DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Globin23 Strona 2

@hoven
A czy to nie chodzi czasem o stosunki na linii Nagelsmann - Tapalovic? Dlaczego mieszasz w to Brazzo, zarząd i poprzednie decyzje? Takie rzeczy się zdarzają i tyle. Guariola swego czasu też "zwalniał" jeszcze bardziej zasłużonego pracownika niż Tapalovic...
Poza tym... Lewy był problemem i udowadnia to w kadrze jakim toksycznym człowiekiem jest. "Zwalnianie" kolejnych trenerów, fochy etc.
Neuer też jest "problemem". Jego lekkomyślność, głupia kontuzja a następnie wylewanie żali i brudów publicznie na cały klub...
Flick? Żałowałem jego odejścia, nawet "trzymałem" jego stronę, ale w reprezentacji nie pokazuje nic. Może okazał się trenerem jednego sezonu i nie ma za kim płakać?

06.02.2023 17:50

Kicker z całym tym tekstem trafił w "idealnym" momencie bo wiemy, że drużyna się zacięła i ma słabszy okres po mundialu.
Jednak z tego tekstu wyszło gloryfikowanie Neuera. A prawda jest taka, że jako kapitan i najbardziej doświadczony i zasłużony gracz Bayernu lekkomyślnie wybrał się na narty wykluczając się z gry na wiele miesięcy.
To przez jego kontuzje Bayern musiał na szybko sprowadzać sensowne zastępstwo by ratować sezon i cele.
To Neuer zrobił sobie prywatny folwark i kółko adoracji z Tapaloviciem. Rządzi trener i to trener jest odpowiedzialny za wyniki. Jeśli było mu nie po drodze z Tapaloviciem to chyba sensowne było odejście trenera bramkarzy.
Żali Neuera nie ma nawet co komentować. Zachował się jak dziecko, któremu zabrano zabawkę. Mógł to przedyskutować wewnątrz klubu a nie płakać w mediach. Dlaczego o swojej kontuzji i głupocie tak ochoczo nie rozmawiał w mediach?
Wyniki drużyny pod wodzą Juliana są średnie, drużyna miewa straszne zastoje ale w tym "konflikcie" biorę stronę trenera.

@seba
Mówimy o tym samym Mullerze który w ostatnich meczach był jednym z lepszych graczy na boisku i miał udział przy 3 bramkach w 3 meczach?

06.02.2023 13:24

Jeśli, odpukać, odpadniemy to ja bym się zastanowił nad przyszłością Nagelsmanna.
Sezon poprzedni
Puchar Niemiec - odpadliśmy w haniebnym stylu po 0:5 z Gladbach
LM - odpadamy po bardzo słabym dwumeczu z Villarreal
Liga - wygraliśmy, ale czy ktoś nam chciał w tym przeszkodzić?

Obecny sezon każdy widzi jaki jest. Tak słabego bilansu w lidze to ja nie pamiętam.. 10-7-1... Mamy szczęście, że w lidze nie ma żadnej "sensownej", regularnej drużyny...

31.01.2023 09:35

Cancelo to absolutny top, jeśli chodzi o bok obrony. Jedyny mały minus to jego wiek. Po sezonie będzie miał 29 lat, więc zostanie mu tylko kilka lat na najwyższym poziomie.
Zresztą nie wiemy czy to 70 mln jest prawdziwe, czy nie podlega negocjacji a przede wszystkim CANCELO NIE ZAGRAŁ JESZCZE ANI MINUTY W NASZYCH BARWACH, więc nie ma co gdybać.
Jedno jest pewne. Jak Bayern się uprze to kupi, nawet jakby miał przepłacić patrz Lucas czy nawet de Ligt...

30.01.2023 18:40

Stanisic 4 Davies 3? Oni oglądali ten mecz?

29.01.2023 16:43

@Fari plotki o Muanim w Bayernie pojawiały się dużo wcześniej, więc "żałosny" trochę jest Twój komentarz...

@BaltazarGabka z Lewym było podobnie. "Żył z drużyny a nie dla drużyny.". Zresztą nie czepiajmy się Choupo. Pracuje jak miło ale zawodzi cały zespół...

29.01.2023 16:41

Niestety nie ma zdrowia do gry na najwyższym poziomie...

27.01.2023 15:03

@Edmund
1. Ani ja, ani Ty nie jesteśmy specjalistami od ustalania budżetu. Ale z duża dozą prawdopodobieństwa powiem, że na pewno Bayern ma środki właśnie na takie sytuacje kryzysowe.
.2. Do zarządzania Bayernu niewiele razy można się przyczepić ale... Kto o normalnych zmysłach pozwoliłby kapitanowi drużyny, jedynemu sensownemu bramkarzowi w zespole, który zarabia krocie, jeździć na nartach w trakcie sezonu. Jeśli Neuer jest lekkomyślny to Bayern taki zapis poinien umieścić w kontrakcie i nie byłoby problemu. Co innego złamać nogę na boisku a co innego na nartach... Takie przypadki należy minimalizować...
3. Sommer to nie jest geniusz, ale wydanie 8 mln na bramkarza, który zapewni nam względny spokój w sytuacji kryzysowej to rzecz do przełknięcia. A i nie wiadomo co z Neuerem. Czy i kiedy wróci...

Sommer kupiony, więc temat "do zamknięcia"

18.01.2023 16:06

@Edmund
Dlaczego się nie kupuje w zimie? Jak jest właśnie "mus" to mus.
Zachowanie Neuera to jedna sprawa, a zapewnienie odpowiedniej jakości na bramce to druga.
Poza tym. Oczywiście, że nawet najlepszy bramkarz nie gwarantuje wygranej. Przecież to logiczne. Ale chyba lepiej mieć tam dobrego zawodnika jak Sommer a nie przeciętnego Ulreicha. Bo idąc za Twoim tokiem rozumowania mógłby bronić "Radek Majdan" bo przecież najlepszy bramkarz nie gwarantuje wygranej...

18.01.2023 13:49

Spokojnie. Nie ma co planować "Mullera na ławce". Sezon jest długi, spotkań sporo a do tego na pewno pojawią się kontuzje i obniżki formy u zawodników. Co mamy w osobie Mullera każdy wie. Carlo czy Kovac już sadzali go na ławce i cierpiał wtedy cały Bayern. Tylko, że...Muller ma już blisko 34 lata... Musiala eksplodował i jest nie do ruszenia. Co jak co ale Choupo na "9" wygląda lepiej niż Thomas. Na skrzydła są Sane, Conan, Gnabry... Z tyłu czai się Tel...
Muller na pewno pogra sporo i wiele da tej drużynie. Ale statusu "nietykalnego" na pewno mieć nie będzie i swoje na ławce odsiedzi ..

18.01.2023 11:00

@Edmund
Jeśli drużyna chce osiągnąć sukces to musi mieć dobrego bramkarza. Przypomnieć Ci ile to razy nasza obrona była dziurawa jak sito a Neuer ratował nam tyłki? Ile to było spotkań, gdzie musiał wykazać się 1-2 interwencjami i to robił?
Ulreich "zły" nie jest. Jest po prostu przeciętny, na pewno nie jest to bramkarz na Bayern i wielkie aspiracje w LM. Już przed transferem do nas niczym się nie wyróżniał. A gdy przyszedł Nubel to Sven odszedł l, dokąd? No właśnie. HSV, 2 liga... Żaden lepszy klub go nie chciał? I my takim bramkarzem mamy zwojować LM?

18.01.2023 10:53

@Michello
Upa to pewniak w reprezentacji. Naprawdę zrobił mega progres i nikt nie wyobraża sobie "11" bez Niego.
Lucas przed kontuzją również pewniak.
Pavard do tej pory grał regularnie. Niestety fochy, afery, kłótnie i Didier go odsunał na rzecz....słabszego Kounde.
Coman. Tu się zgodzę. W reprezentacji wieczny rezerwowy i mocne uzupełnienie. Nic więcej...

16.01.2023 18:14

Niestety ale Leon nie ma zdrowia do gry na najwyższym poziomie... Co chwilę mniejsze lub większe problemy...

09.01.2023 19:02

Co mi po zawodniku, który boi się rywalizacji?
Alex ma idealną okazję, aby pokazać, że zasługuje na grę w Bayernie. Pół roku bez Manu, a potem zdrowa rywalizacja. I to rywalizacja z 37 latkiem po złamaniu nogi, który najlepsze lata ma za sobą...

29.12.2022 12:49

Real... i wszystko jest możliwe.
Co jak co, ale jest to klub wyżej do Bayernu. Sukcesy nieporównywalne.
Real działa na wyobraźnię każdego zawodnika.

27.12.2022 12:18

@Mathias
Umiesz czytać ze zrozumieniem?
3 miesiące to powrót do gry kontaktowej. Myślę, że Mane zobaczymy za 3-4 miesiące.

27.11.2022 12:02

Niemcy od ładnych kilku lat są po prostu przeciętni, "bezpłciowi". Czegoś im od dłuższego czasu ewidentnie brakuje i naprawdę boję się dzisiejszego meczu. Niemcy już dzisiaj mogą pożegnać się z turniejem.

27.11.2022 11:56

Pisanie "nie dla psa kiełbasa" gdy mowa o Realu jest po prostu idiotyczne.
Real działa na wyobraźnię prawie każdego piłkarza, jednego mniej, drugiego bardziej. Co jak co ale Real jest ponad wszystkimi klubami, czy to się komuś podoba czy nie.
Jamal ma dooooopiero 19 lat. Kilkanaście lat kariery. Wszystko może się wydarzyć.
Za młodu też nikt nie wyobrażał sobie odejścia np. Alaby a ten w końcu odszedł...do Realu.
Podobnie Kroos, gdzie w Realu stał się zawodnikiem absolutnie topowym, najlepszym na swojej pozycji.
Mam nadzieję że Jamal zostanie jak najdłużej a nie tylko do 2026...

19.11.2022 17:07

W powrót uwierzę jak zobaczę go na boisku, podobnie Manu. Bo coś się wydłużają te przerwy naszym weteranom

03.11.2022 15:22

Zgadzam się z przedmówcami. Taki artykuł jest po prostu zbędny i robi z nas, użytkowników, zwykłych klikaczy.
"Zaskakujący transfer? Gundogan w Bayernie" a potem czytasz, że w ogóle nie jest tematem. To kolejny pudelek czy inne onety?!

30.10.2022 19:19

@Rufus87
A jaka jest ta obiektywna ocena sytuacji?
"przykre ze zwykłego, ludzkiego punktu widzenia". Naprawdę Bayern taki zły bo myślał o przyszłości i prowadził negocjacje z Haalandem? Co może Bayern miał zaprosić Lewego do tych rozmów?
Poza tym nie rób z Lewego kozła ofiarnego. Jakim jest człowiekiem i nieraz jakie szopki odstawiał każdy wie. Przy każdym przedłużaniu kontraktu były szopki. Były negocjacje z innymi klubami tylko po to by wyciągnąć większy kontrakt od Bayernu. To Lewy mógł ale jak Bayern myślał o przyszłości i zastąpieniu 34-letniego zawodnika to od razu Bayern zły i Lewy ofiara. Litości...

Skończmy już tą całą dywagacje kto, komu zawinił. Bayern żył przed Lewym, zył z Lewym i po Lewym. Owszem strzelał multum bramek ale raczej to on więcej czerpał i żył z drużyny niż Lewy dawał drużynie. Przypomnę że z Oliciem też graliśmy w finale LM, LM sięgaliśmy z Mandzukiciem. Lewy był tu 8 lat a jakoś nie pamiętam jego wielkich meczów na najwyższym poziomie LM, zawsze w cieniu.
Strata jest wielka ale początek sezonu pokazał, że bez Lewego Bayern strzela równie dużo bramek.

06.09.2022 09:26

Jednym słowem wielka szkoda, że przytafiły mu się te kontuzję.
Już za młodu pokazał wielki talent i waleczność. Nie bez powodu w Niemczech był uważany za większy talent niż Hummels i Boateng. Swego czasu był to mój ulubiony zawodnik Bayernu, miał charakter.

05.09.2022 17:28

Ja bym go zostawił. Jest to solidny gracz, który poniżej pewnego poziomu nie schodzi. Sezon jest długi i na pewno swoje szanse otrzyma. Zwłaszcza że może grać na obu bokach obrony
Bo jak? Pozbędziemy się Stanisicia i zostanieny z 6 obrońcami (Pavard, Lucas, Upa, De Ligt, Davies i Mazraoui)? Chyba lekka przesada, zwłaszcza biorąc pod uwagę głosy, że Mazraoui ma braki i narazie sobie nie pogra.

25.08.2022 13:02

@DonJupp4ever
Na to samo zwróciłem uwagę.
Sule nigdy nie należał do zwrotnych zawodników ale wczoraj wyglądał FATALNIE. Jest po kontuzji, ięc pewnie podjadł i efekty widzieliśmy wczoraj. Ale to na szczęście nie nasz problem ;)

21.08.2022 14:57

Zgodzę się, że nie ma co popadać w hurraoptymizm.
To okienko nie jest po prostu zepsute kiedy osłabialiśmy się na potęgę. Ale dawać od razu "1".

Na chłodno:
- największy plus to sprzedaż nieprzydatnych graczy. Za Roce, Richardsów i Nianzou dostaliśmy około 50 mln a ich wkład był znikomy...
- sprowwadzenie Mane. Co jak co ale Mane to klasa światowa, w idealnym wieku (30), pogra jeszcze kilka lat na najwyższym poziomie a cena była śmieszna.
- de Ligt - nieprzygotowany fizycznie zawodnik, po średnich sezonach w Juve przychodzi do nas za 70 mln.
- Gravenberch - melodia przysżłości, niewiadoma
- Mazroui - narazie wkład w drużynę żaden. No może jedynie wywarł presję na Pavardzie bo ten zaczął z powrotem grać naprawdę bardzo dobrze i miejsca na prawej obronie nie odda na pewno
- no i ogólnie cyrk z Lewym. Można to było lepiej rozegrać. Koniec końców zarobiliśmy na niezadowolonym i wiekowym graczu 50 mln ale równocześnie straciliśmy gracza klasy światowej.
- odejście za darmo Sule to też strata wizerunkowa i finansowa

20.08.2022 16:54

A ja bym go wypożyczył ostatecznie sprzedał z opcją odkupu, ale tylko do klubu BL, takiego jak Stuttgart. Zirkzee ma talent i odpowiednio proadzony może odpalić i np. w przyszłym roku byłby idealny za Choupo. Co jak co ale od Kameruńczyka słabszy nie jest a może być tylko lepszy ;)

10.08.2022 18:38

Między wierszami można wyczytać, że Julian chciał i pewnie chce napastnika.
Czekamy na Choupo? Litości...
Trochę obawiam się wejścia w sezon z Gnabrym/Mane/Mullerem na "szpicy". Bayern od laaaat grał prawdziwym napastnikiem i naprawdę w kryzysowych momentach może brakować "głupiego dobijacza". Zirkzee chcą się pozbyć, Choupo to nie ta klasa a Tel to melodia przyszłości. Ja osobiście chciałbym tutaj zobaczyć CR7, nawet na sezon...

Nowe nabytki? Kto ma braki. Pewnie Mazroui i Tel z racji wieku. Mazroui ma braki i pewnie ciągle będzie miał braki jak Roca ;)
A Tel. No cóż. Oczekiwania są wielkie i naprawdę musi wejść "z buta" w tą drużynę, tak jak to zrobił Musiala, Muller, Alaba, Bastian i reszta młodych graczy. Takie klepanie po pleckach "ma czas, ma talent, dajmy mu sezon, dwa" wiemy jak się skończy.

29.07.2022 17:56

Mazraoui, żadne zaskoczenie, że sobie nie radzi. Warto przypomnieć, że swego czasu przegrał rywalizację z Destem, a Dest przepadł w Barcelonie.
Śmieszyły mnie od początku opinie,. że Marokańczyk wygryzie Pavarda. Nie,.nie wygryzie. Pavard to mega solidny grajek i prawdopodobnie znowu będzie naszym podstawowym prawym obrońcą. A Mazraoui? Zmiennik/zawodnik do rotacji za 8 mln rocznie. Dobrze, że chociaż przyszedł "za darmo", choć prowizję pewnie zgarnęli.

27.07.2022 18:37

@Gladius
To słaby czy sporo warty? Poza tym jeśli zasłużony dla takiego klubu jak Bayern to słaby nie może być, bo by dawno wyleciał.

25.07.2022 12:56

@Edmund
A skąd wiesz czy pieniądze na transfery nie były zawsze tylko Brazzo działał nieudolnie?
A może chciał wyjść na geniusza przed zarządem i wzmacniać zespół tanio i dobrze zawodnikami pokroju Sarr, Roca, Nianzou?
Widać ewidentnie, że zaczął działać w kwestii transferów w momencie, gdy pojawiły się pogłoski o rozstaniu. Przypadek?
Bądź co bądź ale nie obronisz jego wcześniejszych działań. Poprzednie decyzje były nieudolne i nie ma co zakłamywać rzeczywistości:
-nieprzedluzanie kontraktów z kluczowymi zawodnikami i ich odejścia
-przepłacanie zawodników
-cyrk z Lewym
-sprowadzanie szrotu
-publiczne wpadki transferowe np. Odoi
-konflikty np z Flickiem.

Taaak taaak.zaraz obrońcy się zjadą bo "Brazzo sciągnął Daviesa...".

Obecne okienko naprawdę jest dobre a biorąc pod uwagę poprzednie za kadencji Brazzo wręcz genialne ale na chłodno:
-za darmo odchodzi Sule a my sprowadzamy za grube pieniądze (mówiąc wprost przepłacamy) de Ligta
-odchodzi Lewy a my sprowadzamy Sane
-tak naprawdę wartość "dodana" to tylko Mazroui i Gravenberch ale to żadne tuzy. Solidni gracze, którzy przyszli na pozycje gdzie już dawno były braki...

Edytowano : 2022-07-23 14:16:29

*Mane

23.07.2022 14:15

@Kuffour1
Nie, nie był dogadany.
Po prostu Brazzo zaczął się palić tyłek. Sule nei przedłużył kontraktu a my zostaliśmy z tylko solidnym/przeciętnym Lucasem i niepewnym/elektrycznym Upamecano. Do tego Pavard, który większość kariery spędził na prawej obronie słaby, wręcz fatalny Nianzou.

Przypomnę tylko, że w ostatnim momencie Brazzo ruszył po Schlotterbecka, oferując mu większą pensję niż BVB i większą opłatę dla Freiburga. Podobnie w ostatniej chwili ruszył po Rudigera, przebijajać ofertę Realu. Jednak wszystko za późno. Więc na koniec tego szaleństwa ruszył po de Ligta płacąc 70-80 mln...

23.07.2022 13:00

Ładnie napisane "zagrał w 10 spotkaniach o stawkę", warto dopisać "zagrał w 10 spotkaniach o stawkę, notując łącznie 49 minut, ani razu nie strzelając ani nie asystując ".
To jest absolutna abstrakcja, że my podobno oferujemy takie pieniądze za juniora.
Porównywanie do Sanchesa też nie na miejscu, bo Sanches miał na swoim koncie wiele meczów w lidze, lidze mistrzów czy nawet reprezentacji. Tel to absolutny junior, bez jakiegokolwiek doświadczenia...

23.07.2022 08:13

Czy leci z nami pilot?
25 mln za 17-latka, który rozegrał 49 minut w Ligue 1?
Już raz przepłaciliśmy "super utalentowanego" napastnika czyt. Arp.
Tel brzmi jeszcze bardziej abstrakcyjnie...

21.07.2022 15:22

Piszecie tutaj o rozwiązaniach przyszłościowych. To proszę podać przykłady? Haaland w City, Vlahovic w Juve, Nunez z Live, cała trójka dopiero co zmieniła kluby. Kto dalej Zirkzee? David? Proszę Was. My potrzebujemy zawodnika na tu i teraz, nawet jeśli miałby być to 37-letni Ronaldo.
Co jak co ale mimo wieku ciągnął UTD za uszy w poprzednim sezonie notując 24 trafienia. Więc ile może strzelić w Bayernie gdzie napastnik ma zawsze multum sytuacji?
Ja jestem na tak. Kontrakt na rok, maksymalnie 1+1, pensja 20, może trochę 20+. Sportowo się obroni bo rozmawiamy o Ronaldo a marketingowo to byłby majstersztyk. A o podejście i dyspozycję CR też bym się nie martwił. On zawsze chce być najlepszy i najskuteczniejszy. Skoro był tutaj obrażalski i wiecznie sfochany Lewy to i Ronaldo spokojnie może tutaj zawitać

16.07.2022 13:39

Nie wyobrażam sobie grania na dłuższą metę z Gnabrym/Mane na "9".
Choupo to tylko średni zmiennik a Zirkzee talent, który w chwili obecnej może być wyborem nr 2/3.

CR7. To jedyna sensowna i dostępna opcja. Jeśli zaakaceptuje kontrakt na poziomie 20-25 mln to czemu nie? Dalej to gwarant bramek i wieeeeelki zabieg marketingowy.

16.07.2022 11:49

Płacimy dużo i to jest niezaprzeczalne.
Mazroui i Gravenberch na start dostają 8-10 mln, de Ligt 18!

Brazzo ratuje swoją posadę jak się da. A co do de Ligta 70-80 mln + 18 mln pensji to sporo za zawodnika młodego, z polem do rozwoju ale w chwili obecnej jedynie solidnego, dobrego z licznymi błędami na koncie.. Zwłaszcza że mogliśmy przedłużyć kontrakt z Sule z pensją kilkunastu mln. Mogliśmy powalczyć o Rudigera, który jest obrońcą po prostu lepszym a w Realu dostaje 14mln + 30-35 mln za podpis.

11.07.2022 07:14

Lucas - 80 mln
De Ligt - 70-80 mln
Upa - 42,5 mln

Pieniądze ogromne, ale czy to pewna obrona. Lucas jest przepłacony. 2 sezony był rezerwowym a poprzedni sezon gdy grał regularnie był po prostu przeciętny. Upa - wręcz fatalny, elektryczny.
De Ligt - nie do końca spełnia oczekiwania w Juve...

Powiem szczerze, że kiedyś obrona z Boatengiem, Badstuberem czy Dante wyglądała solidniej...

05.07.2022 16:45

@ironmaidenpl
A jak Lewy odejdzie to Ronaldo dalej będzie niepotrzebny?
Moim zdaniem najlepsza możliwa opcja. Oczywiście na 1, góra 2 sezony ale innych opcji nie widzę.

05.07.2022 16:38

@Bawarka79
Ty tak poważnie? Litości.
Brazzo sprowadził Sarra i w mediach stwierdził "Flick chciał szybkiego, ofensywnego obrońcę.".
Już widzę że Flick mówi do Brazzo "sprowadźcie mi Sarra"

25.06.2022 20:36

@Bawarka79
Nie, Sarr to ciamajda Hasana. Nie myl faktów

@Marienplatz
A co w przypadku jak wypadnie Lucas/Upa? Pavard też będzie grał na środku?
Uprzedzam, Nianzou to nie zawodnik na Bayern.

Edytowano : 2022-06-25 20:12:55

Pavard ja boku?*

25.06.2022 20:12

@Marienplatz
Dlaczego?
Pavard ma grać na środku obrony bo nikogo w miejsce Sule nie ściągnęliśmy i pewnie nie ściągniemy.
Mazraoui to wielka niewiadoma. Pamiętajmy, że swego czasu przegrywał rywalizację z Destem, który był wpadką transferową słabej Barcelony...
Mam nadzieję że Josip znowu przepracuje okres przygotowawczy, uniknie kontuzji i będzie umacniał swoją pozycję w zespole.

25.06.2022 18:52

@Gladius
Nie ma przecież czego żałować.
W końcu mamy takie tuzy w obronie jak Lucas, Upa, Nianzou czy Pavard.
Alaba trafił tylko do Realu i wygrał tylko Ligę Mistrzów.

24.06.2022 21:29

Widzę, że innych dalej boli tyłek po odejściu Alaby.

Ciekawe, że przy wrzuconych życzeniach dla naszych byłych graczy takich jak Thiago, Ribery czy Robben nie było tekstów typu "co nas to obchodzi etc".

24.06.2022 19:55

Przy odejściu Lewego, Ronaldo to...najlepsza i najbezpieczniejsza opcja.
Nie oszukujmy się. Na rynku nie ma dobrych, perspektywicznych zawodników na lata, których możemy sprowadzić. Ci którzy byli są już w nowych klubach - Haaland, Vlahovic czy Nunez.
A Ronaldo? Świetna opcja przejściowa na sezon, mooooże dwa. Podejrzewam że w Bayernie strzelałby nie mniej niż primadonna Lewy. Sportowo to nadal wartość dodana dla każdej drużyny. Marketingowo to byłby strzał w dziesiątkę a z racji wieku stać nas na niego. Jestem na tak

24.06.2022 07:12

Trzeba przyznać, że w tym średnio wyglądającym, trzyosobowym bloku obronnym to właśnie Pavard na wiosnę spisywał się najlepiej i najrówniej.
Fajnie, że ma ambicje i wgl ale mimo wszystko ma pewne braki i na pewno wielkim stoperem nie jest i nie będzie. Jednak liderem może być a to bardzo słabo świadczy o reszcie naszych obrońców czyt Lucas, Upa...

20.06.2022 18:22

Może dajmy już spokój z tym Lipskiem.
W te lato ściągnęliśmy już Nagelsmanna, Upe i Sabitzera i tak naprawdę to żadna wartość dodana. Julian zdobyłabsolutne minimum czyli BL. W LM polegliśmy z Villarrealem, w pucharze Niemiec blamaż. Narazie to taki trochę Kovac.
Sabitzer kompletny niewypał, Upa bardzo słabo.

19.06.2022 15:11

Szkoda.
Miał potencjał i zadatki na wspaniałego, prawego obrońcę, którego nie mamy od czasów Lahma.

19.06.2022 13:36

Kalajdzic to może zastąpić Choupo co najwyżej.
Aby zastąpić Lewego potrzebujemy absolutnego topu jak Kane czy Haaland. Kane to nierealne, Haaland już wybrał City. A szkoda

16.06.2022 15:18

Co nam po zawodniku, który co najwyżej może zagrać w wygranym/nieważnym meczu? Bez talentu, bez jakości, średniak BL to max dla Omara.

16.06.2022 15:16

A to zdziwienie ;)
Omar, któy jedynie grał w drugiej lidze angielskiej, bez bramki, bez asysty, niczym się nie wyróżniał w przeciętnym Reading, nagle okazuje się, że nie ma klasy na Bayern. Czy leci z nami pilot? Kiedyś na zmiennika kupowano Rafinhe albo Bernata dzisiaj na zmiennika dostajemy Omara.
Sarr. To nie wymaga komentarza ;)

16.06.2022 15:11

Chris Richards otrzyma kolejną szansę? A kiedy tak naprawdę otrzymał poważną szansę gry i jej nie wykorzystał? Chłop w tych sporadycznych występach spisywał się naprawdę przyzwoicie + udane wypożyczenia do Hoffe. On nie ma dostać kolejnej szansy on ma końcu dostać prawdziwą szansę i odważnie na niego postawić.
Moim zdaniem w chwili obecnej Richards to klasa wyżej niż Nianzou...

07.06.2022 14:53

Kampus kampusem, miliony wydane, buńczuczne zapowiedzi ale wymiernych korzyści z niego niewiele.
Obecnie tylko Musiala ale bardziej podkradliśmy go Chelsea niż wychowaliśmy. Kto dalej? Stanisic? Szerokie uzupełnienie i ma już 22 lata ..

23.05.2022 10:28

@Pir5
A co jest żenujące w tym, że odszedł z klubu w którym czuł się "źle" i poszedł do klubu, który jest najbliżej? Do klubu który ma jasny plan co do niego a przede wszystkim mu ufa?
Zaznaczył wyraźnie że Bayern przez lata był przed BVB. Ale wierzy, że projekt, nowe twarze pozwolą im wygrać mistrzostwo.
I ja osobiście chciałbym tego. Bo taka pycha bije np. od Uliego a Hasan i Kahn dalej utrzymują że kadra jest mocna i nie jest regularnie osłabiana.
Przy naszych problemach i przy ruchach BVB przyszły sezon może być bardzo ciekawy

21.05.2022 14:10

Dziwne jest obwinianie wymienionej piątki skoro gołym okiem widać, że drużyna z meczu na mecz, z miesiąca na miesiąc grała coraz słabiej. A kwiecień i maj to już kompletna porażka.
Winny za taki stan rzeczy jest Nagelsmann. Początek miał udany ale im dalej w las to gra jak i jego decyzje wyglądały coraz gorzej. Tak jakby praca w Bayernie go przerosła. Zresztą drużyny Nagelsmanna zawsze były znane z tego, że im dalej w sezon to spuszcząły z tonu. Więc to nie przypadek.

No i niestety Panie Uli transfery też są powodem takiego stanu rzeczy a raczej ich brak. Sabitzer kompletny niewypał. Upa miałzastąpić Alabe/Boatenga a wyglądał wręcz fatalnie na przestrzeni całego sezonu. Richards? Szanujmy się. Był przeciętniakiem w Reading...

16.05.2022 15:03

@misza
Pozostaje mi Tobie życzyć miłego dnia i żyć dalej w swoich przekonaniach ;)

13.05.2022 16:08

Obrońcy Hasana proszę tego nie czytać.
1. "Rozmowy" z Haalandem do samego końca. Koniec końców Haaland w City a my zostajemy z Lewym, który chce odejść, bo.... romansowaliśmy z Haalandem.
2. Christensen do Barcelony bo Bayern "nie będzie brał udziału w chorym wyścigu"
3. Rudiger w Realu ale Bayern po porażce z Villarrealem doszedł wniosku, że potrzebny klasowy obrońca i oferta rozpaczy.
4. Schlotterbeck olany totalnie, dogaduje się z BVB. Nagle przebicie oferty ale Nico zachował się z klasą i nas olał.
5. Lewwy, Gnabry z nieprzedłużonymi kontraktami.
6. Sule, Alaba odchodzą za darmo + Boateng i Tolisso
7, Męczarnie przy transferach Sabitzera, Mazroui'ego, Gravenbercha i "reszty"
8. Przepłacone pensje bo zatrudniamy Lucasa czy Sane za grubą kasę a na boisku dają nam niewiele.
9. Konfilkt z Flickiem, który przyczynił się do odejścia Niemca.
10. Teraz konflikt z Julianem...

Trochę się nazbierało na tego Hasana. Ale czekaj. Przecież to super dyrektor. Ściągnął Daviesa, sprowadził Choupo-Motinga, za któego ktoś tutaj chciał pić espresso z Hasanem...

13.05.2022 15:28

@FanGraczyBayern
Istniał przed Bayernem ale nie miał wtedy 34 lat. Może kapitalnie się prowadzić ale wieku nie oszuka. Lepszy na pewno nie będzie

12.05.2022 22:30

Bayern istniał przed Lewym, z Lewym i będzie istniał po Lewym. Pytanie tylko czy Ley będzie istniał bez Bayernu? No ale skoro jest nieszczęśliwy i nie czuje uznania ($$$$$) no to najlepszym rozwiązaniem jest sprzedaż, Zresztą od lat wiemy, że Lewy strzela mnóstwo bramek ale w trudnych/ważnych meczach nie daje "tego czegoś". Patrz: Benzema.

Problemy jednak widzę dwa:
-Następca. Haaland już City. Schick ma dopiero jeden dobry sezon za sobą. Haller nie poradził sobie w Anglii. Kane jest poza naszym zasięgiem. Podobnie Lukaku...
-Odejścia kluczowych graczy. Czy w czasach Hoenessa i Rumennige były do pomyślenia regularne odejścia kluczowych graczy? Jednego lata tracimy Thiago. Następnego Alabe. Teraz Sule, mozliwe, że Lewy i Gnabry. A następców godnych brak. Drużyna jest słabo zarządzana, transfery nietrafione, pensje przepłacone, kadra słabnie w oczach...

12.05.2022 22:02

No super. Bayern się liczył a jak zawsze się przeliczył ;)

Mała prośba. Dopóki nie będzie oficjalnej informacji o odejściu/przedłużeniu można się wstrzymać z newsami na temat Roberta? To jest już chore i męczące.
"Robert niezadowolony" "Robert niedoceniony" "Piersze spotkanie z Zahavim" "Wkrótce następne spotkanie z Zahavim" "Oferta od Barcelony" "Robert odejdzie" i tak w kółko....

11.05.2022 15:28

1. Takie czasy. 16-latek jest rozczarowany, że nie gra w Bayernie ;) a nic nie pokazał, nawet w juniorach się nie wyróżnia
2. Jednak młodzi mieli dostać szansę i minuty a w meczach o pietruszkę gra pierwszy skład i tak naprawdę nic nie grają. To nie lepiej dać młodzież?

11.05.2022 15:24

Czy 35 mln "odstępnego" i pensja na poziomie 14 mln brutto za jednego z najlepszych obecnie dostępnych stoperów to taki ogromny pakiet?
Sego czasu Goretzka dostał za podpis podobno 20 mln i 10 mln pensji. A był tak naprawdę znany głównie kibicom BL. Rudiger prezentuje jednak wyższą klasę. O pakiecie finansowym za Lucasa czy Sane nie wspominam....

11.05.2022 15:20

Bardzo fajne i mądre transfery BVB.
Mam wielką nadzieję, że wszystko u nich zatrybi i będą godnym rywalem dla Bayernu. Powiem więcej,. chciałbym żeby to BVB zdobyła mistrzostwo. Może to zadziała mobilizująco na nas a głównie zarząd. Bo sportowo regularnie się osłabiamy i tylko brak godnego przeciwnika daje nam mistrzostwo.
Zawsze utracone mistrzostwo wpływało pozytywnie na transfery. Tylko, że nie rządził wtedy Oli, Hasan i reszta. Już widzę te wypowiedzi "kiedyś musiało to nastąpić. Nie załamujemy się etc"...

11.05.2022 09:04

Trzeba oddać Realowi to co królewskie. Mega drużyna, mega mental i po raz kolejny udowodnienie, że pieniądze nie grają. Już 3 razy byli za burtą a za każdym razem wracali i to w jakim stylu. Tak jak nie przepadam za nimi to jednak trzeba oddać, że są naprawdę "wyjatkowi". Obecny Bayern nie ma do nich podjazdu i wszystkie znaki na niebie pokazują, że może być coraz gorzej. Odejścia zawodników, marne wzmocnienia, wewnętrzne zgrzyty a przede wszystkim marny trener.

05.05.2022 11:16

Lewy zarabia najwięcej w zespole, osiągnął umowny limit (23-25 mln), ma już 34 lata, Bayern odczuwa skutki koronakryzysu. Ja nie widzę możliwości by Lewy miał dostać podwyżkę. Bayern wręcz nie może jej dać i też za tym optuje. Ale jeśli dla Lewego najważniejsze są pieniądze to droga wolna. Do wymarzonego Realu nie pójdzie bo jest Karim, City ma chrapkę na Haalanda. Zostają półśrodki jak Barca czy P$G. A śmiałbym się gdyby Lewy się przejechał na tym kontrakcie, Bayern zostawiłby go do końca kontraktu (2023) a potem by odszedł do jakiegoś ManU itp.
Nikt nie jest ponad klubem i czym prędzej Lewy z Zahavim to zrozumieją tym lepiej dla nich. Bayern istniał bez Lewego i będzie istniał po Lewym. Zresztą do dzisiaj wątpliwości budzi jego gra w wielkich meczach.

29.04.2022 11:28

Mnie po prostu śmieszy ten "ból dupy" ludzi, którzy najeżdzają na Alabe. Fakt jest taki, że ten Alaba będąc absolutnie podstawowym obrońcą w Realu zdobył mistrzostwo Hiszpanii, gra w półfinale LM z naprawdę realnymi szansami na tytuł.
Ww sezonie 19/20 Bayern Flicka z beznadziejnym Alabą i kłodą Boatengiem wygrał absolutnie wszystko to co było do wygrania. Po drodze pykając sobie taką Barce, Chelsea czy Borussie jak dzieci.
No ale oczywiście, Alaba tam przeszkadzał, bez niego byłoby jeszcze lepiej, Flick się nie zna stawiając na Alabe i robiąc z niego lidera. Po przecież jest Lucas etc ;)
A w tym sezonie co mamy? Blamaż jakiego dawno nie było...z Gladbach w Pucharze Niemiec. Blamaż w LM. Ja wiem, że Villarreal solidna drużyna, że Emery bla bla bla ale Bayern taki Villarreal to powinien przejść na wstecznym biegu tak jak to robił Bayern Flicka, Jupap czy nawet Pepa. My odpadliśmy z Villarrealem! Kiedy ostatnio odpadliśmy w takim stylu z tak przeciętną drużyną? No właśnie...

20.04.2022 19:58

@tomeks
Sęk w tym, że w Hoffe jest jednym z podstawowych i czołowych zawodników. I gdy tylko jest zdrowy to gra i to całkiem solidnie. 21 spotkań wynika z tego, że doznał kontuzji i wypadł na 2 miesiące. Radzę na przyszłość doczytać ;)

I szczerze, jeśli miałbym wybierać między Chrisem i Nianzou to wybrałbym Crisa. Jest naszym wychowankiem, ma więcej meczy na poziomie BL i jest po prostu lepszy i pewniejszy w chwili obecnej.
Poza tym jeśli za Sule nikt nie przyjdzie to tym bardziej. Naprawdę moim zdaniem może się przydać, zwłaszcza jeśli Julek dalej będzie forsował grę trójką obrońców (Chris w Hoffie gra w trójce).

18.04.2022 21:30

No co mogło pójść nie tak skoro w jedno okienko tracimy dwóch podstawowych stoperów-liderów, którzy mieli posłuch w szatni, na boisku i zdobyli weeeeele trofeów? Czytaj Alabe i Boatenga.

A zastępujemy ich, ich wcześniejszym zmiennikiem Lucasem, który nigdy nie był, nie jest i nie będzie pierwszoplanową postacią w obronie. Tak było w Atletico czy Francji. Do tego dochodzi elektryczny i niepewny Upamecaco który od zimy 20/21 gra po prostu słabo i narazie się nic nie zmienia. Natomiast najlepiej wyglądającego stopera tego sezonu oddajemy do BVB...

No co może iść nie tak ;)

11.04.2022 08:21

"Takiego Boatenga" to my długo w Bayernie nie zobaczymy.
Z wyjątkiem jednego słabszego roku, facet prezentował naprawdę wysoki poziom. A przez 2-3 sezony, za czasów Pepa to był absolutny TOP.
To czego wczoraj brakowało najbardziej to jego podania,. przerzutów, rozegrania. Ani Lucas ani Upa nie mają kompletnie rozegrania, u Sule też to wygląda nijako. A w stylu gry jaki prezentujemy to jest kluczowe. Wczoraj aż się prosiło kilka razy zagrać długą piłkę, nie miał kto...
A kiedyś to nasi stoperzy z tego słynęli. Boateng, Dante, Badstuber, Hummels...kapitalnie rozgrywali. Teraz nie ma kto tego robić

08.04.2022 00:27

"Thomas, Manuel i Robert domagają się niemałej podwyżki (obecnie są trzema najlepiej opłacanymi graczami w FCB)."

A tu nikt nie widzi problemu?
Mamy kryzys, Bayern ma problem z inwestowaniem w skład a tymczasem 36-letni Neuer, 33-letni Muller i 34-letni Lewy domagają się "niemałej" podwyżki mimo, ze zarabiają krocie. Alaba mimo, że wchodził w najlepszy dla piłkarza wiek był krytykowany za chęć podwyżki. A tu wiekowi (oczywiście zasłużeni i legendarni) domagają się kolejnych sporych podwwyżek na koniec kariery... Jeśli to prawda to źle to wygląda. I oddanie klubowi to tak naprawdę ilość kasy inkasującej od klubu i tyle.

06.04.2022 13:23

Zgadzam sie z @tapczan .
To zatrudnienie Sane spowodowało takie problemy przy podpisywaniu kontraktów ze skrzydłowymi. Co to w ogóle za argumentacja, że trzeba było skusić go pieniędzmi? To starych zawodnikó jak Coman czy Gnabry nie mozna skusić pieniędzmi. Nie dostaną kasy tutaj to dostana w kilku innych klubach.
Poza tym. Sane przychodził do nas po powaznej kontuzji, rok bez gry. Przed kontuzją był już tylko rezerwowym w City. Do tego drobne problemy "wychowawcze", gdy odmówił gry w reprezentacji i wgl. Dostaje jeden z wyższych kontraktów w drużynie i gra piach. Jakieś liczby kręcił ale wartośc dodana żadna. Wpuszczanie go na boisku a potem ściąganie przez Flicka itp.
I zbiega się to wszystko z podpisywaniem kontraktu z Comanem i Gnabrym. Dlaczego mają nie ządać kontraktu na jego poziomie?

Obrona to Lucas. Płacimy krocie zawodnikowi po prostu solidnemu. Za cały ten pakiet finansowy to mogliśmy mieć 2 czy 3 takich Lucasów. Nie dziwota, że Sule czuł się niedoceniany. Skoro Lucas jest tutaj 3 sezon, nie pokazął nic wielkiego a na Sule była wieczna nagonka....

30.03.2022 16:52

Wbrew plotkom?
A to były jakieś plotki?

28.03.2022 16:18

Co do Richardsa. Dziwne...
Chłop gra regularnie w Hoffe (teraz kontuzja już drugi miesiąc...), jest młody,. perspektywiczny, rozwija się a my chcemy się go pozbyć. Nom chyba że sprzedaż do Hoffe "za grosze" i możliwość odkupu. Nie wiem. Ja bym go tak nie przekreślał.
Zwłaszcza że w przyszłym sezonie na chwilę obecna zostajemy z co najwyżej solidnym Lucasem, niepewnymi i elektrycznymi Upamecano i Nianzou. Jeśli sprowadzimy do tego jakiegoś Gintera to naprawdę Chris powinien dostać szansę...

27.03.2022 19:27

@Ivan7
Ty stawiasz Hojbjerga na równi z Ekicim?

Jak można pisać że Hojbjerg nie poradził sobie z grą na wysokim poziomie? Od lat gra w Premier league. Obecnie jest wyróżniającym się graczem Totenhamu i reprezentacji Danii. I powiem szczerze że z chęcią widziałbym go z powrotem w Monachium. Zwłaszcza biorąc pod uwagę jakie mamy dziury w środku pola.
Can? Dobry sezon, dwa. Teraz równia pochyła w dół a ma tylko 28 lat. Nie rozumiem jak można stawiać tak wyraźnie Cana przed Hojbjergiem

27.03.2022 18:00

@josh1982
A co ma ich obchodzić klub skoro klub sam lekceważył problem i pozwolił Lewemu grać z Unionem?

26.03.2022 18:30

@obiektywizm
A skąd wziąłeś te swoje obliczenia?
Marokańczyk ma dostać 10 mln brutto.
Christensen podobno chciał 12 mln brutto, Bayern dawał max 10 brutto.
O jakich 5 min różnicy Ty mówisz?
Poza tym Christensen jest jednak zawodnikiem hmm lepszym, bardziej doświadczonym

26.03.2022 17:54

Śmieszą mnie komentarze co niektórych, że Lewy ma odpuścić wtorek. A @Matilegolas osiągnął szczyt żenady.

Przypomnę tylko, że Lewy doznał kontuzji przed meczem z Unionem. I co? Zagrał pełne 90 minut z tym przeciętnym rywalem w meczu o pietruszkę. Tak naprawdę mecz był szybko rozstrzygnięty a mimo to nie zszedł.
Teraz przyjeżdża na kadrę, na najwazniejszy mecz dwulecia. I niektórzy chcą by odpuścił bo nadal jest problem...
Naprawdę śmiechu warte. Dziwne że nie odpuścił nikt z Bayernu i Lewy grał w meczu o pietruszkę. Ale w reprezentacji ma odpuścić bo "i tak przegrają". Gardzę takim podejściem

26.03.2022 17:49

10-12 mln za Christensena to było za dużo i Bayern wycofał się z "licytacji".
Teraz niby 10 mln za Mazraouiego to żaden problem?
Jesli to prawda to gdzie logika?

26.03.2022 12:51

@hoven
"Najzabanwiejsze" jest to, że od czasów... Lahma nie mamy długofalowego pomysłu i zawodnika na tę pozycję. Stąd pojawiają się mniejsze czy jak ostatnio większe problemy.
Lahma miał zastapić Kimmich. Tylko, że Kimmich to środkowy pomocnik i pewne było, że prędzej czy później wróci na swoją pozycję. Zwłaszcza, że taka była konieczność bo...nie mieliśmy defensywnego pomocnika z prawdziwego zdarzenia.
Więc przed sezonem 19/20 przyszeł Pavard. Tylko, że Pavard to raczej stoper "mogący grać na prawej obronie". Argumentacja była, że tak gra w w reprezentacji. Poza tym Pavard jest tylko i aż solidny. WWiadomo potrzebujemy takich wyrobników ale na dłuższą metę potrzebujemy czegoś ekstra. Coś co dawał nam Alaba na lewej stronie, teraz daje Davies. Coś co dawał Lahm.
W międzyczasie były śmieszne ruchy jak Odriozola czy Sarr. Szkkoda pieniędzy, szkoda nerwów... No i jeszcze przed tym sezonem powstała alternatywa w postaci Stanisicia.
Gołym okiem widać, że od odejścia Lahma mamy problem na prawej obronie. Bo albo gra tam z przymusu jeden sensowny defensywny pomocnik jak Kimmich, albo gra tam tylko i wyłacznie solidny stoper jak Pavard (choć sezon 19/20 miał bardzo dobry). Teraz próbujemy z Gnabrym czy Comanem na wahadłach? Serio?
I my ten problem chcemy rozwiązać transferem za maks 20 mln? Wieloletnie zaniedbania najtańszą linią oporu? Chyba tak, bo przecież mamy kryzys...

26.03.2022 10:51

Ja się zgadzam z @hoven .
Buńczuczne zapowiedzi, jakim to Bayern nie będzie zwycięzcą koronakryzysu... Jak upadnie Barca, Real itp. Tylko po co były te żenujące wypowiedzi?
Skoro Real prosperuje jak zawsze i jest kadrowo w TOPie.
Barca po początkowych "problemach" naprawdę wychodi na prostą. Sportowo, kadrowo, finansowo. Mają wielu młodych graczy jak Araujo, Pedri, Gavi, Fati, którzy będą stanowić o przyszłości tej drużyny. Do tego Xavi, który chyba jest ręcz zbawicielem tej drużyny.
A my? "Zwwycięzcy koronakryzysu"? Problemy i długomiesięczne negocjacje przy przedłużaniu kontraktów z kluczowymi graczami. Brak środków do stanięcia wyścigu o wolnych zawodników jak Christensen, Rudiger..
Brak środków na solidne wzmocnienia, gdzie sytuacja kadrowa tego wymaga. Max 20 mln na prawwego obrońcę? Sarr 2? Na stopera, który zastąpi Sule to chyba w ogóle nie ma środków i już powstają plotki o Ginterze... Serio? Nie stać nas chociażby na rewelację sezonu Nico Schlotterbecka? Nie stać nas, że dać 10/12 mln na sezon Christensenowi? Do tego walka o każde Euro przy transferze Gravenbercha aż zaczyna się to robić niesmaczne. Skrzydłowego na zmianę też nie ma i pewnie nie będzie.
Ja rozumiem. Kryzys, Bayern zawsze był ddobrze prowadzony ale naprawdę po tych zapowiedziach zarządu czy Uliego jakimi to nie będziemy zwycięzcami, wychodzimy teraz na posmiewisko...

26.03.2022 09:51

@kibicod2007
Boatenga to Ty szanuj. Sam chciał przedłużyć kontrakt a to Bayern z Hasanem na czele potraktowali go jak szm*te. O tym że nie przedłuża kontraktu dowiedział się chyba w szatni przed meczem? Tak się traktuje zawodnika który spędził w klubie 10 lat i zdobył m.in. 2 potrójne korony?
Sule też traktowali jako zło konieczne. Gołym okiem było widać brak wsparcia, jakieś docinki. A w tym samym czasie Lucasa grającego słabo lub leczącego się wychwalano pod niebiosa jakim to nie będzie szefem. Mija 3 sezon, Lucas dalej przeciętny a Sule odchodzi za darmo jako najlepszy stoper w kadrze.
Alaba. Owszem można to było lepiej rozegrać. Może chciał za dużo pieniędzy,. może chciał spróbować czegoś nowego. A może to Bayern zwlekał z rozmowami.
Tolisso? Zawodnik jakich wielu...

19.03.2022 12:14

Grzech jest pisać że Bayern pracuje nad wzmocnieniem trzech pozycji. Pracuje chyba "by się całkowicie nie osłabić".
Stoper. Odchodzi Sule. Przyjdzie kto? Ginter? Jakie to wzmocnienie? Raczej osłabienie.
Środek pola. Odszedł Thiago przyszedł Roca. Teraz odchodzi Tolisso przyjdzie pewnie znowu jakiś zapchajdziura na styl Roci.
Prawa obrona. Już jest mowa o.zawodniku do max 20 mln. A więc żegnamy Sarra a przychodzi znowu jakiś średniak...
Gdzie to są wzmocnienia? O wymianie Alaba-Boateng na Upamecano też powiemy że to wzmocnienie?

19.03.2022 10:13

No to zobaczymy jak się spisze Hasanowy duet za grube miliony Upa-Lucas... Zresztą tak ma wyglądać podstawowy środek Bayernu więc skąd te obawy?

17.03.2022 12:02

@Skobry
No i?
Statystyki z ponad roku. Potem Upa zaliczył słabą rundę rewanżową w Lipsku a bardzo słaby sezon w Bayernie.
Co mi po statystykach z 2020 roku?

16.03.2022 15:04

@tapczan
Tak samo mogę odbić piłeczkę że z Alabą jako liderem obrony w sezonie 19/20 w 24 meczach BL za Flicka straciliśmy 17 bramek. No i z Alabą jako szefem obrony wygraliśmy wszystko co było do wygrania w tym LM. A partnerował mu również wypychany i niechciany z klubu Boateng.

16.03.2022 13:34

@Skobry
A czasem wina nie leży po stronie klubu, że pozwala kolejnym zawodnikom odchodzić za darmo? Bo nie rozumiem za bardzo sensu Twojego pytania.
Przez opieszałość i po prostu amatorszczyznę w negocjacjach za darmo tracimy Alabe, Sule a nawet takiego Tolisso czy Boatenga za których zawsze można było te kilka mln wyciągnąć. Podobnie za 20-30 mln odszedł Thiago, który nie oszukujmy się był wart grube miliony. No sorry. To wina zawodników czy działaczy?

@Arkady142
A brałeś udział w negocjacjach? Skąd wiesz jak to wyglądało? Może to Bayern dał ciała? Tak jak m.in. z Sule

16.03.2022 12:32

@Skobry
Wiedziałem. Wystarczyło że przeczytałem nagłówek i już wiedziałem że zaraz pojawią się głosy, że odejście Alaby wyszło nam na dobre. Kohler to kolejny (który już) człowiek ze świata piłkarskiego, który docenia i chwali Alabe. O innych wielkich trenerach, zawodnikach nawet nie wspominam. No ale oczywiście aby "ukoić ból"? wielu dalej brnie w zdanie, że odejście Alaby to żadna strata. I jego gra polegała na babolach itp... szkoda gadać.
Ja zgadzam się z wypowiedzią. Alaba grał tu ponad 10 lat więc na pewno płynie w nim bawarska krew. Poza tym jak nas potraktował? Chciał zarobić i spróbować czegoś innego na ostatnie lata kariery. A robi się tu z niego zbrodniarza bo odszedł za darmo... Dziwne że Real zapłacił takie krocie, do tego Alabą zastapili legendę klubową a więc Ramosa. Baaa. Nawet i Varane odszedł więc potrzebowali lidera i mają.
Co do.Upa i Lucasa też się zgodzę. Upa to narazie fatalna inwestycja. Tyle pieniędzy a mamy zawodnika elektrycznego niepewnego nieskoncentrowanego grającego źle. Lucas. Następny. 80 mln za gracza tylko solidnego i nic więcej. Żaden to lider, żaden świetny zawodnik. Takich graczy za 80 mln mogliśmy mieć 2 czy 3...
Sule. Nie jest wybitny, ale jest solidny i to wystarczy by być naszym najlepszym obrońca. Co.bardziej martwi to pogłoski że mamy zastąpić go jakimś Ginterem czy innym średniakiem...
Jeszcze zatęsknimy za obrońcami takimi jak Boateng Hummels Alaba czy nawet Sule...

16.03.2022 11:49

@misza
Patrzysz naprawdę przez różowe okulary i tyle. Tak mogłaby wygladać ławka? A kiedy tak wyglądała? Kiedy ostatnio Bayern miał do dyspozycji wszystkich zawodników przez dłuższy czas? Nawet jesli założymy że mamy wszystkich zdrowych to nadal na ławce jest Richards, niepweny Upa, niewypał Sabitzer, Choupo czy wiecznie szukający zdrowia i formy Tolisso. Wieć ze wszystkich zostaje Musiala i Gnabry i tyle.

Roca. Spadł z Espanyolem do 2 ligi. Nikt go nie chciał. Nie stawiał na niego Flick, nie stawia Julian. A tu dalej ludzie próbują robić z niego zawodnika na Bayern. "Bo jak grał to nie zawodził"...

I skoro po raz kolejny gaety piszą o niezadowoleniu trenera to może ściągniesz te rózowwe okulary i się zastanowisz, że może to byc prawda? O Flicku też takie ploty chodziły i one się potwierdziły. O otwartym konflikcie Flicka i odpowiedzialnego a kadrę Hasana nie wspominam nawet. Też to wymysł był?

14.03.2022 16:20

@misza
Na pewno się nie zgodzę z tym że kadra wygląda porównywalnie. Wygląda gorzej.
Bo niby na której pozycji jest lepiej niż wcześniej? Tak naprawdę tylko na skrzydło mamy 3 klasowych zawodników na 2 pozycje. I to tyle. W każdej formacji są braki. Skoro wszyscy niepotrzebnie narzekamy, Twoim zdaniem jest ok to dlaczego na kadrę narzekał i Flick a teraz Julian? Dlaczego Nagelsmann nie rotuje tylko gra ciągle 12-13 zawodników skoro kadra kompletna? Dlaczego nie wystawia rezerwowych jak Sarr Nianzou Roca itp?

14.03.2022 13:26

@misza
Najlepiej napisać że w futbolu pewnych rzeczy nie da się przewidzieć.
To zarząd (głównie Hasan) odpowiada za to jak wygląda kadra. A wygląda ona najsłabiej od lat, od kilku okienek notorycznie się osłabiamy. Jeśli ty patrzysz przez różowe okulary i nie widzisz problemu to ok. Możesz zaklinać rzeczywistość. Ja natomiast uważam że o ile pierwszy skład nadał wygląda bardzo dobrze to ławka wygląda gorzej niż w takiej Borussi. Zresztą narzekał Flick na kadrę, narzeka Julian bo nota bene ma ją jeszcze słabsza.
Jedynym sensownym zmiennikiem do obrony jest Upa, który i tak gra słabo, jest elektryczny i niepewny. Dalej mamy takie tuzy jak Sarr, Richards, Stanisic czy Nianzou. Wypada jeden zawodnik jak Davies i już problemy.
W środku pola zmiennikiem często kontuzjowanego Leona jest... jeszcze częściej kontuzjowany i bez formy Tolisso. Roca nie daje nic, już zaczynają się kombinacje z Musiala.
Mamy 3 skrzydłowych i najlepsze że wszyscy grają razem. I potem na ławce nie ma nikogo do ofensywy. Bo kto? Choupo? Sabitzer?
Osłabianie Bayernu zaczęło się na dobra sprawe 2-3 lata temu. Bo skoro Thiqgo zastępuje się Roca a takiego Perisicia który naprawdę fajnie uzupełniał składazastępujemy Costą a potem tak naprawdę nikim to coś jest nie tak. I powtórzę znowu wymiana Alaba Boa Javi na Upe to też strata liczbowa i jakościowa...
Bo mielibyśmy Alabe to spokojnie grałby na stoperze a teraz bez problemu zastąpiłby Daviesa na lewej stronie...

14.03.2022 12:50

@misza
Z.Twojej wypowiedzi wynika że taki Kessie, Domnarunma, Pogba, Wijnaldum, Firmino czy Dybała to gwiazdy przy przeciętniakach jak Alaba czy Sule. A tak naprawdę żaden z wymienionych graczy nie miałby pewnego miejsca w składzie.
Mówisz o faktach a fakty są takie że za darmo odeszło dwóch podstawowych obrońców jak Boa i Alaba. Na ich miejsce przyszedł Upa, który grzeje ławkę. Grają jeszcze rok temu rezerwowi Lucas i Sule. To chyba z tą polityką transferową jest nie tak?
Piszesz że Bayern wzmocnił się Upa i Sabitzerem a po chwili sam piszesz że nie grają na miarę oczekiwań. No to jak można nazwać ich wzmocnieniami skoro grają słabo? Nie tylko nie wzmocnili kadry ale nawet jej solidnie nie uzupełnili. Bo jest strach gdy ma wejść Upa czy Sabitzer na boisku. I nota bene Ci których mieli zastąpić a więc Alaba Boa i Javi.grali lepiej i więcej.

14.03.2022 12:20

@misza
Alaba i Sule a więc podstawowi stoperzy Bayernu to przeciętniacy? Wolne żarty...
Bayern stracił sportowo, wizerunkowo i finansowo na tym. Ja nie rozumiem jak rok po roku można dopuścić do sytuacji że podstawowy odchodzi za darmo. Przecież Alaba i Sule razem są warci jakieś 80 mln... A biorąc pod uwagę że my kupiliśmy Upa za ponad 40 mln i jego słabą grę to za Alabe i Sule są warci może i 100 mln. No ale dla Cb to przeciętniacy...
Zarząd traci kontrolę nad kontraktami i osoby odpowiedzialne za to (Hasan) powinny ponieść konsekwencje...

14.03.2022 11:22

Powodów słabej obrony jest kilka:
-z roku na rok osłabiamy się czysto personalnie, zwłaszcza na środku obrony. Tak słabo było chyba za czasów Demichelisa i van Buytena
-brak Leona - wypada jeden gracz, od czarnej roboty i już problem
-kombinacje z ustawieniem i grą.
No to potem jest obraz jaki jest. Hasan naprawdę nie broni się swoimi działaniami i widzę coraz węższe grono jego fanów

07.03.2022 16:32

Moim zdaniem Julian za dużo kombinuje, na siłę próbuje robić z siebie drugiego Pepa itp.
Zmiana ustawienia a dobrze wiemy i nie jeden trener próbował, że od czasów van Gaala 4-2-3-1 to po prostu muss Bayernu z Mullerem na "10". Jak już gra ahadłami to grają tam typowi skrzydłowi jak Coman czy Gnabry. Nieumiejętność zastąpienia pojedynczych graczy jak np. Davies. Phonzie wypadł i już problem. A to tylko 1 zawodnik! Obrona jak wyglądała źle tak dalej wygląda. Ba... Im dalej w sezon tym wygląda coraz gorzej. Dochodzą do tego blamaże z Bochum czy Gladbach. Tak jak wszyscy się "podniecali" Julkiem na starcie sezonu tak teraz trzeba przyznać, że druzyna wygląda słabo. W BL tracimy punkty. Jestesmy liderami bo nie ma np. Kloppowej Borussi która nas cisnęła cały sezon. Z pucharu odpadliśmy w zawstydzającym stylu. W grupie LM zagralismy świetnie ale to już było dawno, teraz mamy problem z Salzburgiem i boję się jutrzejszego meczu.
Mam teorię, że początek sezonu to spuścizna Flicka i jego pomysłów i jakoś to wyglądało. Teraz Julek trochę popracował, wprowadził swoje "ulepszenia" i gra się posypała. A wystarczyło nie robić rewolucji tylko kontynuować pracę zapoczątkowaną za van Gaala, zwłaszcza, że przejmował poukładany zespół po Flicku...

07.03.2022 16:16

@josh1982
Postawić na młodego zawodnika? Tylko którego? Co jak co, ale wydaje się, że talentów na pozycji napastnika to tam nie mamy. Zresztą mieliśmy tam już tyyyyle talentów a potem na jakimkolwiek większym poziomie niż 3/4 liga są brutalnie weryfikowani.
Fruchtl nie zagrał ani minuty w 2 BL, Meier nie poradziłsobie w lidze holenderskiej, Mai jest rezerwowym w drugoligowej Bremie. Arrey-Mbi poszedł do Koeln i nawet nie mieści się na ławkę.
Światełka w wtunelu to grający w Hoffe Richards (notabene kontuzjowany) i Zirkzee ale on gra w Anderlechcie... A ktoś tu już wspomniał, że to żaden wyznacznik...
Talenty talentami, kampus kampusem a tak naprawdę oprócz Musiali nie mamy z niego większego pożytku...

07.03.2022 16:09

Moim zdaniem to wręcz ujma, że Bayern nie potrafi przekonać (sportowo a zwłaszcza finansowo) takiego zawodnika jak Christensen. Nie oszukujmy się to tylko albo aż dobry, bardzo solidny zawodnik, z występami BL. PL czy LM. A tymczasem przegrywamy walkę o podpis z nim z taką Barcą. Z Barca z której śmiał się Hoeness, śmiał się Rummennige a tymczasem w Barcelonie kryzys zażegnali, ściągają dostępnych zawodników na potęgę (może ponad stan, nieważne) i wychodzą z dołka.
I co tu niektórzy cieszą się że Bayern nie bierze udziału w chorej licytacji. Tylko, że jak zawodnik ma wyrobioną markę i zwłaszcza jest WOLNYM AGENTEM to czymś go trzeba przekonać do siebie czyt pieniędzmi. Czasy się zmieniają a Bayern próbuje być wierny swojej filozofi? Tylko co to jest za filozofia bo od czasów Brazzo ja żadnej filozofii sensownej nie widzę. Przepłacone transfery jak Lucas, narazie nietrafione zastępstwa jak Upa. No właśnie za Upe daliśmy 50 mln + 8/10 mln pensji. A teraz mamy problem wziąć Christensena za darmo i zapłacić mu 12/14? Gdzie logika?
Jesli chodzi o środek obrony i ogólną politykę transferową to wygląda to źle. W ciągu roku pozbyliśmy się za darmo, powtarzam za darmo, trzech podstawowych stoperów (Alaba, Boa, Sule). Nie zobaczyliśmy ani eurocenta... I zostaliśmy z niepewnym i przepłaconym do granic możliwośći Lucasem, elektrycznym, niepewnym, niepasującym Upamecano... A teraz mamy problem ściągnąć Christensena bo "Bayern nie będzie brał udziału w licytacji". Mowa o jakiś Bremerach, za którego i tak trzeba zapłacić sporo a żadnej jakości nie gwarantuje. Osobiście brałbym Schlotterbecka bo facet gra naprawdę świetnie w tym sezonie, tylko, ze za niego też trzeba zapłacić a to dla nas jest problem. Pewnie weźmie go BVB i będą się smiać. Do tego czytam plotki o Ginterze... Ginter ok ale jako uzupełnienie, czwarty stoper a nie zawodnik podstawowy przy przeciętnym Lucasie i Upa...
Srodek obrony wygląda źle, po odejściu Sule będzie wyglądał jeszcze gorzej. A Bayern czyt zarząd nie ma pomysłu ani środków aby ten problem rozwiązać...

07.03.2022 15:56

@nyy32
O tym właśnie mówię, Sięgamy po "dobrego" zawodnika gdy naprawdę musimy. Przyszedł Upa bo odszedł Alaba i Boa. Wcześniej Sane bo odszedł Robben i Ribery ale w żaden sposób nie dbamy o głębię składu. Tak jak pisałem mamy 13-14 klasowych bądź bardzo dobrych zawwodników a kadrę uzupełniamy, przepraszam za wyrażenie, szrotem. I potem jest naprawdę problem, gdy ktoś wypada. Bo nagle się okazuje, ze nie mamy bocznego obrońcy na zmianę i musi grać Omar. Wypadnie stoper to musi wejść Nianzou. Wystarczyła poważna kontuzja Leona i już jest problem w środku pola. Tolisso wiecznie kontuzjoany, Roca słaby, zaczynają się kombinacje z Musiala. U nas nie ma ławki a przypomnę, że wypadł tylko Leon, Davies i dzisiaj Lucas... 3 podstawowwych zawodników...
Błędy są popełniane od kilku lat, od czasów Hasana. Tak wiem zaraz się znajdą obrońcy bo kupiliśmy Daviesa, Gnabryego za 8 mln. Ale też straciliśmy 2 stoperów za darmo, niedługo trzeciego a przyszedł jeden Upa. Straciliśmy Thiago, przyszedł Roca. Stracilismy Robbery przyszedł jeden Sane i Perisic i Costa któych nie ma...
Są braki w obronie, po odejściu Sule jeszcze większe, są braki w środku pola... Ale jeśli dalej będziemy się interesować Omarami, Rocami, Sarrami to będzie coraz gorzej. A myslenie niektórych "na ławkę nikt dobry nie przyjdzie" powoduje że kadra wygląda tak jak wygląda. 2-3 kontuzje i już problem.

05.03.2022 15:00

Najgorsze jest to, że odejdzie 6 absolutnie nic nie wnoszących graczy (choć myślałem, ze Stanisic bedzie fajnym uzupełnieniem składu. Widocznie kontuzja zahamowała jego rozój bo początek sezonu miał naprawwdę solidny) i w ich miejsce przyjdą następni gracze z 2 lig angielskich, średniaków, spadkowiczów ligi hiszpańskiej etc i będzie ogólne zdziwienie, że sobie nie radzą...
Kiedyś żeby uzupełnić kadrę ściągano takich graczy jak Gustavo, Dante, Mandzukic, Shaqiri etc. Widać było, że dobra ławka niesie za sobą rozój całej drużyny. Jest konkurencja, rotacja. A teraz? Mamy 13-14 podstawowych graczy + szrot. Bo "nikt dobry nie przyjdzie na ławkę". Serio? Polityka kadrowa wygląda u nas fatalnie i od czasów Kovaca notorycznie osłabiamy się, okienko za okienkiem....

05.03.2022 14:19

Richards 2 - nicniewnoszący średniak z 2! ligi angielskiej. My jesteśmy Arminia, Bochum czy Bayern?!
Kiedyś aby uzupełnić kadrę ściągano Bernata, Rafinhe,. Dante, Shaqirego, Gustavo, Mandzukicia... A teraz ściągamy szrot. Normalnie jak kilkanaście lat temu gdy ściągano Baumjohanow... Naprawdę chcemy się cofać w tamte czasy?

03.03.2022 18:34

@Silesi
Przy naszej wąskiej kadrze, odejściu Tolisso, "wiecznie" kontuzjowanym Goretzce, naprawdę Gravenberch ma szansę na grę. Zwłaszcza jeśli będzie prezentował odpowiedni poziom

02.03.2022 18:55

@Reeken89
Wielu ludzi ma tendencję do wychwalania tego co było i niedoceniania obecnych graczy.
Fakt Robben i Ribery to genialni piłkarze ale Gnabry to naprawdę ich godny następca. Liczby ma naprawdę dobre mimo, że miewa słabsze mecze,.momenty. Ale kto ich nie ma? Ile to meczy opuścił duet Robbery i Bayern nie mógł na nich liczyć? Jak Robben zawalił nam finał LM 11/12? Jak Ribery w 09/10 faulował jak kre*yn i pozbawił się udziału w finale? Tych przykładów negatywnych było sporo...
A Gnabry broni się grą i liczbami. Sezon 19/20 to już w ogóle miał kosmiczny. Blisko 40 punktów w klasyfikacji kanadyjskiej, wynik nieosiągalny nawet dla Robbery. Show z Totenhamem, genialna gra w fazie pucharowej z Lyonem, Barca, Chelsea...
Serge zasługuje na podwyżkę. Bo jeśli odejdzie za darmo to będzie dramat. A jeśli jakimś cudem sprzedamy go latem to kogo sensownego kupimy w jego miejsce?
Bo będziemy musieli znaleźć zawodnika wchodzącego w najlepszy wiek (27 lat), ogranego na poziomie międzynarodowym, dającego jakość na już. No i bym zapomniał. Zawodnika na którego stać Bayern i który nie chce zarabiać 10 mln... Zadanie niewykonalne.
Dla Gnabry'emu podwyżka i musi zostać obowiązkowo

23.02.2022 12:26