DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 26

Może by mu się udało, ale Muller i reszta poszli go zwolnić.

01.06.2024 23:13

2

Ramosa i reszty rzeźników też nie chciało mi się oglądać. Ogólnie brudny zespół.

01.06.2024 23:10

3

Już nie gloryfikujmy tych białych pajaców z Madrytu, bo te ich zwycięstwa w LM w większości g...o warte. Ile razy w tym czasie mieli potrójną koronę?

01.06.2024 23:07

1

A UEFA do kiedy ma umowę z realem na pomoc w LM?

01.06.2024 23:02

3

Nareszcie ta edycja tej farsy nazywanej "ligą mistrzów" się skończyła. Teraz jeszcze borki pomęczą kapucyna do oślizłej mordy Viniciusa przez najbliższy tydzień i lecimy dalej z kolejnym sezonem. Może jakieś papiery kiedyś wyjdą na Pereza.

01.06.2024 23:02

Ja po dwumeczu z Bayernem, a tak naprawdę to było wiadome po meczu z City.

01.06.2024 22:59

2

Ja sobie postanowiłem, że nie oglądam więcej meczów tych szczurów. Ani to ładne, a jak sobie uświadomić, że wynik jest z góry wiadomy, to nawet emocji nie ma.

01.06.2024 22:59

I farta. Prześliznęli się z Lipskiem, City, z nami byli lepsi w drugim meczu, ale też nie umieli normalnie strzelić, tylko musieli liczyć, że Neuer puści babola jak nigdy xd

01.06.2024 22:57

3

Mocarstwem nie jesteśmy od dawna, ale nie porównujmy się do realu, bo to nie jest normalny klub i te ich trofea nie są wymierne.

01.06.2024 22:56

Jakby dotrwali, to im się połamie kogoś :) jak Salaha kiedyś :)

01.06.2024 22:08

real nie musi się starać, z góry wiedzą, że wygrają, bo nawet jak przeciwnik jest lepszy, to jakimś przypadkiem im się uda.

01.06.2024 22:00

2

A co mnie obchodzą komentarze ich kibiców? Jak można kibicować tym szczurom z z Madrytu?

01.06.2024 21:32

Ale potęga, jeszcze z nikim przekonująco nie wygrali xddd

01.06.2024 21:26

Nie ma szans na czerwo dla realu

01.06.2024 21:05

@Sielber9 bo mamy bardzo dużo braków w kadrze i środki będą potrzebne też na inne wzmocnienia?

01.06.2024 19:36

3 lata błaźnienia się w PN... Czas skończyć ten cyrk.

01.06.2024 19:35

Trochę słabo, zważywszy, że mieliśmy uzdrowić strukturę płac... na moje powinien dostać jakieś 5 milionów + bonusy.

01.06.2024 15:19

Już za jednego Hernandeza "nawet nie wiecie, kogo kupiliśmy" daliśmy 80 milionów i była to jedna z większych wtop transferowych Bayernu w historii.

01.06.2024 15:17

3

Zakłady: jak skończy się dzisiejszy finał?
1. Nacho albo Carvajal połamią Sancho, tak jak Ramos kiedyś Salaha.
2. Sędzia odgwiżdże za wcześnie spalonego, niwecząc szansę Dortmundu na groźną akcję i szansę na wygraną.
3. Sędzia nie zauważy ręki Rudigera w polu karnym, a var dziwnie zamilczy.
4. Wpadnie czerwona kartka "z d...y" dla Hummelsa po symulce Viniciusa.
5. Schlotterbeck i Kobel zrobią najdziwniejsze babole w swoim życiu, ratując real przed porażką.
6. Dortmund będzie prowadzić, ale sędzia doliczy dziwne 9 minut doliczonego czasu.

A może dojdzie jakiś nowy precedens do bogatej historii triumfów klubu z Madrytu? :')

01.06.2024 13:47

@FCB4ever2014 100% racji. W razie czego Ramos zawsze mógł kogoś bezkarnie połamać, Marcelo zatrzymać piłkę ręka w polu karnym, Carvajal faulować na czerwo, ale nie dostać nawet żółtej, Ronaldo strzelić gola ze spalonego, a ostatnio jak przeciwnik ma groźną akcję to można odgwizdać przedwcześnie spalonego :)

31.05.2024 16:14

1

@Skobry może nie czysty fart, ale nie mieliby tego, co mają bez farta.

31.05.2024 12:07

1

A kiedy limit szczęścia realu się skończy, prześlizgiwania się z rundy na rundę?

31.05.2024 10:56

1

To oczywiste. Skoro w takim stylu weszli do finału, zostawiając za sobą kolejny raz kontrowersje, to przecież finału nie przegrają. W razie czego, jak nie będzie szło, to się połamie przeciwnika, albo sędzia nie dostrzeże spalonego/ręki/coś tam.

31.05.2024 09:26

2

Kolejny uszatek ze smrodem w tle. Nie pamiętam, kiedy ostatnio real wygrał będąc po prostu najlepszą drużyną.

31.05.2024 09:24

Miłe słowa.

31.05.2024 09:23

@BreitnerPaul Robben był de facto zawodnikiem do odbudowania. Z ostatnich przypadków de Ligt.

31.05.2024 01:41

@BreitnerPaul a jak Grimaldo się w Leverkusen sprawdził? Różnie bywa w piłce.

30.05.2024 22:44

Zinchenko jest w porządku, ale spokojnie.

30.05.2024 21:52

@SammyKufour bo my się oszukiwaliśmy latami, że np. Coman to klasa światowa :D chyba w zarobkach

30.05.2024 16:05

1

Mam wrażenie, że każdy kolejny dzień, w którym zaczynam przeglądać komentarze na Dieroten, musi zawierać wpisy z narzekaniem Hovena. A to Eberl powiedział to, a to ktoś nam odmówił, a to kontrakt Kimmicha się kończy, a to źródło powiedziało, że Kompany ssie... @hoven weź czasem coś pozytywnego napisz, żeby dzień się lepiej zaczął xD

30.05.2024 13:30

Jak się pomyśli chwilę, to powody, dla których myśleliśmy o pozostawieniu Tuchela są logiczne, chociaż tu mało kto się z tym zgodzi. Nie wiem, co miałby powiedzieć Eberl. Że myśleliśmy o Julku i Alonso, żeby grać dominujący futbol, a potem myślimy, żeby zostawić Tuchela na rok, bo paskudny tuchelball potrafi być skuteczny w LM, ale jednak wracamy do pierwotnej koncepcji - dominacji na boisku? XD styl preferowany przez Kompany'ego jest docelowy dla Bayernu i na pewno Eberl do tego dążył, a Tuchel był na przeczekanie.

30.05.2024 13:28

Tuchel był pewnie po to, żebyśmy powalczyli o LM i tak przebrnęli przez następny sezon, prawdopodobnie kosztem mistrzostwa. Kompany to na papierze projekt na dłużej, jeśli oczywiście wypali.

30.05.2024 13:25

Jeżeli ploty o tym, że Flick chce w Barcelonie Comana są prawdziwe, to się nie dziwię...

29.05.2024 18:20

Oficjalka! Teraz szybko działać z kadrą!

29.05.2024 17:22

A co wniósł po 2020? Ile lat jest się młodym? Czyżby szykował się drugi, wiecznie młody i utalentowany "drugi Mbappe" Coman?

29.05.2024 09:09

Uważaj na wybojach i nie zapomnij fotelika.

28.05.2024 18:57

I teraz Kompany odmawia XD

28.05.2024 18:56

@Gwzd44 mogliśmy go puścić za darmo. Lepiej byśmy na tym wyszli. Chłop nic nie wnosi, a 17 milionów pobiera co roku za leczenie w Monachium i 3 gole w przeciąga roku.

28.05.2024 12:14

Długo.

28.05.2024 12:09

1

A ja właśnie mam obawy, że zostawimy ten szrot w składzie... Bo od lat oszukujemy się, że Coman czy Gnabry to skrzydłowi na najwyższym, światowym poziomie. A potem Coman jakie statystyki robi? 3-4 gole i 3 asysty przy 17 milionach rocznie? Śmiech na sali.

28.05.2024 12:03

Jak zostawiamy stary skład, to już możemy zwalniać Kompany'ego. Po co czekać do zimy?

28.05.2024 10:52

Nie spodziewałem się, że odrobią.

28.05.2024 08:48

@hoven przecież nie zatrudnili jeszcze oficjalnie Maresci. Jakbyś był kibicem Chelsea to byś marudził, że Bayern już zatrudnił Kompany'ego, a Chelsea ciągle nie doprowadziła do końca sprawy z Marescą? ;)

27.05.2024 18:26

@hoven bo Hasan lekką ręka rzucił 25 milionów, nie marnował czasu na negocjacje :D

27.05.2024 17:14

Gdzie masz oficjalkę z Marescą?

27.05.2024 17:13

Może gdzieś w Bayernie jest problem. Tu od jakiegoś czasu wszystko jest załatwiane skandalicznie powoli, jeszcze przed Eberlem. Przypomnijmy sobie wiochę z Pahlinhą...

27.05.2024 17:11

Można chcemy nawiązać do tradycji i ogłosimy to w sierpniu?

27.05.2024 16:37

1

Oby wypalił, a nie został w naszej pamięci jako Assan "Aledrogo"

27.05.2024 09:22

1

No to co? Dzisiaj chyba oficjalki Kompany'ego u nas i Flicka u bankrutów?

27.05.2024 07:53

Oby to było na poważnie, bo pamiętam, że rok temu też chcieliśmy wzmacniać pozycje, a była wyprzedaż :)

26.05.2024 22:37

@hoven tak, uważam, że Flick gdzieś zatracił swój autorytet, a jego pomysł na grę się wyczerpał. Co nie zmienia faktu, że uwielbiam faceta i mam nadzieję, że się mylę. Byle tylko Barcelona przegrała z nami w LM ;)

26.05.2024 22:10

@FCB4ever2014 a ja, mimo że nie jestem zwolennikiem powrotu Flicka do Bayernu, to uwielbiam faceta, wykonał gigantyczną robotę i zasłużył na pomnik w Monachium. Co z tego, że wygrał w roku pandemicznym? Rozjechał wszystkich w pięknym stylu i jaki ten zespół miał mental...

26.05.2024 22:06

Niedziela jest

26.05.2024 19:17

@Alistair idąc tym tokiem rozumowania, to bierzmy Mourinho. On ma więcej trofeów od Flicka ;)

26.05.2024 17:14

@ironmaidenpl od początku łączono Flicka z Barcą.

26.05.2024 15:57

@Alistair na starcie to nie wiemy nic, Flick jest bardziej utytułowany, ale to dwie wielkie niewiadome

26.05.2024 12:23

Jak myślisz, mając do wyboru Barce i nas, dokąd poszedł by Flick? Gdybyśmy zdecydowali się na Flicka, po prostu byśmy mieli kolejną odmowę - po Alonso, Julku, Rangnicku.

26.05.2024 11:20

1

Trochę szkoda, że Leverkusen skupił się na tym, żeby nie przegrać meczu w sezonie, zamiast na finale Ligi Europy.

25.05.2024 22:08

To będzie absolutna żenada, jeśli Leverkusen dziś przerżnie finał. A grają w 10tkę...

25.05.2024 21:19

Ostatni zabezpieczony cel Tuchela :)

25.05.2024 15:28

Tak, Hasan wypchnąć Flicka z klubu. Jak zaczniesz pracować, to może też kiedyś będziesz myślał o wypowiedzeniu, jeśli będziesz miał toksyczną atmosferę w pracy :) teraz ciężko Ci to zrozumieć

25.05.2024 15:28

@misza zluzuj poślady trochę :)

25.05.2024 11:14

Ale Ty wiesz, że "chcieć" Flicka to jedno? A drugie, że pewnie wybrałby Barcelonę, a nie klub, gdzie przed najważniejszym meczem sezonu dyrektor sportowy podkłada świnię trenerowi? Bo Twoja narracja jest taka, jakby wystarczyło, że Eberl się zgodzi na Flicka i sprawa załatwiona.

25.05.2024 11:13

@BerniEnjoyer realne xD i zwolnił go jak Julka, żeby zabezpieczyć cele.

25.05.2024 09:41

1

Wsadzę kij w mrowisko ;) ale już pojawiały się głosy, że Hasan jest lepszy od Eberla. A mam dwie teorie, jak załatwiłby sprawę trenera.
1. Zapłaciłby od razu za Kompany'ego 30 milionów, bo on się nigdy nie cackał w negocjacjach ;)
2. Wzięlibyśmy jakąś trenerską wersję Sarra i wszyscy by się dziwili, co myśmy zrobili XD

25.05.2024 09:15

@misza z przecieków trzeba czytać między wierszami. Dla mnie od zawsze było oczywiste, że nie należy być w 100% ich pewnym, więc Ameryki nie odkryłeś :)

25.05.2024 09:11

De facto Kompany powinien 2 sezony chociaż wysiedzieć, dajmy mu czas, bo tak żaden trener tu ani nie przyjdzie, ani nie da rady :/ a jeśli okaże się koszmarnym niewypałem, to oby Eberl sam podał się do dymisji, a nie czekał na zwolnienie. Z drugiej strony - zobaczymy też czy dostępny na papierze Flick wypali w Barcelonie.

25.05.2024 09:09

Pocchetino to bezpieczna, tania opcja. Gwarantuje jakiś poziom gry. Kompany to ryzyko, wydatki, ale wydaje się, że stylem gry bardziej nam odpowiada i ten projekt może się udać. Oby...

25.05.2024 09:07

Ale jak to, przecież "nie można ufać dziennikarzom" :')

25.05.2024 00:30

@Gwzd44 no to zaproponuj coś. Jest tylko Pocchetino, jeśli nie chcesz płacić.

24.05.2024 23:07

Rekord punktów w Championship to 106. Więc 101 jak na bardzo przeciętny zespół, za które uchodziło w Burnley to bardzo dobry wynik.

24.05.2024 20:42

@hoven Flick Barcelona, zostaje tylko Pocchetino.

24.05.2024 20:40

No byłoby dobrze, jakby ktoś coś zrobił z tym kretem, bo to chore jest.

24.05.2024 20:31

@BreitnerPaul bo Flick to równie wielka niewiadoma jak Kompany, nie stoją za nim aktualne wyniki, współpraca z piłkarzami, których będzie miał w Bayernie nie układała się. Na jego plus przemawiał brak konieczności wykupu, ale, może najważniejsze - być może dobrze zdawano sobie sprawę, że Flick nie będzie chciał tu przyjść. Bo absolutnie poza jednym krótkim momentem wszystko jasno wskazywały, że Hansi do Bayernu wracać zwyczajnie nie chce.

24.05.2024 20:30

1

Prawda, ale Kompany i tak powinien dostać czas, minimum 1,5-2 sezony. Chyba, że pierwszy sezon byłby gorszy niż wyczyny Tuchela, ale w to nie wierzę, bo on jednak przyjdzie ze stylem, który jest bliższy Bayernowi. Tuchel niektórymi decyzjami mam wrażenie, że robił co mógł, żebyśmy przegrywali.

24.05.2024 20:26

@hoven po prostu mój przekaz jest taki, że jeśli Eberl przekonał Hoenessa, nawet prywatnie (bo przeciek wyraźnie wskazuje na to, że obaj panowie rozmawiali o tym), to na pewno argument "bo mam przeczucie" był najmniej istotny. Nie róbmy z nich obu już całkowitych debili.

24.05.2024 20:24

@Jurgen1982 dokładnie, zapomnijmy o Alonso czy Kloppie, a prawdopodobnie i Pepie za rok.

24.05.2024 20:22

@hoven od kiedy Uli z Karlem zablokowali zatrzymanie Tuchela. Zdecydujmy się na jakąś wersję. Mają jakiś wpływ na Bayern czy jednak zerowy? Myślisz, że Uli w żaden sposób by nie oponował, gdyby go Eberl nie przekonał?

24.05.2024 20:18

Ale jeśli to prawda, to też ciekawe, czy Flick wybrałby nas, czy bankrutów. Historia chyba skończyłaby się na kolejnej odmowie. Może chcieli uniknąć tej goryczy? ;)

24.05.2024 20:06

Tak, na pewno Hoeness poddał się tylko temu argumentowi :') :') :') to chyba oczywiste, że gruntownie to rozpatrzyli, przecież w radzie nadzorczej jest też KHR. Trochę logiki, ludzie.

24.05.2024 20:03

Jeśli to prawda, to ma chłop jaja. Ale jeśli to prawda i takie słowa później trafiają do mediów, to jest to skandal. Coś trzeba zrobić z tym kretem w Monachium.

24.05.2024 19:52

Jak znikną Coman, Gnabry, Goretzka, Upamecano tudzież inne finansowe szkodniki, to będę się cieszył, jak przyjdzie Kompany. Jak zostawimy tych kopaczy w pełnym gronie, to sezon 24/25 na straty.

24.05.2024 19:44

@hoven a kto jest za darmo na rynku?

24.05.2024 19:41

@Gwzd44 a Eberl i koledzy co mają zrobić?

24.05.2024 19:40

@BreitnerPaul człowieku, logika jest w tym, że Kompany miał cieniutki skład :)
PS dla mnie nie jest taką pełną dyskredytacją porażką w Manchesterze, ale postawiłbym i tak na Kompany'ego zamiast ten Haga.

24.05.2024 19:39

@hoven sam sobie odpowiedz: jakie są realne opcje? Nie mówmy o tym, co było, bo te dyskusje już tu toczyliśmy, nie wniosą nic, ale co możemy zrobić TERAZ? Nie ma darmowych trenerów na rynku, przy których można pomyśleć "o, to może wypalić!" Kompany daje nadzieję, perspektywy. Niesie to ryzyko, jasne. Niemałe. Ale co Ty byś zrobił?

PS jak zwolnimy Kompany'ego jak Julka to będziemy kretynami do potęgi :) niech chłop tu popracuje 2-3 lata, bo my nie jesteśmy już tym wielkim Bayernem co kiedyś i się skończyły czasy tytułów z urzędu.

24.05.2024 19:38

@Alistair no byliśmy i mam nadzieję, że to się skończy. Transformacja trochę zaboli, ale czasu nie cofniemy.

24.05.2024 18:25

@Alistair kto miałby teraz być trenerem na lata?

24.05.2024 18:18

@hoven z Julkiem mogło się udać, ale Hasan się ze...ł ze strachu, bo nas trochę Dortmund podgonił :)
No ale innej opcji nie ma chyba. Albo bierzemy perspektywicznego trenera i płacimy, albo Pocchetino i popadamy w przeciętność.

24.05.2024 18:18

Mam przeczucie, że jak Burnley się będzie upierać, to skończymy z Pocchetino.

24.05.2024 14:44

Co do składu - 100% racji. Mam też wrażenie, że Kompany gorszy od Tuchela nie będzie, chociaż zmiana stylu z antyfutbolu na ładną, ofensywną grę może trochę potrwać. Liczę na to, że on tu 2 lata popracuje.

24.05.2024 13:13

Po kompromitacji w reprze, to się obawiam, że Flick bankruta na nogi nie postawi :) ale życzę mu dobrze

24.05.2024 12:38

@SammyKufour koszyki mają być, ale wszystkie 36 drużyn będzie jakby w jednej grupie. I z tej grupy losuje Ci różnych 8 przeciwników według koszyków. Po 8 kolejkach na podstawie tabeli układa się fazę play-off.
Mi się podoba ten system, szczerze mówiąc.

24.05.2024 09:37

1

@bawaria42 oby udało się ich wypchnąć, albo chociaż jednego. Hasan był podpity jak podpisywał z nimi takie umowy.

24.05.2024 09:03

A w końcu miało nie być grup czasem?

24.05.2024 09:02

Jak Flick obejmie Barcelonę, to to nic nie zmieni, znowu ich rozjedziemy.

24.05.2024 08:33

@fiidoo jakiś pomysł?

24.05.2024 00:18

@hoven na moje nie ma teraz do wzięcia trenera, który gwarantowałby sukces w LM :/ może przestali się łudzić

23.05.2024 19:01

@hoven spotkałem się z opinią, że Kompany modyfikował styl gry na nieco bardziej pragmatyczny. Niestety, nie oglądałem ich meczów, żeby potwierdzić i opieram się na tym, co przeczytałem.
A sam tekst dalej generalnie pozwala dać dużo nadziei. Niemniej - to ciągle wielkie ryzyko.

23.05.2024 18:43

@hoven :') no i o wizję byli spokojni. Bardziej bym się martwił, że skoro Bayern zawrócił mu głowę tak bardzo, że został zwolniony z powodu braku zaangażowania, to ktoś inny też to może kiedyś zrobić.

23.05.2024 18:38