DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Globin23 Strona 1

Panowie, do TOP formy to jeszcze sporo brakuje ale cieszy wysokie miejsce.

05.01.2024 19:18

@josh1982
UPA miał bardzo dobrą, solidną jesień więc jego miejsce nie dziwi.

05.01.2024 19:15

@davout
Gwoli ścisłości to te "pizdusie" już raz wygrały LM, podobnie jak każdy "charakterny" który wymieniłeś.
Piszesz o płaczu po zdjęciu z boiska a to czasem nie Robben płakał za każdym razem jak był zdejmowany? To nie Robben zawalił nam finał w 2012 i był tak "obsrany" że nawet nie podszedł do karnego? Ja wiem że jest tendencja do chwalenia "tego co było" i jechania po obecnych graczach ale trochę trzeźwego spojrzenia na to wszystko. Robben, Ribery itd to fantastyczni gracze ale swoje za uszami mają. Nie zapominaj tego.

26.12.2023 09:04

"Postaramy się", "To jest skomplikowane" wygląda słabo, My musimy wzmocnić skład! Potrzebujemy 1-2 obrońców na wczoraj. Są braki środku pola. Nie wyobrażam sobie aby nie przyszło do nas 2-3 graczy zimą. Zwłaszcza że jest PNA...

22.12.2023 16:04

Rzygam już tym pr-owym gadaniem. "Zagraliśmy bardzo dobrze, z pasją, zasłużyliśmy na zwycięstwo, dobrze zareagowaliśmy" bla bla bla.
Drużyna nie ma stylu, postępu brak, pojedynczy zawodnicy zaliczają regres a z wypowiedzi wynika, że jest wszystko cacy.. a przypomnę że był to mecz z United, który dostaje baty od każdego.
Tekst o wymagających rywalach i trudnej grupie to już abstrakcja... Z grupy wyszła Kopenhaga która męczyła się z Rakowem...

13.12.2023 09:04

@AdiFantasti w punkt!
Za Kovaca też było narzekanie na kadrę, panienki, sam Kovac mówił że nie można pędzić 200 autostradą jak się nie ma ferrari.
A potem przyszedł Flick i tymi panienkami rozpędził to ferrari i wygrał wszystko co mógł. Perisiciami, Comanami, Goretzkami, Boatengami, Pavardami etc.

Broniłem Tuchela ale eweidentnie tu coś nie gra. Stylu brak, patrzeć się na to czasem nie da,.toporny futbol. To wygląda wręcz gorzej niż za Kovaca...

10.12.2023 22:15

My graliśmy z Kopenhagą, u siebie,. mieliśmy pewny awans (a więc mogliśmy podjąć ryzyko,. zagrać dla kibica,. nacieszyć oko) a tymczasem remisujemy 0:0 po fatalnym meczu. Na takie mecze gdzie jest 5 procent zaangażowania powinno wchodzić się za darmo,. szkoda kibiców, oprawy bo drużyna zawiodła.

I te tłumaczenia. "Kopenhaga dobrze zorganizowana".. to.ta sama Kopenhaga która ledwo pokonała Raków?

Wynik zły, styl fatalny

30.11.2023 08:01

@Skobry
Po pierwsze to Bayern był dogadany z Daviesem w sprawie kontraktu i to strona Daviesa nie podpisała kontraktu tłumacząc się zamieszaniem w klubie. A może po prostu to tylko wymówka a tak naprawdę pojawiło się zainteresowanie Realu?
I z tym najlepszym mlodym lewym obrońcą to przegiąłeś. Nie można opierać jego wartości na tym że jest młody. Chłop od roku/dwóch gra przeciętnie,. wręcz słabo. Zapomnijmy o sezonie 19/20 bo możliwe że on już nie wróci. Szybkość i przebojowość to za mało na ten poziom. Z tyłu braki, z przodu statystyki 0/3...

29.11.2023 20:25

Miękka faja?
A może racjonalnie ocenia swoje szansę na grę. U nas jest jakiś dziwny"kult Neuera" i każdy inny bramkarz jest przegrany na starcie i tyle. Tak jak długo Neuer będzie w klubie tak długo będzie grał i nie będzie sprowadzony nikt sensowny. Niestety.

19.11.2023 12:59

Osobiście uważam, że co najmniej dwóch zawodników powinno przyjść. Latem było więcej odejść niż transferów przychodzących i kadra ma wyraźne braki.

Palhinha już miał przyjść latem, więc logiczne, że powinni sprowadzić go zimą.
Do tego Geertruida mogący grać PO/ŚO (taki Pavard) i myślę, że od razu byłoby więcej możliwości.

13.11.2023 20:35

Przydałoby się co najmniej dwóch uniwersalnych graczy. jakiś pray obrońca mogący grać na środku obrony i jakiś defensywny pomocnik mogący zagrac w obronie.
Kiedyś mielismy graczy zabezpieczających kilka pozycji jak Alaba, Lucas, Pavard, Javi etc. Teraz jest Laimer i Guereiro na papierze i tyle....

05.11.2023 19:40

I właśnie w takich momentach nieocenionym jest posiadanie takich zawodników jak Pavard, który zabezpiecza dwie pozycje. Nawet Stanisic mógłby zagrać na stoperze. Latem się osłabiliśmy. Zostaliśmy z 3 stoperami i żadnym zawodnikiem mogącym grać na stoperze...

03.11.2023 12:54

@Pir5
A skąd wiesz skoro za Juliana graliśmy na 3 frontach? Tylko gdybasz. "By nie wygrał,.by odpadł". Tylko tak naprawdę graliśmy na 3 frontach. Przyszedł TT i na starcie out z LM, out z pucharu a ligę zdobyliśmy w komicznych okolicznościach (też gubił punkty na potęgę)....

02.11.2023 12:16

My graliśmy z City, Realem czy trzecioligowcem?
"Zabrakło szczęścia?" Na tą porażkę nie ma wytłumaczenia. Tuchela broniły wyniki (sam go broniłem )ale po tym blamażu ten argument poszedł do kosza... Wstyd i tyle.
Moim zdaniem zwolnienie Tuchela to chyba najlepsze rozwiązanie. Na 3 pucharowe mecze przegraliśmy 2, w LM odpadł też w pierwszym meczu. A jest wolny jeden Pan, który z tą drużyną wyczyniał cuda. W klubie nie ma już innego Pana, z którym miał nie po drodze...

Kolejny powód to dramatyczna kadra. Ja nie wiem jak niektórzy nie dostrzegali jej braków na początku sezonu... Jeden prawy obrońca, trzech innych PO pogonionych przed sezonem i zamiennikiem Sarr... 2.5 środkowego pomocnika, 3 stoperów,. bramkarz po roku bez gry. Gdzie głosy że kadra kompletna i została wzmocniona?

02.11.2023 11:03

@Ivan7
Świetnie zapowiadający się? Nie przesadzaj. Nie nazywajmy tak każdego młodego bramkarza.
Na chłodno. 23 lata, 1 występ w reprezentacji Izraela, kupiony z baaaardzo przeciętnego Maccabi. To od razu nie mogło się udać.
To już z polskiej ligi były podobne talenty jak Majecki, Tobiasz, Kovacevic etc....

14.10.2023 10:30

@MsM
Nie przesadzaj. Jak młodzież jest utalentowana to jest wprowadzana od razu, "bez cackania".
Przypomnieć Ci jak od razu wskoczył do składu taki Badstuber, Alaba, Basti etc? Sęk w tym że obecnie nie ma utalentowanego stopera w drugiej drużynie zasługującego na szansę w pierwszej drużynie. Jest niby Buchmann ale on więcej się leczy niż gra.

01.10.2023 17:10

Boatenga cenię, lubię, szanuję. Kiedyś to był absolutny TOP, ale ....
On albo nie grał albo grał słabo w Lyonie. Teraz kilka miesięcy bez klubu. A my go bierzemy... chyba, żeby był ktokolwiek na środek obrony.
Skoro podjęliśmy tragiczne ruchy na obronę to trzeba było zostawić tego Blinda. Na pewno lepsza opcja niż Boa mimo, że Holender u nas nie grał lub grał słabo...

01.10.2023 12:02

@Bawarka79
To, że Ciebie nie przekonuje ter Stegen nie znaczy, że nie zostanie już na stałe numerem 1 w reprezentacji.
Bardzo dobra uwaga co do tego, że decyduje obecna forma. Neuer obecnie tp nie gra wgl i pewnie powrót do formy trochę potrwa/może już nie nastąpić.
Poza tym życzę sobie by decydowała forma bo jak już wspomniałem na MS2018 Neuer wrócił po kontuzji i grał za zasługi (bardzo kiepsko) a ter Stegen w formie grzał ławke. Powtórka niewskazana.

24.09.2023 13:46

Zamiast forować podstarzałego Choupo, który swoje 5 minut miał w poprzednim sezonie mógł dać Tela i go budować. Ale reszta składu bardzo dobra.

23.09.2023 15:02

Julian to trener z przysłowiowymi "jajami" i postawi na ter Stegena. Co jak co ale ter Stegen to klasa światowa a Neuer? 37 latek po roku bez gry, poważnej kontuzji, baaa jeszcze nawet nie wrócił. Tu nawet nie powinno być dyskusji kto powinien być numerem 1.
Pamiętam jak Manu wrócił za zasługi na mistrzostwa świata po roku bez gry. Wyglądał tam słabo a ter Stegen w formie grzał ławę. Powtórki być nie może.

23.09.2023 14:49

@seba
Z tym wskoczeniem Nauera do składu to bym się wstrzymał.

To jest jeden wielki cyrk pt "powrót Neuera".
"Będzie gotowy na przygotowania do sezonu"
"Będzie gotowy na początek sezonu"
"Będzie gotowy na Leverkusen "
"Będzie gotowy po przerwie "
A teraz dalej ma problemy, nie trenuje i mówi się o 2 tygodniach. A tak naprawdę kiedy wróci nie wie nikt.
To że nie kupiliśmy bramkarza to śmiech na sali i wpadka zarządu jak i całego sztabu.
Ulreich jest słaby, nie broni nic a Neuer dalej kontuzjowany i kiedy wróci i przede wszystkim w jakiej formie nikt nie wie.

23.09.2023 13:50

@Jurgen1982
Powtarzam to samo. Jak można mówić że Niemcy nie mają zawodników? Grają w najlepszych klubach/ligach świata a przegrywają (już regularnie) z Japonią, Polską i Kolumbią. Masakra.
Tak jak ktoś napisał, mit Flicka został obalony i trzeba radykalnych działań aby cokolwiek poprawić.
Poza tym Flick był asystentem Loewa, którego metody się nie sprawdzały w późniejszym czasie więc wcale nie musi dziwić słaba gra reprezentacji za Flicka.

10.09.2023 09:35

Jak to mówił Tomaszewski o Smudzie teraz można powiedzieć o Hansim "Flicka nie można zwolnić, jego należy wy*ierdolic dyscyplinarnie".
To co grają Niemcy to jest absolutna padaka i Flick na selekcjonera się nie nadaje.
I niech ktoś nie pisze głupot że nie ma kim grać, nie ma zawodników itp. Czy Ci zawodnicy powinni być tak łatwo ogrywani z Japonią, Kolumbią czy Polską?

Flick out i to w trybie natychmiastowym.

10.09.2023 06:50

Zaufanie zaufaniem ale, żeby nie było to ślepe zaufanie. Reprezentacja Niemiec za Flicka gra po prostu żle, fatalnie. Nie ma ani żadnego stylu ani kierunku budowy tej drużyny. Wygląda to jeszcze gorzej niż za Loewa (końcówka kadencji).

I to, że Flickowi udało się z Bayernem (choć w drugim sezonie poległ przez brak ławki) to nie znaczy, że Flickowi uda się z reprezentacją. Baaa. To się nie udało i moim zdaniem najlepszym rozwązaniem byłoby pożegnanie Flicka już teraz. Jest w reprezentacji 2 lata, wwyniki są fatalne, zero poprawy. I jak coś nie udało się przez 2 lata to nagle nie uda się kilka miesięcy przed turniejem.

I niech mi ktoś nie mówi, że Flick nie ma zawodników, nie ma kim grać i wgl. Takiej osobie radzę wziąć rozpęd i uderzyć głową w ścianę. Ma zawodników Bayernu, BVB, Barccelony, Realu etc a tymczasem Niemcy przegrywają z takim potęgami jak Kolumbia, Polska, Belgia, Japonia, Węgry itp. To te reprezentację mają lepszych zawodników?

Flick i reprezentacja to się nie udało i musi nastąpić jak najszybsze rozstanie.

08.09.2023 11:12

Miało być jedno z najlepszych okienek ostatnich lat (takie były potrzeby/zapowiedzi) a było jedno z najsłabszych i niech nie zasłania je transfer Kane'a.

1. Transfer Kane'a to tak naprawdę jedyny pozytyw. Brakowało nam napastnika od ponad roku a Kane w każdym klubie to wartość dodana.
2. Kim Man Jae - biorąc pod uwagę odejście Lucasa to tak naprawdę wymiana 1 do 1 (chyba, że będzie zdrowszy od Lucasa ;)
3. Laimer. Biorąc pod uwagę, że pozbyliśmy się środkowych pomocników i 3 prawych obrońców i ich wszystkich ma zastąpić 1 Laimer to wygląda to przeciętnie i słabo.
4. Guerreiro - jeszcze nie zagrał minuty a już kontuzjowany. Miejmy nadzieję, że w formie odciąży Daviesa i śrokowych pomocników.

Kadrę mieliśmy ilościowo na styk z brakami na pozycji napastnika i środkowego pomocnika. Napastnik przyszedł, pomocnik nie.
Przyszło 4 graczy (Kane, Laimer, Kim i Guerreiro) - odeszło 7 (Lucas, Pavard, Stanisic, Cancelo, Ryan, Sabitzer, Mane). Czy ja tylko widzę, że coś jest nie tak?
Jeszcze poprzedniej rundzie mieliśmy 4 prawych obrońców - teraz zostaliśmy z 1... Totalna amatorszczyzna.
Fiasko zakupu nowej "6". Brak zakupu prawego obrońcy i równocześnie zgoda na odejście Pavarda i Stanisicia. Kolejne strzały w kolano.
A co zabawne. Okienko na finansowo na plus. Bayern miał się wzmacniać a nie osłabiać i zarabiać. To nie BVB czy Ajax.

Mam nadzieję, że do zimy doczołgamy a zimą nie usłyszymy "kadra jest kompletna" bo wiosną będzie masakra....

04.09.2023 14:18

@buuuU
Ale nie ma wartościowych Niemców, którzy mogliby grać u nas...
Jeden Rudiger i on wybrał Real.
Kiedyś w obronie Niemiec grał Boateng, Hummels, Lahm, nawet Badstuber...
Teraz jest Sule, Schlotterbeck etc...

29.08.2023 18:04

Problem w tym, że tracimy naprawdę wartościowego zawodnika.
Prawa obrona to Mazraoui. Wygląda to kiepsko, biorąc pod uwagę jego problemy zdrowotne. Idę o zakład że wypadnie do października....(odpukac). I kto tam zagra Sarr czy Laimer? Prawy obrońca na już. I to nie jakieś eksperymenty tylko zawodnik na już, który stworzy zdrową rywalizację z Mazraoui.
Najzabawniejsze jest to że jeszcze wiosną mieliśmy Pavarda, Cancelo, Mazraoui i Stanisicia. Była to najlepiej (przynajmniej liczbowo) obsadzona pozycja w Bayernie. Z całej czwórki zostanie szklany Marokańczyk.... Quo vadis Bayern?

29.08.2023 17:40

Moim zdaniem Xabi prędzej czy później będzie trenerem Bayernu.
Ale trzeźwo oceniając: Ładnie się ogląda Leverkusen ale tak naprawdę niczego nie wygrali, nigdzie nie zaszli, więc spokojnie. Niech Xabi potwierdzi swoją klasę.

A Bayern kocha historie z zatrudnieniem byłych zawodników.

19.08.2023 17:08

Wytłumaczy mi ktoś w czym Ortega jest lepszy od Sommera? Przecież tą "zamianą" stracimy sportowo...

16.08.2023 14:36

Całą zimę "cackaliśmy się" z zakupem Sommera.
Teraz nie wiadomo tak naprawdę Sommer odszedł a my znowu cackamy się z zakupem bramkarza. Dramat.

Real. Kontuzja Courtois i po kilku dniach już był następca. Tak powinno się działać.

15.08.2023 08:28

@Edmund
A może problem nie jest z trenerami a młodzieżą, która jest po prostu przeciętna?
Grają w 4 lidze, jak ktoś idzie na jakieś wypożyczenie to nie jest w stanie niczym się wyróżnić w 2.BL czy Eredivisie...
Taki Musiala, Davies czy wcześniej Alaba, Muller etc potrafili dać jakość od początku a nie jakieś śmieszne "wprowadzanie".

11.08.2023 21:26

Dyskusja dotyczyła wprowadzania młodych zawodników i Real robi to lepiej co pokazałem we wcześniejszym wpisie.

11.08.2023 14:49

@Pavelak
Trochę nagiąłeś rzeczywistość.
Real ma Viniciusa, Rodrygo którzy są kluczowymi zawodnikami. Do tego Camavinga i Tchoumeni są podstawowymi zawodnikami. Dokupili Jude.
A u nas kto z młodych oprócz Musiali i Daviesa odgrywa u nas ważne role? Gravenberch, Tel i Stanisic grają mało albo w ogóle.

11.08.2023 14:19

Gole czyt. dobitki przeciwko tym tuzom przyczyniły się do mistrzostwa.
O jakich możliwościach Mane Ty piszesz? Nie żyj przeszłością.

Mane oficjalnie odchodzi. Zamykam dyskusję. Miłego.

01.08.2023 21:16

Gnabry 17/12
Sane 14/10
Źródło: Transfermarkt. To po pierwsze.

Po drugie Gnabry strzelał mega ważne bramki w końcówce sezonu, mimo "chu***wego" sezonu jak Ty to nazwałeś.

Dalej nie rozumiesz że dyskusja nie tyczy się Upa, Goretzki, Gnabry'ego itp? Poza tym żaden z nich nie przychodził jako gwiazda z największą pensją w klubie. Podejrzewam że na starcie w Bayernie zarabiali łącznie tyle co Mane w pojedynkę. Ale to nie ich tyczy dyskusja.

Saudom nie robi różnicy. Różnice pewnie odczuwa Bayern bo płaci +20 mln rocznie zawodnikowi, który nic nie wnosi do zespołu, jest ciałem obcym, do tego skory do konfliktów. Na horyzoncie transfer Kane'a i ta pensja Mane robi różnicę.

Mane przychodził tu jako gwiazda, miał dać jakość od razu a nie będziemy czekać w nieskończoność na jego aklimatyzację, zwłaszcza że jest po 30. Transferowy niewypał i dobrze że odchodzi. Super że odzyskamy kasę.

A opieranie Twojej narracji na gdybaniu "może odpali" jest aroganckie i głupie.

01.08.2023 20:41

"Jeśli Tuchel znalazłby mu miejsce w składzie"...
A może właśnie Tuchel nie widzi dla Niego miejsca w składzie?
1.Piszesz o chu***wych sezonach wyżej wymienionych zawodników a nawet wtedy taki Gnabry czy Sane zjadają Mane statystykami. Poza tym taki Pavard, Leon, Gnabry byli dla nas kluczowi w wygraniu LM.
2. Pokazywał w Bayernie? Mnie Mane z Liverpoolu (Mane za Kloppa) nie interesuje. W Bayernie przez cały sezon nie pokazał nic.
3. Co ma Messi do Mane? Xd
4. Litości... Ciekawa teoria. "Mane słaby bo nie ma napastnika".
5. 31 lat to sporo na skrzydłowego. Nie zaklinaj rzeczywistości. Poza tym o jakim mentalu Ty piszesz?

Nadal nie podałeś ani jednego konkretnego powodu dlaczego Mane miałby zostać w Bayernie. Przecież on tutaj przez cały sezon nie zagrał ani jednego topowego spotkania. To o czym my dyskutujemy?
Bo "Messi w PSG... Mane w Liverpoolu.. Bo Goretzka, bo Gnabry etc".

01.08.2023 19:11

@bawaria42
Nie przedstawiłeś nawet pół powodu dla którego Mane miałby zostać w Bayernie. A mi piszesz o jakimś wyolbrzymianiu zdarzeń...
Za największą pensję masz zawodnika, który ma jedne z najsłabszych statystyk wśród zawodników ofensywnych.
Afera z Julianem i Leroyem. Fakt. Dostał oficjalną karę? Dostał.
Sprawdź też czy nie żalił się w mediach.
Poza tym przypuszczanie, że 31 letni zawodnik po naprawdę słabym sezonie zacznie nagle grać lepiej, gdzie ewidentnie nie pasuje do zespołu, jest naiwne.

01.08.2023 18:05

Śmieszą mnie trochę teksty "broniące" Mane typu "grał na 9".
Chłop większość sezonu zagrał na skrzydle, przez większość sezonu wyglądał tragicznie, był ciałem obcym, uderzył Sane, szopka z Julkiem, zarabiał najwięcej w zespole... A jakie pozytywy? Żadne.
Trzeba było wcześniej się zaangażować, nie gwiazdorzyć, uderzyć się w pierś a nie teraz puszczać puste teksty o udowodnieniu wartości.
Totalny niewypał transferowy, dobrze że odzyskamy kasę, krzyż na drogę. Powodzenia!

01.08.2023 13:29

@Reeken89
Nad tym samym się zastanawiałem. Sprowadzamy 33-letniego Walkera i podobno proponujemy kontrakt do 2025+1.
A wiemy jak było przy przedłużaniu kontraktów z Ribery, Robbenem czy ostatnio Manu i Mullerem.
Podwójne standardy..

21.07.2023 09:25

@bawaria42
Lubię, gdy ktoś pomija pewne fakty tylko by potwierdzić swoją tezę.
18/19 - grając głównie na boku 2/19
19/20 - 2/3 sezonu w środku pola, 7/17
20/21 - środek pola, 6/14 (a wypadł z powodu kontuzji)
21/22 - środek pola, 3/12 ( koronawirus i przerwa)
22/23 - środek pola, 7/11.

Nie prezentował się lepiej na boku i nie miał lepszych statystyk.

18.07.2023 21:09

@Marton
Moja wypowiedź głównie dotyczyła tego:
"Tak naprawdę trzeba szczerze powiedzieć, że Kimmich klasa światowa raczej nie jest. Nie udowodnił tego w żadnym ważnym meczu reprezentacji czy Bayernu. Od kogoś kogo nazywamy klasa światowa raczej oczekuje się, zebw takich meczach się wyróżnia."

Moje pytanie brzmi. Na serio Kimmich w żadnym, ważnym meczu nie udowodnił, że jest klasą światową?

18.07.2023 16:01

Czy my dyskutujemy o tym samym Vidoviciu, który przepadł w Eredivisie. W przeciętnym Vitesse niczym się nie wyróżnił a w drugiej części sezonu stracił nawet wyjściową "11". To chyba bez oglądania go na treningu itp można wysnuć wniosek, że na Bayern jest za słaby.
Ibrahimović. Hmmmm. Może kolejny wielki talent, który przepadnie w 2-3 lidze. Ile to już było tych Maiów, Meierów, Arreyów, Rheinow itp...

18.07.2023 12:04

@Marton
Ty tak serio? Bo ktoś puścił "newsa" o nietykalności Jo i Ty od razu takie wnioski?
Jak wgl możesz pisać że Kimmich nie udowodnił swojej klasy w żadnym,. ważnym meczu Bayernu? Serio? Oglądasz mecze?
Chłop jako jeden z nielicznych trzyma równy, wysoki poziom. W meczach City był jednym z najlepszych. Strzelał zwycięskie bramki w meczach z BVB, to on asystował przy bramce w finale z PSG. W wielkich, ważnych meczach oddaje serducho i gra bardzo dobrze a Ty piszesz jakieś głupoty że nie udowadnia tego.

Najlepiej. Sprzedajmy Kimmicha i grajmy Laimerem czy Gravenberchem. Wtedy to dopiero będzie płacz. Kimmich to obecnie jeden z najlepszych "6" (z grą ofensywną) na świecie. Koniec. Kropka.

18.07.2023 11:39

Moim zdaniem idealny kierunek Pavarda. Śmieszy mnie jak Francuz jest tutaj strasznie niedoceniany. Jego brak będzie mega odczuwalny.
Pep ze Stonesa czy Akanjiego zrobił mega zawodników. A Pavard co jak co ale piłkarsko i mentalnie jest od nich lepszy.

Taktyka,. drużyna, system są idealne dla Pavarda i moim zdaniem będzie tam podstawowym graczem.

14.07.2023 19:22

Ale news!
Kolejny "artykuł" który nie wnosi absolutnie nic... Tylko by pisać...

11.07.2023 16:10

Jesli kwota ma być granicach 100 mln euro lub więcej to nie bierzmy udziału w tym szaleństwie.
Nie dajmy się przysłowiowo "dy*ać" jakiemuś Levy'emu. Odejdzie Kane za darmo w przyszłym roku to zobaczy. A jeśli przedłuży kontrakt to współczuję Kane'owi ;)

10.07.2023 16:04

Jeśli nie przedłuży kontraktu to śmiało sprzedawać w 2024 roku.
Poza tym zobaczymy jak wypadnie gdy będzie miał teraz realnego konkurenta w postaci Guerreiro. Bo co jak co ale Davies zatrzymał się w rozwoju i np. gry defensywnej wgl nie poprawił. Statystyki też ma przeciętne jak na ofensywnego bocznego obrońcę.

02.07.2023 20:18

@DieRoten
Też tak uważam. Muller ma swoje lata a Kimmich nie pasuje mi do tej roli. Dalej brakuje mu chłodnej głowy, podpala się i wydaje mi się, że dla niego bardziej liczy się "ja" niż "my". Jakoś go nie widzę jako kapitana.

02.07.2023 16:24

Zaraz, zaraz... Tym artykułem ktoś chce powiedzieć, że Lucas był naszym szefem obrony? Litości...
On nigdy nie był żadnym szefem i nie piszę tego, bo odchodzi w znanych okolicznościach, ale nigdy nie dyrygował obroną, większość czasu albo się leczył albo szukał formy.
Tak naprawdę de Ligt jest tym przysłowiowym szefem odkąd tutaj przyszedł. Mega transfer.

02.07.2023 15:58

@Edmund
Goretzka grał dobrze, bo miał Thiago obok siebie.
A Gnabry ciągnął tey naszą grę bo Lewy był z przodu.
Taka pewnie argumentacja haha

29.06.2023 18:51

Dyskusja tyczy Flicka, zadałem Ci proste pytanie a Ty nie potrafisz tzn. nie chcesz odpowiedzieć.
Twoje wypociny są żałosne. Za wszystko odpowiadają piłkarze, kluby, trenerzy klubów a selekcjoner jest od brania kasy ;) Bo jak nie idzie mu kompletnie praca i reprezentacja gra słabo to wszyscy winni dookoła tylko nie selekcjoner, bo "przecież w 2020 zdobył wszystko".

29.06.2023 16:40

@arjen2009
Ale Ty jesteś ciężki w obsłudze.

Odpowiedz mi na jedno pytanie. Flick mając do dyspozycji takich zawodników jak ter Stegen, Sule, Rudiger, Schlotterbeck, Gundogan, Kimmich, Goretzka,.Sane, Gnabry, Musiala, Havertz etc jest usprawiedliwiony gdy przegrywa z Japonią,. Polską, Kolumbią? Odpowiedz. Czy to są tak słabi pilkarze by przegrywać z takimi reprezentacjami? Dalej

29.06.2023 15:49

@arjen2009
Możesz tutaj wypisywać dalej swoje wypociny, możesz racjonalnie patrzących ludzi nazywać "hejterami", możesz się zagotowywać, ale to nic nie da.
Flick w kadrze jest 2 lata a nie zrobił z nią tak naprawdę nic. Baaa. Śmiem twierdzić, że ta reprezentacja zaliczyła regres. A skoro nie spełnia oczekiwań to trzeba go zwolnić i tyle. I nawet takimi słabymi zawodnikami jak Goretzka, Gnabry, Sane, Sule, Rudiger, Gundogan, Havertz, Musiala, Wirtz etc powinien takie drużyny jak Polska, Ukraina czy Kolumbia ogrywać w cuglach. Koniec kropka.

29.06.2023 12:39

@arjen2009
Jak chcesz dyskutować na poziomie to czytaj ze zrozumieniem i przestań tworzyć bajki.
O Lewym napisałem w kontekście twojego idiotycznego argumentu że Bayern szukam napastnika nie Niemca.
Dwa nigdzie nie napisałem że nie lubię Flicka. Doceniać to co zrobił w Bayernie to jedno ale spojrzeć trzeźwym okiem jak beznadziejnie mu idzie w reprezentacji to drugie.
Jeśli za wszystko odpowiadają kluby i trenerzy w klubach to po co w takim razie selekcjonerzy? Ty wgl widzisz co piszesz? Idąc Twoim tokiem rozumowania to kadra Loewa grała dobrze bo miała Bayern w formie. A teraz kadra Flicks gra słabo to m.in. wina Nagelsmanna. Litości.
Niezależnie w jakiej formie są zawodnicy to reprezentacji Niemiec nie przystoi mieć bilansu 2-3-5. Wstyd! Mistrzostwa świata zawalił.. też go usprawiedliwiasz. Teraz zawala,. zero poprawy, dalej go usprawiedliwiasz bo przecież Flick "uratował 2020". To było 3 lata temu...

Edytowano : 2023-06-29 09:21:34

Poza tym trochę kultury w swoich wypocinach. Żegnam

29.06.2023 09:20

@arjen2009
Super argument o Kane zwłaszcza że przez blisko 10 lat w Bayernie na ataku rządził Polak.
To Ty wyjdź z tego dziwnego kółka adoracji Flicka bo jesteś mega zaślepiony. Chłop przegrywa z Japonią, Polską, Kolumbią, remisuje z Ukrainą a Ty, że ma słabych zawodników i "panienki". Możesz dalej wypisywać głupoty i zaklinać rzeczywistość ale Flick w tej reprezentacji się po prostu ośmiesza i gdyby miał trochę godności to sam by się zwolnił. Owszem w Bayernie wszystko zagrało ale widocznie to nie jest taki cudotwórca (baaa, patrząc na to co wyprawia w reprezentacji nie jest nawet solidnym trenerem)

29.06.2023 04:59

@arjen2009
Śmieszy mnie ta Twoja argumentacja. "Echhh, teraz ma formę etc.".
Pragnę przypomnieć że to właśnie Flick tymi panienkami jak Gnabry czy Goretzka wygrał Ligę mistrzów.
Poza.tym jakie Ty fakty przedstawiłeś? Jesteś jakimś zaślepionym wyznawcą Flicka.
Fakty są takie, że Niemcy za Flicka ośmieszyli się na mundialu i ośmieszają się w sparingach. Fakty są takie że ma zawodników najlepszych klubów i nic z tym nie potrafi zrobić.

28.06.2023 19:26

@arjen2009
Ja nie wiem jak można bronić Flicka i zwalać winę na piłkarzy...
Chłop ewidentnie nie podołał, drużyna gra fatalnie a trener nie ma pomysłu na poprawę takiego stanu. DFB powinno go pogonić jak najszybciej. Blamaż na munidalu, teraz blamażza blamażem w meczach kontrolnych...
A co do tych gwiazdek instagrama... Ma on zawodników Bayernu, BVB, City, Realu czy Barcy... I jeśli on z takim materiałem nie potrafi poradzić sobie z Japonią, Kolumbią, Polską to o czym my wgl dyskutujemy?

To że Flick się sprawdził w Bayernie nie znaczy, że sprawdza się w DFB. Niemcy grają fatalnie, brak pomysłu, koncepcji. Trener do zwolnienia. A Julek? Na pewno "gorzej nie będzie" a i ze swwoim pomysłem i podejściem da nowe życie.

28.06.2023 16:15

Absolutny TOP od lat. I co z tego, że zaraz 30 lat skoro bazuje na technice, sile i instynkcie. W jakim wieku Lewy osiągnął TOP, w jakim wieku Benzema zdobył złotą piłkę, a nawet kiedy Chuopo zagrał swój najlepszy sezon?
Górna Granica wieku życia piłkarza uległa zmianie i już nie wynosi 30-31 lat a dużo więcej.
Moim zdaniem rozwiązanie najpewniejsze i najrozsądniejsze a i spokój mamy na kilka ładnych lat.

27.06.2023 12:01

Jakoś bardziej przeżywałem gdy odchodził Alaba, Thiago, nawet Boateng. Podobnie większą stratą będzie odejście Pavarda.

A Lucas. Przyszedł za 80 mln, nigdy nie spełnił oczekiwań, nikt o nim jakoś nie będzie "pamiętał". Gdyby nie ogromny wydatek na jego transfer to nikt by o nim nie pamiętał. Szerokiej drogi.

27.06.2023 09:12

Ktoś powinien "polecieć" za publikowanie takich bzdur... Zero retoryki, mijanie się z prawdą, dzisiaj się dowiedziałem, że Bayern gra 4-3-3 i to ich jedyna formacja.
Szybko usuwać bo wstyd.

15.06.2023 09:29

Wiem, że jest tutaj wielu fanów Lucasa, jaki to on nie jest dobry, jak był krzywdzony, gdy grał Alaba a nie Lucas etc.
Jednak już teraz można określić śmiało, że był to niewypał transferowy... 80 mln, rekord klubu a tak naprawdę żadna wartość dodana do zespołu... Jak grał to był dobry/solidny, błędów nie popełniał ale spektakularnych spotkań też jak na lekarstwo. I najważniejszy czynnik. Multum czasu w gabinetach lekarskich. Oczywiście to nie jego wina ale kogo to obchodzi z punktu widzenia kibica? Teraz pierwsza lepsza oferta i ucieka do PSG... Najemnik i tyle...
Jedyna szansa "uratować" ten niewypał to zgarnąć solidne pieniądze (co najmniej 50 mln)... A za takie pieniądze naprawdę da się kupić dobrego stopera. A może Pavard zostanie skoro zwalnia się miejsce na środku?

13.06.2023 22:48

Ciężko będzie znaleźć tak solidnego i pewnego obrońcę, który prezentuje poziom na 2-3 pozycjach....

W Bayernie wydaje mi się, że niedoceniany. A o jego klasie świadczą chociażby kluby które się nim interesują....

07.06.2023 17:54

Chyba wielu użytkowników zapomniało w jakim kierunku poszedł rynek transferowy i ile się płaci za dobrych/topowych graczy.
Rice gra z powodzeniem w najlepszej lidze, jest pewniakiem i pewnym punktem mocnej reprezentacji i co najważniejsze ma tylko 24 lata i szanse na dalszy rozwój.
Jeśli 100 mln za Niego to za dużo (choć nikt nie powiedział że nie będzie mniej) to dalej możemy kupować Sabitzerow, brać za darmo Laimerow lub czekać aż odpali Gravenberch... Chcemy jakości to musimy zapłacić i tyle. To nie wina Bayernu a rynku i Bayern chcąc nie chcąc musi wziąć udział w tym wyścigu...

31.05.2023 08:26

@Reeken89
Oczywiście. Bo Bayern zatrzymał się w latach gdzie za grosze miało się Makaaya Gomeza czy Mandzukicia. Rynek i ceny poszły do przodu i Bayern będąc w obecnej sytuacji musi wziąć udział w tym szaleństwie. Bo nie kupisz napastnika na Bayern za kilkanaście milionów.

Gwoli ścisłości. Muani jeszcze nie przyszedł. Bayern nie dał 120 mln. I Muani nią miał okazji nie wypalić. Więc bez czarnowidztwa.

16.05.2023 20:37

Trochę mnie już irytuje to narzekanie tutejszych użytkowników. Obojętnie kto nie przyjdzie to będzie źle. A, że Muani za drogi? Taki mamy rynek. Nie my go kupimy to przyjdzie inny klub i go weźmie. Z pozycją napastnika jesteśmy w czarnej du*ie i na racjonalne, wielomiesięczne negocjacje jest za późno.
Osobiście jestem na tak. Chłop strzelił 22 bramki i zaliczył 15 asyst w tylko solidnym Eintrachcie. Jak może poprawić statystyki gdy będzie dostawał piłkę na tacy w Bayernie? Przypomnę, że taki Choupo bije rekordy w wieku 33 lat, właśnie u nas. A zawsze miał problem z przekroczeniem 10 bramek na sezon...

Ktoś tu rzuca innymi nazwiskami.
Lukaku - wypalony, rezerwowy w Interze.
Lautaro - skoro są wątpliwości do Muaniego to z jakiej racji mamy brać jego?
Vlahovic - 13 bramek i 4 asysty w Juve... A wy macie problemy ze statystykami Randala.
Kane - już jedna gwiazda Premier League do nas przyszła... I tak w kółko... Przy każdym naspastniku jest jakieś ale.

No chyba, że weźmiemy z powrotem Lewego to wtedy mamy gwarancję bramek. Bo nikt tak nie końćzy zagrań kolegów jak on.

16.05.2023 20:07

A śmiać mi się chce jak Alaba idzie pewnie po drugą LM z rzędu a kibice tutaj cieszyli się, że odszedł. "Co mecz babole, mamy Lucasa, pupilek trenerów etc". Haha

09.05.2023 21:57

Jakoś nie wierzę w te nasze wielkie talenty. Ile to mam miał dać ten Campus a jak na razie efektów żadnych. Rezerwy ciułają się w 4 lidze, w ostatnim czasie (kilku ostatnich latach) tak naprawdę przebił się tylko Stanisic i to też tylko do szerokiego składu. Davies i Musiala zostali "podebrani". Ewidentnie błędy w prowadzeniu młodzieży.
Mniej gadania, chwalenia się a więcej działania.

30.04.2023 11:59

@ikki jest totalnie odklejony i nawet najlepszy klej nie pomoże.
Najpierw tekst o braku ambicji Mullera. A potem odpowiedź na to, że Muller walczy na boisku - "lepiej mądrze stać niż głupio biegać". I to pisanie w kontekście Mullera który jest jednym z najbardziej inteligentnych zawodników na świecie.
Żenujący typ i na pewno nie jest nim Muller

16.04.2023 15:23

@ikki
Tylko ten "żenujący" typ zawsze biega i walczy za dwóch.
Dać nowym grać? Komu? Sane, Mane,. Gnabry etc? Widziałeś ich zaangażowanie?

16.04.2023 11:01

@raaafal
To zabawne,. że w trudnym momencie sezonu w drużynie są same problemy. Do tego stopnia, że nawet Kimmich i Goretzka nie nadają się na Bayern. Zabawne.
To kogo proponujesz do środka pola skoro Kimmich to prawy obrońca a Leon to kulturysta?

16.04.2023 10:04

"trenowaliśmy całkiem dobrze, z pełną energią".

No super, naprawdę. Po rękach całować, bo nasze gwiazdeczki trenowały. To jest ich"zas*any" obowiązek a on się chwali, że całkiem ok trenowali. Masakra.
Moim zdaniem tu przydałby się albo jakiś dobry psycholog sportowy albo ktoś kto złapie ich za gardło i będzie krótko trzymał. W jakimś to złym kierunku poszło...

16.04.2023 07:58

Moim zdaniem obecnie mamy idealnie skrojoną kadrę po grę trójką obrońców z wahadłowymi. Tak gra np. City i np. za Julka wyglądało to naprawdę solidnie.
3 z tyłu - de Ligt, Upa, Lucas, Pavard, Stanisic
Wahadła - Davies, Cancelo, Coman, Mazraoui
Dokupić klasowego napastnika bo Choupo swoją rolę spełnia, ale często łapie kontuzje i nie czuje większej presji.
A pod napastnikiem już spory wybór jak Musiala, Muller, Sane, Gnabry, Mane...

Obecna kadra nie za bardzo pasuje do 4-2-3-1. Mamy aż 4 prawych obrońców, wielu skrzyłowych, którzy...paradoksalnie na skrzydłach wyglądają najsłabiej...

Moim zdaniem 3-4-2-1 u nas ma przyszłość ale ciekawe jak widzi to Tuchel. Chyba jednak będzie forsował grą 4 obrońców....

15.04.2023 09:27

Sommer zawsze słynął ze świetnego refleksu i gry na linii i Bayernie to potwierdza, bo z City wybronił kilka naprawdę trudnych piłek.
Ale:
-grę nogami i wyprowadzenie piłki ma bardzo słabe. Zawsze prowadza mega niepokój. Z PSG uratował go de Ligt, z City Haaland spóźnił się o włos
-brakuje mu centymetrów przez co ma słabe wyjścia do piłki i grę na przedpolu...

A w Bayernie te dwie sprawy są kluczowe dla bramkarza a Sommer tych cech nie posiada....

14.04.2023 20:22

@Zerafaelo
Twoja wypowiedź opiera się na "by", "gdyby" itd.
@Marienplatz dobrze zauważył. Robben grał w piłkę, przez lata był jednym z najlepszych etc.
A o Mane co powiesz pozytywnego? Nic... Same problemy.
Twoich wypocin o Tuchelu, Comanie.czy Oshimhenie nawet nie wypada komentować.

13.04.2023 10:07

@Sonny
Nie porównuj "afer" Robbena czy Riberego do Mane. Tamci zawodnicy to legendy, byli tutaj 10-12 lat, przez tyle czasu, porażek etc mogło się coś wydarzyć, co oczywiście nie jest dobre.

A Mane? Przyszedł jako gwiazda, z najwyższym kontraktem a co mamy?
-Bezproduktywnego, wręcz beznadziejnego piłkarza, który w chwili obecnej ma problem z najprostszym zagraniem.
-Do tego kłótnia z Julianem.
-Wielkie fochy, "ciało obce".
-Zaatakowanie Sane...
Coś jeszcze pominąłem?

@Michal007
A jak Ty spoliczkujesz współpracownika w pracy to też odejdziesz polubownie i firma wypłaci Ci pieniądze? Czy wylecicz dyscyplinarnie na zbity pysk?

W Bayernie w ostatnim czasie było wiele dziwnych decyzji i nie zdziwię się, jeśli Mane poleci i to dosłownie. Pozbyć się go jak najszybciej

13.04.2023 09:19

@Mario3
Jednego z naszych najlepszych zawodników czyli Musiale chcesz posadzić na ławkę kosztem bezproduktywnego Mane?

Mnie martwi brak Mullera. Jakoś ciężko mi
sobie przypomnieć jakiś wielki mecz Bayernu bez Mullera... Już nie jeden trener chciał z niego rezygnować, zawsze z mizernym skutkiem. Bo co więcej daje taki Sane czy Gnabry?

11.04.2023 20:04

Ani Gnabry, ani Mane nie zasługują na pierwszą "11" bo wyglądają w ostatnim czasie fatalnie...
Moim zdaniem takie oszukane 4 4 2 z Sane i Comanem na skrzydłach i Mullerem i Musiala z przodu. Chyba, że Tuchel zaryzykuje z młodym Telem. Gorzej niż Mane/Gnabry nie zagra. Wtedy Tel do ataku a Musiala na skrzydło.

11.04.2023 12:28

@hoven
Lider został ściągnięty latem - de Ligt.
Kimmich jako jeden z niewielu gra równo i naprawdę dobrze. Skąd wniosek, że od 2 lat jest bez formy?
Już nie płacz nad tym Lewym. Chciał odejść to odszedł. LM pokazuje, że to nie brak Lewego jest problemem a tylko i wyłącznie mental.

Trener musi tylko albo aż trafić do piłkarzy. Bo to nie jest tak, że Gnabry, Sane, Mane.etc to nagle słabi zawodnicy. Bo Ci sami zawodnicy w lidze grają piach a potem przychodzi LM i są nie do zatrzymania. Mental,. motywacja, głowa i tyle. Tuchel jest tu ile? 10 dni? Ile miał treningów?

08.04.2023 16:40

Moim zdaniem cena nieadekwatna do jakości/charakteru/wartości dodanej, nawet jakby była sporo wynegocjowana.
Były z nim problemy w Juve, stracił miejsce u Pepa, nie był wyborem u Juliana i u Tuchela pewnie też będzie miał ciężko ze składem.
Do tego ogromne problemy mentalne i z dyscypliną.
Solidnego rezerwowego to my możemy mieć za dużo mniejszą kasę i a mentalu nie zepsuje.
Boki/wahadła to względny spokój (Pavard, Mazraoui, Stanisic, Davies, Coman), więc Cancelo bym nie wykupywał.

A w mrzonki typu "Tuchel go ustawi, popracuje nad mentalem" itp nie wierzę. To stary,. prawie 30-letni chłop a problemy "wychowawcze" jak z dzieckiem...

03.04.2023 17:37

Ja nie byłem za zwolnieniem Nagelsmanna bo nie jestem fanem pochopnych decyzji. A zwolnienie trenera w trakcie rundy wiosennej, przed arcyważnymi meczami to słabe rozwiązanie.. Z oceną jego działań poczekałbym do konca sezonu.
Choć osobiście byłem fanem Juliana. Jakoś odpowiadał mi jego styl, decyzje ale nie ja gram i nie ja rządzę.
A wyniki na chłodno. Rok temu wygrana BL - ok. Ale w LM odpadamy z Villarreal po naprawdę mega słabym dwumeczu. W pucharze blamaż z Gladbach. Obecny sezon? W LM wygląda to fajnie ale chyba nie chodzi o to by drużyna zagrała w sezonie kilka dobrych meczów "gdy musi". Stworzyliśmy trochę legendę wielkiego Julka na podstawie meczów z PSG. A może to PSG wyglądało słabo? Messim wręcz dreptał po boisku... Do tego zwycięstwa z Barceloną której nie ma już nawet w Lidze Europy.... A BL? Słabo od początku sezonu... A to w jaki sposób wyprzedziła nas Borussia w tej rundzie to już absolutna abstrakcja.
Wyniki Juliana nie bronią ale osobiście wstrzymałbym się do końca sezonu...

24.03.2023 10:30

@Mathias
7 meczów i 5 bramek przeciwko nam.
A przypomnę, że grał w słabym BVB która przegrywała z nami mecz za meczem ani tak swoje strzelił.
W City to potwór...

21.03.2023 10:41

Swego czasu nie przeznaczyliśmy około 15 mln na Perisicia, który robił fajną robotę w drużynie. Wątpię byśmy dali nawet 40-50 mln za Cancelo, który ma 29 lat, ma problemy mentalne i jest tak naprawdę rezerwowym. Nie widzę tego...

15.03.2023 18:53

Przestańcie lamentować z tym Telem i Gravenberchem. Nie grają bo widocznie są za słabi i tyle w temacie.
Dziwne, że taki Stanisic potrafi coraz większą rolę odgrywać i zapewniać mega solidność, wcześniej Musiala, Davies, Muller też weszli z "buta" do składu i dawali jakość. Widocznie Tel i Ryan tego nie mają.

11.03.2023 15:08

A mnie najbardziej cieszy jak Stanisic zamknął gęby krytykom i hejterom. To samo Julian swoimi decyzjami i taktyką.
Brawo trener, brawo drużyna bo każdy zagrał naprawdę bardzo dobre lub świetne zawody. No może nie Sommer za ten błąd

08.03.2023 23:19

Tak jak już ktoś wspomniał. Stanisić jest raczej zastępstwem Pavarda a nie Cancelo. Czyli albo gra "defensywnie" na prawej obronie w czwórce albo półprawy stoper w trójce.

A co do Cancelo. Z jakiegoś powodu nie grał w City i Pep oddał go lekką ręką. A przypomnę, że na boku obrony grały takie tuzy (nota bene stoperzy) jak Akanji czy Ake. To co Julian i Pep uwzięli się na Cancelo i specjalnie go nagle pomijają? Joao wszełddo Bayernu bardzo dobrze ale z każdą kolejną minutą było coraz słabiej i nie gra zasłużenie.
Na wahadłach jest Coman i Davies. Do tego trener wyżej ceni Pavarda, Stanisicia a niedługo wraca Mazraoui...

07.03.2023 19:02

Moim zdaniem jako uzupełnienie składu barzo dobry, zwłaszcza, że stylem może bardziej pasować do koncepcji Juliana.
A co do Gravenbercha. Dajcie już z nim spokój... Gdyby to był rzeczywiście gracz i talent na Bayern to by grał a nie dostawał ogony... Dziwne, że swego czasu taki Muller, Musiala, Davies wchodzili do drużyny i od razu dawali coś ekstra, mimo nieogrania i młodego wieku. A Ryan? Wchodzi i jest nijaki, bezbarwny, bezzębny. "bo nieograny, bo młody bla bla bla". Masz talent, masz przysłowiowe jaja, wyjdź, pokaż. Idę o zakład, że odejdzie prędzej czy później z Bayernu i przepadnie jakimś średniaku niczym Richards, Zirkzee, Nianzou etc...

07.03.2023 18:57

Jakie to zabawne jak tutaj sporo osób od lat wypycha Pavarda z klubu, bo jest/będzie rezerwowym.
Tymczasem przyszedł Upa - Pavard gra.
Przyszedł de Ligt - Pavard gra.
Przyszedł Mazraoui - Pavard gra
Przyszedł Cancelo - Pavard gra.
Pavard jest mega solidnym gościem i takich zawodników nam potrzeba. Zagra na środku czy to w trójce czy czwórce, zagra na boku. Ale i tak lepiej "podniecać się" Daviesem, który zagra świetnie kilka meczów a resztę sezonu szuka formy...
A stawianie Mazraoui'ego, który zagrał dobrze 3 mecze a resztę albo się leczy albo grzeje ławę to już parodia.
To samo Cancelo. 2 mecze, 3 dobre wrzutki i to wszystko. Teraz już jest rezerwowym jak w City...
Albo dalej wierzcie w idealny świat,.gdzie zawodnicy nie łapią kontuzji, zwłaszcza Lucas.
Jeśli jest możliwość to przedłużyć kontrakt bo to naprawdę dobry gracz. W tym sezonie to nasz najrówniej i najsolidniej grający obrońca a mecze z PSG czy Unionem to absolutna klasa światowa

01.03.2023 11:38

@Mathias
Nie skreślam go. Mówię tylko, że przed kontuzją wyglądał średnio, miał nijakie wejście w zespół. Julian mocno na niego stawiał, a od takiego gracza jak Mane trzeba wymagać więcej.
Teraz może mieć jeszcze ciężej bo kontuzja, prawie 31 lat...
Choć wiemy, że Mane w formie to topowy gracz i oby to pokazał u nas.

27.02.2023 12:27

@Mathias
A czy przed kontuzją pokazywał naprawdę coś ciekawego? W większość meczów wyglądał blado...
Na pozycji "9" od Choupo jest słabszy. W środku pola Musiala i Muller biją go na głowę. Coman obecnie jest w mega formie.
A Mane grając tak jak przed kontuzją to ławka...

27.02.2023 11:18

Muller po raz kolejny zamknął gęby "krytykom", którzy uważają, że to święta krowa i gra za zasługi.
Wczoraj fantastyczny mecz i po raz kolejny w ostatnim czasie nieoceniony pozytywny wpływ na drużynę.

Obecnie nie wyobrażam sobie pierwszej "11" bez właśnie Mullera, Musiala, Comana, który jest w mega gazie i Choupo.
Sane, Gnabry ławka, Mane również...

27.02.2023 08:52

@Marienplatz
A co takiego pokazał Cancelo w ostatnich 2-3 meczach? Nic... Zresztą Pep też z jakiś przyczyn przestał na niego stawiać.
Poza tym może zagramy z trójką z tyłu Stanisic, de Ligt, Pavard i Davies - Coman na wahadłach.

@josh1982
Przecież Sane wyglądał fatalnie w ostatnich spotkaniach + wpadki pozasportowe. Byłoby chore jakby grał w pierwszym składzie kosztem Musiali, Mullera czy Choupo...

26.02.2023 16:46

@Pavelak
A co jest nie tak z mentalnością Comana?

A co do Sane.
Takie zachowanie musi być karane. Poprawcie mnie, ale chyba była kiedyś tabela kar za tego typu przewinienia i została zniesiona. Najwidoczniej dalej trzeba traktować zawodników trochę jak uczniów z podstawówki.. masakra.
Zresztą jaka jest mentalność Sane wszyscy wiedzieli. Wiemy co potrafi ale też jakie ma braki i minusy. Zatrważająca jest jego nonszalancja i niestabilność formy. Ale szczerze 1/4 dobrego sezonu to za mało na taki klub jak Bayern.

W chwili obecnej ofensywę powinna tworzyć czwórka Coman Muller Musiala Choupo. Do tego wraca Mane. Sane i Gnabry niech sobie odpoczną i popracują nad sobą.

26.02.2023 00:54

@admin
Ale chyba lepiej zarabiać 2.5 mln niż 1 mln.
Ja się Sarrowi wgl nie dziwię. Złapał "pana boga za nogi" i trzyma się tego jak cholera.
Poza tym swoje już pograł. Prawie 200 meczów w Marsylii, 100 meczów w Metz, naprawdę dobry występ w Pucharze Narodów Afryki i widocznie to jest jego TOP i szczyt ambicji.
Teraz ma ponad 30 lat, fajną "posadkę" w Bayernie za grube pieniądze.

Jak już używasz takich porównań do życia codziennego to Sarr już się napracował w życiu a teraz ma "ciepłą, dobrze płatną posadkę" przed emeryturą. Po prostu się ustawił a cierpi na tym tylko Bayern bo zatrudnienie Sarra to naprawdę masakryczna wtopa...

25.02.2023 14:33

@Marienplatz
Nie. Miał nie być ściągnięty, ponieważ to Muller, który zawsze daje 100 % i jednym niekonwencjonalnym zagraniem może zmienić losy spotkania. To raz.
Dwa to nie jest nasz rezerwowy.
Trzy. Co to za argument o jego wieku? To jak Real gra w 10 to ściągają Modricia. Jak Barca to Lewego czy Busquetsa etc?
Cztery. Super przykład z Sane, który wielokrotnie przechodzi obok meczu. Na boisku zachowuje się nieraz jak obrażony chłopczyk... Rzeczywiście biega na potęgę.

23.02.2023 22:04

@Marienplatz
Muller to święta krowa i gra za zasługi?

23.02.2023 15:07

1. Z Gladbach po prostu nie potrafimy grać. Dobrze, że nie grają w LM...
2. Upa. Tam nie było faulu. To jest piłka nożna a nie szachy. Plea stracił kontrolę nad akcją, poczuł rękę na sobie, (dosłownie bo nie było to popchnięcie ani nic), przewrócił się a sędzia to łyknął.
A jeśli ktoś upiera się, że tam faul był to wcześniej powinien być odgwizdany faul na Mullerze. Bądź co bądź faul i czerwień dla Upa to błąd.
3. Blind... Jego szybkość i zwrotność to absolutna masakra. Boateng, Sule i Badstuber to przy nim baletnice. Zawodnik z taką zwinnością nie ma prawa grać na środku obrony jako ostatni zawodnik. I dlatego nie grał tam ani w Ajaxie ani w reprezentacji...

18.02.2023 17:25

Jak można pisać o Pavardzie, że zagrał kilka dobrych meczów?
Jak od początku sezonu wygląda najrówniej i najsolidniej z całej naszej obrony. Miał słabszy okres ale to też bardziej pozasportowo niż postawa na boisku. I jeśli poza boiskiem wszystko sobie poukłada i dalej będzie się tak prezentował to z chęcią bym go zatrzymał bo to naprawdę fajny i uniwersalny gracz. W chwili obecnej jeśli gramy trójką z tyłu to z Blindem mamy 4 zawodników... Wróci Lucas i co? Co z innymi kontuzjami? Nagle Lucas stanie się odporny na urazy?
Czwórka z tyłu. Cancelo, nie wiemy czy go wykupimy. Mazraoui. Jak można gościa który zagrał u nas kilka solidnych spotkań stawiać przed Pavardem? Do tego Mazraoui to kolejna szklanka. Wiecznie coś... Stanisic to słabsza wersja Pavarda.
Jeśli sytuacja będzie wyglądać tak jak obecnie to przedłużyłbym kontakt. Miejsce dla takich zawodników jak Pavard zawsze się znajdzie.

16.02.2023 16:27

Muller w ostatnich meczach był jednym z lepszych na boisku + jego mental i co? Siada na ławce.
Gra bezproduktywny Sane.
Do tego mogą być kombinacje z ustawieniem.
Oby Julian nie przekombinował...

14.02.2023 19:41

Jakieś "kopiuj-wklej" wleciało? Dziwne te kontuzje Manu i Lucasa.

13.02.2023 18:02

@hoven
A skąd wiesz co Neuer ma w kontrakcie? Może miał zakaz? Wypadek i kontuzja Neuera i tak jest owiana jakaś jedną, wielką "tajemnicą".
Poza tym Neuer też powinien pomyśleć i wziąć odpowiedzialność za swoje zachowanie. To nie jakaś gwiazda 20-letnia a dorosły, ułożony chłop, który zbliża się do końca kariery.

Poza tym.. Co ma Neuer do zwalniania i zatrudniania pracowników klubu tutaj Tapalovicia? Od kiedy zawodnik decyduje jak wygląda sztab?
Zarząd jest od zarządzania, trener od trenowania a zawodnik od grania, bez wyjątków.

06.02.2023 18:41