Na pewno już teraz można stwierdzić,że nie będzie z niego tak dynamiczny skrzydłowy jak Robbery,ani Coman czy Costa.Nie mniej za 12.5mln grzech go nie sprawdzić.
06.01.2018 16:34
Gol Wagnera w debiucie
06.01.2018 16:26
Myślę,że te teorie są po prostu tworzone w związku z transferem Goretzki,a zmieniają się tylko nazwiska pomocników i scenariusze odejścia.Za chwilę przeczytamy,że Javi chce wracać do Bilbao,bo fajnie się tam chodzi po górach,a Rudy zapomniał wyłączyć żelazko i też wraca do Hoffenheim.
06.01.2018 12:08
Wyskoczył mi w propozycjach na Youtubie kanał Bayernu,można sobie z braku laku obejrzeć wypowiedzi z wczorajszej konferencji z napisami po angielsku-m.in Wagner,James i Thomas:
http://www.youtube.com/user/fcbayern/videos
Edytowano : 2018-01-06 11:29:38
Thomas mówi,że cieszy go przyjście Wagnera,bo sam też może grywać jako napastnik,ale problemy sprawia mu zwłaszcza granie tyłem do bramki
06.01.2018 11:25
Patrząc na postawę Riberyego,jego mowę ciała gdy coś nie wychodzi na boisku,albo reakcje gdy jest zmieniany,nie wydaje mi się,żeby był już wypalony i wybierał się na emeryturę do Kataru.
Aczkolwiek trzeba docenić szczerą wypowiedź Xaviego.
05.01.2018 13:45
Niech pogra do końca bieżący sezon na tym wypożyczeniu i będzie wszystko jasne,czy warto go ściągnąć z powrotem.
A jeśli nie warto,to wystarczy,żeby nie grał tragicznie,to jacyś chętni angole powinni się na niego znaleźć,bo gdzie jak nie na Wyspach wcisnąć zawodnika po zawyżonej cenie?
04.01.2018 21:04
Jest zbyt dobry,żeby lekką ręką się go pozbyć,ale jednocześnie zbyt chimeryczny sportowo oraz łatwo łapiący kontuzje,żeby stał się liderem zespołu.
Paradoksalnie jednak tutaj właśnie można upatrywać okoliczności w których Goretzka nie będzie narzekał na rolę rezerwowego,ponieważ ostatecznie zarówno Thiago jak i Martinez co roku wylatują na pewien okres ze składu.
04.01.2018 18:59
@Mort - to już chyba zależy od źródła,ja np widzę coś takiego
Most Chances Created: Joshua Kimmich (40 Chances Created: 6 Assists and 34 Key Passes)
Read more at http://www.squawka.com/teams/fc-bayern-munchen/stats
Podczas gdy James ma tych kluczowych podań na koncie 28(z tym,że nie ma rozgraniczenia na poszczególne rozgrywki)
Bayern ma chyba wysokie aspiracje,więc słabo wygląda jeśli nowo sprowadzony za dużą kasę gracz,póki co prezentuje się podobnie do przesuniętego awaryjnie na 10tkę Thiago w zeszłym sezonie.
04.01.2018 17:49
Lepiej niech zacznie wykręcać jakieś sensowne statystyki,bo mało wcale nie kosztuje,a jak narazie to nawet Tolisso który nie jest przecież graczem ofensywnym,ma na koncie więcej bramek i asyst przy niewiele większej liczbie minut na boisku.
Edytowano : 2018-01-04 15:55:06
Żeby nie było,że on również jest od "robienia miejsca na boisku innym,ściągania na siebie uwagi,odnajdywania się w trudnych sytuacjach" itp. itd. a już od zwykłego strzelania i asystowania nie będzie za chwilę nikogo :P
04.01.2018 15:48
Chelsea to w ogóle ciekawy przykład na rynku transferowym-w ciągu ostatnich 4 okienek wydali na transfery ponad pół miliarda euro,natomiast odeszli stamtąd grajkowie również za taką samą sumę,więc bilans się zgadza.
Edytowano : 2018-01-04 11:30:32
Gdzie na przeciwnym biegunie jest np czerwona część Manchesteru w którą inwestuje się bez końca.
04.01.2018 11:28
Ogólnie sytuacja jest dość niezręczna-kolejne gazety potwierdzają ten transfer,jednak oficjalne ogłoszenie przez jedną ze stron mogłoby tylko zaszkodzić młodemu,więc głównie Bayern lawiruje jak tylko może,żeby potwierdzić zainteresowanie,a jednocześnie nie powiedzieć o jedno słowo za dużo.
04.01.2018 11:16
No tu jest art który był tu na stronce umieszczony trochę ponad miesiąc temu
https://www.dieroten.pl/art/show/zarobki-zawodnikow-bayernu-w-2017/24719
"Najmniej w zespole" biorąc pod uwagę zawodników którzy są tam wymienieni,jednak można chyba się spodziewać,że nowo sprowadzeni mniej od Kimmicha nie otrzymują.
03.01.2018 19:14
Nie ma co się dziwić-umowa na długie 5 lat,a aktualnie Kimmich wg listy płac która niedawno wyciekła zarabia zaledwie 3mln euro za sezon.Nawet przy podwojeniu tych zarobków,nadal są to praktycznie najniższe zarobki w zespole.
03.01.2018 17:53
Nie sądzę,żeby angole tyle zapłacili za Draxlera,a co dopiero Uli.
03.01.2018 14:44
Ciekawe kiedy ze składu leci Wagner.
03.01.2018 13:32
Dlaczego Nagelsmann?Zarząd tym ruchem po prostu kupiłby sobie dodatkowy czas,jako,że na ten moment sensownej alternatywy dla Juppa brak.
03.01.2018 13:30
Też myślę,że jest przekonany o swojej roli,więc nie będzie narzekał,że mu chłodno na ławie
03.01.2018 10:00
O tym problemie z rzepką Lewego to już było mówione zanim w ogóle zaczęła się przerwa zimowa,więc dość słabo to wygląda,że dalej ma z nią kłopot.
03.01.2018 08:52
A ja uważam wręcz przeciwnie.Około 40 mln euro za 31-latka w tzw. "past prime" i to na rok przed końcem kontraktu to bardzo dobre pieniądze i jakoś nie wydaje mi się,żeby jakikolwiek inny klub niż ten prowadzony przez Conte,rzucał się w tym momencie na chilijczyka.
03.01.2018 08:25
I co,nagle taka odmiana od dwóch meczów ? Predator ma problem z językami obcymi,więc być może dopiero ten nowy portugalski trener jest mu w stanie wytłumaczyć co ma być grane .
02.01.2018 22:52
Szanse wśród kilku topowych zespołów są wyrównane,nie mniej przydałoby się w końcu awansować do tego finału-ekipy teoretycznie nie do końca z tego całkiem ścisłego topu,tj Atletico i Juve meldują się w finałach dość regularnie na przestrzeni ostatnich 4 lat razem z hiszpańskim top2,a Bayern jakoś nie może się przebić.
02.01.2018 20:42
@SebQ tj gdzie nie ma takiej informacji?Podałem polskie źródło z którego została ona skopiowana,Bilda na codzień nie przeglądam.
02.01.2018 18:51
Vidala nie wyrzucam,bo na pewno jest to zawodnik,który jeśli mu się faktycznie chce,to robi na boisku różnicę i jest wzmocnieniem składu.A już na pewno na ten moment jest to pomocnik lepszy od Goretzki.
Jednak patrząc bardziej zdroworozsądkowo i kalkulując,są to ostatnie momenty kiedy można na Arturo coś zarobić-jeśli klub nie planuje przedłużać z nim kontraktu(a imho nie powinien),to lepszej okazji na zarobek,niż wciśnięcie go Angolom po kursie (wartość zawodnika * 2.0) już nie będzie.
02.01.2018 17:55
Jak podaje Bild Arturo Vidal jest bardzo blisko transferu do Chelsea. Kwota oscyluje w okolicach 31mln funtów a reprezentant Chile miałby zarabiać 15mln za sezon czyli 2 razy więcej niż obecnie w Bayernie.
za:Bundesliga-Informacje
02.01.2018 14:36
Statystyki Brandt ma ok,ale czy Bayern na pewno szuka takiego zawodnika na skrzydło?Costa,Coman,Gnabry,każdy zakupiony w ostatnim czasie skrzydłowy jest przede wszystkim bardzo szybki i zwinny ,czego o Brandtcie powiedzieć nie można.
Edytowano : 2018-01-02 14:14:38
No i Sane który przeszedł koło nosa to też świetny sprinter
02.01.2018 14:13
No że na papierze tak to wygląda,to każdy chyba wie(a w tym sezonie to chyba i tak Muller został nawet zgłoszony do LM właśnie jako napastnik) a jednak za Guardioli grali blisko siebie.
Wagner ze swoimi warunkami fizycznymi nie wygląda na stworzonego do kombinacyjnej gry na dwóch napastników.
02.01.2018 14:10
Zastanawia mnie co takiego ma Wagner,czego nie ma Muller,że ani razu taki wariant nie został zastosowany wcześniej
02.01.2018 12:32
Bayern upiekł więc dwie pieczenie na jednym ogniu z tym sprowadzeniem Gerlanda
02.01.2018 11:36
Stylistycznie i tak ani Brandt ani Draxler nie są podobni do Francka.Obydwaj grubo powyżej 180cm wzrostu,nigdy nie będą tak się odnajdować w "małej grze" i dryblingu jak to robi Francuz,albo jak to na początku robił Costa.
Jeśli więc miałby to być ktoś o podobnym wachlarzu umiejętności,to ten drobny i dobrze dryblujący Carrassco miałby chyba najbliżej.
01.01.2018 23:30
To teraz jak widać trzeba będzie przeglądać hiszpańskie źródła,które są lepiej poinformowane,niż niemieckie :P
31.12.2017 16:52
Tak,Sportbildy i inne niemieckie źródła nie milczą,ale Marca wie
31.12.2017 16:37
Heh,mogą sobie więc przybić piątkę z Draxlerem,który w VFL odstawiał podobne cyrki.
30.12.2017 21:45
Przecież gra w pierwszym składzie
30.12.2017 17:17
Bayern to mógł być niemiecki jeśli zostaliby faktycznie sprowadzeni najlepsi niemcy,a skoro zostali oni wykupieni przez inne kluby,to i założenia trzeba nieco zmienić.
30.12.2017 17:16
benatia sportowo też nie był niewypałem.Teraz w Juve prezentuje się nie gorzej od Bonucciego-po prostu nagle jak za dotknięciem różdżki przestał łapać kontuzje wchodząc po schodach do marketu.
30.12.2017 17:14
Atletico również ma dość rozsądną politykę transferową(wyłączając z tego ich ostatni transfer-tj Coste za 65mln euro),więc pewnie nie zgodzą się oddać go Bayernowi za 50mln,skoro można za niego zgarnąć więcej np od wyspiarzy
30.12.2017 14:18
Czytałem tą wypowiedź.
Gdyby w podobnym tonie wypowiedział się trener Watfordu czy innego Huddersfield to ok.
Tyle,że pójście przez Mou w kierunku żalenia się na kwoty transferowe wydawane przez City,podczas gdy to właśnie United w ostatnim roku dokonało dwóch transferów z listy top10 najdroższych transferów w historii,każe się zastanowić,czy Portugalczykowi coś się nie przestawiło pod kopułą po wyrzuceni z Chelsea.
30.12.2017 11:47
To raczej "obozik" a nie pełnoprawny obóz przygotowawczy do nowej rundy rozgrywek.
Np w 2016 roku zespół również leciał na początku roku do Doha na zgrupowanie,jednak rozgrywki ligowe wracały dopiero 22.01,więc faktycznie można było przeprowadzić jakieś przygotowania.
30.12.2017 10:50
Może niekoniecznie należy w jednym sezonie żegnać ich obydwu naraz,nie mniej jeśli ten skład ma być przebudowany,to kiedyś trzeba w końcu zacząć.
Zresztą i tak uważam,że jest to robione nieco za późno i zarząd nie zostawił sobie furtki czasowej na wypadek,gdyby kolejny skrzydłowy znowu okazał się niewypałem tak jak Costa.
29.12.2017 18:34
Celebryckie MLS to najodpowiedniejszy kierunek dla niego na tym etapie kariery,niech się lepiej nie rozmienia na drobne w poważniejszych ligach.
29.12.2017 18:26
Sanches póki co się nie sprawdza,ergo chłopaczynie może się przytrafić wylot z Bayernu,czyli zrobi się miejsce dla Leona.
Zarząd już od dawna przecież wie,że Goretzka ma koniec kontraktu a mimo to wyłożyli >40mln na Tolisso,więc albo Uli ma na to jakiś plan,albo Leon nie jest Bayernowi pisany.
29.12.2017 15:44
Mnie Vidal nie przekonuje.Tj ostatnie mecze wiadomo,że ma bardzo dobre,ale na przestrzeni 1.5 sezonu nie zauważyłem,żeby zespół bez niego wyraźnie tracił.
Wiadomo,że u Juppa podstawowy duet tworzy Javi z Thiago,więc Vidal jest tak w zasadzie rezerwowym.
No dodatek kontrakt niedługo mu się kończy,więc albo zostanie na dłużej,albo faktycznie trzeba myśleć nad sprzedażą,żeby coś jeszcze zarobić.
29.12.2017 08:47
No niektóre wartości ciężko jest logicznie wytłumaczyć,nie mniej myślę,że nie powinno się porównywać zawodników którzy grają na różnych pozycjach i mają różne zadania.
Skrzydłowi z tego co widzę są generalnie wyżej wyceniani od 10tek,więc punktem odniesienia do Mullera mógłby być taki de Bruyne.A Belg jest na ten moment wyceniany zaledwie na 75mln("zaledwie" w porównaniu właśnie do skrzydłowych)
28.12.2017 16:35
U Mullera to raczej adekwatny zjazd-45mln to dalej niezła wartość,natomiast na 75 mln był wyceniany wtedy,gdy wykręcał świetne statystyki za czasów Guardioli
28.12.2017 15:42
Za Carlo sprawiał wręcz wrażenie,że nie wiadomo jakim sposobem znalazł się w Bayernie.Dopiero teraz za Juppa chłopak idzie do przodu.
28.12.2017 15:13
Na pewno dynamiczniejszy skrzydłowy od Draxlera,no i chyba już zdążył ogarnąć hiszpański,więc dogadałby się z wieloma zawodnikami Bayernu.
Tyle tylko,że w ogóle jest dla mnie wątpliwe,żeby Atletico chciało się pozbywać w krótkim czasie zarówno Belga jak i Griezmanna.
28.12.2017 11:20
Nawet nie wiedziałem,że to ledwie 5-6 dni.Niby tyle się mówiło o tym,że Jupp w zimę po swojemu przygotuje zespół,ale w praktyce nie za bardzo można cokolwiek wypracować w tak krótkim czasie.
28.12.2017 10:47
"Virgil van Dijk piłkarzem Liverpoolu!
Klub wydał na stopera Southampton 75 mln funtów. Oficjalnie stanie się zawodnikiem Liverpoolu 1. stycznia."
Narzekania na PSG,a tymczasem angole lekką ręką wykładają 80mln euro za środkowego obrońcę...
27.12.2017 19:28
Dokładnie-to po prostu wpadka Atletico a nie awans Bayernu.Odpadnięcie w 1/4 LM raczej nie jest najmocniejszym argumentem powodującym awans do TOP3.
27.12.2017 12:38
Obok niższych cen,chodzi też pewnie o to,że zawodników z Niemiec Bayern może dokładnie prześwietlić swoimi źródłami.Jak wszyscy widzą,skauting Bayernu nie należy do najlepszych,więc zakup młodych grajków zza granicy to dla klubu duże ryzyko które może się skończyć ponownie tak jak z Sanchesem.
Co to Draxlera to statystyki ma dość dobre,jak na ilość minut oraz pozycje na których jest wystawiany w PSG.Ja bym się nie spodziewał,że zarząd nagle wyskoczy z jakimś mega talentem na którego nikt wcześniej nie zwrócił uwagi.
27.12.2017 12:34
Właśnie sęk w tym,że ja te mecze oglądam,a nie tylko patrzę na znane nazwisko na koszulce-James ma 4 asysty we wszystkich rozgrywkach.Masz to opisane w powyższym artykule,jak również na transfermarkt.
25.12.2017 18:04
No ile?Będę ze dwie,skoro chłopak ma całe cztery asysty na koncie?:D
Oceniajmy to co realnie daje zespołowi.A realnie na pewno ma dobrą technikę,ale nie bierze jak narazie na siebie zbytnio ciężaru gry.
25.12.2017 16:42
Dobry żart.Gdyby w lidze portugalskiej wykręcał te statystyki mając 19 lat,to pewnie faktycznie byłby w kręgu zainteresowań,ale jakoś ciężko mi sobie wyobrazić,żeby 27-latek który nigdy jeszcze w karierze nie przekroczył granicy 10 asyst w sezonie,stał się petardą w Bayernie.
23.12.2017 22:17
Bonusy za Sanchesa są na tyle hipotetyczne ,że nie ma większego sensu brać ich pod uwagę-to nie jest to samo co
np z Dembele,ktory ma wystąpić kilkadziesiąt razy i już wpada bonus na konto BVB .
Tyle,że na ten moment nawet kwota podstawowa to abstrakcja.
23.12.2017 20:24
Ale w praktyce każda topowa ekipa z przodu posiada właśnie taką klasyczną 9tkę -Lewy,Benzema/CR7/inne kombinacje norweskie z ustawieniem,Suarez,Cavani,Higuain,Morata,Lukaku/Ibra,Atletico właśnie dokupiło Coste...
23.12.2017 17:27
No właśnie zapomniałem też dopisać-Aguero cały czas prezentuje wysoki poziom,w przeciwieństwie do części graczy,których pożegnano za kadencji Pepa
23.12.2017 17:10
Aguero to tak raczej nie za bardzo pasuje do Realu,w którym od wielu lat z przodu stawia się na rosłych,dobrze grających głową środkowych napastników-Morientes,Van Nistelrooy,Higuain,Morata,Benzema...
A swoją drogą obok Kompany'ego i Davida Silvy ,Argentyńczyk ma najdłuższy staż w zespole,także jeśli City ma budować swoją własną tożsamość,to nie powinni lekką ręką rozstawać się z takimi zawodnikami.
23.12.2017 17:01
Łaski nie robi,jednak do Bayernu przyszedłby jako gwiazda i następca Francka,a w City jeszcze będzie śmiechowo jeśliby go Sane posadził.
23.12.2017 15:28
@hoven - z tym "zabawny" chodziło mi raczej o to,że tak jak sam stwierdziłeś-faktycznie pisują tu osoby z dużą wiedzą piłkarską,natomiast żadna z nich nie próbuje tak zaciekle poprawiać/przekonać innych do swojego zdania.Stąd moje pytanie-czy przyznają może za to jakiś medal?
21.12.2017 22:13
Zabawny jesteś @hoven - dyskutowaliśmy o tym Boatengu dobre 3-4 miesiące temu,a Ty widzę nadal do tego wracasz.
Na dodatek sam po drodze palnąłeś jakieś głupoty,w stylu kupowania zawodnika pod trenera,gdzie nie od dziś wiadomo,że zarząd Bayernu tak nie działa i to było też powodem odejścia Guardioli.
Ostatecznie jednak średni sens ma dla mnie takie internetowe napinanie się i zwracanie uwagi po kolei każdemu użytkownikowi za pierdoły oderwane od rzeczywistości.Przyznają gdzieś za coś takiego medal?
Podobnie w życiu realnym wolę często machnąć na takie osoby ręką,oczywiście wiadomo jak je szufladkując.
21.12.2017 21:01
Niech już ktoś przychodzi,bo Lewy oddycha rękawami.Oby tylko Wagner miał równo pod kopułą i nie marudził,że siedzi na ławie.
Swoją drogą Hoffe ładnie zostało rozkupione przez Bayern,z każdej formacji wyciągnięty został kluczowy zawodnik,także i tak jako tako sobie radzą jak na takie osłabienia.
21.12.2017 09:47
Wynik po pierwszej połowie powinien być inny,okazji było multum.Ogólnie cała ofensywa poza Franckiem który długo nie grał, tak jakby wyrównała swój poziom-wszyscy grają na zwolnionych obrotach.
Wagner to jedno wzmocnienie,ale z tego co pamiętam,Goretzka też miał w trakcie zimowej przerwy ogłosić swoją decyzję?
21.12.2017 09:01
Thomas Muła
Szpaki zaczyna swoj show :P
20.12.2017 20:46
Nie czuję większych emocji przed tym meczem.BVB się ośmieszyło meczami z Apoelem i nie jest to w tym sezonie rywal którego należałoby się obawiać
20.12.2017 16:19
Myślę,że pójdzie do Barcelony.Chyba,że chodziłoby mu tylko o kasę.
United pokazało,że to nadal nie jest jeszcze ten rozmiar kapelusza co najlepsi i może potrwać kolejne lata,zanim wskoczą znowu do topu.
Z tego co w ogóle kojarzę,to po tym sezonie klauzula Griezmanna spadnie z 200 na 100 mln euro.
20.12.2017 12:00
No trochę jednak stanął w rozwoju po odejściu Pepa.O ile w defensywie nie mam do niego zastrzeżeń,to gdzieś się ulotniły jego atuty ofensywne,strzały z dystansu
20.12.2017 11:27
Sylwetka na pewno mu się zmieniła w porównaniu z pierwszymi meczami w Bayernie,ale chyba właśnie takiego stylu gry wymagają od niego trenerzy.
Inna sprawa,to wywiady w których sam mówił,że mecze co 3 dni to dla niego duże obciążenie,stąd może brakować świeżości i dynamiki.
19.12.2017 09:12
Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem,nie mniej,paradoksalnie,gdyby Guardiola pozostał w Bayernie,to nie tylko kwoty wydawane na transfery byłyby zbliżone,ale do tego Bayern byłby prawdopodobnie "bardziej niemiecki" niż teraz,na czym Uliemu ponoć zależy.Zarząd przekombinował.
18.12.2017 20:15
To tylko "będzie gotowy",nic więcej.Zdziwiłbym się,gdyby Jupp wystawił go od początku,ale jest to kolejna alternatywa jeśli mecz nie będzie się układał,tak jak niedawno z Koln,gdzie ostatecznie na boisku grali wszyscy dostępni gracze ofensywni równocześnie.
18.12.2017 20:00
Co w tym dziwnego?Atletico zaryzykowało,wyłożyli za niego te 30mln z klauzuli,po czym Francuz zaczął strzelać tam jednego gola za drugim,więc chyba naturalne,że nie mieli go zamiaru oddawać po kilku miesiącach i to z minimalnym zyskiem?
Trzeba było wcześniej zadziałać i aktywować klauzulę jeszcze jak grał w Sociedad.
18.12.2017 16:49
Ładnie się przez tych kilka miesięcy wypromował w Bayernie.Jakby miał teraz odejść tak jak zapowiadał,to spokojnie może trafić do lepszej ekipy niż Stuttgart
18.12.2017 13:58
Czyja to wina ?Mieli Tuchela który wykręcał dobre wyniki,to się go lekką ręką pozbyli ,po drodze krytykując trenera w mediach.Nastpnie Zapłacili rekordowe pieniądze za trenera który był kompletnym niewypałem.Generalnie zarząd BVB nie dorósł nawet do roli wicemistrza Niemiec .
18.12.2017 13:26
"Cudowne ozdrowienie" Wagnera dzięki któremu od czterech kolejek nie ma go nawet na ławie,ale nie ma problemu,żeby lecieć i trenować z Bayernem do Kataru?
18.12.2017 11:48
A kto pisał,że ma się gdzieś ruszać?Stwierdzam ewidentnie widoczną kwestię,że temat łączenia Wernera z Bayernem jest regularnie poruszany w mediach mimo,iż to nie ta pozycja wymaga wzmocnienia w pierwszej kolejności.
15.12.2017 21:09
@IbracadabraFCB - a ty widzę z tych,co to wchodzą tylko ponabijać komentarze pozbawione treści.
15.12.2017 20:34
Najzabawniejsze,że temat "następcy Mullera" nie zostaje nawet podjęty w jakichkolwiek mediach,a chyba jednak ta pozycja wymagałaby szybszej interwencji,niż pozycja napastnika.
15.12.2017 19:37
Dobry grajek i wreszcie jakieś realne wzmocnienie ofensywy
Trzeba tylko przy tym transferze pamięć,żeby nie oceniać go przez pryzmat de Bruyne który mógł tu grać zamiast niego
15.12.2017 14:42
Moim zdaniem najlepiej ta ofensywa funkcjonowała właśnie z Robbenem z prawej,Comanem z lewej i Jamesem na środku.
Co do tych skrzydłowych,to spokojnie da się nadal kupić jakościowych grajków za 50mln euro-Sane,Draxler,Bernardo Silva,Carrassco,oni wszyscy mieścili się spokojnie w tych widełkach.
Jedynie jeśli zarząd chciałby kupić już w pełni ukształtowaną gwiazdę,to trzeba by wyłożyć więcej.Tyle,że wiadomo,że zarząd w ten sposób nie kupuje i Robbery też takimi graczami nie byli.
15.12.2017 12:21
Niestety,wychodzi trochę tak jakby biedniejsi np BVB ,każdego euro obracali po 10x ,czyli dokładnie przykładali się do skautingu,a Bayern ma pieniądze ,więc wywalił kosmiczną kasę myśląc ,że to automatycznie gwarantuje wysoką jakość .
15.12.2017 11:14
Ale się porobiło.No nic,pamiętam do dzisiaj ten filmik na którym Renato szastał pieniędzmi na prawo i lewo,więc ciężko mu tak do końca współczuć-schemat przebiegu kariery trochę podobny do Gotze.
Trzeba chyba kończyć tą operę mydlaną i zamiast niego próbować sprowadzić tego Goretzke.
14.12.2017 21:21
Dopiero co z klubu wyleciał właśnie jeden specjalista od LM :P .I to było ewidentnie widoczne,że liczy się tylko wiosna.
Też nie mam koncepcji kto miałby przyjść.Zwłaszcza,że jest to kolejny trener w ostatnich latach,który nie odchodzi przez słabe wyniki,a przez inne względy,w związku z czym poprzeczka jest zawieszona wysoko.
W przeciwieństwie np do odejścia Carlo,gdzie łatwo było zrobić progres.
14.12.2017 19:25
No jak ostatnio mówił,że jest szansa na odłożenie kul na święta,to i nie spodziewałbym się,że w lutym już będzie na 100% do gry
14.12.2017 15:44
No Boa to ponoć myślami jest w zagranicznym klubie.Po tym jak był wczoraj objeżdżany niczym tyczka w slalomie specjalnym,może następne wywiady będą już w jego wykonaniu bardziej stonowane,bo chyba trenerzy nie robią mu na złość,że nie zawsze łapie się do podstawowego składu.
14.12.2017 12:34
Już od kilkunastu spotkań nie widać skrótów meczów w tych tematach ze skrótami
14.12.2017 10:32
Ten mecz Realu to chyba jakiś wał-w strzałach Al Jazzera 1 strzał celny i od razu gol,a Real łącznie już 40 oddanych strzałów i dopiero niedawno udało im się wyrównać.
Teraz jest 80ta minuta także pewnie uda im się jakimś dziwnym trafem wturlać zaraz na 1-2.Wały prawie jak na Ukrainie :D
13.12.2017 19:42
Cena zaporowa,a Wagner to nie jest jakiś wybitny grajek-myślę,że główną rolę gra tu fakt,że jest wychowankiem Bayernu.Kwoty w okolicach 20 mln to zarząd płaci za potencjalnych graczy podstawowego składu
13.12.2017 16:54
No wielkościowo Manchester United to z Borussi nie jest,nie mniej sportowo zjadali ich jeszcze do niedawna na śniadanie.
13.12.2017 13:49
Problemem pozostaje jak to poukładać,żeby razem z Thomasem mogli występować wspólnie na boisku.Wiadomo,że gracz klasy Mullera nie pogodzi się z rolą rezerwowego.
13.12.2017 12:16
Nie chodzi mi o to,że brakuje mu jakości,ale nie na miejscu jest takie zachowanie,że zawodnik leczy uraz i wtedy klub jest ok,a jak tylko się wyleczy,to zaczyna udzielać wywiadów,że w sumie myśli o transferze za granicę,tj coś mu się jednak w klubie nie podoba.
13.12.2017 11:08
Droga wolna kolego - w ostatnich latach więcej się leczy,niż gra a wypowiada się jakby był tu pierwszoplanową postacią.Trochę pokory.
13.12.2017 10:32
Konkretne wypowiedzi,a nie rzucanie frazesów w przerwie między wyciąganiem kolejnego paska Winterfresh'a.
12.12.2017 14:55
Czy ma sens trzymanie kogoś na ławie tylko jako zywy pomnik ,bo każde wejście na boisko to ryzyko wyłączenia z gry na kilka tygodni?
12.12.2017 13:08
Imho robią z tego Sanchesa kozła ofiarnego-jeden z drugim podchwycił to podanie do ławki rezerwowych i poszła lawina filmików,łącznie z tym poniżej - "CONTENDER FOR WORST PERFORMANCE IN PREMIER LEAGUE HISTORY" Serio?Bo zaliczył kilka strat czy niecelnych podań?Heh i tworzą to angole,którzy jak powszechnie wiadomo słyną z wybornej techniki...
Nie wiem,czy chłopina odbije się od dna,ale takich Sanchesów w Anglii biega mnóstwo.
12.12.2017 12:51
Otóż to.Żeby deklarować przywiązanie do klubu,trzeba w nim trochę pograć,bo inaczej nie brzmi to zbyt szczerze.
To ja już wolę konkretne podejście Lewego-"dzisiaj jestem tu,co będzie jutro to się okaże".Brzmi mało dyplomatycznie,ale wiadomo,że póki jest w Bayernie to daje z siebie zawsze 100%.
11.12.2017 21:35
No i o to mi właśnie chodzi @Rizzitelli - LM nie wygrywa się przez trafianie po kolei na największych faworytów,tylko przez trafianie na nich możliwie jak najpóźniej.Niech się inni męczą,a Bayern ślizga tak długo jak się tylko będzie dało,zanim trafi na poważne wyzwanie.
To tak apropo chęci gry z City czy inną Barceloną już teraz,bo widziałem że dużo było takich głosów.
11.12.2017 19:12
Nie bardzo rozumiem to powiedzenie "trzeba wygrać z każdym"-Real 2 lata temu miał autostradę do finału(byli w grupie z PSG i jakimiś bolkami,następnie w 1/8 Roma,a potem truskawki na torcie-tj fuksem wywalczony awans przewagą jednej bramki z VFL,a następnie to samo z City i dopiero w finale trafili na Atletico).
Rok temu wyszli z grupy za BVB,w 1/8 Napoli i dopiero w 1/4 faktycznie trafili na mocną ekipę,tj Bayern z którym nieomal odpadli.
I tak to właśnie wygląda-kto ma szczęście w losowaniach,ten zostaje legendą,a te honorowe "trzeba wygrać z każdym" można sobie schować do kieszeni.
11.12.2017 18:17
Ale fart.Pogrzali odpowiednio kulki za przekręt z Realem rok temu :P
11.12.2017 12:21
Jeśli w święta dopiero odrzuci kule,to do powrotu na boisko jeszcze hoho...
11.12.2017 11:34
Starke faktycznie wygląda trochę jakby go ściągnęli z emerytury i to niekoniecznie sportowej.
Natomiast 36 lat to przecież jeszcze spokojnie kilka lat gry przed nim gdyby tego chciał.
11.12.2017 11:33
A ja nie chcę City.Bayern już trafił na jednego pretendenta do tytułu w grupie i trzeba było wejść na obroty.Test zaliczony.Teraz pora na kogoś słabszego,przepracowanie okresu zimowego zgodnie z filozofią Juppa a także powrót Manuela do zespołu.
Chciałbym starcia z United.
Na pewno już teraz można stwierdzić,że nie będzie z niego tak dynamiczny skrzydłowy jak Robbery,ani Coman czy Costa.Nie mniej za 12.5mln grzech go nie sprawdzić.
06.01.2018 16:34
Gol Wagnera w debiucie
06.01.2018 16:26
Myślę,że te teorie są po prostu tworzone w związku z transferem Goretzki,a zmieniają się tylko nazwiska pomocników i scenariusze odejścia.Za chwilę przeczytamy,że Javi chce wracać do Bilbao,bo fajnie się tam chodzi po górach,a Rudy zapomniał wyłączyć żelazko i też wraca do Hoffenheim.
06.01.2018 12:08
Wyskoczył mi w propozycjach na Youtubie kanał Bayernu,można sobie z braku laku obejrzeć wypowiedzi z wczorajszej konferencji z napisami po angielsku-m.in Wagner,James i Thomas:
http://www.youtube.com/user/fcbayern/videos
Edytowano : 2018-01-06 11:29:38
Thomas mówi,że cieszy go przyjście Wagnera,bo sam też może grywać jako napastnik,ale problemy sprawia mu zwłaszcza granie tyłem do bramki
06.01.2018 11:25
Patrząc na postawę Riberyego,jego mowę ciała gdy coś nie wychodzi na boisku,albo reakcje gdy jest zmieniany,nie wydaje mi się,żeby był już wypalony i wybierał się na emeryturę do Kataru.
Aczkolwiek trzeba docenić szczerą wypowiedź Xaviego.
05.01.2018 13:45
Niech pogra do końca bieżący sezon na tym wypożyczeniu i będzie wszystko jasne,czy warto go ściągnąć z powrotem.
A jeśli nie warto,to wystarczy,żeby nie grał tragicznie,to jacyś chętni angole powinni się na niego znaleźć,bo gdzie jak nie na Wyspach wcisnąć zawodnika po zawyżonej cenie?
04.01.2018 21:04
Jest zbyt dobry,żeby lekką ręką się go pozbyć,ale jednocześnie zbyt chimeryczny sportowo oraz łatwo łapiący kontuzje,żeby stał się liderem zespołu.
Paradoksalnie jednak tutaj właśnie można upatrywać okoliczności w których Goretzka nie będzie narzekał na rolę rezerwowego,ponieważ ostatecznie zarówno Thiago jak i Martinez co roku wylatują na pewien okres ze składu.
04.01.2018 18:59
@Mort - to już chyba zależy od źródła,ja np widzę coś takiego
Most Chances Created: Joshua Kimmich (40 Chances Created: 6 Assists and 34 Key Passes)
Read more at http://www.squawka.com/teams/fc-bayern-munchen/stats
Podczas gdy James ma tych kluczowych podań na koncie 28(z tym,że nie ma rozgraniczenia na poszczególne rozgrywki)
Bayern ma chyba wysokie aspiracje,więc słabo wygląda jeśli nowo sprowadzony za dużą kasę gracz,póki co prezentuje się podobnie do przesuniętego awaryjnie na 10tkę Thiago w zeszłym sezonie.
04.01.2018 17:49
Lepiej niech zacznie wykręcać jakieś sensowne statystyki,bo mało wcale nie kosztuje,a jak narazie to nawet Tolisso który nie jest przecież graczem ofensywnym,ma na koncie więcej bramek i asyst przy niewiele większej liczbie minut na boisku.
Edytowano : 2018-01-04 15:55:06
Żeby nie było,że on również jest od "robienia miejsca na boisku innym,ściągania na siebie uwagi,odnajdywania się w trudnych sytuacjach" itp. itd. a już od zwykłego strzelania i asystowania nie będzie za chwilę nikogo :P
04.01.2018 15:48
Chelsea to w ogóle ciekawy przykład na rynku transferowym-w ciągu ostatnich 4 okienek wydali na transfery ponad pół miliarda euro,natomiast odeszli stamtąd grajkowie również za taką samą sumę,więc bilans się zgadza.
Edytowano : 2018-01-04 11:30:32
Gdzie na przeciwnym biegunie jest np czerwona część Manchesteru w którą inwestuje się bez końca.
04.01.2018 11:28
Ogólnie sytuacja jest dość niezręczna-kolejne gazety potwierdzają ten transfer,jednak oficjalne ogłoszenie przez jedną ze stron mogłoby tylko zaszkodzić młodemu,więc głównie Bayern lawiruje jak tylko może,żeby potwierdzić zainteresowanie,a jednocześnie nie powiedzieć o jedno słowo za dużo.
04.01.2018 11:16
No tu jest art który był tu na stronce umieszczony trochę ponad miesiąc temu
https://www.dieroten.pl/art/show/zarobki-zawodnikow-bayernu-w-2017/24719
"Najmniej w zespole" biorąc pod uwagę zawodników którzy są tam wymienieni,jednak można chyba się spodziewać,że nowo sprowadzeni mniej od Kimmicha nie otrzymują.
03.01.2018 19:14
Nie ma co się dziwić-umowa na długie 5 lat,a aktualnie Kimmich wg listy płac która niedawno wyciekła zarabia zaledwie 3mln euro za sezon.Nawet przy podwojeniu tych zarobków,nadal są to praktycznie najniższe zarobki w zespole.
03.01.2018 17:53
Nie sądzę,żeby angole tyle zapłacili za Draxlera,a co dopiero Uli.
03.01.2018 14:44
Ciekawe kiedy ze składu leci Wagner.
03.01.2018 13:32
Dlaczego Nagelsmann?Zarząd tym ruchem po prostu kupiłby sobie dodatkowy czas,jako,że na ten moment sensownej alternatywy dla Juppa brak.
03.01.2018 13:30
Też myślę,że jest przekonany o swojej roli,więc nie będzie narzekał,że mu chłodno na ławie
03.01.2018 10:00
O tym problemie z rzepką Lewego to już było mówione zanim w ogóle zaczęła się przerwa zimowa,więc dość słabo to wygląda,że dalej ma z nią kłopot.
03.01.2018 08:52
A ja uważam wręcz przeciwnie.Około 40 mln euro za 31-latka w tzw. "past prime" i to na rok przed końcem kontraktu to bardzo dobre pieniądze i jakoś nie wydaje mi się,żeby jakikolwiek inny klub niż ten prowadzony przez Conte,rzucał się w tym momencie na chilijczyka.
03.01.2018 08:25
I co,nagle taka odmiana od dwóch meczów ? Predator ma problem z językami obcymi,więc być może dopiero ten nowy portugalski trener jest mu w stanie wytłumaczyć co ma być grane .
02.01.2018 22:52
Szanse wśród kilku topowych zespołów są wyrównane,nie mniej przydałoby się w końcu awansować do tego finału-ekipy teoretycznie nie do końca z tego całkiem ścisłego topu,tj Atletico i Juve meldują się w finałach dość regularnie na przestrzeni ostatnich 4 lat razem z hiszpańskim top2,a Bayern jakoś nie może się przebić.
02.01.2018 20:42
@SebQ tj gdzie nie ma takiej informacji?Podałem polskie źródło z którego została ona skopiowana,Bilda na codzień nie przeglądam.
02.01.2018 18:51
Vidala nie wyrzucam,bo na pewno jest to zawodnik,który jeśli mu się faktycznie chce,to robi na boisku różnicę i jest wzmocnieniem składu.A już na pewno na ten moment jest to pomocnik lepszy od Goretzki.
Jednak patrząc bardziej zdroworozsądkowo i kalkulując,są to ostatnie momenty kiedy można na Arturo coś zarobić-jeśli klub nie planuje przedłużać z nim kontraktu(a imho nie powinien),to lepszej okazji na zarobek,niż wciśnięcie go Angolom po kursie (wartość zawodnika * 2.0) już nie będzie.
02.01.2018 17:55
Jak podaje Bild Arturo Vidal jest bardzo blisko transferu do Chelsea. Kwota oscyluje w okolicach 31mln funtów a reprezentant Chile miałby zarabiać 15mln za sezon czyli 2 razy więcej niż obecnie w Bayernie.
za:Bundesliga-Informacje
02.01.2018 14:36
Statystyki Brandt ma ok,ale czy Bayern na pewno szuka takiego zawodnika na skrzydło?Costa,Coman,Gnabry,każdy zakupiony w ostatnim czasie skrzydłowy jest przede wszystkim bardzo szybki i zwinny ,czego o Brandtcie powiedzieć nie można.
Edytowano : 2018-01-02 14:14:38
No i Sane który przeszedł koło nosa to też świetny sprinter
02.01.2018 14:13
No że na papierze tak to wygląda,to każdy chyba wie(a w tym sezonie to chyba i tak Muller został nawet zgłoszony do LM właśnie jako napastnik) a jednak za Guardioli grali blisko siebie.
Wagner ze swoimi warunkami fizycznymi nie wygląda na stworzonego do kombinacyjnej gry na dwóch napastników.
02.01.2018 14:10
Zastanawia mnie co takiego ma Wagner,czego nie ma Muller,że ani razu taki wariant nie został zastosowany wcześniej
02.01.2018 12:32
Bayern upiekł więc dwie pieczenie na jednym ogniu z tym sprowadzeniem Gerlanda
02.01.2018 11:36
Stylistycznie i tak ani Brandt ani Draxler nie są podobni do Francka.Obydwaj grubo powyżej 180cm wzrostu,nigdy nie będą tak się odnajdować w "małej grze" i dryblingu jak to robi Francuz,albo jak to na początku robił Costa.
Jeśli więc miałby to być ktoś o podobnym wachlarzu umiejętności,to ten drobny i dobrze dryblujący Carrassco miałby chyba najbliżej.
01.01.2018 23:30
To teraz jak widać trzeba będzie przeglądać hiszpańskie źródła,które są lepiej poinformowane,niż niemieckie :P
31.12.2017 16:52
Tak,Sportbildy i inne niemieckie źródła nie milczą,ale Marca wie
31.12.2017 16:37
Heh,mogą sobie więc przybić piątkę z Draxlerem,który w VFL odstawiał podobne cyrki.
30.12.2017 21:45
Przecież gra w pierwszym składzie
30.12.2017 17:17
Bayern to mógł być niemiecki jeśli zostaliby faktycznie sprowadzeni najlepsi niemcy,a skoro zostali oni wykupieni przez inne kluby,to i założenia trzeba nieco zmienić.
30.12.2017 17:16
benatia sportowo też nie był niewypałem.Teraz w Juve prezentuje się nie gorzej od Bonucciego-po prostu nagle jak za dotknięciem różdżki przestał łapać kontuzje wchodząc po schodach do marketu.
30.12.2017 17:14
Atletico również ma dość rozsądną politykę transferową(wyłączając z tego ich ostatni transfer-tj Coste za 65mln euro),więc pewnie nie zgodzą się oddać go Bayernowi za 50mln,skoro można za niego zgarnąć więcej np od wyspiarzy
30.12.2017 14:18
Czytałem tą wypowiedź.
Gdyby w podobnym tonie wypowiedział się trener Watfordu czy innego Huddersfield to ok.
Tyle,że pójście przez Mou w kierunku żalenia się na kwoty transferowe wydawane przez City,podczas gdy to właśnie United w ostatnim roku dokonało dwóch transferów z listy top10 najdroższych transferów w historii,każe się zastanowić,czy Portugalczykowi coś się nie przestawiło pod kopułą po wyrzuceni z Chelsea.
30.12.2017 11:47
To raczej "obozik" a nie pełnoprawny obóz przygotowawczy do nowej rundy rozgrywek.
Np w 2016 roku zespół również leciał na początku roku do Doha na zgrupowanie,jednak rozgrywki ligowe wracały dopiero 22.01,więc faktycznie można było przeprowadzić jakieś przygotowania.
30.12.2017 10:50
Może niekoniecznie należy w jednym sezonie żegnać ich obydwu naraz,nie mniej jeśli ten skład ma być przebudowany,to kiedyś trzeba w końcu zacząć.
Zresztą i tak uważam,że jest to robione nieco za późno i zarząd nie zostawił sobie furtki czasowej na wypadek,gdyby kolejny skrzydłowy znowu okazał się niewypałem tak jak Costa.
29.12.2017 18:34
Celebryckie MLS to najodpowiedniejszy kierunek dla niego na tym etapie kariery,niech się lepiej nie rozmienia na drobne w poważniejszych ligach.
29.12.2017 18:26
Sanches póki co się nie sprawdza,ergo chłopaczynie może się przytrafić wylot z Bayernu,czyli zrobi się miejsce dla Leona.
Zarząd już od dawna przecież wie,że Goretzka ma koniec kontraktu a mimo to wyłożyli >40mln na Tolisso,więc albo Uli ma na to jakiś plan,albo Leon nie jest Bayernowi pisany.
29.12.2017 15:44
Mnie Vidal nie przekonuje.Tj ostatnie mecze wiadomo,że ma bardzo dobre,ale na przestrzeni 1.5 sezonu nie zauważyłem,żeby zespół bez niego wyraźnie tracił.
Wiadomo,że u Juppa podstawowy duet tworzy Javi z Thiago,więc Vidal jest tak w zasadzie rezerwowym.
No dodatek kontrakt niedługo mu się kończy,więc albo zostanie na dłużej,albo faktycznie trzeba myśleć nad sprzedażą,żeby coś jeszcze zarobić.
29.12.2017 08:47
No niektóre wartości ciężko jest logicznie wytłumaczyć,nie mniej myślę,że nie powinno się porównywać zawodników którzy grają na różnych pozycjach i mają różne zadania.
Skrzydłowi z tego co widzę są generalnie wyżej wyceniani od 10tek,więc punktem odniesienia do Mullera mógłby być taki de Bruyne.A Belg jest na ten moment wyceniany zaledwie na 75mln("zaledwie" w porównaniu właśnie do skrzydłowych)
28.12.2017 16:35
U Mullera to raczej adekwatny zjazd-45mln to dalej niezła wartość,natomiast na 75 mln był wyceniany wtedy,gdy wykręcał świetne statystyki za czasów Guardioli
28.12.2017 15:42
Za Carlo sprawiał wręcz wrażenie,że nie wiadomo jakim sposobem znalazł się w Bayernie.Dopiero teraz za Juppa chłopak idzie do przodu.
28.12.2017 15:13
Na pewno dynamiczniejszy skrzydłowy od Draxlera,no i chyba już zdążył ogarnąć hiszpański,więc dogadałby się z wieloma zawodnikami Bayernu.
Tyle tylko,że w ogóle jest dla mnie wątpliwe,żeby Atletico chciało się pozbywać w krótkim czasie zarówno Belga jak i Griezmanna.
28.12.2017 11:20
Nawet nie wiedziałem,że to ledwie 5-6 dni.Niby tyle się mówiło o tym,że Jupp w zimę po swojemu przygotuje zespół,ale w praktyce nie za bardzo można cokolwiek wypracować w tak krótkim czasie.
28.12.2017 10:47
"Virgil van Dijk piłkarzem Liverpoolu!
Klub wydał na stopera Southampton 75 mln funtów. Oficjalnie stanie się zawodnikiem Liverpoolu 1. stycznia."
Narzekania na PSG,a tymczasem angole lekką ręką wykładają 80mln euro za środkowego obrońcę...
27.12.2017 19:28
Dokładnie-to po prostu wpadka Atletico a nie awans Bayernu.Odpadnięcie w 1/4 LM raczej nie jest najmocniejszym argumentem powodującym awans do TOP3.
27.12.2017 12:38
Obok niższych cen,chodzi też pewnie o to,że zawodników z Niemiec Bayern może dokładnie prześwietlić swoimi źródłami.Jak wszyscy widzą,skauting Bayernu nie należy do najlepszych,więc zakup młodych grajków zza granicy to dla klubu duże ryzyko które może się skończyć ponownie tak jak z Sanchesem.
Co to Draxlera to statystyki ma dość dobre,jak na ilość minut oraz pozycje na których jest wystawiany w PSG.Ja bym się nie spodziewał,że zarząd nagle wyskoczy z jakimś mega talentem na którego nikt wcześniej nie zwrócił uwagi.
27.12.2017 12:34
Właśnie sęk w tym,że ja te mecze oglądam,a nie tylko patrzę na znane nazwisko na koszulce-James ma 4 asysty we wszystkich rozgrywkach.Masz to opisane w powyższym artykule,jak również na transfermarkt.
25.12.2017 18:04
No ile?Będę ze dwie,skoro chłopak ma całe cztery asysty na koncie?:D
Oceniajmy to co realnie daje zespołowi.A realnie na pewno ma dobrą technikę,ale nie bierze jak narazie na siebie zbytnio ciężaru gry.
25.12.2017 16:42
Dobry żart.Gdyby w lidze portugalskiej wykręcał te statystyki mając 19 lat,to pewnie faktycznie byłby w kręgu zainteresowań,ale jakoś ciężko mi sobie wyobrazić,żeby 27-latek który nigdy jeszcze w karierze nie przekroczył granicy 10 asyst w sezonie,stał się petardą w Bayernie.
23.12.2017 22:17
Bonusy za Sanchesa są na tyle hipotetyczne ,że nie ma większego sensu brać ich pod uwagę-to nie jest to samo co
np z Dembele,ktory ma wystąpić kilkadziesiąt razy i już wpada bonus na konto BVB .
Tyle,że na ten moment nawet kwota podstawowa to abstrakcja.
23.12.2017 20:24
Ale w praktyce każda topowa ekipa z przodu posiada właśnie taką klasyczną 9tkę -Lewy,Benzema/CR7/inne kombinacje norweskie z ustawieniem,Suarez,Cavani,Higuain,Morata,Lukaku/Ibra,Atletico właśnie dokupiło Coste...
23.12.2017 17:27
No właśnie zapomniałem też dopisać-Aguero cały czas prezentuje wysoki poziom,w przeciwieństwie do części graczy,których pożegnano za kadencji Pepa
23.12.2017 17:10
Aguero to tak raczej nie za bardzo pasuje do Realu,w którym od wielu lat z przodu stawia się na rosłych,dobrze grających głową środkowych napastników-Morientes,Van Nistelrooy,Higuain,Morata,Benzema...
A swoją drogą obok Kompany'ego i Davida Silvy ,Argentyńczyk ma najdłuższy staż w zespole,także jeśli City ma budować swoją własną tożsamość,to nie powinni lekką ręką rozstawać się z takimi zawodnikami.
23.12.2017 17:01
Łaski nie robi,jednak do Bayernu przyszedłby jako gwiazda i następca Francka,a w City jeszcze będzie śmiechowo jeśliby go Sane posadził.
23.12.2017 15:28
@hoven - z tym "zabawny" chodziło mi raczej o to,że tak jak sam stwierdziłeś-faktycznie pisują tu osoby z dużą wiedzą piłkarską,natomiast żadna z nich nie próbuje tak zaciekle poprawiać/przekonać innych do swojego zdania.Stąd moje pytanie-czy przyznają może za to jakiś medal?
21.12.2017 22:13
Zabawny jesteś @hoven - dyskutowaliśmy o tym Boatengu dobre 3-4 miesiące temu,a Ty widzę nadal do tego wracasz.
Na dodatek sam po drodze palnąłeś jakieś głupoty,w stylu kupowania zawodnika pod trenera,gdzie nie od dziś wiadomo,że zarząd Bayernu tak nie działa i to było też powodem odejścia Guardioli.
Ostatecznie jednak średni sens ma dla mnie takie internetowe napinanie się i zwracanie uwagi po kolei każdemu użytkownikowi za pierdoły oderwane od rzeczywistości.Przyznają gdzieś za coś takiego medal?
Podobnie w życiu realnym wolę często machnąć na takie osoby ręką,oczywiście wiadomo jak je szufladkując.
21.12.2017 21:01
Niech już ktoś przychodzi,bo Lewy oddycha rękawami.Oby tylko Wagner miał równo pod kopułą i nie marudził,że siedzi na ławie.
Swoją drogą Hoffe ładnie zostało rozkupione przez Bayern,z każdej formacji wyciągnięty został kluczowy zawodnik,także i tak jako tako sobie radzą jak na takie osłabienia.
21.12.2017 09:47
Wynik po pierwszej połowie powinien być inny,okazji było multum.Ogólnie cała ofensywa poza Franckiem który długo nie grał, tak jakby wyrównała swój poziom-wszyscy grają na zwolnionych obrotach.
Wagner to jedno wzmocnienie,ale z tego co pamiętam,Goretzka też miał w trakcie zimowej przerwy ogłosić swoją decyzję?
21.12.2017 09:01
Thomas Muła
Szpaki zaczyna swoj show :P
20.12.2017 20:46
Nie czuję większych emocji przed tym meczem.BVB się ośmieszyło meczami z Apoelem i nie jest to w tym sezonie rywal którego należałoby się obawiać
20.12.2017 16:19
Myślę,że pójdzie do Barcelony.Chyba,że chodziłoby mu tylko o kasę.
United pokazało,że to nadal nie jest jeszcze ten rozmiar kapelusza co najlepsi i może potrwać kolejne lata,zanim wskoczą znowu do topu.
Z tego co w ogóle kojarzę,to po tym sezonie klauzula Griezmanna spadnie z 200 na 100 mln euro.
20.12.2017 12:00
No trochę jednak stanął w rozwoju po odejściu Pepa.O ile w defensywie nie mam do niego zastrzeżeń,to gdzieś się ulotniły jego atuty ofensywne,strzały z dystansu
20.12.2017 11:27
Sylwetka na pewno mu się zmieniła w porównaniu z pierwszymi meczami w Bayernie,ale chyba właśnie takiego stylu gry wymagają od niego trenerzy.
Inna sprawa,to wywiady w których sam mówił,że mecze co 3 dni to dla niego duże obciążenie,stąd może brakować świeżości i dynamiki.
19.12.2017 09:12
Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem,nie mniej,paradoksalnie,gdyby Guardiola pozostał w Bayernie,to nie tylko kwoty wydawane na transfery byłyby zbliżone,ale do tego Bayern byłby prawdopodobnie "bardziej niemiecki" niż teraz,na czym Uliemu ponoć zależy.Zarząd przekombinował.
18.12.2017 20:15
To tylko "będzie gotowy",nic więcej.Zdziwiłbym się,gdyby Jupp wystawił go od początku,ale jest to kolejna alternatywa jeśli mecz nie będzie się układał,tak jak niedawno z Koln,gdzie ostatecznie na boisku grali wszyscy dostępni gracze ofensywni równocześnie.
18.12.2017 20:00
Co w tym dziwnego?Atletico zaryzykowało,wyłożyli za niego te 30mln z klauzuli,po czym Francuz zaczął strzelać tam jednego gola za drugim,więc chyba naturalne,że nie mieli go zamiaru oddawać po kilku miesiącach i to z minimalnym zyskiem?
Trzeba było wcześniej zadziałać i aktywować klauzulę jeszcze jak grał w Sociedad.
18.12.2017 16:49
Ładnie się przez tych kilka miesięcy wypromował w Bayernie.Jakby miał teraz odejść tak jak zapowiadał,to spokojnie może trafić do lepszej ekipy niż Stuttgart
18.12.2017 13:58
Czyja to wina ?Mieli Tuchela który wykręcał dobre wyniki,to się go lekką ręką pozbyli ,po drodze krytykując trenera w mediach.Nastpnie Zapłacili rekordowe pieniądze za trenera który był kompletnym niewypałem.Generalnie zarząd BVB nie dorósł nawet do roli wicemistrza Niemiec .
18.12.2017 13:26
"Cudowne ozdrowienie" Wagnera dzięki któremu od czterech kolejek nie ma go nawet na ławie,ale nie ma problemu,żeby lecieć i trenować z Bayernem do Kataru?
18.12.2017 11:48
A kto pisał,że ma się gdzieś ruszać?Stwierdzam ewidentnie widoczną kwestię,że temat łączenia Wernera z Bayernem jest regularnie poruszany w mediach mimo,iż to nie ta pozycja wymaga wzmocnienia w pierwszej kolejności.
15.12.2017 21:09
@IbracadabraFCB - a ty widzę z tych,co to wchodzą tylko ponabijać komentarze pozbawione treści.
15.12.2017 20:34
Najzabawniejsze,że temat "następcy Mullera" nie zostaje nawet podjęty w jakichkolwiek mediach,a chyba jednak ta pozycja wymagałaby szybszej interwencji,niż pozycja napastnika.
15.12.2017 19:37
Dobry grajek i wreszcie jakieś realne wzmocnienie ofensywy
Trzeba tylko przy tym transferze pamięć,żeby nie oceniać go przez pryzmat de Bruyne który mógł tu grać zamiast niego
15.12.2017 14:42
Moim zdaniem najlepiej ta ofensywa funkcjonowała właśnie z Robbenem z prawej,Comanem z lewej i Jamesem na środku.
Co do tych skrzydłowych,to spokojnie da się nadal kupić jakościowych grajków za 50mln euro-Sane,Draxler,Bernardo Silva,Carrassco,oni wszyscy mieścili się spokojnie w tych widełkach.
Jedynie jeśli zarząd chciałby kupić już w pełni ukształtowaną gwiazdę,to trzeba by wyłożyć więcej.Tyle,że wiadomo,że zarząd w ten sposób nie kupuje i Robbery też takimi graczami nie byli.
15.12.2017 12:21
Niestety,wychodzi trochę tak jakby biedniejsi np BVB ,każdego euro obracali po 10x ,czyli dokładnie przykładali się do skautingu,a Bayern ma pieniądze ,więc wywalił kosmiczną kasę myśląc ,że to automatycznie gwarantuje wysoką jakość .
15.12.2017 11:14
Ale się porobiło.No nic,pamiętam do dzisiaj ten filmik na którym Renato szastał pieniędzmi na prawo i lewo,więc ciężko mu tak do końca współczuć-schemat przebiegu kariery trochę podobny do Gotze.
Trzeba chyba kończyć tą operę mydlaną i zamiast niego próbować sprowadzić tego Goretzke.
14.12.2017 21:21
Dopiero co z klubu wyleciał właśnie jeden specjalista od LM :P .I to było ewidentnie widoczne,że liczy się tylko wiosna.
Też nie mam koncepcji kto miałby przyjść.Zwłaszcza,że jest to kolejny trener w ostatnich latach,który nie odchodzi przez słabe wyniki,a przez inne względy,w związku z czym poprzeczka jest zawieszona wysoko.
W przeciwieństwie np do odejścia Carlo,gdzie łatwo było zrobić progres.
14.12.2017 19:25
No jak ostatnio mówił,że jest szansa na odłożenie kul na święta,to i nie spodziewałbym się,że w lutym już będzie na 100% do gry
14.12.2017 15:44
No Boa to ponoć myślami jest w zagranicznym klubie.Po tym jak był wczoraj objeżdżany niczym tyczka w slalomie specjalnym,może następne wywiady będą już w jego wykonaniu bardziej stonowane,bo chyba trenerzy nie robią mu na złość,że nie zawsze łapie się do podstawowego składu.
14.12.2017 12:34
Już od kilkunastu spotkań nie widać skrótów meczów w tych tematach ze skrótami
14.12.2017 10:32
Ten mecz Realu to chyba jakiś wał-w strzałach Al Jazzera 1 strzał celny i od razu gol,a Real łącznie już 40 oddanych strzałów i dopiero niedawno udało im się wyrównać.
Teraz jest 80ta minuta także pewnie uda im się jakimś dziwnym trafem wturlać zaraz na 1-2.Wały prawie jak na Ukrainie :D
13.12.2017 19:42
Cena zaporowa,a Wagner to nie jest jakiś wybitny grajek-myślę,że główną rolę gra tu fakt,że jest wychowankiem Bayernu.Kwoty w okolicach 20 mln to zarząd płaci za potencjalnych graczy podstawowego składu
13.12.2017 16:54
No wielkościowo Manchester United to z Borussi nie jest,nie mniej sportowo zjadali ich jeszcze do niedawna na śniadanie.
13.12.2017 13:49
Problemem pozostaje jak to poukładać,żeby razem z Thomasem mogli występować wspólnie na boisku.Wiadomo,że gracz klasy Mullera nie pogodzi się z rolą rezerwowego.
13.12.2017 12:16
Nie chodzi mi o to,że brakuje mu jakości,ale nie na miejscu jest takie zachowanie,że zawodnik leczy uraz i wtedy klub jest ok,a jak tylko się wyleczy,to zaczyna udzielać wywiadów,że w sumie myśli o transferze za granicę,tj coś mu się jednak w klubie nie podoba.
13.12.2017 11:08
Droga wolna kolego - w ostatnich latach więcej się leczy,niż gra a wypowiada się jakby był tu pierwszoplanową postacią.Trochę pokory.
13.12.2017 10:32
Konkretne wypowiedzi,a nie rzucanie frazesów w przerwie między wyciąganiem kolejnego paska Winterfresh'a.
12.12.2017 14:55
Czy ma sens trzymanie kogoś na ławie tylko jako zywy pomnik ,bo każde wejście na boisko to ryzyko wyłączenia z gry na kilka tygodni?
12.12.2017 13:08
Imho robią z tego Sanchesa kozła ofiarnego-jeden z drugim podchwycił to podanie do ławki rezerwowych i poszła lawina filmików,łącznie z tym poniżej - "CONTENDER FOR WORST PERFORMANCE IN PREMIER LEAGUE HISTORY" Serio?Bo zaliczył kilka strat czy niecelnych podań?Heh i tworzą to angole,którzy jak powszechnie wiadomo słyną z wybornej techniki...
Nie wiem,czy chłopina odbije się od dna,ale takich Sanchesów w Anglii biega mnóstwo.
12.12.2017 12:51
Otóż to.Żeby deklarować przywiązanie do klubu,trzeba w nim trochę pograć,bo inaczej nie brzmi to zbyt szczerze.
To ja już wolę konkretne podejście Lewego-"dzisiaj jestem tu,co będzie jutro to się okaże".Brzmi mało dyplomatycznie,ale wiadomo,że póki jest w Bayernie to daje z siebie zawsze 100%.
11.12.2017 21:35
No i o to mi właśnie chodzi @Rizzitelli - LM nie wygrywa się przez trafianie po kolei na największych faworytów,tylko przez trafianie na nich możliwie jak najpóźniej.Niech się inni męczą,a Bayern ślizga tak długo jak się tylko będzie dało,zanim trafi na poważne wyzwanie.
To tak apropo chęci gry z City czy inną Barceloną już teraz,bo widziałem że dużo było takich głosów.
11.12.2017 19:12
Nie bardzo rozumiem to powiedzenie "trzeba wygrać z każdym"-Real 2 lata temu miał autostradę do finału(byli w grupie z PSG i jakimiś bolkami,następnie w 1/8 Roma,a potem truskawki na torcie-tj fuksem wywalczony awans przewagą jednej bramki z VFL,a następnie to samo z City i dopiero w finale trafili na Atletico).
Rok temu wyszli z grupy za BVB,w 1/8 Napoli i dopiero w 1/4 faktycznie trafili na mocną ekipę,tj Bayern z którym nieomal odpadli.
I tak to właśnie wygląda-kto ma szczęście w losowaniach,ten zostaje legendą,a te honorowe "trzeba wygrać z każdym" można sobie schować do kieszeni.
11.12.2017 18:17
Ale fart.Pogrzali odpowiednio kulki za przekręt z Realem rok temu :P
11.12.2017 12:21
Jeśli w święta dopiero odrzuci kule,to do powrotu na boisko jeszcze hoho...
11.12.2017 11:34
Starke faktycznie wygląda trochę jakby go ściągnęli z emerytury i to niekoniecznie sportowej.
Natomiast 36 lat to przecież jeszcze spokojnie kilka lat gry przed nim gdyby tego chciał.
11.12.2017 11:33
A ja nie chcę City.Bayern już trafił na jednego pretendenta do tytułu w grupie i trzeba było wejść na obroty.Test zaliczony.Teraz pora na kogoś słabszego,przepracowanie okresu zimowego zgodnie z filozofią Juppa a także powrót Manuela do zespołu.
Chciałbym starcia z United.
11.12.2017 11:31