DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DarthSmd Strona 38

@EircAbidal

I właśnie to jest chore i złodziejskie. W Niemczech z tego co pamiętam podział przychodów z praw telewizyjnych reguluje ich związek piłkarski. Przez to inne kluby dostają pieniądze na systematyczny rozwój. A w PD inne kluby wprost nazywają hiszpańskie finansowanie z praw "trzecim światem". Tam gorsze kluby ledwo ciągną, bo nie mają pieniędzy. W Hiszpanii powinien być już dawno wprowadzony (tak jak mówił Diego Simeone) inny system finansowanie z praw telewizyjnych.

27.07.2014 14:44

Real i Barcelona dostają razem prawie 50% całej kasy z praw telewizyjnych (po 140 mln dla każdego z tych klubów). Bayern dostaje niecałe 50 mln (kluby dostają sprawiedliwy podział) ponieważ w Niemczech nie ma takich oszustów jak w Hiszpanii. Gdyby taki Real dostawał z 10% kasy z praw telewizyjnych to już widze jakby kupował graczy po 80 baniek. Pełno ludzi chwali strasznie Real za dobrą ekonomie a nawet nie wie, że jest ona oparta na złodziejstwie. O czym my tu w ogóle mówimy...

27.07.2014 14:25

@EricAbidal

Pogadamy wtedy, gdy w Hiszpanii zyski z praw telewizyjnych nie będą tak bandycko dzielone między klubami na korzyść Barcelony i Realu

27.07.2014 14:15

Beznadziejne okienko. Kolejny raz nie wzmocniono konkurencji na środku obrony. To już się robi powoli taka bawarska tradycja. Będzie ciężko powalczyć z czołowymi klubami europy w nadchodzącym sezonie skoro nasza obrona nie jest najlepsza nawet w Bundeslidze - BVB ma o wiele lepszy środek obrony (Hummels - klasa światowa, Subotić, solidny Sokratis, i talent Ginter). Klopp zachował się 100x mądrzej od Guardioli i zabezpieczył kluczową pozycje na wypadek kontuzji. U nas np. wypada jeden podstawowy obrońca na pare miesiecy i jest pozamiatane.

Choć nie wiadomo kto tak naprawdę u nas zawalił z tymi transferami (a zawalił na pewno) - zarząd, który wolał chować kase do skarpet czy Guardiola, który nie widział potrzeby wzmocnień.

24.07.2014 20:42

W tym przypadku akurat mało wazne jest czy on to mówił przed kamerami czy do swojego asystenta. Guardiola lubi mocno przesadzac w swoich wypowiedziach. Lahm najbardziej inteligentny pilkarz na swiecie, Consensao swietny ŚO, teraz Badstuber najlepszy. Jak mozna obiektywnie ocenic pilkarza wracajacego po prawie dwuletniej kontuzji, raptem po paru treningach, bez nawet jednego rozegranego meczu o punkty?! Bez jaj!

24.07.2014 07:22

Jeśli Pep zrozumiał błędy i wyciągnął wnioski z poprzedniego sezonu to postara się o klasowego ŚO.

23.07.2014 18:57

"Cieszę się, że odkryłem w kadrze kolejnego środkowego obrońcę z doskonałą lewą nogą. (...) Chciałem pogratulować Diego, dzięki któremu mam coraz większy ból głowy w kwestii obsady środka defensywy" - Pep Guardiola o Diego Consensao.

Ciesze sie też, że również inni widzą, że Pep od czasu do czasu lubi sobie walnąć zwykłą przesłodzoną gadkę. W tym przypadku IMO również mamy do czynienia ze zwykłą kurtuazją, nic więcej, bo Badstuber zaczął kopać w piłkę dopiero niedawno i nie zdążył nawet zagrać jednego oficjalnego meczu. O czym tu nawet mówić.

23.07.2014 18:42

@Quebo

"Jeśli Pep i zarząd chcą postawić na Badstubera to nie ma sensu sprowadzać żadnego zawodnika na tę pozycję"

W takim razie Pep i zarząd lubią ostro ryzykować i iść w ciemno. Do gry w rosyjską ruletkę nadaliby się idealnie.

23.07.2014 00:01

"Sezon 204/15 prawie za pasem a my nie mamy klasowych obrońców...dramat, jeśli chcemy powalczyć z najlepszymi to musimy stworzyć maszynę bez słabych punktów, ale nie stworzymy jej z nieobliczalnym Boa i niepewnym Dante"

Zwłaszcza, że tytuły wygrywa się głównie obroną. Jeśli chcemy powalczyć z Realem lub wzmocnioną Barceloną, to nasza obrona musi byc murem nie do przejścia. A co mamy? Boa i Dante, którzy bez odpowiedniej konkurencji beda odwalać podobne numery jak w poprzednim sezonie. Oni powinni czuć nieustającą presje i mieć świadomość, że popełniając błędy wylądują na ławce. A konkurencje mają przemocną - Javiego, który jest defensywnym pomocnikiem i który w poprzednim sezonie zagrał tylko jeden naprawdę dobry mecz na środku obrony, i Badstubera, który nie grał prawie DWA lata!! I teraz przychodzi taki scenariusz, że ten i tak czesto słabo grający Boa złapie paromiesięczną kontuzje i budzimy sie z ręką w nocniku.

I najgorsze jest to, że ta farsa ze srodkiem obrony ciągnie się już lata! W sezonie 09/10 i 10/11 mieliśmy takich środkowych obrońców jak Breno, Buyten czy Demichelis. W sezonie 11/12 na ławce Breno i Buyten. Przez ostatnie dwa lata w zasadzie jedynym rezerwowym był znowu nieśmiertelny Buyten. Nie ma co, zajebista konkurencja! Tyle lat i nic z tym nie robiono!

W pomocy mamy świetną konkurencje, a na środku obrony dziadujemy jak zawsze. To strasznie irytujące. I wychodzi na to, że kolejny rok nasz zarząd nic sobie z tym nie robi.

22.07.2014 23:56

@Bajerniak1987

Pełna zgoda. Kolejny rok i kolejny raz brak jest jakiejkolwiek sensownej konkurencji na środku obrony. To już nawet przestało być śmieszne. Boateng znów bedzie grał padakę, bo po co ma się wysilać, skoro i tak go nikt nie posadzi na ławce. Kij z taką konkurencją. A teksty w stylu "Stawiamy na Holgera" można spokojnie tłumaczyć na "idziemy w ciemno" lub "może sie uda".

22.07.2014 15:46

Już kij z Benatią, ale kompletne olanie (kolejny raz!!!) jakiegokolwiek transferu środkowego obrońcy, to ogromna kpina! Takie BVB ma od nas o wiele lepszą i bogatszą środkową obronę. Szkoda słów.

Obrońcy nie bedzie, Cuadrado nie przyjdzie. Są pieniądze i po latach dosyć mądrych ruchów transferowych historia zatacza koło i znowu zaczyna sie chowanie kasy do skarpet. Zobaczymy z jakim skutkiem. Jeśli Guardiola i Pep chce wejść w sezon z takim składem, to po raptem dwóch kontuzjach obudzimy się z Consensao na boku obrony. Dramat!

21.07.2014 22:17

@Bajerniak1987
W czasach, gdy za Suareza daje sie 80 baniek, za Jamesa niewiele mnie, za obrońcę Luiza daje sie 50 mln, to niestety, ale tyle daje sie za piłkarza klasy Cuadrado.

Czasy sie zmieniły ( i ceny za piłkarzy zostały wywindowane) i jeśli Bayern chce za nimi nadążyć to niestety, ale czasem trzeba wydać większą kasę. Wyłącznie samymi okazjami ("darmowy" transfer Lewego) nie da rady prowadzić transfery w takim wielkim klubie.

21.07.2014 22:11

Jupp Jupp Jupp Jupp Jupp Jupp Jupp Jupp!! :)

21.07.2014 20:25

Co jak co, ale w większosci słaba ta nasza młodzież.

21.07.2014 20:03

@ola1

Z prawej strony dośrodkował Rafinha, Lewy wpadając w pole karne w biegu zgasił piłkę nogą i strzelenie było formalnością.

Już 1:1.

21.07.2014 20:00

@cayman

Zobaczysz co sie bedzie działo jak mecz skonczy sie 1:0. :)

21.07.2014 19:54

Zajebiście to Lewy przyjął! :)

21.07.2014 19:52

Contento, jaki przerzut. LOL! xD

21.07.2014 19:39

Diego "podaje tylko do najbliższego" Contento.

21.07.2014 19:04

@pele

Ponoć Guardiola bardzo zabiegał o Reusa, ale zarząd odmówił, bo po transferach Mario i Lewego nie chcą dalej osłabiać BVB, dlatego teraz Bayern skupia sie na Cuadrado. No i pod koniec newsa chyba pisze, ze Fiorentina czeka do 23 lipca na wszystkie oferty, wiec pewnie do piątku bedzie wiadomo, gdzie zagra Cuadrado.

20.07.2014 22:13

Mi sie wydaje, że ustawienie 3-5-2 nie byłoby takim głupim pomysłem. Wręcz przeciwnie, to mogłoby całkiem nieźle wyglądać.
Trójkę środkowych obrońców tworzyliby ?-Dante/Boa-Martinez (wymagany transfer środkowego obrońcy). Dwójkę bocznych obrońców/skrzydłowych tworzyliby Bernat/Alaba i Cuadrado. Defensywnego pomocnika tworzyłby niestety Lahm (bo nawet nie łudze sie, że Pep zrezygnuje z tego pomysłu). Dwójkę ofensywnych pomocników przejeliby piłkarze z grupy Franek/Thiago/Goetze/Shaq. No i na koniec para najwyżej ustawionych zawodników czyli Lewy + Robben (na MŚ sprawował się na tej pozycji wyśmienicie i można spróbować to wykorzystać)/Muller.

Można by też spróbować troszke to zmodyfikować i grać 3-6-1. Generalnie uważam, że gra z trzema/pięcioma(gdy przychodzi się bronić) obrońcami ma obecnie najlepszą przyszłość.

20.07.2014 11:39

@BaYeRn1

Badstuber - wielka niewadoma. Jego poziom gry, to wróżenie z fusów, a wróżenie z fusów mnie nie interesuje. Chce konkrety. Poza tym Badstuber przed kontuzją również nie powalał (pamiętacie "Badstopera"?)
Javi - z niego żaden ŚO. W poprzednim sezonie jak grał na obronie spisywał się bardzo słabo, jedyny mecz jaki naprawdę mu wyszedł na tej pozycji to bodajże finał Pucharu Niemiec z BVB. To jeden z najlepszych defensywnych pomocników na świecie i na tej pozycji jest jego miejsce.
Boa, Dante - W poprzednim sezonie grali fatalnie (Boateng był IMO najgorszym piłkarzem Bayernu). Oboje popełnili dziecinne błędy w kryciu.Potrzebna im prawdziwa konkurencja od zaraz.

To jest cała nasza "zajebista" obrona na ten moment.

19.07.2014 14:53

@bastor

Coś w tym jest (choć to porównanie do milanu czy MU jest IMO przesadzone), bo sam czytając ten news pomyślałem, że strasznie mi brakuje Uliego.

19.07.2014 09:15

Cuadrado zły nie jest (ba, jest dosyć dobry), ale po pierwsze nam potrzeba przede wszystkim obrońcy, a dwa, biorąc pod uwagę wszystkie plotki Griezmann byłby moim zdaniem lepszy.

19.07.2014 09:00

Obrońcy nam potrzeba jak powietrza. Badstuber to jedna wielka niewiadoma. Po takiej kontuzji nie wiadomo czy w ogóle dojdzie jeszcze do wysokiej formy. Teraz wystarczy, że ktoś z dwójki Dante-Boa (którzy i tak zbyt dobrze nie grali w poprzednim roku) dostanie kontuzji na np. miesiąc i jesteśmy w wielkiej D. Po prostu nie rozumiem zarządu i Pepa.

19.07.2014 08:57

Aha, "kadre mamy kompletną". Skądś to znam. Nasz zarząd nic się nie nauczył przez te lata. Powodzenia z takim środkiem obrony w przyszłym sezonie.

18.07.2014 22:37

Świetny piłkarz, byłby wielkim wzmocnieniem. Osobiście jestem jak najbardziej na tak!

18.07.2014 17:41

Taki Modric jest już dużo lepszy od Kroosa, wiec nie ma sie co podniecac tym transferem.

17.07.2014 23:07

I fajnie jakby był to już ostatni news o Kroosie tutaj, bo ten gościu nie jest warty nawet na pół zdania więcej na tej stronie.

17.07.2014 23:03

I tym sposobem w jeden dzień wyparował mój cały szacunek do jego osoby. Mam nadzieje, że wkrótce z Kroosem się spotkamy w Lm i przyjdzie czas rewanżu. I nie ma u mnie nawet cienia żalu, że odszedł.

17.07.2014 22:59

"Tak, uważam, ze przesunięcie Lahma na pozycję def. pomocnika to durny pomysł, na którym cierpi nie tylko Bayern, ale i całe Niemcy. Raz, że Lahm jakichś cudów nie wyczynia na tej pozycji, a dwa, że def. pomocników jest cała masa i można sobie kupić kogoś, jak nie w Niemczech to nawet od biedy i za granicą. Straciliśmy my jako Bayern, oraz reprezentacja Niemiec światowej klasy bocznego obrońcę, a zyskaliśmy zaledwie solidnego defensywnego pomocnika. "

Tutaj akurat muszę sie zgodzić z zdf-em. Ustawienie Lahma na DP, to moim zdaniem jeden z dwóch dużych błędów Guardioli popełnionych w poprzednim sezonie (drugi błąd to kompletne olanie jakichkolwiek wzmocnień środka obrony). Bez ściemy i żadnych wątpliwości - mieliśmy najlepszego prawego obrońcę na świecie i w tak głupi sposób zmieniono mu pozycję na taką, gdzie jest co najwyżej graczem solidnym, ale bez rewelacji (jest też IMO za niski na DP). Kompletnie nietrafiony pomysł i bardzo chciałbym by Pep zrezygnował z niego w nadchodzącym sezonie. Dla przykładu Loew wyszedł rewelacyjnie na tym, że na powrót ustawił Lahma na PO w czasie mistrzostw.

17.07.2014 16:22

Dokładnie. Real daje Kroosowi 6 mln NETTO, Bayern natomiast oferował Toniemu najwyżej 8 mln BRUTTO. Jeśli się nie myle, to żeby Bayern mógł dać Toniemy 6 mln NETTO jak Real, to przy podatkach w Niemczech (bodajże 50% dla wielkich zarobków) musieliby mu płacić 12 mln BRUTTO. Tyle to nawet Bastian czy Lahm nie zarabiają.

16.07.2014 19:28

@halucynek
W ogóle ucichł temat jakichkolwiek transferów do Bayernu. Oby nie skończyło sie na sierpniowym "Kadre mamy kompletną", bo bedzie beka.

16.07.2014 17:16

Dobrze, ze to juz koniec tej komedii. Teraz zarząd jeśli nie chce zaliczyć ogromnego faila musi odpowiednio wykorzystać te pieniądze i, broń Boże, ich nie chomikować. Za Kroosa i Mandzu dostaniemy razem prawie 50 baniek, więc jeśli dołoży się trochę własnych środków, to wyjdzie naprawdę konkretna kasa na transfery. A wiele nam nie trzeba...
1) Bramkarz - tutaj nie musi być wcale Navas (choć posiadanie takiej klasy bramkarza na ławce byłoby wielkim wydarzeniem), bo pozycja bramkarza nie wymusza aż tak bardzo posiadania mocnej konkurencji jak to jest w przypadku pozycji z pola.
2) Środkowy obrońca - dla mnie absolutnie kluczowy i najważniejszy transfer do przeprowadzenia w tym okienku. Tutaj nie ma co oszczędzać. Musi to być świetny obrońca, półśrodki nie wchodzą w gre, i ja osobiście na podstawie tego transferu będę oceniał tegoroczne ruchy transferowe zarządu (czy było one udane/ okazały się porażką zarządu).
3) Ofensywny pomocnik - licze na kupno jakiegoś bardzo dobrego piłkarza, który (w przeciwieństwie do Kroosa) będzie szybki, dynamiczny i kreatywny w przodzie.

15.07.2014 17:50

Miazga!

14.07.2014 20:31

Hahaha, patrzcie na te podłamane mordy polskich pseudoekspertów w studio.

13.07.2014 23:45

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!! GOETZE!!!!

13.07.2014 23:36

Reus na pewno nie przyjdzie, podobnie jak Hummels. Zresztą ja sie dziwie, że tak wiele osób w swoich składach marzeń skreśla tak łatwo Franka. On jeszcze pokaże swój geniusz w nadchodzącym sezonie.

12.07.2014 22:12

"Jeśli chcemy utrzymać się na szczycie, w jednym szeregu z Realem i Brceloną, to zawodnicy z Bundesligi powinni do nas trafiać, ale tylko wtedy gry będą prezentować najwyższy poziom."
100% racji i wszystko w temacie całej tej dyskusji o przyszłych transferach Bayernu. Jest jakiś niemiecki obrońca klasy światowej w Bundeslidze do wyrwania? To dawać go! Nie ma? To szukamy piłkarzy zagranicznych. Obecnie jedynym, który by pasował do powyższego, to Hummels, ale z racji tego, że jest kompletnie nie do wyciągnięcia z BVB (zwłaszcza do Bayernu), to trzeba szukać innych piłkarzy np. Godin.

A Ivan to zdf i to widać doskonale. Może sobie pisać, że nim nie jest. Może sobie pisać, że ma luksusowe, sportowe Porsche w garażu. Internet wszystko przyjmie, również zwykłą ściemę. Trochę tutaj na tej stronie już jestem i o zdf-ie wiem jedno - on nie przepuści nawet jednego dnia, by nie kłócić sie z ludźmi na tej stronie. Nie zniósł by tego psychicznie. I teraz wystarczy spojrzeć kto tu jest wyróżniającym się zapalnikiem wszelkich kłótni i mamy odpowiedź. Poza tym argumenty praktycznie kropka w kropke, styl pisania również identyczny z poprzednimi "wcieleniami".

12.07.2014 07:45

@ Jeśli Shaq odejdzie (a dużo na to wskazuje), to kupno skrzydłowego bedzie niezbędne. Poza tym transfer środkowego obrońcy (wyłącznie klasy światowej) to konieczność, natomiast zaczynam wątpić by Bayern kupił kogoś w miejsce Kroosa. Wydaje mi sie, ze Bayern ściągnie jeszcze dwóch piłkarzy i to bedzie tyle.

10.07.2014 15:57

Dzięki Mandzu za te pare lat w Monachium i (najbardziej) za bramke w finale LM. Powodzenia w nowym klubie i tłucz tam Real i Barce. A teraz Atleti dawaj Godina. ;)

10.07.2014 15:47

Za 4 lata Robben i Snejider beda już praktycznie u schyłku kariery i naprawdę nie wróże Holandii świetlanej przyszłości, bo ich młodzież jest bardzo słabiutka.

10.07.2014 00:54

Nie miał z kim tam grać w tej drużynie Robben. Sam im MŚ nie dał rady wygrać, bo van Persie słabiutki. Licze teraz, że Niemcy rozjadą Argentyne w finale, bo innego wyniku nie zniose.

10.07.2014 00:48

Może dlatego, że trochę czytam już na tej stronie postów jastrzebia123 i widze, ze ma normalne i zdrowe podejście do wielu spraw Bayernu. Obwinianie natomiast o wszystko Guardiole, jest zwyczajnie śmieszne, bo przecież funkcjonowanie klubu nie zależy wyłącznie od niego. Ba, on nawet nie decyduje sam w kwestiach stricte personalnych zespołu.
Zresztą BaVar, kłócić sie nie zamierzam. Uważasz, że wszystkie złe rzeczy, które spotykają Bayern to wyłączna wina Guardioli? Prosze bardzo, jak tam chcesz.

09.07.2014 20:25

"No ale zapomnialem że zawsze " tępi" sie tego co ma inne zdanie." -
Zaczynasz gadać jak zdfnnn.
"równie dobrze mogłeś zacytowac tekst jastrzaba z 19.28 " na pewno chciał go zatrzymać""-
Nie, nie powiem tak, bo problem jest taki, że ja NIE wiem co Guardiola chciał bądź nie chciał, a bawienie sie w domysły na dłuższą mete jest pozbawione sensu. Poza tym obwinianie Guardioli o całe zło świata jest zwyczajnie głupie, a tak tutaj zachowują się niektórzy, nawet chyba nie zdając sobie sprawy, że wygląda to naprawde śmiesznie i dziecinnie.

09.07.2014 19:43

"Powtórze; Gdyby Guardiola powiedzial że chce zatrzymac Kroosa to Kroos by został."

Dobrze wiedzieć, że na stronie mamy tak świetnie poinformowanych i znających wewnętrzne sprawy klubu, użytkowników.

09.07.2014 19:29

Ja mimo wszystko wole Alabe na lewej obronie. Moim zdaniem David jest o wiele lepszym LO niż pomocnikiem i nie wypełni luki po Kroosie. Lepiej juz by było gdyby Alaba i Bernat konkurowali o jedną pozycje (dobra konkurencja jest zawsze potrzebna), a na pozycje Kroosa kupić nowego piłkarza, albo na poważnie zacząć stawiać na Højbjerga.

09.07.2014 19:09

Dzicz już działa na mieście i rozwala samochody. Cała Brazylia.

09.07.2014 00:03

7!!!

08.07.2014 23:34

Neuer to geniusz! Bez wątpienia jeden z najlepszych bramkarzy w historii.

08.07.2014 23:14

Brazylijczycy mogą iść do chałupy.

08.07.2014 22:30

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08.07.2014 22:29

Szpak sie już przynajmniej uciszył, bo na początku miał niezły spust nad Brazylią.

08.07.2014 22:27

LOL!

08.07.2014 22:25

Hahahahahahaa!!

08.07.2014 22:24

No to powiem szczerze, ze robi sie teraz bardzo ciekawie, zwłaszcza jeśli chodzi o ewentualny transfer Godina.

08.07.2014 19:47

Wszystko wyjdzie w praniu, ale jedno jest pewne - ma niezły motorek w tyłku. :P

08.07.2014 19:26

@pecz01
O ile to nie plotka, to z pocałowaniem ręki zgodziłbym sie na taki układ.

08.07.2014 15:13

Szkoda, że odchodzi, bo pare jego bramek zapadło mi szczególnie w pamięci, ale skoro uparł sie na te 10 mln, to niech idzie, byle w tym okienku.

07.07.2014 22:37

@doitsujin

No Hummels w Bayernie to byłoby marzenie. Facet sie naprawdę niesamowicie rozwinął w Dortmundzie, ale raczej już do nas nie wróci, niestety.

07.07.2014 21:49

@zdfnnnn
Wierz mi, bardzo chciałbym by Bayern kupował piłkarzy, którzy mają jak największy mozliwy skill (i nie chodzi mi tu akurat o poziom skilla z FIFY), to chyba logiczne. Stąd wole światowej klasy środkowego obrońcę na teraz, niż Gintera, który być może w przyszłości będzie światowej klasy obrońcą ale... no właśnie - w przyszłości.

"bo ja w przeciwieństwie do ciebie nie jestem faszystą, który usunąłby najlepiej każdego, kto ma inne ode mnie poglądy". - Ale chłopie, gdzie ja niby pisze o wyrzucaniu ciebie stąd. Od tego jest moderator by usuwał twoje brednie, nie ja.

07.07.2014 21:42

@AdiFantasti
Boa potrafi grać dobrze, ale ktoś musi mu stale przypominać o tym, że bez dobrej gry zwyczajnie zagrzeje na ławce. W poprzednim sezonie (zwłaszcza w drugiej czesci) grał strasznie słabo, popełniał bardzo dużo błędów m.in. w kryciu zachowywał sie momentami jak amator. Jak dla mnie był jednym z najsłabszych zawodników Bayernu.

07.07.2014 21:18

@pecz01
ZDF i Ivann, to jedna i ta sama osoba. I z tego co widze (nie śledze jego wypocin regularnie, bo i nie zasługuje na moją uwagę), to dalej jest tam samo cienki w swoich prowokacjach jak wcześniej.

07.07.2014 21:09

Budowanie topowej drużyny wymaga ciągłego progresu m.in. w jakości zespołu. Nowy środkowy obrońca klasy światowej jest absolutnie niezbędny! Inaczej znów będziemy oglądać w przyszłym sezonie beznadziejnego Boatenga, który i tak byłby pewny swojego miejsca w podstawie.

07.07.2014 21:02

"rotacja w linii obrony nie ma sensu" - Sensu to nie ma co najwyżej dalsze czytanie postu po czyms tak niedorzecznym.

07.07.2014 20:56

RoyMakaay10

Zgadza się. Jeśli chodzi o napastnika, to Niemcy mają naprawdę przestarzałe metody szkolenia. Napastnicy tacy jak Gomez, choć świetni w wykorzystywaniu okazji, powoli odchodzą do lamusa, bo obecnie by należeć do grona topowych napastników na świecie trzeba dysponować również porządną techniką.

07.07.2014 17:35

Navas, Cuadrado (za Kroosa) + Godin i chyba możemy zaczynać sezon.

RoyMakaay10
Niemcy jeśli chodzi o talenty mają nie tylko problemy z bokami obrony (to totalny wstyd i w pewien sposób ośmieszenie systemu szkoleniowego w Niemczech, że podczas MŚ na obronie musi grać 4 nominalnych środkowych obrońców. Widocznie to szkolenie nie jest tam wcale tak doskonałe), ale też z pozycją napastnika, gdzie ze świecą szukać klasowego napadziora ze świetną techniką.

07.07.2014 17:28

http://t.co/TUZZv9QcHE - Neuer broniący strzał Benzemy pod koniec meczu. xD

04.07.2014 20:19

@zywieczdroj
Ci idioci beda teraz siedzieć cichutko jak myszki. :)

04.07.2014 20:01

No i Hummels, klasa światowa. Zagrał świetnie, jak profesor. Tych dwóch piłkarzy wyróżniło się szczególnie w tym meczu. Reszta raczej przeciętnie.

04.07.2014 19:58

Neuer to gigant! Bez cienia wątpliwości najlepszy bramkarz na świecie.

04.07.2014 19:55

Prawda jest taka, że Lahm już od pół roku powinien na powrót pomykać po prawej obronie w Bayernie. My byśmy na tym wyszli o wiele lepiej, a i Niemcy mieliby klasowego prawego obrońcę.

30.06.2014 22:59

@Nookie "fatalnie graja Niemcy, fatalnie... bawarski srodek to nienajlepszy pomysl. Niemcy graja jak Bayern na wiosne. Powoli, bez polotu i zaangazowania. Loew musi zmienic kogos w srodku inaczej nie zobaczymy kontry do konca spotkania... Schweini, Lahm, Kroos graja to co w klubie."

Dokładnie! Zgadzam sie w 100%. Szkoda tylko, że nie widzi tego sam trener.

30.06.2014 22:56

Nie wiem co w drużynie robi ten Kadafi. Widocznie Loew to niezły optymista.
Widze też, że trener Niemiec wciąż nie uczy się na swoich (i Guardioli) błędach i z uporem maniaka przekształca nominalnego prawego obrońcę na defensywnego psuedo-pomocnika. Z tego nic dobrego nie wyniknie nigdy.

Poza tym Bastian słabo, Kroos jako jeden z nielicznych próbuje strzelać cos na bramkę, Ozil próbuje szarpać, ale wychodzi mu to źle, Goetze bezproduktywny, Muller nie moze sie na boisku odnaleźć.

30.06.2014 22:53

Klose mistrz!!!

21.06.2014 22:28

Tak to jest jak sie powiela dwa bardzo głupie pomysły Guardioli: 1) gre bez typowego napastnika, 2) (najgłupszy pomysł na świecie) Lahm jako pomocnik

21.06.2014 22:27

ROOOOBBEN!!!!

13.06.2014 22:10

" A ja jestem zdania, że nam światowej klasy obrońca nie jest potrzebny, bo defensywa w takiej postaci jak jest teraz za Juppa spisywała się znakomicie i traciła bardzo mało bramek."

Moim zdaniem jak najbardziej potrzeba nam nowego środkowego obrońcy i to klasy światowej, bo prawdziwa konkurencja (a nie Buyten czy wielka niewiadoma Badstuber) potrzebna jest nam jak na każdej innej pozycji. Teraz jej nie ma. Ginter? Melodia przyszłości, dobrze ze zostaje na następny sezon we Freiburgu. Nam potrzebny jest obrońca na tu i teraz, który z miejsca da do myślenia Dante czy (zwłaszcza) Boatengowi!!

A środek obrony moim zdaniem nie był taki super nawet w tym wielkim sezonie za Juppa. W takim finale LM mogliśmy przegrywać z 2-3:0 po pierwszych 30 minutach, ale uratował nas tylko i wyłącznie genialny Manu. A to, że traciliśmy mało bramek zawdzięczaliśmy głównie temu, że to my przez zdecydowaną część meczu kontrolowaliśmy futbolówkę tylko, w przeciwieństwie do drużyny Guardioli, lepiej funkcjonował środek pomocy, gdzie mieliśmy zabezpieczenie tyłów w postaci dwóch def pomocników ze świetnym czyścicielem Javim na czele.

Dlatego gdybym to ja decydował o składzie i ustawieniu Bayernu, to na def pomocniku obowiązkowo grałby Javi, a na środek obrony ściągnął bym światowej klasy obrońcę (i wali mnie totalnie w tym momencie jego narodowość, byle był świetny), bo już prawie nie pamiętam kiedy mieliśmy jakąś sensowną konkurencje na tej pozycji, skoro w Bayernie i za Klinmanna, van Gaala, Juppa czy teraz Guardiole mieliśmy na środku obrony na rezerwie takich klasowych obrońców jak Buyten, Breno, Haas, czy DemiCZelis (który miał tak naprawdę jedne bardzo dobry sezon). A później się dziwiliśmy czemu tak długo Bayernowi przyszło czekać na triumf w LM. Czas z tym skończyć.

11.06.2014 20:27

Mam nadzieje, że z Reusem nie bedzie tak źle i na początek sezonu będzie gotowy, bo potrzeba nam jak najsilniejszej BVB w lidze.

07.06.2014 09:23

Godin byłby zdecydowanie lepszy

31.05.2014 12:07

No Boa był w ostatnim sezonie po prostu tragiczny, ale czy Ginter to rzeczywiście tak wielki talent, to nie jestem już taki pewny. Dla mnie idealnym kandydatem na obrone byłby Godin, ale jego bedzie masakrycznie trudno wyciągnąc.

30.05.2014 20:38

"z takim składem to musimy mierzyć rok w rok w finał LM a odpadnięcie z Realem przy wyniku 0:5 nie przystoi i świadczy o tym, że coś złego dzieje się z naszym klubem i trzeba pewne rzeczy pozmieniać i nazwać po imieniu."

Musze sie tutaj zgodzić z Bajerniakiem1987. Ja bym nie powiedział, że ten sezon jest w pełni udany, ponieważ ta porażka z Realem w tak fatalnym stylu moim zdaniem mocno rzutuje negatywnie na ocenę minionego sezonu. Wiadomo, ze nie da się zdobywać co sezon pucharów, zwłaszcza europejskich i odpadać z Realem czy innymi mocnymi drużynami będziemy jeszcze wiele razy, ale nic nie usprawiedliwia stylu jaki zaprezentowaliśmy w tym dwumeczu z Madrytem. Tak przegrywać po prostu nie można, nie w takim wymiarze! Zawalił Guardiola i zawalili piłkarze, taka prawda. Kluczowe jest teraz by wyciągnąć z tego odpowiednie wnioski i poprawić co trzeba. Guardiola najbardziej zawalił tym (i o to się najbardziej na niego wkurzałem), że rok temu kompletnie olał wzmocnienie obrony, a przecież aż się o to prosiło. Czy Guardiola, Sammer i cały zarząd byli aż tak ślepi, że tego nie widzieli (tj. że ŚO nie miało żadnej konkurencji)? Licze, że w tym okienku w końcu sie obudzą.

Prawda jest taka, że z niemieckich zespołów w dwumeczu z Realem jedyną drużyną, która mówiąc kolokwialnie dupy nie dała, jest Borussia. Schalke zostało przeokrutnie upokorzone, my niewiele mniej.

25.05.2014 16:50

@Ivann
Ty zagłosowałeś na Boatenga. Jako jedyny. Koniec tematu baranie.

20.05.2014 15:12

@pecz01
Święte słowa. A ten brak zaufania u Mou (czyli eksperta gry obronnej) jest bardzo wymowny.

16.05.2014 10:39

Jeśli chodzi o gre w destrukcji, to nie, nie jest lepszy od Boatenga. Powiedziałbym, że jest tak samo dziadowski w tym elemencie.

16.05.2014 10:18

@vonBaron
Benetia czy wspomniany przez ciebie Kompany byliby o wiele lepszym wyborem niż Luiz. I o ile ten drugi transfer pozostanie raczej marzeniem, tak pierwszy jest moim zdaniem całkiem realny.

16.05.2014 09:44

http://www.lfc.pl/55027/rodgers-luis-nigdzie-nie-odejdzie

16.05.2014 09:35

Jeśli chodzi o ŚO, to Bayern potrzebuje typową skałę nie do przejścia, a Luiz w grze obronnej wcale nie jest lepszy od Boatenga. Jedyną przewagę nad Boa ma w grze do przodu (no i w szybkości) i tyle, ale babolów popełnia równie dużo.

16.05.2014 09:32

- przesunięcie na stałe Lahma na jedyne słuszne miejsce czyli PO
- koniec z krzywdzeniem Javiego i robienia z jednego z najlepszych klasycznych def pomocników na świecie, słabego środkowego obrońcę
- potrzebne transfery LO i 2x ŚO na wczoraj, bez względu na to jak wypadniemy w finale PN.
- Boa z taką grą może co najwyżej zająć miejsce Buytena na ławce, innego wyjścia nie widze
- Dante potrzebuje mocnego liścia w gębę w postaci konkurencji na światowym poziomie, to moze sie opamięta
- Jeśli Kroos tak bardzo chce do pieniędzy MU - droga wolna. W zespole potrzebni są piłkarze w 100% oddani Bayernowi
- rotacje, rotacjami panie Guardiola, ale trzeba je robić z głową.

Bez spełnienie powyższego + zmiany taktyki na taką, w której będzie miejsce również na skuteczne kontry, zmiane tempa akcji i element zaskoczenia rywala, nie uda nam sie moim zdaniem w przyszłym sezonie przebić do finału LM. To konieczność.

Sezon poza jednym meczem w zasadzie zakończony, wiec moje krótkie podsumowanie piłkarzy. Po tym sezonie nie mam zastrzeżeń jedynie do trzech piłkarzy: Robbena (za przeważnie równą, wysoką formę i niesłychaną ambicje, która była chyba większa niż u wszystkich pozostałych piłkarzy z pola razem wziętych!!), Neuera (klasa światowa i nr1 bramkarzy na świecie; stracone bramki z Realem tego nie zmieniają), i Javiego (który tak naprawdę został, tak jak wyżej wspomniałem, skrzywdzony przez Guardiole, a na swoją nominalną pozycje wpuszczany jakby z łaski). Do reszty mam juz mniejsze lub większe pretensje:
Lahm - w tym sezonie nie był ani dobrym DP, ani dobrym PO
Alaba - brakowało u niego przede wszystkim tego ognia w ofensywie. Jego wejścia w pole karne (i wrzutki) czesto bezproduktywne
Rafinha - poza wrzutkami nie wyróżnia sie niczym szczególnym, nie jest ani wybitny w ofensywie, ani tyym bardziej w defensywie, po prostu średni piłkarz, który nie wystarczy na topowe zespoły
Dante - brak koncentracji, błędy, nie przypominał kompletnie tego Dantego z zeszłego sezonu
Boa - Buyten nr2; wielbłądy, kosmiczne błędy w ustawieniu, niepewny i wolny, jeden z najgorszych (o ile nie najgorszy...) piłkarzy Bayernu w tym sezonie, czesto grał jak amator
Kroos - tutaj nie trzeba chyba nic pisać...
Bastian - straty, złe podania, spowalnianie akcji, nie tego spodziewam sie po liderze środka pola. Ocene trochę ratuja mu te pare bramek ( w tym ta kluczowa z MU)
Ribery - od końcówki listopada (czyli od okresu zbliżających sie wyników wyboru ZP) kompletnie przestał błyszczeć na boisku, jego rajdy bokiem w dużym stopniu przestały stanowić jakiekolwiek zagrożenie dla bramki rywala;
Goetze - to jeszcze nie jest to co po nim sie oczekuje. Chłopak na pewno ma ogromny talent, ale chyba potrzebuje jeszcze troche czasu (mocno licze na niego od nowego sezonu, że pokaże w końcu swój potencjał)
Mandzu - świetnie gra głową i pracuje w defensywie, ale w rozegraniu piłki był słabiutki.

30.04.2014 18:35

@superbayern

E, Mourinho przegina zaś w drugą stronę i czesto praktycznie w ogóle nie skupia sie na atakach licząc na jeden jedyny cios w kontrze. Idealny jest Klopp, bo wspaniale potrafi zbalansować atak i obrone. A Guardiola niech sie przyjrzy dzisiejszej grze Realu w defensywie i sie uczy.

29.04.2014 23:25

@Kloppo
Oj tam, oj tam. Piekło mu sie z niebem pomyliło i tyle.

I znów powtórzę (do znudzenia): mecze wygrywa sie atakiem, puchary obroną. Jeśli Pep tego nie zrozumie, to nie ma co liczyć na wygranie LM w przyszłym sezonie.

29.04.2014 23:19

Tiki-taka odchodzi do lamusa i takie są fakty. Barcelona to przerabiała w ostatnich sezonach, przerabiamy to i my. Lepsze drużyny już wiedzą jak pokonać ta taktykę.

29.04.2014 22:52

Wszystkiego wygrać sie nie da, jasna sprawa, ale NIC nie usprawiedliwia czegoś takiego co widzieliśmy dzisiaj!! Jak ktoś nie widzi w tym problemu, no to sorry.

29.04.2014 22:46

@lokosFCB

Jasne, mamy mistrza, ale jak ktoś nie widzi problemu w tym, że w dwumeczu z Realem dostajemy 5 do jaja, to ja nie mam pytań. Z BVB na trzy mecze w tym sezonie przegraliśmy dwa, wiec wcale rewelacji nie ma.

29.04.2014 22:44

[wycięte] mać, ale wstyd!!! Jedynie do Robbena i Neuera nie mam pretensji za ten sezon (no może i do Javiego, bo został skrzywdzony przez Guardiole).

29.04.2014 22:41

Moim zdaniem ta tiki-taka, ten styl jaki lubi Guardiola, odchodzi powoli do lamusa. Drużyny się już nauczyli grac przeciwko tiki-tace.

O, juz 0:4. Brawo :/

29.04.2014 22:35

Wstyd

29.04.2014 21:36

Ten skład co większość podaje czyli: Manu - Alaba, Dante, Boa, Lahm - Javi, Bastian - Ribery, Muller, Robben - Mandzu jest chyba obecnie najlepszy, choć ja widze jeden słabszy i jeden bardzo słaby element tego zestawienia: ten pierwszy to Franek bez formy, a drugi to Boa, który gra teraz na takim poziomie, że mamy już dwóch Buytenów w drużynie.

Jednak wciąż wierzę, że jutro wszyscy tutaj będziemy się cieszyć z awansu Bayernu.

28.04.2014 23:20

Boze co ten Boateng wyprawia?!

26.04.2014 16:14

W każdym innym czołowym klubie Europy tak grający Boateng w najlepszym wypadku grzałby ławę. Tylko tam mają konkurencje w obronie. U nas Boateng choćby czołgał sie przez cały mecz, to by grał, bo brak zmiennika.

26.04.2014 16:12