam sam siebie - mimo ze stare polskie madrosci i przyslowia wiele mowia o tym ile mowic wypada i nalezy ;)
17.11.2019 21:33
nie mam problemow z kultura o czym moga swiadczyc spotaknia z atache fs kultury, ostatnio np Brazylii, a kliniczne zdefiumiowanie poziomu Twoich komentarzy odbywa sie w jak najbardziej zdrowejdla reszty atmosfewrze
Edytowano : 2019-11-17 21:25:46
@,misza, blagam, CVoman igdy nie byl "bogiem" ni w Juve (gdie kibice starej damy mieli niezla beke za kupilismy go za ponad (lacznie) 30mln) ani u nas(, takze nie zmyslaj
Edytowano : 2019-11-17 21:28:48
@misza a Ty widziales mecze Comana? pilka albo w obronce albo w kosmos, to jak to nazwac? bo js ogladam bundeslige i malo ktory pilkarz kopie "bylejak" na poziomie Comana
17.11.2019 21:24
@GuteSpiele Twoj komentarz jest na poziomie debila i pisze to w rozumieniu klinicznym nie abstrakcyjnym (do adminow: prosze spojrzec chocby do wiki po roznice), poniewaz nikt na z poziomiem IQ powyzej (kliczna jednostka) debila nie ma prawa przy zdrowych zmyslach stwierdzic w odniesieniu do pracy Pepa iz ten (cytat): "(zniszczyl) - inaczej tego co Guardiola zrobił z Bayernem Heynckesa nazwać nie można"
Edytowano : 2019-11-17 21:20:30
dodam ze "debil" to stan uposledzenia w astopniu lekkim, prywatnie mam zdecydowanie gorsze zdanie
(za: https://pl.wikipedia.org/wiki/Niepełnosprawność_intelektualna_w_stopniu_lekkim)
17.11.2019 21:18
@GuteSpiele a co swiadczy o tym ogromnym potencjale tak z ciekawosci? to ze potrafi szybko biegac? i ze rozwija sie od 4 lat? :kappa:
17.11.2019 19:03
@misza ale Ty ogladasz mecze czy patrzysz na livescore jak niektorzy uzytkownicy tutaj (nawet sie przyznaja:)) Walcott tez 'mial liczby', jakies bo jakies tak samo jak Coman ale mial - nie wierze ze mozna ogladac gre Comana i uwazac ze gosc sie nadaje do tego klubu to jest po prostu niemozliwe
17.11.2019 18:42
@misza nie, Coman to bartdzo sympaty zny clzowiek, zycze mu jak najlepiej, zrobi kariere w klubie typu Hoffenhaim czy Everton, ale w tkaim Bayernie nie da niczego - na podstawe jest duzo za slaby, na wejscia z lawki rowniez bo jak napisalem nie da niczego w porownaniu do takiego chocby Perisica, ktory wynitny nie jest ale porafi wiecej niz zagranie 'na odejscie', dla samego pilkarza tez bedzie lepiej jesli znajdzie swoje miejsce gdzies bo inaczej skonczy jak Walcott - w Londynie oklamywano sie latami ze to dobry grajek a dzis nikt o nim nie pamieta
@DonJupp4ever nie wiem o co Ci chodzi chlopie, wiele razy mowilem Ci zebys przestal palic azbest, jakie bzdury wypisuje? ze Coman nie da dobrej zmiany jesli trzeba gonic wynik z mocnym przeciwnikiem czy ze od 4 lat nie poprawil sie w elemencie technicznym (podanie,. wykonczenie)? no slucham, ktore z tych twierdzen jest 'bzdurne'?
posmiewiskiem byles przez 4 lata piszac fanatycznie (i codziennie) o tym jak "Guardiola ZNISZCZYL Bayern"
17.11.2019 17:55
powodem jest to ze od 4 lat nie potrafi kopnac pilki na poziomie profesjlnalnego pilkarza ale Ty twierdzisz ze ma potencjal jak Mbappe takze skwituje to tylko: xD
17.11.2019 16:10
Coman to nie jest gracz na lawke bo co on moze zrobic po wejsciu? Wiatr? czyli rezerwowy na wygrane mecze bo wchodzac w meczu z takim Live czy Atleti zakladajac ze musimy gonic wynik co moze zrobic Coman? solidny obronca nie da mu uciec, zreszta przy cofnietej obronie gosc nie istnieje - a nawet jakby sie urwal to pila w kosmos wiec po co taki gracz? do scigania sie z zawownikami Gladbach? :)
Taki Perisic jak wchodzi to moze postraszyc bo ma i wzrost oraz potrafi GRAC W PILKE; tj strzelic czy podac.
tyko ciezko uwierzych w Pep chcialby takiego jezdzca bez glowy wiec moze zaslona dymna
17.11.2019 14:08
po co Guardioli ktory nie potrafi ani podac ani strzelic? :D
17.11.2019 13:37
@DonJupp4ever nie osmieszaj sie juz prosze wiecej, juz od czasow Twojego pisania o tym ze Guardiola "zniszczyl Bayern" co pisales przez 5 lat zostales uznany za naczelnego wariata i pajaca a dalej jestes na tyle beszczelny zeby cos zarzucac innym :D nikt Cie nie bierze na powaznie, ja tez nie zamierzam
17.11.2019 00:21
jesli Coman pojdzie z wycena 30-40mln (lub wiecej) to bedzie sukces batdzo na tak!
16.11.2019 21:17
@DonJupp4ever przeczytaj jeszcze 3 razy to moze zrozumiesz
16.11.2019 20:06
Cou to byla zaslona dymna a teraz zarzadowi pewnie szkoda jego pensji nawet, gosc za taka kase powinien wchodzic do zespolu i z marszu odmieniac gre a dostal mase szans i nie pokazal absolutnie niczego poza dobra technika z ktorej absolutnie nic nie wynika
Havertz za 100mln to duze ryzyko ale wyglada na madrego chlopaka
16.11.2019 17:37
należy? nic mu sie nie nalezy jeszcze
16.11.2019 17:27
Uli to człowiek Bayern, ale hańbą był jego powrórt po wyjściu z więzienia. Heiner jest idealną osobą do prowadzenia tak dużej firmy jak Bayern,. Adidas jest znacznie większy więc możemy się cieszyć. Dobrze że Karl będzie nad tym wszystkim nadal czuwał
Edytowano : 2019-11-16 16:14:26
Hainer*
16.11.2019 16:08
łomatko... (chociaż wypowiedzi takiej nie ma)
natomiast " Dziś po prostu odpuszczam." gośc jest pilkarzem na poziomie max Hoffenhaim za to sprinterem pewnie by mogl zostac olimpijskim
Edytowano : 2019-11-16 15:14:38
@Marien - jakby on jeszcze glowe podnosil to nie wiem czy by w ogole w pilke trafil :)
16.11.2019 15:14
serdeczna prosba o kontakt kogos z redakcji na prv
16.11.2019 14:43
tutaj dla niektorych Rode i Rudy byliu okazami walecznosci bo duao biegali wiec nic dziwnego ze Kimmich jest obiektem nocnych wytryskow - tez glupio bviega i zbiera kartki, a ze w3ywtarczy mafrzej przeciwno niemu grac to nigdy juz nie zalicxzy 10+ asyst
13.11.2019 02:16
@predator majacv 17 lat nie mialem partcia na pisanie 2000 glupiuch komentarzy zeby ktos mnie przeczytal :) szczerze moewiac mysle ze moge sie pochwalic bo w wieku lat 17 reprezrntowalem Polske na miedzynarodowych turnierach FIFY oraz bylem redaktorem zaroewno w onet.pl, valhalla.pl i pisalem sporadycznie dla pism drukowanych m.in. CD-Action :)
Edytowano : 2019-11-13 00:03:34
@sopariev, nie chozi o to ze jest mlody, tylko ze ma w sobie 0 pokory i jest attention freak czyli im wiecej napisze tym lepiej sie czuje - i plecie 3 po 3
13.11.2019 00:02