DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gladius Strona 1

Eee @hoven. Przecież Lewy jest dwie klasy gorszy od Harrego.. wiem, że lubisz się czepiać czego popadnie, ale bez przesady...

23.09.2023 22:27

Pierwszy mecz za Tuchela, który oglądało się z prawdziwą przyjemnością, oby to w końcu stało się standardem. Kane - wiadomo, Tel - perełka, jak i Musiala. Szkoda de Ligta. Mieliśmy szefa w obronie, ale Tuchel stwierdził, że za łatwo będzie wygrywać ze stabilną obroną...
A tak swoją drogą, czy ktoś ogląda Serie A, albo po prostu orientuje się jak sobie radzi Pavard? Dziwiła mnie jego determinacja by odejść i raczej przypuszczałem, że będzie to ze szkodą dla jego kariery...

23.09.2023 19:49

Samo wypożyczenie ok, niech się ogrywa. Tylko to chyba znaczy, że zostaje Pavard. I za rok chce odejść za darmo więc kiepski interes dla nas. A skoro Leverkusen jest faworytem do pozyskania na stałe Stanisica, to może zarząd sprobuje wymiany za Frimponga albo Wirtza.

19.08.2023 11:07

Na papierze transfer idealny. Umiejętności, charakter, doświadczenie - wszystko jest. Teraz tylko życzyć i czekać na mnóstwo bramek i sukcesów.
Witaj w Bayernie Harry!

12.08.2023 12:56

Spodziewałem się tej informacji jutro. I oficjalka może będzie jutro. Transfer topowy. Mega drogi co prawda, ale wlodarze wiedzą na co mogą sobie pozwolić.

10.08.2023 12:58

@hoven , ja tam się zgadzam, że to świetny, uniwersalny obrońca. Co przy cenach w obecnej piłce, może uzasadniać kwotę 80 baniek. Na jego ocenę i ocenę zasadności wydawania 80 baniek, mocno rzutują jednak przebyte kontuzje. Z perspektywy czasu, mozna powiedzieć, ze nie był warty tych pieniędzy. A obecnie, po jego historii kontuzji i kończącym się kontrakcie, kwota którą niby mamy uzyskać, jest na prawdę ok.

29.06.2023 22:46

@hoven , bo o prócz tego, że w międzyczasie miał liczne kontuzje, to ma rok do końca kontraktu. Owszem, to dobry interes. Sądzisz inaczej, czy czepiasz się dla zasady? :)

29.06.2023 21:53

Teoretycznie, obserwując ostatnie występy Bayernu, pesymizm jest wskazany. Jednakże, biorąc pod uwagę, to jak Bayern wygląda w ważnych meczach, to już nie do końca. Liczę znowu na inną twarz Bayernu.

09.04.2023 01:32

@tapczan "Czy zgadzasz się, że budowanie kadry z silną ławką to nie jest proces krótkotrwały ? Czyli jeśli aktualnie mamy silny i szeroki skład to jest to efekt systematycznego wzmacniania kadry ?" - co Ty? to jest blad jaki Hasan robil od lat, teraz wreszcie go naprawil. Edwrds to by juz dawno pstryknal palcami i lawka bylaby genialna. Skad by na to wzial pieniadze? Nie wiem, pewnie po prostu pstryknl by palcami i by byly. Chyba, ze hoven by nie wydal nic przez miesiac w fanshopie i by mu transfery zasponsorowal ze zwolnionych w ten sposob srodkow.

28.03.2023 09:54

@Jurgen1982 , wg mnie Real jak najbardziej możliwy. Myślę, że Julek to dalej gorące nazwisko.

26.03.2023 15:31

@hoven, a inni koledzy piszą, że Ty jesteś meczacy. Więc chyba nie bardzo jestem jedyna osoba, która jest meczaca...
A czego nie widziałem, bo nie bardzo wiem o czym teraz piszesz?
Tak, pol żartobliwie się przywaliłeś, bo nie można było napisać posta bez przywalenia się, nie?

26.03.2023 15:23

@hoven, czyli zgadzasz się z decyzja zarządu, ale przywaliles się dla odmiany, do wypowiedzi, bo nie pasowała do Twojej interpretacji? Tak czy inaczej obligatoryjne, w twoich komentarzach, przywalenie się o coś musiało być zachowane?

Edytowano : 2023-03-26 15:16:30

Serio, ostatnio rok temu krytykowales/zwalniałeś Hasana? :D
Dobre. To chyba w tej rzeczywistosci, w ktorej tak zawsze broniłeś Goretzke...

26.03.2023 15:14

@hoven, niestety, ale to jest Twoja interpretacja, ze wpieranie do końca, to wpieranie do końca sezonu. Dla innego to będzie do końca kontraktu. Dla Hasana i zarządu widocznie było do momentu, kiedy tytuły są w grze. Najwidoczniej uznano, że nie spełnił oczekiwań do ostatniego momentu w którym można ratować sezon.
Ja nie sądzę, że sezon trzeba było ratować. Liczyłem na wygraną z bvb, w LM też wyglądaliśmy dobrze.

26.03.2023 15:04

@Sopariev "wszyscy robia bledy, wiec jest git" - ja nie pisze, że jest git. Piszę, że nietrafione decyzję się trafiają. I to jest normalne. Podjęto ryzyko i się nie opłaciło. Czy na prawdę warto czytać wiecznie o zwolnieniu i amatorce Hasana? Czy dyrektorzy Barcelony i Realu byli zwalniani po wtopieniu hajsu w Griezmana, Coutinho, Bale'a, Hazarda?

26.03.2023 14:51

Dodam tylko, że Flick przed Bayernem był wiecznym asystentem. Julek przegrywał z bayernem w lidze i w finale LM prowadzac słabszy zespół. No dobrze idzie na konto Hasana. Projekt Julek się nie powiódł, tylko co to znaczy? Inni dyrektorzy sportowi nie robią błędów? Wszyscy są od razu zwalniani?

26.03.2023 14:34

@hoven , ale zdajesz sobie sprawę, że Julek był raczej gorącym nazwiskiem. Sądzisz, że nie powinien go Hasan sprowadzać bo za drogi, czy sądzisz że takie nazwisko powinno przyjść za grosze?

26.03.2023 14:27

@Sopariev , @Jurgen1982 , ale ja chętnie poczytam, czy wg kogoś to wina Hasana, czy się pomylił. Nigdy nie twierdziłem, że jest cudowny i nie robi błędów. Wg mnie sprowadzenie Juliana nie było błędem, młody trener, uznawany za najzdolniejszego z młodego pokolenia. Spora inwestycja, ale po to Bayern jest zarządzany jak jest, żeby pieniądze na inwestycje były. Wszystkie na pewno nie będą trafione. Bardziej uważam, że ta ostatnia decyzja jest nietrafiona. Owszem, rozumiem ja, bo pewne zauważalne niedobre tendencje się pojawiły, ale wg mnie zbyt pochopna decyzja. Podyktowana ograniczona dostepnoscia Tuchela.

26.03.2023 14:24

@Hourdeau , widzisz ja wolę mieć pełen przekroj sytuacji, jak juz czytam komentarze. Raz na jakis czas, nawet hoven napisze cos normalnego, co chętnie przeczytam, zamiast standardowego narzekania na osoby zwiazane z klubem. Ale jak moje gorzkie żale Ci przeszkadzają, to możesz zastosować się do swojej instrukcji, i masz spokój, nie?

26.03.2023 14:17

@Jurgen1982 , różne opinie są dobre, tylko czy czytanie raz po raz jak to Hasan cos zle powiedział, niezależnie czy decyzja była dobra/niedobra, czy była Hasana, czy zarządu w całości wnosi coś konkretnego do czegokolwiek? Czy dowiadujesz się wtedy coś ciekawego? Ja marzę o tym żeby coś ciekawego tu poczytać i podyskutować z sensem. Niestety hoven jest bardzo natretnym użytkownikiem, produkuje pełno postów, ale większość z nich, to Hasan zły, amator, tamten ciamajda, Kahn coś źle powiedział, ale Barcelona jest cudowna, i o niej nie można nic złego pisać , bo zaraz zwróci na to uwagę.

26.03.2023 14:05

@hoven, Nie rozmawiamy teraz o mnie. Nie pisze teraz nic merytorycznego. Zwracam uwagę na Twoje standardowe pitolenie. Merytoryki w nim brak.

26.03.2023 13:57

@Jurgen1982 , a czy hoven krytykuje zarząd lub Hasana? Sadzi, że to dobra decyzja, ale trzeba pojechać po Hasanie, bo pieniądze, bo wypowiedź nie taka, bo pogoda dziś za dobrą. Rzeczowej oceny sytuacji w postach hovena, jest jak na lekarstwo. Zdecydowana większość, to Hasan to, Hasan tamto. Tamten ciamajda, ten amator. A hitem który przeczytałem kilka dni temu, było że niby on bronił piłkarzy Bayernu, na przykład Goretzke. Gość, który jechał po Leonie od kiedy pamiętam, nazywając go amatorem, statystą, teraz kreuje się na jego obrońce. Cyrk.

26.03.2023 13:53

Wahania były i to był spory problem. Czy wystarczający do zabrania Julkowi szansy na wygranie tytułów, które dalej są w grze, nie wiem. Wg mnie nie. Zobaczymy jak na tym wyjdziemy.

26.03.2023 13:40

@Hourdeau , ochłoń. Pachołka to widzisz w lustrze. Ale taki atak nie przystoi, serio.
A jakie ja wyciągam wnioski? Powiedz mi, chętnie się dowiem, jakie wnioski wyciągnąłeś swoim rozumkiem z tego co napisałem. Pewnie przeczytałeś więcej niż 30% komentarzy choc rzadko w nie wchodzisz, to wiesz co i jak.

26.03.2023 13:09

@Jurgen1982 , ordynarne atakowanie klubu może być? Postów @hovena już nawet nie trzeba czytać, bo wiadomo co w nich będzie. A czy złamałem jakiś punkt regulaminu? Aaaa no tak, atakuję, wiecznego agresora. Zły ja. Mogę być gorszy od Hasana nawet :) muszę zacytować hoffcia. "Beka".

26.03.2023 12:14

@hoven , ach tak? A o co Tobie chodzi? Mi chodzi o to, że biję szambo jak zwykle i się przypie****asz. Teraz się okazuje, że o kwotach nic nie pisałeś. Zwolnienie Nagelsmanna też popierasz. To dlaczego właściwie zły Hasan, oj zły? Tak, to moja z góry ustalona teza. Przypie*****sz się zawsze. Z tym, że ta teza jest z góry ustalona przez ciebie samego. Cały czas to robisz.

26.03.2023 12:04

@hoven , nie pisałeś nic o kwotach? Przecież cale twoje pierdololo opiera się na ogromnym koszcie projektu. Dlatego zły Hasan, oj zły. Przecież gdyby nie Julek i jego sztab, to byłby ktoś inny i jego sztab. Też by kosztowali.
@Hourdeau ,a co ja takiego wylewam? Owszem szambo wybija w komentarzach i to od dawna, ale to nie ja ty wylewam swoje wysrywy z wiecznymi domysłami, tak by się przyczepić o cos, do Bayernu/zarządu/Hasana.
@hoven , masz coś do powiedzenia w sprawie finansów Barcelony, czy tam wszystko jest cacy?

26.03.2023 11:06

@hoven , ziomek podaj dokładne informacje na temat kosztów zwolnienia Julka. Chyba, że dokładnych kwot nikt nie poda(jak sam twierdzisz), a Ty uprawias swoje standardowe pierdololo.
Dobranoc, powtórzę: ochłoń.

26.03.2023 03:40

@hoven , niestety tak slawetna nienawiść, przesłoniła Ci wszystko. Wszelki stosunek do Hasana również. możemy się odsyłać do newsow przeróżnych, tylko czy to w JAKIKOLWIEK sposób, jesteś w stanie uzyskać informace na temat kosztu kontraktu Julka?

26.03.2023 03:27

@hoven rozumiem, że opierasz się na słowie released? Jakieś informacje co to znaczy dla Bayernu? Bo nie wyczytałem NIGDZIE, że to znaczy 70 baniek straty dla Bayernu bezwzględnie..

26.03.2023 03:03

@hoven oswiec mnie zatem jak rozwiązano sprawę kontraktu Julka (tak, poprosze konkretny link). Z tego co ja wiem, to oprócz opcji które przedstawiłeś, to jest taka, że klub płaci pensję, dopóki nie znajdzie innej roboty. A nie bezwzględnie, cały kontrakt do końca obowiązywania całej umowy.

26.03.2023 01:48

@hoven , jednej z opcji. Mam rozumieć, że masz jakieś konkretne kwity, na poparcie swoich twierdzeń? Czy tylko jedna z opcji? Bo jednak więcej tych opcji sugeruje rozwiązanie, które ja przytaczam. Nie wiem o jakiej pojedynczej opcji słyszałeś, ale pewnie świetnie się wpasowala w narzekające pierdololo, i dlatego wziąłeś ja za pewnik (czego ja, absolutnie, nie robię)

26.03.2023 01:20

@Sopariev , a na jakiej podstawie tak sądzisz? Ja sobie nie uzurpuje wiedzy na temat finansów Bayernu. Natomiast na podstawie czegoś powinniśmy bazować. Wg(srednio wiarygodnych, ale jednak jakichś źródeł), wynika, że Bayern będzie płacił Julianowi i jego sztabowi kasę, dopóki nie znajdą innej pracy. Czy ktoś sadzi, że Julek będąc jednak na szczycie łańcucha pokarmowego trenerów (było, nie bylo trenowal Bayern, byl bez niego w finale LM), wyrzuci swoją karierę do kosza, i zrobi sobie 3-letnie wolne, aby tylko ciągnąć kasę z Bayernu? Bullshit, jak całe to 70 mln, które Bayern niby kosztował. I jak całe twierdzenia o skale marnotrawstwa.

26.03.2023 01:07

@hoven , ja nie mam złego dnia. Sądzę, że Ty masz zly dzien i to dzień w dzień. Tyle narzekania ile wylewasz, rzadko się widuje. Ja mam lekki wnerw jak widzę typowe narzekactwo, szukanie dziury w całym, byle tylko ponarzekać. Dobrze, że chociaż nie narzekasz ani krztyny jeśli dyskusja dotyczy Barcelony :)
Trzymaj się!

25.03.2023 18:41

@hoven a co ty napisałeś, jak nie swoje zdanie? Ja nie pisze, że ja mam w dupie zdanie innych, tylko, że jest bez znaczenia, czy jacys ludzie na forach coś kupują czy nie. Jedni kupią, inni nie, jak zwykle. Każdy bierze z wypowiedzi co chce. Ty zawsze chcesz się przy***ać. Czy to jest obrażanie ciebie. Nie sądzę, to jest niestety smutny fakt. Czy zawsze musis truć natretnie swoje smieszne zdanie(sadze, ze Hasan jest zly, sadze, ze Hasan jest zly)? Nie musisz odpowiadać, to jest pytanie retoryczne. I oczywiste jest kto jest śmieszny.

Edytowano : 2023-03-25 18:30:21

I jeszcze zaznaczę, że powołujesz się na dobre praktyki sam się do nich nie stosując. Chyba, że tej techniki manipulacyjnej nie znasz. Jeśli nie, to przejrzyj jeszcze te książki o których piszesz. Jeśli ja znasz, to kolejny raz świecisz hipokryzja, wytykając Kahnowi stosowanie Kahnowi innej techniki. Czy jest to opcja pierwsza, czy druga - to nic dobrego.

25.03.2023 18:27

Za argument, uważasz, że kibice na forach tego nie kupują? Mało mnie obchodzi kto to kupuje. Każdy każda informacje filtruje przez swój punkt widzenia. Teraz piszesz, ze na mało poważnie napisałeś, że beka. Problem w tym, że zawsze na mało poważnie się przypie****asz o coś. Na beki, bez beki, nie ważne. Ja kupuje to co mówią, bo wiem, że nie była to łatwa decyzja dla nich. Wg mnie zbyt pochopna, bo wyniki nie byly tragiczne, ale potrafię ja zrozumieć, bo nie była bezpodstawna. A powoływanie się na managerów, coachów itd. jest równie słabe(otworz sobie te ksiazki o ktorych piszesz i zobacz jaka technika jest powolywanie sie na autorytety). Problemem jest, że Ty niby znasz te techniki, a je stosujesz. Nie wiem czy Kahn je zna, być może mówi co myśli, a mogła mu ta decyzja doskwierać, co komunikuje.co wg ciebie powinien powiedzieć? Julian bedzie spal zle, bo go zwolnilismy, nie powinnismy byli tego robic, sen jest bardzo wazny? Daj spokój, bo to sie smieszne robi. I ja też używam argumentów. Bo to, że się przypier***asz to fakt, bedacy najlepszym argumentem.

25.03.2023 18:06

@hoven ,posluchaj swojej rady i zwracaj uelwage na treść, a nie widzisz Hasan i lecisz z piana na ustach. Gdzie Kahn mów, że jest ofiarą? Mówi, że źle spał, a Jasan że była to trudna decyzja. Sądzisz, że kłamią w tym przypadku. Że z uśmiechem na ustach(jak ty przy kazdym zamieszaniu w klubie), zwolnili Julka? Na pewno była to dla nich trudna decyzja, bo dostał Julian dobre pieniądze, dobry skład, jest młodym trenerem - miał stanowic o sile Bayernu na lata. Czy decyzja słuszna, czy zbyt pochopna, to się okaże. Wg mnie zbyt pochopna, ale nie mam zamiaru wysrywać marudnego pierdololo, jak ty zawsze robisz, interpretując fakty w bzdurny sposób(jak teraz gdzie widzisz, ze Kahn robi z siebie ofiarę).

25.03.2023 17:35

@hoven ,beka to jest z ciebie. Co by nie powiedzieli byłoby źle dla ciebie, a w sam raz zeby sie przy***ać. Zadziwiające jest jaką perwersyjna przyjemność czerpiesz z kazdego zamieszania w klubie.

25.03.2023 16:19

Widzę, że słabszy mecz I już lokalne marudy powychodziły z nor i cali szczęśliwi.

19.03.2023 19:15

To co sędziowie ostatniocrobia to jest szopka

11.03.2023 16:53

Gra zaczyna wyglądać świetnie, jak na jesieni, moze nawet lepiej. Wszystko możliwe, uważam że są spore szanse na uszatka w tym roku.

Edytowano : 2023-03-11 16:31:58

Aaa I dać cała druga polowe dla Tela i Gravenbercha.

11.03.2023 16:31

A Mbappe to chyba oszczędza te gole na Bayern, ale w przyszłym sezonie, jak nie za kilka lat. Piękny wieczór, bezpieczna pierwsza połowa (z chwila grozy po zagraniu Sommera) i świetna druga połowa.

08.03.2023 23:05

I pięknie Cancelo. Teraz będzie grał więcej wg mnie. W tym meczu trzeba było zadbać o obronę najpierw. I ostatnie mecze służyły przygotowaniu składu do tego.

08.03.2023 22:49

Upa i De Ligt dzisiaj rewelacyjni. Stanisic też bardzo dobrze. Dlatego Cancelo ostatnio nie grał. Trzeba było zgrywać obronę, która ma buc skałą w obronie grając ma Mbappe.

08.03.2023 22:45

Dawać Mane, na długiej piły się przyda.

08.03.2023 22:34

Sane miał dwa wybory. Wybrał gorsze rozwiązanie i w dodatku złe podanie wykonał.

08.03.2023 22:32

Nie podoba mi się, że wchodzi Sane, bo nie zasługuje na grę ostatnio. Pozostaje mieć nadzieję, że dziś pokaże zaangażowanie i ciekawą grę. Choć właśnie kiepsko rozegrana kontrą...

08.03.2023 22:27

I znowu sędzia w roli głównej. Na cholere ten var? Czysty gol Motinga.

08.03.2023 22:13

Wygląda jakby wszystko zaczynało się układać jak na jesieni. Forma Comana, powrót Mane i odstawienie leniuszków bez formy, pewnie wydatnie w tym pomogło. Teraz wygrać z PSG i dalej robić swoje.

03.03.2023 11:05

Jeśli przy takich warunkach fizycznych jest dobry technicznie, to warto brać i zobaczyć co z tego wyjdzie. Może być mieszanka wybuchowa jak Wembanyama w koszykówce.

03.03.2023 11:02

@tapczan, prawda. Choć z drugiej strony tysiak euro kary, ciężko nazwać batem dla takiego Sane. Tak czy inaczej jak będzie regularnie łapał karę, to sam fakt może podziała lekko motywująco.

01.03.2023 12:47

Piękne rekordy. Pozostaje życzyć Bayernowi, żeby kolejne lata były jeszcze bardziej obfite w trofea i rekordy.

27.02.2023 12:11

Pamietam jak Thomas wchodził do drużyny. Wtedy więcej strzelał niż asystował. I chyba mało kto przewidywał, to jak ważnym piłkarzem w historii Bayernu się stanie.

27.02.2023 11:42

Zadziwiające jak wiele radości sprawiają "kibicom" wszelkie niepowodzenia Bayernu, sytuacje kiedy jest oszukiwany, bądź coś nie wychodzi. Cóż, ważne być w życiu szczęśliwym. Jeśli to ci sprawia radość panie @Marienplatz , to gratuluje. Bayern sobie poradzi bez twojej sympatii :)

24.02.2023 17:06

@Marienplatz , nikt ci nie musi odmawiać. Sam to robisz najlepiej.

24.02.2023 17:04

Cyrku ciąg dalszy. Niech jeszcze dołożą drugą karę Julkowi. Jak śmiał powiedzieć, że nie podoba mu się oszukiwanie jego i drużyny. Powinien być zadowolony i podziękować ładnie gwizdkowemu, a nie się oburzać.

23.02.2023 18:22

@Skobry , jak już zaznaczyłem bardziej chodzi mi o brak kary dla gwizdkowego, niż sama karę dla Julka. Ale czy przeprosiny Julka zamykają dyskusję to wątpię. Przeprosił, by nie dostać większej jary i zawieszenia. Czy żałuję swoich słów - nie jestem przekonany.

22.02.2023 15:56

@Skobry, rozumiem, że też widzisz bład sędziego.
Ja natomiast polemizuję z resztą Twojego podejścia. Czy słowa Julka były niecenzuralne? Naobrażał go, zwyzywał? Poleciał do szatni sędziów, żeby go bić albo się z nim szarpać? Gdyby tak było to media by o tym pisały jak szalone. Nie sądzę. Mógł się powstrzymać, oczywiście, od tego co powiedział, ale nie sądzę, żeby jego słowa były w jakikolwiek sposób skandaliczne. A, że sędziowie nie ponoszą odpowiedzialności, bo nie ma na to przepisów - właśnie o to mi chodzi. Kara dla Julka w sumie mało mnie obchodzi, on sam jej pewnie nawet nie odczuje.

22.02.2023 15:32

Cóż, nie sądzę, że Hummels miał gen Mia san Mia, natomiast zgadzam się, że Sane czy Gnabry zupełnie go nie mają.

22.02.2023 15:17

@Skobry, "Zwłaszcza, że to nie jest ciąg przyczynowo-skutkowy w linii prostej, którego nie dało się w żaden sposób uniknąć." - nie zgadzam się. Julian nie czepiał się sędziego bez powodu,, czy też ze względu na fryzurę, pochodzenie, orientację, poglądy polityczne etc. Wkurzył się z konkretnego powodu, którego to wkurzenia by nie było, gdyby nie cyrk orła z gwizdkiem.
A przypadki fauli, to inna para kaloszy. Często poważne kontuzje wynikają z zupełnie trywialnych sytuacji. Natomiast w przypadku brutalnych fauli są przewidziane konkretne kary zgodnie z przepisami - włącznie z karaniem na podstawie komisyjnego ocenienia konkretnego przypadku.
I to jest jak najbardziej dobre, jestem w 100% za tym żeby intencyjne i brutalne ataki, były karane surowo. Owszem, zwalczanie przyczyn patologii jest dobre - w każdym przypadku. Czy to medycznym, czy socjologicznym, czy sportowym.

22.02.2023 15:01

@Skobry, wliczona była. Natomiast po to zastosowanie znajdują usprawnienia techniczne, żeby takie sytuacje wykluczyć. Dodatkowo poza błędem, nie widać aby miał być ukarany pseudo sędzia w jakikolwiek sposób. Karząc Juliana, a nie sędziego, niestety biorą się za skutek, nie za przyczynę.

22.02.2023 14:22

Niesportowe zachowanie? Powiedział głośno to na co zasłużył sędzia, który sędzią powinien przestać być, bo się do tego nie nadaje... A czy za niesportowe zachowanie zostanie ukarany pseudo sędzia, który całkowicie wypaczył jakąkolwiek sprawiedliwą rywalizację sportową w meczu?

22.02.2023 14:09

Jakby Real miał dać 100 baniek za niego, to owinąć w ładna wstążeczkę, i Niech Hasan osobiście go im zawiezie.

10.02.2023 22:24

Cóż Neuerowi się chyba pomyliły wartości. Bo rodzinna atmosfera, nie oznacza, że może sobie z kolegą robić z Bayernu prywatny folwark. Niech sobie go Neuer zatrudni jako prywatnego trenera.

06.02.2023 12:49

Tak, najrodzinniej by było grać w 10. Na bramce powiesić ręcznik z pokrzepiającą wiadomością: Kochany Manuelku wracaj prędko, czekamy z utęsknieniem - Tata Oli i wujek Brazzo. Ps. kupiliśmy Ci sanki.

03.02.2023 22:23

@Patryk233 , "Skoro Bayern tworzy rodzinę, to po co się ściąga konkurencję do składu i zastępuje Neuera z palca?" - eee, co? Bayern zastępuje Neuera z palca? Chyba umknęło Ci, że Neuer nie będzie grał przynajmniej do początku przyszłego sezonu. I to przy odrobinie szczęścia.
A ściąga zawodników, bo jest klubem sportowym. Inaczej rodzinnie by sobie pykali Uli z Kalle. Nie zmienia to faktu, że wielu pikarzy się wypowiadało o ogromnym wsparciu, jakie otrzymali od klubu w rozmaitych sytuacjach.

03.02.2023 21:03

Chciałbym zobaczyć jak nasi bramkarze ronili te łzy. Nuebel na pewno uronił...

03.02.2023 20:23

@Michello , wtedy należałoby powiedzieć - w drugiej połowie lutego ;). Tak czy inaczej, raczej była to uwaga z przymrużeniem oka, niż czepianie się Julka za pierdoły :)

03.02.2023 16:50

@Raqulius, czyli wychodziłoby, że 14 lutego, to nie okolice połowy lutego ;)

03.02.2023 15:06

Bardzo dobrze Hasan zrobił. A gnabry ma spory potencjał, niestety chyba przez podejście do obowiązków, nie będzie tym co kibice Bayernu by na prawdę chcieli.
Są piłkarze, którzy osiągnęli więcej niż teoretycznie talent pozwalał (np. wg mnie Lewandowski i chwała mu za to) i piłkarze jak, chociażby, Suele i Gnabry, którzy swojego pełnego potencjału nie zrealizują.

03.02.2023 15:03

Davies ostatnio dawał trochę mniej z przodu. Mam nadzieję, że teraz nasi boczni obrońcy znowu będą robili wiatr z przodu.

31.01.2023 13:04

Życzę mu odejścia z Bayernu i więcej gry.

31.01.2023 11:31

@wer2, wracamy do czytania ze zrozumieniem. Nie prosiłem o definicję słowa znaditepretować.
Wszystko mi wytłumacz, bo nic co piszesz nie da się zrozumieć. Tylko, że znowu wracamy do czytania ze zrozumieniem, bo już napisałem co dokładnie masz wytłumaczyć. Wszystko jest w moim poprzednim poście. Piszesz o tym czytaniu ze zrozumieniem, o inteligencji, ale jedno i drugie w opłakanym stanie.

Edytowano : 2023-01-30 22:52:12

",,Wszystko mi wytłumacz, bo nic co piszesz nie da się zrozumieć.''
czy ty na serio oczekujesz, że wkleję ci definicję słownikową definicję każdego słowa które napisałem" - no właśnie, czy ja oczekuję definicji każdego słowa, które napisałeś? Nie sądzę - znowu czytanie ze zrozumieniem. Byś to potrafił to byś wiedział, czego oczekuję.

30.01.2023 22:44

@wer2 wracamy do czytania ze zrozumieniem kolego. Prosiłem o przytoczenie definicji o której mówisz, nie o link do słownika.

Edytowano : 2023-01-30 22:35:31

I jak przystało na najmądrzejszą osobę na "sali" wytłumacz "dzieciom", jak z owej definicji, wywnioskowałeś, że to na jakiej pozycji przez ostatnie kilka miesięcy zagrał Cancelo, świadczy o jego nominalnej pozycji.

30.01.2023 22:33

@wer2, przytocz to znaczenie słów, proszę cię uprzejmie, bo nie mogę się przestać śmiać. Chyba jednak się zdziwisz.

30.01.2023 22:30

@wer2, wiem że dasz sobie spokój, bo głupio ci po tym co odstawiłeś. Po odpowiedzi na mój pierwszy post do ciebie, gdzie zadałem kilka pytań otwartych, starając sprowokować cię do pomyślenia przez chwilę, a w zamian dostałem do teksty o jakichś ekspertach itd. już wiem, że o czytaniu ze zrozumieniem to ty wiesz tylko ze słyszenia. Jeszcze raz - nie musisz już mi odpisywać. Lepiej ten czas przeznacz na kurs czytania ze zrozumieniem. i Może jak zobaczysz jakiś obrazek w internecie, to zastanów się dwa razy zanim go znadinterpretujesz i będziesz męczył tym innych.

30.01.2023 22:24

@wer2 , drogie dziecko, zajrzyj do słownika, a potem wroc tu z podkulonym ogonem i przeproś ładnie wszystkich, ktorych obraziłeś. I polecam kurs czytania ze zrozumieniem, zamiast tworzenia dziwnych historii w swojej głowie...

Edytowano : 2023-01-30 21:40:32

https://d2zywfiolv4f83.cloudfront.net/img/blog/2021/5/PLTOTSArt.png - fajne te setki przykładów. Podałeś jakby jeden. Piszę, jakby, bo gdzie tam jest napisane, że on jest nominalnym lewym obrońcą? Ano nie ma. Po prostu w tym sezonie, grał na lewej obronie, i wg ludzi tworzących ten ranking spisał się tam najlepiej spośród ludzi grających na tej pozycji. Jak już powołujesz się na ekspertów, to może zajrzyj na pewien portal zwany transfermarkt, którego wartość w świecie piłkarskim jest ogromna i zobacz jaką wg nich główną pozycję ma Cancelo...

30.01.2023 21:35

@cayman , wg tej jego pokrętnej logiki, Guardiola zrobił źle, ponieważ wystawiał prawego obrońcę na lewej stronie. Nasi robią źle, bo Lewego nagle obrońcę chcą na prawą stronę. Jak u nas zagra dobre pół roku na prawej, to wyobrażam sobie, że zaspamuje profil Guardioli na Facebooku, przestrzegając, żeby go nie wystawiał na lewą znowu, bo to przecież nominalny prawy obrońca...

30.01.2023 19:53

@wer2 , ja widzę, że Ty wiesz najlepiej. Nawet, jeśli potrzeba, będziesz tworzyć nowe definicje słów.

30.01.2023 19:33

@wer2, tylko co to znaczy był? Jak Musiala będzie w 11 kolejki bo zagra na skrzydle to nagle będzie nominalnym skrzydłowym? A Davies jaką ma nominalną pozycję? W ogóle co to jest wg Ciebie nominalna pozycja? Bo z tego co rozumiem nominalna to wg Ciebie taka, na jakiej zagrał ostatnie kilka meczów?

30.01.2023 18:53

Leon przypakował niesamowicie, ale szklanka się z niego zrobiła równie wielka.

27.01.2023 14:20

Na razie wygląda to słabo, oby jak najszybciej wrócić na właściwe tory. Najgorszy jest brak dokładności w podaniach nawet na kilka metrów. Nie da się wygrywać grając tak niechlujnie.

25.01.2023 11:03

@hoven, siedzisz w gabinecie u Hasana, czy na jakiej podstawie wyciągasz wniosek, że do Neuera nie podskakiwał? Wywalili z klubu jego psiapsi, chyba wyraźnie dali do zrozumienia, że nie pochwalają tego co zrobił. O rozmowach z nim się pewnie nie dowiemy. Mógłbyś też ibjaśnić, co oznacza wg Ciebie "pozwolenie za plecami sztabu na wyjazd drużyny na Majorkę". Jak za plecami sztabu, to chyba nie było pozwolenia, prawda? Więc jakie pozwolenie? Chyba, że sugerujesz, żeby Hasan ochroniarzy pozatrudniał, żeby pilnowali by piłkarze nie wychodzili z domu?
Jak zwykle post, żeby się przywalić do Hasana, pomimo faktów.

25.01.2023 10:59

@Marienplatz, z tego co ja kojarzę po wywiadach cytowanych tu na stronie, to Neubel twierdził, że nie chce być już numerem 2. Nie, że chce być numerem 1. Minimalna, ale różnica, bo jak dla mnie to nie chciał gwarancji bycia numerem 1, bardziej uważał, że Neuer taką gwarancję ma (co układ z Tapalovicem ułatwiał). Sam jestem ciekawy jak się to wszystko potoczy. Nie oglądam ligi francuskiej, więc nie mam pojęcia, czy Neubel ma faktyczne umiejętności, by następcą Neuera zostać.

23.01.2023 22:14

Mam nadzieję, że TZ nie trafi ;). Chcę zobaczyć już dziś Sommera. No i fajnie byłoby gdyby Tel otrzymał jakieś przyzwoite minuty.

20.01.2023 17:45

Jak na plan B całkiem dobrze. Niemniej, tak jak panowie poniżej, cieszę się, że plan A wypalił.

20.01.2023 12:10

Oby dobrze wejść w rundę, co niekoniecznie musi być proste. Przed mistrzostwami forma była dobra. Trzeba wrócić sprawnie do tego stanu.

20.01.2023 12:08

Niech się wdraża w drużynę, im szybciej tym lepiej.

20.01.2023 12:06

@Patryk233, nie tylko w piłkarskim. Jeżeli zarządzasz ludźmi, to tak to działa. Krytyka za coś konkretnego - tak. Jawne powiedzenie, że nie masz do kogoś pełnego zaufania (nawet jeśli to prawda), jest antyproduktywne i nie buduje relacji.

18.01.2023 16:46

Tak jak można było przypuszczać, mamy go w końcu. Świetny transfer. Oby bronił jak w meczach z nami :)

18.01.2023 16:42

@Patryk233, za te pieniądze mają mieć zastępstwo. Mają młodszego zawodnika, a Sommer i tak miał odejść za pół roku za darmo.

18.01.2023 16:40

Grunt to pozytywne myślenie Niklas! Choć w tym przypadku to raczej mocno życzeniowe ;)

16.01.2023 13:24

To było do przewidzenia. Borussia chciała finansowo wykorzystać, to że Bayern jest w nagłej potrzebie. Bayern musiał spróbować zbić cenę, mimo złej sytuacji negocjacyjne. Finalnie jasne było, że Bayern pozyska bramkarza się, więc jak nie Nuebel, to dogadają się z Borussią. Bardzo dobry transfer.

16.01.2023 12:50

Bij, bij na alarm Julek. Sven zbyt niepewny, żeby polegać na nim w LM.

13.01.2023 14:24

I prawidłowo. Też sobie nie wyobrażam Bayernu bez Musiali.

13.01.2023 14:23

@Fari, odpal managera i rób transfery jakie chcesz. Na szczęście mądrzejsi ludzie rządzą tym klubem, którzy znają trochę realia i możliwości i potrafią stworzyć świetną drużynę w stosunku cena jakość i wiedzą, że w drużynie nie może być 20 Mbappe.
Co do odzywek typu Martyniuki czy pyry, nawet nie ma co się odnosić. Czas dorosnąć chłopaku...

06.01.2023 10:35

Współczesny Bayern to w największej mierze jego dzieło. Niesamowite, że "przejmował" klub z zadłużeniem, a teraz klub jest jednym z najstabilniejszych finansowo i sportowo klubów na świecie.
Najlepszego Uli!

05.01.2023 13:33

Bardzo dobra łata po kontuzji Lucasa. Solidny poziom od lat. Teraz jeszcze Sommera potwierdzić i mimo pechowych kontuzji będzie całkiem ok ze składem.

05.01.2023 12:57

Cóż, szkoda - świetny gracz. Niemniej nie wiadomo czy u nas by się przebił/wybił z taką łatwością. Na pewno by grał mniej, to i postępy pewnie by były wolniejsze.

30.12.2022 17:53

Jak zobaczyłem jak dreptają w końcówce meczu z Hiszpanią, zamiast zapieprzać i za wszelką cenę spróbować wygrać, żeby faktycznie mieć wszystko w swoich rękach, to czułem, że odpadną. A szkoda, dopadliby kombinujący Hiszpanie.

02.12.2022 12:39

"Zawsze chcemy mieć wszystko w swoich rękach" - nie wyglądało na to. To dreptanie pod koniec meczu mnie irytowało. Nie widziałem tam chęci zwycięstwa. Niestety, ale jak Japonia zrobi kolejną niespodziankę, to nie macie niczego w waszych rękach.

28.11.2022 11:39