Green jako zmiennik Lewego może się nadać. Na poziomie Pizarro (za drugim razem, kiedy był w Bayernie, nie pierwszym) być może jest. Ale przydałby się ktoś do linii ofensywnej pomocy, po odejściu Goetzego brakuje tam co najmniej jednego zawodnika, a i dwóch by nie zaszkodziło.
22.07.2016 13:35
Jeśli to prawda, to myśli strasznie krótkoterminowo. Powinien iść do klubu, gdzie może się rozwijać. Bo co z tego, że teraz zarobi spore pieniądze, jeśli resztę kariery będzie się tułał po słabszych klubach, zamiast rozwinąć się, zostać gwiazdą i przez lata zarabiać potężne pieniądze (wliczając w to kontrakty reklamowe).
22.07.2016 03:56
pk, ukradłeś artykuł Gabricone :P
21.07.2016 16:18
No zarząd nie miał w zasadzie wyboru :P bardzo obiecujący, niemiecki zawodnik z klauzulą wykupu poniżej 40mln, już grający na wysokim poziomie. Wielka szkoda, że nie wyszło, ale takie rzeczy się zdarzają i zdarzać będą.
21.07.2016 02:18
Nie podoba mi się to szczerze mówiąc. Lepiej, żeby zajmował się tym ktoś ze sztabu szkoleniowego. W przypadku jakichkolwiek pretensji (nieważne, czy uzasadnionych) co do kary, to prowadzi do podziałów w drużynie.
Wszędzie, nie tylko w sporcie, kary dyscyplinarne wyierzane są przez przełożonych, nie kolegów.
20.07.2016 17:19
josh1982
Gen. Carl von Clausewitz, autor "O wojnie". Taki pruski odpowiednik Suna Tzu i Jego "Sztuki Wojny".
19.07.2016 23:24
@Patryk233
Z drugiej strony, piszę 6ty komentarz pod tym artykułem i ani jeden nie jest na temat :P
19.07.2016 22:13
"zapewne" :) to więcej, niż pewne. Zdziwiłbym się, gdyby wystąpił choćby w meczu towarzyskim pierwszego składu.
Ale jeśli faktycznie coś ma z Niego być, to będzie potrzebował albo długoterminowego wypożyczenia, albo sprzedaży z opcją wykupu. Duże kluby to koszmarne miejsce dla rozwoju młodych bramkarzy.
19.07.2016 20:39
Gabricone - Ty coś lubisz takie tytuły :P ciągle nie zapomniałem Twojej serii o Jesusie :P
19.07.2016 20:37
Poza tym Costa nie jest pierwszym zawodnikiem w historii futbolu, który nie przepracował okresu przygotowawczego. Teoria swoje, ale praktyka pokazuje, że to nie jest aż taką tragedią, na jaką ją malujesz.
19.07.2016 15:59
Ale skąd ta panika? Jeśli wróci za miesiąc, to straci superpuchar i 1szą rundę pucharu Niemiec. Może jeszcze 1szy mecz BuLi, bo będzie musiał dojść do pełni zdrowia (choć to jest spore "może"). Początkiem sezonu nie ma co się martwić w tym momencie. Co do kadry... Za goetzego trzeba kogoś sprowadzić, dobrze by było, gdyby gość potrafił też grać na skrzydle.
19.07.2016 15:12
Już faktycznie pomijając kwestie osobiste: czy Bayern już teraz potrzebuje "młodego zdolnego"? Wszyscy 4ej środkowi obrońcy (liczę Javiego, bo tak zadeklarował Ancelotti) mają po 27 lat. Czyli następcy jeszcze nie potrzebują. Kościelny ze swoją 30stką na karku pasowałby, bo w momencie, gdy Jego umiejętności zaczną faktycznie spadać (za 2-3 lata, patrząc na tę pozycję), ędzie odpowiedni czas na znalezienie "młodych zdolnych".
Jeśli teraz Bayern ściągnie np. Koulibaly'ego, to ktoś będzie musiał odejść, jeśli nie w tym, to w przyszłym sezonie. Z Kościelnym ryzyko niezadowolenia któregoś z zawodników jest mniejsze. Podobna sytuacja co z Pizarro: Gdyby Bayern ściągnął "młodego perspektywicznego" wtedy, to mielibyśmy teraz konflikt między nim, a Lewym.
18.07.2016 18:47
Tylko, że Koulibaly oczekiwałby zdecydowanie więcej czasu na boisku. Kościelny mógłby się pogodzić z rolą rezerwowego, zawodnik w swoich najlepszych latach niekoniecznie.
18.07.2016 17:50
Jeśli Kościelny chciałby przejść do Bayernu, to nie dla pieniędzy. Ma 30 lat, chciałby coś wygrać, a w Bayernie ma tytuł mistrzowski praktycznie zagwarantowany (zważywszy na fakt, że byłby co najmniej 2-3 sezony w klubie). W Arsenalu... jest możliwość, ale to nie do końca to samo.
18.07.2016 15:42
pk
Wybacz, nie odświeżyłem komentarzy ;) To, co piszesz ma ręce i nogi.
18.07.2016 01:01
"W obliczu kontuzji Robbena"? Arjen wypadł na 6 tygodni, zabójczo dużo to nie jest. A to, że łatwo łapie kontuzje też nowością nie jest. Nic się tak naprawdę nie zmieniło, więc wątpię, żeby Bayern chciał ściągnąć Sane. Chociaż gdyby, to byłbym zadowolony.
18.07.2016 00:58
Sprzedali 3, kupują 8miu lub 9ciu. W tym seoznie mogą mieć kłopoty, bo kompletna przebudowa składu wprowadza chaos.
17.07.2016 21:17
Anakondrzej
A drugiej strony, to pierwszy mecz po wakacjach, ciało jeszcze nie wróciło do pewnej sprawności, a Arjen zawsze problemy z kontuzjami miał.
17.07.2016 00:17
@Android
Na wyjeździe. Najlepsze zespoł (czyli cała 1sza Bundesliga + kilka zespołów z drugiej) zawsze gra pierwszą rundę na wyjeździe.
14.07.2016 14:55
@pk
Więc kto? Alba? Marcelo? Raczej nie. Ta pozycja w całym świecie piłkarskim jest dość słaba, Alabie "pomaga" kiepska konkurencja.
13.07.2016 14:21
Dobrze by było, jakby został. Pozycja Alaby jest niemal nie do podważenia, Austriak jest najlepszym lewym obrońcą na świecie. Bayern potrzebuje zmiennika, nie konkurenta dla Niego a Bernat do tej roli pasuje idealnie.
13.07.2016 13:56
Tylko bułka i banan!
I ogórki, bo widzę sezon na nie.
12.07.2016 21:39
Jest jakiś powód, dla którego Barcelona jest na 3cim miejscu, zamiast ex aequo na drugim?
12.07.2016 14:33
JazGod
Tyle że zarząd już kupił środkowego obrońcę. I to na pewno nie kogoś, kto ma tylko zamydlić oczy. Nie wiadomo ciągle jak się sprawa ułoży z Benatią, jeśli odejdzie to może kogoś ściągniemy, jeśli nie ściągniemy, to i tak jesteśmy na plus w porównaniu z poprzednim sezonem (bo obrona Hummels + Javi/Kimmich/Alaba to co innego, niż Benatia+Javi/Kimmich/Alaba). A jeśli Benatia zostanie, to jest sporo wzmocnienie.
10.07.2016 02:34
Ale jakie Wyspy Zielonego Przylądka? Stamtąd jest Jego matka. Renato urodził się, i wychowywał, w Lizbonie.
Nie wierzę, że taki przekręt przeszedł w dużym europejskim mieście.
05.07.2016 17:04
Włoskie media sportowe nie cieszą się najlepszą opinią. Póki o tym piszą włosi to nic nie znaczy.
05.07.2016 04:19
Z Bayernu na ME został m.in. czołowy napastnik, świetny ofensywny pomocnik/skrzydłowy i jeden bardzo obiecujący skrzydłowy. A jedyną bramkę strzelił środkowy obrońca :D
28.06.2016 16:53
Boateng też nie miał zbyt wiele czasu po wyleczeniu się. Lepiej niż Hummels, ale mimo wszystko ledwo wraca.
28.06.2016 16:51
Czasem mam wrażenie, że ta cała sprawa z Gabrielem to bzdura, a te artykuły pojawiają się tylko po dlatego, że Gabricone ma zabawę z tytułami :P
28.06.2016 16:48
@josh1982
A Vidal nie jedzie jeszcze na igrzyska?
Tak czy siak, gratulacje dla Vidala.
27.06.2016 14:32
Błąd w tytule ;)
24.06.2016 12:37
Mauri są stałymi współpracownikami Ancelottiego i "zaopiekowali" się synem Carlo już 3 lata temu. Davide sam w sobie nic wielkiego nie pokazał, ale zespół trenerów siłowych Carlo radzi sobie całkiem nieźle. Nawet jeśli to lekki nepotyzm, to nie mam większych obaw. Poza tym, syn Beckenbauera, bracia Riberiego i Sweinsteigera dostawali posady w FCBM i tragedii nie było. "Mehr als ein Verein".
21.06.2016 14:34
Żart. Ibra nie pasuje do Bayernu (charater piłkarza też jest istotny, a Ibra ma koszmarny), i nie byłby zainteresowany siedzeniem na ławce - bo Lewego nie wygryzie, choćby z tego powodu, że Bayern chce Lewego zatrzymać na lata. Więc nawet, jeśli czysto sportowo na ten moment Ibra jest prawie na poziomie Lewego, to nikt nie zaryzykuje, że Lewy będzie chciał odejść.
15.06.2016 17:32
ser321
Jeszcze ten sezon jest w Bayernie, pośpiechu nie ma. Chyba nikt nie ma wątpliwości, że trzeba go kupić, 21mlnprzy tym co pokazał to śmiesznie małe pieniądze.
09.06.2016 20:09
Nah. Gadanie. AS nie jest najbardziej wiarygodnym źródłem informacji, że tak delikatnie to ujmę.
03.06.2016 10:56
Lewy ma przed sobą co najmniej 3-5 lat gry u szczytu swoich umiejętności. Generalnie zgadxam się z joshem (że są dwie opcje) ale osobiście wolałbym kogoś starszego. Zawodnik młody, który już teraz byłby zmiennikiem Lewego, zacząłby z Nim rywalizować za 2 lata najpóźniej (chyba że się nie rozwinie, a wtedy nie ma różnicy miedzy młodym a starym). A Bayern średnio sobie radzi z konkurencją na tej pozycji, co pokazali Gomez/Mandzukić i Mandzukić/Lewy. Teraz ktoś starszy na 3 lata (30+ lat), a dopiero wtedy młody perspektywiczny, żeby mieć względnie płynne przejście.
02.06.2016 17:58
Rael
BarbaRZyńcom.
Poza tym co to ma niby znaczyć? Skąd się wziął mit "wspaniałej cywilizacji indian"? Proawdzili wojny, mordowali jeńców, o okrucieństwie indian ameryki południowej i centralnej powstały całe książki. Nie byli w niczym lepsi od europejczyków, taki był poziom rozwoju społecznego w tamtych czasach.
29.05.2016 16:52
Chyba zapomniałeś o linku ("całe zestawienie znajdziecie pod tym linkiem").
28.05.2016 02:02
Wydawało mi się, że coś takiego jest niezgodne z przepisami. Wiem, że to dość powszechna praktyka, ale oficjalnie przyznawać się do tego to co najmniej dziwne zachowanie.
27.05.2016 22:21
Fajnie jakby przyszedł, ale bez tragedii, jeśli się w Monachium nie pojawi. Alonso i Thiago nie są zawdonikami na poziomie Bayernu, Sanchez też raczej będzie w podobnej sytuacji co Coman w tym sezonie - całkiem sporo meczów rozegra, ale jeszcze nie będzie zawodnikiem pierwszego składu. Pjanić z Vidalem na środku wyglądałoby super, z Javim i Sanchezem w odwodzie. Fajnie by to wyglądało, tylko Thiago się trzeba pozbyć.
25.05.2016 19:03
Super. Bardziej unikatowe niż dodanie kolejnej gwiazdki :)
11.05.2016 15:50
@gregor
80 mln. 45 to same bonusy, +35 zapłacone z góry.
@DonJupp4ever
Prawda, dawno nie byłem tak zaskoczony transferem Bayernu. Zwłaszcza, że przeprowadzony tak po cichu, żadnych plotek przed tym się nie słyszało. Ale może zarządowi bardzo zależało na utrzymaniu tego w tajemnicy (bo inni zainteresowani też byli), to się z Bildem etc dogadali, w końcu dziennikarzom też zależy na dobrych kontaktach z klubem.
11.05.2016 13:14
To dobrze. My chcemy Bellerina od nich, Oni chcą Benatię. Pasowałaby mi taka wymiana, nawet, jeśli coś by trzeba było dołożyć.
02.05.2016 17:08
@Reeken89
Hummels zaprzeczył jedynie, że to On poprosił o transfer, nie, że chce się przenieść do Bayernu.
Ehhh Bart88 ma rację, niesamowicie wkurzający są kibice BVB z tym transferem.
01.05.2016 15:06
Tytuł jest lekką manipulacją (to oczywiście nie jest zarzut do Gabricone, wszak nie on pisał artykuł). Borini powiedział, że pełni w Sunderlandzie podobną rolę, co Mueller w Bayernie. Nie, że jest na podobnym poziomie. Tak samo np. Kuciak w Legii pełni podobną rolę, co Neuer w Bayernie. No, ok, powiedzmy Kuciak który często wychodzi z bramki, ale chyba rozumiecie, o co mi chodzi.
30.04.2016 23:03
Meh. Nie zamknął sobie drzwi do Bayernu i doskonale o tym wie. Większe przewiny były puszczane płazem (wspomniany Neuer, Vidal z obecnych zawodników). Po prostu sonduje sytuacje i przygotowuje sobie dodatkową opcje. Nie mówię, że na pewno chce być następcą Ancelottiego, ale moim zdaniem chce być brany pod uwagę.
30.04.2016 22:53
Czy Oni zapominają, ze Bayern za Hummelsa płaci? 30 mln, tyle, co za Costę. A Costa przed zainteresowaniem ze strony Bayernu mógłby przejść do Borussi. A BVB udowodniła nieraz, że ich dział scoutingu jest świetny (Aubameyang kupiony za 13 mln Euro, Kagawa za darmo w 2010, Mhkitaryan za 28 mln.). Dlatego nie martwię się o nich, bo sobie zwyczajnie poradzą, tak, jak poradzili sobie bez Lewego i Goetze.
30.04.2016 12:18
Kapitan to nie tylko rola "pięknej twarzy". BVB nie zmieni kapitana w końcówce sezonu, tak samo, jak nie posadzą go na ławce. Zwłaszcza w Pucharze, bo ten mecz ma dla nich znaczenie (w BuLi mają drugie miejsce tak czy siak, a o mistrzostwo nie mają co walczyć.
30.04.2016 02:52
Następny mecz gramy z 11ką w środku :P
@MarcinRulez
Naprawdę? Thiago zagrał wczorja koszmarnie. Więc jest krytykowany. Bayern przegrał wczoraj mecz, więc trener jest krytykowany. Niesomowity hejt z naszej strony, no co za ludzie...
28.04.2016 16:34
Żaden z zawodników nie zasłużył na 1kę. Ani z Bayernu, ani z Atletico.
28.04.2016 00:11
Mi się bardzo nie podobał Coman -masa błędów, I Thiago - brak błędów, ale tylko dlatego, że był praktycznie niewidoczny. Ribery nie dał najlepszej zmiany, ale zagrał o klasę lepiej niż Coman (którego swoją drogą uwielbiam, ale miał dzisiaj koszmarny dzień)
27.04.2016 23:52
Jeśli zostanie, a Nam uda się przekonać któregoś z tej dwójki, to też dobrze. To ostatni sezon Lahma (2016/2017 oczywiście), tak czy siak będziemy potrzebować wysokiej klasy prawego obrońcę. Rafinha móglby jeszcze ze 3 sezony zostać w obecnej roli, nadaje się do tego jak znalazł.
27.04.2016 17:41
"Od Maiera do Hoenessa i zawodników z ataku, posiadali wtedy pięciu, sześciu czy nawet siedmiu Mistrzów Świata w swoim składzie"
Teraz mamy 5ciu. Więc pod tym względem aż takiej różnicy nie ma.
27.04.2016 17:39
@vonBaron
Zrób z tego czwórkę Alaba-Hummels-Boateng-Lahm
Szkoda, że Lahm po następnym sezonie kończy karierę :(
26.04.2016 22:33
Możliwe... chociaż nie jestem do tego przekonany. Hummelsowi przytrafia się zbyt wiele błędów. Generalnie gra świetnie, ale od zbyt często potrafi zawalić bramkę.
21.04.2016 19:26
@Bayern022
najprawdopodobniej Lucas Hernandez. Albo Jose Gimenez, jest kontuzjowany, ale nie wiem, czy nie wykuruje się na Bayern. Tak czy siak jeśli Godin nie będzie grał to to spore oslabienie Atletico.
21.04.2016 12:24
Rekordu Gerda nie pobije, ale może być lepszy od Rummenigge (194 bramki). No i Tomek jest drugim najlepszym asystentem w historii Bayernu, po Riberym, tutaj ma szansę pobić rekord :)
20.04.2016 04:36
Większość sztabu szkoleniowego odchodzi do $ity? Kto, jakoś nie chce mi się wierzyć w masowy exodus, może 2-3 odejdzie, ale nie większość... Prawda? Proszę...
13.04.2016 04:15
Tasci jest do Bayernu tylko wypożyczony, więc żadnej umowy rozwiązywać nie trzeba. Co do Badstubera... Nie wydaje mi się, żeby się go pozbyli. Bayern jest w trochę trudnej sytuacji, bo z jednej strony Holger jest nie do odratowania, nigdy już nie będzie zawodnikiem na poziomie FCBM. Z drugiej strony, Bayern latami budował wizerunek klubu, który nie zostawi zawodników, czy to aktywnych czy nie, samemu sobie. A Badstuber ciągle ma szansę na bycie 4tym obrońcą. Wyobraźmy sobie sytuację, kiedy jest Boateng, dwóch solidnych środkowych obrońców, dajmy na to Laporte i Mustafi (wiem, że nie przyjdą obaj, ale załóżmy) i Badstuber. To daleko od tragedii, na pewno o niebo lepiej niż mamy teraz.
19.02.2016 13:05
To byłaby dobra informacja dla van Gaala. Jeśli Man UTD zasadza się na Guardiolę, to nie zatrudnią nikogo do końca sezonu (chyba, że Pep ogłosi podpisanie umowy z innym klubem). A van Gaal i tak po tym sezonie chciał odejść na emeryturę, więc dla Niego to ganz egal co się stanie po zakończeniu sezonu.
26.12.2015 15:34
JazGod
Ten rekord jest w największej mierze zasługą pogody (i pośrednio sędziego, który nie przerwał meczu w takich warunkach).
24.12.2015 04:28
Pep jednak kombinował wyjątkowo dużo. (to nie jest zarzut, raczej opinia). Ancelotti nie wydaje mi się typem trenera, który wpada na pomysł w stylu "mamy najlepszego prawego obrońcę na świecie? Przenieśmy go na środek pomocy". Mi facet dość przypomina Juppa, rewolucji nie zrobi, ale oszlifuje to, co dostał.
@Dada Juve to jakby nie patrzeć finalista poprzedniej edycji LM. W tym sezonie mają wyraźny dołek, ale w dwumeczu nie są na straconej pozycji. Bayern jest faworytem, ale trafiliśmy na jednego z najtrudniejszych rywali.
22.12.2015 21:24
Marienplatz:
Nie, po prostu grają systemem wiosna-jesień. Ci zawodnicy są po 36 kolejkach, to i goli nałapali.
18.12.2015 15:31
yvaine25
Od kiedy Olimpiakos gra w bundeslidze? To był mecz 5tej kolejki LM, nie 11stej BuLi.
27.11.2015 17:09
Obrzęk jest objawem, nie diagnozą. Wystarczy lekkie naciągnięcie żeby się pojawił, ale poważne uszkodzenie też będzie go powodować, więc sam w sobie nic nie mówi. Pauza od kilku dni do kilku tygodni, może miesięcy, bo miał już z tym problemy.
14.11.2015 17:50
Sepp2
Lewy jest niejako poza rotacją. Nie ma konkurenta na tę pozycję, są co najwyżej piłkarze, którzy mogą tam zagrać, jesli zajdzie taka potrzeba (Mueller, Goetze, Coman). Dla żadnego z nich to nie jest optymalna pozycja. Więc Lewy moim zdaniem ma szanse walczyć z Obamą.
I w pucharze mistrzów strzelał średnio bramkę na mecz (35 meczów rozegrał).
04.11.2015 11:43
Sepp2
Wydaje mi się, że prędzej odejdzie Mou niż Hazard. Zwłaszcza, jeśli zostaną postawieni w sytuacji albo-albo.
28.10.2015 13:43
Bayern jednak zabiega o wzmocnienie BuLi. Tylko nie osłabiając się (jak absurdalne by to było?) a bardziej za kulisami. Zarząd Bayernu wspiera niekorzystną dla Nas, ale dobrą dla słabszych klubów, zasadę podziału dochodów z praw do transmisji, przed sezonem bodaj Kalle nawoływał do renegocjacji umów z telewizjami. Wielokrotnie Nasz klub pomagał innym drużynom kiedy te miały problemy finansowe (BVB, TSV Munchen). Co jeszcze może Bayern zrobić nie saobotując samych siebie (co też nie byłoby korzystne dla BuLi, bo postawa Bawarczyków w LM jest jedną z najlepszych promocji BL jakie może zapewnić)?
27.10.2015 23:59
Ostatni rekord jest trochę... dziwny. "Robert Lewandowski zdobył 13 bramek w 10 pierwszych meczach BL. Jest to najlepszy wynik osiągnięty na tym etapie, przez zawodnika, który zakłada lewego buta jako pierwszego, mimo zakładania prawej skarpetki przed lewą". Ale pozostałe dwa fajnie :)
25.10.2015 12:57
TIM Wiese :)
23.10.2015 20:56
Snive
Coś Ci się musiało pomylić, Robben dzisiaj trenował z rezerwami, wraca dopiero powoli po kontuzji. Coman miał byćdostępny i był na ławce.
21.10.2015 03:15
No prawda, ale jednak tę asystę miał. I nie zawalił żadnej bramki, nie dostał kartki, nie przestrzelił karnego. Nie twierdzę, że zasługuje na dobrą notę, ale 5 to jednak przesada.
19.10.2015 03:08
Najsliniejszą ligą świata była może 10 lat temu. Wyrównana nie była nigdy, w każdym razie nie bardziej niż Bundesliga. W okresie panowania Fergusona Manchaster United zdobył raptem jeden tytuł mistrzowski mniej niż Bayern.
19.10.2015 03:03
Jeszcze Kimmich był na ławce ;)
17.10.2015 20:10
Albert Speer? Syn TEGO Alberta Speera?
16.10.2015 17:26
Gdyby dawali mu handicap, to oznaczałoby, że jest traktowany przez nich ostrzej ;) Nie wiem czemu, ale niesamowicie popularnym błędem jest używanie tego słowa w przeciwnym znaczeniu.
16.10.2015 17:24
Oj bez przesady, nie wygląda to najlepiej, ale tragicznie też nie jest. 8 punktów straty, 1 mecz przewagi, i 20 kolejek do końca. Zaległy mecz + mecz bezpośredni to już jest 6 pkt przewagi do odrobienia bez oglądania się na wyniki na innych stadionach. I 2 pkt, które trzeba odrobić licząc na potknięcie Regensburga. Oczywiście, muszą wygrywać, ale w gruncie rzeczy kwestia awansu jest bardzo otwarta.
14.10.2015 02:12
Ale gdzie Ekstraklasa a gdzie piłka nożna... Porównanie ligi, która nadal nie miała swojego reprezentanta w LM do jakiejkolwiek poważnej piłki jest żartem.
W czołowych ligach nie ma (bądź prawie nie ma, nie sprawdziłem wszystkich) trenerów, którzy nie mieli jakiejkolwiek profesjonalnej kariery piłkarskiej. Większość z nich grała co najmniej na poziomie 2. ligi krajowej.
13.10.2015 16:58
Ivan
Bardzo często nie sprawdza, ale i bardzo często sprawdza. Jupp Heynckes, Pep Guardiola, Carlo Ancelotti, Marco van Basten, Luis Enrique. Przykłady i znanych piłkarzy, którzy zostali wybtinymi trenerami, i znanych piłkarzy, którzy na ławce trenerskiej nie wiedzieli co robić, i słabych piłkarzy będącymi świetnymi trenerami i słabych piłkarzy będących słabymi trenerami (choć o tych się rzadziej słyszy) można mnożyć na potęgę, ciężko powiedzieć, żeby w którejś z tych kategorii była jakaś wyraźna przewaga.
13.10.2015 15:23
Bo:
a) W reprezentacji Niemiec gra 4 piłkarzy Bayernu, w Polski - 1.
b) Są co jakiś czas podsumowania "jak poradzili sobie bawarczycy w meczach reprezentacji" i tam się pojawia ocena Lewego.
c) Bayern jest, jakby nie patrzeć, klubem niemieckim. Większość legend i gwiazd reprezentacji i Bayernu, tak byłych jak obecnych, są wspólne. Gerd Mueller, Oliver Kahn, Rumennige, Kaiser, Breitner, Mueller, Lahm, Neuer żeby wymienić tylko kilku. Z Polaków jest Lewandowski. I tyle. Reprezetacja Polski jest z pkt widzenia klubu tylko jakąś reprezentacją, nie ważniejszą ani mniej ważną niż dziesiątki innych. Reprezentacja Niemiec jest nierozerwalnie związana z Bayernem.
12.10.2015 15:15
Mustafi jako transfer zimowy ma jedną wadę - nie mógłby grać w LM, a na BuLi nie potrzebujemy wzmocnienia natychmiast. Pod tym względem Laporte lepszy. Ale gdyby to miał być transfer letni, to skłaniam się ku Mustafiemu.
09.10.2015 17:31
Rufus87
Nie z nikim. Nie kontaktowali się z agentem ani z zawodnikiem. Scouci Bayernu mogli o Niego rozpytywać, zbierać informacje, w końcu scouting nie polega tylko na obserwowaniu gracza na boisku.
09.10.2015 10:35
Ok, trochę chyba się autor w tytule zapędził. Cała "krytyka Bayernu" jaką w tej wypowiedzi widzę to stwierdzenie, że pozycja na której gra Alaba wpływa trochę na niekorzyść Austrii. Ani słowa krytyki, tylko stwierdzenie o Jego zespole. Nie próbuje wpływać na Bayern (poza rozmową z Sammerem, która nie wiadomo czego dotyczyła, więc ciężko Ją za takową uznawać), nie powiedział złego słowa o decyzji Guardioli, żeby Alaba grał na lewej obronie.
05.10.2015 18:17
@zywieczdroj
Ale...Księżyc naprawdę kręci się dookoła ziemi.
29.09.2015 23:40
Tomek strzelił min. jedną bramkę w każdym meczu, w którym wystąpił i zdobył prawie połowę goli Bayernu w tym sezonie. Costa grał świetnie, ale to, co pokazuje Mueller to klasa wyżej.
18.09.2015 14:08
Shaqattack
Te mecze się nie liczą. To były albo mecze młodzieżówki, albo towarzyskie, a musiałby to być mecz o punkty w 1szej reprezentacji.
18.09.2015 13:51
Shaqattack
Dopiero za półfinał. Za zwycięstwo w LE dostają 6,5 mln Euro. Ale premia za wygranie wszystkich meczów w LE (licząc premię za udział w fazie grupowej) jest mniej więcej taka, jak za 4 zwycięstwa w fazie grupowej LM (ponownie licząc premię za udział w fazie grupowej).
15.09.2015 15:29
Oceny zdecydowanie lepiej oddają ten mecz niż te z Goal.com. Costa I coman faktycznie pół oceny za nisko, ale Verhaegn lub Bracker, nie pamiętam teraz który, ale był jeden zawodnik z obrony Ausgsburga który świetnie czyścił, i też zasłużył na pół oceny w górę. Jeszcze Esswein trochę wysoko, bramka i nic poza tym (ciężko, żeby coś pokazał, ale i tak). Generalnie kilka ocen o pół w górę czy w dół bym zmienił, ale kwestia indywidualnej oceny.
14.09.2015 20:14
Nikt się nie skupia na Mullerze i Lahmie, bo to nie Oni zostali zawdonikami meczu. Goal.com wyróżnił Lewego, więc krytyka spada na tego piłkarza proporcjonalnie do wyróżnienia. Przestańcie się doszukiwać na siłę hejtu. To już się staje chore, czego się nie powie o Lewym od razu "hejt"...
14.09.2015 16:49
Nikt nie Lewego jakoś szczególnie. Wszyscy bawarczycy zagrali raczej słabo, a Lewy jest wyróżniony "hejtem" bo został wybrany graczem meczu. Którym, tu zgodze się z większością, powinien zostać Hitz, ewentualnie Verhaeg (co najmniej kilka ładnych interwencji zaliczył, świetnie czyścił).
Lewy był chyba najlepszy w Bayernie, ale mimo wszystko żaden z Naszych zawodników na wysoką notę nie zasłużył. .
14.09.2015 03:10
Ja się zgadzam z Muellerem, sytuacja 50-50. Pytanie, czy Feulner się tylko zsłaniał rękami, czy jednak odepchnął Costę, nie czy to, że Costa na Niego wpadł to Jego wina.
RL9
Jest jeszcze przetrzymywanie piłki przez bramkarza i (chyba, nie jestem na 100% pewny) bójka między piłkarzami tej samej drużyny. Poza tym (ale to już teoria, martwy przepis) złapanie piłki przez bramkarza po wypuszczeniu jej z rąk, bez żadnego innego zawodnika dotykającego jej w międzyczasie (czyli n.p. kozłowanie jestteoretycznie zabronione, w praktyce - każdy wie jak to wygląda).
13.09.2015 14:23
JazGod
Jaki interes drużyny jest w tym, żeby Lewy został lider klasyfikacji strzelców (bo nazywanie w eliminacjach tego tytułu "królem strzelców" jest na wyrost)? A w tym, żeby On strzelił był: to pomaga nabrać pewności siebie Kubie, co dla drużyny też jest ważne (bardzo podobna sytuacja z karnym wykonywanym przez Robbena z Leverkusen btw: zasłużony piłkarz dostaje szansę wykonania rzutu karnego w momencie, kiedy wynik meczu jest przesądzony. Nawet bardziej ewidentna w przypadku Kuby).
09.09.2015 23:53
Przepraszam, że zamieszczam to w dwóch tematach (w obu nie na temat), ale to ważne: Lahm ogłosił datę zakończenia kariery: 2018.
09.09.2015 23:44
Wybaczcie, że nie w temacie, ale Lahm ogłosił datę zakończenia kariery: 2018.
http://bleacherreport.com/articles/2563554-philipp-lahm-confirms-retirement-plan-commits-to-definite-bayern-munich-exit?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=programming-UK
http://www.itv.com/news/update/2015-09-09/lahm-confirms-he-will-retire-in-2018/
09.09.2015 23:29
Ja też mu wierzę. Raz, że wspomniane domniemanie niewinności, dwa, że oskarżenia pod jego adresem wysuwają tylko dziennikarze, nie koledzy z reprezentacji ani trener, tudzież członkowie sztabu. To domysły, Vidal jako jedyny się na ten temat wypowiedział.
05.09.2015 16:37
Kluby z historią, z tradycją nie trzymają piłkarzy na siłę. Dlatego Bayern oddaje piłkarzy dość łatwo (co czasem boli, ale jest zrozumiałe. I nie mam na myśli tylko Bastiana i Kroosa, ale jak było np. z Lucio?) a Juve oddało za bezcen Vidala i Comana.
01.09.2015 22:47
ThomasKonig
Dlatego napisałem o osłabnięciu, nie wygaśnięciu. 2 reprezentantów odeszło, w tej chwili jest 4. Trochę mało, ale jeszcze nie na tyle, żeby bić na alarm.
Green jako zmiennik Lewego może się nadać. Na poziomie Pizarro (za drugim razem, kiedy był w Bayernie, nie pierwszym) być może jest. Ale przydałby się ktoś do linii ofensywnej pomocy, po odejściu Goetzego brakuje tam co najmniej jednego zawodnika, a i dwóch by nie zaszkodziło.
22.07.2016 13:35
Jeśli to prawda, to myśli strasznie krótkoterminowo. Powinien iść do klubu, gdzie może się rozwijać. Bo co z tego, że teraz zarobi spore pieniądze, jeśli resztę kariery będzie się tułał po słabszych klubach, zamiast rozwinąć się, zostać gwiazdą i przez lata zarabiać potężne pieniądze (wliczając w to kontrakty reklamowe).
22.07.2016 03:56
pk, ukradłeś artykuł Gabricone :P
21.07.2016 16:18
No zarząd nie miał w zasadzie wyboru :P bardzo obiecujący, niemiecki zawodnik z klauzulą wykupu poniżej 40mln, już grający na wysokim poziomie. Wielka szkoda, że nie wyszło, ale takie rzeczy się zdarzają i zdarzać będą.
21.07.2016 02:18
Nie podoba mi się to szczerze mówiąc. Lepiej, żeby zajmował się tym ktoś ze sztabu szkoleniowego. W przypadku jakichkolwiek pretensji (nieważne, czy uzasadnionych) co do kary, to prowadzi do podziałów w drużynie.
Wszędzie, nie tylko w sporcie, kary dyscyplinarne wyierzane są przez przełożonych, nie kolegów.
20.07.2016 17:19
josh1982
Gen. Carl von Clausewitz, autor "O wojnie". Taki pruski odpowiednik Suna Tzu i Jego "Sztuki Wojny".
19.07.2016 23:24
@Patryk233
Z drugiej strony, piszę 6ty komentarz pod tym artykułem i ani jeden nie jest na temat :P
19.07.2016 22:13
"zapewne" :) to więcej, niż pewne. Zdziwiłbym się, gdyby wystąpił choćby w meczu towarzyskim pierwszego składu.
Ale jeśli faktycznie coś ma z Niego być, to będzie potrzebował albo długoterminowego wypożyczenia, albo sprzedaży z opcją wykupu. Duże kluby to koszmarne miejsce dla rozwoju młodych bramkarzy.
19.07.2016 20:39
Gabricone - Ty coś lubisz takie tytuły :P ciągle nie zapomniałem Twojej serii o Jesusie :P
19.07.2016 20:37
Poza tym Costa nie jest pierwszym zawodnikiem w historii futbolu, który nie przepracował okresu przygotowawczego. Teoria swoje, ale praktyka pokazuje, że to nie jest aż taką tragedią, na jaką ją malujesz.
19.07.2016 15:59
Ale skąd ta panika? Jeśli wróci za miesiąc, to straci superpuchar i 1szą rundę pucharu Niemiec. Może jeszcze 1szy mecz BuLi, bo będzie musiał dojść do pełni zdrowia (choć to jest spore "może"). Początkiem sezonu nie ma co się martwić w tym momencie. Co do kadry... Za goetzego trzeba kogoś sprowadzić, dobrze by było, gdyby gość potrafił też grać na skrzydle.
19.07.2016 15:12
Już faktycznie pomijając kwestie osobiste: czy Bayern już teraz potrzebuje "młodego zdolnego"? Wszyscy 4ej środkowi obrońcy (liczę Javiego, bo tak zadeklarował Ancelotti) mają po 27 lat. Czyli następcy jeszcze nie potrzebują. Kościelny ze swoją 30stką na karku pasowałby, bo w momencie, gdy Jego umiejętności zaczną faktycznie spadać (za 2-3 lata, patrząc na tę pozycję), ędzie odpowiedni czas na znalezienie "młodych zdolnych".
Jeśli teraz Bayern ściągnie np. Koulibaly'ego, to ktoś będzie musiał odejść, jeśli nie w tym, to w przyszłym sezonie. Z Kościelnym ryzyko niezadowolenia któregoś z zawodników jest mniejsze. Podobna sytuacja co z Pizarro: Gdyby Bayern ściągnął "młodego perspektywicznego" wtedy, to mielibyśmy teraz konflikt między nim, a Lewym.
18.07.2016 18:47
Tylko, że Koulibaly oczekiwałby zdecydowanie więcej czasu na boisku. Kościelny mógłby się pogodzić z rolą rezerwowego, zawodnik w swoich najlepszych latach niekoniecznie.
18.07.2016 17:50
Jeśli Kościelny chciałby przejść do Bayernu, to nie dla pieniędzy. Ma 30 lat, chciałby coś wygrać, a w Bayernie ma tytuł mistrzowski praktycznie zagwarantowany (zważywszy na fakt, że byłby co najmniej 2-3 sezony w klubie). W Arsenalu... jest możliwość, ale to nie do końca to samo.
18.07.2016 15:42
pk
Wybacz, nie odświeżyłem komentarzy ;) To, co piszesz ma ręce i nogi.
18.07.2016 01:01
"W obliczu kontuzji Robbena"? Arjen wypadł na 6 tygodni, zabójczo dużo to nie jest. A to, że łatwo łapie kontuzje też nowością nie jest. Nic się tak naprawdę nie zmieniło, więc wątpię, żeby Bayern chciał ściągnąć Sane. Chociaż gdyby, to byłbym zadowolony.
18.07.2016 00:58
Sprzedali 3, kupują 8miu lub 9ciu. W tym seoznie mogą mieć kłopoty, bo kompletna przebudowa składu wprowadza chaos.
17.07.2016 21:17
Anakondrzej
A drugiej strony, to pierwszy mecz po wakacjach, ciało jeszcze nie wróciło do pewnej sprawności, a Arjen zawsze problemy z kontuzjami miał.
17.07.2016 00:17
@Android
Na wyjeździe. Najlepsze zespoł (czyli cała 1sza Bundesliga + kilka zespołów z drugiej) zawsze gra pierwszą rundę na wyjeździe.
14.07.2016 14:55
@pk
Więc kto? Alba? Marcelo? Raczej nie. Ta pozycja w całym świecie piłkarskim jest dość słaba, Alabie "pomaga" kiepska konkurencja.
13.07.2016 14:21
Dobrze by było, jakby został. Pozycja Alaby jest niemal nie do podważenia, Austriak jest najlepszym lewym obrońcą na świecie. Bayern potrzebuje zmiennika, nie konkurenta dla Niego a Bernat do tej roli pasuje idealnie.
13.07.2016 13:56
Tylko bułka i banan!
I ogórki, bo widzę sezon na nie.
12.07.2016 21:39
Jest jakiś powód, dla którego Barcelona jest na 3cim miejscu, zamiast ex aequo na drugim?
12.07.2016 14:33
JazGod
Tyle że zarząd już kupił środkowego obrońcę. I to na pewno nie kogoś, kto ma tylko zamydlić oczy. Nie wiadomo ciągle jak się sprawa ułoży z Benatią, jeśli odejdzie to może kogoś ściągniemy, jeśli nie ściągniemy, to i tak jesteśmy na plus w porównaniu z poprzednim sezonem (bo obrona Hummels + Javi/Kimmich/Alaba to co innego, niż Benatia+Javi/Kimmich/Alaba). A jeśli Benatia zostanie, to jest sporo wzmocnienie.
10.07.2016 02:34
Ale jakie Wyspy Zielonego Przylądka? Stamtąd jest Jego matka. Renato urodził się, i wychowywał, w Lizbonie.
Nie wierzę, że taki przekręt przeszedł w dużym europejskim mieście.
05.07.2016 17:04
Włoskie media sportowe nie cieszą się najlepszą opinią. Póki o tym piszą włosi to nic nie znaczy.
05.07.2016 04:19
Z Bayernu na ME został m.in. czołowy napastnik, świetny ofensywny pomocnik/skrzydłowy i jeden bardzo obiecujący skrzydłowy. A jedyną bramkę strzelił środkowy obrońca :D
28.06.2016 16:53
Boateng też nie miał zbyt wiele czasu po wyleczeniu się. Lepiej niż Hummels, ale mimo wszystko ledwo wraca.
28.06.2016 16:51
Czasem mam wrażenie, że ta cała sprawa z Gabrielem to bzdura, a te artykuły pojawiają się tylko po dlatego, że Gabricone ma zabawę z tytułami :P
28.06.2016 16:48
@josh1982
A Vidal nie jedzie jeszcze na igrzyska?
Tak czy siak, gratulacje dla Vidala.
27.06.2016 14:32
Błąd w tytule ;)
24.06.2016 12:37
Mauri są stałymi współpracownikami Ancelottiego i "zaopiekowali" się synem Carlo już 3 lata temu. Davide sam w sobie nic wielkiego nie pokazał, ale zespół trenerów siłowych Carlo radzi sobie całkiem nieźle. Nawet jeśli to lekki nepotyzm, to nie mam większych obaw. Poza tym, syn Beckenbauera, bracia Riberiego i Sweinsteigera dostawali posady w FCBM i tragedii nie było. "Mehr als ein Verein".
21.06.2016 14:34
Żart. Ibra nie pasuje do Bayernu (charater piłkarza też jest istotny, a Ibra ma koszmarny), i nie byłby zainteresowany siedzeniem na ławce - bo Lewego nie wygryzie, choćby z tego powodu, że Bayern chce Lewego zatrzymać na lata. Więc nawet, jeśli czysto sportowo na ten moment Ibra jest prawie na poziomie Lewego, to nikt nie zaryzykuje, że Lewy będzie chciał odejść.
15.06.2016 17:32
ser321
Jeszcze ten sezon jest w Bayernie, pośpiechu nie ma. Chyba nikt nie ma wątpliwości, że trzeba go kupić, 21mlnprzy tym co pokazał to śmiesznie małe pieniądze.
09.06.2016 20:09
Nah. Gadanie. AS nie jest najbardziej wiarygodnym źródłem informacji, że tak delikatnie to ujmę.
03.06.2016 10:56
Lewy ma przed sobą co najmniej 3-5 lat gry u szczytu swoich umiejętności. Generalnie zgadxam się z joshem (że są dwie opcje) ale osobiście wolałbym kogoś starszego. Zawodnik młody, który już teraz byłby zmiennikiem Lewego, zacząłby z Nim rywalizować za 2 lata najpóźniej (chyba że się nie rozwinie, a wtedy nie ma różnicy miedzy młodym a starym). A Bayern średnio sobie radzi z konkurencją na tej pozycji, co pokazali Gomez/Mandzukić i Mandzukić/Lewy. Teraz ktoś starszy na 3 lata (30+ lat), a dopiero wtedy młody perspektywiczny, żeby mieć względnie płynne przejście.
02.06.2016 17:58
Rael
BarbaRZyńcom.
Poza tym co to ma niby znaczyć? Skąd się wziął mit "wspaniałej cywilizacji indian"? Proawdzili wojny, mordowali jeńców, o okrucieństwie indian ameryki południowej i centralnej powstały całe książki. Nie byli w niczym lepsi od europejczyków, taki był poziom rozwoju społecznego w tamtych czasach.
29.05.2016 16:52
Chyba zapomniałeś o linku ("całe zestawienie znajdziecie pod tym linkiem").
28.05.2016 02:02
Wydawało mi się, że coś takiego jest niezgodne z przepisami. Wiem, że to dość powszechna praktyka, ale oficjalnie przyznawać się do tego to co najmniej dziwne zachowanie.
27.05.2016 22:21
Fajnie jakby przyszedł, ale bez tragedii, jeśli się w Monachium nie pojawi. Alonso i Thiago nie są zawdonikami na poziomie Bayernu, Sanchez też raczej będzie w podobnej sytuacji co Coman w tym sezonie - całkiem sporo meczów rozegra, ale jeszcze nie będzie zawodnikiem pierwszego składu. Pjanić z Vidalem na środku wyglądałoby super, z Javim i Sanchezem w odwodzie. Fajnie by to wyglądało, tylko Thiago się trzeba pozbyć.
25.05.2016 19:03
Super. Bardziej unikatowe niż dodanie kolejnej gwiazdki :)
11.05.2016 15:50
@gregor
80 mln. 45 to same bonusy, +35 zapłacone z góry.
@DonJupp4ever
Prawda, dawno nie byłem tak zaskoczony transferem Bayernu. Zwłaszcza, że przeprowadzony tak po cichu, żadnych plotek przed tym się nie słyszało. Ale może zarządowi bardzo zależało na utrzymaniu tego w tajemnicy (bo inni zainteresowani też byli), to się z Bildem etc dogadali, w końcu dziennikarzom też zależy na dobrych kontaktach z klubem.
11.05.2016 13:14
To dobrze. My chcemy Bellerina od nich, Oni chcą Benatię. Pasowałaby mi taka wymiana, nawet, jeśli coś by trzeba było dołożyć.
02.05.2016 17:08
@Reeken89
Hummels zaprzeczył jedynie, że to On poprosił o transfer, nie, że chce się przenieść do Bayernu.
Ehhh Bart88 ma rację, niesamowicie wkurzający są kibice BVB z tym transferem.
01.05.2016 15:06
Tytuł jest lekką manipulacją (to oczywiście nie jest zarzut do Gabricone, wszak nie on pisał artykuł). Borini powiedział, że pełni w Sunderlandzie podobną rolę, co Mueller w Bayernie. Nie, że jest na podobnym poziomie. Tak samo np. Kuciak w Legii pełni podobną rolę, co Neuer w Bayernie. No, ok, powiedzmy Kuciak który często wychodzi z bramki, ale chyba rozumiecie, o co mi chodzi.
30.04.2016 23:03
Meh. Nie zamknął sobie drzwi do Bayernu i doskonale o tym wie. Większe przewiny były puszczane płazem (wspomniany Neuer, Vidal z obecnych zawodników). Po prostu sonduje sytuacje i przygotowuje sobie dodatkową opcje. Nie mówię, że na pewno chce być następcą Ancelottiego, ale moim zdaniem chce być brany pod uwagę.
30.04.2016 22:53
Czy Oni zapominają, ze Bayern za Hummelsa płaci? 30 mln, tyle, co za Costę. A Costa przed zainteresowaniem ze strony Bayernu mógłby przejść do Borussi. A BVB udowodniła nieraz, że ich dział scoutingu jest świetny (Aubameyang kupiony za 13 mln Euro, Kagawa za darmo w 2010, Mhkitaryan za 28 mln.). Dlatego nie martwię się o nich, bo sobie zwyczajnie poradzą, tak, jak poradzili sobie bez Lewego i Goetze.
30.04.2016 12:18
Kapitan to nie tylko rola "pięknej twarzy". BVB nie zmieni kapitana w końcówce sezonu, tak samo, jak nie posadzą go na ławce. Zwłaszcza w Pucharze, bo ten mecz ma dla nich znaczenie (w BuLi mają drugie miejsce tak czy siak, a o mistrzostwo nie mają co walczyć.
30.04.2016 02:52
Następny mecz gramy z 11ką w środku :P
@MarcinRulez
Naprawdę? Thiago zagrał wczorja koszmarnie. Więc jest krytykowany. Bayern przegrał wczoraj mecz, więc trener jest krytykowany. Niesomowity hejt z naszej strony, no co za ludzie...
28.04.2016 16:34
Żaden z zawodników nie zasłużył na 1kę. Ani z Bayernu, ani z Atletico.
28.04.2016 00:11
Mi się bardzo nie podobał Coman -masa błędów, I Thiago - brak błędów, ale tylko dlatego, że był praktycznie niewidoczny. Ribery nie dał najlepszej zmiany, ale zagrał o klasę lepiej niż Coman (którego swoją drogą uwielbiam, ale miał dzisiaj koszmarny dzień)
27.04.2016 23:52
Jeśli zostanie, a Nam uda się przekonać któregoś z tej dwójki, to też dobrze. To ostatni sezon Lahma (2016/2017 oczywiście), tak czy siak będziemy potrzebować wysokiej klasy prawego obrońcę. Rafinha móglby jeszcze ze 3 sezony zostać w obecnej roli, nadaje się do tego jak znalazł.
27.04.2016 17:41
"Od Maiera do Hoenessa i zawodników z ataku, posiadali wtedy pięciu, sześciu czy nawet siedmiu Mistrzów Świata w swoim składzie"
Teraz mamy 5ciu. Więc pod tym względem aż takiej różnicy nie ma.
27.04.2016 17:39
@vonBaron
Zrób z tego czwórkę Alaba-Hummels-Boateng-Lahm
Szkoda, że Lahm po następnym sezonie kończy karierę :(
26.04.2016 22:33
Możliwe... chociaż nie jestem do tego przekonany. Hummelsowi przytrafia się zbyt wiele błędów. Generalnie gra świetnie, ale od zbyt często potrafi zawalić bramkę.
21.04.2016 19:26
@Bayern022
najprawdopodobniej Lucas Hernandez. Albo Jose Gimenez, jest kontuzjowany, ale nie wiem, czy nie wykuruje się na Bayern. Tak czy siak jeśli Godin nie będzie grał to to spore oslabienie Atletico.
21.04.2016 12:24
Rekordu Gerda nie pobije, ale może być lepszy od Rummenigge (194 bramki). No i Tomek jest drugim najlepszym asystentem w historii Bayernu, po Riberym, tutaj ma szansę pobić rekord :)
20.04.2016 04:36
Większość sztabu szkoleniowego odchodzi do $ity? Kto, jakoś nie chce mi się wierzyć w masowy exodus, może 2-3 odejdzie, ale nie większość... Prawda? Proszę...
13.04.2016 04:15
Tasci jest do Bayernu tylko wypożyczony, więc żadnej umowy rozwiązywać nie trzeba. Co do Badstubera... Nie wydaje mi się, żeby się go pozbyli. Bayern jest w trochę trudnej sytuacji, bo z jednej strony Holger jest nie do odratowania, nigdy już nie będzie zawodnikiem na poziomie FCBM. Z drugiej strony, Bayern latami budował wizerunek klubu, który nie zostawi zawodników, czy to aktywnych czy nie, samemu sobie. A Badstuber ciągle ma szansę na bycie 4tym obrońcą. Wyobraźmy sobie sytuację, kiedy jest Boateng, dwóch solidnych środkowych obrońców, dajmy na to Laporte i Mustafi (wiem, że nie przyjdą obaj, ale załóżmy) i Badstuber. To daleko od tragedii, na pewno o niebo lepiej niż mamy teraz.
19.02.2016 13:05
To byłaby dobra informacja dla van Gaala. Jeśli Man UTD zasadza się na Guardiolę, to nie zatrudnią nikogo do końca sezonu (chyba, że Pep ogłosi podpisanie umowy z innym klubem). A van Gaal i tak po tym sezonie chciał odejść na emeryturę, więc dla Niego to ganz egal co się stanie po zakończeniu sezonu.
26.12.2015 15:34
JazGod
Ten rekord jest w największej mierze zasługą pogody (i pośrednio sędziego, który nie przerwał meczu w takich warunkach).
24.12.2015 04:28
Pep jednak kombinował wyjątkowo dużo. (to nie jest zarzut, raczej opinia). Ancelotti nie wydaje mi się typem trenera, który wpada na pomysł w stylu "mamy najlepszego prawego obrońcę na świecie? Przenieśmy go na środek pomocy". Mi facet dość przypomina Juppa, rewolucji nie zrobi, ale oszlifuje to, co dostał.
@Dada Juve to jakby nie patrzeć finalista poprzedniej edycji LM. W tym sezonie mają wyraźny dołek, ale w dwumeczu nie są na straconej pozycji. Bayern jest faworytem, ale trafiliśmy na jednego z najtrudniejszych rywali.
22.12.2015 21:24
Marienplatz:
Nie, po prostu grają systemem wiosna-jesień. Ci zawodnicy są po 36 kolejkach, to i goli nałapali.
18.12.2015 15:31
yvaine25
Od kiedy Olimpiakos gra w bundeslidze? To był mecz 5tej kolejki LM, nie 11stej BuLi.
27.11.2015 17:09
Obrzęk jest objawem, nie diagnozą. Wystarczy lekkie naciągnięcie żeby się pojawił, ale poważne uszkodzenie też będzie go powodować, więc sam w sobie nic nie mówi. Pauza od kilku dni do kilku tygodni, może miesięcy, bo miał już z tym problemy.
14.11.2015 17:50
Sepp2
Lewy jest niejako poza rotacją. Nie ma konkurenta na tę pozycję, są co najwyżej piłkarze, którzy mogą tam zagrać, jesli zajdzie taka potrzeba (Mueller, Goetze, Coman). Dla żadnego z nich to nie jest optymalna pozycja. Więc Lewy moim zdaniem ma szanse walczyć z Obamą.
10.11.2015 15:23
http://www.meczyki.pl/skroty/52526/bayern_monachium_vfb_stuttgart_40.html
07.11.2015 23:26
JazGod najwyższa nota to 5.
05.11.2015 08:41
I w pucharze mistrzów strzelał średnio bramkę na mecz (35 meczów rozegrał).
04.11.2015 11:43
Sepp2
Wydaje mi się, że prędzej odejdzie Mou niż Hazard. Zwłaszcza, jeśli zostaną postawieni w sytuacji albo-albo.
28.10.2015 13:43
Bayern jednak zabiega o wzmocnienie BuLi. Tylko nie osłabiając się (jak absurdalne by to było?) a bardziej za kulisami. Zarząd Bayernu wspiera niekorzystną dla Nas, ale dobrą dla słabszych klubów, zasadę podziału dochodów z praw do transmisji, przed sezonem bodaj Kalle nawoływał do renegocjacji umów z telewizjami. Wielokrotnie Nasz klub pomagał innym drużynom kiedy te miały problemy finansowe (BVB, TSV Munchen). Co jeszcze może Bayern zrobić nie saobotując samych siebie (co też nie byłoby korzystne dla BuLi, bo postawa Bawarczyków w LM jest jedną z najlepszych promocji BL jakie może zapewnić)?
27.10.2015 23:59
Ostatni rekord jest trochę... dziwny. "Robert Lewandowski zdobył 13 bramek w 10 pierwszych meczach BL. Jest to najlepszy wynik osiągnięty na tym etapie, przez zawodnika, który zakłada lewego buta jako pierwszego, mimo zakładania prawej skarpetki przed lewą". Ale pozostałe dwa fajnie :)
25.10.2015 12:57
TIM Wiese :)
23.10.2015 20:56
Snive
Coś Ci się musiało pomylić, Robben dzisiaj trenował z rezerwami, wraca dopiero powoli po kontuzji. Coman miał byćdostępny i był na ławce.
21.10.2015 03:15
No prawda, ale jednak tę asystę miał. I nie zawalił żadnej bramki, nie dostał kartki, nie przestrzelił karnego. Nie twierdzę, że zasługuje na dobrą notę, ale 5 to jednak przesada.
19.10.2015 03:08
Najsliniejszą ligą świata była może 10 lat temu. Wyrównana nie była nigdy, w każdym razie nie bardziej niż Bundesliga. W okresie panowania Fergusona Manchaster United zdobył raptem jeden tytuł mistrzowski mniej niż Bayern.
19.10.2015 03:03
Jeszcze Kimmich był na ławce ;)
17.10.2015 20:10
Albert Speer? Syn TEGO Alberta Speera?
16.10.2015 17:26
Gdyby dawali mu handicap, to oznaczałoby, że jest traktowany przez nich ostrzej ;) Nie wiem czemu, ale niesamowicie popularnym błędem jest używanie tego słowa w przeciwnym znaczeniu.
16.10.2015 17:24
Oj bez przesady, nie wygląda to najlepiej, ale tragicznie też nie jest. 8 punktów straty, 1 mecz przewagi, i 20 kolejek do końca. Zaległy mecz + mecz bezpośredni to już jest 6 pkt przewagi do odrobienia bez oglądania się na wyniki na innych stadionach. I 2 pkt, które trzeba odrobić licząc na potknięcie Regensburga. Oczywiście, muszą wygrywać, ale w gruncie rzeczy kwestia awansu jest bardzo otwarta.
14.10.2015 02:12
Ale gdzie Ekstraklasa a gdzie piłka nożna... Porównanie ligi, która nadal nie miała swojego reprezentanta w LM do jakiejkolwiek poważnej piłki jest żartem.
W czołowych ligach nie ma (bądź prawie nie ma, nie sprawdziłem wszystkich) trenerów, którzy nie mieli jakiejkolwiek profesjonalnej kariery piłkarskiej. Większość z nich grała co najmniej na poziomie 2. ligi krajowej.
13.10.2015 16:58
Ivan
Bardzo często nie sprawdza, ale i bardzo często sprawdza. Jupp Heynckes, Pep Guardiola, Carlo Ancelotti, Marco van Basten, Luis Enrique. Przykłady i znanych piłkarzy, którzy zostali wybtinymi trenerami, i znanych piłkarzy, którzy na ławce trenerskiej nie wiedzieli co robić, i słabych piłkarzy będącymi świetnymi trenerami i słabych piłkarzy będących słabymi trenerami (choć o tych się rzadziej słyszy) można mnożyć na potęgę, ciężko powiedzieć, żeby w którejś z tych kategorii była jakaś wyraźna przewaga.
13.10.2015 15:23
Bo:
a) W reprezentacji Niemiec gra 4 piłkarzy Bayernu, w Polski - 1.
b) Są co jakiś czas podsumowania "jak poradzili sobie bawarczycy w meczach reprezentacji" i tam się pojawia ocena Lewego.
c) Bayern jest, jakby nie patrzeć, klubem niemieckim. Większość legend i gwiazd reprezentacji i Bayernu, tak byłych jak obecnych, są wspólne. Gerd Mueller, Oliver Kahn, Rumennige, Kaiser, Breitner, Mueller, Lahm, Neuer żeby wymienić tylko kilku. Z Polaków jest Lewandowski. I tyle. Reprezetacja Polski jest z pkt widzenia klubu tylko jakąś reprezentacją, nie ważniejszą ani mniej ważną niż dziesiątki innych. Reprezentacja Niemiec jest nierozerwalnie związana z Bayernem.
12.10.2015 15:15
Mustafi jako transfer zimowy ma jedną wadę - nie mógłby grać w LM, a na BuLi nie potrzebujemy wzmocnienia natychmiast. Pod tym względem Laporte lepszy. Ale gdyby to miał być transfer letni, to skłaniam się ku Mustafiemu.
09.10.2015 17:31
Rufus87
Nie z nikim. Nie kontaktowali się z agentem ani z zawodnikiem. Scouci Bayernu mogli o Niego rozpytywać, zbierać informacje, w końcu scouting nie polega tylko na obserwowaniu gracza na boisku.
09.10.2015 10:35
Ok, trochę chyba się autor w tytule zapędził. Cała "krytyka Bayernu" jaką w tej wypowiedzi widzę to stwierdzenie, że pozycja na której gra Alaba wpływa trochę na niekorzyść Austrii. Ani słowa krytyki, tylko stwierdzenie o Jego zespole. Nie próbuje wpływać na Bayern (poza rozmową z Sammerem, która nie wiadomo czego dotyczyła, więc ciężko Ją za takową uznawać), nie powiedział złego słowa o decyzji Guardioli, żeby Alaba grał na lewej obronie.
05.10.2015 18:17
@zywieczdroj
Ale...Księżyc naprawdę kręci się dookoła ziemi.
29.09.2015 23:40
Tomek strzelił min. jedną bramkę w każdym meczu, w którym wystąpił i zdobył prawie połowę goli Bayernu w tym sezonie. Costa grał świetnie, ale to, co pokazuje Mueller to klasa wyżej.
18.09.2015 14:08
Shaqattack
Te mecze się nie liczą. To były albo mecze młodzieżówki, albo towarzyskie, a musiałby to być mecz o punkty w 1szej reprezentacji.
18.09.2015 13:51
Shaqattack
Dopiero za półfinał. Za zwycięstwo w LE dostają 6,5 mln Euro. Ale premia za wygranie wszystkich meczów w LE (licząc premię za udział w fazie grupowej) jest mniej więcej taka, jak za 4 zwycięstwa w fazie grupowej LM (ponownie licząc premię za udział w fazie grupowej).
15.09.2015 15:29
Oceny zdecydowanie lepiej oddają ten mecz niż te z Goal.com. Costa I coman faktycznie pół oceny za nisko, ale Verhaegn lub Bracker, nie pamiętam teraz który, ale był jeden zawodnik z obrony Ausgsburga który świetnie czyścił, i też zasłużył na pół oceny w górę. Jeszcze Esswein trochę wysoko, bramka i nic poza tym (ciężko, żeby coś pokazał, ale i tak). Generalnie kilka ocen o pół w górę czy w dół bym zmienił, ale kwestia indywidualnej oceny.
14.09.2015 20:14
Nikt się nie skupia na Mullerze i Lahmie, bo to nie Oni zostali zawdonikami meczu. Goal.com wyróżnił Lewego, więc krytyka spada na tego piłkarza proporcjonalnie do wyróżnienia. Przestańcie się doszukiwać na siłę hejtu. To już się staje chore, czego się nie powie o Lewym od razu "hejt"...
14.09.2015 16:49
Nikt nie Lewego jakoś szczególnie. Wszyscy bawarczycy zagrali raczej słabo, a Lewy jest wyróżniony "hejtem" bo został wybrany graczem meczu. Którym, tu zgodze się z większością, powinien zostać Hitz, ewentualnie Verhaeg (co najmniej kilka ładnych interwencji zaliczył, świetnie czyścił).
Lewy był chyba najlepszy w Bayernie, ale mimo wszystko żaden z Naszych zawodników na wysoką notę nie zasłużył. .
14.09.2015 03:10
Ja się zgadzam z Muellerem, sytuacja 50-50. Pytanie, czy Feulner się tylko zsłaniał rękami, czy jednak odepchnął Costę, nie czy to, że Costa na Niego wpadł to Jego wina.
RL9
Jest jeszcze przetrzymywanie piłki przez bramkarza i (chyba, nie jestem na 100% pewny) bójka między piłkarzami tej samej drużyny. Poza tym (ale to już teoria, martwy przepis) złapanie piłki przez bramkarza po wypuszczeniu jej z rąk, bez żadnego innego zawodnika dotykającego jej w międzyczasie (czyli n.p. kozłowanie jestteoretycznie zabronione, w praktyce - każdy wie jak to wygląda).
13.09.2015 14:23
JazGod
Jaki interes drużyny jest w tym, żeby Lewy został lider klasyfikacji strzelców (bo nazywanie w eliminacjach tego tytułu "królem strzelców" jest na wyrost)? A w tym, żeby On strzelił był: to pomaga nabrać pewności siebie Kubie, co dla drużyny też jest ważne (bardzo podobna sytuacja z karnym wykonywanym przez Robbena z Leverkusen btw: zasłużony piłkarz dostaje szansę wykonania rzutu karnego w momencie, kiedy wynik meczu jest przesądzony. Nawet bardziej ewidentna w przypadku Kuby).
09.09.2015 23:53
Przepraszam, że zamieszczam to w dwóch tematach (w obu nie na temat), ale to ważne: Lahm ogłosił datę zakończenia kariery: 2018.
09.09.2015 23:44
Wybaczcie, że nie w temacie, ale Lahm ogłosił datę zakończenia kariery: 2018.
http://bleacherreport.com/articles/2563554-philipp-lahm-confirms-retirement-plan-commits-to-definite-bayern-munich-exit?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=programming-UK
http://www.itv.com/news/update/2015-09-09/lahm-confirms-he-will-retire-in-2018/
09.09.2015 23:29
Ja też mu wierzę. Raz, że wspomniane domniemanie niewinności, dwa, że oskarżenia pod jego adresem wysuwają tylko dziennikarze, nie koledzy z reprezentacji ani trener, tudzież członkowie sztabu. To domysły, Vidal jako jedyny się na ten temat wypowiedział.
05.09.2015 16:37
Kluby z historią, z tradycją nie trzymają piłkarzy na siłę. Dlatego Bayern oddaje piłkarzy dość łatwo (co czasem boli, ale jest zrozumiałe. I nie mam na myśli tylko Bastiana i Kroosa, ale jak było np. z Lucio?) a Juve oddało za bezcen Vidala i Comana.
01.09.2015 22:47
ThomasKonig
Dlatego napisałem o osłabnięciu, nie wygaśnięciu. 2 reprezentantów odeszło, w tej chwili jest 4. Trochę mało, ale jeszcze nie na tyle, żeby bić na alarm.
01.09.2015 14:06