DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: IIWW Strona 2

Marienplatz
Ale to jeśli Boa zostanie. Jeśli odejdzie, to mamy raptem 3 klasycznych środkowych obrońców. I myślę, że tak naprawdę to właśnie tak się prezentuje sytuacja. Boa odejdzie - Pavard przychodzi teraz. Boa zostaje - Pavarda mamy za rok.
A co do skrzydeł, faktycznie, brakuje jeszcze jednego dobrego zawodnika. Tyle, że przy odejściu Boatenga to śordek obrony jest bardziej palącym problemem.

24.07.2018 17:28

Oby dostał szansę. Lewy skrzydłowy to akurat pozycja, na której ma szansę się przebić.

24.07.2018 16:47

Dopiero teraz? 5 lat temu już powinien to dostać. Danke Jupp!

20.07.2018 15:35

Ulreich zwyczajnie na to zasłużył. Pokazał naprawdę sporą klasę w tym sezonie. No i właśnie, jest w rytmie. Może Neuer dostanie honorową zmianę, jeśli wynik będzie dobry.

10.05.2018 00:17

Zobaczymy. W najgorszym wypadku będzie solidnym zmiennikiem, ale pokazuje się całkiem , całkiem. Zresztą... za te pieniądze wpisuje się do kategorii transferów z Rudym, Rode, Petersenem i Kimmichem. Zmiennik, może coś z tego wyjdzie, wiele nie ryzykujemy.

22.04.2018 14:42

Rudy musi odejść, taka prawda. Szkoda, bo grał całkiem całkiem, ale w pomocy mamy zbyt wielu zawodników teraz, licząc Goretzkę, a Rudy jest najsłabszy z ekipy. C'est la vie.

16.04.2018 23:42

Już oficjalnie!
https://twitter.com/FCBayernEN?ref_src=twsrc^tfw&ref_url=https://www.meczyki.pl/newsy/a-jednak-sensacyjny-kandydat-zostal-trenerem-bayernu-niko-kovac-poprowadzi-bawarczykow/79034-n

13.04.2018 14:12

Reprezentant Argentyny za 5 mln €? Brać. Nawet, jeśli nie wypali, 5mln to nie są duże pieniądze dla Bayernu.

07.04.2018 12:23

Chyba lepszego kandydata teraz nie ma. Jest ryzykownym wyborem, ale jeśli się uda, mamy trenera na lata.

07.04.2018 00:30

josh1982
Nie wierzę, że zarząd wydałby 50-60mln na zawodnika i od razu go wypożyczył. Sanches miał szansę, dopiero po pierwszym sezonie poszedł grać do Anglii. A nasza sytuacja na skrzydłach jest dużo gorsza, niż na środku pomocy (delikatnie rzecz ujmując). Więc spoko, na bank będzie od razu grał.

07.03.2018 18:05

Nie no, skromniś nam się trafił jakich mało :D

06.03.2018 18:40

agent zajmuje się całą masą rzeczy. Sponsorzy, investycje, PR. Sprowadzanie roli agenta do tranferów jest dość którkowzroczne. I tyle, ile ich obowiązków, tyle możliwych powodów zmiany agenta. Pokusiłbym się o wręcze przeciwną tezę: Lewy zmienił agenta właśnie dlatego, że nie chce odchodzić z FCB. Bo Kucharski akurat z tym sobie radził, przez całą karierę Roberta promował go do coraz lepszych klubów. Do transferów się sprawdzał, ale być może nie radził sobie tak dobrze z np. inwestycjami. Lewy zbliża się do końca kariery, więc sprawa utrzymywania się po jej zakończeniu staje się coraz istotniejsza, a kwestia transferowa coraz mniej istotna.

25.02.2018 20:08

Eh, na dwoje babka wróżyła. Może dlatego, że to Kucharski naciska na transfer (od którego wziąłby pokaźną prowizję), a Lewemu się to nie uśmiecha? Tu byłby wyraźny konflikt interesów.

21.02.2018 22:44

Niech się kuruje. Ulreich daje radę, Bundesliga w zasadzie wygrana tak czy siak. Jeśli Neuer będzie potrzebny, to w LM, a ćwierćfinały dopiero w kwietniu. Nie ma powodów, żeby się śpieszyć.

20.02.2018 12:33

Nie no, Timo Werner na mundial musi pojechać. Chyba jedyny w miarę dobry niemiecki napastnik. Może jeszcze Volland, ale tak czy siak, potężnej konkurencji to on nie ma.

18.02.2018 00:18

"Kogo" No to jest akurat oczywiste :D Przecież nie pierwszego bramarza Bayernu lub Barcelony. Oczywiste, że jeśli w ogóle walczy o miejsce w składzie, to jako trzeci bramkarz. Oczywiście pod warunkiem, że, odpukać, Neuer będzie zdrów.

11.02.2018 20:53

Fajnie by było, jakby został, ale tragedii nie będzie jeśli odejdzie. Jakiegoś zmiennika Kimmich potrzebuje, ale to nadal tylko zmiennik, ktoś się znajdzie.

09.02.2018 10:17

Paderborn nieźli agenci. W 2014 awansowali do 1. Bundesligi. Zajęli ostatnie miejsce. W następnym sezonie zajęli ostatnie miejsce w drugiej bundeslidze. I w następnym sezonie znowu ostatnie, w 3ciej, nie spadli bo TSV nie otrzymało licencji.

04.02.2018 23:17

"Niszczy sobie karierę" - no to już totalna bzdura. Każdy chociaż odrobinę zorientowany w temacie spodziewał się, że w najgorszym wypadku będzie w częstej rotacji. Na tej pozycji nie mieliśmy wystarczająco wielu zawodników, a i Suele nie przychodził jako anonim, tylko jeden z większych talentów niemieckiej piłki. W sumie to powiedział tylko to, co każdy wiedział.

31.01.2018 17:32

Nie no, dla samego zawodnika to wydaje się trochę bez sensu... finansowo wątpię, żeby zyskał, nawet jeśli to niezbyt dużo. Liga słaba i mało prestiżowa (oczywiście w porównaniu z BuLi czy PL), szanse na trofea mniejsza. Przynajmniej z Evertonem szła gra w pierwszym składzie w mocnej lidze.

31.01.2018 15:26

Skromniś :D Jest w czołówce... ale chyba jednak Werner lepszy. Nadal, cała sytuacja źle świadczy o poziomie niemieckich napastników.

30.01.2018 22:30

@karl1985
Co ma udowadniać? To jest opinia, nie stwierdzenie faktu. Opinię można uzasadnić, ale nie udowodnić. A uzasadnienie jest takie, że była nim zainteresowana Barcelona i Bayern i bliżej nieokreślone kluby z PL i Serie A (potwierdzone przez agenta), to kluby zdecydowanie mocniejsze od Schalke i mogące zaoferować większe szanse na trofea oraz lepsze zarobki.

26.01.2018 12:52

Super wiadomość! Oby się chłopak rozwinął :)

25.01.2018 13:04

I super. W Bayernie by się nie przebił, zresztą mało który piłkarz wchodzi bezpośrednio z młodzików do pierwszego składu. Skoro nawet Lahm poszedł na wypożyczenie swego czasu ;)

25.01.2018 08:21

josh1982
Tylko że t sumy odstępnego są wynikiem przepisów La Liga która takiej klauzuli wymaga. Oni nie chcą tych graczy sprzedawać. Podobnie w Bayernie, gdyby był wymóg wpisywania takich klauzul, Neuer, Mueller czy Alaba mieliby wpisane kilkaset milionów.

22.01.2018 20:31

@Mareinplatz Do tanga trzeba dwojga.
A dla samego Ulreicha... W Bayernie ma zapewnione trofea, jeśli odejdzie, będzie grał. Kasa... to już zależy od tego, gdzie by miał odejść. Zarobki pierwszego bramkarza w innym klubie za drugiego u nas, tutaj może być w obie strony. Nie dziwię mu się, że się wacha, ma dużo do przemyślenia.
Ale niezależnie od tego, co wybierze - już sporo dla Bayernu zrobił. Jeśli będzie chciał odejść, życzę mu powodzenia.

07.01.2018 12:26

Wg danych które ja znalazłem zarabia teraz 75 000 tygodniowo, czyli ok 4mln rocznie. Po ich podwojeniu byłby drugin najlepiej zarabiającym piłkarzem Bayernu (po Lewym). No, dane są sprzed roku, ale on raczej podwyżki nie dostał. Nawet jeśli już nie byłby drugim, to nadal w czołówce.
http://thebavarians.info/revealed-bayern-players-salaries-2017-18/

03.01.2018 19:03

Draxler lub Brandt. I Robben na jeszcze rok i mamy całkiem-całkiem te skrzydła.

23.12.2017 23:40

Skoro chce odejść, to pozwolić mu odejść. Macio - masz trochę racji, ALE: Rafinhi kontrakt kończy się pod koniec sezonu. Jeśli on chce odejść, to odejdzie. Po drugie, ważniejsze: chodzi o sygnał wysyłany potencjalnym zawodnikom. "Tak, ściągamy Cię jako zmiennika. Będziesz grał rzadko, dostaniesz ładną kasę, a jak zechcesz odejść nie będziemy Ci robić problemów". Jeśli teraz się uprzemy, to następny zmiennik dwa razy się zastanowi, zanim do Nas dołączy.

21.12.2017 17:01

JazGod
Nie kupujemy? Ile kosztował Lewy? A Kimmich? Ba, Rudy może nie tej klasy, ale też sobie nieźle radzi. Więc coś tam jednak jest w tym rejonie. Zwłaszcza Kimmich tu pasuje - sytuacja podobna z Suele, tyle, że wykorzystali okazję.

21.12.2017 04:15

Bayern022
Ale... teraz? Facet ma 31 lat, jak na bramkarza nie tak źle. Buffon i Kahn na świetnym poziomie grali (Buffon karierę po sezonie kończy, najprawdopodobniej) do 39 rż. Van der Sar do 41. Itd., bramkrze grają do okolic 40stki, Neuer ma jeszcze dobre 5-8 lat gry na najwyższym poziomie. Nawet Casillas, który "zestarzał się" jak na bramkarza bardzo szybko, w Realu grał do 34rż. Jeśli następca Neuera, to totalny młodzik - a od tego jest akademia.

19.12.2017 23:19

Nie, mamy Comana, który moim zdaniem może zastąpić Francka, potrzebujemy jeszcze jednej gwiazdy (Draxler, Brandt - mogą być do wyciągnięcia za rozsądną cenę) i jednego zmiennika. Nawet i młodzika. Przypominam, że jest jeszcze Gnabry. W Hoffenheim gra, nie jest zły.

15.12.2017 13:20

hahaha. To my z Besiktasem, a PSG z Realem :D w sumie opłaciło się wyjść z drugiego miejsca :D

11.12.2017 12:33

ehhh grubymi nićmi szyte. Taka klauzula oznacza jedynie, że Werder nie ma prawa odrzucić oferty na 8mln. Nie, że sam zawodnik musi gdziekolwiek odchodzić. Poza tym, jakiej koszulki z numerem? W ogóle jakąś dostał? na 2 tygodnie?

Edytowano : 2017-12-04 22:36:54

Sprawdziłem na transfermarkt, nie ma koszulki Bayernu w historii.
https://www.transfermarkt.com/serge-gnabry/rueckennummern/spieler/159471

04.12.2017 22:35

No, zobaczymy jak to będzie. Zachwycić może nie zachwycił, ale wielu bardziej uznanych w tym meczu też nie zachwyciło. Skoro wyszedł w pierwszym składzie, to pewnie coś w nim Jupp widzi.

23.11.2017 04:33

Dość... niefortunne sformułowanie. "Zawodnik nie jest moją własnością. On należy do klubu." On ma kontrakt z klubem. Nie jest jego własnością.

16.11.2017 14:26

Jeśli idzie o Jamesa, no cóż, zgadzam się z Juppem. Mueller jest wystawiany nie tylko dlatego, że jest Niemcem, wychowankiem etc. On sobie przez lata zasłużył na kredyt zaufania. I wraca do formy. A James... może to problemy z aklimatyzacją, bo można go lubić lub nie, ale dzisiejszy mecz to nie był jego zwykły poziom. Jupp go widzi na treningach, dzisiaj dostał szansę i jej nie wykorzystał. Powoli go wprowadzać do drużyny, może odpali. A jeśli się tak rzuca w mediach - FC Hollywood chyba nikt tutaj znowu nie chce.

22.10.2017 00:15

Drugi mecz z rzędu mam problemy z oceną Robbena... Z jednej strony cholernie aktywny, ciągnie grę aż miło... z drugiej strony pod bramką koszmar.

21.10.2017 20:43

No, akurat na środku pomocy mamy wielu zawodników. Tym niemniej dobrze, że to nic groźnego.

14.10.2017 21:16

Nie no, już bez jaj. Takich plotek aż nie ma co komentować. Może wróci do Realu. I może, za kilka lat przejdzie do MLS. Ale za kilka lat, nie teraz.

14.10.2017 21:03

Bez dwóch zdań. Mueller jest wybitnym zawodnikiem i udowodnił to nieraz. Owszem, miał zniżkę formy... ale szczerze mówiąc, wątpię, żeby to był przypadek że zbiegła się ona z kadencją Ancelottiego, zwłaszcza, że nie on jeden złapał taką dziwną obniżkę formy. Wierzę, że za Heynckessa odżyje.

14.10.2017 14:52

Kogoś pominąłeś, jest 10 zawodników w wyjściowym składzie

01.10.2017 14:35

No i jest oficjalnie. Carlo wywalony.

28.09.2017 15:34

@xeremeleque
Broqu go napisał.
"Konferencja: Admin Dildo Attack 3"

26.09.2017 20:35

też nie widzę sense kupowania kogoś. Jest Leo Weinkauf, Ron Thorben Hoffman i Andreas Roessl. To ma być CZWARTY bramkarz. Ktoś z rezerw/młodzików musi wystarczyć.

26.09.2017 20:00

To oficjalne, masz najlepsze tytuły :D

26.09.2017 19:03

@Gabricone
Nie martw się, mam screena z roboczym tytułem :D

26.09.2017 18:53

Serge Gnabry nie zagra, kontuzjowany i wiadomo to od jakiegoś czasu... więc pytanie trochę nie trafione.

09.09.2017 13:12

Widzę taki tytuł i od razu wiem, kto to napisał :D Szkoda, że nie ma już mowy o "Jezusie w Bayernie" :D

06.09.2017 23:35

@HejaBVB
Święta racja. Borussia zarobiła na "bambo" krocie. Jakby nie patrzeć - opłacało się, nawet, jeśli robił cyrki.

06.09.2017 21:19

"piłka i biznes stały się nierozłączną parą.."
Naprawdę? W takim razie jakie jest biznesowe uzasadnienie ściągnięcia Neymara? 222mln się nie zwróci. To zabawka, nie ma nic wspólnego z biznesem.

31.08.2017 15:15

@bayeroki2003
No jest, tak jest też napisane w artykule.

28.08.2017 13:57

Liczę, że przynajmniej z Wenezuelą nie zagra. Byłoby głupie ryzykowanie kontuzji na słabym przeciwniku.

27.08.2017 15:39

Ok, ja też jestem zadowolony z tego co pokazał... ale zagraliśmy ledwo 3 mecze o stawkę, w tym jeden z trzecioligowcem. Jest dobrze, ale poczekałbym z oceną.

25.08.2017 21:14

Byłoby naprawdę świetnie, gdyby to wyszło. Wiadomo, niby późno... ale trafiła się okazja, trzeba korzystać!

24.08.2017 10:20

Jak tylko zobaczyłem plotkę, że Draxler może odejść z PSG pomyślałem, że to byłby idealny zawodnik dla nas. Byle tylko nie miał zbyt wygórowanych żądań płacowych.
Bo pasuje wybitnie: dobry niemiecki skrzydłowy, którego Jego klub chce się pozbyć.
Byle tylko Barca się nie włączyła, bo cena skoczy do 150mln€ :D

24.08.2017 09:02

Nie no bez sensu. Gość ma problemy z aklimatyzacją, jeśli wypożyczenie, to do Niemiec.

15.07.2017 01:23

@admin
Nazwa klubu to Arsenal F.C. Nie ma, jak w przypadku chociażby Bayernu, nazwy miasta w oficjalnej nazwie. Podobnie jak Juventus F.C. , nie "Juventus Turyn".
W obu przypadkach bardzo popularny błąd, w zasadzie możnaby to uznać za nazwę zwyczajową... Ale fakt faktem, Nie ma "Arsenalu Londyn".
I jeszcze jedna uwaga: "coraz" razem. Osobno byłoby np. w "Co raz się stało, zdarzy się ponownie".

26.06.2017 13:33

O jezu, jak to dziwnie brzmi... Woli Hoffenheim of Bayeru czy Schalke bo chce grać w europejskich pucharach :D Co się z tą BuLi porobiło.

18.06.2017 02:51

@Pawlszon
No nie, Sule jednak jest kimś więcej niż "młodym zdolnym". On już jest wzmocnieniem, zawodnikiem który teraz będzie konkurował o miejsce w składzie (no, może będzie potrzebował chwili na aklimatyzację, ale nie na rozwój). Kluczowy może nie będzie, ale to dlatego, że już mamy tak silny środek obrony, że w zasadzie żaden nowy nabytek nie został by "kluczowym".

11.06.2017 13:17

Jeśli to ma być jedyne wzmocnienie skrzydeł - koszmarnie. Ale jeśli to tylko jeden z transferów, to ok. Transfer w stylu Kimmicha - może odpali, może nie, wiele za niego nie daliśmy. Ale potrzebny jest też ktoś "teraz, już".

11.06.2017 12:31

"o większym poziomie sportowym niż Bayern "
Niż? Naprawdę to powiedział, czy drobny błąd w tłumaczeniu? Bo ciężko znaleźć klub o wyraźnie większym poziomie sportowym. Po raz pierwsze od ilu, 5, 6 sezonów nie zaklasyfikowaliśmy się do półfinału i to po wyjątkowo pechowym losowaniu.

14.05.2017 01:45

Czyli... Bayern 3 z 4 poprzednich lat dochodził do finału LM. Sezon wcześniej zdobył tryplet. Zatrudnia trenera uznawanego za jednego z najlepszych, jeśli nie najlepszego, na świecie. Wydaje potężne pieniądze na wzmocnienia. I za sukces mamy uznać, że Bayern dochodził przez 3 lata do półfinału? Że "ugruntował pozycję" Bayernu? No tak, to byłby sukces, gdyby zatrudnili jakiegoś świeżaka. Ale nie kogoś, kto uchodził za najwybitniejszego w swojej branży. Naprawdę trzeba się nagimnastykować, żeby obronić te 3 lata Pepa. Jedyne, co zrobił, to uniknął katastrofy, to nie jest żaden sukces.
@DonJupp4ever
No Ancelotti ma, moim zdanie, dwa główne cele- przeprowadzić zmianę pokoleniową i wygrać LM.

27.03.2017 03:15

Nie no, nie powinno być w ogóle tej rozmowy. 21 mln on na pewno jest wart. Teraz trochę dołuje, ale poprzedni sezon uzasadnia to drobne ryzyko.

18.03.2017 02:06

Mueller zawsze był zawodnikiem przedkładającym dobro drużyny nad własne. Jednak bramka by mu się przydała, dobrze by było, gdyby zaczął znów strzelać.
Choć warto zauważyć że jest w tym sezonie naszym najlepszym asystującym (wg. Transfermarktu, asysty różnie się liczy).

Edytowano : 2017-02-26 22:08:52

Mueller zawsze był zawodnikiem przedkładającym dobro drużyny nad własne. Jednak bramka by mu się przydała, dobrze by było, gdyby zaczął znów strzelać.
Choć warto zauważyć że jest w tym sezonie naszym najlepszym asystującym (wg. Transfermarktu, asysty różnie się liczy). I tylko Lewy jest od niego wyżej w klasyfikacji kanadyjskiej. Cholera, nieźle jak na koszmarny sezon.

26.02.2017 22:07

Ok, to jest absurdalna plotka. Nawet, gdyby miał odejść z Bayernu, to barcelończyk raczej nie pójdzie do Realu. Wiadomo, różne rzeczy się zdarzają, ale to jest bardzo mało prawdopodobne.

26.02.2017 01:48

Wieloletni, zaufany pracownik klubu i dyrektor zespołu z pierwszej ligi autriackiej, doświadczony administrator. Podoba mi się to.

22.02.2017 18:42

@gregor
No prawie. Jak 60,71zł dla kogoś, kto zarabia średnią krajową w Polsce, albo 44,5€ dla kogoś, kto zarabia średnią krajową w Niemczech. Czyli niski mandat.
(Tak, jestem prawdziwą bestią imprezową :P )

21.02.2017 13:25

Pierwsze zdanie. Gdzie jak gdzie, ale na stronie fanowskiej Bayernu nie wypada robić takiej literówki, i mylić Bayeru z Bayernem ;)

18.02.2017 16:19

Nie, żadnych streamów. Ta strona i tak miała problemy prawne, z dużo bardziej błahego powodu. Streamy to zbyt duże ryzyko.

15.02.2017 16:26

Nie znam gościa, ale faktycznie wywalczył sobie miejsce w podstawowym składzie mocnego klubu (grali wszak w LM) w wieku 19 lat. No i jest Niemcem. Trzeba w końcu posprowadzać Niemców, bo Bayern lekko zatraca swoją tożsamość. Make FC Bayern German again!

08.02.2017 13:25

Z plusami i minusami był jakiś (nie znam się na tym, ale webmaster strony pewnie wie) problem, mianowicie było chyba zbyt łatwe do zhackowania i zostawało to z +1400 czy -2000. Nawet jeśli będą tylko plusy, to warto na to zwrócić uwagę.
Boję się tego layoutu, bo z doświadczeń z innymi stronami (lub nawet i z Windowsem 8) próby użycia tego samego dla urządzeń mobilnych i komputerów są nieprzyjemne dla użytkowników tych drugich. Jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego, jak mówi stare przysłowie.

26.01.2017 00:33

Skupiając się na newsie, nie jego treści per se:
Albo Bayern ma poważny problem, albo to wyssane z palca.
Jeśli taką decyzję już podjęto, to nie ma prawa ona wyjść poza klub, i to raczej tych wyżej postawionych w klubie. To tajemnica gospodarcza, Juventus nie wykupi Benatii, jeśli mógłby go wziąć za darmo.
Więc albo jest podsłuch, albo ktoś ważny w klubie działa na jego szkodę, albo (na co liczę) kicker to sam wymyślił.

24.01.2017 20:10

Gomez333
Tyle, że Bayern wcale nie kupuje tylko od innych zespołów BuLi.
Z obecnych zawodników mamy Thiago, Vidala, Martineza, Boatenga, Bernata, Rafinhe, Sancheza i Costę spoza BuLi, nie licząc zawodników, którzy są u Nas "od lat", jak Ribery czy Robben. W tym sezonie z dwóch transferów jeden był z BuLi, jeden spoza. Ba, obecnie w składzie tyle samo wychowanków, co zawodników ściągniętych z innych zespołów (nie licząc rezerwowych bramkarzy i Badstubera, licząc Hummelsa do obu kategorii)
Owszem, w letnim okienku póki co przychodzi dwóch zawodników z bundesligi, ale mamy dopiero styczeń, nie można powiedzieć, że to już koniec.
A 80 mln na piłkarza to zawrotna kwota, zupełnie nie w stylu Bayernu.

19.01.2017 13:59

@FCBx2
Bo Badstuber jest wychowankiem klubu. W tej chwili w pierwszym składzie jest 5ciu wychowanków, licząc do tego Niklasa Dorscha (poza nim jeszcze Lahm, Mueller, Alaba i właśnie Badstuber). Lahm niedługo kończy karierę, a zasady rejestracji w LM wymagają co najmniej 4 (inaczej trzeba zostawić jedno wolne miejsce). A zawsze lepszy Badstuber, niż nikt, lub niezbyt obiecujący młodzik.

10.01.2017 13:16

No zimą nie ma o czym mówić. Zbyt trudno jest sprowadzić klasowego zastępce, który mógłby grać w LM.
A i Chelsea się raczej nie pali, mają dość ładną przewagę w PL, więc w ogóle nie powinno być tematu transferu Vidala zimą.

02.01.2017 13:46

Jeszcze rok temu stwierdziłbym, żeby odchodził. Ale w tym sezonie faktycznie złapał formę i, co ważniejsze, zaczęły go unikać kontuzje. A Sanchez póki co nie odpalił, więc Thiago musi zostać.

27.12.2016 16:31

pk
Chciałbym to jeszcze raz, bardzo mocno podkreślić: W żadnym wypadku nie uważam, że Vidal jest za słaby na Bayern. To naprawdę świetny zawodnik, pokazał to nieraz. Ale nie jest niezastąpiony, nie jest ikoną klubu. Jest "tylko" świetnym zawodnikiem. A tacy ludzi są do zastąpienia. To może nie być łatwe, ale zarząd ma pół roku na znalezienie zastępcy. Jeśli go nie znajdą, nie powinno się go sprzedawać, ale dział scoutingu po coś w Bayernie jest. Z tego, co się orientuję (choć przyznam, że nie jest to wybitna znajomość tematu) Verratti jest właśnie takim typem zawodnika, a do tego 5 lat młodszy.
A gwiazda, w moim mniemaniu, to coś więcej, niż poziom sportowy. Chyba mi nie powiesz, że Lahm, Mueller, Alaba i Neuer są dla Bayernu ważni tylko z powodów czysto sportowych? ze gdyby znaleźć czysto sportowo porównywalnego, bądź nawet lepszego, zawodnika od Muellera, to Tomka można sprzedać? Bo właśnie o to mi chodzi z Vidalem. Bierzemy Verrattiego (jeśli moje "orientowanie się" jest poprawne Jego, jeśli nie - no cóż, to nie mi płacą za wyszukiwanie piłkarzy do Bayernu, nie znam aż tak dokładnie innych lig, żeby z głowy podać kilku zawodników o określonej specyfice ;) ) i sprzedajemy Vidala. Absolutnie nie do pomyślenia w przypadku Muellera, ale moim zdaniem jak najbardziej do pomyślenia przy Arturo.

Tu jest naprawdę sporo "jeśli", ale też napisałem tylko, że taką propozycję należy rozważyć i że nie jest z grupy "nie do sprzedaży".

Uffff... ale się rozpisałem :D

23.12.2016 03:26

@hoven
podobnie za stawianie Vidala na równi z Muellerem.
Są zawodnicy, których sprzedaży nie powinno się nawet rozważać: Mueller, Alaba, Neuer, Lahm (choć tu wątpię, żeby pojawiła się chociaż oferta). Vidal moim zdaniem do nich nie należy.
A co do obaw o "walczaka": przecież nie twierdzę, że ma odejść już, teraz. W okienku zimowym na pewno nie powinno być mowy o tym transferze. A do okienka letniego sporo czasu na znalezienie innego walczaka, to przecież nie aż tak rzadka cecha u czołowych zawodników na tej pozycji.

23.12.2016 00:21

Vidal nie jest ani silnie z Bayernem związany, ani nie jest jakąś wybitną gwiazdą. Bardzo dobry zawodnik, ale nie jeden z kategorii "nie od oddania za żadną kwotę". Nic na siłę, ale dobrą ofertę (a 50 mln nie jest złe) warto przynajmniej rozważyć.

22.12.2016 12:58

Gnabry jak najbardziej, młody skrzydłowy nam potrzebyn. Veratti - po co? Kupa kasy, a zawodników pierwszego składu mamy.
I, coby nie sciągnąć na siebie gniewu pk ( ;) ): Ja popieram transfer Rudego. Bo to zmiennik, który się może przydać, a Veratti to ktoś, kto będzie musiał grać i będzie kosztował fortunę.

20.12.2016 01:30

@Gabricone
Jeszcze tego zawodnika musimy sprowadzić:
http://www.transfermarkt.de/seba/profil/spieler/152176
(Seba)

19.12.2016 15:00

Zwłaszcza na tej pozycji. Kimmich, Thiago, Vidal, Martinez (którego należy liczyć jako środkowego pomocnika po przyjściu Sule), Sanchez. Zdecydowanie nie potrzeba zawodnika pierwszego składu.
Poza tym... przecież przychodzi za darmo. Bayern nie ucierpiał na sprowadzeniu Rodego czy Petersena, a Kimmich stał się świetnym graczem. To dokładnie ten sam typ transferu, a nuż się wybije, a jeśli nie to jest zmiennik. A jeśli nawet na to się nie nada, to odejdzie i też płaczu nie będzie.
Ludzi reagują, jakby Rudy miał z miejsca zacząć grać we wszystkich meczach jak leci.

19.12.2016 02:36

Skobry
No tak, ale błędy z decyzjami są mniej alarmujące, bo to akurat powinno przyjść z doświadczeniem. A 21-latek szybkości bardzo nie poprawi.

18.12.2016 23:22

Suele na tak, bardzo fajne uzupełnienie obrony, zawodnik przyszłościowy.
A Rudy... To jest tak typowe transfer Bayernu, że głowa mała. Zalicza się do tej samej kategorii co (z ostatnich lat) Rode, Petersen czy Kimmich. Niemiecki zawodnik ze średniej półki, wzięty za darmo lub za małe pieniądze. Może wypali, wtedy super, może nie, ale przy takich kosztach to dla Bayernu nic. Ogólnie jestem na tak. Tylko jeszcze potrzba oficjalnego potwierdzenia :)

18.12.2016 02:51

@josh1982
No właśnie to jest irytujące: Bayern z tego nie słynie. Bayern to często robi, ale większość ludzi o tym szybko zapomina. I bądź tu dobry dla ludzi ;/

13.12.2016 15:52

Też byłem na Niego wkurzony za odejście... ale jak teraz na to patrzę, to to było rozwiązanie najlepsze dla Bayernu i dla Bastiego. Basti grać nie musi, a kasę dostaje potężną. W Monachium na tyle liczyć nie mógł na pewno. A Bayern, no cóż, nie ma gwiazdy, ale gwiazdy starzejącej się. Czyli czesto niewygodnej. Przynajmniej nie było sytuacji jak z Casillasem w Realu, gdzie był już za słaby na ich poziom, a odejść sam nie chciał i była wielka chryja z tego. W każdym razie byłbym zadowolony, gdyby po skończeniu kontraktu z Man Utd przyszedł do nas do sztabu szkoleniowego. zasłużył sobie na to latami świetnej gry.

10.12.2016 04:07

tytuł świetny, Gabricone w ogóle masz do nich talent. Pamiętam serię plotek o Gabrielu Jesusie, tam się popisałeś :)
Tylko literówkę popraw :P

10.12.2016 02:36

Jak ostatnio sprawdzałem Chiny nie są w eliminacjach MŚ w Europie.
Poza tym dlaczego jakiś małe miasteczko zasługuje na specjalne traktowanie? Niepodległe państwo, ok, ale kurde, ich drużyna nie przedstawia żadnej wartości sportowej, politycznie też są nieistotni. Ledwo co sa niepodlegli. Jeśli SM ma występować w eliminacjach, to domagam się dopuszczenia reprezentacji Politechniki Wrocławskiej (ma więcej studentów, niż SM mieszkańców).

15.11.2016 16:24

Ja ciągle uważam, że Mueller ma rację. SM nie powinno występować w eliminacjach do MŚ, powinny być wczesniejsze eliminacje dla takich "państw-miast". Choć nawet to jest na wyrost, 30 tys mieszkańców to ledwo miasto.

15.11.2016 15:51

Czyli San Marion zniżyło się do argumentów ad personam. Zero dyskusji nt tego, co powiedział Mueller. Nie próbują udowodnić, że SM i podobne państewka powinny normalnie grać w eliminacjach, tylko dlatego, że są niepodległym państwem ( a i to nie zawsze, patrz Gibraltar). Nie rozumiem, dlaczego państewko które ma 20 razy mniej mieszkańców od Wrocławia, czyli nie jest nawet średniej wielkości miastem, ma być traktowane tak samo, jak Niemcy czy choćby Litwa.

14.11.2016 23:08

Ma rację. Takie mecze są niepotrzebne. Nie mają żadnej wartości sportowej, nawet dla zespołów z 5tego koszyka San Marino nie stanowi wyzwania. Niepotrzebne ryzyko, niepotrzebne mecze. Grupy eliminacyjne powinny składać się z 5ciu zespołów, niech wprowadzą "eliminacje do eliminacji", żeby każdy miał tę teoretyczną szansę na grę w MŚ, zamiast zaśmiecać kalendarz.

14.11.2016 19:02

No i super :) Wolfsburg w kobiecej piłce jest potęgą, ale dobrze, że i Bayern sobie radzi.
Gabricone - drobny błąd: "Wczorajszego wieczoru swoje spotkanie 1/16 finału Ligi Mistrzów rozgrywały również zawodniczki VfL Wolfsburg."
Powinno być w 1/8 (round of 16) finału.

11.11.2016 05:34

Ehh włoskie media. Nie warto nawet się taką plotką przejmować moim zdaniem.
No i Ancelotti też się do tej plotki nie odnosi. Vidal gra dużo i dobrze (nie zagrał w 2 meczach w tym sezonie, z powodu grypy, a nie przypominam sobie narzekań na Jego grę), więc i klub nie ma powodów, żeby go sprzedawać.

11.11.2016 05:29

Gdyby to powiedział rok temu - byłoby w tym trochę racji. Wtedy faktycznie najważniejsza przewaga Bayernu nad BVB to dużo szerszy skład. Ale po tym okienku transferowym, kiedy Hummels przeszedł do Bayernu, a BVB straciło jeszcze do tego Gundogana i Mkhitaryana - bzdura. Pewnie się odbudują, wzmacniają się mądrze - bez szalonych kwot na transfery, raczej ściągają młodych zawodników, jedyny Schurle się wyróżnia, ale nie pod względem sportowym.

11.11.2016 05:23

@gregor
bo prawy obrońca wysokiej klasy jest nam bardziej potrzebny niż środkowy pomocnik. Nie licząc starego już Alonso mamy 4 zawodników na tę pozycję, na prawą obronę tylko Rafinhę i Lahma. Rafinha jest dobrym zmiennikiem, ale nie wyobrażam go sobie jako podstawowego gracza Bayernu. A Lahm, jak powszechnie wiadomo, odchodzi niedługo na emeryturę.

10.11.2016 22:07

Josh1982
Teraz to mnie już podpuszczasz :P
Poza tym nie czepiam się. Uznałem to za zabawne, to nie jest czepianie się. Śmiesznie wyszło, tyle.

05.11.2016 21:32

:D
"Już dziś o 15:30 Philipp Lahm i spółka rozegrają swoje ostatnie spotkanie przed przerwą reprezentacyjną."
"Na ławce znalazł się z kolei (...) Philipp Lahm"

05.11.2016 16:48

Nawałka jak Nawałka, ale czemu tam nie ma Hallgrimmsona?

03.11.2016 15:14

No Gerd ma ciągle najlepszą śrrednią goli na mecz w tych rozgrywkach ;)

02.11.2016 14:46