DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: anonim Strona 1

Chcę wierzyć, że jest pełna premedytacja w grze na zwolnienie Tuchela. Można nie być w formie, mozna mieć gorszy dzień, ale tego co dzisiaj widać, nie można racjonalnie NICZYM wytłumaczyć.

Jeśli to nie jest gra z pełną premedytacją... To wolę nie myśleć o tym.

09.12.2023 16:55

Niemcy są sami sobie winni, co nie zmienia faktu, że ustawka Hiszpanów była pod pełną kontrolą, nawet zbytnio tego swoją grą nie ukrywali.

Flick kompletnie się nie sprawdzał przed mistrzostwami. A na samej imprezie tylko to potwierdził. Choć trzeba przyznać, że Niemcy nie mają żadnego światowej klasy obrońcy ani napastnika. Świetna środkowa formacja, ale reszta to co najmniej półka niżej. Niemcy muszą zmienić szkolenie, bo od lat nie widać typowych napastników o odpowiedniej klasie,tak jak i obrońców obecnie.

Ps. Ten cały Fari czy jak mu tam, totalny kabareciarz na tej stronie.

01.12.2022 22:32

Zgadzam się, Wirtz powinien być bardzo mocno pod lupą Bayernu (i zapewne jest). Jezeli jego talent bedzie się rozwijał tak, jak wszystko na to wskazuje, to szybko opuści bundesligę. A wtedy już , ewentualne jego pozyskanie będzie mega trudne.

03.06.2021 22:30

@Kimas W pełni się z Tobą zgadzam. Czysty straszak na UEFA i sądowanie reakcji. Obie strony mają swoje mocne karty (choć uwazam że na dłuższą metę FIFA i UEFA dużo mocniejsze) i są skazane na to żeby sie dogadać. A ze w grze są gigantyczne pieniądze to będą linę długo przeciągać.

Edytowano : 2021-04-20 16:35:26

@Kimas W pełni się z Tobą zgadzam. Czysty straszak na UEFA i sondowanie reakcji. Obie strony mają swoje mocne karty (choć uwazam że na dłuższą metę FIFA i UEFA dużo mocniejsze) i są skazane na to żeby sie dogadać. A ze w grze są gigantyczne pieniądze to będą linę długo przeciągać.

20.04.2021 16:34

@WayeThe A czytałeś jak mają być podzielone te pieniądze? Ze i tak będą równi i równiejsi w tej teoretycznej SL? Ze 6 czołowych zespołów zgarnie kase o wiele większą od reszty? I te wielkie pieniądze "startowe" to z tego co zrozumiałem, są jakby w formie pożyczki? Same kluby z tej całej SL, pożrą się same miedzy sobą, zanim to w ogóle wystartuje (w co ja osobiscie nie wierzę z wielu powodów).

20.04.2021 16:16

Meeega dawno sie nie wypowiadałem ale temat ważny.

Oczywiscie jak większość, uwazam pomysł SL za wyjątkowo idiotyczny. Tym bardziej cieszy głos rozsądku ze strony Bayernu. Ja osobiscie nie wierze ze to ruszy, natomiast jesli to max na 1 sezon. To sie nie zepnie ani finansowo ani w zaden inny sposób. Jezeli do tej pory te najwieksze kluby nie potrafią zarządzac finansami, to nie beda tego robic tez z większą kasą. Wydawac trzeba z głową. Coś co międy innymi rozwineło futbol w niebotycznym kierunku (kasa), zabija obecnie ten sport. Juz jest coraz mniejsza oglądalnosc, spotkań jest za duzo, piłka zaczyna sie poprostu "przejadac". Kluby w pogoni za pieniedzmi zjadają juz swój własny ogon.

Nie zgadzam sie z argumentem, że skoro UEFA i FIFA są jakie są (kazdy wie o korupcji i wałkach), to kluby mogą teraz same sie wypiąć. Nigdy nie zwalczy się jednej patologią drugą. Droga do nikąd. Nalezy walczyc o zmiany w rozgrywkach LM, w strukturach UEFA i FIFA ale nie w taki sposób.

Zaden poziom sportowy w SL równiez nie wzrośnie. Dalej byłaby elita jak i ogony.

A najbardziej bawi mnie argument z tym NBA. To nie ma zadnego kompletnie przełożenia. USA to po pierwsze, ogromny ale jednak jeden kraj (pomijam kluby z Kanady). Europa to ogrom krajów, silnie związanych ze swoją tradycją i historią. A w kazdym z tych krajów, dochodzą do tego silne lokalne małe społecznosci. To są zupełnie dwa rózne światy.

Podsumowujac, ja nie wierze ze to w ogóle wystartuje, jesli kluby z SL postawią na swoim, to UEFA i FIFA mają zecydowanie mcniejsze karty po swojej stronie. Po jednym sezonie takiej SL kluby same zaczna z tego uciekać.


W tym całym szalenstwie i głupocie, nie dziwie sie jedynie JP Morgan. Oni jedyni byliby zwyciezcami szopki.

20.04.2021 15:40

Również nie rozumiem pocisków na JM. Jaki jeden sezon?? Chyba faktycznie masz alternatywną rzzeczywistość hoven.

18.07.2019 01:18

Wiele zadziwiających rzeczy można wyczytać w komentarzch ale takiego kalibru jak podobieństwo Lucasa do Badstubera to dawno nie widziałem... nawet nie wiem jak to skomentować :)))

17.07.2019 15:46

@Eclassfe W mowie potocznej jest dopuszczona ta forma więc .... sam wiesz co :) i więcej XD, będzie bardziej merytorycznie i poważnie... Pozdrawiam

26.06.2019 01:02

Kilku najaktywniejszych użytkowników w tym wątku ewidentnie powinno sobie zrobić przerwe od wchodzenia na tą stronę. Oczy bolą od tych głupot. Piękna pogoda, zamiast wypisywać te swoje smutki to byście się przewietrzyli, z korzyścią dla wszystkich.

@RedMistrzuPL
Umią... oczy krwawią

25.06.2019 23:58

@KingWizard

Tu nie chodzi o to żeby nie krytykować... ale obserwuje to od długiego czasu ze tutaj sie popada ze skrajności w skrajność. Krytyka dla krytyki.

Tez osobiście mi sie kilka rzeczy nie podoba ale nie będę pisal ze jestesmy dramatycznie słabi (bo nie jestesmy) ani zajebiście mocni na chwile obecną (bo nie jestesmy). Ale poczekajmy do końca okna transferowego z tą krytyką bo to śmieszno-straszne co niektórzy wypisują. Ludzi powinno się oceniać na podstawie konkretów a nie wydawania się czegoś komuś. Ludzie we władzach klubu nie są z pierwszej łapanki. Oczywiście popełniają błędy jak każdy ale to dzięki nim jestesmy gdzie jestesmy. Troche więcej chłodnej głowy w ocenie bo serio, momentami mam wrażenie że ludzie mają jakieś klapki na oczach i dominuje psychologia tłumu tutaj.

23.06.2019 00:43

W zasadzie przestałem się od długiego czasu tu udzielać ale już nie idzie czytać tego pieprzenia... Już Dortmund ma mistrza, już jesteśmy trzecią ligą europejską i ogólnie tragedia... Jeszcze na dobre się okienko nie otworzyło a już wszyscy szklana kula i wiedzą co będzie. Ta strona jezeli chodzi o merytoryke komentarzy dawno na ryj upadła. Jeszcze o ile jakieś nowe nicki w wieku nastoletnim jestem w stanie przeboleć to takie smęcenie od ludzi którzy mają status admina na tej stronie to nawet nie wiem jak skomentować. No nic, miłego malkontenci.

22.06.2019 22:47

Mega ciekawy sezon w LM. Ogromna dynamika i szybkości gry. I widać jak na tym tle wyglądają dotyczasowe tuzy jak Barcelona, Real, Juve, Bayern, Atletico, od biedy PSG... Dużo pracy przed Bayernem.
Szkoda Ajaxu ale nie można nie dostrzegać że Spurs grają naprawdę mega ciekawy futbol. Ogólnie super, że nikt nie był holowany do finału i wygrał futbol ofensywny w najlepszym wydaniu. Pomimo ze finał zespołów z jednej ligi to piłkarsko będzie ciekawie.

09.05.2019 00:05

@rafalfcbm

Łap skórt

https://www.meczyki.pl/mecze/bayern-monachium-1-fc-heidenheim-1846/89334

03.04.2019 21:33

Śmiesznie się czyta, jak to Kovac odpowiada za całe zło tego sezonu. Serio na zespół z drugiej ligi, grając u siebie trzeba strategicznego maga? Wystarczyło ze ruszyli tyłki przez pierwsze 20 minut i wyglądało to zupełnie inaczej. Potrzebne jest większe przewietrzenie składu niż zarząd przypuszczał. Tego finansowo sie nie da zrobić w jedno okno transferowe niestety. Oczywiście że są lepsi trenerzy na chwilę obecną od Kovaca ale troche umiaru w tej jego krytyce bo to oczy bolą na to patrzeć.

03.04.2019 21:06

Nie wiem jak można się cieszyć z porażek klubu, któremu się kibicuje. Choćby nie wiem jak było źle to ja sobie tego nie wyobrażam....

03.04.2019 20:22

Dzisiaj już nie ma słabych drużyn :)) A na poważnie, nie wchodząc w polemikę czy Kovac to trener na miare Bayernu czy nie ale to jest taka różnica między drużynami że nawet bez trenera powinni wyjsc i na miękko to wygrać. Więc piłkarze nie są mniej winni (bardziej?) niż trener tutaj. I nie ma znaczenia czy w pierwszej 11-tce wyszedł ten czy tamten.

03.04.2019 19:37

Stało się to co musiało się stać. I nie jest to problem jednego roku tylko wypadkowa wielu ostatnich sezonów. Czołówka odlatuje i nie zakłamiemy rzeczywistości. Sportowa wizja (nie mylić z wizją finansową) budowania/prowadzenia klubu poniosła bardzo wymowną klęskę. Niestety, poziom sportowy bundesligi spadł drastycznie, co syty zarząd Bayernu dodatkowo rozleniwiło. Przed Bayernem rysuje się naprawdę bardzo ważny okres, w którym musi zostać nakreślona nowa wizja klubu. W sumie zaryzykowałbym stwierdzenie ze przed całą bundesligą (jak i kadrą naszych zachodnich sąsiadów) stoi ogromne wyzwanie co do jej przyszłości na najbliższe lata. Ogrom pracy do wykonanie na wielu płaszczyznach.

13.03.2019 23:26

W zasadzie Niemcy za to co pokazali nie zasłużyli na awans. Jogi chyba się pogubił sam w tym wszystkim, a już trzymanie Ozila do końca meczu to dla mnie kryminał trenerski. Jak sie popatrzy na gre zawodników naszych w kadrze Niemców, forme Lewego... niby duzo czzasu do nowego sezonu ale perspektywy na następny sezon wyglądają nieciekawie

27.06.2018 18:16

Niemcy po tym meczu dopiero wejdą w turniej. To moze być taka psychiczna katapulta ze może ich wynieść na szczyt. Grali do tej pory na zaciągniętym hamulcu ręcznym który właśnie odblokowali :)

23.06.2018 22:00

Cud normalnie :))

23.06.2018 21:53

Takiego beznadziejnego spotkania Niemców w fazie turniejowym to nie pamiętam od kilkunastu lat. Rozkminki ze ten czy tamten nie grał moim zdaniem są bezsensu. Absolutnie nikogo nie mozna wyróżnic za to spotkanie, tam nie było absolutnie ZESPOŁU a nie pojedyńczego gracza. Wygrał lepszy bez dwóch zdań, Niemcy nie istnieli fizycznie moim zdaniem - wszyscy bez wyjątku. Gdzies widać błąd w przygotowaniu przez sztab, nie wierze ze w pare dni to przeskoczą, wyglądali fizycznie od początku jakby to była dogrywka. Nie ma jeszcze co skreslac Niemców ale... nie widać na horyzoncie pozytywów.

Ps.Widze użytkownik buuu znowu w formie, wyjątkowe ograniczenie umysłowe :))

17.06.2018 20:49

Jupp na to nie zasłużył... poprostu. Ale jezeli ten mecz ma ściągnąć klapki z oczu zarządowi to warto. Niektóre "żelazne" nazwiska w Bayernie powinny zostać zmienione i piszę to na podstawie całego sezonu a nie finalu PN.

19.05.2018 22:07

Tyle lat bajerniak vel Bayern022 trolluje na tej stronie a tu dalej chce sie komuś z tym tluczkiem jeszcze dyskutowac? Poziom dna i wodorostów :-)

07.01.2018 17:22

Nie takie grajki jak Auba leciały na skrzydłach do Chin. Piłkarze to w dzisiejszych czasach najemnicy i żadna to nowość. Zresztą, obstawiam ze w zadnym czołowym klubie Auba nie będzie gwiazdą, nie te umiejętności i psychika. Więc co mu zostało jak nie wyjazd do Chin po niebotyczny angaż.

07.01.2018 15:34

Bo te wszystkie "wartości" i inne podobne, którymi kluby i FIFA oraz UEFA dzisiaj starają się szczycić, kończą się dokładnie w miejscu, w którym zaczyna się kasa, wielka kasa. Piłka nie jest tu wyjątkiem, jest odbciem tego jak dzisiejszy świat jest skonstruowany. A ze powinno byc inaczej... to juz osobna historia.

07.01.2018 13:48

Pomyliły się autorowi daty ćwierćfinałów.

A co do losowania, w sumie żaden z przeciwników nie powinien być problemem więc co za różnica ;)

07.01.2018 13:42

Zmieńcie to "tępa" bo aż oczy bolą...

18.11.2017 22:17

Jak dla mnie to żadna ze stron nie jest tutaj wygrana - Bayern, bo w zasadzie tracimy czas, który nowy trener mógłby poświęcić na budowanie nowej drużyny nawet kosztem wyników (bo zakładam Juppa jako opcje do końca sezonu) oraz sam Heynckes, bo mimo wszystko oczekiwania będą duże a nie sądze że je spełni, pomijam już, że mało który trener miał tak piękne odejście. Ale oczywiście trzymam kciuki i życzę powodzenia.

06.10.2017 16:58

Jak to było? Pep rozłożył Bayern na łopatki i zrujnował klub...?
Alaba jest pierwszy do sprzedazy, od baaaardzo długiego czasu nie gra praktycznie nic, ani w defensywie ani w ofensywie. Zaraz nawet nazwisko po nim nie zostanie. Dramat

Niestety ten mecz pokazuje, że można się obrażać na obecny rynek transferowy ale czy sie z tym godzimy czy nie to rzeczywistość nas zje i wysra nie pytając nas o zdanie.

I trener który nie pomaga tej drużynie... płakać się chce

27.09.2017 22:19

Kij z wynikiem ale gra mega słaba. Rozumiem że w nogach może być zmęczenie ale tu nie ma pomysłu na grę. Carlo to nie był kandydat moich marzeń na następce Pepa ale obecnie coraz słabiej to wygląda. Najbardziej przeraża obrona. I to nie jest nawet problem w nazwiskach bo te są naprawdę z czołówki. Tylko jako formacja nie funkcjonuje to jak należy. Mimo wszystko, jeżeli klub uzna okres transferowy za zamknięty to jezeli chodzi o LM to się nie uda. Bez silnej ławki rezerwowych, zs szklanym Arjenem, Frankiem i Thiago, brakiem zastępstwa dla Roberta, to się poprostu nie może udać. Chociaż z ogromną chęcią chciałbym to odszczekać po zwycięskim finale w nadchodzącym sezonie LM.

01.08.2017 22:32

Chyba było brak chętnych skoro wybór padł na Brazzo :)

31.07.2017 21:28

Oj Ivanku Ivanku, bez zmian u Ciebie widze :)

05.07.2017 01:47

Chyba oczywistym jest że Guardiola mówiąc o dekadzie, nie miał na myśli finansowego aspektu. Nie wiem jak można tak zrozumieć tą wypowiedź...

04.07.2017 21:32

Przy TEORETYCZNYM założeniu że to prawda że opuści Real, oraz że wyobraża sobie gre w Bayernie, to uważam że cena nawet 100mln nie stanowiłaby problemu dla Bayernu. To poza samym zawodnikiem inwestycja marketingowa, która byłaby PR trampoliną dla Bayernu. Ale osobiście nie wierzę że opuści Madryt. Gra idzie o dużą stawkę i raczej jest to wywarcie presji ze strony Ronaldo w całej tej sprawie z podatkami.

18.06.2017 11:51

Nie rozumiem po co wrzucać codziennie newsy o tym transferze, gdzie jeden artykuł zaprzecza drugiemu. Tak jak i gadania niech spada itd, osobiście wam to powiedział że tak go hejtujecie? Troche więcej używać mózgu i filtrować sobie prawdę od prasowej papki.

Zapewne Bayern ma plan B jak i C na wypadek fiaska tego transferu więc nie ma co płakać że nam wszystkich wykupią i zostaniemy z niczym, tym klubem nie zarządzają ludzie z przypadku.

18.06.2017 11:46

Pep to już przeszłość w Bayernie i nie ma co się rozpisywać. Natomiast niezależnie co by nie uważać o Guardioli w Bayernie, patrzenie zero jedynkowo na sprawę jak Ivan jest mega zabawne. Wszystko co przed Pepem i po jest zajebiste, natomiast czas Guardioli w Monachium to tragedia i spalona ziemia. Trzeba mieć poprostu zryty baniak żeby tak uważać. Ale akurat Ivan niejednokrotnie to wykazał na tej stronie. :)

A teraz marudzenia ciąg dalszy na zarząd, transfery i pogode, miłego popołudnia :))

02.06.2017 17:53

@AdiFantasti - to się nie przyzwyczaiłeś przez tyle lat na tej stronie do tego? Tu w większości nie ma noramlnej dyskusji tylko stękanie i marudzenie. Ten za stary, ten za młody, ten za słaby, ten za drogi, ten ch** nie trener, zarząd to idioci itd. itp.

@EclassOw - no nie zdziwiłeś mnie jakoś, wiele tłumaczy :)

02.06.2017 16:28

@EclassOw - mogę zapytać pod jakim wcześniej tutaj nickiem byłeś?

02.06.2017 15:08

Oficjalka za Mbappe bo w gazecie tak napisali? Śmiechłem :) To że Mbappe długo nie pogra w Monaco i że odejdzie za ogromne pieniądze to nie świadczy, że wszystko co wyczytasz w gazecie to prawda :) wystarczy news że Wenger zostaje, Arsenal czeka przebudowa, Mbappe to łakomy kąsek i już masz gotowa teorię dla dziennikarzy :)

02.06.2017 12:50

Czyli dalej nie zrozumiałes o czym pisałem :) To jak żyjesz przeszłością to wymień jeszcze zwycięski skład fc Kaiserslautern 97/98 :D

29.05.2017 15:44

@EclassOw - czytanie ze zrozumieniem to w dzisiejszach czasach rzadkość, więc zapytam jeszcze raz. Kto z czołówki, poza transferem Silvy do City i 16 latka do Realu, w obecnym okienku dokonał transferów? Zamiast świeżaku na stronie, martwić się o moją naiwność lub nie, przeczytaj pytanie jeszcze raz i odpowiedz.

28.05.2017 22:22

Nie wiem po raz który w ostatnich dniach czytam tutaj, ze inni kupują a my się zastanawiamy. Więc zapytam bo może nie jestem na bieżąco - poza Bernardo Silvą w City i tym 16 latkiem w Realu, kto z czołówki dokonał jeszcze transferów? Pytam poważnie, widocznie mam straszne zaległości i chciałbym być mądrzejszy

28.05.2017 18:14

Szkoda mi Reusa - jestem dużym zwolennikiem jego talentu ale niestety chłopak kompletnie nie ma zdrowia do piłki. Myślę że gdyby nie ciągłe kontuzje to byłby jednym z czołowych zawodników świata.

Co do Sancheza - ktoś serio wierzy, że puchar Anglii jest w stanie zatrzymać Sancheza, jeśli ten FAKTYCZNIE chciałby opuścić Arsenal? No bez jaj :)

28.05.2017 14:27

Niby się przyzwyczaiłem do narzekania i stękania na tej stronie na wszystko ale litości. Jeszcze się maj nawet nie skończył więc ewentualne żale/skargi transferowe zatrzymajcie do końca okienka. Czasem lepiej zachować chłodną głowę niż pieprzyć dla samego faktu marudzenia.

26.05.2017 23:14

Nie moje pieniądze więc nie będę mówił czy to za dużo czy nie. Natomiast nie uwierze że Bayern zgodzi się na 22mln rocznie. A już z pewnoście nie przy wysokiej kwocie samego transferu. Pewnie agent Sancheza będzie musiał sporo ugrać jesli chodzi o obniżenie wysokości samego transferu. Wtedy może i wywalczy kontrakt na poziomie Lewandowskiego.

26.05.2017 15:55

Marudzą niektórzy, jakby z własnej kieszeni mieli te pieniądze wyciągnąć. Jeśli Bayern tyle wyda to znaczy ze ich stać. Ponadto, niektórzy chybą muszą się obudzić, rynek dzisiaj zwariował niestety. Nie znaczy że Bayern musi też wydawać horrendalne kwoty. Jednak liczenie na perełki transferowe jak Arjen czy Robert (czyli darmowe albo za grosze do realnej wartości) może się srogo zemścić.

Zresztą zestawmy to z dzisiejszym transferem 16 latka do Realu za 45mln z bonusami....

23.05.2017 21:34

Też traktuje to w kategoriach słabego dowcipu.

08.05.2017 14:28

@Riberyy007 - jasne że nie gwarantują nic, natomiast znacznie zwiększają szansę na trofea. Oczywiście na sukces składa się wiele czynników ale bez klasowych zawodników, gwarantujących odpowiedni poziom, o zwycięstwie w LM można pomarzyć.

07.05.2017 19:40

@Marienplatz - jeżeli dla Ciebie chęć grania jak najwięcej w młodym wieku, rozwijania się, zamiast pełniejszego konta, jest oznaką braku ambicji to chyba coś Ci oczy przesłoniło.

A ja uważam, że to bardzo ciekawy zawodnik, oczywiście nie na już i teraz ale chłopak ma potencjał niemały i bardzo ciekawi mnie jego rozwój.

05.05.2017 19:16

Monaco w sumie gra radosny futbol. Juve taktycznie to jest inna liga. Za każdym razem jak oglądam Juventus nie mogę się nadziwić tej defensywie, absolutnie najlepiej broniąca drużyna w Europie. A kontrataki mają mistrzowskie.

Taka jak ktoś niżej wspomniał, niby defensywny Juventus a więcej napastników w jedenastce niz w całym składzie Bayernu. Dlatego jak słyszę że kogo ma kupić Bayern do ataku bo mamy Lewandowskiego to mną trzęsie ze złości.

03.05.2017 21:27

Raczej nie można brać na poważnie tej wypowiedzi :)

03.05.2017 18:43

Jak ktoś pisze że transfer 28 latka jest bez sensu to... lepiej niech nic nie pisze. Zawodnik z miejsca do pierwszego składu, doświadczony i do tego wojownik co również nie jest bez znaczenia. I co najważniejsze, REALNIE do wyciągnięcia. Więc wszelkie głosy na nie są raczej śmieszne. A że musi kosztować? A to wasze prywatne pieniądze? :) Zresztą nie oszukujmy się, Bayern bez problemu stać na ten transfer więc pod tym względem również nie rozumiem płaczu.

03.05.2017 18:38

@Anakondrzej - na poziomie Milanu? Obecnie Bayern i Milan (przy całym szacunku do Milanu) to zupełnie inna kategoria, tak sportowa jak i finansowa oraz inna struktura właścicielska. Nie ma się co obawiać że Bayern podąży śladami włoskich "gigantów" jak Milan czy Inter.

28.04.2017 00:37

Z jednej strony ten mecz mogliśmy zamknąć w 45 minut i nie byłoby tematu. Ale nawet przy awansie dzisiaj to widać gołym okiem że zmiany, a w zasadzie bardzo duże zmiany są absolutnie konieczne w tej drużynie. Nie zgadzam się z opinią, że Bayern nie wyda na jednego gracza 60-70 mln. Wyda i to prędzej niż się niektórym wydaje. I ja liczę że najbliższe okienko, to będą poza Rudym i Sule wzmocnienia naprawde konkretne, na tu i teraz do pierwszej jedenastki. I że sakiewka Bayernu otworzy się szeroko. Poprostu Bayernu nie stać, żeby wypaść z czołówki. Z czołówki, na którą pracowali wiele lat żeby się nie w niej znaleźć.

Czasami mam wrażenie, że sam Bayern skostniał i się zabetonował. Żyje wiecznie "młodym" Alabą, który zalicza duuuży regres. Żyje Frankiem, który najlepsze lata ma już za sobą, żyje Lahmem, który serducho do gry ma wielkie ale już też ze sceny schodzi. żyje Mullerem, który nie jest już tym Tomkiem co do niedawna. I jeszcze z 3-4 nazwiska był tu ujął. W praktycznie każdej formacji potrzebne są wzmocnienia w składzie. Oby Bayern to udźwignął, wierzę że tak będzie :)

27.04.2017 00:29

@KamiloKepky - i taka postawa powinna dominować u wszystkich tutaj, szkoda że tak nie jest. :)

26.04.2017 23:27

I jak zwykle gdy wytyka się Tobie brak logiki panie Matilegolas to obrażasz... taki mały chłopiec w spodenkach z Ciebie ale przyzwyczaiłem się od paru lat do Ciebie tutaj i Twojego poziomu :)

26.04.2017 23:18

Po raz kolejny nie ogarniasz sam siebie panie Matilegolas ale mniejsza z tym :)

Plotkarskie portale twierdzą że Ania urodziła, może dlatego Robert w tym meczu był myślami daleko od murawy? :))

26.04.2017 23:15

Też nie rozumiem (i to nie tylko w tej kwestii) rozumowania Matilegolasa

26.04.2017 23:11

Jeżeli chodzi o transfery to w pierwszej kolejności to musi za tym iść piłkarska JAKOŚĆ, narodowość jest drugoplanowa. A ja w tej chwili nie widzę przedstawicieli naszych zachodnich sąsiadów, którzy z miejsca wchodzą i wznoszą nas na szczyt. Marzenia a rzeczywistość to dwie różne rzeczy.

26.04.2017 23:08

Ja tam ciśnienia po tym meczu nie mam, dla mnie to tylko puchar pocieszenia, który wiadomo lepiej mieć niż nie ale po LM u mnie emocje opadły. A dzisiejsza porażka... cóż, kolejna w mojej długiej histori z Bayernem, która jest w zasadzie trudna do wytłumaczenia....

Ale jeżeli ta porażka otworzy oczy zarządu, że tu potrzebna jest naprawde DUŻA przebudowa drużyny to dobrze że tak się stało. I nie ma tutaj co mydlić oczu transferami pokroju Rudego. Albo gadamy o LM albo inwestujemy i gramy o nią na poważnie

26.04.2017 22:46

Idź FanGraczy już faktycznie bo Ty nie byłeś, nie jesteś i nigdy nie będziesz kibicem Bayernu klapku :)

26.04.2017 22:24

Komedia...

26.04.2017 22:19

Zamiast na spokoju rozstrzygnąć ten mecz to znowu nerwówka, ech

26.04.2017 22:14

Widać że Robert to nie nasz Robert w tym meczu i ta kontuzja odbiła się na nim (o ile jest do końca wyleczona).

26.04.2017 21:53

Schalke od długiego czasu już, rozmienia się na drobne. Ale dzisiaj przeszli samych siebie, stracić dwie bramki u siebie w końcówce grając z przewagą jednego zawodnika, gdzie to przeciwnik powinien oddychać rękawami... heh. Jak Bayern ma mieć w tej lidze godnych przeciwników... :)

20.04.2017 23:45

Dzisiaj sędzia (jak narazie) w meczu Barcelona Juve absolutnie klasa. Nie daje się nabierać na żadne machanie łapkami Barcelony i wywieranie presji. Jednak można? Można.

19.04.2017 21:30

Jeszcze kończąc na dzisiaj mała dawka humoru, tytuł ze strony Realu - "Kosmiczny mecz". Ja rozumiem wiele, że na swoich patrzy się inaczej itd. ale nie wiem kto redaguje tą stronę. Komedia :) Ale w sumie to taki właśnie klub. No nic, jeszcze raz wszystkim spokojnej nocy pomimo tego co się stało.

19.04.2017 00:21

Dobrej nocy wszystkim - panowie, głowa do góry bo jest za co dziękować naszym. A na reszte spuśćmy kurtyne milczenia. Niech Ronaldo bije rekordy, niech dalej kręcą lody, niech sami oglądają ten ustawiony kabaret.

Co nas nie zabije to wzmocni !!

19.04.2017 00:01

Pique to sobie może narzekać, oba kluby i ich sędziowanie siebie warte.

Ps.Oglądam studio w C+ i to co wygaduje Murawski... ręce opadają.

18.04.2017 23:54

A już tak poza nerwami, to chapeau bas dla Marcelo. Absolutnie genialny zawodnik i to nie tylko w tym meczu. Ronaldo może buty za nim nosić.

18.04.2017 23:45

Brawo dla naszych. A na resztę trzeba poprostu spuścić kurtyne milczenia. Musi być jakaś zakrojona na szeroką skale wywarta presja na UEFA i tą mafie bo inaczej nic się nie zmieni. Nie mam siły już nawet się denerwować bo to jest bez sensu.

18.04.2017 23:19

Akurat Carlo to nie pomógł dzisiaj ale nie czas i miejsce na to

18.04.2017 23:10

Boli, to [wycięte] boli, że cały wysiłek druzyny niweczy taki [wycięte] z gwizdkiem, resztą jest już tylko wypadkową

18.04.2017 23:08

Pierdole tą LM, pierdole to sędziownie. Jebać te rozgrywki i tych sędziów [wycięte] i tą całą UEFA

18.04.2017 22:58

Koniec niestety

18.04.2017 22:56

Jeśli Robert sam nie poprosił o zmianę to kompletnie nie rozumiem tego

18.04.2017 22:34

Niezależnie jak to się skończy to brawa dla naszych. UEFA zabija ten sport i taka prawda

18.04.2017 22:32

Powtarzam to po raz kolejny - to jest NIEPRAWDOPODOBNE żeby takie błędy robic na takim poziomie. To jest już do obrzygania !!

18.04.2017 22:29

I niech mi ktoś powie ze UEFA jest czysta...

18.04.2017 22:27

Martinez wyleciał... Casemiro nie...

18.04.2017 22:23

Jezu Vidal... :/

18.04.2017 21:57

I teraz pełna fuuuria !!

18.04.2017 21:55

Ja pierdole... nie wierze Arjen... tego nie można wygrać po takich akcjach

18.04.2017 21:53

Vidal do zmiany bo czuje ze nie dokończy meczu

18.04.2017 21:51

@DarthSmd - ja bardzo dobrze rozumiem wkurzenie bo sam je czuje. Chodzi mi tylko o to żeby nie popadać w mega pesymizm bo zaraz pojawi się tu przekonanie że bez urazy ale Termalica nas pyknie, no troche wiary więcej :) w tym meczu pare rzeczy poukładało się pod Real, czasem tak bywa. Oczywiście mają swoją klasę ale obiektywnie pare rzeczy pozytywnie się im poukładało a dalej poszło samo.

Będzie ciężko w rewanżu, bardzo ciężko (licząc że Mats nie da rady się wukorwać, Boa dzisiaj miał swój alternatywny mecz, a Martinez wyleciał z następnego spotkania) ale futbol mnie już nauczył że "impossible is nothing" :)) A dodatkowo Bayern jakoś lepiej gra jak goni wynik niż jak go broni.

Uważam, że zarząd już rozkminia nad potencjalnymi wzmocnieniami. I nie trafiają do mnie gadki że Bayern nie wyda xx mln na kogoś tam. Jeżeli tego będzie wymagała sytuacja (a zaczyna wymagac) to Bayern to zrobi i jestem tego w 100% pewny. To że Bayern nie wydaje wielkich pieniędzy na przeciętnych zawodników to nie znaczy że nie wyda jej na wielkich graczy, kiedy będzie taka konieczność. Poprostu Bayernu nie stać na to, żeby wypaść z czołówki, więc to nie będzie kwestią chęci tylko musu. A że zarządzać klubem potrafią to już udowodnili.


Sytuacja nie jest kolorowa ale ten dwumecz nie jest jeszcze przegrany - nie takie rzeczy się w piłce zdarzały więc głowa do góry i z fartem :) Dobrej nocy wszystkim

13.04.2017 00:09

@DarthSmd - kurcze, jeden z nielicznych tutaj, który pisze z głową i sensem a widzę że zafiksowałeś się w złą stronę za bardzo :)

12.04.2017 23:31

@Matilegolas - to można czy nie można mieć pretensji do zarządu... ? :D

12.04.2017 23:25

@Nookie - jak przeczytałem to porównanie niejakiego pana B. to parskłem śmiechem... można być pesymistą ale są granice :D

@Acatera - i to byłby jedyny pozytyw, gdybysmy odpadli (tfu tfu) to muslibyśmy się wzmocnić (bez odpadnięcia zresztą też), i w końcu te pieniądze kiszone na kontach uruchomić :) myślę że i zarząd widzi, że bez wielkich graczy nie zdobędzie się LM.

12.04.2017 23:17

No Ameryki UKU nie odkrywasz. Ale tu też jest ważna klasa napastnika. Sam Robert zrobiłby dzisiaj znaaacznie więcej niż Thomas i taka jest prawda. Zastawienie się, przegląd pola, gra bez piłki, gra głową, drybling, strzał... no niestety, Thomas tego nie dał bo nie mógł dać.

Ja dalej uważam, że ten wynik jest do odrobienia z Matsem i Robertem w pełni sił, aczkolwiek będzie to cholernie ciężkie. Tak jak i ten mecz mimo wszystko nie wyglądałby tak w naszym najmocniejszym składzie i bez tej czerwonej kartki. Nie zapominajmy o tym pisząc w złości jakieś momentami z "dupy" rzeczy o Bayrnie.

12.04.2017 23:10

No nie chciałem juz tego pisać ale achim - w punkt trafione

12.04.2017 22:33

No, idż spać FanGraczy, idź :)

12.04.2017 22:29

No niestety, z Matsem i Robertem ten mecz mógł wyglądać absolutnie inaczej. Ale co by było gdyby to już za późno

12.04.2017 22:25

Neuer dzisiaj gracz meczu w Bayernie. Boa... nie wiem co dzisiaj odwala

12.04.2017 22:19

Pisanie o Thomasie że drewno... sorry ale pieprzycie głupoty. Thomas to nie jest rasowy napastnik, on musi mieć obok Roberta bo inaczej jego walorą giną i każdy kto ogląda Bayern to wie. Spodziewałem się niestety takiej gry z przodu że będziemy cierpieć. Byle dali rade to utrzymać to spokojnie można powalczyć w rewanżu.

12.04.2017 22:17

Absolutnie bolą oczy na gre Thomasa dzisiaj

12.04.2017 22:10

Ten mecz pokazuje dobitnie wszystkim krytykom Roberta, że jest absolutnie bezcenny dla Bayernu.

12.04.2017 22:09

No i ch** bombki strzelił

12.04.2017 22:07

Poczuł krew Real, niestety. Plan minimum sobie juz zrobili więc mogą sobie poukładać jeszcze bardziej to spotkanie

12.04.2017 22:05

Znowu autostrada dla Baela była... zaczyna sie nerwowo robić

12.04.2017 22:03