DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ThomasKonig Strona 57

"Wygrana cieszy, ale nie sposób. " Co za geniusz. Wygrana cieszy, ale zrobienie tego 7:0 po kompletnej dominacji już nie :D Cyrk malkontentów trwa. Przerzućcie się na jazdę figurową na łyżwach, np naprawdę :D

Co do takich wyników to niedawno Roma 7:1 :)

11.03.2015 22:42

Mimo wyniku Bayern musi się poprawić, bo niepotrzebnie dopuścili do groźnej akcji, wtedy, gdy Badstuber zablokował strzał. Swoją drogą świetny mecz Holgera zwieńczony golem.

No i muszą poprawić skuteczność, za dużo zmarnowanych sytuacji. Jeszcze jest więc sporo do zrobienia.

11.03.2015 22:40

7:0 przed meczem brałbym w ciemno, a tak to pozostaje niedosyt, że dwucyfrówki nie było. 3 bramki i 2 asysty wychowanków :)

11.03.2015 22:36

Zaraz KoanGuardiole zaczną wyjaśniać, że to dzięki pomyłce sędziego Bayern gra dalej bo Guardiola to słaby trener. Wślizg ostatniego obrońcy na nogi na kilka metrów przed bramką. Konsultacja jeszcze z liniowym, który sytuację miał jak na dłoni. Czysta czerwona. Zwłaszcza, że wślizg obiema nogami!

Chyba, że ktoś nie widział tam kontaktu - ale był, dwukrotny zresztą, lekki ale był. Gotze czysta pozycja, gdyby nie wślizg to by strzelił gola. A faul groźny, dobrze, że Mario uskoczył bo byłaby kontuzja. A że eksperci Kickera nienawidzą Bayernu to nie nowina.

11.03.2015 21:47

" ale czerwona kartka w życiu. Nie była to 100% sytuacja" Nookie, 3 metr i nie była to czysta sytuacja? Co z tego, że w środku pola karnego, daaaleko od Gotze stał obrońca, Gotze szykował się do strzału i byłby na 90% gol chyba, że bramkarz by dokonał cudu. Ostatnim obrońcą przy Mario był Kuczer i zrobił wślizg na nogi. Reszta nie miała już znaczenia. Chyba, że byliby rycerzami Jedi.

Daj definicję czystej sytuacji...

11.03.2015 21:44

Ci niemieccy eksperci to chyba z Kickera, Gotze w czystej sytuacji 3 metry przed bramką a Kuczer robi wślizg na nogi. Pewnie daliby kartkę Gotzemu za bycie faulowanym :D

11.03.2015 21:40

MrSuchar, niejaki xxxx już zdążył zabłysnąć stwierdzeniem, że "kolejny raz" czerwona kartka i karny dają Guardioli awans... :D

11.03.2015 21:39

A sędzia dobrze sędziuje. Komentatorzy są ślepi, skoro nie widzieli kontaktu Kuczera z Gotze, wślizg na nogi przy czystej sytuacji. Ewidentny karny i czerwona, zresztą sędzia liniowy miał to na czysto. Costa prowokował, mocna żółta z ostrzeżeniem, że jest na cenzurowanym i coś zrobi to pójdzie czerwona, ale na czerwoną ciut za mało - takie półtora żółtej, Boateng żółtą dostał może nie tyle zasłużenie co uczciwie.

Niech poprawią skuteczność to będzie pogrom, widać pomysł w grze, ciekawe, nieszablonowe akcje. Ta z wycofaniem do Robbena była wręcz piękna, coś Robben miał dzisiaj źle ułożoną nogę, rzadko aż tyle okazji marnuje.

11.03.2015 21:38

Nie, nie wykluczy.

11.03.2015 21:34

Boateng kartka za kłócenie się i nerwy. Niepotrzebna, ale miał prawo dać. Na razie skuteczność szwankuje, bo powinno być z 5:0. Ale jest spokój i dominacja, a po przerwie może coś dołożą.

11.03.2015 21:32

Chyba najlepiej sobie wtedy muzykę włączyć :D

11.03.2015 20:25

Was też męczą te chwile wyczekiwania przed meczem, gdy człowiek i tak niczym się już nie zajmie bo jest całkowicie skupiony na spotkaniu, a minuty lecą strasznie powoli? :D

11.03.2015 20:19

Dzisiaj w składach jest 8 Niemców i 11 Brazylijczyków, nie obraziłbym się na powtórkę półfinału :D A na poważnie najważniejsze to by podejść z pełnym skupieniem. Ważny moment tego sezonu i nie można pozwolić sobie na błędy.

11.03.2015 19:52

Jeżeli na swoim boisku z przewagą zawodnika i sędziego nie próbowali nawet wyjść ze swojej połowy to dzisiaj nie można się spodziewać niczego innego jak potrójnych zasieków, wilczych dołów i jak trzeba będzie to koszenia po kościach. Raczej nie otworzą się nawet przy wyniku 2:0.

Chyba, że jednak podejdą ambitnie do tematu.

11.03.2015 19:48

Żarty się skończyły sądząc po składzie. Szkoda tylko, że Bernat na ławce, bym Badstubera posadził, Bernata do obrony a Alaba obok Bastiana. I tak gra będzie się toczyć na połowie przeciwnika, to lepiej mieć szybkiego Bernata niż Holgera w takiej sytuacji.

11.03.2015 19:44

"Ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce. Jak myślicie?" W praktyce pewnie i tak wszyscy będą siedzieć na połowie Szachtara.

11.03.2015 19:39

Skład pewnie będzie następujący: Neuer, Rafinha, Boateng, Badstuber, Bernat, Schweinsteiger, Alaba, Robben, Muller, Ribery, Lewandowski.

Ewentualnie Benatia za Badstubera lub Gotze za kogoś w ofensywie lub, co mniej prawdopodobne, za Bernata/Alabę z "osamotnionym" Bastianem w środku. Nie ma co się spodziewać innych rewelacji. O ile nie ma żadnych nieznanych nam problemów zdrowotnych.

11.03.2015 19:28

Bayern ma następców i Robbena i Ribery`ego.Są to Muller i Gotze.

Za dwa lata ofensywa Muller, Thiago, Gotze - Lewandowski pewnie będzie podstawowa.

11.03.2015 19:22

Dzisiaj będzie nerwówka aż do momentu dwubramkowego prowadzenia. Trzeba zagrać spokojnie i cierpliwie. Tym razem mecz będzie na boisku, nie kartoflisku, w cywilizowanym kraju i bez trybun wymuszających na sędziach jednostronnego gwizdania. No i bez Xabiego.

W pierwszym meczu u siebie, z przewagą zawodnika Szachtar nie oddał ani jednego strzału na bramkę, to w Monachium nie można spodziewać się innego wariantu niż potrójne zasieki. Obok cierpliwości trzeba też więc koncentracji bo łatwo wtedy o kontrę podczas bicia w mur.

Stąd Dante odpada, a na boisku powinni zagrać i Bernat i Alaba bo obaj są szybcy, na wypadek kontr. Bernat na lewej obronie, Alaba obok Schweinsteigera.

I ofensywny kwartet wybrany z czwórki Robben, Muller, Ribery, Gotze, Lewandowski. Kwestią taktyki jest czy Lewandowski się przyda na potrójny mur - trzeba w takim meczu kombinacji i zgrania, bo nie ma miejsca ani na długie piłki na szybkiego zawodnika, ani na wrzutki na "dziewiątkę" bo w polu karnym pewnie przez połowę meczu cała drużyna Szachtara będzie siedzieć.

Ribery i Robben to pewniaki na taki mecz z ich techniką, pytanie tylko czy usiądzie na ławce Gotze, Lewandowski czy Muller. Chyba, że Guardiola zagra w obronie Boatengiem, Badstuberem i Bernatem, trójką tylko, wtedy Alaba i Bastian w środku, przed nimi Robben, Muller, Gotze i Ribery a na szpicy Robert. Wtedy do zatrzymywania kontr byliby Alaba, Bernat i Boateng, Badstuber by ubezpieczał, Alaba grałby wyżej, za plecami ofensywy i obok Bastiana.

Ryzykowne, ale sensowne przy założeniu, że niemal cały mecz rozegra się na połowie przeciwnika. Ale raczej przewiduję czwórkę obrońców i albo Robert, Mario lub Tomek na ławce albo (mniej możliwe) "osamotniony" Bastian w środku. "Osamotniony", bo zapewne i tak byłby asekurowany przez Juana, Davida i Jerome'a.

11.03.2015 00:44

Real w takiej formie powinien oddać walkowerem mecz z Barceloną, będzie lepszy wynik.

10.03.2015 23:11

Poprzeczkę, nie słupek, po strzale Platte.

10.03.2015 23:03

Było blisko, naprawdę blisko, Jedna z poprzeczek w dół albo uważniejszy sędzia... ale dobre i to, nie ośmieszyli Bundesligi jak rok temu. Tylko czemu tak u siebie nie zagrali?

10.03.2015 22:44

No to jeszcze jeden :D Ciśniecie, panowie.

10.03.2015 22:27

U siebie 0:2, teraz 3:3, w dwumeczu jest 5:3 dla Realu, Schalke musi dwie strzelić by było 5:5, wtedy mieliby wiecej na wyjeździe niż Real. Strzelą jedną to będzie 5:4 dla Realu i Real awansuje.

10.03.2015 22:19

rafalfcbm, Ty tak na serio? :D

10.03.2015 22:17

Ważne, by nie przegrali - wtedy Real nie poprawi serii Bayernu w Lidze Mistrzów :D

10.03.2015 22:10

Spokojnie, w emocjach każdemu może się namieszać z tymi bramkami :D

10.03.2015 22:09

Jak można nie wiedzieć jak to jest z bramkami na wyjeździe, ludzie, nie załamujcie mnie :D Jak jest remis w dwumeczu to awansuje ten, kto więcej strzelił na wyjeździe. Jak ktoś w dwumeczu wygrywa to awansuje.

Jak takie same wyniki w obu spotkaniach to dogrywka i ewentualnie karne. Czego tutaj nie wiedzieć, tak jest od lat.

10.03.2015 22:05

rafalbcm... bramki nie liczą się podwójnie w sensie dosłownym xD Musi być remis w dwumeczu by Schalke awansowało.

10.03.2015 22:02

Spalony chyba był. Sędzia chroni Real przed sensacją.

10.03.2015 21:55

Przy takiej grze jak dzisiaj wszystko może się zdarzyć. Np druga zółta dla Ronaldo, Real w dziesiątkę i bez jedynego gracza, który coś gra, Schalke łapie wiatr w żagle i strzela dwie bramki. Niemożliwe? W pierwszej połowie Ronaldo złapał kartkę, a Schalke strzeliło dwie bramki.

10.03.2015 21:49

Teraz w ataku druga taka połowa jak pierwsza, tylko w obronie uważniej i Schalke ma awans. Mała szansa, ale jest. I nie zależy mi na odpadnięciu Realu, tylko na punktach dla Bundesligi :D

10.03.2015 21:44

Zawsze Schalke może pocisnąć w drugiej połowie i wygrać 4:2, co mają do stracenia :D

10.03.2015 21:40

Nawet jeśli Schalke nie awansuje to niech wygra ten mecz, będą punkty do rankingu, a to już ostatnie kroki do przegonienia Anglików.

10.03.2015 21:31

No to jeszcze jedna i Schalke w ćwierćfinale. Coraz weselej :D

10.03.2015 21:26

Niektórzy nie pamiętają, że jeszcze w 2013 roku Dante zaczął być niepewny, nie, że to słaby sezon od jesieni 2014. Przecież ten człowiek wykonał wielką pracę jeszcze w finale LM w 2013 by Bayern tego trofeum nie zdobył. Już tamtej wiosny zaczął grać nieodpowiedzialnie,. To co teraz wyrabia to jest całkowite olewactwo klubu. Po prostu ma Bayern gdzieś, ma swoją pracę gdzieś - tak to wygląda. I to nie od wczoraj a dobre kilka miesięcy.

Co do Badstubera - jak można pisać takie głupoty jak Sch31nst31ger, że Badstuber przed kontuzją słabo grał? Grał wtedy świetnie, w wieku 23 lat 30-krotnie załapał się do kadry Niemiec dzięki swojej grze! To jakieś banialuki i oszczerstwa pod adresem Holgera. Teraz niesamowicie szybko wraca do formy po takiej przerwie w grze, takich katastrofach z kontuzjami. Stawiać go na równi z Dantem to obelga wobec oddanego wychowanka i utalentowanego obrońcy.

10.03.2015 00:15

Jak wszyscy będą zdrowi to: Neuer - Lahm, Boateng, Badstuber, Alaba - Schweinsteiger - Robben, Muller, Gotze, Ribery - Lewandowski i jedziemy z każdym.

Benatia, Rafinha, Bernat, Martinez, Rode, Thiago na rotację wtedy co pozwalałoby ładnie zmieniać taktykę na różne różniaste warianty.

Ta grupa 17 zawodników + Reina/Starke na rezerwie to powinna być meczowa "osiemnastka". Taka żelazna, meczowa osiemnastka.

09.03.2015 17:07

"o zakończeniu spotkania wydawało mi się, że słabiej grającej ekipy już w sobotę nie zobaczę" większość drużyn zagrała w tej kolejce gorzej od Bayernu. Od Hannoveru zaczynając...

09.03.2015 16:51

Według Bilda Hannover był lepszy od Bayernu w tym meczu... kolejni co ćpają :D

09.03.2015 15:38

Goal.com dał drużynie, która przegrała 1:3 lepsze oceny niż tej, która wygrała. Kicker dał równe.

Odnieśliście wrażenie, że Hannover był lepszy lub grał na równi, czy może to redaktorzy nieźle ćpają? :D

09.03.2015 15:35

Bayern wygrywa strzelając kilka bramek - nie ma zawodnika. Borussia remisuje 0:0 - kogoś zawsze upchnęli. Czysty Kicker :D

09.03.2015 15:33

Jego forma spada już od finału LM w 2013 roku, gdzie ciężko pracował by przeszkodzić Bayernowi w wygranej. Na szczęście Bayern miał zbyt dużą przewagę, by wypracowany przez Dantego rzut karny dla Borussii coś zmienił, miał też szczęście, że sędzia nie dał mu czerwonej.

Już wtedy z jego głupoty Bayern mógł w dziesiątkę grać przy wyniku 1:1. Kto wie, czy wtedy sięgnąłby po Puchar Mistrzów...

Cała ta jego dobra forma to Boateng, Lahm i Dante obok niego, Neuer za nim i Martinez oraz Schweinsteiger przed nim, wszyscy w życiowej formie i głodni, wtedy to i Wawrzyniak by się dobrze prezentował. Gdy trzeba wziąć odpowiedzialność za grę to Dante się spala. A od 2013 roku coraz bardziej żyje w innym świecie. Fajnie, że kiedyś postrzelał głową, że jest dobry technicznie.

Ale jeśli już prawie od dwóch lat zachowuje się bezmyślnie na boisku i jakby mu na niczym nie zależało, jakby był wiecznie przyjarany, to niech się nie dziwi krytyce.

09.03.2015 15:29

Cieszę się z takiego losowania, jak iść po Puchar to po trupach najlepszych, nie w meczach z Arminiami i Freiburgami :D

09.03.2015 00:27

"Byłem trochę zawiedziony, jednak rozumiem decyzję trenera" - panie Dante, a swoją grą (kolejny raz) nie był już pan zawiedziony? Jeżeli ten człowiek nie zacznie myśleć na boisku, grać, zamiast spacerować i ośmieszać pracę środkowego obrońcy to to jego koniec.

Jemu już sabotowanie pracy reszty drużyny nawet nie wychodzi, bo i tak wszyscy nadrabiają jego wyczyny.

09.03.2015 00:24

Gdyby to była noga a nie głowa - to byłby karny czy nie? Czym w tej sytuacji różni się noga i głowa przy strzale? Obrońca spóźniony, trafił w przeciwnika, karny. Koniec kropka.

Merk niech wytłumaczy, czemu nie ma karnego przy blokowaniu w polu karnym dośrodkowania wyciągniętą ręką. O tym już nikt nie mówi, że w kolejnym meczu sędziowie okradli Bayern, tylko szukają głupot bo Bayern tak uciekł reszcie w ostatnie lata, że im się już po prostu nudzi.

09.03.2015 00:19

MrSuchar, p...ol jak najwięcej, bo się z tego mądrzy ludzie porodzą :D

07.03.2015 23:58

A co do forów to siedzę na "piłkarskieforum", nie wiem czy linki można tu do innych serwisów podawać to na tym poprzestanę :D

07.03.2015 23:42

Zasadniczo to Michał, nie Thomas, miło mi :D

07.03.2015 23:39

Ja grałem w piłkę, w niższych ligach, ale jednak, piłka to moja pasja od wielu lat, obserwuję ją na wielu szczeblach i wyciągam wnioski. Dlatego tak drażnią mnie te bzdury panów Tik Taków i ich małych światów, Koan Guardioli W Wersjach Drugich i austriakofobie rethella, że o mniej rzucających się w oczy xxx-ach, które w podświadomej samokrytyce chcą narzucić sobie cenzurę wspominać nie będę.

Dlatego, Panie Sucharze, i Ciebie w pełni popieram.

07.03.2015 23:13

Zwolnić Guardiolę za to, że zamiast grać mecze towarzyskie z Chelsea i Barceloną gra w lidze i pucharach z takimi drużynami. Jak śmie wygrywać z ogórkami z Bundesligi zamiast grać Bayernem w jednej lidze z Atletico i PSG.

Idąc wzorem pani minister sportu - kto w ogóle dobierał Bayernowi takie drużyny?

07.03.2015 23:06

pecz, zimne piwo Ci się za to nalezy jak nic.

Nookie - Bundesliga to ogórki, Liga Mistrzów to ogórki, wszystko to ogórki, gdy gra z Bayernem - takie piękne czasy mamy i to nie ironia. Gdy Bayern wszedł na taką pozycję, że BL i LM to dla niej ogórki poza zaledwie kilkoma drużynami na świecie to świadczy to tylko o sile Bayernu - od zarządu, przez trenera, piłkarzy po sprzątaczki.

07.03.2015 22:44

Widzisz, kubla, patrzysz na cyferki, a raczej ich ostateczny, drobny wycinek - inni na grę.

07.03.2015 22:20

To, że nie umiesz czytać (co pewnie wyjaśnia czemu nadal nie wiesz z kim Bayern gra) to już twój problem, panie Tik-Tak.

07.03.2015 22:11

Nookie, wypowiedzi rethella nie można traktować na poważnie, po każdym meczu pisze bzdury na temat Alaby i Bernata. Uwziął sie głównie na Alabę i Weisera by za Alabę na lewą stronę dawał bo to Austriak, a rethell kocha Stocha miłością niespełnioną i nienawidzi Austriaków przez to. Bernatowi obrywa się mniej akurat, bo rethell Hiszpanów nienawidzi tylko trochę mniej, ale jest to bardziej u niego uwypuklone bo tak, jak nie da się pisać aż tylu bzdur na Alabę tak Xabi cieniuje ostatnio więc jest dobrym obiektem. Reina, Martinez i Thiago nie grają to odpadają, o Xabiego nikt się go nie czepia bo ten jest w dołku.

To by prowokować swoimi głupotami zostali mu Alaba - ostatnio piękna bramka to go uciszył - i Bernat właśnie.

07.03.2015 22:08

rethell, zapomniałeś dodać, że Weiser powinien grać za Bernata i Alabę jednocześnie. Bayern nawet w dziesiątkę, bez Alaby i Bernata, za to z Weiserem po lewej stronie, prezentowałoby się znacznie lepiej.

Ciebie to nie nudzi, ani nie wstydzisz się takich rzeczy pisać?

07.03.2015 22:03

Co do poziomu Lm to na razie najlepiej z faworytów... prezentuje się Bayern. Ewentualnie Barcelona. Wszystkie największe firmy w tej fazie sezonu ciułają punkty (lub im się to nie udaje). Przy czym Bayern robi to najbardziej efektownie i najskuteczniej jednocześnie.

Chyba ,że ktoś mi wskaże w czym lepiej prezentuje się u siebie Real, Chelsea czy Barcelona, o reszcie jak Atletico, Juventus, Borussia czy PSG nie mówiąc.

07.03.2015 22:00

Według mnie Bernat to klasowy zawodnik nadający się do gry teraz, w tej chwili w pierwszej jedenastce, co robi z dobrymi skutkami na lewej obronie, chociaż na początku sezonu, przed jesienią jeszcze miewał gorsze mecze bo aklimatyzował się po przylocie z Hiszpanii.

Ale obecnie, gdzieś tak od listopada, grudnia, to pewny punkt Bayernu, a niekiedy miał najwyższą formę obok Robbena. Dlaczego nie dał szansy Pizzie? A po co dawać mu szanse? Claudio jest tak doświadczony i ograny, że wiadomo na co go stać - jednocześnie czy dałby radę zagrać całą godzinę nie wiadomo. Ma swoje lata i grywa ogólnie końcówki, taką ma rolę, sam ją sobie określił.

A druga sprawa to to co pisał MrSuchar. Bayern kończył ten mecz w składzie, który najpewniej w środę wybiegnie po "kaszance" na boisko.

07.03.2015 21:55

Nie, panie tik taku, Szachtior w LM ostatnim razem grał sezon w temu, odpadł z Celticiem w eliminacjach. Mieszkamy w Polsce, wiec Bayern gra z Szachtarem Donieck. Nie Szachtiorem Karagandą.

07.03.2015 21:50

Nic z biegania Bernata nie wynika? W większości spotkań gra świetnie, dynamicznie, zwłaszcza w obronie, a i w ofensywie coraz groźniej i świetnie się zgrywa ze skrzydłowymi. Trzeba być ślepym by pisać, że Bernat tylko traci piłki (wiele odbiera), i że nie gra naprawdę dobrze. Albo mieć problemy emocjonalne poparte stawianiem kilku wykrzykników i pytajników obok siebie.

Xabiemu Guardiola daje szansę w takim meczu z prostego powodu - na jesień grał doskonale i jest problem, wyraźny. W takich spotkaniach ma szansę odzyskać dobrą grę. Zresztą dzisiejszy wystep zwieńczył golem co może pomoże mu wrócić do swojej dyspozycji, odblokować się.

A Lewandowski był zwyczajnie oszczędzany na środę bo dużo gra. Czy to tak trudno zrozumieć, że jak zespół gra 4 spotkania w 10 dni to ci najbardziej eksploatowani mogą odpocząć przed LM? A jak już zdecydował się wpuścić napastnika na tę godzinę to widocznie chciał zakończyć ten mecz składem na Szachtar już.

Tak trudno takie rzeczy widzieć?

07.03.2015 21:46

Najbardziej mnie bawi mówienie, że nie ma akcji bramkowych w meczach, gdzie pada po kilka bramek. To z czego te bramki padły, z akcji niebramkowych? :D

07.03.2015 21:40

Czyli według goal com obrona Hannoveru (3 gole w plecy) zagrała wyraźnie lepiej niż obrona Bayernu (gol w plecy).

Ba - sumarycznie Hannover, broniący się na swoim boisku niemal cały mecz i przegrywający go po utracie kilku bramek, ma lepszą notę niż Bayern!

Można by pomyśleć, że to Hannover wygrał w Monachium 3:1...

Parodia.

07.03.2015 21:39

Tak się znasz, że nawet nie wiesz z kim Bayern w Lidze Mistrzów gra (a po wypunktowaniu twoich teorii taktycznych zamilkłeś w innym temacie).

07.03.2015 21:34

Real dzisiaj bezradny, grają coraz gorzej. Takie wyniki jakie notuje "słaby" Guardiola to by w marcu z podziękowaniem i pocałowaniem w rękę brali, rzewnie płacząc z radości.

07.03.2015 19:52

Zamkniemy, nasz reżim jest silniejszy od waszych ruchów wolnościowych!

07.03.2015 17:48

Popieram Daro, Android musi odejść, xxx też. Dorzuciłbym mrtiktaka i KoanGuardiolęWersjęDrugąBoPoprzedniąJużWyrzucono. rethellowi dałbym szansę na resocjalizację bo poza obsesją związaną z Alabofobią jest w porządku.

07.03.2015 17:38

Ten sędzia nie powinien prowadzić meczu 1 Bundesligi. Tych, co nie uznają kopnięcia w głowę czubem buta powinno za coś, za co należy ukarać, powinno się kopnąć w oko. Za co kartki dostali Bernat i Ribery pozostanie tajemnicą lasu, za to w drugą stronę tolerował wiele. A tej ręki w polu karnym przy blokadzie dośrodkowania nie zauważyłby tylko ślepy.

Ale i tak pewna wygrana i kolejne kilka bramek. Trolle będa dalej snuć swoje teorie (żaden nie znajdzie innej receptury na totalną defensywę przeciwnika, zapytani o to będa milczeć), a seria wygranych trwa. Jak zszedł Dante (niech sobie odpuści grę w piłkę nożną) to nie było zagrożenia, a przy takiej dominacji te bramki to była kwestia czasu.

07.03.2015 17:28

Czy ktoś może mi coś wyjaśnić? Bardzo o to proszę. Dlaczego zawodnik Hannoveru, ostatni obrońca, faulujący dwa metry przed bramką Lewandowskiego, ba - kopiący go w głowę! - nie dostał czerwonej kartki? Nawet zółtej. Zwłaszcza, że sędzia ostry, Bernat za pierwszy swój faul w meczu, w środku boiska i bez ostrości - od razu żółta.

Czy ten sędzia jest pieprznięty czy złośliwy? Jak sądzicie?

07.03.2015 16:55

I to, że jest piątym najbardziej utytułowanym trenerem w całej historii piłki nożnej jeśli chodzi o europejskie puchary w żaden sposób nie przeszkadza Twojemu mózgowi wymyślać takich rzeczy :D

Zaraz po Fergusonie, Trapattonim, Ancelottim i Baisleyu. Przy czym w wypadku wygrania w tym roku LM z Bayernem Guardiola w wieku 44 lat zaledwie, po kilku sezonach w seniorskiej piłce na ławce trenerskiej zostałby najbardziej utytułowanym szkoleniowcem wszechczasów w Europie. Ale nie, nie umie wygrywać trofeów, oj nie :D

06.03.2015 18:31

Zaraz rethell napisze, że trzeba Alabę odsunąć od zespołu, bo jest szalony, a co za tym idzie niezrównoważony więc nie daje takiej stabilności emocjonalnej i antycypacyjnej jaką dawałby po lewej stronie Weiser.

06.03.2015 18:14

W Bundeslidze ogórki, w Lidze Mistrzów ogórki, pójdę sobie chyba mizerię zrobić.

06.03.2015 18:12

Na miejscu Dantego bym się tak nie uśmiechał.

06.03.2015 18:10

Nieźle jako argument wymienić kilka z masy zagranych przez Mullera spotkań, akurat tych, gdzie cała drużyna cieniowała, a potem opierać jego konstruktywność w kontekście robienia gry za pomocą bramek. Z gładkim pominięciem innych spotkań.

06.03.2015 18:08

Co do Balotelego się zgadzam, sama myśl o Balotellim w Bayernie w ogóle nie przystoi. Nie ten format umysłowy i mentalny.

06.03.2015 17:37

Muller słaby fizycznie? Nie absorbuje obrońców? W jakim ty świecie żyjesz, Tomek, łykowaty i krzywy niczym altanka w ogródku jest fizycznie silny, zawsze o to walczy, o pozycję, ciągle ktoś przy nim jest a i tak robi sobie i głównie innym miejsce. Dlatego ma przydomek "Władca Przestrzeni" zresztą. Bo doskonale gra bez piłki, jest w tym perfekcyjny. Z piłką ciut gorzej - ale bez niej mistrz.

Aktualnie ma gorsze statystyki bo sobie z Lewandowskim przeszkadzają. Popatrz albo posłuchaj ekspertów na temat tego jak się Tomek porusza, jak silnie o piłkę walczy, jaki ma instynkt w grze kombinacyjnej. Z techniką u niego gorzej (jak u Lewandowskiego) ale pod względami właśnie zrobienia czegoś z piłką, pójscia z nią do przodu z głębi pola, zrobienia miejsca pozostałym zawodnikom to klasa światowa. Zresztą z tego też powodu jest gwiazdą reprezentacji mistrzów świata i najbardziej wartościowym piłkarzem Bayernu.

06.03.2015 17:31

No to układa się coraz lepiej. Danilo do Realu, co wygoni Carvajala, bo nie będzie rezerwowym. Varane niezadowolony. Chcą Lewandowskiego, to Lewandowski, w zamian Carvajal i Varane. Wtedy Dante za kilka milionów sprzedany np do Monaco, za zarobek z Dantego Selke do Bayernu. Muller na szpicę (więcej da niż Robert), Selke uczy się pod okiem Pizarro, Pizarro emerytura (oby jak najpóźniej), Selke do konkurencji, środkowy obrońcy to Boateng, Badstuber, Benatia, Varane, zabezpieczone na lata, a problem prawej obrony i następstwa Lahma załatany Carvajalem :D

A i skład odmłodzony, bo Dante i Pizarro odejdą (Pizarro niestety), a Varane i Selke zajmą ich miejsca. A za Lahma Carvajal (Lahm w środku już chyba pozostanie) by był piłkarz na miarę LM, bo Rafinha, dobry na ligę, na LM jest już mniej.
Trochę to w sferze marzeń, ale spekulacje są a efekt byłby dla Bayernu piękny :D

06.03.2015 17:18

Podobno Real chce Lewandowskiego za 45+ milionów euro. Ja bym go puścił w pakiecie za Varane`a i Carvajala. Carvajal na prawą, Rafinha na ławkę, Varane zastąpiłby Dantego jako 4 obrońca. Muller na szpicę, lepiej nadaje się do takiej gry kombinacyjnej i jest skuteczniejszy, w lecie za kilka milionów sprowadzić Selke bo za kilka lat będzie gwiazdą Bundesligi by się uczył od Pizarro i byłoby super.

06.03.2015 16:21

Wynik "tylko" 2:0 (wyższego nie było, nawet w meczu rozpędzonej Borussii z trzecioligowcem) z dwóch powodów. Pierwszy to minimalizm w obliczu awansu, drugi to murowanie bramki przez przeciwnika.

05.03.2015 00:28

Pomijając hiperbole defetystyczne muszę zgodzić się co do Dantego. Jak Badstuber ustabilizuje się po powrocie to Dante powinien powoli szukać sobie nowego miejsca. Boateng, Badstuber, Benatia to bardzo dobrzy obrońcy, jeszcze młodzi i to BBB na dwie pozycje powinno dać spokój w defensywie. Przydałby się jakiś młody zmiennik na wszelki wypadek jeśli któryś wypadnie, by się uczył na przyszłość. Dante ani się nie nauczy, ani nie daje jako zmiennik spokoju, wręcz przeciwnie - gdy gra to najczęściej drżę niemal zawsze gdy jest przy piłce a przeciwnik obok niego.

04.03.2015 23:18

Borussia pewnie na Arminię trafi :D

04.03.2015 22:47

Czasem zastanawiam się co sądzi osoba postronna zaglądająca tutaj. Pewnie, że polscy fani Bayernu to kobiety z ciągłym okresem bo zawsze narzekanie, nawet po kolejnej kontrolowanej wygranej paroma bramkami lub do zera. Wieczny okres i niezadowolenie. Ostatnie 6 spotkań to 5 zwycięstw, wyjazdowy remis w LM i bilans 22:1. Praktycznie ciągła kontrola i przewaga. A nawet po 8:0 było niezadowolenie :D Wieczny okres i piasek w waginach...

Za Heynckesa nie było wymęczonych spotkań? Ba, były nawet takie bez kontroli. Było przegranie wszystkiego w Niemczech. Były kopaniny, straty punktów, wyniki nijakie z ogórkami, obleganie bramki przeciwnika. Rzadko kiedy kontry, duże posiadanie piłki, problemy. Tymoszczuk na bronienie wyników 1:0. Niektórzy już tu mitologię piszą.

04.03.2015 22:40

"bez pomysłu, zero kontr." co Bayern ma kontrować? Jestem bardzo ciekaw. Gra jak w piłkę ręczną? Niektórzy naoglądali się spotkań wyrównanych i dziwią się, że skoro cała drużyna przeciwna siedzi na 20 metrze i nie kwapi się do wyjścia ze swojej połowy to nie ma kontr, gra jest cierpliwa, po obwodzie przy szukaniu luki...

Niektórzy to by kontrowali brak ataków i wrzucali szybkie piłki w nieistniejącą lukę między obroną i bramkarzem. Albo rozpędzali się na 10 metrach przed bramką :D

04.03.2015 22:35

A co do tego: "Chyba po to się gra w piłkę by wygrywać, strzelać gole i zapewniać dobrą zabawę kibicom." - wygrali, strzelali gole, a kibice na trybunach doskonale się bawili. I nie bramki wymuszone, ale pięknej urody :D

04.03.2015 22:32

Android - Bayern w 10 dni (4-14) rozgrywa cztery spotkania. Dzisiejsze, Hannover na wyjeździe, Liga Mistrzów, Brema na wyjeździe.

Teraz rozumiesz? Nikt z czołowych zespołów nie grał na sto procent, Bayer przypłacił ten minimalizm dogrywką nawet.

04.03.2015 22:30

"jak dla mnie to żaden z zawodników nie zasłużył dziś na wyższą ocenę niż 4... " ja bym wszystkim po 6 dał, a przeciwnikowi po 3 minimum :D Mamy pracownika Kickera w naszych szeregach.

04.03.2015 22:28

Jaki wp...? Po prostu spokojnie, niskim nakładem sił awansowali dalej bez żadnego ryzyka i pod pełną kontrolą. Bez męczenia się bo sezon długi i będą ważniejsze spotkania.

Ale Dante powinien dostać konkretny ochrzan za to co zrobił na koniec, a Xabi musi się ogarnąć bo może być jeszcze potrzebny a przy obecnej koncentracji bałbym się go wystawiać na istotne mecze.

04.03.2015 22:26

Dante potwierdził moją nadzieję o to, że nie zagra w LM. Miał świetny sezon gdy cała drużyna była w ogniu, gdy wspierał go Boateng, Lahm, Alaba, Martinez, Bastian w życiowej formie. Od tamtej pory często pokazuje brak koncentracji, bezmyślność, nonszalancję.

Sędzia go niesłusznie oszczędził, to było na czerwoną.

04.03.2015 22:23

Muller w 8 minut na boisku więcej zagrożenia niż Lewandowski w 80. Bo trzeba się jeszcze poruszać, czytać grę, wbiegać, pokazywać, grać kombinacyjnie, nie tylko truchtać co Lewandowski najczęściej robi - co dziwne, bo potrafi grać szybko, zastawić piłkę, powalczyć o nią.

Racja, w sumie plus tamtej kartki. Xabi to klasowy zawodnik, tylko musi się ogarnąć a LM to nie jest dobre miejsce na to, tam nie ma miejsca, marginesu na błąd.

04.03.2015 22:20

Mam nadzieję, że Dante, Xabi i Lewandowski nie zagrają w Lidze Mistrzów.

04.03.2015 22:15

rethell bije rekordy ilości bzdur w jednym poście :D

04.03.2015 22:12

Bo Bastian ma kartkę i jest lepszy to pewnie zagra w najbliższej kolejce, to niech odpocznie w wygranym meczu, zaś Xabi ma problemy i jak sobie pogra to może mu to pomoże, na jesień grał świetnie.

04.03.2015 22:09

Doprowadzili aż do zera celnych strzałów na swoją bramkę i tylko wygrywają kontrolując spotkanie. Tragiczny mecz!

04.03.2015 22:06

Beznadziejna gra, tragiczna, fatalna. Katastrofalna wręcz. I w ataku i w obronie.

04.03.2015 22:05

Xabi takimi podaniami to świata nie zawojuje...

04.03.2015 21:59

Teraz ja spróbuję: Robben dzisiaj nijaki jakiś, nie widać go w ogóle.

I czekam aż Robben strzeli :D

04.03.2015 21:50

Gotze Cię usłyszał, wszedłeś mu na ambicję :D

04.03.2015 21:46

O, rethell się otrząsnął po tej przepięknej bramce Alaby :D

04.03.2015 21:45

Bernat za Bastiana, Alaba do pomocy obok Francka wtedy a Bernat na lewą, Rode za Xabiego ot, by sobie Sebastian pograł i się wykazał a Tomek za Roberta bo Tomek ma dryg do meczów pucharowych a Robert coś dzisiaj niemrawo. Takie zmiany by mnie zadowoliły.

04.03.2015 21:42

marek, to była parodia niektórych hejterów :D

04.03.2015 21:37

Borussia się męczyła, Wolfsburg się męczył, Leverkusen do dogrywki nie pokonało muru przeciwnika, Gladbach bezradne w spotkaniu z Offenbach, Schalke dawno odpadło, a Bayern na luzie i nie męcząc się prowadzi do przerwy.

04.03.2015 21:35

Zauważyliście jak rethell ucichnął nagle? :D Piłka poleciała w powietrzu jak austriaccy skoczkowie w konkursie drużynowym :D

04.03.2015 21:31