DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Bayern022 Strona 28

finał moze byc city bayern:) albo real atleti .. dopoki piłka w grze to wszystko mozliwe .. na Santiago bernabeu tez pepe moze dostać czerwona.. jakis karny i po zawodach.. ale z każda upływajaca minuta to Atleti jest w finale a nie my.. takze uważam to za normna sprawe . przy korzystym dla nich wyniku w pierwszym meczu to oni maja łatwiej

02.05.2016 20:24

hehe:P serio
ale ja nie widze w tym nic złego:P

02.05.2016 20:07

yvaine25
pamietam jak napisałas przed losowaniem pod ktoryms artykułem ze jak przyjdzie nam grać z zespolem simeone to on zmirzdzy taktycznie guardiole.. mozliwe ze trafilas w 10..:P pamietam ze odpisałem ze jednak Atleti jest gorsze i dostanie:P chyba nie mailem racji :)

atletico bedzie wiedziało jak zagrać na wyjedzie .. a z teogo co pamietam to w ostatnich meczach w LM na allianz Bayern mało kiedy grał na zero z tylu ...

02.05.2016 20:03

no własnie cała strona moze być w szoku.. czyli na ta chwile nasz awans nie jest traktowany jako naturalna kolej rzeczy .. bo tak normalnie atletico powinno dostać 3-0 i jechać na chatę przygnębione .. oldboy torres vs lewy.. itd.. mamy moze wiecej jakosci w składzie..ale nie jesteśmy dobra druzny kiedy przychodzi nam sie mierzyć z prawdziwymi ekipami.. dowodzonymi przez trenerow a nie pierdoly

02.05.2016 19:57

fan graczy
żeby tylko sie nie skończyło dwoma kontrami.. powinien przedewszystkim pomyslec o zatrzymaniu atakow..bo tracimy 1 gola i koniec marzen o finale..

fcb25
ja raczej nie wierze.. bo simeone potrafi odrobić lekcje jako trener.. pokazał zresztą ..ksero ala morata.. jego zespol robi wszystko czego nie lubi Bayern.. atleri vs real .. 1-0 do 94 minuty.. w finale LM.. mysle ze jego chłopcy od tamtej pory sie nauczyli zwycięstwa nie wypusczac z rak .. Bayern potrafi odrobic straty ze sredniakami ..atleti na ta chwile to jest tuz europejski

02.05.2016 19:50

niech idzie do nich Benatia jak chce:P a w druga strone na ławke rezerwowych bym przygarna pera mertesacera:) ma swoje lata ale jako uzupełnienie składu dobra opcja:) lepszy duzo niz tasci ..

02.05.2016 19:32

jeżeli jutro nie wygramy to wszystko naraz złosc smutek itd:P:) ale jeżeli wygramy to ten miesiąc będzie mega dobry:P ładna pogoda szyberdach:P zimne piwoo.. i wyczekiwanie na finały ,męczącego już dla oczu sezonu:)

ja zrozumie jeżeli odpadniemy ...ale po pieknej walce.. jeżeli nam przyjdzie zobaczyć żenade i 0-2 w plecy.. to nie obejrze juz żadnego meczu dopoki ten pan jest trenerem tego klubu.. mamy wszystko co jest potrzebne żeby awansować:P a jak odpasc to z jajami tylko

02.05.2016 19:29

w sumie racja Bayern nie ma rywalizaci na Niemieckich boiskach.. a jak przegrywamy jakis puchar to zwykły przypadek..czy słabsza dyspozycja.. przy optymalnej formie jest jak we Francji z PSG ..moze nie mamy tak miazdzacej przewagi na koncu ..ale sie załoze przyjdzie taki sezon.. gdzie bedzie 25 pkt

02.05.2016 10:30

heat
w pełni sie z toba zgadzam:) własnie o to chodzi my niby gramy ten total fusbal .. ale jeżeli chcemy juz grać jak grała Barca to te podania powinny być dwa razy szybsze.. szybki pressing itd.. a jest dokładnie tak jak napisałes.. nasi licza na boisku na siebie a nie na jakis geniusz taktyczno trenerski.. on moze cos im wpaja w głowe.. ale gra wyglada wolno statycznie .. i jest bardzo mecząca dla oka. sam wiele razy to zauważyłes ogladajac mecz nawet jak wygrywalismy ze to padaka .... i skad to zdziwienie ze kibice Bayernu go nie lubia?

30.04.2016 22:47

hoven
a kogo niby widzisz przed oczami jak słyszysz tiki taka? guardiole czy świetego mikołaja? to tak jak byś mowił ze czerwony nie jest czerwony.. słyszałem ze on gdzies tam napisał ze jego zespoly nie graja tikitaki.. ale też słyszałem jak mowił ze Gotze to najlepszy piłkarz z jakim pracował poczym sadzał go na ławce... to jest kłamca poniekąd...

Rizzitelli
oczywiscie tez to zdzierżę jak odpadniemy z LM.. ale tak słabych przeciwnikow jak w tym roku jeszcze nie było:) i uwazam ze z kims innym na ławce trenereskiej w obecnej sytuacji bysmy byc moze wygrali:) wystarczyło utrzymac forme z jesieni.. co sie nie udało pepowi w ciagu 3 lat..moze to za duzo na jego geniusz

30.04.2016 22:23

Rizzitelli
niech pokaże piłkarskiemu światu ze jego 3 lata pracy z jedna z najlepszych kadr na świecie nie poszły na marne ..bo to atleti wbrew pozorom to nie jest Barca z zeszłego roku ani Real z przed dwóch lat.. teraz nie ma wymowek..kontuzji itd.. chorob vilanowy...

hoven
gra na posiadanie piłki i te podania to jest tiki taka... każdy na świecie wie jak to wyglada .. i jak graja zespoly Guardioli.. i my tak własnie gramy...

30.04.2016 22:15

chociażby dlatego ze przeja najlepszy zespoł na świecie i nas skompromitował:) KMS i superpuchar europy to były wypracowane przez wczesniejszego trenra..bo gdyby nie Jupp to by tam Bayern za jego kadencji nawet nie zagrał.. zrobił swoje wygrał majstra i puchar.. w lidze gdzie Bayern dominuje .. czy nie jest czasami rekordowym mistrzem Niemiec? to pewnie tez dzieki niemu...

hoven
widzielismy jak styl panował wczesniej i jaki teraz.. i na podstawie tego twierdze ze to podroba tiki taki.. nawet fani barcy to wiedza

30.04.2016 22:10

lokus
no nie wiem czy majac w garażu ferrari ...byś je zamieniał np na BMW... bo Henry był najlepszym napastnikiem w Anglii eto w Hiszapnii.. Messi był najlepszym małolatem na świecie.. xavi najlepszym pomocnikiem .. puyol byc moze najlepszym stoperem.. co ty byś tam rzekomo zmieniał?
Rizzitelli
dobra człowieku dla ciebie nawet jak przegramy z Atleti i guardiola nie wygra nic poza mistrzostwem ..w lidze gdzie nie ma zadnej konkurencji i tak bedzie geniuszem wiec o czym to gadać:) spoko to najlepszy trener świata.. niech idzie teraz do Francji wygrać pare razy z psg .. statystyki pewnie bedzie miał coool

30.04.2016 22:02

jaki wstyd a co ten styl nosi niby jakas nazwe? dla mnie to nieudana próba podrobienia stylu Barcy... oni to maja wpojone w głowe od 15 lat.. od sekcji mlodzieżowych po pierwsza 11.. nie majac messiego xaviego iniesty ..tikitaka ..to jest jeden wielki babol... on powinien sie dostosować do piłkarzy i ustawic najlepsza mozliwa taktyke.. a nie robic cos na 70 procent mozliwosci...

a ty obejrzyj to

https://www.youtube.com/watch?v=OKwBGyT3Ynk

30.04.2016 21:56

hoven
żebym przeczytam ksiażke o Guardioli pod warunkiem ze wygra LM .. tak to wole czytać wampera!:) jest o wiele ciekawsza lektura .. hehehe
oczywiscie ze mozna ze mna sensownie pogadać:) jeżeli to nie jest tikitaka ..to co to jest gra na posiadanie piłki i bezsensowne podania ... ? pseudo tikitaka czy jak sie ten styl nazywa? bo nie wiem? ...

rizzitelli
ale wporwadził np tego małolata co robi tam taka furore :) varane:) czy jak mu tam:) defensywe w realu zostawił żelazna ..tracili gole czasem pekali..ale obejrzyj sobie mecze za jego czasow. cos jednak zostało pepe i ramos .. marcelo.. glowne filary sie nie zmienily

30.04.2016 21:47

V. Valdés - Dani Alves, Marquez, Puyol, Abidal - Xavi, Toure, Iniesta - Messi, Eto'o, Henry
Rizzitelli
dla przypomnienia jedyny nowy człowiek w 11 barcy ktora wygrała trypet to dani Alves ktory zastapił idacego na emerytute zambrotte.. ktory zreszta tez był sredniakiem hahha rowniez thuram ... był sredniakiem..:) geniusz na maxa!!
a w realu doszedł bramkarz i danilo.. carvajal był zawodnikiem realu za czasow murinho

30.04.2016 21:40

dobrze powiedziane najlepszego w tym sposobie.. tak a ty wiesz ze zarzad zakładał ze Bayern ma grać tiki take..i zmieni lepszy system na gorszy..bo zakładam ze styl juppa nawet jak czasami z kims sobie przegrał był duzo lepszy:) to jak szły skrzydła nasze obrona srodek pola.. to jest nie do porownania z tiki taka.. zreszta Bayern pokazał barcelonce na camp nou co to jest tiki taka...

30.04.2016 21:35

Hoven
a kontry? Realu ..dobra nam sie tez zdarza przegrać z jakimis waflami.. w rewanzu wygrali 3-0 ... z wolfsburgiem.. wiec nie mam pojecia jak mozna przytoczyć ten mecz.. my dostalismy od porto 3-1 na wyjezdzie gdzie niby jestesmy tacy super w ofensywie..

30.04.2016 21:32

ja bym na ta chwile widział tak poza klubem:) od nowego sezonu.. Alonso Holgera..,Thiago ..byc moze Bernata..Gotze Rainfe i rozważył bym sprzedaż Benati ., a mniejsza role w zespole dał Lahmowi bo jest juz stary.. i kupił nowego prawego obrońce:) zespoł budował na szkielecie neuer boateng alaba ..vidal muller lewy costa ..ewentualnie robben..z mlodych to kimmich coman:)

30.04.2016 21:28

Guardiola miał wpływ na gre messiego ale w czasach kiedy przychodził do Barcy to on juz był nominowany do złotej piłki.. o Busqetsie i Pedro nigdy nie pisałem:) bo fakt ich odkrył.. a obrone żelazna w Realu stworzył murinho:) jest identyczna .. doszedł tylko Danilo i bramkarz ...od czasow Murinho duzo cieżej strzelic gola realowi

30.04.2016 21:24

a na kogo kibice realu nie narzekaja? ronaldo co kolejkę sprzedają ..i mowia ze jest słaby..gdzie to byc moze najlepszy piłkarz świata 3 złote piłki... i statystyki wrecz nieziemskie.. Kroos i u Ancelottiego był najważnieszym graczem środka pola i u Zidane teraz.. tak samo u Lowa w reprze.. jednyni ludzie ktorzy maja do niego problem to kibice Bayernu ze bedac w takiej swietnej formie na mudniadlu zrezygnował na rzecz realu co jest zrozumiałe:) ale być moze w tym roku wygra z nimi LM... nic pewnego bo moga jeszcze odpasc ale sie nie zdziwię ..

30.04.2016 21:20

Thiago to nie jest jakis też tam mega słabiak.. ale mowienie ze jest lepszym od krossa jest mega przesada.. tym bardziej od Pogby.. szczerze wolałem nawet Gustavo od niego.. bo chcociaż jak trzeba było to przerwał akcje skosił kogos.. itd.. potrafił bronic:) nawet teraz dla vidala to byłoby idealne wzmocnienie:)

30.04.2016 21:13

obrona Realu od czasow murinho jest taka sama..

Carvajal ramos pepe marcelo...

nie chodzi mi o to ze wychodzi teraz ale to czego on ich nauczył bedac tam trenerem sie zachowało:)
lokus to samo moge powiedziec o tobie pamietam jak mowiles ze Thiago jest lepszy od Pogby niby.. a tak szczerze to on mu moze buty czyscic.. bo thiago to ani 6 ani 10 ...w defensywie jest słaby ..a w ofensywie tez jakos sobie wybitnie nie radzi.. a pogba potrafi wszystko w srodku pola.. moze byc 6 10 8... nawet na boku moze grać...

hoven
mam 23 lata ale ten mecz ..mnie doprowadził do czegos strasznego:) od 2006 roku ogladam prawie wszystkie mecze:) kiedys tylko te ważniejsze :) ale od 2009 wszystkie..i nigdy sie tak nie czułem jak ta polowka z realem

30.04.2016 21:07

mnie ten finał tak nie boli bo kto ogladał to wie ..ze Bayern był lepszy:) w superpucharze Europy troche im sie zrewanzowalismy za to:) i rok pozniej zdobylismy LM ..a finał to jednak duzo:) nawet jak go przegrasz:) to samo dotarcie sie liczy:) a porażka w polowce z Realem.. spoko ale nie 4-0 u siebie... to był szook.. jestem ostatnia osoba ktora jest słaba jakas psychicznie.. po tym meczu sie nie moglem pozbierać.. przestalem na przez kilka miechow ogladać mecze ..grać w fife .pley do szafy.. nie sprawdzalem wiadomosci sportowych ..gdzie robie to codziennie od lat... ten mecz zniszczył psychicznie

30.04.2016 21:02

AdiFantasti
to był jeden z najgorszych dni kazdego kibica Bayernu na świecie.. te finały LM ktore przegralismy mnie tak nie bolały jak to 4-0.. i tysiace ludzi krzyczacych w moim miescie jak Real strzelał nam gola ..w serce wbity sztylet..ja z tego bede pamietał guardiole jak teraz odpadnie z Atleti ..i tego jakos nie naprostuje pucharem europy.. wolałbym zeby nie bylo tych jego rekordow.. nawet przegrać lige ale zeby tego dnia z 4-0 nigdy nie bylo

30.04.2016 20:51

Real dla przykładu nie gra jakos mega duzo podaniami ..ale jak widziałem w meczu z City to potrafili z pressingu wyjsc podaniami jak najlepsza wersja tikitaki.. moze dlatego ze ich piłkarze posiadaja taka jakosc .. ale mysle ze tam wlasnie teraz wychodzi troche pracy murinho czyli obrona ktora jest żelazna w polaczeniu z kontrami carlo ... tam jest burdel w strukturach klubu ale sie nie zdziwie jak wygraja LM w tym roku..według mnie to faworyci na ta chwile

30.04.2016 20:48

yvaine25
ja bym chciał móc sobie wyobrazić taka gre Bayernu.. ze potrafimy strzelić na 1-0 i przy żelaznej obronie dowieść taki wynik do konca.. dziwisz sie ze Atleti majac w lidze najbardziej ofensywne zespoly świata..z messim i ronaldo na czele.. by sie liczyło w walce o tytuł grajac ofensywnie.. simeone moze nie jest typowo defensywnym trenerem..tylko dostosowywuje styl zespolu tak zeby cos ugrać.. ludzie mowia ze Murinho gra defensywnie a za jego czasow real pobił rekord strzelonych goli i zdobytych pkt w lidze.. Atleti jest zdyscyplinowane taktycznie podobnie jak Inter Murinho potrafil przegrać z Barca w grupie ..odrobił lekcje i nie powtorzył tego w 1/2.. a czy widzisz u guardioli cos takiego jak odrobione lekcje? prosty przykład bramka moraty... bledy te same sie powatarzaja .. juz po pierwszym sezonie i 4-0 z realem powinien wzmocnic obrone a zrobił to?

30.04.2016 20:41

nawet z przed roku:) w tamtym roku mial jeszcze przyspieszenie :) ale nie zapominajcie ze w najlepszym meczu rundy tym z Juve on grał w pierwszym składzie i strzelił bramke.. to mimo wszystko kluczowy zawodnik Bayernu.

30.04.2016 19:20

ja troche żle to nazwałem ..bo Bayern moze sobie pozwolić na wyrzucenie w błoto 40 baniek..ale po co? to jak byś stał na deszczu bez parasola .. i liczył ze przestanie padać .. tak samo jest z jego talentem ..jeżeli w ciagu 3 lat nie wyrobił sobie odpowiedniej marki to nie zrobi tez tego w ostatnim roku.. jedyna opcja to bank by musiał zabrać co do centa.. bysmcie zobaczyli mario w zyciowej formie jak walczy o kontrakt....

30.04.2016 19:17

niech to BVB da mu spokoj ..z nimi i tak nic nie ugra.. moze puchar bo na majstra raczej nie ma szans w przyszłym sezonie..a puchar niemiec jest mało prestiżowym osiagnieciem.. w porownaniu do LM czy innych pucharow o jakie moze walczyć z reszta topu swiatowego..

30.04.2016 19:12

jastrzab
ale jak on zostanie na przyszły sezon to nie dojrze z kasy klubowej zniknie 12 miloonow .. to nie dostaniemy nic za transfer wiec mozemy lacznie stracic jakies 40... a watpie ze Bayern moze sobie na takie cos pozwolic ..,zarzad wie co robi:) i te pieniedze mam nadzieje ze lepiej zainwestuje ..niz w wiecznego studenta mario..

30.04.2016 19:09

Klose z Werderem wygrał mistrzostwo Niemiec:) z Bayernem tez kilka dorzucił do Lazio jak odchodził to był praktycznie dziadkiem:) takze nie do konca wiem o co ci chodzi:) moze pomyliłes go z Podolskim:)

30.04.2016 19:04

@heat
od dłuższego czasu to mowie ze to jest mit z tym mega talentem.. tak jak wspomniales Sahin wydawał sie jeszcze lepszy poszedł do Realu... ktory juz po sezonie sie skapna ze nie warto mu placic wielkich pieniedzy bo jest zwyczajnie za słaby na wielki klub.. wrocił z pod kulonym ogonem do BVB po kilku wypozyczeniach .. taki sam los by czekał Gotze gdyby inny klub zapłacił ta klauzule.. ale u nas miał ten przywilej ze jest Niemcem ... i kibice stali za nim murem wraz z zarzadem..ale kredyt zaufania mysle ze dobiegł wreszcie konca..niech nie blokuje miejsca w składzie komus kto jest wart gry dla wielkiego Bayernu...

30.04.2016 18:58

Marienplatz
ale z drugiej strony dziwisz rmu sie ze osiadł na laurach dostajac pensje na poziomie najlepszych zawodnikow ligi? w wieku 19 lat.. prawie kazdemu na świecie by odbiła sodowka do głowy.. i jeszcze ta bramka w finale mundialu wszedl z ławki i strzelił .. to dało bardzo duzo marketingowo Bayernowi ..bo cały świat w tym momencie wiedział gdzie on gra na codzien.. ale sportowo to nic nie dało klubowi ....zero kompletne.. od 3 sezon w kluczowych etapach jest pod forma albo cos go boli.. to nie jest gracz na miare Bayernu ..Chiny i nic wiecej

30.04.2016 18:52

Gotze ma talent? Bojan krkic tez mial talent.. Affelay ., Reyes.. Robinho.. Balotelli.. Barros ...tez zagrali 1 dobry sezon w karierze ..ale talent trzeba potwierdzać na boisku ..a Gotze tego nie robi

30.04.2016 18:47

@ marienplatz
Gotzego trzyma w Bayernie tylko ten kontrakt .. 12 baniek za sezon hehehe to jest żenada na maxa.. Bayern tym transferem chciał osłabić BVB a sam siebie osłabił ..bo w jego miejsu do tej pory by grał ktos duzo lepszy i pobierał ta pensje.. to sa pieniadze wyrzucane w błoto od 3 lat..ale kto boagatemu zabroni

30.04.2016 18:38

tylko ze rezerwy Atletico sa tak samo skupione na tym zyby wygrac mecz jak ich pierwszy skład.. założe sie ze wygraja dzisiaj swoj mecz

30.04.2016 18:35

Gotze nabija sobie statystyki wystepami.. ze niby jest ważny dla Bayernu.. ale to nie prawda.. bacznie go obserwuje od kiedy wrócił i nie widze żadnego progresu.. po co Guardiola na niego stawia? chyba zeby pokazać zarzadowi ze popełnili blad sciagajac mlodego Niemca za rekordowe pieniadze . ile on kosztował łacznie z kontraktem? hehe

30.04.2016 18:33

Hoven
ty powinienes sobie znaleść inny klub do kibicowania w takim razie.. bo Bayern ma rozgarnietych fanow.. jak jest dobrze to sie ciesza .,ale jak jest żle i widza gnojowisko to tez o tym pisza i narzekaja.. i mi sie to podoba.. to nie jest Hala dupa wygramy ze wszystkimi... i jestesmy zawsze najlepsi.. tutaj jest duzo osob ktore latami ogladaja mecz w mecz co weekend i na podstawie tego sie wypowiadaja.. Gotze i kilku innych asow jest do odstrzału po sezonie bo zawiedli.,Bentatie bym jednak zostawił do ewentualnego zastapienia kogos z dwojki Boateng Hummels o ile ten przyjdzie.. nic ci nie narzucam .,ale taki jest urok serwisow.. sa ludzie ktorzy mowia ze gowno pachnie nawet jak smierdzi.. ale sa tacy co widza co jest....

30.04.2016 18:05

ostatnia dobra polowa to ta z Juve na wyjezdzie a tak to jest mega dno..

30.04.2016 17:42

Marienplatz
zgadzam sie w pełni .. z tym ze nie widać u naszych tej radosci z gry w piłke:) entuzjazmu kolektywu itd.. sa podania podania i podania.. jak trzeba bronic ..jeden chlop potrafi minać 5 naszych.. to sa jakies jaja... defensywni pomocnicy nie potrafia przerwać akcji.. Atletico bardzo dobrze odrobilo lekcje i nie zrobi tego co juve.. ze majac bardzo korzystny wynik odpusci.. wbrew pozorom zeby ich ograć trzeba zagrac jak to mowicie mecz sezonu.. a czy nasi sa w stanie to zrobić??

30.04.2016 17:39

Hoven
ja narzekam jak mam na co.. i tyle .. a ty jestes ostatnia osoba na tym serwisie ktorej bym sie z czegokolwiek tlumaczyl..

30.04.2016 17:33

ja na ten 1 akurat mecz leje.. bo Gladbach to jest zzespol z ktorym mozna zremisować.. ale bardziej chodzi o to ze nic nie wskazuje ze we we wtorek Bayern zagra jak jesienia..

30.04.2016 17:32

Piotreczek
nie przesadzaj .. Guardiola dobrze ze odchodzi z tego klubu.. u nas kiedys nawet pizarro strzelał 15 goli ktory był 3 napastnikem... po tym idzie poznac dobry sezon.. ze cały zespol potrafi grać dobrze i walczyc o 3 pkt w kazdym meczu..

30.04.2016 17:30

Urbix
ja tak na serio nie chciał bym żadnego zawodnika od was.. i wolalłbym zebyscie sie wzmocnili.. ale to nie ja jestem prezesem Bayernu... im to jest na reke ze was osłabia a nas wzmocnia.. bo jakby nie patrzeć z mistrzostwa Niemiec tez sa niezle pieniażki .

30.04.2016 17:26

z całym szacunkiem ale BVB to sROCZ... serio tak uwazam odejdzie Gundo Hummels moze Auba i zostana z reka w nocniku ..pewnie z grupy w LM nie wyjda...

30.04.2016 17:20

hajty czy majty....

30.04.2016 17:17

czasami cos wyjdzie ale to nie to

30.04.2016 16:44

ale po co z Atleti ma zagrać Boateng? jak on w tej chwili nie gra lepiej nawet od Tasciego.. wiem ze go wszyscy lubia lacznie ze mna..ale trzeba byc obiektywnym.. popelni blad bramkowy i co ..wszyscy powiedza jest po kontuzji.. to po co ma grać?

30.04.2016 16:34

jak dla mnie na mistrzostwach europy powinien grac ktos kto gra rowno przez wiekszosc sezonu.. mysle ze powinien odpoczać zeby przyszły sezon zacząc z kopyta..w tym na niego specjalnie juz nie licze

30.04.2016 16:31

no moze sie ogra a moze nie.. kto to moze wiedzieć . sezon sie praktycznie konczy.. kiedy on ma niby odzyskać najwyższa światowa forme.na finał kogos kto tyle nie grał? dzisiaj jego przyżuty laduja w trybunach.. Benatia wyglada milion razy lepiej ..

30.04.2016 16:28

meisterspieler
ja mysle ze Boateng nie jest gotowy na zbliżajace sie ME a co dopiero Atletico..

30.04.2016 16:25

takim składem jest lepszy niz 2/3 Bundesligi

30.04.2016 16:23

kusiczek
tylko ze wszystkie nasze mecze wiosna wygladaja tak ..no zebysmy wygrali jak najmniejszym nakładem sił.. LM sie nie da zdobyc tak grajac

30.04.2016 16:18

Bardzo słabo wygladaja kontry w wykonaniu naszych..

30.04.2016 16:15

ma ktos jakis spoko link do meczu? bo acstream dzisiaj nie ma....a sopcast daje d..y

30.04.2016 15:36

moze nasi nas miło zaskocza dzisiaj i po 30 minutach nie bedzie sie nam chcialo rzygać

30.04.2016 15:23

ja bym na to nie liczył ze Boateng dzisiaj bedzie grał jak za najlepszych czasow

30.04.2016 15:16

wszyscy widze wystawiaja swoje składy..jakie by widzieli tez tak robilem kiedys.. ale teraz wiem ze Guardiola i tak nie wystawi tego co by sie chcialo..zobaczyć..wiec spokojnie zobaczymy jak sie sezon skonczy.. Finał z BVB? hehe jestescie pewni ze wygramy?

30.04.2016 14:33

nawet jak wygramy dzisiaj majstra .,to ewentualne zwycieztwo troche przyćmi ta wpadka z Atletico... szkoda szkoda.. bo przy remisie 1-1 bysmy teraz sie czuli duzo lepiej ..

30.04.2016 14:23

ciekawe czy dzieiejszy styl zespolu nas na tyle porwie .,ze bedziemy opotymistycznie nastawieni przed rewanżem z Atleti:D

30.04.2016 14:21

lokus
coman i costa ..mozliwe ze nigdy nie beda tak wielcy jak robbery... to były skrzydła w stylu Neymar Messi.. i to nie jest ze sobie cos wymyslam teraz.. Chelsea czy inne kluby tez maja takich zawodnikow jak William czy Arsenal miał wolcotta.. ale to sa co najwyżej dobrzy zawodnicy ale nie jedni z najlepszych..

29.04.2016 17:57

mogli dać kevina do nas a wziasc sobie Mario.. wszystkim by to na dobre wyszło.,bo wilki grały w LM. on by tam grał w pierwszej 11 .. a zarobki by mu nie spadły..bo wilki stac na wysoki kontrakt..

29.04.2016 13:08

ja chyba kupie 3 komplet o ile sie taki pojawi..bo te 2 jakos nie robia na mnie specjalnego wrażenia.. serio sa słabe . w 2010 w 2015 były najlepsze stroje oba w sumie mam:) fajnie jest kupować co roku nowa koszulke.,,ale ona troche kosztuje wiec trzeba to robić z głowa .. nie mam pojecia czy za ta czerwona bedzie warto dać 90 euro..bo to wyglada jak dla jakiegos kolarza.. czuł bym sie w takiej koszulce oczywiscie bez obrazy dla nikogo jak jakis gej.. co to jest pod szyja??zawijas jakis?

29.04.2016 12:16

takich pomyłek za Guardioli jest bardzo duzo. jak to sie oglada to mam wrażenie ze on wcale nie pracuje nad obrona.,. w ostatnim czasie kiedy na boisku byli wszyscy rośli zawodnicy to rozgrywał rożne na krotko ..a w meczu z Atleti gdzie oni słyna z żelaznej defensywy to normalnie były wykononywane:) o co chodzi ..gra ktos dobrze na lewej jak costa.. strzela asystuje jest najlepszy w lidze..nagle rzucony na prawa i srodek... nie mam pojecia czy on sam nie chciał utrzymac zwyciezkiej formy czy cos sie stalo.. bo to jest mega dziwne ..wygrywamy jesienia po 5-0 5-1 -4-0 a nagle przychodzi wiosna i kibicom sie płakac chce jak ogladaja mecze..padaja bramki ale to wyglada jeszcze gorzej niz styl atletico..

29.04.2016 12:06

jak dla mnie to mozemy Bundeslige przegrać kosztem ewentualnego finału.. serio .,i tak jestesmy rekordowym mistrzem..i wszyscy wiedza ze w ciagu nastepnych 10 lat wygramy z 7 razy ...

29.04.2016 11:59

dobra każdy zespoł ma słabsze elementy ..rok dwa.. a u nas obrona woła o pomste juz 3 sezon ...jakis gowniarz z hiszapnii nikomu nie znany wjezdza w 5 naszych jak we frajerow za przeproszeniem.. bo inaczej sie tego nie da nazwać.. u nas gra jest oparta na klepaniu ..Barcelony tez .,to w sumie było do przewidzenia ze jak Hiszpanie odpadna to Guardiola z pseudo kserem ich stylu tez.. nie wiem na co my liczymy.. bo osobiscie watpie ze ten zespoł jest w stanie wyjsc na murawe i wygrać sztywno 2-0 bez bledow w defensywie

29.04.2016 11:47

z tego co widze to Bayern ma mocniejszego przeciwnika w lidze od Atleti.. chociaz Royo gra o życie bo jak przegraja to moga jeszcze spaść .. łatwo im skory nie oddadzą:) a nasi musza zagrać swoje czy to w sobote czy we wtorek.. LM za darmo jeszcze nikt nikomu nie dał..a z ta defensywa to nie ma co sie oszukiwać nie nalezy nam sie LM.. Guardiola nie poustawiał tego wszystkiego w ciagu 3 lat.. w Anglii rownież watpie w jego powodzenie.,moze lige im wygra ale LM? hehe chyba nie.. tym bardziej ze City w premier leage nie jest takim dominatorem jak u nas Bayern a w przeszlosci Barca.. tam real w ostatich latach raz wygrał majstra i atleti raz..a tak to barcelonka wszystko..

29.04.2016 11:36

Lokus
im ciężko strzelić gola:) ten stadion to prawdziwa twierdza:) zobaczymy we wtorek czy Bayern zagra swoje od samego poczatku:) zeby nie było jaj .,jak z juve ze bedziemy liczyć na bramke w 90 minucie..

28.04.2016 20:42

Bastiana dobrze zastapił vidal:) ale niech ten Pjanic przejdzie :) albo jakis prawdziwy rozgrywajacy ale taki ktory tez robi swoje w srodku pola :) tak alonso ale z sezonow 2008-2014

28.04.2016 20:22

obejrzę mecz dla zasady ale panowie jestem zmęczony juz tym sezonem:) nie wiem czy tez to odczuwacie na głowach ale ostatnie kilka meczy zrobilo swoje potrzebne sa wakcaje:) wczasy i mozna rozpoczac nowy sezon:) juz z Carlo na ławce:)

28.04.2016 20:10

LM..... liga nas nie interesuje ..chociaz ogladamy wszystkie mecze... PSG niemieckie znowu wygra lige... huurrraaaa..

28.04.2016 19:42

BVB to sa cieniasy nie ma co sie oszukiwac.. mieli sezon zycia w LM i lidze na ktory czekali od 1997..m i teraz znowu tyle poczekaja.. nastepne 12 -13 lat.. a tu spekulacje ze tak Bayern ich okrada wielce.. to ich wina ze nie kupuja graczy pokroju vidala costy robbena czy riberiego.. kto by chciał cala kariere grać w słabszym klubie.. nie wszyscy nazywaja sie totti czy del piero... chce wygrac lige plus puchar odchodzi do nas proste...

28.04.2016 18:20

chyba paszport ma ich:) z tego co mi sie wydaje.wiec jest pol szwajcarem pol Niemcem.? a moze jego matka jest szwajcarka a ojciec ze szwabi? hehe sprawdz na necie.. merkel tez podobno jest polka//

28.04.2016 16:30

jeżeli leicester wygrało z liverpoolem .. z city ktore jest w polowce ligi mistrzow to czemu by mialo przegrać z Bayernem.. wiem ze tego sie nie da sprawdzić ale uważam ze u sibie by wygrali ..niestety nie ejstesmy obecnie na tak wysokim poziomie zeby objezdzać kogokolwike liczacego sie w europie na wyjezdzie

28.04.2016 16:28

FanGraczyBayern
bo najwyjezdzie tyle wygrywamy meczy w europie ze z lierem premier leage bysmy wygrali hehe spoookoo
według mnie bysmy z liderem z żadnej wielkiej ligi nie wygrali na wyjezdzie w europie lacznie z psg i benfica

28.04.2016 16:21

no w sumie tak.. ranking rankingiem..ale ostatecznie Niemieckiego klubu byc moze nie bedzie w żadnym finale

28.04.2016 15:46

ottmar ma racje.. moze on by wrocił na 2 lata do Bayernu:) z tym składem i mozliwosciami mniej niz Guardiola by nie wygrał...

28.04.2016 15:38

BVB odpadło z 7 zespolem PL.. jezeli Bayern odpadnie z 4 czy z3 z La liga to bedzie oznaczało ..ze nasza liga nie jest taka mocna jak co nie ktorym sie wydaje..niby o słabi bo Leicester tam prowadzi.. a wydaje mi sie ze z Bayernem by wygrali u siebie

28.04.2016 15:35

no dobra ale oni tez potrafili zagrozić ..wystarczy 1 nasz blad tracimy bramke i sie żegnamy z rozgrywkami.. a serio Bayern zagra na zero? i nie popełni bledu w obronie przez 90 minut? bo jakos w to nie wierze.. atleti nie raz juz utrzymywało 1-0 ..

28.04.2016 15:21

- Atletico ma bardzo dobrą obronę. Cofali się głęboko, broniło wielu zawodników, więc nie było łatwo dojść do sytuacji bramkowych. Mieliśmy ich jednak wystarczająco dużo, żeby strzelić gola, ale nie potrafiliśmy tego zrobić. Ogólnie rzecz biorąc graliśmy naprawdę dobrze. Jestem zadowolony z naszego występu - kończy Guardiola.

a czego on sie spodziewał? ze jak beda bronic? nie gleboko... ze zagraja nagle inaczej niz zwykle.. jak wiedzial o tym jak zagra atleti to dlaczego nic nie wymyslil? on tak gada teraz bo i tak odchodzi

28.04.2016 15:06

ale dlaczego nie zagrali w srodku Benatia i Martinez? a na lewej Alaba z Lahmem na prawej? to jest jakis cyrk.. muller ktory strzela najwiecej ławka.. ribery ktory ostatnia wszedl na obroty ławka.. coman gdyby wszedl na podmeczone juz atleti to moze by pomogl w zwycieztwie..

28.04.2016 14:58

no znaffco jest przecienty i transfermarket go wycenia na 35 milionow..

28.04.2016 14:54

obrona jest najważniejsza formacja zeby wygrać lM.. bo mozna strzelać mało goli i awansować.. atleti z psv... niby ledwo ledwo.. jak z nami wygraja np 1-0 w dwumeczu .. Guardiola nie potrafi sworzyć żelaznej defensywy.. z przodu spoko jeszcze jakos to wyglda,.ale z naszych obroncow kazdy napastnik jest w stanie zrobić posmiewisko..

28.04.2016 14:15

a roma błyszczy znaffco

gdyby był słaby to by nie zabiegały o niego najlepsze kluby świata..

28.04.2016 13:27

sven
musisz pamietac ze ostatecznie to bukmaher wygrywa

28.04.2016 13:24

bylem na stronie atleti przed chwila.. jeżeli dojda do finału to powinni wygrać ta lige mistrzow..:) nawet jak przegramy to im pogratuluje ..styl gry ich zespolu nie porywa..ale jest skuteczny obawiam sie ze u nas uszarpiemy co najwyzej remis.. ktos pisał kiedys ze Bayern jest faworytem według bukow.. przed meczem pisalem ze znajmomy moj ktory przyjmuje zakłady podzielił sie opinia ze bedzie 1-0 dla atleti. widocznie kurs jest tylko po to zeby wyszarpac euraki od idiotow.

28.04.2016 13:11

Pjanic w Romie tez nigdy jakos sie nie wzbil na rewelacyjny poziom.

widać jak sie znasz na piłce.. goscia łącznie z realem manchesterem united chelsea ..chce miec kazdy u siebie ale nie on sie nie wzbił nigdy na wysoki poziom.. to ciota, ben arfa bedzie za darmo ..mozliwe ze gra duzo lepszy sezon niz nasz niemiecki messi..

28.04.2016 12:57

@Byakuyaaa
czyli wychodzi na to ze guardiola przyszedl do bayernu zeby sobie dopisać do cv kilka mistrzostw i jakis puchar.. na tym koniec.. a tan serio to on przychodził po to zeby w ciagu tych 3 lat chociaz raz wygrać albo dojsc do finalu.. polowka to sa cele minimum nawet w managerze komputerowym..

28.04.2016 12:50

ile wczoraj dał zespolowi gotze? na co ty jeszcze liczysz z jego strony na ozdrowienie .. ze zejdzie na ziemie jezus i zamieni chleb w wino? ... w przypadku mario jednynie takie cos by pomoglo.. zaraz sie pojawia jego obroncy... no on za ancelottiego bedzie kluczowy... haha

28.04.2016 12:47

muller powinien jednak zagrać od pierwszych minut.. bernat ma miejsce zawsze zeby uderzyć..ale ktory to juz strzał ktory powedrował gdzies tam w niebo? stad zakładam ze alaba gdyby mial tyle samo miejsca na uderzenie to by celniej strzelał,,

28.04.2016 12:43

niech thiago sobie idzie do angloli:) bardzo bym sie cieszył:) on nie pasuje do Bayernu.. tak samo jak alonso . i kilku innych asow z gotze na czele

28.04.2016 12:40

lokus przeczytaj niżej co jest napisane

messi grał z ronaldinho na boisku.. przez 2 lata juz zanim przyszedł guardiola. on jedynie powierzył argemntynczykowi ważniejsza role na ktora zapracował bo według fachowcow messiemu juz na rok przed guardiola sie należała złota piłka.. ale zgadzam sie mial jaja ze go sprzedał ale z tego co wiem to ronaldinho cały czas był pijany na imprezch ..razem z diego i adriano mieli wzajemna adoracje zamiast treningi to ciagle naje...bani

28.04.2016 12:20

sven
ale tez zobacz ile on mial lat w tamtych czasach i jakie wykrecał statystyki.. gdzie miejsca do popisu nie bylo zbyt wiele.. samuel eto henry ronalinho xavi w zyciowej formie deco itd... jeszcze jakies gundjonsony na ławce rezerwowej i yaya toure.. ktory jest bardziej ofensywny niz defensywny..

28.04.2016 12:12

no rozwina sie troche przy nim ..ale bez przesady ze jak przejmował barce to była sredniakiem.. bo miala najlepsza kadre w europie.. sukcesow z rajkardem nie odnosili pod koniec ale kadre mieli i tak dalej najlepsza

28.04.2016 12:08

rizzitelli
zobaczy to wszystko było na rok przed przybyciem guardioli.. wiec o czym wy wszyscy mowicie ze messi jest messim dzeki niemu? sami siebie oszukujecie

Messi został nominowany do nagrody FIFPro w kategorii Napastnik[40]. W internetowym sondażu hiszpańskiej gazety Marca został wybrany najlepszym piłkarzem na świecie, uzyskując 77 procent wszystkich głosów[41]. Zdaniem felietonistów katalońskich gazet El Mundo Deportivo i Sport oraz byłego niemieckiego piłkarza, Franza Beckenbauera, Messi powinien otrzymać Złotą Piłkę[42]. Wiele piłkarskich osobistości, takich jak Ronaldinho, Samuel Eto’o, Frank Rijkaard, Bernd Schuster, Raúl, Gianluca Zambrotta, Francesco Totti, Alfredo Di Stéfano, Diego Maradona oraz Pelé przyznało, że uważają Messiego za jednego z najlepszych obecnie piłkarzy świata[

28.04.2016 12:04

no tak miał wzrost statystyk.. bo odgrywał później bardziej znacząca role.. ale to nie zmienia faktu ze był kluczowym zawodnikiem. to normalne ze z wiekiem wszystko idzie do gory.. ale jak mial takie statystyki w takim wieku jak przytoczyłem to bylo tylko kwestia czasu ze odpali.. hatrick realowi 18 latek? to normalne

28.04.2016 12:00

Rizzitelli
-Messi odpalił dopiero za czasów Pepa, wcześniej strzelał dużo mniej goli

Sezon 2006/2007

Messi w meczu z Rangers w 2007 roku
Messi w sezonie 2006/2007 był podstawowym zawodnikiem Barcelony, zdobywając 14 bramek w 26 ligowych spotkaniach[26]. 12 listopada w spotkaniu z Realem Saragossa Argentyńczyk doznał kontuzji kości śródstopia, która wyeliminowała go z gry na trzy miesiące[27]. 11 marca odegrał kluczową rolę w El Clásico, zdobywając hat-tricka, dzięki czemu grająca z jednym zawodnikiem mniej Barcelona zremisowała z Realem 3:3

28.04.2016 11:54

a co guardiola mysli ze jak sie wybiera najlepsze kluby świata to kibice czego beda oczekiwać? magatha wywalili po 2 sezonach bo dublet nie smakował .. ale jak guardiola wygra to samo praktycznie to bedzie spoko.. nie rozumie takiego podejscia

28.04.2016 11:50

@Rizzitelli

ale sam sobie zobacz jaki skład grał w barcelonie i powiedz ze to byli sredniacy. serio uwazasz henrego za takiego gracza? albo xaviego puyola? eto? messiego.. to była najlepsza kadra świata w tamtej chwili ..jedynie byli troszke wypaleni stylem rajkarda i potrzebowali zmiany ..takiego zastrzyku pozytywnej energi. wywalenia paru zgniłych jabłek .. ja nie umniejszam tego guardioli..ale dostał 2 najlepsze zespoly świata Bayern i Barce.. wiec jak mozna stwierdzić ze jest lepszy od kogos kto wygrał puchar europy z porto ..czy interem? lige angielska jego chelsea tez zdominowała..

28.04.2016 11:46