DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Globin Strona 2

IronPablo
Nie przesadzaj. Nikt nie jest skończony. Bayern był, jest i będzie. Choć obecnie kryzys jest i to widać.
A co Ty myślisz, że Bayern to tylko Kahn???? Powaliło cie??
Był Kahn i tylko raz wygraliśmy LM. Również za jego czasów kiblarsko dostawaliśmy m.in. z Zenitem.

18.02.2012 21:12

Veni
A może weźmiesz pod uwagę to, jak wyglądała tabela na początku rundy rewanżowej. Kto był na czele?? Ile było punktów przewagi???
W chwili obecnej dajemy ciała i możemy mieć jedynie nadzieję, że będzie lepiej. Choć w beznadziejny sposób straciliśmy 7pkt!!!!
A jak to się powtórzy to co wtedy?? Też "spokojnie"??

18.02.2012 21:07

Veni
A czy zauważyłeś, że właśnie ta WIĘKSZOŚĆ UŻYTKOWNIKÓW ma pretensje do trenera. Tak jak ty.

18.02.2012 20:59

To nie brak Bastiana. Grał w 2 meczach a też graliśmy słabo. Problem tkwi gdzie indziej.

18.02.2012 20:56

sabit23
Nie przesadzaj. Połowo kibiców widzi to samo co ty. Czyli to, że błąd gdzieś popełnił Heynckess. Więc zluzuj pasek w spodniach ;)

18.02.2012 20:50

Rywal został ZLEKCEWAŻONY!!!
Zawodnicy myśleli, że bez żadnych nakładów sił wygrają to spotkanie. A tu zastaliśmy gryzący murawę Freiburg!
Brawa dla naszych przeciwników. Pochwały również dla Boatenga i Lahma!

18.02.2012 20:47

Transfery by tu nic nie pomogły!!!
Słabo grała prawie cała drużyna.
Wierzcie mi czy nie, ale Ribery, Kroos czy Robben nie zapomnieli jak się gra w piłkę.
Gdzieś jakiś błąd musiał popełnić trener.
Miejmy nadzieję, że zostanie on naprawiony! Będzie lepiej bo gorzej być nie może;)

18.02.2012 20:43

*zimowej oczywiście;)

18.02.2012 15:53

@ clay
Kpisz???? Hertha nie gra źle???????? Radzę zapoznać się z wynikami tej drużyny.
5 meczy po przerwie jesiennej i 5 porażek!!! Bilans 1-12!
To mówi samo za siebie.

18.02.2012 15:51

Masz rację pietrekFCB.
Badstuber i Boateng to nasza przyszłość a mają przed sobą spokojnie po 10 lat gry na najwyższym poziomie. A na pewno każdy z nich się jeszcze rozwinie.
Ale mimo wszystko Dante by się przydał podobnie jak Hoewedes. Wtedy to byłaby obrona ;)

18.02.2012 12:17

wuch11
Wyobrażasz sobie mieć 4 stoperów pierwszego składu?????? Ja jakoś nie.
Jest Boateng Badstuber Buyten i Breno. Breno jest rezerwowym. Więc na jego miejsce spokojnie możemy sprowadzić Dante. Ok jeśli odejdzie Buyten to bedziemy musieli sprowadzić kogoś bardziej "klasowego".

18.02.2012 12:08

100 razy lepszy jest Dante niż "Wieczny Talent, ciągle kontuzjowany" Breno.
Chłop wyróżnia się w Bundeslidze i to powinno nam wystarczyć.
Mamy przecież Badstubera i Boatenga. Dante przychodzi raczej na ławę.
A co do drugiego obrońcy. Wszystko zależy od tego czy odejdzie Buyten. Chłop ma swoje lata, sezon życia za nim, a więc rozsądne dla nas będzie pozbycie się Belga. A na jego miejsce marzy mi się Hoewedes. Mógłby też grać spokojnie na prawej obronie. Zwiększy się rywalizacja.
A co do Verthongena. Nie wiem czy jest się kim podniecać. Chłop jest solidny tylko solidny. Jakoś się nie wyróżnia. Ale oczywiście lepszy on czy Hoewedes niż stary Daniel ;)

18.02.2012 11:59

dmagio88
Ja bym wytłumaczył to tym, że Boateng sam powiedział, że ostatnie pół roku może grać na prawej obronie. A to dlatego, że zbliża się EURO i Jerome ma jedynie szansę na grę na prawej obronie. A każdy kolejny mecz zbliża go do tego. A więc to działanie wydawało się logiczne.
A co do Gustavo i Tymo. Owszem Gustavo początek sezonu miał bardzo dobry, ale gra Tymo też nie była zła. Powiem nawet więcej. Nie odczuwałem jakoś brak Gustavo, gdy grał Tymo. 80% ludzi na tej stronie jest uprzedzonych do Ukraińca i to widać gołym okiem. Nawet głupie statystyki pokazują, że Tymo ten sezon ma naprawdę udany.
Co do Usamiego. Chłop ma talent, drybling, technikę i nic poza tym. Jest bardzo słaby kondycyjnie, fizycznie a patrząc na realia Bundesligi przez to może być z nim krucho. Aczkolwiek te 3 mln można dać i wypożyczyć do drużyny typu Hoffenheim czy Mainz.
Jednak teraz patrząc z perspektywy czasu to transfer Japończyka był tylko po to, by zamknąć usta kibiców domagających się zakupu zmiennika dla Robbena i Riberego. Odchodził Altintop, ale trener i zarząd doskonale wiedzieli, że zmiennikami dla Robbery jest Muller czy Alaba. Nie Usami. Stąd to wypożyczenie a nie kupno. Teraz jest Shaqiri więc Japończyk jest niepotrzebny. Przypominacie sobie, kiedy kogoś ostatnio wypożyczyliśmy a nie kupiliśmy od razu???? Dlatego, bo Usami jest zwyczajnie w śiwecie niepotrzebny!

17.02.2012 15:43

@josh1982
Urzekła mnie Twoja historia ;)

16.02.2012 20:46

Jeśli Breno odejdzie (co jest bardzo prawdopodobne) to na jego miejsce widziałbym właśnie Dante. Chłop jest naprawdę solidny i na Bundesligę spokojnie wystarczy.
Jeśli odejdzie Van Buyten (co mówił sam Hoeness, bo Belg jest stary i ma tam jakieś problemy z kolanami) to na jego miejsce widziałbym kogoś klasowego, który postraszy Badstubera i Boatenga. Marzy mi się Hoewedes, który mógłby grać również na prawej obronie przez co zwiększy się rywalizacja. Ostatecznie Verthongen, ale jeśli chcielibyśmy wyciągnąć Hoewedesa to damy radę.

Spokojnie na dwójkę Dante i Hoewedes wystarczą około 23mln a obrona wyglądałaby kapitalnie.
Lahm(Contento)-Badstuber(Dante)-Boateng(Hoewedes)-Hoewedes/Rafinha

16.02.2012 13:36

Milan zagrał dobre spotkanie to nie ulega wątpliwości. Ale również nie ma się co zachwycać ich grą, bo po prostu nie ma czym. To Arsenal zagrał KATASTROFALNIE i stąd taki wynik. "Kanonierzy" wyszli na ten mecz w jeszcze gorszym nastawieniu niż przedwczoraj Bayer. Tak mi się wydaje. Po prostu się przestraszyli. Gdyby w koszulkach Milanu biegali gracze Hamburga czy Stuttgartu to i też Arsenal poniósłby porażkę.
A co do ich obrony. Hmm... Dziękuję Bogu, że mamy Badstubera i Boatenga. Gry Vermealena nie ma co porównywać do gry Buytena, bo normalnie obrażamy naszego gracza. Nie dziwi, więc fakt, ze w reprezentacji Belgii gra Daniel a nie "gwiazda" Arsenalu.
Nasza obrona w porównaniu do obrony Arsenalu to "ściana nie do przejścia"!

16.02.2012 10:24

pietrekFCB
Racja! Wkurza mnie to, że inne kluby z Bundesligi na czele z BVB mają pretensje do Bayernu, że ten przez lata kupuje najlepszych zawodników z Bundesligi, osłabiając przy tym innych.
A teraz co się dzieje?? Co robi zasrane BVB?? Kupiło Marco Reusa, chce Podolskiego (nie wiadomo ile w tym prawdy). I co mówi??????
Po pierwsze, że utarło nosa Bayernowi a po drugie primo, że to dopiero początek. Tak nie trawią tego Bayernu a teraz co?? Biorą z Niego przykład?? Ale pewnie, to nie to samo. Przecież Bayern to świnie i cwaniaki a BVB to jedna wielka, lubiana rodzina.
Wkurza mnie to BVB, ale jedno jest pewne. Chyba nie dożyje czasów, w których to oni będą najlepszym klubem niemieckim a nie Bayern. Na szczęście!

13.02.2012 16:36

Moim zdaniem "Cesarz" trochę przesadza i zachowuje się tak jak zawieje wiaterek. Mimo całego szacunku do Niego to jakoś go nie trawię.
Gdy Robben był w formie i ratował nam za przeproszeniem dupy to można było tylko usłyszeć "ochy i achy" na jego temat. A teraz gdy ma wyraźny kryzys formy, zwykły dołek to zaczyna się na Niego nagonka. Niech się lepiej Cesarz i inni ogarną, bo nie tędy droga. Właśnie teraz Bayern musi pokazać, że Robben nie jest nam obojętny, a Arjen na pewno w najbliższym czasie się odwdzięczy. W tym trudnym momencie (brak formy) Bayern musi go wspierać a nie ciągle krytykować. Cieszy mnie natomiast to, że takie głupoty nie padają z ust Hoenessa, Rummenigge, Heynckesa czy Nerlingera. Tylko z ust Beckenbauera, który tak naprawdę nie ma już żadnego wpływu na decyzje związane z Bayernem lub z ust jakiś niemieckich "pseudofachowców", którzy szukają skandalu.
Robben to klasa światowa i koniec!

13.02.2012 10:46

rammstein
A gdzie Badstuber???? Czy Ci się to podoba czy nie to Holger będzie grał w pierwszym składzie. Jest to przyszłość Bayernu i reprezentacji Niemiec. W tym sezonie pokazuje klase! Żaden Verthongen nie ma szans go wygryźć!
Co do zakupu tego Belga. Dla mnie lepszym wyborem byłby Hoewedes, który mógłby być alternatywą dla Rafinhi jak i Boatenga. Dodatkowo ograny w Bundeslidze i LM. No i Niemiec;)

13.02.2012 10:11

Schweini90
A ja nie trawię Ciebie, a muszę z tym żyć.

PS Gdzie i jak gra teraz Twój ulubieniec Carl Oscar Lewicki???? Zawodnik, który miał zastąpić Badstubera bo Holger to drewno...

11.02.2012 17:18

Tylko w zeszłym sezonie miał okazję się pokazać i tylko na okazji się skończyło. Bayern przez cały czas nie może liczyć na to, że jego talent "wybuchnie".
PS Ale wpisy na Twiterze czy robienie tatuażu w czasie treningu to już jego wina;)

10.02.2012 14:14

redo a kto wyrzuca Robbena???? eh to Twoje myślenie...
Robben gdy jest zdrowy to wnosi sporo do gry i każdy wie ile mu zawdzięczamy.
A Breno??? Nawet jak jest zdrowy to nic nie wnosi!!!! Nie chodzi mi już o jego same kontuzje ale jego nieprzydatność!
A co my jesteśmy jakąś organizacją charytatywną, żeby ciągle go trzymać i przez tyle lat dawać mu szanse?? Chłop się nie nadaje do Bayernu i to jest pewne. Przez 4,5 roku nic nie pokazał w koszulce Bayernu.

10.02.2012 13:58

Bayern98
Jesteś w błędzie! Shaqiri jest lewonożny ale jego pozycją jest prawa pomoc, ale bez problemu może grać na lewej. A w obronie to go raczej mało kto widzi, bo chłop zagrał tak kilka meczy. Shaqiri to lewonożny skrzydłowy, który woli grać na prawej.

10.02.2012 13:47

No to chyba możemy powiedzieć, że jest to jego koniec w Bayernie.
Chłop po prostu nie nadaje się na bycie sportowcem. Zarówno ze względów psychicznych jak ich zdrowotnych.
Pamiętam, że oprócz nas interesował się nim m.in. Real. Ale Breno odmówił im wtedy, bo Real chciał zrobić mu badania kości. Widocznie jest coś z nimi coś nie tak.
Cieszę się, że odchodzi. Do drużyny nie wnosi nic, a na jego miejsce zakupimy kogoś pokroju Hoewedesa czy Verthongena. A więc będzie dobrze.

10.02.2012 13:31

XBordo
"To wy zazdrościcie i popuszczacie ze strachu, bo obok najlepszego młodego zawodnika ligi (Gotze) będzie grał drugi najbardziej utalentowany młody piłkarz i reprezentant niemiec"
A ten drugi NAJBARDZIEj UTALENTOWANy to Reus???????
Chyba nie brałeś pod uwagę Mullera czy Kroosa;)

09.02.2012 20:41

fan120
No tak. Tylko, że dostaliśmy go za ponad 9mln. A ty pieprzysz tak jakbyście dali nam go za darmo. Wyluzuj.

09.02.2012 20:32

Jaki reprezentant Niemiec??????
Taki sam jak "konik-garbusek" Grosskreutz. Obaj zagrali po 3 mecze w i od razu wielki reprezentant, bez którego Niemcy nie istnieją.
A prawda jest taka, że dopóki w reprezentacji Niemiec będą grać Muller, Ozil, Kroos czy Podolski tak długo nie będzie miejsca dla Reusa a nawet Gotze.

09.02.2012 20:29

Nie widzicie panowie, że 7Bordo się po prostu boi i jest zazdrosny. Dopiero na stronie BVB wszyscy się podniecali, że mają Reusa i Gotze u siebie ,a my zostaliśmy ze "starymi" Robbenem i Riberym. No to teraz mamy młodego, utalentowanego Shaqiriego, Mullera czy Alabę.
Ktoś tu się boi i to wyraźnie widać. Oni pewnie za 3-4 lata swoich zawodników już nie będą mieć. Przyjdzie oferta dla Gotze i "wierny żółtek" poleci za kasą. Tak jak Sahin.

09.02.2012 20:14

dickinosn85
Niesprawiedliwe jest porównywanie Baumjohanna z Shaqirim. Shaqiri to gwiazda drużyny bardzo dobrze grającej w LM. Jest na "ustach" wielu osób. A Baumjohann???? Nawet w Monchengladbach niczym szczególnym się nie wyróżniał. W końcu przyszedł do nas za darmo. Czy Borussia wcześniej, wiedząc, że to taki talent nie zabezpieczyłaby się długoterminowym kontraktem???? Baumjohann to zawodnik taki jak Petersen a Shaqiri jest bardziej utalentowany. Mam nadzieję, że się nie mylę.

09.02.2012 18:50

Shaqiri zaklepany.
No to teraz napastnik i 2 obrońców musi być.
Najlepiej jakby byli to:
Hoewedes, Dante i Soldado.
Około 40mln powinno wystarczyć a naprawdę prezentują się bardzo dobrze.
Mówi się o Verthongenie ale Howedes to opcja na prawą obronę. Walczyłby z Rafinhą o skład. Lepiej pozyskać Dante, który nie miałby chyba większego problemu z byciem rezerwowym.

09.02.2012 13:50

Wychodzi na to, że prawe skrzydło to pozycja Mullera;)

08.02.2012 21:42

No to, że to jest staw skokowy to chyba nikt nie ma wątpliwości. Widzieliśmy to gołym okiem. Zależy tylko co. Skręcenie, więzadła, torebka... Możliwości jest wiele...

08.02.2012 21:33

Przynajmniej teraz Robben musi się postarać. Dodatkowo przyjdzie Shaqiri i będzie mega konkurencja. Nic tylko się cieszyć. Żeby tylko tak w obronie była konkurencja... Marzenia...

08.02.2012 21:31

dzigor2
Czy ja wiem czy Boateng tak "zdecydowanie najlepszy"???? Badstuber też gra naprawdę dobrzee ;)

08.02.2012 21:28

Jest progres - to widać gołym okiem. Wszyscy grają naprawdę solidnie. Jedynie szkoda Bastiana ;/ Miejmy nadzieję, że to nic poważnego i najwyżej mecz, dwa będzie pauzował. Kto najlepszy???? Kroos???? "10" to jego miejsce. Nie chce, żeby Jupp go cofał!!! Brawa też dla całej obrony ;)

08.02.2012 21:27

Najbardziej co mnie cieszy to to, że brakuje tu ostatnio przeciwników Badstubera.
80% "kibiców" przed sezonem chciało się go pozbyć, a chłop w tym sezonie gra naprawdę bardzo dobrze. Obecnie jest bez wątpienia naszym najlepszym obrońcą. A biorąc pod uwagę to, że jest jeszcze młody to pewnie jeszcze poprawi swoją grę ;)

08.02.2012 19:05

A to, że starzy to nie wychowankowie????
W Barcy są Puyol, Inieta, Xavi czy Valdes. Więc ich też już nie liczymy????
Z młodych mamy Mllera, Badstubera, Alabe, Kroosa czy Contento.
Może Barcą nie jesteśmy, ale wstydzić się nie możemy. Mamy jedną z lepszych szkółek na świecie.
Weź sobie pod uwagę np. Real. Ilu wychowanków?????
PS "Cudze chwalicie, swego nie znacie".

07.02.2012 19:49

Zielas500
Chcesz kupić Hoewedesa za 11mln?? Biorąc pod uwagę jego grę i to, że jest zawodnikiem Schalke to spokojnie te 16-17 mln.
Odejdzie tylko 3 graczy??
Butt Breno Buyten(???) Pranjic Usami Olic
Minimum 5 odejdzie.
Oprócz wspomnianych przez Ciebie Shaqiriego, Hoewedesa i napastnika będziemy musili zakupić jeszcze jakiegoś obrońce i może środkowego pomocnika.

Shaqiri 10mln
Hoewedes 17
napastnik 15
pomocnik 5
drugi obrońca 10

Aby mieć spokój i nie martwić się o to, że Tymoszczuk będzie musiał grać na prawej obronie trzeba będzie kupić około 5 graczy. A jeśli postawimy na jakość i solidność to około 55 mln trzeba liczyć. Chyba, że znajdziemy jakieś okazje typu Montolivo za darmo, albo co gorsze zarząd kupi zawodników typu Usami, Petersen czy Braafheid , którzy nic nie wnoszą ;/

07.02.2012 19:15

Zielas500
Shaqiri to nie obrońca!!!!!!! Gra na skrzydłach!

07.02.2012 17:09

Nie ma co płakać za vanBommelem.
Był kapitanem, krzyczał a i też dostawaliśmy nieraz niezłe bęcki.
Krzyk tu nie wystarczy. Po prostu brakuje jakiegoś pomysłu na grę, świeżości, a nie twardej ręki kapitana. Co da kapitan skoro zawodnicy pod formą????

05.02.2012 13:40

Może na Stuttgart da "rezerwy", które tak naprawdę mogą okazać się zbawieniem ;)

05.02.2012 11:14

Zgodzę się z tym, że vanGaal w kilku kwestiach był lepszy od Juppa.
Między innymi w drugim sezonie, gdy Muller grał dno, to vanGaal dał go na kilka meczy na ławę. Nie bał się podjąćtakiej decyzji. Potem Muller wrócił i grał bdb. Teraz to samo przydałoby się na pewno Mullerowi, Gomezowi i może nawet....Lahmowi. Bo chłop jest wyraźnie pod formą. Chyba bardziej niż inni. Szkoda, że Contento ma kontuzję ;/
Niech teraz pogra sobie Alaba, Olić czy Petersen. Przecież gorzej być nie może...

05.02.2012 11:05

Powiem Ci, że też mnie to denerwuje, ale możemy mieć tylko nadzieję, że będzie lepiej. Nic innego nie zrobimy...

05.02.2012 10:51

Kibice nie popadajmy w skrajność!
Zwolnienie trenera byłoby chyba najgorszą decyzją, a tu i takie teksty też się pojawiały ;/
Nie oszukujmy się. Drużyna w chwili obecnej gra słabo. Nie powiedziałbym, że jakoś dramatycznie, ale różowo nie jest. I teraz nie wiem w czym tkwi problem.
Jesienią pokazali nam jak potrafią zagrać, gdy złapią formę. Mecze z City, Napoli czy niektóre ligowe pokazywały naszą siłę. Teraz wystarczy spokojnie przeczekać ten trudny moment. Bo tak naprawdę my nic innego nie możemy zrobić. Musimy nadal wierzyć w nasz Bayern. Ja ciągle wierzę, że Robben, Ribery, Bastian i inni pokażą nam pełnię swoich możliwości. Niestety nic innego nam nie zostało.
Trzeba uzbroić się w cierpliwość, a być może już niedługo będziemy się cieszyć z gry Bayernu.

PS Dobrze, że ta "słaba forma" przyszła teraz, gdy tak naprawdę nic nie jest rozstrzygnięte. Gorzej gdybyśmy teraz grali dobrze, a formę zgubiliby na ćwierćfinały i późniejsze mecze.
Kurw* to jest FcBayern i on w końcu zacznie grać!!!

05.02.2012 10:40

kicker podaje, ze Boa będzie grał na prawej a na środku Tymo. Może to i lepiej...

04.02.2012 18:12

lewy1977 nie popadajmy w skrajność. Latem na pewno ktoś wzmocni naszą obronę. Błąd był jedynie taki, że latem nie pozyskaliśmy 2 prawych obrońców. Sam Rafinha nie wystarczył jak teraz widzimy...

04.02.2012 18:10

Dziwne zachowanie Juppa.
Boateng niepotrzebnie wiele meczy grał na prawej obronie, gdy mógł spokojnie grać na stoperze. A teraz gdy Boateng jest tak naprawdę jedyną opcją na prawą stronę to trener daje Tymoszczuka. Dziwne... Ciekawe czy jak wróci Buyten to Boateng wróci na prawą. To byłby dopiero szczyt głupoty naszego trenera.
Do Tymo nic nie mam i mam nadzieję, że sobie poradzi. Wiem, że kilka meczy grał na tej pozycji, ale to było dawno.
Powodzenia!

04.02.2012 18:04

Co do transferów.
Latem może być ciekawie.
Odejdą: Butt, Breno, Buyten(???), Pranjic, Usami i Olic.
A więc będziemy musieli zakupić podobną ilość graczy, bo wątpię, że Nerlinger w takiej sytuacji powie "Mamy wystarczającą kadrę. Wierzymy w nasz zespół."
Co do zakupów. Marzy mi się 4 zawodników. Hoewedes, Verthongen, Shaqiri i jakiś napadzior najlepiej Soldado. Na każdego z nich trzeba około 15 mln co daje łącznie kwotę 60mln. Do tego dołączyć do pierwszego zespołu Emre Cana za Pranjicia i będzie dobrze. Na każdej pozycji będzie rywalizacja i w końcu nasza obrona wyglądałaby na bardzo mocną. Lahm-Badstuber-Boateng (Verthongen)-Hoewedes(Rafinha). Przykładowe ustawienie choćmożliwości byłoby bardzooo wiele.

04.02.2012 15:27

No to błysnąłeś swoim tekstem lopez. Nie ma co;)

04.02.2012 15:20

Możecie co niektórzy dać spokój Tymoszczukowi. Nie wiem skąd w was tyle niechęci do niego.
Tymo gra w tym sezonie naprawdę solidnie i wiele mu nie można zarzucić. Widocznie Jupp ma swoje powody, że wystawia jego a nie Gustavo. Oczywiście też osobiście wolałbym, żeby grał Luiz, ale skoro trener wystawia Tymo to trzeba to uszanować. A teksty typu "Oddajmy Tymo w pakiecie", "Sprzedajmy Ukraińca" są po prostu śmieszne. Zwłaszcza gdy Tymoszczuk solidnie wywiązuje się ze swoich obowiązków.
Czyste fakty:
średnia nota Ukraińca u Kickera- 3.09
do porównania
ulubieniec Lahm 3.11
Gustavo 3.13
Gomez 3.17
Boateng 3.54
Robben 3.78.

A więc radzę zastanowić się co niektórym nad wypisywaniem głupot.

04.02.2012 14:26

Skoro ktoś usunał mój komentarz to może będzie tak łaskawy i usunie komentarz osobnika "support".
Chyba, że wyzywanie ludzi od tępaków wam nie przeszkadza.
To jest chore!!!

02.02.2012 14:12

"Jasne jest, że po pewnym czasie niemożliwoscią jest, że możemy go zostawić tylko na zasadzie nadzieji"

To zdanie mozna przetłumaczyć w ten sposób:
"Breno latem odejdzie".

Obym się nie mylił.

02.02.2012 13:29

dzigor2
Skąd do głowy przyszło Ci, że do września????

24.01.2012 18:56

Co tu dużo pisać.
Powtórka z początku sierpnia. Wtedy też polegliśmy z Gladbach i się zaczęło.
Jaki to Neuer, trener i zarząd są żałośni. Burza jak teraz.
A potem wskoczyliśmy na właściwe tory i ogrywaliśmy każdego, wszędzie i zaczęły się "ochy", "achy" nad trenerem, zarządem i całą drużyną.
A teraz 95% kibiców mają pretensje do wszystkich o wszystko. Po prostu wszyscy z Bayernu są fajtłapami. Czy piłkarze czy zarząd. Ogarnijcie się.
Niech Bayern zagra te kilka meczy i wtedy można zacząć rozliczać. A nie po jednym meczu, który mógł być wypadkiem przy pracy. Drużyna potrafi grać świetnie, pokazała to jesienią i nic tylko cierpliwie czekać. Niedługo Bayern znów zacznie cieszyć oko. Spokojnie...
Heynckess nie zapomniał jak się trenuje, zawodnicy nie zapomnieli jak się gra. Bądźcie spokojni.
A czytając komentarze typu "zarząd niszczy klub itp" to można tylko usiąść i płakać.
W końcu nikomu tam nie zależy, żeby Bayern wygrywał,do tego ma długi i każdy ze strachem patrzy w przyszłość. Żal...

22.01.2012 21:35

Tak się składa, że przeciwnikom Robbena również brakuje argumentów to rzucają wyzwiskami. Więc bądź obiektywny.
A skoro dla Ciebie, zawodnik od którego dużo zależy i pracuje na rzecz klubu, bo chce osiągnąć z nim sukcesy to pseudo-aktor no to gratuluję podejścia.

22.01.2012 10:42

Jaki jest Nerlinger i reszta zarządu każdy wiedział. Więc taka wiadomość nie dziwi.
JA bym ujął, że mamy tylko 2 stoperów. Breno się nie nadaje, a w takie cuda, że szybko formę złapie nie wierzę!
Widocznie bierzemy przykład z Barcelony, która równiez na stoperze lubi wystawiać Mascherano czy Busqetsa zamiast dokupić kogoś na rezerwę za Pique czy Puyola.
Szkoda tylko, ze nie bierzemy z nich przykładu z tego jak grają i jak potrafią wlać bezpośrednim rywalom do tytułu.

22.01.2012 10:37

Kurde Howedes kontuzji doznał (złamanie kości policzkowej) i wypada na kilka tygodni. A więc jego kandydatura odpada ;/ Jedynie latem.
A więc niech już będzie ten Dante a latem Hoewedes. I będzie dobrze.

21.01.2012 21:23

Dante-nie jest już młody i dodatkowo brak doświadczenia na arenie międzynarodowej.
Alex-nie chce jakiegoś "odrzutka" z Chelsea. Nie na takich zawodnikach buduje się klub.'
Hoewedes-młody, zdolny, a zarazem doświadczony na arenie międzynarodowej i dodatkowo reprezentant Niemiec. Nie żałujmy tych milionów i go kupmy!
Nie oszczędzaliśmy na takich piłkarzy jak Robben, Ribery, Gustavo, Gomez cz Boateng i nie żałujemy.
A przeważnie gdy kupujemy kogoś za "grosze" to są to niewypały. Rafinha Braafheid Petersen itp.
Za jakość trzeba płacić.

21.01.2012 21:13

DasDritteSritte
Hahahaha! Widzę, że brakuje argumentów i zaczynasz obrażać. No nic. Nie każdy człowiek musi być inteligentny. Przykro mi.

21.01.2012 21:07

DasDritteSritte
Twój ostatni komentarz ukazuje twoja inteligencję a raczej jej brak.
Zacząłeś już naukę w podstawówce??

21.01.2012 12:00

No i jest klauzula, że na mecz Borussi Dortmund z Monchengladbach za 100tys Euro może wrócić do Gladbach. A więc pewnie 2 mecze dla Gladbach zagra w tym sezonie. Z nami i BVB;)

20.01.2012 17:25

@ironmaidenpl

Globin | 20-01-2012, godz. 16:59:30
"(...)Robben zrobił swoje w meczu z Fiorentiną czy Manchesterem. To samo tyczy się Olicia, który też był motorem napędowym naszej drużyny."
Jednak ktoś pamięta.
Idąc Twoim tokiem rozumowania sprzedajmy Robbena i kupmy kogoś młodszego. Tak jak zrobił Real ( wzór do naśladowania jako drużyna).
Teraz najważniejsze pytanie. Kogo?????????

Reus w BVB, a przy każdym innym młodym zawodniku stoi wielki znak zapytania. Czy da radę w Bayernie. Shaqiri-talent, nic poza tym. Idealny na zmianę. Podobnie Ayew. Jest Hazard. Tylko walczą o niego inne wielkie kluby i jasne staję się, że wybierze City czy Real niż Bayern.

"Real Madryt miał rację pozbyli się go i problem z głowy.
Lepiej sprzedać go i kupić kogoś młodszego,
zresztą jest Usami."

Real go sprzedał, bo kupili kogo?? Cristiano Ronaldo. Jeśli my kupimy zawodnika o takich umiejętnościach to też mogę sprzedać Robbena.
Jest Usami. No i co z tego???? Jest, podobnie jak inni zawodnicy.

20.01.2012 17:13

@Xan
Panie Studencie spróbuję się odnieść do niektórych Twoich wypowiedzi.

"a finał to wywalczyła cała drużyna, 11 zawodników, gdybyś coś takiego powiedział stojąc przed bawarską 23-osobową machiną, to pierwszy lepszy by ci w pysk strzelił za to stwierdzenie"
Czyli sugerujesz, że wkład VanBuytena czy Demichelisa był taki sam jak Robbena?? No nie ośmieszaj się, proszę... Robben zrobił swoje w meczu z Fiorentiną czy Manchesterem. To samo tyczy się Olicia, który też był motorem napędowym naszej drużyny. Owszem finał wywalczyła cała drużyna, wywalczył Bayern Monachium, ale wkład poszczególnych zawodników był inny. I najwięcej zawdzięczamy właśnie Robbenowi.

"z resztą nie należy również ignorować wkładu sędziów w ówczesny sukces, który zakończyłby się jak zwykle na ćwierćfinale gdyby nie prezent w postaci gola z 3 metrowego spalonego w meczu z Fiorentiną."
Powiem tak... Twoje myślenie jest jak dziecka z podstawówki, a nie człowieka kończącego studia.
Załóżmy czysto hipotetycznie, że zostaje nieuznana bramka Klosego ze spalonego i w Monachium kończy się mecz wynikiem 1:1. Bayern gra rewanż. Robben strzela drugą bramkę i przegrywamy już tylko 3:2. Czy myślisz, że Bayern skupiłby się wtedy tylko na obronie i utrzymaniu wyniku???? Nie! Grałby do przodu, bo wiedzieliby, że nie mają awansu. I wszystko wtedy mogłoby się wydarzyć. A skoro tak naprawdę było 2:1 w Monachium i 3:2 we Florencji no to takie wyniki "satysfakcjonowały" Bawarczyków i mieli awans w kieszeni. Nie atakowali, nie narzucali jakiegoś tempa, bo nie było takiej potrzeby.
A więc skończ z tym "co by było, gdyby...".

Jedno jest pewne. Robben zdrowy to jeden z najlepszych piłkarzy na świecie. A więc przedłużenie jego kontraktu nie powinno nikogo dziwić. A jak Ci się to nie podoba, no to trudno. Nie wszystko w życiu układa się po naszej myśli.

"Zarząd pewnie przedłuży z nim kontrakt, a wy fanboye będziecie się spuszczać jaki to zarząd jest zmyślny, ale to będzie zwyczajana głupota ze strony klubu."
Czy to jest zwykła dyskusja???? Tak "dyskutuje" człowiek inteligentny, przyszłość polskiego narodu???? Strach się bać....

20.01.2012 16:59

@DasDritteReich

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! pietrekFCB chyba sporo na ten temat napisał. Ale coś dopiszę od siebie.
DasDr....... Głowa Cię czasem nie boli????
Olic-to on był pierwszoplanową postacią w sezonie 2009-2010 potem kontuzja i forma Gomeza, więc nie dziw się, że gra 26letni Gomez, który ma wiele przed sobą niż staruszek Olic, który po równi pochyłej jedzie w dół.
Breno-rozkapryszony bachor i tyle w temacie. Dostał już tyle szans, a ani razu nic nie pokazał.
Braafheid-hahahahahahahaha. Prawdziwa gwiazda hahaha.
Podolski- tu się zgodzę. Ale mogę Ci powiedzieć, że każda drużyna zmarnowała jakiegoś gracza.
Więc nie masz się czym podniecać, bo Twoje argumenty są śmieszne.

PS "Jakich zamrnowal juz ci mowie Olic Breno Podolski Braafheid jeszcze chcesz??'
Tak, chcę. Podaj! Pośmiejemy się ;)

19.01.2012 20:04

DasDritteReich
Czy Ty oglądałeś to samo Gran Derbi co ja?? Podniecasz się jego jednym bardzo dobrym zagraniem i mówisz, że cały mecz grał zajebiście. No proszę Cię... W pierwszej połowie, podobnie jak w drugiej, każdy jego "rajd" do przodu kończył się stratą piłki. A nie powiem o tym jak Iniesta "brał go na raz" w rajdach lewą stroną. Altintop całą pierwszą połowę był zagubiony, gubił krycie. W drugiej było lepiej ale i tak to nie był to jego dobry mecz.
A Ty jak jakieś dziecko podniecasz się jak to Hamit "machnol" Inieste. A z tego co wiem to Iniesta nie jest królem odbioru piłki, więc i tak Turek miał ułatwione zadanie.

Druga sprawa.
Jakich to wielkich piłkarzy zmarnował Bayern???? Może Klosego?? Chłop grał u nas piach totalny, nie trafiał do siatki z kilku metrów. Zmiana otoczenia była mu potrzebna. On po prostu nie pasował do Bayernu. To nie Bayern go zmarnował. Więc zastanów się 2 razy zanim coś napiszesz ;)

19.01.2012 14:54

Gustavo za 17 mln jest niestety tylko rezerwowym. A gdy przychodził to również nie miał zagwarantowanego miejsca w pierwszym składzie.

18.01.2012 17:59

Van Buyten szefem defensywy???? Owszem Jupp go ceni, ale żeby od razu tak go nazywać?? Chyba lekko przesadziłeś. Hoeness powiedział, że poszukują obrońcy bo Buyten jest już stary, a w dodatku ma problemy z kolanami. Jednak nadal liczą na powrót Breno. Ale i tak będą szukać obrońcy. I stąd plotki o Hoewedesie czy Verthongenie. Buyten raczej odejdzie, bo wątpliwe jest, żeby grał u nas 35 latek. Mam nadzieję, że się nie mylę.

17.01.2012 16:22

powiem szczerze, że wcześniej wierzyłem w Breno, ale teraz mam go serdecznie dosyć. Ok miał kontuzje itp i może przez to nie jest w szczytowej formie, a więc powinien zachować trochę pokory. A ten wielce urażony, że nie gra! Co za przykład debilizmu. Bayer wyciąga do Niego pomocną dłoń, gdy ten był w dołku a on takie coś. Szkoda gadać. Jego czas w Bayernie się kończy!
Uprzedzam wszystkich obrońców i fanów Breno. Nie traćcie czasu. I tak nie macie racji. Miarka się przebrała i trzeba to przyznać. On nic nie wnosi do zespołu oprócz syfu. I nie mówcie, że ma talent i, że skończy się jak z Hummelsem. Bo to 2 inne przypadki. Wywalić go i niech idzie sobie do Brazylii czy Kataru. Nikogo klasowego z Niego nie będzie. Kupić Hoewedesa czy Verthongena i mamy 3 bardzo dobrych, młodych stoperów. Żaden obrażalski latynos nam niepotrzebny.

17.01.2012 16:03

Contento miał i chyba nadal ma zadatki na klasowego lewego obrońce. Jednak żaden z trenerów na Niego nie postawił i jest po chłopaku. Chyba teraz jest ostatnia szansa, żeby go wypożyczyć by się rozwinjał. Stanie się takim drugim Ottlem. Wieczny rezerwowy...

14.01.2012 20:49

scholli
Co Ci przeszkadza nasz para stoperów??Skończy już te swoje wywody. Przed LM też każdy się podniecał, czego to z vanBuytenem nie zrobi Aguero, Silva czy Nasri. A co było??? Piękne zwycięstwo w Monachium. Drugiego meczu nie bierz pod uwagę, bo grały rezerwy.

13.01.2012 14:18

Klinsmann weź pod uwagę to, że w Bayernie byli Gomez Klose Olić czy nawet Toni. Myślisz, że jakby Lewy do nas przyszedł na zmiennika to byłby takim samym zawodnikiem jakim jest teraz?? Skończyłby jak Schlaudraff Karimi czy teraz Petersen. Borussia to było idealne rozwiązanie. Ale powiem szczerze, że i tak nie chce Lewego u nas. Dobry jest, ale u nas grzałby tylko ławę. A dla dobra reprezentacji on musi grać regularnie.

11.01.2012 17:53

Najlepiej byłoby, gdyby Bayern go wykupił a potem wypożyczył na 1,5 sezonu tak jak Kroosa. Myślę, że byłoby to idealne rozwiązanie dla Usamiego jak i Bayernu.

A latem sprowadziłbym kilku graczy. Hoewedes i Shaqiri już dawno się przewijają w kontekście gry w Bayernie. Do tego jakiś klasowy napastnik, gdyby (odpukać) coś się stało Gomezowi. I może by trzeba było sprowadzić jeszcze środkowego pomocnika, bo Pranjic odchodzi. Ale to nie musi być nikt klasowy. Taki "zapchajdziura".

11.01.2012 12:49

"Tz-online donosi, że Benedikt Höwedes od następnego sezonu przeniesie się do Monachium."

Tz-online i wszystko jasne. Według nich na prawej obronie u nas gra van der Wiel a na lewej Coentrao i do tego kilku innych graczy ;)
Nie ma się co podniecać dopóki nie będzie oficjalnego info. Choć obrona w postaciach Rafinhi, Hoewedesa, Boatenga, Badstubera, Breno, Lahma i Contento brzmi ciekawie.
Byłoby wiele możliwości ich ustawienia.

10.01.2012 19:31

"W tym momencie nie koncentruję się na letnim okresie, bowiem pokładamy pełną wiarę w obecny zespół".

Jeśli wygramy ligę to latem nie będzie transferów. Jak zawsze po udanym sezonie;/ Chyba najlepiej by było gdybyśmy co roku tracili mistrzostwo to by drużyna przez te kilka lat była regularnie wzmacniana. Szkoda gadać. Działacze nie uczą się na błędach...

07.01.2012 21:02

piechot10
Nie przesadzaj. Ekici to niby taki wielki talent a on nawet w przeciętnym Werderze nie jest pewny miejsca w pierwszej "11". A u nas gdzie i kiedy miałby grać???? Mamy wielu pomocników i tyle narazie nam wystarczy.
Co do Hummelsa. Pisałem już o tym pod innym newsem. Załóżmy, że Hummels u nas zostałby. i co?? Myślisz, że Hummels rozwinąłby się tak, gdyby miał grzać ławę i mieć bardzo niewielkie szanse na grę?? Był Lucio, Demichelis w życiowej formie, solidny Buyten i dopiero świeżo zakupiony "wielki talent" Breno. I Hummels i działacze wiedzieli, że nie ma szans na grę! Zmarnowałby się jego talent. Na jego szczęście odszedł i pokazuje klasę. Można powiedzieć, że tak naprawdę Bayern pomógł Hummelsowi. Mogli go trzymać na siłę tak jak Breno i tyle by z niego było;/

05.01.2012 17:48

Panowie skończcie z Tym Hummelsem. Czy myślicie, że on by się tak rozwinął, siedząc u nas na ławie i nie mając większych perspektyw na grę. Za rywali miał wtedy Lucio, Demichelisa, Buytena i dopiero co sprowadzonego Breno. Po prostu musiał odejść do słabszego klubu, żeby grać. Może teraz się zdziwicie, ale Hummels dzięki Bayernowi i temu, że pozwolili mu odejść jest teraz tym, kim jest. Być może gdyby u nas został byłby wiecznym talentem a'la Breno;/

05.01.2012 14:29

Panowie nie ma się co oszukiwać. Chyba 90% z nas jest rozczarowanych ze Reus nie przyjdzie do nas, a co gorsze przejdzie do BVB.
Po prostu jest to mądry chłopak i raczej znał swoje możliwości. Pewnie wiedział, że w ciągu 1-2 sezonów Francka ani Arjena nie wygryzie. Jest jeszcze Muller czy Alaba, którzy tez są teraz "nominalnymi" rezerwowymi. A w BVB kto jest?? Grosskreutz, Perisic czy KUba???? Reus podjął mądrą i najlepszą dla siebie decyzję. Choć naprawdę szkoda że zwaliliśmy sprawę z Reusem a wcześniej nawet z Schuerlem, Ozilem czy Khedirą.

Teraz trzeba rozglądać się za letnimi transferami... Może Shaqiri czy Ayew. Też młodzi, równie utalentowani, a dodatkowo posiadają już doświadczenie europejskie, czego Reus nie ma i znowu to może odbić się na BVB w Lidze Mistrzów.

Do tego napastnik, śrdkowy pomocnik, bo pewnie Chorwaci odejdą i stoper, bo nie wierzę że Buyten jeszcze u nas zostanie... Choć wiemy jak go Nasi działacze uwielbiają;/

05.01.2012 07:30

A z niedzieli na poniedziałek o godzinie 03:33 z katarską drużyną Qatar SC na programie Al-Jazeera ;)

09.12.2011 12:47

Alex dostał zgodę na transfer. Pewnie będą chcieli za niego "marne grosze".
Wiem, że siedzi sporo na ławie, ale na pewno byłby lepszym graczem niż "wieczny talent i rekonwalescent" Breno czy Daniel "Kłoda" Buyten.
Breno raczej odejdzie w zimie i stopera będzie trzeba kupić. Alex to naprawdę doświadczony, silny stoper, który wprowadziłby z powrotem spokój w tę formację;)

03.12.2011 19:13

Można tylko usiąść i się śmiać;)
Robben na ławce... Nie oszukujmy się... Z niego już raczej nikt nie będzie i musimy szybko kupić Reusa. Arjen wyleczył kontuzję i miał wejść w rytm meczowy i odbudować formę. Tymczasem po niecałych 2 meczach łapie następny "drobny" uraz, który wyklucza go z gry na "tylko" kilka meczy. A o Boatengu na prawej i Buytenie... Jak Boateng do cholery ma stać się filarem obrony grając każdy mecz na prawej i tylko raz na miesiąc na środku?? Po co Jupp daje szanse gry Bytenowi jak ma już 34lata, zamiast regularnie o konsekwentnie stawiać na Rafinhe i Boatenga???? Koszmary vangaalskie wracają;/

03.12.2011 15:14

Jedyne czego nie mogliśmy zarzucić vanGaalowi to to, że zespół był bardzo dobrze przygotowany fizycznie i wydolnościowo do całego sezonu.
A to, że taktyka i inne aspekty nie wypaliły to już niestety druga sprawa. I to przekreśliło vanGaala.
A teraz coraz bardziej martwi mnie to, że nasi chłopcy mają problem z kondycją i rozkładem sił. W środe grają w LM to już w sobotę czy niedziele brakuje im siły, chęci do gry, kondycji. Nawet w pojedynczym meczu zazwyczaj wszystko dobrze wygląda na początku meczu ale z upływem minut nasi zawodnicy niestety "gasną". I to martwi. A sami wiemy, że przygotowanie fizyczne do sezonu jest najważniejsze... Mam nadzieję, że w przerwie zimowej trenerzy popracują nad tym aspektem;)

29.11.2011 16:45

Z tym przedłużaniem kontraktu troszkę bym się wstrzymał. Zobaczyłbym czy utrzyma wysoką formę do końca sezonu i możemy rozmawiać. Kilka razy zrobiliśmy taki błąd. Przedłużyliśmy kontrakt np.z vanGaalem a potem żałowaliśmy... Nie zróbmy tego błędu...

28.11.2011 20:43

lukanio
A Ciebie dalej boli głowa?? Weź jakieś tabletki. Apap czy Etopiryna...

28.11.2011 20:37

lukanio
I na całe szczęście na Twoich marzeniach się zakończy.
Widzę, że nie jesteś fanem Neuera. No cóż, trudno. Musisz się pogodzić, że jeden z najlepszych bramkarzy na świecie broni u nas. Jakoś przeżyjesz...

28.11.2011 17:11

lukanio
Właśnie o to chodzi, że to Ty się ośmieszasz. N

28.11.2011 07:08

Żygać mi się chce jak czytam wypowiedzi 90% użytkowników tej strony.
Bayern grał bdb przez większość część sezonu. Łoił wszystkich w lidze ograł city i wszystko było ok. "Heynckes cudotwórca, Buyten i Badstuber świetni stoperzy, obrona idealna, Gomez TorMachine itp., skład kompletny".
A teraz co mamy?? Kilka słabszych meczy, brak Bastiana, wyraźny kryzys w jaki popadł Bayern i co?
"Heynckes winny, nietrener, Badstuber i Buyten nie nadają się na Bundeslige, Gomez ciota, potrzeba transferów itp."

LUDZIE OGARNIJCIE SIE!!!
Kryzys musiał przyjść. Dobrze, że teraz a nie w kwietniu czy maju. Graliśmy dobrze i spokojnie, będziemy grać wkrótce dobrze.
A sezonowcy niech lepiej znikną z tej strony. ŻAL MI WAS! Przerzućcie się na ManCity czy BVB!!!
Dziękuje!

27.11.2011 21:02

"Jego debiut na pozycji defensywnego pomocnika mieszał się z lepszymi i gorszymi momentami."
A czy nie było tak że Alaba w Hoffenheim grał jako defensywny/środkowy pomocnik coś a'la Bastian???? Więc gra na tej pozycji nie jest mu obca.
Dopiero Jupp dał go na lewe skrzydło, gdzie zazwyczaj grałw młodzikach. A więc Alaba to bardzo uniwersalny zawodnik i myślę, że jako partner Gustavo sobie poradzi. A ten to reprezentant Brazylii, moim zdaniem najlepszy defensywny pomocnik Bundesligi, jeśli chodzi o odbiór piłki i przerywanie akcji.
Nie zgadzam się również ze stwierdzeniem, że mamy obecnie gorszy środek pomocy. Leitner to młodzieniec, zagadka. Bender solidny ale bez błysku. 5 czy 6 zawodnik w hierarchii defensywnych pomocników Niemiec. A o Kehlu nie pisze. Jego czas minął...

13.11.2011 21:21

Boateng
Weźmy pod uwagę to, że Goetze jeszcze do nikogo nie odszedł. Mógł odejść latem, ale nie odszedł.
A co do Vidala. Vidal to nie Niemiec więc nie dziw , że aż tak go nie ciągnie do Bayernu. Tam decydował tylko i wyłącznie Bayer a nie zawodnik. A sam zawodnik to tani sprzedawczyk.
A co do Reusa.... Miejmy nadzieję, że ma inny charakter niż Vidal.
Powinien wiedzieć, że z Bayernu do podstawowej "11" reprezentacji jest tylko malutki krok. Bayern to najlepsze co teraz może mu się przydarzyć.
Chyba nie zaprzeczycie, że tacy zawodnicy jak Badstuber, Kroos czy Boateng nie byliby tak podstawowymi graczami Niemiec, gdyby nie to, że grają w Bayernie. Kroos grał super w Bayerze a w reprezentacji nie grał. Przyszedł do Bayernu graŁ piach a w reprezentacji miejsce miał.

Druga sprawa jest ta, że z Ozilem i Khedirą też daliśmy ciała. Ozil co prawda blokowałby miejsce Kroosowi czy Mullerowi ale Khedira spokojnie mógłby grać u nas. A to już jest wina vanGaala...

07.11.2011 15:20

Ręce opadają...;/
Miały być 2 tygodnie przerwy, a będą 3 miesiące!!!
Opuścił całą rundę jesienną poprzedniego sezonu i teraz tak naprawdę opuści również całą rundę....
Trzeba zakupić Reusa i mieć alternatywę bo Robben zagra góra 15 meczy na sezon;/
Arjen to wielki gracz ale nie oszukujmy się... Będzie coraz starszy i (aż trudno w to uwierzyć) jeszcze bardziej podatny na kontuzje... Taka prawda;/

04.11.2011 19:36

Środkowy pomocnik jest nam niepotrzebny. Jest Bastian Gustavo Tymo Pranjic czy nawet Kross i Alaba. Cała szóstka może grać na defensywnym pomocniku. Gdybyśmy zakupili środkowego pomocnika to mielibyśmy problem "bogactwa"... Ja bym zakupił raczej gracza takiego typu jak Reus czy Goetze...
W obecnej sytuacji czyli kontuzji Robbena i Bastiana Reus byłby nieoceniony. Problem pojawiałby się wtedy, kiedy wszyscy byliby zdrowi...

03.11.2011 17:49

kurwa 3-2

02.11.2011 22:29

0-2

02.11.2011 21:49

Boateng to gracz naprawdę dobry, wszechstronny, który się rozwinie jeszcze bardziej ale ma słabe nerwy. Z Hannoverem "sklepał" gościa a teraz niepotrzebny faul...

02.11.2011 21:46

yasiek
co odpierdolcie?? jego błąd nie wynikał z tego gdzie gra. czy grałby na środku czy na boku to i tak by tak głupio sfaulował... trochę przesadził... w meczu gra ok. ja nie mam większych zastrzeżeń ...

02.11.2011 21:43

No kurcze szkoda... Boateng winny ;/

02.11.2011 21:41

Boateng
Mojej wypowiedzi też chyba nie zrozumiałeś. ja napisałem, że Bayern to za wysokie progi dla Lewego. U nas chłopak by się po prostu zmarnował. A mając na uwadze dobro i Bayernu i reprezentacji to lepiej niech gra w tej Borussi i udowadnia swoją wartość. Nigdzie nie napisałem też, że jest gorszy od Petersena. Druga sprawa jest taka, że dla Petersena Bayern to też za wysokie progi i się marnuje. Nie oszukujmy się. Jego miejscem powinna być Borussia, Hannover a nie Bayern.

A propo nie jestem "ekspertem", nie jestem marnym kibicem, nie jestem tępy, nic nie udaje i do błędu się nie przyznam bo nigdy po Lewandowskim "nie jechałem"...

A po drugie to na początku napisałeś, że Lewy to idealny zmiennik dla Gomeza, "stzał w 10". A potem piszesz, że też nie chcesz Roberta w Bayernie a tylko sprawdzasz reakcje. Więc radzę na przyszłość zastanowić się co piszesz i jakie masz zdanie na dany temat.
Pozdrawiam!

01.11.2011 22:37

Nigdy nie lubiłem Lewandowskiego i stanowcze NIE dla Niego w Bayernie. Spójrzmy prawdzie w oczy. On jest za słaby na Bayern. Świetnie radzi sobie w średnim klubie Bundesligi tak tak Borussia to średniak Bundesligi. Nie narodziła się nowa potęga. Idealne miejsce dla Niego a Bayern to za wysokie progi.
A tych których chce zobaczyć w Bayernie to stoper i ofensywny pomocnik.
Hummels lub Hoewedes i Reus/Goetze/Schuerle.
Do wyciągnięcia spokojnie jest Reus nie wiadomo co z resztą. Byłby problem ;/

01.11.2011 08:18

Usami wszedł i pięknie gra. Brawo Takashi i Rafinhia!!!

26.10.2011 22:18

Prowadzimy 3:0 z drugoligowcem... Czy to nie jest najbardziej odpowiedni moment na wpuszczenie Usamiego??

26.10.2011 21:52

Jestem wkurzony!!!
Dlaczego Heynckes nie daje szans gry mlodym Gustavo i Rafinhi a ciągle daje szanse gry prawie 34-letniemu Belgowi i 32-letniemu Tymoszczukowi?? To jest chore... Oczywiście można ich dać na kilka meczy w BL ale nie w tak waznym meczu w CL.
Chyba nie buduje się zespołu ta staruszkach, którym kończą się kontrakty tylko na młodych perspektywicznych, nie??

A tak mamy:
-niezadowolony Boateng bo musi grać na boku, a miał obiecane, że będzie grał na środku
-niezadowolony Rafinha, który gra dobrze a siedzi na ławie
-niezadowolony Gustavo, który był jednym z najlepszych graczy naszego zespołu, a mimo to ustępuje miejsca bezbarwnemu staruszkowi Tymoszczukowi...

vanGaal miał swoje niezrozumiałe decyzje i niestety Jupp też ma...

18.10.2011 20:43