U Juppa grał na "8", a nie na "6". Powtarzam - jeśli Thiago zagra na "6" to też będzie niezrozumiała, wręcz absurdalna decyzja, że Hiszpan tam zagra, a nie Kolumbijczyk?
Kovac ma się kierować tym, co było rok temu, czy ma oceniać dyspozycję i gotowość zawodników na obecną chwilę ?
01.09.2018 18:19
A jesli Thiago zagra dzisiaj na "6", to też to będzie taka trudno decyzja do zrozumienia, czemu zagrał on, a nie James ? :D
Hiszpan to przecież nie jest jakiś paralityk, żeby twierdzić, że to jakaś absurdalna decyzja.
01.09.2018 18:06
Co to znaczy, że mieli nie grać? Mieli nie mieć pewnego miejsca, a że alternatywy - wobec kontuzji Comana - wielkiej nie ma, a sami wciąż pokazują, że są wartościowymi zawodnikami, to grają. Dodatkowo Gnabry dopiero co wróci po kontuzji.
Ci co tak psioczą na Robbery jeszcze kiedyś za nimi zatęsknią.
01.09.2018 17:59
Full? Zszedł przecież w przerwie :>
01.09.2018 17:36
Niedawno wrócił po kontuzji.
01.09.2018 17:28
@dzojko
Myślę, że się zawiedziesz. Niko raczej spokojnie wprowadza do zespołu zawodników, którzy wracają po urazach.
31.08.2018 16:33
@dzojko
Jeśli nie będzie żadnych komplikacji to Coman może zagrać nawet jeszcze w fazie grupowej.
30.08.2018 18:53
A Carlisle zasugerował chociaż podczas swojej obecności w FCB, że nie jest do końca zadowolony z polityki transferowej? Wprost przeciwnie. Dlatego teraz trudno mi brać jego słowa na poważnie.
Edytowano : 2018-08-29 07:23:44
*Carlo
29.08.2018 07:23
„Trzon tej kadry wcześniej wrócił do swoich zespołów i grał z powodzeniem”
Yhy, Pogba przede wszystkim ;D
28.08.2018 21:29
"Jasne, że Coman wróci za te 4 miesiące, tylko, że pogra kilka tygodni i znowu wypadnie na kilka miesięcy"
Coman średnio w Bayernie rozgrywa ponad 30 meczów w sezonie, nie kilka. Jeśli przytrafi się jemu druga poważna kontuzja w sezonie to nie będzie norma, a coś co się jeszcze nie wydarzyło podczas jego przygody w FCB.
28.08.2018 10:14
@dzordan
Ważne kto przechodzi dalej, ale starcia z Realem pokazały, że jak najbardziej Bayern jest równorzędnym rywalem, więc nie mówmy tutaj o braku szans.
27.08.2018 13:00
" A jak przychodzą mecze z Realem czy Atletico to nie mamy szans. "
Chyba oglądaliśmy inne mecze w dwóch poprzednich latach :)
27.08.2018 12:31
Oficjalne już są -> https://www.dieroten.pl/art/show/bayern-potwierdza-powazny-uraz-comana/28066
25.08.2018 08:18
Po raz ostatni upominam publicznie użytkownika JazGoda. Kolejne takie żenujące insynuacje w kierunku administracji będą odpowiednio nagradzane.
PS Nigdy nie miałem nic do krytyki arbitrów. Do tworzenia raz po raz wybujałych teorii spiskowych - to juz bardziej.
24.08.2018 23:25
Dopiero był płacz, że na pewno Robbery będą grać, wiec jak do tego nie doszło to niektórzy szukają kolejnego powodu do narzekania?:)
Ja tylko przypomnę, że występ Jamesa stał pod znakiem zapytania.
Ale skąd to zdziwienie? Tak właśnie działamy od lat :)
24.08.2018 12:11
„Powiedz mi w takim razie co miał zrobić Lewandowski skoro Uli nie chciał się z nim nawet spotkać i porozmawiać twarzą w twarz? Może Robert po prostu nie jest człowiekiem który udaje, że pada deszcz gdy plują mu w twarz. ”
Uli mówił, ze nie mieli nigdy problemu z Lewym, tylko z jego agentem. I to z nim nie chciał się widzieć bo przecież jasne było po co takie spotkanie.
Bayern płaci Lewemu kosmiczne pieniądze. Życzę Ci takiego „plującego w twarz” pracodawcy :D
A co do Ozila. Może i mao mu do tego, ale taki jest Uli. Znacznie gorzej by było gdyby jednak w ten sposób jechał po swoich.
Edytowano : 2018-08-22 18:09:06
Co miał zrobić Lewandowski? Właśnie to co zrobił teraz. Zaakceptować stan rzeczy.
22.08.2018 18:08
Naprawdę trzeba tłumaczyć na czym polega różnica? Tak jak mówiłem wcześnie o publicznej krytyce pracodawcy, tak identycznie to działa w sytuacji pracownika. O takich rzeczach nie powinno się dyskutować w mediach. I wymaganie od Uliego, że jak "krytykuje zawodnika ", to powinien to samo zrobić w stosunku do SWOJEGO zawodnika jest dla mnie absurdem i próba dopieprzenia się na siłę.
Lewy nie mówi tylko o zarządzie, ale o wszystkich. Mówi także, że cała sytuacja miała miejsce w kwietniu, czy maju. Ogólnie to nie brałbym na pewno wszystkiego co Polak mówi za pewnik. To fajny wywiad, zrobił mu dobry PR, ale nawet polscy dziennikarze nie wierzą we wszystko co w nim padło.
22.08.2018 15:04
@Dieroten
To coraz bardziej śmierdzi trollingiem. Uli ma srać we własne gniazdo i krytykować swoich zawodników?
22.08.2018 14:43
Powinna już być :)
22.08.2018 13:49
@DieRoten
Pracujesz już? Jeśli coś Ci się nie podoba w pracodawcy to lecisz do mediów?
22.08.2018 10:27
Nie wiem w którym jesteś wieku drogi niszczycielu, ale edytować komentarze można jak również dodawać użytkowników do ignora. Wciąż natomiast nie można obrażać innych i to się nie zmieni.
Edytowano : 2018-08-19 21:51:20
I przypominam, że to jest strona kibiców Bayernu, a nie fanpage jednego, czy drugiego zawodnika.
19.08.2018 21:43
@DieRoten
Możesz dalej wciskać mi to, czego nie napisałem, albo dyskutować na poziomie. Twój wybór.
18.08.2018 18:10
No to mówię. Jak są u szczytu to zagłaskiwać, wielbić, wychwalać pod niebiosa, a w przeciwnym wypadku...życzyć kontuzji, a najlepiej wywieźć na taczkach z klubu.
18.08.2018 18:04
"Tymczasem Robben i Ribery których zasług nikt tutaj nie neguje są już za słabi a uparcie chcą grać cały czas i grają dzięki dobrym układom z zarządem. "
No tak. Dopóki grajek jest u szczytu to klepać go po plecach, a później to kop w tyłek? Wymagamy od zawodników lojalności, ale to ma działać tylko w jedną stronę ? :)
Takie legendarne postacie w moim mniemaniu powinny mieć prawo decyzji odnośnie swojej przyszłości. A rolą trenera jest ocena, czy nadają się do gry. To dopiero początek sezonu i na oceny zdecydowanie za wcześnie. Powtórze się, że ufam Kovacowi i zakładanie, że sam sobie robi na złość jest...dziwaczne (delikatnie rzecz ujmując).
18.08.2018 17:59
Bo Robben to był/jest genialny, naturalny talent, który pokazywał od najmłodszych lat. Są również tacy, którzy na szczyt wchodzili znacznie później szlifując swoje umiejętności z roku na rok.
Ja niczego nie przesądzam. Wcale przecież nie twierdzę, że Coman będzie kandydatem do ZP. Za dużo jednak w piłce widziałem, żeby zgadzać się z twierdzeniami typu "zawodnik x nigdy nie wskoczy na poziom y". Nie, po prostu nie :)
Edytowano : 2018-08-18 17:53:59
To strzałów nie można poprawić?! To pewnie taki Drogba mocno się krył ze swoim talentem jak rzadko trafiał do sieci na początku swojej akriery. Podobnie np Van Persie, czy na wypożyczeniach Kane.
18.08.2018 17:50
Ależ oczywiście, że można odmienić diametralnie swoją grę. Niekiedy wystarczy złapać doświadczenie, a co za tym idzie pewność siebie i grajek potrafi wyglądać zupełnie inaczej.
@Mort
Zgadzam się oczywiście z tym, że reakcje niektórych na ŻYWE LEGENDY Bayernu to po prostu wstyd i hańba.
18.08.2018 17:43
"Tak grał Robben w wieku 18-20 lat, a jak gra Coman w wwieku 22 lat? "
Czy naprawdę mam tłumaczyć, że piłkarze się różnie rozwijają? Że jeden szczyt umiejętności osiąga bardzo szybko, a drugi potrzebuje na to kilka dobrych lat? Mam pokazać co robił Lukas Podolski w wieku 18lat i porównać to np z L:ewym? Takie przykłady można mnożyć.
18.08.2018 17:32
"Zawodnik X nigdy..."
Ile razy ja to już słyszałem...a potem ów grajek był na ustach całego piłkarskiego świata. Ponad 20 lat kibicowania z pewnością nauczyło mnie, że "Nigdy nie mow nigdy", szczególnie jeśli mówisz o zawodniku, który na dobrą sprawę dopiero jest na poczatku swojej przygody.
18.08.2018 17:20
Początek sezonu, a już wielkie dramaty. Jakby w takim meczu zagrał Coman, a nie zagrałby np w Bundeslidze to by też było źle.
Spokojnie. To poczatek sezonu, Kovac też poznaje dopiero zawodników. Sam sobie na złość nie będzie robił i jeśli Francuz udowodni, że jest lepszy od swoich konkurentów to z pewnością swoje szanse otrzyma. Ufam i wierzę w KOvaca.
18.08.2018 15:21
Pierwszy raz słyszysz o jednym z najlepszych stoperów w lidze angielskiej?!
18.08.2018 10:17
Liga holenderska to w ogóle niemiarodajny przykład. Oni przede wszystkim cierpią na tym, że w ostatnich latach po prostu mało tam talentów obrodziło, co doskonale widać po reprezentacji.
17.08.2018 16:35
"Wystarczy wpuścić prywatnych inwestorów którzy są w stanie władować w klub duże pieniądze. "
No tak, to takie łatwe. Bo przecież inwestorzy, jak sama nazwa wskazuje, wcale nie inwestują swoich pieniędzy w celach późniejszego zarobku ;-)
17.08.2018 13:19
"Nie boją się zainwestować pieniędzy, podejmują ryzyku i jak widać od wielu lat to popłaca..."
Jeśli mówimy o aspekcie biznesowym to tak, bo sportowo to mocno dyskusyjna sprawa.
17.08.2018 10:59
"Taki WHU Fulham czy inny z dołu tabeli PL wydający więcej niż Bayern na transfery
ma większą oglądalność od Bayernu ? - No bez jaj."
Wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak było. Takie FUlham w tym sezonie rozegra przynajmniej kilkanaście meczów z drużynami mega popularnymi na całym świecie, które przed telewizory ściągają tłumy. Średnia oglądalność ich meczów może być wobec tego całkiem imponująca.
17.08.2018 10:34
Doprawdy nie rozumiem co próbujesz udowodnić. Pisałeś, że nie było bomby (Twoje zdanie, Ty się pod tym podpisujesz), pisałeś również jak to rzekomo James był wypalony/pod formą (co z prawdą nie ma za wiele wspólnego).
Teraz próbujesz natomiast sprowadzić rozmowę na dziwaczne tory jakoby dla Uliego to nie był granat/bomba etc. Nie ma to najmniejszego znaczenie w kontekście tego co wcześniej sam napisałeś.
W tamtym roku było mega nazwisko i to jest fakt.
16.08.2018 15:08
Czyli jeśli Uli mówi, że nie ściąga bomby, a potem i tak do Bayernu przechodzi wielkie nazwisko to i tak nie ma to znaczenia? Wybacz, ale trudno zrozumieć mi taką logikę :)
16.08.2018 11:20
Ale jakie ma znaczenie co mówił Uli jak koniec końców sprowadzono jednak "bombowe" nazwisko?
A to mało było przykładów kiedy trener, który sprowadził danego zawodnika nie potrafił go wpasować do swojej "układanki"? Zresztą, to nie był jedyny problem. James też potrzebował czasu na zaaklimatyzowanie się w nowym środowisku.
16.08.2018 10:49
Nikt go nie uważał za bombę? Wprost przeciwnie.
A to, że na początku nie grał regularnie miało różne przyczyny. Również sam ówczesny trener chyba do końca nie miał pomysłu na Jamesa.
16.08.2018 10:32
Bez formy? Wypalony?!
Przyszedł do Bayernu, bo nie było mu po drodze z Zidanem. Nie grał regularnie, ale wtedy kiedy dostawał szanse pokazywał się z co najmniej dobrej strony. Średnio co 79 minut notował bramkę bądź asystę. To jest brak formy?
16.08.2018 09:46
@seco555
A James to nie bomba?
16.08.2018 09:39
Zobaczymy :)
Raczej jest to wątpliwe. Po ostatnich przygodach nie jesteśmy zbytnio zainteresowani bezpośrednią współpracą z tą stacją.
10.08.2018 14:20
Sezon się nie nawet nie rozpoczął, a tu wielki płacz i nawet...życzenia kontuzji.
Weź chłopie głębszy oddech i zastanów się co mówisz.
09.08.2018 21:20
Zanim kolejny raz jeden z drugi zrówna z ziemia zasłużonych dla klubu ludzi...
Do niczego jeszcze nie doszło. Wszystko równie dobrze może być...zasłoną dymną.
09.08.2018 11:43
JazGod w swoim stylu. Zaraz obwinia administracje za wysokie temperatury.
Link do meczu, a nawet wklejona transmisja z YT jest w newsie ze składem, było o tym również pisane w osobnym newsie oraz przypominaliśmy na fb. Jak się okazuje wciąż mało dla wiecznie niezadowolonego jazgoda.
08.08.2018 18:24
Rok temu wszyscy zgodnie twierdzili, ze Bayern robi świetny interes pozbywając się za taką, a nie inną kwotę Costy.
Teraz wystarczyła sprzedaż Vidala i już jest pretekst do pojazdu. Już nagle Bayern będzie sprzedawał wszystkich za bezcen. A nawet jak nie sprzedaje to i tak źle - są winni temu, że klubu oferują za małe pieniądze. Jestem czasami autentycznie przerażony czytając komentarze...
07.08.2018 23:55
Podejrzewam więc, że w kosztach są więc ceny hurtowe koszulek, bo przecież adidas za darmo ich w nie nie zaopatruje. Dalej więc nie wierzę, że mają 130 e na czysto od każdej koszulki, a 130 - koszt koszulki w cenie hurtowej.
06.08.2018 14:01
@Moe
Proszę o źródło tej wiadomości :) Nadal nie wydaje mnie się, żeby czerpali 100% zysków, ale chętnie o tym poczytam.
Edytowano : 2018-08-06 13:55:50
Tutaj podobne info, o którym wczesniej wspominałem. https://www.90min.com/posts/6121370-cristiano-ronaldo-juventus-shirt-sales-are-incredible-but-won-t-repay-his-100m-transfer-fee
Nie ma żadnej wzmianki o tej innej umowie Juve ;)
06.08.2018 13:48
A teraz wystarczy pomyśleć. Juventus zarobił rzekomo ponad 6 mln funtów ze sprzedaży 55 tys koszulek? Kto jest tak naiwny, że wierzy, że 100% zysków trafia do klubowej kasy?
Według rachunków ludzi, którzy siedza w tym biznesie, kluby nie mają więcej niż 10-15% ze sprzedaży klubowych trykotów.
Edytowano : 2018-08-06 13:13:40
Tutaj źródło: https://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/neymar-transfer-psg-barcelona-latest-shirt-sales-world-record-198m-a7874731.html
06.08.2018 13:10
A ja wciąż czekam aż kolega Kopeke po tylu miesiącach na tej stronie napisze choć jeden pozytywny komentarz nt klubu, któremu RZEKOMO kibicuje.
06.08.2018 09:49
Krótki komentarz odnośnie ostatniej akcji. Z góry mówię, że jedyny,
@JazGod
Po pierwsze - mów za siebie. Nie jesteś tutaj żadnym reprezentantem tutejszych użytkowników :) Obrywali ci, którzy nie potrafili dostosować się do zasad tutaj panujących. I będą obrywać nadal jeśli się nie zmienią. Ludzie tutaj nieustannie nam donoszą o irytującym trollingu, hejcie klubu, prowokacjach, dziwacznych, absurdalnych gadkach nt ciągłych przekupstw etc. Tego typu zachowania nie pozostawiają w ogóle pola do dyskusji i próbujemy i będzie z tym walczyć.
A co do pojedynczych głosów krytycznych. Jeszcze nigdy nie było takiego, który by dogodził wszystkim. Jeśli spełnisz oczekiwania jednego, to zaraz pojawi się drugi, trzeci i czwarty, który powie, że według niego lepiej było poprzednio. Trzeba robić swoje :) Niestety, są ludzie, którzy w ogóle nie zdają sobie sprawy z tego, że tworząc portal nie możesz sobie pozwolić na wszystko. Musisz szanować wiele praw, które są wprawdzie olewane przez wiele tego typu portali (wiem, bo rozmawiałem z niejednym właścicielem), ale my już swoją lekcję odrobiliśmy.
Jeszcze raz dzięki wszystkim, którzy regularnie śledzą stronę :)
05.08.2018 10:16
Ja tylko kolejny raz mogę napomknąć, że tłumaczenie wywiadów od deski do deski jest w teorii złamaniem praw autorskich. Resztę nie dopowiem...To tytułem komentarza do zarzutów „robicie z jednego wywiadu 5 newsow”.
03.08.2018 21:42
Tak, Real też sobie sam strzelał, nie?
Można mieć różne zdania, ale po prostu nie przystoi "zapominać" o tym jak Bayern walczył do samego końca, w opinii wielu obiektywnych nie będąc zespołem gorszym, z końcowy zwycięzcą. Z jedną z najlepszych drużyn w historii klubowej piłki.
03.08.2018 15:59
Modrić, czy Iniesta operują w innych sektorach, mają zdecydowanie inne zadania na boisku. W przypadku graczy ofensywnych liczby mają kolosolane znaczenie i niemały wpływ na transferowe kwoty.
Gnabry to żaden z tych zawodników, którzy jedynie "dobijają" i już niejeden raz ustrzelił świetną bramkę po indywidualnych akcjach. To sprawa tak oczywista, że można jedynie dziwić się, że trzeba o tym pisać.
03.08.2018 13:12
@oburzony
Bardzo wybiórczo czytasz więc ten portal. Tutaj od dłuższego czasu ścierają się "dwa światy". Nawet w samej redakcji znalazłby się osoby o zupełnie odmiennych poglądach na temat polityki klubowej.
03.08.2018 13:05
Po pierwsze. Sane rozegrał podobną ilość meczów w Bundeslidze co Gnabry, z tymże ten drugi strzelił w tym czasie niemal 2x tyle bramek.
Po drugie, jeśli liczyć dodatkowe klauzule, to suma transferu Sane będzie ponad 50 mln euro. A rynek teraz jest jeszcze bardziej szalony.
03.08.2018 12:59
"Gnabry to gracz za 50 mln jeszcze bardziej nas pogrąża bo takich piłkarzy kupują średniaki BPL."
Hola, hola. Nie napisałem, że to gracz za 50 mln euro, a za PONAD 50 mln euro.
03.08.2018 12:25
Gnabry jest piekielnie szybki. Ma 23 lata? I co z tego? Każdy piłkarz rozwija się inaczej, a w przypadku Serge gołym okiem widać, że rozwija się z roku na rok. Jest masa przykładów - tj. zawodników, którzy na szczyt wspinali się szczebel po szebelku, jak również tych, którzy zdawałoby się byli bardzo wczesnie bliscy szczytu by po chwili spaść na sam dół.
Naprawde nie trzeba daelko szukać. Ribery mając na karku 22 lata grał w Galatasaray, gdzie furory -delikatnie rzecz ujmując - nie zrobił.
Edytowano : 2018-08-03 11:38:47
Za takiego piłkarza jak Gnabry na obecnym rynku płaci się ponad 50 mln euro.
03.08.2018 11:37
Witaj @kolba74 !
Dzięki za komentarz i zachęcamy do częstszej aktywności.
03.08.2018 11:32
No tak, każdy kręciłby takie statsy, a marzeniem wielu jest Bailey, który wcale nie kręci lepszych liczb.
03.08.2018 10:09
Ja tylko przypomnę, że "ten Gnabry z rezerw z Arsenalu" kręci świetne statystyki w Bundeslidze.
03.08.2018 07:49
Dotrzymał słowa? Poszedł na rękę?! Że co?! Ma płacone olbrzymie pieniądze, sam niedawno przedłużył umowę, która zagwarantowała mu kolejną podwyżkę. Piłka po stronie Bayernu i wszelkie żale do zarządu o to jakieś pomieszanie z poplątaniem. Jeśli chcesz mieć coś do powiedzenia odnośnie zmiany klubu to nie podpisuj nowej umowy - proste jak budowa cepa.
I kolejny raz apeluję o to, żeby nie sprowadzać dyskusji do żenującego poziomu "tj biedny Polak, zły Niemiec". To jest żenujące jak się to czyta na ogólnopolskich portalach, a na stronie kibiców niemieckiego zespołu? Jak pisałem - niżej z poziomem dyskusji zejść się nie da.
Bayern nie sprzedaje od lat swoich kluczowych zawodników niezależnie od tego jakiej są narodowości.
02.08.2018 13:27
Jak to "niby jest". Nie niby, kontrakt jest i należy go szanować. A że w "normalnej" pracy możesz odejść? A to od dzisiaj piłkarz zarabiający FORTUNĘ musi szanować umowę, którą zawiera DOBROWOLNIE? Paranoja.
Boateng nie jest dla Bayernu w tej chwili piłkarzem kluczowym i tutaj Bayern ma pełne prawo decydować o zawodników, którzy mają ważne umowy. Co w tym dziwnego i niezrozumiałego?
Żaden piłkarz światowej klasy nie przyjdzie do Bayernu? James mówi dzień dobry.
A już sprowadzanie dyskusji na tory "robią Polakowi pod górkę" to żenada - niżej zejść się nie da.
02.08.2018 12:48
Koledze @jacekw pragnę przypomnę, że jest na stronie kibiców Bayernu - tak tytułem wstepu.
A poza tym media niemieckie nie zajmują się może innymi, bo inni tak nie gwiazdorzą żaląc się w co drugim wywiadzie jak to mają pod górkę?
Jest akcja jest reakcja - niestety. I Lewy swoimi wypowiedziami niestety w niczym sobie i nam (dobrze życzącym mu kibicom Bayernu) nie pomaga.
18.07.2018 13:51
Brawo!
14.07.2018 13:46
Gadki o tym jak ktoś "zarobił" na kupnie zawodnika radze włożyć między bajki, a na pewno potencjalne zyski ze sprzedaży koszulek.
12.07.2018 12:07
@superbayern
Gnabry to niewiadoma? Jeśli niewiadomą jest zawodnik, który kręcił świetne cyfry w Bundeslidze, to kto z potencjalnie zakupionych byłby "wiadomą" ?
28.06.2018 09:27
"Jak nie masz równoważnych na newralgicznych pozycjach to rezerwowi popełniają Babole jak Urlech jak Bernat jak Rafinhia - Alaba na SO i bramkarz Argentyny przez co Argentyna może nie awansować z grupy "
Bzdura. Błędy popełniają wszyscy. A jak nie grasz regularnie to większe prawdopodobieństwo, że popełnisz babola. Gorzej jak błędy popełniają ci, na których wszyscy liczyli. Ci uznawani, również przez siebie samych, za mega gwiazdy.
21.06.2018 21:44
Żadna drużyna nie ma na każdej pozycji dwóch, równorzędnych, najwyższej klasy zawodników. Wtedy kilku z nich nie miałoby miejsca nawet na ławce.
A to, że krytyka spada głównie na tych kluczowych? To normalka. Jak film się "nie sprzeda" to obrywają statyści, czy głowni aktorzy?
21.06.2018 20:44
Kolega @Koepke kolejny raz popisał się mega niekonsekwencją, delikatnie rzecz ujmując. trudno mi uwierzyć, że to przypadek...
Z jednej strony mówi o ogórkowatej lidze niemieckiej (nie to co "mega" angielskiej), o tym jak to Bayern ma "farta" w LM. A tymczasem drugie miejsce w Anglii zdobywa Manchester United. Ten sam Manchester United, który w kompromitującym stylu odpadł z Sevillą, z którą był w jednym i drugim meczu drużyną gorszą. Ta sama Sevilla uległa...Bayernowi, ale tutaj już przecież nie ma to znaczenia i Bayern z pewnością w mega lidze angielskiej "biłby się o baraże do LM", nie?
11.06.2018 23:01
@vaterland
Mnie nie chodzi o szukanie winnych. Nie w tym rzecz. Irytuje mnie jednak niemiłosiernie zaklinanie rzeczywistości i przekonywanie jakoby to Bayern(pozostali zawodnicy) utrudniali tylko Lewemu zdobycie LM. Że "biedny" Lewy jest doskonały, ale nie może liczyć na wsparcie kolegów, którzy są źli bo...nie zostali sprowadzeni za tryliony. A radze włączyć sobie ponownie dwumecz z Realem.
Mowa o klubowych ambicjach? A to wyznacznikiem ambicji jest kwota wydana na transfery? Nie dajmy się zwariować.
11.06.2018 17:52
Gdyby Jazgod czytał co ludzie mają do powiedzenia, a nie szukał na siłę argumentów na poparcie swoich absurdalnych tez to nie trzeba by się tłumaczyć z takich oczywistości. No właśnie. Na dobrą sprawę to nie muszę się tłumaczyć z tego, że 1+1=2, bo to dla zdecydowanej większości jasne, a że znajdą się tacy, którzy się będą kłócić, że jednak nie? Phiii.
11.06.2018 16:11
@JazGod
Znowu albo celowo wprowadzasz ludzi w błąd, albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem, że Lewy jest winien porażki.
11.06.2018 15:46
I Bayern przez ostatnie lata walczył o najwyższe cele. Walczył również i w tym, ale nieskuteczność (w tym również samego Polaka) i indywidualne błędy zdecydowały. Bzdurą jest pisanie, że o LM można zapomnieć jak w takich, a nie innych okolicznościach Bayern odpadł w półfinale po niezwykle zaciętym meczu.
"Z reszta jak to w życiu każdy rozgląda się za praca która daje mu lepsze profity..."
I nikt mu tego nie broni. Bayern ma jednak pełne prawo do tego, żeby patrzeć na swoje dobro.
11.06.2018 14:24
Co jest żenującego w dbaniu o dobro klubu?
Lewandowski podpisał kontrakt z własnej woli. Nikt go do tego nie zmuszał. Zgarnia za to kosmiczną tygodniówkę i ktoś może mu współczuć? Ludzie...
11.06.2018 10:54
łatwo jest rzucać kwotami i mówić jak to jeden czy drugi zawodnik sprawiliby, że można by się bić o "najwyższe trofea w Europie".
Po pierwsze - absolutnie nikt nie ma pewności jaką kwotę zażyczyłby sobie RB Lipsk za Wernera.
Po drugie - zawodnicy pokroju Depay, czy Thauvin dwaliby gwarancję na coś więcej niż Gnabry/Coman? Depay i Thauvin już szansę na poważne granie mieli i zawiedli. Oczywiście, może wtedy nie byli gotowi, ale czy teraz są? Czas pokaże. Depay wcale nie gra ostatnio jako typowy skrzydłowy, a bliżej mu już do napastnika...
PS Już widzę jak Spursi puszczają Sancheza za 40-60 mln euro. Dla Anglików to frytki. Oni teraz nie puszczą Alderweida, który jest na wylocie, jest starszy, za 55 mln FUNTÓW.
08.06.2018 11:15
Jaka strata? To jakieś plotki, które najprawdopodobniej nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością.
04.06.2018 23:59
Alaba chce odejść? Vidal? Potwierdzona jest jedynie chęć odejścia Lewego, a cała reszta to tylko medialne spekulacje i budowanie jakiejś tezy na tej podstawie jest mało poważne.
W Realu też były i są plotki odnośnie odejścia Ramosa, czy Ronaldo. Piłkarze niekiedy mają swoje potrzeby, niekeidy potrzebują nowych wyzwań, a niekiedy ich cele rozmijają się z celami klubu, a niekiedy po prostu takie plotki to gra o lepszy kontrakt.
03.06.2018 08:19
Nie ma żadnego głosowania. Jest jedna metoda wyboru najlepszego zawodnika miesiąca na dieroten.pl - tj. poprzez oceny.
W przypadku wczorajszego newsie o Kimmichu wyraźnie jest natomiast napisane, że chodzi o oficjalną stronę Bayernu.
02.06.2018 09:42
Z pewnością red. Falk to żaden "pseudo dziennikarz", a osoba, które ma bardzo dobre kontakty i wielokrotnie już jego info się sprawdzało.
Co oczywiście nie oznacza, że nowe okoliczności nie wymuszą na działaczach zmiany strategii.
30.05.2018 14:13
To że kolega Koepke lubi prowokować, lubi mówić o wszystkich dobrze, ale nie o Bayernie to jedno. Apeluję jednak o większą kulturę wypowiedzi, bo te niezbyt wyszukane pojazdy nie wpływają pozytywnie na poziom portalu. Z góry dzięki.
29.05.2018 22:41
Bayern zaczynał nawet jako lewy obrońca...Potem poszedł na lewą pomoc, a już pod koniec swojej kariery w Spurs miał dużo więcej swobody i grywał nawet zaraz za napastnikiem.
28.05.2018 22:51
A popatrz na kadrę Liverpoolu...Roi się od zawodników powszechnie uznawanych za przeciętniaków.
26.05.2018 13:44
Wstrzymałbym się jednak póki co z oceną kadry do momentu aż zobaczymy co zaproponuje Kovać. Wcale niewykluczone jest przecież, że Chorwat będzie kontynuował grę trójką z tyłu, a przynajmniej może być to jeden z wariantów. Kontuzje skrzydłowych w takim wypadku nie muszą być wcale tak bolesne jeśli drużyna będzie się dobrze czuła w innym systemie niż ten do którego przywykliśmy w ostatnich latach.
25.05.2018 10:48
Nie ma czegoś takiego jak "pewność, że będziemy mieli klasowego stopera przez kilka najbliższych lat". Przykłady można mnożyć.
25.05.2018 09:22
Testujemy nowy serwer
24.05.2018 01:01
Josh1982
Dzisiejsza przerwa techniczna nie jest spowodowana zmianami. Jeśli jednak masz jakieś sugestie, propozycje to chętnie wysłuchamy :)
pzdr!
23.05.2018 15:54
Ciągle tutaj jest mowa o 4 skrzydłowych. Że mało, że za starzy...A co jak Kovac będzie kontynuował grę trójką z tyłu i jedynymi zawodnikami po bokach będą Alaba oraz Kimmich ? :)
22.05.2018 18:48
Już wklejałem rownież dokładne cytaty ze Sport1. Wkradło się u nas małe nieporozumienie, za które rzecz jasna przepraszamy, ale te słowa, które teraz są cytowane i były od samego początku, padły.
20.05.2018 20:50
@mdbayern
Nie powiedział? To chyba miał sobowtóra -> https://www.sport1.de/transfermarkt/2018/05/uli-hoeness-fc-bayern-wird-keinen-toptransfer-taetigen?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#link_time=1526824937
Edytowano : 2018-05-20 20:17:10
Ch. Falk : Uli Hoeneß, President of @FCBayern, confirmed today: The club won‘t do any big transfers this summer and also plans no Investments in the squad
20.05.2018 20:15
@jackmarczuk
Ocenianie przez pryzmat jednego meczu nie jest - delikatnie rzecz ujmując - rozsądne.
@BayernWygra
Jeszcze kilka miesięcy temu czytaliśmy jak to już w tym sezonie Bayern zostanie przegoniony, a skończyło się na wielkiej przewadze na koniec sezonu. Do takich "wróżb" zawsze podchodzę z wielkim dystansem. Wydanie fortuny to wcale nie jest jedyna droga do odnoszenia sukcesów. Taki Manchester UNited wydał już w ostatnich latach setki milionów, a wystarczy popatrzeć na ich grę. Nie, na nich nie da się patrzeć.
20.05.2018 12:28
@jackmarczuk
Przecieram oczy ze zdumienia. Ja mam sporo znajomych kibicujących drużynom z Premier League, sporo jest za United. Są zachwyceni jak Bayern gra, jak sobei radził z Realem. Jak - pomimo niewielkich nakładów transferowych - potrfią grać jak równy z równym z najlepszymi w Europie i dominować ich.
20.05.2018 12:07
88% wcale nie wygląda słabo. Taki Boateng ma średnią w Bundeslidze niecałe 87%. Nie można analizować samych cyferek w oderwaniu od stylu gry. Owszem, Hummels częściej podawał niecelnie od Suele, ale zdecydowanie częściej próbował długich piłek (9) niż Niklas (3).
Co do ocen to bym się akurat w ogóle nimi nie sugerował, bo bazują tylko i wyłącznie na algorytmie.
20.05.2018 11:43
"Z ciekawości zapytam jeśli można wiedzieć - skąd masz takie szczegółowe statystyki? "
Tego typu statystyki są dostępne od dawna np. na whoscored.com, które jednak podaje 6 KP Jamesa, a nie 7 ;)
20.05.2018 11:16
Brak wiary niektórych w swój zespół jest przerażający... Brawo Lewy!
19.05.2018 21:20
Nie mają jaj bo nie uginają się pod presją, czy co ?
09.05.2018 18:54
Byakuyaaa w swoim stylu. Nie potrafi kulturalnie dyskutować, nie potrafi zrozumieć, że jest taka funkcja jak "zgłoś komentarz", raz po raz łamie regulamin i nie potrafi zrozumieć - pomimo wielokrotnego tłumaczenia - że prawa do moderacji komentarzy ma na portalu przynajmniej kilka osób, a nie tylko admin. Dodatkowo ma najwidoczniej jakiś problem ze wzrokiem, bo nawet jeden z modów przyznał się kilka komentarzy niżej, że to on usunął wpis Twardego.
08.05.2018 07:02
"Griezman grywał często na skrzydle i na pewno dobrze sobie tam radzi"
Tak, grywał tam kiedyś często i był tylko jednym z wielu. Dopiero jak zaczął regularnie grać na ataku stał się zawodnikiem wyjątkowym, którego chcą wszyscy. I teraz wydawać fortunę, aby ponownie go pchać na skrzydło? Trochę to moim zdaniem mało rozsądne.
"Może to nie typowy skrzydłowy ale Robben za najlepszych czasów też takowym nie był."
No i tak jak podejrzewałem - Thiago na „6”.
01.09.2018 18:32
U Juppa grał na "8", a nie na "6". Powtarzam - jeśli Thiago zagra na "6" to też będzie niezrozumiała, wręcz absurdalna decyzja, że Hiszpan tam zagra, a nie Kolumbijczyk?
Kovac ma się kierować tym, co było rok temu, czy ma oceniać dyspozycję i gotowość zawodników na obecną chwilę ?
01.09.2018 18:19
A jesli Thiago zagra dzisiaj na "6", to też to będzie taka trudno decyzja do zrozumienia, czemu zagrał on, a nie James ? :D
Hiszpan to przecież nie jest jakiś paralityk, żeby twierdzić, że to jakaś absurdalna decyzja.
01.09.2018 18:06
Co to znaczy, że mieli nie grać? Mieli nie mieć pewnego miejsca, a że alternatywy - wobec kontuzji Comana - wielkiej nie ma, a sami wciąż pokazują, że są wartościowymi zawodnikami, to grają. Dodatkowo Gnabry dopiero co wróci po kontuzji.
Ci co tak psioczą na Robbery jeszcze kiedyś za nimi zatęsknią.
01.09.2018 17:59
Full? Zszedł przecież w przerwie :>
01.09.2018 17:36
Niedawno wrócił po kontuzji.
01.09.2018 17:28
@dzojko
Myślę, że się zawiedziesz. Niko raczej spokojnie wprowadza do zespołu zawodników, którzy wracają po urazach.
31.08.2018 16:33
@dzojko
Jeśli nie będzie żadnych komplikacji to Coman może zagrać nawet jeszcze w fazie grupowej.
30.08.2018 18:53
A Carlisle zasugerował chociaż podczas swojej obecności w FCB, że nie jest do końca zadowolony z polityki transferowej? Wprost przeciwnie. Dlatego teraz trudno mi brać jego słowa na poważnie.
Edytowano : 2018-08-29 07:23:44
*Carlo
29.08.2018 07:23
„Trzon tej kadry wcześniej wrócił do swoich zespołów i grał z powodzeniem”
Yhy, Pogba przede wszystkim ;D
28.08.2018 21:29
"Jasne, że Coman wróci za te 4 miesiące, tylko, że pogra kilka tygodni i znowu wypadnie na kilka miesięcy"
Coman średnio w Bayernie rozgrywa ponad 30 meczów w sezonie, nie kilka. Jeśli przytrafi się jemu druga poważna kontuzja w sezonie to nie będzie norma, a coś co się jeszcze nie wydarzyło podczas jego przygody w FCB.
28.08.2018 10:14
@dzordan
Ważne kto przechodzi dalej, ale starcia z Realem pokazały, że jak najbardziej Bayern jest równorzędnym rywalem, więc nie mówmy tutaj o braku szans.
27.08.2018 13:00
" A jak przychodzą mecze z Realem czy Atletico to nie mamy szans. "
Chyba oglądaliśmy inne mecze w dwóch poprzednich latach :)
27.08.2018 12:31
Oficjalne już są -> https://www.dieroten.pl/art/show/bayern-potwierdza-powazny-uraz-comana/28066
25.08.2018 08:18
Po raz ostatni upominam publicznie użytkownika JazGoda. Kolejne takie żenujące insynuacje w kierunku administracji będą odpowiednio nagradzane.
PS Nigdy nie miałem nic do krytyki arbitrów. Do tworzenia raz po raz wybujałych teorii spiskowych - to juz bardziej.
24.08.2018 23:25
Dopiero był płacz, że na pewno Robbery będą grać, wiec jak do tego nie doszło to niektórzy szukają kolejnego powodu do narzekania?:)
Ja tylko przypomnę, że występ Jamesa stał pod znakiem zapytania.
24.08.2018 19:44
A co ma być z typerem?
https://www.dieroten.pl/art/show/typer-ostatnie-przypomnienie/28052
24.08.2018 12:59
@Sven
Ale skąd to zdziwienie? Tak właśnie działamy od lat :)
24.08.2018 12:11
„Powiedz mi w takim razie co miał zrobić Lewandowski skoro Uli nie chciał się z nim nawet spotkać i porozmawiać twarzą w twarz? Może Robert po prostu nie jest człowiekiem który udaje, że pada deszcz gdy plują mu w twarz. ”
Uli mówił, ze nie mieli nigdy problemu z Lewym, tylko z jego agentem. I to z nim nie chciał się widzieć bo przecież jasne było po co takie spotkanie.
Bayern płaci Lewemu kosmiczne pieniądze. Życzę Ci takiego „plującego w twarz” pracodawcy :D
A co do Ozila. Może i mao mu do tego, ale taki jest Uli. Znacznie gorzej by było gdyby jednak w ten sposób jechał po swoich.
Edytowano : 2018-08-22 18:09:06
Co miał zrobić Lewandowski? Właśnie to co zrobił teraz. Zaakceptować stan rzeczy.
22.08.2018 18:08
Naprawdę trzeba tłumaczyć na czym polega różnica? Tak jak mówiłem wcześnie o publicznej krytyce pracodawcy, tak identycznie to działa w sytuacji pracownika. O takich rzeczach nie powinno się dyskutować w mediach. I wymaganie od Uliego, że jak "krytykuje zawodnika ", to powinien to samo zrobić w stosunku do SWOJEGO zawodnika jest dla mnie absurdem i próba dopieprzenia się na siłę.
Lewy nie mówi tylko o zarządzie, ale o wszystkich. Mówi także, że cała sytuacja miała miejsce w kwietniu, czy maju. Ogólnie to nie brałbym na pewno wszystkiego co Polak mówi za pewnik. To fajny wywiad, zrobił mu dobry PR, ale nawet polscy dziennikarze nie wierzą we wszystko co w nim padło.
22.08.2018 15:04
@Dieroten
To coraz bardziej śmierdzi trollingiem. Uli ma srać we własne gniazdo i krytykować swoich zawodników?
22.08.2018 14:43
Powinna już być :)
22.08.2018 13:49
@DieRoten
Pracujesz już? Jeśli coś Ci się nie podoba w pracodawcy to lecisz do mediów?
22.08.2018 10:27
Nie wiem w którym jesteś wieku drogi niszczycielu, ale edytować komentarze można jak również dodawać użytkowników do ignora. Wciąż natomiast nie można obrażać innych i to się nie zmieni.
Edytowano : 2018-08-19 21:51:20
I przypominam, że to jest strona kibiców Bayernu, a nie fanpage jednego, czy drugiego zawodnika.
19.08.2018 21:43
@DieRoten
Możesz dalej wciskać mi to, czego nie napisałem, albo dyskutować na poziomie. Twój wybór.
18.08.2018 18:10
No to mówię. Jak są u szczytu to zagłaskiwać, wielbić, wychwalać pod niebiosa, a w przeciwnym wypadku...życzyć kontuzji, a najlepiej wywieźć na taczkach z klubu.
18.08.2018 18:04
"Tymczasem Robben i Ribery których zasług nikt tutaj nie neguje są już za słabi a uparcie chcą grać cały czas i grają dzięki dobrym układom z zarządem. "
No tak. Dopóki grajek jest u szczytu to klepać go po plecach, a później to kop w tyłek? Wymagamy od zawodników lojalności, ale to ma działać tylko w jedną stronę ? :)
Takie legendarne postacie w moim mniemaniu powinny mieć prawo decyzji odnośnie swojej przyszłości. A rolą trenera jest ocena, czy nadają się do gry. To dopiero początek sezonu i na oceny zdecydowanie za wcześnie. Powtórze się, że ufam Kovacowi i zakładanie, że sam sobie robi na złość jest...dziwaczne (delikatnie rzecz ujmując).
18.08.2018 17:59
Bo Robben to był/jest genialny, naturalny talent, który pokazywał od najmłodszych lat. Są również tacy, którzy na szczyt wchodzili znacznie później szlifując swoje umiejętności z roku na rok.
Ja niczego nie przesądzam. Wcale przecież nie twierdzę, że Coman będzie kandydatem do ZP. Za dużo jednak w piłce widziałem, żeby zgadzać się z twierdzeniami typu "zawodnik x nigdy nie wskoczy na poziom y". Nie, po prostu nie :)
Edytowano : 2018-08-18 17:53:59
To strzałów nie można poprawić?! To pewnie taki Drogba mocno się krył ze swoim talentem jak rzadko trafiał do sieci na początku swojej akriery. Podobnie np Van Persie, czy na wypożyczeniach Kane.
18.08.2018 17:50
Ależ oczywiście, że można odmienić diametralnie swoją grę. Niekiedy wystarczy złapać doświadczenie, a co za tym idzie pewność siebie i grajek potrafi wyglądać zupełnie inaczej.
@Mort
Zgadzam się oczywiście z tym, że reakcje niektórych na ŻYWE LEGENDY Bayernu to po prostu wstyd i hańba.
18.08.2018 17:43
"Tak grał Robben w wieku 18-20 lat, a jak gra Coman w wwieku 22 lat? "
Czy naprawdę mam tłumaczyć, że piłkarze się różnie rozwijają? Że jeden szczyt umiejętności osiąga bardzo szybko, a drugi potrzebuje na to kilka dobrych lat? Mam pokazać co robił Lukas Podolski w wieku 18lat i porównać to np z L:ewym? Takie przykłady można mnożyć.
18.08.2018 17:32
"Zawodnik X nigdy..."
Ile razy ja to już słyszałem...a potem ów grajek był na ustach całego piłkarskiego świata. Ponad 20 lat kibicowania z pewnością nauczyło mnie, że "Nigdy nie mow nigdy", szczególnie jeśli mówisz o zawodniku, który na dobrą sprawę dopiero jest na poczatku swojej przygody.
18.08.2018 17:20
Początek sezonu, a już wielkie dramaty. Jakby w takim meczu zagrał Coman, a nie zagrałby np w Bundeslidze to by też było źle.
Spokojnie. To poczatek sezonu, Kovac też poznaje dopiero zawodników. Sam sobie na złość nie będzie robił i jeśli Francuz udowodni, że jest lepszy od swoich konkurentów to z pewnością swoje szanse otrzyma. Ufam i wierzę w KOvaca.
18.08.2018 15:21
Pierwszy raz słyszysz o jednym z najlepszych stoperów w lidze angielskiej?!
18.08.2018 10:17
Liga holenderska to w ogóle niemiarodajny przykład. Oni przede wszystkim cierpią na tym, że w ostatnich latach po prostu mało tam talentów obrodziło, co doskonale widać po reprezentacji.
17.08.2018 16:35
"Wystarczy wpuścić prywatnych inwestorów którzy są w stanie władować w klub duże pieniądze. "
No tak, to takie łatwe. Bo przecież inwestorzy, jak sama nazwa wskazuje, wcale nie inwestują swoich pieniędzy w celach późniejszego zarobku ;-)
17.08.2018 13:19
"Nie boją się zainwestować pieniędzy, podejmują ryzyku i jak widać od wielu lat to popłaca..."
Jeśli mówimy o aspekcie biznesowym to tak, bo sportowo to mocno dyskusyjna sprawa.
17.08.2018 10:59
"Taki WHU Fulham czy inny z dołu tabeli PL wydający więcej niż Bayern na transfery
ma większą oglądalność od Bayernu ? - No bez jaj."
Wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak było. Takie FUlham w tym sezonie rozegra przynajmniej kilkanaście meczów z drużynami mega popularnymi na całym świecie, które przed telewizory ściągają tłumy. Średnia oglądalność ich meczów może być wobec tego całkiem imponująca.
17.08.2018 10:34
Doprawdy nie rozumiem co próbujesz udowodnić. Pisałeś, że nie było bomby (Twoje zdanie, Ty się pod tym podpisujesz), pisałeś również jak to rzekomo James był wypalony/pod formą (co z prawdą nie ma za wiele wspólnego).
Teraz próbujesz natomiast sprowadzić rozmowę na dziwaczne tory jakoby dla Uliego to nie był granat/bomba etc. Nie ma to najmniejszego znaczenie w kontekście tego co wcześniej sam napisałeś.
W tamtym roku było mega nazwisko i to jest fakt.
16.08.2018 15:08
Czyli jeśli Uli mówi, że nie ściąga bomby, a potem i tak do Bayernu przechodzi wielkie nazwisko to i tak nie ma to znaczenia? Wybacz, ale trudno zrozumieć mi taką logikę :)
16.08.2018 11:20
Ale jakie ma znaczenie co mówił Uli jak koniec końców sprowadzono jednak "bombowe" nazwisko?
A to mało było przykładów kiedy trener, który sprowadził danego zawodnika nie potrafił go wpasować do swojej "układanki"? Zresztą, to nie był jedyny problem. James też potrzebował czasu na zaaklimatyzowanie się w nowym środowisku.
16.08.2018 10:49
Nikt go nie uważał za bombę? Wprost przeciwnie.
A to, że na początku nie grał regularnie miało różne przyczyny. Również sam ówczesny trener chyba do końca nie miał pomysłu na Jamesa.
16.08.2018 10:32
Bez formy? Wypalony?!
Przyszedł do Bayernu, bo nie było mu po drodze z Zidanem. Nie grał regularnie, ale wtedy kiedy dostawał szanse pokazywał się z co najmniej dobrej strony. Średnio co 79 minut notował bramkę bądź asystę. To jest brak formy?
16.08.2018 09:46
@seco555
A James to nie bomba?
16.08.2018 09:39
Zobaczymy :)
Raczej jest to wątpliwe. Po ostatnich przygodach nie jesteśmy zbytnio zainteresowani bezpośrednią współpracą z tą stacją.
10.08.2018 14:20
Sezon się nie nawet nie rozpoczął, a tu wielki płacz i nawet...życzenia kontuzji.
Weź chłopie głębszy oddech i zastanów się co mówisz.
09.08.2018 21:20
Zanim kolejny raz jeden z drugi zrówna z ziemia zasłużonych dla klubu ludzi...
Do niczego jeszcze nie doszło. Wszystko równie dobrze może być...zasłoną dymną.
09.08.2018 11:43
JazGod w swoim stylu. Zaraz obwinia administracje za wysokie temperatury.
Link do meczu, a nawet wklejona transmisja z YT jest w newsie ze składem, było o tym również pisane w osobnym newsie oraz przypominaliśmy na fb. Jak się okazuje wciąż mało dla wiecznie niezadowolonego jazgoda.
08.08.2018 18:24
Rok temu wszyscy zgodnie twierdzili, ze Bayern robi świetny interes pozbywając się za taką, a nie inną kwotę Costy.
Teraz wystarczyła sprzedaż Vidala i już jest pretekst do pojazdu. Już nagle Bayern będzie sprzedawał wszystkich za bezcen. A nawet jak nie sprzedaje to i tak źle - są winni temu, że klubu oferują za małe pieniądze. Jestem czasami autentycznie przerażony czytając komentarze...
07.08.2018 23:55
Podejrzewam więc, że w kosztach są więc ceny hurtowe koszulek, bo przecież adidas za darmo ich w nie nie zaopatruje. Dalej więc nie wierzę, że mają 130 e na czysto od każdej koszulki, a 130 - koszt koszulki w cenie hurtowej.
06.08.2018 14:01
@Moe
Proszę o źródło tej wiadomości :) Nadal nie wydaje mnie się, żeby czerpali 100% zysków, ale chętnie o tym poczytam.
Edytowano : 2018-08-06 13:55:50
Tutaj podobne info, o którym wczesniej wspominałem. https://www.90min.com/posts/6121370-cristiano-ronaldo-juventus-shirt-sales-are-incredible-but-won-t-repay-his-100m-transfer-fee
Nie ma żadnej wzmianki o tej innej umowie Juve ;)
06.08.2018 13:48
A teraz wystarczy pomyśleć. Juventus zarobił rzekomo ponad 6 mln funtów ze sprzedaży 55 tys koszulek? Kto jest tak naiwny, że wierzy, że 100% zysków trafia do klubowej kasy?
Według rachunków ludzi, którzy siedza w tym biznesie, kluby nie mają więcej niż 10-15% ze sprzedaży klubowych trykotów.
Edytowano : 2018-08-06 13:13:40
Tutaj źródło: https://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/neymar-transfer-psg-barcelona-latest-shirt-sales-world-record-198m-a7874731.html
06.08.2018 13:10
A ja wciąż czekam aż kolega Kopeke po tylu miesiącach na tej stronie napisze choć jeden pozytywny komentarz nt klubu, któremu RZEKOMO kibicuje.
06.08.2018 09:49
Krótki komentarz odnośnie ostatniej akcji. Z góry mówię, że jedyny,
@JazGod
Po pierwsze - mów za siebie. Nie jesteś tutaj żadnym reprezentantem tutejszych użytkowników :) Obrywali ci, którzy nie potrafili dostosować się do zasad tutaj panujących. I będą obrywać nadal jeśli się nie zmienią. Ludzie tutaj nieustannie nam donoszą o irytującym trollingu, hejcie klubu, prowokacjach, dziwacznych, absurdalnych gadkach nt ciągłych przekupstw etc. Tego typu zachowania nie pozostawiają w ogóle pola do dyskusji i próbujemy i będzie z tym walczyć.
A co do pojedynczych głosów krytycznych. Jeszcze nigdy nie było takiego, który by dogodził wszystkim. Jeśli spełnisz oczekiwania jednego, to zaraz pojawi się drugi, trzeci i czwarty, który powie, że według niego lepiej było poprzednio. Trzeba robić swoje :) Niestety, są ludzie, którzy w ogóle nie zdają sobie sprawy z tego, że tworząc portal nie możesz sobie pozwolić na wszystko. Musisz szanować wiele praw, które są wprawdzie olewane przez wiele tego typu portali (wiem, bo rozmawiałem z niejednym właścicielem), ale my już swoją lekcję odrobiliśmy.
Jeszcze raz dzięki wszystkim, którzy regularnie śledzą stronę :)
05.08.2018 10:16
Ja tylko kolejny raz mogę napomknąć, że tłumaczenie wywiadów od deski do deski jest w teorii złamaniem praw autorskich. Resztę nie dopowiem...To tytułem komentarza do zarzutów „robicie z jednego wywiadu 5 newsow”.
03.08.2018 21:42
Tak, Real też sobie sam strzelał, nie?
Można mieć różne zdania, ale po prostu nie przystoi "zapominać" o tym jak Bayern walczył do samego końca, w opinii wielu obiektywnych nie będąc zespołem gorszym, z końcowy zwycięzcą. Z jedną z najlepszych drużyn w historii klubowej piłki.
03.08.2018 15:59
Modrić, czy Iniesta operują w innych sektorach, mają zdecydowanie inne zadania na boisku. W przypadku graczy ofensywnych liczby mają kolosolane znaczenie i niemały wpływ na transferowe kwoty.
Gnabry to żaden z tych zawodników, którzy jedynie "dobijają" i już niejeden raz ustrzelił świetną bramkę po indywidualnych akcjach. To sprawa tak oczywista, że można jedynie dziwić się, że trzeba o tym pisać.
03.08.2018 13:12
@oburzony
Bardzo wybiórczo czytasz więc ten portal. Tutaj od dłuższego czasu ścierają się "dwa światy". Nawet w samej redakcji znalazłby się osoby o zupełnie odmiennych poglądach na temat polityki klubowej.
03.08.2018 13:05
Po pierwsze. Sane rozegrał podobną ilość meczów w Bundeslidze co Gnabry, z tymże ten drugi strzelił w tym czasie niemal 2x tyle bramek.
Po drugie, jeśli liczyć dodatkowe klauzule, to suma transferu Sane będzie ponad 50 mln euro. A rynek teraz jest jeszcze bardziej szalony.
03.08.2018 12:59
"Gnabry to gracz za 50 mln jeszcze bardziej nas pogrąża bo takich piłkarzy kupują średniaki BPL."
Hola, hola. Nie napisałem, że to gracz za 50 mln euro, a za PONAD 50 mln euro.
03.08.2018 12:25
Gnabry jest piekielnie szybki. Ma 23 lata? I co z tego? Każdy piłkarz rozwija się inaczej, a w przypadku Serge gołym okiem widać, że rozwija się z roku na rok. Jest masa przykładów - tj. zawodników, którzy na szczyt wspinali się szczebel po szebelku, jak również tych, którzy zdawałoby się byli bardzo wczesnie bliscy szczytu by po chwili spaść na sam dół.
Naprawde nie trzeba daelko szukać. Ribery mając na karku 22 lata grał w Galatasaray, gdzie furory -delikatnie rzecz ujmując - nie zrobił.
Edytowano : 2018-08-03 11:38:47
Za takiego piłkarza jak Gnabry na obecnym rynku płaci się ponad 50 mln euro.
03.08.2018 11:37
Witaj @kolba74 !
Dzięki za komentarz i zachęcamy do częstszej aktywności.
03.08.2018 11:32
No tak, każdy kręciłby takie statsy, a marzeniem wielu jest Bailey, który wcale nie kręci lepszych liczb.
03.08.2018 10:09
Ja tylko przypomnę, że "ten Gnabry z rezerw z Arsenalu" kręci świetne statystyki w Bundeslidze.
03.08.2018 07:49
Dotrzymał słowa? Poszedł na rękę?! Że co?! Ma płacone olbrzymie pieniądze, sam niedawno przedłużył umowę, która zagwarantowała mu kolejną podwyżkę. Piłka po stronie Bayernu i wszelkie żale do zarządu o to jakieś pomieszanie z poplątaniem. Jeśli chcesz mieć coś do powiedzenia odnośnie zmiany klubu to nie podpisuj nowej umowy - proste jak budowa cepa.
I kolejny raz apeluję o to, żeby nie sprowadzać dyskusji do żenującego poziomu "tj biedny Polak, zły Niemiec". To jest żenujące jak się to czyta na ogólnopolskich portalach, a na stronie kibiców niemieckiego zespołu? Jak pisałem - niżej z poziomem dyskusji zejść się nie da.
Bayern nie sprzedaje od lat swoich kluczowych zawodników niezależnie od tego jakiej są narodowości.
02.08.2018 13:27
Jak to "niby jest". Nie niby, kontrakt jest i należy go szanować. A że w "normalnej" pracy możesz odejść? A to od dzisiaj piłkarz zarabiający FORTUNĘ musi szanować umowę, którą zawiera DOBROWOLNIE? Paranoja.
Boateng nie jest dla Bayernu w tej chwili piłkarzem kluczowym i tutaj Bayern ma pełne prawo decydować o zawodników, którzy mają ważne umowy. Co w tym dziwnego i niezrozumiałego?
Żaden piłkarz światowej klasy nie przyjdzie do Bayernu? James mówi dzień dobry.
A już sprowadzanie dyskusji na tory "robią Polakowi pod górkę" to żenada - niżej zejść się nie da.
02.08.2018 12:48
Koledze @jacekw pragnę przypomnę, że jest na stronie kibiców Bayernu - tak tytułem wstepu.
A poza tym media niemieckie nie zajmują się może innymi, bo inni tak nie gwiazdorzą żaląc się w co drugim wywiadzie jak to mają pod górkę?
Jest akcja jest reakcja - niestety. I Lewy swoimi wypowiedziami niestety w niczym sobie i nam (dobrze życzącym mu kibicom Bayernu) nie pomaga.
18.07.2018 13:51
Brawo!
14.07.2018 13:46
Gadki o tym jak ktoś "zarobił" na kupnie zawodnika radze włożyć między bajki, a na pewno potencjalne zyski ze sprzedaży koszulek.
12.07.2018 12:07
@superbayern
Gnabry to niewiadoma? Jeśli niewiadomą jest zawodnik, który kręcił świetne cyfry w Bundeslidze, to kto z potencjalnie zakupionych byłby "wiadomą" ?
28.06.2018 09:27
"Jak nie masz równoważnych na newralgicznych pozycjach to rezerwowi popełniają Babole jak Urlech jak Bernat jak Rafinhia - Alaba na SO i bramkarz Argentyny przez co Argentyna może nie awansować z grupy "
Bzdura. Błędy popełniają wszyscy. A jak nie grasz regularnie to większe prawdopodobieństwo, że popełnisz babola. Gorzej jak błędy popełniają ci, na których wszyscy liczyli. Ci uznawani, również przez siebie samych, za mega gwiazdy.
21.06.2018 21:44
Żadna drużyna nie ma na każdej pozycji dwóch, równorzędnych, najwyższej klasy zawodników. Wtedy kilku z nich nie miałoby miejsca nawet na ławce.
A to, że krytyka spada głównie na tych kluczowych? To normalka. Jak film się "nie sprzeda" to obrywają statyści, czy głowni aktorzy?
21.06.2018 20:44
Kolega @Koepke kolejny raz popisał się mega niekonsekwencją, delikatnie rzecz ujmując. trudno mi uwierzyć, że to przypadek...
Z jednej strony mówi o ogórkowatej lidze niemieckiej (nie to co "mega" angielskiej), o tym jak to Bayern ma "farta" w LM. A tymczasem drugie miejsce w Anglii zdobywa Manchester United. Ten sam Manchester United, który w kompromitującym stylu odpadł z Sevillą, z którą był w jednym i drugim meczu drużyną gorszą. Ta sama Sevilla uległa...Bayernowi, ale tutaj już przecież nie ma to znaczenia i Bayern z pewnością w mega lidze angielskiej "biłby się o baraże do LM", nie?
11.06.2018 23:01
@vaterland
Mnie nie chodzi o szukanie winnych. Nie w tym rzecz. Irytuje mnie jednak niemiłosiernie zaklinanie rzeczywistości i przekonywanie jakoby to Bayern(pozostali zawodnicy) utrudniali tylko Lewemu zdobycie LM. Że "biedny" Lewy jest doskonały, ale nie może liczyć na wsparcie kolegów, którzy są źli bo...nie zostali sprowadzeni za tryliony. A radze włączyć sobie ponownie dwumecz z Realem.
Mowa o klubowych ambicjach? A to wyznacznikiem ambicji jest kwota wydana na transfery? Nie dajmy się zwariować.
11.06.2018 17:52
Gdyby Jazgod czytał co ludzie mają do powiedzenia, a nie szukał na siłę argumentów na poparcie swoich absurdalnych tez to nie trzeba by się tłumaczyć z takich oczywistości. No właśnie. Na dobrą sprawę to nie muszę się tłumaczyć z tego, że 1+1=2, bo to dla zdecydowanej większości jasne, a że znajdą się tacy, którzy się będą kłócić, że jednak nie? Phiii.
11.06.2018 16:11
@JazGod
Znowu albo celowo wprowadzasz ludzi w błąd, albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem, że Lewy jest winien porażki.
11.06.2018 15:46
I Bayern przez ostatnie lata walczył o najwyższe cele. Walczył również i w tym, ale nieskuteczność (w tym również samego Polaka) i indywidualne błędy zdecydowały. Bzdurą jest pisanie, że o LM można zapomnieć jak w takich, a nie innych okolicznościach Bayern odpadł w półfinale po niezwykle zaciętym meczu.
"Z reszta jak to w życiu każdy rozgląda się za praca która daje mu lepsze profity..."
I nikt mu tego nie broni. Bayern ma jednak pełne prawo do tego, żeby patrzeć na swoje dobro.
11.06.2018 14:24
Co jest żenującego w dbaniu o dobro klubu?
Lewandowski podpisał kontrakt z własnej woli. Nikt go do tego nie zmuszał. Zgarnia za to kosmiczną tygodniówkę i ktoś może mu współczuć? Ludzie...
11.06.2018 10:54
łatwo jest rzucać kwotami i mówić jak to jeden czy drugi zawodnik sprawiliby, że można by się bić o "najwyższe trofea w Europie".
Po pierwsze - absolutnie nikt nie ma pewności jaką kwotę zażyczyłby sobie RB Lipsk za Wernera.
Po drugie - zawodnicy pokroju Depay, czy Thauvin dwaliby gwarancję na coś więcej niż Gnabry/Coman? Depay i Thauvin już szansę na poważne granie mieli i zawiedli. Oczywiście, może wtedy nie byli gotowi, ale czy teraz są? Czas pokaże. Depay wcale nie gra ostatnio jako typowy skrzydłowy, a bliżej mu już do napastnika...
PS Już widzę jak Spursi puszczają Sancheza za 40-60 mln euro. Dla Anglików to frytki. Oni teraz nie puszczą Alderweida, który jest na wylocie, jest starszy, za 55 mln FUNTÓW.
08.06.2018 11:15
Jaka strata? To jakieś plotki, które najprawdopodobniej nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością.
04.06.2018 23:59
Alaba chce odejść? Vidal? Potwierdzona jest jedynie chęć odejścia Lewego, a cała reszta to tylko medialne spekulacje i budowanie jakiejś tezy na tej podstawie jest mało poważne.
W Realu też były i są plotki odnośnie odejścia Ramosa, czy Ronaldo. Piłkarze niekiedy mają swoje potrzeby, niekeidy potrzebują nowych wyzwań, a niekiedy ich cele rozmijają się z celami klubu, a niekiedy po prostu takie plotki to gra o lepszy kontrakt.
03.06.2018 08:19
Nie ma żadnego głosowania. Jest jedna metoda wyboru najlepszego zawodnika miesiąca na dieroten.pl - tj. poprzez oceny.
W przypadku wczorajszego newsie o Kimmichu wyraźnie jest natomiast napisane, że chodzi o oficjalną stronę Bayernu.
02.06.2018 09:42
Z pewnością red. Falk to żaden "pseudo dziennikarz", a osoba, które ma bardzo dobre kontakty i wielokrotnie już jego info się sprawdzało.
Co oczywiście nie oznacza, że nowe okoliczności nie wymuszą na działaczach zmiany strategii.
30.05.2018 14:13
To że kolega Koepke lubi prowokować, lubi mówić o wszystkich dobrze, ale nie o Bayernie to jedno. Apeluję jednak o większą kulturę wypowiedzi, bo te niezbyt wyszukane pojazdy nie wpływają pozytywnie na poziom portalu. Z góry dzięki.
29.05.2018 22:41
Bayern zaczynał nawet jako lewy obrońca...Potem poszedł na lewą pomoc, a już pod koniec swojej kariery w Spurs miał dużo więcej swobody i grywał nawet zaraz za napastnikiem.
28.05.2018 22:51
A popatrz na kadrę Liverpoolu...Roi się od zawodników powszechnie uznawanych za przeciętniaków.
26.05.2018 13:44
Wstrzymałbym się jednak póki co z oceną kadry do momentu aż zobaczymy co zaproponuje Kovać. Wcale niewykluczone jest przecież, że Chorwat będzie kontynuował grę trójką z tyłu, a przynajmniej może być to jeden z wariantów. Kontuzje skrzydłowych w takim wypadku nie muszą być wcale tak bolesne jeśli drużyna będzie się dobrze czuła w innym systemie niż ten do którego przywykliśmy w ostatnich latach.
25.05.2018 10:48
Nie ma czegoś takiego jak "pewność, że będziemy mieli klasowego stopera przez kilka najbliższych lat". Przykłady można mnożyć.
25.05.2018 09:22
Testujemy nowy serwer
24.05.2018 01:01
Josh1982
Dzisiejsza przerwa techniczna nie jest spowodowana zmianami. Jeśli jednak masz jakieś sugestie, propozycje to chętnie wysłuchamy :)
pzdr!
23.05.2018 15:54
Ciągle tutaj jest mowa o 4 skrzydłowych. Że mało, że za starzy...A co jak Kovac będzie kontynuował grę trójką z tyłu i jedynymi zawodnikami po bokach będą Alaba oraz Kimmich ? :)
22.05.2018 18:48
Już wklejałem rownież dokładne cytaty ze Sport1. Wkradło się u nas małe nieporozumienie, za które rzecz jasna przepraszamy, ale te słowa, które teraz są cytowane i były od samego początku, padły.
20.05.2018 20:50
@mdbayern
Nie powiedział? To chyba miał sobowtóra -> https://www.sport1.de/transfermarkt/2018/05/uli-hoeness-fc-bayern-wird-keinen-toptransfer-taetigen?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#link_time=1526824937
Edytowano : 2018-05-20 20:17:10
Ch. Falk : Uli Hoeneß, President of @FCBayern, confirmed today: The club won‘t do any big transfers this summer and also plans no Investments in the squad
20.05.2018 20:15
@jackmarczuk
Ocenianie przez pryzmat jednego meczu nie jest - delikatnie rzecz ujmując - rozsądne.
@BayernWygra
Jeszcze kilka miesięcy temu czytaliśmy jak to już w tym sezonie Bayern zostanie przegoniony, a skończyło się na wielkiej przewadze na koniec sezonu. Do takich "wróżb" zawsze podchodzę z wielkim dystansem. Wydanie fortuny to wcale nie jest jedyna droga do odnoszenia sukcesów. Taki Manchester UNited wydał już w ostatnich latach setki milionów, a wystarczy popatrzeć na ich grę. Nie, na nich nie da się patrzeć.
20.05.2018 12:28
@jackmarczuk
Przecieram oczy ze zdumienia. Ja mam sporo znajomych kibicujących drużynom z Premier League, sporo jest za United. Są zachwyceni jak Bayern gra, jak sobei radził z Realem. Jak - pomimo niewielkich nakładów transferowych - potrfią grać jak równy z równym z najlepszymi w Europie i dominować ich.
20.05.2018 12:07
88% wcale nie wygląda słabo. Taki Boateng ma średnią w Bundeslidze niecałe 87%. Nie można analizować samych cyferek w oderwaniu od stylu gry. Owszem, Hummels częściej podawał niecelnie od Suele, ale zdecydowanie częściej próbował długich piłek (9) niż Niklas (3).
Co do ocen to bym się akurat w ogóle nimi nie sugerował, bo bazują tylko i wyłącznie na algorytmie.
20.05.2018 11:43
"Z ciekawości zapytam jeśli można wiedzieć - skąd masz takie szczegółowe statystyki? "
Tego typu statystyki są dostępne od dawna np. na whoscored.com, które jednak podaje 6 KP Jamesa, a nie 7 ;)
20.05.2018 11:16
Brak wiary niektórych w swój zespół jest przerażający... Brawo Lewy!
19.05.2018 21:20
Nie mają jaj bo nie uginają się pod presją, czy co ?
09.05.2018 18:54
Byakuyaaa w swoim stylu. Nie potrafi kulturalnie dyskutować, nie potrafi zrozumieć, że jest taka funkcja jak "zgłoś komentarz", raz po raz łamie regulamin i nie potrafi zrozumieć - pomimo wielokrotnego tłumaczenia - że prawa do moderacji komentarzy ma na portalu przynajmniej kilka osób, a nie tylko admin. Dodatkowo ma najwidoczniej jakiś problem ze wzrokiem, bo nawet jeden z modów przyznał się kilka komentarzy niżej, że to on usunął wpis Twardego.
08.05.2018 07:02
"Griezman grywał często na skrzydle i na pewno dobrze sobie tam radzi"
Tak, grywał tam kiedyś często i był tylko jednym z wielu. Dopiero jak zaczął regularnie grać na ataku stał się zawodnikiem wyjątkowym, którego chcą wszyscy. I teraz wydawać fortunę, aby ponownie go pchać na skrzydło? Trochę to moim zdaniem mało rozsądne.
"Może to nie typowy skrzydłowy ale Robben za najlepszych czasów też takowym nie był."
Jak to nie był?
07.05.2018 22:43