DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Kimas Strona 16

Tak podają dosyć rzetelne źródła. W ciągu najbliższych kilku lat myślę będziemy częściej widywać transfery w okolicach 100 mln.

27.02.2024 13:12

Wedle prasy Bayern jest skłonny wydać 100 mln euro na Theo.

27.02.2024 12:10

Coraz więcej źródeł podaję, że Davies latem opuści Bayern. Także trzeba już powoli interesować się Theo.

27.02.2024 11:28

1

Oddanie, dziś? To nie te czasy. Real działa na każdego są kluby którym się nie odnawia i takim klubem jest Real. Inny stopień zainteresowania, oglądalności, plus zmiana otoczenia. To o czym wy piszecie nie ma miejsca we współczesnym futbolu gdzie rządzą agenci, kasa.

Agent Daviesa doskonale wie, że Real chce go kupić stąd będzie podbijał cenę. Z tym, że za ostatnie lata on nie jest wart takich pieniędzy i póki co jestem bardziej za sprzedażą i kupieniem w jego miejsce Theo.

26.02.2024 15:52

1

Pytanie czy Agent mu nie miesza w głowie. Za ostatnie 3 lata 20 mln ? Żarty.

26.02.2024 15:48

4

Davies chce 20 mln rocznie ? Dobre żarty. Uśmiałem się po pachy. Pewnie jego agent miesza, bo wie że Real jest zainteresowany.

Trochę faktów: Davies od 3 lat gra piach, jedyne co mu pozostało to szybkość. Głupie straty w obronie, wyprowadzenie, dryblingi wszystko leży. Odwincie sobie mecz z Werderem co z nim robił Weiser ( siatka przy golu ). To nie jest piłkarz, by mu płacić takie pieniądze. Jak chcę odejść ok w jego miejsce przychodzi Theo i nie ma problemów.

Cześć z was pisze, że w Realu wróci a co nas to interesuje? Jako kibice Bayernu patrzmy jak dany pilkarz gra u nas a Davies gra piach i dostrzega to coraz więcej osób.

26.02.2024 15:28

Ja już się pogodziłem z tym, że Davies odejdzie. Jak chcesz odejść droga wolna i zainteresować się Theo. Nie ma ludzi niezastąpionych czego przykładem jest odejście Lewandowskiego. Tylko jest jeden warunek trzeba zastąpić ich godnymi następcami a nie szrotami z Anglii.

26.02.2024 12:37

Gnabry trenuje już od bardzo dawna. Przyda się nawet jako zmiennik na końcówki spotkań.

26.02.2024 11:40

1

Pavlovic- Laimer można by to sprawdzić w piątek.

25.02.2024 12:23

Sane ostatnio nic nie ciągnie ino więcej przeszkadza. Wczoraj też mega irytujący. On ma problemy mentalne coś mu siedzi na bani ewidentnie. Ma sam na sam zamiast strzelać kiwa się do lini bramkowej ...

Kimmicha bym zostawił na boku obrony , Laimer musi grać w środku. Jest mobilny, naciska na rywali. Wczoraj dał dobrą zmianę.

Być może już Davies wróci na Freiburg.

25.02.2024 12:02

Guerrero wczoraj zagrał fajny mecz. Dużo lepiej wyglądał jak Davies ostatnimi czasy. Kimmich też przyzwoicie na swojej stronie obrony. Nie ma co się podniecać, ale może to być jakieś światełko w tunelu chociaż małe. Trzeba to podtrzymać w kolejnych spotkaniach z Freiburg i Lazio.

25.02.2024 11:06

1

Przy obecnym marazmie, byle jakości i takie zwycięstwo mnie cieszy.

24.02.2024 23:11

Sane ściągnięty, bo lekko utykał było widać w powtórkach. W pierwszej znowu jakaś pyskówka z Muellerem była. Panowie ewidentnie mają do siebie problem.

24.02.2024 21:21

Ten mecz wkrada w serca trochę optymizmu. Guerrero dziś na duży plus zarówno do przodu jak i do tyłu pozytywnie. Widać, że im się chciało. Sane standardowo irytuję zamiast strzelić sam na sam próbuje kiwać. Jak dla mnie może jeden mecz zacząć na ławce.

Druga połowa słabsza Lipsk momentami przycisnął mocno. Z tego co widziałem De Ligt 5 żółta karta czyli w piątek nie zagra. Kane wiadomo zawodnik meczu dwa gole, ale czasem irytuję w jak prostych sytuacjach potrafi przestrzelić. Musiala to wszyscy tu już napisali, umiejętności top myślenie jeszcze nie top.

Generalnie za wcześnie by cokolwiek prorokować, ale małe światełko w tunelu jest.

24.02.2024 21:03

Bochum ogrywa Bayern po czym dostaje piątkę od Gladbach. Bundesliga ;)

Dziś pojedynek snajperów Kane Openda.

24.02.2024 17:55

Zobaczymy dziś bo jak będą kolejne porażki to Tuchel nie dotrwa do końca sezonu.

24.02.2024 16:57

Ma to sens. Nikt poważny nie przyjdzie w połowie sezonu jako strażak. A dwa co ważniejsze piłkarze już wiedzą, że trenera nie będzie po sezonie a co niektórzy walczą o swoje kontrakty.

24.02.2024 16:37

:D

24.02.2024 16:27

Skoro nie masz czasu obejrzeć 2 h w tygodniu swojej drużyny nie masz prawa nazywać się kibicem.

24.02.2024 16:16

Totalnie nie wiem czego się dziś spodziewać. Po środowej publikacji, że Tuchel odchodzi to może być inny necz niż poprzednie. Piłkarze też grają o swoją przyszłość. Liczę na podjęcie walki i zwycięstwo dzisiaj. Lipsk gra kiepsko na wyjazdach chodź na AA spisują się wyjątkowo dobrze.

24.02.2024 14:16

Dokładnie. Jak ktoś chce odejść nie ma sensu trzymać go siłą. Jest jedno ale zastąpić go odpowiednio i Theo wydaje się właściwą osobą do tego.

24.02.2024 12:54

Jest chaos i trzeba nad tym zapanować. Od tego jest lato i nowy trener by to poukładał po swojemu.

24.02.2024 12:41

1

Mam podobne zdanie. Davies miał swój najlepszy okres za Flicka 2020 rok. Był najlepszym na swojej pozycji. Później zaliczył bardzo duży ( w moim odczuciu) zjazd w dół. To co rzuca się jako pierwsze bardzo słabo broni ( jak na taki klub ) dużo głupich strat, często niepotrzebnie się kiwa co powoduje chaos. Jeżeli chcesz odejść i namy go zastąpić Theo jestem na tak. Widziałem go w kilku meczach Milanu ma ciąg na bramkę, potrafi strzelić, asystować.

Ci co tu tak przeżywają mają chyba na myśli Daviesa z 2020 roku nie obecnie.

24.02.2024 10:19

A czemu z góry zakładacie, że jutro będzie porażka. Może po rej deklaracji z tygodnia nasi się zepną. Nie zapominajcie, że oni też walczą o swoją przyszłość.

23.02.2024 22:29

Błąd bramkarza Mainz i 2:1.

23.02.2024 21:57

Pewnie Lucas szepnie Theo, że Bayern to taki fajny klub, gdzie można się leczyć bez końca miesiącami a potem iść dalej i grać wszystko.

A tak serio to Frimpong powinien być naszym priorytetem latem.

23.02.2024 21:22

Oglądam Leverkusen i Frimpong jest wart każdych pieniędzy. Obecnie zjada Daviesa.

Póki co bramkarz Mainz bohater mega piły wyciąga. Pytanie jak długo.

Florian Plettenberg twierdzi, że w przypadku odejścia Daviesa Bayern ściągnie Theo.

23.02.2024 21:14

1

Jestem podobnego zdania. Zająć 2 miejsce latem gruntowne zmiany i atakujemy ponownie.

23.02.2024 21:01

Nie wierzę w takie transfery Realu, bo to by oznaczało dużą reformę składu. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że zasili ich latem Mbappe wtedy będą mieli mega pakę nawet zaryzykuje stwierdzenie, że silniejszą na papierze jak City. Przydał by im się jeszcze jakiś silny obrońca, bo mają problemy z kontuzjami.

Natomiast jak zasili ich Mbappe to będą zespołem niemal kompletnym.

23.02.2024 20:19

Dziwią mnie głosy, że Alonso zostanie po sezonie. Jak zdobędzie mistrzostwo to odszedł by w chwalę. A chyba nikt nawet piłkarze Leverkusen nie wierza, że będą mieli taki sezon co roku.

W tym momencie on jest na piedestale, ale jak by został zaczęły by się gorsze mecze, gorsze momenty, wytykanie plus już może nie być ofert z topowch klubów.

Odejdzie na 99% po sezonie do jakiegoś topowego klubu.

22.02.2024 12:13

Na pewno coś jest nie tak. Lucas zawsze był szklany a w PSG nie jest.

21.02.2024 16:22

A moim zdaniem jest to mało realne. Co w sytuacji jak drugi sezon Leverkusen będzie miał słabszy? Poza tym nie często dostajesz propozycję pracy z Bayernu, Liverpool itp. To może się później nie powtórzyć.

Jak zdobędzie majstra to odejdzie. W Leverkusen taki sezon nie będzie zdarzał się co roku.

21.02.2024 16:20

A bierzecie pod uwagę taki scenariusz w którym Alonso zdobywa Majstra I jednak pozostaje dalej w Leverkusen ?

W moim mniemaniu jest to bardzo mało prawdopodobne. Jak wygrasz majstra to odchodzisz w chwale jako pierwszy trener, który przerwał hegemonię Bayernu.

21.02.2024 16:04

Na meczykach jest program w pełni poświęcony odejściu Tuchela. Kołton i Urban w studiu.

21.02.2024 14:31

1

Klopp odpada potrzebuje przerwy. Myślę, że nasi będą robić wszystko żeby sprowadzić Alonso a jak odchodzić do innego klubu to jako mistrz Niemiec. Nikt o zdrowych zmysłach chyba nie sądzi, że Leverkusen będzie zdobywać majstra co roku.

Bayern w tym sezonie dostał po tyłku będzie zmiana trenera plus ostre wietrzenie składu. Co by nie mówić Bayern potrafi ostro zareagować na takie sezony bez majstra.

21.02.2024 13:00

Żeby było trochę pozytywnie to Laimer już trenuje z zespołem od dzisiaj.

21.02.2024 12:51

Najlepsza możliwa decyzja. Moim zdaniem to najlepsze co zarząd mógł teraz zrobić. Piłkarze wiedzą na czym stoją i mogą planować spokojnie przyszłość. Decyzja jest spowodowana tym, że klub nie chce tymczasowego trenera, tylko kogoś na lata. Klub też da sobie czas by ogarnąć nowego trenera latem.

Co by nie mówić jest to obecnie najlepsze rozwiązanie i najlepsza decyzja.

21.02.2024 11:39

Mazraoui kolejny uraz. Po sezonie trzeba się tym zająć i to natychmiast bp to nie jest normalne...

20.02.2024 15:51

Atmosfera w zespole jest fatalna. Kimmich szarpie się z asystentem. Upa 2 mecz z rzędu czerwo jak by przestał myśleć. Kryzys chyba największy od dekady.

19.02.2024 09:49

Przykład pierwszy z brzegu Lucas. W PSG zero urazów gra na prawdę dobrze. Poza trenerem, planowaniem kadry należy się przyjrzeć i przeanalizować skąd taka liczba urazów w tym roku. Jest to niedopuszczalne i osoba odpowiadająca za taki stan powinna za to polecieć.

19.02.2024 09:38

Meczu nie oglądałem, ale to co zobaczyłem mnie przeraziło. Jesteśmy w najgorszym kryzysie od wielu, wielu lat. Sam nie wiem co teraz można by zrobić. Ponoć piłkarze wewnątrz zespołu mają kwestionować przydatność i jakość co niektórych zawodników. Trener jest winny to nie ulega dyskusji, ale fakt że kadra jest beznadziejna to nie powinno nikomu umknąć.

19.02.2024 09:21

Sane fakt chodź znając jego charakter mogło by to spowodować większy chaos. On chce grać zawsze niezależnie od formy. Pomału zaczynam rozumieć czemu Pep go tak puścił lekką ręką.

Czego się dziś spodziewać nie wiem, zupełnie. Jak by odpukać była dziś porażka to Tuchela już nic nie uratuje.

18.02.2024 11:02

W moim odczuciu Tuchel dostał ultimatum. Jak będzie jeszcze jakaś porażka to już poleci na łeb. Taki klub jak Bayern nie może przegrywać z zespołami jak Werder czy Lazio. Odpadnięcie na tym etapie LM było by katastrofą.

Jak dziś będzie porażka z Bochum jutro Tuchel out.

18.02.2024 10:51

Pir5 widzę to podobnie. Jak nie będzie zwycięstwa Tuchel leci.

17.02.2024 18:29

8 pkt jak jutro nie wygramy, to będzie już ciężko.

17.02.2024 17:50

Oglądam Dodrmund i ten Fullkrug odżył jak utrzyma formę do ME to Niemcy będą mieli dobrego egzekutora na ME.

Z taką pomocą jaką mają nie powinno to stanowić problemu.

17.02.2024 16:34

Moim zdaniem jest coś na rzeczy. Wszyscy piłkarze zapomnieli jak się gravw piłkę nagle ?. Moim zdaniem Tuchel nie dotrwa do końca sezonu.

17.02.2024 10:52

Warto zwrócić uwagę na Inter. Mało się o nich mówi, ale nie zdziwię się jak dojdą znowu do finału LM. W liczę mają 10 pkt przewagi także maja względny spokój i kadra na prawdę mocna.

Urazy u nas to kabaret ktoś za to musi beknąć. Lucas gra w PSG I nic.

Swoją drogą pewnie pamiętacie Thurama z Gladbach czasem oglądając go dziwiłem się, że kluby topowe się nim interesują. Teraz gra w Interze i to jest inny zawodnik odżył niesamowicie.

To pokazuje jak czasem zmiana otoczenia wpływa pozytywnie. Dlatego nie zdziwię się jak Davies przejdzie do Realu i będzie innym zawodnikiem jak jest u nas.

17.02.2024 10:45

W tym felietonie padło kluczowe zdanie,, nie ma gwarancji, że zmiana trenera coś zmieni "

Ja też nie wierzę, że piłkarze pokroju Sane, Kimmicha, Kane zapomnieli kal się gra w piłkę. Atmosfera też jest kiepska wewnątrz zespołu a o tym się mało mówi.

Goretzka ruga Sane ten mu odmachuje. Podobnie było z Muellerem coś do Sane pokazywał ten mu odmachał.

Sane umiejętności ma topowe, ale mental jest tragiczny. Jak taka baletnica, której wszystko przeszkadza.

Trzeba latem zrobić mocne wietrzenie szatni nie tylko na stanowisku trenera.

16.02.2024 22:10

A dlaczego nie wierzysz. Sprzedaż Gnabry, Choupo nie wiadomo co z De Ligt, Sarr out i kasa będzie. Bayern stać na dwa takie transfery a jak w tym roku nie będzie trofeum żadnego to może być przełomowe okienko letnie pod kątem piłkarzy.

15.02.2024 13:49

2

Wirtz i Hernandez jak najbardziej widział bym u nas. Hernandez mnie przekonuję ma ciąg na bramkę i nie łapie tylu urazów co Davies.

Wirtz też jak najbardziej. Musiala nieco obniżył loty w tym sezonie za dużo się kiwa, dużo strat i liczby też mocno średnie.

15.02.2024 13:27

Meczu nie oglądałem, ale to wygląda bardzo złe wszystko ...

Ponoć jak nie będzie zwycięstwa z Bochum to Tuchel leci.

15.02.2024 12:15

Dziś tylko zwycięstwo biorę pod uwagę i zmazanie plamy po ostatnim meczu.

14.02.2024 15:25

Robienie z igły widły.

14.02.2024 12:52

Dziś mecz z Lazio jestem względnie spokojny. Jak mamy bać się Lazio, to zawijajmy kiece i nie wychodźmy na boisko.

Liczę na reakcje i dobry występ naszej ekipy.

14.02.2024 12:52

Przy odejściu Gnabriego i Choupo trzeba zabezpieczać przód.

14.02.2024 12:22

1

Jestem za. Odejdzie Choupo Moting, Gnabry także trzeba pomału myśleć do przodu.

13.02.2024 12:35

Sarrowi życzę zdrowia, ale po sezonie spakować torbę i sprzedać jak najszybciej.

Co ciekawe prasa podaję, że jutro ma Upa nie zagrać może tym razem De Ligt wyjdzie od początku.

13.02.2024 12:14

Co z tym Upa znowu kontuzja ? Jprd...

13.02.2024 12:12

Też uważam mimo ostatniej wtopy jesteśmy faworytami.

12.02.2024 18:22

1

Zatrudniając trenera na kilka miesięcy narażamy ten klub na śmiech. Jacyś trenerzy w postaci kół ratunkowych na kilka miesięcy co to ma być?. Tu musi przyjść trener z wizją pracy na lata a nie na chwilę. Jestem zdecydowanie na nie takim wizją czy plotkom.

12.02.2024 12:54

3

Co to znaczy Mourinho do końca sezonu? Już widzę jak piłkarze umierają za trenera. My potrzebujemy trenera na dłużej, by zbudował coś a nie na kilka miesięcy.

Mam nadzieje, że już nie zagramy takim ustawieniem taktycznym z 5 obrońców i bez skrzydeł.

Neuer- Mazraoui, De Ligt, Upa, Guerrero- Pavlovic, Goretzka- Sane, Mueller, Musiala- Kane.

Tak bym wyszedł na Lazio.

12.02.2024 12:21

Ciekaw jestem reakcji z Lazio w środę. Tam jak już nasi nie zepną tyłka to można gasić światło. To LM więc liczę na reakcje i to natychmiastową.

12.02.2024 12:06

Póki co Tuchel bezpieczny, ale przy kompromitacji z Lazio to juz różnie może być. Ciekawe jestem reakcji, Bayern po porażkach potrafi reagować.

W środę odpowiedź poznamy.

11.02.2024 18:18

2

Neuer: każdy z nas musi przyjrzeć się sobie i zastanowić się nad swoim występem. To był jeden z najgorszych meczów Bayernu w jakich uczestniczyłem.

Neuer po meczu.

Co do Mourinho nie kupuje tego pomysłu. Trener, który dawno nie jest na topie.

11.02.2024 16:01

Na Pavarda dobrze zadziałała zmiana otoczenia. To odświeża umysł, dodaje nowych sił to czego obecnie brakuje w Monachium.

11.02.2024 14:08

1

Dziś większość dużych kanałów: kanał sportowy, meczyli pl cytuja wypowiedź Muellera, który zwala odpowiedzialność na piłkarzy i że brakuję jaj.

Ani Ancelotti, ani Guardiola, ani Alonso nie zbawił by Bayernu w obecnym kształcie personalnym jaki mamy niestety. Obecnie trzeba ograniczyć straty. Spróbować powalczyć z Leverkusen o majstra i o ile to możliwe dojść jak najdalej w LM.

Swoją drogą trochę irytuje mnie już Kim. Upa wraca po urazie i jest naszym najlepszym obrońcą, a Kim co rusz błędy, straty. Nie łapie urazów to jego duży plus, ale póki co to nie poziom Bayernu.

11.02.2024 14:06

Tuchel nie broni się decyzjami. Wczorajsza taktyka z 5 obrońcami plus brak skrzydłowych kompletnie się nie sprawdziła.

Ja tylko apeluje by nieco bardziej patrzeć na piłkarzy i co oni wyrabiają. Tu żaden trener tego nie uratuje nie wierzę w to. Tylko czystka jak otwarcie okna latem może pomóc oczyścić atmosferę.

Mueller nie pierwszy raz apeluje o przyjrzenie się piłkarzom. Jest u nas długo drużynę zna świetnie. I doskonale zdaje sobie sprawę gdzie leży problem i nie jest to tylko Tuchel.

11.02.2024 12:22

Julek był zły out, Tuchel zły out. A piłkarze w swoim gronie podsmiechujki z pensją 20 mln za sezon. Nie daje wam to do myślenia dlaczego w ostatnim czasie są tak częste zmiany trenerów?.

Latem kilku sytych kotów pożegnać. I zacząć od nowa. Ten sezon jeszcze nie jest stracony, ale nie wierzę w żadną rewolucję.

11.02.2024 11:56

Ja również zalecam ściągnięcie różowych okularów jeżeli myślicie, że przyjdzie nowy trener i gra się odmieni.

Wczorajsza wypowiedz Muellera przeczytajcie to 3 razy: należy przyjrzeć się zawodnikom, nie wszystko jest winą trenera.

U nas w środku jest konflikt i to widać. Goretzka z pretensjami do Sane ten coś burka pod nosem.

Zobaczcie na Real wczoraj Girona przyjechała dostali 4:0 Real pokazał klasę, bo tam jest zespół u nas nie ma zespołu.

Tuchel ma swoje za uszami, ale czystkę trzeba zrobić z piłkarzami też.

11.02.2024 11:42

3

Też mnie zaskoczyło to. Można tak robić jak jest 1:0, 2:1, ale 2:0 i 94 minuta? Zupełnie niezrozumiałe. A bramka na 3:0 to gwoźdz do trumny tego spotkania i blamażu.

Serio nie ma słów na postawę drużyny Leverkusen nie zagrało wielkiego meczu dziś.

Co powiedział Tuchel po meczu?

10.02.2024 21:09

1

Oczywiście. Szukanie winnych w Dier i Boye ( pierwszy mecz w podstawie ) jest śmieszne. Nie oni są problemem.

10.02.2024 21:03

Mimo wszystko uważam, że sprawa mistrzostwa nie jest roztrzygnieta jeszcze do końca bardzo dużo kolejek.

Muszą być zmiany i to od zaraz inaczej tego nie widzę.

10.02.2024 21:02

Jurgen napisałem wyraźnie Tuchel jest trenerem i ponosi pełną odpowiedzialność za wyniki i grę. Zalecam jedynie popatrzeć szerzej nieco i przyjrzeć się też kilku piłkarzom.

10.02.2024 20:56

Mam podobne zdanie. Występ Sane dziś poniżej krytyki.

10.02.2024 20:50

Stanę w obronie Tuchela trochę, bo piłkarze też są winni temu blamazowi. Dobrze, że jest tu kilku użytkowników, którzy widzą szerzej niż tylko Tuchela.

Sane co dziś zagrał nic, Pavlovic nic. I tak można wymieniać.

Oczywiście Tuchel jest trenerem i ponosi odpowiedzialność za to co się stało, ale nie zwalajcie wszystkiego na trenera.

10.02.2024 20:49

Tuchela nie zwolnią, natomiast gdyby była wpadka z Lazio i odpadnięcie wtedy już tak.

10.02.2024 20:26

1

Wiecie co jest ciekawe? Leverkusen wcale nie gra wielkiego meczu. Bazują głównie na momentach i te momenty wystarczają dziś na Bayern.

10.02.2024 20:18

Jakiś czas temu pisałem, żeby Tuchela zostawić... teraz nie wiem już co myśleć serio... można przegrać ale my gramy totalne go#wno..

10.02.2024 20:14

Autentycznie zrobiło mi się smutno.. piękna klepka Leverkusen.

10.02.2024 19:47

Papież kibic Leverkusen poprawił mi humor po słabej pierwszej połowie.

10.02.2024 19:25

Upa póki co profesor w obronie.

10.02.2024 19:21

Każdy ma swój punkt widzenia, gdyby Sane przykrył bok nie było by tej akcji. Sam Goretzka go zrugał zobaczcie powtórki.

To, że obrona stała to drugi temat.

10.02.2024 19:16

Boey gra u nas pierwszy mecz. Bramka leci na konto Sane o co zrugał go Goretzka sam.

10.02.2024 19:14

Gol leci na konto Sane. Zamiast przykryć dyskutował i z tego padł gol.

10.02.2024 19:13

To co pisze Spajkowy ma sens. Po meczu wszyscy będziemy mądrzejsi.

10.02.2024 18:04

Zawsze byłem i będę zwolennikiem oceniania piłkarzy po meczu a nie przed. Alonso też zaskoczył składem. Tak jak ktoś tu niżej napisał po meczu wyjdzie kto miał rację.

10.02.2024 17:59

Alonso to zaskoczył też. Na szpicy Adii. Frimpong, Hofmann, Schick ławka.

10.02.2024 17:34

Tego się nie spodziewałem Upa, Dier, Boey od początku. De Ligt ławka. Zobaczymy ocenie po meczu.

Przekonamy się ile warte są nasze zimowe transfery.

10.02.2024 17:22

Nie wyobrażam sobie, aby Kimmich dziś wyszedł w podstawie. Z ławki jak najbardziej. To samo Upa. Chodź przed BVB Upa też był kontuzjowany zagrał tam 60 minut i nawet gola strzelił.

10.02.2024 17:08

Za remis zwolniony? Nie przesadzajmy w drugą stronę. Ten mecz nie roztrzyga o żadnym mistrzostwie, by dokonywać takich ruchów.

10.02.2024 15:41

Ja nie biorę remisu w ciemno to zależy jak ułoży się mecz. Jak padnie remis po naszych pięciu setkach to chyba nikt nie będzie zadowolony. Wszystko zależy jak ułoży się mecz i kto będzie przeważał.

Stuttgart w tygodniu pokazał, że Bayer można zranić.

Ponoć było 200 tyś zapytań o bilety na ten mecz a Bay Arena może pomieścić,, tylko " 30.210.

10.02.2024 14:28

Nigdzie nie znalazłem informacji o nieobecnym Hiszpanie.

10.02.2024 13:26

Fakt przeoczyłem to.

10.02.2024 12:58

Neuer- Mazraoui, Kim, De Ligt, Guerrero- Pavlovic, Goretzka- Sane, Musiala, Tel- Kane.

Ulreich, Kratzig, Upa, Boey, Dier, Kimmich, Zaragoza, Mueller, Choupi-Moting.

Mój skład na dziś. Myślałem nad Muellerem w pierwszej, ale może się przydać bardziej na ostatnie 20 minut.

10.02.2024 12:30

Panowie błagam... ten mecz o żadnym mistrzostwie nie zdecyduje. Mamy dopiero 21 kolejkę. Ja wiem, że eksperci tak mówią by nakręcić atmosferę, ale to stek bzdur.

Nieważne jakim wynikiem ten mecz się skończy ( stawiam remis ) to mistrzostwo będzie sprawą otwartą.

10.02.2024 11:31

1

Mecz jest 18:30.

10.02.2024 11:30

Też tak uważam u nas z pierwszego składu ino Davies ( bez formy ), i Coman też bez formy, ale czy to kluczowi piłkarze w tym sezonie moim zdaniem nie.

10.02.2024 09:42

Tuchel na konferencji nic nie wspomniał o chorym Zaragozie. Zobaczymy.

10.02.2024 08:46

To prawda, gdybyśmy mieli 10 pkt przewagi po rundzie jesiennej raczej zimą nikogo byśmy nie sprowadzili. A tak sytuacja wymusiła na nas transfery.

Już teraz ławka wygląda dobrze, a nie wszyscy wrócili jeszcze.

09.02.2024 22:33