DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 35

Kosztem patery, dwóch pucharów, superpucharu i "uszatka".

21.02.2024 20:16

@Zerafaelo no zobaczymy, co się stanie. Wszystko w rękach Alonso.

21.02.2024 12:17

Myślę, że gdyby Klopp jeszcze nie ogłosił odejścia, to mielibyśmy już zaklepane Xabiego... A tak nie wiadomo. Z drugiej strony przejście z Leverkusen do Monachium brzmi jak kolejny, dobry krok w karierze. Anglia to jednak przejście do innej ligi z małym bagażem doświadczenia.

21.02.2024 12:07

1

@Pavelak dużo zależy od tego, jaki będzie skład na nowy rok. Jak zostawimy primadonny, to możemy sobie darować jakiegokolwiek młodego trenera. W przypadku przebudowy składu jakieś ryzyko może mieć sens.

21.02.2024 12:05

1

No dobrze, ale kto inny?

21.02.2024 11:42

1

@Lewangoatski fajnie, że Comanowi "zdarza się zagrać" dobry mecz, ale to byłoby akceptowalne, jakby zarabiał 10 razy mniej i miał 19 lat...

21.02.2024 11:42

1

Fajny komentarz, 100% racji, podpisuję się.

21.02.2024 11:24

1

Jak zostawimy gwiazdeczki, to żaden trener tu sobie nie poradzi :)

21.02.2024 11:21

4

Mam nadzieję, i są ku temu podstawy - wypowiedzi zarządu, że poza zwolnieniem trenera zrobimy w końcu przewietrzenie szatni... Freund i Eberl będą mieć dużo pracy. Na moje Coman, Gnabry absolutnie out. Kto jeszcze?
Kimmich - skoro się obraża, że zespół chce wzmocnić szóstkę i ma pretensje, że nie gra zaraz po kontuzji, to chyba powinien zmienić klub... Nie taki mental tu potrzebujemy.
Goretzka - ogromne, niewspółmierne do gry zarobki.
Sane - świetny piłkarz, ale nie mental na Bayern.
Upamecano - tykająca bomba zegarowa. Dajmy sobie z nim spokój...
Davies - nie jest skupiony na grze w Monachium. Od 2020 regres...
Mazraoui - co on tu robi z taką pensją?
Kto powinien zostać? Kane, Laimer, Tel, de Ligt.

Alonso powinien być koniecznie zatrudniony, jeśli robimy przebudowę i pozbywamy się diw. Jeżeli zostaną gwiazdeczki, to Alonso może sobie nie poradzić z szatnią. Z tą zgrają primadonn miał problemu już Jupp, Kovac, Flick (kadra), Nagelsmann i Tuchel. Dość tego. Nieważne, kogo zatrudnimy, nikt nie będzie miał w pełni tej szatni.

21.02.2024 11:20

To zupełnie realny scenariusz. Chyba, że zespół się ożywi zwolnieniem partacza.

21.02.2024 11:13

1

Z Tuchelem jest realny spadek poza 4 miejsce w tabeli... Dużo ryzykujemy...

21.02.2024 11:13

A co mamy lepszego na rynku? Bo Klopp odpada.

21.02.2024 11:10

Brać Alonso, póki można!

21.02.2024 11:09

Bundesliga to żart. Nie ma Bayernu i nikt nie broni honoru ligi w LM.

20.02.2024 22:48

To jest fajna funkcja, tylko ma jedną wadę... ciężko później tak powstałe dyskusje pilnować. Przydałoby się jakieś powiadomienie, że ktoś odpowiedział na naszą wiadomość.

20.02.2024 20:15

Na chłodno dzisiaj doceniam, że zarząd w końcu dostrzegł, że problem nie leży tylko w fatalnym trenerze, ale też wielu piłkarzy nie nadaje się na Bayern. Przed Freundem i Eberlem pierwsze poważne okienko i mam nadzieję, że dadzą radę. Tu potrzeba poważnych zmian, od trenera po kopaczy.

19.02.2024 20:50

Bardzo ciekawy trener. My oczywiście zostaniemy przy Tuchelu, a potem zostaniemy z nikim.

19.02.2024 20:03

Nie zwolnią. A odpadniemy.

19.02.2024 20:02

3

Tuchel raus, to na pewno. Ale jak Kimmich ma robić dymy, bo zespół (słusznie) chce sprowadzić porządną szóstkę i mu to przeszkadza, gdzie sam na szóstce nie błyszczy, albo jak robi afery, że po kontuzji nie gra od pierwszej minuty, to może powinien w końcu snickersa zjeść.

19.02.2024 20:02

1

Oczywiście, że nie wszystkiemu, bo tu bez rewolucji w szatni nie będzie sukcesów.

19.02.2024 12:03

1

No z taką grą nas przegonią. Juz za tydzień oklep od Lipska i zaczynają się zbliżać.

19.02.2024 10:39

1

No to po zabawie. Decyzją "zarządu" będzie nerwówka do końca sezonu, czy utrzymamy miejsce w pierwszej czwórce. Z taka grę i regresem raczej nie...
Na plus, że odpadamy z Lazio, a nie z jakimś City czy Realem. Bo tam byłoby spokojnie 0:7 w dwumeczu i jeszcze większa wiocha.
Zarząd, trener i drużyna nie szanują i plują na kibiców, dlatego ja już w tym sezonie Bayernu oglądać nie będę.

19.02.2024 10:05

"— Dzisiejsza porażka nie była sprawiedliwa. Całkowicie dominowaliśmy i mieliśmy cztery, pięć, sześć szans na najwyższym poziomie. Porażkę odczuwam inaczej niż dwie poprzednie. Dzisiaj trochę o prawie Murphy'ego: wszystko, co mogło pójść źle, poszło źle — stwierdził po ostatnim gwizdku [Tuchel] "

AHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHA XDDDDDDDDDDDD

19.02.2024 02:11

1

Nie, bo Flick od trzech lat nic nie pokazał i skompromitował się z kadrą.

19.02.2024 02:08

Czyli ma haka, albo to jakiś inny przewał.

19.02.2024 02:08

1

To nie jest śmieszne. Jeśli Tuchel zostanie to za rok naprawdę realny jest brak ligi mistrzów. Z Lipskiem to na 100% przegramy. Jestem ciekaw czy w klubie ktoś zajmuje się finansami? Nie może przyjść do tych leśnych dziadków i im pokazać czarno na białym, jakie straty finansowe i wizerunkowe generuje to trenerskie beztalencie i jego banda gwiazdeczek? Utrata mistrzostwa, upokorzenie w PN, odpadnięcie w 1/8LM... Naprawdę trener kadry B nie może przejąć pierwszej drużyny? Przecież nie będzie gorszy.

18.02.2024 23:05

1

Skoro partacz zostaje do końca sezonu, niby do RB (ale miał też zostać do Bochum xD), to czy ktoś ma gdzieś statystykę, kiedy ostatnio Bayern przegrał 4 razy z rzędu? :)

18.02.2024 21:33

Śmieć

18.02.2024 21:27

5

Największą kompromitacją jest zarząd. Ja sobie odpuszczam oglądanie "meczów" Bayernu w tym sezonie. Co za wtopa wizerunkowa... Większa niż zwolnienie Julka. Dressen raus!!!

18.02.2024 21:25

Yyy...

18.02.2024 21:24

Jest już zwolnienie?

18.02.2024 20:06

Upa XDDDDDD

18.02.2024 19:26

Na pewno lepszy od Mourinho

18.02.2024 19:03

Nie mogę już patrzeć na Kimmicha. Papierowy lider.

18.02.2024 19:02

2

Przestań z tym Mourinho. Mourinho był opcją zimą jako trener na pół roku.

18.02.2024 19:00

2

Papszun jest wolny jak coś :)

18.02.2024 18:59

Niech idą do szatni i nie wracają :)

18.02.2024 18:58

"trener" już chyba wie:)

18.02.2024 18:55

A co to byłaby za różnica, gdyby nowy trener przegrał z Bochum?

18.02.2024 18:55

1

Bo jest partaczem

18.02.2024 18:54

1

Jak zatrudnimy Flicka to prawdopodobnie za rok znowu będziemy szukać trenera. Tu trzeba wyciągnąć z rynku najlepszą opcje - Alonso i jednocześnie w końcu przebudować zespół.

18.02.2024 18:31

Czyta komentarze na dieroten.

18.02.2024 18:29

Musiala zarabia 5 razy mniej od Gnabry'ego. To efekt procesu milanizacji zapoczątkowanego przez Hasana.

18.02.2024 18:29

Ile pieniędzy stracimy, jeśli nie zagramy za rok w LM? Bo to realne, jeśli Tuchel zostanie. Dortmund jest 3 mecze od nas, a za tydzień na 100% lanie od Lipska. Nie wygląda to dobrze.

18.02.2024 18:28

Miło się patrzy na Bochum. Jaka walka, jak im się chce.

18.02.2024 18:25

Jak zarząd nie zacznie działać, to za rok też pojedziemy na ryby w marcu.

18.02.2024 18:20

Ciekawe czy w zarządzie rozumieją jak bardzo dali d...y i o nic już nie walczymy w tym sezonie? Chyba, że o LM, gdyby w porę zmienili trenera. Bo Leverkusen już nie dogonimy.

18.02.2024 18:15

XDDDDDDDD

18.02.2024 18:14

Co to miało być xD

18.02.2024 18:09

1

Tuchel do Upamecano: "słuchaj, z de Ligtem tracimy za mało bramek. Liczę na ciebie"

18.02.2024 17:57

Po meczu przyjdzie Gutespiele i napisze "Tuchel baza"

18.02.2024 17:52

Ale miałby asystę Musiala

18.02.2024 17:49

1

Tuchel będzie mówił, że drużyna odpowiedziała potężnie, wszystko już pójdzie według planu do końca sezonu :) zarząd uzna, że super i następny sezon również bez trofeum :)

18.02.2024 17:45

De Ligt prawie z bramką. Ale byłby wściekły dresiarz. Ale posadę ratuje :)

18.02.2024 17:44

Ależ gramy.

18.02.2024 17:39

Dziś będzie wielki sukces - 0:0 i dwa celne strzały nasze :)

18.02.2024 17:33

Ale rotacja.

18.02.2024 17:20

1

Flick przez 3 sezony nic nie pokazał... A kadra wręcz pokazała, że nikt nie będzie za niego umierać. Potrzebujemy odważnego ruchu i wyciągnięcia Alonso. Szkoda, że Klopp stanął nam na drodze, bo Alonso po wygraniu wszystkiego w Niemczech, sezonu bez porażki, niekoniecznie będzie chciał zostać w Bundeslidze i jeszcze prowadzić taki cyrk na kółkach jak Bayern.

18.02.2024 15:34

"To niesamowite, jak dobrze potrafi [Kane] strzelać bramki na treningach i jak wywiera presję na drużynie - co jest absolutnie światowej klasy - i jak mało znaleźliśmy go w meczach" - powiedział Tuchel: "Nigdy nie widziałem tak dużej różnicy między tym, co zawodnik robi na boisku i w meczach".

18.02.2024 11:34

Kominy się niestety zaczęły za Hasana...

17.02.2024 21:02

Leverkusen wyrównał rekord Bayernu :) partacz w dresie zawala i trofea i rekordy :)

17.02.2024 19:43

@Edmund na razie Freund ma za sobą tylko okienko zimowe. Trochę mało, żeby ocenić.

17.02.2024 19:43

1

Nie ma szans. Im się nie chce. Zarząd nie reaguje. Trener sabotażuje.

17.02.2024 13:35

1

Nie mogę się doczekać jego wysrywów

17.02.2024 11:59

Ancelotti też poleciał, bo szatnia go zwolniła. A rok wcześniej półfinał LM zabrali nam sędziowie w dwumeczu z realem

17.02.2024 11:59

2

Coman, Gnabry, Goretzka.... Masakra co za pensje...

17.02.2024 11:58

Spoko tekst. Swoją drogą, coś ostatnio rzadko pojawiają się komentarze treści "Tuchel baza". Dziwne.

17.02.2024 09:21

@karolina96 a do tego jeszcze zakończy sezon z kilkoma trofeami :)

17.02.2024 09:14

Musiałoby być naprawdę fatalnie, żeby ktoś tej klasy co Kane skrytykował publicznie trenera.

17.02.2024 09:06

El classico.

16.02.2024 21:42

@Prezes42 żadne Chelsea czy Juve, raczej Burnley albo jakieś Cagliari

15.02.2024 21:44

Są teraz Freund i Eberl i przed nimi pierwsze poważne okienko.

15.02.2024 21:41

Co do słów Tuchela do zespołu... Ale ten człowiek wpada ze skrajności w skrajność... :) przecież tak bardzo ich wszystkich kochał jak dostali bezjajeczny łomot 0:3 od City :)

15.02.2024 21:40

Glasner czym Hoeness mogą się tu odnaleźć, jeśli zrobimy przewietrzenie szatni i pozbędziemy się świętych krów. Osobiście marzy mi się przebudowa z Xabim Alonso u steru...

15.02.2024 21:39

Czasem zmiana otoczenia sprawia, że zawodnik ożywa. W Bayernie wygrał wszystko. Pep pozbywa się takich grajków z City, a my trzymamy na siłę.

15.02.2024 21:38

I jak zespół ma za niego grać?

15.02.2024 21:36

@alien666 za 3 mecze to jest koniec sezonu. Odpadamy z LM i oglądamy plecy Leverkusen. To już niech zostawiaą partacza do końca sezonu, jak brakuje im jaj i mają go zwalniać, jak już to zwolnienie nic nie wniesie.

15.02.2024 20:00

XDDDDD nad sabotażem, to tak

15.02.2024 19:58

1

Szybki się obudzili xD

15.02.2024 16:50

Na siłę go nie utrzymasz, a i tak gra, jak gra.

15.02.2024 16:49

2

Już wisiało w powietrzu. Ale Davies niewiele od siebie już daje na boisku. Idealny moment, żeby go sprzedać za duże pieniądze, a Freund z Eberlem niech działają...

15.02.2024 16:09

Wystarczy na Kane'a spojrzeć, co z nim Tuchel zrobił... W Bayernie niezbędne jest zwolnienie trenera i przewietrzenie szatni. Marzy mi się Alonso... Jeżeli przebudujemy kadrę, to mógłby wprowadzać swoje pomysły w życie przez lata.

15.02.2024 16:08

Jak ma prowadzić Barce tak jak Bayern w drugim sezonie czy kadrę przez dwa lata, to zostaje się cieszyć.

15.02.2024 16:01

1

No właśnie... Więc obawiam się, że jak marzymy o Wirtzie to sprzedamy 3 piłkarzy w zamian... I to nie Comana, Gnabry'ego czy Kimmicha...

15.02.2024 14:09

1

Decyzją zarządu czeka nas jeszcze trochę upokorzeń i utraconych rekordów. Ale mam wrażenie, że to, że klub przestał być już dla włodarzy na pierwszym miejscu, pokazała przedsezonowa wesoła wyprzedaż i 19 piłkarzy w kadrze...

15.02.2024 13:54

Asystent czy ktokolwiek z ulicy, już gorzej nie będzie.

15.02.2024 13:53

Inna sprawa, że Włosi i tak mają lepsze drużyny.

15.02.2024 12:22

3

Nagelsmann zwolniony za wcześnie.
Tuchel zwolniony za późno.
Co jest nie tak w podejmowaniu decyzji w tym klubie?

15.02.2024 11:47

Upamecano jaki jest, każdy widzi. Poza Tuchelem, który go wystawia, bo "lepiej rozgrywa". Nie widziałem tego rozgrywania, niestety.

15.02.2024 11:46

Już nie.

15.02.2024 11:24

Ale na co czekają?

15.02.2024 11:23

To, że na treningach jest ok, to tylko słowa Tuchela. To może być głupia wymówka.

15.02.2024 09:49

Tak naprawdę już straciliśmy, nie widzę żadnych perspektyw, żebyśmy odmienili grę.

15.02.2024 09:41

5

Dno. Xaviemu trzeba oddać, że miał honor, godność i jaja. Tuchel ma gdzieś Bayern, jego wyniki, liczy się dla niego tylko jego wybujałe ego. Partacz i psuj.

15.02.2024 09:40

3

A i w jeszcze coś... Bundesliga NIE JEST atrakcyjniejsza dlatego, że wygra ktoś inny tylko dlatego, że Tuchel sprowadza Bayern na dno. Bundesliga byłaby atrakcyjna, gdyby Bayern grał fajną piłkę, ale przegrałby mistrzostwo z innym świetnym zespołem. W tym momencie jest w Bundeslidze tyko jeden zespół na poziomie europejskim - Leverkusen.

15.02.2024 09:39

Przecież do końca sezonu zespół może prowadzić asystent, albo trener kadry B, bo gorsi od Tuchela nie będą. A może ciut wpłynie to na postawę zespołu. Dosłownie nic nie tracimy. A od nowego sezonu jest parę nazwisk. Glasner brzmi ciekawie, jeśli nie uda się wyrwać Xabiego

15.02.2024 09:37

1

Akurat Musialę można mniej winić, bo po pierwsze jest młody. Więc sposób jego gry powinien kształtować trener, a ten błazen na ławce ewidentnie nie ma pomysłu na atak. Więc Musiala zdaje się po prostu próbuje tego, co myśli, że umie i się sprawdzi... A po drugie dużo osób zwróciło uwagę, że jemu jednemu tylko wczoraj się chciało.

15.02.2024 09:36

3

Też czuję, że nie pozbędziemy się tego partacza. Tuchel i kopacze są odpowiedzialni bezpośrednio za wyniki, ale winię też zarząd. Przecież tam się ktoś odkleił kompletnie. Do tej pory, kiedy trzeba było, to nie wahali się zwolnić trenera (Ancelotti, Kovac) i wychodziło na dobre. Raz jeden trenera zwolnił Hasan, bo jak zwykle przepaliło mu styki i od razu strach przed kolejnym zwolnieniem... Ale to są różne sytuacje!!! Julek grał na wszystkich frontach i realna była nawet, może i w małym stopniu, ale i potrójna korona. Jego zwolnienie było debilizmem i głupim ryzykiem, co pokazał czas. Ale teraz utrzymając dresiarza tracimy jeszcze bardziej. Była szansa zwolnić go w zimę i ratowania sezonu, była szansa po meczu z Leverkusen, teraz jest po meczu z Lazio... No ile pieniędzy my stracimy, jeśli teraz odpadniemy? Bo z taką grą, bez celnych strzałów, odpadniemy bez wątpienia.
Sporo osób swego czasu zwracało uwagę na problem. Że przez głupie decyzje Bayern zrobi z siebie drugi Milan czy United. Głupie decyzje Hasana i jego transfery ciągną się do dzisiaj... No ale raz wygraliśmy LM, więc większość osób wolała udawać, że wszystko jest cacy w klubie. No to mamy teraz :)

15.02.2024 09:13

Jeżeli to prawda, to jest to działanie na szkodę klubu. Ile pieniędzy stracimy na odpadnięcie w 1/8LM?

15.02.2024 09:07

Czemu mamy przejść Lazio? Niby dlaczego? Przecież z meczu na mecz jest gorzej.

15.02.2024 09:03