DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: admin Strona 18

@Ziginho

Informacje są póki co z mało wiarygodnego źródła, więc sugeruję wziąć takie informacje z dużym dystansem.

03.05.2019 21:40

@xeremeleque

Statystyki statystykami, ale one jednoznacznie pokazują, że mówisz nieprawdę. Nie można grać na posiadanie, a jednocześnie "murować się i grać na kontrę". Nie można i kropka. To tak jakby powiedzieć jestem biedny i bogaty. Mały i wysoki. Gruby i chudy. Jedno wyklucza drugie.

03.05.2019 14:25

@xeremeleque

Ale zdajesz sobie sprawę, że mówisz - delikatnie rzecz ujmując - nieprawdę? Od kiedy murarka i gra z kontry to średnio ponad 62% posiadania piłki oraz skuteczność podań na poziomie 87%?

Krytyka krytyką, ale nie wymyslajmy głupawych argumentów nie mających NIC wspólnego z rzeczywistością.

Edytowano : 2019-05-03 14:16:53

Źródło odnośnie rzekomego porozumienia z Ziyechem chyba niezbyt powazne, więc wstrzymałbym się póki co z radością :)

03.05.2019 14:15

Jestem przekonany, że żadnych negocjacji nie ma. Być może działacze badają teren, chcą przygotować się na różne warianty. To jak najbardziej naturalna kolej rzeczy. Wciąż jednak Kovac wydaje się wyborem numer jeden i jeśli do żadnego dramatu nie dojdzie to - pomimo płaczu poniektórych - zostanie na kolejny sezon.

02.05.2019 23:12

@hoven
O co ta dyskusja? Już wyjaśniam.

Po pierwsze: przecież ja od początku mówię o tym, że robi 20 bramek w sezonie, a nie w samej Bundeslidze. Co Ty skwitowałeś "lekko przesadzasz".

Po drugie. Mówisz o tym, że Kimmich na prawej obronie jest słaby. Nie i kropka. Słaby zawodnik na tej pozycji nie wykręca takich liczb. A postawa w ofensywie dla zawodnika grającego na pozycji bocznego obrońcy, w takim klubie jak Bayern, jest nie mniej ważna niż w defensywie. Powiedziałbym nawet, że w takim klubie jak Bayern ważniejsze jest, abyś potrafił grać do przodu efektywnie, bo więcej razy będziesz się wykazywał pod bramką rywala niż pod swoją. Tak, Kimmich nie jest orłem w defensywie (ale nie jest również jakimś ostatnim pachołkiem), ale jak powiedziałem - mało który obrońca tak grający jest. To naturalna kolej rzeczy i ja to akceptuję.

Po trzecie: nie mogę też obojętnie przejść obok tego, że jednocześnie ktoś mówi o Kimmichu "słaby prawy obrońca", a nazywa "prawdziwym obrońcą" Walkera. No to się w głowie mi nie mieści.

Po czwarte: Semedo? 0 asyst, 1 bramka. Średnio na mecz 1.6 odbiorów (Kimmich 1.2), 0.9 przechwytów (tyle samo co Jo).

I po piąte: wciąż się nie dowiedziałem o co chodziło z tym błędem (i "staniem") przy wczorajszym golu, ale już przyjąłem do wiadomości, że nie ma co drążyć.

Po szóste: powiedziałem już wszystko, pzdr

29.04.2019 13:45

Jak Ty liczysz te bramki? 16 asyst ma, 2 bramki. 16+2 = 18.

I fajnie byłoby rozmawiać o konkretach. Mówisz od jakiegoś czasu o tym błędzie przy wczorajszej bramce, o rzekomym "staniu". Ja się do tego odnoszę to wolisz znowu iść w ogólniki. Ja z nimi nie polemizuję, bo to Twoja subiektywna opinia.

29.04.2019 11:54

@hoven

To zgadzamy się jednak z tym, że Kimmich "robi" z pozycji obrońcy ok 20 bramek, czy nie?

Po drugie - gdzie przy wczorajszej bramce mogę zobaczyć, że "Kimmich stanął"? Zamarł to Thiago, pustą przestrzeń krył Alaba. Gospodarze mieli w jednej akcji dwie świetne okazje na strzelenie bramki i starasz się tutaj udowodnić, że to wszystko wina głównie stojącego (? gdzie i kiedy?) Kimmicha, a nie zawodników, z których stref te strzały padły?

Jak już keidyś mówiłem - jak chcesz i szukasz błędu pojedynczego zawodnika to na każdego niemal w każdym meczu coś się znajdzie. Zapewniam.

29.04.2019 11:07

@hoven

Przesadzam mówiąc o ok. 20 bramkach? Już na chwilę obecną ma 16 asyst oraz 2 bramki, czyli "zrobił 18. W zeszłym sezonie było 23 (17+6).

29.04.2019 10:06

@hoven

A znajdź mi tak ofensywnie grających obrońców jak Kimmich, którzy nie popełniają błędów w defensywie? To zawodnik, który "robi" ok 20 bramek na sezon i słowo amator i grajek takiego kalibru nie powinny w ogóle obok siebie stać.

Coś za coś. Kimmich nie jest idealny, to wciąż młody zawodnik ze stosunkowo mały doświadczeniem na tej pozycji, ale dopiero jak będziesz co tydzień oglądał zawodnika, który w ofensywie tyle nie daje, to docenisz wartość Niemca. Zapewniam.

29.04.2019 09:57

No właśnie, że nie bardzo. Walkera oglądam regularnie od kilka ładnych lat i z ustawieniem miewał często problemy. W Spurs nikt za nim nie płakał.

Na dobrą sprawę, jeśli uważnie się będzie przyglądał wszystkim ofensywnym bocznym obrońcom to dostrzeżesz, że każdy miewa tego typu problemy.

29.04.2019 09:45

@hoven

Jechanie po Kimmichu i jednocześnie nazywanie Walkera "prawdziwym boczny obrońcą"? To ja już chyba wolę tych nieprawdziwych.

29.04.2019 09:23

@dzojko

o Ty pleciesz? Ja pisałem coś po bramce Gnabry'ego w stylu "No i co Kovac out"? Polecam ochłonać.

28.04.2019 20:02

Koszmarnie Coman...Miał tyle czasu, sytuacja sam na sam.

28.04.2019 19:58

No tak, te dwie poprzeczki to przeciez nasz fart, nie rywala...

28.04.2019 19:55

No i ktoś tutaj chciał tego Daviesa częściej i częściej...

28.04.2019 19:52

Gnabry! 1:1

28.04.2019 19:37

@MateuszFCB

Nikt tutaj nawet nie wmawia, że "Kovac jest the best". ALe to już przestaje byc zabawne jak wystarczy dosłownie 10 min słabszej gry i się uaktywniasz ze swoją świtą i ciągle prawisz o tym samym. Obrzydzasz ludziom konstruktywną dyskusję na temat meczu bowiem wszystko sprowadzasz do jednego wątku i winy trenera.

28.04.2019 18:39

Znowu wystarczy kilka chwil słabszej gry i te same osoby się uaktywniają i prawią znowu o tym samym :| Do pierwszej bramki, jak zawsze...

28.04.2019 18:29

@buuuU

Kovac nie chciał, żeby Martinez był opatrywany, bo oznaczałoby to, że Bayern przez chwilę grałby w "10".

25.04.2019 20:05

Ten Haag to też ciekawy przypadek. Robi się z niego jakiegoś zbawiciela, jednocześnie jadąc niemiłosiernie po Kovacu. A tymczasem prowadzony przez niego Ajax przegrał w lidze holenderskiej tyle samo spotkań co Bayern Kovaca w Bundeslidze. Bije się do końca o miano Mistrza Holandii. Tutaj przecież szydzą niektórzy z sukcesów w Niemczech, a jednocześnie nie widzą, że ich wymarzony kandydat ma kłopot w słabszej jeszcze lidze.

Tak, radzi sobie świetnie w LM, ale i Monaco za Jardima miało sezon, gdzie grało rewelacyjnie. Takie jednosezonowe rewelacje zdarzają się raz na kilka lat. Czy Ten Haag pójdzie krok dalej i będzie potrafił na dłużej utrzymać się na topie? Czas pokaże. To niewątpliwie ciekawa kandydatura, ale nie robiłbym z niego przedwcześnie Mesjasza, odpowiedzi na wszelkie kłopoty.

Już nie wspominając o tym, że z Juppa robi się niemalże Boga, a jak wyglądał jego debiutancki sezon w Bayernie? Jak wyglądał sezon przed trypletem? Ba, niektórzy tutaj chcieli jego głowy po porażce z Bate Borysów, krytykowali niemiłosiernie postawę drużyny w przegranym 0:2 meczu z Arsenalem. Jak się to potem skończyło - dobrze wiemy...

Ja bym sobie życzył większego skupienia na meczach, a nie na szukaniu argumentów przeciwko trenerowi. Bo historia się powtarza.

25.04.2019 17:45

@bayern1987dwa

Nie, nie w tym rzecz. Ja Kovaca ocenię po sezonie, bo jeszcze ma szansę w pełni zrealizować przedsezonowe cele. A łatwo - wbrew temu co niektórzy piszą - nie było/nie jest. Żadnych wzmocnień, trudna kadra do opanowania...

Nie widzę najmniejszego sensu w ciągłej krytyce, ale co kto lubi :)

25.04.2019 10:56

Ja tylko przypomnę, że Werder do wczoraj nie przegrał u siebie meczu w PN od blisko 31 lat.

Chciałbym również dowiedzieć się, który trener moze pochwalić się trzema finałami Pucharu Niemiec z rzędu :)

25.04.2019 10:02

No i właśnie. Cała esencja. Bo pisałem wtedy o pewnych zwycięstwach w Bundeslidze i to podkreślałem. Jak widać znowu nie dotarło i nie mam zamiaru użerać się z kimś komu trzeba dziesiątki razy tłumaczyć rzeczy oczywiste. Przekręcasz moje wypowiedzi, manipulujesz nimi - nie będę tego tolerował. I to jest OSTATNIE moje zdanie w tym temacie. Jak masz jakieś dalsze żale to kieruj je na pw.

24.04.2019 23:45

@GraueEminenz

Mówię to po raz kolejny. Nie dotarło wcześniej, więc powtarzam po raz ostatni . Nie mieszaj mnie w swoje głupawe gierki i manipulacje. Nie będę tego tolerował. Dziękuję.

24.04.2019 23:30

@seco555

Bzdurne insynuacje. Każdy z moderatorów ma własne zdanie i ocenia wedle własnego sumienia. Nie ma żadnych innych przykazań prócz te widoczne w ogólnodostępnym regulaminie.

24.04.2019 22:52

Znowu dyskusja o tym samym? Przypomnę. Bayern awansował do finału Pucharu Niemiec. Dla Kovaca to trzeci z RZĘDU finał PN.

24.04.2019 22:47

@Matilegolas

To trzeci finał Kovaca.

24.04.2019 22:43

Lewy w słupek z najbliższej odległości. też pewnie wina Kovaca :)

24.04.2019 22:38

Halo @dzojko

Mamy od kilku lat opcje zgłaszania komentarzy. Wciąż się z nią nie zaznajomiłeś? Zachęcam.

24.04.2019 22:34

@hoven

1 na 1 grac nie umie? A to ciekawa opinia, bo Thiago wg statystyk jest drugim najlepiej dryblującym zawodnikiem Bayernu. Średnio na mecz 1,8 udanych dryblingów w Bundeslidze. Trudno znaleźć na tej pozycji (tj nr 6, czy 8) zawodników, którzy mają lepszą statystykę.

W Anglii: Pogba 1.7

24.04.2019 16:29

Thiago właśnie wchodzi w najlepsze lata swojej kariery jako środkowy pomocnik, a niektórzy piszą tak jakby był już na równi pochyłej w dół...

24.04.2019 12:52

Wyjątkowo zły? Mamy na tym etapie tyle samo punktów co w sezonie 2016/2017.

23.04.2019 16:05

@GraueEminenz

Nie wiem po co mnie wciągasz w kolejne dyskusje. Nie dogadamy się i tyle. A dowodem tego będzie kolejna Twoja manipulacja w ostatnim poście. Bo jeszcze ktoś nie sprawdzi, że pisałem o Bundeslide i uwierzy...

Pisałem to już wcześniej - nie widzę sensu w rozmowach z Tobą.

20.04.2019 17:35

@MateuszFCB

A Bayern borysow strzeliło 3.

20.04.2019 17:28

@DamianFcb99

Ale co Ty próbujesz udowodnić? Ze za Juppa nie mieliśmy takich meczów, gdzie się męczyliśmy? Zachowajmy zdrowy rozsądek i umiar w krytyce.

Edytowano : 2019-04-20 17:26:58

Greue, te wstawki w moja stronę tracą dziecinada. A potem jeszcze będzie tutaj wypłakiwał się i mówił coś o poziomie dyskusji? To bezczelność delikatnie mówiąc.

20.04.2019 17:25

Szans było tyle, ze tutaj powinno być na spokojnie z 5:0. Kolejny raz kuleje skuteczność, ale znajda się i tacy, którzy i to zwala na barki trenera :) Takie życie.

20.04.2019 17:24

To już powinny być ze 4:0...

20.04.2019 17:15

@dzojko

Ty nawet gola dla Bayernu potrafisz obrzydzić :|

Edytowano : 2019-04-20 17:07:53

Zamiast się cieszyć szukasz okazji do wszczęcia gownoburzy?

20.04.2019 17:07

Suuuuuule!!! 1;0!

20.04.2019 17:05

Specjalista od zaklinania rzeczywistości, manipulowania jesteś Ty o dobrze o tym wiemy.

Werder to drużyna, która idealnie pokazuje co to znaczy forma. W tym roku jeszcze nie przegrali. I jak widać przypadku w tym nie ma.

20.04.2019 16:48

Tak Greue.

Nie wygrywamy pewnie. Strzelone bramki w Bundeslidze w ostatnich chociażby 6ciu meczach pokazują to zupełnie. Nie to co świetnie dysponowane i będące w lepszej formie Gladbach, nie?

20.04.2019 16:37

Kolejne? Przecież ostatnio to wygrywamy bardzo pewnie.

Takie mecze, w których się męczyliśmy były również za czasów świetności Robbery.

20.04.2019 16:11

Witaj @iRi25

Zapraszamy do częstych komentarzy :)

19.04.2019 20:45

System ostrzeżeń działa irracjonalnie? To irracjonalne zarzuty :)

Ostrzeżenia to niemal jak w piłce kartki. Są niby przepisy odgórne kiedy się one należą, ale przepisy nie są w stanie pokryć wszystkich boiskowych zdarzeń. wielokrotnie są sytuacje kiedy jeden arbiter wyciąga kartki w danej sytuacji, a inny w analogicznej nie. Czasami inny odgwizduje jedynie faul (u nas można to porównać to usunięcia komentarza bez przyznania ostrzeżenia).

To tak tytułem wytłumaczenia, choć wydawało mi się, że sprawa jest jasna :)

19.04.2019 17:08

@Janson

Komentarze nie są dobrym miejscem na wytaczanie tego typu oskarżeń. następnym razem sugeruję jednak napisać do mnie PW, albo po prostu skorzystać z działu kontakt.

Wstępna analiza tych dwóch kont nie pozwala stwierdzić, że mają coś wspólnego. I na tym prosze zakończmy ten temat i wróćmy do ciekawszych :)

19.04.2019 16:16

@jacekw

Szanuj proszę swoich rozmówców. Na takim poziomie tutaj nie rozmawiamy. masz inne zdanie to je jakoś uargumentuj, ale nie atakuj reszty.

19.04.2019 15:25

@Kozja

Ja myślę, że nikomu nie przeszkadza tutaj konstruktywna krytyka. Tyle tylko, że pisanie ciągle o tym samym, niezależnie od okoliczności jest po prostu co najmniej irytujące. A na pewno dla kogoś kto chciałby podyskutować na różne tematy, a nie tylko jeden.

Ja tylko przypomnę, że na ostatnie 9 meczów, 8 wygraliśmy i 1 zremisowaliśmy. Strzeliliśmy 34 bramki, straciliśmy 6.

19.04.2019 09:23

Nie mogę się zgodzić. Jeśli na jednym biegunie stawiamy np. City, czy Barcelone, które w każdym meczu chcą dominować, to z pewnością obok nie można postawić Realu z ostatnich lat.

18.04.2019 10:38

No nie do końca. Przecież na dłuższą metę to właśnie Juventus, czy Atletico w ostatnich latach gościły bardzo często w dalszych fazach LM. Teraz jest Ajax, ale jestem ciekaw co będzie w kolejnym roku. Przecież MOnaco Jardima też zrobił furorę...

18.04.2019 10:24

Ja jestem w stanie wiele zrozumieć, ale choćbym nie wiadomo jak chciał, to nie potrafię zrozumieć tych kibiców FCB, ktorzy przy każdej sposobności muszą wepchnąć szpilę w Bayern. Jakby czerpali z tego jakiegoś rodzaju satysfakcję. Dziwne to, tak patrząc nieco z boku.

17.04.2019 22:11

@Kriszym

Fajna sugestia. Tyle tylko, że jak wyłonisz potem zwycięzcę? Decydowała będzie wyjściowa jedenastka na pierwszy oficjalny mecz Bayernu ? ;)

17.04.2019 11:11

Trochę zabawnie teraz muszą wyglądać te podśmiechujki z Bayernu kiedy 2 razy remisował z Ajaxem :) A mówiłem wtedy, żeby nie skreślać Holendrów, bo mogą sporo namieszać ? :)

16.04.2019 22:47

@DieRoten

Czytałem już to ze 130 razy tutaj. Znam ten argument na pamięć.

@DonJupp4ever

Cenię Guardiolę i chciałem jego pozostania. Trzeba zrozumieć, że nie ma trenerów idealnych. No może tylko Jupp ;)

15.04.2019 10:01

@DonJupp4ever

Temat Tuchela jest ciekawy. Daleko mi do oceniania jego warsztatu, lubię jego filozofię, ale fakt faktem odpadł w LM ze słabiutkim rywalem. Rywalem przynajmniej o klasę gorszym od Liverpoolu. A tymczasem niektórzy robią z Kovaca ofermę, a jednocześnie na drugim biegunie stawiają Tuchela...

15.04.2019 09:43

Oczywiście, nie ma się co jarac zwycięstwami swojego klubu. Nie to co jaranie wygranyni Dortmundu, geniuszu Favre(wstał już z kolan?), czy świetną formą Gladbach ;D

To są dopiero powody do jarania!

14.04.2019 17:36

@hoven

Tak, Klopp wszedł na top, a i tak dalej od wielu lat nie potrafi wygrać chociaż jednego trofeum :) zegar tyka ;)

14.04.2019 17:31

4:1

Pełna dominacja, szkoda tego karniaka. Brawo!

14.04.2019 17:21

Prosiłbym o rozmowy na temat, a przede wszytskim na poziomie. Bayern wygrywa, gra bardzo dobrze, wiec na pewno znajda się powody i tematy do bardziej wartościowych tematów niż wzajemne wyzywanie :)

14.04.2019 16:52

Gnabry i 3:0.

Jeśli dobrze liczę to już 26sta bramka w ostatnich 6 meczach w BL. Fakt, to nie walec ;D

14.04.2019 16:46

Znowu Coman :)

2:0, kolejna asysta Kimmicha.

14.04.2019 16:12

Ponownie świetna piłka od Muellera. Szkoda, ze Coman nie wykorzystał...

14.04.2019 16:10

Mueller jak na razie najlepszy na placu.

14.04.2019 15:58

Wszystko jak zawsze niektórzy sprowadzają do Kovaca. Jakby świat się wokół niego kręcił i wszystko od niego zależało. Zaraz kiepska pogoda będzie winą Kovaca...

Naprawdę warto psioczyć na kogokolwiek nie widząc w ogóle tej sytuacji i nie znając szczegółów całego zajścia?

12.04.2019 15:11

@jacekw

Sam możesz sobie "wyłączyć" dowolnego użytkownika. Wystarczy wejść w profil takiego delikwenta i dodać go do wrogów.

12.04.2019 10:18

Kolejny raz napiszę, że nie tylko ja usuwam komentarze. To po pierwsze. Po drugie - zgłaszałeś jakikolwiek z komentarz, który rzekomo "kogoś" obraża?

12.04.2019 08:28

W tamtym sezonie to na luzie nie przeszliśmy nawet Sevilli. I to pomimo geniusza na ławce.

11.04.2019 13:29

No i można kolejny raz dyskutować nt błędów w dwumeczu z Liverpoolem jeśli tylko jest taka chęć. Nie ma zupełnie jednak potrzeby wymyślać sobie niestworzonych rzeczy tylko po to, żeby uderzyć w trenera.

Edytowano : 2019-04-10 23:07:23

Polecam oglądnął United w ostatnich 3 sezonach, żeby zobaczyć ten „styl”, a raczej jego kompletny brak. Tutaj jest tragedia jak nie atakujemy Liverpoolu, a tan stawiano autobus u siebie z Sevilla!

10.04.2019 23:06

Zapewne tak by gryzł jak United, którzy wyglądali jakby im się nie chciało.

Nie można stawiać autobus i jednocześnie chcieć grać piłka. To się wzajemnie wyklucza i pora skończyć opowiadać te brednie.

10.04.2019 22:58

Mówiąc autobus w odniesieniu do trenera, który chętnie oddaje piłkę bo boi się ze zrobi sobie krzywdę i tego, który ta Polka chce grać?

Zaraz wyjdzie na to, ze Barcelona stawi autobus.

10.04.2019 22:52

Klopp sporo wycisnął z bandy przeciętniaków, ale żeby pójść poziom wyżej musiał wydać setki milionów euro.

A co do tych rzekomych prawd, to jest kilka ich rodzajów...

@Nookie

Czyli jak obrywaliśmy od Realu za Pepa to gra była lepsza?

09.04.2019 11:15

Znalazło by się całkiem dużo osób. Z Guardiolą na czele. Oczywiście, jeśli Bayenr by tak grał w Mainz to by było niedopuszczalne, ale przeciwnikiem był finalista LM, jedna z najlepszych drużyn w Europie.

09.04.2019 09:09

@Kozja tyle tylko, że to nie ma żadnego znaczenia w kontekście tego co napisałeś wcześniej. Bo fakty mówią zupełnie co innego.

09.04.2019 07:09

Fakty są jednak takie, że w europejskich pucharach zdecydowana większość drużyn, które na wyjeździe remisowały bezbramkowo przechodziły dalej.

To fakt, nie opinia.

08.04.2019 23:05

@xeremeleque

Proszę uważnie czytać. Mówiłem o meczu na Anfield. W drugim już byliśmy tłem i niewątpliwie wina leży RÓWNIEŻ po stronie Kovaca.

Co do słów Kalle to po pierwsze - ma do tego prawo, po drugie - z tego co mi wiadomo mówił o rewanżu, po trzecie - mówi prawie to samo co jak od miesięcy.

08.04.2019 11:46

A gdyby nie błąd Rafinhi/Neuera na Allianz? Gdybać można. Fakt faktem, że w zgodnej opinii postronnych obserwatorów mecz na Anfield nie był z kategorii tych szczęśliwie zremisowanych i raczej mówiło się o wyrównanym meczu i zasłużonym remisie.

Postawa w drugim meczu z pewnością była rozczarowująca, ale rozmawiajmy o tym co było na boisku, a nie wymyślajmy sobie powód do wstydu, bo ktoś siedział zrezygnowany rzekomo ze łzami w oczach.

Czas pokaże jakie wnioski z tego występu wyciągnął Kovac i czy w ogóle dostanie szanse na odkupienie win. W przeszłości jednak już dużo bardziej doświadczeni i utytułowani trenerzy notowali ze swoimi drużynami katastrofalne występy. I zdarzało się to Juppowi, Guardioli i zdarzy się również następcy Kovacovi, kimkolwiek on będzie (i kiedykolwiek ;) )

08.04.2019 11:11

Wstydem jest Kovac siedzący na ławce z rzekomo łzami w oczach? Ty chyba usilnie szukasz powodów do wstydu. To zupełnie nie moja bajka.

08.04.2019 09:53

To remis na Anfield już rozpatrujemy w kategoriach wstydu ? :|

Edytowano : 2019-04-08 09:15:04

Strach się bać co byś powiedział na porażkę ot np z Bate Borysów...

08.04.2019 09:14

@dzojko

Chyba jednak niezbyt dokładnie przeczytałeś wypowiedź Kalle...

A co do tego braku ofensywnego stylu. TO fakty są takie, że na tym etapie rozgrywek więcej bramek Bayern zdobył ostatnio w sezonie...2013/2014.

07.04.2019 15:09

@Rizzitelli

Ale zdajesz sobie przecież sprawę z tego, że nie ma trenera, który da gwarancję czegoś lepszego. Tzn. ja osobiście widzę tylko dwóch - Klopp oraz Pep. Reszta to ryzyko, mniejsze bądź większe.

07.04.2019 12:41

@hoven

Osobiście ja tutaj niejednokrotnie apelowałem o umiar w "krytyce". Specjalnie w cudzysłowie, bo w mojej prywatnej opinii wielokrotnie był i jest to po prostu hejt. Tyle tylko, że dopóki jawnie nie łamią takie wypowiedzi regulaminu to trudno, żeby interweniować. Wtedy będzie bowiem afera, że cenzura, że odmawiamy głosu tym, którzy mają inne zdanie. Tak to już jest. Niestety.

@Rizzitelli
Na poważnie myślisz, że jak uda się wygrać PN i Mistrzostwo to należy takiego trenera zwolnić? Trenera, który dostał drużynę bez wzmocnień, a dokonałby - obiektywnie - więcej niż rok wcześniej cudotwórca? Pytam czysto hipotetycznie, bo jak wiadomo może się jeszcze sporo zmienić. Dlatego ja osobiście na ocenę pracy Chorwata poczekałbym do końca sezonu.

PS Z niecierpliwością oczekuję wypowiedzi po wczorajszym meczu tutejszych fanów Favre...

07.04.2019 12:05

@Arkady142

W polemikę czy Blanc jest lepszy od Kovaca nawet nie wchodzę. Dla mnie to dyskusja pozbawiona sensu. Dziwi mnie jednak, że z jednej strony mówisz o tym jak to LM weryfikuje wszytstko, a z drugiej strony mówisz, ze z pewnością lepszy jest fachowiec, który (popraw mnie jeśli sie myle)nie potrafił z psg ani razu przeskoczyć cweiercfinalu pomimo trzech prób...

06.04.2019 21:41

Wygrana 5:0, a niektórzy wciąż jedyne o czym chcą rozmawiać to wyrzucenie Kovaca. Ludzie...

06.04.2019 20:23

@hoven

Oczywiście, ze nie będzie. Przecież jak gramy słabiej 5 minut to już jest wina Kovaca, ale jak rozjeżdżamy BVB to żadna tam jego zasługa ;)

06.04.2019 19:20

Gnaaabry! 4:0!

06.04.2019 19:14

3:0

Świetnie ustawiony Bayern. Co za 40 minut.

06.04.2019 19:12

@Kozja

Ostatni raz ostrzegam. To już jest trolling, ani to śmieszne (bo powtórzone pewnie i ze 100 razy), ani nie prowokuje do żadnych sensownych dyskusji.

01.04.2019 16:34

@Wladimirowitsch

Nie mył mnie z kimś innym. O temacie „buca” nic nie wiem.

30.03.2019 18:56

Usuwane są komentarze łamiące regulamin.

Jeśli wciaz coś jest niezrozumiałe to zapraszam na pw.

30.03.2019 17:59

Ile to razy jeszcze napiszesz @dzojko ?

Piszesz to od miesięcy przy każdej nadarzającej się okazji. Ile można?

30.03.2019 17:27

@Ciastek87

Jestem fanem Bayernu i kibicowanie polega w moim mniemaniu na wspieraniu, a nie krytyce tudzież hejcie.

Wspierałem tutaj poprzednich szkoleniowców, szczególnie w pierwszych miesiącach pracy.

30.03.2019 16:02

Leeewyyy!

1:1

30.03.2019 15:54

@dzojko

Problem jest, ze jak gramy dobrze to nie chwalicie Kovaca, a jak jest MOMeNT sobie gry to wtedy jedyna winę uptrujevie w Kovacu. Konsekwencji w tym nie ma za grosz.

Edytowano : 2019-03-30 15:48:26

Mówię o tej grupie osób, która zawsze dziwnym trafem jest bardzo aktywna kiedy nie idzie...

30.03.2019 15:47

Jeeez, znowu się zaczynaja te płacze. Jak strzelaliśmy pi 5-6 bramek to jakoś nikt nie chwalił Kovaca...

Znowu wystarcy okres słabej gry przez kilka minut i ci sami piszą to samo.

30.03.2019 15:45

@muSStank

Jeśli uważasz, że to "NAM" się "coś wzięło" to polecam jednak dokształcić się trochę w temacie pisowni niemieckich wyrazów.

21.03.2019 12:08

Jak ktoś twierdzi, że Kovac to stawia autobus to się mocno by zdziwił widząc zakusy Mourinho. To już by nie był nawet duży autobus, a solidna tama.

20.03.2019 20:25

@Sopariev

A co ma mówić trener? Trzeba być niezbyt rozgarniętym (albo nazywać się Mourinho), żeby srać we własne gniazdo. O takich rzeczach nie dyskutuje się publicznie.

20.03.2019 14:43

@zielo151

Trochę wybiórcza pamięć. A pamiętasz jak było z Sevillą po wygranym - w wielkich męczarniach zresztą - pierwszym meczu ?

Wydaje mnie się, że część kibiców za bardzo idealizuje to co było w poprzednich latach. A większość przecież twierdziła, że przechodzimy tak daleko w LM bo trafiamy na ogórków...

18.03.2019 09:56

"Tak, wtedy było. "

Mało to ma wspólnego z faktami. Wygrali na mega farcie w Leverkusen, ale ich gra pozostawiało sporo do życzenia. Kolejne mecze to tylko potwierdziły.

"Skoro jesteś zdania, że Bayern nie powinien wygrywać z takimi drużynami 4:0, tylko przegrywać 0:3, to w zasadzie nie mamy o czym rozmawiać. "

Owzem, nie mamy o czym rozmawiać. Wiem to nie od dziś. Bo albo chcesz ocenić zawodników na podstawie komputerowego algortymu, albo argumentem jest wartość zespołu. Dziwne, że jak Dortmund przegrywa z ogórkami to jakoś wtedy ten argument ważny nie jest i Favre wciąż wielki (według Ciebie) jest. Nie wspominając już, że jeśli kierować by się jedynie wartością rynkową, to trzeba by większość trenerów zwalniać - przecież najbogatsze kluby na świecie nie powinny mieć porażek w sezonie.

Jak jednak słusznie zauważyłeś - nie mamy o czym rozmawiać. To był wyjątek, że tutaj wszedłem w dysusję z Tobą, bo akurat unikałem tego w ostatnich miesiącach jak ognia.

17.03.2019 19:23

O, wchodzi Davies, a miał dostać max 10 minut...Hmmm.

17.03.2019 19:16

No tak, z takim Gladbach (które przecież miało być w lepszej formie niż Bayern, prawda GE?) to powinno być nie 5:1, a 10:0. Tylko miernoty wygrywają tam różnicą 4 bramek :)

Brawo James.

17.03.2019 19:11