DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 9

@andrzej1980 nie, Hasan był gorszym partaczem. Tu nawet Salomon by nie rozwiązał problemu kontraktów Goretzki, Comana czy Gnabry'ego, które "zawdzięczamy Bośniakowi". Póki co Eberl kiepski w transfery, ale podpisał Daviesa, który się mówiło, że na 100% odejdzie... Zobaczymy.

30.01.2025 15:27

Oni nawet formy nie potrzebują, żeby nas wyeliminować, jak mamy grać tak, jak gramy. Do tego Kompany zarzyna Kane'a i jak on wyleci to znowu będzie jeszcze większy dramat...

30.01.2025 15:24

Nie będzie żadnej przebudowy.

29.01.2025 23:52

1

Napiszę jeszcze raz - faza grupowa w wykonaniu Bayernu to jest kwintesencja frajerstwa.

29.01.2025 23:19

Takim gadaniem kapitanek Kimmich nie polepsza sytuacji.

29.01.2025 22:54

Jeśli trafimy na City to niech Kompany się uśmiechnie do Guardioli, żeby przy 0:4 przestali nam już strzelać...

29.01.2025 22:54

Będzie losowanie Bayern/real vs Celtic/City

29.01.2025 22:52

Coman strzelił 4 bramkę w sezonie!!! ODBUDOWUJE SIĘ!

29.01.2025 22:43

Niech Kim i Neuer coś odwala, straćmy 2 bramki, jak spadniemy to zamiast City zagramy z Feyenordem. Będzie łatw... A nie xD

29.01.2025 22:42

Dobrze widzę, że w 1/16 Juventus/City XDDDSDD

29.01.2025 22:20

Nie. To jest mecz tylko o premię pieniężną za wygraną.

29.01.2025 20:13

Oszczędzałbym Kane'a...

29.01.2025 20:13

1

@Patryk233 szybki jest dalej, wiatr robi... Tylko absolutnie nic z tego nie wynika, dramat.

29.01.2025 18:10

1

Chyba żal się bierze z tego, że Tel miał jako jeden z nielicznych w tej kadrze serce dla Bayernu... Zupełnie inne podejście niż "kapitan" Kimmich. Bo jest tak jak mówisz - absolutnie nic ciekawego nie pokazał. Dziwię się jednak, że nie wypożyczyliśmy go wcześniej...

29.01.2025 18:07

1

Coman od dziesięciu dostaje :D

29.01.2025 18:05

Szacun do Tela. Zupełnie inne podejście niż Goretzka, Coman czy Gnabry.

29.01.2025 15:06

@hoven fakt. Mimo wszystko to dalej dobry mecz na ogranie młodzieży...

28.01.2025 22:26

Mecz o nic. Nie ma znaczenia, które miejsce zajmiemy, bo niezależnie od wyniku i tak możemy trafić na City albo real. Dałbym pograć młodzieży i skupmy się teraz na lidze.
Szkoda, że nie potrafiliśmy chociaż zremisować z mocarnym Feyenordem...

28.01.2025 22:11

@Sielber9 zapomniałem już o istnieniu Wernera :D

28.01.2025 21:44

3

Wystarczył remis z Feyenordem, żeby mieć 99% szans, ale przerosło to tych kopaczy.

28.01.2025 19:34

1

Tel nie grał wybitnie, ale to był jeden z ostatnich w tym klubie z mentalem...

28.01.2025 19:33

@hoven to, że grał "romantycznie" nie znaczy, że nie zmieniał sposobu gry, chociaż cały czas z naciskiem na ofensywę.

27.01.2025 12:35

@hoven spoko, ja po prostu odpowiadam na uwagi, że "Kompany wolał spuścić zespół", "nic nie zmienił w grze", "oddał sezon walkowerem". Jest to nierzetelne, nie fair i absolutnie nie jest to tożsame z "chciał grać ofensywnie". Zamiast przykładu Nottingham co powiesz na przykłady pozostałych beniaminków z sezonu 23/24? Kurczę, grali brzydko i pragmatycznie i zlecieli razem z Burnley...

PS nie, nie ja wspominałem nic o tym, że wyprzedali mu skład.

27.01.2025 11:26

3

Któryś raz czytam te same bezmyślnie powtarzane brednie na temat stylu gry Kompany'ego w Premier League z gatunku "wolał spuścić zespół do Championship niż coś zmienić" i tak się zastanawiam... ile osób tutaj czytało cokolwiek o Burnley Kompany'ego przed sezonem poza nagłówkami artykułów? Bo pamiętam, że jak robiłem sobie research, choć może i niezbyt intensywny, to wychodziło na to, że Kompany, choć naiwny, próbował coś jednak zmieniać w systemie gry. Nie chcę wychodzić z pozycji eksperta, który zjadł zęby na stylu gry Burnley rok temu, ale zanim się zacznie szerzyć mity, to może warto je zweryfikować?

"Heading into the campaign the message was clear. “Style is non-negotiable,” one club source told The Athletic last summer. In hindsight, it should have been. Burnley’s early-season fixture list was daunting and, having stuck predominantly with the 4-3-3 system that had served them so well in the Championship, they were dominated and comfortably beaten by Manchester City, Aston Villa, Tottenham, Newcastle and Chelsea in five of their opening eight league games.(...)
Multiple sources The Athletic spoke to at the time highlighted Kompany’s tactical naivety, stubbornness and inexperience, alongside the team’s lack of quality and soft underbelly.(...)
Things had to change. November began with a home game against Crystal Palace and Kompany adapted his system, committing to the 4-2-3-1 in possession and 4-4-2 out-of-possession system, which allowed them to mix up their play and form a better defensive shape.
Burnley were the better team but still managed to lose 2-0, a costly mistake from Jordan Beyer, who lost possession on the edge of his own box, gifting Palace the opening goal."

https://www.nytimes.com/athletic/football/premier-league/schedule/

Znalazłem też całkiem fajny komentarz, idealny jako głos w dyskusji:

"Contrary to popular opinion, Kompany did actually adjust his style for the Premier League. He definitely went more defensive after the batterings by Chelsea and Spurs early on. We also set up very differently to the Championship season where it was mostly 4123 - we spent most of this season playing some sort of flexible 442.
'What happened' is a combination of inexperience in the squad, difficult fixture list leading to destroyed confidence, poor transfer window(s) (with a record spend too!) and yes, some poor selection, tactical and management decisions from Kompany.
I was still behind him and sad he is leaving, but let's not pretend he hasn't underachieved massively this season.
Source: Season ticket holder for 10+ years"

Wnioski? Kompany mimo wszystko nie jest idiotą, widział problem i cokolwiek, nawet jeśli nieskutecznie, reagował.

PS Swego czasu (chyba w "Piłce nożnej"), był na temat świetny artykuł. Szkoda, że nie przywiązałem do tego wtedy wielkiej wagi...

27.01.2025 10:51

@Kimas my nie gnietliśmy Feyenordu, nie licząc krótkich fragmentów bezmyślnie kopaliśmy piłkę przed ich polem karnym.

26.01.2025 14:14

@hoodykr nie widzę szans na pozbycie się trzech skrzydłowych, odejdzie Sane, a my zostaniemy z tymi ciapciakami Comanem i Sane.

26.01.2025 14:13

Macie rację z tym Nkunku, no ale mam nadzieję, że zarząd myśli o kimś do ofensywny, a Nkunku był tylko jednym z pomysłów...

26.01.2025 12:50

A co z tym Nkunku? Potrzebujemy kogoś do ofensywy, bo nie uciągniemy. Gnabry, Coman to żart, Sane raz na 5 meczów coś pokaże, Kane chyba zajechany, a Musiala chyba przygnieciony presja...

26.01.2025 11:09

2

Żeby naszym zrobić podobny trening...

26.01.2025 10:46

I jednocześnie nasz zakład wydaje się już zajechany :D

26.01.2025 10:44

1

Cztery wnioski:
- mecz słaby...
- bardzo ważne 3 punkty, za Tuchela byśmy stracili...
- Leverkusen frajerzy xDD
- mistrzostwo Niemiec na wyciągnięcie ręki, nawet przy dwóch porażkach

25.01.2025 17:41

Piłeś?

25.01.2025 17:28

2

Cztery wnioski:
- mecz słaby...
- bardzo ważne 3 punkty, za Tuchela byśmy stracili...
- Leverkusen frajerzy xD
- mistrzostwo Niemiec na wyciągnięcie ręki, nawet przy dwóch porażkach

25.01.2025 17:27

Jak się utrzymają takie wyniki to jest duża szansa na majstra, bo nawet dwie porażki nam tego nie zabiorą.

25.01.2025 17:19

@admin tak to wygląda na boisku :(

25.01.2025 17:17

Lipsk wyrównał xDDDD

25.01.2025 17:17

W formie byśmy im wbili 6 czy 7. Ale bez formy, pomysłu i z zajechanym składem nie ma szans.

25.01.2025 17:09

@Jurgen1982 to był sarkazm xD

25.01.2025 17:08

Myślę, że akurat Leverkusen jest zbyt dojrzałą drużyną, żeby to odpuścić. U nas kto wie.

25.01.2025 17:08

Dwa strzały, dwa gole dziś. Niesamowita dominacja.

25.01.2025 16:56

@Spajkowy no, paradoks :D

25.01.2025 16:54

@alien666 trochę mało się starać przy takiej pensji...

25.01.2025 16:51

Kompany nie uznaje żadnej młodzieży.

25.01.2025 16:50

Ok, czyli 4 punkty przewagi utrzymujemy do następnej kolejki. Dobry news.

25.01.2025 16:46

Oby dociągnąć to 1:0 chociaż.

25.01.2025 16:09

Nie uciągniemy cały sezon bez rotacji. Chociaż teraz rozumiem, czemu nie kupujemy zmiennika dla Kane'a - i tak by nie grał.

25.01.2025 15:20

@Kimas patrząc na ich wyczyny z Atletico...

25.01.2025 15:00

1

Kimmich na PO? Spoko.

25.01.2025 15:00

@admin Harry to jedno, ale:
1. Chłop też powinien odpocząć, a on gra non stop, bez zmiennika...
2. Musi dostawać podania?

25.01.2025 12:58

Lipsk dostanie lanie 0:3. Nie po to Leverkusen daje ciała w LM, żeby nie mieć sił na swój najważniejszy priorytet czyli Bundesligę.

25.01.2025 12:55

@hoven nie, wyraźnie napisał, że Kompany wyleci przed sezonem, więc trener przyda się już na wiosnę :D

24.01.2025 14:32

2

Najgorsze, że tyle razy przegrywaliśmy przez brak jakości... Gdyby nie raphinie, kimy i ulreiche to kto wie...

24.01.2025 14:31

Już widzę kolejkę chętnych po nich. Zwłaszcza Comana z jego statystykami i pensją :')

24.01.2025 10:35

Kapitan.

23.01.2025 21:35

Przecież to Kimmich jest jedną z przyczyn tego, gdzie teraz jest Bayern.

23.01.2025 21:34

Czyli 2-3 tygodnie, czyli u nas wróci za 1,5 miesiąca.

23.01.2025 18:19

Wylew Kima, wylew Guerreiro (najgłupszy faul sezonu i karny), trzeciej bramki nawet nie widziałem. W ataku żałosne podrygi Comana, brak podać do Kane'a i brak pomysłu jak skruszyć mur.

23.01.2025 18:19

1

Chyba dlatego wszystkie te guardiolowate systemy potrzebują najlepszych piłkarzy świata... Oczywistość systemu może zniwelować tylko olbrzymia jakość. U nas jakości nie ma.

23.01.2025 18:18

Bayern jak reprezentacja Polski - po serii żałosnych wpadek zaczynamy liczyć matematyczne szanse :D

23.01.2025 15:59

@admin mi się też tak wydaje. Po wygranych meczach często można znaleźć komentarze, kto zagrał dobrze, z czym mało kto polemizuje. Po porażkach jest więcej okazji do dyskusji.
No ale oczywiście to jedna z przyczyn, bo wiadomo, że pojawiają się także śmieciowe komentarze. To chyba normalne i wszędzie tak jest.

23.01.2025 14:17

Czy ktoś ma może statystyki pod ręką, z ilością kontaktów Kane'a z piłką?

23.01.2025 12:25

1

No tak, bo Ty jesteś wzorem kibica, co trzymał kciuki za real w półfinale, żebyśmy nie przegrali czasem z Dortmundem w finale xDDDDD

23.01.2025 12:20

@admin no ja bym powiedział, że owocami są bramki...
A oglądałeś ten mecz wczoraj? Nie nazwałbyś naszej gry "nudną"? Szło zasnąć po 30 minutach i na jakieś 10 minut Bayern w końcu zaczął coś grać... naprawdę, co mi po "okazjach" kreowanych przez Comana zakończonych strzałem w kosmos albo dośrodkowaniem do nikogo? Na to się nie da patrzeć.
No i dokładnie - to moje wrażenia.

23.01.2025 10:22

Po rozbiciu Szachtara było 287 komentarzy pod odpowiednim artykułem.

23.01.2025 10:18

2

Fun fact - wczoraj wystarczył remis, żeby wskoczyć do pierwszej ósemki, ale i to przerosło naszych kopaczy... A tak sklepiemy biedny Slovan za tydzień, żeby "pokazać reakcję", ale patrząc na chaos na miejscach barażowych, jest to de facto mecz o nic. Czy trafimy na real czy Sporting czy Celtic... wszystkie te drużyny są w stanie wygrać z nami dwumecz :( a Leverkusen w lidze będzie wypoczęty, bo rozegra w Europie dwa mecze mniej...
Żenada i frajerstwo.

23.01.2025 10:16

1

My będziemy mieć problem z absolutnie każdym z takim stylem gry.

23.01.2025 10:09

@admin "Czy drużyna grająca nudno i siermiężnie jest w stanie tworzyć tyle sytuacji pod bramką rywali?"
Pewnie, że tak.
Czy się styl podoba to kwestia gustu, tu nie ma wiele miejsca na dyskusję, bo rolę pierwszorzędną grają emocje... komuś się podoba Rubens, a komuś Dali. Dwa różne style i w jaki sposób chcesz przekonać fana Rubensa, że surrealizm Dalego jest lepszy? :) mi się nie podoba to bezowocne klepanie, nuży mnie to. Może gdyby było więcej polotu, więcej jakości, to lepiej by się to oglądało. A tak mamy bezproduktywnego Jamala i Kingsleya "3 gole i 2 asysty w 21 meczach przy 17 milionach pensji" Comana, który nie potrafi celnie podać.

23.01.2025 10:07

@admin tak, gramy nudno i siermiężnie i źle się patrzy na to nasze nijakie klepanie. To nie musi przeczyć statystykom. I żeby nie było - nie krytykuję Kompany'ego za styl gry, najważniejsze są punkty i póki one wpadają, to kiepski styl gry można przeboleć.

23.01.2025 09:59

@hoven nie, niesłusznie go zwolnili. Wywalili Julka, kiedy walczył na trzech frontach, po świetnym dwumeczu z PSG. Gubiliśmy punkty do BVB, ale nie mamy pewności, czy by nas przegonili. Tak się nie robi, po prostu. Zero szacunku do pieniędzy. Podpisujemy gościa na 5 lat, opowiadamy, jaki to wielki talent i przyszłość, po czym Hasan narobił po ciężkiemu w nachy ze strachu, że nas Dortmund ewentualnie dogoni i trzeba "zabezpieczyć cele" xD
Trzeba było poczekać do końca sezonu i wtedy podjąć decyzję. Może Julek by podjął te decyzje, które okazały się słuszne w kadrze i które się sprawdzały też w Bayernie, kiedy wprowadził to Tuchel? Kimmich na PO, a na ławę Goretzka.
Nie rozumiem tych zachwytów nad Leonem. Grał przyzwoicie, fakt, strzelał bramki, nie skarżył się, ale no... jak gra z kapitanem Kimmichem w środku to rozgrywamy to tak wolno, tak nijako, mamy wielką dziurę na środku. Zastanawiam się, czy Kompany nie uległ presji szatni.

23.01.2025 09:56

Zaczyna się "pokażemy reakcję" xD sklepiemy jakieś biedne ogórki, a potem dostaniemy lanie od Leverkusen.

23.01.2025 09:49

2

@hoven oczywiście, że jest to skandal, ale w Monachium nie szanuje się pieniędzy.

23.01.2025 06:18

Wychodzą lata zaniedbań i po prostu zostaje cierpieć.

23.01.2025 06:01

A Maresca w Chelsea pokazuje klasę.
Co do Paulinki to wydaje mi się, że to nie musi być wina Eberla. Być może złożyli mi jakąś obietnicę podczas fatalnego okienka 1,5 roku temu, kiedy przyjechał już do Monachium i pozował z koszulką. Bo chyba nikt nie wie, po co on w Monachium.

23.01.2025 06:00

De facto nie winiłbym tu głównie Kima. Jak się tak gra wysoko, to błędy są nieuniknione. Ale nawet przy 3 golach Feyenordu powinniśmy strzelić 5 z przodu

22.01.2025 23:32

Brakuje jakości w kadrze, brakuje refleksji i modyfikacji planu w zależności od sytuacji na boisku i rywala, brakuje rotacji. W rezultacie zabraknie trofeów.

22.01.2025 23:29

4

Neuer od powrotu z nart nie obronił chyba ani razu strzału z rodzaju: "wow, ale parada!" w tym momencie to zwykły ręcznik, który generalnie dobrze gra nogami, żeby wychodzić wysoko i patrzeć na nudne, bezproduktywne klepanie przereklamowanych i zajechanych gwiazdeczek z przodu.

22.01.2025 23:26

1

Ja tak zacząłem robić za Tuchela...

22.01.2025 23:24

Tuchel w tamtym sezonie postawił na Koreańca, ale potem zreflektował i z
powrotem grał, bez większych błędów, de Ligt.

22.01.2025 23:24

1

Pełna "dominacja" Bayernu przy jednoczesnej dominacji Feyenordu.

PS przeklejam: Coman 21 meczów, 3 gole, 2 asysty, 1000 żałosnych podań i 17 milionów pensji.

22.01.2025 23:23

@hoven chyba już nie mam sił się dołować bardziej :')

22.01.2025 23:20

Czy niebo lepiej? Wyniki w Bundeslidze podobne, odpadli po frajersku z PN. Ale Tuchel doszedł do półfinału LM, a Kompany odpadnie w barażach.

22.01.2025 23:19

Coman 21 meczów, 3 gole, 2 asysty, 1000 żałosnych podań i 17 milionów pensji.
Co może pójść nie tak?

22.01.2025 23:17

Tu się nie da nic zrobić. Eberl między wierszami wprost powiedział, że czeka nas popadnięcie w przeciętność.

22.01.2025 23:15

@seba właśnie zauważyłem xD

22.01.2025 23:14

Drugiej połowy już nie oglądałem i myślałem, że skończyło się 0:2, a tu nasze asy dostały 0:3 :)))

22.01.2025 23:14

Co za cielaki xD 0:2 z Feyenordem xD oj chyba Slovan nie zakończy LM z zerowym dorobkiem punktowym :)

22.01.2025 23:12

To się skupimy na lidze, z taką formą z Leverkusen przegramy, ale jak nie roztrwonimy przewagi, to może się uda wygrać majstra. Leverkusen też odpuszcza LM, więc w Bundeslidze pewnie nic nie przegrają już.

22.01.2025 21:59

Możliwe.

22.01.2025 21:57

Przecież mieliśmy dziś 3-4 bramkami wygrać, bo Feyenord w dołku, a my byliśmy po super meczu z Wolfsburgiem :)

22.01.2025 21:57

Nie licząc ostatnich 10 minut pełna dominacja Feyenordu. Ustawili się, pozwalają nam na bezpłciowe i bezproduktywne klepanie piłki i wychodzą ze skutecznymi kontrami.
Na to, że Neuer obroni karny nie było co liczyć :) tylko bramkarze rywali robią cuda, a nasz...

22.01.2025 21:55

1

Guerreiro xDDDDDD

22.01.2025 21:53

Trend jest taki, że nie pamiętam, kiedy ostatnio Neuer obronił strzał z serii "nie do obrony".

22.01.2025 21:51

1

"a niby co Neuer mógł zrobić?"
Nie wiem, to co bramkarz Feyenordu? Czy naprawdę oglądając mecze Bayernu musimy cały czas patrzeć na ręcznik na naszej bramce, a przeciwnik rozgrywa mecze życia na bramce?

22.01.2025 21:44

To niech mu ktoś podaje w końcu?

22.01.2025 21:39

Błagam, niech Coman już zejdzie.

22.01.2025 21:34

Czy Coman po tylu latach może się w końcu nauczyć normalnie podawać? Przy zarobkach rzędu 17 milionów można chyba tego oczekiwać?

22.01.2025 21:32

Niestety.

22.01.2025 21:23

Mecz ciągle do wygrania, ale Kane gra cały czas co 3 dni i widać, że sił nie ma...

22.01.2025 21:23

To jest nasza "pełna dominacja". Robimy co przeciwnik chce - pozwalamy im na łatwe kontry.
No nic, czas coś grać?

22.01.2025 21:22

2

Ta, tylko to znowu dominacja bez zębów.

22.01.2025 21:19