No, zobaczymy jak to będzie. Zachwycić może nie zachwycił, ale wielu bardziej uznanych w tym meczu też nie zachwyciło. Skoro wyszedł w pierwszym składzie, to pewnie coś w nim Jupp widzi.
23.11.2017 04:33
Dość... niefortunne sformułowanie. "Zawodnik nie jest moją własnością. On należy do klubu." On ma kontrakt z klubem. Nie jest jego własnością.
16.11.2017 14:26
Jeśli idzie o Jamesa, no cóż, zgadzam się z Juppem. Mueller jest wystawiany nie tylko dlatego, że jest Niemcem, wychowankiem etc. On sobie przez lata zasłużył na kredyt zaufania. I wraca do formy. A James... może to problemy z aklimatyzacją, bo można go lubić lub nie, ale dzisiejszy mecz to nie był jego zwykły poziom. Jupp go widzi na treningach, dzisiaj dostał szansę i jej nie wykorzystał. Powoli go wprowadzać do drużyny, może odpali. A jeśli się tak rzuca w mediach - FC Hollywood chyba nikt tutaj znowu nie chce.
22.10.2017 00:15
Drugi mecz z rzędu mam problemy z oceną Robbena... Z jednej strony cholernie aktywny, ciągnie grę aż miło... z drugiej strony pod bramką koszmar.
21.10.2017 20:43
No, akurat na środku pomocy mamy wielu zawodników. Tym niemniej dobrze, że to nic groźnego.
14.10.2017 21:16
Nie no, już bez jaj. Takich plotek aż nie ma co komentować. Może wróci do Realu. I może, za kilka lat przejdzie do MLS. Ale za kilka lat, nie teraz.
14.10.2017 21:03
Bez dwóch zdań. Mueller jest wybitnym zawodnikiem i udowodnił to nieraz. Owszem, miał zniżkę formy... ale szczerze mówiąc, wątpię, żeby to był przypadek że zbiegła się ona z kadencją Ancelottiego, zwłaszcza, że nie on jeden złapał taką dziwną obniżkę formy. Wierzę, że za Heynckessa odżyje.
14.10.2017 14:52
Kogoś pominąłeś, jest 10 zawodników w wyjściowym składzie
01.10.2017 14:35
No i jest oficjalnie. Carlo wywalony.
28.09.2017 15:34
@xeremeleque
Broqu go napisał.
"Konferencja: Admin Dildo Attack 3"
26.09.2017 20:35
też nie widzę sense kupowania kogoś. Jest Leo Weinkauf, Ron Thorben Hoffman i Andreas Roessl. To ma być CZWARTY bramkarz. Ktoś z rezerw/młodzików musi wystarczyć.
26.09.2017 20:00
To oficjalne, masz najlepsze tytuły :D
26.09.2017 19:03
@Gabricone
Nie martw się, mam screena z roboczym tytułem :D
26.09.2017 18:53
Serge Gnabry nie zagra, kontuzjowany i wiadomo to od jakiegoś czasu... więc pytanie trochę nie trafione.
09.09.2017 13:12
Widzę taki tytuł i od razu wiem, kto to napisał :D Szkoda, że nie ma już mowy o "Jezusie w Bayernie" :D
06.09.2017 23:35
@HejaBVB
Święta racja. Borussia zarobiła na "bambo" krocie. Jakby nie patrzeć - opłacało się, nawet, jeśli robił cyrki.
06.09.2017 21:19
"piłka i biznes stały się nierozłączną parą.."
Naprawdę? W takim razie jakie jest biznesowe uzasadnienie ściągnięcia Neymara? 222mln się nie zwróci. To zabawka, nie ma nic wspólnego z biznesem.
31.08.2017 15:15
@bayeroki2003
No jest, tak jest też napisane w artykule.
28.08.2017 13:57
Liczę, że przynajmniej z Wenezuelą nie zagra. Byłoby głupie ryzykowanie kontuzji na słabym przeciwniku.
27.08.2017 15:39
Ok, ja też jestem zadowolony z tego co pokazał... ale zagraliśmy ledwo 3 mecze o stawkę, w tym jeden z trzecioligowcem. Jest dobrze, ale poczekałbym z oceną.
25.08.2017 21:14
Byłoby naprawdę świetnie, gdyby to wyszło. Wiadomo, niby późno... ale trafiła się okazja, trzeba korzystać!
24.08.2017 10:20
Jak tylko zobaczyłem plotkę, że Draxler może odejść z PSG pomyślałem, że to byłby idealny zawodnik dla nas. Byle tylko nie miał zbyt wygórowanych żądań płacowych.
Bo pasuje wybitnie: dobry niemiecki skrzydłowy, którego Jego klub chce się pozbyć.
Byle tylko Barca się nie włączyła, bo cena skoczy do 150mln€ :D
24.08.2017 09:02
Nie no bez sensu. Gość ma problemy z aklimatyzacją, jeśli wypożyczenie, to do Niemiec.
15.07.2017 01:23
@admin
Nazwa klubu to Arsenal F.C. Nie ma, jak w przypadku chociażby Bayernu, nazwy miasta w oficjalnej nazwie. Podobnie jak Juventus F.C. , nie "Juventus Turyn".
W obu przypadkach bardzo popularny błąd, w zasadzie możnaby to uznać za nazwę zwyczajową... Ale fakt faktem, Nie ma "Arsenalu Londyn".
I jeszcze jedna uwaga: "coraz" razem. Osobno byłoby np. w "Co raz się stało, zdarzy się ponownie".
26.06.2017 13:33
O jezu, jak to dziwnie brzmi... Woli Hoffenheim of Bayeru czy Schalke bo chce grać w europejskich pucharach :D Co się z tą BuLi porobiło.
18.06.2017 02:51
@Pawlszon
No nie, Sule jednak jest kimś więcej niż "młodym zdolnym". On już jest wzmocnieniem, zawodnikiem który teraz będzie konkurował o miejsce w składzie (no, może będzie potrzebował chwili na aklimatyzację, ale nie na rozwój). Kluczowy może nie będzie, ale to dlatego, że już mamy tak silny środek obrony, że w zasadzie żaden nowy nabytek nie został by "kluczowym".
11.06.2017 13:17
Jeśli to ma być jedyne wzmocnienie skrzydeł - koszmarnie. Ale jeśli to tylko jeden z transferów, to ok. Transfer w stylu Kimmicha - może odpali, może nie, wiele za niego nie daliśmy. Ale potrzebny jest też ktoś "teraz, już".
11.06.2017 12:31
"o większym poziomie sportowym niż Bayern "
Niż? Naprawdę to powiedział, czy drobny błąd w tłumaczeniu? Bo ciężko znaleźć klub o wyraźnie większym poziomie sportowym. Po raz pierwsze od ilu, 5, 6 sezonów nie zaklasyfikowaliśmy się do półfinału i to po wyjątkowo pechowym losowaniu.
14.05.2017 01:45
Czyli... Bayern 3 z 4 poprzednich lat dochodził do finału LM. Sezon wcześniej zdobył tryplet. Zatrudnia trenera uznawanego za jednego z najlepszych, jeśli nie najlepszego, na świecie. Wydaje potężne pieniądze na wzmocnienia. I za sukces mamy uznać, że Bayern dochodził przez 3 lata do półfinału? Że "ugruntował pozycję" Bayernu? No tak, to byłby sukces, gdyby zatrudnili jakiegoś świeżaka. Ale nie kogoś, kto uchodził za najwybitniejszego w swojej branży. Naprawdę trzeba się nagimnastykować, żeby obronić te 3 lata Pepa. Jedyne, co zrobił, to uniknął katastrofy, to nie jest żaden sukces.
@DonJupp4ever
No Ancelotti ma, moim zdanie, dwa główne cele- przeprowadzić zmianę pokoleniową i wygrać LM.
27.03.2017 03:15
Nie no, nie powinno być w ogóle tej rozmowy. 21 mln on na pewno jest wart. Teraz trochę dołuje, ale poprzedni sezon uzasadnia to drobne ryzyko.
18.03.2017 02:06
Mueller zawsze był zawodnikiem przedkładającym dobro drużyny nad własne. Jednak bramka by mu się przydała, dobrze by było, gdyby zaczął znów strzelać.
Choć warto zauważyć że jest w tym sezonie naszym najlepszym asystującym (wg. Transfermarktu, asysty różnie się liczy).
Edytowano : 2017-02-26 22:08:52
Mueller zawsze był zawodnikiem przedkładającym dobro drużyny nad własne. Jednak bramka by mu się przydała, dobrze by było, gdyby zaczął znów strzelać.
Choć warto zauważyć że jest w tym sezonie naszym najlepszym asystującym (wg. Transfermarktu, asysty różnie się liczy). I tylko Lewy jest od niego wyżej w klasyfikacji kanadyjskiej. Cholera, nieźle jak na koszmarny sezon.
26.02.2017 22:07
Ok, to jest absurdalna plotka. Nawet, gdyby miał odejść z Bayernu, to barcelończyk raczej nie pójdzie do Realu. Wiadomo, różne rzeczy się zdarzają, ale to jest bardzo mało prawdopodobne.
26.02.2017 01:48
Wieloletni, zaufany pracownik klubu i dyrektor zespołu z pierwszej ligi autriackiej, doświadczony administrator. Podoba mi się to.
22.02.2017 18:42
@gregor
No prawie. Jak 60,71zł dla kogoś, kto zarabia średnią krajową w Polsce, albo 44,5€ dla kogoś, kto zarabia średnią krajową w Niemczech. Czyli niski mandat.
(Tak, jestem prawdziwą bestią imprezową :P )
21.02.2017 13:25
Pierwsze zdanie. Gdzie jak gdzie, ale na stronie fanowskiej Bayernu nie wypada robić takiej literówki, i mylić Bayeru z Bayernem ;)
18.02.2017 16:19
Nie, żadnych streamów. Ta strona i tak miała problemy prawne, z dużo bardziej błahego powodu. Streamy to zbyt duże ryzyko.
15.02.2017 16:26
Nie znam gościa, ale faktycznie wywalczył sobie miejsce w podstawowym składzie mocnego klubu (grali wszak w LM) w wieku 19 lat. No i jest Niemcem. Trzeba w końcu posprowadzać Niemców, bo Bayern lekko zatraca swoją tożsamość. Make FC Bayern German again!
08.02.2017 13:25
Z plusami i minusami był jakiś (nie znam się na tym, ale webmaster strony pewnie wie) problem, mianowicie było chyba zbyt łatwe do zhackowania i zostawało to z +1400 czy -2000. Nawet jeśli będą tylko plusy, to warto na to zwrócić uwagę.
Boję się tego layoutu, bo z doświadczeń z innymi stronami (lub nawet i z Windowsem 8) próby użycia tego samego dla urządzeń mobilnych i komputerów są nieprzyjemne dla użytkowników tych drugich. Jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego, jak mówi stare przysłowie.
26.01.2017 00:33
Skupiając się na newsie, nie jego treści per se:
Albo Bayern ma poważny problem, albo to wyssane z palca.
Jeśli taką decyzję już podjęto, to nie ma prawa ona wyjść poza klub, i to raczej tych wyżej postawionych w klubie. To tajemnica gospodarcza, Juventus nie wykupi Benatii, jeśli mógłby go wziąć za darmo.
Więc albo jest podsłuch, albo ktoś ważny w klubie działa na jego szkodę, albo (na co liczę) kicker to sam wymyślił.
24.01.2017 20:10
Gomez333
Tyle, że Bayern wcale nie kupuje tylko od innych zespołów BuLi.
Z obecnych zawodników mamy Thiago, Vidala, Martineza, Boatenga, Bernata, Rafinhe, Sancheza i Costę spoza BuLi, nie licząc zawodników, którzy są u Nas "od lat", jak Ribery czy Robben. W tym sezonie z dwóch transferów jeden był z BuLi, jeden spoza. Ba, obecnie w składzie tyle samo wychowanków, co zawodników ściągniętych z innych zespołów (nie licząc rezerwowych bramkarzy i Badstubera, licząc Hummelsa do obu kategorii)
Owszem, w letnim okienku póki co przychodzi dwóch zawodników z bundesligi, ale mamy dopiero styczeń, nie można powiedzieć, że to już koniec.
A 80 mln na piłkarza to zawrotna kwota, zupełnie nie w stylu Bayernu.
19.01.2017 13:59
@FCBx2
Bo Badstuber jest wychowankiem klubu. W tej chwili w pierwszym składzie jest 5ciu wychowanków, licząc do tego Niklasa Dorscha (poza nim jeszcze Lahm, Mueller, Alaba i właśnie Badstuber). Lahm niedługo kończy karierę, a zasady rejestracji w LM wymagają co najmniej 4 (inaczej trzeba zostawić jedno wolne miejsce). A zawsze lepszy Badstuber, niż nikt, lub niezbyt obiecujący młodzik.
10.01.2017 13:16
No zimą nie ma o czym mówić. Zbyt trudno jest sprowadzić klasowego zastępce, który mógłby grać w LM.
A i Chelsea się raczej nie pali, mają dość ładną przewagę w PL, więc w ogóle nie powinno być tematu transferu Vidala zimą.
02.01.2017 13:46
Jeszcze rok temu stwierdziłbym, żeby odchodził. Ale w tym sezonie faktycznie złapał formę i, co ważniejsze, zaczęły go unikać kontuzje. A Sanchez póki co nie odpalił, więc Thiago musi zostać.
27.12.2016 16:31
pk
Chciałbym to jeszcze raz, bardzo mocno podkreślić: W żadnym wypadku nie uważam, że Vidal jest za słaby na Bayern. To naprawdę świetny zawodnik, pokazał to nieraz. Ale nie jest niezastąpiony, nie jest ikoną klubu. Jest "tylko" świetnym zawodnikiem. A tacy ludzi są do zastąpienia. To może nie być łatwe, ale zarząd ma pół roku na znalezienie zastępcy. Jeśli go nie znajdą, nie powinno się go sprzedawać, ale dział scoutingu po coś w Bayernie jest. Z tego, co się orientuję (choć przyznam, że nie jest to wybitna znajomość tematu) Verratti jest właśnie takim typem zawodnika, a do tego 5 lat młodszy.
A gwiazda, w moim mniemaniu, to coś więcej, niż poziom sportowy. Chyba mi nie powiesz, że Lahm, Mueller, Alaba i Neuer są dla Bayernu ważni tylko z powodów czysto sportowych? ze gdyby znaleźć czysto sportowo porównywalnego, bądź nawet lepszego, zawodnika od Muellera, to Tomka można sprzedać? Bo właśnie o to mi chodzi z Vidalem. Bierzemy Verrattiego (jeśli moje "orientowanie się" jest poprawne Jego, jeśli nie - no cóż, to nie mi płacą za wyszukiwanie piłkarzy do Bayernu, nie znam aż tak dokładnie innych lig, żeby z głowy podać kilku zawodników o określonej specyfice ;) ) i sprzedajemy Vidala. Absolutnie nie do pomyślenia w przypadku Muellera, ale moim zdaniem jak najbardziej do pomyślenia przy Arturo.
Tu jest naprawdę sporo "jeśli", ale też napisałem tylko, że taką propozycję należy rozważyć i że nie jest z grupy "nie do sprzedaży".
Uffff... ale się rozpisałem :D
23.12.2016 03:26
@hoven
podobnie za stawianie Vidala na równi z Muellerem.
Są zawodnicy, których sprzedaży nie powinno się nawet rozważać: Mueller, Alaba, Neuer, Lahm (choć tu wątpię, żeby pojawiła się chociaż oferta). Vidal moim zdaniem do nich nie należy.
A co do obaw o "walczaka": przecież nie twierdzę, że ma odejść już, teraz. W okienku zimowym na pewno nie powinno być mowy o tym transferze. A do okienka letniego sporo czasu na znalezienie innego walczaka, to przecież nie aż tak rzadka cecha u czołowych zawodników na tej pozycji.
23.12.2016 00:21
Vidal nie jest ani silnie z Bayernem związany, ani nie jest jakąś wybitną gwiazdą. Bardzo dobry zawodnik, ale nie jeden z kategorii "nie od oddania za żadną kwotę". Nic na siłę, ale dobrą ofertę (a 50 mln nie jest złe) warto przynajmniej rozważyć.
22.12.2016 12:58
Gnabry jak najbardziej, młody skrzydłowy nam potrzebyn. Veratti - po co? Kupa kasy, a zawodników pierwszego składu mamy.
I, coby nie sciągnąć na siebie gniewu pk ( ;) ): Ja popieram transfer Rudego. Bo to zmiennik, który się może przydać, a Veratti to ktoś, kto będzie musiał grać i będzie kosztował fortunę.
20.12.2016 01:30
@Gabricone
Jeszcze tego zawodnika musimy sprowadzić:
http://www.transfermarkt.de/seba/profil/spieler/152176
(Seba)
19.12.2016 15:00
Zwłaszcza na tej pozycji. Kimmich, Thiago, Vidal, Martinez (którego należy liczyć jako środkowego pomocnika po przyjściu Sule), Sanchez. Zdecydowanie nie potrzeba zawodnika pierwszego składu.
Poza tym... przecież przychodzi za darmo. Bayern nie ucierpiał na sprowadzeniu Rodego czy Petersena, a Kimmich stał się świetnym graczem. To dokładnie ten sam typ transferu, a nuż się wybije, a jeśli nie to jest zmiennik. A jeśli nawet na to się nie nada, to odejdzie i też płaczu nie będzie.
Ludzi reagują, jakby Rudy miał z miejsca zacząć grać we wszystkich meczach jak leci.
19.12.2016 02:36
Skobry
No tak, ale błędy z decyzjami są mniej alarmujące, bo to akurat powinno przyjść z doświadczeniem. A 21-latek szybkości bardzo nie poprawi.
18.12.2016 23:22
Suele na tak, bardzo fajne uzupełnienie obrony, zawodnik przyszłościowy.
A Rudy... To jest tak typowe transfer Bayernu, że głowa mała. Zalicza się do tej samej kategorii co (z ostatnich lat) Rode, Petersen czy Kimmich. Niemiecki zawodnik ze średniej półki, wzięty za darmo lub za małe pieniądze. Może wypali, wtedy super, może nie, ale przy takich kosztach to dla Bayernu nic. Ogólnie jestem na tak. Tylko jeszcze potrzba oficjalnego potwierdzenia :)
18.12.2016 02:51
@josh1982
No właśnie to jest irytujące: Bayern z tego nie słynie. Bayern to często robi, ale większość ludzi o tym szybko zapomina. I bądź tu dobry dla ludzi ;/
13.12.2016 15:52
Też byłem na Niego wkurzony za odejście... ale jak teraz na to patrzę, to to było rozwiązanie najlepsze dla Bayernu i dla Bastiego. Basti grać nie musi, a kasę dostaje potężną. W Monachium na tyle liczyć nie mógł na pewno. A Bayern, no cóż, nie ma gwiazdy, ale gwiazdy starzejącej się. Czyli czesto niewygodnej. Przynajmniej nie było sytuacji jak z Casillasem w Realu, gdzie był już za słaby na ich poziom, a odejść sam nie chciał i była wielka chryja z tego. W każdym razie byłbym zadowolony, gdyby po skończeniu kontraktu z Man Utd przyszedł do nas do sztabu szkoleniowego. zasłużył sobie na to latami świetnej gry.
10.12.2016 04:07
tytuł świetny, Gabricone w ogóle masz do nich talent. Pamiętam serię plotek o Gabrielu Jesusie, tam się popisałeś :)
Tylko literówkę popraw :P
10.12.2016 02:36
Jak ostatnio sprawdzałem Chiny nie są w eliminacjach MŚ w Europie.
Poza tym dlaczego jakiś małe miasteczko zasługuje na specjalne traktowanie? Niepodległe państwo, ok, ale kurde, ich drużyna nie przedstawia żadnej wartości sportowej, politycznie też są nieistotni. Ledwo co sa niepodlegli. Jeśli SM ma występować w eliminacjach, to domagam się dopuszczenia reprezentacji Politechniki Wrocławskiej (ma więcej studentów, niż SM mieszkańców).
15.11.2016 16:24
Ja ciągle uważam, że Mueller ma rację. SM nie powinno występować w eliminacjach do MŚ, powinny być wczesniejsze eliminacje dla takich "państw-miast". Choć nawet to jest na wyrost, 30 tys mieszkańców to ledwo miasto.
15.11.2016 15:51
Czyli San Marion zniżyło się do argumentów ad personam. Zero dyskusji nt tego, co powiedział Mueller. Nie próbują udowodnić, że SM i podobne państewka powinny normalnie grać w eliminacjach, tylko dlatego, że są niepodległym państwem ( a i to nie zawsze, patrz Gibraltar). Nie rozumiem, dlaczego państewko które ma 20 razy mniej mieszkańców od Wrocławia, czyli nie jest nawet średniej wielkości miastem, ma być traktowane tak samo, jak Niemcy czy choćby Litwa.
14.11.2016 23:08
Ma rację. Takie mecze są niepotrzebne. Nie mają żadnej wartości sportowej, nawet dla zespołów z 5tego koszyka San Marino nie stanowi wyzwania. Niepotrzebne ryzyko, niepotrzebne mecze. Grupy eliminacyjne powinny składać się z 5ciu zespołów, niech wprowadzą "eliminacje do eliminacji", żeby każdy miał tę teoretyczną szansę na grę w MŚ, zamiast zaśmiecać kalendarz.
14.11.2016 19:02
No i super :) Wolfsburg w kobiecej piłce jest potęgą, ale dobrze, że i Bayern sobie radzi.
Gabricone - drobny błąd: "Wczorajszego wieczoru swoje spotkanie 1/16 finału Ligi Mistrzów rozgrywały również zawodniczki VfL Wolfsburg."
Powinno być w 1/8 (round of 16) finału.
11.11.2016 05:34
Ehh włoskie media. Nie warto nawet się taką plotką przejmować moim zdaniem.
No i Ancelotti też się do tej plotki nie odnosi. Vidal gra dużo i dobrze (nie zagrał w 2 meczach w tym sezonie, z powodu grypy, a nie przypominam sobie narzekań na Jego grę), więc i klub nie ma powodów, żeby go sprzedawać.
11.11.2016 05:29
Gdyby to powiedział rok temu - byłoby w tym trochę racji. Wtedy faktycznie najważniejsza przewaga Bayernu nad BVB to dużo szerszy skład. Ale po tym okienku transferowym, kiedy Hummels przeszedł do Bayernu, a BVB straciło jeszcze do tego Gundogana i Mkhitaryana - bzdura. Pewnie się odbudują, wzmacniają się mądrze - bez szalonych kwot na transfery, raczej ściągają młodych zawodników, jedyny Schurle się wyróżnia, ale nie pod względem sportowym.
11.11.2016 05:23
@gregor
bo prawy obrońca wysokiej klasy jest nam bardziej potrzebny niż środkowy pomocnik. Nie licząc starego już Alonso mamy 4 zawodników na tę pozycję, na prawą obronę tylko Rafinhę i Lahma. Rafinha jest dobrym zmiennikiem, ale nie wyobrażam go sobie jako podstawowego gracza Bayernu. A Lahm, jak powszechnie wiadomo, odchodzi niedługo na emeryturę.
10.11.2016 22:07
Josh1982
Teraz to mnie już podpuszczasz :P
Poza tym nie czepiam się. Uznałem to za zabawne, to nie jest czepianie się. Śmiesznie wyszło, tyle.
05.11.2016 21:32
:D
"Już dziś o 15:30 Philipp Lahm i spółka rozegrają swoje ostatnie spotkanie przed przerwą reprezentacyjną."
"Na ławce znalazł się z kolei (...) Philipp Lahm"
05.11.2016 16:48
Nawałka jak Nawałka, ale czemu tam nie ma Hallgrimmsona?
03.11.2016 15:14
No Gerd ma ciągle najlepszą śrrednią goli na mecz w tych rozgrywkach ;)
02.11.2016 14:46
Zespół jednak potrzebuje jeszcze czasu. Widać trochę pozostałości po Guardioli, ale to przejdzie. No i nie da się ukryć, że w tym spotkaniu Bayern miał niewiarygodnego pecha. Słupki, poprzeczki, potężny błąd sędziego...
02.11.2016 00:59
Gadanie. Nie wierzę, żeby Ancelotti już go skreślił, po kilku meczach tuż po kontuzji.
05.10.2016 14:21
Z nową umową będzie z Bayernem związany do 25 rż. Mi to pasuje, Franck na pewno zasłużył na to, żeby do końca "prawdziwej" kariery (czyli nie liczę np. odejścia do MLS) grać u Nas.
26.09.2016 18:19
@JazGod
pominąłeś jedno słowo: keine.
Kimmich: "Lewy NIE musi się martwić".
Poza tym powiedział to śmiejąc się. Nawet, gdyby sodówa miałaby mu uderzyć do głowy, to nie ma zamiaru przekwalifikowywać się na napastnika.
14.09.2016 05:04
Ta bramka Kommicha w reprezentacji wzniosła go na nowy poziom. Myślę, że dodało mu to pewności siebie, w Jego wieku to bardzo ważne. Świetna seria, teraz tylko pytanie, jak sobie poradzi z porażką/gorszym meczem.
14.09.2016 01:28
Oceny TZ totalnie oderwane od rzeczywistości. Jakim cudem Lewy dostał taką samą ocenę, co Sanchez? Może nie zagrał meczu życia, ale bez przesady, gola i asystę miał.
12.09.2016 21:05
Tak naprawdę problemem jest tylko zbliżająca się emerytura Lahma. Za Riberiego i Robbena już są następcy, którzy w zasadzie wygryźli ich już teraz z pierwszego składu. Alonso przychodził już jako stary zawodnik, nigdy nie był opcja długoterminową, zresztą Jego pozycja jest chyba najmocniej obsadzona a Bayernie. Pewnie, trzeba będzie sprowadzić jakiś skrzydłowych, ale nie jest to palący problem.
Tylko ten prawy obrońca...
06.09.2016 16:29
O Boatengu się sporo mówiło, ale jakby nie patrzeć Neuer już był de facto kapitanem. 5 z 6ciu meczów na ważnym turnieju mówi samo za siebie. Tak czy siak: Grantulacje Manu!
01.09.2016 22:58
Kolejny transfer w stylu Kimmicha, Rode czy Petersena :) i w zasadzie w tym układzie (z wypożyczeniem do Werderu) nie kłóci się z powtarzanym jak mantrę "kadrę mamy kompletną". Nie narzekałbym.
30.08.2016 10:41
@admin
Średnia ocen / (ilość meczów rozegranych przez zawodnika/ilość meczów rozegranych przez Bayern)? Lub (ta sama formuła, inaczej zapisana):
Średnia ocen*ilość meczów rozegranych przez Bayern/ilość meczów rozegranych przez zawodnika.
Nie wiem, czy chcecie sytuacji, gdzie zawodnik który rozegrał 2/3 meczów ze średnią 2,0 był na tym samym poziomie, co zawodnik rozgrywający wszyatkie mecze ze średnią 3,0. W takich sytuacjach cały system tak czy siak zacznie się trochę sypać. Chyba największa bolączka tego sposobu w porównianiu z głosowaniem na zawodnika miesiąca.
30.08.2016 10:31
JazGod
Dlaczego używasz myślników zamiast przecinków? Twoje komentarze się cholernie nieprzyjemnie czyta.
23.08.2016 04:08
Vidal zagrał świetnie, ale mimo wszystko, zawodnik który zdobywa hat trika i dokłada asystę musi być MVP.
19.08.2016 23:46
Arturro2014
Ciężko to oceniać w tej sytuacji. Strasznie poszatkowana drużyna, oby to były kontuzje wynikające z wczesnego etapu przygotowań...
19.08.2016 21:03
Wiem, że to tylko Carl Zeis Jena, ale aż boli patrzenie na ten skład... gdyby chociaż ławka była mocna ;/
19.08.2016 19:57
To w sumie dość oczywiste. Tym dwóm mecz pożegnalny należy się jak psu buda.
17.08.2016 04:13
Może w kontekscie ostatnich problemów prawnych tego typu newsy nie powinny się tu pojawiać?
14.08.2016 17:31
@Android
Nie, 200,000 tys euro to to samo, co 200 tys euro. W Polsce przecinek rozdziela liczbę na część całkowitą i dziesiętną, kropka służy do grupowania po 3 cyfry (czyli 200.000 euro = 200 tys euro).
10.08.2016 18:50
Albo zostanie w Man Utd, będzie kasował 200 tys funtów tygodniowo i skończy karierę. ma jeszcze 2 lata do końca kontraktu, czemuby nie?
07.08.2016 17:15
Potwierdził tylko to, co wszyscy wiedzieli. 20 mln za Comana po tym, co pokazal w poprzednim sezonie to jak za darmo. Transfer z minimalnym ryzykiem, za niewielkie pieniądze.
05.08.2016 11:48
FanGraczyBayernu
Na dodatek granym bez połowy zawodników pierwszego składu :P
04.08.2016 17:31
Moim zdaniem tą wypowiedzią omijając problem: jeśli Sanchez aktywuje wszystkie klauzule, to będzie tego wart. Pytanie jest, czy wart jest ryzykowania 35 mln. (nie zrozumcie mnie źle, uważam, że jest wart tego ryzyka, ale Kalle i Carlo nie odpowiadają na największe obawy).
02.08.2016 04:28
Na szansę zasługuje. Zmiennika dla Lewego można ewentualnie sprowadzić w zimowym okienku, to z zawodnikami do pierwszego składu byłby problem. Ale znalezienie nie-tpowego napastnika, który nie gra w LM nie powinno być takie trudne.
31.07.2016 17:50
Moim zdaniem zamiana Benatii na Hummelsa jest już sporym wzmocnieniem. I to nie w sytuacji, gdy wszyscy są zdrowi. To oznacza, że przy kontuzji (odpukać) Boatenga duet obrońców to Hummels+ktoś, zamiast Benatia+ktoś, a to już wygląda o niebo lepiej.
29.07.2016 23:17
W zeszłym sezonie Javi rozegrał 14 z 16 meczów w BuLi na ŚO. W LM 7 z 8. W Pokalu 3 z 3. Kimmich grał na ŚO bo Javi też był kontuzjowany.
29.07.2016 22:17
Pzdana dodaliście dla żartu mam nadzieję? :D
29.07.2016 20:16
Zdecydowane TAK. Tego brakowało w grze Bayernu jak cholera. Oczywiście, posiadanie piłki jest ważne, ale bez przesady. Zapowiada się na taktyczny skok naprzód.
27.07.2016 12:16
Może coś w Nim widzi. W sumie nie mieliśmy ("my" = kibice) wielu okazji go ocenić. No cóż, fajnie by było, gdyby Julian wszystkich zaskoczył.
27.07.2016 08:56
No cóż, sport bez silnych przeciwników byłby trochę nudny.
27.07.2016 08:00
Koszykówka była dość mocno wspierana przez Hoenessa, więc teraz też będzie dobrze. Jeszcze nie wrócił, ale nawet bez oficjalnej funkcji ma wpływ na klub.
26.07.2016 03:44
Dzięki!
25.07.2016 21:47
Wybaczcie, że trochę nie w temacie, ale kiedy wracają z urlopów zawodnicy, którzy grali na ME?
25.07.2016 20:57
Ta odmiana... wygląda dziwnie. Nie powinno być bez odmiany? "Chciało Starke"?
Tak swoją drogą, sytuacja w bramce Bayernu nieźle obrazuje przewagę nad resztą BuLi. 2gi i 3ci bramkarz byli podstawowymi zawodnikami swoich zespołów, które występują w 1szej BuLi.
23.07.2016 19:52
Rufus87
Czyli wrócić do tego, co było przed Pepem? Przecież to nie jest tak, że za Juppa Bayern grał tylko z kontry - większość meczów opierała się na posiadaniu piłki, ale jak trafił na Barcę, to bez oporów kazał grać z kontry. Myśl taktyczna Pepa to jedna z gorszych rzeczy, które w Bayernie się przytrafiły w ciągu ostatnich lat.
22.07.2016 18:53
Ja bym nie narzekał, gdyby Thiago odszedł. Jest niezły, ale nie na tyle, żeby mu wybaczyć ilość kontuzji. To nie Robben w najlepszych czasach.
No, zobaczymy jak to będzie. Zachwycić może nie zachwycił, ale wielu bardziej uznanych w tym meczu też nie zachwyciło. Skoro wyszedł w pierwszym składzie, to pewnie coś w nim Jupp widzi.
23.11.2017 04:33
Dość... niefortunne sformułowanie. "Zawodnik nie jest moją własnością. On należy do klubu." On ma kontrakt z klubem. Nie jest jego własnością.
16.11.2017 14:26
Jeśli idzie o Jamesa, no cóż, zgadzam się z Juppem. Mueller jest wystawiany nie tylko dlatego, że jest Niemcem, wychowankiem etc. On sobie przez lata zasłużył na kredyt zaufania. I wraca do formy. A James... może to problemy z aklimatyzacją, bo można go lubić lub nie, ale dzisiejszy mecz to nie był jego zwykły poziom. Jupp go widzi na treningach, dzisiaj dostał szansę i jej nie wykorzystał. Powoli go wprowadzać do drużyny, może odpali. A jeśli się tak rzuca w mediach - FC Hollywood chyba nikt tutaj znowu nie chce.
22.10.2017 00:15
Drugi mecz z rzędu mam problemy z oceną Robbena... Z jednej strony cholernie aktywny, ciągnie grę aż miło... z drugiej strony pod bramką koszmar.
21.10.2017 20:43
No, akurat na środku pomocy mamy wielu zawodników. Tym niemniej dobrze, że to nic groźnego.
14.10.2017 21:16
Nie no, już bez jaj. Takich plotek aż nie ma co komentować. Może wróci do Realu. I może, za kilka lat przejdzie do MLS. Ale za kilka lat, nie teraz.
14.10.2017 21:03
Bez dwóch zdań. Mueller jest wybitnym zawodnikiem i udowodnił to nieraz. Owszem, miał zniżkę formy... ale szczerze mówiąc, wątpię, żeby to był przypadek że zbiegła się ona z kadencją Ancelottiego, zwłaszcza, że nie on jeden złapał taką dziwną obniżkę formy. Wierzę, że za Heynckessa odżyje.
14.10.2017 14:52
Kogoś pominąłeś, jest 10 zawodników w wyjściowym składzie
01.10.2017 14:35
No i jest oficjalnie. Carlo wywalony.
28.09.2017 15:34
@xeremeleque
Broqu go napisał.
"Konferencja: Admin Dildo Attack 3"
26.09.2017 20:35
też nie widzę sense kupowania kogoś. Jest Leo Weinkauf, Ron Thorben Hoffman i Andreas Roessl. To ma być CZWARTY bramkarz. Ktoś z rezerw/młodzików musi wystarczyć.
26.09.2017 20:00
To oficjalne, masz najlepsze tytuły :D
26.09.2017 19:03
@Gabricone
Nie martw się, mam screena z roboczym tytułem :D
26.09.2017 18:53
Serge Gnabry nie zagra, kontuzjowany i wiadomo to od jakiegoś czasu... więc pytanie trochę nie trafione.
09.09.2017 13:12
Widzę taki tytuł i od razu wiem, kto to napisał :D Szkoda, że nie ma już mowy o "Jezusie w Bayernie" :D
06.09.2017 23:35
@HejaBVB
Święta racja. Borussia zarobiła na "bambo" krocie. Jakby nie patrzeć - opłacało się, nawet, jeśli robił cyrki.
06.09.2017 21:19
"piłka i biznes stały się nierozłączną parą.."
Naprawdę? W takim razie jakie jest biznesowe uzasadnienie ściągnięcia Neymara? 222mln się nie zwróci. To zabawka, nie ma nic wspólnego z biznesem.
31.08.2017 15:15
@bayeroki2003
No jest, tak jest też napisane w artykule.
28.08.2017 13:57
Liczę, że przynajmniej z Wenezuelą nie zagra. Byłoby głupie ryzykowanie kontuzji na słabym przeciwniku.
27.08.2017 15:39
Ok, ja też jestem zadowolony z tego co pokazał... ale zagraliśmy ledwo 3 mecze o stawkę, w tym jeden z trzecioligowcem. Jest dobrze, ale poczekałbym z oceną.
25.08.2017 21:14
Byłoby naprawdę świetnie, gdyby to wyszło. Wiadomo, niby późno... ale trafiła się okazja, trzeba korzystać!
24.08.2017 10:20
Jak tylko zobaczyłem plotkę, że Draxler może odejść z PSG pomyślałem, że to byłby idealny zawodnik dla nas. Byle tylko nie miał zbyt wygórowanych żądań płacowych.
Bo pasuje wybitnie: dobry niemiecki skrzydłowy, którego Jego klub chce się pozbyć.
Byle tylko Barca się nie włączyła, bo cena skoczy do 150mln€ :D
24.08.2017 09:02
Nie no bez sensu. Gość ma problemy z aklimatyzacją, jeśli wypożyczenie, to do Niemiec.
15.07.2017 01:23
@admin
Nazwa klubu to Arsenal F.C. Nie ma, jak w przypadku chociażby Bayernu, nazwy miasta w oficjalnej nazwie. Podobnie jak Juventus F.C. , nie "Juventus Turyn".
W obu przypadkach bardzo popularny błąd, w zasadzie możnaby to uznać za nazwę zwyczajową... Ale fakt faktem, Nie ma "Arsenalu Londyn".
I jeszcze jedna uwaga: "coraz" razem. Osobno byłoby np. w "Co raz się stało, zdarzy się ponownie".
26.06.2017 13:33
O jezu, jak to dziwnie brzmi... Woli Hoffenheim of Bayeru czy Schalke bo chce grać w europejskich pucharach :D Co się z tą BuLi porobiło.
18.06.2017 02:51
@Pawlszon
No nie, Sule jednak jest kimś więcej niż "młodym zdolnym". On już jest wzmocnieniem, zawodnikiem który teraz będzie konkurował o miejsce w składzie (no, może będzie potrzebował chwili na aklimatyzację, ale nie na rozwój). Kluczowy może nie będzie, ale to dlatego, że już mamy tak silny środek obrony, że w zasadzie żaden nowy nabytek nie został by "kluczowym".
11.06.2017 13:17
Jeśli to ma być jedyne wzmocnienie skrzydeł - koszmarnie. Ale jeśli to tylko jeden z transferów, to ok. Transfer w stylu Kimmicha - może odpali, może nie, wiele za niego nie daliśmy. Ale potrzebny jest też ktoś "teraz, już".
11.06.2017 12:31
"o większym poziomie sportowym niż Bayern "
Niż? Naprawdę to powiedział, czy drobny błąd w tłumaczeniu? Bo ciężko znaleźć klub o wyraźnie większym poziomie sportowym. Po raz pierwsze od ilu, 5, 6 sezonów nie zaklasyfikowaliśmy się do półfinału i to po wyjątkowo pechowym losowaniu.
14.05.2017 01:45
Czyli... Bayern 3 z 4 poprzednich lat dochodził do finału LM. Sezon wcześniej zdobył tryplet. Zatrudnia trenera uznawanego za jednego z najlepszych, jeśli nie najlepszego, na świecie. Wydaje potężne pieniądze na wzmocnienia. I za sukces mamy uznać, że Bayern dochodził przez 3 lata do półfinału? Że "ugruntował pozycję" Bayernu? No tak, to byłby sukces, gdyby zatrudnili jakiegoś świeżaka. Ale nie kogoś, kto uchodził za najwybitniejszego w swojej branży. Naprawdę trzeba się nagimnastykować, żeby obronić te 3 lata Pepa. Jedyne, co zrobił, to uniknął katastrofy, to nie jest żaden sukces.
@DonJupp4ever
No Ancelotti ma, moim zdanie, dwa główne cele- przeprowadzić zmianę pokoleniową i wygrać LM.
27.03.2017 03:15
Nie no, nie powinno być w ogóle tej rozmowy. 21 mln on na pewno jest wart. Teraz trochę dołuje, ale poprzedni sezon uzasadnia to drobne ryzyko.
18.03.2017 02:06
Mueller zawsze był zawodnikiem przedkładającym dobro drużyny nad własne. Jednak bramka by mu się przydała, dobrze by było, gdyby zaczął znów strzelać.
Choć warto zauważyć że jest w tym sezonie naszym najlepszym asystującym (wg. Transfermarktu, asysty różnie się liczy).
Edytowano : 2017-02-26 22:08:52
Mueller zawsze był zawodnikiem przedkładającym dobro drużyny nad własne. Jednak bramka by mu się przydała, dobrze by było, gdyby zaczął znów strzelać.
Choć warto zauważyć że jest w tym sezonie naszym najlepszym asystującym (wg. Transfermarktu, asysty różnie się liczy). I tylko Lewy jest od niego wyżej w klasyfikacji kanadyjskiej. Cholera, nieźle jak na koszmarny sezon.
26.02.2017 22:07
Ok, to jest absurdalna plotka. Nawet, gdyby miał odejść z Bayernu, to barcelończyk raczej nie pójdzie do Realu. Wiadomo, różne rzeczy się zdarzają, ale to jest bardzo mało prawdopodobne.
26.02.2017 01:48
Wieloletni, zaufany pracownik klubu i dyrektor zespołu z pierwszej ligi autriackiej, doświadczony administrator. Podoba mi się to.
22.02.2017 18:42
@gregor
No prawie. Jak 60,71zł dla kogoś, kto zarabia średnią krajową w Polsce, albo 44,5€ dla kogoś, kto zarabia średnią krajową w Niemczech. Czyli niski mandat.
(Tak, jestem prawdziwą bestią imprezową :P )
21.02.2017 13:25
Pierwsze zdanie. Gdzie jak gdzie, ale na stronie fanowskiej Bayernu nie wypada robić takiej literówki, i mylić Bayeru z Bayernem ;)
18.02.2017 16:19
Nie, żadnych streamów. Ta strona i tak miała problemy prawne, z dużo bardziej błahego powodu. Streamy to zbyt duże ryzyko.
15.02.2017 16:26
Nie znam gościa, ale faktycznie wywalczył sobie miejsce w podstawowym składzie mocnego klubu (grali wszak w LM) w wieku 19 lat. No i jest Niemcem. Trzeba w końcu posprowadzać Niemców, bo Bayern lekko zatraca swoją tożsamość. Make FC Bayern German again!
08.02.2017 13:25
Z plusami i minusami był jakiś (nie znam się na tym, ale webmaster strony pewnie wie) problem, mianowicie było chyba zbyt łatwe do zhackowania i zostawało to z +1400 czy -2000. Nawet jeśli będą tylko plusy, to warto na to zwrócić uwagę.
Boję się tego layoutu, bo z doświadczeń z innymi stronami (lub nawet i z Windowsem 8) próby użycia tego samego dla urządzeń mobilnych i komputerów są nieprzyjemne dla użytkowników tych drugich. Jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego, jak mówi stare przysłowie.
26.01.2017 00:33
Skupiając się na newsie, nie jego treści per se:
Albo Bayern ma poważny problem, albo to wyssane z palca.
Jeśli taką decyzję już podjęto, to nie ma prawa ona wyjść poza klub, i to raczej tych wyżej postawionych w klubie. To tajemnica gospodarcza, Juventus nie wykupi Benatii, jeśli mógłby go wziąć za darmo.
Więc albo jest podsłuch, albo ktoś ważny w klubie działa na jego szkodę, albo (na co liczę) kicker to sam wymyślił.
24.01.2017 20:10
Gomez333
Tyle, że Bayern wcale nie kupuje tylko od innych zespołów BuLi.
Z obecnych zawodników mamy Thiago, Vidala, Martineza, Boatenga, Bernata, Rafinhe, Sancheza i Costę spoza BuLi, nie licząc zawodników, którzy są u Nas "od lat", jak Ribery czy Robben. W tym sezonie z dwóch transferów jeden był z BuLi, jeden spoza. Ba, obecnie w składzie tyle samo wychowanków, co zawodników ściągniętych z innych zespołów (nie licząc rezerwowych bramkarzy i Badstubera, licząc Hummelsa do obu kategorii)
Owszem, w letnim okienku póki co przychodzi dwóch zawodników z bundesligi, ale mamy dopiero styczeń, nie można powiedzieć, że to już koniec.
A 80 mln na piłkarza to zawrotna kwota, zupełnie nie w stylu Bayernu.
19.01.2017 13:59
@FCBx2
Bo Badstuber jest wychowankiem klubu. W tej chwili w pierwszym składzie jest 5ciu wychowanków, licząc do tego Niklasa Dorscha (poza nim jeszcze Lahm, Mueller, Alaba i właśnie Badstuber). Lahm niedługo kończy karierę, a zasady rejestracji w LM wymagają co najmniej 4 (inaczej trzeba zostawić jedno wolne miejsce). A zawsze lepszy Badstuber, niż nikt, lub niezbyt obiecujący młodzik.
10.01.2017 13:16
No zimą nie ma o czym mówić. Zbyt trudno jest sprowadzić klasowego zastępce, który mógłby grać w LM.
A i Chelsea się raczej nie pali, mają dość ładną przewagę w PL, więc w ogóle nie powinno być tematu transferu Vidala zimą.
02.01.2017 13:46
Jeszcze rok temu stwierdziłbym, żeby odchodził. Ale w tym sezonie faktycznie złapał formę i, co ważniejsze, zaczęły go unikać kontuzje. A Sanchez póki co nie odpalił, więc Thiago musi zostać.
27.12.2016 16:31
pk
Chciałbym to jeszcze raz, bardzo mocno podkreślić: W żadnym wypadku nie uważam, że Vidal jest za słaby na Bayern. To naprawdę świetny zawodnik, pokazał to nieraz. Ale nie jest niezastąpiony, nie jest ikoną klubu. Jest "tylko" świetnym zawodnikiem. A tacy ludzi są do zastąpienia. To może nie być łatwe, ale zarząd ma pół roku na znalezienie zastępcy. Jeśli go nie znajdą, nie powinno się go sprzedawać, ale dział scoutingu po coś w Bayernie jest. Z tego, co się orientuję (choć przyznam, że nie jest to wybitna znajomość tematu) Verratti jest właśnie takim typem zawodnika, a do tego 5 lat młodszy.
A gwiazda, w moim mniemaniu, to coś więcej, niż poziom sportowy. Chyba mi nie powiesz, że Lahm, Mueller, Alaba i Neuer są dla Bayernu ważni tylko z powodów czysto sportowych? ze gdyby znaleźć czysto sportowo porównywalnego, bądź nawet lepszego, zawodnika od Muellera, to Tomka można sprzedać? Bo właśnie o to mi chodzi z Vidalem. Bierzemy Verrattiego (jeśli moje "orientowanie się" jest poprawne Jego, jeśli nie - no cóż, to nie mi płacą za wyszukiwanie piłkarzy do Bayernu, nie znam aż tak dokładnie innych lig, żeby z głowy podać kilku zawodników o określonej specyfice ;) ) i sprzedajemy Vidala. Absolutnie nie do pomyślenia w przypadku Muellera, ale moim zdaniem jak najbardziej do pomyślenia przy Arturo.
Tu jest naprawdę sporo "jeśli", ale też napisałem tylko, że taką propozycję należy rozważyć i że nie jest z grupy "nie do sprzedaży".
Uffff... ale się rozpisałem :D
23.12.2016 03:26
@hoven
podobnie za stawianie Vidala na równi z Muellerem.
Są zawodnicy, których sprzedaży nie powinno się nawet rozważać: Mueller, Alaba, Neuer, Lahm (choć tu wątpię, żeby pojawiła się chociaż oferta). Vidal moim zdaniem do nich nie należy.
A co do obaw o "walczaka": przecież nie twierdzę, że ma odejść już, teraz. W okienku zimowym na pewno nie powinno być mowy o tym transferze. A do okienka letniego sporo czasu na znalezienie innego walczaka, to przecież nie aż tak rzadka cecha u czołowych zawodników na tej pozycji.
23.12.2016 00:21
Vidal nie jest ani silnie z Bayernem związany, ani nie jest jakąś wybitną gwiazdą. Bardzo dobry zawodnik, ale nie jeden z kategorii "nie od oddania za żadną kwotę". Nic na siłę, ale dobrą ofertę (a 50 mln nie jest złe) warto przynajmniej rozważyć.
22.12.2016 12:58
Gnabry jak najbardziej, młody skrzydłowy nam potrzebyn. Veratti - po co? Kupa kasy, a zawodników pierwszego składu mamy.
I, coby nie sciągnąć na siebie gniewu pk ( ;) ): Ja popieram transfer Rudego. Bo to zmiennik, który się może przydać, a Veratti to ktoś, kto będzie musiał grać i będzie kosztował fortunę.
20.12.2016 01:30
@Gabricone
Jeszcze tego zawodnika musimy sprowadzić:
http://www.transfermarkt.de/seba/profil/spieler/152176
(Seba)
19.12.2016 15:00
Zwłaszcza na tej pozycji. Kimmich, Thiago, Vidal, Martinez (którego należy liczyć jako środkowego pomocnika po przyjściu Sule), Sanchez. Zdecydowanie nie potrzeba zawodnika pierwszego składu.
Poza tym... przecież przychodzi za darmo. Bayern nie ucierpiał na sprowadzeniu Rodego czy Petersena, a Kimmich stał się świetnym graczem. To dokładnie ten sam typ transferu, a nuż się wybije, a jeśli nie to jest zmiennik. A jeśli nawet na to się nie nada, to odejdzie i też płaczu nie będzie.
Ludzi reagują, jakby Rudy miał z miejsca zacząć grać we wszystkich meczach jak leci.
19.12.2016 02:36
Skobry
No tak, ale błędy z decyzjami są mniej alarmujące, bo to akurat powinno przyjść z doświadczeniem. A 21-latek szybkości bardzo nie poprawi.
18.12.2016 23:22
Suele na tak, bardzo fajne uzupełnienie obrony, zawodnik przyszłościowy.
A Rudy... To jest tak typowe transfer Bayernu, że głowa mała. Zalicza się do tej samej kategorii co (z ostatnich lat) Rode, Petersen czy Kimmich. Niemiecki zawodnik ze średniej półki, wzięty za darmo lub za małe pieniądze. Może wypali, wtedy super, może nie, ale przy takich kosztach to dla Bayernu nic. Ogólnie jestem na tak. Tylko jeszcze potrzba oficjalnego potwierdzenia :)
18.12.2016 02:51
@josh1982
No właśnie to jest irytujące: Bayern z tego nie słynie. Bayern to często robi, ale większość ludzi o tym szybko zapomina. I bądź tu dobry dla ludzi ;/
13.12.2016 15:52
Też byłem na Niego wkurzony za odejście... ale jak teraz na to patrzę, to to było rozwiązanie najlepsze dla Bayernu i dla Bastiego. Basti grać nie musi, a kasę dostaje potężną. W Monachium na tyle liczyć nie mógł na pewno. A Bayern, no cóż, nie ma gwiazdy, ale gwiazdy starzejącej się. Czyli czesto niewygodnej. Przynajmniej nie było sytuacji jak z Casillasem w Realu, gdzie był już za słaby na ich poziom, a odejść sam nie chciał i była wielka chryja z tego. W każdym razie byłbym zadowolony, gdyby po skończeniu kontraktu z Man Utd przyszedł do nas do sztabu szkoleniowego. zasłużył sobie na to latami świetnej gry.
10.12.2016 04:07
tytuł świetny, Gabricone w ogóle masz do nich talent. Pamiętam serię plotek o Gabrielu Jesusie, tam się popisałeś :)
Tylko literówkę popraw :P
10.12.2016 02:36
Jak ostatnio sprawdzałem Chiny nie są w eliminacjach MŚ w Europie.
Poza tym dlaczego jakiś małe miasteczko zasługuje na specjalne traktowanie? Niepodległe państwo, ok, ale kurde, ich drużyna nie przedstawia żadnej wartości sportowej, politycznie też są nieistotni. Ledwo co sa niepodlegli. Jeśli SM ma występować w eliminacjach, to domagam się dopuszczenia reprezentacji Politechniki Wrocławskiej (ma więcej studentów, niż SM mieszkańców).
15.11.2016 16:24
Ja ciągle uważam, że Mueller ma rację. SM nie powinno występować w eliminacjach do MŚ, powinny być wczesniejsze eliminacje dla takich "państw-miast". Choć nawet to jest na wyrost, 30 tys mieszkańców to ledwo miasto.
15.11.2016 15:51
Czyli San Marion zniżyło się do argumentów ad personam. Zero dyskusji nt tego, co powiedział Mueller. Nie próbują udowodnić, że SM i podobne państewka powinny normalnie grać w eliminacjach, tylko dlatego, że są niepodległym państwem ( a i to nie zawsze, patrz Gibraltar). Nie rozumiem, dlaczego państewko które ma 20 razy mniej mieszkańców od Wrocławia, czyli nie jest nawet średniej wielkości miastem, ma być traktowane tak samo, jak Niemcy czy choćby Litwa.
14.11.2016 23:08
Ma rację. Takie mecze są niepotrzebne. Nie mają żadnej wartości sportowej, nawet dla zespołów z 5tego koszyka San Marino nie stanowi wyzwania. Niepotrzebne ryzyko, niepotrzebne mecze. Grupy eliminacyjne powinny składać się z 5ciu zespołów, niech wprowadzą "eliminacje do eliminacji", żeby każdy miał tę teoretyczną szansę na grę w MŚ, zamiast zaśmiecać kalendarz.
14.11.2016 19:02
No i super :) Wolfsburg w kobiecej piłce jest potęgą, ale dobrze, że i Bayern sobie radzi.
Gabricone - drobny błąd: "Wczorajszego wieczoru swoje spotkanie 1/16 finału Ligi Mistrzów rozgrywały również zawodniczki VfL Wolfsburg."
Powinno być w 1/8 (round of 16) finału.
11.11.2016 05:34
Ehh włoskie media. Nie warto nawet się taką plotką przejmować moim zdaniem.
No i Ancelotti też się do tej plotki nie odnosi. Vidal gra dużo i dobrze (nie zagrał w 2 meczach w tym sezonie, z powodu grypy, a nie przypominam sobie narzekań na Jego grę), więc i klub nie ma powodów, żeby go sprzedawać.
11.11.2016 05:29
Gdyby to powiedział rok temu - byłoby w tym trochę racji. Wtedy faktycznie najważniejsza przewaga Bayernu nad BVB to dużo szerszy skład. Ale po tym okienku transferowym, kiedy Hummels przeszedł do Bayernu, a BVB straciło jeszcze do tego Gundogana i Mkhitaryana - bzdura. Pewnie się odbudują, wzmacniają się mądrze - bez szalonych kwot na transfery, raczej ściągają młodych zawodników, jedyny Schurle się wyróżnia, ale nie pod względem sportowym.
11.11.2016 05:23
@gregor
bo prawy obrońca wysokiej klasy jest nam bardziej potrzebny niż środkowy pomocnik. Nie licząc starego już Alonso mamy 4 zawodników na tę pozycję, na prawą obronę tylko Rafinhę i Lahma. Rafinha jest dobrym zmiennikiem, ale nie wyobrażam go sobie jako podstawowego gracza Bayernu. A Lahm, jak powszechnie wiadomo, odchodzi niedługo na emeryturę.
10.11.2016 22:07
Josh1982
Teraz to mnie już podpuszczasz :P
Poza tym nie czepiam się. Uznałem to za zabawne, to nie jest czepianie się. Śmiesznie wyszło, tyle.
05.11.2016 21:32
:D
"Już dziś o 15:30 Philipp Lahm i spółka rozegrają swoje ostatnie spotkanie przed przerwą reprezentacyjną."
"Na ławce znalazł się z kolei (...) Philipp Lahm"
05.11.2016 16:48
Nawałka jak Nawałka, ale czemu tam nie ma Hallgrimmsona?
03.11.2016 15:14
No Gerd ma ciągle najlepszą śrrednią goli na mecz w tych rozgrywkach ;)
02.11.2016 14:46
Zespół jednak potrzebuje jeszcze czasu. Widać trochę pozostałości po Guardioli, ale to przejdzie. No i nie da się ukryć, że w tym spotkaniu Bayern miał niewiarygodnego pecha. Słupki, poprzeczki, potężny błąd sędziego...
02.11.2016 00:59
Gadanie. Nie wierzę, żeby Ancelotti już go skreślił, po kilku meczach tuż po kontuzji.
05.10.2016 14:21
Z nową umową będzie z Bayernem związany do 25 rż. Mi to pasuje, Franck na pewno zasłużył na to, żeby do końca "prawdziwej" kariery (czyli nie liczę np. odejścia do MLS) grać u Nas.
26.09.2016 18:19
@JazGod
pominąłeś jedno słowo: keine.
Kimmich: "Lewy NIE musi się martwić".
Poza tym powiedział to śmiejąc się. Nawet, gdyby sodówa miałaby mu uderzyć do głowy, to nie ma zamiaru przekwalifikowywać się na napastnika.
14.09.2016 05:04
Ta bramka Kommicha w reprezentacji wzniosła go na nowy poziom. Myślę, że dodało mu to pewności siebie, w Jego wieku to bardzo ważne. Świetna seria, teraz tylko pytanie, jak sobie poradzi z porażką/gorszym meczem.
14.09.2016 01:28
Oceny TZ totalnie oderwane od rzeczywistości. Jakim cudem Lewy dostał taką samą ocenę, co Sanchez? Może nie zagrał meczu życia, ale bez przesady, gola i asystę miał.
12.09.2016 21:05
Tak naprawdę problemem jest tylko zbliżająca się emerytura Lahma. Za Riberiego i Robbena już są następcy, którzy w zasadzie wygryźli ich już teraz z pierwszego składu. Alonso przychodził już jako stary zawodnik, nigdy nie był opcja długoterminową, zresztą Jego pozycja jest chyba najmocniej obsadzona a Bayernie. Pewnie, trzeba będzie sprowadzić jakiś skrzydłowych, ale nie jest to palący problem.
Tylko ten prawy obrońca...
06.09.2016 16:29
O Boatengu się sporo mówiło, ale jakby nie patrzeć Neuer już był de facto kapitanem. 5 z 6ciu meczów na ważnym turnieju mówi samo za siebie. Tak czy siak: Grantulacje Manu!
01.09.2016 22:58
Kolejny transfer w stylu Kimmicha, Rode czy Petersena :) i w zasadzie w tym układzie (z wypożyczeniem do Werderu) nie kłóci się z powtarzanym jak mantrę "kadrę mamy kompletną". Nie narzekałbym.
30.08.2016 10:41
@admin
Średnia ocen / (ilość meczów rozegranych przez zawodnika/ilość meczów rozegranych przez Bayern)? Lub (ta sama formuła, inaczej zapisana):
Średnia ocen*ilość meczów rozegranych przez Bayern/ilość meczów rozegranych przez zawodnika.
Nie wiem, czy chcecie sytuacji, gdzie zawodnik który rozegrał 2/3 meczów ze średnią 2,0 był na tym samym poziomie, co zawodnik rozgrywający wszyatkie mecze ze średnią 3,0. W takich sytuacjach cały system tak czy siak zacznie się trochę sypać. Chyba największa bolączka tego sposobu w porównianiu z głosowaniem na zawodnika miesiąca.
30.08.2016 10:31
JazGod
Dlaczego używasz myślników zamiast przecinków? Twoje komentarze się cholernie nieprzyjemnie czyta.
23.08.2016 04:08
Vidal zagrał świetnie, ale mimo wszystko, zawodnik który zdobywa hat trika i dokłada asystę musi być MVP.
19.08.2016 23:46
Arturro2014
Ciężko to oceniać w tej sytuacji. Strasznie poszatkowana drużyna, oby to były kontuzje wynikające z wczesnego etapu przygotowań...
19.08.2016 21:03
Wiem, że to tylko Carl Zeis Jena, ale aż boli patrzenie na ten skład... gdyby chociaż ławka była mocna ;/
19.08.2016 19:57
To w sumie dość oczywiste. Tym dwóm mecz pożegnalny należy się jak psu buda.
17.08.2016 04:13
Może w kontekscie ostatnich problemów prawnych tego typu newsy nie powinny się tu pojawiać?
14.08.2016 17:31
@Android
Nie, 200,000 tys euro to to samo, co 200 tys euro. W Polsce przecinek rozdziela liczbę na część całkowitą i dziesiętną, kropka służy do grupowania po 3 cyfry (czyli 200.000 euro = 200 tys euro).
10.08.2016 18:50
Albo zostanie w Man Utd, będzie kasował 200 tys funtów tygodniowo i skończy karierę. ma jeszcze 2 lata do końca kontraktu, czemuby nie?
07.08.2016 17:15
Potwierdził tylko to, co wszyscy wiedzieli. 20 mln za Comana po tym, co pokazal w poprzednim sezonie to jak za darmo. Transfer z minimalnym ryzykiem, za niewielkie pieniądze.
05.08.2016 11:48
FanGraczyBayernu
Na dodatek granym bez połowy zawodników pierwszego składu :P
04.08.2016 17:31
Moim zdaniem tą wypowiedzią omijając problem: jeśli Sanchez aktywuje wszystkie klauzule, to będzie tego wart. Pytanie jest, czy wart jest ryzykowania 35 mln. (nie zrozumcie mnie źle, uważam, że jest wart tego ryzyka, ale Kalle i Carlo nie odpowiadają na największe obawy).
02.08.2016 04:28
Na szansę zasługuje. Zmiennika dla Lewego można ewentualnie sprowadzić w zimowym okienku, to z zawodnikami do pierwszego składu byłby problem. Ale znalezienie nie-tpowego napastnika, który nie gra w LM nie powinno być takie trudne.
31.07.2016 17:50
Moim zdaniem zamiana Benatii na Hummelsa jest już sporym wzmocnieniem. I to nie w sytuacji, gdy wszyscy są zdrowi. To oznacza, że przy kontuzji (odpukać) Boatenga duet obrońców to Hummels+ktoś, zamiast Benatia+ktoś, a to już wygląda o niebo lepiej.
29.07.2016 23:17
W zeszłym sezonie Javi rozegrał 14 z 16 meczów w BuLi na ŚO. W LM 7 z 8. W Pokalu 3 z 3. Kimmich grał na ŚO bo Javi też był kontuzjowany.
29.07.2016 22:17
Pzdana dodaliście dla żartu mam nadzieję? :D
29.07.2016 20:16
Zdecydowane TAK. Tego brakowało w grze Bayernu jak cholera. Oczywiście, posiadanie piłki jest ważne, ale bez przesady. Zapowiada się na taktyczny skok naprzód.
27.07.2016 12:16
Może coś w Nim widzi. W sumie nie mieliśmy ("my" = kibice) wielu okazji go ocenić. No cóż, fajnie by było, gdyby Julian wszystkich zaskoczył.
27.07.2016 08:56
No cóż, sport bez silnych przeciwników byłby trochę nudny.
27.07.2016 08:00
Koszykówka była dość mocno wspierana przez Hoenessa, więc teraz też będzie dobrze. Jeszcze nie wrócił, ale nawet bez oficjalnej funkcji ma wpływ na klub.
26.07.2016 03:44
Dzięki!
25.07.2016 21:47
Wybaczcie, że trochę nie w temacie, ale kiedy wracają z urlopów zawodnicy, którzy grali na ME?
25.07.2016 20:57
Ta odmiana... wygląda dziwnie. Nie powinno być bez odmiany? "Chciało Starke"?
Tak swoją drogą, sytuacja w bramce Bayernu nieźle obrazuje przewagę nad resztą BuLi. 2gi i 3ci bramkarz byli podstawowymi zawodnikami swoich zespołów, które występują w 1szej BuLi.
23.07.2016 19:52
Rufus87
Czyli wrócić do tego, co było przed Pepem? Przecież to nie jest tak, że za Juppa Bayern grał tylko z kontry - większość meczów opierała się na posiadaniu piłki, ale jak trafił na Barcę, to bez oporów kazał grać z kontry. Myśl taktyczna Pepa to jedna z gorszych rzeczy, które w Bayernie się przytrafiły w ciągu ostatnich lat.
22.07.2016 18:53
Ja bym nie narzekał, gdyby Thiago odszedł. Jest niezły, ale nie na tyle, żeby mu wybaczyć ilość kontuzji. To nie Robben w najlepszych czasach.
22.07.2016 13:48