DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gladius Strona 2

Zmiany Flicka - jedno wielkie nieporozumienie.

23.11.2022 16:07

Szkoda Lucasa. Bardzo go lubię za styl, umiejętności i zaangażowanie. Niemniej trzeba się zastanowić nad zastępstwem. Potrzeba stabilizacji w obronie, A Lucas, niestety, wypada za często i na długo. Mega szkoda. Tak czy inaczej zdrówka Lucas, wracaj jak najszybciej!

23.11.2022 13:36

Ja jestem dziwnie spokojny o tego chlopaka. Jakiś czas temu wróżyłem mu bycie pierwszym piłkarzem 100mln, w historii Bayernu. Jest. A będzie lepiej. Lubilem Arejna i Francka, Bastiego i Philippa, ale przy Musiali mam ciarki. Na prawdę każdy mecz ma +, bo czekam co ten (pozytywny) świr zrobi. Oby jak najdłużej Jamal. Po trofea!

20.11.2022 02:17

@Misiek , ano nie wskoczył, ale to jeden z tych piłkarzy, których pełny potencjał zablokowały kontuzje... Niestety. Po latach pamiętam go jako potężny zarobek dla Bayernu. Nie wiem czy nie odchodził wtedy za rekordowe dla Bayernu pieniądze.

17.11.2022 17:53

@Edmund, jakbyś przez kilka tygodni niemal codziennie prawił o ciamajdach Hasana, a jedna z tych czołowych ciamajd, nagle zaczęła robić furorę w Bayernie, to też byś się zapadł pod ziemię ze wstydu ;)

13.11.2022 13:10

Gratki Bambi! Zresztą żadna niespodzianka. Z 1,5 miesiąca temu pisałem, że pewnie będzie pierwszym graczem Bayernu, który osiągnie tę barierę.

09.11.2022 20:04

A ja jestem spokojny o rywalizację z PSG. O ile nie wpadniemy w dołek na wiosnę. W obecnej formie PSG nie ma podjazdu do nas.

09.11.2022 10:31

Pięknie się ogląda Bayern w tym sezonie. Było kilka meczów, które gorzej wyglądały, ale ogólnie rewelacyjna runda. A na Jamala to trzeba chuchać i dmuchać. To jaki spokój ma ten chłopak i jakie liczby kręci w tym wieku jest niesamowite.

09.11.2022 09:54

@LoganOx , muszę przyznać, że nawet nie zwróciłem na to uwagi. I o ile nie znoszę wciskania do gardła, na siłę, tzw. diversity w kinematografii, gdzie w większości, to wybija ze świata przedstawionego, ponieważ jest użyte bez sensu, tak nie mogę pojąć jak można krytykować kolor skóry w rzeczywistości. Co znaczy upaść tak nisko? Dlaczego to jest nisko? Jak wygramy LM z głównymi graczami w ostaci Mane i Daviesa, to się nie będzie liczyć, czy o co chodzi?

30.10.2022 01:04

W przypadku Manu niestety to nie pierwsza sytuacja, że kontuzja mimo nienajgorszych prognoz ciągnie się w nieskończoność.
Cóż, niech się wyleczy porządnie, będzie potrzebny w drugiej części sezonu szczególnie.

27.10.2022 13:22

Dobry mecz w naszym wykonaniu. Pełna kontrola i stabilizacja w obronie.

26.10.2022 23:56

@Lampo , zbawił? A Roca miał jakiś klub zbawiać? Czy ktoś twierdził, że to przyszły zdobywca złotej piłki, tylko nie dostaje minut? Po prostu twierdziliśmy, że to solidny gracz, który spokojnie moze grać w lidze. Ogrywac się i poprawiać, odciążając przy tym podstawowych zawodników, zamiast być przyspawanym do ławy. Ta sama sytuacja jest teraz. Na prawdę prowadząc kilkoma bramkami, nie można dać się ogrywać Telowi, czy Gravenberchowi, tylko pchać Choupo i Sabitzera na silę? Właśnie chodzi o wprowadzanie. Nikt nie karE grać Julianowi młodymi piłkarzami id deski do deski. Po prostu mogliby powąchać murawę od czasu do czasu, gdy wynik na to pozwala.

22.10.2022 12:43

Wygląda na to, ze Zvonarek stracił 1-szy skład w rezerwach Bayernu. Spodziewałem się po nim więcej, ale na razie nie wygląda to najlepiej.

17.10.2022 10:06

@Patryk233, a czy ktoś pisze, że się nie zdarzają?
Po prostu kartka za takie coś jest bezdyskusyjna. Tyle w temacie.

11.10.2022 16:14

"..bo widzi że będzie z niego super grajek na lata, ale jeszcze nie jest" - poważnie? jeszcze nie jest? Gość w wieku 22 lat ma 21 bramek w 23 meczach reprezentacji, 28 bramek w 22 meczach LM (sic!), 62 bramki w 67 meczach BL i 14 bramek w 8 meczach PL. Rzeczywiście, nie jest to super grajek. A to czy zdrowie pozwoli na bycie legendą, to kompletnie inna kwestia...

06.10.2022 16:15

A czy ja oceniam go wyżej niż Lewandowskiego? Haaland ma jeszcze mnóstwo do osiągnięcia, i ma na to też mnóstwo czasu. Oceniam go w tym momencie sezonu wyżej od Lewandowskiego - to fakt. Czy u utrzyma formę cały sezon - zobaczymy. Faktem jest, ż kontuzje mu przeszkadzają w karierze. I to jego najsłabszy punkt.

06.10.2022 15:36

@Jurgen1982, jasne, że można poczekać dekadę, żeby ocenić Haalanda. Tylko jaki w tym sens? Jak skończy karierę, albo będzie u jej schyłku, to będzie można ocenić jego miejsce w historii tej dyscypliny (o ile będzie o czym mówić). Nie zmienia to jednak faktu, że możemy oceniać stan obecny. A obecnie wygląda jak potwór. I jak na swoje lata, również wypada wyjątkowo okazale, także w ujęciu historycznym.

06.10.2022 15:18

No tak, zły Robben śmiał sam strzelać, zamiast podawać Robertowi, żeby on mógł strzelić. Szkoda, że Robertowi nie zwracasz uwagi kiedy strzela, albo drybluje zamiast podać, że nie jest drugim Messim. Znowu śmiechy się zapowiadają z "dyskusji na poziomie".

08.09.2022 16:43

Ja myślę, że wszyscy tutaj nie doceniają tytanicznej pracy jaką wykonuje/wykonywał dla Lewego i dla zespołu Choupo. Tworzy wolne przestrzenie i przewagę, bo rywale są speszeni samą myślą, że może wejść na boisko. Mimo, że nie strzela decydujących goli...

08.09.2022 12:24

@ufir właśnie to jest pocieszające. Dalej było to co cieszyło od początku sezonu. Z najwyższa przyjemnością się oglądało mecz, tylko wyniku brakło. Tylko , ze przy takiej grze, większość meczów będzie na +

28.08.2022 01:34

@tapczan kibice i stadion rzadko są ponad takie rzeczy. Chociaż ja też mam nadzieję, że nie będzie gwizdów.

26.08.2022 14:25

Czas żeby BVB coś pokazało. Zrobili bardzo dobre transfery, nawet biorąc pod uwagę chorobę Hallera. Lipsk też może odpali. O Bayern jestem spokojny w tym roku, mimo dosyć ciężkiej grupy. Zobaczymy jak będzie.

26.08.2022 10:46

@Simon89 jakie argumenty do licha ciężkiego? Że oglądałeś mecz i coś Ci się wydawało? Nie podałeś żadnych argumentów, oprócz swoich opinii, po czym stwierdziłeś, żeby nie gadać z ludźmi, którzy nie odróżniają jednego od drugiego.
Wszelkie rankingi i mecze? @admin przytoczył Ci mecze między drużynami z tych krajów a ranking za ubiegły rok (rozmawiamy o obecnej sile obu lig, nie tej sprzed 50, 10 czy 5 lat), nie wygląda wcale dobrze dla Hiszpanii.
Liga hiszpańska to też w tej chwili liga jednego zespołu. Jej wicemistrz przegrywa w "drugorzednej lidze europejskiej" ze średniakiem BL. A Twoje twierdzenie o sile ich drużyn na papierze, jest takie jak całe Twoje wypowiedzi w tym temacie. Na papierze Bvb też jest mocne. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Ja się zastosuję w końcu do Twojej rady. Więcej sensu ma tłumaczenie dziecku mechaniki kwantowej, niż Tobie, że to co się Tobie wydaje, nie jest argumentem.
Żyj dalej w swoim świecie i oglądaj najlepsiejsza ligę na świecie.

Edytowano : 2022-08-24 14:30:11

Aaa i zaraz, zaraz. Gdzie ja napisałem, że Ty napisałeś, że posługujesz się wyłącznie faktami? W ogóle nie posługujesz się faktami-w tym cały ambaras. Napisałem, że napisałeś, że nie warto rozmawiać z ludźmi, którzy nie odróżniają faktów od opinii.
Tak czy inaczej basta.
Pozdrawiam.

24.08.2022 14:26

@Simon89 chłopie zejdź na ziemię. Bo znowu jako argumentów próbujesz używać jakiś swoich pobożnych życzeń jak to Hiszpanie się odbudują i jak to nie są mocni na PAPIERZE. Jak już się odbudują, to porozmawiamy o tych FAKTACH, a na razie daj spokój z tymi farmazonami.

Dodatkowo przypomnę jak zaczęła się ta dyskusja, bo zdaje się, że zapomniałeś.
Otóż, swoim zapatrzonym w Lewandowskiego, Barcelonę i ligę hiszpańską okiem doznałeś impresji na temat wspaniałości tychże i na tej podstawie stwierdziłeś, że liga niemiecka nie ma podjazdu do hiszpańskiej. Wyraziłeś to słowami:
"Oglądałem mecze Barcy z Vallecano i Sociedad i niestety gołym okiem widać jak bardzo Bundesliga odstaje poziomem od La Liga poczynając od dyscypliny taktycznej, a kończąc na wyszkoleniu technicznym. Sam Lewy w Niemczech często strzelał gole jakby od niechcenia, a w Hiszpanii musi włożyć dużo więcej wysiłku, by dojść do pozycji strzeleckich."
Ja też oglądałem ostatnio kilka meczów i odniosłem inne wrażenie. I?
Następnie stwierdziłeś, że w zasadzie są dwie równe sobie ligi i długo nic. Po czym zacząłeś snuć dziwne wizje o tym ile to bramek Lewy nie strzeli. Dowód:
"Są dwie potężne , porównywalne ligi - PL i La Liga. Lewandowski gra w jednej z nich. Zrobi furorę w Hiszpanii.
W tym sezonie 25 goli w samej lidze powinno być na luzie. W następnym będzie jeszcze lepiej ze średnią 1 gola na mecz."
Na tym etapie, nie ma nic co można by uznać za fakt. Są jedynie Twoje opinie, odczucia i przewidywania, oparte na myśleniu życzeniowym
Po czym nokautujesz siebie sam pisząc chwilę później:
"Dyskusja z ludźmi, którzy mylą fakty z opiniami nie ma najmniejszego sensu."
Ato był dopiero początek dyskusji. Dalej nie było lepiej.
Smutne, że nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo popłynąłeś w tej dyskusji.

24.08.2022 11:32

@tapczan ja chętnie udowodnię! El Classico jest najpopularniejsiejszym meczem piłkarskim na świecie. Szach-mat.

23.08.2022 21:41

Ćśśś, koniec dyskusji. Hiszpańska była kiedyś uznawana za najlepszą na świecie i mają prawdopodobnie najbardziej medialny mecz piłkarski na świecie. To chyba jasno świadczy o tym która obecnie liga jest najlepsza na świecie c'nie? Nie ma sensu dalej brnąć.

23.08.2022 19:21

Pewnie, hiszpańska jest najlepsiejsza, bo mają ładniejszą pogodę. Czy się to komuś podoba, czy nie! Nikt nam nie powie, że białe jest białe, a czarne jest czarne!

23.08.2022 18:45

Merytorycznie daje rady, fakty, nie opinie. Komedia normalnie. Samozaoranie dalej w modzie.

23.08.2022 16:35

@Simon89 , żadnego sensu w dyskusji. Masz rację. LE to drugorzędne rozgrywki, w których Barcelona przegrywa z 11 zespołem BL, więc skończmy już rozmawiać o tym trzeciorzędnym zespole. Dla Ciebie i tak będzie najlepsiejszy. A sensu w dyskusji nie ma, gdzie sobie wybierasz które argumenty się liczą. A najbardziej się liczą te oparte na opini typu Alaba ładniejszy od Lucasa. Real wygrał fartem LM więc całą liga jest najlepsiejsza...
Dla mnie koniec tematu.
Pozdrawiam.

23.08.2022 15:50

@Simon89, pewnie, że Ci odpowiada bardziej niż ranking. Bo wynik jednego zespołu, który doszedł zdecydowanie ponad stan, przy kupie szczęścia ma świadczyć o poziomie całej ligi. Tak samo odpadnięcie Bayernu, który posypał się na wiosnę, prawdopodobnie przez kwasy w zespole. Oczywiście, że wolisz brać pod uwagę wybiórczo pojedydyncze mecze, zamiast całość sezonu. Tak wygodniej, a że nieobiektywnie? Już dawno pokazałeś, że Cie to nie obchodzi.

23.08.2022 15:32

@Simon89 pewnie, że się nie odniosłeś. Wystarczy spójrzeć na wyniki meczów bezpośrenich między drużynami rzeczonych krajów. Na punkty w rankingu, które z tego wynikły. A co rozumiesz przez składy drużyn? Czyżby znowu zamiast faktów jakieś opinie typu Alaba>Lucas?

23.08.2022 15:09

Piękny to był turniej, w niecodziennych, nieciekawych, pandemicznych okolicznościach. Oby w tym roku była powtórka. Wyniku, rzecz jasna, nie okoliczności.

23.08.2022 15:05

@Comentateiro """Kibice La Ligi wyśmialiby Twoje hiszpańskie ogóry. Oni dokładne to samo twierdzą o całej Bundeslidze, z tym, że mają za sobą wszelkie rankingi." - ale kibice hiszpańskiej mogą mnie wyśmiewać, nie mam z tym problemu. I twierdzić, że to w BL są ogóry. Wtedy ja będę ich wyśmiewał, bo w obu ligach zespoły z dolnej części tabeli to ogóry. Mój komentarz odnosił się do siły PL, widzocznie nie doczytałeś. Tam liga jest wyrównana i tylu słabszych zespołów ile w BL i LL nie ma. Dlatego ranking 5-cioletni nie do końca odzwierciedla przepaść między PL a resztą lig. Bo pokazuje tylko siłę czuba lig, nie ich ogólną siłę. I jakież to rankingi mają ci kibice LL, które twierdzą, że w BL są ogóry a u nich w LL nie ma?

"Jeśli top La Ligi lepiej punktuje w rankingach, to dlaczego pozostałe teamy z niewiadomych powodów, nie miałyby być proporcjonalnie lepsze?" - a dlaczego miałyby być, skoro nie ma na ten temat danych w takim rankingu? Dodatkowo, przytoczyłeś ranking 5-cio letni. Ok jest to jakiś argument, ale nie do końca rzetelny. Mogłeś też przytoczyć ranking z przełomu wieków. Tymczasem za ostatni rok to kluby BL lepiej punktowały w tym rankingu. Jak popatrzymy na liczby w tym rankingu z 5 lat, 3 lat i ostatniego roku, to tendencja jest niekorzystna dla LL i BL ją w ostatnim roku wyprzedziła. A rozmawiamy o obecnej sile obu lig. Nie tej sprzed 5 lat. Także moją tezę można obronić. Nie bardzo natomiast można obronić tezę, że PL i LL są na porównywalnym poziomie, a LL i BL dzieli przepaść.

Edytowano : 2022-08-23 13:32:33

Ach, czyli Hiszpanie są widocznie lepsi technicznie, ale nie widać przewagi taktycznej Niemców. Możesz zatem wytłumaczyć dlatego Hiszpanie nie leją za każdym razem Niemców? Skoro są lepsi technicznie, a Niemcy nie kompensują tej niższości w żaden sposób? Coś się nie klei w tym Twoim oku. Chyba jednak czegoś nie dostrzegasz, chociaż starasz się przekonywać, że tak obiektywnie patrzysz.

23.08.2022 13:28

Ten ranking pokazuje, że Bl jest bliżej La Ligi, niż ta PL. A dodatkowo taki ranking nie odzwierciedla wg mnie siły ligi. Bierze pod uwagę tylko drużyny grające w europejskich pucharach. Siła tej ligi jest,że każdy ma kasę żeby budować zespół, dlatego drużyny z drugiej części tabeli nie są typowymi "ogórami" jak w Bl lub La Liga, a solidnymi zespołami. Ogólny poziom ligi jest dużo wyższy, nie tylko czuba grającego w pucharach.

22.08.2022 21:55

@Simon89 owszem w tamtym roku była przed La Ligą. Wystarczy spojrzeć na ranking, przytoczony przez jednego użytkownika, po przytoczeniu którego ożywiłeś się że swoimi rewelacjami dotyczącymi bazowania na faktach. Ale spoko, już wiem, że fakty są bez znaczenia dla Ciebie mimo tego co piszesz.

22.08.2022 16:03

@Simon89 "Czy Bundesliga jest bardziej atrakcyjna od Anglii?" - nie to tylko znaczy, że Twoje rozumowanie w ten sposób jest kompletnie bez sensu.
"Bądź tak łaskaw wymienić ekipy z którymi Bayern odpadal latach 2014- 2018 w LM." - może wymienimy z kim grał w latach 80-tych? mówimy o obecnej sile. W tamtym roku BL była przed La Liga. Z ostatnich 2-3 lat też nie ma żadnej przepaści.
Poza tym nawet odnosząc się do przytoczonego rankingu. Różnice między PL a La Liga i La Liga i BL są podobne (takie są fakty). Interpretacja Twoja - La Liga i PL są porównywalne a między La Ligą i BL jest przepaść(!sic). Ignorowanie faktów i formułowanie bzdurnych opinii level hard. I masz czelność pisać, o trzymaniu się faktów a nie opinii. Masakra. Niestety wracamy do ponurych żartów.

22.08.2022 15:44

@Simon89 "Nie ma mowy o szczęściu. Real wygrał LM całkowicie zasłużenie i pokazał klasę mistrzów." - ciekawa OPINIA. Mam zgoła odmienną. Natomiast nawet jeżeli wygrał zasłużenie, to nie czyni to ligi w której gra lepszą od ligi zespołu z którym wygrał.

22.08.2022 15:09

@Pir5 tak może prześcignąć. To są te fakty o których @Simon89 pisze. Nie tam żadne opinie ;)

22.08.2022 14:59

@Simon89, oczywiście, że szczęście, w tym akurat przypadku. A ogólnie? Owszem, mistrz jednego kraju, może wygrać z mistrzem innego kraju i nie znaczy to, że jego liga jest silniejsza od ligi tamtego. Jak PSG wygra z Realem, to liga francuska nie będzie nagle lepsza od ligi hiszpańskiej. Nie sądzisz?
Bayern również jest w stanie wygrać z mistrzem ligi angielskiej(co nie znaczy, że to zrobi), i jeżeli tak się stanie nie uczyni to BL mocniejszą ligą od PL. Naprawdę, jestem w szoku, że trzeba to tłumaczyć.

22.08.2022 14:54

@tapczan przecież to zbyt ciężka matematyka, dla kogoś kto chce się po prostu przyczepić do czegoś, i nie chce być krytykowany za to, że jest hejterem...

22.08.2022 12:37

Coman jak powiedział, tak robi - idzie po złotą piłkę ;)

22.08.2022 12:24

@Simon89 ponury żart to to, że zrównujesz poziom sportowy z popularnością. Barcelona może być globalna i popularna, ale dostawała ostatnio tęgie lanie od Bayernu, a także przegrał ze średniakiem BL(Eintrachtem). Wyniki z zeszłego sezonu zdecydowanie pokazują, że Lipski, BVB a także mniejsze zespoły z BL, zdecydowanie mogą konkurować z tymi z La Liga. To, że twierdzisz inaczej, to że snujesz wizje o 35 letnim Lewym strzelającym 38 bramek w lidze (średnia 1 na mecz), i nazywasz się przy tym realistom - to jest ponury żart.

Edytowano : 2022-08-22 11:30:52

*realistą - rzecz jasna.

22.08.2022 11:29

Mam spore wątpliwości czy hiszpańska czy niemiecka liga jest silniejsza. Na pewno nie ma żadnej przepaści. Zdecydowanie silniejsza to jest tylko PL, ale ona jest po prostu równiejsza, bo tam byle średniak ma kupę kasy i stać go na dobry zespół.

22.08.2022 10:44

Trzeba przyznać, że wyśmienicie się ogląda Bayern w tym sezonie. Oby tak cały rok.

21.08.2022 23:26

Mazraui. Szach-mat.

21.08.2022 20:04

@hoven, przecież niedawno określiłeś Mazrauiego Sarrem 2.0 po meczu sparingowym. I piszesz, że nigdy nie oceniasz piłkarzy pochopnie...

21.08.2022 19:38

@tapczan, lider to bardziej cechą mentalna, skała charakteryzować powinna się bezbłędnością. Lucasa określił potworem z powodu zadziorności zapewne. Ciężko się przeciw niemu gra, dlatego jest potworem dla przeciwników. Przynajmniej ja tak to odbieram. Ostatnio błędów robi bardzo mało, miejmy nadzieję, że w końcu stanie się ta skałą.

20.08.2022 20:22

@hoven, jak już chcesz wypominać hipokryzję, to chocia konkretnie, proszę. Ja Ci wskazywałem dokładnie, gdzie się takową wykazywałeś. Jakaż to z góry ustalona teza?

Edytowano : 2022-08-19 21:14:58

@misiek, no jak odnosił się do czegoś innego? To w zasadzie co to ma udowodnić? Bo naprawdę nie rozumiem.

19.08.2022 21:04

@Misiek, wskazałem Ci ten cytat już w poprzedniej wiadomości. Dokładnie to napisałeś, używając argumentu, że wygrał LM, a Bayern odpadł. To odpadliśmy przez to, że Alaby nie mieliśmy czy nie? Bo już się gubię w twojej argumentacji...
A co do tego, że te bramki stracili Pavard, Neuer etc. to wystarczy spojrzeć w statystyki. Niestety głównie je traciliśmy przez Alabę. Pod tym względem rzeczywiście był liderem obrony.
Śmieszy mnie to uwiększanie Alabie ;)

Edytowano : 2022-08-19 16:54:38

@Misiek - "Szkoda ze zapominasz , ze z ALABA w tym roku Bayern wygral 6 tytulow a rok pozniej bez niegu tylk BL... Taka tam kibicowska wybiorczosc" - czyli znowu używasz tego argumentu, a później pisesz żebym Ci napisał, gdzie tak napisałeś :D Level hard.

19.08.2022 16:52

Jak ja kocham to bronienie Alaby. Ligi mistrzów nie "jebnął" on, tylko drużyna. Kluczowy obrońca, to tylko Twoje wrażenie. Z tym podstawowym to też zobaczymy, bo na razie zagrał 16 minut z ławki.
@Misiek, "Na tyle by przejść do Realu jebnąć ligę Mistrzów jako kluczowy obrońca i La Ligę. Tymczasem my dostajemy wpierdol od Villarealu. Jak ja kocham to psioczenie na Alabę" - sugerujesz, że odpadliśmy z Villarealem, bo Alaby zabrakło, a Real wygrał LM, bo miał Alabę? Interesujące.

19.08.2022 15:30

No tak, najważniejsze, że Alaba sobie pomagał formą ;)

19.08.2022 15:05

@hoven, poważnie? "Wywód totalnie z dupy"? A czy nie Ty sam zdążyłeś już skreślić Mazrauiego(jeśli tak sie go pisze), nazywając Sarrem 2.0, choć nie rozegrał nawet oficjalnego meczu w Bayernie? Lucasa też skreslales. Zresztą nie Ty pierwszy.

17.08.2022 08:59

@JazGod , tak, wiem. Za Francka Real też ponoć dawał 100 baniek. Ale wyceny takiej nikt nie osiągnął z Bayernu nigdy.

14.08.2022 22:11

Obstawiam, że Musiala jako pierwszy piłkarz Bayernu w historii przebije 100mln wyceny na transfermarkt. Niesamowity jest chłopak.

14.08.2022 20:58

@WayeThe Patologią jest pisanie o Mandzukicu pajac. Spójrz w lustro.

Edytowano : 2022-08-14 17:07:44

Aaa i pewnie, że nie mozna porównywać Lewego do Mandzukica. Mandzu strzelił bramkę w finale LM :)

14.08.2022 17:05

To ja jestem po środku. Oczywiscie lepiej wygrać 3 mecze 1:0 niż wygrać jeden 7:0 a dwa następne zremisować. Jednakże oczekuje od Bayernu 3 punktów oraz atrakcyjnej gry i atrakcyjnego wyniku.

14.08.2022 14:09

Muszę przyznać, że po ostatnich występach Bayernu jestem podekscytowany dzisiejszym meczem. Liczę na radość i skuteczność w ataku, jak ostatnio plus brak błędów w obronie.

14.08.2022 09:59

@WayeThe, chcesz polityki w wypowiedziach, to są odpowiednie fora ku temu. Nie mam pojęcia co słyszysz w tvpis, czy jak tam to sobie nazywasz. Może poczytaj coś ciekawego zamiast tego, albo posłuchaj kogoś mądrego? A wiadro pomyj Lewy dostał, przez to jak odszedł. A, że odszedł? No odszedł. Możesz zakłamywać sobie rzeczywistość. Ja, choćbyś tu popuścił, nie żałuję odejscia Lewego. A rzeczywistości w twojej głowie są bez znaczenia...

14.08.2022 00:34

Pewnie, że Bayern kontrolował sytuację. Dostał kupę kasy za emeryta z ricznym kontraktem. Dlatego, że najpierw twierdził, że nie ma opcji. Zamiast twierdzić, że Robert stwierdził, że to jego koniec Bayernem, to oddajemy go gdzie chce na jego warunkach. Dajcie już spokój. Boli was, że Bayern zarobił kupę kasy i w ogóle nie płacze po Lewym, więc wylewacie frustrację :]

13.08.2022 23:38

Niesamowicie smutne jest to, że na stronie kibiców/fanów Bayernu, ciężko czytać komentarze. Na prawdę jestem zniesmaczony. Obracam się chyba w trochę innym towarzystwie i czytanie wiecznie narzekających ludzi(a jak bardzo by nie chcileli udowodnic swoich racji, to klub jest daleki od upadku) jest męczące, irytujące i zasmucające. Niestety do zasadnej krytyki temu w ok. 95?leko.

13.08.2022 22:54

A ja będę powtarzał i powtarzał. Legendą-absolutnie nie. Ten status dla mnie jest wyjątkowy i statystyki tylko pomagają go osiągnąć. Nie zapewniają go. Jeden z najważniejszych piłkarzy ostatnich lat - zdecydowanie tak. Legenda, zdecydowanie nie.

13.08.2022 22:42

@szczebelek, ale Lewy wypowiada się odnośnie Bayernu, lub osób z nim związanych, więc jest to informacja odnośnie Bayernu. Gdyby Mane puścił śmierdzącego bąka, odchodząc z Liverpoolu i by później przepraszał, pewnie też by o tym pisali. Ale masz informacje na stronie o dodatkowym treningu Mane. Wcześniej było też o dodatkowym treningu De Ligta, więc o co chodzi?

09.08.2022 12:05

@karolina96, nie tylko w tym biznesie. Nie ma idealnych osób. Dlatego napisałem, że słowo zawsze, mimo oczywistego znaczenia czysto semantycznego, w praktyce prawie zawsze jest pewnym przybliżeniem. Uli wypada w kwestii klasy całkiem dobrze. Dziwię się przyczepieniu się do tego stwierdzenia. Choć z drugiej strony Uli podpada pod "ulubieńców" @hoven , więc nadmierne krytykowanie go jest czymś u niego niestety normalnym.

09.08.2022 11:14

@hoven, jak już pisałem, jesteś jednym z najgłośniejszych i najbardziej upierdliwych użytkowników pod tym względem. Dlatego zdarza mi się zwrócić Ci uwagę. Nie znaczy to, że mam czas i ochotę, zwracać uwagę każdemu użytkownikowi tej strony na dyrdymały, chamstwa, czy rynsztokowy język. Dodatkowo, mimo że nie zgadzam się z Tobą często, bo uważam, że wyolbrzymiasz każdą pierdołę, żeby przywalić komuś z Bayernu(szczególnie upodobałeś sobie kilka osób), i jesteś przy tym dosyć natrętny, to pewien poziom prezentujesz. Nie mam zamiaru upominać osób, co do których wiem, że to absolutnie nic nie da.

09.08.2022 11:02

@hoven przede wszystkim uważam, że ty jej nie zachowujesz, nazywając ludzi z premedytacją ciamajdami, więc nie powinieneś być pierwszym do wytykania jej braku.
Po drugie "zawsze" zawsze jest pewnym przybliżeniem. I wiadomo, że Hoeness jest typem szczerym i impulsywnym. Wielu ludzi krytykowało Bayern, nie wyrzucał ich z loży. Może miał więcej powodów w przypadku Breitnera. W każdym razie klasą jest umieć naprawić swoje impulsywne decyzje, a z tego co wiem, Hoeness i Breitner wyjaśnili sobie sytuację. I raczej, mimo przyznawania, że ma dosyć trudny charakter, ludzie szanują Uliego i mówią o nim dobre rzeczy.

09.08.2022 10:34

@hoven, chodzi o to, że zawsze jesteś pierwszy do oceniania innych i wytykania im "błędów", braku klasy, amatorstwa etc.
''ale News nie jest o mnie ani mój post nie był o Hoenessie tylko tym czy tapczan przywiazuje uwagę do słów których używa" - właśnie. Sam nie przywiązujesz uwagi do słów których używasz. Następnym razem rzuć kamieniem w samego siebie albo zamilknij - pozostawisz lepsze wrażenie. Bo jesteś jednym z najgłośniejszych i najbardziej upierdliwych użytkowników tej strony. Zawsze pierwszy do krytyki, podczas gdy sam wzorem cnót wszelakich zdecydowanie nie jesteś.

09.08.2022 10:13

A ty, @hoven, przywiązujesz uwagę do słów których używasz? Ciamajda to nie jest przeklinanie, tylko obrażanie kogoś. Poczytaj sobie co znaczą te pojęcia, zanim zaczniesz się wymądrzać. Obrażanie ludzi na lewo i prawo wstawkami typu ciamajda, amator, nieudacznik nie świadczy o klasie. Więc tak, Uli ma sporo więcej klasy od ciebie.
A wytykanie czegoś innym, gdy samemu ma się w tej kwestii spore braki jest śmieszne i traci hipokryzją - po raz kolejny w twoim przypadku.

09.08.2022 09:28

@obiektywizm, zdawanie sobie sprawy ze swojej uprzywilejowanej pozycji, to nie to samo co pogarda dla reszty. Tylko nie wiem po co ta dyskusja w ogóle. To nie restauracja, w której zostawia się napiwki dla kelnera. Nie zostawiłby Kimmich nic więcej niż cena jaką powinien zapłacić i nie byłoby w tym nic dziwnego. Dał 40 dyszki bez reszty pewnie i tyle. Nie bardzo rozumiem roztrząsanie takiej pierdoły.

08.08.2022 13:09

Jak przypomnę sobie skwaszoną minę Lewego na wiosnę tamtego sezonu, to sądzę że miało to ogromny wpływ na grę Bayernu w tamtym okresie. Pozostaje mieć nadzieję, że drużyna teraz rzeczywiście rozkwitnie i będzie miażdżyć, także na wiosnę. Atmosferę obecnie widać gołym okiem.

08.08.2022 11:02

Mueller, Neuer, Ribery, Robben etc. Wszyscy odnieśli wielkie sukcesy w tym klubie. I dalej będą odnosić.

07.08.2022 00:56

Ja bym chciał Tela i Wanneta zobaczyć. Niby dużo młodzieży, ale jak ogrywać to w rozstrzygniętych meczach. Chociaż na 20-30 minut.

Edytowano : 2022-08-05 21:35:53

Wannera*

05.08.2022 21:35

Petarda w ataku. Miodnie to wygląda. A Musiała to czyste złoto.

05.08.2022 21:29

Podłączam się do pytania o Zvonarka. Ponadto czy ktoś się orientuje, dlaczego Wanner i Vidovic nie grają? Raczej nie będą etatowymi graczami pierwszej drużyny, więc mogliby się ogrywać w rezerwach i ewentualnie dostawać trochę szans w pierwszym zespole w rozstrzygniętych meczach.

05.08.2022 11:40

@Edmund, niby tak. Z drugiej strony jak pierwszy raz usłyszałem o możliwości transferu Mane, to też tak pomyślałem, a okazało się zupełnie inaczej ;)

27.07.2022 17:25

No i dobrze. Małe rzeczy budujące relacje i atmosferę.

27.07.2022 16:46

@Prodigy82, co ty wypisujesz? Upamecano nie biegałby pogubiony, bo by się od Ronaldo uczył? Nie wzięli go, bo jest za dobry? Że już o braku charakternych piłkarzy w Bayernie nie wspomnę...

27.07.2022 16:45

@JohnnyWro, uważam, że Lewego i Muellera będzie ciężko zastąpić, ale są spore możliwości na tych pozycjach. Rosną już Tel i Musiala (choć zwłaszcza ten pierwszy musi jeszcze sporo udowodnić). Największy problem będzie jednak zastąpić Manu.

27.07.2022 12:35

Pierwszy skład w 1 ligowym średniaku to jego maks w mojej opinii.

27.07.2022 12:29

Nie wydaje się piłkarzem na pierwszą 11 Bayernu.

27.07.2022 12:28

@tapczan, mam identyczne zdanie.

25.07.2022 18:24

@Marienplatz, czemu piszesz drukowanymi literami wierutną bzdurę? Niewiele wnosi to do dyskusji.

25.07.2022 14:09

@bawaria42, zgadzam się. To, że jest słabym obrońcą, to jest opinia. Tak jak to, że jest najlepszym obrońcą od lat.
Natomiast jego błędy to fakty. Nie mają nic wspólnego z opinią. Tzn. mają tyle, że na podstawie faktów należałoby formułować opinie i idąc tym tropem, wg mnie o wiele bardziej zasadną opinią, jest ta, że jest słabym obrońcą. Choć to dalej opinia.

25.07.2022 13:53

@bawaria42, mylisz się. To że był "najlepszym stoperem od lat" to jest opinia. To, że popełniał dużo błędów, to fakt, który można łatwo sprawdzić.

25.07.2022 13:45

@Marienplatz
"A skoro @Gladius nie zauważyłeś, to jeszcze raz wkleję dla Ciebie mój argumanent:" - zauważyłem.

Ty za to chyba nie zauważyłeś: "I nawet jak był słaby (a na obronie był), to nie zmienia faktu, że był piłkarzem zasłużonym i sporo wartym, wię cjego odejście za darmo należy rozpatrywać jako błąd. Nie ma nic wewnętrznie sprzecznego między tym co mówi Brazzo, a tym że był słaby."

Edytowano : 2022-07-25 13:43:42

"Jest liderem środka obrony triumfatora Champions League" - tylko co to jest za argument? Jak Lewy nie wygra w przyszłym sezonie LM, albo Barca spisze się słabo, to będziemy argumentować, że Lewy jest słaby, bo jest cześcią słabej drużyny?
Przecież to, że Real wygrał LM, po pierwsze nie oznacza, że jest obiektywnie najlepszą drużyną, po drugie, że każdy zawodnik z ich składu jest geniuszem.
Owszem, Alaba wygrał LM z Realem, nie czyni go to wybitnym obrońcą. Choć przyznam, że nie śledzę Realu. Może faktycznie był w tym sezonie skałą w obronie. Nie mam pojęcia. Wiem natomiast, że nie był skałą w obronie u nas. A obrona z nim jako liderem straciła najwięcej bramek w ciągu kilku ostatnich lat.

25.07.2022 13:37

@Marienplatz , no tak, dyskusją na argumenty nie jesteś zainteresowany. Jedynie jakieś urojenia o zmianie optyki. Wytłumaczysz mi dlaczego, optyka mi się nie zmieniła po odejściu Thiago (którego dalej żałuję), a zmieniła mi się po naszym cudownym obrońcy? Bo w przypadku tego drugiego kompletnie nie żałuję jego odejścia. Tzn. szkoda, że odszedł za darmo, ale to tyle.

25.07.2022 13:31

@Globin23 przypominam, bo widocznie jako kibic przegapiłeś, że David od dawien dawna grał w Bayernie(w reprezentacji również), na innej pozycji niż śo. I tak, na tej pozycji był bardzo słaby, choć pozycję i wartość wyrobił sobie dużo wcześniej.

Edytowano : 2022-07-25 13:09:17

@skiner1979, jak odszedł to obrona się posypała? Sedio? :D Sprawdź sobie, proszę, ile Bayern stracił bramek w sezonie odejścia Alaby, a ile w tym. Kiedy to, jak twierdzisz, obrona się posypała.

25.07.2022 13:06

@Marienplatz, widzę, że masz potrzebę wywołać kolejną gówno burzę.
I nawet jak był słaby (a na obronie był), to nie zmienia faktu, że był piłkarzem zasłużonym i sporo wartym, wię cjego odejście za darmo należy rozpatrywać jako błąd. Nie ma nic wewnętrznie sprzecznego między tym co mówi Brazzo, a tym że był słaby. Skup się na tym co ty produkujesz w sekcji komentarzy, bo tam jest pełno logicznych sprzeczności.

25.07.2022 12:50

@Rufus87, no, nie widzisz takich słów. A święte oburzenie na Schicka za jego słowa już były(chyba mamy do czynienia z jakimś hejterem Schicka...). A czy słowa Lewego były tylko wierzchołkiem góry, lodowej czy nie, to tylko spekulacje, jak sam zauważyłeś. Bo takich informacji nikt z poza klubu nie ma. Więc po co do tego nawiązywać i tłumaczyć(sic!), że to tylko wierzchołek góry lodowej? Może Bayern uraził Lewego, może Lewy uraził Bayern. Blablabla. Fakty są takie, że jak ktoś by nie był urażony, to pewnych rzeczy się po prostu nie robi. I to niestety trzeba tłumaczyć wiele razy. Bajeczek o górach lodowych. nie trzeba tłumaczyć wcale, bo są w sferze domysłów i są bez znaczenia.

22.07.2022 16:53

@Sopariev, a gdzież Ci sławetni hejterzy Lewego? Może Schick nim jest? Bo raczej pod newsem jako pierwszy się ujawnił fanboy Lewego. Natomiast "hejterzy", stwierdzają fakt, że przy odejściu Lewy zachował się nieładnie. Tylko tyle.

22.07.2022 15:38

@Rufus87, ale on się nie odnosi do tego co przeczytał w gazecie. Tylko do słów samego Lewego. Słów, których nie powinien wypowiadać. Naprawdę nudne robi się powtarzać w kółko to samo, a niektórzy i tak zbyt ciężko mają załapać o co chodzi. Lewy zachował się nieładnie, nieprofesjonalnie etc. I to jest fakt. Nie rewelacje gazet.

22.07.2022 15:04

Dwa pierwsze - ok. 3 wariantu nie kupuję. Nie widzi mi się gra 3 z tyłu, ale jak będzie zobaczymy.

22.07.2022 14:33

@Marienplatz, znowu oderwanie od rzeczywistości. Schick, mówi, że tak by nie zrobił. Żadnej świętej inkwizycji nie ma. Tzn. jest. Czołowa nastolatka naszej strony, już odpala stosy dla Schicka, bo ten śmiał skrytykować postawę Lewego.

Edytowano : 2022-07-22 13:47:08

Robisz się dobry w tym śmiesznym odklejeniu od rzeczywistości, kolego. Nasz nadworny Stańczyk. Przepraszam, nastronny Stańczyk.

22.07.2022 13:43

@Marienplatz, bardzo dobrze że cię śmieszy i zrobiło ci piąteczek. Jak zastanowisz się nad tym, że to co napisałem jest podążaniem za twoimi "spójnymi" i "genialnymi" teoriami, to może przestaniesz wypisywać te głupoty. Może, choć może robi wielką różnicę.

22.07.2022 13:12

@Marienplatz - "jest tylko taka "drobna" różnica, że jak Flick przejmował zespół, był on w całkowitej rozsypce mentalnej i grał beznadziejnie."
Hmm, to może Flick nie ma elementarza trenerskiego i jechał na oparach po Kovacu, TYLKO jest świetnym motywatorem? Zebrał drużynę mentalnie i ta zaczęła grać jak ich Kovac nauczył?
Twoje teorie prawie trzymają się kupy. Prawie robi dużą różnicę Marienplatzu! Pozdro.

22.07.2022 12:48

No tak, z pokrętnej logiki zakochanego w Lewym niczym nastolatka użytkownika(a raczej z próby wybrnięcia z głupotki którą palnął, by znowu najechać na klub) wynika, że Flick również nie ma elementarza, bo stracił najwięcej bramek w ostatnich latach. Zresztą, jeżeli oceniać po wpadce, to nikt nie ma elementarza. Nawet Messiemu zdarzało się, że piłka odskoczyła od nogi(pewnie amator bez piłkarskiego elementarza, nie? ). Dramat co się porobiło z tym użytkownikiem. Albo miłość do Lewego jest toksyczna, albo zejdź ze słońca trochę kolego, bo złe rzeczy się dzieją w twojej głowie i z twoją głową.

22.07.2022 10:47

Sprzedać Pavarda za ponad 20 mln? Nie wydają się te doniesienia prawdziwe. Skoro za Richardsa, który nie pograł jeszcze za dużo w seniorskiej piłce, mają dostać koło 20mln, to nie wyobrażam sobie, żeby ktokolwiek puścił Pavarda za podobną kwotę. Po drugie przy obecnych cenach na rynku, Pavard jest wart zwyczajnie dużo więcej. A tak w ogóle, to przyda się, sezon długi, a Pavard mimo, że przez ostatnie 1,5 roku nie prezentował nic wybitnego, to poniżej pewnego solidnego poziomu nie schodzi.

21.07.2022 12:06

@tapczan, mam podobne odczucia. Skoro był problem z tym kolanem od dawna, a po dwumeczu z Villareal, sezon zasadniczo się skończył, to był czas żeby tę operację wykonać wtedy. Teraz właśnie wracał by do treningów. Być może nie chciał dać się kroić na urlop ;)

18.07.2022 22:14

Nie wygląda to dobrze, bo ostatni rok, to mało gry Leona. Ciekawe kto wskoczy za niego do 1 składu. Graverenbech, Sabitzer, Musiala? Może będzie rotacja na tej pozycji? Choć trochę stabilizacji w środku pola byłoby mile widziane.

18.07.2022 15:58

Pewnie. "prawdziwi" kibice będą upraszczać złożoną rzeczywistą, do absurdalnych w rzeczonym kontekście równań, żeby przeforsować jakiś swój pogląd. Co zrobić.
To, że był najemnikiem, i od dawna przy przedłużaniu kontraktu były szopki to jedno. Mimo tego jego kariera u nas była piękna. Zresztą dalej taka jest. Po prostu dla mnie, ta finalna szopka, była przegięta. Złamał ze swoim agentem, kilka granic, których nie powinien był łamać. Przez co zostawia pewien niesmak. Trochę jest to dla mnie tak, jakby sam posprayował pomnik, który budował sobie przez 8 lat.
Jednakże, mimo że daleki jestem od ślepego chwalenia, bez zważania na wszystko inne jak niektórzy fani prostego równania, tak samo daleki jestem od tego, żeby mu źle życzyć, czy go wyzywać. Zasadniczo ciekawy jestem jak się będzie spisywał w Barcelonie i będę śledził jego poczynania. Choć jestem zdania, że Barca sporo zaryzykowała jego transferem (biorąc pod uwagę pakiet finansowy, który został przeznaczony na transfer i wszelkie opłaty z nim związane) i mogą się przejechać, ale z chęcią zobaczę jak będzie.

18.07.2022 15:54

@misza, dla mnie to, że chciał przedłużyć kontrakt na dużo lepszych warunkach. Stąd Zahavi. Dla mnie to jest trochę zdojenie Bayernu. Rekordowe warunki. Na 3 lata, niezależnie jak będzie grał. Z racji wieku, większe ryzyko bierze na siebie Bayern, bo ta forma nie musi być równie wyśmienita w kolejnych latach. Kasa nie otoczenie. O otoczeniu to się później mówi, żeby ładnie wyglądało. Alaba też dostał pieniądze w Realu, jakich nie dostał tutaj i później nagle chciał iść do Realu od dawna. Suele - podobnie. Jak było dokładnie nie wiem, bo bazuje tylko na doniesieniach medialnych. Natomiast z mojej perspektywy, bazując na tychże doniesieniach, Robert zapragnął zmienić otoczenie, kiedy jasnym się stało, że nie dostanie od Bayernu warunków jakich oczekiwał.

18.07.2022 14:34