Hahaha nie no to już jest kompletny czeski film. Wyszło na jaw, że Blatter miał romans z byłą laską Cristiano Ronaldo Iriną Shayk... Piłka to dno...
05.06.2015 19:25
Zapowiada się niewypał z tym oknem transferowym... Tak wiem, że Bayern te swoje transfery ogłasza niespodziewanie no ale zobaczcie. Wszystkie nazwiska, które z marszu mogą zapewnić jakość są już zaklepane... Przyjdą do nas co najwyżej zmiennicy. I znowu będzie płacz jak Robben albo Ribery wylecą ze składu...
05.06.2015 18:18
UWAGA UWAGA! Teraz chyba plotka roku!
Benitez chce Krychowiaka w Realu! :D
Jeśli Pep ma odejść po tym sezonie to robienie rewolucji kadrowej zostawmy komuś kto wiąże z Bayernem dłuższą przyszłość...
05.06.2015 10:40
W sumie to niezła bzdura ale znając Pepa to wcale to takie abstrakcyjnie nie jest...
05.06.2015 10:39
@mrtiktak, Lewy został wujkiem :)
04.06.2015 22:54
Coraz bardziej egzotyczne nazwiska zaczynają padać. Najpierw plotki o Hazadrach, KDB przez Depaye i Griezmanny kończąc na jakiś noname'ach... Czyli pewnie nie ma co liczyć na wzmocnienia, ewentualnie na zmienników... Ja bym zrobił jeden duży transfer skrzydłowego. A reszta to transfery za rozsądne pieniądze jak za Rode :)
Np. Główny duży transfer: Skrzydłowy
Mniejsze transfery: drugi skrzydłowy (młody), środkowy obrońca, zmiennik za Lewego :)
Moim zdaniem to absolutne minimum :)
04.06.2015 22:00
Ja tam Gotze nigdy nie lubiłem i nie polubię :) W BVB grał dobrze ale to nie zmienia faktu, że za nim nie przepadam. Jednak życzę mu powrotu do formy dla dobra Bayernu :)
04.06.2015 21:44
Dlatego my tu z Thomasem dyskutowaliśmy o tym, że w Wolfsburgu na pewno by musiał powalczyć o miejsce w składzie i nie dostałby go za darmo. Jednak ja bym nie był taki pewny czy by sobie tam nie poradził :) Zresztą to tylko takie luźne rozmowy bo jestem przekonany, że zostanie we Włoszech :)
04.06.2015 21:41
@KoanGuardiola2, zgadzam się :)
04.06.2015 21:35
Kurczę jeszcze miesiąc czekania na okres przygotowawczy :( Strasznie się dłuży ten czas :/ Dobrze, że przynajmniej kadra po drodze jest to coś się będzie działo :) Ale znowu będę drżał o zdrowie Lewego bo w takich meczach właśnie często są takie patologie...
04.06.2015 21:30
@jahcob, a kto mówi, że to piłkarz poziomem na Bayern? :)
04.06.2015 21:24
Biedny Bastian :(
04.06.2015 20:29
Mamy coraz mniejsze pole manewru jeśli chodzi o transfery...
04.06.2015 20:22
Ja Kamila uważam za bardzo dobrego obrońcę a jeszcze bardziej cenię go za jego charakter i podejście :) Jednak uważam, że na Bayern jest niestety za słaby, natomiast w Wolfsburgu mogła by być ciekawa walka między nim a Naldo :)
04.06.2015 15:14
No ale my dyskutujemy o jego ewentualnym przyjściu do Wolfsburga a nie do Bayernu.
04.06.2015 14:56
@jastrzab123, dlaczego?
04.06.2015 14:34
Co sądzicie o Gliku w Wolfsburgu? Chodzi mi o dobro reprezentacji Polski. W Turynie jest uwielbiany i jest legendą i raczej nie wyleci z pierwszego składu. Jak dla mnie wyjazd do Anglii w jego wypadku byłby strasznie ryzykowny i moglibyśmy na zawsze stracić klasowego obrońcę. Wolfsburg mógłby być takim złotym środkiem. Co sądzicie?
04.06.2015 12:28
Konkubina Bastiego Ana gra dzisiaj chyba o 15 o wejście do finału :)
04.06.2015 12:05
Już widzę jak Guardiola chce kogoś takiego jak Glik :D
A ja po raz kolejny zgodzę się z @Apollo1 :) To jest nieco przykre jeśli kluby o tej renomie wieszczą wielki sukces jako utrzymanie się i świętują do białego rana na mieście :) I nadal żadnych zmian w strukturach klubu bo przecież jest sukces!
03.06.2015 00:58
@Matilegolas, frajerzyna to może za mocne słowo ale ogólnie zgadzam się. Dorosły człowiek a zachowuje się jak rozkapryszona nastolatka. A Polacy mają czelność mówić coś w stylu "Kuba to prawdziwy Polak, a Lewy gwiazdorzy". Śmiechu warte. Błaszczykowski się ciągle kompromituje. Afera z biletami, żenujące słowa po Euro2012 "gdyby nie JA to nie zdobylibyśmy ani jednego gola", wieczne płacze w mediach, rozmowy z dziennikarzami i ta mina wiecznego męczennika, teraz te cyrki z Lewym i Nawałką. I on jeszcze od nich telefonu nie odbierał. Czy tak się zachowuje dorosły człowiek, któremu zależy na kadrze? Dno... Ale książkę trzeba promować za wszelką cenę :)
02.06.2015 20:11
Czy tylko mnie już wkurzają te ciągłe płacze Błaszczykowskiego w sprawie kady? Męczennik od siedmiu boleści... Jakoś nie mogę sobie wyobrazić Lewego jak ciągle płacze w mediach i wraca do przeszłości... Ale niedługo wychodzi jego książka to trzeba narobić szumu... Żałosne.
02.06.2015 18:54
Berni ćwiczy na Saebener Strasse:
https://www.facebook.com/FCBerni/posts/919089338177425
:)
02.06.2015 17:02
@AdiFantasti, po co Ci dwa konta? Bo raz się ktoś pod Ciebie podszywał chyba?
02.06.2015 14:11
Z tym, że kontuzja Alaby mu w tym nieco pomogła :) Przychodził do nas z dobrego klubu za niemałe pieniądze więc coś od niego już jednak trzeba było oczekiwać :) Też uważam, że w Bundeslidze ze słabymi rywalami prezentował dobry poziom, ale moim zdaniem to własnie przez jego słabą dyspozycje męczyliśmy się z mocniejszymi rywalami.
02.06.2015 12:25
Czyli miałem rację co do charakteru Gundogana. To oszust, krętacz, kombinator, manipulator i do tego chciwy człowieczek :) Choćby nie wiem jak grał to nie chcę takich zawodników w naszym klubie :)
02.06.2015 10:31
Dziwią mnie te głosy na Bernata :) Jakby była ankieta najsłabszy zawodnik to Gotze i Xabi mieliby silną konkurencję w postaci Bernata :) A tutaj głosy, że to NAJLEPSZY ZAWODNIK SEZONU :)
02.06.2015 00:09
Nie mówię, że masz wierzyć :) Ale mówienie też, że na 100% nie dojdzie do zmian w zarządzie jest tak samo lekkomyślne jak mówienie, że na 100% będą zmiany. To, że w Norymberdze zmian nie robili, nie oznacza to, że mamy to traktować jako wyznacznik. Wiem o co Ci chodzi, że w strukturach klubowych jak i organizacji piłkarskiej jest sam beton... Jednak każdy beton się kiedyś rozpadnie a z pewnością się to nie wydarzy kiedy klub w wielkiej glorii obronił się przed spadkiem :)
01.06.2015 22:50
@otwarty, ale dlaczego twierdzisz, że po spadku nie byłoby zmian w zarządzie? Skąd ta pewność? Może właśnie wtedy obudziliby się z letargu i coś by ruszyło...
01.06.2015 22:34
@Apollo1, zgadzam się z każdym Twoim słowem :)
01.06.2015 22:16
Jak dla mnie to spadek by im tylko pomógł... Szkoda, że nie spadli.
01.06.2015 21:43
@ThomasKonig, dzięki za odpowiedź :) Tak też podejrzewałem, że to solidny gracz ale jakiś Bóg wie jakich perspektyw nie ma :)
Najpopularniejsze zdjęcia na instagramie tego sezonu:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.869368203134255.1073741843.822633781141031&type=1
01.06.2015 16:32
A ten Darmian w ogóle prezentuje jakiś poziom? Czy byłby bardziej zapchajdziurą? Jest szansa, że stanie się obrońcą światowej klasy?
01.06.2015 15:21
W sumie to wybór nie jest taki łatwy. Zależy jak traktować taką ankietę. Załóżmy, że w drugiej części sezonu Robben nie grał prawie w ogóle to powinienem ZA CAŁY SEZON oceniać go tak jak za pierwszą rundę? Jakbym chciał wybierać zawodnika z najrówniejszą formą to pewnie Manu, chociaż i jemu zdarzały się wpadki a z drugiej strony miał słabych rywali w Bundeslidze. Dlatego chcę to potraktować jako KTO DAŁ ZESPOŁOWI NAJWIĘCEJ W CAŁYM SEZONIE. Zastanawiałem się pomiędzy Tomkiem, Lewym a Boatengiem :) Jednak głos oddaję na Tomka :)
01.06.2015 15:05
Tomek, kochamy Cię!!!
01.06.2015 13:02
@Kuffour1, pewnie jutro zobaczymy taki tytuł na wp albo onecie :)
31.05.2015 23:48
Najpiękniejsze choreografie ostatnich 10 lat :)
https://www.facebook.com/fcbayern.en/videos/vb.822633781141031/868968676507541/?type=2&theater;
31.05.2015 21:43
Nie wiem czemu ale też zawsze wydawało mi się, że Tobias jest młodszym bratem Bastiego :)
Fantastyczne zdjęcie Adi :) Właśnie miałem to wkleić :)
PS. United podobno złoży ofertę 35 milionów euro za Lewego :) I tak do nich nie odejdzie ale by się nie ośmieszali z tą ceną :)
31.05.2015 20:20
Coś czuję, że u nas jeden góra dwa porządne transfery :) Pewnie ten Darmian i Gundogan... Byłem fanem talentu Gundogana ale teraz się tylko kompromituje... Można mówić, że po kontuzji ale jakie są przesłanki, że się odbuduje? Do tego jego charakter. Z tego co wiem to krętacz, kombinator i karierowicz. Zresztą pewnie widzieliście jak się spasł po tej kontuzji... Były zdjęcia jak miał taki bęben jak Ryszard Kalisz... Ktoś powie, że to przez kontuzje... A kto mu bronił zdrowo się odżywiać? Gość stwierdził, że jak jest kontuzjowany to mu wszystko wolno i jadł burgery codziennie... Na temat Darmiana się nie wypowiem bo nigdy nie widziałem go w akcji.
31.05.2015 11:37
Brawo Wilki! Zasłużyli :)
30.05.2015 21:55
Ogląda ktoś Wolfsburg - BVB? Jak wygląda gra? Bo dopiero teraz włączyłem :)
30.05.2015 21:11
Fajnie by było zainwestować w świetne "urządzenie" o nazwie footbonaut :)
https://www.youtube.com/watch?v=rd9R8PJtAT0
30.05.2015 20:13
Aż dziwne, że do tej pory nie dysponowaliśmy takim sprzętem :) Bardzo dobrze, że wreszcie to mamy :)
30.05.2015 19:39
Jeba** dziad Blatter...Czyli cyrku w piłce ciąg dalszy... Żenadaaaaaaaaaa
30.05.2015 02:21
Berni też robi świetną atmosferę w drużynie ale to nie oznacza, że pcha się do gry w piłkę :) Doceniam to co robi dla atmosfery w zespole Dante ale z całym szacunkiem musi iść to w parze z umiejętnościami piłkarskimi. Nie ma żadnych przesłanek, że wróci do dobrej formy sprzed dwóch lat.
29.05.2015 15:15
To jest patologia co się dzieje w piłce ostatnio. Ale nawet jak wszyscy sponsorzy się wycofają to zostanie ten bandycki Gazprom i wszyscy będą zadowoleni i będzie cacy...
29.05.2015 14:40
Nie dla Gundogana w Bayernie!!!
29.05.2015 14:33
Liczę na to, że ten sezon to był taki na przetarcie i na uporanie się z urazami a w przyszłym pod okiem profesjonalnych lekarzy będzie ostoją naszej defensywy :)
29.05.2015 13:48
Zdzisław Kręcina na stanowisko PREZESA FIFA!!! Rozgoni tą bandę leśnych dziadków i pokaże im jak się bawi Polak :D
29.05.2015 13:47
Haha to już się parodia z tym United robi :D
29.05.2015 13:41
Oczywiście mowa o napisaniu książki ze współautorem jak robi większość piłkarzy. Wiadomo, że taki Frank by sobie nie poradził ale nawet dla człowieka inteligentnego napisanie książki to dość skomplikowana sprawa. Najgorsze w tych piłkarskich książkach, że bardzo często są to tak naprawdę książki o niczym a wydawcy liczą tylko na to, że fani danego piłkarza i tak ją kupią ze względu na wszystko. I takie nachalne reklamowanie książki w stylu "Piłkarz X pierwszy raz szczerze o Y". Rośnie machina promocyjna a potem okazuje się, że książka to jedno wielkie lanie wody bez najmniejszego przekazu. Właśnie dlatego chciałbym przeczytać jakąś mocną książke a nie tylko jałowe historyjki w stylu "Piłkarz X był strasznym śmieszniem a najlepsza akcja była jak piłkarz Y zapomniał klapek...". Sam zacząłem pisać moją pierwszą książkę o Bayernie w klimatach science-fiction i jest to bardzo ciężki kawałek chleba. Mimo, że uważam siebie za człowieka z dość bogatym językiem i zasobem słów, czasami jest bardzo ciężko ubrać swoje wyobrażenia w słowa. Do tego pamiętać o logice książki, spójności fabuły, unikaniu powtórzeń oraz żeby sam styl był ciekawy dla czytelnika :)
28.05.2015 23:09
Ja bym chętnie przeczytał książki Franka (ze względu na jego skomplikowaną przeszłość, wypadek, afery z prostytutkami, przejście na inną religię) oraz z Arjenem (jest on niesamowitym perfekcjonistą i indywidualistą. Nie ma żadnych kont na portalach społecznościowych i stroni od celebryctwa, takich piłkarzy jest bardzo mało i chciałbym poznać co siedzi mu w głowie i jak udaje mu się być sobą w dzisiejszym świecie). Oczywiście książkę każdego z naszych zawodników chętnie bym przeczytał jednak te dwie by mnie chyba najbardziej zintrygowały :)
28.05.2015 22:58
@ThomasKonig, raczej chodziło mi o obecnych graczy bo jeśli by brać pod uwagę wszystkich to lista byłaby dość spora :)
28.05.2015 21:11
Ogląda ktoś z Was ligę światową Polska-Rosja? Jak narazie demolujemy Rosjan :) Świetnie gra młody talent Bieniek jak i powracający do kadry Kurek :)
28.05.2015 20:58
Skoro już został poruszony temat książek piłkarskich teraz Pepa a wcześnie Kuby to mam do Was pytanko :)
Książkę jakiego bawarczyka (każdego zawodnika Bayernu) przeczytalibyście najchętniej? Nie chodzi mi tutaj o osobistą sympatię tylko o to kto Waszym zdaniem miałby do opowiedzenia najciekawsze rzeczy :)
28.05.2015 20:38
@AdiFantasti, wiesz tych następców Bastiana to już trochę było a coś nie możemy go znaleźć :( Ja tam z rezerwą podchodzę do tych wszystkich młodych talentów i rzeczywistość jest taka, że może 10% z nich odnajduje się potem w dorosłym futbolu. I często jest tak, że spośród tych wszystkich młodych ten teoretycznie najlepiej rokujący potem przepada gdzieś bez echa a taki zwykły nastolatek na którego mało kto stawiał wyrasta na gwiazdę. Np. ile jest na świecie takich nastolatków jak Gaudino z dobrą techniką? Setki... Tutaj nawet ciężka praca nie wystarczy. Trzeba mieć po prostu to coś... Ten pierwiastek, który robi z Ciebie lepszego piłkarza od konkurencji. Jak dla mnie to Guadino musi dość szybko nabrać masy bo teraz pośród tych drwali to nawet z niewaidomo jaką techniką sobie nie poradzi. Zresztą często trener widzi na treningach co się dzieje. Często tutaj zastanawialiśmy się czemu Pep nie daje szansy Kurtowi? Bo może po prostu widział na treningach jakieś duże braki u tego chłopaka i wie, że to jeszcze za wcześnie. Nie można ich też jakoś specjalnie rozpieszczać bo sami wiecie jakie cyrki są z Odeegardem w Realu :)
28.05.2015 20:27
Ale przecież może grać tak jak Piszczek za swojej najlepszej formy. Prawy obrońca a gra w zasadzie na całej długości linii dobiegając niemal do narożnika boiska rywali :)
28.05.2015 20:20
Ja bym jednak dał Hojbjergowi szansę na pokazanie się w pierwszym zespole :) A z tym Kimmichem to czuję, że będzie tak jak z Kurtem niestety.
28.05.2015 18:12
Oj tak, to byłby wspaniały transfer :)
28.05.2015 17:50
Dlatego właśnie skrzydła to priorytet :) Tylko taki prawdziwy skrzydłowy a nie jakiś zawodnik co gra na 10 i będzie przenoszony na skrzydło. Chodzi o prawdziwego skrzydłowego, który potrafi pociągnąć po linii i dobrze dośrodkować jak Frank albo Arjen. Na lewej stronie obrony jest Alaba i Bernat na prawej Rafinha i Weiser. Ja bym sprowadził środkowego obrońcę ale znając życie to Pep nawet jakby wiedział, że Dante odejdzie to założy, że ma Boatenga, Benatię, Javiego i Holgera i nie ma potrzeby tutaj nikogo sprowadzać. Tylko wiemy jak szklani są Benatia i Holger a forma Javiego to niewiadoma. Co do zmiennika dla Lewego to Pep pewnie też założy, że na tej pozycji może grać Tomek albo Mario a sam Lewy przecież jest nie do zdarcia więc nie ma sensu nikogo sprowadzać. Także wszystkie te nasze dywagacje sprowadzają się do tego jaki wariant przyjmiemy :) Bo równie dobrze może być tak jak w tym sezonie a też może być tak, że kontuzje w ogóle będą się trzymały naszych zawodników z daleka i wręcz będą konflikty w zespole bo gwiazdy będą siedzieć na ławce :)
28.05.2015 17:35
Ja tam wolałbym, żeby Weiser pozostał prawym obrońcą. Niech popracuje solidnie nad defensywą i będzie z niego bardzo dobry gracz :)
28.05.2015 17:29
ThomasKonig, ale ja akurat nie pisałem nic o De Bruyne tylko ogólnie o sytuacji wyliczania piłkarzy jak to teoretycznie mamy szeroką kadrę bo ten sezon dobitnie pokazał nam jak przewrotny potrafi być los. Wszystko zakłada się na rozumowaniu, że skoro w tym sezonie taka plaga nam się przytrafiła to w następnym nam się już nie trafi. Być może nie ale świat widział już przypadki kiedy piorun trafił jedną osobę dwa razy w przeciągu tygodnia albo ktoś wygrał w szóstkę w totka dwa razy pod rząd :)
28.05.2015 17:26
Wiele klubów (firm) popełnia ten błąd. Nie jest jakoś strasznie trudno wejść na rynek z nowym produktem ale już cholernie trudno się na nim utrzymać przez lata. Wielkie koncerny są tak zaślepione swoją wielkością i tym, że dominują rynek, że przestają ten rynek obserwować i choćby pół roku spoczywania na laurach i firma może upaść. Przykładów jest mnóstwo. Chociażby taka NOKIA. Przecież był czas, że oni mieli udziały w rynku rzędu 80%. Ktoś powiedział "Telefon? Nokia". To był niemal synonim. Nikt na świecie nie wyobrażał sobie, że to może się zmienić. Jednak wystarczyło by przespali lekko okres kiedy smartfony zaczynały powoli pojawiać się na rynku i to wystaczyło by ta firma spadła na samo dno. Microsoft ją wykupił i tyle słyszano o tej firmie. Podobnie firmy typu Kodak itd. To samo tyczy się klubów. Nie chodzi nawet o czysto piłkarskie aspekty ale obecność tak zwanych leśnych dziadków i betonu w strukturach klubu, tragiczne zarządzanie finansowe, żenujący marketing, fatalne transfery powodują że klub, który był (i nadal jest) niewyobrażalną marką może spaść na samo dno i pozostanie po nim tylko wielka nazwa.
28.05.2015 17:11
@jendker83, chyba nie ma na świecie takiego piłkarza, którego by nie chciało United :)
28.05.2015 17:04
@kubla, @meisterspieler. Ja tak jak Wy chciałbym spadku Hamburga. Wprawdzie to klub z tradycjami i nigdy nie spadł, ale ich działacze przez to stracili kontakt z rzeczywistością. Co roku jakiś cudem się przed tym spadkiem bronią i toną w marazmie i beznadziei. Ja też uważam, że spadek dobrze by im zrobił bo może zmienili by swoje struktury i wprowadzili jakiś świeży powiew do zespołu.
28.05.2015 16:59
ThomasKonig, teoretycznie tak i wygląda to jak problem bogactwa :) Ale wiesz wiele rzeczy może się okazać. Nie żebym był pesymistą ale moim zdaniem właśnie planując kadrę na przyszłość trzeba zawsze uwzględniać najgorszy wariant by potem nie pluć sobię w brodę. To teraz wyobraź sobie taką sytuację:
1) Bastian cały czas łapie kontuzje i nie może złapać formy meczowej
2) Gotze zalicza dalszy spadek formy i nic nie daje zespołowi
3) Gaudino zatrzymuje się w rozwoju a Pep boi się wystawiać go w meczu z mocniejszymi rywalami
4) Lahm ma problemy z kreatywnością w środku Pola
Także wychdozi na to, że zostajemy tylko z Thiago i Mullerem na tej pozycji. Wiem, że wymieniałeś jeszcze Alabę, Hojbjerga i Rode ale tutaj mowa o ofensywnym, KREATYWNYM zawodniku. Takim typowym technicznym graczu, który zagra z pierwszej piłki lub nawet minie rywala zwodem. Tego Alaba, Rode i Hojbjerg nie są w stanie zagwarantować. Wiem, że to takie wróżenie z fusów ale na dobrą sprawę może się to wszystko posypać nawet bardziej niż ten wariant, który tutaj opisałem. Nie chcę, żeby znowu było mówienie "Nikt by tego nie przewidział". Jak ktoś ma zamiar wyśmiać mnie za ten scenariusz to przypominam nasze kontuzje w tym sezonie :) Zawsze warto nastawiać się na najgorsze i potem mieć problem bogactwa niż liczyć, że szczęście się do nas uśmiechnie bo w sporcie jest potrzebne ale nie można nieustannie na nie liczyć :)
28.05.2015 16:43
Niestety... Janowicz wyczyniał cuda w swoim przełomowym sezonie. Jednak nie ma kompletnie psychiki co w tenisie jest szczególnie ważne. Do tego ciągłe kontuzje i rozrywkowy tryb życia :)
Co do Radwańskiej to cóż... Była wysoko w rankingu WTA bardziej ze względu na słabość pozostałych zawodniczek. Ona nie potrafi grać siłowo co w dzisiejszym tenisie jest nieuniknione. Pełno młodych zawodniczek po 18 lat grają już lepiej od niej. A moim zdaniem ośmieszyła się ostatnio mówiąc, że jest za stara. Jak według niej 26 czy tam 27 lat to starość to dlaczego dostaje regularne baty od ponad 30-letnich tenisistek? Zakochała się i ma inne priorytety w życiu :)
28.05.2015 14:58
@meisterspieler, czyli z tego co widać po opisie będzie to raczej książka o przykrym dzieciństwie mająca pokazać ludziom, że zawsze jest nadzieja niż bardziej jakieś ciekawostki z szatni itp :)
28.05.2015 13:48
@UKU, może i tak ale po prostu może nie było nas stać na taki wydatek i trzeba było brać Lewego :)
28.05.2015 12:52
Ale Lewego mieliśmy za darmo :) 50 milionów a 0 to spora różnica :)
28.05.2015 12:30
Skoro słabo grał w United to jakie są przesłanki ku temu, że u nas odpali?
28.05.2015 12:29
To jakiś żart mam nadzieję. Już wolę Starke niż Weidenfellera. Ten gość jest ślepy i ma refleks jak 90 letni starzec. Żeby nie było chodzi mi o obecny sezon :)
28.05.2015 12:29
Za parę dni wychodzi książka Kuby Błaszczykowskiego :) Ciekawe czy będą jakieś brudy na Lewego :) Z tego co wiem to poróżniły ich jakże polskie sprawy :) Polityka i pieniądze :)
28.05.2015 12:15
"Przegrana z Dortmundem jest wstydem, gdyż byliśmy lepszą drużyną i zasłużyliśmy na wygraną.", Brawo za tę wypowiedź!
28.05.2015 07:36
@meisterspieler, zgadzam się z Tobą :) Z tym, że takie kluby jak Bayern mogą sobie pozwolić od czasu do czasu na taką wpadkę bo mamy mnóstwo pieniędzy a kto nie ryzykuje nie pije szampana. Natomiast Borussia co zarobiła przez wspaniałe sezony w LM i Bundeslidze roztrwoniła niemal od razu i znowu są skazani na transfery rzędy 10 milionów euro i tym podobne. Po prostu palma im odbiła jak dostali tyle kasy i zamiast kontynuować wcześniejszą politykę transferową, która opierała się na tanich perspektywicznych zawodnikach co poskutkowało w podwójnym mistrzostwie Niemiec, pucharze Niemiec oraz Superpucharze to zaczęli wydawać wielki szmal na jakieś niepewne wynalazki z Ukrainy czy Włoch. Teoretycznie to ktoś powie "przecież Immobile był królem strzelców mocnej ligi". No dobrze ale jak już spojrzeć na charakterystykę tego piłkarza w porównaniu z Lewym, no to sorry. Jeśli on miał być jego zastępcą to to nie miało prawa wypalić. Immobile dostawiał nogę i tym podobne. Lewy miał świetną koordynację ruchową, potrafił przytrzymać piłkę, zagrać kombinacyjnie na jeden kontakt, był również szybszy. Jak dla mnie oni podjarali się jego statystykami bez sprawdzenia jakim on naprawdę jest piłkarzem.
28.05.2015 00:25
Wiem, o co Ci chodzi :) Nie traktuj tego jak udowadnianie racji ani nic w tym stylu :) Po prostu lubię z Tobą dyskutować :)
27.05.2015 23:47
@ThomasKonig, wiesz ale orócz dość sporej różnicy finansowej (mimo tego, że się zmniejszyła to nadal jest spora) jest jeszcze coś takiego jak globalność marki w świadomości piłkarzy. Piłkarze z innych lig dostając ofertę z BVB często myślą podświadomie, że to jakiś średniak i wolą grać za dużo większą kasę choćby w przeciętniaku ligi angielskiej. Bayernowi już bardzo ciężko odmówić, chociaż nadal są tacy piłkarze, którzy mają myślenie "Real albo Barcelona i nic więcej". Borussi ciężko było robić transfery już ukształtowanych piłkarzy bo ci chcą bardzo duże kontrakty czego Borussia dać im nie może. Zobacz sobie jaki śmieszny kontrakt miał Lewy, który już wtedy był uznawany za jeden z największych talentów europejskiej piłki. Inni piłkarze tak samo. Jedynym wyjątkiem jest Reus. Teraz najwyraźniej zmieniają politykę płacową. Bo zdali sobie sprawę, że za takie pieniądze (pensja), żadnego już ukształtowanego talentu nie sprowadzą a takie diamenty jak Lewy, Gotze, Gundogan czy Kagawa trafiają się raz na ruski rok. Z tym, że wtedy im się to wszystko trafiło w jednym sezonie i dlatego byli nie do pokonania. Ich transfery sprzed 5 lat a te teraz to jak niebo a ziemia. Wtedy uważano, ze to najlepszy klub pod względem przeprowadzanych transferów, a teraz? Mkhitaryan, Immobile, Ramos? Lepiej to przemilczeć. A przypominam ile oni kosztowali. Łącznie chyba ponad 50 milionów. Jak to się ma do transferów typu Lewy, Rode? Fajnie jest mieć pieniądze ale trzeba umieć je dobrze wykorzystać. Borussia już raz roztrwoniła wielką kasę tak, że prawie przestała istnieć. Liczę na to, że tak się nie stanie.
27.05.2015 23:40
@Thomas, zakładając, że nie dyskutujemy o tym kto jest lepszym trenerem czy Klopp czy Pep, tylko o samym Kloppie. To ja oczywiście zdaję sobie sprawę zarówno z jego zalet jak i wad. Oprócz tych zalet o których już pisałem w poprzednich postach jako jego wady wymieniłbym zbyt duże przywiązanie do nazwisk i faworyzowanie piłkarzy gorszych technicznie ale tzn. walczaków. Żeby nie było, ja uwielbiam walczaków. Takich jak Tomek, Lewy i Basti. Takich, którzy są w stanie wskoczyć za klub w ogień. Ale musi się to wiązać z poziomem sportowym danego piłkarza. Stawianie na kogoś typu Grosskreutz to jakiś dramat. Ja wiem, że fani BVB go kochają bo był ultrasem no ale jeśli chcą dobrze dla tego klubu to niech zaproszą go spowrotem na sudtribune i niech tam śpiewa bluzgi na Bayern i Schalke. To nie tylko moje zdanie ale nawet kibice BVB uważają, że to jest kpina, żeby piłkarz o takich umiejętnościach grał w takiej drużynie. Druga sprawa. Obsesyjne trzymanie się starych nazwisk. Przecież każdy widzi, że Langerak jest lepszym bramkarzem niż Weidenfeller ale on kurczowo stawiał na doświadczonego Niemca. Generalnie dokonywał dużo słabych wyborów personalnych. Nie wiem czy wiecie, że Mkhitaryan przez pierwszą rundę miał 0 (SŁOWNIE ZERO) asyst? A grał w prawie każdym meczu. Immobile też za długo dostawał szansę i okazało się, że on a Lewy to jak maluch a ferrari. Być może to strach przed przyznaniem się do błędu z tymi niewypałami transferowymi. Ale tak jak powiedziałem nie wiadomo ile w tym winy Kloppa a ile Watzke i Zorca. Zamiast stawiać na młode talenty, co przecież umiał doskonale (Lewy, Kagawa, Gundogan, Gotze), to po przyływie sporej gotówki zaczął sprowadzać bardzo drogich piłkarzy, którzy mieli praktycznie za sobą jeden dobry sezon (Immobile, Ramos, Mkhitaryan) albo dawał szansę zawodnikom na sentymentalne powroty (Kagawa, Sahin), które okazały się niewypałami. Podsumowując można by powiedzieć, że jak dla mnie główną wadą Kloppa są częste błędy w wyborach personalnych. Musi przestać żyć przeszłością (stawianie na zawodników typu Schmelzer) i skończyć z sentymentami. Nie mniej jednak uważam, że to genialny trener a jego zalety wymieniłem we wcześniejszym komentarzu :)
27.05.2015 22:58
Panowie nie kłóćcie się :) @Thomas, po prostu @otwartemu chodzi o to, że Bayern to wieloletni dominator a BVB to do niedawna średniak niemiecki, któremu groziło bankructwo. Oraz patrząc na wartości zawodników i budżet to trudno, żeby było inaczej. Jednak Klopp potrafił wygrać z Bayernem 2 razy ligę oraz skompromitować ich w pucharze Niemiec. Superpucharu nie wymieniam bo zakładam, że powiesz, że to trofeum jest nieważne. Żeby nie było, że tutaj mówię o tym kto jest lepszym trenerem Pep czy Klopp. Nie o to mi chodzi :) Chcę tylko byś zrozumiał rozumowanie otwartego co do tego, że trudno robić porównania między klubami, które dzieli taka przepaść finansowa, marketingowa i sportowa :)
27.05.2015 22:27
Tymczasem Sevilla prowadzi 3-2 :)
27.05.2015 22:18
@Matilegolas, zgadzam się z Tobą :)
27.05.2015 21:52
Świetne widowisko piłkarskie. Liczę na sporo bramek w drugiej połowie :) Takie mecze aż chce się oglądać a nie żenujący minimalizm :)
27.05.2015 21:35
@ThomasKonig, może nie mają ale podyskutować zawsze można. Abstrachując od tego kto jest lepszym trenerem czy Klopp, Favre czy Hecking to nie zgodzę się ze wszystkim co powiedziałeś. Zgoda, Klopp miał fatalny początek sezonu. Ale po takim dramacie zdołał zmotywować drużynę i weszli do Europejskich pucharów i mają szansę wygrać puchar Niemiec. To oni nas z niego wyeliminowali. Teraz zapewne powiesz, że to przez kontuzje. Ok, ale Klopp też nie miał łatwo. Reus co zwócił po kontuzji to nie zdołał jeszcze wejsć w rytm meczowy i już kolejna kontuzja. Błaszczykowski prawie cały sezon kontuzjowany. Piszczek tak samo. Hummels bez formy, Immobile to dno. Gundogan też wracał po kontuzji. Więc bądźmy konsekwentni bo jeśli bronimy Pepa, że zrobił co mógł przy tylu kontuzjach to to samo można powiedzieć o Kloppie. Z tym, że Guardiola miał większą ławkę niż Jurgen. Według mnie Klopp jest lepszym motywatorem. Świadczy o tym ten sezon i wcześniejszy gdzie grając słabo w lidze zawsze byli się w stanie zmotywować na mecze pucharowe w lidze mistrzów i pucharze Niemiec. To co czasami wyczyniała jego drużyna pod jego sterami wielu ekspertów nazywało cudem. Jak choćby awans z Malagą gdzie strzelili 2 bramki w ostatnich minutach albo słynne 4-1 z Realem. Klopp ma też świetny kontakt z zawodnikami. Piłkarze go wręcz uwielbiają i traktują jak ojca. Pep to może nie taki absolutny dyktator jak Mourinho ale jestem pewny, że aż takiej swobodnej atmosfery między zawodnikami a nim nie ma. Jedyne do czego można się przyczepić to transfery zakładając, że to był jego wybór. Bo równie dobrze Watzke i Zorc mogli o tym decydować. Ramos, Immobile, Mkhitaryan to tragiczne transfery. Ale z drugiej strony taki Kagawa, Lewandowski i Gundogan...
27.05.2015 21:12
@ThomasKonig, dlaczego tak uważasz?
27.05.2015 20:44
Karl-Heinz Rummenigge i Berni otwierają sklep w Chinach!
https://www.facebook.com/fcbayern.en/posts/866854393385636
27.05.2015 20:01
Kamil Glik :D
27.05.2015 12:15
@Rizzitelli, tak ale to uczciwa współpraca bo przecież Adidas płaci nam wielkie pieniądze za sam kontrakt sponsorski. I tak dobrze, że mamy te 20% z koszulek bo taki Manchester United ma 0% :)
27.05.2015 11:56
@lacky1972, dokładnie :) I te wszystkie wspomnienia i piękne chwilę połączone z każdą koszulką :)
27.05.2015 11:09
Dla mnie to dobra wiadomość :)
27.05.2015 10:31
Trochę się pieniędzy wydało na te wszystkie koszulki i gadżety :) Część powie, że jestem frajerem, że kupuję wszystkie koszulki domowe, wyjazdowe i na ligę mistrzów, ale ja będę miał fantastyczną pamiątkę na stare lata :)
27.05.2015 10:29
@Tostu, no dobrze ale jakby znowu Thiago złapał taką poważną kontuzję to znów będzie płacz, że nie ma nam kto rozgrywać i brak nam kreatywności na środku ofensywy.
@ThomasKonig, jak dla mnie słowo "symbol" to właśnie najbardziej pasujące słowo do roli Tomka w zespole. Własnie dlatego tak bardzo zdenerwowałem się na Pepa za jego kłótnie z Tomkiem... Wiem, że to było głupie myślenie, że Tomek może odejść ale pod wpływem emocji różne głupie myśli przychodzą człowiekowi do głowy. Jakby Tomek odszedł z Bayernu to normalnie świat by mi się zawalił :/ Mam nadzieję, że zostanie z nami do końca kariery. I nie żadne MLS czy Dubaje na koniec tylko może zostać trenerem albo dyrektorem sportowym!
27.05.2015 10:27
@Mati, tak jak mówię, są dwa warianty:
1) Optymistyczny scenariusz: Boeteng gra cały sezon na wysokim poziomie bez kontuzji, Benatię i Badstubera omijają urazy, Dante wraca do formy sprzed dwóch sezonów, oraz Javi wraca do formy sprzed kontuzji. Mamy wtedy solidną środkową pomoc.
2) Pesymistyczny scenariusz. Boa (nasza ostoja) wylatuje na cały sezon, Badstuber i Benatia są ciągle co jakiś czas kontuzjowani i co wrócą po kontuzji i zaczną łapać formę to pojawia się kolejna kontuzja, Dante nie wraca do dobrej formy i gra padakę. Zostaje nam wtedy Javi, który jest na dobrą sprawę... defensywnym pomocnikiem.
Wszystko zależy jod tego jaki wariant przyjmie zarząd, Ja bym jednak pozbył się Dante i ściągnął jakiegoś młodego perspektywicznego Niemca.
Zresztą takie dywagacje mogą się tyczyć każdej formacji. No chyba z wyjątkiem bramkarza. Wiadomo, że kontuzja Manu to będzie wielka strata no ale trudno, żeby bramkarze tacy jak Ter Stegen chcielli grzać ławę w Bayernie...
27.05.2015 00:52
Różnie to bywa z tymi bramkami. Czasami to nawet z 18 bramek może dać króla strzelców, a czasami strzelisz 21 i królem nie zostaniesz. Sezon sezonowi nierówny. Jednak myślę, że 20 goli w BL w przyszłym sezonie to taki bezpieczny scenariusz. Ja osobiście liczę na 23/24 bramki, oczywiście jeśli kontuzje będą się trzymały z dala od Lewego :)
27.05.2015 00:38
@kubla, bardzo fajny filmik :) Jestem przekonany, że w następnym sezonie Lewy odpali na dobre!
26.05.2015 23:31
@Mati, to już zależy od tego ile zarząd jest w stanie wydać na obrońcę i czy chcą sprowadzić bardziej zmiennika dla Boatenga i Benatii czy kogoś do pierwszego składu. Moim zdaniem Rüdiger to dobry obrońca ale mając zdrowych Boatenga, Benatię i znając Pepa, który będzie forsował Javiego w pierwszym składzie to bardzo ciężko było by mu się załapać do pierwszego składu. Jestem pewny, że od Dante grałby o niebo lepiej. Oczywiście można oczekiwać, że Dante wróci do dobrej formy sprzed dwóch sezonów jednak ja akurat w to nie wierzę. Znając życie to zarząd akurat obrońcy nie sprowadzi bo Pep pomyśli, że jest Boa, Benatia, Dante, Javi, Holger to po co szósty obrońca... Tylko, że załóżmy przytrafia się Boatengowi taka kontuzja jaką miał teraz Javi i wtedy przy szklanych Benatii i Holgerze mamy sezon w plecy :/
26.05.2015 23:30
No to, że oni się interesują każdym piłkarzem świata to inna sprawa :D
Hahaha nie no to już jest kompletny czeski film. Wyszło na jaw, że Blatter miał romans z byłą laską Cristiano Ronaldo Iriną Shayk... Piłka to dno...
05.06.2015 19:25
Zapowiada się niewypał z tym oknem transferowym... Tak wiem, że Bayern te swoje transfery ogłasza niespodziewanie no ale zobaczcie. Wszystkie nazwiska, które z marszu mogą zapewnić jakość są już zaklepane... Przyjdą do nas co najwyżej zmiennicy. I znowu będzie płacz jak Robben albo Ribery wylecą ze składu...
05.06.2015 18:18
UWAGA UWAGA! Teraz chyba plotka roku!
Benitez chce Krychowiaka w Realu! :D
http://sport.wp.pl/kat,1750,title,Benitez-chce-pomocnika-Krychowiak-wsrod-kandydatow,wid,17603698,wiadomosc.html?ticaid=114fdb&_ticrsn=5
05.06.2015 11:27
Jeśli Pep ma odejść po tym sezonie to robienie rewolucji kadrowej zostawmy komuś kto wiąże z Bayernem dłuższą przyszłość...
05.06.2015 10:40
W sumie to niezła bzdura ale znając Pepa to wcale to takie abstrakcyjnie nie jest...
05.06.2015 10:39
@mrtiktak, Lewy został wujkiem :)
04.06.2015 22:54
Coraz bardziej egzotyczne nazwiska zaczynają padać. Najpierw plotki o Hazadrach, KDB przez Depaye i Griezmanny kończąc na jakiś noname'ach... Czyli pewnie nie ma co liczyć na wzmocnienia, ewentualnie na zmienników... Ja bym zrobił jeden duży transfer skrzydłowego. A reszta to transfery za rozsądne pieniądze jak za Rode :)
Np. Główny duży transfer: Skrzydłowy
Mniejsze transfery: drugi skrzydłowy (młody), środkowy obrońca, zmiennik za Lewego :)
Moim zdaniem to absolutne minimum :)
04.06.2015 22:00
Ja tam Gotze nigdy nie lubiłem i nie polubię :) W BVB grał dobrze ale to nie zmienia faktu, że za nim nie przepadam. Jednak życzę mu powrotu do formy dla dobra Bayernu :)
04.06.2015 21:44
Dlatego my tu z Thomasem dyskutowaliśmy o tym, że w Wolfsburgu na pewno by musiał powalczyć o miejsce w składzie i nie dostałby go za darmo. Jednak ja bym nie był taki pewny czy by sobie tam nie poradził :) Zresztą to tylko takie luźne rozmowy bo jestem przekonany, że zostanie we Włoszech :)
04.06.2015 21:41
@KoanGuardiola2, zgadzam się :)
04.06.2015 21:35
Kurczę jeszcze miesiąc czekania na okres przygotowawczy :( Strasznie się dłuży ten czas :/ Dobrze, że przynajmniej kadra po drodze jest to coś się będzie działo :) Ale znowu będę drżał o zdrowie Lewego bo w takich meczach właśnie często są takie patologie...
04.06.2015 21:30
@jahcob, a kto mówi, że to piłkarz poziomem na Bayern? :)
04.06.2015 21:24
Biedny Bastian :(
04.06.2015 20:29
Mamy coraz mniejsze pole manewru jeśli chodzi o transfery...
04.06.2015 20:22
Ja Kamila uważam za bardzo dobrego obrońcę a jeszcze bardziej cenię go za jego charakter i podejście :) Jednak uważam, że na Bayern jest niestety za słaby, natomiast w Wolfsburgu mogła by być ciekawa walka między nim a Naldo :)
04.06.2015 15:14
No ale my dyskutujemy o jego ewentualnym przyjściu do Wolfsburga a nie do Bayernu.
04.06.2015 14:56
@jastrzab123, dlaczego?
04.06.2015 14:34
Co sądzicie o Gliku w Wolfsburgu? Chodzi mi o dobro reprezentacji Polski. W Turynie jest uwielbiany i jest legendą i raczej nie wyleci z pierwszego składu. Jak dla mnie wyjazd do Anglii w jego wypadku byłby strasznie ryzykowny i moglibyśmy na zawsze stracić klasowego obrońcę. Wolfsburg mógłby być takim złotym środkiem. Co sądzicie?
04.06.2015 12:28
Konkubina Bastiego Ana gra dzisiaj chyba o 15 o wejście do finału :)
04.06.2015 12:05
Już widzę jak Guardiola chce kogoś takiego jak Glik :D
03.06.2015 11:25
Müllendowski!
https://www.youtube.com/watch?v=nmY9EbEJmC0
03.06.2015 10:33
A ja po raz kolejny zgodzę się z @Apollo1 :) To jest nieco przykre jeśli kluby o tej renomie wieszczą wielki sukces jako utrzymanie się i świętują do białego rana na mieście :) I nadal żadnych zmian w strukturach klubu bo przecież jest sukces!
03.06.2015 00:58
@Matilegolas, frajerzyna to może za mocne słowo ale ogólnie zgadzam się. Dorosły człowiek a zachowuje się jak rozkapryszona nastolatka. A Polacy mają czelność mówić coś w stylu "Kuba to prawdziwy Polak, a Lewy gwiazdorzy". Śmiechu warte. Błaszczykowski się ciągle kompromituje. Afera z biletami, żenujące słowa po Euro2012 "gdyby nie JA to nie zdobylibyśmy ani jednego gola", wieczne płacze w mediach, rozmowy z dziennikarzami i ta mina wiecznego męczennika, teraz te cyrki z Lewym i Nawałką. I on jeszcze od nich telefonu nie odbierał. Czy tak się zachowuje dorosły człowiek, któremu zależy na kadrze? Dno... Ale książkę trzeba promować za wszelką cenę :)
02.06.2015 20:11
Czy tylko mnie już wkurzają te ciągłe płacze Błaszczykowskiego w sprawie kady? Męczennik od siedmiu boleści... Jakoś nie mogę sobie wyobrazić Lewego jak ciągle płacze w mediach i wraca do przeszłości... Ale niedługo wychodzi jego książka to trzeba narobić szumu... Żałosne.
02.06.2015 18:54
Berni ćwiczy na Saebener Strasse:
https://www.facebook.com/FCBerni/posts/919089338177425
:)
02.06.2015 17:02
@AdiFantasti, po co Ci dwa konta? Bo raz się ktoś pod Ciebie podszywał chyba?
02.06.2015 14:11
Z tym, że kontuzja Alaby mu w tym nieco pomogła :) Przychodził do nas z dobrego klubu za niemałe pieniądze więc coś od niego już jednak trzeba było oczekiwać :) Też uważam, że w Bundeslidze ze słabymi rywalami prezentował dobry poziom, ale moim zdaniem to własnie przez jego słabą dyspozycje męczyliśmy się z mocniejszymi rywalami.
02.06.2015 12:25
Czyli miałem rację co do charakteru Gundogana. To oszust, krętacz, kombinator, manipulator i do tego chciwy człowieczek :) Choćby nie wiem jak grał to nie chcę takich zawodników w naszym klubie :)
02.06.2015 10:31
Dziwią mnie te głosy na Bernata :) Jakby była ankieta najsłabszy zawodnik to Gotze i Xabi mieliby silną konkurencję w postaci Bernata :) A tutaj głosy, że to NAJLEPSZY ZAWODNIK SEZONU :)
02.06.2015 00:09
Nie mówię, że masz wierzyć :) Ale mówienie też, że na 100% nie dojdzie do zmian w zarządzie jest tak samo lekkomyślne jak mówienie, że na 100% będą zmiany. To, że w Norymberdze zmian nie robili, nie oznacza to, że mamy to traktować jako wyznacznik. Wiem o co Ci chodzi, że w strukturach klubowych jak i organizacji piłkarskiej jest sam beton... Jednak każdy beton się kiedyś rozpadnie a z pewnością się to nie wydarzy kiedy klub w wielkiej glorii obronił się przed spadkiem :)
01.06.2015 22:50
@otwarty, ale dlaczego twierdzisz, że po spadku nie byłoby zmian w zarządzie? Skąd ta pewność? Może właśnie wtedy obudziliby się z letargu i coś by ruszyło...
01.06.2015 22:34
@Apollo1, zgadzam się z każdym Twoim słowem :)
01.06.2015 22:16
Jak dla mnie to spadek by im tylko pomógł... Szkoda, że nie spadli.
01.06.2015 21:43
@ThomasKonig, dzięki za odpowiedź :) Tak też podejrzewałem, że to solidny gracz ale jakiś Bóg wie jakich perspektyw nie ma :)
Najpopularniejsze zdjęcia na instagramie tego sezonu:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.869368203134255.1073741843.822633781141031&type=1
01.06.2015 16:32
A ten Darmian w ogóle prezentuje jakiś poziom? Czy byłby bardziej zapchajdziurą? Jest szansa, że stanie się obrońcą światowej klasy?
01.06.2015 15:21
W sumie to wybór nie jest taki łatwy. Zależy jak traktować taką ankietę. Załóżmy, że w drugiej części sezonu Robben nie grał prawie w ogóle to powinienem ZA CAŁY SEZON oceniać go tak jak za pierwszą rundę? Jakbym chciał wybierać zawodnika z najrówniejszą formą to pewnie Manu, chociaż i jemu zdarzały się wpadki a z drugiej strony miał słabych rywali w Bundeslidze. Dlatego chcę to potraktować jako KTO DAŁ ZESPOŁOWI NAJWIĘCEJ W CAŁYM SEZONIE. Zastanawiałem się pomiędzy Tomkiem, Lewym a Boatengiem :) Jednak głos oddaję na Tomka :)
01.06.2015 15:05
Tomek, kochamy Cię!!!
01.06.2015 13:02
@Kuffour1, pewnie jutro zobaczymy taki tytuł na wp albo onecie :)
31.05.2015 23:48
Najpiękniejsze choreografie ostatnich 10 lat :)
https://www.facebook.com/fcbayern.en/videos/vb.822633781141031/868968676507541/?type=2&theater;
31.05.2015 21:43
Nie wiem czemu ale też zawsze wydawało mi się, że Tobias jest młodszym bratem Bastiego :)
31.05.2015 20:57
@kubla, proszę bardzo:
http://sport.wp.pl/kat,1726,title,Manchester-chce-Lewandowskiego-Padla-kwota-35-mln-euro,wid,17588133,wiadomosc.html?ticaid=114f6c&_ticrsn=5
31.05.2015 20:56
Fantastyczne zdjęcie Adi :) Właśnie miałem to wkleić :)
PS. United podobno złoży ofertę 35 milionów euro za Lewego :) I tak do nich nie odejdzie ale by się nie ośmieszali z tą ceną :)
31.05.2015 20:20
Coś czuję, że u nas jeden góra dwa porządne transfery :) Pewnie ten Darmian i Gundogan... Byłem fanem talentu Gundogana ale teraz się tylko kompromituje... Można mówić, że po kontuzji ale jakie są przesłanki, że się odbuduje? Do tego jego charakter. Z tego co wiem to krętacz, kombinator i karierowicz. Zresztą pewnie widzieliście jak się spasł po tej kontuzji... Były zdjęcia jak miał taki bęben jak Ryszard Kalisz... Ktoś powie, że to przez kontuzje... A kto mu bronił zdrowo się odżywiać? Gość stwierdził, że jak jest kontuzjowany to mu wszystko wolno i jadł burgery codziennie... Na temat Darmiana się nie wypowiem bo nigdy nie widziałem go w akcji.
31.05.2015 11:37
Brawo Wilki! Zasłużyli :)
30.05.2015 21:55
Ogląda ktoś Wolfsburg - BVB? Jak wygląda gra? Bo dopiero teraz włączyłem :)
30.05.2015 21:11
Fajnie by było zainwestować w świetne "urządzenie" o nazwie footbonaut :)
https://www.youtube.com/watch?v=rd9R8PJtAT0
30.05.2015 20:13
Aż dziwne, że do tej pory nie dysponowaliśmy takim sprzętem :) Bardzo dobrze, że wreszcie to mamy :)
30.05.2015 19:39
Jeba** dziad Blatter...Czyli cyrku w piłce ciąg dalszy... Żenadaaaaaaaaaa
30.05.2015 02:21
Berni też robi świetną atmosferę w drużynie ale to nie oznacza, że pcha się do gry w piłkę :) Doceniam to co robi dla atmosfery w zespole Dante ale z całym szacunkiem musi iść to w parze z umiejętnościami piłkarskimi. Nie ma żadnych przesłanek, że wróci do dobrej formy sprzed dwóch lat.
29.05.2015 15:15
To jest patologia co się dzieje w piłce ostatnio. Ale nawet jak wszyscy sponsorzy się wycofają to zostanie ten bandycki Gazprom i wszyscy będą zadowoleni i będzie cacy...
29.05.2015 14:40
Nie dla Gundogana w Bayernie!!!
29.05.2015 14:33
Liczę na to, że ten sezon to był taki na przetarcie i na uporanie się z urazami a w przyszłym pod okiem profesjonalnych lekarzy będzie ostoją naszej defensywy :)
29.05.2015 13:48
Zdzisław Kręcina na stanowisko PREZESA FIFA!!! Rozgoni tą bandę leśnych dziadków i pokaże im jak się bawi Polak :D
29.05.2015 13:47
Haha to już się parodia z tym United robi :D
29.05.2015 13:41
Oczywiście mowa o napisaniu książki ze współautorem jak robi większość piłkarzy. Wiadomo, że taki Frank by sobie nie poradził ale nawet dla człowieka inteligentnego napisanie książki to dość skomplikowana sprawa. Najgorsze w tych piłkarskich książkach, że bardzo często są to tak naprawdę książki o niczym a wydawcy liczą tylko na to, że fani danego piłkarza i tak ją kupią ze względu na wszystko. I takie nachalne reklamowanie książki w stylu "Piłkarz X pierwszy raz szczerze o Y". Rośnie machina promocyjna a potem okazuje się, że książka to jedno wielkie lanie wody bez najmniejszego przekazu. Właśnie dlatego chciałbym przeczytać jakąś mocną książke a nie tylko jałowe historyjki w stylu "Piłkarz X był strasznym śmieszniem a najlepsza akcja była jak piłkarz Y zapomniał klapek...". Sam zacząłem pisać moją pierwszą książkę o Bayernie w klimatach science-fiction i jest to bardzo ciężki kawałek chleba. Mimo, że uważam siebie za człowieka z dość bogatym językiem i zasobem słów, czasami jest bardzo ciężko ubrać swoje wyobrażenia w słowa. Do tego pamiętać o logice książki, spójności fabuły, unikaniu powtórzeń oraz żeby sam styl był ciekawy dla czytelnika :)
28.05.2015 23:09
Ja bym chętnie przeczytał książki Franka (ze względu na jego skomplikowaną przeszłość, wypadek, afery z prostytutkami, przejście na inną religię) oraz z Arjenem (jest on niesamowitym perfekcjonistą i indywidualistą. Nie ma żadnych kont na portalach społecznościowych i stroni od celebryctwa, takich piłkarzy jest bardzo mało i chciałbym poznać co siedzi mu w głowie i jak udaje mu się być sobą w dzisiejszym świecie). Oczywiście książkę każdego z naszych zawodników chętnie bym przeczytał jednak te dwie by mnie chyba najbardziej zintrygowały :)
28.05.2015 22:58
@ThomasKonig, raczej chodziło mi o obecnych graczy bo jeśli by brać pod uwagę wszystkich to lista byłaby dość spora :)
28.05.2015 21:11
Ogląda ktoś z Was ligę światową Polska-Rosja? Jak narazie demolujemy Rosjan :) Świetnie gra młody talent Bieniek jak i powracający do kadry Kurek :)
28.05.2015 20:58
Skoro już został poruszony temat książek piłkarskich teraz Pepa a wcześnie Kuby to mam do Was pytanko :)
Książkę jakiego bawarczyka (każdego zawodnika Bayernu) przeczytalibyście najchętniej? Nie chodzi mi tutaj o osobistą sympatię tylko o to kto Waszym zdaniem miałby do opowiedzenia najciekawsze rzeczy :)
28.05.2015 20:38
@AdiFantasti, wiesz tych następców Bastiana to już trochę było a coś nie możemy go znaleźć :( Ja tam z rezerwą podchodzę do tych wszystkich młodych talentów i rzeczywistość jest taka, że może 10% z nich odnajduje się potem w dorosłym futbolu. I często jest tak, że spośród tych wszystkich młodych ten teoretycznie najlepiej rokujący potem przepada gdzieś bez echa a taki zwykły nastolatek na którego mało kto stawiał wyrasta na gwiazdę. Np. ile jest na świecie takich nastolatków jak Gaudino z dobrą techniką? Setki... Tutaj nawet ciężka praca nie wystarczy. Trzeba mieć po prostu to coś... Ten pierwiastek, który robi z Ciebie lepszego piłkarza od konkurencji. Jak dla mnie to Guadino musi dość szybko nabrać masy bo teraz pośród tych drwali to nawet z niewaidomo jaką techniką sobie nie poradzi. Zresztą często trener widzi na treningach co się dzieje. Często tutaj zastanawialiśmy się czemu Pep nie daje szansy Kurtowi? Bo może po prostu widział na treningach jakieś duże braki u tego chłopaka i wie, że to jeszcze za wcześnie. Nie można ich też jakoś specjalnie rozpieszczać bo sami wiecie jakie cyrki są z Odeegardem w Realu :)
28.05.2015 20:27
Ale przecież może grać tak jak Piszczek za swojej najlepszej formy. Prawy obrońca a gra w zasadzie na całej długości linii dobiegając niemal do narożnika boiska rywali :)
28.05.2015 20:20
Ja bym jednak dał Hojbjergowi szansę na pokazanie się w pierwszym zespole :) A z tym Kimmichem to czuję, że będzie tak jak z Kurtem niestety.
28.05.2015 18:12
Oj tak, to byłby wspaniały transfer :)
28.05.2015 17:50
Dlatego właśnie skrzydła to priorytet :) Tylko taki prawdziwy skrzydłowy a nie jakiś zawodnik co gra na 10 i będzie przenoszony na skrzydło. Chodzi o prawdziwego skrzydłowego, który potrafi pociągnąć po linii i dobrze dośrodkować jak Frank albo Arjen. Na lewej stronie obrony jest Alaba i Bernat na prawej Rafinha i Weiser. Ja bym sprowadził środkowego obrońcę ale znając życie to Pep nawet jakby wiedział, że Dante odejdzie to założy, że ma Boatenga, Benatię, Javiego i Holgera i nie ma potrzeby tutaj nikogo sprowadzać. Tylko wiemy jak szklani są Benatia i Holger a forma Javiego to niewiadoma. Co do zmiennika dla Lewego to Pep pewnie też założy, że na tej pozycji może grać Tomek albo Mario a sam Lewy przecież jest nie do zdarcia więc nie ma sensu nikogo sprowadzać. Także wszystkie te nasze dywagacje sprowadzają się do tego jaki wariant przyjmiemy :) Bo równie dobrze może być tak jak w tym sezonie a też może być tak, że kontuzje w ogóle będą się trzymały naszych zawodników z daleka i wręcz będą konflikty w zespole bo gwiazdy będą siedzieć na ławce :)
28.05.2015 17:35
Ja tam wolałbym, żeby Weiser pozostał prawym obrońcą. Niech popracuje solidnie nad defensywą i będzie z niego bardzo dobry gracz :)
28.05.2015 17:29
ThomasKonig, ale ja akurat nie pisałem nic o De Bruyne tylko ogólnie o sytuacji wyliczania piłkarzy jak to teoretycznie mamy szeroką kadrę bo ten sezon dobitnie pokazał nam jak przewrotny potrafi być los. Wszystko zakłada się na rozumowaniu, że skoro w tym sezonie taka plaga nam się przytrafiła to w następnym nam się już nie trafi. Być może nie ale świat widział już przypadki kiedy piorun trafił jedną osobę dwa razy w przeciągu tygodnia albo ktoś wygrał w szóstkę w totka dwa razy pod rząd :)
28.05.2015 17:26
Wiele klubów (firm) popełnia ten błąd. Nie jest jakoś strasznie trudno wejść na rynek z nowym produktem ale już cholernie trudno się na nim utrzymać przez lata. Wielkie koncerny są tak zaślepione swoją wielkością i tym, że dominują rynek, że przestają ten rynek obserwować i choćby pół roku spoczywania na laurach i firma może upaść. Przykładów jest mnóstwo. Chociażby taka NOKIA. Przecież był czas, że oni mieli udziały w rynku rzędu 80%. Ktoś powiedział "Telefon? Nokia". To był niemal synonim. Nikt na świecie nie wyobrażał sobie, że to może się zmienić. Jednak wystarczyło by przespali lekko okres kiedy smartfony zaczynały powoli pojawiać się na rynku i to wystaczyło by ta firma spadła na samo dno. Microsoft ją wykupił i tyle słyszano o tej firmie. Podobnie firmy typu Kodak itd. To samo tyczy się klubów. Nie chodzi nawet o czysto piłkarskie aspekty ale obecność tak zwanych leśnych dziadków i betonu w strukturach klubu, tragiczne zarządzanie finansowe, żenujący marketing, fatalne transfery powodują że klub, który był (i nadal jest) niewyobrażalną marką może spaść na samo dno i pozostanie po nim tylko wielka nazwa.
28.05.2015 17:11
@jendker83, chyba nie ma na świecie takiego piłkarza, którego by nie chciało United :)
28.05.2015 17:04
@kubla, @meisterspieler. Ja tak jak Wy chciałbym spadku Hamburga. Wprawdzie to klub z tradycjami i nigdy nie spadł, ale ich działacze przez to stracili kontakt z rzeczywistością. Co roku jakiś cudem się przed tym spadkiem bronią i toną w marazmie i beznadziei. Ja też uważam, że spadek dobrze by im zrobił bo może zmienili by swoje struktury i wprowadzili jakiś świeży powiew do zespołu.
28.05.2015 16:59
ThomasKonig, teoretycznie tak i wygląda to jak problem bogactwa :) Ale wiesz wiele rzeczy może się okazać. Nie żebym był pesymistą ale moim zdaniem właśnie planując kadrę na przyszłość trzeba zawsze uwzględniać najgorszy wariant by potem nie pluć sobię w brodę. To teraz wyobraź sobie taką sytuację:
1) Bastian cały czas łapie kontuzje i nie może złapać formy meczowej
2) Gotze zalicza dalszy spadek formy i nic nie daje zespołowi
3) Gaudino zatrzymuje się w rozwoju a Pep boi się wystawiać go w meczu z mocniejszymi rywalami
4) Lahm ma problemy z kreatywnością w środku Pola
Także wychdozi na to, że zostajemy tylko z Thiago i Mullerem na tej pozycji. Wiem, że wymieniałeś jeszcze Alabę, Hojbjerga i Rode ale tutaj mowa o ofensywnym, KREATYWNYM zawodniku. Takim typowym technicznym graczu, który zagra z pierwszej piłki lub nawet minie rywala zwodem. Tego Alaba, Rode i Hojbjerg nie są w stanie zagwarantować. Wiem, że to takie wróżenie z fusów ale na dobrą sprawę może się to wszystko posypać nawet bardziej niż ten wariant, który tutaj opisałem. Nie chcę, żeby znowu było mówienie "Nikt by tego nie przewidział". Jak ktoś ma zamiar wyśmiać mnie za ten scenariusz to przypominam nasze kontuzje w tym sezonie :) Zawsze warto nastawiać się na najgorsze i potem mieć problem bogactwa niż liczyć, że szczęście się do nas uśmiechnie bo w sporcie jest potrzebne ale nie można nieustannie na nie liczyć :)
28.05.2015 16:43
Niestety... Janowicz wyczyniał cuda w swoim przełomowym sezonie. Jednak nie ma kompletnie psychiki co w tenisie jest szczególnie ważne. Do tego ciągłe kontuzje i rozrywkowy tryb życia :)
Co do Radwańskiej to cóż... Była wysoko w rankingu WTA bardziej ze względu na słabość pozostałych zawodniczek. Ona nie potrafi grać siłowo co w dzisiejszym tenisie jest nieuniknione. Pełno młodych zawodniczek po 18 lat grają już lepiej od niej. A moim zdaniem ośmieszyła się ostatnio mówiąc, że jest za stara. Jak według niej 26 czy tam 27 lat to starość to dlaczego dostaje regularne baty od ponad 30-letnich tenisistek? Zakochała się i ma inne priorytety w życiu :)
28.05.2015 14:58
@meisterspieler, czyli z tego co widać po opisie będzie to raczej książka o przykrym dzieciństwie mająca pokazać ludziom, że zawsze jest nadzieja niż bardziej jakieś ciekawostki z szatni itp :)
28.05.2015 13:48
@UKU, może i tak ale po prostu może nie było nas stać na taki wydatek i trzeba było brać Lewego :)
28.05.2015 12:52
Ale Lewego mieliśmy za darmo :) 50 milionów a 0 to spora różnica :)
28.05.2015 12:30
Skoro słabo grał w United to jakie są przesłanki ku temu, że u nas odpali?
28.05.2015 12:29
To jakiś żart mam nadzieję. Już wolę Starke niż Weidenfellera. Ten gość jest ślepy i ma refleks jak 90 letni starzec. Żeby nie było chodzi mi o obecny sezon :)
28.05.2015 12:29
Za parę dni wychodzi książka Kuby Błaszczykowskiego :) Ciekawe czy będą jakieś brudy na Lewego :) Z tego co wiem to poróżniły ich jakże polskie sprawy :) Polityka i pieniądze :)
28.05.2015 12:15
"Przegrana z Dortmundem jest wstydem, gdyż byliśmy lepszą drużyną i zasłużyliśmy na wygraną.", Brawo za tę wypowiedź!
28.05.2015 07:36
@meisterspieler, zgadzam się z Tobą :) Z tym, że takie kluby jak Bayern mogą sobie pozwolić od czasu do czasu na taką wpadkę bo mamy mnóstwo pieniędzy a kto nie ryzykuje nie pije szampana. Natomiast Borussia co zarobiła przez wspaniałe sezony w LM i Bundeslidze roztrwoniła niemal od razu i znowu są skazani na transfery rzędy 10 milionów euro i tym podobne. Po prostu palma im odbiła jak dostali tyle kasy i zamiast kontynuować wcześniejszą politykę transferową, która opierała się na tanich perspektywicznych zawodnikach co poskutkowało w podwójnym mistrzostwie Niemiec, pucharze Niemiec oraz Superpucharze to zaczęli wydawać wielki szmal na jakieś niepewne wynalazki z Ukrainy czy Włoch. Teoretycznie to ktoś powie "przecież Immobile był królem strzelców mocnej ligi". No dobrze ale jak już spojrzeć na charakterystykę tego piłkarza w porównaniu z Lewym, no to sorry. Jeśli on miał być jego zastępcą to to nie miało prawa wypalić. Immobile dostawiał nogę i tym podobne. Lewy miał świetną koordynację ruchową, potrafił przytrzymać piłkę, zagrać kombinacyjnie na jeden kontakt, był również szybszy. Jak dla mnie oni podjarali się jego statystykami bez sprawdzenia jakim on naprawdę jest piłkarzem.
28.05.2015 00:25
Wiem, o co Ci chodzi :) Nie traktuj tego jak udowadnianie racji ani nic w tym stylu :) Po prostu lubię z Tobą dyskutować :)
27.05.2015 23:47
@ThomasKonig, wiesz ale orócz dość sporej różnicy finansowej (mimo tego, że się zmniejszyła to nadal jest spora) jest jeszcze coś takiego jak globalność marki w świadomości piłkarzy. Piłkarze z innych lig dostając ofertę z BVB często myślą podświadomie, że to jakiś średniak i wolą grać za dużo większą kasę choćby w przeciętniaku ligi angielskiej. Bayernowi już bardzo ciężko odmówić, chociaż nadal są tacy piłkarze, którzy mają myślenie "Real albo Barcelona i nic więcej". Borussi ciężko było robić transfery już ukształtowanych piłkarzy bo ci chcą bardzo duże kontrakty czego Borussia dać im nie może. Zobacz sobie jaki śmieszny kontrakt miał Lewy, który już wtedy był uznawany za jeden z największych talentów europejskiej piłki. Inni piłkarze tak samo. Jedynym wyjątkiem jest Reus. Teraz najwyraźniej zmieniają politykę płacową. Bo zdali sobie sprawę, że za takie pieniądze (pensja), żadnego już ukształtowanego talentu nie sprowadzą a takie diamenty jak Lewy, Gotze, Gundogan czy Kagawa trafiają się raz na ruski rok. Z tym, że wtedy im się to wszystko trafiło w jednym sezonie i dlatego byli nie do pokonania. Ich transfery sprzed 5 lat a te teraz to jak niebo a ziemia. Wtedy uważano, ze to najlepszy klub pod względem przeprowadzanych transferów, a teraz? Mkhitaryan, Immobile, Ramos? Lepiej to przemilczeć. A przypominam ile oni kosztowali. Łącznie chyba ponad 50 milionów. Jak to się ma do transferów typu Lewy, Rode? Fajnie jest mieć pieniądze ale trzeba umieć je dobrze wykorzystać. Borussia już raz roztrwoniła wielką kasę tak, że prawie przestała istnieć. Liczę na to, że tak się nie stanie.
27.05.2015 23:40
@Thomas, zakładając, że nie dyskutujemy o tym kto jest lepszym trenerem czy Klopp czy Pep, tylko o samym Kloppie. To ja oczywiście zdaję sobie sprawę zarówno z jego zalet jak i wad. Oprócz tych zalet o których już pisałem w poprzednich postach jako jego wady wymieniłbym zbyt duże przywiązanie do nazwisk i faworyzowanie piłkarzy gorszych technicznie ale tzn. walczaków. Żeby nie było, ja uwielbiam walczaków. Takich jak Tomek, Lewy i Basti. Takich, którzy są w stanie wskoczyć za klub w ogień. Ale musi się to wiązać z poziomem sportowym danego piłkarza. Stawianie na kogoś typu Grosskreutz to jakiś dramat. Ja wiem, że fani BVB go kochają bo był ultrasem no ale jeśli chcą dobrze dla tego klubu to niech zaproszą go spowrotem na sudtribune i niech tam śpiewa bluzgi na Bayern i Schalke. To nie tylko moje zdanie ale nawet kibice BVB uważają, że to jest kpina, żeby piłkarz o takich umiejętnościach grał w takiej drużynie. Druga sprawa. Obsesyjne trzymanie się starych nazwisk. Przecież każdy widzi, że Langerak jest lepszym bramkarzem niż Weidenfeller ale on kurczowo stawiał na doświadczonego Niemca. Generalnie dokonywał dużo słabych wyborów personalnych. Nie wiem czy wiecie, że Mkhitaryan przez pierwszą rundę miał 0 (SŁOWNIE ZERO) asyst? A grał w prawie każdym meczu. Immobile też za długo dostawał szansę i okazało się, że on a Lewy to jak maluch a ferrari. Być może to strach przed przyznaniem się do błędu z tymi niewypałami transferowymi. Ale tak jak powiedziałem nie wiadomo ile w tym winy Kloppa a ile Watzke i Zorca. Zamiast stawiać na młode talenty, co przecież umiał doskonale (Lewy, Kagawa, Gundogan, Gotze), to po przyływie sporej gotówki zaczął sprowadzać bardzo drogich piłkarzy, którzy mieli praktycznie za sobą jeden dobry sezon (Immobile, Ramos, Mkhitaryan) albo dawał szansę zawodnikom na sentymentalne powroty (Kagawa, Sahin), które okazały się niewypałami. Podsumowując można by powiedzieć, że jak dla mnie główną wadą Kloppa są częste błędy w wyborach personalnych. Musi przestać żyć przeszłością (stawianie na zawodników typu Schmelzer) i skończyć z sentymentami. Nie mniej jednak uważam, że to genialny trener a jego zalety wymieniłem we wcześniejszym komentarzu :)
27.05.2015 22:58
Panowie nie kłóćcie się :) @Thomas, po prostu @otwartemu chodzi o to, że Bayern to wieloletni dominator a BVB to do niedawna średniak niemiecki, któremu groziło bankructwo. Oraz patrząc na wartości zawodników i budżet to trudno, żeby było inaczej. Jednak Klopp potrafił wygrać z Bayernem 2 razy ligę oraz skompromitować ich w pucharze Niemiec. Superpucharu nie wymieniam bo zakładam, że powiesz, że to trofeum jest nieważne. Żeby nie było, że tutaj mówię o tym kto jest lepszym trenerem Pep czy Klopp. Nie o to mi chodzi :) Chcę tylko byś zrozumiał rozumowanie otwartego co do tego, że trudno robić porównania między klubami, które dzieli taka przepaść finansowa, marketingowa i sportowa :)
27.05.2015 22:27
Tymczasem Sevilla prowadzi 3-2 :)
27.05.2015 22:18
@Matilegolas, zgadzam się z Tobą :)
27.05.2015 21:52
Świetne widowisko piłkarskie. Liczę na sporo bramek w drugiej połowie :) Takie mecze aż chce się oglądać a nie żenujący minimalizm :)
27.05.2015 21:35
@ThomasKonig, może nie mają ale podyskutować zawsze można. Abstrachując od tego kto jest lepszym trenerem czy Klopp, Favre czy Hecking to nie zgodzę się ze wszystkim co powiedziałeś. Zgoda, Klopp miał fatalny początek sezonu. Ale po takim dramacie zdołał zmotywować drużynę i weszli do Europejskich pucharów i mają szansę wygrać puchar Niemiec. To oni nas z niego wyeliminowali. Teraz zapewne powiesz, że to przez kontuzje. Ok, ale Klopp też nie miał łatwo. Reus co zwócił po kontuzji to nie zdołał jeszcze wejsć w rytm meczowy i już kolejna kontuzja. Błaszczykowski prawie cały sezon kontuzjowany. Piszczek tak samo. Hummels bez formy, Immobile to dno. Gundogan też wracał po kontuzji. Więc bądźmy konsekwentni bo jeśli bronimy Pepa, że zrobił co mógł przy tylu kontuzjach to to samo można powiedzieć o Kloppie. Z tym, że Guardiola miał większą ławkę niż Jurgen. Według mnie Klopp jest lepszym motywatorem. Świadczy o tym ten sezon i wcześniejszy gdzie grając słabo w lidze zawsze byli się w stanie zmotywować na mecze pucharowe w lidze mistrzów i pucharze Niemiec. To co czasami wyczyniała jego drużyna pod jego sterami wielu ekspertów nazywało cudem. Jak choćby awans z Malagą gdzie strzelili 2 bramki w ostatnich minutach albo słynne 4-1 z Realem. Klopp ma też świetny kontakt z zawodnikami. Piłkarze go wręcz uwielbiają i traktują jak ojca. Pep to może nie taki absolutny dyktator jak Mourinho ale jestem pewny, że aż takiej swobodnej atmosfery między zawodnikami a nim nie ma. Jedyne do czego można się przyczepić to transfery zakładając, że to był jego wybór. Bo równie dobrze Watzke i Zorc mogli o tym decydować. Ramos, Immobile, Mkhitaryan to tragiczne transfery. Ale z drugiej strony taki Kagawa, Lewandowski i Gundogan...
27.05.2015 21:12
@ThomasKonig, dlaczego tak uważasz?
27.05.2015 20:44
Karl-Heinz Rummenigge i Berni otwierają sklep w Chinach!
https://www.facebook.com/fcbayern.en/posts/866854393385636
27.05.2015 20:01
Kamil Glik :D
27.05.2015 12:15
@Rizzitelli, tak ale to uczciwa współpraca bo przecież Adidas płaci nam wielkie pieniądze za sam kontrakt sponsorski. I tak dobrze, że mamy te 20% z koszulek bo taki Manchester United ma 0% :)
27.05.2015 11:56
@lacky1972, dokładnie :) I te wszystkie wspomnienia i piękne chwilę połączone z każdą koszulką :)
27.05.2015 11:09
Dla mnie to dobra wiadomość :)
27.05.2015 10:31
Trochę się pieniędzy wydało na te wszystkie koszulki i gadżety :) Część powie, że jestem frajerem, że kupuję wszystkie koszulki domowe, wyjazdowe i na ligę mistrzów, ale ja będę miał fantastyczną pamiątkę na stare lata :)
27.05.2015 10:29
@Tostu, no dobrze ale jakby znowu Thiago złapał taką poważną kontuzję to znów będzie płacz, że nie ma nam kto rozgrywać i brak nam kreatywności na środku ofensywy.
@ThomasKonig, jak dla mnie słowo "symbol" to właśnie najbardziej pasujące słowo do roli Tomka w zespole. Własnie dlatego tak bardzo zdenerwowałem się na Pepa za jego kłótnie z Tomkiem... Wiem, że to było głupie myślenie, że Tomek może odejść ale pod wpływem emocji różne głupie myśli przychodzą człowiekowi do głowy. Jakby Tomek odszedł z Bayernu to normalnie świat by mi się zawalił :/ Mam nadzieję, że zostanie z nami do końca kariery. I nie żadne MLS czy Dubaje na koniec tylko może zostać trenerem albo dyrektorem sportowym!
27.05.2015 10:27
@Mati, tak jak mówię, są dwa warianty:
1) Optymistyczny scenariusz: Boeteng gra cały sezon na wysokim poziomie bez kontuzji, Benatię i Badstubera omijają urazy, Dante wraca do formy sprzed dwóch sezonów, oraz Javi wraca do formy sprzed kontuzji. Mamy wtedy solidną środkową pomoc.
2) Pesymistyczny scenariusz. Boa (nasza ostoja) wylatuje na cały sezon, Badstuber i Benatia są ciągle co jakiś czas kontuzjowani i co wrócą po kontuzji i zaczną łapać formę to pojawia się kolejna kontuzja, Dante nie wraca do dobrej formy i gra padakę. Zostaje nam wtedy Javi, który jest na dobrą sprawę... defensywnym pomocnikiem.
Wszystko zależy jod tego jaki wariant przyjmie zarząd, Ja bym jednak pozbył się Dante i ściągnął jakiegoś młodego perspektywicznego Niemca.
Zresztą takie dywagacje mogą się tyczyć każdej formacji. No chyba z wyjątkiem bramkarza. Wiadomo, że kontuzja Manu to będzie wielka strata no ale trudno, żeby bramkarze tacy jak Ter Stegen chcielli grzać ławę w Bayernie...
27.05.2015 00:52
Różnie to bywa z tymi bramkami. Czasami to nawet z 18 bramek może dać króla strzelców, a czasami strzelisz 21 i królem nie zostaniesz. Sezon sezonowi nierówny. Jednak myślę, że 20 goli w BL w przyszłym sezonie to taki bezpieczny scenariusz. Ja osobiście liczę na 23/24 bramki, oczywiście jeśli kontuzje będą się trzymały z dala od Lewego :)
27.05.2015 00:38
@kubla, bardzo fajny filmik :) Jestem przekonany, że w następnym sezonie Lewy odpali na dobre!
26.05.2015 23:31
@Mati, to już zależy od tego ile zarząd jest w stanie wydać na obrońcę i czy chcą sprowadzić bardziej zmiennika dla Boatenga i Benatii czy kogoś do pierwszego składu. Moim zdaniem Rüdiger to dobry obrońca ale mając zdrowych Boatenga, Benatię i znając Pepa, który będzie forsował Javiego w pierwszym składzie to bardzo ciężko było by mu się załapać do pierwszego składu. Jestem pewny, że od Dante grałby o niebo lepiej. Oczywiście można oczekiwać, że Dante wróci do dobrej formy sprzed dwóch sezonów jednak ja akurat w to nie wierzę. Znając życie to zarząd akurat obrońcy nie sprowadzi bo Pep pomyśli, że jest Boa, Benatia, Dante, Javi, Holger to po co szósty obrońca... Tylko, że załóżmy przytrafia się Boatengowi taka kontuzja jaką miał teraz Javi i wtedy przy szklanych Benatii i Holgerze mamy sezon w plecy :/
26.05.2015 23:30
No to, że oni się interesują każdym piłkarzem świata to inna sprawa :D
26.05.2015 23:19