DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DarthSmd Strona 37

Od nijakiego Kroosa zdecydowanie wolę Thiago. Ktoś może się śmiać, ale jestem przekonany, że gdyby nie te kontuzje to teraz byłby to piłkarz podstawowej jedenastki. To m.in. od jego kontuzji zaczęły się nasze problemy w poprzednim sezonie (i blamaż z Realem). Mam nadzieje, że wróci na najważniejsze mecze w tym sezonie i skończą się jego problemy z kontuzjami. Śmiem twierdzić, że jest on najlepiej wyszkolonym technicznie zawodnikiem w Bayernie.

18.01.2015 21:06

Nigdzie nie napisałem, że Kroos gra beznadziejnie. Gra poprawnie, w niektórych elementach dobrze, w niektórych dennie. Generalnie nic szczególnego i niech to w końcu do twojej łepetyny dotrze, że naprawdę ludzie mogą mieć odczucia do tego piłkarza absolutnie letnie. Ból tyłka miałbym pewnie jakby ktoś podwędził teraz Robbena lub Manu czy Mullera itd.

15.01.2015 22:07

@pecz01

I to jest najlepsze. Tak obserwuje posty fanów Bayernu i zdecydowana większość ma chyba rzeczywiście juz kompletnie wywalone na Kroosa, a największy zamęt z nim związany sieją tutaj takie osoby jak Hugo czy Ivany itd. Żeby ten Kroos był chociaż jakąś supergwiazdą, to bym jeszcze ich zrozumiał.

15.01.2015 22:02

Nie wiem jak was, ale mnie już meczą te posty o Kroosie. Żaden z niego szczególny piłkarz, nic niezwykłego nie pokazuje, statystyk jakiś wyśmienitych nie ma. WTF, ten piłkarz nie jest wart nawet takiej dyskusji! Patrzcie zresztą kto pierwszy zaczął dzisiaj temat Kroosa - Ivan i Hugo82. Czemu to nie dziwi?

15.01.2015 21:55

@riczu
Czy jest kibicem Realu to nie wiem. Wiem natomiast, że na pewno nie jest kibicem Bayernu. Sam to chyba zresztą kiedyś przyznał.

15.01.2015 21:40

Prawda jest taka, że Real miał dzisiaj jedynie pare przebłysków, a tak to koncert niedokładności i ciągłe walenie głową w mur. Gdyby Bayern tak zagrał, to z miejsca zostałby zjedzony przez Hugo, Ivany czy inne zdf-y. :)

15.01.2015 21:34

"Kroos napędza akcje drużyny Realu" - Świetny kawał!! :D

15.01.2015 21:30

@Hugo82 No dobrze chociaż że ty jeden jesteś tutaj na stronie obiektywny. Całe szczęście, bo bez ciebie to ta strona by już całkiem upadła.

15.01.2015 21:24

Atleti już zaczyna sie troszke bawić.

15.01.2015 21:21

Dokładnie to napisałeś całkowicie na odwrót.

15.01.2015 21:17

Spoko, ustawią sobie Reusa na DP.

15.01.2015 21:11

Pasują tam idealnie...

15.01.2015 21:08

Mówiłem, ze słaby ten Real...

15.01.2015 21:05

Słaby ten Real.

15.01.2015 21:03

Real bez rewelacji. Awans Atleti niezagrożony...

15.01.2015 20:58

Ja mówiąc szczerze również nie widze jakoś nic szczególnego w Hojbjergu - ot taki przeciętny/poprawny piłkarz, ale bez żadnego błysku w grze. W ogóle coś ostatnio ta młodzież Bayernu jakaś strasznie nijaka jest, żeby nie powiedzieć, że słaba. A tak fajnie było z nią za czasów Van Gaala...

13.01.2015 00:37

Boateng rozgrywa jeden ze swoich najlepszych sezonów w karierze, a Benatia jest jednym z najlepszych środkowych obrońców na świecie... Skoro Varane chciałby odejść z Realu, bo nie gra, to u nas z pewnością dużo więcej minut by nie dostał. Szczerze wątpie więc w ten transfer.

10.01.2015 13:44

"Ogólnie Kroos jest lepszy od Goetzego i to wyraźnie !" - Proszę o uzasadnienie, statystyki tego nie pokazują. Zresztą fajnie jest tak ukryć niewygodne dane - Kroos 28 meczów, 1 bramka, 11 asyst, 2300 minut gry; Goetze 23 meczów, 11 bramek, 4 asysty, 1640 minut gry (przeszło 600!! minut mniej grał, a już i tak ma lepsze staty bramki+asysty (niedużo, bo niedużo, ale jednak)).
"Toni zasłużył na tą nagrodę" - użytkownicy tej strony z bajek raczej już dawno wyrośli, więc nie trafiłeś z targetem.

Najlepszym niemieckim piłkarzem powinien zostać Neuer (jeden z trzech kandydatów do wygrania ZP), to nie ulega wątpliwości. A ten śmiechowy ranking Kroos wygrał dlatego, że do głosowania mieli dostęp dosłownie wszyscy, łącznie z bandą hala głąbów.

Na tym kończe, bo nie mam zamiaru dalej tłumaczyć czegoś tak oczywistego.

09.01.2015 22:02

To już tak mocno krytykowany Goetze ma lepsze statystyki w tym sezonie, a grał mniej. To tak dla porównania, bo już nawet nie chce pastwić się dalej nad Kroosem i porównywać go do Neuera - najlepszego BK na świecie, miażdżącego innych skutecznością interwencji.

09.01.2015 19:04

Weźcie z tym śmiesznym głosowaniem. Drugie miejsce Klose mówi wszystko. Ciekawi mnie bardzo czy głosowanie było ograniczone tylko do Niemczech czy mogli głosować wszyscy, ale skoro jakiś gimbus na stronie realu pisze, że sam głosował na Kroosa, to raczej to drugie.

09.01.2015 18:42

Całkowicie zasłużone miejsce Robbena, inaczej być nie mogło - wyprzedził reszte skrzydłowych przynajmniej o klase.

PS. Jeśli chodzi o skrzydłowych, to jeśli dobrze zrozumiałem, to 3. miejsce zajął Karim Bellarabi, 4. miejsce Eric Choupo-Moting, a za Riberym ostatnie 6. miejsce w klasie reprezentacyjnej zajął Reus. Można uzupełnić.

08.01.2015 14:46

Po prostu miazga! Ale tak jest nie tylko w rankingu, w rzeczywistości Manu również wyprzedza reszte bramkarzy o pare klas i nie ma w tym żadnej przesady!! Dla mnie ZP powinna trafić wyłącznie w ręce Manuela.

08.01.2015 14:36

Chwila, chwila... Wy serio o tym Messim?? LOL! xD

06.01.2015 21:03

Zgadzam się, perfekcyjne rozwiązanie dla Bayernu i Hojbjerga. Augsburg to bardzo ciekawy kierunek.

06.01.2015 07:23

W rundzie jesiennej był jednym z naszych najlepszych zawodników. Oby mu zdrowie dopisywało już do końca sezonu.

06.01.2015 07:01

Zgadzam się. Nam potrzebny jest zawodnik, który świetnie panuje nad piłką i ma dobry drybling. Schurrle sie nie wpisuje w tą charakterystyke.

26.12.2014 13:21

Po sezonie lewy skrzydłowy jest nam koniecznie potrzebny, zwłaszcza ze odejdzie Shaq. I to nie jakiś średni czy nawet dobry... Dobry to będzie za mało, to musi być świetny zawodnik, bo za parę lat będzie musiał zastąpić Franka - piłkarza absolutnie genialnego i jednego z najlepszych na swojej pozycji. Tu nie można bawić się w polsrodki i zarząd juz teraz powinie rozglądać się za odpowiednią osobą. Reus byłby sensowna opcja, ale jak wapomnialem - ten temat jest dla mnie zamknięty, on do nas nie przyjdzie.

24.12.2014 09:39

Dla mnie od początku było jasne, że kierunek Reusa to Hiszpania (ew. Chelsea). W mojej opinii zawsze sprawiał wrażenie, że po prostu nie przepada za Bayernem. Może sie myle, ale wg mnie następcy Franka trzeba szukać gdzie indziej. Po spłacie stadionu i kasie z LM będziemy mieć wystarczająco pieniędzy by ściągnąć kogoś znakomitego. Pewne jest jedno - zarząd nie może skąpić kasy, bo jeśli Franek ma powoli oddawać miejsce swojemu następcy, to musi być to piłkarz godny, prawdziwy crack, inaczej być nie może.

22.12.2014 11:57

To ja już wolałbym Sokratisa zamiast Hummelsa. To zdecydowanie ich najlepszy środkowy obrońca. Mógłby wymienić Dante po sezonie.

21.12.2014 08:58

@heat

Heheh, pamiętam to heat. xD

20.12.2014 17:05

Klopp nie ma po prostu kim grać, taka prawda. Niemobilny, stary Kehl, cieniutki Kirch, Groskrojc, Szmelc-er, drąg Ginter (pamiętam jak niektórzy go chcieli u nas widzieć :)), słaby Kagawa...

Teraz BVB strzeliła na 2:1, ale to nic nie zmienia.

20.12.2014 17:01

Werder już 2:0. BVB gra KATASTROFALNIE!!

20.12.2014 16:52

BVB już przegrywa... 2 minuta

20.12.2014 15:33

To był strasznie dziwny mecz. Inaczej nie da się tego określić. Cały zespół grał wolno i ociężale jakby byli na niezłym kacu i gra sprawiała im ból (nawet Neuer grał wczoraj jakby był jakiś przytępiały), Robben mając piłkę w zasadzie idealnie na swojej lewej nodze na 5 metrze od bramki strzela z prawej (dobrze, że wpadło :))... Naprawdę, wszystko w tym meczu było na odwrót.
Po tym meczu wiem natomiast pare rzeczy:
Po pierwsze - Rafinha nie nadaje się do takiego klubu jak Bayern. Co drugie jego podanie to strata. Sprzedałbym go bez żalu po sezonie.
Po drugie - Højbjerga jak najszybciej wysłać na wypożyczenie. Jeśli wtedy nie pokaże w innym klubie czegoś ciekawego... sprzedać bez żalu. Kompletnie niczym ten gracz nie zachwyca.

20.12.2014 10:43

Robben geniusz!

13.12.2014 16:59

Brawo Lewy! Oby tak dalej! :)

13.12.2014 16:58

Ja od początku byłem zdania że Reus do nas nie trafi. Niektórzy po prostu zbyt bardzo się nakrecili przez te wszystkie plotki, a nie warto, bo później tylko rozczarowanie większe. A Reus pójdzie albo do Hiszpanii (Barcelona byłaby najpewniejsza gdyby nie ten zakaz transferowy) albo do Chelsea.

09.12.2014 19:33

Problem Gomeza jest to, że w obecnej piłce odchodzi sie od takiego typu napastników do jakich zalicza się Mario - typowych lisów pola karnego, którzy świetnie potrafia wykończyć akcje, ale nie posiadają szybkości, dynamiki, dryblingu, przyjęcia, nie potrafią rozgrywać... Czas takich napastników już powoli przemija, a Gomez miał trochę pecha, że nie urodził się 5 lat wcześniej.

07.12.2014 21:53

@anonim
Jeśli rzeczywiście tak powiedział, to szkoda dalszej dyskusji z takim typem.

06.12.2014 21:48

Hajto dzisiaj przechodzi samego siebie. :)

06.12.2014 20:06

Goetze powinien mieć przede wszystkim przed sobą Lewego na szpicy. W pierwszej połowie Lewy grał na skrzydle, a Mario czasami jako fałszywa "9".

06.12.2014 19:56

Heheh, ale Lewy zawalił. :)

06.12.2014 19:50

No, w drugiej połowie już to lepiej wygląda z ustawieniem. Lewy na swojej pozycji, Ribery na skrzydle i Rode obok Alonso.

06.12.2014 19:46

@ThomasKonig
Ty naprawdę nie widzisz, że Ribery i Robben zbyt często grają na środku pomocy? Nie widzisz, że sytuacji w których Lewy grał w napadzie można było na palcach jednej ręki policzyć. Nie widzisz, że Muller jest cały mecz przyklejony do prawej linii bocznej? Sorry, jaja sobie robisz?

06.12.2014 19:35

@Matilegolas
Opierdziel w szatni powinien dostać raczej Pep, a nie Lewy.

06.12.2014 19:25

Z Herthą było tak samo (źle), tylko tam przeciwnik był takiej klasy, że udało nam się wcisnąć tą jedną bramkę. Z Bayerem jednak taka taktyka nie przejdzie, nie ma szans. A było już tak fajnie, do meczu z City (pomimo tego, że przegraliśmy, to IMO graliśmy naprawdę dobrą piłkę) graliśmy bardzo dobrze. Później przyszło kombinowanie Pepa.

06.12.2014 19:23

To jest wręcz niesłychane jak Guardiola potrafił zneutralizować wszystkie atuty i zalety praktycznie wszystkich ofensywnych zawodników. Mistrz! Arjen, 100% skrzydłowy, przebojowy i szybki, gniecie się gdzieś tam na środku boiska. Podobnie Ribery, a Lewandowski, który miał nam strzelać bramki przyklejony chyba klejem do linii bocznej. :/

06.12.2014 19:10

To co Guardiola odwala z taktyką od przegranego meczu z City, to się w głowie nie mieści. Kompletnie przekombinował! Ribery i Robben praktycznie na środku pomocy (OMG!!!), Lewandowski częściej na lewym skrzydle niż w napadzie... Brak mi słów...

06.12.2014 18:55

Eeee... Niektórzy widze cieszą się na jego przyjście, a z artykułu prosto wynika, że Rummenigge miał niby obiecać, że Bayern właśnie NIE kupi Reusa!

I choć szczerze wątpie by akurat taka słowna umowa miała w ogóle miejsca, to dalej mam przeczucie (graniczące niemal z pewnością), że Reus i tak do nas nie trafi.

30.11.2014 15:30

Pare lat temu pełno ludzi tutaj wywalało już z tego klubu Robbena, że niby jego czas się kończy... że nie wróci do formy... że się starzeje... Obecnie wg wielu (w tym mnie) jest najlepszym zawodnikiem BL i jednym z najlepszych na świecie.
Teraz Robben ma chwilowo spokój, więc trzeba skupić się na innym wielkim zawodniku, który ma/miał słabszy okres w swojej karierze - Riberym. I znowu się sytuacja powtarza - "nie wróci już do formy", "jest coraz starszy", "to jego ostatni sezon w Bayernie"... Blablabla!

Ribery jest piłkarzem WIELKIM, i ma przed sobą jeszcze dobry kilka lat na bardzo wysokim poziomie. Mam wiarę w tego zawodnika i wierze, że będzie w Bayernie do końca kariery, i żadne Reusy (swoją drogą uważam, że i tak do nas nie trafi) czy Guardiole tego nie zmienią. Cała ta dyskusja nt. odejścia Franka jest dla mnie w ogóle absurdalna.

11.11.2014 15:31

Bardzo fajny wywiad. Podzielam zdanie pele - dobrze sie go czyta.

10.11.2014 19:55

@mariobar23

Dobrze chociaż poprawnie wymieniać nazwisko piłkarza klubu, któremu się kibicuje. Oszczędzi się wstydu.

08.11.2014 17:20

Dosyć defensywny skład Guardiola wystawił dzisiaj. Na 10 piłkarzy jedynie 3 ofensywnych.

05.11.2014 19:55

Wchodze po meczu na onet - pocisk w kierunku Robbena i Mullera, że nie podają Lewemu. Wchodze na bayern.munchen.pl - prawie to samo (może nie w tak ekstremalnym wydaniu). WTF?! "Januszów" jeszcze idzie zrozumieć, bo oni pewnie oglądają Bayern i jego piłkarzy dopiero od tego sezonu, ale przecież tutaj wszyscy powinni już doskonale wiedzieć jak gra Robben! Chłop gra z nami ponad 5 lat i nie od dzisiaj wiadomo, że Arjen wchodząc w pole karne zazwyczaj sam chce kończyć akcje. Tak było, jest i będzie, bo to po prostu taki typ piłkarza - wielki indywidualista ( z czym wiążę sie jego egoizm na boisku) i piłkarz niesłychanie ambitny (najbardziej ambitny ze wszystkich piłkarzy w Bayernie, który chyba jako jedyny nigdy nie bał się mówić otwarcie, że jego głównym celem jest wygrana LM). Jak ktoś kibicuje od dłuższego czasu Bayernowi powinien sie chyba już do charakterystyki Robbena przyzwyczaić, przynajmniej tak mi sie wydaje.

02.11.2014 14:37

Z całym szacunkiem dla Reusa, ale Arjen Robben jest od niego lepszy.

24.10.2014 20:12

@cayman

Miałem dokładnie to samo. Zdjęcie Thiago na głownej, to sobie pomyślałem, że Thiago jest blisko powrotu meczów. Później przeczytałem nagłówek...
Jestem cholernie wściekły, bo to co się w ostatnich latach dzieje z kontuzjami w drużynie, to przechodzi ludzkie pojęcie. Sztab medyczny do wywalenia w piz*u, bo łagodniej tego już nie mozna napisać!!!
Thiago dopiero co wrócił znowu kontuzja, Badstuber tak samo, Ribery również, Bastian to chyba się zatrudnił na stałe do kliniki medycznej... Nie, kuźwa nie mogę!!

15.10.2014 18:57

Zmienił bankowo, choć jak Robbenowi podwinie sie w którymś momencie noga, to ide o zakład, że wylezie i ze swoim starym nickiem.

06.10.2014 20:03

@Nookie
I później sie dziwimy czemu w tym sezonie Bayern tak mało bramek strzela

04.10.2014 15:24

Najgorszy wyjściowy skład Bayernu EVER!! (a przynajmniej od naprawdę dłuższego czasu)
Na 10 zawodników z pola jest 6 (sic!) obrońców i def pomocnik. Kto ma w tej drużynie kreować akcje ofensywne?!

04.10.2014 15:21

Ale dzisiaj są mecze!!! Nie wiem co oglądać... City-Roma 1:1, a PSG właśnie prowadzi 2:1 z Barceloną. Ciężki wybór.

30.09.2014 21:13

Roma 1:1

30.09.2014 21:10

@oloka96

Popraw mnie jeśli sie myle, ale obecnie prawo chyba w żaden sposób nie reguluje takich praktyk. Co prawda pewnie z 99% osób wie, że te typy to zwykła ściema, ale tym spamerom mimo wszystko uda się oszukać ten 1%.

30.09.2014 20:02

Ciekawe czy kiedyś dożyje takich czasów, gdy posty takie jak te loscha beda traktowane jako zwykłe oszustwo i próbę wyłudzenia pieniędzy.

30.09.2014 19:55

@JudasPriest - "Krew zalewa człowieka, gdy Lewandowski, piłkarz absolutnie nie widoczny na boisku, który nie umie się odnaleźć w jakiejkolwiek akcji gra cały czas"

Dziwne, dla mnie Lewy w tym meczu był akurat jednym z naszych lepszych ofensywnych zawodników. Grał lepiej od Mullera czy Robbena.

30.09.2014 19:51

Oni chyba dostali absolutny zakaz strzelania na bramkę. Innego wyjścia nie widze...

30.09.2014 19:42

Benatia, Dante, Rafinha, Bernat, Alaba, Lahm...
Na 10 zawodników z pola mamy teraz 6 obrońców. Masakra :/

27.09.2014 16:44

No i super! BVB straciło punkty, znowu odskakujemy, heheh. :D

24.09.2014 21:52

Stuttgart traci teraz bramke, pewnie przez Guardiole.

24.09.2014 21:32

Ale to BVB jest przeokrutnie słabe! Na szczególne wyróżnienie zasługuje dwójka SZMELCer i Jojić. :)

24.09.2014 21:29

@admin
"Długo się przed tym broniliśmy, ale całkiem możliwe, że trzeba będzie niebawem podjąć odpowiedni kroki mające na celu zdecydowanie zmniejszenie trollingu."

Trzymam za to mocno kciuki. :P

23.09.2014 22:30

@pecz01

No dzisiaj akurat Robben (jak i reszta drużyny) nie zachwycił za bardzo, choć trzeba przyznać, że wprowadził ożywienie na skrzydle i był jednym z lepszych na boisku. On może jednak grać dużo lepiej, trzeba czekać aż wróci do pełni formy po kontuzji.

23.09.2014 21:47

ALE BRAMKA LEWEGO!

23.09.2014 20:14

Znowu trzeba będzie oglądać Mullera kompletnie bez formy...

21.09.2014 21:57

Mainz prowadzi z BVB 1:0 :D

20.09.2014 19:53

Krytyka krytyką, idzie to zrozumieć, ale już zwalanie winy tylko i wyłącznie na trenera to IMO głupota. Na naszą obecnie słabszą grę wpływ ma pare czynników:
1) Kontuzje - to główny powód. Wyobraźcie sobie gre takiego Realu bez Ronaldo, Bale, Jamesa i Modrića. Czujecie to? Bo u nas w zasadzie od początku sezonu brakuje właśnie równie kluczowych piłkarzy. Robben, Ribery, Bastian, Thiago. Trzeba coś dodawać? Tak, uważam Thiago za kluczowego piłkarza, który słabszy miał jedynie początek swojej przygody w Bayernie. Później był już niezwykle ważnym piłkarzem i to właśnie od jego kontuzji początek miała nasza słabsza gra pod koniec poprzedniego sezonu.
2) Słaba forma Mullera - on nawet w swojej własnej kategorii gra obecnie piach. Bolą mnie oczy od patrzenia na jego popisy.
3) Błąd Guardioli - I on nie jest bez winy, bo ciągłe wystawianie Lahma na pomocy nie służy niczemu dobremu. To w zasadzie mój jedyny taki poważniejszy zarzut w strone trenera.

20.09.2014 18:04

@KahnTitan1

Skąd ty takie wnioski wyciągnąłeś jak ja nigdzie czegoś takiego nie napisałem?

20.09.2014 17:51

@Hades82
Po co sie tutaj produkujesz jak ty nawet w żaden sposób nie sympatyzujesz z Bayernem?

20.09.2014 17:42

My obecnie cierpimy głównie przez te zasrane kontuzje. Po prostu do pierwszego składu na stałe muszą wrócić odpowiedni piłkarze (Robben, Ribery, Bastian, Thiago, Benatia), a na ławke powędrować ci co obecnie nie wnoszą nic pozytywnego do gry (Muller, Dante, Rafinha) i powinno wszystko wrócić do normy.

20.09.2014 17:39

Przecież to pewne, że Hades82 to nowe wcielenie zdf-a.

20.09.2014 17:32

Shaq i Muller dno! Ten pierwszy powinien sie powoli już zegnać z Bayernem, a drugi prezentuje żanade praktycznie od początku sezonu.

20.09.2014 17:27

Co sie dzieje!!!! BOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17.09.2014 22:33

Błagam, zdejmijcie Mullera!

17.09.2014 22:12

Muller dzisiaj dno.

17.09.2014 21:58

Wrócić, pewnie wróci, ale uważam, że to jego ostatni sezon w Bayernie.

14.09.2014 15:58

Może to brutalne co powiem, ale myśle, że to koniec Badstubera w Bayernie.

14.09.2014 15:40

GOETZEEEEE!!!!!

13.09.2014 15:57

Po tych wszystkich transferach myśle, że najsilniejszym możliwym ustawieniem Bayernu byłoby 4-2-3-1 w składzie:
Neuer (Reina) - Alaba (Bernat), Benatia (Dante), Boateng (Badstuber), Lahm (Rafinha) - Bastian (Rode), Alonso (Javi, gdy wróci), Ribery, Thiago (Goetze), Robben (Muller, Shaqiri) - Lewandowski (Pizarro).

Tutaj nawet ciężko kogoś usadzić na ławke i wytypować pewną pierwszą 11-stkę, bo wariantów jest masa - wystarczy spojrzeć na naszą potencjalną ławkę rezerwowych (nazwiska w nawiasach). Strach się bać! A przecież jest jeszcze nasza trójka młodzieży - Höjbjerg, Gaudino i Kurt. Jedyny, który obecnie odstaje od reszty zawodników, to moim zdaniem Shaq - gra po prostu fatalnie. No i jedynie na pozycji Franka brak jest zmiennika. Można by spróbować powoli Kurta wprowadzać do drużyny, bo innych lewych skrzydłowych brak (Goetze nie jest skrzydłowym).

02.09.2014 19:16

Co do Goetze to on sie po prostu marnuje na skrzydle! On powinien grać tylko i wyłącznie na środku pomocy za napastnikiem, bo nie ma na tyle potrzebnej dynamiki by grać na skrzydle. No ale skoro Guardiola uparcie wystawia go jako skrzydłowego, to czyja to wina? Nawet sam Cesarz powiedział w jednym wywiadzie, że Goetze najbardziej niebezpieczny jest za plecami napastnika.

Jak Bayern dalej tak będzie postępował z Mario, to w końcu odejdzie do jakiegoś Realu, Chelsea itd., posadzą go tam na srodku pomocy i znów będzie wymiatał. Bo talent ma niesamowity.

31.08.2014 09:51

Shaqiri - dno!!

30.08.2014 20:24

Trafiliśmy do grupy śmierci, nie ma co do tego żadnych wątpliwości.

28.08.2014 18:47

Mówiłem. F-A-T-A-L-N-E losowanie! Jedna z dwóch najgorszych drużyn do wylosowania z koszyka 2, wyjazd do zimnej Moskwy i najgorsza możliwa drużyna z 4 koszyka.

28.08.2014 18:45

Będzie ROma.

28.08.2014 18:41

Nie chce Romy, a mamy niestety aż 25% szans, że na nią trafimy. :/

28.08.2014 18:36

Ja pierd... same POWTÓRKI... szkoda, że nie ma Pilzna to by była identyczna grupa.

28.08.2014 18:28

Real fart

28.08.2014 18:21

Z drugiego koszyka najlepiej byłoby trafić na Basel.

28.08.2014 18:12

@Quebo

Hmh... Chyba wszystko jasne. Po prostu bałem sie, że Bayern zapłaciłby Realowi 10 mln ORAZ jednocześnie płacił Alonso kase za sezon, ale skoro sytuacja przedstawia sie tak jak opisałeś to całkiem OK. :)

27.08.2014 23:52

@Quebo

W takim razie jak w tym samy newsie bilda przetłumaczyć to: "Laut der spanischen Zeitung „Marca" bietet der deutsche Rekordmeister ihm ein Bruttogehalt von 10 Mio Euro pro Jahr."

Jeśli sie nie myle, to tu pisze, że Bayern ma oferować Alonso 10 mln za sezon. O.O

27.08.2014 23:41

@pecz01
No dokładnie!! Albo coś tutaj bild pokręcił, albo doszło tutaj do jakiegoś przedziwnego (i głupiego) transferu, bo przecież kontrakt Alonso w Realu kończy się właśnie za 2 lata! Co to więc za wypożyczenie skoro po wypełnieniu kontraktu w Bayernie Alonso i tak nie będzie już piłkarzem Realu?

Do tej sytuacji bardziej pasuje określenie transfer definitywny na 2 lata... za 10 baniek dla Realu... i 10 mln brutto pensji dla Alonso w Bayernie. Dobry deal?

No chyba, że coś pokręciłem i nie ogarniam tego.

27.08.2014 23:28

What? Skąd wy to "nieoficjalnie" wzięliście?

27.08.2014 23:12