ThomasKonig
A Rafinha przypadkiem nie dostaje obywatelstwa właśnie w ten sposób?
01.09.2015 13:39
Cóż, zgadzam się z Patrykiem. Zresztą, wśród kibiców Bayernu zawsze było wielu kibiców Nationalmannschaft, no i nie zapominajmy, że Bayern zawsze starał się mieć możliwie wielu reprezentantów Niemiec. Dziwne, że ten trend osłabł po tym, jak Niemcy zdobyli mistrza świata, ale mniejsza.
01.09.2015 13:38
Oczywiście. Tylko że zagrał dobrze, stwarzał ciągle zagrożenie pod bramką Aptekarzy, to nie była pusta aktywność.
31.08.2015 14:26
Piszę głupoty bo? Chyba oglądaliśmy inny mecz, bo w tym, który ja widziałem Robben był cholernie aktywny.
31.08.2015 14:23
Robben pełni rolę skrzydłowego nastawionego na strzelanie bramek. Sam fakt, że nie strzelił (poza karnym) nie zmienia faktu, że zagrał dobre spotkanie.
Poza tym piłkarz może zagrać dobry mecz nie wypełniając swoich zadań. Gdyby Lewy tworzył sytuacje kolegom to nikt by się Go nie czepiał o niestrzelanie bramek, mimo że to jest jego rolą. Nie można zawodnika oceniać po tym, co jest jego zadaniem, zupełnie olewając to, co robił na boisku.
31.08.2015 14:18
Za dobry mecz. Ciągłe rajdy prawą stroną, był zdecydowanie jednym z wyróżniających się graczy.
31.08.2015 14:03
Do tych, którzy się martwią o cenę: to albo niewypał za 7mln, albo bardzo dobry transfer za 27. W pierwszym wypadku - zdarza się, tragedii nie ma, w drugim zrobiliśmy świetny interes.
A w Serie A zagrał w zeszłym sezonie więcej, niż Gaudino w BuLi. Też byście stwierdzili, że z Gaudino na pewno nic nie będzie i powinien odejść?
31.08.2015 11:28
RL69
"Może i lubią, ale nie zaistniała w tym meczu sytuacja, żeby Lewandowski wychodził na czystą pozycję, gdy przy piłce byli Costa, Mueller, Thiago."
Lewy nie wychodzi na pozycję - wina Robbena. Na serio? Właśnie o to chodzi - Lewy nie wychodził na pozycję, wyszedł 2-3 razy i obrywa się Arjenowi.
30.08.2015 12:26
Co za różnica, skoro na tej pozycji również go nie było?
30.08.2015 11:55
RL69
Ok, więc rozliczmy też Lewego: Grał tylko on i Robben? Bo zgoda, Arjen mu nie podawał, ale jeśli Lewy nie dochodzi do sytuacji, to to jest Jego wina. Przy pierwszej bramce Muellera to Lewy powinien być w tym miejscu, bo taka jest rola napastnika. Costa, Mueller, Thiago lubią podawać, mimo to Lewy nie dochodził do sytuacji. To też wina Robbena?
Rolą Arjena nie jest asystowanie, tylko strzelanie bramek. Nie wychodziło w tym meczu, ale wraca po kontuzji, można mu trochę odpuścić. Lewy natomiast zagrał po prostu słaby mecz, równie dobrze mogłoby go nie być na boisku.
30.08.2015 11:48
Pele
Nie wiem, czy zazdrosny, czy może uważa to za dobrą radę. Robben często był oskarżany o wiele niesympatycznych zachowań (symulki, egoizm), więc może chce faktycznie pomóc zawodnikowi, który dopiero wkracza na ten poziom zainteresowania mediów.
30.08.2015 11:35
michacha
Dobrze, że Tomek dał go Robbenowi. Wraca po kontuzji, przyda mu się taki gest, nawet jeśli nie sama bramka.
Robben egoistyczny, ale to Robben: za to go kochamy. Kiedyś było gorzej, dzisiaj może grał ciut bardziej egoistycznie niż w ostatnich latach, ale właśnie po to jestw tej drużynie.
A Lewy grał piach, więc może lepiej, że Robben do Niego nie podawał. Było obok Niego dwóch zawodników którzy lubią podawać (Mueller i Costa), więc czepianie się Arjena jest szukaniem usprawiedliwienia dla słabej gry Polaka.
30.08.2015 00:57
Byle nie trafić na Astanę. Z Grupy i tak Bayern wyjdzie (jeśli nie będzie jakiejś katastrofy), a lot do Kazachstanu długi.
27.08.2015 15:25
Dziwna decyzja, ale bez uzasadnienia ciężko cokolwiek powiedzieć na ten temat. Może to lepsze dla ich rozwoju, bo ciężko się musi grać z kimś, z kim nie trenujesz, a jakby nie patrzeć gra też jest ważna. Chociaż wypożyczenie byłoby chyba lepszą opcją.
20.08.2015 11:54
Plotka może i nie (bo wierzę, że faktycznie Chelsea mogło go zaoferować, zwłaszcza, jeśli trasnfer Pedro jest na ostatniej prostej), ale wątpię, żebyśmy go kupili. Mniej potrzebnego wzmocnienia chyba by się zrobić nie dało.
20.08.2015 01:01
Dziki79
Nie wypowie się. Już raz się w tej sprawie wypowiadał, to, że te karykatury dziennikarzy tego nie rozumieją to ich sprawa.
Finansowo też wydaje mi się opłaca mu się zostać w Monachium, nawet, jeśli pensję dostawałby większą w Manchasterze. Tutaj zarabia potężną kasę za kontrakty reklamowe etc (nie wiem jak On dokładnie, ale gdzies widziałem zestawienie najlepiej zarabiających piłkarzy i Lahm zarabiał tyle samo z pensji od klubu, co za kontrakty reklamowe).
17.08.2015 18:00
To już przestało być nudne, a zaczęło się robić zwyczajnie irytujące. I Tomek i zarząd mówili, że nie ma mowy. ale zawsze się znajdzie jakiś pseudodziennikarzyna który wysmaży plotkę.
17.08.2015 05:58
Android
34 kolejki BL, do 13 meczów w LM, kolejne kilka w PN. opuszczenie jednej kolejki to nic wielkiego :)
Też swoją drogą zaczynam dopiero grać w typera :P
15.08.2015 22:47
Patryk233
Tyle, że w superpucharze nie ma ani pieniędzy, ani prestiżu. Oczywiście, lepiej wygrać, ale to w zasadzie ciut ważniejszy sparing.
31.07.2015 04:19
Największym problemem jest to, że Tomek nie ma najmniejszej chęci opuszczać Monachium, co wielokrotnie powiedział, a Bayern nie ma najmniejszej chęci go sprzedawać, co zarząd wielokrotnie powiedział. Tutaj takie rzeczy coś znaczą, nawet, jeśli trochę mniej bez Hoenessa.
29.07.2015 23:08
Coś jest nie tak. Jeśli "Nowy kontrakt telewizyjny zwiększa budżet zespołów Bundesligi z 644 mln euro do 696 mln" to gdzie są te pieniądze? średnio wychodzi 38,66 mln na zespół, a Schalke będąc drugie jest poniżej średniej... Może coś źle zrozumiałem, ktoś może to wytłumaczyć?
21.07.2015 05:13
Tak lekko na boku: Bayern i "szum" wokół transferów. O Vidalu zaczęło się mówić, jak transfer już prawie dopięty, drugi piłkarz, ponoć też wielki transfer, nie ma nawet plotek kto to może być.
18.07.2015 02:08
Powiedziałbym, że to nawet mniej niż testowanie ustawień. To w zasadzie inna forma treningu.
13.07.2015 14:06
Eryk
Błagam, powiedz, że żartujesz...
10.07.2015 14:17
lybbard
Myślę, że Kalle nie byłby taki wredny. Wie, że fani oczekują wzmocnień więc jeśli mówi o 2-3 zmianach to nie po to, żeby nas strollować i zamiast kupować piłkarzy - sprzedać ich.
10.07.2015 12:49
Zanim zacznę: jestem zwolennikiem pozostawienia Pepa na jeszcze co najmniej rok, potem - nie wiadomo, jak pójdziesezon etc, nie ma co się bawić w proroctwa.
To powiedziawszy, nie uważam, że Pep "Wprowadził na nowy poziom Lewandowskiego, Robbena, Boatenga, Neuera, po części Alabę jeśli chodzi o kluczowych zawodników".
Lewy - ok, chociaż ciężko stwierdzić ile w tym zasługi Pepa a ile po prostu tego, że gra w lepszym zespole.
Robben się nie zmienił nic a nic za kadencji Guardioli (może lekko poprawił to, co zmienił Heynckes, Arjen zaczął podawać. Ale to nie jest zasługa Pepa)
Boateng - ok, racja. zdecydowana poprawa.
Neuer - nie widzę zmian. Jak był świetnym bramkarzem pół meczu spędzającym w okolicy połowy boiska, tak nim jest. Taki był jeszcze w Schalke, ciągle się poprawia, ale rewolucji nie ma. Na pewno nie gra na "nowym poziomie".
Alaba - zmienił mu pozycję, nie jestem do tego specjalnie przekonany, wydaje mi się, że nie poprawił się aż tak rewelacyjnie.
I jeszcze o Muellerze (też go uwielbiam btw): Guardiola nie widzi w Nim "Messiego Bayernu", nie widzi w Nim zawodnika, któremu można dać niemal pełną swobodę. To mu szkodzi, bo On na tym polega. No i gra kiepsko. Znaczy kiepsko na sposób Muellera: 88 minut go nie widać na boisku, a i tak schodzi z dwoma golami na koncie. Taki zawsze był, Guardioli to nie do końca pasuje.
Na koniec powtórzę, że uważam, że przynajmniej na ten jeszcze jeden sezon sobie Guardiola zasłużył. Wyniki ma dobre, ale nie oszałamiające, więc kiepskiego sezonu mu nikt nie wybaczy, ale nie powinien się obawiać o swoją posadę.
09.07.2015 02:40
Patryk233
Jak to wszystkie? co najmniej połowa z lewego skrzydła, przynajmniej na tym filmiku, + kilka ze stałych fragmentow (ciężko mówić o pozycji wtedy). Pierwsze dwa chociażby sa z lewego. (mowa o filmie zamieszczonym przez ozzyiego).
To powiedziawszy, to tylko 4-minutowy filmik. Ciężko oceniać na tej podstawie, ale nie traktowałbym go jako zawodnika nie grającego na lewej pomocy.
01.07.2015 14:33
Jakoś nie wierzę, żeby odejście Muellera było kiedykolwiek poważnym tematem. Dziennikarze sobie coś wymyślili. Ważny zawodnik w jednym z najlepszych klubów świata, wychowanek, dobrze się czujący w drużynie, ciągle dość młody. Dementi jest trochę na wyrost, aczkolwiek cieszę się, że potwierdził chęć pozostania w klubie.
01.07.2015 14:19
Bayern szuka prawego obrońcy... O tempora. Jeszcze niedawno mieliśmy najlepsze boki obrony na świecie, po jednej stronie Lahm, po drugiej Alaba. O ile Alaba się sprawdza na środku pomocy, o tyle Lahm (w porównaniu z Jego poziomem na prawej obronie) niespecjalnie.
30.06.2015 13:23
Dokładnie. Trzeba reagować, ale nie przez sprzedawanie Mario. Zdjąć presję, dostosować trening. To ciągle dobry piłkarza, który ma szansę zostać świetnym. Nie gra fajerwerków, ale nie jest te tragicznie.
27.06.2015 12:59
Ja też nie chcę w to wierzyć, ale ten mecz przegraliśmy. Gabricone, poprawisz wynik?
16.04.2015 14:21
@xxxx
Bo jak mecz był w Leverkusen sytuacja była inna. Bayern jeszcze nie miał miejsca w ćwierćfinale LM. Teraz jset chwila oddechu (zwłaszcza, że niedługo przerwa na mecze reprezentacji), więc trener może sobie pozwolić na zajęcie się ciut innymi sprawami (acz cały czas związanymi z klubem).
A róznica w koszcie podróży jest nieistotna, Bayern jest zbyt dużym klubem, żeby te kilkadziesiąt Euro oszczędzać (może 200-300, ale bez przesady, żadne pieniądze dla klubu).
18.03.2015 13:34
Chętnie bym zobaczył Neuera grającego w polu w jakimś prostym sparingu :) Skoro w Paulaner Cup Mueller stanął na bramce, to Manu mógłby wyjść w pole.
26.01.2015 12:40
@josh1982
RPA jest w Europie?
01.08.2014 13:47
"Mourinho podkreślił jednak, że piłkarz Bayernu Monachium nie miał jeszcze okazji sprawdzić swoich umiejętności przeciwko zwartej i szczelnej obronie drużyny rywali"
Mourinho zdaje sobie sprawę z tego że mówi o królu strzelców poprzednich MŚ i jednym z najlepszych strzelców Bayernu? Mueller nieraz już się sprawdzał przeciwko świetnym defensywom.
21.06.2014 13:34
@lukowaty
w cywilizowanych krajach cele wyglądają lepiej ;)
02.06.2014 22:51
@KoanGuardiola
W LM graliśmy z Arsenalem, Man Utd (fakt, słabym, ale to zawsze ManUtd) i ManCity (powaznie walczącym o mistrzostwo anglii). Zwłaszcza Ci ostatni to nie są jakieś ogórki.
Ale faky. Piotreczek: Byern to nie jakaś Legia. Raz, że wyniki sa gorsze, dwa, że z LM odpadliśmy zupełnie bez stylu. Rewanż był koszmarny, brak jakiegokolwiek pomysłu.
02.05.2014 15:14
@damianimielin88
Z tego co rozumiem narzekasz na to, że ARD nie pokazuje Bayernu we wtorek, tylko Chelsea w środę.
Generalnie jest tak, że UEFA sprzedaje prawa do meczów środowych, które muszą być pokazane na otwartym kanale. Oprócz oczywiście praw do wszystkich meczów w LM. W Polsce takie prawa ma TVP. Ale sytuacji nie znam dokładnie, po prostu wydaje mi się, że może o to chodzić.
29.04.2014 07:38
Ja się z apelem nie zgadzam. Bayern jest najsłabszy właśnie wtedy, kiedy wychodząc na boisko uznaje się za zwycięzców (vide zesżłoroczny rewanż z Arsenalem czy tegoroczny remis z Man Utd). A najgroźniejszy właśnie wtedy, kiedy musi swoją siłe udowodnić.
"Pack ma's" oznacza "lets do it!", "zróbmy to!".
22.04.2014 23:24
Z Chelsea w tym sezonie graliśmy, było ciężko. Wygraliśmy, ale chyba nikt nie twierdzi, że było to przekonujące zwycięstwo. To banał, ale natym poziomie wszyscy są mneij więcej tak samo mocni, różnią się specyfiką. Wolałbym Athletico w finale, raż, że są mniej doświadczeni, dwa, że Mourinho preferuje klasyczny antyfutbol: ani z tym łatwo wygrać, ani to ładne.
11.04.2014 12:58
:D idealnie ujęte. Radości sensu stricte u mnie nie ma, raczej ulga. Oczywiście po golach była, ale po całym meczu zdecydowanie przeważyła ulga...
@Bajerniak1987
Zgodzę się ze wszystkim, poza Muellerem. Zagrał średnio (licząc bramkę). To nie była jedyna sytuacja, w której go było widać, acz wybitny mecz w Jego wykonaniu to też nie był.
10.04.2014 03:51
No właśnie tego podrażnienia nie widzę, co mnie trochę denerwuje. Mam nadzieję, że na boisku pokażą co innego.
Poza tym nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że młodzież się słabo zaprezentowała w meczu z Augsburgiem. Źle zaprezentował się Salahili, Weiser zagrał dobry mecz. Hojbjerg ni w tę, ni wewtę.
I Szajbi plus za odniesienia historyczne, zestawienie Guderiana i Churchilla ;)
07.04.2014 03:31
@Klinsmann18
Nie, mieli to zamieścić w papierowym wydaniu, nie usuwać po godzinie i może trochę rozbudować ("We are sorry for calling..."). Ale coś takiego jest kpiną, nie przeprosinami.
05.04.2014 23:05
Brak akredytacji musi zostać podtrzymany. To był żart, nie przeprosiny.
05.04.2014 20:23
Ow. Niedobrze. Tyle dobrego, że Reader niedługo wróci do treningów.
05.04.2014 13:19
nie no mam nadzieję, ze do takich absurdów jak w Polsce nie dojdzie (kara za okrzyki "Legła Warszawa"). Ale też trochę przechodzisz ze skrajności w skrajność, jest róznica, między okrzykiem "auf die Knie" a wyzywaniem od homoseksualistow i sugestywnym rysunkiem. A kara finansowa jest dla klubu, nie za chamstwo, tylko za brak reakcji.
24.03.2014 22:57
@Ulv
Nie do końca. Transparenty powinny być sprawdzone przez klub, a skoro już się pojawiły powinny zostać zdjęte przez ochronę. Za to jest kara. Nawiązując do przykładu z restauracją: nie za złe zachowanie gościa, tylko za brak reakcji na takowe.
24.03.2014 22:09
@fcbayerniak
Nie musi być obraźliwe, wystarczy, że zawiera treści polityczne. I osobiście mi się to podoba, nie chcę widzieć żadnej polityki na stadionach. M.in. po to oglądam mecze, żeby odpocząć od tego całego chłamu, jakim zalewają nas media.
24.03.2014 20:30
" Mainz z 17 punktami jest trzecią drużyną w tabeli, zaraz za Bayernem (24) i Schalke (19)" coś tu nie gra...
22.03.2014 11:08
W sumie możliwe, że Bayern bez Sammera nie miałby ani pkt mniej. Tyle że na potrójną koronę składa się trochę więcej, niż sama BuLi.
19.03.2014 15:05
@ulimore
Co z tego, że Keiser zna się na piłce lepiej, niż ktokolwiek tutaj? Przecież nie ma mowy o aspektach technicznych, tylko o tym, czy to ciekawe czy nie. A to oceniają właśnie kibice, o mniej więcej naszym poziomie znajomości tematu, a nie ekspert.
16.03.2014 01:15
Ulv
karanie za przekroczenie prędkości bandytyzmem nie jest, niektóre ograniczenia nim są. I specjalnie się z tym nie kryją, niektóre znaki są w miejscach ewidentnie nastawionym na "łapanie jeleni".
11.03.2014 22:50
Panie Riexinger, Bayern jest własnością kibiców tegoż klubu, to nie organizacja państwowa. Czemu się w to wpieprzasz, skoro kibice wyraźnie chcą, aby Uli został na stanowisku?
@Bazy
Nie zwolnić, ale dać najniższy mandat - tak. Chodzi o wymiar kary a nie o sam fakt Jej przyznania. I podobnie, jeśli przjmiesz mandat na miejscu (aka: przyznasz się do winy) otrzymasz mniejszą karę.
11.03.2014 19:03
@Uli91
po pierwsze: "niepłacenie" w tym wypadku razem.
po drugie: okradł państwo, ergo wszystkich obywateli. To, że rząd okrada ludzi, to inna sprawa, niemająca nic do rzeczy. Po drugie, akurat Niemcy to jedno z chyba nazdrowszych pod tym względem państw. Widać, na co idą te pieniądze: autostrady, z których są znani na całym świecie, publiczna służba zdrowia, która działa świetnie, koleje, które są jednymi z najlepszych w Europie... To nie Polska, gdzie przy niższych kosztach pracy km autostrady jest droższy, niż w Niemczech, a firmy budowlane i tak bankrutują (ile w takim razie na tym kradną?!).
Oczywiście, życzę Uliemu jak najlepiej, ale nie popadajmy w skrajność i nie kwestionumy zasadności samego prawa. Liczę na to, że przyznanie się do winy i zasługi społeczne (skoro Ferguson dostał tytuł szlachecki z pracę z ManUtd, to Uli mógłby zalożyć nową dynastię, gdyby coś takiego obowiązywało w Niemczech ;) ) będą wystarczającymi okolicznościami łagodzącymi i dostanie tylko zawiasy i grzywnę.
10.03.2014 18:40
"gdy Chorwat trafia do bramki rywala to Bayern zawsze odnosi zwycięstwo. " w tym sezonie o większości z naszych piłkarzy (spośród tych, którzy zdobyli chociaż jedną bramkę). Tylko Shaq, Kroos, Mueller, Robben i Gotze strzelali bramki w niewygranym meczu (+Ribery i Martinez, jeśli liczyć Superpuchar Europy jako "niewygrany"). 16 zawodników strzeliło w ogóle, chociaż jedną bramkę, czyli można tak powiedzieć o 11 (sic!) piłkarzach! Mamy 89% zwycięstw! To jest szczerze powiedziawszy aż nieprawdopodobne.
24.02.2014 22:20
zawieszenie musi mieć jakieś podstawy, poza gifem na facebooku. Sagna twierdzi, że Robben go nie opluł, nikt takich oskarżeń nie wysuwa, tylko rozgoryczeni kibice Kanonierów.
@kosteusz13
popraw to "szczerzonej" bo razi jak cholera.
21.02.2014 02:00
Nie twierdzę, że zagrał mecz wybitny, tylko na swoim normalnym poziomie. Strzelił bramkę, zważywszy na to, że jest napastnikiem to chyba nic dziwnego, że wypracował ją kto inny (choć podpisuję się obiema rękami pod gratulacjami dla Pizzy, cudownie odciągnął Merte). Walczył w polu karnym dużo więcej, niż słaby dziś Mandzu (dwa razy był tam nawet faulowany).
20.02.2014 00:56
Mueller miał więcej kontaktów w pół godziny, niż Mandzu w 60 minut. No i wyróżnił się zdobytą bramką. Mandzu zagrał kiepsko, Mueller na zwykłym poziomie.
20.02.2014 00:31
Bo ja wiem, Shaqua było widać na boisku. Gdyby nie dwie bramki dałbym mu 3, może 4. ale te bramki strzelił, przecież to też na ocenę musi wpływać.
15.02.2014 23:05
@otwarty
nie przesadzaj. oczywiście, to nie jest aż takie super, ale nie ma "sprzedawania akcji na lewo i prawo". Bayern ma ciągle prawie 75% akcji, dotychczas sprzedawał akcje w 2002 i 2009. Całość została przeznaczona na AA, które raczej jeszcze trochę Nam posłuży. Te pieniądze nie są przejadane!
11.02.2014 18:36
A tam, zarząd nie jest głupi. Jeśli rzeczywiście wierzą w Rankovica, to rzucą pół miliona na kogoś do rezerw, a Vladimira wypożyczą do 1. BuLi. Nie wydaje mi się, żeby strata tak mało istotnego dla klubu zawodnika miała stanąć na drodze rozwoju kogoś bardzo dobrze się zapowiadającego.
08.02.2014 14:36
@FCB1992
no to właśnie o tym przecież mówię. Twierdzę, że generalnie rzecz biorąc to nieprawda, że ludzie tak nie myślą.
@Quebo
reakcje są dwubiegunowe. Wydaje mi się, że większość kibiców reaguje jednak rozsądniej, a nawet jeśli nie, to to przeważnie emocje pomeczowe, które względnie szybko wygasają. Ot, palneli coś pod wpływem emocji, a nie "tak myślą".
01.02.2014 22:41
Trochę przesadza. nikt nie wymaga wygrywania meczów przewagą trzech, czterech goli. Jeśli idzie dobrze, a idzie, to kibice uznają remis a nawet porażkę za wpadkę przy pracy. Niefajnie, oczywiście, ale zdarza się. Chyba mylą mu się oczekiwania z życzeniami, nadziejami.
01.02.2014 22:04
@AdiFantasi
w Bayernie są dwa tryby sprzedażowe: albo "nie ważne, ile zaproponujecie i tak się nie zgodzimy", albo "półdarmo" :) pieniądze dla Bayernu nie są zmartwieniem i to widać.
30.01.2014 21:39
ile lutych było w 2013 roku, że Arjen dopiero w 27 z nich zdobył bramkę?
23.01.2014 22:36
Transfer Javiego był szalony, ale wg mnie w jak najbardziej pozytywnym sensie. 40 mln za defensywnego pomocnika to potężne pieniądze i przede wszystkim spore ryzyko. To, że ten transfer okazał się udany nie zmienia tego, że był przeprowadzony lekko szalenie.
20.01.2014 22:56
tak pomijając wszystko inne: zobaczcie, których 2 zawodników BVB Franck uznał za godnych 11 roku.
20.01.2014 15:38
Krombacher
To najlepsza drużyna. raz, że niekoniecznie na poszczególnych pozycjach są absolutnie najlepsi zawodnicy, dwa, że nie przejmujesz się trenerem/taktyką/zgraniem. B. możliwe że taka 11 nie zdobyłaby LM, bo kilka gwiazdek by się nawzajem zeżarło :)
15.01.2014 21:52
@Nookie
no to kapitan tejże reprezentacji (profesjonalnym piłkarzem raczej nie jest). Trochę się przyczepiłeś szczegółu.
15.01.2014 21:49
@josh1982
nie może zrozumieć? to plebiscyt. Głos trenera reprezentacji Dżibuti liczy się tak samo, jak głos Del Bosque. Decydują w większości ludzie, którzy znają się na piłce nożnej gorzej, niż większość tu obecnych. To konkurs popularności.
15.01.2014 18:46
Brawo dla Juppa! Gdyby tę nagrodę dostał ktokolwiek inny, to byłaby kpina.
Btw: Błaszczykowski głosował na Juppa :)
13.01.2014 19:27
Hahahaha
w sumie sam nie wiem, czy tego nie traktować jako żartu. Zgadzam się z Tobą, Quebo, 7-0 chyba nic im nie mówi.
13.01.2014 19:02
Ja bym proponował jeszcze ściągnięcie Boenischa i sprzedaż Alaby.
11.01.2014 01:39
:D Real i Athletico są wg tego rankingu lepsze od Barcy. Ciekawe, że żadne rozgrywki na to nie wskazują :P FC Basel na 7mym miejscu... genialny ten ranking. o i Victoria Pilzno przed Arsenalem czy Man City... To jakiś żart.
10.01.2014 17:47
a 18 tys może w ogóle być na stadionie? W Bundeslidze jest limit bodaj 5% biletów dla kibiców drużyny przyjezdnej.
09.01.2014 19:17
@ProGamer11
Mandzu, Dante to były transfery na ławkę (zwłaszcza ten drugi). Bądźmy szczerzy, kto się spodziewał, że Mario wygryzie Gomeza z pierwszego składu, a Dante okaże się ostoją defensywy?
08.01.2014 14:15
kto powiedział, że "wszyscy jesteśmy bawarczykami"? czy to tylko zabieg, nie dokładny cytat?
co do "sezonowców": temat się przejawia od jakiegoś czasu, ale teraz mam wrażenie staje się ważniejszy: czy jest techniczna możliwość wprowadzenia "kwarantanny" dla nowych użytkowników? żeby nowe posty mogli dodawać po np. miesiącu od rejestracji.
07.01.2014 11:26
I dobrze. Taką nagrodę powinien dostawać trener drużyna, która gra "najbardziej powyżej oczekiwań". A od Bayernu oczekuje się samych zwycięstw. Zwłaszcza, że liczy się tylko BuLi.
06.01.2014 15:27
@fcbayerniak
tyle, że to jest ranking ofensywnych pomocników. akurat boczni ofensywni okazali się najlepsi, ale np. Sam skrzydłowym nie jest, Mueller gra równie często na skrzydle co w środku...
02.01.2014 14:29
No poza tym przecież taki Goetze z klauzulą 35 mln i tak by został wykupiony, nie przez Nas, to przez Real czy inną Barcelonę. Lewy odchodzi za darmo, generalnie możnaby nie robic nic, płacić mniej, a rywale i tak by się osłabiali.
02.01.2014 13:45
Wow. W sumie fakt, w tym sezonie ta trójka jest bezkonkurencyjna (Reaus znacznie obniżył loty).
02.01.2014 13:43
o zgrozo. dwaj nasi ŚO na czele, a Neuer drugi. Wcześnie zaczęli w kickerze nowy rok świętować...
30.12.2013 20:05
Boże, ile można. Wszystko na ten temat zostało już powiedziane tysiąc razy.
29.12.2013 19:18
@krisp
"czytanie ze zrozumieniem". "Karimi plus wynalazki van Gaala", nie "Karimi i inne wynalazki van Gaala". ;)
29.12.2013 02:32
świetne zestawienie :) i pięknie pokazuje, dlaczego moim ulubionym piłkarzem jest Mueller. Niby nic, w mało którym meczu jest wybitny, częściej się na Niego narzeka. po czym nagle się okazuje, że jest najlepszym "kanadyjczykiem" w zespole. Trochę mi przypomina starego Muellera (którego "na zywo" nie miałem prawa znać, żeby się nikt nie czepiał). Żaden Messi czy Ibra, ale w robi swoje i robi to świetnie. Bez ozdóbek (gol w pierwszym w tym sezonie meczu z Man City był dokładnie taki. Wyglądał, jakby się miał zabić o własne nogi, ale gola strzelił i o to chodzi)
29.12.2013 02:27
haj
16 stycznia (nie: styczeń), 27 lutego, 13 marca etc
28.12.2013 02:21
Ribery nie jest napastnikiem. Jest pomocnikiem, jak sama nazwa tej pozycji wskazuje ma POMAGAĆ drużynie. Zalicza sporo asyst (nie wiem, czy nie jest w tym roku najlepszym asystentem w czołowych ligach europy i świata), ciągnie akcje. Strzelanie bramek jest dla Niego dodatkiem, nie podstawowym obowiązkiem. To co powiedział Lewy ma sens.
27.12.2013 14:42
Były wobec Niego większe oczekiwania na początku, ale gra solidnie.
27.12.2013 13:58
No to przygoda Kirchhoffa z Bayernem się skończyła. Gość ma 23 lata i idze na 1,5 letnie wypożyczenie.
27.12.2013 12:41
no to jest zaskakujące. może nie grał dużo, ale też nie jakoś strasznie mało. A i tak mnóstwo osób będzie na Niego narzekać.
25.12.2013 21:38
Zgadzam się z Nookiem i peczem. Weiden jest niesamowicie przereklamowany. Dobrze sobie radzi w meczach ważnych, choć i wtedy zdarzają mu się wpadki, a poza tym jest gdzieś w top 10 ligi, a i to niekoniecznie. Chyba najsłabszy zawodnik z pierwszego składu BVB.
25.12.2013 16:20
Tylko BVB traci 12 pkt, BMG traci "tylko" 11.
A jedynym zespołem, który może odebrać Bayernowi mistrzostwo jest Bayern.
23.12.2013 18:09
@karl1985
wybacz, ale... wiadomości sportowe zacząłeś przeglądać wczoraj? Znając życie to całe "żebranie o ZP" to manipulacja mediów. Jeśli pytają go o to trofeum, to odpowiada. Pierwszy raz media tego typu rzecz robią?
23.12.2013 15:43
Z porządnym obrońcą jest kłopot. Jak napisał Cebula, potrzebujemy kogoś do LM lub pucharu, na BuLi nawet DvB powinien wystarczyć ( i wystarcza, gra solidnie). Chiellini, Terry, Luiz i cała masa innych czołowych brońców odpada, bo nie mogą w tejże LM grać. Vertonghen byłby chyba najlepszy, ale trudny do wyciągnięcia z Tottenhamu.
20.12.2013 10:56
Jeśli ma mieć indywidualny trening, to może lepiej, żeby do Kataru nie leciał.
19.12.2013 14:47
Szczerze powiedziawszy mnie Lippi trochę aż bawi. Guangzhou jest wg transfermarktu wyceniane na ca 20 mln €. Trener zarabia połowę tej sumy rocznie, a co lepsi zawodnicy (Barrios) odchodzą, bo nie dostają pensji. To koło logiki nawet nie stało.
19.12.2013 14:44
@Nookie
każde takie porównanie jest niesprawiedliwe. w pierwszym sezonie ewidentnie zawiodła krótka ławka. Nie było Dantego, Martineza, Mandzukicia, Shaqua. a z nowszych transferów Thiago, Goetzego... Nie ma co porównywać, Jupp zrobił wiele dobrego, teraz wykazać się musi inny Józek z trochę inną drużyną. No i zespół rok temu był wkurzony i głodny sukcesów.
14.12.2013 20:27
Nie ma znaczenia, na kogo trafimy. Każdego jesteśmy w stanie i powinniśmy przejść.
12.12.2013 08:10
tak absurdalnych plotek nie powinien nawet zaszczycać swoim komentarzem. Ale jeśli już to robi, to tylko takim. Neuer w Bayernie do końca kariery, a może nawet dłużej!
10.12.2013 12:49
Ronaldo w tym roku zasłużył na ZP bardziej niż Messi. Chociażby za LM, gdzie Messiemu wyszedł dosłownie 1 ważny mecz (rewanż z Milanem). Ronaldo pomógł wyeliminować Man Utd i Galatasaray, w obu przypadkach grał dobrze w całym dwumeczu. Król strzelców poprzedniej LM, lider klasyfikacji tej edycji. Messi ma na swoją obronę la ligę, w której faktycznie idzie mu całkiem nieźle. Ribery przede wszystkim trofea i bramki/asysty w waznych meczach (Superpuchar Europy, Finał LM, baraże do MŚ). Nie porównuję statystyk, bo to nie ma sensu. Franck, Ronaldo i Messi mają inne role na boisku. Ulubiony argument przeciwników ZP dla Francka, czyli właśnie te statystyki w porównaniu do pozozstałej dwójki mnie nie przekonuje, bo gdyby na nie w ten sposób patrzeć, to wychodzi na to, że Franck jest zupełną pomyłką w ogóle wśród kandydatów do tegoż trofeum.
ThomasKonig
A Rafinha przypadkiem nie dostaje obywatelstwa właśnie w ten sposób?
01.09.2015 13:39
Cóż, zgadzam się z Patrykiem. Zresztą, wśród kibiców Bayernu zawsze było wielu kibiców Nationalmannschaft, no i nie zapominajmy, że Bayern zawsze starał się mieć możliwie wielu reprezentantów Niemiec. Dziwne, że ten trend osłabł po tym, jak Niemcy zdobyli mistrza świata, ale mniejsza.
01.09.2015 13:38
Oczywiście. Tylko że zagrał dobrze, stwarzał ciągle zagrożenie pod bramką Aptekarzy, to nie była pusta aktywność.
31.08.2015 14:26
Piszę głupoty bo? Chyba oglądaliśmy inny mecz, bo w tym, który ja widziałem Robben był cholernie aktywny.
31.08.2015 14:23
Robben pełni rolę skrzydłowego nastawionego na strzelanie bramek. Sam fakt, że nie strzelił (poza karnym) nie zmienia faktu, że zagrał dobre spotkanie.
Poza tym piłkarz może zagrać dobry mecz nie wypełniając swoich zadań. Gdyby Lewy tworzył sytuacje kolegom to nikt by się Go nie czepiał o niestrzelanie bramek, mimo że to jest jego rolą. Nie można zawodnika oceniać po tym, co jest jego zadaniem, zupełnie olewając to, co robił na boisku.
31.08.2015 14:18
Za dobry mecz. Ciągłe rajdy prawą stroną, był zdecydowanie jednym z wyróżniających się graczy.
31.08.2015 14:03
Do tych, którzy się martwią o cenę: to albo niewypał za 7mln, albo bardzo dobry transfer za 27. W pierwszym wypadku - zdarza się, tragedii nie ma, w drugim zrobiliśmy świetny interes.
A w Serie A zagrał w zeszłym sezonie więcej, niż Gaudino w BuLi. Też byście stwierdzili, że z Gaudino na pewno nic nie będzie i powinien odejść?
31.08.2015 11:28
RL69
"Może i lubią, ale nie zaistniała w tym meczu sytuacja, żeby Lewandowski wychodził na czystą pozycję, gdy przy piłce byli Costa, Mueller, Thiago."
Lewy nie wychodzi na pozycję - wina Robbena. Na serio? Właśnie o to chodzi - Lewy nie wychodził na pozycję, wyszedł 2-3 razy i obrywa się Arjenowi.
30.08.2015 12:26
Co za różnica, skoro na tej pozycji również go nie było?
30.08.2015 11:55
RL69
Ok, więc rozliczmy też Lewego: Grał tylko on i Robben? Bo zgoda, Arjen mu nie podawał, ale jeśli Lewy nie dochodzi do sytuacji, to to jest Jego wina. Przy pierwszej bramce Muellera to Lewy powinien być w tym miejscu, bo taka jest rola napastnika. Costa, Mueller, Thiago lubią podawać, mimo to Lewy nie dochodził do sytuacji. To też wina Robbena?
Rolą Arjena nie jest asystowanie, tylko strzelanie bramek. Nie wychodziło w tym meczu, ale wraca po kontuzji, można mu trochę odpuścić. Lewy natomiast zagrał po prostu słaby mecz, równie dobrze mogłoby go nie być na boisku.
30.08.2015 11:48
Pele
Nie wiem, czy zazdrosny, czy może uważa to za dobrą radę. Robben często był oskarżany o wiele niesympatycznych zachowań (symulki, egoizm), więc może chce faktycznie pomóc zawodnikowi, który dopiero wkracza na ten poziom zainteresowania mediów.
30.08.2015 11:35
michacha
Dobrze, że Tomek dał go Robbenowi. Wraca po kontuzji, przyda mu się taki gest, nawet jeśli nie sama bramka.
Robben egoistyczny, ale to Robben: za to go kochamy. Kiedyś było gorzej, dzisiaj może grał ciut bardziej egoistycznie niż w ostatnich latach, ale właśnie po to jestw tej drużynie.
A Lewy grał piach, więc może lepiej, że Robben do Niego nie podawał. Było obok Niego dwóch zawodników którzy lubią podawać (Mueller i Costa), więc czepianie się Arjena jest szukaniem usprawiedliwienia dla słabej gry Polaka.
30.08.2015 00:57
Byle nie trafić na Astanę. Z Grupy i tak Bayern wyjdzie (jeśli nie będzie jakiejś katastrofy), a lot do Kazachstanu długi.
27.08.2015 15:25
Dziwna decyzja, ale bez uzasadnienia ciężko cokolwiek powiedzieć na ten temat. Może to lepsze dla ich rozwoju, bo ciężko się musi grać z kimś, z kim nie trenujesz, a jakby nie patrzeć gra też jest ważna. Chociaż wypożyczenie byłoby chyba lepszą opcją.
20.08.2015 11:54
Plotka może i nie (bo wierzę, że faktycznie Chelsea mogło go zaoferować, zwłaszcza, jeśli trasnfer Pedro jest na ostatniej prostej), ale wątpię, żebyśmy go kupili. Mniej potrzebnego wzmocnienia chyba by się zrobić nie dało.
20.08.2015 01:01
Dziki79
Nie wypowie się. Już raz się w tej sprawie wypowiadał, to, że te karykatury dziennikarzy tego nie rozumieją to ich sprawa.
Finansowo też wydaje mi się opłaca mu się zostać w Monachium, nawet, jeśli pensję dostawałby większą w Manchasterze. Tutaj zarabia potężną kasę za kontrakty reklamowe etc (nie wiem jak On dokładnie, ale gdzies widziałem zestawienie najlepiej zarabiających piłkarzy i Lahm zarabiał tyle samo z pensji od klubu, co za kontrakty reklamowe).
17.08.2015 18:00
To już przestało być nudne, a zaczęło się robić zwyczajnie irytujące. I Tomek i zarząd mówili, że nie ma mowy. ale zawsze się znajdzie jakiś pseudodziennikarzyna który wysmaży plotkę.
17.08.2015 05:58
Android
34 kolejki BL, do 13 meczów w LM, kolejne kilka w PN. opuszczenie jednej kolejki to nic wielkiego :)
Też swoją drogą zaczynam dopiero grać w typera :P
15.08.2015 22:47
Patryk233
Tyle, że w superpucharze nie ma ani pieniędzy, ani prestiżu. Oczywiście, lepiej wygrać, ale to w zasadzie ciut ważniejszy sparing.
31.07.2015 04:19
Największym problemem jest to, że Tomek nie ma najmniejszej chęci opuszczać Monachium, co wielokrotnie powiedział, a Bayern nie ma najmniejszej chęci go sprzedawać, co zarząd wielokrotnie powiedział. Tutaj takie rzeczy coś znaczą, nawet, jeśli trochę mniej bez Hoenessa.
29.07.2015 23:08
Coś jest nie tak. Jeśli "Nowy kontrakt telewizyjny zwiększa budżet zespołów Bundesligi z 644 mln euro do 696 mln" to gdzie są te pieniądze? średnio wychodzi 38,66 mln na zespół, a Schalke będąc drugie jest poniżej średniej... Może coś źle zrozumiałem, ktoś może to wytłumaczyć?
21.07.2015 05:13
Tak lekko na boku: Bayern i "szum" wokół transferów. O Vidalu zaczęło się mówić, jak transfer już prawie dopięty, drugi piłkarz, ponoć też wielki transfer, nie ma nawet plotek kto to może być.
18.07.2015 02:08
Powiedziałbym, że to nawet mniej niż testowanie ustawień. To w zasadzie inna forma treningu.
13.07.2015 14:06
Eryk
Błagam, powiedz, że żartujesz...
10.07.2015 14:17
lybbard
Myślę, że Kalle nie byłby taki wredny. Wie, że fani oczekują wzmocnień więc jeśli mówi o 2-3 zmianach to nie po to, żeby nas strollować i zamiast kupować piłkarzy - sprzedać ich.
10.07.2015 12:49
Zanim zacznę: jestem zwolennikiem pozostawienia Pepa na jeszcze co najmniej rok, potem - nie wiadomo, jak pójdziesezon etc, nie ma co się bawić w proroctwa.
To powiedziawszy, nie uważam, że Pep "Wprowadził na nowy poziom Lewandowskiego, Robbena, Boatenga, Neuera, po części Alabę jeśli chodzi o kluczowych zawodników".
Lewy - ok, chociaż ciężko stwierdzić ile w tym zasługi Pepa a ile po prostu tego, że gra w lepszym zespole.
Robben się nie zmienił nic a nic za kadencji Guardioli (może lekko poprawił to, co zmienił Heynckes, Arjen zaczął podawać. Ale to nie jest zasługa Pepa)
Boateng - ok, racja. zdecydowana poprawa.
Neuer - nie widzę zmian. Jak był świetnym bramkarzem pół meczu spędzającym w okolicy połowy boiska, tak nim jest. Taki był jeszcze w Schalke, ciągle się poprawia, ale rewolucji nie ma. Na pewno nie gra na "nowym poziomie".
Alaba - zmienił mu pozycję, nie jestem do tego specjalnie przekonany, wydaje mi się, że nie poprawił się aż tak rewelacyjnie.
I jeszcze o Muellerze (też go uwielbiam btw): Guardiola nie widzi w Nim "Messiego Bayernu", nie widzi w Nim zawodnika, któremu można dać niemal pełną swobodę. To mu szkodzi, bo On na tym polega. No i gra kiepsko. Znaczy kiepsko na sposób Muellera: 88 minut go nie widać na boisku, a i tak schodzi z dwoma golami na koncie. Taki zawsze był, Guardioli to nie do końca pasuje.
Na koniec powtórzę, że uważam, że przynajmniej na ten jeszcze jeden sezon sobie Guardiola zasłużył. Wyniki ma dobre, ale nie oszałamiające, więc kiepskiego sezonu mu nikt nie wybaczy, ale nie powinien się obawiać o swoją posadę.
09.07.2015 02:40
Patryk233
Jak to wszystkie? co najmniej połowa z lewego skrzydła, przynajmniej na tym filmiku, + kilka ze stałych fragmentow (ciężko mówić o pozycji wtedy). Pierwsze dwa chociażby sa z lewego. (mowa o filmie zamieszczonym przez ozzyiego).
To powiedziawszy, to tylko 4-minutowy filmik. Ciężko oceniać na tej podstawie, ale nie traktowałbym go jako zawodnika nie grającego na lewej pomocy.
01.07.2015 14:33
Jakoś nie wierzę, żeby odejście Muellera było kiedykolwiek poważnym tematem. Dziennikarze sobie coś wymyślili. Ważny zawodnik w jednym z najlepszych klubów świata, wychowanek, dobrze się czujący w drużynie, ciągle dość młody. Dementi jest trochę na wyrost, aczkolwiek cieszę się, że potwierdził chęć pozostania w klubie.
01.07.2015 14:19
Bayern szuka prawego obrońcy... O tempora. Jeszcze niedawno mieliśmy najlepsze boki obrony na świecie, po jednej stronie Lahm, po drugiej Alaba. O ile Alaba się sprawdza na środku pomocy, o tyle Lahm (w porównaniu z Jego poziomem na prawej obronie) niespecjalnie.
30.06.2015 13:23
Dokładnie. Trzeba reagować, ale nie przez sprzedawanie Mario. Zdjąć presję, dostosować trening. To ciągle dobry piłkarza, który ma szansę zostać świetnym. Nie gra fajerwerków, ale nie jest te tragicznie.
27.06.2015 12:59
Ja też nie chcę w to wierzyć, ale ten mecz przegraliśmy. Gabricone, poprawisz wynik?
16.04.2015 14:21
@xxxx
Bo jak mecz był w Leverkusen sytuacja była inna. Bayern jeszcze nie miał miejsca w ćwierćfinale LM. Teraz jset chwila oddechu (zwłaszcza, że niedługo przerwa na mecze reprezentacji), więc trener może sobie pozwolić na zajęcie się ciut innymi sprawami (acz cały czas związanymi z klubem).
A róznica w koszcie podróży jest nieistotna, Bayern jest zbyt dużym klubem, żeby te kilkadziesiąt Euro oszczędzać (może 200-300, ale bez przesady, żadne pieniądze dla klubu).
18.03.2015 13:34
Chętnie bym zobaczył Neuera grającego w polu w jakimś prostym sparingu :) Skoro w Paulaner Cup Mueller stanął na bramce, to Manu mógłby wyjść w pole.
26.01.2015 12:40
@josh1982
RPA jest w Europie?
01.08.2014 13:47
"Mourinho podkreślił jednak, że piłkarz Bayernu Monachium nie miał jeszcze okazji sprawdzić swoich umiejętności przeciwko zwartej i szczelnej obronie drużyny rywali"
Mourinho zdaje sobie sprawę z tego że mówi o królu strzelców poprzednich MŚ i jednym z najlepszych strzelców Bayernu? Mueller nieraz już się sprawdzał przeciwko świetnym defensywom.
21.06.2014 13:34
@lukowaty
w cywilizowanych krajach cele wyglądają lepiej ;)
02.06.2014 22:51
@KoanGuardiola
W LM graliśmy z Arsenalem, Man Utd (fakt, słabym, ale to zawsze ManUtd) i ManCity (powaznie walczącym o mistrzostwo anglii). Zwłaszcza Ci ostatni to nie są jakieś ogórki.
Ale faky. Piotreczek: Byern to nie jakaś Legia. Raz, że wyniki sa gorsze, dwa, że z LM odpadliśmy zupełnie bez stylu. Rewanż był koszmarny, brak jakiegokolwiek pomysłu.
02.05.2014 15:14
@damianimielin88
Z tego co rozumiem narzekasz na to, że ARD nie pokazuje Bayernu we wtorek, tylko Chelsea w środę.
Generalnie jest tak, że UEFA sprzedaje prawa do meczów środowych, które muszą być pokazane na otwartym kanale. Oprócz oczywiście praw do wszystkich meczów w LM. W Polsce takie prawa ma TVP. Ale sytuacji nie znam dokładnie, po prostu wydaje mi się, że może o to chodzić.
29.04.2014 07:38
Ja się z apelem nie zgadzam. Bayern jest najsłabszy właśnie wtedy, kiedy wychodząc na boisko uznaje się za zwycięzców (vide zesżłoroczny rewanż z Arsenalem czy tegoroczny remis z Man Utd). A najgroźniejszy właśnie wtedy, kiedy musi swoją siłe udowodnić.
"Pack ma's" oznacza "lets do it!", "zróbmy to!".
22.04.2014 23:24
Z Chelsea w tym sezonie graliśmy, było ciężko. Wygraliśmy, ale chyba nikt nie twierdzi, że było to przekonujące zwycięstwo. To banał, ale natym poziomie wszyscy są mneij więcej tak samo mocni, różnią się specyfiką. Wolałbym Athletico w finale, raż, że są mniej doświadczeni, dwa, że Mourinho preferuje klasyczny antyfutbol: ani z tym łatwo wygrać, ani to ładne.
11.04.2014 12:58
:D idealnie ujęte. Radości sensu stricte u mnie nie ma, raczej ulga. Oczywiście po golach była, ale po całym meczu zdecydowanie przeważyła ulga...
@Bajerniak1987
Zgodzę się ze wszystkim, poza Muellerem. Zagrał średnio (licząc bramkę). To nie była jedyna sytuacja, w której go było widać, acz wybitny mecz w Jego wykonaniu to też nie był.
10.04.2014 03:51
No właśnie tego podrażnienia nie widzę, co mnie trochę denerwuje. Mam nadzieję, że na boisku pokażą co innego.
Poza tym nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że młodzież się słabo zaprezentowała w meczu z Augsburgiem. Źle zaprezentował się Salahili, Weiser zagrał dobry mecz. Hojbjerg ni w tę, ni wewtę.
I Szajbi plus za odniesienia historyczne, zestawienie Guderiana i Churchilla ;)
07.04.2014 03:31
@Klinsmann18
Nie, mieli to zamieścić w papierowym wydaniu, nie usuwać po godzinie i może trochę rozbudować ("We are sorry for calling..."). Ale coś takiego jest kpiną, nie przeprosinami.
05.04.2014 23:05
Brak akredytacji musi zostać podtrzymany. To był żart, nie przeprosiny.
05.04.2014 20:23
Ow. Niedobrze. Tyle dobrego, że Reader niedługo wróci do treningów.
05.04.2014 13:19
nie no mam nadzieję, ze do takich absurdów jak w Polsce nie dojdzie (kara za okrzyki "Legła Warszawa"). Ale też trochę przechodzisz ze skrajności w skrajność, jest róznica, między okrzykiem "auf die Knie" a wyzywaniem od homoseksualistow i sugestywnym rysunkiem. A kara finansowa jest dla klubu, nie za chamstwo, tylko za brak reakcji.
24.03.2014 22:57
@Ulv
Nie do końca. Transparenty powinny być sprawdzone przez klub, a skoro już się pojawiły powinny zostać zdjęte przez ochronę. Za to jest kara. Nawiązując do przykładu z restauracją: nie za złe zachowanie gościa, tylko za brak reakcji na takowe.
24.03.2014 22:09
@fcbayerniak
Nie musi być obraźliwe, wystarczy, że zawiera treści polityczne. I osobiście mi się to podoba, nie chcę widzieć żadnej polityki na stadionach. M.in. po to oglądam mecze, żeby odpocząć od tego całego chłamu, jakim zalewają nas media.
24.03.2014 20:30
" Mainz z 17 punktami jest trzecią drużyną w tabeli, zaraz za Bayernem (24) i Schalke (19)" coś tu nie gra...
22.03.2014 11:08
W sumie możliwe, że Bayern bez Sammera nie miałby ani pkt mniej. Tyle że na potrójną koronę składa się trochę więcej, niż sama BuLi.
19.03.2014 15:05
@ulimore
Co z tego, że Keiser zna się na piłce lepiej, niż ktokolwiek tutaj? Przecież nie ma mowy o aspektach technicznych, tylko o tym, czy to ciekawe czy nie. A to oceniają właśnie kibice, o mniej więcej naszym poziomie znajomości tematu, a nie ekspert.
16.03.2014 01:15
Ulv
karanie za przekroczenie prędkości bandytyzmem nie jest, niektóre ograniczenia nim są. I specjalnie się z tym nie kryją, niektóre znaki są w miejscach ewidentnie nastawionym na "łapanie jeleni".
11.03.2014 22:50
Panie Riexinger, Bayern jest własnością kibiców tegoż klubu, to nie organizacja państwowa. Czemu się w to wpieprzasz, skoro kibice wyraźnie chcą, aby Uli został na stanowisku?
@Bazy
Nie zwolnić, ale dać najniższy mandat - tak. Chodzi o wymiar kary a nie o sam fakt Jej przyznania. I podobnie, jeśli przjmiesz mandat na miejscu (aka: przyznasz się do winy) otrzymasz mniejszą karę.
11.03.2014 19:03
@Uli91
po pierwsze: "niepłacenie" w tym wypadku razem.
po drugie: okradł państwo, ergo wszystkich obywateli. To, że rząd okrada ludzi, to inna sprawa, niemająca nic do rzeczy. Po drugie, akurat Niemcy to jedno z chyba nazdrowszych pod tym względem państw. Widać, na co idą te pieniądze: autostrady, z których są znani na całym świecie, publiczna służba zdrowia, która działa świetnie, koleje, które są jednymi z najlepszych w Europie... To nie Polska, gdzie przy niższych kosztach pracy km autostrady jest droższy, niż w Niemczech, a firmy budowlane i tak bankrutują (ile w takim razie na tym kradną?!).
Oczywiście, życzę Uliemu jak najlepiej, ale nie popadajmy w skrajność i nie kwestionumy zasadności samego prawa. Liczę na to, że przyznanie się do winy i zasługi społeczne (skoro Ferguson dostał tytuł szlachecki z pracę z ManUtd, to Uli mógłby zalożyć nową dynastię, gdyby coś takiego obowiązywało w Niemczech ;) ) będą wystarczającymi okolicznościami łagodzącymi i dostanie tylko zawiasy i grzywnę.
10.03.2014 18:40
"gdy Chorwat trafia do bramki rywala to Bayern zawsze odnosi zwycięstwo. " w tym sezonie o większości z naszych piłkarzy (spośród tych, którzy zdobyli chociaż jedną bramkę). Tylko Shaq, Kroos, Mueller, Robben i Gotze strzelali bramki w niewygranym meczu (+Ribery i Martinez, jeśli liczyć Superpuchar Europy jako "niewygrany"). 16 zawodników strzeliło w ogóle, chociaż jedną bramkę, czyli można tak powiedzieć o 11 (sic!) piłkarzach! Mamy 89% zwycięstw! To jest szczerze powiedziawszy aż nieprawdopodobne.
24.02.2014 22:20
zawieszenie musi mieć jakieś podstawy, poza gifem na facebooku. Sagna twierdzi, że Robben go nie opluł, nikt takich oskarżeń nie wysuwa, tylko rozgoryczeni kibice Kanonierów.
@kosteusz13
popraw to "szczerzonej" bo razi jak cholera.
21.02.2014 02:00
Nie twierdzę, że zagrał mecz wybitny, tylko na swoim normalnym poziomie. Strzelił bramkę, zważywszy na to, że jest napastnikiem to chyba nic dziwnego, że wypracował ją kto inny (choć podpisuję się obiema rękami pod gratulacjami dla Pizzy, cudownie odciągnął Merte). Walczył w polu karnym dużo więcej, niż słaby dziś Mandzu (dwa razy był tam nawet faulowany).
20.02.2014 00:56
Mueller miał więcej kontaktów w pół godziny, niż Mandzu w 60 minut. No i wyróżnił się zdobytą bramką. Mandzu zagrał kiepsko, Mueller na zwykłym poziomie.
20.02.2014 00:31
Bo ja wiem, Shaqua było widać na boisku. Gdyby nie dwie bramki dałbym mu 3, może 4. ale te bramki strzelił, przecież to też na ocenę musi wpływać.
15.02.2014 23:05
@otwarty
nie przesadzaj. oczywiście, to nie jest aż takie super, ale nie ma "sprzedawania akcji na lewo i prawo". Bayern ma ciągle prawie 75% akcji, dotychczas sprzedawał akcje w 2002 i 2009. Całość została przeznaczona na AA, które raczej jeszcze trochę Nam posłuży. Te pieniądze nie są przejadane!
11.02.2014 18:36
A tam, zarząd nie jest głupi. Jeśli rzeczywiście wierzą w Rankovica, to rzucą pół miliona na kogoś do rezerw, a Vladimira wypożyczą do 1. BuLi. Nie wydaje mi się, żeby strata tak mało istotnego dla klubu zawodnika miała stanąć na drodze rozwoju kogoś bardzo dobrze się zapowiadającego.
08.02.2014 14:36
@FCB1992
no to właśnie o tym przecież mówię. Twierdzę, że generalnie rzecz biorąc to nieprawda, że ludzie tak nie myślą.
@Quebo
reakcje są dwubiegunowe. Wydaje mi się, że większość kibiców reaguje jednak rozsądniej, a nawet jeśli nie, to to przeważnie emocje pomeczowe, które względnie szybko wygasają. Ot, palneli coś pod wpływem emocji, a nie "tak myślą".
01.02.2014 22:41
Trochę przesadza. nikt nie wymaga wygrywania meczów przewagą trzech, czterech goli. Jeśli idzie dobrze, a idzie, to kibice uznają remis a nawet porażkę za wpadkę przy pracy. Niefajnie, oczywiście, ale zdarza się. Chyba mylą mu się oczekiwania z życzeniami, nadziejami.
01.02.2014 22:04
@AdiFantasi
w Bayernie są dwa tryby sprzedażowe: albo "nie ważne, ile zaproponujecie i tak się nie zgodzimy", albo "półdarmo" :) pieniądze dla Bayernu nie są zmartwieniem i to widać.
30.01.2014 21:39
ile lutych było w 2013 roku, że Arjen dopiero w 27 z nich zdobył bramkę?
23.01.2014 22:36
Transfer Javiego był szalony, ale wg mnie w jak najbardziej pozytywnym sensie. 40 mln za defensywnego pomocnika to potężne pieniądze i przede wszystkim spore ryzyko. To, że ten transfer okazał się udany nie zmienia tego, że był przeprowadzony lekko szalenie.
20.01.2014 22:56
tak pomijając wszystko inne: zobaczcie, których 2 zawodników BVB Franck uznał za godnych 11 roku.
20.01.2014 15:38
Krombacher
To najlepsza drużyna. raz, że niekoniecznie na poszczególnych pozycjach są absolutnie najlepsi zawodnicy, dwa, że nie przejmujesz się trenerem/taktyką/zgraniem. B. możliwe że taka 11 nie zdobyłaby LM, bo kilka gwiazdek by się nawzajem zeżarło :)
15.01.2014 21:52
@Nookie
no to kapitan tejże reprezentacji (profesjonalnym piłkarzem raczej nie jest). Trochę się przyczepiłeś szczegółu.
15.01.2014 21:49
@josh1982
nie może zrozumieć? to plebiscyt. Głos trenera reprezentacji Dżibuti liczy się tak samo, jak głos Del Bosque. Decydują w większości ludzie, którzy znają się na piłce nożnej gorzej, niż większość tu obecnych. To konkurs popularności.
15.01.2014 18:46
Brawo dla Juppa! Gdyby tę nagrodę dostał ktokolwiek inny, to byłaby kpina.
Btw: Błaszczykowski głosował na Juppa :)
13.01.2014 19:27
Hahahaha
w sumie sam nie wiem, czy tego nie traktować jako żartu. Zgadzam się z Tobą, Quebo, 7-0 chyba nic im nie mówi.
13.01.2014 19:02
Ja bym proponował jeszcze ściągnięcie Boenischa i sprzedaż Alaby.
11.01.2014 01:39
:D Real i Athletico są wg tego rankingu lepsze od Barcy. Ciekawe, że żadne rozgrywki na to nie wskazują :P FC Basel na 7mym miejscu... genialny ten ranking. o i Victoria Pilzno przed Arsenalem czy Man City... To jakiś żart.
10.01.2014 17:47
a 18 tys może w ogóle być na stadionie? W Bundeslidze jest limit bodaj 5% biletów dla kibiców drużyny przyjezdnej.
09.01.2014 19:17
@ProGamer11
Mandzu, Dante to były transfery na ławkę (zwłaszcza ten drugi). Bądźmy szczerzy, kto się spodziewał, że Mario wygryzie Gomeza z pierwszego składu, a Dante okaże się ostoją defensywy?
08.01.2014 14:15
kto powiedział, że "wszyscy jesteśmy bawarczykami"? czy to tylko zabieg, nie dokładny cytat?
co do "sezonowców": temat się przejawia od jakiegoś czasu, ale teraz mam wrażenie staje się ważniejszy: czy jest techniczna możliwość wprowadzenia "kwarantanny" dla nowych użytkowników? żeby nowe posty mogli dodawać po np. miesiącu od rejestracji.
07.01.2014 11:26
I dobrze. Taką nagrodę powinien dostawać trener drużyna, która gra "najbardziej powyżej oczekiwań". A od Bayernu oczekuje się samych zwycięstw. Zwłaszcza, że liczy się tylko BuLi.
06.01.2014 15:27
@fcbayerniak
tyle, że to jest ranking ofensywnych pomocników. akurat boczni ofensywni okazali się najlepsi, ale np. Sam skrzydłowym nie jest, Mueller gra równie często na skrzydle co w środku...
02.01.2014 14:29
No poza tym przecież taki Goetze z klauzulą 35 mln i tak by został wykupiony, nie przez Nas, to przez Real czy inną Barcelonę. Lewy odchodzi za darmo, generalnie możnaby nie robic nic, płacić mniej, a rywale i tak by się osłabiali.
02.01.2014 13:45
Wow. W sumie fakt, w tym sezonie ta trójka jest bezkonkurencyjna (Reaus znacznie obniżył loty).
02.01.2014 13:43
o zgrozo. dwaj nasi ŚO na czele, a Neuer drugi. Wcześnie zaczęli w kickerze nowy rok świętować...
30.12.2013 20:05
Boże, ile można. Wszystko na ten temat zostało już powiedziane tysiąc razy.
29.12.2013 19:18
@krisp
"czytanie ze zrozumieniem". "Karimi plus wynalazki van Gaala", nie "Karimi i inne wynalazki van Gaala". ;)
29.12.2013 02:32
świetne zestawienie :) i pięknie pokazuje, dlaczego moim ulubionym piłkarzem jest Mueller. Niby nic, w mało którym meczu jest wybitny, częściej się na Niego narzeka. po czym nagle się okazuje, że jest najlepszym "kanadyjczykiem" w zespole. Trochę mi przypomina starego Muellera (którego "na zywo" nie miałem prawa znać, żeby się nikt nie czepiał). Żaden Messi czy Ibra, ale w robi swoje i robi to świetnie. Bez ozdóbek (gol w pierwszym w tym sezonie meczu z Man City był dokładnie taki. Wyglądał, jakby się miał zabić o własne nogi, ale gola strzelił i o to chodzi)
29.12.2013 02:27
haj
16 stycznia (nie: styczeń), 27 lutego, 13 marca etc
28.12.2013 02:21
Ribery nie jest napastnikiem. Jest pomocnikiem, jak sama nazwa tej pozycji wskazuje ma POMAGAĆ drużynie. Zalicza sporo asyst (nie wiem, czy nie jest w tym roku najlepszym asystentem w czołowych ligach europy i świata), ciągnie akcje. Strzelanie bramek jest dla Niego dodatkiem, nie podstawowym obowiązkiem. To co powiedział Lewy ma sens.
27.12.2013 14:42
Były wobec Niego większe oczekiwania na początku, ale gra solidnie.
27.12.2013 13:58
No to przygoda Kirchhoffa z Bayernem się skończyła. Gość ma 23 lata i idze na 1,5 letnie wypożyczenie.
27.12.2013 12:41
no to jest zaskakujące. może nie grał dużo, ale też nie jakoś strasznie mało. A i tak mnóstwo osób będzie na Niego narzekać.
25.12.2013 21:38
Zgadzam się z Nookiem i peczem. Weiden jest niesamowicie przereklamowany. Dobrze sobie radzi w meczach ważnych, choć i wtedy zdarzają mu się wpadki, a poza tym jest gdzieś w top 10 ligi, a i to niekoniecznie. Chyba najsłabszy zawodnik z pierwszego składu BVB.
25.12.2013 16:20
Tylko BVB traci 12 pkt, BMG traci "tylko" 11.
A jedynym zespołem, który może odebrać Bayernowi mistrzostwo jest Bayern.
23.12.2013 18:09
@karl1985
wybacz, ale... wiadomości sportowe zacząłeś przeglądać wczoraj? Znając życie to całe "żebranie o ZP" to manipulacja mediów. Jeśli pytają go o to trofeum, to odpowiada. Pierwszy raz media tego typu rzecz robią?
23.12.2013 15:43
Z porządnym obrońcą jest kłopot. Jak napisał Cebula, potrzebujemy kogoś do LM lub pucharu, na BuLi nawet DvB powinien wystarczyć ( i wystarcza, gra solidnie). Chiellini, Terry, Luiz i cała masa innych czołowych brońców odpada, bo nie mogą w tejże LM grać. Vertonghen byłby chyba najlepszy, ale trudny do wyciągnięcia z Tottenhamu.
20.12.2013 10:56
Jeśli ma mieć indywidualny trening, to może lepiej, żeby do Kataru nie leciał.
19.12.2013 14:47
Szczerze powiedziawszy mnie Lippi trochę aż bawi. Guangzhou jest wg transfermarktu wyceniane na ca 20 mln €. Trener zarabia połowę tej sumy rocznie, a co lepsi zawodnicy (Barrios) odchodzą, bo nie dostają pensji. To koło logiki nawet nie stało.
19.12.2013 14:44
@Nookie
każde takie porównanie jest niesprawiedliwe. w pierwszym sezonie ewidentnie zawiodła krótka ławka. Nie było Dantego, Martineza, Mandzukicia, Shaqua. a z nowszych transferów Thiago, Goetzego... Nie ma co porównywać, Jupp zrobił wiele dobrego, teraz wykazać się musi inny Józek z trochę inną drużyną. No i zespół rok temu był wkurzony i głodny sukcesów.
14.12.2013 20:27
Nie ma znaczenia, na kogo trafimy. Każdego jesteśmy w stanie i powinniśmy przejść.
12.12.2013 08:10
tak absurdalnych plotek nie powinien nawet zaszczycać swoim komentarzem. Ale jeśli już to robi, to tylko takim. Neuer w Bayernie do końca kariery, a może nawet dłużej!
10.12.2013 12:49
Ronaldo w tym roku zasłużył na ZP bardziej niż Messi. Chociażby za LM, gdzie Messiemu wyszedł dosłownie 1 ważny mecz (rewanż z Milanem). Ronaldo pomógł wyeliminować Man Utd i Galatasaray, w obu przypadkach grał dobrze w całym dwumeczu. Król strzelców poprzedniej LM, lider klasyfikacji tej edycji. Messi ma na swoją obronę la ligę, w której faktycznie idzie mu całkiem nieźle. Ribery przede wszystkim trofea i bramki/asysty w waznych meczach (Superpuchar Europy, Finał LM, baraże do MŚ). Nie porównuję statystyk, bo to nie ma sensu. Franck, Ronaldo i Messi mają inne role na boisku. Ulubiony argument przeciwników ZP dla Francka, czyli właśnie te statystyki w porównaniu do pozozstałej dwójki mnie nie przekonuje, bo gdyby na nie w ten sposób patrzeć, to wychodzi na to, że Franck jest zupełną pomyłką w ogóle wśród kandydatów do tegoż trofeum.
10.12.2013 10:10