DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoven Strona 134

Sterling mial agenta w postaci Pepa ale 50mln bylo z`a duzo heh :) dzis chlopak nie do wyjecia, z Sane bylo to samo co z Pepe - za slaby na ostatnim metrze.

Reschke pojechal po Jesusa ale polegl i ten poszedl do CIty a pewnie tez bysmy mogli przekonac. Reschke to generalnie straszny zawod byl :/

Edytowano : 2019-11-10 19:41:13

brata Pepa (Pere zeby byc dokladnyum, Mane zrteszta chyba tez tylko nie wiem czy juz wtedy)

10.11.2019 19:40

@AdiFantasti Guardiola przede wszystkim chcial Sterlinga, Mane, de Bryune, Stonesa i Laporte, ale nikt nie mogl przyjsc bo Uli wolalby przegrac sezon niz sprowadzic rywala dla Robbery :)

10.11.2019 19:33

Goretzka potrafi przylozyc, Gnabry tez


Coman tez ale eehehehhee :)))

Edytowano : 2019-11-10 17:46:34

ale akcja Live, jak z FIFY :D

Arnold kozak, niesprawiedliwie porownalem Kimmicha do niego bo obaj sa swietni ale Arnold a) lepsze warunki fizyczne, b) potrafi grac w obronie

wizje i walecznosc maja podobna, ale Kimmich by takiej ily nie zagrl bo by sie przewrocil od odtlenienia mozgu

10.11.2019 17:44

@kibicod2007 nie daj sie nabrac propagandzie Hasana i Uliego, Goretzka dostal 20mln za podpis i kontrakt na 8-12 mln czyli kase jaka dostaja gwiazdy w innych klubach

10.11.2019 17:29

tak myslalem ze on sie tam kisi bo jak mial 17 lat to gral pily jak profesor, fajnie jakby nabral troche wiecej masy i zostal nowym Ballackiem :D

10.11.2019 16:40

wlaczylem mecz i akurat Havertz schodzi heh :) ktos powazny oglada leverkusen w tym sezonie? faktycznie Kai obnizyl loty?

10.11.2019 16:14

https://www.youtube.com/watch?v=SyIgO2ccn-E

ah ten niemiecki humor :D

10.11.2019 15:32

sorry panie hoeness ale ni powinienes wracac po wyjsciou z wiezienia i tego oraz Aguero nigdy CI nie wybacze, nie odchodzisz jako legenda ylko lesny dziadek ktory stracil kontakt z rzeczywistoscia i osmieszyl nieraz (atak na media, atak na bernata) klub

i te 4mln za Aguero!!!!

10.11.2019 14:44

@FanGraczyBayern sadze ze mamy wychowanka pod fotrma od 3 lat i chimerycznefgo brazola ktory nie powinien kosztowac wiecej niz 40mln i chociaz obaj sa duzo pod forma to tutaj dyskusje jakby to byl ron aldo vs messi

obaj powinni grzac lawe, no ale nie mamy kim grac wiec...

co do Flicka gosc amatorem nie jest, ale fetyszu asystentow tutaj nigdy nie zrozumiem - juz raz Hermanna sadzano na stolku po Juppie to dopiero byla komedia :D

OGS w manu tez zaliczyl niezla serie gier a teraz robi punkt na mecz takze ekhem :) przypominam ze Kovac spral Borussie 5-0 a Totki 7-2 - to nie z mocnymi przeciwnikami jest problem tylko z motywacja na slabszych i waska i slaba kadra

10.11.2019 14:39

to w Monachiuj zrobiono boga z Thiago a pr`zeciez on. nigdy zadnym bogiem nie byl i nigdy nawet nie wyrosl poza role w ktorej do nas przychodzil, czyli rezerwowego Barcy. poza bramka strzelona w debiucie nie zrobil nigdy niczego wielkiego - no moze zaliczyl pare groznych strat.

Moj dziadek, byly profesjonalny pilkarz, patrzec na goscia i jego podania do tylu nie moze. Kim jest Thiagop? ano thiago to taki pomocnik do krotkiego odgrywania pilki z dobra technika, - czasem mu sie zamarzy isc do przodu i wtedy z reguly jest strata - tymczasem (o zgrozo() jest to obecnie najsz najlepszy pomocnik.

Bez sprawdzania zaryzykuje stwierdzenie ze Havertz rok temu zrobil lepsze liczby niz kiedykolwiek Thiago :) gosc ktory od las ma u nas. swobode w rozgrywaniu pilki....

10.11.2019 14:05

naczelny pajac z bvb.com.pl niejaki DARGOS przewidywal przed meczem uwaga uwaga 3-0 dla BVB :DDDDDDDDDD

dobra beka, dobry meczyk dzis byl i jak zwykle nogi szeroko rozlozone, BVB godnie zastepuje Hamburg :D

Edytowano : 2019-11-10 02:07:08

@predator o jakich ty celnych dosrodkowaniach Comana mowisz? :D chyba sie grzybkow halucygennych najadles bo Coman to zwkly sprinter a nie pilkarz i jemu juz nic nie pomoze

mial 1 (slownie: JEDEN) niezly strzal ale podania i pozostale strzaly to komedia to nie jest ktos z kim mozna powaznie myslec o wygrywaniu bo daje nam ABSOLUTNIE ZERO

10.11.2019 02:03

zolci ze wstydu zawineli strone :D

09.11.2019 21:24

DANKE MATS!!!

09.11.2019 20:12

lalala lalalalalla lalalalalala :DDD od razu lepiej :)

09.11.2019 20:08

aahhahaha


JAJECZNICE JAK ZWYKLE NOGI SZEROKO :DDDDDDDDDDD

hahahaa

09.11.2019 19:40

wtf????? zabrali nam bramke :|

09.11.2019 19:39

0 strzalow xDDD bvb jak zwykle w obsranej zbroi, mam nadzieje ze upokorzymy ich pakujac 4-5 bramek w durgiej polowie :P

09.11.2019 19:25

coman omegalul :DDDD

09.11.2019 19:18

nogi jak zawsze szeroko :DDD mokry sen jednego uzytkownika i mistrz favre jak zwykle przyspawany do stolka z mina dziecka ktore nie wie co sie dzieje xD bedzie beka jak ogra go asystent :D czy uzytkownik wyjdzie z nory? :D

09.11.2019 18:51

@josh1982 po prtostu smiac mi sie chce bo nie powiedzial niczego poza 'trzeba pomyslec przed wyborem' a luzie juz maja mlodziencze mokre sny

08.11.2019 19:13

no no "trzeba myslec przed podjeciem decyzji" - pradziwy geniusz, a Wy jak pelikany na plazy xD

08.11.2019 18:27

odnosnie sily naszej kadry: ilu naszych pilkarzy jest wzmocnieniem np w Juventusie? :)

poza Lewym (31 lat) i Neuerem (33 lata) nie mamy ZADNEGO pilkarza ktory wzmocnilbym Juventus na dzis. Pewnie niejedna druzyna chcialaby Kimmicha czy Sule bo dobrze rokuja ale to tyle.

07.11.2019 22:20

@AdiFantasti a co to znaczy 'znajac nasz zarzad'? bo akurat znajac nasz zarzasd to trener tymczasowy nie bedzie dlugo tolerowany

Edytowano : 2019-11-07 20:30:01

nie Adi tylko FanGraczyBayern

07.11.2019 20:22

@TomiiiFCB a co jedt w tym takiego fantastycznego? cieszysz sie bo lubisz przystojnych 40+ letnich niemcow czy dlatego ze znasz jego osiagniecia trenerskie w doroslej pilce?

oh wait :) jakicxh dokonan?

07.11.2019 20:07

@josh1982 bo tutaj jest dziwny efetysz asystentow i najwieksze braki kremow do masturbacji sa jak tylko pojawia idea ze moze nas poprowadzic Peter Hermann albo Hans Dieter Flick xD

07.11.2019 19:57

@Dziki79 Jupp pokazal jak koncertowo przejebac final na AA w ostatnich minutach i co z tego?

07.11.2019 18:09

@Rufus87 to fajnie ze podoba Ci sie swoja wlasna Tworczosc ale nie kopiuj tego co chwile

07.11.2019 17:43

swoja droga nigdy nie zrozumuialem jak Mourinho mogl byc tlumaczem i jak po tylu latach w anglii jego angielski jest na poziomie kasjerki PKP w Chojnicach :D

Edytowano : 2019-11-07 17:25:51

to tak odnosnie jego nauki niemieckiego :P

07.11.2019 17:20

nie kumam Was, placze przez poltora roku ze Kovac za slaby a chcecie Flicka na trenera japierdole :D

juz jest paru geniuszy co chcialo Hermanna, teraz Flick :D co wy macie z tym waleniem konia do asystentow co?

Wenger zna niemiecki plynnie, ale zadna to opcja bo to nigdy nie byl motywator a kto zna realia pracy w anglii wie ze zaden tez z niego wybitny trener czy taktyk (bo to jest staroszkolny manager klubu a nie head coach)

nam jest potrzebny ktos o profilu Pepa, Tuchela czy Conte - czyli mocny taktycznie head coach

Edytowano : 2019-11-07 17:08:58

i kazdy trener z automatu ma przerabane bo amator Pavard to jest gra z hendicapem jednej bramki, gosc byl autorem haniebnego sezonu VfB a w nagrode dostal (dzieki kontuzji Sule) ma 1 sklad w Bayernie. Zawalil juz spokojnie z 10 bramek w tym sezonie wiec do konca sezonu dobije do 20-30 i hasanowi braknie zielonej farby zeby pomalowac trawe takze ciekawy jestem co sie z nim stanie dalej bo przestanie walic amatorskie bledy to juz nie wierze, to nie jest 18 tylko 23 latek

07.11.2019 17:06

wypalony, arogancki czlowiek bez honoru i szacunku dla innych - powinien miec zakaz wstepu na stadion

07.11.2019 10:24

czekajcie czekajcie, czyli Kovac byl za slaby i nie mial szacunku z powodu braku doswiadczenia ale Flck jest ok? :DDDDDDDD


WTF

06.11.2019 21:34

@Jurgen1982 tylko problem jest taki ze nawet jak mu nie odpisujez to on wali 20 postow :)

@REDAKCJA czy serio jako spolecznosc kibicow ktora chce normalnych dyskusji na poziomie nie mozemy go po prostu zbanowac?

przeciez to jest ten sam case co Android, czy nie bylo lepiej bez niego? 1 uzytkownik mniej a ilu zostanie szczesliwszych

05.11.2019 19:02

@seco555 to jest arogancja glupka a Ty szukasz przyczyn skad ona sie wziela - te moga byc rozne efekt jaki jest kazdy widzi

05.11.2019 18:57

- Branchini to Negocjator Bayernu ("czy wy wiecie czym zajmuje sie nrgocjator?")
- Hasan jest super i dba o morale pilkarzy
- Hasan jest super bo byl przy wszystkich transferach
- Hasan wcale nie polecial do Francji probujac zbic cene Lucasa i ktory to zakup dopial pozniej Branchini (zapewne chodzilo o koniexcznosx zaplaty podatku-0 Hasan wcale nie zignorowal agenta Perisicia kiedy byl w Monachium by potem transfer dopial rowniez Branchini
- Hasan wcale nie osmieszyl sie z Odoiem (za co pozniej przepraszal)
- Hasan byl wspanialomyslny ze zabral ze soba KHR na dopinanie wypozyczenia Countho
- jako dyrektor sportowy na szczescie nie musial zadbac o nastepcow Robbery i cale to szukanie na lapucapu bylo zaplanowane, rewolucja dzieki zamydleniu oczu przez wypozyczenia przelozona na za rok
- wcale nie ma plotek w Niemieckiej prasie o tym jak slaby jest Hasan - dodajmy ze tej samej niemieckiej prasie ktora @GuteSpiele czyta co rano (zapewne z cygarem w reku:D)
- Hasanowi nie starcza do 10, gdyz malo zarabia choc topowy manager na swiecie ma zarobki na poziomie 150-300k a zarobi powyzej 300k roczniw kwalifikuja czlowieka do top1% nalepiej zarabiajacych (Hasan ma 1mln ojro)
- Hasan zapewne tez nie jest odpowiedzialny za demontaz naszego scountingu i obsadzenie na stanowisku glownego skauta pol amatora Neppe
- Hasan zaslynal rowniez slynnym przekonaniem Miraslava Klose do objecia starszych druzyn, zrobil to tak skutecznie ze Klose prawie opuscil Bayern

czepiamy sie bezpodstawnie bo przeciez Hasan ma dbac o morale :D (dlatego siedzi na lawce i opowiada dowcipy)

05.11.2019 18:43

@nyy32 wiesz co przyznaje powinienem byc madrzejszy ale przez tego goscia musialem sobie odpuscic wchodzenie w komentarze bo jedyne czego w zyciu nie potrafie zniesc to skrajny debilizm

05.11.2019 15:30

@GuteSpiele masz racje, to ze ktos ma odmienne zdanie nie zawsze oznacza ze jest glupie, ale ty nie masz nic madrego do napisania a wyklocasz sie o wszystko, nawet glupoty oczywiste

czy ty masz chlopie w sobie jakakolwiek samorefleksje? piszesz co chwile, byle pisac, no juz rece opadaja z bezsilnosci, tylko pod tym newsem juz ze 20 osob Ci napisalo zebys sobie dal spokoj

jak Ty sie w zyciu tak zachowujesz to nie dziwie sie ze masz czas na pisanie 2000 postow w 3 miesiace bo zapewne nikt nie pyta czy sie chces sie spotkac, jestes meczacy irytujacy a do tego zwyczajnie wykazujesz sie glupota i to spora nawet jak na 17 latka

do tego jestes ordynarnie arogancki bo zamiast sie zastanowic nad soba to idziesz w zaparte i nie znasz chyba anwet przyslow polskich w ktorych sporo o tym jak to milczenie jest zlotem a slowa rozwiewaja watpliwosci

05.11.2019 14:43

@GuteSpiele przeczytales newsa ze bayern skorzystal z uslug agenta gdzie nazwano go w ramach skrotu myslowego 'negocjatorem klubowym' i od paru dni myslisz ze jestes Dumbledorem a zwyczajnie robisz z siebie posmiewisko

Branchini jest agentem, nie jestem nawet pracownikiem klubowym, jest zewnetrznym konsultantem, przy transferze pracuje oczywiscie wiecej ludzi niz dyrektor sportowy czy agenci, sa jeszcze przedstawiciele np sponsorow, prawnicy, lekarze

zreszta... nie wiem po co ja z toba w ogole wchodze z. dyskusje? natrzaskalas juz 2000 a nie widzialem jednego NIE-glupiego

05.11.2019 11:23

@GuteSpiele Ty masz serio chorą psychikę, wymyśliłeś stanowisko którego nie ma (kto jest niby tym negocjatorem??) i stosujesz chwyt retoryczny polegający na wyjściu na środek i powiedzeniu że jak to TO WY NIE ROZUMIENIE CZYM SIE ZAJMUJE NEGOCJATOR??

wszystko z doza beszczelnosci ktora sprawi ze pewnie ktos tam nawet sie podrapie po glowie i zastanowi - szkoda tylko ze za doza beszczelnoscia kryje sie STERTA BZDUR


NIE MA W KLUBACH PILKARSKICH STAMOWISKA NEGOCJATGORA skoncz te dyrdymaly

@GuteSpiele dla Ciebie jest stanowisko, Nadwornego Blazna DieRoten i Pierwszego Trolla. Zdecydowanie bardziej prawdziwe niz stanowisko Negocjatora

05.11.2019 09:56

@predator wyjscia na raz zaleza od tego ile dociera CI tlenu do mozgu a nie od ogarniecia bo jest to blad ktorego oducza sie dzieci w szkolce

no i jaka znowu gwiazda ten Lucas niby byl? zaliczyl dobre sezony ale czy byl czolowa postacia defensywy? nope, do tego dalismy za niego kase wysokosci van Dijka w momencie gdy mial zerwane wiezadlo :D paranoja

do tego Pavard ktory jest arogancki i jego 1 mecze gdzie praktycznie CO MECZ oddaje amatorsko bramke i gdybysmyt mieli kogos solidnego to obstawiam ze stracilibysmy ich spokojnie 50% mniej

no ale umie kopnac prosto pilke wiec opewnie bedzie chwalony jak Kimmich ktorego prawa strefa obrony to niemal autoastrada dla przeciwnikow

05.11.2019 00:25

ale problem z nowa defensywa Bayernu jest znany i nie byl nim trener tylko Pavard ktory co mecz daje przeciwnikowi gola amatorskim kryciem, CO MECZ 1-3 100% sytuacje sa dzieki Pavardowi

do teo Lucas "Włócznia" Hernandez i Kimmich który pojecia nie ma o trzymaniu pozycji i ustawianiu w obronie

znizka formy Alaby i katastrofa jest faktem, nawet Sacci by tego nie naprawil

04.11.2019 23:52

@DonJupp4ever szkole uczniakow takich jak Ty i Gute, zeby dyrdymaly o niszczeniu klubu prez Guardiole ani brednie o negocjatorach klubowych sie nie rozprzestrzenialy

04.11.2019 23:24

@FanGraczyBayern u kobiet to sie nazywa 'attention freak' i on ma to samo, otyly nastolatek ze zbyt duza iloscia czasu? nie wiem jak to wytlumaczyc, juz mu na poczatku kariery napisalem jak natrzaskal 90 postow w 1 dzien zeby myslal co pisze

no ale nie mysli i musi pisac, i musi zwracac na siebie uwage, a jak sie skonczylyu tematy to wymysla, Coman lepszy od Mbappe, negocjator klubowy itd

Redakcjo, MY O RESZTKACH ZDROWIA PSYCHICZNEGO BLAGAMY O BANA DLA ANDROIDA2

04.11.2019 22:58

@Danie1 trzeba trollowi oddac co trollerskie i ze chlopak jest niezly w tym co robi

chyba nawet lepszy niz Android

04.11.2019 22:51

@GuteSpiele ale o czym ty za przeproszeniem pieprzysz?! negocjator klubowy?!?!?! od kiedy taka funkcja istnieje w futbolu czy w ogole w sporcie? zatrudnia sie agentow i Bayern korzystal z uslug Branchiniego ale nie ma czegos takiego jak negocjator klubowy, jezus maria, wymyslasz rzeczy o ktorych pierwszy raz w ogole slysze jak dlugo zyje i jak dlugo pracuje rowniez z branza futbolowa :DDDD ty naprawde tak na serio??????

bo teraz juz sam nie wiem czy ty sobie robisz jaja i trollujesz czy masz problemy psychiczne i wierzysz w swoje urojenia o negocjatorach klubowych, pomijam juz teksty ze nikt tu sie nie zna bo WG CIEBIE Coman to material na gwiazde :D

04.11.2019 22:41

@GuteSpiele trollem jest osoba ktorej wszyscy maja dosc a od Twoich dyrdymalow glowa boli, laskawie uswiadamiasz innym kim jest negocjator klubowy?:D jezusmaria i kto nim niby jest w Bayernie? dyrektor sportowy nie bo ten sdba o dobry humor zawodnikow :DDD


droga Redakcjo czy ten. typ moglby dostac jakiegos banana na miesiac dwa?

tu sie niezla zenada zrobila, orzez pol roku szczytem intelektualnym 90% pyskaczy bylo "kovac won" a druga polowa ich wypocin to takie idiotyzmy jak gute

04.11.2019 21:52

@GuteSpiele Ty jestes coraz glupszy

04.11.2019 21:11

swoja droga to Falk w poludnie na twitterze podawal ze Kovacv zostaje :DDDDDD

04.11.2019 14:14

@FanGraczyBayern na ostatniej stronie szmatlawcow sa takie okienka z idiotycznymi historyjkami, az poszukalem: blasty.pl/tag/super-express

idealnie sie nadajesz :) tam tez wiekszosc sie konczy "mielismy niezly ubaw" albo "smiac mi sie z moich wyobrazen"

moze napisz? :)

04.11.2019 00:48

@Elessar jaka taktyka? gra twardo 4-2-3-1 czytelne dla kazdego od lat, jak w meczu Pep przestail Messiego do srodka a Alvesa na prawe skrzydlo to sie biedny Mou calkiem pogubil i nawet potem Ramos mowil ze nie mieli pojecia (z Pepe) co maja robic :)

02.11.2019 22:50

narzekacie na slabe przygotowanie gry w ataku za kovaca a chcecie mou - goscia ktory od zawsze gral to samo czyli kontry :D

02.11.2019 22:42

Pavard regularnie co mecz daje przeciwnikowi minimum 3 sytuacje na gola takze kontynuuje hanirbna forme z VfB :) no ale arogancji mu nie brakowalo zeby mowic ze jest zajebisty :D

02.11.2019 21:39

@Moe zatrudnianie gościa który wsadza innemu trenerowi palce w oko i przekreca jego nazwisko, czy ktory najpierw obraza Ranieriego a potem mowi o nim przyjacielu to bedzie akt zalosnej desperacji

pomijajac juz wypowiedzi Uliego sprzed lat ze ktos taki jak Mou nie moze prowadzic Bayernu

ale niestety obawiam sie ze desperacja bedzie jednak duza a lesne dziadke juz sie totalnie pogubily bo tutaj nie widac zadnego planu juz od dawna

02.11.2019 20:35

Pavard to chyba zeza ma :D skakal pol metra od goscia ktory strzelil bramke xDDD

ten gosc jest tragiczny, w kazdy. meczu wali babole jak amator

02.11.2019 16:50

masakra....

02.11.2019 15:39

slepy to moge byc jedynie od lez ze smiechu

Ty wiesz w ogole czym sie flick zajmuje?:D

01.11.2019 17:38

@MateuszFCB XDDD "Asystent Kovaca powinien zastąpić go do końca sezonu" a kto jest asystentem? tak bez sprqwdzania w google :D nawet nie wiesz czlowieku a myslisz ze jestes na tyle bystry zeby w ogole umiec ocenic prace trnera

kup sobie kolejne czipsy i piwko i odpusc ludziom z IQ nie matoła czytanie takich rzeczy

Edytowano : 2019-11-01 17:14:54

Wagner jest lepsyz niz lewy a Hermann na 1 trenera xDDD

trzeba miec wyobraznie uczestnika burning-mana po kwasie zeby myslec ze to by sie moglo udac :D

wrocilem po miesiacu ale widze ze nic sie nie zmienilo,


teorie rodem z intelektualnego wysypiska smieci

01.11.2019 17:13

marzycie caly czas o LM a zobaczcie gdzie w europie jest Manchester ze swoimu nieudanymi transferami. Maja Podbe i De Gee (akurat nzizka formy) - tak samo jak my Neuera i Lewego. No i jeszcze jest chocia ten Thiago a Gnabry zaskoczyl. Inaczej to blizej nam do nich niz do City, a Mou wyciagnal ich jakos w jednym sezonie natomiast bylo to mocno za uszy

Carlo nie polegl bo jest slabym trenerem tylko Carlo polegl bo mamy skladzie walcottow, herrerow innych geniuszy

ilu to wolalo o 1 miejsce dla Sanchesa ktory ma solidka lawke w Lille? gdzies jest Alaba> Thiago? Goretkza? Real tez pare lat temu kupil gwiazde hiszpanskiej pomocy i defensywnego poimocnika za 40mln - ktos pamieta nazwisko? no wlasnie

25.10.2019 17:24

@DonJupp4ever wypominanie tej jednej sytuacji Boatengowio jest tak samo sensowne jakbym Ci wypominal ze bedac dzieckiem obsrales gacie dlatego bede Cie nazywal obsrancem

jezdzisz po raperze a piszesz ze Demichelis nie byl zly:DDD tymczasem razem z Dante zaliczyli 1-2 dobre sezony a potem grali jak amatorzy. Dante u Guardioli wygladal jak z okregowki - nawet komentatorzy lapali sie za glowe co sie z nimi stalo.

25.10.2019 13:48

@Dziki79 hahaha, dobre dragi, Kimmich graczem klasy swiatowej? dobre sobie, wykrecil mega staty w ofensywie a w defensywie gral (i nadla gra, zrobil 0 progresu na tej pozycji) tak ze Pep dostawal szału

25.10.2019 11:06

przebudowa nie idzie dobrze i szkoda ze malo kto pamietaj jak bylo wmawiane ze Zieler, Tarnat czy Braafhaid i Santa Cruz to beda dobrzy gracze :D

w ostatnich latach to Liverpool, City, Juve przewodzilo w stabilnym rozwoju - a my? totalnie absurdalna strategia na czekanie az wszystkie(???) gwiazdy odejda zebyt je zaczac zastepowac bez pomyslu :D

Edytowano : 2019-10-24 21:42:19

@[UserID=10547]Jurgen1982[/user] jestem ciekawy kto wg Ciebie jets klasowym obronca i dlaczego :)

24.10.2019 21:41

@FanGraczyBayern znowu? spraweial wrazenia ogatnietego czlowieka a spoznia sie na treningi :/

24.10.2019 20:09

@Janson Hummels wolny? kolejny mit, wpisz sobie "not in my house Hummels",
@Jurgen1982 bardzo fajny komentarzi w sumie sie chcialem zgodzic ale nie moge, bo chociaz mamy mistrzow na obronie to jednak zaden z tych zawodnikow to nie jest general ktory trzyma druzyne (przez brak ktorego widac rozpad repry Niemiec) tylko ludzie ktorych pozycje sie kwestionuje (bo sorry ale zwyzka formy Kimmicha to nie bedzie norma - ten gosc po prostu nie jest dobrym obroca i rumakowanie musi sie skonczyc). Wiec kogo my mamy na tej obronie?

Pavard - odpowiedzialny za haniebny sezon spadkowicza
Lucas "Włócznia" Herdnandez który narazie blyszczy wyjsciami na raz i kontuzjami
Kimmich - ktory potrafi podac wrzucic ma charakter ale broni jak amator wiec nie nadaje sie na powaznie by zostac prawym obronca a nie ma warunkow fizycznych zeby zostac pomocnikiem
Sule - gosc ktory narazie zaliczyl dobruy sezon w Hoffe i bardzo solidny w Bayernie ale ani tej formy nie ustabilizowal anie nie wzniosl sie jeszcze na poziom by mowic ze mamy top obronce
Alaba - mimo ze na boisku moze robic co chce uy kazdego trenera nigdy nie przekroczyl 10 punktow w kanadyjskiej i blyszczal jedynie przy Riberym

zaden z tych zawodnikow nie jest topowym obronca - graja w topowym klubie ale zaden z nich nie gra na poziomie Chelliniego czy nawet Laporte/Ramosa nie mowiac o van Dijku. Hummels u nas sorry ale nie wygladal dobrze u nikogo + wyraznie meczyl szartnie wiec jako zgnile jajko musial odejsc

nie u nas aktualnie poza Neuerem i Lewym zawodnika klasy swiatowej czy z topy. Cou nawet to jest gracz ktory strasznie zawiodl i dopiero musi odnalezc forme

a swego czasu graczami klasy swiateowej w startowje jedenastce byli: Ribery, Lahm, Robben, Lewy, Xabi, Vidal, Schweinstaiger.

Nasza pomoc jak Thiago ma zniżkę formy wygląda jak pomoc środka tabeli BL a nie klubu który ma ambicje na LM. Liverpool czy Barca braki kompensuja potwornie agresywnymi trio z przodu

24.10.2019 00:41

@Jurgen1982 policz ilu zawodnikow bylo przed pilka a ile za u Kovaca i Pepa i Carlo. Za Kovaca mamy najlepiej poukladana obrone bo jako zespol przesuwamy sie bardzo dobrze (rowniez w ataku). Indywidualne bledy ida na konto zawodnika nie trenera

23.10.2019 18:40

Tasci na ratunek!

Edytowano : 2019-10-23 18:38:56

wydalismy 80mln na obronce z kontuzja spieszac sie z transferem podczas gdy mielismy Hummelsa i braki na skrzydlach, wywalono 2x wiecej pieniedzy niz kiedykolwiek na gracza ktory broni "na włócznię" a do tego ma problemy z kolanem :D

co ten zarząd...

23.10.2019 18:36

@JazGod I myslisz ze trener pozwolil przed meczem wychodzic na raz Javiemu i Lucasowi co robili notorycznie? czy moze zabronil wchodzic w pojedynki 1 na 1 i grac tylko do tylu Comanowi?

nawet koledzy byli sfustrowani bo w pewnym momencie Thiago porostu przekopal pilke na druga strone i przed kilka minut nie gral z Comanem

20.10.2019 15:26

@JazGod jakby na drugiej flance nie grał sprinter tylko piłkarz to byśmy spokojnie prowadzili grę, jeszcze gdyby w środku był choćby taki Vidal. A tak zachciało się chłopakom robić backflipy i efekty gównianego podejścia było widać - szybko stracona bramka i strzelona na koniec gdy się poddali

trener tu nic nie miał do rzeczy, JUpp miał wiele takich meczów, Pepa się bali dużo bardziej ale też zdarzało się klepanie bez sensu

20.10.2019 15:03

@FanGraczyBayern pisze to od dawna ale wiele osob ma tutaj jego otlarzyk i wg nich jest uwaga najlepszym pawa obronca na swiecie :)

20.10.2019 13:57

@AdiFantasti ale ja ogladalem mecz i wiele razy bnylismy pod ich bramka tylko braklo zwyczajnie brakowalo jakosci, albo podanie bylo niecelne albo coman nie wchodzil w drybling tylko gral do tylu (bo nie mial miejsca zeby uciekac do lini) i dlaczego za wczoraj mam winic trenera?

powtorze: my nie mamy problemu ze stwarzaniem sytuacji czy zdobywaniem miejsca cyz organizacja gry w obronie, problem jest ze Coman nie ma jak to wczoraj mowil komentator "final product", potrafi odejsc, uciec but there is no final product

I to samo w obronie, jesli zobaczysz na organizacje to bardzo rzadkojesli w ogole dajemy sie zlapac z przewage czy chocby 3x2 z reguly bramki tracimy jednak po bledach indywidualnych - a nasza nowa gwiazda za 80mln swoim amatorskim rzucaniem sie sie nie pomaga ;p

sorry ale tak wyglada przebudowa i nie jestesmy na jej koncu tylko nawet nie w srodku - jak wyglada sa przyklady w milanie, chelsea, arsenalu, manutd czy teraz madrycie a zaraz barcelonie. powiedzialbym ze nam idzie bardzo dobrze na tym tle

Kovac to zadaniowiec, przyszedl ulozyc druzyne pod kogos innego pewnie, ew dostac szanse jesli pojdzie dobrze, narazie gramy dobrze - gdyby wczoraj zamiast Comana biegal drugi Gnabry to bysmy pykneli im 3-4 bramki i zamkneli mecz

20.10.2019 13:20

@AdiFantasti ja sir z tamta krytyka Juppa nie zgadzalem, ale tez spojrz jaka kadra byla wtedy jaka teraz - mielismy 4-5 pilkarzy klasy swiatowej w kadrze wiecej niz teraz - a caly czas wymagania sa te same czy na pewno fair?

dlaczego nie ma praktycznie zadnej krytyki zawodnikow i zarzadu? moze jedynie w trakcie meczow jak Coman wali kolejna pile w kosmos, ale nikt nie patrzy na to globalnie - chocby ze nie ma jak zaskoczyc rywala bo glownym zmartwieniem jest latanie dziur.

a jak sie konczy wiara ze daviesy czy comany moga dac wyniki widac po manu i oklamywaniu sie ze Rashford i Martial to gwiazdy. Przypomne ze Anthony pociagnal przez rok manutd a przychodzil tam za gruba kase po czym zgasl, takze i z Gnabrym jeszcze moze byc roznie

20.10.2019 12:24

ludzie no stracilismy gola w pierwszych i ostatnich minutach, to serio jest problem pilkarzy a nie trenera

@AdiFantasti a nie pamietasz jak za Juppa bylo? Kroos byl zly :) te dyskusje sa zalosne bo zawsze dotycza sympatii a prawda jest taka ze przyczyny slabej gry moga byc rozne

taktycznie trudno nam cos zarzucic bo nie ma problemu ze stwarzaniem sytuacji jak bylo p za Klinsmanna gdzie doslownie stalismy 30minut na 3/4 boiska podajac do bokow - problem jest nadal z jakoscia takich pilkarzy jak Coman bo gramy jednym skrzydlem i motywacji - ale problem z takimi meczami mial kazdy trener w wielkim klubie u nas dodatkowo widac ze atmosfera gestnieje przez Tomka i braki kadrowe

Coutinho tez wczoeraj wlaczyl tryb Jamesa a Lucas "Włócznia" Hernandez dorobił się u mnie właśnie tego przezwiska

co ma trener do ostatniej akcji meczu? Muller zagrał jak amator, siedzi na ławie właśnie za to że nie potrafi dokładnie zagrać - dostaje szanse, wychodzi na sytuacje i.... zagrywa jak zawsze.

Uwielbiam gościa ale związek stał się toksyczny i najlepiej byłoby rozstać się już w zimie. Może zdesperowane Manu?

Edytowano : 2019-10-20 12:15:18

swoja droga akurat tym razem Lewy zasluzyl na krytyke za te aroganckie zagrania dzis, myslal pewnie ze Augsburgoiwi to bedzie z automatu strzelal

20.10.2019 12:14

@Kozja to sobie wlacz jakis mecz i zobacz ile razy przeciwnik "idzie na" np kimmicha a ile razy na Sule :D to Ci wszystko powie :)

20.10.2019 12:03

Pavard popełnia masę błędów mniej spektakularnych niż Hummels czy Boa ale równie tragicznych w skutkach więc nie wyjdzie nam to na dobre narazie. Przydałby się prawdziwy lider obrony bo Lucas "Włócznia" Hernandez takowym raczej nie będzie.

Szkoda Sule, bardzo fajnie się rozwijał a teraz w pełnej sprawności będzie na następny sezon. Co prawda piłka nożna to trochę jak jazda na rowerze ale tu nie wystarczy jeździć tu trzeba robić tour de france co sezon

20.10.2019 11:29

to sa chyba jacys psychofani Comana i inni nacjonalisci jak Vaterland ktory Tomka bronil bedzie po grob

a niestety Thiago dzis co gral? Javi ogrywany jak amator, Coman produktownosc 0

przebudowy runda druga, narazie pacjent ma sprawna jedna strone ;)

19.10.2019 17:42

Coman sie nie rozni od takiego od Saint Maximina z Newcastle i dolna polowa pierwszej ligi to jest jego miejsce

19.10.2019 17:21

@vaterland `ty juz niezle odplynales, upokarzajaca zmiana i pilkarz powinien odmowic wejscia - wiekszej niedorzecznosci dawno nie czytalem a ostatnio byla tu cala masa takowych :D

19.10.2019 17:14

mistrzostwo dosrodkowanie

jesu Coman sie Salami ze wstydu

19.10.2019 16:43

ale piekna pileczka oj Gnabry :D

jeden samochod odjechal a Coman stoi na stacji :D

Sane jesli oglada to moze tylko coraz bardziej chciec tu przyjsc :)

19.10.2019 16:41

Thiago pokazal caly swoj geniusz :D proba wrzutki na pale... Coutinho tez gdzies zniknal

Coman powinien sie w takim meczu wykazac bo i przeciwnik slaby i moglby wypasc dobrze na tle teoretycznie lepszych kolegow ale gosc jednak nie ma umiejetnosci nawet na Ausgburg...

19.10.2019 16:18

noi oc kolejne 2 sytuacje wystarcyzloby wiecej koncentracji, masakra, kara za bawwienie sie backflipy

Edytowano : 2019-10-19 16:14:57

a Kimmicha juz nie powinno byc na boisku niestety

19.10.2019 16:13

sorry ale taktycznie dzis zamykamy i tworzymy porzestrzen bardzo dobrze, brakuje koncentracji i pomyslu na osttnim metrze ale obstawiam ze bramka to kwestia czasu

19.10.2019 16:11

ale teraz ladnie sie ustawili 3 z tylu i przejscie do przodu

19.10.2019 16:09

no I gdzie to RObbery? czy ten meczo tworzy niwkrorym oczy? gdzie tam Robbery a gdzie Gnabry i COman...

Edytowano : 2019-10-19 16:07:28

w rhyme meczu tez wyraznie widac czemu Javi nie gra...

19.10.2019 16:07

Martinez I Coman :D obaj jak dzieci zrobioeniu, jednemu jak dziecku pilke zabrali drugiego kiwal jak na urlokiu pilkarz Augsburga

macie odpowiedz czemu Javi nie gra

19.10.2019 15:59

Lewy niech sie nie wyglupia ti bawi w Ronaldsinho tylko strzela

19.10.2019 15:58

bardzo slabo to z SUle wygladalo

19.10.2019 15:41

z handicapem dzis gramy ;p

Edytowano : 2019-10-19 15:33:37

wszyscy sie Pavardem zachwycaja jak gra dobrze ale niestety babole a la Vfb sadzi czesto i takie bramki bedziemy tracic. oby sie rozwinal ale na dzis to sporo pracy jeszcze

19.10.2019 15:32

@FanGraczyBayern sądząc po ilości postów poprzednio dostał szlaban na komputer i telefon :P

Zarząd ma mandat żeby kontynuować rewolucje i wcale bym się nie zdziwił gdyby zapadła decyzja że Muller odchodzi: stąd przeciek do mediów o możliwym odejściu (zaprzeczono ale licho). To byłby kolejny uwolniony duży kontrakt i być może sygnał że psróbujemy kupić Cou i Kaia. Problem tylko taki że żaden nie umie za bardzo na skrzydle więc...

Kovac dostanie wolną rękę na 5-3-2 ? odpuścimy Havertza za 100mln? (myślę że prędzej dogadamy się za tyle z Barcą). Jest przecież jeszcze Goretzka, Tolisso, Cuisance i Thiago. Oprócz tego ostatniego nikt mający większe pojęcie o defensywie. Problem z 6 zostaje (+ potencjalnie niezadowolony Kimmich).

Zobaczymy czy Gnabry utrzyma forme. Jeśli Coman się nie poprawi to nie będzie wymówki i musi przyjść sane lub ktoś topowy na skrzydło. Boa oczywiście do wymiany, poprawił sylwetkę ale lata sobie do ziomków raperów i tak samo robi babole czy starczyło mu ledwie skupienia na miesiąc sezonu. Trzeba pożegnać szczególnie 'że Pavard wypada pok.

Czy w tej portugalii lub francji naprawdę nie ma drugiego Kante albo Patricks Vieiry? (Bruno Ferdnandes zbyt ofensywny)

Edytowano : 2019-10-18 00:54:07

bo też z całą sympatią do Tomka to litości... ile już szans dostał. Marudzicie że siedzi - ale drużyna potrzebuje złapać rytm z Coutinho i widać że mu to służy. Myślicie że będzie rotacja z graczem który zarabia ponad 20mln i ma kosztować 120mln??:D Tomek jest rezerwowym, może wejść na każdą pozycję w ataku (choć oczywiście tracimy wtedy masę dynamiki) więc jest uniwersalny. Oczywiście kontrakt boli, ale może wszyscy zacisną zęby i tak z nami zostanie?

no albo dla dopbra drużyny żegnamy się po sezonie

18.10.2019 00:50

rozbita na strzepy rany rany jaki ten typ jwst zalosny, powiedzial ze Polak nie moze zarabiac wiecej niz Niemiec i nie dal mu obiecanej podwyzki a topowa gwiazde zespolu trzymaj na klauzuli 36mln :D

wstydze sie czasem za Uliego ale kibice BVB to maja naprawde smutne zycie :D

Edytowano : 2019-10-16 18:35:22

to do newsa o Watzke i wypowiedzi o Lewym i Mario

16.10.2019 18:28

droga redakcjoi; czy jest szansa na limit komentarzy np 20 na dzien? przeciez ten @GuteSpiele nas zameczy tymk dyrdymalami

13.10.2019 16:34

@JazGod dlatego u was by sie mogl sprawdzic Conte

13.10.2019 01:34

@salander95 nie sądzę

10.10.2019 23:24

@JazGod odstaw ten azbest :D Kovac rozmawial z Odoi zamiast z Kante

HALO ZIEMIA

08.10.2019 23:29

@GuteSpiele tyle osob juz Ci powiedzialo ze grubo trollujesz i zebys odpuscil te dyrdymaly a Ty dalej swoje

Lewy z najgorsza technika uzytkowa zaraz po Sule! chlop nie umie podac:DDD

co ja pacze...

07.10.2019 21:50

@Sopariev nie mogę się doczekać kiedy wszyscy będą wylewać ciągle pomyje na trenera w imię wyrażania opinii

sorry nie zgadzam się

A w piłce i kibicowaniu chodzi o wspieranie się i wspieranie drużyny w tym trenera
B trener dostał fatalną kadrę w brakiem środka pola i brakiem skrzydeł a jedyny transfer to wypożyczona 10-tka, która powoduje konflikt z Mullerem (co trenerowi pracy nie ułatwia) (nie dostał kluczowej 6 ani Sane)
C gramy zdecydowanie najlepiej jeśli chodzi o organizację defensywy (mimo baboli) od lat i tak samo grał Heynckes - miał tylko Robbery do tego i wyglądało to wtedy właśnie jak w meczy z Totkami
D za przeproszeniem ciągłe napierdalanie na trenera niczego nie zmieni, wcale nie gramy źle a sporo pretensji można mieć też do piłkarzy

07.10.2019 21:11

Ludziska no, Javi jest od lat zapchaj dziurą a Tolisso kosztował 40mln i wiązano z nim wielkie nadzieje wiec nie ma się co dziwić że dostaje szanse. O kontuzji nie ma co gadać, wrócił już w kwietniu czy tam maju nawet. Jest bezmyślny, dziury w środku pola to w dużej mierze jego wina i asysty i bramki tego nie przesłonią bo z lepszymi drużynami mu się to po prostu nie uda.

wszystko jest ok :) u nas nie ma potrzeby naglego ogrywania mlodzikow, jest potrzeba zgrywania podstawy

mlodzicy sa prowadzeni prawidlowo; co jakiś czas zarówno Davies jak i Cuisance dostaje trochę minut - to znaczy że później pracują na treningu i znów dostają trochę... Kovac wcale tak malo nie rotuje

zeby zobaczyc jak wyglada druzyna bez trenera zapraszam na mecz z Man Utd - Newcastle :D

06.10.2019 18:42

jstem ciekawy co Kovac powie na konferencji bo bedzie mial okazje pokazac charakter i zjebac zawodnikow :P

05.10.2019 17:21

Gnabry złapał piłkę i poleciał na środek :DDD

05.10.2019 17:01

i co ten mecz tez na konto trenera czy moze w koncu jednak pilkarzy?

05.10.2019 16:59

ależ powrót Perisica!

Edytowano : 2019-10-05 16:55:36

(Ribery też często gonił pod drugą bramkę)

05.10.2019 16:54

szybkie zmiany Kovaca, tego nie robil nawet Jupp ;)

05.10.2019 16:49