Prawie każdy mecz piłkarski zawiera w sobie jakiś procent farta. Fartem jest strzelenie w ostatnich sekundach doliczonego czasu gry, fartem jest wygranie meczu dzięki pomyłce sędziego, fartem jest kiedy rywal w meczu kilkukrotnie obija słupki i poprzeczki, fartem jest kiedy zawodnik drużyny przeciwnej przestrzela karnego. Czasami jeden błąd, lub kilka centymetrów decyduje o wyniku spotkania. W takim przypadku można już mówić o szczęściu lub pechu. W 2010 roku Bayern miał farta, bo w meczu z Fiorentiną sędzia uznał bramkę Gomeza strzeloną ze spalonego. Gdyby ta bramka nie padła, to losy tamtej edycji Ligi Mistrzów mogłyby potoczyć się zgoła inaczej
10.01.2016 13:53
Szanse na to są znikome. Piłka nożna jest sportem, a w sporcie dochodzi pierwiastek szczęścia. Żeby wygrać LM, to trzeba mieć nie tylko umiejętności, ale też trochę farta. No a farta można mieć raz, ewentualnie 2 razy. Ale mieć farta co roku, to już raczej się nie zdarzy.
10.01.2016 13:16
Robben może z 2 lata jeszcze pogra, o ile nie popadnie w kolejną spiralę kontuzji. Zaś co się tyczy Ribery'ego, to ja już nie widzę go jako zawodnika, który ciągnie Bayern w następnych latach, tak jak jeszcze 2-3 sezony temu.
10.01.2016 13:13
Koszty utrzymania raczej nie wzrastają, a liczba reklam ciągle rośnie. Biznes się kręci.
10.01.2016 13:11
Jeżeli Granit Xhaka kosztowałby 50 milionów euro, to byłoby to już smutne. Wkrótce za byle zmienników kluby będą płaciły po 30-40 milionów euro.
10.01.2016 13:09
Jastrząb. A kto wg Ciebie zamiast niego powinien dostać tę nagrodę? Taki Alaba też gra w Bayernie i już bodaj trzeci raz z rzędu zostaje sportowcem roku w Austrii.
10.01.2016 13:06
To co Pep będzie robił po odejściu z Monachium powinno nas interesować w niewielkim stopniu. Bardziej należy się skupić na tym, co zrobi Ancelotti, gdy już wreszcie jego noga postanie na monachijskiej ziemi.
10.01.2016 12:59
Teraz jest taki specyficzny czas, że plotki lubią się pojawiać. I zapewne pojawiać się będzie ich coraz więcej im bliżej będzie do objęcia klubu przez nowego trenera. A potem Bayern i tak zaskoczy sprowadzając zawodnika, którego nazwisko się nigdzie nie przewijało.
10.01.2016 12:57
Tak Daroo22, w teorii to wydaje się bardzo proste. Wywal jednych zatrudnij drugich. Problem polega na tym, że Manchester City kusi swoich zawodników wysokimi pensjami, co później staje się problemem, gdy trzeba takiego zawodnika sprzedać. W City nawet byle przeciętniak ma tak wysokie zarobki, że żadnego klubu z nieco niższej półki nie stać na utrzymanie takiego gracza. A mało który piłkarz zgodziłby się na 20-30% obniżkę pensji. W efekcie czego taki Dżeko, Kolarov, Adebayor czy inni siedzą tam aż do wygaśnięcia umowy i albo regularnie zajmują miejsce na trybunach, albo są wypożyczani do innych klubów, gdzie klub wypożyczający płaci 50% uposażenia zawodnika.
10.01.2016 12:53
Jedynym piłkarzem, który mógłby coś tam powalczyć w Bayernie o miejsce w pierwszym składzie jest Emre Can. Reszta dalej grałaby w drugiej drużynie, albo w najlepszym przypadku balansowała na pograniczu trybun i ławki rezerwowych. Choć jeszcze kilku z nich ma czas, żeby pokazać co potrafią.
10.01.2016 12:44
Z tym Mancinim, to może przesadził, ale fragment o Guardioli jest prawdziwy. Pep jeszcze nie prowadził klubu z nieco niższej półki. Nie ma na koncie prowadzenia takiego klubu, gdzie mógłby zrobić coś z niczego, jak choćby Klopp w BVB, Mourinho w Porto czy Simeone w Atletico.
10.01.2016 12:08
Fajne wakacje w Doha, tylko ciekawe jak będzie z formą na wiosnę.
09.01.2016 12:12
Myślę, że korzystniejsze byłoby wypożyczenie do klubu z Bundesligi. Szkoda, że młode chłopaki w Bayernie nie dostają więcej szans w wyjściowym składzie. Guardiola miał mnóstwo okazji do wystawienia Rode, Gaudino, Kimmicha czy Benko w meczach z ogórkami, ale nigdy tego nie robił. Nawet jak Bayern miał zapewnione mistrzostwo Niemiec, to i tak grali ci sami starzy wyjadacze a młodzi co najwyżej ława lub trybuny.
09.01.2016 12:10
Tego typu głosowania to bardziej plebiscyty popularności. Kibice głosują na najpopularniejszego.
09.01.2016 11:07
Wszyscy piłkarze tak chwalą Guardiolę, ale już wyniki jakie osiągał z Bayernem nie świadczą o tym, że jest najlepszym trenerem. A sposób w jaki odchodzi z Bayernu świadczy o tym, że boi się wyzwań i nie ma zbyt wysokich ambicji. Gdybym był na jego miejscu, to niewygranie ligi mistrzów z Bayernem nie dawałoby mi spokoju.
09.01.2016 10:55
Zobaczymy za 2 lata, czy Bayern czasem nie pożałuje sprzedaży tego zawodnika do 1.FCN za marne 400 tys. euro.
08.01.2016 01:06
Przez takie ruchy ze strony Bayernu coraz mniej młodych graczy będzie chciało dołączać do naszych sekcji młodzieżowych. Gość grał w Borussii M'Gladbach, która za wszelką cenę nie chciała go sprzedać przed sezonem do Bayernu. Mógł tam grać jeszcze przez 4-5 lat i rozwijać się. Tam był poważany. Wysoko ceniono jego talent i umiejętności. Przeszedł do Bayernu i po pół roku wylądował w Hercie. "Zamienił stryjek siekierkę na kijek". Głupi ruch ze strony Bayernu i jeszcze głupszy ruch ze strony Kurta.
07.01.2016 23:20
Mam nadzieję, że trafi nie do Manchesteru City, tylko do UNITED. Przy tak rozp..... zespole w końcu będzie mógł naprawdę pokazać jakim jest trenerem. A jeśli trafi do City, to znowu przyjdzie na gotowe, dostanie od szejków kupe forsy na transfery i dalej będzie hype jakim to on jest świetnym trenerem,
05.01.2016 15:12
Dobrze, ze wypozyczony a nie sprzedany, bo pojawiały sie i takie pogłoski, ze moze odejsc na stałe. W Hercie będzie dla niego sprawdzian generalny. Jeslj wypali jak Kroos, to wróci i bedzie walczyl o miejsce w składzje. A jesli skonczy jak Green w HSV, to raczej nie bedzie mial czego szukac w Bayernie.
04.01.2016 19:36
Najlepiej gdyby został w Bundeslidze.
04.01.2016 17:48
raczej ranking skrzydłowych
04.01.2016 17:12
Bender sie marnnuje w Leverkusen. Lata mu lecą a on cały czas w klubie, z którym nic nie osiągnie.
04.01.2016 17:11
Niepotrzebny.
24.12.2015 11:53
Ostatni rekord jest kuriozalny :)
23.12.2015 09:22
Media, w tym ZDF, ktory jest bardzo wiarygodnym źródłem, rozpisywały sie juz w byłą sobote, że Guardiola odejdzie do City.
23.12.2015 09:19
Przedłużenie kontraktu ok, ale bez klauzuli i bez kombinowania z transferem za rok czy za dwa (bo lewy i kucharski są do tego zdolni).
23.12.2015 09:13
Gdyby przyszedł, to prawdopodobnie tylko wtedy, gdy lewandowski zostałby sprzedany.
23.12.2015 09:10
Ktoś tu ostatnio zastanawiał się, dlaczego 34-letni Alonso przedłużył kontrakt aż o 2 lata. Otóż jak donoszą media jednym z podstawowych czynników miał być nowy trener, Carlo Ancelotti, ķtóry chciał mieć Hiszpana w swoim zespole. Obaj panowie pracowali ze sobą wcześniej w Realu.
Matilegolas. Ismaik nie chce zrezygnować z finansowania, tylko ostrzegł, że jeśli zarządzanie klubem i wyniki nie ulegną zmianie, to wtedy sie wycofa. Podejrzewam, że prędzej bedziemy mieli spore zmiany w zarządzie Lwów, bo kroplówki to oni sobie raczej nie odetną. Wówczas najprawdopodobniej skazaliby klum na śmierć sportową.
23.12.2015 02:20
Mówi sie klauzula a nie klauzura.
19.12.2015 13:51
Kwoty w futbolu z roku na rok robią się coraz bardziej szalone. Już nie tylko sumy transferowe, ale zarobki piłkarzy i trenerów też idą w gwałtownie w górę. Ciekawe czy jest gdzieś granica tego wszystkiego? Zastanawiam się jak będzie futbol wyglądał od strony finansowej za 50 lat.
19.12.2015 13:48
Jeżeli w pierwszym meczu z Juve wtopimy tak jak z Porto, to w rewanżu nie będzie już czego szukać.
15.12.2015 15:23
Nieprofesjonalne to obrabianie dupy trenerom
13.12.2015 14:41
Na karteczce było napisane: "Kocham Cię. Twój na zawsze, Pepcio."
13.12.2015 14:27
Niemcy to nie przelewki, ale poza tym to grupa dla Polski jak najbardziej do przejścia. Pan Nawałka nie będzie miał argumentów jeśli nie awansuje do następnej fazy.
12.12.2015 19:16
Pierwsza połowa - typowy bezproduktywny futbol w stylu Guardioli. Zero groźnych akcji i beznadziejna gra w defensywie.
09.12.2015 21:30
Nie... ro nie to.. jedyne co czuje, to jak mi rozum ucieka, kiedy czytam wasze posty.
09.12.2015 21:24
Przede wszystkim powiedzmy sobie jasno: anonim, Gladius, ThomasKonig, to nie są żadni kibice Bayernu. To są kibice Guardioli, którzy przyszli tu z Guardiolą i razem z nim odejdą.
09.12.2015 21:14
Od 20 minut klepią nas jak chcą.
09.12.2015 21:11
Kabaret to jest to, co zaserwował nam Guardiola przez ostatnie 2 lata. I dlaczego liczę na to, że tym razem trafimy bardzo szybko na jakiegoś potężnego przeciwnika, żeby wasz idol mógł nam wreszcie pokazać gdzie jest jego miejsce w trenerskim szeregu. Ale to was najwyraźniej boli, bo pewnie wolelibyście, żebysmy trafiali na samych ogórków aż do finału, w którym przegralibyśmy 5:0 i wtedy moglibyście odtrąbić sukces, bo przecież nie co dzień dochodzi się do finału LM. To jest wasza logika.
09.12.2015 18:32
To co napisał Logan to też jest gdybanie. "Gdyby było mniej kontuzji, to wygralibyśmy to i tamto". Po prostu nie stać cię na choćby krztę obiektywności i tyle, jednak nie umiesz tego przyznać.
09.12.2015 18:17
Szkoda, że nie możemy trafić na Barcę. Od razu wyeliminowalibyśmy najpoważniejszego przeciwnika, albo odpadlibyśmy już w 1/16 i wtedy nikt by nie powiedzial, ze Guardiola zrobil w LM dobry wynik, jakim rzekomo jest dotarcie do polfinalu. W poprzednich sezonach dochodzilismy do polfinalu tylko dlatego, ze mielismy farta w losowaniach kolejnych rywali, gdybysmy szybciej trafili na barce albo real, to dostalibysmy lanie juz wczesniej.
09.12.2015 15:57
Ancelotti może w najbliższych dniach przejąć zespół MU po Van Gaalu. Co z kolei oznacza, że wypadnie nam po Kloppie kolejna alternatywa dla Guardioli.
08.12.2015 23:21
Pokazują staty pomeczowe. Schweinsteiger miał 91% celnych podań.
08.12.2015 23:02
Swoją drogą Dante dzisiaj zagrał jak za Juppa w Bayernie. Miał kilka niepewnych podań, ale w defensywie praktycznie bezbłędnie.
08.12.2015 22:58
Fenomenalną asystę Draxler zaliczył
08.12.2015 21:16
Troche za duzo tych newsow ze Schweinsteigerem. To juz nie jest pilkarz Bayernu i pora sie z tym pogodzic.
08.12.2015 10:40
Slaby mecz Bayernu. Bardzo duzo akcji zostalo zmarnowanych, głównie przez Lewandowskiego i Mullera. Cieszy jedynie konsekwentna gra w defensywie, bo nie dopuściliśmy rywali do ani jednej groźnej akcji.
28.11.2015 19:58
Bayern może i jest lepszy od Juve (a raczej na pewno), ale już sam Vidal był lepszy w Juve niż w Bayernie. To nie tak miało wyglądać, tym bardziej, że nie był to tani zawodnik, zwłaszcza jak na swój wiek.
28.11.2015 15:28
A ja wyłamię się i powiem nieco przewrotnie, że sposób w jaki Schweinsteiger odszedł z klubu nie predestynuje go do takiego meczu. Owszem, to jest Bawarczyk z krwi i kości i zawsze nim będzie, ale prawda jest taka, że nawet nie pożegnał się z kibicami odchodząc do Manchesteru - żadnego listu pożegnalnego, konferencji prasowej, nic. I jeszcze te kontrowersyjne wypowiedzi po przyjściu do nowego klubu, że Manchester jest większym klubem niż Bayern. Może niech najpierw sam pożegna się z kibicami i wreszcie oficjalnie wypowie się dlaczego odszedł po wielu latach z klubu - czy powodem była chęć nowych wyzwań, czy może nienajlepsze układy z trenerem, a może dowiedział się, że klub zamierza ściągnąć Vidala i że jego pozycja w drużynie to będzie ławka rezerwowych?
28.11.2015 15:26
To już druga taka wypowiedź Rummeniggego w ostatnim czasie. Wygląda to tak, jak gdyby dawał do zrozumienia między wierszami, że z odejściem Guardioli trzeba się liczyć.
28.11.2015 13:34
Ribery przyzwyczaił się, że zawsze był kluczowym zawodnikiem Bayernu, ale tym razem z powrotem na stałe do wyjściowej jedenastki nie będzie miał lekko. Może się okazać, że trzeba będzie ostro walczyć o regularne występy. Przyszli młodsi, którzy są w gazie, a Ribery jak na skrzydlowego, to już jest raczej piłkarz leciwy i będzie z każdym miesiącem i z każdą kolejną kontuzją mniej dynamiczny i coraz bardziej podatny na kolejne kontuzje. Koniec końców może nie wytrzymać konkurencji ze strony tak dobrego zawodnika jak Costa. A przecież jest jeszcze Robben i Coman, którzy też chcą grać.
27.11.2015 12:54
No ja mam co do Lehmanna podobną opinię.
27.11.2015 11:43
"On nie ma jaj" - teraz już wiecie, dlaczego Van Gaal na pierwszym treningu zademonstrował piłkarzom swoje przyrodzenie. Przynajmniej nikt mu nie zarzucił czegoś podobnego. ;)
27.11.2015 11:00
Kahna to dodał chyba pod publiczkę, bo kilka lat temu wspominał tylko Lehmanna i Van der Saara.
27.11.2015 10:58
Jak się jest czołowym klubem, to zmienników trzeba mieć na światowym poziomie. A Rode jest na tyle dobry, że spokojnie mógłby grać częściej od pierwszych minut.
27.11.2015 10:56
To o czym mówi Kahn dotyczy również Boatenga. Wielu kibiców zarzuca mu, że raz na jakiś czas przytrafiają mu się wpadki, ale to normalne, że błędy w piłce się zdarzają. Kto ich nie popełnia? Jeżeli ktoś uważa, że Boatengowi zdarzają się one zbyt często, to chyba nie widział gry innych stoperów zaliczanych do światowej czołówki.
27.11.2015 10:53
Ciekawe z kim prowadzą rozmowy na wypadek, gdyby Pep miał odejść. Ciekawe jacy potencjalni kandydaci są brani pod uwagę.
23.11.2015 13:12
Adi nie wprowadzaj ludzi w blad. Do dzis pamietam jak Uli powiedzial: Nie jestesmy zainteresowani Riquelme. Nie jestesmy szaleni.
21.11.2015 18:29
Thiago może i talent ma, ale z powodu kontuzji przesiedział na ławce najważniejsze lata swojego rozwoju. Gra bardzo w kratkę, lepsze występy przeplata z występami, gdzie jest praktycznie niewidoczny. Próbuje robić jakieś sztuczki, które mu się często nie udają - taki przerost formy nad treścią. Zgadzam się z przedmówcami - Thiago nie pasuje do Bayernu, taki zawodnik w Bayernie Juppa czy Hitzfelda nie miałby racji bytu.
21.11.2015 10:42
Sane to kandydat do gry w Bayernie w niedalekiej przyszłości. W ogóle Schalke ma świetną szkółkę i bardzo dobry scouting. Sane, Draxler, Meyer, Howedes, Matip, Neuer, Goretzka - to piłkarze, którzy w czołowych europejskich klubach mogliby odgrywać mniej lub bardziej ważne role. Wszyscy ci piłkarze grają lub jeszcze nie dawno grali w S04.
20.11.2015 16:15
Byle jaka ta lista. Martinez był potwornie drogi, a jego wkład w grę zespołu ograniczał się do jednego sezonu. Może nie był to zły transfer, ale nie przesadzajmy, że w top10 i to jeszcze na wysokiej 7 pozycji. To samo tyczy się Thiago, który jest zawodnikiem o wysokim potencjale, ale jego dobre występy można policzyć na palcach jednej ręki - głównie z powodu licznych kontuzji. Być może Robert Lewandowski powinien być wyżej, w końcu jest światowej klasy snajperem i w dodatku przyszedł za darmo. Tak samo Boatenga można by też postawić oczko wyżej, a za to Robbena zepchnąć gdzieś na piąte miejsce, bo jego rola w Bayernie wg mnie jest przeceniania. Owszem, miał sporo znakomitych spotkań, a w pierwszym swoim sezonie za Van Gaala ciągnął cały zespół, ale też wniósł dużo nerwowości do drużyny swoim nieładnym zachowaniem, a poza tym jest bardzo podatny na kontuzje i z tego powodu dużo siedzi na trybunach.
20.11.2015 11:38
Moim zdaniem powinien wrócić w styczniu do klubu i zostać od razu wypożyczony do klubu słabszego, takiego w którym miałby szanse na regularną grę.
20.11.2015 11:24
Podobno piłkarze rep. Niemiec są cały czas w szatni na stadionie.
14.11.2015 01:44
Lahmowi w tym sezonie brakuje tego czegos, co prezentował 3 lata temu. Te dwa lata gry na def.pomocniku nie wyszly mu chyba na dobre.
02.11.2015 13:00
Zobaczymy czy po tak długiej przerwie wróci do dawnej dyspozycji i czy odzyska miejsce w wyjściowym składzie.
02.11.2015 12:58
A w klasyfikacjj strzelcow to nie Lewandowski powinien byc na pierwszym miejscu z racji tego, ze rozegral mniej meczow?
02.11.2015 12:57
W meczu na Emirates tez nikt nie dawal im szans, a wszyscy wiemy jak sie skonczylo. Guardiola w meczach zmocniejszymi rywalami czesto rozczarowuje, dlatego Bayern powinien przede wszystkim skupic sie na tym, zeby zagrac na 0 z tylu. Najlepiej gdybysmy dali im od czasu do czasu pograc pilka, wciagnac ich na nasza polowe, a potem ich kontrowac. Za Juppa pewnie bysmy tak zagrali, ale to jest calkowicie sprzeczne z filozofia Guardioli. Pewnie bedziemy grac wysoko jak zawsze i nadziewac sie na kontry przeciwnika.
02.11.2015 12:53
W Manchesterze City też gra świetnie. Szkoda, że odszedł z Bundesligi, no ale Bayern nie zapłaciłby za niego takich pieniędzy.
27.10.2015 16:02
tcbmx2 Z Mandzukiciem w składzie wygralismy triplet i był on wówczas jedną z najważniejszych postaci w drużynie, więc nie pieprz bzdur, że nic nie dawał drużynie. Tak się zachwycacie teraz Lewym (trzeba uczciwie przyznać, że jest się czym zachwycać), ale zobaczymy ile on będzie miał bramek na koniec sezonu i ile bramek strzeli w kluczowych meczach tego sezonu. Bo jak na razie jest w świetnej formie, ale zobaczymy czy się nie zablokuje, czy nie straci formy strzeleckiej, czy nie dozna kontuzji.. To jest właśnie wasze polaczkowate myślenie. Guardiola wygra jeden 2 lub 3 mecze z ogórkami, to już jest trenerskim bogiem. Lewandowski strzeli kilka bramek w kilku meczach - snajperski bóg. Piłkarzy i trenerów ocenia się po wynikach na końcu sezonu, czyli po wymiernych efektach ich pracy, a nie pod wpływem chwilowego hajpu.
15.10.2015 18:03
"zbojkotować pierwsze 5 minut" - pięć minut - też mi bojkot.. Bywałem nieraz na meczach i wiem, że wielu kibiców spóźnia się i to nie tylko o 5 minut.
15.10.2015 17:58
aries, nie ma żadnych podwójnych standardów. Z Juppem od dawna było wiadomo, że był chętny przedłużyć kontrakt jeszcze o rok, więc nie było ryzyka, że Bayern obudzi się nagle bez trenera. A z Guardiolą to jest tak, że nie wiadomo jakie są jego zamierzenia i nagle na miesiąc czy dwa przed wygaśnięciem umowy może ogłosić, że odchodzi z Bayernu i Bayern zostanie na lodzie bez trenera.
15.10.2015 17:08
RIP 3. Liga.
13.10.2015 21:58
Wg mnie, wszyscy trzej piłkarze wymienieni w tytule powinni w chwili obecnej pełnić rolę rezerwowych i uczestniczyć jedynie w systemie rotacji.
13.10.2015 14:01
Polacy też w siódmym niebie. Świętują zupełnie tak, jak gdyby wygrali cały turniej, a w telewizji nic, tylko peany nad Nawałką i Lewandowskim. Oby nie skończyło się na 3 pierwszych meczach.
13.10.2015 13:59
Na razie szału nie ma z tym transferem. Ale poczekajmy, może jeszcze odpali.
13.10.2015 13:55
Powinien odejść jak najprędzej, bo żal patrzeć, jak marnuje się w Bayernie.
13.10.2015 13:53
Wszystko jest mozliwe. Jedna czy dwie kontuzje mogą skłonić Loewa do weryfikacji swoich opinii.
13.10.2015 13:53
admin, weź się schowaj z tymi statystykami. Równie dobrze mógłbyś znaleźć jakiś zespół z Ekstraklasy, który ma podobne statystyki procentowo do Bayernu i pokazywać je jako dowód, że ten zespół gra taki sam futbol jak Bayern. Pewnie w ogóle nie oglądasz meczów, tylko ogląsz skróty po meczu i analizujesz statystyki.
08.10.2015 10:29
Zgadzam się z Kaiserem, Vidal kosztował bardzo dużo pieniędzy, a póki co nie pokazuje tego, czego można by oczekiwać po zawodniku, za którego zapłacono taką kwotę. Na chwilę obecną Gundogan przewyższa go o klasę, a kosztowałby nas o jakieś 10-15 milionów mniej. Pora brać się do roboty panie Vidal.
07.10.2015 22:55
Teraz najważniejsze jest to, ażeby żaden z naszych zawodników nie wrócił ze zgrupowania z kontuzją. Poza tym mam nadzieję, że Lewandowski utrzyma formę strzelecką z ostatnich spotkań, bo chciałbym zobaczyć Polskę na Mistrzostwach Europy.
07.10.2015 16:26
Dla mnie wymarzony scenariusz to byłby taki, że Guardiola wygrywa w tym sezonie triplet, po czym odchodzi do innego klubu w blasku fleszy, a na jego miejsce przychodzi z kolei Klopp.
07.10.2015 16:22
Sporo też zależy tutaj od samego Mullera. Tak hipotetycznie zakładając, to gdyby Muller napalił się na ten transfer i prosił o pozwolenie na odejście, to nasz zarząd być może w końcu puściłby go do Manchesteru. W końcu z niewolnika nie zrobisz zawodnika.
07.10.2015 16:20
Dokładnie. Zobaczymy w kluczowych meczach sezonu, takich jak ćwierćfinał czy półfinał LM ile jest warta drużyna Guardioli w obecnym sezonie. Teraz jest stanowczo za wcześnie, żeby oceniać. W poprzednim sezonie też zachwytom nie było końca, a skończyło się upokorzeniem w Lidze Mistrzów i odpadnięciem z Pucharu Niemiec.
07.10.2015 16:16
Benko, Gaudino, Kurt, Green. W tym roku z takim składem muszą w końcu awansować.
25.09.2015 00:09
Taktyki to Pep nie odwrócił, po prostu wpuścił po przerwie LEwandowskiego i to była cała jego "taktyka".
23.09.2015 14:48
Ja w ogóle sie w to nie bawię, ale zabawne jest to, że większość z tych użytkowników, którzy w to grają, w ogóle nie udziela się w komentarzach
23.09.2015 14:47
Zgadzam się z wami, to co Gundogan dzisiaj gra jest fantastyczne. A chlop jest jeszcze młody i ma przed sobą wiele lat gry na wysokim poziomie. Kto wie, może za rok do nas trafi. Z BVB przedłużył kontrakt jedynie o rok.
04.09.2015 22:27
Jak dla mnie to jeszcze przez rok mógłby pograć jako zmiennik, niech młodzi go podpatrują i się przy nim szkolą. A potem albo rzucamy Kimmicha na głęboką wodę, albo kupujemy środkowego pomocnika.
03.09.2015 13:14
"Kiedy do Bayernu przychodzi taki sympatyczny i pełen sukcesów trener, to można to nazwać tylko szczęściem. Dlatego też w Monachium wielu liczy, że Katalończyk przedłuży swój wygasający w 2016 roku kontrakt."
Beka xD
A tak na serio, to w którym miejscu on jest sympatyczny? Moim zdaniem to bardzo zakłamany trener, który w mediach powtarza ciągle te same frazesy, a potem w praktyce i tak robi coś całkiem innego. Trener, który nie rozmawia ze swoimi zawodnikami - wielu piłkarzy mających z nim do czynienia na to narzekało. Trener, który jest pozbawiony charyzmy, pozbawiony przysłowiowych jaj, a do tego bardzo apodyktyczny i despotyczny. Wszystko musi dziać się po jego myśli, wszystko chce kontrolować, nawet długość murawy na stadionie i pracę fizjoterapeutów. Od strony czysto sportowej być może i jest to dość dobry trener, ale od strony czysto ludzkiej, dał się niestety poznać jako bardzo mały człowieczek.
03.09.2015 13:12
Wydaje mi się, że Klopp czeka na objęcie Bayernu po sezonie. Być może on i jego agent już nawet dogadali się z zarządem. Bayern znany jest z takich pertraktacji za kulisami.
11.08.2015 13:29
Lubię Schweinsteigera mimo transferu do United, ale przyjazd na Oktoberfest Czerwonych Diabłów (zwłaszcza w charakterze oficjalnym) to nieporozumienie. To tak jakby Bayern wpieprzał się Barcelonie w jakieś katalońskie święto. Manchester to nie Bawaria, to nie Niemcy, z bawarskim regionem nie mają nic wspólnego. Oktoberfest to część naszej klubowej tradycji, naszej kultury i niech się żadne obce kluby nam pod to nie podpinają. Przecież wiadomo, że oni chcą przyjechać tutaj tylko ze względów marketingowych, chodzi o kasę z koszulek, o pozyskanie nowych kibiców i o to, żeby namawiać Mullera na transfer. Niech sobie tworzą swoją własną tożsamość i swoje własne tradycje związane z własnym regionem, ze swoim własnym krajem, a nie wpieprzają nam się w życie naszego klubu. Najpierw chcieli wykupić połowe naszego składu, a teraz chcą się wpierdolic na nasze bawarskie święto.
10.08.2015 17:08
Tak jak napisał Ivan, sprowadzanie zagranicznego trenera nie ma sensu. Trzeba wyprostować to co zamieszał w klubie Guardiola. Trzeba przywrócić drużynie niemiecki charakter i nawiązać z powrotem do tego, co stworzył Jupp. Zagraniczny trener nasprowadza jedynie jeszcze więcej obcokrajowców do składu. Od lat marzy mi się taki trener, który byłby dla Bayernu kimś takim jak Guardiola dla Barcelony. Były piłkarz, najlepiej wychowanek klubu, znający filozofię klubu i realia Bundesligi. Gdyby to wypaliło, to moglibyśmy mieć kiedyś trenera na lata. Przewinęło się ostatnio kilku takich - Babbel, Matthaus, Scholl, ale żaden nie okazał się zbyt dobrym trenerem. Dlatego na razie trzeba spróbować z kimś innym, spoza klubu, a w przyszłości dawać szansę byłym piłkarzom na trenowanie zespołu rezerw. Barcelona tak robi i ma już drugiego trenera ze struktur klubowych w przeciągu ostatnich kilku lat.
24.07.2015 14:47
Rummenigge dla oficjalnej strony Bayernu Monachium: "Mogę potwierdzić, że osiągnęliśmy porozumienie z oboma stronami. Brakuje jedynie testów medycznych i podpisu na kontrakcie." "Vidal będzie mógł zacząć treningi w następnym tygodniu".
23.07.2015 10:21
Dla ciebie Gaudino, Rode, Kurt, Scholl, Zingerle, Stark i Ulreich to trzon zespołu? Trzon zespołu stanowią gracze, którzy decydują o obrazie gry całego zespołu, zawodnicy, którzy grają regularnie w każdym meczu, a nie piłkarze z rezerw, albo tacy, co siedzą na trybunach.
23.07.2015 10:20
Rummenigge dla oficjalnej strony Bayernu Monachium: "Mogę potwierdzić, że osiągnęliśmy porozumienie z oboma stronami. Brakuje jedynie testów medycznych i podpisu na kontrakcie." "Vidal będzie mógł zacząć treningi w następnym tygodniu".
23.07.2015 10:16
OFICJALNIE: Vidal w Bayernie Monachium
23.07.2015 09:48
Przypominał Ronaldinho ale się skiepścił i czołowe kluby europejskie z niego zrezygnowały, dlatego poszedł do Szachtara. W Szachtarze też miał wzloty i upadki, ogólnie można powiedzieć, że grał w kratke. Zobaczymy czy w Monachium będzie inaczej.
22.07.2015 19:32
Już mi całkowicie obrzydło to okienko transferowe, a tu jeszcze ponad drugie tyle.
20.07.2015 22:13
Schweinsteiger spędził w klubie 17 lat. Dla porównania Matthaus grał w Bayernie przez lat 12, z 4-letnią przerwą na Inter Mediolan, z którym osiągał największe sportowe sukcesy. To pokazuje jaka osobistość opuściła Bayern w tym okienku.
20.07.2015 11:50
"Squidward 17.07.2015, 12:56
Większość transferów zwraca się po 2 tygodniach ze sprzedaży koszulek np:Ozil. Więc jeśli chodzi o kwestie finansowe to nie widzę problemu. Kluby muszą kupować gwizdy aby bilety czy różne akcesoria związane z klubem najlepiej się sprzedawały."
Bzdura. Klub przeciętnie na jednej koszulce zarabia około 10% jej wartości. Kolszulka Bayernu kosztuje około 70 euro, co znaczy, że klub z jednej koszulki ma zysk w wysokości 7 euro. Bayern sprzedaje około 900 tys. koszulek rocznie (wszystkich, nie jednego piłkarza), co daje roczny zysk 6,3 miliona euro rocznie. Jak nietrudno zatem policzyć, żeby 50-milionowy transfer zwrócił się Bayernowi z samej sprzedaży koszulek, musiałoby minąć niecałe 8 lat. A nie zapominajmy jeszcze o pensji, którą inkasuje zawodnik.
Prawie każdy mecz piłkarski zawiera w sobie jakiś procent farta. Fartem jest strzelenie w ostatnich sekundach doliczonego czasu gry, fartem jest wygranie meczu dzięki pomyłce sędziego, fartem jest kiedy rywal w meczu kilkukrotnie obija słupki i poprzeczki, fartem jest kiedy zawodnik drużyny przeciwnej przestrzela karnego. Czasami jeden błąd, lub kilka centymetrów decyduje o wyniku spotkania. W takim przypadku można już mówić o szczęściu lub pechu. W 2010 roku Bayern miał farta, bo w meczu z Fiorentiną sędzia uznał bramkę Gomeza strzeloną ze spalonego. Gdyby ta bramka nie padła, to losy tamtej edycji Ligi Mistrzów mogłyby potoczyć się zgoła inaczej
10.01.2016 13:53
Szanse na to są znikome. Piłka nożna jest sportem, a w sporcie dochodzi pierwiastek szczęścia. Żeby wygrać LM, to trzeba mieć nie tylko umiejętności, ale też trochę farta. No a farta można mieć raz, ewentualnie 2 razy. Ale mieć farta co roku, to już raczej się nie zdarzy.
10.01.2016 13:16
Robben może z 2 lata jeszcze pogra, o ile nie popadnie w kolejną spiralę kontuzji. Zaś co się tyczy Ribery'ego, to ja już nie widzę go jako zawodnika, który ciągnie Bayern w następnych latach, tak jak jeszcze 2-3 sezony temu.
10.01.2016 13:13
Koszty utrzymania raczej nie wzrastają, a liczba reklam ciągle rośnie. Biznes się kręci.
10.01.2016 13:11
Jeżeli Granit Xhaka kosztowałby 50 milionów euro, to byłoby to już smutne. Wkrótce za byle zmienników kluby będą płaciły po 30-40 milionów euro.
10.01.2016 13:09
Jastrząb. A kto wg Ciebie zamiast niego powinien dostać tę nagrodę? Taki Alaba też gra w Bayernie i już bodaj trzeci raz z rzędu zostaje sportowcem roku w Austrii.
10.01.2016 13:06
To co Pep będzie robił po odejściu z Monachium powinno nas interesować w niewielkim stopniu. Bardziej należy się skupić na tym, co zrobi Ancelotti, gdy już wreszcie jego noga postanie na monachijskiej ziemi.
10.01.2016 12:59
Teraz jest taki specyficzny czas, że plotki lubią się pojawiać. I zapewne pojawiać się będzie ich coraz więcej im bliżej będzie do objęcia klubu przez nowego trenera. A potem Bayern i tak zaskoczy sprowadzając zawodnika, którego nazwisko się nigdzie nie przewijało.
10.01.2016 12:57
Tak Daroo22, w teorii to wydaje się bardzo proste. Wywal jednych zatrudnij drugich. Problem polega na tym, że Manchester City kusi swoich zawodników wysokimi pensjami, co później staje się problemem, gdy trzeba takiego zawodnika sprzedać. W City nawet byle przeciętniak ma tak wysokie zarobki, że żadnego klubu z nieco niższej półki nie stać na utrzymanie takiego gracza. A mało który piłkarz zgodziłby się na 20-30% obniżkę pensji. W efekcie czego taki Dżeko, Kolarov, Adebayor czy inni siedzą tam aż do wygaśnięcia umowy i albo regularnie zajmują miejsce na trybunach, albo są wypożyczani do innych klubów, gdzie klub wypożyczający płaci 50% uposażenia zawodnika.
10.01.2016 12:53
Jedynym piłkarzem, który mógłby coś tam powalczyć w Bayernie o miejsce w pierwszym składzie jest Emre Can. Reszta dalej grałaby w drugiej drużynie, albo w najlepszym przypadku balansowała na pograniczu trybun i ławki rezerwowych. Choć jeszcze kilku z nich ma czas, żeby pokazać co potrafią.
10.01.2016 12:44
Z tym Mancinim, to może przesadził, ale fragment o Guardioli jest prawdziwy. Pep jeszcze nie prowadził klubu z nieco niższej półki. Nie ma na koncie prowadzenia takiego klubu, gdzie mógłby zrobić coś z niczego, jak choćby Klopp w BVB, Mourinho w Porto czy Simeone w Atletico.
10.01.2016 12:08
Fajne wakacje w Doha, tylko ciekawe jak będzie z formą na wiosnę.
09.01.2016 12:12
Myślę, że korzystniejsze byłoby wypożyczenie do klubu z Bundesligi. Szkoda, że młode chłopaki w Bayernie nie dostają więcej szans w wyjściowym składzie. Guardiola miał mnóstwo okazji do wystawienia Rode, Gaudino, Kimmicha czy Benko w meczach z ogórkami, ale nigdy tego nie robił. Nawet jak Bayern miał zapewnione mistrzostwo Niemiec, to i tak grali ci sami starzy wyjadacze a młodzi co najwyżej ława lub trybuny.
09.01.2016 12:10
Tego typu głosowania to bardziej plebiscyty popularności. Kibice głosują na najpopularniejszego.
09.01.2016 11:07
Wszyscy piłkarze tak chwalą Guardiolę, ale już wyniki jakie osiągał z Bayernem nie świadczą o tym, że jest najlepszym trenerem. A sposób w jaki odchodzi z Bayernu świadczy o tym, że boi się wyzwań i nie ma zbyt wysokich ambicji. Gdybym był na jego miejscu, to niewygranie ligi mistrzów z Bayernem nie dawałoby mi spokoju.
09.01.2016 10:55
Zobaczymy za 2 lata, czy Bayern czasem nie pożałuje sprzedaży tego zawodnika do 1.FCN za marne 400 tys. euro.
08.01.2016 01:06
Przez takie ruchy ze strony Bayernu coraz mniej młodych graczy będzie chciało dołączać do naszych sekcji młodzieżowych. Gość grał w Borussii M'Gladbach, która za wszelką cenę nie chciała go sprzedać przed sezonem do Bayernu. Mógł tam grać jeszcze przez 4-5 lat i rozwijać się. Tam był poważany. Wysoko ceniono jego talent i umiejętności. Przeszedł do Bayernu i po pół roku wylądował w Hercie. "Zamienił stryjek siekierkę na kijek". Głupi ruch ze strony Bayernu i jeszcze głupszy ruch ze strony Kurta.
07.01.2016 23:20
Mam nadzieję, że trafi nie do Manchesteru City, tylko do UNITED. Przy tak rozp..... zespole w końcu będzie mógł naprawdę pokazać jakim jest trenerem. A jeśli trafi do City, to znowu przyjdzie na gotowe, dostanie od szejków kupe forsy na transfery i dalej będzie hype jakim to on jest świetnym trenerem,
05.01.2016 15:12
Dobrze, ze wypozyczony a nie sprzedany, bo pojawiały sie i takie pogłoski, ze moze odejsc na stałe. W Hercie będzie dla niego sprawdzian generalny. Jeslj wypali jak Kroos, to wróci i bedzie walczyl o miejsce w składzje. A jesli skonczy jak Green w HSV, to raczej nie bedzie mial czego szukac w Bayernie.
04.01.2016 19:36
Najlepiej gdyby został w Bundeslidze.
04.01.2016 17:48
raczej ranking skrzydłowych
04.01.2016 17:12
Bender sie marnnuje w Leverkusen. Lata mu lecą a on cały czas w klubie, z którym nic nie osiągnie.
04.01.2016 17:11
Niepotrzebny.
24.12.2015 11:53
Ostatni rekord jest kuriozalny :)
23.12.2015 09:22
Media, w tym ZDF, ktory jest bardzo wiarygodnym źródłem, rozpisywały sie juz w byłą sobote, że Guardiola odejdzie do City.
23.12.2015 09:19
Przedłużenie kontraktu ok, ale bez klauzuli i bez kombinowania z transferem za rok czy za dwa (bo lewy i kucharski są do tego zdolni).
23.12.2015 09:13
Gdyby przyszedł, to prawdopodobnie tylko wtedy, gdy lewandowski zostałby sprzedany.
23.12.2015 09:10
Ktoś tu ostatnio zastanawiał się, dlaczego 34-letni Alonso przedłużył kontrakt aż o 2 lata. Otóż jak donoszą media jednym z podstawowych czynników miał być nowy trener, Carlo Ancelotti, ķtóry chciał mieć Hiszpana w swoim zespole. Obaj panowie pracowali ze sobą wcześniej w Realu.
Matilegolas. Ismaik nie chce zrezygnować z finansowania, tylko ostrzegł, że jeśli zarządzanie klubem i wyniki nie ulegną zmianie, to wtedy sie wycofa. Podejrzewam, że prędzej bedziemy mieli spore zmiany w zarządzie Lwów, bo kroplówki to oni sobie raczej nie odetną. Wówczas najprawdopodobniej skazaliby klum na śmierć sportową.
23.12.2015 02:20
Mówi sie klauzula a nie klauzura.
19.12.2015 13:51
Kwoty w futbolu z roku na rok robią się coraz bardziej szalone. Już nie tylko sumy transferowe, ale zarobki piłkarzy i trenerów też idą w gwałtownie w górę. Ciekawe czy jest gdzieś granica tego wszystkiego? Zastanawiam się jak będzie futbol wyglądał od strony finansowej za 50 lat.
19.12.2015 13:48
Jeżeli w pierwszym meczu z Juve wtopimy tak jak z Porto, to w rewanżu nie będzie już czego szukać.
15.12.2015 15:23
Nieprofesjonalne to obrabianie dupy trenerom
13.12.2015 14:41
Na karteczce było napisane: "Kocham Cię. Twój na zawsze, Pepcio."
13.12.2015 14:27
Niemcy to nie przelewki, ale poza tym to grupa dla Polski jak najbardziej do przejścia. Pan Nawałka nie będzie miał argumentów jeśli nie awansuje do następnej fazy.
12.12.2015 19:16
Pierwsza połowa - typowy bezproduktywny futbol w stylu Guardioli. Zero groźnych akcji i beznadziejna gra w defensywie.
09.12.2015 21:30
Nie... ro nie to.. jedyne co czuje, to jak mi rozum ucieka, kiedy czytam wasze posty.
09.12.2015 21:24
Przede wszystkim powiedzmy sobie jasno: anonim, Gladius, ThomasKonig, to nie są żadni kibice Bayernu. To są kibice Guardioli, którzy przyszli tu z Guardiolą i razem z nim odejdą.
09.12.2015 21:14
Od 20 minut klepią nas jak chcą.
09.12.2015 21:11
Kabaret to jest to, co zaserwował nam Guardiola przez ostatnie 2 lata. I dlaczego liczę na to, że tym razem trafimy bardzo szybko na jakiegoś potężnego przeciwnika, żeby wasz idol mógł nam wreszcie pokazać gdzie jest jego miejsce w trenerskim szeregu. Ale to was najwyraźniej boli, bo pewnie wolelibyście, żebysmy trafiali na samych ogórków aż do finału, w którym przegralibyśmy 5:0 i wtedy moglibyście odtrąbić sukces, bo przecież nie co dzień dochodzi się do finału LM. To jest wasza logika.
09.12.2015 18:32
To co napisał Logan to też jest gdybanie. "Gdyby było mniej kontuzji, to wygralibyśmy to i tamto". Po prostu nie stać cię na choćby krztę obiektywności i tyle, jednak nie umiesz tego przyznać.
09.12.2015 18:17
Szkoda, że nie możemy trafić na Barcę. Od razu wyeliminowalibyśmy najpoważniejszego przeciwnika, albo odpadlibyśmy już w 1/16 i wtedy nikt by nie powiedzial, ze Guardiola zrobil w LM dobry wynik, jakim rzekomo jest dotarcie do polfinalu. W poprzednich sezonach dochodzilismy do polfinalu tylko dlatego, ze mielismy farta w losowaniach kolejnych rywali, gdybysmy szybciej trafili na barce albo real, to dostalibysmy lanie juz wczesniej.
09.12.2015 15:57
Ancelotti może w najbliższych dniach przejąć zespół MU po Van Gaalu. Co z kolei oznacza, że wypadnie nam po Kloppie kolejna alternatywa dla Guardioli.
08.12.2015 23:21
Pokazują staty pomeczowe. Schweinsteiger miał 91% celnych podań.
08.12.2015 23:02
Swoją drogą Dante dzisiaj zagrał jak za Juppa w Bayernie. Miał kilka niepewnych podań, ale w defensywie praktycznie bezbłędnie.
08.12.2015 22:58
Fenomenalną asystę Draxler zaliczył
08.12.2015 21:16
Troche za duzo tych newsow ze Schweinsteigerem. To juz nie jest pilkarz Bayernu i pora sie z tym pogodzic.
08.12.2015 10:40
Slaby mecz Bayernu. Bardzo duzo akcji zostalo zmarnowanych, głównie przez Lewandowskiego i Mullera. Cieszy jedynie konsekwentna gra w defensywie, bo nie dopuściliśmy rywali do ani jednej groźnej akcji.
28.11.2015 19:58
Bayern może i jest lepszy od Juve (a raczej na pewno), ale już sam Vidal był lepszy w Juve niż w Bayernie. To nie tak miało wyglądać, tym bardziej, że nie był to tani zawodnik, zwłaszcza jak na swój wiek.
28.11.2015 15:28
A ja wyłamię się i powiem nieco przewrotnie, że sposób w jaki Schweinsteiger odszedł z klubu nie predestynuje go do takiego meczu. Owszem, to jest Bawarczyk z krwi i kości i zawsze nim będzie, ale prawda jest taka, że nawet nie pożegnał się z kibicami odchodząc do Manchesteru - żadnego listu pożegnalnego, konferencji prasowej, nic. I jeszcze te kontrowersyjne wypowiedzi po przyjściu do nowego klubu, że Manchester jest większym klubem niż Bayern. Może niech najpierw sam pożegna się z kibicami i wreszcie oficjalnie wypowie się dlaczego odszedł po wielu latach z klubu - czy powodem była chęć nowych wyzwań, czy może nienajlepsze układy z trenerem, a może dowiedział się, że klub zamierza ściągnąć Vidala i że jego pozycja w drużynie to będzie ławka rezerwowych?
28.11.2015 15:26
To już druga taka wypowiedź Rummeniggego w ostatnim czasie. Wygląda to tak, jak gdyby dawał do zrozumienia między wierszami, że z odejściem Guardioli trzeba się liczyć.
28.11.2015 13:34
Ribery przyzwyczaił się, że zawsze był kluczowym zawodnikiem Bayernu, ale tym razem z powrotem na stałe do wyjściowej jedenastki nie będzie miał lekko. Może się okazać, że trzeba będzie ostro walczyć o regularne występy. Przyszli młodsi, którzy są w gazie, a Ribery jak na skrzydlowego, to już jest raczej piłkarz leciwy i będzie z każdym miesiącem i z każdą kolejną kontuzją mniej dynamiczny i coraz bardziej podatny na kolejne kontuzje. Koniec końców może nie wytrzymać konkurencji ze strony tak dobrego zawodnika jak Costa. A przecież jest jeszcze Robben i Coman, którzy też chcą grać.
27.11.2015 12:54
No ja mam co do Lehmanna podobną opinię.
27.11.2015 11:43
"On nie ma jaj" - teraz już wiecie, dlaczego Van Gaal na pierwszym treningu zademonstrował piłkarzom swoje przyrodzenie. Przynajmniej nikt mu nie zarzucił czegoś podobnego. ;)
27.11.2015 11:00
Kahna to dodał chyba pod publiczkę, bo kilka lat temu wspominał tylko Lehmanna i Van der Saara.
27.11.2015 10:58
Jak się jest czołowym klubem, to zmienników trzeba mieć na światowym poziomie. A Rode jest na tyle dobry, że spokojnie mógłby grać częściej od pierwszych minut.
27.11.2015 10:56
To o czym mówi Kahn dotyczy również Boatenga. Wielu kibiców zarzuca mu, że raz na jakiś czas przytrafiają mu się wpadki, ale to normalne, że błędy w piłce się zdarzają. Kto ich nie popełnia? Jeżeli ktoś uważa, że Boatengowi zdarzają się one zbyt często, to chyba nie widział gry innych stoperów zaliczanych do światowej czołówki.
27.11.2015 10:53
Ciekawe z kim prowadzą rozmowy na wypadek, gdyby Pep miał odejść. Ciekawe jacy potencjalni kandydaci są brani pod uwagę.
23.11.2015 13:12
Adi nie wprowadzaj ludzi w blad. Do dzis pamietam jak Uli powiedzial: Nie jestesmy zainteresowani Riquelme. Nie jestesmy szaleni.
21.11.2015 18:29
Thiago może i talent ma, ale z powodu kontuzji przesiedział na ławce najważniejsze lata swojego rozwoju. Gra bardzo w kratkę, lepsze występy przeplata z występami, gdzie jest praktycznie niewidoczny. Próbuje robić jakieś sztuczki, które mu się często nie udają - taki przerost formy nad treścią. Zgadzam się z przedmówcami - Thiago nie pasuje do Bayernu, taki zawodnik w Bayernie Juppa czy Hitzfelda nie miałby racji bytu.
21.11.2015 10:42
Sane to kandydat do gry w Bayernie w niedalekiej przyszłości. W ogóle Schalke ma świetną szkółkę i bardzo dobry scouting. Sane, Draxler, Meyer, Howedes, Matip, Neuer, Goretzka - to piłkarze, którzy w czołowych europejskich klubach mogliby odgrywać mniej lub bardziej ważne role. Wszyscy ci piłkarze grają lub jeszcze nie dawno grali w S04.
20.11.2015 16:15
Byle jaka ta lista. Martinez był potwornie drogi, a jego wkład w grę zespołu ograniczał się do jednego sezonu. Może nie był to zły transfer, ale nie przesadzajmy, że w top10 i to jeszcze na wysokiej 7 pozycji. To samo tyczy się Thiago, który jest zawodnikiem o wysokim potencjale, ale jego dobre występy można policzyć na palcach jednej ręki - głównie z powodu licznych kontuzji. Być może Robert Lewandowski powinien być wyżej, w końcu jest światowej klasy snajperem i w dodatku przyszedł za darmo. Tak samo Boatenga można by też postawić oczko wyżej, a za to Robbena zepchnąć gdzieś na piąte miejsce, bo jego rola w Bayernie wg mnie jest przeceniania. Owszem, miał sporo znakomitych spotkań, a w pierwszym swoim sezonie za Van Gaala ciągnął cały zespół, ale też wniósł dużo nerwowości do drużyny swoim nieładnym zachowaniem, a poza tym jest bardzo podatny na kontuzje i z tego powodu dużo siedzi na trybunach.
20.11.2015 11:38
Moim zdaniem powinien wrócić w styczniu do klubu i zostać od razu wypożyczony do klubu słabszego, takiego w którym miałby szanse na regularną grę.
20.11.2015 11:24
Podobno piłkarze rep. Niemiec są cały czas w szatni na stadionie.
14.11.2015 01:44
Lahmowi w tym sezonie brakuje tego czegos, co prezentował 3 lata temu. Te dwa lata gry na def.pomocniku nie wyszly mu chyba na dobre.
02.11.2015 13:00
Zobaczymy czy po tak długiej przerwie wróci do dawnej dyspozycji i czy odzyska miejsce w wyjściowym składzie.
02.11.2015 12:58
A w klasyfikacjj strzelcow to nie Lewandowski powinien byc na pierwszym miejscu z racji tego, ze rozegral mniej meczow?
02.11.2015 12:57
W meczu na Emirates tez nikt nie dawal im szans, a wszyscy wiemy jak sie skonczylo. Guardiola w meczach zmocniejszymi rywalami czesto rozczarowuje, dlatego Bayern powinien przede wszystkim skupic sie na tym, zeby zagrac na 0 z tylu. Najlepiej gdybysmy dali im od czasu do czasu pograc pilka, wciagnac ich na nasza polowe, a potem ich kontrowac. Za Juppa pewnie bysmy tak zagrali, ale to jest calkowicie sprzeczne z filozofia Guardioli. Pewnie bedziemy grac wysoko jak zawsze i nadziewac sie na kontry przeciwnika.
02.11.2015 12:53
W Manchesterze City też gra świetnie. Szkoda, że odszedł z Bundesligi, no ale Bayern nie zapłaciłby za niego takich pieniędzy.
27.10.2015 16:02
tcbmx2 Z Mandzukiciem w składzie wygralismy triplet i był on wówczas jedną z najważniejszych postaci w drużynie, więc nie pieprz bzdur, że nic nie dawał drużynie. Tak się zachwycacie teraz Lewym (trzeba uczciwie przyznać, że jest się czym zachwycać), ale zobaczymy ile on będzie miał bramek na koniec sezonu i ile bramek strzeli w kluczowych meczach tego sezonu. Bo jak na razie jest w świetnej formie, ale zobaczymy czy się nie zablokuje, czy nie straci formy strzeleckiej, czy nie dozna kontuzji.. To jest właśnie wasze polaczkowate myślenie. Guardiola wygra jeden 2 lub 3 mecze z ogórkami, to już jest trenerskim bogiem. Lewandowski strzeli kilka bramek w kilku meczach - snajperski bóg. Piłkarzy i trenerów ocenia się po wynikach na końcu sezonu, czyli po wymiernych efektach ich pracy, a nie pod wpływem chwilowego hajpu.
15.10.2015 18:03
"zbojkotować pierwsze 5 minut" - pięć minut - też mi bojkot.. Bywałem nieraz na meczach i wiem, że wielu kibiców spóźnia się i to nie tylko o 5 minut.
15.10.2015 17:58
aries, nie ma żadnych podwójnych standardów. Z Juppem od dawna było wiadomo, że był chętny przedłużyć kontrakt jeszcze o rok, więc nie było ryzyka, że Bayern obudzi się nagle bez trenera. A z Guardiolą to jest tak, że nie wiadomo jakie są jego zamierzenia i nagle na miesiąc czy dwa przed wygaśnięciem umowy może ogłosić, że odchodzi z Bayernu i Bayern zostanie na lodzie bez trenera.
15.10.2015 17:08
RIP 3. Liga.
13.10.2015 21:58
Wg mnie, wszyscy trzej piłkarze wymienieni w tytule powinni w chwili obecnej pełnić rolę rezerwowych i uczestniczyć jedynie w systemie rotacji.
13.10.2015 14:01
Polacy też w siódmym niebie. Świętują zupełnie tak, jak gdyby wygrali cały turniej, a w telewizji nic, tylko peany nad Nawałką i Lewandowskim. Oby nie skończyło się na 3 pierwszych meczach.
13.10.2015 13:59
Na razie szału nie ma z tym transferem. Ale poczekajmy, może jeszcze odpali.
13.10.2015 13:55
Powinien odejść jak najprędzej, bo żal patrzeć, jak marnuje się w Bayernie.
13.10.2015 13:53
Wszystko jest mozliwe. Jedna czy dwie kontuzje mogą skłonić Loewa do weryfikacji swoich opinii.
13.10.2015 13:53
admin, weź się schowaj z tymi statystykami. Równie dobrze mógłbyś znaleźć jakiś zespół z Ekstraklasy, który ma podobne statystyki procentowo do Bayernu i pokazywać je jako dowód, że ten zespół gra taki sam futbol jak Bayern. Pewnie w ogóle nie oglądasz meczów, tylko ogląsz skróty po meczu i analizujesz statystyki.
08.10.2015 10:29
Zgadzam się z Kaiserem, Vidal kosztował bardzo dużo pieniędzy, a póki co nie pokazuje tego, czego można by oczekiwać po zawodniku, za którego zapłacono taką kwotę. Na chwilę obecną Gundogan przewyższa go o klasę, a kosztowałby nas o jakieś 10-15 milionów mniej. Pora brać się do roboty panie Vidal.
07.10.2015 22:55
Teraz najważniejsze jest to, ażeby żaden z naszych zawodników nie wrócił ze zgrupowania z kontuzją. Poza tym mam nadzieję, że Lewandowski utrzyma formę strzelecką z ostatnich spotkań, bo chciałbym zobaczyć Polskę na Mistrzostwach Europy.
07.10.2015 16:26
Dla mnie wymarzony scenariusz to byłby taki, że Guardiola wygrywa w tym sezonie triplet, po czym odchodzi do innego klubu w blasku fleszy, a na jego miejsce przychodzi z kolei Klopp.
07.10.2015 16:22
Sporo też zależy tutaj od samego Mullera. Tak hipotetycznie zakładając, to gdyby Muller napalił się na ten transfer i prosił o pozwolenie na odejście, to nasz zarząd być może w końcu puściłby go do Manchesteru. W końcu z niewolnika nie zrobisz zawodnika.
07.10.2015 16:20
Dokładnie. Zobaczymy w kluczowych meczach sezonu, takich jak ćwierćfinał czy półfinał LM ile jest warta drużyna Guardioli w obecnym sezonie. Teraz jest stanowczo za wcześnie, żeby oceniać. W poprzednim sezonie też zachwytom nie było końca, a skończyło się upokorzeniem w Lidze Mistrzów i odpadnięciem z Pucharu Niemiec.
07.10.2015 16:16
Benko, Gaudino, Kurt, Green. W tym roku z takim składem muszą w końcu awansować.
25.09.2015 00:09
Taktyki to Pep nie odwrócił, po prostu wpuścił po przerwie LEwandowskiego i to była cała jego "taktyka".
23.09.2015 14:48
Ja w ogóle sie w to nie bawię, ale zabawne jest to, że większość z tych użytkowników, którzy w to grają, w ogóle nie udziela się w komentarzach
23.09.2015 14:47
Zgadzam się z wami, to co Gundogan dzisiaj gra jest fantastyczne. A chlop jest jeszcze młody i ma przed sobą wiele lat gry na wysokim poziomie. Kto wie, może za rok do nas trafi. Z BVB przedłużył kontrakt jedynie o rok.
04.09.2015 22:27
Jak dla mnie to jeszcze przez rok mógłby pograć jako zmiennik, niech młodzi go podpatrują i się przy nim szkolą. A potem albo rzucamy Kimmicha na głęboką wodę, albo kupujemy środkowego pomocnika.
03.09.2015 13:14
"Kiedy do Bayernu przychodzi taki sympatyczny i pełen sukcesów trener, to można to nazwać tylko szczęściem. Dlatego też w Monachium wielu liczy, że Katalończyk przedłuży swój wygasający w 2016 roku kontrakt."
Beka xD
A tak na serio, to w którym miejscu on jest sympatyczny? Moim zdaniem to bardzo zakłamany trener, który w mediach powtarza ciągle te same frazesy, a potem w praktyce i tak robi coś całkiem innego. Trener, który nie rozmawia ze swoimi zawodnikami - wielu piłkarzy mających z nim do czynienia na to narzekało. Trener, który jest pozbawiony charyzmy, pozbawiony przysłowiowych jaj, a do tego bardzo apodyktyczny i despotyczny. Wszystko musi dziać się po jego myśli, wszystko chce kontrolować, nawet długość murawy na stadionie i pracę fizjoterapeutów. Od strony czysto sportowej być może i jest to dość dobry trener, ale od strony czysto ludzkiej, dał się niestety poznać jako bardzo mały człowieczek.
03.09.2015 13:12
Wydaje mi się, że Klopp czeka na objęcie Bayernu po sezonie. Być może on i jego agent już nawet dogadali się z zarządem. Bayern znany jest z takich pertraktacji za kulisami.
11.08.2015 13:29
Lubię Schweinsteigera mimo transferu do United, ale przyjazd na Oktoberfest Czerwonych Diabłów (zwłaszcza w charakterze oficjalnym) to nieporozumienie. To tak jakby Bayern wpieprzał się Barcelonie w jakieś katalońskie święto. Manchester to nie Bawaria, to nie Niemcy, z bawarskim regionem nie mają nic wspólnego. Oktoberfest to część naszej klubowej tradycji, naszej kultury i niech się żadne obce kluby nam pod to nie podpinają. Przecież wiadomo, że oni chcą przyjechać tutaj tylko ze względów marketingowych, chodzi o kasę z koszulek, o pozyskanie nowych kibiców i o to, żeby namawiać Mullera na transfer. Niech sobie tworzą swoją własną tożsamość i swoje własne tradycje związane z własnym regionem, ze swoim własnym krajem, a nie wpieprzają nam się w życie naszego klubu. Najpierw chcieli wykupić połowe naszego składu, a teraz chcą się wpierdolic na nasze bawarskie święto.
10.08.2015 17:08
Tak jak napisał Ivan, sprowadzanie zagranicznego trenera nie ma sensu. Trzeba wyprostować to co zamieszał w klubie Guardiola. Trzeba przywrócić drużynie niemiecki charakter i nawiązać z powrotem do tego, co stworzył Jupp. Zagraniczny trener nasprowadza jedynie jeszcze więcej obcokrajowców do składu. Od lat marzy mi się taki trener, który byłby dla Bayernu kimś takim jak Guardiola dla Barcelony. Były piłkarz, najlepiej wychowanek klubu, znający filozofię klubu i realia Bundesligi. Gdyby to wypaliło, to moglibyśmy mieć kiedyś trenera na lata. Przewinęło się ostatnio kilku takich - Babbel, Matthaus, Scholl, ale żaden nie okazał się zbyt dobrym trenerem. Dlatego na razie trzeba spróbować z kimś innym, spoza klubu, a w przyszłości dawać szansę byłym piłkarzom na trenowanie zespołu rezerw. Barcelona tak robi i ma już drugiego trenera ze struktur klubowych w przeciągu ostatnich kilku lat.
24.07.2015 14:47
Rummenigge dla oficjalnej strony Bayernu Monachium: "Mogę potwierdzić, że osiągnęliśmy porozumienie z oboma stronami. Brakuje jedynie testów medycznych i podpisu na kontrakcie." "Vidal będzie mógł zacząć treningi w następnym tygodniu".
23.07.2015 10:21
Dla ciebie Gaudino, Rode, Kurt, Scholl, Zingerle, Stark i Ulreich to trzon zespołu? Trzon zespołu stanowią gracze, którzy decydują o obrazie gry całego zespołu, zawodnicy, którzy grają regularnie w każdym meczu, a nie piłkarze z rezerw, albo tacy, co siedzą na trybunach.
23.07.2015 10:20
Rummenigge dla oficjalnej strony Bayernu Monachium: "Mogę potwierdzić, że osiągnęliśmy porozumienie z oboma stronami. Brakuje jedynie testów medycznych i podpisu na kontrakcie." "Vidal będzie mógł zacząć treningi w następnym tygodniu".
23.07.2015 10:16
OFICJALNIE: Vidal w Bayernie Monachium
23.07.2015 09:48
Przypominał Ronaldinho ale się skiepścił i czołowe kluby europejskie z niego zrezygnowały, dlatego poszedł do Szachtara. W Szachtarze też miał wzloty i upadki, ogólnie można powiedzieć, że grał w kratke. Zobaczymy czy w Monachium będzie inaczej.
22.07.2015 19:32
Już mi całkowicie obrzydło to okienko transferowe, a tu jeszcze ponad drugie tyle.
20.07.2015 22:13
Schweinsteiger spędził w klubie 17 lat. Dla porównania Matthaus grał w Bayernie przez lat 12, z 4-letnią przerwą na Inter Mediolan, z którym osiągał największe sportowe sukcesy. To pokazuje jaka osobistość opuściła Bayern w tym okienku.
20.07.2015 11:50
"Squidward 17.07.2015, 12:56
Większość transferów zwraca się po 2 tygodniach ze sprzedaży koszulek np:Ozil. Więc jeśli chodzi o kwestie finansowe to nie widzę problemu. Kluby muszą kupować gwizdy aby bilety czy różne akcesoria związane z klubem najlepiej się sprzedawały."
Bzdura. Klub przeciętnie na jednej koszulce zarabia około 10% jej wartości. Kolszulka Bayernu kosztuje około 70 euro, co znaczy, że klub z jednej koszulki ma zysk w wysokości 7 euro. Bayern sprzedaje około 900 tys. koszulek rocznie (wszystkich, nie jednego piłkarza), co daje roczny zysk 6,3 miliona euro rocznie. Jak nietrudno zatem policzyć, żeby 50-milionowy transfer zwrócił się Bayernowi z samej sprzedaży koszulek, musiałoby minąć niecałe 8 lat. A nie zapominajmy jeszcze o pensji, którą inkasuje zawodnik.
17.07.2015 13:52