DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 37

1

Ogarnij się, przestań spamować z Telem, bo to nieliczny piłkarz tutaj, który coś chce zrobić.

01.03.2024 20:58

Włączyłem na chwilę zobaczyć skład i idę już spać. I tak im się nie chce grać.

01.03.2024 20:45

XDDDDDDDDDD ale Neuer bez zarzutu

01.03.2024 20:42

Goretzka byłby ok grajkiem, jakby zarabiał 10 razy mniej :) taka opcja z ławki, kiedyś jeszcze potrafił uderzyć z dystansu, a teraz mu się chyba nie chce

01.03.2024 15:29

Nie wiem co myśleć. Pamiętam w jak fatalnym stylu Real wygrywał wtedy LM. Broniliśmy Tuchela wynikami w LM i to samo chcemy robić wobec Zidane'a, ale to może nie wystarczyć.

28.02.2024 11:19

1

Chłopie, naprawdę mamy płacić kilkanaście milionów euro Daviesowi? Za co niby? Że ostatnio dobrze się prezentował w 2020? :)

27.02.2024 18:23

1

Super, czekam :)

27.02.2024 13:37

Można też chyba powiedzieć, że Tuchel zabezpieczył nam cel, jakim było zatrudnienie Alonso :) bo jednak gdybyśmy wygrali z Leverkusen puchar i mistrzostwo, to chłop może byłby chętniejszy wygrać wszystko w Niemczech. A tak zdobywa dublet (no, w Pucharze może jeszcze być jakaś niespodzianka) w drugim roku i to bez żadnego problemu, rozjeżdżając nas na luzie 3:0 :)))) i się dziwimy, że szuka kolejnych wyzwań + nie chce mu się trenować Comana czy imprezowicza Grubry'ego :) albo obrażalską Sane.

Może jednak Julek? Miałem mu bardzo dużo do zarzucenia, ale jeżeli jest szansa przewietrzenia szatni, to może by to wypaliło? Koniec wpadek 0:5 z Gladbach, bo piłkarzykom się nie chciało? Bo jak patrzę na tę zgraję kopaczy, to Nagelsmann wręcz osiągnął wyniki ponad stan.

27.02.2024 09:49

@tapczan jakby Bayern grał w Premier League, to z taką formą nie grałby nawet w Lidze Europy.

27.02.2024 09:40

Jeśli Xabi idzie do Liverpoolu (a to bardzo realne, bo to lepiej zarządzany klub, a Alonso w Bundeslidze wygrał wszystko), to ciężkie czasy nas czekają. Jak przy prawie każdym transferze trzeba będzie się zadowolić jakimś odpadem, bo poważne nazwiska coraz częściej mają nas gdzieś.

26.02.2024 22:30

Jedyny sensowny trener na lata na rynku.

26.02.2024 22:27

Klopp zrobi rok przerwy, a potem repra albo Dortmund?

26.02.2024 22:26

No cóż, dużo bałaganu do posprzątania ma... Oby go to nie przerosło. Powodzenia. Na moje o finale LM w Monachium za rok możemy zapomnieć, tak poważna przebudowa się szykuje.

@Pavelak moim zdaniem nazwisko nowego trenera poznamy dopiero po sezonie, jeśli to nie będzie ktoś aktualnie bez pracy.

26.02.2024 20:25

Hasan by mu tyle dał lekką ręką.

26.02.2024 16:40

@Reeken89 jest to, co jest, czyli olbrzymie pensje dla średnich piłkarzy.

26.02.2024 13:49

5

A ile mu proponował Hasan? Bo znając go to ze 20 milionów euro. Ja popieram likwidację kominów płacowych, w których brylował Bośniak. Jeśli Davies jest tu tylko dla pieniędzy, a sportowo nie zrobił żadnego postępu (a wręcz przeciwnie), to niech odchodzi. Byle za dobre pieniądze.

26.02.2024 12:47

Uff.

25.02.2024 14:43

1

A o co Ty chcesz jeszcze grać?

25.02.2024 11:07

1

Zawodzi cały zespół. Kane zaczął zawodzić dopiero po przerwie zimowej.

25.02.2024 10:18

6

No, w kadrze pokazał, jakim jest jeszcze dla nich mentorem.

25.02.2024 10:17

Uff, LM w przyszłym sezonie chyba uratowana.

24.02.2024 22:47

Ja raczej sobie daruję oglądanie tego "widowiska". A jeśli piłkarze nagle zagrają dobry mecz, to poczuję silny niesmak i będę oczekiwał zwolnień kopaczy, którzy grali do tej pory na zwolnienie trenera.

24.02.2024 15:05

Tuchel na pewno zabezpieczy mu ten cel.

24.02.2024 15:03

Jest taki scenariusz... Oby Eberl przyszedł, złapał się za głowę, jaki tu burdel i odważnie zadziałał.

24.02.2024 12:19

Jak zarząd nie pozbędzie się primadonn, to równie dobrze Tuchela może zostawić. Zatem trener nie ogarnie tego syfu.

24.02.2024 12:17

2

Goretzka niekoniecznie. Nic nie gra, a zarabia ogromne pieniądze. Koniec z grą za zasługi.

23.02.2024 22:52

Gość jest od 2020 bez formy

23.02.2024 22:51

Oj, Kimmich się obrazi. To wielka gwiazda i najwspanialsza szóstka świata.

23.02.2024 22:51

Alonso w Liverpoolu zrobi maszynę do wygrywania. To jeden z najinteligentniejszych trenerów w tym momencie.

23.02.2024 22:50

Zobaczymy, bo może nie być żadnego poważnego trenera na horyzoncie :) może czekają nas chude lata :)

23.02.2024 22:43

No no, 33 mecze bez porażki i łatwe 3:0 z Bayernem to fart xDDDD

23.02.2024 22:34

I cyk, Leverkusen odebrało nam kolejny rekord :)

23.02.2024 22:34

1

Szczęśliwy mecz? Oni nas przerastają o 3 poziomy. Nie pobija się tyle rekordów szczęściem. Dupsko boli, co?

23.02.2024 22:30

@blade87 nie, dotychczasowy rekord to sezon z tylko jedną porażką - Bayernu.

23.02.2024 20:39

Leverkusen gładko :) będzie rekord, sezon bez porażki :) niesamowite, że to nie Bayern zdobędzie takie osiągniecie, a niegdysiejsze "Neverkusen" :)

23.02.2024 20:34

1

To zupełnie prawdopodobnie, niestety. Okazała się, że nasz klub ma mniej wspólnego z "dobrym zarządzaniem" niż się powszechnie uważało. Część osób dostrzegała problemy już wcześniej, nawet gdy Bayern w 2020 sięgał po tryplet.

23.02.2024 18:52

Nic Leverkusen nie straci.

23.02.2024 17:28

3

Goretzka i Kimmich nie mieli czego obniżać. Od 2021 grają za zasługi.

23.02.2024 17:28

4

Akurat mógł mieć tu rację. Wątpię w jakieś jego rozsądne transfery, ale teraz też mówi się, że być może pożegnamy się z oboma panami... I Kimmich i Goretzka od 2020 pikują z formą w dół... Kasę pobierają, a psują atmosferę i machają łapkami

23.02.2024 17:27

Przecież Bundesliga tak co roku prawie kończy. Czasem Bayern coś ugrał, a ostatnimi czasy Frankfurt dawał radę. Więc do niczego nowego absolutnie nie doszło. Taki jest stan ligi.

23.02.2024 14:09

1

Przecież masz źródło newsa - "Sky". W czym problem?

22.02.2024 23:25

Widzę, że Eintracht broni honoru ligi. Brawo!

22.02.2024 23:18

1

Może zaskoczeni, że nie leci od razu?

22.02.2024 23:16

Kimmich ostatnio dobrze prezentował się w czasach, kiedy grał na PO, tak więc nie wróżyłbym wielkiej zmiany.

22.02.2024 23:15

Naprawdę? A po co on w ogóle był ściągany?

22.02.2024 23:14

2

Ale co Ty chcesz wygrywać, jak w lidze Leverkusen nie ma z kim przegrać meczu, a w LM już jesteśmy jedną nogą poza rozgrywkami?

22.02.2024 14:09

Cieszę się, że działa Karl, ale czy Hoeness to nie jestem pewien... Przypomnę tylko, że to on doprowadził do obecnej sytuacji zatrudniając swojego pionka Hasana na poważnej funkcji.

22.02.2024 08:45

Nowego trenera poznamy w lipcu pewnie dopiero... Z perspektywy czasu chyba lepszą opcją jest zostawienie Tuchela do końca sezonu niż szukanie strażaka na kilkanaście meczów. Sezon i tak jest przegrany, a jeśli piłkarze przestaną grać na zwolnienie trenera, to miejsce 2-4 w Bundeslidze raczej utrzymają.

22.02.2024 07:34

A moim zdaniem z Lipskiem możemy już prezentować się lepiej. I z Tuchela i z zespołu zejdzie trochę ciśnienia. No ale zobaczymy...

21.02.2024 20:46

@Pavelak ale nie ma już mi szanującego naszych finansów Hasana.

21.02.2024 20:30

Kosztem patery, dwóch pucharów, superpucharu i "uszatka".

21.02.2024 20:16

@Zerafaelo no zobaczymy, co się stanie. Wszystko w rękach Alonso.

21.02.2024 12:17

Myślę, że gdyby Klopp jeszcze nie ogłosił odejścia, to mielibyśmy już zaklepane Xabiego... A tak nie wiadomo. Z drugiej strony przejście z Leverkusen do Monachium brzmi jak kolejny, dobry krok w karierze. Anglia to jednak przejście do innej ligi z małym bagażem doświadczenia.

21.02.2024 12:07

1

@Pavelak dużo zależy od tego, jaki będzie skład na nowy rok. Jak zostawimy primadonny, to możemy sobie darować jakiegokolwiek młodego trenera. W przypadku przebudowy składu jakieś ryzyko może mieć sens.

21.02.2024 12:05

1

No dobrze, ale kto inny?

21.02.2024 11:42

1

@Lewangoatski fajnie, że Comanowi "zdarza się zagrać" dobry mecz, ale to byłoby akceptowalne, jakby zarabiał 10 razy mniej i miał 19 lat...

21.02.2024 11:42

1

Fajny komentarz, 100% racji, podpisuję się.

21.02.2024 11:24

1

Jak zostawimy gwiazdeczki, to żaden trener tu sobie nie poradzi :)

21.02.2024 11:21

4

Mam nadzieję, i są ku temu podstawy - wypowiedzi zarządu, że poza zwolnieniem trenera zrobimy w końcu przewietrzenie szatni... Freund i Eberl będą mieć dużo pracy. Na moje Coman, Gnabry absolutnie out. Kto jeszcze?
Kimmich - skoro się obraża, że zespół chce wzmocnić szóstkę i ma pretensje, że nie gra zaraz po kontuzji, to chyba powinien zmienić klub... Nie taki mental tu potrzebujemy.
Goretzka - ogromne, niewspółmierne do gry zarobki.
Sane - świetny piłkarz, ale nie mental na Bayern.
Upamecano - tykająca bomba zegarowa. Dajmy sobie z nim spokój...
Davies - nie jest skupiony na grze w Monachium. Od 2020 regres...
Mazraoui - co on tu robi z taką pensją?
Kto powinien zostać? Kane, Laimer, Tel, de Ligt.

Alonso powinien być koniecznie zatrudniony, jeśli robimy przebudowę i pozbywamy się diw. Jeżeli zostaną gwiazdeczki, to Alonso może sobie nie poradzić z szatnią. Z tą zgrają primadonn miał problemu już Jupp, Kovac, Flick (kadra), Nagelsmann i Tuchel. Dość tego. Nieważne, kogo zatrudnimy, nikt nie będzie miał w pełni tej szatni.

21.02.2024 11:20

To zupełnie realny scenariusz. Chyba, że zespół się ożywi zwolnieniem partacza.

21.02.2024 11:13

1

Z Tuchelem jest realny spadek poza 4 miejsce w tabeli... Dużo ryzykujemy...

21.02.2024 11:13

A co mamy lepszego na rynku? Bo Klopp odpada.

21.02.2024 11:10

Brać Alonso, póki można!

21.02.2024 11:09

Bundesliga to żart. Nie ma Bayernu i nikt nie broni honoru ligi w LM.

20.02.2024 22:48

To jest fajna funkcja, tylko ma jedną wadę... ciężko później tak powstałe dyskusje pilnować. Przydałoby się jakieś powiadomienie, że ktoś odpowiedział na naszą wiadomość.

20.02.2024 20:15

Na chłodno dzisiaj doceniam, że zarząd w końcu dostrzegł, że problem nie leży tylko w fatalnym trenerze, ale też wielu piłkarzy nie nadaje się na Bayern. Przed Freundem i Eberlem pierwsze poważne okienko i mam nadzieję, że dadzą radę. Tu potrzeba poważnych zmian, od trenera po kopaczy.

19.02.2024 20:50

Bardzo ciekawy trener. My oczywiście zostaniemy przy Tuchelu, a potem zostaniemy z nikim.

19.02.2024 20:03

Nie zwolnią. A odpadniemy.

19.02.2024 20:02

3

Tuchel raus, to na pewno. Ale jak Kimmich ma robić dymy, bo zespół (słusznie) chce sprowadzić porządną szóstkę i mu to przeszkadza, gdzie sam na szóstce nie błyszczy, albo jak robi afery, że po kontuzji nie gra od pierwszej minuty, to może powinien w końcu snickersa zjeść.

19.02.2024 20:02

1

Oczywiście, że nie wszystkiemu, bo tu bez rewolucji w szatni nie będzie sukcesów.

19.02.2024 12:03

1

No z taką grą nas przegonią. Juz za tydzień oklep od Lipska i zaczynają się zbliżać.

19.02.2024 10:39

1

No to po zabawie. Decyzją "zarządu" będzie nerwówka do końca sezonu, czy utrzymamy miejsce w pierwszej czwórce. Z taka grę i regresem raczej nie...
Na plus, że odpadamy z Lazio, a nie z jakimś City czy Realem. Bo tam byłoby spokojnie 0:7 w dwumeczu i jeszcze większa wiocha.
Zarząd, trener i drużyna nie szanują i plują na kibiców, dlatego ja już w tym sezonie Bayernu oglądać nie będę.

19.02.2024 10:05

"— Dzisiejsza porażka nie była sprawiedliwa. Całkowicie dominowaliśmy i mieliśmy cztery, pięć, sześć szans na najwyższym poziomie. Porażkę odczuwam inaczej niż dwie poprzednie. Dzisiaj trochę o prawie Murphy'ego: wszystko, co mogło pójść źle, poszło źle — stwierdził po ostatnim gwizdku [Tuchel] "

AHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHA XDDDDDDDDDDDD

19.02.2024 02:11

1

Nie, bo Flick od trzech lat nic nie pokazał i skompromitował się z kadrą.

19.02.2024 02:08

Czyli ma haka, albo to jakiś inny przewał.

19.02.2024 02:08

1

To nie jest śmieszne. Jeśli Tuchel zostanie to za rok naprawdę realny jest brak ligi mistrzów. Z Lipskiem to na 100% przegramy. Jestem ciekaw czy w klubie ktoś zajmuje się finansami? Nie może przyjść do tych leśnych dziadków i im pokazać czarno na białym, jakie straty finansowe i wizerunkowe generuje to trenerskie beztalencie i jego banda gwiazdeczek? Utrata mistrzostwa, upokorzenie w PN, odpadnięcie w 1/8LM... Naprawdę trener kadry B nie może przejąć pierwszej drużyny? Przecież nie będzie gorszy.

18.02.2024 23:05

1

Skoro partacz zostaje do końca sezonu, niby do RB (ale miał też zostać do Bochum xD), to czy ktoś ma gdzieś statystykę, kiedy ostatnio Bayern przegrał 4 razy z rzędu? :)

18.02.2024 21:33

Śmieć

18.02.2024 21:27

5

Największą kompromitacją jest zarząd. Ja sobie odpuszczam oglądanie "meczów" Bayernu w tym sezonie. Co za wtopa wizerunkowa... Większa niż zwolnienie Julka. Dressen raus!!!

18.02.2024 21:25

Yyy...

18.02.2024 21:24

Jest już zwolnienie?

18.02.2024 20:06

Upa XDDDDDD

18.02.2024 19:26

Na pewno lepszy od Mourinho

18.02.2024 19:03

Nie mogę już patrzeć na Kimmicha. Papierowy lider.

18.02.2024 19:02

2

Przestań z tym Mourinho. Mourinho był opcją zimą jako trener na pół roku.

18.02.2024 19:00

2

Papszun jest wolny jak coś :)

18.02.2024 18:59

Niech idą do szatni i nie wracają :)

18.02.2024 18:58

"trener" już chyba wie:)

18.02.2024 18:55

A co to byłaby za różnica, gdyby nowy trener przegrał z Bochum?

18.02.2024 18:55

1

Bo jest partaczem

18.02.2024 18:54

1

Jak zatrudnimy Flicka to prawdopodobnie za rok znowu będziemy szukać trenera. Tu trzeba wyciągnąć z rynku najlepszą opcje - Alonso i jednocześnie w końcu przebudować zespół.

18.02.2024 18:31

Czyta komentarze na dieroten.

18.02.2024 18:29

Musiala zarabia 5 razy mniej od Gnabry'ego. To efekt procesu milanizacji zapoczątkowanego przez Hasana.

18.02.2024 18:29

Ile pieniędzy stracimy, jeśli nie zagramy za rok w LM? Bo to realne, jeśli Tuchel zostanie. Dortmund jest 3 mecze od nas, a za tydzień na 100% lanie od Lipska. Nie wygląda to dobrze.

18.02.2024 18:28

Miło się patrzy na Bochum. Jaka walka, jak im się chce.

18.02.2024 18:25

Jak zarząd nie zacznie działać, to za rok też pojedziemy na ryby w marcu.

18.02.2024 18:20

Ciekawe czy w zarządzie rozumieją jak bardzo dali d...y i o nic już nie walczymy w tym sezonie? Chyba, że o LM, gdyby w porę zmienili trenera. Bo Leverkusen już nie dogonimy.

18.02.2024 18:15

XDDDDDDDD

18.02.2024 18:14

Co to miało być xD

18.02.2024 18:09

1

Tuchel do Upamecano: "słuchaj, z de Ligtem tracimy za mało bramek. Liczę na ciebie"

18.02.2024 17:57