DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Globin Strona 1

68,9cm to obwód. teraz się zgadza :)

10.07.2012 14:45

pipboy

Nie wime skąd to ifo ale ja wyczytałem na wielu stronach, że teraz ma wystarczającą ilość napastników by móc rywalizować na trzech frontach.
Chodzi o to, że wcześniej był Gomez a potem długo długo nic, bo Olic i Petersen byli po prostu za słabi.
Teraz jest Gomez i pozyskaliśmy 2 solidnych napastników, dzieki czemu atak poradzi sobie na 3 frontach.

Nie wiadomo jak z resztą składu:)

10.07.2012 11:33

Średnica 68,9 cm????
To co to a piłka?? lekarska???? ;P

10.07.2012 11:29

Kraft
Nie wiem czy wypada porównywać Ozila i Khedire z Marinem.

Ozil przed transferem był gwiazdą Bundesligi i reprezentacji. Natomiast Khedira pewnym punktem Niemiec a na Mundialu wypadł również bardzo dobrze.

Marin to typowy średniak. Nie oszukujmy się. Miał tylko 1 udany sezon a od 2 lat po prostu nie błyszczy. Od dawna nie grał w reprezentacji.

Marinowi do Khediry (sprzed transferu do Realu) brakuje 1 klasy, a o Ozilu to nawet nie wspomnę, bo Ozil bije na głowę Marina w każdym elemencie.

08.07.2012 22:50

pietrekFCB

Masz rację. Spec, fachowiec makaay uczepił się tylko meczu z Barcą.
To samo pewnie myślał jak trafiliśmy w grupie na City. Nie spał po nocy, myśląc co to Silva , Tevez czy Aguero zrobią z naszymi tyczkami Boatengiem, Badstuberem czy Buytenem.
Ale potem przyszło jego rozczarowanie. Obrona spisała się bdb, więc jego marzenia o klęsce naszej obrony przerzuciły się na mecz z Realem. I znowu. Rozmyślania co Ronaldo, Ozil czy Benzema z nami zrobią. I wyszło na to, że nic wielkiego.

makaay
Może nie jestem jakimś wielkim fanem Badstubera, ale uważam go za bardzo solidnego obrońcę. na pewno nie jest tyczką tak jak ty to napisałeś.
Bayern na siłę promuje wychowanków????
Ale pewnie jeszcze 2 lata temu po Mundialu 2010 spuszczałeś się jaki to Muller jest wielki. jeden słabszy sezon i od razu drewno.
A Kroos.. Hmm.. Nie bedę tego komentował. Najlepsi trenerzy uważają go za najzdolniejszego środkowego pomocnika, ale przecież dla Ciebie jest słaby.
Pewnie Alaba po kilku słabszych meczach też będzie dla ciebie słabiakiem i będziesz chciał się go pozbyć.

Niby ma się nie dyskutować z idiotą, bo sprowadzi cię do niskiego poziomu i załatwi doświadczeniem, ale dla ciebie makaay zrobię wyjątek.

08.07.2012 10:32

Apollo
Boateng był pewniejszy od Badstubera????
To właśnie Boateng popełniał bardzo ale to bardzo głupie błędy, które kosztowały nas bramki lub stwarzały bardzo groźne sytuacje.
Mecz z Napoli, gdy głupio faulował, mecz z Hannoverem, gdy dostał czerwoną, mecze z BVB ( to on nie widział gdzie piłka w pierwszym meczu czy faulował w polu karnym w finale).
A finał z BVB??
Badstuber zagrał tam bardzo słabo. Ale czy Boateng czy inni byli od niego lepsi?? Nie wydaje mi się.
W przekroju całego sezonu to Badstuber był pewniejszy, popełniał mniej błędów a Boatengowi czesto zdarzały się głupie błędy. Chłop gra twardo, nieraz nawet za bardzo.

07.07.2012 22:42

makaay
Jedynym ciemniakiem na tej stronie jesteś ty. i widać to gołym okiem po twojej beznadziejnej wypowiedzi.

Skoro Holger i za van Gaala kaleczył, i za Heynckesa i Loewa kaleczy i oni tego nie widzą to wychodzi na to, że oni nie znają się na swojej profesji.

Przecież wielki, wszechwiedzący fachowiec makaay wie lepiej.

Buyten był pewniejszy i to pokazuje klasę Holgera, a raczej jej brak??
A może to pokazuje właśnie klasę Buytena który w wieku 33 lat potrafił rozegrać swoją najlepszą rundę w życiu????
Średnia not u Kickera:
Buyten - 2.88
Badstuber (do czasu kontuzji bauytena) - 2.77.

Na podstawie samych not (którymi ty tak się wzorowałeś) to Holger był pewniejszy.

A więc twoja beznadziejna teoria nie jest poparta żadnymi faktami. To jest tylko twoje "widzi mi się".

07.07.2012 19:01

Co do Robbena.
Nie oszukujmy się, To nie był ten Robben co rok a szczególnie 2 lata temu. I Euro niestety to potwierdziło.
Jednak ja nadal uważam Robbena za zawodnika klasy światowej i wierzę, że w przyszłym sezonie to pokaże.
Tak jak napisał Banderas90. Robben jest zbyt "mediaolny", wokół niego za dużo szumu. Mała szopka z jego egoizmem czy odchodzeniem do innych klubów.
Formy wielkiej nie miał, więc dla ludzi był idealnym kozłem ofiarnym. Do tego przestrzelone karne i mamy "obraz nędzy i rozpaczy".
Ale w przyszłym sezonie wróci "Latający Holender" i znowu będziemy mieć najlepszego skrzydłowego na świecie.

07.07.2012 17:29

Może włączę się do dyskusji.

makaay
Albo nie oglądałeś meczów Bayernu albo po prostu nie lubisz Badstubera.

Chłop w poprzednim sezonie był naszym NAJLEPSZYM STOPEREM. I czy Ci się to podoba czy nie, to taka jest prawda.
Najpierw ośmieszyłeś się, stwierdzając, że van Buyten zastąpił Holgera.
Potem, że Holger jednak grał, bo nikt go nie miał zastąpić i to głównie przez niego straciliśmy tytuł.
Twoje wypowiedzi nie mają sensu.
Albo najśmieszniejsze.
"Co z tego, że straciliśmy najmniej bramek jak nie zdobyliśmy żadnego trofeum. Trofea zdobywa się obroną".

To ile my mieliśmy stracić bramek???? 5 czy 10, żebyś był zadowolony????

W decydujących momentach zawiodła ofensywa! Z BVB (w BL) nie zdobyliśmy żadnej bramki!

A tekstów typu: ",co nie zmienia faktu,że Holger to cienias" to szkoda komentować.

A co do ocen Kickera.
Przejrzałem oceny i wychodzi na to, że Badstuber jest na 3 miejscu wśród stoperów jeśli chodzi o średnią not. A co do twojego stwierdzenia, że po 9 kolejsce same 5 i 6. holger tylko 2 noty 5 lub niżej.
10 kolejka - 5
18 kolejka - 5.5.

kolejne fakty.
Badstuber grał/gra za kadencji i van Gaala, i Heynckesa i Loewa.
3 świetnych trenerów nie może zobaczyć tego co wielki fachowiec makaay, że Badstuber to cienias i tyczka?????? Dziwne, bardzo dziwne.

07.07.2012 17:19

van persie też miał nie podskoczyć a ograł Hummelsa jednym, prościutkim zwodem :)

05.07.2012 14:15

rocky2000
Jesteś kolejnym fanem wielkiego talentu Hummelsa??
Co z tego, że on 3 akcje wyczyści jak Beckenbauer, a potem jedną spieprzy jak dziecko i po jego błędzie pada bramka????
Badstuber popełnia mniej głupich błędów niż Hummels ale niestety nie potrafi być tak jak on bardzo efektowny. Holger jest solidniejszy. Gra na stałym, dobrym poziomie. Nie popełnia rażących błędów.
Hummels gra ładniej dla oka, stąd te zachwyty nad jego grą. Niestety po pięknych kilku akcjach potrafi jedną spieprzyć w stylu "a'la Buyten". Jednak ludzie czesto zapominają o jego błędach bo przecież hummels po profesorsku odebrał piłkę van Persiemu czy robbenowi.

05.07.2012 14:05

Neuer (1,5) -
Boateng (2) ,
Hummels (3) ,
Badstuber (3,5) ,
Lahm (2) -
Khedira (2,5) ,
Schweinsteiger (1,5) -
T. Müller (3) ,
Özil (2,5) ,
Podolski (3,5) -
Gomez (1)

Noty Kickera

14.06.2012 14:50

Za Gustavo daliśmy 17 mln. Więc jeśli zakupimy Martineza to tak czy siak na ławie będzie zawodnik, za którego daliśmy "grubą" kasę jak na nasz klub ;)

03.06.2012 09:39

rajbeery

A na lewą obronę kogo dasz?? Schmelzera?? Nie żartuj. Lahm musi grać na lewej stronie, a na prawej Boateng lub Hoewedes.

31.05.2012 21:02

Przepraszam bardzo ale Hulk jest WYCENIANY na 34 mln. Ale nigdzie nie jest napisane, że tyle za niego dali. Dać mogą nawet 50 mln. Wszystko możliwe...

25.05.2012 11:23

Dał nam wiele radości. Ta bramka z Manchesterem na 2:1, ale moim zdaniem cenniejszą była bramka na 3:1 w rewanżu. Byłem załamany, zawodnicy pewnie też jak dostawaliśmy 3:0. Ale potem wielki wówczas Olić trafił z niczego i zabawa rozpoczęła się na nowo. Coś pięknego. Nadzieje odżyły. Albo jego hattrick z Lyonem. Prawdziwa egzekucja;)
CZasu nie oszuka i ambicja na taki klub jak Bayern to za mało;/ Szkoda tylko ,że na jego miejsce przychodzi jeszcze starszy Pizarro. No ale cóż.
Dzięki Ivica!

25.05.2012 10:59

Nie wiem dlaczego większość z Was chce grac dwoma napastnikami????
W dzisiejszym futbolu się tak po prostu nie gra i Bayern na pewno tak grać nie będzie. Która drużyna ze ścisłej czołówki gra ustawieniem 4-4-2???? Ten system był dobry 10 lat temu, nic wiec dziwnego, że drużyny od tego odchodzą...
Nawet Bayern nie ma zawodników pod taki system. Co innego jak grał kiedyś Bastian na skrzydle itp.
Po drugie: Co Wam się nie podoba w systemie 4-2-3-1???? Moim zdaniem idealnie pasuje do naszych zawodników.
Zresztą jak Muller jest na boisku to mozna powiedzieć, że gramy 4-4-2. Bo chyba nikt nie powie, że Muller to typowa "10". Muller to cofnięty napastnik, wiec jeśli się uprzeć to gramy dwójką napastników. Ale jak Kroos gra na "10" i gramy typowym 4-2-3-1 to nasza gra wygląda zawsze o niebo lepiej. Więc w przyszłym sezonie chciałbym widzieć Kroosa zawsze na "10" i wtedy naprawdę będzie ok;)

25.05.2012 10:39

A ja nie zdziwiłbym się, gdyby przyszedł i Suarez i np. Giroud. Może Suarez ma być konkurentem pomocników???? On jest takim Mullerem. Może graćpodwieszonego (nominalna pozycja) jak i na skrzydłach czy na szpicy. Taki drugi Muller się przyda, nie ma co. Choć osobiście wolałbym Giroud. Ale przecież zarząd może sprowadzi oby dwóch????? Wszystko możliwe jak się Uli zdenerwuje:)

24.05.2012 20:45

Alonso i Schweinsteiger.

16.05.2012 13:13

@zdf
Widziałem wiele meczy w jego wykonaniu i nie jest wcale lepszym zawodnikiem niż Xabi Alonso czy nawet nasz Bastian czy Bosquets. Owszem jest bardzo dobry ale na pewno nie najlepszy. Idąc za twoim tokiem rozumowania Ci zawodnicy odbiegają umiejętnościami od Toure. Nie zgadzam się z tym. A to, że Toure sprawdził się w dwóch ligach to żaden argument. Alonso też się sprawdził. Może i Bastian i Bosquets też by się sprawdzili???

16.05.2012 13:08

@zdf
Nie przesadzaj. Nie jest najlepszym defensywnym pomocnikiem na świecie. Owszem należy do najlepszych na świcie na swojej pozycji, ale najlepszy na pewno nie jest.
Osobiście. Nie widzę go w Bayernie. Drogi, strasznie dużo zarabia i chyba na jego pozycję szukamy bardziej solidnych rezerwowych, a nie gwiazdy pierwszego składu.

16.05.2012 12:48

@game111

Widzę, że jesteś tak głupi, że nie potrafisz odróżnić dwóch zagadnień.
"Kibice Bayernu" a "Jeden kibic-Vrill". To jest chyba różnica, nie???? Vrill może wygadywać co chce. Ale odróżniaj pojęcia "Vrill" a "Wszyscy kibice Bayernu" Patałachu!

Osobiście uważam, że Bayern nie potrafi grać z Borussią i może dostać nawet szósty i siódmy mecz z rzędu. Wszystko jest możliwe. Ale kocham ten klub, niezależnie od tego czy wygrał z BVB 5:0 czy przegrał 5:0. Bo jestem prawdziwym kibicem.

14.05.2012 16:01

game111
Skoro nie jesteś ani kibicem Bayernu, ani Borussi ( to by cie trochę usprawiedliwiało) to po co tu włazisz????
Masz jakiś problem życiowy i musisz się dowartościować??
Wychowawczyni dała kartkę z zagrożeniami i syf w domu????
Może spotkamy cię też na stronie Barcelony?? Przegrała i ligę i LM.
Może na stronie Manchesteru United??
Może Wisły Kraków????
Jesteś zwykłym trollem i tyle;)

14.05.2012 15:40

@rammstein137

A dlaczego ma grać z Boatengiem a nie z Badstuberem???? Patrzysz na Badstubera przez pryzmat poprzedniego sezonu????
Holger w tym sezonie gra naprawdę bardzo dobrze i prezentuje się o wiele lepiej niż Boateng. Taka jest prawda i nie ma co się kłócić.. Tak jak np. po meczu z BVB. Wszyscy (prawie wszyscy)) jechali po Badstuberze. A jaki był powód?? Sami chyba nie wiecie... Boateng zagrał jeszcze słabiej od niego.
Można lubić Holgera lub nie ale fakty i statystyki przemawiają za nim. Bardzo dobra średnia not we wszystkich rozgrywkach, brak głupich błędów, podstawowy gracz reprezentacji Niemiec. A Boateng???? Gorszy od Badtubera. I to widać...

14.05.2012 15:25

Przeczytałem większość komentarzy i tak się zastanawiam dlaczego większą część winy za porażkę zrzuca się na Badstubera???? Czy bezpośrednio zawinił przy jakiejś bramce?? Boateng zagrało wiele gorzej (tak, tak słabiej niż Badstuber). Holger w tym sezonie prezentuje się o wiele lepiej niż Boateng i taka jest prawda. Nie wiem dlaczego tego nie widzicie.

14.05.2012 14:23

Nie wiedziałem, że awans do finału Ligi Mistrzów można nazwać "schodzeniem na psy";)

14.05.2012 14:15

Czytam komentarze niektórych i głowa mnie rozbolała. Jak można dawać Lahma czy Contento na środek obrony?? Nie mają żadnych cech i predyspozycji, aby zagrać tam lepiej niż Tymo. Anatoli gra słabo ale nie widzę naszych bocznych na środku. Contento i Lahm są szybcy, dobrzy kondycyjnie, nie odpuszczają. I to są cechy bocznego obrońcy. Natomiast słabo grają głową, są słabi fizycznie. Zginęliby w pojedynkach siłowych czy to z Drogbą czy Toressem. I do tego ile meczy zagrali na tej pozycji???? 0, 1???? A więc musimy niestety dać Tymo na stopera. Nie ma innego rozwiązania.

06.05.2012 09:31

UKU
Niezły komik z ciebie;)
Chyba, że ty na poważnie. No to radzę udać się do lekarza; oczywiście psychiatry.

05.05.2012 19:43

Higuain. Moim zdaniem idealny zawodnik, ale niestety cena będzie baaardzo wysoka jak na nasz zarząd. Ale w końcu musimy mieć mocną ławką!!! Żeby potem nie było lamentów takich jak w tym sezonie. Wielu z Was nie chce Higuaina w Bayernie bo za drogi itp. Ale potem będzie mecz, brak rezerwowych i zaczną się lamenty, że zarząd skąpy, wywalić dziadów itp. Więc panowie czegoś się trzymajmy. Jeśli chcemy być klasową drużyną musimy mieć silną ławkę. A Higuain razem z Gomezem będą tworzyć super "wymienny duet". I na pewno każdy z nich dostanie wiele szans na pokazanie swoich możliwości. Chciałbym Higuaina w Bayernie, nawet za 30mln, ale znając nasz zarząd "Nie ma tematu Gonzalo. My nigdy nie kupujemy zbędnych zawodników za 30 mln." Gonzalo na 100% nie przyjdzie a ja modlę się tylko, że zarząd wyda chociaż te 10-15 mln na Girouda. Bo się tak czają i czają i ktoś nam go sprzątnie.

@Reeken89
Za 15 mln to otwarcie można kupić Giroud (piłkarz dobrze rokujący).

Szczególnie biorąc pod uwagę to, że Higuain bije na głowę
umiejętnościami, doświadczeniem Girouda. Nie mówiąc już o tym, że Gonzalo jest 2 lata młodszy, a już osiągnał wiele w piłce i może być jeszcze lepszy (przykłąd: Gomez) ;)

04.05.2012 18:56

Zachar może słyszał krytykę Hajty, Borka i Ivanova;)
To co oni wygadywali w studiu przed meczem lub w trakcie meczu to jest już kpina;)
Hajto: "Bayern nie ma szans na finał. Nie z tak słabą obroną. Boateng i Badstuber popełniają mnóstwo błędów, tracą przez nich mnóstwo bramek. Alaba. 19 lat i to jest ofensywny pomocnik. Nie da rady. Lahm dobry ale bez formy." To kurde co za "fachowiec". Gdyby Bayern kupił Hummelsa i Piszczka to wtedy zdaniem Hajty miałby najlepszą obronę świata. A jak grali w LM to sami widzieliśmy. Hajto żyje w czasach Micho i Buytena bez formy.
Ivanov: "Jak to możliwe, że Bayern z takim budżetem nie potrafi kupić dwóch klasowych obrońców???? Tylko stawia na niepewnych graczy???" Nie pewnie Bożydarze. Bo jak ktoś nie nazywa się Terry, Puyol czy Vidic to nie jest klasowy. Nie oglądał w życiu Bundelsigi a pieprzy farmazony. Szkoda gadać...

A po meczu to wszyscy byli wniebowzięci. Boateng za kilka lat będzie jednym z najlepszych stoperów na świecie. Alaba zagrał kapitalny mecz. Ma chłopak przyszłość itd...
Ale pewnie przed finałem a nawet po ewentualnym zwycięstwie Bayernu będą się zastanawiać jak Bayern z tą słabą obronę mógł zdobyć Lige Mistzrów. Przecież to jest cud.
A fakty są takie, ze Badstuber i Boateng to jedni z najbardziej utalentowanych stoperów na świecie. A już reprezentanci. I w dupie mam Hummelsa czy 'inne gwiazdy". A w reprezentacji Loew stawia bardziej na Badstubera czy Hummelsa???? To ten chłop się nie zna?? Holger po prostu potrafi grać na europejskim poziomie a Mats nie ;)

29.04.2012 08:27

Czytam niektóre komentarze i powiem szczerze, że krew mnie zalewa. Jeśli ktoś chce dać trzech małych, drobnych bocznych obrońców na obronę z samym Boatengiem no to powinien zastanowić się nad tym co pisze. Drogba wygrałby każdy pojedynek główkowy czy to z Lahmem, Rafinhą czy Contento. Chelsea gra bardzo siłowo, a więc potrzebujemy silnych obrońców. Jest Boateng. Ale kto obok?? Tymoszczuk to wielkie ryzyko, podobnie van Buyten po kontuzji. Ale jeśli miałbym wybierać między Tymoszczukiem a zdrowym van Buytenem to wybiorę van Buytena. Osobiście uważam, że na Drogbę to "idealny" obrońca. Tylko zostały 3 tygodnie i nie wiadomo czy Buyten się wykuruje;/
A więc obronę zestawiłbym tak: Lahm Boateng Buyten(Tymoszczuk) Contento.
Nie bawiłbym się w żadne przesuwanie Lahma na lewą a na prawą dawanie Rafinhi. Rafinha gra bardzo słabo, zawalił nam wiele meczy. Naturalnym zmiennikiem Alaby jest Conento i wolę dać właśnie Diego, który tak naprawdę ma już jakieś doświadczenie w Lidze Mistzrów i w każdym meczu, którym występuje, gra naprawdę solidnie bez większych błędów.

27.04.2012 10:31

@Logo
No tak Lewandowski ograł ten Bayern. Ten Bayern ograł Marsylie. A ta Marsylia ograła Lewandowskiego. Gdzie tu ta Twoja logika????
Mecz meczowi nierówny. Stać nas na finał. Jeśli odpadniemy, ale po walce to nie bedę rozczarowany. Szanse są 57,5-42,5% dla Realu;)

24.04.2012 17:55

Trochę go poniosło.
2:1 jest po prostu lepszym wynikiem niż 0:0. Chyba zaczyna myśleć podobnie jak vanGaal, który po meczu z Manchesterem na Alianz Arena powiedział: "Wolałbym bezbramkowy remis."
Z logicznego punktu widzenia 2:1 jest lepsze. Każdy wynik, który dałby nam awans przy tym "chcianym" 0:0 w pierwszym meczu, da nam awans również przy wyniki 2:1.
A więc nie wiem na czym polega ta "lepszość" tego bezbramkowego remisu.

JA po prostu chcę zobaczyć Bayern, który daje z siebie 101%. Jeśli zagramy tak jak potrafimy to awans jest w naszym zasięgu;)

24.04.2012 17:30

Real wygrał z Barcą zasłużenie. Był lepszy i było to widać gołym okiem. Ale czy jest się czym zachwycać?? Czy Real grał jakoś pięknie?? Nie wydaje mi się.
Barca w chwili obecnej jest bez formy. Co pokazały 2 ostatnie mecze.
A jak mówi słynne powiedzenie: "Gra się tak, jak rywal pozwala". A że Barca bez formy pozwoliła Realowi na wiele to stąd ten wynik. Bayern we wtorek nie pozwolił na dużo. I tak samo będzie trzeba zagrać w środę. Z każdym rywalem gra się inaczej. W chwili obecnej Barca to żaden wyznacznik. Kluczowi zawodnicy bez formy. Siedzą na ławie (Fabregas, Pique) lub grają piach (Puyol czy nawet Messi). Real jest do ogrania. Szanse wynoszą 55% dla Realu i 45% dla Bayernu. Mam nadzieję, że uciszymy kibiców Realu, którzy po wczorajszym meczu znowu wpadli w samozachwyt;)Oby tylko do środy do godziny 22:30;) FC BAYERN!

22.04.2012 09:22

@dudi2772
No oczywiście. Ja również uważam, że Robben zagrał naprawdę fatalny mecz. Ale czy można skreślać go po jednym takim meczu?? Moim zdaniem to głupota... Arjen da nam jeszcze wiele chwil radości. I to jeszcze w tym sezonie;)

12.04.2012 16:33

@dido57
Po pierwsze primo:
Nie jestem twoim kolegą.
A po drugie primo:
Patrzysz na wszystko przez pryzmat tego co jest?? A sytuacja wygląda następująco:
Robben - 25 pełnych meczy- 16 bramek 9 asyst + jeden naprawdę fatalny mecz.
Rzeczywiście fatalnie on się prezentuje. Sprzedajmy go jak najprędzej. Uratujmy chociaż 5 mln.
Po komentarzach każdy widzi kto ma naprawdę poukładanie pod kopułą a kto nie. Wyrażam swoje zdanie a ty na pewno mi nie zabronisz tego robić.

12.04.2012 15:21

@dido57
Radzę abyś się rozpędził (ale tak porządnie) i uderzył mocno głową o ścianę. Może coś się w niej poprzestawia.
Robben ma w dupie kibiców i drużynę?? No to teraz popisałeś się nieźle.
Chłop przez 2 sezony ratował nam tyłki a po pierwszy meczu , w którym naprawdę zawiódł to chcesz go wywalać i piszesz takie teksty?? Trochę pokory...
Nawet kibice BVB na swojej stronie śmieją się z takich kibiców jak ty. "I co tam na stronie Bayernu?? Już wywalają Robbena itp.". To niestety dotyczy takich "kibiców" jak ty.
A jak Robben uratuje nam tyłki to znowu wszyscy "Och , ach... Jaki on jest świetny. Kontrakt do 2020roku."
Niestety za takich "kibiców" jak Ty i wielu innych ja i każdy PRAWDZIWY kibic musimy się wstydzić. Wystarczy, że coś nie pasuje i od razu do wymiany.
Ja się pytam Ciebie mądralo. Robben to maszyna???? Nie mógł mu się zdarzyć słabszy mecz?? Szkoda, że wczoraj ale tak musiało być.
I kolejne pytanie. Czy ty myślisz, że Robben jest tak głupi, aby specjalnie przestrzelić w takiej dogodnej sytuacji?? "A walnę sobie w niebo. Będzie git". Po prostu pech i chwila słabości. Takie rzeczy się zdarzają.
A ty dido i reszta "fanów" powinniście się zastanowić nad swoim zachowaniem.
Po kolejnym meczu kto będzie do wymiany??? Bastian, Ribery??
Pamiętam jak w tamtym sezonie prawie "każdy" wywalał Badstubera. No to teraz macie. Od niego zaczyna się ustalanie obrony. Chłop gra bardzo dobrze.
Kibicujecie jak wam wiatr zawieje i niestety prawdziwego kibica to wkurza i boli, że ma do czynienia z takimi ludźmi. Ale niestety były, są i będą chwasty wśród kibiców.

12.04.2012 13:21

@ dido57

A wiesz co?? Jedno co mogę powiedzieć to to, że niestety ludzie tacy jak ty nie są przyszłością naszego narodu. Robben dobry na słabeuszy.. Haha .. Niezły żart. A jak wygrywał nam meczen z United, Lyonem, Fiorentiną pokazywał klase z Interem , sam wygrywał nam mecze to było źle. Weź lepiej wypij mleczko i połóż się spać bo trzeba do szkoły iść;)

11.04.2012 23:32

Mecz będzie trudny, nieprzewidywalny. Na papierze wygląda na to, że powinniśmy wygrać. Ale nazwiska i pieniądze nie grają, co nam Borussia 3 razy pokazała. Jesli jutro znowu dostaniemy to będzie trzeba śmiało powiedzieć, że są od nas lepsi i nic tego nie zmieni. A więc jutro zawodnicy muszą zagrać na 101% i pokazać kto rządzi w Bundeslidze. Liczę na skromne 1:0 lub 2:1 ;) Pozdro dla prawdziwych Fanów!

10.04.2012 12:41

Kicker napisał, że Bayern ma zaoferować Buytenowi roczny kontrakt z opcją przedłużenia o kolejny rok. Tak model 1+1. Musi tylko rozegrać 25 meczy. Tyle zrozumiałem, ale mogę się mylić.
Heynckess zachwycał się Buytenem. Mówił, że fantastyczny charakter, świetnie pracuje, bardzo dobra mentalność. Oby nie robił z niego znowu "szefa obrony". Jako zmiennik może być. Nic więcej;)

10.04.2012 12:04

@piechot10
Z tym "prawdobodobnie najlepszego ŚO reprezentacji Niemiec" to trochę przesadziłeś. Boateng jest dobry, ale Badstuber jest jeszcze lepszy. Holger gra dobrze i równo cały sezon, a Boatengowi zdarzają się słabe mecze. Dochodzi do tego Hummels, który moim zdaniem prezentuje lepszy poziom niż Boateng. Natomiast w moim mniemaniu Mats i Holger to równy poziom.
A kibice Realu niech żyją w niewiedzy. Chyba porażka będzie bardziej boleć, jeśli jest się tak pewnym zwycięstwa??

06.04.2012 15:59

Wszyscy zagrożeni kartkami grają (Boaten, Gustavo, Muller, Kroos). A ściąga za to Gomeza, który walczy o koronę i Robbena, który lubi się obrazić. Jupp troche dziwnie...

03.04.2012 20:32

Zgadzam się ze Scalonim. 3 bardzo dobrych stoperów + solidny Buyten. Oczywiście, jeśli będzie grał tak jak przed kontuzją. W końcu wygląda to "normalnie". Na prawą Lahm i Rafinha. A na lewą Alaba i Contento. Chyba, że Alaba z różnych powodów nie będzie mógł tu grać to wtedy trzeba się rozejrzeć za jakimś lewym obrońcą. Na rynku jest ich wiele i to lepszych niż Rafinha ;) Shaqiri już jest, teraz Dante. Do tego jakiś napdzior, oby Giroud. Jakiś bramkarz, może Drobny i jeśli chęci i dobrej woli naszemu zarzadowi zaostanie to jakiś uniwersalny pomocnik. Coś w stylu odchodzącego Pranjicia czy Alaby. Mogący grać na skrzydle i w środku;)

02.04.2012 21:56

Bayern98
Oglądałeś mecz???? Twój komentarz to są jakieś jaja.
W ostatnich meczach Badstuber prezentuje się o niebo lepiej niż Boateng. Nawet mogę stwierdzić, że Badstuber to lepszy obrońca niż Boateng. W tym sezonie Holger prezentuje się bardzo dobrze, a Boateng jedynie średnio. Jerome często popełnia głupie, niewymuszone błędy...

02.04.2012 18:45

@fcrobbery
Ilość wpuszczonych bramek czy średnia not od Kickera nie świadczy o klasie bramkarza.
Powiedz szczerze, ile "bezrobotnych" meczy miał Neuer?? 75% nie miał nic do roboty. A więc jaką notę mógł wtedy dostać?? Oczywiście, że 3, 3,5. A jeszcze kilka meczy trafiło mu się, w których nie popisał się interwencjami. Gladbach Nurnberg czy znowu z Gladbach. Za te mecze musiał dostać 4 lub mniej. W tym sezonie Neuer zaledwie w kilku meczach popisywał się swoimi umiejętnościami. A więc nie dziwmy się, że średnią notę ma taką, jaką ma. Obrona go wyręcza i to jest niestety jego problem...
Co do Drobnego czy Schafera. Ile razy na mecz muszą oni interweniować???? Dziesiątki. Wpuszczą co prawda 2 czy 3 bramki, ale do tego popiszą się kilkoma świetnymi interwencjami. Więc potem dostają notę 2, bo "wynik mógł być gorszy". Neuer ma niestety (dla Niego) 1 czy 2 akcje na mecz. Więc nie dziw się, że w jego ocenach przeważa liczba 3.

02.04.2012 15:33

WSZYSTKO FAJNIE TYLKO NIE ROZUMIEM DLACZEGO USUNIĘTO MÓJ KOMENTARZ , W KTÓRYM JAKO PIERWSZY ODKRYŁEM, ŻE TO PRIMA APRILIS. CHYBA NIKT NIE CHCIAŁ PSUĆ ZABAWY ;)

01.04.2012 19:58

Dziwna informacja. Powiem, że byłoby to spore osłabienie. Jeszcze niedawno nowy kontrakt miał być formalnością. Ale skoro odchodzi, bo "spędził 3 mecze na ławce" to ja dziękuję temu panu. On myśli, że Jupp zobaczy nazwisko Robben i da mu od razu miejsce w składzie?? Trochę dziwne jest wracanie do tego co było 2 miesiące temu. Pewnie gazety szukają sensacji a to jest dobry powód.
A jesli odejdzie to trudno. Bayern to nie Robben. Pewnie zakupimy jakiegos pomocnika. Już jest Shaqiri do tego Ayew czy Hazard i będzie git. Robben zobaczy jaka jest atmosfera w City i będzie żałował ;)

01.04.2012 09:26

Ocenami Goal.com nie zawracam sobie głowy. Zawsze, gdy na nie patrzę mam wrażenie, że wystawia je jakieś 7-letnie dziecko kulawe na jedno oko. (oczywiście nie obrażając przy tym niepełnosprawnych).
Co do meczu.
Na minus
-Pranjic - on grał???? Ja go nie widziałem ;)
-Neuer - 2 głupie błędy. Ale pewnie brak koncentracji czy coś.
Na plus
-Badstuber - dla mnie zawodnik meczu. Każde kolejne spotkanie utrwala mnie w przekonaniu, że tylko głupcy tęsknią za Hummelsem. "CUDZE CHWALICIE SWEGO NIE ZNACIE". Jak to ten świat jest dziwny. Jeszcze pół roku temu 95% osób chciało wywalić Holgera z drużyny. No to teraz macie;)
-Kroos - Moim zdaniem pokazał się z dobrej strony. Szarpał grę, rozgrywał, kapitalne podanie do Ribery'ego.
-Robben - Walczył, szarpał. Może w meczu wiele nie pokazał, ale strzelił bramkę i to się liczy.

01.04.2012 08:58

@xxraphaelxx
Bramkę ładną strzelił, ale przy drugiej i szczególnie czwartej bramce się nie popisał. Za takie coś Badstuber byłby zrównany z ziemią;)

31.03.2012 11:55

gi_no
O ile przeznaczenie pieniędzy na lewego obrońcę i stopera wydaje się logiczne i chyba potrzebne to defensywny pomocnik jest nam niepotrzebny. Pozycja jest mocno obsadzona i nie musimy tu robić większych ruchów transferowych.

30.03.2012 20:35

Wyrozumiałość wyrozumiałością, ale jeśli ktoś za coś się zabiera to powinno się to robić jak najlepiej, żeby nikt się nie przyczepił.
Przynajmniej ja za coś się zabierając, robię wszystko, aby było porządnie, a nie na "pół gwizdka".

30.03.2012 19:31

@pietrekFCB

34-letni zawodnik, który ma przyjść do klubu tylko i wyłącznie jako rezerwowy i zmiennik Gomeza to rzeczywiście zawodnik głodny sukcesu i rwący się do pracy.
Pizarro wie, że będzie tylko rezerwowym i myślisz, że na treningach będzie dawał z siebie 110% skoro z góry skazany jest tylko i wyłącznie na ławkę???? Moim zdaniem głupie jest kupowanie graczy "na ławkę, zapchajdziury". To się mija z celem. Zawodnik przychodzący do klubu powinien być głodny gry, sukcesu i powinien wiedzieć, że może wskoczyć do pierwszej "11".
Druga sprawa. Jest to rozwiązanie na ile?? Na sezon???? A potem co?? Znowu akcja "szukamy napastnika. To będzie bomba transferowa". I sprowadzamy z powrotem Olicia czy Guerrero, bo akurat miał bardzo udany sezon i strzelił dużo bramek????

Bayern to wielki klub i powinniśmy sprowadzać graczy, którzy coś wniosą do gry. Będą głodne sukcesu, pograją kilka ładnych lat. A nie zmiennik, zdolny do gry góra przez sezon.

Mogę postawić sporą kasę, że w marcu 2013 roku, zaglądając na tę stronę, zobaczę teksty typu:
"Ten zarząd to prawdziwe sknery. Zamiast dać 10-20 mln na napastnika to sprowadzają za darmo jakiegoś dziadka. Wywalić Hoenessa, Nerlingera a Pizzaro na emeryturę. Tak się nie buduje drużyny! Wywalić wszystkich. Sknery. Nie mogę patrzeć na te mordy itp."

I będą to zapewne osoby, które teraz chętnie widzą Pizarro w koszulce Bayernu;)

30.03.2012 19:22

Pomysł z Pizarro uważam za beznadziejny. Sprowadzamy wypalonego gracza tylko po to, żeby siedział na ławie????? To się raczej mija z celem. Wszyscy narzekacie, że nie ma zmiennika dla Gomeza itp.
I wy myślicie, że Pizarro to ta "bomba transferowa", która jest gwarantem bramek?? Bez jaj...
Większość z Was pisze "Tylko na ławkę, Gomez będzie grał w pierwszym itp.". Czyli zakładacie, że Gomez to Robocop i nie przydarzy mu się żadna poważniejsza kontuzja?? Gratuluje pomysłowości...
Potrzebujemy zawodnika, który najlepsze lata ma przed sobą a nie już dawno za. Który będzie w stanie wprowadzić świeżość i rywalizację do zespoły. Którego Gomez powinien się obawiać, i jeśli Mario przydarzy się spadek formy to ten nowy zawodnik wejdzie i nie osłabi drużyny. Pizarro takim zawodnikiem nie jest. Weźmy pod uwagę najlepsze drużyny świata i to jakich mają napastników. Real, City, United, Barca, czy Chelsea. Czy one uzależniają swoją siłę ataku tylko i wyłącznie od jednego Mario Gomeza???? Tam jest rywalizacja a u nas tego nie ma!
Niech przyjdzie Pizarro to Gomez będzie już pewny grania w pierwszym składzie i wielce nie będzie musiał się wysilać. Czy ten zarząd i niektórzy z was nie potrafią zrozumieć, że sam Gomez to za mało. Potrzebny nam drugi bardzo dobry napastnik typu Giroud, a nie dziadek Pizarro. Potem znowu zaczną się lamenty, że "Gomez bez formy i nie ma kim go zastąpić." Hoeness chce spełnić swoją obietnicę, ale niestety najmniejszym kosztem. Nie dajmy się omamić. Pizarro nic nie wniesie i nie jest lekiem na brak zmiennika dla Gomeza!

PS I nie wmawiajcie mi, że nie oglądam Bundesligi i nie wiem jak gra Pizarro. Sezon ma dobry ale czy chłop w wieku 34 lat potrafi utrzymać formę?? Raulem to on nie był, nie jest i nigdy nie będzie.

30.03.2012 16:52

Nigdy nie byłem przekonany co do Boatenga. Badstuber sprawia dużo lepsze wrażenie. Jerome ostatnio błędy a'la van Buyten ;/

28.03.2012 22:06

Mam nadzieję, że ten mecz zamknął usta krytykom Gomeza a równocześnie fanom Olicia. Chyba każdy zauważył, że dzieli ich przynajmniej jedna klasa jak nie więcej. Nie dziwię się Juppowi, że gdy Gomez nie miał formy, nie postawił odważnie na Olicia. On wiedział co kto potrafi i co może dać. Olic w chwili obecnej nadaje się jedynie na jokera, który wejdzie na 15 min na podmęczonego przeciwnika. Nic więcej;/

24.03.2012 18:36

Na bayern.de Alaba też na lewej obronie a Pranjic w środku.
Moim zdaniem, głupotą by było dawanie Alaby na środek na jeden mecz. Chłop ma się ogrywać z pozycją lewego obrońcy i zdobywać doświadczenie.

24.03.2012 14:59

Co tu dużo pisać. Nie jestem za! Po prostu nie jestem fanem transferów z serii "zapchaj dziura". Pizarro to klasowy gracz, ma bardzo dobry sezon, ale czy nam potrzebny jest 34 latek, któremu forma tylko po równii pochyłej będzie spadała w dół???? Raczej nie. Lepiej zakupić Girouda czy kogoś jego pokroju, który najlepsze lata ma przed sobą a jużteraz pokazuje, że nie jest to "wieczny talent". A więc ja stanowcze NIE.

21.03.2012 13:57

Jeśli przedłużyli z Robbenem o 2 lata to moim zdaniem jest to bardzo dobra decyzja. Nie wiadomo jak to będzie z jego kontuzjami;/ W 2015 roku będzie miał 31 lat a więc młodzieniaszkiem nie będzie. W tym wieku to jedynie joker coś jak Olic;)

20.03.2012 17:32

@sobik
Właśnie chodzi o to, że nie mamy za bardzo nikogo kto umie wykonać bezpośrednio rzut wolny z prawej nogi. Ani Ribery ani Kroos ani Bastian. Nikt nie umie wykonywać rzutów wolnych bezpośrednich. i uważam, że to jest nasza bolączka. o ile Arjen uderzy ładnie z lewej to z prawej nie wygląda to u nas najlepiej;)

19.03.2012 07:10

Były kłotnie, sprzeczki - było źle...
Jest luz, zabawa-też jest źle...
Nie wiem czego oni chcą

18.03.2012 19:41

Mam nadzieję, że to prawda. Chłop ma swoje lata, jest ambitny ale (niestety) gra ogony lub wcale. A więc chyba lepiej, żeby odszedł do jakiegoś klubu, w którym będzie "miał zapewnioną" grę.
Wszyscy go tak chwalicie, ale Olic w tym sezonie nie pokazał nic. To nie jest Olic sprzed 2 lat. Gra nieraz po 20 min, niedawno 40 i jakoś nie zachwyca.

15.03.2012 19:12

Chyba każdy wie, że tam gdzie gra Lahm to skrzydłowy zaczyna "szaleć". Czy to Ribery czy Robben. Lahm jednak woli grać na prawej.
Co do Alaby. To był może jego 5 czy 6 mecz w profesjonalnym futbolu na tej pozycji. Lepiej niech się ogra. Jeśli ma być przerzucany z pozycji na pozycję (środek pomocy, skrzydło, bok obrony) to lepiej gra na tej jednej pozycji i tam się udoskonala.
Druga sprawa jest jednak taka, czy mu odpowiada gra na tej pozycji?? Wiem, wiem, że rządzi trener ale sami wiemy,że jeśli zawodnik nie lubi jakiejś pozycji, nie czuje się pewny to nie pokazuje pełni możliwości. A o współprace Alaby i Riberego się nie martwię. Te 2 mecze pokazały, że "współgrają".
Miejmy nadzieję, że Alaba lubi tu grać, Heynckess go tu widzi, a wszyscy będą zadowoleni. Może w końcu mamy lewego obrońcę???? Oby...

15.03.2012 07:02

Skoro Alaba ma grać na obronie i to w taki sposób jak z Hoffenheim (wiem, wiem, słaby rywal, itp) to niech gra. Ale do kurw* nędzy jeśli chłop się tu sprawdzi i nie popełni żadnych błędów to go tam widzę. Silny, szybki, dobry w 1 na 1, perspektywiczny, a dodatkowo "chyba" drugi pupilek Juppa. A jakimy zawodnikami są Marcelo czy Alves?? Słyną z gry obronnej czy tylko z akcji ofensywnych?? Kto wie... Może Alaba to urodzony lewy obrońca?? Skoro go tam i vanGaal widział i teraz Jupp to coś w tym jest.
Jutro powinno być dobrze! Obstawiam 2:0 lub 3:1 ;)

12.03.2012 16:57

Na lewej obronie spokojnie mógłby zagrać Contento.
Nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się on pewniejszym rozwiązaniem niż Alaba. Ale pożyjemy zobaczymy. Oby pewne zwycięstwo;)

10.03.2012 14:57

@czuku
Chyba nie masz na myśli tej samej obrony co ja, która straciła bodajże 40 bramek?? Gdzie ona wyglądała lepiej?? W którym miejscu??
Co jak co, ale Jupp obronę jakoś poskładał. Problem niestety tkwi gdzie indziej, a mianowicie w tempie rozgrywania akcji, braku elementu zaskoczenia, wszystko jest jakieś schematyczne. Badstuber->Alba->Ribery-i dupa. Podwojenie krycia i wycofanie piłki. Niestety tak to teraz wygląda. Miejmy nadzieję, że Bastian okaże się lekiem na całe zło, choć szczerze w to wątpię;/
Druga sprawa jest taka, że nigdy nie byłem fanem zatrudniania trenerów na "przeczekanie". Nie oszukujmy się. Heynckess to tylko trener przejściowy na rok, dwa. Bo chyba nikt nie wyobraża sobie tego, aby trener, który MIAŁ IŚĆ NA EMERYTURĘ miał rozpocząć budowę drużyny z koncepcją, którą będzie wdrażał przez długi okres czasu, coś a'la Klopp.
My potrzebujemy młodego, zdolnego trenera, który dostanie dużo czasu na zbudowanie drużyny. Choćby 1 sezon miał być stracony to należy zaryzykować. Bo obecnie nie ma drużyny i daję 5% szans, aby coś się zmieniło.

07.03.2012 21:14

"...bilans Danijela Pranjicia w 2012 roku..."
Mecz z City był w 2011 roku.

06.03.2012 20:55

@ziom
Chyba za dużo w Fife lub PESa grałeś. Na tych zawodników, których podałeś trzeba jakieś 130-140mln. A do tego jeszcze 10mln za Shaqiriego. Czy Ty wyobrażasz sobie, żeby Bayern tyle wydał???? I zapomnijmy o zawodnikach typu Goetze czy Hazard. Najpierw wybiorą Real, Barce a potem Chelsea czy nawet Arsenal, ale nie Bayern.
Problem nie tkwi w zawodnikach. Chyba sam widziałeś jak CI SAMI zawodnicy grali na jesień. Grali bdb. Teraz nawet Robben, Ribery czy Kroos nie grają nic. CZy Ty myślisz, że nagle zapomnieli jak gra się w piłkę?? Raczej nie...
Problem tkwi gdzie indziej. Chyba w Juppie, który nie potrafi przygotować zespołu na większą część zespołu tylko na góra 3 miesiące.

05.03.2012 14:26

@nosferatu
Nie żartuj;) Mozambik jest za cienki w uszach, aby ziper tam grał. Tylko Bayern i nowy Boniek reprezentacji Polski;)

03.03.2012 22:24

Brooklyn
Chcesz sprzedawać Gustavo?? Powiem Ci, że ten transfer był bardzo udany a Gustavo w każdym meczu nie schodzi poniżej pewnego, dobrego poziomu. Dzisiaj tylko on Neuer i może Alaba grali naprawdę dobrze. Reszta bezbarwnie, słabo lub tragicznie.

Co do Twoich "super piłkarzy".
Adil Rami. Widziałem go w 3 meczach przeciwko Barcelonie i powiem, że był najsłabszy z całej Valencii. Gubił się niemiłosiernie. A my właśnie potrzebujemy zawodników, którzy nie tylko w meczu z Augsburgiem, ale także z Barceloną muszą pokazywać klasę. W końcu kiedyś musimy zawalczyć o tą LM.
Cahill. Przeszedł do Chelsea, ale narazie zawodzi tam na całej linii, podobnie jak cała Chelsea. Coś jak u nas. To nie jest drużyna tylko zlepek indywidualności. Niestety. My potencjał mamy wielki, ale z różnych przyczyn tego nie pokazujemy!
Khedira. Chyba jesteś kolejnym, który sądzi, że ktoś kto gra w Realu to od razu nie wiadomo kto. A Khedira tam się nie wyróżnia, sporo siada na ławce, więc on miałby być zbawieniem Bayernu?? Szczerze wątpię...

My skład mamy bardzo dobry. Brakuje jedynie jednego bocznego obrońcy, który wskoczyłby za Rafinhe, bo ten niestety wyraźnie zawodzi w każdym meczu. Ten transfer również uważam za niewypał. Z Rafinhi za 5mln to idealny rezerwowy, ale nie zawodnik pierwszego składu. Tu trzeba transferu! Ale inne pozycje są bardzo dobrze obsadzone. W tej sytuacji, której jesteśmy nikt by nie pomógł. Ani Reus, ani Ozil czy inni.
Cała drużyna niestety zawodzi i za taki stan rzeczy odpowiada trener. Sami widzieliśmy jak ci SAMI zawodnicy grali jesienią. Monchengldbach jaką ma kadrę, a ile mają punktów. Więc właśnie... Co z tego, że narobimy transferów, a trener tak i tak nie wykorzysta drzemiącego potencjału??

03.03.2012 22:10

ziper
Szkoda tylko, że nie spotkałeś w swoim życiu człowieka, który pozna się na twoich "umiejętnościach". Wychodzi na to, że masz po prostu pecha. Taka "Gwiazda" się marnuje, jeżdżąc dostawczakiem. Przykro mi...

03.03.2012 19:20

@KahnTitan
No tak. Nadaje się w chu... Co mecz zapieprza jak miło.
Bardzo Go lubię, szanuję ale...
Chłop ma już prawie 33lata i nie oszukujmy się... Najlepsze czasy ma już za sobą. Teraz tylko po równi pochyłej w dół. Nie wiem czy wiesz, ale Olic to zawodnik, który bazuje (bądź bazował) na szybkości, waleczności i kondycji. To z wiekiem traci się najwcześniej.
Skoro ty atak Bayernu chcesz opierać na takim zawodniku, który będzie w stanie zagrać jeszcze 1 sezon no to dziękuję.
Tak się składa, ze Messi i Ronaldo to ostatni zawodnicy, których widziałbym w Bayernie. Skoro jest do wyciągnięcia Giroud i mam do wyboru jego lub podstarzałego Olicia to wybieram Giroud.
Walniesz sobie nick KahnTitan i myślisz, że jesteś fajny. Otóż nie.

01.03.2012 16:41

"Schutzstaffel
Człowieku czy ty wszystko i wszędzie musisz krytykować??? Może przerzuć się na Farse czy Sreal i będziesz zadowolony.

01.03.2012 15:26

@Apollo
"W dodatku 15 mln...? Ktoś taki na ławkę? Bądźmy poważni."

Czyli , że za dużo?? Najlepiej to kupmy kolejnych graczy pokroju Petersena czy nawet Olicia i jak będą mieli zagrać to zacznie się narzekanie, że za słabi.
Tak jak teraz. Gomez w słabej formie i nie ma kto grać. Nie oszukujmy się ani Petersen ani Olic nie mają tego czegoś, co powinien mieć napastnik Bayernu. I jak nadarza się okazja na kupno naprawdę fajnego grajka to znowu lamenty, że za drogo itp. Popatrzmy na inne kluby i jakich oni mają napastników. My wypadamy przy nich beznadziejnie. Gomez bez formy i słabi Petersen czy Olic.
Giroud'a musimy ściągnąć nawet za te 15mln. I w końcu będziemy mieć spokój "z przodu".

01.03.2012 13:44

Z tego co pamiętam to Lahm ostatnio miał kontuzję w czasie, gdy graliśmy z Barcą. Pamiętne 4:0. Wiemy kto wtedy grał na lewej obronie. Pan Lell ;)

28.02.2012 19:19

chodan
Nie potrzebny nam żaden zawodnik klasy światowej.
Są Badstuber i Boateng i na nich musimy stawiać. A oni odpłacają się jak narazie bardzo dobrą grą. Jedynie ktoś na ławe. Dante może być.

Zgadzam się natomiast z tym, że potrzebny boczny obrońca! Może w końcu van der Wiel?? Rywalizowałby z Rafinhą i taka "walka" wyszłqby wszystkim na dobre;)

28.02.2012 19:17

@Rizziteli
Skoro Lahm naprawdę miał osuszane to kolano to z takim urazem gra się naprawdę nieprzyjemnie a prawdopodobieństwo złapania czegoś gorszego jest bardzo duże.
A więc bardzo dobrze, ze Lahm nie zagra. Oby tylko wyzdrowiał i był w pełni sił. Z kolanami nie ma żartów.

28.02.2012 18:50

A więc Daniel van Buyten zostanie na 99%, bo to najlepszy przyjaciel Francka.
Ale jako 4 stoper może być.

28.02.2012 18:45

Niemieckie media tzn. TZ. A więc moim zdaniem najmniej wiarygodne źródła.
Owszem w innych "mediach" niemieckich też są jakieś plotki, ale właśnie, to tylko plotki a nie pewne informacje. A więc po prostu trzeba czekać. A TZ pisząc swój artykuł utrzymuje nadal to co wcześniej podał. Nie wycofują się z tego, bo nie było żadnego sprostowania czy to ze strony Bayernu czy Borussi.
Ale tak naprawdę to musi być coś na rzeczy, bo w przeciwnym razie już dawno Bayern sprostowałby wszystko tak jak np. z LewanGOALskim (haha)

28.02.2012 18:39

@NookieBless
Tymoszczuk lepszy w destrukcji???? To jest jedynie twoje zdanie.
Zadam Ci takie pytanie.
Skoro chcesz kupić DOBREGO środkowego pomocnika, no to powiedz kogo jesteśmy w stanie sprowadzić?? Dałeś przykład Khediry. To, że gra on w Realu nie oznacza, ze jest od razu nie wiadomo jak dobry. Jest solidny, ale w żadnym aspekcie gry nie przewyższa Gustavo. Nie ma pewnego miejsca w składzie ani Realu, ani reprezentacji Niemiec. Sam Loew preferuje grę dwójką Bawarczyków w środku pola - Kroosem i Bastianem.
Druga sprawa. Podałeś przykład Barcelony. Czy czasem nie gra tam Bosquets, który nie jest wirtuozem piłki nożnej.
Każda drużyna potrzebuje zawodników typu Gustavo. Nie ważne czy jest to Barcelona, Real czy Miedź Legnica i jakim systemem te drużyny grają.

25.02.2012 19:06

@Nookie Bless
No to się popisałeś, nie ma co...
Skoro dla Ciebie Gustavo to nie dobry zawodnik no to gratuluje znajomości piłki nożnej.
A tą swoją ironię to za przeproszeniem w dupę możesz sobie wsadzić. Skoro dla Ciebie. Nie wiem czy wiesz, ale Gustavo to typowa "6", która jest odpowiedzialna za grę w DESTRUKCJI. Za przegląd pola, świetne crossy, nietuzinkowy drybling czy oszałamiającą grę na jeden kontakt w szczególności są odpowiedzialni Kroos, Ribery, Robben, Schweinsteiger czy Muller. Każda drużyna potrzebuje takich "pracusiów" jak Gustavo. Gdyby druga linia miałaby się składać z samych wirtuozów to daleko byśmy nie ujechali.
No ale przecież większość ludzi sięnie zna. Przecież to ty jesteśznawcą piłki nożnej.

25.02.2012 16:34

@wujek

Coś Ci się chyba pomyliło z tym transfermarktem.
U 3/4 graczy wartość spada z każdą rundą???? To chyba patrzysz na inny transfermarkt. Z tego co jest to wartość spadła ostatnio tylko u 6 zawodników. A więc to jest 1/4 kadry.
Właśnie po rundzie jesiennej wartość wielu zawodników podskoczyła do góry i to sporo. A więc nie masz się czym martwić ;)

25.02.2012 11:13

Latem pewnie Breno odejdzie, a Buyten zostanie. A więc będzie trzeba dokupić 2 obrońców; stopera i bocznego obrońcę.
Boateng mówił, że od przyszłego sezonu gra tylko na środku. I mu się nie dziwię. Gra tu kapitalnie. A może być jeszcze lepiej.
A więc mamy jedynie słabego jak narazie Rafinhe i od biedy przerzucanego w te i wewte Lahma.
A więc trzeba się na coś zdecydować. Albo Lahm wędruje na prawą stronę i jego zmiennikiem będzie Rafinha i kupujemy wtedy klasowego lewego obońcę, którego zmiennikiem będzie Contento.
Albo...
Lahm zostaje na lewej obronie a my kupujemy prawego obrońce, który rywalizowałby z Rafinhą i byłby go w stanie wygryźć ze składu. Może w końcu ten van der Wiel????
Dajmy Ajaxowi 25-30mln zabierzmy im Verthongena i Wiela i w końcu będzie spokój. A nie strach, że Tymoszczuk będzie musiał grać na na środku lub co gorsze na prawej obronie.
Wszystko można zrobić tylko trzeba chcieć i wydać troche kasy. A nie teksty typu "Kadra jest kompletna. Wierzymy w nią."
A tak naprawdę widzimy jak jest. Na stanie jest 4 obrońców i boję się co będzie, jeśli (odpukać) ktoś wypadnie. Ale zarząd jest sam sobie winny!

24.02.2012 16:31

skyBUNDESLIGA
Z Schalke strzelił bramkę. Zgoda.

Ale czy w meczu z City pokazał jakąś wielką ambicję i chęć doskonalenia umiejętności??????
Nils w tym meczu nie pokazał nic a najbardziej irytowało mnie, że nawet nie przeszkadzał Manchesterowi, gdy ten rozgrywał piłkę. Stał w miejscu i jedynie truchtał. Żadnej agresji, woli walki itp. To nawet Gomez w tym aspekcie wypada o wiele lepiej.

23.02.2012 16:29

Dobra NookieBless. Ty masz swoje zdanie a 95% kibiców ma swoje. Skoro podoba Ci się gra Tymoszczuka to dzisiaj możesz nacieszyć oko;)

22.02.2012 20:23

Dziwne, ze Can jest na ławie. Raczej wątpię, żeby dzisiaj zadebiutował.

22.02.2012 20:16

NookieBless
Wierz mi. Nie zawsze;)

22.02.2012 20:12

donPezo
Szkoda, że nie widać tego w ostatnich meczach.
Niestety każdy człowiek ma swoje "widzi mi się", i chociaż wszyscy mówią mu, że robi źle to długo upiera się przy swoim ;)

22.02.2012 20:10

Raczej coś palił.
NookieBless
Chcę Ci tylko powiedzieć, że nawet sami zawodnicy chwalili grę Gustavo. Mówili, że jest bardzo ważnym ogniwem w drużynie. Naprawia błędy innych itp.

Mam takie pytanko.
Kiedy ktoś z Bayernu pochwalił Tymoszczuka??

22.02.2012 20:07

WSZYSCY CHWALĄ GUSTAVO A HEYNCKESS DAJE TYMOSZCZUKA. LICZY CHYBA TYLKO NA JEGO "DOŚWIADCZENIE".

22.02.2012 19:56

Skoro dla Ciebie 25-LATEK, świeżo upieczony reprezentant Francji, który strzelił 16 bramek i zaliczył 7 asyst w dobrej lidze francuskiej jest młodzikiem no to gratuluje w takim razie poczucia humoru. A porównywanie go to Nilsa czy Takashiego jest po prostu śmieszne i bezpodstawne.

21.02.2012 10:12

Tak. LM Bundesliga Puchar Niemiec.

20.02.2012 19:34

Zachwycają się tu co niektórzy kreatywnością Ballacka. Kilka faktów:
2002/2003 11 asyst
2003/2004 14 asyst
2004/2005 11 asyst
2005/2006 5 asyst

Statystyki Kroosa
2010/2011 8 asyst
2011/2012 13 asyst ( jak narazie)

Statystyki Bastiana:
2010/2011 10 asyst
2011/2012 tylko 4 ( wiadomo kontuzje)

I za czym tak tęsknicie????

20.02.2012 19:16

czesiu
Z Tobą chyba coś jest nie tak ;/
SCHWEINSTEIGER gra "gówno"?????
No to który ze wszystkich zawodników na świecie wg Ciebie nie gra tego "gówna"????
Radzę się zastanowić nad tym co wypisujesz.

20.02.2012 18:59

@kleju83
Skoro dla Ciebie jeden z najlepszych graczy naszej drużyny to "łach" to radzę poszukać jakąś fajną ścianę, rozpędzić się i mocno uderzyć w nią głową. Może się coś w niej poprzestawia.
A Ballack to co?? Co z nim tak wielkiego wygraliśmy???? Właśnie Ballack to łach i tani sprzedawczyk, który poleciał za kasą!!!

20.02.2012 17:58

No nie!
No pewnie po co pozbywać się starych Buytena i Olica. Nie oszukujmy się obaj są już bardzo blisko końca swojej kariery i do Bayernu NIC nie wniosą. No ale przecież zarządowi na rękę jest przedłużenie umów. W przeciwnym razie musieliby kogoś kupić, a przy tym się trochę pomęczyć i wydać trochę kasy!
Jeśli na takich zawodnikach będziemy budować Bayern to czarno to widzę.
Hoeness mówił, że kupią obrońce i napastnika. Jakoś nie widzę w kadrze kolejnego napastnika skoro Olic ma zostać.

20.02.2012 11:31

fan120
A możesz łaskawie powiedzieć gdzie była ta "gierka psychologiczna" na tą pierwszą Borussię????
Bo jakoś mi się wydaję, że to całe zainteresowanie Bayernu Lewandowskim było wymyślone przez pismaki typu TZ czy Bild. Rzecznik Bayernu wyraźnie powiedział "Zainteresowanie zerowe!".
A więc radzę trzymać się faktów a nie podniecać się jak 95 % Polaków + niemieccy kibice Borussi tym, jaki Lewandowski jest świetny i w jaki to piękny sposób odmówił Bayernowi.
Jak on mógł odmówić skoro nie było zainteresowania????
A jak "Gazeta Krakowska" poda, że Bayern jest zainteresowany Patrykiem Małeckim a ten nie będzie chciał tam przejść to też powiesz , że Małecki w piękny sposób odmówił Bayernowi???? Radzę się nie podniecać tym co piszą gazety. Skoro to byłaby prawda to u nad już dawno graliby Wiel, Coentrao czy Vaart!

19.02.2012 11:16

Będzie lepiej bo gorzej być nie może.
Teraz czas na Kliczko! Może poprawi humor;)

18.02.2012 21:26

IronPablo
Kahn to potrafił ale wiele razy to nie pomagało. Za jego czasów też było wiele meczy takich jak dzisiaj.
Ale zgodzę się z tym, że dzisiaj nie ma takiego lidera. Robben może potrafiłby to zrobić ale Robben to żaden autorytet i inny zawodnik odpowiedziałby mu "Spieprzaj dziadu". Niestety...

18.02.2012 21:24

"Veni" Globin s nie Goblin ;)
Ja ciągle wierzę w Bayern. Muszą w końcu zatrybić bo inaczej będzie dupa zbita;/

18.02.2012 21:20

Tak jak byliśmy zachwyceni grą Bayernu4 miesiące temu tak teraz w tym samym stopniu jesteśmy WKURWIENI. ja nie wiem co z nimi się stało ;/

18.02.2012 21:16