Z United ładnie by można było zedrzeć,na pewno więcej niż z Chelsea której wydatki transferowe już od dawna w miarę się bilansują
02.02.2018 15:07
Wygląda na to,że Vidal potrzebuje konkretnej osoby na stanowisku trenera jak Jupp czy Conte,zamiast dobrego wujaszka jak Carlo
02.02.2018 13:29
Dyspozycja Vidala chyba niewiele zmienia,bo jeśli Javi wraca do składu,to zastosowane kolejny raz będzie ustawienie 4-1-4-1
02.02.2018 12:48
Ciekawe czy zarządowi nie przeszkadza,że Tuchel zamiast się rozwijać,wyleciał z zawodu na ponad rok czasu
01.02.2018 18:49
Dembele był wyceniany na 33mln euro w czasie transferu,więc wycena Alaby na poziomie 38mln powinna proporcjonalnie oznaczać koszt w okolicach 170mln dla szejków czy tam Barcelony(w sumie powoli wychodzi na to samo,a pamiętam jak jeszcze niedawno płakali aby utworzyć koalicję anty-PSG)
01.02.2018 12:32
Przedłużyć tylko z Arjenem.Gdyby ktokolwiek przyszedł do Bayern na skrzydło i prezentował sie tak jak Frank przez ostatnie 2 lata,to już dawno poszedłby na wypożyczenie,lub poleciał z zespołu.To tyle jeśli patrzymy pod kątem sportowym.
31.01.2018 22:02
No właśnie widać po wynikach jak to wychodzą na tych transferach znacznie lepiej
31.01.2018 21:00
To proste-za Tuchela BVB prezentowało się całkiem nieźle,wygrywając puchar niemiec i dochodząc do 1/4 finału LM.Tamta Borussia myślę,że spokojnie przejechałaby się po Arsenalu,więc czynnik sportowy mógł tutaj decydować o tym,że gracze nie chcieli odchodzić z dobrego klubu.
A czym niby BVB ma aktualnie przyciągnąć zawodników klasy Auby?Budują wizerunek takiego "domu spokojnej starości",do którego chętnie przyjmą swoich byłych graczy którym nie wyszło.Papcio Bosh ze swoim stonowanym usposobieniem idealnie się w ten obraz wkomponowywał.Teraz Obama będzie miał podobnego Papcia na ławie,ale przynajmniej za dwukrotnie wyższą wypłatę.
31.01.2018 19:35
Może i takie podejście jest pomocne w karierze,ale lepiej go głośno nie wypowiadać,bo i jak się ma jego 66 bramek w bundeslidze do np 155 goli Gomeza?
31.01.2018 17:07
No tak-nowa liga,lepsza kasa.Jeśli chodzi o poziom sportowy nowego klubu to reszta czołówki Premier League ma już skutecznych snajperów w składzie(może poza Liverpoolem,ale Klopp potwierdził,że nie potrzebują gabona).
W sumie Arsenal jest najlepszym możliwym klubem który pozostawał bez gwiazdy z przodu(ten świeżo kupiony Lacazette póki co jest tylko solidny)
31.01.2018 14:45
Tyle,że odszedł od nich ten szef skautów,który był odpowiedzialny za odnalezienie np Dembele.
Co do Obamy,to chłop być może widzi od środka brak perspektyw na poprawę sytuacji w BVB,więc zdecydował się na odejście.Lahm przecież też odszedł rok wcześniej na sportową emeryturę gdy zorientował się,że Bayern z Carlo za sterami zbyt wiele nie osiągnie.
31.01.2018 14:05
Heh,otóż to-należałoby dogadać się z samym zawodnikiem,bo zarząd BVB już pokazał,że niewiele ma do powiedzenia w kwestiach sprzedaży swoich piłkarzy.
31.01.2018 12:01
Trzeba wiedzieć,kiedy odejść.Taki Holger zdał sobie sprawę,że nadal może grać w piłkę,ale już nie na poziomie Bayernu,mimo iż zarząd proponował mu nowy,jeszcze cieplutki kontrakt.
Oczywiście rzecz w tym,że dopóki nie zostanie kupiony prawdziwy,klasowy następca Francka,tylko wynalazki jak Costa,to cały czas będą głosy,że Ribery jeszcze dużo może dać drużynie(tj kilka asyst w bundeslidze)
30.01.2018 20:45
12.5mln euro za solidnego,młodego grajka to jak za darmo.Nie mniej czy jest sens hamować jego karierę,bo w pierwszym składzie Bayernu i tak za dużo narazie nie pogra?
Rozsądnym scenariuszem byłoby go wykupić za tą niewielką kwotę,ale od razu wypożyczyć żeby nadal grał w Leverkusen.
29.01.2018 17:24
*muszę
Poprawiam tytuł
29.01.2018 13:13
Ciekawe tylko jaka jest oczekiwana cena za tego dzieciaka.Skoro BVB sprzedaje grajka po jednym dobrym sezonie za 150mln,to jeśli Leon do końca sezonu utrzyma swoją formę,może już być poza zasięgiem finansowym Bayernu(+nie oczekuję,żeby zarząd w takich okolicznościach wydawał fortunę).
29.01.2018 10:53
Messi standardowo ratuje dupsko Barcelonie w ostatnich minutach.W sumie w tym sezonie nie ma co pytać o wynik ich meczu,tylko ile bramek strzelił Leo.
28.01.2018 22:55
Nie to,żebym wyrzucał akurat Thiago z zespołu,bo uważam,że z tej dwójki lepiej rozstać się z Vidalem,nie mniej wg mnie z tej techniki Hiszpana tak w zasadzie niewiele wynika.
28.01.2018 21:37
Na 2 sezony ok,ale to by oznaczało przedłużenie obecnego kontraktu o rok,a mało który zawodnik się na coś takiego zgodzi
28.01.2018 19:58
Trzeba przyznać,że patrząc na asysty Baileya chłopak wydaje się myśleć na boisku,nie są to piłki bite w pole karne "na aferę".
Ciekawi mnie natomiast ile ten Jamajczyk ma oleju w głowie poza boiskiem.Sanches czy Dembele nie pokazali się w ostatnich miesiącach z najlepszej strony w tej kwestii.
28.01.2018 18:10
Ok,ale aktualnie do pomocy został również cofnięty James i to może być koncepcja która będzie realizowana nawet po powrocie Thiago,ażeby Muller z Jamesem nie rywalizowali o to samo miejsce na boisku.
Co za tym idzie-Vidalowi przybył kolejny konkurent do składu.
Zgadzam się,że teraz jest w bardzo dobrej formie,ale kwestia roku,dwóch gdy jego forma zacznie spadać(a rzecz jasna na pewno będzie chciał podpisać kontrakt na 3-4 kolejne sezony)
https://www.meczyki.pl/newsy/guardiola-manchester-city-nie-stac-na-zaplacenie-wiecej-niz-100-milionow-funtow-za-jednego-zawodnika/72825-n .Myślę,że Uliego kłuje trochę serduszko gdy czyta wypowiedzi zupełnie tożsame z tymi,które sam głosi.
Edytowano : 2018-01-28 16:12:26
A raczej,gdy robi to Guardiola,który mógł to samo realizować w Bayernie.
28.01.2018 16:09
Niby do momentu złapania tej kontuzji był jednym z najlepszych grajków na boisku
27.01.2018 22:39
Sanches wrócił do pierwszego składu Swansea po kontuzji i po pół godzinie gry złapał kolejną...
27.01.2018 21:50
Co ciekawe Gnabry ma w lidze identyczne statystyki jak Coman(3 bramki+4 asysty),ale minutowo ma rozegranych 400 minut mniej.
27.01.2018 20:09
Przewaga w tabeli jest tak duża,że można sobie dowolnie rotować i każdy dostaje swoje szanse.Zresztą jak widać,nawet gdy dwóch z trzech pomocników gra piach,to Bayern niestety i tak jest w stanie spokojnie zdeklasować przeciwników.
Thiago jest przede wszystkim 4 lata młodszy-dopiero wchodzi w najlepszy wiek dla piłkarza,natomiast Vidal już z niego powoli wychodzi.
Mówicie,że Leon najpierw musi coś pokazać.Ok-tyle,że Vidalowi kończy się kontrakt,więc albo zostanie sprzedany w najbliższym okienku,albo odejdzie za darmo.
Jeśli ta druga opcja,to jest to trochę pozbawione sensu,bo wtedy niebezpośrednio "płaci się" za transfer Goretzki pieniędzmi które nie zostały zarobione przy transferze Vidala.
26.01.2018 11:12
Przecież chłopak nie kosztuje kilku mln euro.
3 lata temu został kupiony za 75mln,teraz Bayern zapłaci za niego ~50mln euro(czyli rekord klubu) +płaci mu jedną z najwyższych pensji w zespole,więc naturalne,że trzeba mieć wobec niego wysokie wymagania.
26.01.2018 10:45
To jest tylko wartość rynkowa-Mbappe i Dembele też mieli wartość w okolicach ~35mln euro,a zostali sprzedani za >150mln.
Co do samego grajka,to wziąłem przykład z Hassana i obejrzałem trochę jego kompilacji na youtubie.Widać,że jest szybkim dryblerem,fizycznie też przypomina Riberyego,więc może i jest to jakaś opcja na następce Francuza?
25.01.2018 19:39
Ma łącznie 2 bramki i 3 asysty na 650 minut rozegranych w lidze w średnim Hoffe,więc źle to nie wygląda
25.01.2018 16:23
Długie to wypożyczenie,chłopak może złapać wiele doświadczenia.
Jeszcze co do Tuchela,to dziwi mnie,że chłop tak długo siedzi bezrobotny.Nie ma zbyt wielkiego doświadczenia,więc zdecydowanie nie jest to czynnik który działa na jego korzyść.Z BVB mu się udało,więc teoretycznie nie powinien mieć najmniejszych problemów ze znalezieniem innego klubu.Chyba,że nie szuka,a czeka na Bayern?
25.01.2018 13:28
Nie za bardzo widzę go teraz w składzie
25.01.2018 11:39
Miał być angol w składzie żeby City nie było zbytnio międzynarodowe,ale jak widać Pep traci cierpliwość identycznie jak z Hartem
24.01.2018 11:46
Obiecał?Przecież podpisał kontrakt i jest pracownikiem Uliego.
A ogólnie to jak na zaledwie 650 rozegranych minut,ma całkiem niezłe statystyki w tym Hoffe-2 bramki i 3 asysty.
24.01.2018 09:20
Ciekawe czy ten pośpiech w transferze Laporte jest związany z tymi rzekomymi poprawkami w Fifa FP które miałyby wejść po zakończeniu obecnego sezonu.
24.01.2018 09:15
W zasadzie kolumbijczyk pełni taką rolę,jakiej dużo osób oczekuje od Thiago
23.01.2018 19:34
Liverpool standardowo-wygrac z City,żeby za chwilę frajersko stracić punkty z ostatnią ekipa tabeli
23.01.2018 07:48
Skrótów w tych pomeczowych tematach nie ma już od wielu miesięcy,mimo,że nazwa tematu sugeruje co innego.
22.01.2018 17:11
Mou ma do dyspozycji 27 graczy pierwszego zespołu,plus 4 wypożyczył
Jupp ma kadrę 28 graczy,plus Gnabry i Sanches na wypożyczeniu
Nie ma tu specjalnej różnicy,zwłaszcza,że jednak w Anglii gra się więcej meczów,oraz nie za bardzo można grać "na pół gwizdka" tak jak czasem Bayern sobie zagra w lidze.
22.01.2018 14:52
A Don balon donosi,że kupił już zestaw fiszek "niemiecki dla fizjoterapeutów"-w końcu jeśli spędza się gdzieś 300 dni w roku,to dobrze jest zrobić od początku dobre wrażenie.
22.01.2018 14:17
O co chodzi z 32-osobową kadrą Manchesteru United?Czy wliczają się w nią również masażyści,Mou oraz jego teść?
Bo ja widzę,że czterech zawodników jest stamtąd wypożyczonych,więc kadrę mają tak samo liczną jak Bayern
22.01.2018 13:10
Na tą chwilę zamiana Jamesa na kogoś innego to mniej więcej tak jakby wymieniać w łazience kafelki bo nam się znudził kolor,podczas gdy w salonie jest dziura w dachu.
22.01.2018 11:32
W czyjejkolwiek wypowiedzi,zawsze przewija się wątek letniego okienka w kontekście Vidala,więc coś raczej jest na rzeczy
22.01.2018 11:03
Widzę,że są tu tworzone jakieś grubo oderwane od rzeczywistości teorie w komentarzach.
Ani Chelsea,ani City to nie są żadne sztuczne twory-Londyńczycy to klub z prawie 120-letnią tradycją,zaś ekipa z Manchesteru postała jeszcze dobrych 20 lat wcześniej i zawsze była w Manchesterze bardzo popularna,nawet przed erą większych transferów.
21.01.2018 21:56
Marketingowo na pewno dobrze to wygląda,ciekawe jak bardzo zarząd musiał się nagimnastykować,żeby przebić angoli.
19.01.2018 14:17
Manu jeszcze spokojnie pogra te 7-8 lat,więc za następcą można się będzie rozglądać na 2 sezony przed końcem jego kariery,zamiast teraz brać 24-letniego chłopaka i sadzać go na ławę na najlepsze lata gry.
A ogólnie to o czym wspominał Uli w zasadzie już się spełniło-niemal cały blok defensywny stanowią niemcy,do tego z przodu Muller,no i teraz doszedł Goretzka.
Chyba nie chodzi o to,żeby całą jedenastkę stanowili zawodnicy niemieccy,a bardziej o to,aby nie było sytuacji jak w Premier League,gdzie w niektórych ekipach nie ma w ogóle angoli w pierwszym składzie.
19.01.2018 14:15
A więc w końcu się udało.Co do Vidala,to myślę,że zostanie on sprzedany,a przynajmniej jest to przez zarząd na pewno rozpatrywane,jako że najczęściej kontrakty z kluczowymi zawodnikami są przedłużane grubo przed końcem umowy.
19.01.2018 12:16
Również bardziej odpowiada mi postawa Arjena,który zresztą nie musi sam naciskać na przedłużenie kontraktu,bo jego występy na boisku bronią się same.
18.01.2018 23:10
W dzisiejszych czasach za 12mln to można sobie sprowadzić Hajto z emerytury,a nie wartościowego zawodnika z dobrego klubu.
18.01.2018 14:08
Imho obecny stan United to efekt złych ruchów zarządu po odejściu Alexa.Trudno uznać,żeby następcy Fergusona byli trenerami z topu.Każdy z inną wizją,o co zresztą(standardowo)miał pretensje Mou odsuwając Bastiana od składu.
Co do kwot transferowych w United-już van Gaal nie oszczędzał na transferach,teraz z kolei Mou układa drużynę pod siebie i znowu wydaje grube miliony.Pewnie część z poprzednich transferów w ogóle nie doszłaby do skutku(np di Maria),gdyby drużynę prowadził jeden trener.
18.01.2018 11:43
Pięknie to rozegrał.4.5-letni kontrakt na gwiazdorskich warunkach będąc już "past-prime" jak na skrzydłowego.To teraz może się już w spokoju śmiać nie tylko z nowych kolegów,ale również z zarządu klubu.
17.01.2018 23:21
Nie musi odchodzić z klubu,ale jest to widoczne gołym okiem,że Franck nie jest już sportowo na tym samym poziomie,co pierwszy napastnik oraz 10tka,a więc ich potencjał jest hamowany przez słabszego gracza na skrzydle.
17.01.2018 18:30
Tyle,że nie wiem,czy istnieje klub w który pompuje się od kilku lat równie duże pieniądze bez większego pomysłu i efektów.
17.01.2018 17:02
Łącza internetowe na Saebener Strasse w końcu odetchną z ulgą po tym jak Hassan zrezygnuje z funkcji skauta.
17.01.2018 12:38
Akurat tak się dziwnie składa,że przedłużenie kontraktu przez Juppa tych dwóch graczy dotyczy póki co najmniej,bo kończą im się po tym sezonie umowy.
17.01.2018 12:26
W takim razie chyba już klepnięte,skoro również Uli wypowiada się z taką pewnością
16.01.2018 22:02
Fajna inicjatywa :)
16.01.2018 18:22
A tymczasem chore żądania finansowe doprowadziły do tego,że już nawet City z niego zrezygnowało.Na placu boju zostali sąsiedzi z Manchesteru zawsze chętni,żeby kilkukrotnie za kogoś przepłacić :P.
Edytowano : 2018-01-16 13:08:23
Oczywiście chyba wiadomo o którym zawodniku Arsenalu mowa
16.01.2018 13:06
To zależy,na czym skupia się Leon.Bayern może mu w zasadzie zapewnić jedynie to,że nie musi wyjeżdżać z Niemiec.Liverpool to większe pieniądze,dużo atrakcyjniejsza liga,prawdopodobnie miejsce w pierwszym składzie-a więc nawet pod tym kątem może mu być bliżej do kadry z Liverpoolu niż z Bayernu.
Ciekawe jak to rozegra zarząd.
16.01.2018 10:40
Dać się da,tylko po prostu trzeba reagować jeszcze wcześniej niż kiedyś,bo obecnie wystarczy,że młody ma za sobą jeden dobry sezon w dobrej lidze i cena z automatu leci na poziom >30mln euro.
16.01.2018 08:57
Mi tam wątek United nie przeszkadza.Nie ma co poniżać się do poziomu niektórych polskich fanpage'y zagranicznych klubów,których uczestnicy sztucznie próbują nakręcać nienawiść do rywali.
16.01.2018 08:55
Martial może mniej dynamiczny od Comana,ale wydaje się więcej kombinować i myśleć na boisku
15.01.2018 21:43
Będąc uczciwym,Frank powinien otrzymać propozycję kontraktu na poziomie juniora wchodzącego do składu,bo historia zatoczyła koło i aktualnie mniej więcej taki ma sportowo wkład w wyniki drużyny.
15.01.2018 13:53
@aniolbezserca - no to trzeba się zdecydować-bo jeżeli mamy oceniać "na moment transferu" tak jak chciałbyś oceniać Bale'a,to Pogba,Dembele i Mbappe nie byli warci kwot,które zostały za nich zapłacone.I ja tak właśnie oceniam-są drogie transfery zawodników,którzy coś pokazali w poprzednich klubach,albo kosmicznie drogie graczy z jednym dobrym sezonem na koncie.
Co do Jamesa,to w tamtym momencie,gdzie te kwoty transferowe nie były jeszcze aż tak szalone,Kolumbijczyk obiektywnie imho raczej nie był warty 80 milionów-City taniej kupiło rudego Belga i to w czasie gdy rynek już zaczynał wariować.
15.01.2018 12:34
To róbcie takie transfery jak Dembele(1.5 roku temu).
15.01.2018 11:51
Trzeba sobie uświadomić,jak wielką jakość straciło BVB w ostatnich sezonach-Hummels,Gundogan,Miki,Dembele,a w zasadzie tylko Lewego udało im się zastąpić.Gdy jeszcze odejdzie Obama,to ich skład stanie się zupełnie przeciętny i Watzke będzie mógł sobie przy kominku wspominać czasy 1/4 finału LM.
Na domiar złego stracili też tego szefa skautów,więc za kasę ze sprzedaży Dembele i Obamy,można się raczej spodziewać kolejnych genialnych zakupów klasy Schurrle,aniżeli odkrycia perełek.
15.01.2018 11:06
Imho są dwie kategorie tych kosztownych transferów.CR7,Neymar,Suarez,albo dawno temu Cavani to byli gracze których faktycznie można było określić w momencie transferu jako "crack" i którzy byli petardą na rynku transferowym.
Druga kategoria to psucie rynku.Można w niej spokojnie umieścić Dembele,Mbappe(sytuacja dość podobna-150/200mln euro za nastolatków po jednym dobrym sezonie?!).Pogba raczej też nie pokazuje,że był wart >100 mln euro.Dawniej w takich transferach lubował się Real,grubo przepłacając za Bale'a albo Jamesa.
15.01.2018 09:51
No fajnie,że przychodzi,ale w środku pola już nie ma gdzie tych nowych piłkarzy upychać,a z kolei z przodu trzeba ściągać grajków z drugiej drużyny...
14.01.2018 23:07
Nie ma co bujać w obłokach-gracze takiego kalibru jak Griezmann nie przyjdą do Bayernu.Nie chodzi mi tu nawet o kwoty transferowe,tylko o malutką atrakcyjność samej bundesligi.
Młodzi jak Tolisso,Coman myślą zupełnie inaczej-oni mają czas,ale taki Griezmann czy Sanchez,gdy już zasmakowali wielkiej piłki,niekoniecznie będą chętni grać na peryferiach Europy(w porównaniu z LaLiga i PL).
@JazGod-tak,nie chciało mi się pisać o Dembele,bo już 100 razy było o nim wspominane na stronie,aczkolwiek chłopak jak się okazało ma nie do końca poukładane w głowie.
14.01.2018 22:45
A kto każe robić transfery za 100mln?W Europie regularnie odpalają zawodnicy kupowani nie za jakieś kosmiczne kwoty,tylko za rozsądne sumy-najnowszy przykład to Salah kupiony za 40mln euro.
14.01.2018 20:37
Tak,chodzi mi oczywiście o aluzje do Renato.Ceny się zmieniły i jeśli taki młodzian nie wypali ,to można wtopić nie parę mln euro,tylko 30-40 mln,czyli tyle ile 2 lata temu kosztował Hummels
13.01.2018 16:56
Co do Baileya,to zarząd się pewnie teraz 2x zastanowi,zanim kupi gwiazdkę jednego sezonu .
13.01.2018 15:35
No może też być taki scenariusz,że jeżeli James nie wskoczy na wyższy poziom,to nie zostanie wykupiony,a na jego miejsce wskoczy Brandt
12.01.2018 14:36
Teoretycznie jeśli się nie sprawdzi,to po roku można go sprzedać bez straty.
No i mimo,że jest rok młodszy,to ma zdecydowanie większe doświadczenie od Gnabryego,a do tego nie łapie tak często kontuzji.Serge ma jednak to "odejście" potrzebne skrzydłowemu,którego brakuje Julianowi.
12.01.2018 13:25
Nie do końca rozumiem tego newsa-tytuł stwierdza,że decyzja "wkrótce",a treść zawiera informacje wprost przeciwne :D
12.01.2018 11:24
"Gry" to chyba za dużo powiedziane.W obecnej sytuacji odrzucił raczej ofertę grzania ławy przy lepszych,albo ławeczki na trybunach przy gorszych układach.
@Xpablo z tego co widzę,to na środku obrony własnie był wystawiany parę lat temu w Liverpoolu.W Bayernie miał tylko epizod,ale jednak w środku pola.
11.01.2018 11:57
No Bayern też potrafi kupić utalentowanego obrońcę za ~20mln euro.Jednak w ofensywie cenniki są trochę inne,więc o ile Barca też nie potrafiła wyłowić Dembele gdy jeszcze kosztował grosze,to w rok później trzeba było już wyłożyć 150mln.
11.01.2018 11:32
Dobrze się składa-jeśli faktycznie chce walczyć o wyjazd na mundial,to w miarę jak sytuacja w lidze będzie się klarowała,powinien dostawać swoje minuty,a tym samym Lewy z kolei będzie mógł przed tym mundialem nieco odetchnąć.Sytuacja win-win.
11.01.2018 10:07
Po prostu ostatni sezon za Pepa pokazał jakie statystyki może wykręcać Muller i o ile wszyscy już się przyzwyczaili do jego sposobu gry,tak nie każdy chce się pogodzić z tym,że tamten Thomas zniknął.
Jest to ogólnie dość naturalna reakcja na takie sytuacje.
10.01.2018 12:27
Wiedziałem,że ktoś wypomni tą bramkę z Juve heh-ze 3 lata temu strzelił też bramkę nożycami na 2-1 ze Stuttgartem w ostatniej minucie,także mimo średnio całej jednej ważnej bramki na sezon,chodziło mi raczej o "pociągnięcie" zespołu swoją postawą-to jest lider.Coś takiego jak Lewy w kadrze.
10.01.2018 12:03
Ukarali Lewego za to,że cały zespół miał delikatnie słabsze wyniki niż w tym samym czasie rok temu.Co nie zmienia faktu,że przecież indywidualnie ma w zasadzie identyczne statystyki,więc trochę mało to obiektywne.
10.01.2018 11:45
Thiago nie jest żadnym liderem.To już prędzej np Javi,który daje z siebie 200% gdy drużynie nie idzie i zdarza mu się wtedy strzelać ważne bramki jak np niedawno z Celticiem.To są cechy które powinien mieć lider,u Thiago czegoś takiego nie odnotowałem.
10.01.2018 11:18
Przecież to był mecz pokazowy i być może jego przebieg był nawet mniej lub bardziej zaplanowany,więc 3 stracone bramki realnie znaczą tyle co nic.
10.01.2018 09:02
@vivi nie miałem linka,tylko wynik z livescore
09.01.2018 19:14
Ale sobie ekipy urządziły strzelanko dla kibiców-4:3 w 70 minucie
09.01.2018 18:22
Nie ma co ukrywać,że Bayern kiepsko wyszedł na zamianie Pepa na Carlo.Obrona City na którą poszło kupę kasy,w Bayernie nie wymagała aż takich wzmocnień,więc kasa poszłaby głównie na wzmocnienia ofensywne i teraz w ataku graliby na skrzydłach pewnie gracze,którzy chcieli pracować z Pepem-tj Sane i KdB.
09.01.2018 17:46
Liverpool chyba próbuje się nomen-omen bawić w Barcelonę gdy wykupili im za pięć dwunasta Neymara.
Goretzka jednak wydaje się nieco bardziej,że tak dyplomatycznie powiem "poukładany" od Dembele.
09.01.2018 13:16
Hehe kto wie :)
09.01.2018 12:26
O to,że ranking pokazuje nie tyle aktualną wartość zawodnika,co raczej stosunek aktualnych umiejętności do wieku.Zawodnicy w okolicach 30tki już się raczej znacząco nie rozwiną,podczas gdy taki Mbappe już teraz prezentuje wysoką jakość,a ma jeszcze lata kariery przed sobą.
09.01.2018 12:16
Ciekawe jak się rozwinie kariera tego Baileya.Póki co widać,że jest to mega dynamiczny zawodnik,nie mniej Bayern musi szukać na skrzydło gracza nie tylko bardzo szybkiego,ale również takiego,dla którego głowa to nie tylko zbędne przedłużenie tułowia-tj myślącego na boisku.
09.01.2018 09:57
Skoro o bukach mowa,to dzisiaj o 17 meczyk towarzyski z Sonnenhof Grossaspach,pewnie standardowo Bayern da gościom strzelić honorowego gola po wysokim kursie ;)
Co do Realu,to atmosfera jest tam aktualnie bardzo kiepska,Zidane odwołał wczoraj trening po kolejnym kiepskim meczu.Ma chłop szczęście,że transfer Coutinho odwrócił nieco uwagę mediów od kolejnej fali krytyki dla Realu.Na plus na pewno powrót Bale'a i jego gra na dobrym poziomie,ale on i tak zdąży się jeszcze 3 razy połamać do przyszłego miesiąca i meczu z PSG.
09.01.2018 09:28
Zależy jakie jest kryterium tego "dobrego transferu".Dobry transfer imho zrobiło BVB kupując Dembele za 15mln euro.Co jest jednak "dobrego" w płaceniu za tego samego grajka zaledwie rok później kwoty 10x wyższej?
Nie jest żadną sztuką wywalić kosmiczne pieniądze i mieć kogo się chce-trzeba jeszcze poukładać tego gracza tak,żeby grał teraz adekwatnie do oczekiwań jakie są stawiane przed trzecim najdroższym transferem w historii piłki.Taki Mourinho ma z tym np problemy.
08.01.2018 18:52
Lewy już od pewnego czasu ma te problemy z kolanem i to jest rozwiązanie zagadki jego słabszej formy.Tak samo było przecież rok temu jak grał z niezaleczonym barkiem.
08.01.2018 17:24
Nawet był chyba tu na stronie art,o tym rzekomym pomyśle Barcy nt utworzenia koalicji "anty-PSG",podczas gdy w tym momencie szejkowie(głównie City) mogliby udzielić katalończykom wykładu nt rozsądnych transferów.Poczekajmy jednak do końca sezonu,może jednak okaże się,że było warto wydawać ~300mln na dwóch grajków.
08.01.2018 12:41
No raczej nie utrudni,bo tak czy owak Seba dalej będzie rezerwowym,a można się spodziewać,że któryś z podstawowych środkowych pomocników odejdzie,więc bilans będzie się zgadzał.
08.01.2018 12:09
Nie trzeba być chyba profesorem zwyczajnym psychologii,żeby rozszyfrować przekaz "Niezależnie od tego czy Leon zostanie czy też odejdzie, to możemy żyć z każdym z tych scenariuszy "
08.01.2018 12:02
Hype na te transfery Barcelony jest nakręcony chyba jednak bardziej z powodu kosmicznych kwot transferowych,niż faktycznej jakości zawodników.
Gdzie Dembele,a gdzie Neymar,który wiele meczy wygrywał w pojedynkę,m.in. awans w tym słynnym 6-1 z PSG?
Sam jestem ciekawy jaką Coutinho będzie miał rolę w nowym zespole,czy ma to być następca Iniesty?
Patrząc przez pryzmat 160mln za które został kupiony,musiałby stać się kluczową postacią w zespole,żeby nie uznano,że ten transfer również był wyraźnie przepłacony(ponad 2x droższy od KdB i 3x od Jamesa).
Co do Suareza to fakt,w zeszłym roku 30 bramek i 15 asyst w lidze,zaś na półmetku obecnego sezonu całe 11 bramek i 1 asysta.Jedynie niezawodny Messi ciągnie Barcę do przodu.Bez Leo sytuacja byłaby pewnie tylko delikatnie lepsza niż Realu(bo jednak mimo wszystko w zespole jest klasowy napastnik,w przeciwieństwie do Benzemy)
Edytowano : 2018-01-08 12:00:37
@Sven-gdzieś czytałem,że Barca w swoich założeniach budżetowych też zakłada co roku awans do 1/4 finału LM.Niby jest to plan minimum i jeśli zostanie to osiągnięte,to już jest ok i zarząd zadowolony
A w praktyce widać,że jednak nie jest ok po odpadnięciu rok temu z Atletico i klubowy bank został rozbity.
08.01.2018 11:55
Barca umie wychodzić z kryzysów?Haha.
Wydanie 150mln na grajka po jednym dobrym sezonie,oraz 160mln(a nie 120) na następnego zawodnika,który jest na porównywalnym poziomie z Jamesem prawdopodobnie klepniętym przez Bayern za ~50mln to raczej oznaka desperacji i wysłania głośnego komunikatu "my też potrafimy wydawać pieniądze.Co prawda zupełnie bez głowy,ale potrafimy".
07.01.2018 00:41
Alaba stał się bezproduktywny w ofensywie od dłuższego już czasu.Teraz jest to jeszcze mocniej widoczne,gdy na drugim boku Kimmich notuje jedną asystę za drugą.
06.01.2018 20:46
Tak psioczyli na PSG,a tymi dwoma kosmicznie przepłaconymi transferami jeszcze bardziej zniszczyli rynek transferowy od Paryżan.
Z United ładnie by można było zedrzeć,na pewno więcej niż z Chelsea której wydatki transferowe już od dawna w miarę się bilansują
02.02.2018 15:07
Wygląda na to,że Vidal potrzebuje konkretnej osoby na stanowisku trenera jak Jupp czy Conte,zamiast dobrego wujaszka jak Carlo
02.02.2018 13:29
Dyspozycja Vidala chyba niewiele zmienia,bo jeśli Javi wraca do składu,to zastosowane kolejny raz będzie ustawienie 4-1-4-1
02.02.2018 12:48
Ciekawe czy zarządowi nie przeszkadza,że Tuchel zamiast się rozwijać,wyleciał z zawodu na ponad rok czasu
01.02.2018 18:49
Dembele był wyceniany na 33mln euro w czasie transferu,więc wycena Alaby na poziomie 38mln powinna proporcjonalnie oznaczać koszt w okolicach 170mln dla szejków czy tam Barcelony(w sumie powoli wychodzi na to samo,a pamiętam jak jeszcze niedawno płakali aby utworzyć koalicję anty-PSG)
01.02.2018 12:32
Przedłużyć tylko z Arjenem.Gdyby ktokolwiek przyszedł do Bayern na skrzydło i prezentował sie tak jak Frank przez ostatnie 2 lata,to już dawno poszedłby na wypożyczenie,lub poleciał z zespołu.To tyle jeśli patrzymy pod kątem sportowym.
31.01.2018 22:02
No właśnie widać po wynikach jak to wychodzą na tych transferach znacznie lepiej
31.01.2018 21:00
To proste-za Tuchela BVB prezentowało się całkiem nieźle,wygrywając puchar niemiec i dochodząc do 1/4 finału LM.Tamta Borussia myślę,że spokojnie przejechałaby się po Arsenalu,więc czynnik sportowy mógł tutaj decydować o tym,że gracze nie chcieli odchodzić z dobrego klubu.
A czym niby BVB ma aktualnie przyciągnąć zawodników klasy Auby?Budują wizerunek takiego "domu spokojnej starości",do którego chętnie przyjmą swoich byłych graczy którym nie wyszło.Papcio Bosh ze swoim stonowanym usposobieniem idealnie się w ten obraz wkomponowywał.Teraz Obama będzie miał podobnego Papcia na ławie,ale przynajmniej za dwukrotnie wyższą wypłatę.
31.01.2018 19:35
Może i takie podejście jest pomocne w karierze,ale lepiej go głośno nie wypowiadać,bo i jak się ma jego 66 bramek w bundeslidze do np 155 goli Gomeza?
31.01.2018 17:07
No tak-nowa liga,lepsza kasa.Jeśli chodzi o poziom sportowy nowego klubu to reszta czołówki Premier League ma już skutecznych snajperów w składzie(może poza Liverpoolem,ale Klopp potwierdził,że nie potrzebują gabona).
W sumie Arsenal jest najlepszym możliwym klubem który pozostawał bez gwiazdy z przodu(ten świeżo kupiony Lacazette póki co jest tylko solidny)
31.01.2018 14:45
Tyle,że odszedł od nich ten szef skautów,który był odpowiedzialny za odnalezienie np Dembele.
Co do Obamy,to chłop być może widzi od środka brak perspektyw na poprawę sytuacji w BVB,więc zdecydował się na odejście.Lahm przecież też odszedł rok wcześniej na sportową emeryturę gdy zorientował się,że Bayern z Carlo za sterami zbyt wiele nie osiągnie.
31.01.2018 14:05
Heh,otóż to-należałoby dogadać się z samym zawodnikiem,bo zarząd BVB już pokazał,że niewiele ma do powiedzenia w kwestiach sprzedaży swoich piłkarzy.
31.01.2018 12:01
Trzeba wiedzieć,kiedy odejść.Taki Holger zdał sobie sprawę,że nadal może grać w piłkę,ale już nie na poziomie Bayernu,mimo iż zarząd proponował mu nowy,jeszcze cieplutki kontrakt.
Oczywiście rzecz w tym,że dopóki nie zostanie kupiony prawdziwy,klasowy następca Francka,tylko wynalazki jak Costa,to cały czas będą głosy,że Ribery jeszcze dużo może dać drużynie(tj kilka asyst w bundeslidze)
30.01.2018 20:45
12.5mln euro za solidnego,młodego grajka to jak za darmo.Nie mniej czy jest sens hamować jego karierę,bo w pierwszym składzie Bayernu i tak za dużo narazie nie pogra?
Rozsądnym scenariuszem byłoby go wykupić za tą niewielką kwotę,ale od razu wypożyczyć żeby nadal grał w Leverkusen.
29.01.2018 17:24
*muszę
Poprawiam tytuł
29.01.2018 13:13
Ciekawe tylko jaka jest oczekiwana cena za tego dzieciaka.Skoro BVB sprzedaje grajka po jednym dobrym sezonie za 150mln,to jeśli Leon do końca sezonu utrzyma swoją formę,może już być poza zasięgiem finansowym Bayernu(+nie oczekuję,żeby zarząd w takich okolicznościach wydawał fortunę).
29.01.2018 10:53
Messi standardowo ratuje dupsko Barcelonie w ostatnich minutach.W sumie w tym sezonie nie ma co pytać o wynik ich meczu,tylko ile bramek strzelił Leo.
28.01.2018 22:55
Nie to,żebym wyrzucał akurat Thiago z zespołu,bo uważam,że z tej dwójki lepiej rozstać się z Vidalem,nie mniej wg mnie z tej techniki Hiszpana tak w zasadzie niewiele wynika.
28.01.2018 21:37
Na 2 sezony ok,ale to by oznaczało przedłużenie obecnego kontraktu o rok,a mało który zawodnik się na coś takiego zgodzi
28.01.2018 19:58
Trzeba przyznać,że patrząc na asysty Baileya chłopak wydaje się myśleć na boisku,nie są to piłki bite w pole karne "na aferę".
Ciekawi mnie natomiast ile ten Jamajczyk ma oleju w głowie poza boiskiem.Sanches czy Dembele nie pokazali się w ostatnich miesiącach z najlepszej strony w tej kwestii.
28.01.2018 18:10
Ok,ale aktualnie do pomocy został również cofnięty James i to może być koncepcja która będzie realizowana nawet po powrocie Thiago,ażeby Muller z Jamesem nie rywalizowali o to samo miejsce na boisku.
Co za tym idzie-Vidalowi przybył kolejny konkurent do składu.
Zgadzam się,że teraz jest w bardzo dobrej formie,ale kwestia roku,dwóch gdy jego forma zacznie spadać(a rzecz jasna na pewno będzie chciał podpisać kontrakt na 3-4 kolejne sezony)
https://www.meczyki.pl/newsy/guardiola-manchester-city-nie-stac-na-zaplacenie-wiecej-niz-100-milionow-funtow-za-jednego-zawodnika/72825-n .Myślę,że Uliego kłuje trochę serduszko gdy czyta wypowiedzi zupełnie tożsame z tymi,które sam głosi.
Edytowano : 2018-01-28 16:12:26
A raczej,gdy robi to Guardiola,który mógł to samo realizować w Bayernie.
28.01.2018 16:09
Niby do momentu złapania tej kontuzji był jednym z najlepszych grajków na boisku
27.01.2018 22:39
Sanches wrócił do pierwszego składu Swansea po kontuzji i po pół godzinie gry złapał kolejną...
27.01.2018 21:50
Co ciekawe Gnabry ma w lidze identyczne statystyki jak Coman(3 bramki+4 asysty),ale minutowo ma rozegranych 400 minut mniej.
27.01.2018 20:09
Przewaga w tabeli jest tak duża,że można sobie dowolnie rotować i każdy dostaje swoje szanse.Zresztą jak widać,nawet gdy dwóch z trzech pomocników gra piach,to Bayern niestety i tak jest w stanie spokojnie zdeklasować przeciwników.
27.01.2018 18:44
http://transfery.info/110379,coman-jesli-kiedys-mam-odejsc-z-bayernu-to-tam
26.01.2018 18:27
Thiago jest przede wszystkim 4 lata młodszy-dopiero wchodzi w najlepszy wiek dla piłkarza,natomiast Vidal już z niego powoli wychodzi.
Mówicie,że Leon najpierw musi coś pokazać.Ok-tyle,że Vidalowi kończy się kontrakt,więc albo zostanie sprzedany w najbliższym okienku,albo odejdzie za darmo.
Jeśli ta druga opcja,to jest to trochę pozbawione sensu,bo wtedy niebezpośrednio "płaci się" za transfer Goretzki pieniędzmi które nie zostały zarobione przy transferze Vidala.
26.01.2018 11:12
Przecież chłopak nie kosztuje kilku mln euro.
3 lata temu został kupiony za 75mln,teraz Bayern zapłaci za niego ~50mln euro(czyli rekord klubu) +płaci mu jedną z najwyższych pensji w zespole,więc naturalne,że trzeba mieć wobec niego wysokie wymagania.
26.01.2018 10:45
To jest tylko wartość rynkowa-Mbappe i Dembele też mieli wartość w okolicach ~35mln euro,a zostali sprzedani za >150mln.
Co do samego grajka,to wziąłem przykład z Hassana i obejrzałem trochę jego kompilacji na youtubie.Widać,że jest szybkim dryblerem,fizycznie też przypomina Riberyego,więc może i jest to jakaś opcja na następce Francuza?
25.01.2018 19:39
Ma łącznie 2 bramki i 3 asysty na 650 minut rozegranych w lidze w średnim Hoffe,więc źle to nie wygląda
25.01.2018 16:23
Długie to wypożyczenie,chłopak może złapać wiele doświadczenia.
Jeszcze co do Tuchela,to dziwi mnie,że chłop tak długo siedzi bezrobotny.Nie ma zbyt wielkiego doświadczenia,więc zdecydowanie nie jest to czynnik który działa na jego korzyść.Z BVB mu się udało,więc teoretycznie nie powinien mieć najmniejszych problemów ze znalezieniem innego klubu.Chyba,że nie szuka,a czeka na Bayern?
25.01.2018 13:28
Nie za bardzo widzę go teraz w składzie
25.01.2018 11:39
Miał być angol w składzie żeby City nie było zbytnio międzynarodowe,ale jak widać Pep traci cierpliwość identycznie jak z Hartem
24.01.2018 11:46
Obiecał?Przecież podpisał kontrakt i jest pracownikiem Uliego.
A ogólnie to jak na zaledwie 650 rozegranych minut,ma całkiem niezłe statystyki w tym Hoffe-2 bramki i 3 asysty.
24.01.2018 09:20
Ciekawe czy ten pośpiech w transferze Laporte jest związany z tymi rzekomymi poprawkami w Fifa FP które miałyby wejść po zakończeniu obecnego sezonu.
24.01.2018 09:15
W zasadzie kolumbijczyk pełni taką rolę,jakiej dużo osób oczekuje od Thiago
23.01.2018 19:34
Liverpool standardowo-wygrac z City,żeby za chwilę frajersko stracić punkty z ostatnią ekipa tabeli
23.01.2018 07:48
Skrótów w tych pomeczowych tematach nie ma już od wielu miesięcy,mimo,że nazwa tematu sugeruje co innego.
22.01.2018 17:11
Mou ma do dyspozycji 27 graczy pierwszego zespołu,plus 4 wypożyczył
Jupp ma kadrę 28 graczy,plus Gnabry i Sanches na wypożyczeniu
Nie ma tu specjalnej różnicy,zwłaszcza,że jednak w Anglii gra się więcej meczów,oraz nie za bardzo można grać "na pół gwizdka" tak jak czasem Bayern sobie zagra w lidze.
22.01.2018 14:52
A Don balon donosi,że kupił już zestaw fiszek "niemiecki dla fizjoterapeutów"-w końcu jeśli spędza się gdzieś 300 dni w roku,to dobrze jest zrobić od początku dobre wrażenie.
22.01.2018 14:17
O co chodzi z 32-osobową kadrą Manchesteru United?Czy wliczają się w nią również masażyści,Mou oraz jego teść?
Bo ja widzę,że czterech zawodników jest stamtąd wypożyczonych,więc kadrę mają tak samo liczną jak Bayern
22.01.2018 13:10
Na tą chwilę zamiana Jamesa na kogoś innego to mniej więcej tak jakby wymieniać w łazience kafelki bo nam się znudził kolor,podczas gdy w salonie jest dziura w dachu.
22.01.2018 11:32
W czyjejkolwiek wypowiedzi,zawsze przewija się wątek letniego okienka w kontekście Vidala,więc coś raczej jest na rzeczy
22.01.2018 11:03
Widzę,że są tu tworzone jakieś grubo oderwane od rzeczywistości teorie w komentarzach.
Ani Chelsea,ani City to nie są żadne sztuczne twory-Londyńczycy to klub z prawie 120-letnią tradycją,zaś ekipa z Manchesteru postała jeszcze dobrych 20 lat wcześniej i zawsze była w Manchesterze bardzo popularna,nawet przed erą większych transferów.
21.01.2018 21:56
Marketingowo na pewno dobrze to wygląda,ciekawe jak bardzo zarząd musiał się nagimnastykować,żeby przebić angoli.
19.01.2018 14:17
Manu jeszcze spokojnie pogra te 7-8 lat,więc za następcą można się będzie rozglądać na 2 sezony przed końcem jego kariery,zamiast teraz brać 24-letniego chłopaka i sadzać go na ławę na najlepsze lata gry.
A ogólnie to o czym wspominał Uli w zasadzie już się spełniło-niemal cały blok defensywny stanowią niemcy,do tego z przodu Muller,no i teraz doszedł Goretzka.
Chyba nie chodzi o to,żeby całą jedenastkę stanowili zawodnicy niemieccy,a bardziej o to,aby nie było sytuacji jak w Premier League,gdzie w niektórych ekipach nie ma w ogóle angoli w pierwszym składzie.
19.01.2018 14:15
A więc w końcu się udało.Co do Vidala,to myślę,że zostanie on sprzedany,a przynajmniej jest to przez zarząd na pewno rozpatrywane,jako że najczęściej kontrakty z kluczowymi zawodnikami są przedłużane grubo przed końcem umowy.
19.01.2018 12:16
Również bardziej odpowiada mi postawa Arjena,który zresztą nie musi sam naciskać na przedłużenie kontraktu,bo jego występy na boisku bronią się same.
18.01.2018 23:10
W dzisiejszych czasach za 12mln to można sobie sprowadzić Hajto z emerytury,a nie wartościowego zawodnika z dobrego klubu.
18.01.2018 14:08
Imho obecny stan United to efekt złych ruchów zarządu po odejściu Alexa.Trudno uznać,żeby następcy Fergusona byli trenerami z topu.Każdy z inną wizją,o co zresztą(standardowo)miał pretensje Mou odsuwając Bastiana od składu.
Co do kwot transferowych w United-już van Gaal nie oszczędzał na transferach,teraz z kolei Mou układa drużynę pod siebie i znowu wydaje grube miliony.Pewnie część z poprzednich transferów w ogóle nie doszłaby do skutku(np di Maria),gdyby drużynę prowadził jeden trener.
18.01.2018 11:43
Pięknie to rozegrał.4.5-letni kontrakt na gwiazdorskich warunkach będąc już "past-prime" jak na skrzydłowego.To teraz może się już w spokoju śmiać nie tylko z nowych kolegów,ale również z zarządu klubu.
17.01.2018 23:21
Nie musi odchodzić z klubu,ale jest to widoczne gołym okiem,że Franck nie jest już sportowo na tym samym poziomie,co pierwszy napastnik oraz 10tka,a więc ich potencjał jest hamowany przez słabszego gracza na skrzydle.
17.01.2018 18:30
Tyle,że nie wiem,czy istnieje klub w który pompuje się od kilku lat równie duże pieniądze bez większego pomysłu i efektów.
17.01.2018 17:02
Łącza internetowe na Saebener Strasse w końcu odetchną z ulgą po tym jak Hassan zrezygnuje z funkcji skauta.
17.01.2018 12:38
Akurat tak się dziwnie składa,że przedłużenie kontraktu przez Juppa tych dwóch graczy dotyczy póki co najmniej,bo kończą im się po tym sezonie umowy.
17.01.2018 12:26
W takim razie chyba już klepnięte,skoro również Uli wypowiada się z taką pewnością
16.01.2018 22:02
Fajna inicjatywa :)
16.01.2018 18:22
A tymczasem chore żądania finansowe doprowadziły do tego,że już nawet City z niego zrezygnowało.Na placu boju zostali sąsiedzi z Manchesteru zawsze chętni,żeby kilkukrotnie za kogoś przepłacić :P.
Edytowano : 2018-01-16 13:08:23
Oczywiście chyba wiadomo o którym zawodniku Arsenalu mowa
16.01.2018 13:06
To zależy,na czym skupia się Leon.Bayern może mu w zasadzie zapewnić jedynie to,że nie musi wyjeżdżać z Niemiec.Liverpool to większe pieniądze,dużo atrakcyjniejsza liga,prawdopodobnie miejsce w pierwszym składzie-a więc nawet pod tym kątem może mu być bliżej do kadry z Liverpoolu niż z Bayernu.
Ciekawe jak to rozegra zarząd.
16.01.2018 10:40
Dać się da,tylko po prostu trzeba reagować jeszcze wcześniej niż kiedyś,bo obecnie wystarczy,że młody ma za sobą jeden dobry sezon w dobrej lidze i cena z automatu leci na poziom >30mln euro.
16.01.2018 08:57
Mi tam wątek United nie przeszkadza.Nie ma co poniżać się do poziomu niektórych polskich fanpage'y zagranicznych klubów,których uczestnicy sztucznie próbują nakręcać nienawiść do rywali.
16.01.2018 08:55
Martial może mniej dynamiczny od Comana,ale wydaje się więcej kombinować i myśleć na boisku
15.01.2018 21:43
Będąc uczciwym,Frank powinien otrzymać propozycję kontraktu na poziomie juniora wchodzącego do składu,bo historia zatoczyła koło i aktualnie mniej więcej taki ma sportowo wkład w wyniki drużyny.
15.01.2018 13:53
@aniolbezserca - no to trzeba się zdecydować-bo jeżeli mamy oceniać "na moment transferu" tak jak chciałbyś oceniać Bale'a,to Pogba,Dembele i Mbappe nie byli warci kwot,które zostały za nich zapłacone.I ja tak właśnie oceniam-są drogie transfery zawodników,którzy coś pokazali w poprzednich klubach,albo kosmicznie drogie graczy z jednym dobrym sezonem na koncie.
Co do Jamesa,to w tamtym momencie,gdzie te kwoty transferowe nie były jeszcze aż tak szalone,Kolumbijczyk obiektywnie imho raczej nie był warty 80 milionów-City taniej kupiło rudego Belga i to w czasie gdy rynek już zaczynał wariować.
15.01.2018 12:34
To róbcie takie transfery jak Dembele(1.5 roku temu).
15.01.2018 11:51
Trzeba sobie uświadomić,jak wielką jakość straciło BVB w ostatnich sezonach-Hummels,Gundogan,Miki,Dembele,a w zasadzie tylko Lewego udało im się zastąpić.Gdy jeszcze odejdzie Obama,to ich skład stanie się zupełnie przeciętny i Watzke będzie mógł sobie przy kominku wspominać czasy 1/4 finału LM.
Na domiar złego stracili też tego szefa skautów,więc za kasę ze sprzedaży Dembele i Obamy,można się raczej spodziewać kolejnych genialnych zakupów klasy Schurrle,aniżeli odkrycia perełek.
15.01.2018 11:06
Imho są dwie kategorie tych kosztownych transferów.CR7,Neymar,Suarez,albo dawno temu Cavani to byli gracze których faktycznie można było określić w momencie transferu jako "crack" i którzy byli petardą na rynku transferowym.
Druga kategoria to psucie rynku.Można w niej spokojnie umieścić Dembele,Mbappe(sytuacja dość podobna-150/200mln euro za nastolatków po jednym dobrym sezonie?!).Pogba raczej też nie pokazuje,że był wart >100 mln euro.Dawniej w takich transferach lubował się Real,grubo przepłacając za Bale'a albo Jamesa.
15.01.2018 09:51
No fajnie,że przychodzi,ale w środku pola już nie ma gdzie tych nowych piłkarzy upychać,a z kolei z przodu trzeba ściągać grajków z drugiej drużyny...
14.01.2018 23:07
Nie ma co bujać w obłokach-gracze takiego kalibru jak Griezmann nie przyjdą do Bayernu.Nie chodzi mi tu nawet o kwoty transferowe,tylko o malutką atrakcyjność samej bundesligi.
Młodzi jak Tolisso,Coman myślą zupełnie inaczej-oni mają czas,ale taki Griezmann czy Sanchez,gdy już zasmakowali wielkiej piłki,niekoniecznie będą chętni grać na peryferiach Europy(w porównaniu z LaLiga i PL).
@JazGod-tak,nie chciało mi się pisać o Dembele,bo już 100 razy było o nim wspominane na stronie,aczkolwiek chłopak jak się okazało ma nie do końca poukładane w głowie.
14.01.2018 22:45
A kto każe robić transfery za 100mln?W Europie regularnie odpalają zawodnicy kupowani nie za jakieś kosmiczne kwoty,tylko za rozsądne sumy-najnowszy przykład to Salah kupiony za 40mln euro.
14.01.2018 20:37
Tak,chodzi mi oczywiście o aluzje do Renato.Ceny się zmieniły i jeśli taki młodzian nie wypali ,to można wtopić nie parę mln euro,tylko 30-40 mln,czyli tyle ile 2 lata temu kosztował Hummels
13.01.2018 16:56
Co do Baileya,to zarząd się pewnie teraz 2x zastanowi,zanim kupi gwiazdkę jednego sezonu .
13.01.2018 15:35
No może też być taki scenariusz,że jeżeli James nie wskoczy na wyższy poziom,to nie zostanie wykupiony,a na jego miejsce wskoczy Brandt
12.01.2018 14:36
Teoretycznie jeśli się nie sprawdzi,to po roku można go sprzedać bez straty.
No i mimo,że jest rok młodszy,to ma zdecydowanie większe doświadczenie od Gnabryego,a do tego nie łapie tak często kontuzji.Serge ma jednak to "odejście" potrzebne skrzydłowemu,którego brakuje Julianowi.
12.01.2018 13:25
Nie do końca rozumiem tego newsa-tytuł stwierdza,że decyzja "wkrótce",a treść zawiera informacje wprost przeciwne :D
12.01.2018 11:24
"Gry" to chyba za dużo powiedziane.W obecnej sytuacji odrzucił raczej ofertę grzania ławy przy lepszych,albo ławeczki na trybunach przy gorszych układach.
@Xpablo z tego co widzę,to na środku obrony własnie był wystawiany parę lat temu w Liverpoolu.W Bayernie miał tylko epizod,ale jednak w środku pola.
11.01.2018 11:57
No Bayern też potrafi kupić utalentowanego obrońcę za ~20mln euro.Jednak w ofensywie cenniki są trochę inne,więc o ile Barca też nie potrafiła wyłowić Dembele gdy jeszcze kosztował grosze,to w rok później trzeba było już wyłożyć 150mln.
11.01.2018 11:32
Dobrze się składa-jeśli faktycznie chce walczyć o wyjazd na mundial,to w miarę jak sytuacja w lidze będzie się klarowała,powinien dostawać swoje minuty,a tym samym Lewy z kolei będzie mógł przed tym mundialem nieco odetchnąć.Sytuacja win-win.
11.01.2018 10:07
Po prostu ostatni sezon za Pepa pokazał jakie statystyki może wykręcać Muller i o ile wszyscy już się przyzwyczaili do jego sposobu gry,tak nie każdy chce się pogodzić z tym,że tamten Thomas zniknął.
Jest to ogólnie dość naturalna reakcja na takie sytuacje.
10.01.2018 12:27
Wiedziałem,że ktoś wypomni tą bramkę z Juve heh-ze 3 lata temu strzelił też bramkę nożycami na 2-1 ze Stuttgartem w ostatniej minucie,także mimo średnio całej jednej ważnej bramki na sezon,chodziło mi raczej o "pociągnięcie" zespołu swoją postawą-to jest lider.Coś takiego jak Lewy w kadrze.
10.01.2018 12:03
Ukarali Lewego za to,że cały zespół miał delikatnie słabsze wyniki niż w tym samym czasie rok temu.Co nie zmienia faktu,że przecież indywidualnie ma w zasadzie identyczne statystyki,więc trochę mało to obiektywne.
10.01.2018 11:45
Thiago nie jest żadnym liderem.To już prędzej np Javi,który daje z siebie 200% gdy drużynie nie idzie i zdarza mu się wtedy strzelać ważne bramki jak np niedawno z Celticiem.To są cechy które powinien mieć lider,u Thiago czegoś takiego nie odnotowałem.
10.01.2018 11:18
Przecież to był mecz pokazowy i być może jego przebieg był nawet mniej lub bardziej zaplanowany,więc 3 stracone bramki realnie znaczą tyle co nic.
10.01.2018 09:02
@vivi nie miałem linka,tylko wynik z livescore
09.01.2018 19:14
Ale sobie ekipy urządziły strzelanko dla kibiców-4:3 w 70 minucie
09.01.2018 18:22
Nie ma co ukrywać,że Bayern kiepsko wyszedł na zamianie Pepa na Carlo.Obrona City na którą poszło kupę kasy,w Bayernie nie wymagała aż takich wzmocnień,więc kasa poszłaby głównie na wzmocnienia ofensywne i teraz w ataku graliby na skrzydłach pewnie gracze,którzy chcieli pracować z Pepem-tj Sane i KdB.
09.01.2018 17:46
Liverpool chyba próbuje się nomen-omen bawić w Barcelonę gdy wykupili im za pięć dwunasta Neymara.
Goretzka jednak wydaje się nieco bardziej,że tak dyplomatycznie powiem "poukładany" od Dembele.
09.01.2018 13:16
Hehe kto wie :)
09.01.2018 12:26
O to,że ranking pokazuje nie tyle aktualną wartość zawodnika,co raczej stosunek aktualnych umiejętności do wieku.Zawodnicy w okolicach 30tki już się raczej znacząco nie rozwiną,podczas gdy taki Mbappe już teraz prezentuje wysoką jakość,a ma jeszcze lata kariery przed sobą.
09.01.2018 12:16
Ciekawe jak się rozwinie kariera tego Baileya.Póki co widać,że jest to mega dynamiczny zawodnik,nie mniej Bayern musi szukać na skrzydło gracza nie tylko bardzo szybkiego,ale również takiego,dla którego głowa to nie tylko zbędne przedłużenie tułowia-tj myślącego na boisku.
09.01.2018 09:57
Skoro o bukach mowa,to dzisiaj o 17 meczyk towarzyski z Sonnenhof Grossaspach,pewnie standardowo Bayern da gościom strzelić honorowego gola po wysokim kursie ;)
Co do Realu,to atmosfera jest tam aktualnie bardzo kiepska,Zidane odwołał wczoraj trening po kolejnym kiepskim meczu.Ma chłop szczęście,że transfer Coutinho odwrócił nieco uwagę mediów od kolejnej fali krytyki dla Realu.Na plus na pewno powrót Bale'a i jego gra na dobrym poziomie,ale on i tak zdąży się jeszcze 3 razy połamać do przyszłego miesiąca i meczu z PSG.
09.01.2018 09:28
Zależy jakie jest kryterium tego "dobrego transferu".Dobry transfer imho zrobiło BVB kupując Dembele za 15mln euro.Co jest jednak "dobrego" w płaceniu za tego samego grajka zaledwie rok później kwoty 10x wyższej?
Nie jest żadną sztuką wywalić kosmiczne pieniądze i mieć kogo się chce-trzeba jeszcze poukładać tego gracza tak,żeby grał teraz adekwatnie do oczekiwań jakie są stawiane przed trzecim najdroższym transferem w historii piłki.Taki Mourinho ma z tym np problemy.
08.01.2018 18:52
Lewy już od pewnego czasu ma te problemy z kolanem i to jest rozwiązanie zagadki jego słabszej formy.Tak samo było przecież rok temu jak grał z niezaleczonym barkiem.
08.01.2018 17:24
Nawet był chyba tu na stronie art,o tym rzekomym pomyśle Barcy nt utworzenia koalicji "anty-PSG",podczas gdy w tym momencie szejkowie(głównie City) mogliby udzielić katalończykom wykładu nt rozsądnych transferów.Poczekajmy jednak do końca sezonu,może jednak okaże się,że było warto wydawać ~300mln na dwóch grajków.
08.01.2018 12:41
No raczej nie utrudni,bo tak czy owak Seba dalej będzie rezerwowym,a można się spodziewać,że któryś z podstawowych środkowych pomocników odejdzie,więc bilans będzie się zgadzał.
08.01.2018 12:09
Nie trzeba być chyba profesorem zwyczajnym psychologii,żeby rozszyfrować przekaz "Niezależnie od tego czy Leon zostanie czy też odejdzie, to możemy żyć z każdym z tych scenariuszy "
08.01.2018 12:02
Hype na te transfery Barcelony jest nakręcony chyba jednak bardziej z powodu kosmicznych kwot transferowych,niż faktycznej jakości zawodników.
Gdzie Dembele,a gdzie Neymar,który wiele meczy wygrywał w pojedynkę,m.in. awans w tym słynnym 6-1 z PSG?
Sam jestem ciekawy jaką Coutinho będzie miał rolę w nowym zespole,czy ma to być następca Iniesty?
Patrząc przez pryzmat 160mln za które został kupiony,musiałby stać się kluczową postacią w zespole,żeby nie uznano,że ten transfer również był wyraźnie przepłacony(ponad 2x droższy od KdB i 3x od Jamesa).
Co do Suareza to fakt,w zeszłym roku 30 bramek i 15 asyst w lidze,zaś na półmetku obecnego sezonu całe 11 bramek i 1 asysta.Jedynie niezawodny Messi ciągnie Barcę do przodu.Bez Leo sytuacja byłaby pewnie tylko delikatnie lepsza niż Realu(bo jednak mimo wszystko w zespole jest klasowy napastnik,w przeciwieństwie do Benzemy)
Edytowano : 2018-01-08 12:00:37
@Sven-gdzieś czytałem,że Barca w swoich założeniach budżetowych też zakłada co roku awans do 1/4 finału LM.Niby jest to plan minimum i jeśli zostanie to osiągnięte,to już jest ok i zarząd zadowolony
A w praktyce widać,że jednak nie jest ok po odpadnięciu rok temu z Atletico i klubowy bank został rozbity.
08.01.2018 11:55
Barca umie wychodzić z kryzysów?Haha.
Wydanie 150mln na grajka po jednym dobrym sezonie,oraz 160mln(a nie 120) na następnego zawodnika,który jest na porównywalnym poziomie z Jamesem prawdopodobnie klepniętym przez Bayern za ~50mln to raczej oznaka desperacji i wysłania głośnego komunikatu "my też potrafimy wydawać pieniądze.Co prawda zupełnie bez głowy,ale potrafimy".
07.01.2018 00:41
Alaba stał się bezproduktywny w ofensywie od dłuższego już czasu.Teraz jest to jeszcze mocniej widoczne,gdy na drugim boku Kimmich notuje jedną asystę za drugą.
06.01.2018 20:46
Tak psioczyli na PSG,a tymi dwoma kosmicznie przepłaconymi transferami jeszcze bardziej zniszczyli rynek transferowy od Paryżan.
06.01.2018 18:31