@kubla
Robben dzisiaj słabiej, to fakt (nie jest w formie), ale wybacz, Mario dzisiaj zagrał bardzo dobre zawody.
22.08.2015 17:31
Koniec! Co za mecz!!
22.08.2015 17:24
Byle utrzymać wynik..
22.08.2015 17:21
Dawno się tak nie cieszyłem jak po tej bramce!!! :D
22.08.2015 17:19
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
22.08.2015 17:19
Polański nie strzelił :)
22.08.2015 17:03
@Android
"miażdży WIĘKSZOŚĆ"
22.08.2015 17:02
@zywieczdroj
Nawet jeśli przyjmiemy tak jak mówisz, że jest stary (a nie jest, bo spokojnie może pograc ze 3 lata na najwyższym poziomie), to i tak szybkością i dynamiką miażdży większość naszych piłkarzy.
22.08.2015 17:00
Ostatnia zmiana powinna być Lewy za Alonso. Nie dlatego, że Xabi gra słabo (bo dzisiaj całkiem nieźle gra), tylko dlatego, że potrzebujemy więcej ofensywnych piłkarzy na boisku.
22.08.2015 16:49
@gololo
Takie komentarze pisz sobie na innych stronach.
22.08.2015 16:24
Phi, przecież to oczywiste: jak wygrywamy to dzięki piłkarzom, jak przegrywamy/remisujemy wina Pepa. Każde dziecko to już nawet wie.
22.08.2015 16:20
Goetze jest dzisiaj jednym z najlepszych w ofensywie. Niektórzy chyba narzekają na niego, bo po prostu znaleźli sobie kozła ofiarnego, którego mogą obwiniać, gdy drużynie nie idzie.
22.08.2015 16:14
Po meczu, niezła rozwałka. Gladbach bardzo słabo.
15.08.2015 19:05
@robert111
No prosze, a wcześniej wypominałeś Bayernowi, że dostaliśmy lanie w 1/2 LM, a słowem nie wspomniałeś o tym, że praktycznie połowa pierwszej 11-stki była w szptialu/grała tuż po ciężkich kontuzjach. Dobrze pamiętam. A teraz co? Barca przegrała, bo miała braki w składzie... Dla mnie wszystko jasne.
Zawsze to fajnie, że DFL stara się o zwiększenie popularności BL w Polsce. :)
13.08.2015 18:58
EDIT: "ludzie od przygotowania fizycznego" miało być :)
11.08.2015 22:41
I może trochę źle się początkowo wyraziłem, bo Barcelona to bardzo silna drużyna, ale nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że "nie mają godnego przeciwnika". Mają. Real, Chelsea, czy w końcu My, ale nie na takich warunkach (kadrowych) jak w poprzednim sezonie. EOT
11.08.2015 22:38
@robert111
Zniszczyli FC Szpital. Oczywiście nas to nie usprawiedliwia, bo o sile klubu nie świadczy jedynie skład, ale także ludzie od przygotowania technicznego i sztab medyczny, a to u nas kulało strasznie w poprzednim sezonie. Wciąż jednak będę twierdzić, że bez tego ogromu kontuzji moglibyśmy z powodzeniem powalczyć (i pokonać) Barcelone w 1/2 LM.
11.08.2015 22:33
Przepotężna ta Barca...
11.08.2015 22:24
Neuer - Lahm, Benatia, Boateng, Alaba - Robben, Vidal, Hojbjerg, Costa - Mueller, Lewandowski - tak obecnie w mojej opinii wygląda najsilniejsza jedenastka. Nie można zapominać też o Thiago i Franku.
05.08.2015 22:44
Costa, co za kocur!
Hojbjerg powinien z miejsca zająć miejsce Alonso w podstawowej 11-stce. Zresztą Rode też powinien być już wyżej w hierarchii od Hiszpana. Gorzej Alonso już chyba nie da rady grać. :/
05.08.2015 22:41
Cholera, co za grajek z tego Costy!! O_O
04.08.2015 21:17
Alonso powinien mieć dożywotni zakaz wykonywania rzutów karnych
01.08.2015 22:35
Z tego zestawienia zamienić jedynie Alonso na Vidala i Costę na Franka(w formie) i mamy najsilniejszy możliwy skład, więc wyjściowa jedenastka na dzisiejszy mecz praktycznie optymalna. Trzeba wygrać!
01.08.2015 19:59
@FanGraczyBayern
Słabe to...
20.07.2015 18:59
Jak będzie oficjalne ogłoszenie transferu przez kluby, to będzie i stosowny news. Proste.
20.07.2015 18:52
@Apollo1
Jeśli po tej ciężkiej kontuzji Javiego spisujesz go już na straty, to takiego Arjena wysyłałbyś pewnie na emeryture jeszcze za czasów jego gry w Chelsea.
19.07.2015 21:34
@hans1986
Heh, a już myślałem, że tylko ja mam takie przeczucie :)
19.07.2015 14:32
@snafu
Akurat w przypadku słabszej gry Goetze w Bayernie to IMO sporo jest winy Guardioli. Tak jak ubzdurał sobie Lahma na DP, tak cały czas Mario ustawiał na skrzydle - na pozycji, która zwyczajnie nie jest stworzona dla niego. Goetze powinien grać tylko i wyłącznie za plecami napastnika (nawet sam Cesarz swojego czasu o tym wspominał), bo jest za mało dynamiczny na skrzydłowego, no ale Pep ma oczywiście swoje wizje.
I niech tylko Bayern sprzeda Goetze, to sam chyba dołącze do zwolenników odejścia Guardioli.
19.07.2015 12:42
@Klinsmann18
Wszystko fajnie, ale Thiago jest lepszy od Kroosa.
16.07.2015 18:59
Nam teraz potrzebny przede wszystkim bardzo dobry obrońca. Jeśli rzeczywiście Lahm wraca na PO, to może ostatnim transferem będzie środkowy obrońca? Może Godin ? To trochę marzenie, ale słyszało się pare plotek o nim.
16.07.2015 15:57
Transfer Vidala może oznaczać pare rzeczy:
1) Javi na stałe przejdzie na środek obrony, więc raczej nie będzie na tej pozycji transferu
2) Przy pełnym składzie Alaba wróci na LO?
15.07.2015 20:56
Jeśli w drugą stronę miałby powędrować Goetze, to ja dziękuje bardzo. Wolę Mario, który ma być naszą przyszłością, niż Vidala na pozycję, którą i tak mamy nieźle obstawioną.
15.07.2015 20:31
@Patryk233
Teraz dosłownie cały rynek jest mocno przesadzony jeśli chodzi o kwoty. Ceny poszły w górę i Bayern chcąc nie chcąc musi się w końcu do tego choć trochę dostosować. Sterling 70 mln, Di Maria 60 mln, młodzik z Juve, który pograł sobie przez cały sezon kilkaset minut i strzelił 1 bramkę - 18+ mln... Ot, rzeczywistość.
14.07.2015 20:37
@Riberyy007
Stones byłby całkiem niezły, z Laporte raczej gorzej, bo dla Bayernu pewnie za drogi.
13.07.2015 15:55
@Adi
Ja bym sobie darował tego następce Bastiana. Mamy Thiago, Alabe, Xabiego, Javiego i pare młodzików, którym w końcu należy się porządna szansa (być może jedyna) na wybicie się. Zamiast tego skupiłbym się na dobrym ŚO, PO (nie chce mi się wierzyć w to, że Lahm tam wróci, a Rafinha sam nie pociągnie sezonu) i jakiegoś ofensywnego skrzydłowego/napastnika (dla mnie ideał - Lacazette)
13.07.2015 15:49
Troszke poszperałem w necie i z tego co wiem, to źródło tej wiadomości jest bardzo wątpliwe, mianowicie chodzi o jakiś fb profil: https://www.facebook.com/RobberyOfficial
Ktoś to pochwycił, rozpoczęła się dyskusja na transfermarkt i tak to się roznosi. Ski italia pewnie nie ma nawet z tym nic wspólnego. Jak dla mnie plotka, zwłaszcza, że niedawno pisano, że Ramos ma zostać nowym kapitanem Realu.
13.07.2015 15:38
Nie wiem czy akurat Ramos, ale przydałby się dobry, trzeci środkowy obrońca obok Boa i Benatii (Badstubera wypożyczyć). Przydałby się pilnie również transfer bardzo dobrego PO, bo tam jest tylko Rafinha.
13.07.2015 15:25
Nawet jakby się bał reakcji fanów na stadionie, to spokojnie mógł pożegnać się z klubem i kibicami na jakiejś konferencji jak to zrobił Casillas.
12.07.2015 20:37
Na pewno dużo lepsze wrażenie (w sensie pożegnania) zostawił po sobie Casillas niż Bastian. Całkiem inna klasa.
12.07.2015 19:17
Mamy 4 miejsce czyli dosyć wysokie :)
12.07.2015 18:30
Rode IMO nie ma umiejętności by zostać następcą Bastiana. To typowa zapchajdziura na BL, nic więcej. Już prędzej patrzę z nadzieją na naszą młodzież, bo mają doskonałą okazje do tego by się wybić.
12.07.2015 13:52
United w tym roku póki co dosłownie miażdży Bayern w kwestii transferów. Już pomijając Bastiana, to sciągnęli Darmiana i Depaya. LvG przeprowadził bardzo mądre transfery, a u nas dalej śpią. Jeśli zarząd i Pep myślą, że uda im się spokojnie zrobić transfery w sierpniu, to powodzenia.
11.07.2015 21:46
@hans1986
Heheh... tak czułem. Powrót z urlopów i od razu zaczną się pierwsze pobrzękiwania o "kompletnym składzie". Później dojdą do tego wypowiedzi w stylu "powroty kontuzjowanych piłkarzy są naszymi największymi wzmocnieniami" i to będzie na tyle. Tylko to jest oszukiwanie samego siebie, bo kiedyś już tak samo mówił Watzke o swojej drużynie w przerwie zimowej... po czym nie minęły 2 tygodnie od wznowienia rozgrywek i wypadło im kolejnych dwóch piłkarzy. Mimo wszystko wydaje mi się, że zrobimy max 1 nieduży transfer i finito.
11.07.2015 14:52
Póki co to okienko w wykonaniu Bayernu trzeba ocenić w najlepszym wypadku jako bardzo złe. Odchodzi Bastian, wciąż nie ma prawdziwego zmiennika dla Lewego, odpuszczono Darmiana, więc na ten moment w przyszłym sezonie po bokach dalej biegają Rafinha i Bernat (ten duet był naszą piętą achillesową w ostatnim sezonie), dalej brak sensownej konkurencji na ŚO dla duetu Boa/Benatia... Jest naprawdę źle.
Do plusów można zaliczyć próbę załatania dziury w przypadku nieobecności Robbery w postaci Costy za 30 mln, ale po pierwsze nie wiadomo jak ten piłkarz będzie się u nas prezentował, a po drugie, to wciąż za mało, bo potrzeb mamy dużo więcej.
Ja (na ten moment) oceniam to okienko na 2/6.
11.07.2015 14:31
Znowu skończymy pewnie z Rafinhą (jedynym PO) i Lahmem, który na koniec kariery ubzdurał sobie, że jest świetnym DP. Oby było jednak inaczej, bo ostatni sezon dobitnie pokazał, że nasze boki obrony są najsłabszym ogniwem.
07.07.2015 21:08
To nawet ciężko komentować, poważnie. Zarówno Tomek jak i (IMO najlepszy w naszym zespole) Arjen są zwyczajnie lepszymi piłkarzami od Di Marii, a co dopiero mówić o nich w pakiecie.
07.07.2015 14:58
@mrtiktak
1) Tak, nie uważam wcale Benatie za gorszego stopera od 'czerwonego' Ramosa. W czym problem?
2) "konkurencja dla duetu Boa- Benatia czyli na rezerwe" - Gdzie ja napisałem, że Ramos miałby siedzieć na ławce? Przy trójce Boa-Benatia-Ramos być może to Boa siedziałby na ławce, albo Benatia ...albo i Ramos jeśli grałby gorzej od tej dwójki. Miałby dostać pierwszy skład z automatu? Fajnie byłoby mieć trzech klasowych środkowych obrońców w zespole. Istnieje coś takiego jak rotacja, a i sezon jest długi i któryś ŚO może wypaść w kluczowym momencie przez kartki/kontuzje. Nie chciałbym tylko wymiany Benatia=Ramos, bo patrz punkt 1)
3) Przydałoby się żebyś popracował trochę nad kulturą wypowiedzi.
04.07.2015 01:00
Gdyby to ode mnie zależało, to w życiu nie oddałbym Benatii za Ramosa. Benatia miał trochę pechowy ten ostatni sezon przez kontuzje, ale gdy już grał to pokazywał się z bardzo dobrej strony. Śmiem wręcz twierdzić, że jeśli w nadchodzącym sezonie kontuzje nie będą go tak trapić, to będzie naszym najlepszym środkowym obrońcą.
Nie oddałbym go za Ramosa nawet jeśli miałoby dojść do wymiany na zasadzie Ramos=Benatia, a co dopiero jeszcze im dopłacać. Hiszpana widziałbym w zespole tylko i wyłącznie jeśli miałby przyjść jako konkurencja dla duetu Benatia-Boa, co i tak nie nastąpi przez to, że a) kosztuje zdecydowanie zbyt dużo, b) jego zarobki byłby prawdopodobnie zbyt wysokie (MU ponoć oferuje mu 12 mln za sezon).
03.07.2015 22:06
Ja tam myśle, że Badstuber nigdy nie osiągnie poziomu Benatii, ale życze mu dobrze.
28.06.2015 11:01
Wypożyczyć na 1-2 sezony, a do Bayernu sprowadzić obrońce, który skutecznie walczyłby z Benatią i Boa o pierwszy skład, a Dante byłby 4-tym obrońcą, tak na wszelki wypadek.
28.06.2015 09:57
Może sie powtórze, ale IMO jak mamy rozpatrywać już takie transfery jak Herrmann (24 lata, nie pokazuje nic nadzwyczajnego) czy Konoplyanka, to naprawdę darujmy sobie jakiekolwiek transfery na skrzydła. Kupowanie piłkarzy na zasadzie "by załatać dziure" mija się z celem jeśli chodzi o tą pozycje. Tutaj trzeba tylko i wyłącznie takich piłkarzy, którzy za 2-3 lata poniosą ciężar konstruowania większości naszych akcji ofensywnych.
Osobiście moim idealnym kandydatem był Depay - niestety Bayern zaspał. Niezły byłby Di Maria, ale coś mi się nie widzi żeby Bayern wydał akurat na tego piłkarza 60 mln. Prędzej na Griezmanna, i to być może najbardziej prawdopodobny transfer z tych większych nazwisk.
Jeśli to nie wypali, to najlepiej chyba szukać młodych perełek w takich ligach jak francuska, holenderska (mają dobre szkółki) czy brazylijska. Może przez rok pojawi się drugi Depay lub Franek (marzenie) i Bayern tym razem nie da ciała. Wynalazki typu Herrmann sobie lepiej darujmy.
21.06.2015 16:16
@Patryk233
Patrząc akurat na tą "próbkę umiejętności" z tego filmiku, to powiedziałbym, że ten piłkarz to nic nadzwyczajnego. Ba, mając sporo wolnego czasu i chęci można by stworzyć podobne filmiki o, tak na oko, 80% ofensywnych piłkarzach BL.
Wy tak serio z tym Herrmannem? To ma być ten planowany następca Robbena? Tutaj chodzi przecież o pozycje skrzydłowego, najważniejszą i kluczową w naszych poczynaniach ofensywnych. Skrzydła stały się niejako wizytówką naszej siły na przestrzeni ostatnich kilku lat. Ja nie widze mówiąc szczerze nic szczególnego w tym Herrmannie, a chłop ma już 24 lata. Dla porównania wystarczy popatrzeć na filmiki 21-letniego Depaya, jest różnica w klasie sportowej i w wyszkoleniu technicznym. Coś tak czuje, że Memphis będzie kolejną perełką o klasie porównywalnej do takiego Suareza (pomijając inne pozycje).
Jak mamy coraz bardziej obniżać swoje oczekiwania co do transferów w tym okienku i rozpatrywać już takie propozycje jak Herrmann, to ja już wolę, żeby Bayern nikogo nie kupował w tym roku, a po sezonie wraz z przyjściem nowego trenera dokładnie przyjrzeć się europejskim ligom (ew. brazylijskiej), bo choćby w takiej francuskiej powstaje sporo talentów o dobrych wyszkoleniu technicznym, a nie tylko ograniczać się do samej BL.
20.06.2015 13:44
Luzik, nasz zarząd zrobi sobie najpierw miesięczny urlop, a za transfery chwyci się jak już będzie z grubsza pozamiatane na rynku transferowym, heheh :P
14.06.2015 19:38
"Bayern Juppa w pełnym składzie mógłby dostać taki sam łomot i nie byłaby to wielka niespodzianka."
Nie sądze. Powiem więcej, pomijając juz Juppa, to gdybyśmy w ostatnich meczach z Barcą mieli zdrowego i w rytmie meczowego Robbena, Franka i Alabe, to równie dobrze dzisiaj moglibyśmy cieszyć sie z pucharu.
07.06.2015 22:57
@Apollo
"A Bayern z tą kasą, którą dysponuje to spokojnie mógłby wyciągnąć takiego np. Paco Alcacera na atak z Valencii."
Problem w tym, że nasi skauci potrafią pracować w zasadzie tylko na terenie Niemiec. Wyszukanie fajnego piłkarza z np. takiej Francji (a jest tam sporo dużych talentów) czy Hiszpanii, to dla nich wyższa szkoła jazdy. Oczywiście są od tego wyjątki, ale generalnie, to słabo im to idzie.
07.06.2015 21:21
@dudi610
Oprócz 39 bramek i 11 asyst we wszystkich rozgrywkach w tym sezonie, to rzeczywiście nic nie gra. :)
Co jak co, ale Neymar robił w tym roku ogromną różnicę na boisku. Barcelona znalazła już piłkarza, który przejmie pałeczke lidera drużyny, gdy Messi pójdzie na emeryture, w przeciwieństwie do Realu (nie mają prawdziwego następcy Ronaldo) czy Bayernu (zapowiada się kolejne okienko dziadowania i kolejny sezon bez następców Robbery w drużynie).
07.06.2015 13:11
"Największym wzmocnieniem tutaj są powroty do zdrowia i zapobieżenie takiej fali kontuzji na przyszłość"
Poczekaj, ktoś już tak samo gadał... A, to chyba Watzke swojego czasu podczas przerwy zimowej na wytłumaczenie braku transferów w BVB. Skończyło się na tym, ze tuż po wznowieniu rozgrywek kolejny piłkarz wypadł im na długie tygodnie. Takie mieli powroty i "wzmocnienia". I choć jego jeszcze mimo wszystko można by było rozgrzeszyć, bo w zimowym okienku nie robi się znaczących transferów, tak nas, wciąż nie mających ŻADNYCH (!!!) sensownych zmienników dla Robbery, podczas letniego okienka już absolutnie nie można!
Po ostatnich plotkach jest już chyba wszystko jasne - nie będzie żadnego głośnego nazwiska w Bayernie w tym okienku. Griezmann - nie, Di Maria - nie, Sterling - nie, Hazarda nawet nie trzeba wymieniać. Z mniej znanych Anderson z Lazio - też nie. Był Depay do wzięcia - gdyby odpowiednio wcześnie zacząć z nim rozmowy, to być może zgodziłby się do nas dołączyć. Tak LvG nas uprzedził, a później było już za późno, kolejny raz zresztą. Ze wszystkich przewijających się skrzydłowych w plotkach, to chyba tylko Brahimi wysyłał wyraźny sygnał, że chciałby u nas grać, i w sumie można by było spróbować.
No bo co innego? Nie wyszukamy żadnej młodej perełki o wielkim potencjale, bo nasz skauting potrafi działać chyba tylko w obrębie jednego kraju (Niemiec), a inne kierunki to dla nich totalna egzotyka. Porażka na całego. Bellarabi sprawy nie załatwi w najmniejszym stopniu. Jak wypadnie Robben, to znowu ok. 50% naszej siły ofensywnej pójdzie w dół. W BL, to poradzilibyśmy sobie pewnie nawet bez zmiennika, natomiast w LM, to Bellarabi nic nie pomoże. Wolę już Brahimiego (chociaż to nominalny lewy skrzydłowy, to na prawej od biedy też zagra), który w LM już coś lepszego pokazał, walnął 5 bramek i dołożył 3 asysty.
Można by było ściągnąć tego Brahimiego i Lacazette (świetny, perspektywiczny młody napastnik (a potrzebujemy zmiennika dla Lewego), który może też zagrać w razie awarii na lewym skrzydle). To chyba najbardziej sensowni kandydaci do wzmocnienia ofensywy w tym okienku.
Jeszcze co do Goetzego... to żaden z niego skrzydłowy, bo brakuje mu najważniejszego na tej pozycji - dynamiki. On powinien grać tylko i wyłącznie za plecami napastnika.
05.06.2015 08:57
Czyli tak jak myślałem, z glosniejszych skrzydłowych przyjdzie albo Di Maria, albo sciagna dużo mniej klasowych pomocników i problem przy kontuzji Robbery kolejny rok pozostanie nierozwiazany.
03.06.2015 14:37
Podsumujmy:
-Griezmann: A. Madryt ponoć nie chce się go pozbyć, więc w gre wchodzi jedynie klauzula wykupu wynosząca wg różnych źródeł 60-65 mln. Umowa z Atletico obowiązuje do 2020 roku. Transfer moocno wątpliwy.
- Hazard: sam zawodnik wypowiadał się ostatnio, że czuje się w Chelsea bardzo dobrze, a sam klub nie musi go sprzedawać, bo biedni nie są. Niedawno zawodnik przedłużył kontrakt do 2020 i Chelsea raczej nawet nie zainteresuje się żadną ofertą poniżej 100 mln (jeśli w ogóle przekona ich jakakolwiek kwota; w końcu mówimy tutaj o ich czołowym zawodniku). Transfer z gatunku nierealnych- szanse oceniam na 0% i naprawdę nie warto dalej zaprzątać sobie nim głowy.
-Pogba: wg różnych źródeł Juve rozpatrzy jego sprzedaż gdy otrzyma kwote ok 80-100 mln. Poza paroma plotkami nie słychać by Bayern się nim realnie interesował, zresztą takiej kwoty raczej nie wyda na jednego piłkarza. Umowa z Juve trwa do 2019. Transfer raczej nie ma szans, choć to moje małe marzenie. :)
-Sterling: sprawia wrażenie rozkapryszonej gwiazdki. Ma bardzo wygórowane (mało powiedziane) oczekiwania co do pensji, a Liverpool rzekomo sprzeda go dopiero, gdy zobaczy na stole 60 baniek. Ma kontrakt do 2017 roku, ale niedawno można było przeczytać, że Bayern zrezygnował ze starania o podpis tego piłkarza. Szanse minimalne.
-De Bruyne: 23-latek ma umowe do 2019 roku. Ostatnio Allofs stwierdził, że na 100% de Bruyne zostanie w Wolfsburgu na następny sezon. Co mogłoby go skłonić do zmiany zdania? Dużo forsy (ok. 60-80 mln wg różnych źródeł). Marne szanse na jego transfer.
To tyle z tych mało realnych transferów. Teraz te bardziej prawdopodobne:
-Gundogan: kwota za jaką BVB się zgodzi go oddać ma wynosić ok. 25-30 mln. Ma umowę do 2016 roku i raczej pewne na 100% jest to, że odejdzie w tym okienku. Wg początkowych plotek interesował się nim United i my. Ostatnio można było przeczytać, że United rezygnuje z Gundogana, więc szanse na jego przyjście do Bayernu mocno wzrosły. Transfer bardzo możliwy (inna sprawa czy w ogóle potrzebny, bo tutaj bym się kłócił).
- Di Maria: po niezbyt udanym sezonie w United i utracie zaufania u LvG pełno jest plotek o tym, że ManU rozważa jego sprzedaż. Równie dużo jest plotek o tym, że Bayern się nim mocno interesuje. Minusy: kontrakt do 2019, koszt koło 60 mln, wiek 27 lat (wcale nie tak mało). Szanse na jego transfer mimo wszystko są całkiem niezłe.
-Darmian: Prawy obrońca Torino. Ma 25 lat, kontrakt do 2017 roku. Ma kosztować ponoć ok. 15 mln. Szanse na jego transfer dosyć duże.
Poza tym z tych mniej głośnych transferów słyszy się o zainteresowaniu Andersonem (lewy skrzydłowy Lazio,22 lata, kontrakt do 2020), Bellarabim (prawoskrzydłowy Leverkusen, 25 lat, umowa do 2020), Xhaka (środkowy pomocnik Monchengladbach, 22 lata, umowa do 2019) i Lacazette (całkiem niezły napastnik Lyonu, 24 lata, umowa do 2018 - w mojej opinii bardzo by nam się przydał, bo od nowego sezonu zostajemy w napadzie tylko z Lewym)
30.05.2015 19:17
Dokładnie. Nie ma miejsca u nas dla Gundogana. Mówimy tutaj przecież o pozycji, która jest najlepiej obsadzona w drużynie. Powinniśmy się skupić na lewym skrzydłowym, drugim napastniku i prawym (tam mamy tylko Rafinhe, Lahm już jest stracony jeśli chodzi o PO) i środkowym obrońcy. To są te cztery pozycje wymagające natychmiastowych wzmocnień. Darować sobie Gundogana i De Bruyne (za napastnikiem powinien grać Goetze, a nie na skrzydle).
30.05.2015 08:39
"Teraz nawet jak Bayern straci duet Robbery, to w ich miejsce wskakują inni światowej klasy zawodnicy, a w Borussii tak nie jest."
Którzy światowej klasy zawodnicy? Goetze? To nie jest skrzydłowy. Nie mamy ŻADNEJ sensownej alternatywy dla Robbery w drużynie. Żadnej. Potrzeba nam sensownych zamienników na skrzydła, dobrze czujacych się w grze jeden na jeden i przede wszystkim dynamicznych! Brak Robbery w końcówce sezonu, to był dla nas przysłowiowy gwóźdź do trumny, i nie ma znaczenia czy na ławce w takim momencie mielibyśmy Kloppa czy Guardiole.
27.05.2015 23:06
Przypominam, że od nowego sezonu zostajemy póki co z jednym napastnikiem. Wiem, że Lewy jest twardy jak skała, ale nawet jemu może się nieszczęśliwie przytrafić jakaś kontuzja lub będzie zwyczajnie przemęczony i kto będzie za niego grał? Lacazette, to obok skrzydłowego, powinien być jeden z naszych priorytetów. Świetny napastnik, a w dodatku jak na realia współczesnego rynku niedrogi. Zakup obowiązkowy i tyle. Depaya już przespaliśmy, nie możemy znowu popełnić tego samego błędu.
26.05.2015 17:49
Tak jasne, nie kupujemy nikogo. Znowu wypadanie Robben i/lub Ribery i nie będzie komu grać na skrzydle lub będzie grał tam Goetze, który skrzydłowym nie jest. Odchodzi Pizza i nie będzie drugiego napastnika w drużynie w razie kontuzji Lewego.Transferów nam cholernie potrzeba i to nie zapchajdziury tylko trzeba już szukać powoli przyszłych następców Robbery.
18.05.2015 08:21
@oloka96
Mam takie samo zdanie jak Ty. Strasznie szkoda mi tylko tego Depaya... Jest (a raczej był) tańszy od Griezmanna i moim zdaniem lepszy, a i potencjał wydaje mi się, że ma większy. Zobaczymy co z tego będzie.
16.05.2015 19:50
Sztab medyczny po powinien dostać medal za wzorowo przeprowadzona i szybką rekonwalescencje Franka.
15.05.2015 07:43
Zresztą ostatnio było nawet info, że Favre jest chętny na przejęcie drużyny po Guardioli np. tutaj:
http://sport.wp.pl/kat,1746,title,Bild-Favre-zastapi-Guardiole-w-Bayernie,wid,17468136,wiadomosc.html?ticaid=114d5d
Także dla mnie Ancelotti (jeśli w ogóle pogłoski o jego możliwym odejściu są prawdziwe) albo Favre, to dwie najlepsze opcje.
09.05.2015 21:16
Może Ancelotti? Od pewnego czasu chodzą pogłoski, że być może to jego ostatni sezon w Realu. Jeśli nie on to Klopp albo Favre i nie wiem czy z tej dwójki ten drugi nie byłby lepszy.
09.05.2015 21:12
Bastian teraz strzał idealny na rugby...
09.05.2015 17:07
"fakt getafe czy zenit było masakrą tak samo deportivo ale w tamtych meczach druzytna przeciwna wykorzystywała wszsytkie nasze błedy dzisiaj altintop nie strzela nam setki z 5 metrów"
O_O?? Ja odpadam...
09.05.2015 16:30
"ale bayern nawet z Gorlitzem Ottlem czy Lelem wyglądał lepiej niż ten dzisiaj "
Nie, nie wyglądał lepiej.
09.05.2015 16:27
Mi się wydaje, że w dziesiątkę bez Lahma gramy lepiej, niż na początku z nim w składzie...
09.05.2015 16:16
To nie wina Reiny, tylko naszej defensywy. Ale my mamy ją obecnie słabą! Wystarczy puścić górną piłkę za linię obrony i zaraz groźna sytuacja.
09.05.2015 15:46
Coś mi się widzi, że to okienko znowu możemy skończyć bez zmienników dla Robbery (ew. sprowadzi sie piłkarza pokroju Shaqa, który pewnego poziomu nie przeskoczy i znowu przerwa w grze Robbena/Franka będzie strasznie odczuwalna). Inne kluby (np. MU) nie śpią i juz starają się jak zaklepać najlepszych piłkarzy na rynku zanim będzie za późno.
07.05.2015 20:06
Ja nie mogę przeboleć, że straciliśmy szanse na kupienie Depaya. 30 mln euro za taki talent to niewiele jak na dzisiejsze czasy i nie zdziwie się jak za pare lat będzie wart +60 mln. Przespaliśmy Hazarda, teraz mamy powtórkę. To strasznie irytujące! Ja już nie widze za bardzo interesującej opcji dla nas na skrzydło. Griezmann, to moim zdaniem nie ta jakość, Hazard nie do wyciągnięcia (Chelsea ma kupe kasy, Eden długi kontrakt, i klub naprawdę bez problemu moze odrzucić sobie oferty rzędu 80 mln), Bale podobnie (kwota z kosmosu, którą Bayern NIGDY nie wyłoży)...
To kto? Bellarabi? On ma być w przyszłości następcą Arjena? Dajcie spokój...
07.05.2015 19:52
@ThomasKonig
A ja się z tobą nie zgodzę, a konkretnie jeśli chodzi o Robbena. To pomimo wieku zdecydowanie nasz najlepszy zawodnik w drużynie, śmiem twierdzić, że bez niego nie mamy szans w starciu z takimi klubami jak Barcelona (a przynajmniej szanse na zwycięstwo wtedy dość drastycznie spadają). I ktokolwiek za niego przyjdzie na prawe skrzydło będzie od niego obecnie gorszy, gwarantuje to. Jasne, jego emerytura się powoli zbliża, to nieuniknione, ale dlatego właśnie trzeba sciagnąć piłkarza, który będzie mógł grać podczas jego ewentualnej nieobecności i z którym nie odczujmy aż tak bardzo absencji Arjena. Ale nie wyobrażam sobie sytuacji by Robben zdrowy i w dobrej formie siedział na ławce, jako "dodatek". Nie, póki prezentuje taką klasę na boisku.
07.05.2015 15:46
Moja lista życzeń: Depay, Lacazette, Pogba (wiem, wiem...) i jakiś b.dobry PO. Skład:
Neuer
(nowy PO) -Boa-Benatia-Alaba
Bastian-Pogba
Robben-Thiago-Depay/Ribery
Lewy/Lacazette
07.05.2015 11:20
NFZ-tu ciąg dalszy...
07.05.2015 05:55
Z nas już pośmiali się po blamażu z Realem, teraz będzie kontynuacja...
07.05.2015 00:17
Po mnie ta porażka jakoś szybko spłynęła, bo doszedłem do wniosku, że zwyczajnie nie da rady wygrać LM mając w zespole tak źle działający sztab ludzi od przygotowania fizycznego/fizjoterapeutów/lekarzy. Ten sezon jest sezonem Barcelony, bo piłkarze są genialnie przygotowani pod względem fizycznym, co bezpośrednio przyczynia sie o tego, że mogą czerpać radość z piłki, nie wypadają z rytmu meczowego i są w formie. Wygrają LM, nie mam wątpliwości.
Bayern oprócz niezbędnych wzmocnień powinien dokładnie zweryfikować pracę całego sztabu, bo Barcelona wygląda jakby opiekowali się nią świetni fachowcy, a u nas piłkarze leczyli się chyba w NFZ.
07.05.2015 00:13
"Na następny sezon będą transfery i Guardiola będzie miał ostatnia szansę na poprawę gry. Jak nie da rady, to bez żalu się pożegnamy."
Otóż to. Trzeci sezon, okienko transferowe, ostatnia szansa. Już rok temu prosiło się o zmienników dla Robbery. Nie wyciągnięto wtedy wniosków, więcej pomyłek nie może być. Kupić zastępców dla skrzydłowych i Lewego (Depay, Lacazette...), defensywnego pomocnika, bo stara niemiecka gwardia Bastian i Lahm już widocznie nie domaga, Alabe przesunąć na LO i kupić świetnego PO.
06.05.2015 23:12
Android? To ten co swojego czasu był święcie przekonany, że brak Robbery może wyjść Bayernowi na dobre? xD
06.05.2015 22:57
Niestety żegnamy sie z tegoroczna LM prawdopodobnie kolejny raz bagażem paru bramek w plecy. Rok temu Real, w tym roku Barcelona. 0:5, 0:3 (+ to co pewnie wpadnie w rewanżu)... Przykro się robi, bo wyniki idą w świat i nie wystawia nam to zbyt dobrej wizytówki.
W tym roku byliśmy zwyczajnie zbyt słabym klubem by móc wygrać LM. I mówiąc to nie chodzi o skład, ale o całą tę "otoczkę" czyli przygotowania, sztab, FIZJOTERAPEUCI (!!!), lekarze itd. To tak jak z F1, na sukces składa się kierowca i technicy, którzy przygotowują bolid. Nie da się odnieść sukcesu w piłce nożnej jeśli praktycznie co mecz wypada ci kluczowy piłkarz w końcówce sezonu, kiedy Ribery po stosunkowo niegroźnej kontuzji kostki pauzuje pare miesięcy i końca nie widać. Nie da sie i tyle.
06.05.2015 22:49
Jesteśmy w stanie awansować nawet bez Robbena, Franka i Alaby.
Zdjęcie Lewego w masce z którą będzie występował w nadchodzących meczach. Istnieje więc szansa, że zagra :)
03.05.2015 15:40
Ściągnąć Lacazette, Depaya i bardzo dobrego PO (a za rok jakiegoś DP za Alonso), i byłbym mega zadowolony. Ewentualnie przydałby się jeszcze jakiś lewonożny skrzydłowy, który w przyszłości ma być następcą Arjena, ale szczerze wątpie, że Bayern kupi w najbliższym okienku więcej niż 3 piłkarzy.
Xhake czy De Bruyne sobie darować, a co do Gundogana, to moim zdaniem nie jest to pozycja priorytetowa jeśli chodzi o wzmocnienia.
@Riberyy007
No to Depay jako następca Franka i Lacazette jako konkurencja dla Lewego. :) Do tego jakiś świetny prawy obrońca jeśli Pep uprze się na Lahma na DP (a wszyscy wiemy, że tak będzie) i można startować z kolejnym sezonem.
01.05.2015 17:49
A najlepsze, że nie dość, że poślizgnęli się tak samo, to jeszcze piłka poszła identycznie.Normalnie jakby ktoś powtórkę puścił.
28.04.2015 23:32
Sędzia dzisiaj na 6. Każda inna ocena dla niego będzie nieporozumieniem.
28.04.2015 23:29
To co zrobił Benatia to mistrzostwo!!
28.04.2015 21:05
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!
28.04.2015 21:04
Rekompensata TVP w postaci opinii "ekspertów" rządzi...
28.04.2015 21:01
Koniec meczu! OFICJALNIE JESTEŚMY MISTRZEM!! :D
26.04.2015 19:19
GOL dla M'Gladbach!! Bayern Mistrzem!!!!
26.04.2015 19:17
@Adi
Wiem, już poszedł dla niego ban. Zaraz pokasuje jego posty, żeby nie myliły. Jakim trzeba być zerem by podszywać się pod inne osoby.
26.04.2015 18:31
A moim zdaniem powinniśmy dać sobie spokój z Bale czy Hazardem. Hazarda zwyczajnie "przespaliśmy" gdy grał jeszcze w Lille, i teraz jest zwyczajnie nie do wyciągnięcia (zwłaszcza po przedłużeniu kontraktu).
Jeśli ode mnie zależałyby transfery, to zrobiłbym wszystko by w klubie pojawił się Depay. Inaczej przejdzie do silniejszego klubu i znowu "prześpimy" prawdopodobnie kolejnego świetnego piłkarza. To wielki talent i pare lat gry w większym klubie moze spowodować, że tez bedzie kosztować ze 100 mln.
Ostatnio pojawiła się wzmianka, że Bayern sie nim interesuje i trzymam kciuki, że do nas przyjdzie. Idealny następca Franka.
26.04.2015 18:13
Ja w okienku zrobiłbym tak:
- podziękować Dante za lata współpracy i kupić młodego ŚO, który będzie stale naciskać na duet Boa-Benatia. Tylko musi być to szybki i dynamiczny obrońca (dla równowagi, bo Badstuber jest wolnym obrońcą). Krótko, kupić obrońcę, który byłbym tym kim jest Varane dla Realu.
- Lahma na stałe przenieść na powrót na PO, a Rafa na ławke.
- Jeśli Alaba ma na dłużej zagościć na środku pola, to kupić ŚWIETNEGO (nie żałować pieniędzy) lewego obrońcę, który będzie potrafił również zrobić różnicę w ofensywie; Bernat ława.
- Pizza odchodzi, więc kupić dobrego napastnika, konkurenta dla Lewego
- no i 'last, but not least': konkurenci dla naszych skrzydłowych!! To porażka Pepa, że po blamażu z Realem nie zrobił nic, by na skrzydłach byli sensowni zastępcy dla Robbery (Goetze to nie skrzydłowy!).
Łącznie odchodzi 3 piłkarzy (Dante,Pizza, Weiser), przychodzi 5 nowych, i już to moim zdaniem lepiej wygląda.
18.04.2015 20:37
@Nookie
To dziwne, bo ja mam totalnie przeciwne zdanie. Rode bardzo słabo, a Thiago jako jedyny wyróżniał się na tle innych jeśli chodzi o ofensywe.
@kubla
Robben dzisiaj słabiej, to fakt (nie jest w formie), ale wybacz, Mario dzisiaj zagrał bardzo dobre zawody.
22.08.2015 17:31
Koniec! Co za mecz!!
22.08.2015 17:24
Byle utrzymać wynik..
22.08.2015 17:21
Dawno się tak nie cieszyłem jak po tej bramce!!! :D
22.08.2015 17:19
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
22.08.2015 17:19
Polański nie strzelił :)
22.08.2015 17:03
@Android
"miażdży WIĘKSZOŚĆ"
22.08.2015 17:02
@zywieczdroj
Nawet jeśli przyjmiemy tak jak mówisz, że jest stary (a nie jest, bo spokojnie może pograc ze 3 lata na najwyższym poziomie), to i tak szybkością i dynamiką miażdży większość naszych piłkarzy.
22.08.2015 17:00
Ostatnia zmiana powinna być Lewy za Alonso. Nie dlatego, że Xabi gra słabo (bo dzisiaj całkiem nieźle gra), tylko dlatego, że potrzebujemy więcej ofensywnych piłkarzy na boisku.
22.08.2015 16:49
@gololo
Takie komentarze pisz sobie na innych stronach.
22.08.2015 16:24
Phi, przecież to oczywiste: jak wygrywamy to dzięki piłkarzom, jak przegrywamy/remisujemy wina Pepa. Każde dziecko to już nawet wie.
22.08.2015 16:20
Goetze jest dzisiaj jednym z najlepszych w ofensywie. Niektórzy chyba narzekają na niego, bo po prostu znaleźli sobie kozła ofiarnego, którego mogą obwiniać, gdy drużynie nie idzie.
22.08.2015 16:14
Po meczu, niezła rozwałka. Gladbach bardzo słabo.
15.08.2015 19:05
@robert111
No prosze, a wcześniej wypominałeś Bayernowi, że dostaliśmy lanie w 1/2 LM, a słowem nie wspomniałeś o tym, że praktycznie połowa pierwszej 11-stki była w szptialu/grała tuż po ciężkich kontuzjach. Dobrze pamiętam. A teraz co? Barca przegrała, bo miała braki w składzie... Dla mnie wszystko jasne.
15.08.2015 14:55
Costa niezły kot
14.08.2015 22:30
http://bundesliga.onet.pl/bundesliga-rozpoczyna-wspolprace-z-grupa-onet-pl/khgp6m
Zawsze to fajnie, że DFL stara się o zwiększenie popularności BL w Polsce. :)
13.08.2015 18:58
EDIT: "ludzie od przygotowania fizycznego" miało być :)
11.08.2015 22:41
I może trochę źle się początkowo wyraziłem, bo Barcelona to bardzo silna drużyna, ale nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że "nie mają godnego przeciwnika". Mają. Real, Chelsea, czy w końcu My, ale nie na takich warunkach (kadrowych) jak w poprzednim sezonie. EOT
11.08.2015 22:38
@robert111
Zniszczyli FC Szpital. Oczywiście nas to nie usprawiedliwia, bo o sile klubu nie świadczy jedynie skład, ale także ludzie od przygotowania technicznego i sztab medyczny, a to u nas kulało strasznie w poprzednim sezonie. Wciąż jednak będę twierdzić, że bez tego ogromu kontuzji moglibyśmy z powodzeniem powalczyć (i pokonać) Barcelone w 1/2 LM.
11.08.2015 22:33
Przepotężna ta Barca...
11.08.2015 22:24
Neuer - Lahm, Benatia, Boateng, Alaba - Robben, Vidal, Hojbjerg, Costa - Mueller, Lewandowski - tak obecnie w mojej opinii wygląda najsilniejsza jedenastka. Nie można zapominać też o Thiago i Franku.
05.08.2015 22:44
Costa, co za kocur!
Hojbjerg powinien z miejsca zająć miejsce Alonso w podstawowej 11-stce. Zresztą Rode też powinien być już wyżej w hierarchii od Hiszpana. Gorzej Alonso już chyba nie da rady grać. :/
05.08.2015 22:41
Cholera, co za grajek z tego Costy!! O_O
04.08.2015 21:17
Alonso powinien mieć dożywotni zakaz wykonywania rzutów karnych
01.08.2015 22:35
Z tego zestawienia zamienić jedynie Alonso na Vidala i Costę na Franka(w formie) i mamy najsilniejszy możliwy skład, więc wyjściowa jedenastka na dzisiejszy mecz praktycznie optymalna. Trzeba wygrać!
01.08.2015 19:59
@FanGraczyBayern
Słabe to...
20.07.2015 18:59
Jak będzie oficjalne ogłoszenie transferu przez kluby, to będzie i stosowny news. Proste.
20.07.2015 18:52
@Apollo1
Jeśli po tej ciężkiej kontuzji Javiego spisujesz go już na straty, to takiego Arjena wysyłałbyś pewnie na emeryture jeszcze za czasów jego gry w Chelsea.
19.07.2015 21:34
@hans1986
Heh, a już myślałem, że tylko ja mam takie przeczucie :)
19.07.2015 14:32
@snafu
Akurat w przypadku słabszej gry Goetze w Bayernie to IMO sporo jest winy Guardioli. Tak jak ubzdurał sobie Lahma na DP, tak cały czas Mario ustawiał na skrzydle - na pozycji, która zwyczajnie nie jest stworzona dla niego. Goetze powinien grać tylko i wyłącznie za plecami napastnika (nawet sam Cesarz swojego czasu o tym wspominał), bo jest za mało dynamiczny na skrzydłowego, no ale Pep ma oczywiście swoje wizje.
I niech tylko Bayern sprzeda Goetze, to sam chyba dołącze do zwolenników odejścia Guardioli.
19.07.2015 12:42
@Klinsmann18
Wszystko fajnie, ale Thiago jest lepszy od Kroosa.
16.07.2015 18:59
Nam teraz potrzebny przede wszystkim bardzo dobry obrońca. Jeśli rzeczywiście Lahm wraca na PO, to może ostatnim transferem będzie środkowy obrońca? Może Godin ? To trochę marzenie, ale słyszało się pare plotek o nim.
16.07.2015 15:57
Transfer Vidala może oznaczać pare rzeczy:
1) Javi na stałe przejdzie na środek obrony, więc raczej nie będzie na tej pozycji transferu
2) Przy pełnym składzie Alaba wróci na LO?
15.07.2015 20:56
Jeśli w drugą stronę miałby powędrować Goetze, to ja dziękuje bardzo. Wolę Mario, który ma być naszą przyszłością, niż Vidala na pozycję, którą i tak mamy nieźle obstawioną.
15.07.2015 20:31
@Patryk233
Teraz dosłownie cały rynek jest mocno przesadzony jeśli chodzi o kwoty. Ceny poszły w górę i Bayern chcąc nie chcąc musi się w końcu do tego choć trochę dostosować. Sterling 70 mln, Di Maria 60 mln, młodzik z Juve, który pograł sobie przez cały sezon kilkaset minut i strzelił 1 bramkę - 18+ mln... Ot, rzeczywistość.
14.07.2015 20:37
@Riberyy007
Stones byłby całkiem niezły, z Laporte raczej gorzej, bo dla Bayernu pewnie za drogi.
13.07.2015 15:55
@Adi
Ja bym sobie darował tego następce Bastiana. Mamy Thiago, Alabe, Xabiego, Javiego i pare młodzików, którym w końcu należy się porządna szansa (być może jedyna) na wybicie się. Zamiast tego skupiłbym się na dobrym ŚO, PO (nie chce mi się wierzyć w to, że Lahm tam wróci, a Rafinha sam nie pociągnie sezonu) i jakiegoś ofensywnego skrzydłowego/napastnika (dla mnie ideał - Lacazette)
13.07.2015 15:49
Troszke poszperałem w necie i z tego co wiem, to źródło tej wiadomości jest bardzo wątpliwe, mianowicie chodzi o jakiś fb profil: https://www.facebook.com/RobberyOfficial
Ktoś to pochwycił, rozpoczęła się dyskusja na transfermarkt i tak to się roznosi. Ski italia pewnie nie ma nawet z tym nic wspólnego. Jak dla mnie plotka, zwłaszcza, że niedawno pisano, że Ramos ma zostać nowym kapitanem Realu.
13.07.2015 15:38
Nie wiem czy akurat Ramos, ale przydałby się dobry, trzeci środkowy obrońca obok Boa i Benatii (Badstubera wypożyczyć). Przydałby się pilnie również transfer bardzo dobrego PO, bo tam jest tylko Rafinha.
13.07.2015 15:25
Nawet jakby się bał reakcji fanów na stadionie, to spokojnie mógł pożegnać się z klubem i kibicami na jakiejś konferencji jak to zrobił Casillas.
12.07.2015 20:37
Na pewno dużo lepsze wrażenie (w sensie pożegnania) zostawił po sobie Casillas niż Bastian. Całkiem inna klasa.
12.07.2015 19:17
Mamy 4 miejsce czyli dosyć wysokie :)
12.07.2015 18:30
Rode IMO nie ma umiejętności by zostać następcą Bastiana. To typowa zapchajdziura na BL, nic więcej. Już prędzej patrzę z nadzieją na naszą młodzież, bo mają doskonałą okazje do tego by się wybić.
12.07.2015 13:52
United w tym roku póki co dosłownie miażdży Bayern w kwestii transferów. Już pomijając Bastiana, to sciągnęli Darmiana i Depaya. LvG przeprowadził bardzo mądre transfery, a u nas dalej śpią. Jeśli zarząd i Pep myślą, że uda im się spokojnie zrobić transfery w sierpniu, to powodzenia.
11.07.2015 21:46
@hans1986
Heheh... tak czułem. Powrót z urlopów i od razu zaczną się pierwsze pobrzękiwania o "kompletnym składzie". Później dojdą do tego wypowiedzi w stylu "powroty kontuzjowanych piłkarzy są naszymi największymi wzmocnieniami" i to będzie na tyle. Tylko to jest oszukiwanie samego siebie, bo kiedyś już tak samo mówił Watzke o swojej drużynie w przerwie zimowej... po czym nie minęły 2 tygodnie od wznowienia rozgrywek i wypadło im kolejnych dwóch piłkarzy. Mimo wszystko wydaje mi się, że zrobimy max 1 nieduży transfer i finito.
11.07.2015 14:52
Póki co to okienko w wykonaniu Bayernu trzeba ocenić w najlepszym wypadku jako bardzo złe. Odchodzi Bastian, wciąż nie ma prawdziwego zmiennika dla Lewego, odpuszczono Darmiana, więc na ten moment w przyszłym sezonie po bokach dalej biegają Rafinha i Bernat (ten duet był naszą piętą achillesową w ostatnim sezonie), dalej brak sensownej konkurencji na ŚO dla duetu Boa/Benatia... Jest naprawdę źle.
Do plusów można zaliczyć próbę załatania dziury w przypadku nieobecności Robbery w postaci Costy za 30 mln, ale po pierwsze nie wiadomo jak ten piłkarz będzie się u nas prezentował, a po drugie, to wciąż za mało, bo potrzeb mamy dużo więcej.
Ja (na ten moment) oceniam to okienko na 2/6.
11.07.2015 14:31
Znowu skończymy pewnie z Rafinhą (jedynym PO) i Lahmem, który na koniec kariery ubzdurał sobie, że jest świetnym DP. Oby było jednak inaczej, bo ostatni sezon dobitnie pokazał, że nasze boki obrony są najsłabszym ogniwem.
07.07.2015 21:08
To nawet ciężko komentować, poważnie. Zarówno Tomek jak i (IMO najlepszy w naszym zespole) Arjen są zwyczajnie lepszymi piłkarzami od Di Marii, a co dopiero mówić o nich w pakiecie.
07.07.2015 14:58
@mrtiktak
1) Tak, nie uważam wcale Benatie za gorszego stopera od 'czerwonego' Ramosa. W czym problem?
2) "konkurencja dla duetu Boa- Benatia czyli na rezerwe" - Gdzie ja napisałem, że Ramos miałby siedzieć na ławce? Przy trójce Boa-Benatia-Ramos być może to Boa siedziałby na ławce, albo Benatia ...albo i Ramos jeśli grałby gorzej od tej dwójki. Miałby dostać pierwszy skład z automatu? Fajnie byłoby mieć trzech klasowych środkowych obrońców w zespole. Istnieje coś takiego jak rotacja, a i sezon jest długi i któryś ŚO może wypaść w kluczowym momencie przez kartki/kontuzje. Nie chciałbym tylko wymiany Benatia=Ramos, bo patrz punkt 1)
3) Przydałoby się żebyś popracował trochę nad kulturą wypowiedzi.
04.07.2015 01:00
Gdyby to ode mnie zależało, to w życiu nie oddałbym Benatii za Ramosa. Benatia miał trochę pechowy ten ostatni sezon przez kontuzje, ale gdy już grał to pokazywał się z bardzo dobrej strony. Śmiem wręcz twierdzić, że jeśli w nadchodzącym sezonie kontuzje nie będą go tak trapić, to będzie naszym najlepszym środkowym obrońcą.
Nie oddałbym go za Ramosa nawet jeśli miałoby dojść do wymiany na zasadzie Ramos=Benatia, a co dopiero jeszcze im dopłacać. Hiszpana widziałbym w zespole tylko i wyłącznie jeśli miałby przyjść jako konkurencja dla duetu Benatia-Boa, co i tak nie nastąpi przez to, że a) kosztuje zdecydowanie zbyt dużo, b) jego zarobki byłby prawdopodobnie zbyt wysokie (MU ponoć oferuje mu 12 mln za sezon).
03.07.2015 22:06
Ja tam myśle, że Badstuber nigdy nie osiągnie poziomu Benatii, ale życze mu dobrze.
28.06.2015 11:01
Wypożyczyć na 1-2 sezony, a do Bayernu sprowadzić obrońce, który skutecznie walczyłby z Benatią i Boa o pierwszy skład, a Dante byłby 4-tym obrońcą, tak na wszelki wypadek.
28.06.2015 09:57
Może sie powtórze, ale IMO jak mamy rozpatrywać już takie transfery jak Herrmann (24 lata, nie pokazuje nic nadzwyczajnego) czy Konoplyanka, to naprawdę darujmy sobie jakiekolwiek transfery na skrzydła. Kupowanie piłkarzy na zasadzie "by załatać dziure" mija się z celem jeśli chodzi o tą pozycje. Tutaj trzeba tylko i wyłącznie takich piłkarzy, którzy za 2-3 lata poniosą ciężar konstruowania większości naszych akcji ofensywnych.
Osobiście moim idealnym kandydatem był Depay - niestety Bayern zaspał. Niezły byłby Di Maria, ale coś mi się nie widzi żeby Bayern wydał akurat na tego piłkarza 60 mln. Prędzej na Griezmanna, i to być może najbardziej prawdopodobny transfer z tych większych nazwisk.
Jeśli to nie wypali, to najlepiej chyba szukać młodych perełek w takich ligach jak francuska, holenderska (mają dobre szkółki) czy brazylijska. Może przez rok pojawi się drugi Depay lub Franek (marzenie) i Bayern tym razem nie da ciała. Wynalazki typu Herrmann sobie lepiej darujmy.
21.06.2015 16:16
@Patryk233
Patrząc akurat na tą "próbkę umiejętności" z tego filmiku, to powiedziałbym, że ten piłkarz to nic nadzwyczajnego. Ba, mając sporo wolnego czasu i chęci można by stworzyć podobne filmiki o, tak na oko, 80% ofensywnych piłkarzach BL.
Wy tak serio z tym Herrmannem? To ma być ten planowany następca Robbena? Tutaj chodzi przecież o pozycje skrzydłowego, najważniejszą i kluczową w naszych poczynaniach ofensywnych. Skrzydła stały się niejako wizytówką naszej siły na przestrzeni ostatnich kilku lat. Ja nie widze mówiąc szczerze nic szczególnego w tym Herrmannie, a chłop ma już 24 lata. Dla porównania wystarczy popatrzeć na filmiki 21-letniego Depaya, jest różnica w klasie sportowej i w wyszkoleniu technicznym. Coś tak czuje, że Memphis będzie kolejną perełką o klasie porównywalnej do takiego Suareza (pomijając inne pozycje).
Jak mamy coraz bardziej obniżać swoje oczekiwania co do transferów w tym okienku i rozpatrywać już takie propozycje jak Herrmann, to ja już wolę, żeby Bayern nikogo nie kupował w tym roku, a po sezonie wraz z przyjściem nowego trenera dokładnie przyjrzeć się europejskim ligom (ew. brazylijskiej), bo choćby w takiej francuskiej powstaje sporo talentów o dobrych wyszkoleniu technicznym, a nie tylko ograniczać się do samej BL.
20.06.2015 13:44
Luzik, nasz zarząd zrobi sobie najpierw miesięczny urlop, a za transfery chwyci się jak już będzie z grubsza pozamiatane na rynku transferowym, heheh :P
14.06.2015 19:38
"Bayern Juppa w pełnym składzie mógłby dostać taki sam łomot i nie byłaby to wielka niespodzianka."
Nie sądze. Powiem więcej, pomijając juz Juppa, to gdybyśmy w ostatnich meczach z Barcą mieli zdrowego i w rytmie meczowego Robbena, Franka i Alabe, to równie dobrze dzisiaj moglibyśmy cieszyć sie z pucharu.
07.06.2015 22:57
@Apollo
"A Bayern z tą kasą, którą dysponuje to spokojnie mógłby wyciągnąć takiego np. Paco Alcacera na atak z Valencii."
Problem w tym, że nasi skauci potrafią pracować w zasadzie tylko na terenie Niemiec. Wyszukanie fajnego piłkarza z np. takiej Francji (a jest tam sporo dużych talentów) czy Hiszpanii, to dla nich wyższa szkoła jazdy. Oczywiście są od tego wyjątki, ale generalnie, to słabo im to idzie.
07.06.2015 21:21
@dudi610
Oprócz 39 bramek i 11 asyst we wszystkich rozgrywkach w tym sezonie, to rzeczywiście nic nie gra. :)
Co jak co, ale Neymar robił w tym roku ogromną różnicę na boisku. Barcelona znalazła już piłkarza, który przejmie pałeczke lidera drużyny, gdy Messi pójdzie na emeryture, w przeciwieństwie do Realu (nie mają prawdziwego następcy Ronaldo) czy Bayernu (zapowiada się kolejne okienko dziadowania i kolejny sezon bez następców Robbery w drużynie).
07.06.2015 13:11
"Największym wzmocnieniem tutaj są powroty do zdrowia i zapobieżenie takiej fali kontuzji na przyszłość"
Poczekaj, ktoś już tak samo gadał... A, to chyba Watzke swojego czasu podczas przerwy zimowej na wytłumaczenie braku transferów w BVB. Skończyło się na tym, ze tuż po wznowieniu rozgrywek kolejny piłkarz wypadł im na długie tygodnie. Takie mieli powroty i "wzmocnienia". I choć jego jeszcze mimo wszystko można by było rozgrzeszyć, bo w zimowym okienku nie robi się znaczących transferów, tak nas, wciąż nie mających ŻADNYCH (!!!) sensownych zmienników dla Robbery, podczas letniego okienka już absolutnie nie można!
Po ostatnich plotkach jest już chyba wszystko jasne - nie będzie żadnego głośnego nazwiska w Bayernie w tym okienku. Griezmann - nie, Di Maria - nie, Sterling - nie, Hazarda nawet nie trzeba wymieniać. Z mniej znanych Anderson z Lazio - też nie. Był Depay do wzięcia - gdyby odpowiednio wcześnie zacząć z nim rozmowy, to być może zgodziłby się do nas dołączyć. Tak LvG nas uprzedził, a później było już za późno, kolejny raz zresztą. Ze wszystkich przewijających się skrzydłowych w plotkach, to chyba tylko Brahimi wysyłał wyraźny sygnał, że chciałby u nas grać, i w sumie można by było spróbować.
No bo co innego? Nie wyszukamy żadnej młodej perełki o wielkim potencjale, bo nasz skauting potrafi działać chyba tylko w obrębie jednego kraju (Niemiec), a inne kierunki to dla nich totalna egzotyka. Porażka na całego. Bellarabi sprawy nie załatwi w najmniejszym stopniu. Jak wypadnie Robben, to znowu ok. 50% naszej siły ofensywnej pójdzie w dół. W BL, to poradzilibyśmy sobie pewnie nawet bez zmiennika, natomiast w LM, to Bellarabi nic nie pomoże. Wolę już Brahimiego (chociaż to nominalny lewy skrzydłowy, to na prawej od biedy też zagra), który w LM już coś lepszego pokazał, walnął 5 bramek i dołożył 3 asysty.
Można by było ściągnąć tego Brahimiego i Lacazette (świetny, perspektywiczny młody napastnik (a potrzebujemy zmiennika dla Lewego), który może też zagrać w razie awarii na lewym skrzydle). To chyba najbardziej sensowni kandydaci do wzmocnienia ofensywy w tym okienku.
Jeszcze co do Goetzego... to żaden z niego skrzydłowy, bo brakuje mu najważniejszego na tej pozycji - dynamiki. On powinien grać tylko i wyłącznie za plecami napastnika.
05.06.2015 08:57
Czyli tak jak myślałem, z glosniejszych skrzydłowych przyjdzie albo Di Maria, albo sciagna dużo mniej klasowych pomocników i problem przy kontuzji Robbery kolejny rok pozostanie nierozwiazany.
03.06.2015 14:37
Podsumujmy:
-Griezmann: A. Madryt ponoć nie chce się go pozbyć, więc w gre wchodzi jedynie klauzula wykupu wynosząca wg różnych źródeł 60-65 mln. Umowa z Atletico obowiązuje do 2020 roku. Transfer moocno wątpliwy.
- Hazard: sam zawodnik wypowiadał się ostatnio, że czuje się w Chelsea bardzo dobrze, a sam klub nie musi go sprzedawać, bo biedni nie są. Niedawno zawodnik przedłużył kontrakt do 2020 i Chelsea raczej nawet nie zainteresuje się żadną ofertą poniżej 100 mln (jeśli w ogóle przekona ich jakakolwiek kwota; w końcu mówimy tutaj o ich czołowym zawodniku). Transfer z gatunku nierealnych- szanse oceniam na 0% i naprawdę nie warto dalej zaprzątać sobie nim głowy.
-Pogba: wg różnych źródeł Juve rozpatrzy jego sprzedaż gdy otrzyma kwote ok 80-100 mln. Poza paroma plotkami nie słychać by Bayern się nim realnie interesował, zresztą takiej kwoty raczej nie wyda na jednego piłkarza. Umowa z Juve trwa do 2019. Transfer raczej nie ma szans, choć to moje małe marzenie. :)
-Sterling: sprawia wrażenie rozkapryszonej gwiazdki. Ma bardzo wygórowane (mało powiedziane) oczekiwania co do pensji, a Liverpool rzekomo sprzeda go dopiero, gdy zobaczy na stole 60 baniek. Ma kontrakt do 2017 roku, ale niedawno można było przeczytać, że Bayern zrezygnował ze starania o podpis tego piłkarza. Szanse minimalne.
-De Bruyne: 23-latek ma umowe do 2019 roku. Ostatnio Allofs stwierdził, że na 100% de Bruyne zostanie w Wolfsburgu na następny sezon. Co mogłoby go skłonić do zmiany zdania? Dużo forsy (ok. 60-80 mln wg różnych źródeł). Marne szanse na jego transfer.
To tyle z tych mało realnych transferów. Teraz te bardziej prawdopodobne:
-Gundogan: kwota za jaką BVB się zgodzi go oddać ma wynosić ok. 25-30 mln. Ma umowę do 2016 roku i raczej pewne na 100% jest to, że odejdzie w tym okienku. Wg początkowych plotek interesował się nim United i my. Ostatnio można było przeczytać, że United rezygnuje z Gundogana, więc szanse na jego przyjście do Bayernu mocno wzrosły. Transfer bardzo możliwy (inna sprawa czy w ogóle potrzebny, bo tutaj bym się kłócił).
- Di Maria: po niezbyt udanym sezonie w United i utracie zaufania u LvG pełno jest plotek o tym, że ManU rozważa jego sprzedaż. Równie dużo jest plotek o tym, że Bayern się nim mocno interesuje. Minusy: kontrakt do 2019, koszt koło 60 mln, wiek 27 lat (wcale nie tak mało). Szanse na jego transfer mimo wszystko są całkiem niezłe.
-Darmian: Prawy obrońca Torino. Ma 25 lat, kontrakt do 2017 roku. Ma kosztować ponoć ok. 15 mln. Szanse na jego transfer dosyć duże.
Poza tym z tych mniej głośnych transferów słyszy się o zainteresowaniu Andersonem (lewy skrzydłowy Lazio,22 lata, kontrakt do 2020), Bellarabim (prawoskrzydłowy Leverkusen, 25 lat, umowa do 2020), Xhaka (środkowy pomocnik Monchengladbach, 22 lata, umowa do 2019) i Lacazette (całkiem niezły napastnik Lyonu, 24 lata, umowa do 2018 - w mojej opinii bardzo by nam się przydał, bo od nowego sezonu zostajemy w napadzie tylko z Lewym)
30.05.2015 19:17
Dokładnie. Nie ma miejsca u nas dla Gundogana. Mówimy tutaj przecież o pozycji, która jest najlepiej obsadzona w drużynie. Powinniśmy się skupić na lewym skrzydłowym, drugim napastniku i prawym (tam mamy tylko Rafinhe, Lahm już jest stracony jeśli chodzi o PO) i środkowym obrońcy. To są te cztery pozycje wymagające natychmiastowych wzmocnień. Darować sobie Gundogana i De Bruyne (za napastnikiem powinien grać Goetze, a nie na skrzydle).
30.05.2015 08:39
"Teraz nawet jak Bayern straci duet Robbery, to w ich miejsce wskakują inni światowej klasy zawodnicy, a w Borussii tak nie jest."
Którzy światowej klasy zawodnicy? Goetze? To nie jest skrzydłowy. Nie mamy ŻADNEJ sensownej alternatywy dla Robbery w drużynie. Żadnej. Potrzeba nam sensownych zamienników na skrzydła, dobrze czujacych się w grze jeden na jeden i przede wszystkim dynamicznych! Brak Robbery w końcówce sezonu, to był dla nas przysłowiowy gwóźdź do trumny, i nie ma znaczenia czy na ławce w takim momencie mielibyśmy Kloppa czy Guardiole.
27.05.2015 23:06
Przypominam, że od nowego sezonu zostajemy póki co z jednym napastnikiem. Wiem, że Lewy jest twardy jak skała, ale nawet jemu może się nieszczęśliwie przytrafić jakaś kontuzja lub będzie zwyczajnie przemęczony i kto będzie za niego grał? Lacazette, to obok skrzydłowego, powinien być jeden z naszych priorytetów. Świetny napastnik, a w dodatku jak na realia współczesnego rynku niedrogi. Zakup obowiązkowy i tyle. Depaya już przespaliśmy, nie możemy znowu popełnić tego samego błędu.
26.05.2015 17:49
Tak jasne, nie kupujemy nikogo. Znowu wypadanie Robben i/lub Ribery i nie będzie komu grać na skrzydle lub będzie grał tam Goetze, który skrzydłowym nie jest. Odchodzi Pizza i nie będzie drugiego napastnika w drużynie w razie kontuzji Lewego.Transferów nam cholernie potrzeba i to nie zapchajdziury tylko trzeba już szukać powoli przyszłych następców Robbery.
18.05.2015 08:21
@oloka96
Mam takie samo zdanie jak Ty. Strasznie szkoda mi tylko tego Depaya... Jest (a raczej był) tańszy od Griezmanna i moim zdaniem lepszy, a i potencjał wydaje mi się, że ma większy. Zobaczymy co z tego będzie.
16.05.2015 19:50
Sztab medyczny po powinien dostać medal za wzorowo przeprowadzona i szybką rekonwalescencje Franka.
15.05.2015 07:43
Zresztą ostatnio było nawet info, że Favre jest chętny na przejęcie drużyny po Guardioli np. tutaj:
http://sport.wp.pl/kat,1746,title,Bild-Favre-zastapi-Guardiole-w-Bayernie,wid,17468136,wiadomosc.html?ticaid=114d5d
Także dla mnie Ancelotti (jeśli w ogóle pogłoski o jego możliwym odejściu są prawdziwe) albo Favre, to dwie najlepsze opcje.
09.05.2015 21:16
Może Ancelotti? Od pewnego czasu chodzą pogłoski, że być może to jego ostatni sezon w Realu. Jeśli nie on to Klopp albo Favre i nie wiem czy z tej dwójki ten drugi nie byłby lepszy.
09.05.2015 21:12
Bastian teraz strzał idealny na rugby...
09.05.2015 17:07
"fakt getafe czy zenit było masakrą tak samo deportivo ale w tamtych meczach druzytna przeciwna wykorzystywała wszsytkie nasze błedy dzisiaj altintop nie strzela nam setki z 5 metrów"
O_O?? Ja odpadam...
09.05.2015 16:30
"ale bayern nawet z Gorlitzem Ottlem czy Lelem wyglądał lepiej niż ten dzisiaj "
Nie, nie wyglądał lepiej.
09.05.2015 16:27
Mi się wydaje, że w dziesiątkę bez Lahma gramy lepiej, niż na początku z nim w składzie...
09.05.2015 16:16
To nie wina Reiny, tylko naszej defensywy. Ale my mamy ją obecnie słabą! Wystarczy puścić górną piłkę za linię obrony i zaraz groźna sytuacja.
09.05.2015 15:46
Coś mi się widzi, że to okienko znowu możemy skończyć bez zmienników dla Robbery (ew. sprowadzi sie piłkarza pokroju Shaqa, który pewnego poziomu nie przeskoczy i znowu przerwa w grze Robbena/Franka będzie strasznie odczuwalna). Inne kluby (np. MU) nie śpią i juz starają się jak zaklepać najlepszych piłkarzy na rynku zanim będzie za późno.
07.05.2015 20:06
Ja nie mogę przeboleć, że straciliśmy szanse na kupienie Depaya. 30 mln euro za taki talent to niewiele jak na dzisiejsze czasy i nie zdziwie się jak za pare lat będzie wart +60 mln. Przespaliśmy Hazarda, teraz mamy powtórkę. To strasznie irytujące! Ja już nie widze za bardzo interesującej opcji dla nas na skrzydło. Griezmann, to moim zdaniem nie ta jakość, Hazard nie do wyciągnięcia (Chelsea ma kupe kasy, Eden długi kontrakt, i klub naprawdę bez problemu moze odrzucić sobie oferty rzędu 80 mln), Bale podobnie (kwota z kosmosu, którą Bayern NIGDY nie wyłoży)...
To kto? Bellarabi? On ma być w przyszłości następcą Arjena? Dajcie spokój...
07.05.2015 19:52
@ThomasKonig
A ja się z tobą nie zgodzę, a konkretnie jeśli chodzi o Robbena. To pomimo wieku zdecydowanie nasz najlepszy zawodnik w drużynie, śmiem twierdzić, że bez niego nie mamy szans w starciu z takimi klubami jak Barcelona (a przynajmniej szanse na zwycięstwo wtedy dość drastycznie spadają). I ktokolwiek za niego przyjdzie na prawe skrzydło będzie od niego obecnie gorszy, gwarantuje to. Jasne, jego emerytura się powoli zbliża, to nieuniknione, ale dlatego właśnie trzeba sciagnąć piłkarza, który będzie mógł grać podczas jego ewentualnej nieobecności i z którym nie odczujmy aż tak bardzo absencji Arjena. Ale nie wyobrażam sobie sytuacji by Robben zdrowy i w dobrej formie siedział na ławce, jako "dodatek". Nie, póki prezentuje taką klasę na boisku.
07.05.2015 15:46
Moja lista życzeń: Depay, Lacazette, Pogba (wiem, wiem...) i jakiś b.dobry PO. Skład:
Neuer
(nowy PO) -Boa-Benatia-Alaba
Bastian-Pogba
Robben-Thiago-Depay/Ribery
Lewy/Lacazette
07.05.2015 11:20
NFZ-tu ciąg dalszy...
07.05.2015 05:55
Z nas już pośmiali się po blamażu z Realem, teraz będzie kontynuacja...
07.05.2015 00:17
Po mnie ta porażka jakoś szybko spłynęła, bo doszedłem do wniosku, że zwyczajnie nie da rady wygrać LM mając w zespole tak źle działający sztab ludzi od przygotowania fizycznego/fizjoterapeutów/lekarzy. Ten sezon jest sezonem Barcelony, bo piłkarze są genialnie przygotowani pod względem fizycznym, co bezpośrednio przyczynia sie o tego, że mogą czerpać radość z piłki, nie wypadają z rytmu meczowego i są w formie. Wygrają LM, nie mam wątpliwości.
Bayern oprócz niezbędnych wzmocnień powinien dokładnie zweryfikować pracę całego sztabu, bo Barcelona wygląda jakby opiekowali się nią świetni fachowcy, a u nas piłkarze leczyli się chyba w NFZ.
07.05.2015 00:13
"Na następny sezon będą transfery i Guardiola będzie miał ostatnia szansę na poprawę gry. Jak nie da rady, to bez żalu się pożegnamy."
Otóż to. Trzeci sezon, okienko transferowe, ostatnia szansa. Już rok temu prosiło się o zmienników dla Robbery. Nie wyciągnięto wtedy wniosków, więcej pomyłek nie może być. Kupić zastępców dla skrzydłowych i Lewego (Depay, Lacazette...), defensywnego pomocnika, bo stara niemiecka gwardia Bastian i Lahm już widocznie nie domaga, Alabe przesunąć na LO i kupić świetnego PO.
06.05.2015 23:12
Android? To ten co swojego czasu był święcie przekonany, że brak Robbery może wyjść Bayernowi na dobre? xD
06.05.2015 22:57
Niestety żegnamy sie z tegoroczna LM prawdopodobnie kolejny raz bagażem paru bramek w plecy. Rok temu Real, w tym roku Barcelona. 0:5, 0:3 (+ to co pewnie wpadnie w rewanżu)... Przykro się robi, bo wyniki idą w świat i nie wystawia nam to zbyt dobrej wizytówki.
W tym roku byliśmy zwyczajnie zbyt słabym klubem by móc wygrać LM. I mówiąc to nie chodzi o skład, ale o całą tę "otoczkę" czyli przygotowania, sztab, FIZJOTERAPEUCI (!!!), lekarze itd. To tak jak z F1, na sukces składa się kierowca i technicy, którzy przygotowują bolid. Nie da się odnieść sukcesu w piłce nożnej jeśli praktycznie co mecz wypada ci kluczowy piłkarz w końcówce sezonu, kiedy Ribery po stosunkowo niegroźnej kontuzji kostki pauzuje pare miesięcy i końca nie widać. Nie da sie i tyle.
06.05.2015 22:49
Jesteśmy w stanie awansować nawet bez Robbena, Franka i Alaby.
04.05.2015 21:57
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/s720x720/11178261_937457879632934_9168257719920031311_n.jpg?oh=ec76f57868481231e65c0b6ccfb2f6a2&oe=55D5D893&__gda__=1439497165_4f47d6c88012d102970ee54eb92dcf27
Zdjęcie Lewego w masce z którą będzie występował w nadchodzących meczach. Istnieje więc szansa, że zagra :)
03.05.2015 15:40
Ściągnąć Lacazette, Depaya i bardzo dobrego PO (a za rok jakiegoś DP za Alonso), i byłbym mega zadowolony. Ewentualnie przydałby się jeszcze jakiś lewonożny skrzydłowy, który w przyszłości ma być następcą Arjena, ale szczerze wątpie, że Bayern kupi w najbliższym okienku więcej niż 3 piłkarzy.
Xhake czy De Bruyne sobie darować, a co do Gundogana, to moim zdaniem nie jest to pozycja priorytetowa jeśli chodzi o wzmocnienia.
03.05.2015 13:29
http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/liga-hiszpanska/w-hiszpanii-ma-byc-sprawiedliwiej/qfwdlt
Czytaliście? :)
01.05.2015 19:53
@Riberyy007
No to Depay jako następca Franka i Lacazette jako konkurencja dla Lewego. :) Do tego jakiś świetny prawy obrońca jeśli Pep uprze się na Lahma na DP (a wszyscy wiemy, że tak będzie) i można startować z kolejnym sezonem.
01.05.2015 17:49
A najlepsze, że nie dość, że poślizgnęli się tak samo, to jeszcze piłka poszła identycznie.Normalnie jakby ktoś powtórkę puścił.
28.04.2015 23:32
Sędzia dzisiaj na 6. Każda inna ocena dla niego będzie nieporozumieniem.
28.04.2015 23:29
To co zrobił Benatia to mistrzostwo!!
28.04.2015 21:05
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!
28.04.2015 21:04
Rekompensata TVP w postaci opinii "ekspertów" rządzi...
28.04.2015 21:01
Koniec meczu! OFICJALNIE JESTEŚMY MISTRZEM!! :D
26.04.2015 19:19
GOL dla M'Gladbach!! Bayern Mistrzem!!!!
26.04.2015 19:17
@Adi
Wiem, już poszedł dla niego ban. Zaraz pokasuje jego posty, żeby nie myliły. Jakim trzeba być zerem by podszywać się pod inne osoby.
26.04.2015 18:31
A moim zdaniem powinniśmy dać sobie spokój z Bale czy Hazardem. Hazarda zwyczajnie "przespaliśmy" gdy grał jeszcze w Lille, i teraz jest zwyczajnie nie do wyciągnięcia (zwłaszcza po przedłużeniu kontraktu).
Jeśli ode mnie zależałyby transfery, to zrobiłbym wszystko by w klubie pojawił się Depay. Inaczej przejdzie do silniejszego klubu i znowu "prześpimy" prawdopodobnie kolejnego świetnego piłkarza. To wielki talent i pare lat gry w większym klubie moze spowodować, że tez bedzie kosztować ze 100 mln.
Ostatnio pojawiła się wzmianka, że Bayern sie nim interesuje i trzymam kciuki, że do nas przyjdzie. Idealny następca Franka.
26.04.2015 18:13
Ja w okienku zrobiłbym tak:
- podziękować Dante za lata współpracy i kupić młodego ŚO, który będzie stale naciskać na duet Boa-Benatia. Tylko musi być to szybki i dynamiczny obrońca (dla równowagi, bo Badstuber jest wolnym obrońcą). Krótko, kupić obrońcę, który byłbym tym kim jest Varane dla Realu.
- Lahma na stałe przenieść na powrót na PO, a Rafa na ławke.
- Jeśli Alaba ma na dłużej zagościć na środku pola, to kupić ŚWIETNEGO (nie żałować pieniędzy) lewego obrońcę, który będzie potrafił również zrobić różnicę w ofensywie; Bernat ława.
- Pizza odchodzi, więc kupić dobrego napastnika, konkurenta dla Lewego
- no i 'last, but not least': konkurenci dla naszych skrzydłowych!! To porażka Pepa, że po blamażu z Realem nie zrobił nic, by na skrzydłach byli sensowni zastępcy dla Robbery (Goetze to nie skrzydłowy!).
Łącznie odchodzi 3 piłkarzy (Dante,Pizza, Weiser), przychodzi 5 nowych, i już to moim zdaniem lepiej wygląda.
18.04.2015 20:37
@Nookie
To dziwne, bo ja mam totalnie przeciwne zdanie. Rode bardzo słabo, a Thiago jako jedyny wyróżniał się na tle innych jeśli chodzi o ofensywe.
18.04.2015 16:36