DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: admin Strona 21

Bzdura.

Banner od STS jest 1 słownie jeden, a od meczyków to samo - i to na podstronie. Ich ładowanie nie ma żadnego wpływu na działanie strony gdyż wczytują się dopiero po załadowaniu całej strony.

Być może sam kiedyś się przekonasz, że na dobrą sprawę sam sobie robisz na złość.

05.11.2018 11:59

Testowane na wielu przeglądarkach i podobnego przypadku nie zaobserwowaliśmy. Proszę zatem o kontakt na PW - najlepiej z print screenem oraz informacją o przeglądarce.

@Arms, niezłe jaja? Wyłącz te badziewne blockery i przekonaj się sam.

05.11.2018 11:46

Przejdzie.

Co śmieszniejsze, ale taka postawa zarządu może nawet...w tym pomóc. Bayern nie pozbywa się łatwo swoich legend, nie wyrzuca je na bruk jak zużyte zabawki.

Na wszystko można patrzeć z dwóch stron. Fakt jednak faktem, że Bayern to uznana firma, która gwarantuje zawodnikowi grę o najwyższe cele. Nie dajmy się zwariować.

04.11.2018 19:29

Cały GE, coś tam dzwoni, ale nie wie za bardzo w którym kościele.

Statystyk z whoscored NIGDY nie negowałem. Zawsze twierdziłem, że mogą być one bardzo ciekawy wstępem, czy też argumentem w dyskusji. Argumentem na poparcie pewnych tez.

Tyle, że ocenianie zawodników TYLKO przez pryzmat OCEN (wynikających TYLKO I WYŁĄCZNIE z ALGORYTMU) z whoscored jest mało poważne.

PS Franek Smuda ma na koncie więcej trofeów niż Favre. To tak tytułem tej wstawki z Favre. Widać, że nie chcesz zrozumieć o czym była dyskusja, a ja mam to do siebie, że potrafię wytłumaczyć raz, że 1+1=2, ale już drugi raz mnie się nie chce,

04.11.2018 18:31

Naprawdę? Teraz już wpis żony Muellera jest powodem do ataku na piłkarza FCB? Jest gdzieś granica tego absurdu?

04.11.2018 18:00

Problem jest w tym, że niektórzy celową wprowadzają zamieszanie, bo "kryzys w Bayernie" całkiem dobrze się sprzedaje.

Odnośnie sytuacji Jamesa wszystko jest opisane tutaj -> https://www.dieroten.pl/art/show/sport-bild-o-sytuacji-jamesa-w-bayernie/28810

31.10.2018 11:44

@Fan

Nie rozumiem co Ty robisz na tej stronie. Już nie pierwszy raz kiedy nawet się z tym nie kryjesz, że kibicujesz rywalom.

30.10.2018 22:28

Nie mam nic przeciwko nawet 50 tytułom pod rząd. Kibicuje Bayernowi, chcę jego zwycięstw.

To ze w klubie nie zawsze robią tak jak sobie bym to wyobrażał w niczym nie zmieni tego, ze siadając do meczu chce tylko i wyłącznie zwycięstwa.

28.10.2018 16:43

Znaczy się kibicujesz w tym sezonie BVB? :O

28.10.2018 15:27

Ale naprawdę bo każdym ligowym meczu będziemy dyskutować o tym, czy taka gra wystarczy? Do decydujących faz LM jeszcze kilka miesięcy. Wszystko może i zapewne będzie wyglądało inaczej. I to nie chodzi tylko o Bayern.

27.10.2018 17:33

Że niby Bayern grał w tym meczu defensywnie? No ludzie...

Edytowano : 2018-10-27 17:28:46

Lepiej było z pewnością napierać w końcówce z całych sił, a najlepiej tak smao jak Dortmund. Oh wait...

27.10.2018 17:27

No i pięknie! Thiagooooo

27.10.2018 16:50

Gol, porpzeczka, niezunany gol i kilka innych groźnych akcji. I tak według niektórych to i tak "przeciętny" występ, nie to co grającej z prędkością światła BVB, która...remisuje póki co z Herthą.

27.10.2018 16:22

Całkiem dobrze na prawym skrzydle wygląda Mueller, natomiast Boateng znowu niezbyt trafia z tymi przerzutami.

27.10.2018 16:13

@DieRoten

Proponuję zatem oglądać Żółtych i dać tutaj ludziom cieszyć się oglądaniem swojego klubu.

27.10.2018 16:10

W końcu wpadła. Pięknie :)

27.10.2018 16:09

@GraueEminenz

Pisałem już o tym, więc po raz ostatni, bo widzę, że tak jak przy dyskusji o whoscored, tak i tutaj, jesteś odporny na argumenty.

Kovac nie miał wcale większych "firm" do prowadzenia od Favre do tego sezonu. Miał nawet mniej okazji na sukces, a pomimo to zdobył w Niemczech trofeum. To są fakty. I mówienie, że ten co ma na swoim koncie realny sukces jest rzekomo o kilka półek niżej od innego, to kpina. Nic więcej. Wiele wspólnego z faktami nie ma.

Są trenerzy, którzy świetnie sobie radzą z budową zespołów. Robią z przeciętniaków kogoś więcej. Tyle tylko, że częstokroć nie potrafią wygrywać w momentach najważniejszych, zawsze czegoś brakuje. A to jest właśnie priorytetem przy prowadzeniu wielkiej marki. To się tyczy np. Pochettino, którego osobiście lubię i cenię, ale nie da się ukryć, że jego drużyna raz po raz w decydującym momencie zawodzi i tutaj nie może być przypadku.

I kończąc. Oczywiście, Dortmund wystartował świetnie i wcale nie wykluczam, że Favre w końcu w Niemczech coś ugra. O tym jednak będziemy mogli porozmawiać za kilka miesięcy. Póki jednak co, jeśli rozmawiamy o faktach to się ich trzymajmy.

25.10.2018 08:14

"Że Tuchel jest złym, lub "niewymarzonym" trenerem dla Bayernu ? Bo zremisował de facto prawie przegrał z Carlo ? Nie. "

No właśnie nie. Trenerom, którzy zaczynają pracę z klubem powinno się dać z pewnością czas i...nieco spokoju. Z ocenami, szczególnymi tymi mega surowymi, powinno się wstrzymać. I niezależnie czy chodzi o głośne, czy nieco mniej medialne nazwisko. Oczywiście jeszcze kilka innych zmiennych powinno "grać", ale generalnie o to chodzi.

Co do tych "faktów" to już generalnie rozmawialiśmy. Faktem jest, że Kovać zdobył trofeum w Niemczech, a Favre nie. To są fakty. Cała reszta to Twoje subiektywna opinia, albo pobożne życzenia.

24.10.2018 23:52

"Mecz meczowi nie równy i każdy może z każdym wygrać, nie ma co porównywać czy ktoś mo szanse czy to Bayern czy BVB, pożyjemy zoboczymy jak to 10 listopada bydzie wyglądać."

Otóż to. To futbolowa oczywistość.

"a gdzie te obrazy, że Carlo to nieudacznik ? "
Pewnie tam gdzie ich miejsce.

24.10.2018 22:52

I gdzie te pochwały na te gwiazdy z PSG z "wymarzonym" trenerem ? :)

24.10.2018 22:49

@sylwester123

Z tymi niedokładnościami to duża przesada. W tym sezonie BL Bayern notuje skuteczność podań na poziomie 86.8%, w zeszłym 87.6%. Wielkiej różnicy nie ma.

Wczoraj skut. podań wyniosła 88%.

24.10.2018 12:09

A to sezon się już skończył?

Ja tylko przypomnę, że futbol potrafi zaskakiwać. Ot chociażby rok temu w podobnym okresie wszyscy skreślali już Real...

23.10.2018 22:56

Tak, United grają szybciej niż Bayern. Powiem więcej. Trudno w tej edycji LM znaleźć zespół grający szybciej niż Stoke City.

23.10.2018 22:32

Dlaczego nie Robben? Bo on z Main z pewnością nie zagra, a Gnabry to jedyny sensowny skrzydłowy, którego obecnie mamy i trzeba na niego chuchać i dmuchać.

23.10.2018 20:31

Tyle było psioczenia, a wystarczyło 3 minuty...

Warto wspierać swoich :)

23.10.2018 20:18

No i jak mówiłem. Jednak nie trzeba było czekać do 80 min, nie ?:)

23.10.2018 20:16

"Może po końcowym gwizdku będzie 3:0 dla nas, ale kto to widział żeby Bayern grał z jakimś mało znanym AEK i przez całe długie 45 minut nie strzelił chociaż jednej bramki :( "

Nie to co z wybitnym Bate Borysów w sezonie 2012/2013...

23.10.2018 19:46

Oczywiście, spora przesada wśród niektórych komentujących.

Bayern dominuje i pomimo tego, że nie było wielu stuprocentowych sytuacji to wydaje się, że bramki są kwestią czasu. Gospodarze bardzo cofnięci. Bayernowi brakuje ostatniego podania, trochę więcej zdecydowania pod bramką rywali, ale z upływem minut powinno być łatwiej. Byli konsekwentnie grać swoje.

23.10.2018 19:45

"Jakie to czasy nastały że Bayern męczy się z jakimiś ogórkami z Grecji "

Proponuje sobie prześledzić drogę Bayernu do zwycięstwa ostatniej LM. Możesz się jeszcze bardzo zdziwić, bo widzę, że albo od niedawna kibicujesz FCB, albo szybko wypierasz niewygodne fakty.

23.10.2018 19:32

Nic ostatnio na stronie robione nie było, co by mogło mieć związek z wyświetlaniem komentarzy. Prosimy zatem o informację, czy trop podany przez Armsa okaże się trafny.

Muszę natomiast raz jeszcze podkreślić, że nigdy nie robiliśmy nic, aby uprzykrzyć życie naszych userom. Wprost przeciwnie. Wszelakie reklamy są możliwie jak najbardziej naturalnie wpasowane w portal. A to, że prosimy, aby docenić naszą pracę, aby przyczynić się do dalszego rozwoju strony...ma mało wspólnego z uprzykrzaniem życia.

Edytowano : 2018-10-22 19:20:16

Jeszcze jedno. Jak sprawa wygląda u tych, których problem dotyczy? Jak dodacie komentarz to liczba komentarzy się zwiększa, ale nie widzicie swojego? Jest komunikat o dodanym komentarzu?

22.10.2018 19:17

Ale nikt tutaj nie tłumaczy Uliego, bo każdy zdaje sobie sprawę, że uwagi w kierunku Bernata były zupełnie niepotrzebne. Pisałem jedynie, czemu podobne zarzuty nie padły np. w stosunku do Rafinhi.

22.10.2018 16:59

Dlaczego nie wspomniał o Rafinhi? Bo on dalej jest NASZ. Ideą całej konferencji prasowej była obrona swoich.

22.10.2018 15:49

@JazGod

Jeśli podczas dzisiejszej konferencji prasowej nie zanotowałeś, że wzięto w obronę również piłkarzy, to...trudno.

Rzadko kiedy jest tak, że wina leży tylko po jednej stronie.

19.10.2018 14:16

Ale my mówimy o 4 meczach, nie o roku. Jeszcze niedawno szeroko się pisał o tym jak to Bayern przejdzie sezon bez porażki.

Zresztą, tutaj nie chodzi tylko o krytykę zawodników.

19.10.2018 14:04

No tak. Jak zagrałeś dzisiaj super mecz to jesteś super, jak zagrasz jutro kiepski to jesteś do dupy.

Konsekwentnie bronią swoich, to oczywiste. Jesli ktoś spodziewał się czegoś innego to gratuluję.

19.10.2018 13:51

Porponowałbym jednak mniej wycieczek osobistych, a więcej rozmów o meritum. Powtórzę - jeśli kogoś mocno irytuje jakikolwiek użytkownik to wystarczy dać go do ignorowanych. nic prostszego.

17.10.2018 23:09

"To ze jeden z twoich rodzicow to Polak i niemiec to twoj problem...to jest strona POLSKA i piszac nasi...to Polska...rozumiesz czy jestes nadal zacofany intelektualnie vaterland?"

Hold your horses.

Strona jest polską, ale nigdzie nie jest napisane, że inne nacje wstępu nie mają. Wprost przeciwnie. Tutaj zawsze potrafimy dyskutować z każdym, o ile jest zainteresowany sensowną rozmową.

Edytowano : 2018-10-15 00:06:58

Ps ostrzegam, że kolejny tego typu komentarz nie będzie tolerowany.

15.10.2018 00:05

@marioashford

I to jest właśnie problem. Jak ci co mają inne zdanie od tych co krzyczą najgłośniej będą siedzieć cicho...to się nic nie zmieni.

14.10.2018 21:41

Linki do jakiś dziwacznych sond będą usuwane.

Koniec komunikatu.

06.10.2018 22:15

@Sopariev

Nie potwierdzam, nie dementuje ;)

Fakt jednak faktem, że jeszcze przez tydzień będę tu tylko z doskoku ;)

06.10.2018 11:18

Znowu te noty...Zaraz meczów nie będzie po co oglądać bo wystarczy algorytm, który nam wszystko powie :D

Już abstrahując od bezsensowności opierania swoich tez we futbolu głównie na liczbach, bo o tym już mówiłem, skąd przekonanie, że noty kickera są wyliczane przez algorytm?

06.10.2018 09:19

Już się powtarzam, więc po raz ostatni. Favre to dobry fachowiec, tego ukryć się nie da. Mówienie jednak, że przy nim Kovac to "noname" to - delikatnie rzecz ujmując - absurd. Za Chorwatem przemawia bowiem najbardziej obiektywne kryterium - on zgarnął w Niemczech trofeum. I to prowadząc zespół, który w ogóle nie był przez nikogo brany poważnie.

A mówienie na tym etapie rozgrywek, że ktoś powinien się wstydzić straty 1 pkt do innego to już w ogóle kpina ze zdrowego rozsądku, więc dziękuję, ale dalsza dyskusja nie ma jakiegokolwiek sensu.

30.09.2018 20:40

Ósme miejsce Frankfurtu to faktyczne "zaledwie"? Coś mnie się wydaje, że w tym sezonie do tego wyniku Eintracht nawet się nie zbliży. Nie mówiąc już o Pucharze Niemiec...

To kto mógłby być w klubie nie powinno mieć jakiegokolwiek znaczenia na ocenę Kovaca. Nawiasem mówić również bardzo cenę Pochettino, ale wyrwanie go ze Spurs graniczy na chwilę obecną z cudem. Zresztą to również nie jest idealny kandydat bo zdolność przegrywania jego drużyn w decydującym momencie musi budzić wątpliwości.

30.09.2018 11:13

Być może chwaliłeś Favre już dawno, ja w ogóle nie o tym. Ja o tym, ze potrafisz tutaj przy pierwszej okazji pisać, niemal z radością, jak to Favre pokazał swoją wyższość. Jak Favre się potykał to tez o tym wspomniałeś? Tez go tak rozliczales? Liczę, ze w przyszłości będziesz konsekwentny i przy wpadce Favre nagle nie znikniesz ze strony jak ci co rok temu wychwalali BVB na początku sezonu.

@Bejzid

Jakie obiektywne fakty pozwalają Ci twierdzić, ze uważanie Kovaca za coś więcej nic przeciętnego fachowca jest „zakłamaniem rzeczywistości”? Bazując jedynie na suchych faktach i porównaniu z Favre to...wygrał więcej w Niemczech mając mniej okazji i gorszy zespół.

Kovacowi z pewnością należy się kredyt zaufania. Nikt chyba nigdy nie pomyślał, ze to idealny trener. To jeszcze młody szkoleniowiec, który popełni jeszcze niejeden błąd. Ja w niego wierze, tak samo jak w piłkarzy. Taka chyba rola kibica, czyż nie ?;)

30.09.2018 10:16

To trochę zabawne.

Wystarczyła jedna porażka...Jak Favre i jego Dortmund gubili punkty to cisza, jak wygrywają - nagle wyrastają jak grzyby po deszczu fani warsztatu szkoleniowca BVB. Mam jednak nadzieję, że od teraz będą konsekwentni i będą tak samo regularnie punktowali jego wpadki jak czynią to w przypadku np. Kovaca.

Trochę to przypomina sytuację sprzed roku, kiedy nie brakowało takich, którzy twierdzi jak to Bayern przegra mistrzostwo z Dortmundem, a potem...słuch nich zaginą. Pewnie pozmieniali nicki ;)

30.09.2018 08:51

A od kiedy to jest przymus żeby jeden ze stoperów był lewonożny, a drugi prawonozny? Taka zasadę to wyznawał chyba tylko LvG.

Jest cała masa świetnych par stoperów gdzie obaj byli/są np prawonozni.

29.09.2018 13:24

Jeśli ktoś twierdzi,że np. Ribery byl najgorszy w Bayenie, czy nawet jednym z gorszych...to proponuję raz jeszcze obejrzeć mecz :)

29.09.2018 08:15

@Graue

No tak, nigdzie.

„Ci przecież mogą pochwalić się wielkimi sukcesami w Niemczech, seryjnie zdobywanymi trofeami. Nie to co ten marny Puchar Niemiec zdobyty przez Kovaca.”

29.09.2018 07:42

Samobój? Ja od początku mówiłem o sukcesach w Niemczech.

29.09.2018 00:21

W zasadzie tutaj nawet nie ma pola do dyskusji. Jeśli rzekomo „noname” może poszczycić się większym sukcesem niż rzekomo duzo lepszy trener (nawiasem duzo starszy) to...dalsza dyskusja nie ma jakiegokolwiek sensu. Wyższy poziom absurdu.

Ale na koniec jedno. W takim klubie jak Bayern czy Real potrzebny jest ktoś kto przede wszystkim potrafi zwyciężać.

28.09.2018 23:55

Faktycznie. Kovac nie ma się co równać z takim Favre, czy - o zgrozo - Hasenhuettle-mail. Ci przecież mogą pochwalić się wielkimi sukcesami w Niemczech, seryjnie zdobywanymi trofeami. Nie to co ten marny Puchar Niemiec zdobyty przez Kovaca...

28.09.2018 23:14

Kovac póki co mecU jeszcze nie przegrał, a tutaj ktokolwiek już mówi o jego wyrzuceniu? Bądźmy poważni.

28.09.2018 21:21

Niestety ale James to dzisiaj wcale lepszy niż Robbery nie jest.

Słabo to wyglada, ale Kovac ma okazje aby się wykazać.

28.09.2018 21:19

No widzisz @GraueEminenz. Wtedy (mówię o spotkaniach City z LFC, bo na temat Realu z Juve w ogóle głosu nie zabierałem) słowem nawet nie wspomniałeś, że oparte jest to na ocenach. Teraz to mógłbyś nawet mówić, że wyczytałeś to w gwiazdach.

Ja Ci proponuje przeanalizować przez dłuższy okres czasu te oceny, najlepiej w porównaniu z oglądanymi meczami i zobaczysz jak niekiedy (nie zawsze!) potrafią być absurdalne.

Z Benficą najwięcej kontaktów z piłką miał Hummels, następnie Alaba, a potem James. Abstrachując już od tego, że w ogóle przytaczanie tej statystyki to również niezbyt trafiony argument biorąc pod uwagę rolę Jamesa (rozgrywający) w tym meczu. Statystyki potrafią być bardzo fajnym podparciem argumentu w dyskusji, ale nie powinny być jej fundamentem, a na pewno nie mogą być rozpatrywane w oderwaniu od...boiska tj roli zawodnika w danym meczu. Ot np. zawodnik występujący w klasowej drużynie w środku pola niemal zawsze będzie miał skuteczność podań na poziomie 90%, stosunkowo dużo skutecznych akcji w defensywie w porównaniu do zawodnika grającego wyżej.

27.09.2018 06:46

Powtarzam się po raz kolejny. Oceny z whoscored nie powinny być ŻADNYM argumentem w dyskusji. ŻADNYM. Rozpatrywać jako ciekawostkę - jak najbardziej, ale nic więcej. Ciągłe powoływanie się na oceny wystawione tylko i wyłącznie przez ustalony algorytm jest mało poważne. Tak samo jak usilne porównywanie zupełnie różnych od siebie zawodników, którzy na boisku pełnią zupełnie inne funkcje. Jeden świetnie czuje się jak jest pod grą, rozgrywa, częstokroć gra dużo głębiej, zaś zaletą drugiego jest świetna gra bez piłki oraz instynkt pod bramką rywali.

Edytowano : 2018-09-26 23:44:14

Każdy natomiast ma prawo do własnych preferencji i tutaj naprawdę nie ma potrzeby usilnego umniejszania dokonań zawodnika X, czy Y.

26.09.2018 23:36

Piłkarz sam się do składu nie wstawia.

Jak powiedział już kiedyś - ufam Kovacovi, że trzyma rękę na pulsie.

26.09.2018 14:26

Nie grał bo był po kontuzji. Po tym jak nie pojechał na reprezentacje i pracował z zepsołem gra już dużo częściej. I tak będzie dopóki będzie w 100% sprawny.

26.09.2018 13:43

To że Lahm dobrowolnie wcześniej zszedł ze sceny ma oznaczać, że należy tego wymagać od innych? Bzdura. Dla mnie klubowe legendy mają całkowite prawo do tego, aby wybrać czas przejścia na emeryturę.

Nie zgadzam się z takim podejściem do sprawy - jak jesteś na szczycie to jesteś Bogiem, jak jesteś starszy to weź spieprzaj dziadu i zrób miejsce innym.

26.09.2018 13:28

Fartem jest też to, że kolejny raz Bayern trafił na Real? Fartem jest też to, że grywał jak równy z równym z "Królewskim" i w zgodnej opinii obiektywnych kibiców nie ustępował rywalom?

26.09.2018 11:23

Przecież oceny whoscored bazują TYLKO i wyłącznie na statystykach. Czysta matematyka. Fajnie przytaczać poszczególne statystyki analizując poczynanania zawodnika ( np ciekawym jest, ze ten rzekomo żenujący Mueller ma średnio najwiecej kluczowych podań w drużynie), ale opieranie się tylko i wyłącznie na ich ocenach? Proponuje spojrzecz sobie jacy zawodnicy wg ich algorytmu potrafią kręcić tam mega wysokie oceny.

Edytowano : 2018-09-26 07:55:18

I tutaj nie chodzi o to, ze wole Muellera od Jamesa. To dwaj zupełnie inni zawodnicy. I co więcej - mogą grać obok siebie. Nie rozumiem natomiast czemu niektórzy tak bardzo broniąc jednego muszą jechać za każdym razem po drugim.

26.09.2018 07:45

Ja nie widzę problemu w krytyce zawodników. Jednak jak ktoś niemal w każdym swoim komentarzu jedzie po zawodnikach klubu, któremu rzekomo kibicuje, a jednocześnie podczas zwycięstw siedzi cicho, to jest to...dziwne. Mówiąc jak najbardziej dyplomatycznie ;D

Strata punktów z niżej notowanymi rywalami zawsze się zdarzają. I powiem więcej. Również zdarzają się tym, co mają kadry zbudowane po tryliardach wyłożonych na transfery.

25.09.2018 22:35

No niestety @Prezes42. Niektórym najwidoczniej większą radość sprawia hejtowanie "swoich" zawodników.

25.09.2018 22:05

Świetnie z piłką zabrał się Gnabry, Robben tylko dopełnił formalności.

Edytowano : 2018-09-25 21:41:04

To jakie odejście ma Sanches to jest niewiarygodne, a na pewno piekielnie rzadko spotykane u środkowych pomocników.

25.09.2018 21:40

Jak zwykle sporo przesady.

Bayern nie gra świetnego meczu, ale biorąc pod uwagę eksperymentalne zestawienie to naprawdę źle nie jest. Kilka bardzo dobrych sytuacji i na dobrą sprawę bohaterem spotkania póki co bramkarz gości.

25.09.2018 21:30

Wystarczy prześledzić średnie pozycje w tym meczu. martinez grał najgłębiej.

25.09.2018 15:12

Sanches nie grał z Benficą na "6".

25.09.2018 14:18

Sanches niemal w pojedynkę strzelił bramkę, a miał również swój niemały wkład w zdobycie pierwszej. To co najważniejsze było z dużym udziałem Portugalczyka, więc nikogo kto oglądał mecz taka ocena nie powinna dziwić.

20.09.2018 16:47

@Moe

Trzeba jednak pamiętać, że środek pomocy to piekielnie trudna pozycja, gdzie boiskowa inteligencja ma kluczowe znaczenie. Rzadko kiedy w tym sektorze boiska w topowych klubach grają młokosy.

Sanches ma jeszcze czas. Od jego pracy zależy, czy nadrobi swoje braki.

20.09.2018 11:07

Świetna akcja i świetne wykonczenie Renato. A pewnie i tak dalej znajdą się tacy, który będą gadać, że on nic nie potrafi...

Potencjał ma wielki. Głowa musi tylko nadążyć.

19.09.2018 22:13

@DieRoten

Znowu piszesz o rzeczach, które nie miały miejsca. Napisałem, że błędne jest założenie, że kariera danego zawodnika zawsze rozwinie się tak samo, niezależnie od wybranej drogi (klubu). Całą resztą już sam sobie dopisujesz.

Co do moich preferencji? Wolę po stokroć transfer takiego Suele niż Laporte.

19.09.2018 10:59

Odpowiednio wcześniej tzn kiedy? Jak mieli po 18 lat?

Nie rozumiem skąd założenie, że kariera np Salaha potoczyłaby się tak samo jakby dołączył do Bayernu x lat temu. Niektórzy wdrapują się na szczyt szczebel po szczebelku, wolą zdecydowanie rozwijać skrzydła pod mniejszą presją. Już niejednego za szybki transfer do wielkiego klubu "zabił", a w zasadzie jego pewność siebie, której potem nie odzyskał.

Można latami gadać, czemu klub X nie pozyskał zawodników A,B,C tylko jaki ma to sens? Żaden.

Edytowano : 2018-09-19 10:20:19

A niektórzy aby wykorzystać swój potencjał potrzebują odpowiedniego środowiska, odpowiedniego trenera. Powtarzam - zakładanie, że kariera danego zawodnika potoczyłaby się identycznie w przypadku wyboru innego klubu jest z zasady złe i dłuższe rozważanie na ten temat to strata czasu.

19.09.2018 10:12

Oczywiście, że zagrał co doskonale widać na tym wykresie -> https://www.dieroten.pl/stats/player_season/45/2017-2018

19.09.2018 09:20

Oczywiście, dzięki za czujność ;)

17.09.2018 16:46

No i fakt, Robben jest bezużyteczny i niewiadomo po co gra...

15.09.2018 15:52

@DieRoten

Ogólnie to trudno mi krytykować taka decyzje trenera teraz. Boisko zweryfikuje plan Kovaca na mecz.

Mogę jedynie podejrzewać, ze Niko będzie chciał zagrać podobnie jak w Stuttgarcie. Thigo cofnięty rozgrywający , a przed nim (w roli Goretzki tj szukającego wolnych przestrzeni - Tolisso).

Wydaje się również, ze Kovac nie widzi Muellera na skrzydle, wiec James mógł zagrać ewentualnie za Lewym. Te tylko, ze tak jak pisałem, nie uważam wcale, ze jest to jakaś absurdalna decyzja, ze postawił tam na zawodnika, który kręci póki co świetne liczby.

Taka decyzje trenera.

15.09.2018 15:19

„Jeśli sprowadzilibyśmy de Bruyne, Hazarda, Messiego, Salaha i oni również siedzieli by notorycznie na ławie bez wyraźnego powodu to też byłbyś zadowolony i nie widział w tym problemu?”

A co to znaczy wyraźny powód? Wyraźnym powodem nie jest fakt, ze borykał się z urazem a jego bezpośredni rywal o miejsce w składzie w świetnym stylu zaczął sezon?

15.09.2018 14:53

To co na wole wiem tylko ja. Wierzę natomiast w Kovaca.

15.09.2018 14:34

@DieRoten

Ty jesteś tak naprawdę fanem Jamesa czy Bayernu? Bo Dla Bayernu, nawet zakładając absurdalna tezę, ze James będzie do końca przyspawany do ławce rezerwowych, to i tak skarb mieć takiego zawodnika w takie roli.

15.09.2018 14:33

Zaczyna się...

15.09.2018 14:31

@tapczan

A kto tu mówi o jakimś odejściu? Mowa jest o tym, ze James został z drużyną, a nie wyjechał na zgrupowanie kadry.

14.09.2018 15:08

@Moe

To nie jest wcale takie zero-jedynkowe jak to przedstawiasz. No chyba, ze wychodził z założenia, że okoliczności nie mają znaczenia i talent zawsze się obroni.

Zawodnicy w większości rozwijają się poprzez regularną grę. Zdobywają doświadczenie, nabierają pewności siebie. W tych większych klubach niekoniecznie jest na to czas, więc zakładanie z góry, że jeśli dany grajek wybił się i rozwinął w słabszym klubie to tak samo byłoby w większym (gdzie przecież nie mógłby liczyć na tyle szans na grę) jest w moim odczuciu błędne.

13.09.2018 09:55

Bonucci w samym klubie wykręcił wtedy (sezon 14/15) prawie 4700 minut, a do tego zagrał jeszcze 11 razy dla reprezentacji. Przy tym te 5 k minut Boateng w ogóle nie robią wrażenia.

11.09.2018 07:39

W żadnym momencie się nie uniosłem, co najwyżej mocno zaskoczyłem :)

"Nieźle" to określenie idealnie pasujące do przeciętniaka. A w przypadku Kimmicha gra w ataku jest daleka od przeciętnej. Trudno znaleźć bowiem drugiego tak efektywnego w ofensywie bocznego obrońcę w Europie.

I ponawiam prośbę o podanie nazwiska tegoż prawego obrońcy z Niemiec, do którego "dużo brakuje" Jo :)

10.09.2018 15:22

Dużo mu brakuje do najlepszego prawego obrońcy w Niemczech? To któż jest tym mega koksem? W ataku nieźle? Jeśli taka ilośc asyst oraz kluczowych podan to jedynie "niezły" wynik to ja po proszę o definicje dobrej, gry w ataku, nie wspomnę już nawet o świetnej.

10.09.2018 14:28

100 mln euro żeby wyciągnąć kluczowych zawodników topowych angielskich klubów? To można włożyć między bajki.

06.09.2018 11:16

@klamat1992

Ale przecież sami Uli mówił o tym podczas tego głośnego wywiadu.

02.09.2018 15:02

@Reeken89

Nie ma takiej możliwości.

02.09.2018 10:20

Co do typera...

Poprawki są nanoszone ;) przepraszamy za problemy!

01.09.2018 22:33

@luu1986

Ale to przecież nie chodzi o styl. Ważne, że oni robią transfery...

;-)

01.09.2018 21:12

Niestety, ale te ciągłane narzekanie, czepianie się nieustannie tych samych nazwisk...To ociera się o hejtowanie. Hejtowanie ludzi klubu, któremu się rzekomo kibicuje? Dziwne to mało powiedziane...

01.09.2018 20:40

To jeśli to ogórkowa liga, która w ogóle Cię nie interesuje to proponuje więcej luzu i mniej narzekania. Jak to przecież i tak nie ma znaczenia to czym tutaj się denerwować?

01.09.2018 20:15

Tyle było narzekania, a tymczasem pełna dominacja i szykuje się efektowne zwycięstwo.

Może jednak warto zaufać Kovacowi?:)

01.09.2018 20:08

Świetna akcja, jeszcze lesze wykończenie :)

01.09.2018 19:50

Dlatego bo w dwoch meczach Bundesligi w tym sezonie ma bramkę i 2 asysty.

01.09.2018 19:26

Muellera niby nie ma, a asyste i tak zaliczył. Jeśli Tomka nie ma to gdzie jest np. Lewandowski? :)

01.09.2018 19:20

Tak, gra najgłębiej z pomocników, zaraz przed linia obrony.

01.09.2018 19:17

Trudno żeby James miał zagrać na 6 jak tam właśnie Thigo gra.

01.09.2018 19:12

Już Kovac się obronił wystawiając taki duet pomocników.

01.09.2018 19:09

Brawo. W pełni zasłużony gol.

01.09.2018 19:09

Tak. Z pewnością James odejdzie bo nie zagrał nie będąc w pełni gotowy (inaczej przecież bie rezygnowałaby z wyjazdu na zgrupowanie)ze stuttgartem. To przesądzone.

01.09.2018 18:36