Ale fatalna postawa BL w europejskich pucharach. Na ten moment na 8 meczów w tym sezonie (LM+LE) bilans to 1 zwycięstwo (Bayernu), 2 remisy, 5 porażek. :/
Edytowano : 2017-09-26 22:38:02
Popatrzyłem na ranking lig - na tą chwilę BL zdobyła w tym sezonie 2.428 punktów. Dla porównania Hiszpania 4.571, Anglia 5.214, Włochy 4.166, Francja 3.500, Portugalia 4.000...
26.09.2017 22:33
uuuuu, Obama bramka teraz. :)
26.09.2017 22:00
Pozamiatane...
Edytowano : 2017-09-26 21:57:30
BVB, bye bye LM...
26.09.2017 21:56
Obamejang całkowicie skasowany w pierwszej połowie. Nawet troche szkoda mi sie go zrobiło jak widziałem jego głupi miny po kolejnej nieudanej akcji.
26.09.2017 21:40
@Moe
"Różnica między nami a BVB jest taka, że BVB gra szybko piłką, bez zbędnego holowania, zarówno w środku jak i na skrzydłach. Szybkość robi różnicę i sprawia, że oni stwarzają sobie wiele okazji i oddają sporo strzałów a my mamy z tym problem. My próbujemy klepać, podawać, a przeciwnicy już dawno ustawieni na własnej połowie, czy w polu karnym."
Ale my tak gramy już od przyjścia Pepa - dostojnie, statycznie, bez przyspieszenia. Podania na jeden kontakt w czasie całego meczu można policzyć na palcach dwóch rąk. Za Juppa było szybko, bo mieliśmy najlepsze skrzydła na świecie, a LM wtedy wygrało nam Robbery, trzeba sobie to uczciwie przyznać.
Teraz czas Robbery się powoli kończy (co przychodzi mi mówić z wielkim smutkiem, jako wielki fan ich talentu) i to ogromna strata, bo nie mamy godnych zmienników na skrzydła, a wychwalany przez wielu tutaj Coman IMO nigdy nie dorośnie im nawet do pięt - różnica paru klas, a sama szybkość to nie wszystko, bo trzeba też później umiejętnie podać/strzelić.
Dla mnie w ogóle Robbery byli jednymi z najważniejszych piłkarzy Bayernu odkąd kibicuje temu klubowi, ważniejsi i robiący większą różnicę niż Muller czy nawet Lewy. Fartnęło nam się niesamowicie, że swojego czasu udało nam się ich ściągnąć do klubu takich magików za (stosunkowo) małe pieniądze nawet jak na tamte czasy. Jeśli w ostatnich 10 latach o jakichś piłkarzy Bayernu można było określać słowami "prawdziwy crack", to z pewnością Riberego i Robbena. Teraz zejdą ze sceny, my zostaniemy z Comanem + np. Brandtem i dopiero wtedy wszyscy zobaczą ile znaczyli dla nas Franek+Arjen.
24.09.2017 10:18
A ja nie wiem co tak wszyscy widzą w Comanie. Wczoraj co prawda wszedł jedynie na 15 minut, ale jedyne co zaliczył to niemal same straty.
23.09.2017 09:50
No Rudy to dla mnie największe pozytywne zaskoczenie w tym sezonie. Po Jamesie wiedziałem czego się spodziewać, Sule też od początku postrzegałem jako spore wzmocnienie, natomiast Rudego traktowałem jako typową zapchajdziure. Co natomiast zobaczyłem w jego wykonaniu? Zaskakująco dobrą technikę, opanowanie, podania i strzały na bardzo dobrym poziomie...
Nie wiem jak inni, ale ja w meczu z PSG widziałbym go w podstawie obok Vidala (Thiago ma teraz raczej mały dołek formy).
20.09.2017 17:11
Nie powiedziałbym, że to wina wyłącznie Lewego, ale rzeczywiście atmosfera w drużynie jest bardzo zła. Oglądałem teraz powtórki meczu i zwróciłem szczególną uwagę na reakcje zawodników po strzelonych bramkach. Mało kto się z potrafi cieszyć z bramek kolegów, a szczególnie niestety Lewy. Brakuje w klubie kogoś kto potrafiłby ustawić piłkarzy do pionu i sprawić, że przekładaliby dobro drużyny ponad swoje własne ambicje - coś z czym poradził sobie Real. To powinno być zadanie trenera+dyrektora sportowego, ale nie wiem czy stać ich na coś takiego.
12.09.2017 23:07
@Moe "(...)miał wiele akcji, rajdów, ale brakowało wykończenia, ostatniego podania lub strzału"
Dokładnie. Właśnie dlatego IMO bliżej mu do Costy - on tez potrafił robić dużo szumu na skrzydle, ale z dośrodkowaniami/podaniami było u niego kiepsko. Sporadyczne bramki/asysty tego nie zmieniały.
12.09.2017 22:47
Tolisso, Kimmich najlepsi na boisku.Wbrew przeważającej opinii dla mnie na plus także Franek - najlepszy ze stricte ofensywnych piłkarzy. Pozytywnie tez Sule. Reszta słabo.
12.09.2017 22:42
Coman poza szybkością nie ma nic
Edytowano : 2017-09-12 22:39:25
Bliżej mu do Costy niż do piłkarza, który w przyszłości miałby dorównać Frankowi/Arjenowi.
12.09.2017 22:38
Ale to pięknie Boa z Kimmichem zrobili!
12.09.2017 22:36
Zwłaszcza Ribery, który był dzisiaj najlepszy z ofensywy (i jeden z najlepszych na boisku obok Tolisso).
12.09.2017 22:29
Dawać panowie... gramy, gramy panowie... bo to jest dopiero 80 minuta. Nie grajmy na czas! Dawać chłopaki do przodu agresywnie, dalej próbować grać swoją grę. xD
12.09.2017 22:25
Jak to się mówiło.... chanel egoiste. :D
Edytowano : 2017-09-12 22:19:53
Lewy się ostatnio chyba tym psika o wiele częściej niż Arjen. xD
12.09.2017 22:18
Radze spasować z przekleństwami, bo pójdą ostrzeżenia
12.09.2017 22:05
Pięknie! Myślę, że taki skład jest obecnie najlepszy.
12.09.2017 11:02
Liczę na Jamesa w pierwszym składzie. Chcę w końcu zobaczyć go na 10 od pierwszej minuty - Tomek może wejść na ostatnie 20 minut
12.09.2017 08:39
@Prezes42
Nie zgadzam się w 100% z Lewym, ale sporo prawdy powiedział w tym wywiadzie, niestety. Zwłaszcza zgadzam się z tym, że BL potrzebuje więcej takich klubów jak RB Lipsk czy BVB.
Powiem wam, że ta porażka spłynęła po mnie jak woda po kaczce. Widziałem twarze Uliego i Rummenigge na trybunach i wiem jedno - oni są niereformowalni i poważne zmiany przyjdą jedynie jak przewalimy BL (vide dominacja BVB przez pare lat). Nic innego do nich nie przemówi tak dobrze, jak właśnie 2-3 miejsce w tabeli.
Nasz grę w dzisiejszym meczu pozwole sobie przemilczeć... albo tylko jedno. Z góry przepraszam za to co powiem, ale Tomka i jego gry autentycznie nie da się na trzeźwo. Jego występ w pierwszej 11-stce w meczu z Anderlechtem to będzie zbrodnia!
Edytowano : 2017-09-09 20:41:38
*na trzeźwo oglądać
09.09.2017 20:39
Carlo pojechał chyba zbyt mocno z tym składem.
09.09.2017 17:53
Ciekawi mnie jak Carlo ustawi wyjściową 11-stkę. Pierwszy raz od początku sezonu cała ofensywna czwórka czyli Arjen, Franek, Tomek i James zdrowa i ciekawe na jakiej pozycji zagra ten ostatni.
09.09.2017 14:03
No Coman przyzwoicie, ale widać, że to nie jest najwyższy piłkarski poziom i nigdy go raczej nie osiągnie. Mbappe z kolei to niesamowity crack. Oj, solidnie nas PSG przetestuje niedługo - Neymar,Mbappe, Cavani, w środku Verratti... Wcale bym się nie zdziwił jakby PSG zwyczajnie "kupiło" sobie w tym roku LM.
31.08.2017 22:44
Aż przykro patrzeć na to jak gra Holandia - raczej będą mieć ogromne problemy przez długi czas patrząc na to jak prezentuje się ich młode pokolenie.
Edytowano : 2017-08-31 22:22:39
A Francja? Dla mnie główny faworyt do wygrania MŚ.
31.08.2017 22:20
My tu gadu-gadu, a BVB jest ponoć mocno zainteresowana Inakim Williamsem - 23-latek z Bilbao miałby kosztować BVB 50 milionów...
31.08.2017 13:04
@EclassOw
Inne pozycje Tomka,Jamesa czy Draxlera nie maja tu żadnego znaczenia. Ważna jest prosta zależność:
1)Przychodzi Draxler: na skrzydle Draxler/Ribery, James środek, Tomek ławka
2) Nie kupujemy Draxlera: Na skrzydle gra Franek, z braku konkurencji dla niego James rzucany jest po skrzydłach jak jakaś zapchajdziura, Tomek sobie spokojnie gra na środku.
30.08.2017 14:08
Hehe, a nie mówiłem że Bayern Draxlera nie kupi, bo nasza klubowa "maskotka" usiadlaby na ławce? Uli właśnie to potwierdził - Tomek ma grać i basta, niezależnie od poziomu jego gry. James ma nie torowac miejsca w składzie dla Tomka, więc będzie rzucany po skrzydłach ergo Draxler niepotrzebny.
30.08.2017 13:52
Arsenal bez choćby jednego celnego strzału przez cały mecz!
27.08.2017 18:55
A Sanchez znowu uśmiał się pod nosem będąc już na ławce rezerwowych. xD
27.08.2017 18:44
Widzieliście co Bellerin zrobił? ;)
27.08.2017 18:20
Prywatne spory proszę załatwiać przez priv
26.08.2017 17:22
@vaterland
Oby, oby.
26.08.2017 17:04
Przydałoby się wprowadzić jeszcze kogoś za słabego Lewego... och, czekajcie... Nie mamy drugiego napastnika.
26.08.2017 17:00
@bayern1987dwa
Tak, tak, wszyscy źli tylko Lewy wspaniały... Niech się nasza gwiazda zajmie gra, a nie ciągłym machaniem łapami.
26.08.2017 16:39
Prawie najsilniejszy skład jaki jesteśmy w stanie wystawić. Jedynie poprzez przesunięcie Thiago obok Vidala, wprowadzenie Jamesa za plecy Lewego,i formacje 4-2-3-1 możemy jeszcze zwiększyć naszą moc.
26.08.2017 14:57
Draxler pograł 10 minut i (jeśli dobrze widziałem) jako jedyny opuścił boisko tuż po końcowym gwizdku. Może i chce opuścić PSG, ale wątpie, że Uli będzie chciał go kupić - on raczej widzi już skład jako kompletny.
25.08.2017 22:47
Widze, że trochę działo się w piłce podczas mojego urlopu. Zwycięstwo z Bayerem, transfer Dembele do Barcy, plotki o transferze Draxlera...
Ja chciałbym odnieść się jedynie do tego ostatniego. Chciałbym się mylić, ale moim zdaniem nie ma większych szans na jego przyjście. Nie ze względu na ewentualną kwotę, czy nastawienie do transferu samego zawodnika, ale z prostego powodu - ten transfer prawdopodobnie posłałby naszą 'maskotkę' na dłużej na ławkę, a taka sytuacja byłaby dla naszego zarządu nie do pomyślenia. W sytuacji kiedy na lewym skrzydle biegały Draxler(na zmiane z Frankiem), a na prawym Robben, na pozycji za plecami Lewego ustawiłby się pewnie James i nasz Tomek musiałby raczej zadowolić się rolą zmiennika.
A jak zostanie tak jak jest teraz? James będzie rzucany po skrzydłach jak w sparingach, Tomek będzie spokojnie grał za Lewym bez względu na to, jak się będzie prezentowała jego forma (w końcu to o jednego konkurenta do ofensywy mniej w składzie), zarząd będzie zadowolony, a Carlo będzie robił dobrą minę do złej gry. Czyli tak jak ma być...
25.08.2017 18:24
@Gordonix
W FAQ-u pisze coś takiego:
Czy mogę oglądać jednocześnie na różnych urządzeniach?
Nasz abonament pozwala na oglądanie najlepszych treści sportowych na jednym urządzeniu.
16.08.2017 16:22
Transfer Vidala do Milanu jest tak samo prawdopodobny jak transfer skrzydłowego (lub drugiego napastnika) do Bayernu.
16.08.2017 11:34
"(...)robimy świetne wzomcnienia za nie wielkie pieniądze przy szalonym rynku transferowym"
Z wyłączeniem transferów stricte ofensywnych należałoby dodać. Patrząc na ostatnie 10 lat, to na palcach jednej ręki można policzyć udane transfery ofensywnych piłkarzy: Ribery, Robben, Lewy,Gomez, może Mandzu... Tyle, że to byli już piłkarze przynajmniej częściowo ukształtowani i znani. Ile było udanych transferów młodych, ofensywnych piłkarzy w wieku poniżej (powiedzmy) 23 lat (tzw. talentów) przez ostatnie 10 lat?
Jeśli chodzi o transfery na obronę i defensywną pomoc to jeszcze można powiedzieć, że to jakoś w Bayernie funkcjonuje, ale niech tylko Bayern spróbuje kupić jakiegoś młodego piłkarza na napad lub skrzydło... Co wychodzi? Jeden wielki dramat!
Sosa, Wagner,Donovan, Baumjohann, Ekici, Usami, Petersen, Shaqiri... Można tak wymieniać i wymieniać...
Edytowano : 2017-08-14 18:29:11
Może właśnie dlatego Bayern nie chce kupić nikogo na zmiennika Lewego czy drugiego skrzydłowego? Zwyczajnie się na tym nie znają, nie potrafią ocenić prawdziwego potencjału w młodych piłkarzach. Ale to wypadałoby zmienić jak najszybciej, zwłaszcza po deklaracji Uliego w sprawie transferów.
14.08.2017 18:25
Franek i Arjen to (obok Neuera) zdecydowanie najlepsze co spotkało Bayern w ostatnich kilkunastu latach. Monachium ich godnie nie zastąpi, nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Taki Coman nigdy nie osiągnie ich poziomu. Są przynajmniej o klasę wyżej od każdego ofensywnego piłkarza Bayernu.
13.08.2017 09:04
Ja szczególnie zapamiętałem ZDF-a, który tuż po wygranym finale LM z BVB polecał bodajże transmisje walki bokserskiej. :D
Edytowano : 2017-08-08 21:19:43
No i był Neymar9, który w 99% swoich postów krytykował Robbena wyzywając go od terrorysty itd. :)
08.08.2017 21:17
To pokazuje, że Bayern kompletnie sobie nie radzi jeśli chodzi o ściąganie do klubu młodych ofensywnych zawodnikow. Uli,nie chcesz wydawać dużych pieniędzy na transfery? Napraw skauting "na już"! Jest ku temu b. dobra okazja, bo właśnie szukamy nowego szefa skautingu.
08.08.2017 11:08
Najlepsze jest to fałszywe zdjęcie krążące w necie, gdzie ktoś delikatnie wygiął linię spalonego by koniecznie Kimmich był na spalonym: https://pbs.twimg.com/media/DGfnmxnXYAAX3XX.jpg :D
06.08.2017 15:02
Może przyjdzie wreszcie ktoś, kto potrafi robić dobre transfery ofensywnych piłkarzy.
05.08.2017 09:46
Wątpie, by w raptem 3 dni nasza gra jak za dotknięciem magicznej różdżki się diametralnie odmieniła. IMO szanse w sobotę będziemy mieć jedynie wtedy, gdy BVB zagra jeszcze większy piach.
Edytowano : 2017-08-02 19:43:29
Choć z drugiej strony ciężko jest mi sobie wyobrazić, by ktoś mógł grać gorzej niż my na tą chwilę.
02.08.2017 19:42
10-pak Sanchesem w jednym meczu to powinno być jakieś złote trofeum na playstation, z serii "niemożliwych do wykonania". :D
02.08.2017 19:37
https://www.youtube.com/watch?v=-M-kCW3dftM :D
02.08.2017 19:08
Trzeba przyznać, że Sanches dzisiaj bardzo dobry. Kimmich, jak ktoś wspomniał, z dwie klasy lepszy od Rafinhi.
02.08.2017 18:25
Nie sciagneli do drużyny skrzydłowego i drugiego napastnika, to niech teraz nie udają zdziwionych nasza gra.
02.08.2017 08:17
@lybbard
Jakie zaczynanie przygotowań? Angielska Premier League zaczyna sezon 12 sierpnia, my raptem parę dni później...
01.08.2017 22:28
Dobrze było się tak rozluźnić po ciężkim dniu pracy oglądając Liverpool z Mainz.
01.08.2017 22:24
@Piotrek89r
Myśle, że to byłby dobry deal. :D
O, już 3...
Edytowano : 2017-08-01 22:17:10
Ale błędy w ustawieniu, niesamowite! Jak u nas w Ekstraklasie. :/
01.08.2017 22:16
@Piotrek89r
Droższa już chyba będzie przesyłka pocztą niż kwota za jaką pójdzie. :P
01.08.2017 22:11
Niech ktoś pomoże Rafinhi się odkręcić z murawy. ;)
Edytowano : 2017-08-01 22:05:07
@wdcaviar
A sprecyzował w którym klubie? :)
01.08.2017 22:04
@MateuszFCB
Jak chce to potrafi. :)
01.08.2017 21:56
Sanches robi niezły trolling na boisku. :D
01.08.2017 21:53
To jest chyba najgorszy Bayern jaki kiedykolwiek widziałem! Serio, nie przypominam sobie drugiego takiego meczu podczas którego bym tak rechotał, jak dzisiaj. :) To się dzieje naprawdę, czy to jakiś skecz? xD
01.08.2017 21:51
AHAHAHAHAHAHHAHAH!
01.08.2017 21:46
Robert "foch" Lewandowski też dzisiaj wspaniały.
01.08.2017 21:44
Przekomiczny odbiór Sanchesa! D
01.08.2017 21:43
Muller na ten moment robi w Bayernie już jedynie za maskotkę i żartownisia na treningach.
01.08.2017 21:17
Mina Carlo mówi wszystko. Javi dobrze, że się nie połamał przy tym jak został zakręcony.
01.08.2017 21:11
Sanches co ma piłke to traci, na grę Mullera już nie mam siły.
01.08.2017 21:05
@kibicod2007
James nie jest porażką, tylko jego pozycja na boisku. Kupiliśmy b. dobrego ofensywnego środkowego pomocnika, który marnuje się na skrzydle.
01.08.2017 20:59
Rafinha IMO jest za słaby nawet na ławke Bayernu...
01.08.2017 20:54
Arjen, ratuj!
01.08.2017 20:49
@Rufus87
Jasne, że da się wyławiać perełki za nieduże pieniądze - przykładem może być np. Lemar czy B. Silva, których Monaco pozyskało za (odpowiednio) 1,5 mln i 3 mln. Dembele do BVB przyszedł za (bodajże) 12 mln. Tyko problem jest taki, że - jakby to powiedzieć - Bayern nie umie w transfery ofensywnych talentów. Jak prześledzi się ostatnie 10 lat, to mówiąc szczerze Bayernowi nie udał się żaden transfer "młodzika" na atak czy pomoc.
27.07.2017 23:35
@Moe
Też tego nie potrafię zrozumieć, choć bardzo się staram. Nie potrzeba przecież jakiegoś cracka, ale też nie można przeginać w drugą stronę z jakimś zawodnikiem +30, który chce sobie tylko dorobić do emerytury. Wystarczy dobrze rokujący, młody piłkarz z potencjałem np. Moussa Dembele z Celticu.
22.07.2017 20:31
@sylwester123
No, trochę niestety widać brak jakiegoś charyzmatycznego dyrektora sportowego w klubie.
22.07.2017 20:24
"Ja uważam że Lewy nie potrzebuje zmiennika, bo zawsze Thomas w razie czego może jego zastąpić na tej pozycji."
Na ten moment Tomek mógłby co najwyżej zastąpić mojego kumpla (który wyjechał na urlop), gdybym się zebrał ze znajomymi na amatorską kopankę na orliku. Poziomem by się wpasował w sam raz. No bo co by nie mówić, ale właśnie zaczynamy odmierzać kolejny, już drugi z rzędu rok słabej gry Tomka...
22.07.2017 20:19
No to się nieźle "pokazali". XD
22.07.2017 12:22
Pod względem sportowym to rzeczywiście tylko sparing, ale pod względem marketingowym niezwykle istotny. W końcu Bayern poleciał tam się promować, a tak co najwyżej rozsmiesza kibiców.
22.07.2017 12:16
Jeśli maja sobie robić taka "reklamę" w Azji, to lepiej niech siedzą na tylkach w Monachium.
22.07.2017 12:11
Wystarczyło zostawić Gnabrego
16.07.2017 21:37
Trzeba czekać, ale jesli rzeczywiście nie będzie już żadnych ofensywnych transferów, to okienko będzie niestety słabe. James Jamesem, ale kolejny rok z rzędu brak drugiego napastnika, a po odejściu Costy brakuje też skrzydłowego. A wystarczyło przecież zostawić Gnabrego...
Edytowano : 2017-07-16 21:37:19
Po prostu naszemu zarządowi obce jest takie zjawisko jak kontuzje. Nie biorą tego ryzyka w ogóle pod uwagę, a później żalą się w mediach np. na kontuzje Lewego. Okienko słabe, bo prawda jest taka, że nie zrobiliśmy żadnych kroków w celu poszerzenia składu. Odeszło 4 piłkarzy (Badu, Lahm, Alonso, Costa) i przyszło tyle samo (Sule, Rudy, Tolisso, James). Skład jak był wąski, tak dalej jest...
16.07.2017 21:28
Jakie sześć miesięcy Tomek, jakie sześć. Cały rok grałeś słabo.
14.07.2017 13:03
Nadal brak zmiennika dla Lewego... Oprócz tego po odejściu Costy dodatkowo brak konkurenta dla Franka. Jeśli Bayern nie chce już kupować nikogo na skrzydło, to powinni chociaż zostawić Gnabrego w Bayernie i dać mu poważną szanse na gre.
13.07.2017 18:03
@Adi
"(...)może po prostu Bayern to nie klub na młode talenty i tylko mały procent tych młodych się tylko przebije niż np w takim Leverkusen, Gladbach, BVB, VfL. Ktoś kiedyś powiedzioł że Bayern to nie miejsce dla młodych graczy bo tu nie ma czasu na uczenie się, aklimatyzację, dania czasu by zaskoczyć."
Gdyby było tak jak mówisz, to przynajmniej paru młodych piłkarzy po nieudanej przygodzie z Bayernem pokazałoby swój prawdziwy potencjał. A ilu tych młodych piłkarzy wystrzeliło po Bayernie z formą i znalazło sobie miejsce w innych b. dobrych klubach (już nawet nie w klubach z TOP10)? Zero! Jaki z tego wniosek? Nie ma problemu w samym Bayernie, tylko w tym, że do Bayernu trafiają młodzi piłkarze, którzy w najlepszym przypadku okazują się mocno przeciętni. Tacy w sam raz na Werder, Freiburg, Stoke, czy turecką ligę, ale nie na Bayern. Czy tacy piłkarze jak Mbappe, Silva czy Dybala nie poradziliby sobie w Bayernie? Śmiem wątpić. Skoro Bayern nie chce wydawać dużych pieniędzy, to muszą być szybsi od np. takiego Monaco i zaklepać "następnego Mbappe". Innego wyjścia nie ma, no chyba, że chcemy na dłuższy czas liczyć się wyłącznie w BL...
Edytowano : 2017-07-09 14:53:38
(...)zaklepać "następnego Mbappe" jeszcze zanim jego cena wywinduje na +60mln.
09.07.2017 14:50
Naszym największym problemem (jeśli chodzi o transfery) nie jest nawet to, że my nie chcemy wydawać dużych sum na pojedynczych piłkarzy, ale to, że my nie potrafimy ściągać naprawdę dobrych ofensywnych młodzików, takich ukrytych talentów, nieoszlifowanych diamentów. Skoro Bayern nie chce wydawać grubych pieniędzy na skrzydłowych, to powinniśmy sobie znaleźć swojego Mbappe, Lemara, Silve, Dybale, Asensio.
Problem jest jeden, ale strasznie istotny - nasz scouting leży i kwiczy, jest beznadziejny jeśli chodzi o OFENSYWNYCH piłkarzy. Zrobiłem krótki research z ostatnich 10 lat i tak przedstawiają się nasze transfery ofensywnych piłkarzy poniżej 25 lat i jak się potoczyły ich losy, żeby lepiej przedstawić problem Bayernu:
1)sezon 2007/08 - przychodzi Ribery (24 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów), Sosa (22 lat, kolejne kluby: Besiktas, Metalist, Milan), Schlaudraff (23 lat, po odejściu z Bayernu: Hannover)
2)sezon 2008/09 - Donovan (26 lat; Everton, Los Angeles)
3)2009/10 - Robben (25 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów), Baumjohann(22 lat, Schalke, K'lautern, Hertha, skończył w brazylijskiej lidze), Ekici (19 lat, Werder, teraz tuła się w tureckiej lidze), Gomez (23 lata, udany transfer)
4)2010/11 - nikt nowy nie przyszedł do ofensywy
5)2011/12 - Usami (19 lat, powrót do Osaki, później Hoffenheim, Augsburg), Petersen (22 lat, Werder i Freiburg)
6)2012/13 - Mandzu (26 lat, więc trochę naciągany wiek, ale to był udany transfer), Shaqiri (20 lat, po Bayernie Inter, Stoke)
7)2013/14 - Gotze (21 lat, wszyscy wiemy jak się skończyła jego przygoda w Bayernie)
8)2014/15 - Lewy (25 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów ), Kurt (18 lat, teraz siedzi w Herthcie)
9)2015/16 - Costa (24 lat, świetne pierwsze pół sezonu, teraz w zasadzie na walizkach ), Coman (19 lat, również dobre pierwsze miesiące, obecnie mocno przeciętny)
10)2016/17 - nikt nowy nie przyszedł do ofensywy
11) 2017/18 - Gnabry (21 lat)
Podsumujmy: od sezonu 2007/08 przyszło 17 ofensywnych piłkarzy (napastników,pomocników, skrzydłowych), a udanych było ledwie 5 (!!!), w tym aż 3 typowych wysuniętych napastników (Lewy, Gomez, Mandzu). W kwestii młodych, zdolnych pomocników Bayern zwyczajnie leży na deskach! Scouting fatalny, bo wystarczy zobaczyć w jakich klubach te niewypały grały po przygodzie w Bayernie. Nie można powiedzieć, że to Bayern nie poznał się na ich talencie, zwyczajnie scouting zawiódł gdzieś na etapie rozpoznawania prawdziwego potencjału danych piłkarzy.
I teraz tak: Bayern nie chce wydawać dużych pieniędzy na ofensywe (dotychczasowe rekordy do defensywni pomocnicy), a z drugiej strony scouting nie funkcjonuje poprawnie... Panowie, tak się nie da! Albo wydaje się mało i transfery opiera na "łowieniu" perełek, albo wydaje się większe pieniądze, gdy scouting nie domaga. U nas nie ma ani jednego, ani drugiego!
09.07.2017 14:11
W formacji 3-5-2 najważniejszą funkcję pełnią 'wahadłowi', a przy Alabie (który z formą jest w lesie) i Kimmichu (który w Bayernie dopiero teraz "na poważnie" zacznie grać na boku obrony) to się raczej nie uda.
Edytowano : 2017-07-07 18:02:33
Formacja z czwórką obrońców jest więc IMO jedyną sensowną opcją z takim składem jaki posiadamy,
07.07.2017 18:00
No i nasza kadra po odejściach Alonso, Lahma, Starke i obecnych nabytkach aktualnie liczy sobie 22 piłkarzy (Benko i Dorscha nie liczę, bo pomimo kontraktów to na ten moment piłkarze drugiej drużyny). Nie ma drugiej drużyny o tak wąskim składzie - jeden dodatkowy piłkarz to absolutne minimum.
29.06.2017 18:56
@Prezes42
Wymieniłem tych ofensywnych piłkarzy City nie po to by porównywać siłę obu klubów, tylko po to żeby pokazać, że można pogodzić wielu świetnych piłkarzy w jednym zespole. Nic nie stoi na przeszkodzie by w jednej drużynie grał i Lewy i inny świetny napastnik. Twierdzenie, że nikt dobry nie będzie chciał przyjść, bo w zespole gra już Lewy można spokojnie wsadzić między bajki - pokazuje to właśnie przykład City.
"Co do napastnika możemy ściągnąć klasowego zawodnika dla Roberta ale po pierwsze ten zawodnik zagrałby może z 10 meczów w sezonie i to wchodząc z ławki. "
O takim tłumaczeniu cały czas pisze. Jest ono totalnie błędne! Po pierwsze w zespole kontuzje są nie do uniknięcia i trzeba je w zasadzie brać za pewnik, po drugie odpowiedni piłkarz grał by spokojnie kilkadziesiąt meczów w sezonie, bo zawsze jest parę opcji np. a) w miejsce Lewego (Lewy w tym czasie odpoczywa/ma kontuzje) b) za plecami Lewego (istnieją napastnicy, którzy mogą grac i na szpicy i na pozycji 10; nie wszyscy to typowe lisy pol karnego) c) obok Lewego (nic nie stoi na przeszkodzie by w jakimś meczu z przeciwnikiem stosującym zmasowaną obronę zagrać dwoma napastnikami (daje to większe pole do popisu w kwestii ustalania taktyki, same plusy).
Drugi napastnik zagrałby spokojnie sporo meczów, zwłaszcza gdyby Muller dalej cieniował.
No i nie rozumiem takiego tłumaczenia też z innego powodu. Mamy w zespole czterech świetnych środkowych obrońców: Hummelsa, Boatenga, javiego i Sule (zapowiada się na wielki talent), w środku pola Vidala, Thiago i Tolisso za 40+ baniek. Nikomu raczej nie przeszkadza, że siłą rzeczy KTOŚ z nich czasami będzie musiał usiąść na ławce. To nikomu nie przeszkadza. Ale jak przychodzi kwestia napastnika, to nagle bardzo dobry, młody konkurent dla Lewego to dla niektórych jakaś abstrakcja i sytuacja nie do zaakceptowania. Nie potrafię tego zrozumieć, a naprawdę się staram.
29.06.2017 18:43
Jest jeszcze jedna kwestia. Wielu pisze o tym, że trudno jest znaleźć konkurencyjnego napastnika dla Lewego, bo nikt nie będzie chciał siedzieć na ławce. Ma to być więc jakiś piłkarz w wieku +30, który najlepsze lata ma za sobą, ale parę bramek w BL jeszcze strzeli. Lepszego się nie da, bo nie. Tymczasem spójrzmy na ofensywę City:
- Gabriel Jesus
- Aguero
- Bernardo Silva
- Iheanacho
- Leroy Sané
- Raheem Sterling
- David Silva
- Kevin De Bruyne
- Ilkay Gündogan
- (bardzo prawdopodobne) Alexis Sanchez
10 (!!!) piłkarzy na światowym poziomie (lub do tego aspirujących jak np. Iheanacho). Da się to pogodzić? Da. U nas tymczasem biadolenie, że nie da rady ściągnąć drugiego klasowego napastnika, bo... w zasadzie nie wiem czemu. Dwóch świetnych napastników w Bayernie to jakieś złamanie regulaminu klubu? Jakaś kara za to grozi?
Edytowano : 2017-06-29 15:47:16
Kocham Bayern, ten klub i to się nigdy nie zmieni, ale takie tłumaczenia jak właśnie przytoczyłem przed chwilą lub jak widzimy w tym newsie, to nic innego jak dorabianie ideologii do tego, że się nie chce wydawać pieniędzy.
29.06.2017 15:39
@HejaBVB
Moussa Dembele? Jak najbardziej, przynajmniej mielibyśmy załatwiony temat partnera dla Lewego.
29.06.2017 13:55
@Kukikuki
Akurat Sule może dosyć szybko namieszać w kadrze i Bayernie. Przyglądam się temu pilkarzowi na bieżąco i cieszę się z tego transferu. Nawet bym się nie zdziwił jakby przy słabej formie Boa wskoczył za niego do podstawy, bo talent ma.
29.06.2017 11:55
@Ivan7
Wszystko fajnie super, ale czy komuś się to podoba czy nie, obecny Bayern mocno wybił się sportowo (respekt w Europie, zwycięstwo w LM) głównie dzięki dwóm piłkarzom - Franków i Arjenowi. Jeden jest już bliski zakończeniu kariery, drugi również zaczyna głośno o tym mówić - zmiana pokoleniom jest konieczna. Ale jeśli ktoś myśli, że taki Brandt będzie następca któregoś z tych piłkarzy, to powodzenia. Nie ten kaliber. Budowanie na siłę "niemieckiego Bayernu" jest również totalnie bezsensu. Zresztą ten "niemiecki Bayern" to zwykła bujda, bo wystarczy spojrzeć jaki skład nam wygrywał LM w 2001.
29.06.2017 11:28
Zrobiliśmy 4 transfery, a dalej nie mamy nikogo kto mógłby grać na pozycji 10, gdy Muller będzie dalej gral jak gra lub złapie kontuzje. To samo tyczy się zresztą konkurenta dla Lewego. Niesamowite! Normalnie to tak wygląda jakby zarząd robił to specjalnie, z pełną premedytacją.
29.06.2017 11:13
@xeremeleque
Też rozumiem twoja złość, ale starajcie się pisać swoje komentarze bez takich obraźliwych epitetow. Post poszedł do kosza.
29.06.2017 09:10
Jakbym pogrzebał w archiwalnych komentarzach to bym znalazł mój post z fajną rozpiska pt. "Postępowanie zarządu w okienku transferowym". Póki co się nieźle sprawdza, bo nasz zarząd często idzie łatwo rozpracować. Teraz mamy pierwsze pobrzekiwania o końcu transferów. Wkrótce zarząd powinien ogłosić, że wybiera się na "zasłużony urlop" (w tym samym czasie najlepsze kluby będą dalej walczyć o pozostałych, możliwych jeszcze do wyrwania super pilkarzy). Po powrocie z urlopu zarząd być może kupi jeszcze jakiegoś piłkarza, ale bez szału, po czym zacznie się głoszenie "kadra jest kompletna". Następnie do końca okienka będą siedzieć cicho jak myszy pod miotłą, a fani będą do końca liczyli na to, że to zmyłka i pewnie pracują po cichu nad super transferem na samiutki koniec okienka (realne jak rozbrajanie bomby na sekundy przed wybuchem w amerykańskich filmach)!! xD Oczywiście mogę się mylić, ale podobny schemat widziałem już zbyt często.
29.06.2017 09:06
Gnabry chyba najgorszy w kadrze Niemiec w tym meczu.
Edytowano : 2017-06-27 19:38:20
Poprawka: nie "chyba", tylko "zdecydowanie"
27.06.2017 19:23
On gral beznadziejnie nie od 6 miesięcy, tylko od ponad roku (kalendarzowego). I ta fatalna gra Tomka nie jest IMO winą Carlo, tylko samego zawodnika, bo źle gral już pod koniec ostatniego sezonu za Papa, później był najgorszym zawodnikiem w kadrze Niemiec na ME, no i kontynuacja dołu za Carlo. Życzyłbym sobie, by Muller się.w końcu ogarnął, bo w przeciwnym razie, to będzie odgrywał ważna rolę, ale na ławce.
24.06.2017 13:17
Sanches w podstawie w meczu vs Hiszpania U21.
20.06.2017 20:47
A James to nie jest bardziej piłkarz grający na środku, bezpośrednio za plecami napastnika? On nie ma IMO potrzebnej szybkości i dynamiki do gry na skrzydle, a to tam bardziej potrzebujemy wzmocnienia po odejściu Costy.
18.06.2017 19:52
Powinniśmy ściągnąć lewego skrzydłowego, a James IMO nie ma wymaganej na tej pozycji szybkości i dynamiki. Verratti po dzisiejszym transferze odpada, wiec jesli nie przyjdzie ten Sanchez, to nie wiem juz kto mogłby przyjść zamiast niego.
14.06.2017 18:45
Byłoby super, gdyby przyszedł. Do tego potrzeba drugiego ofensywnego zawodnika do pomocy dla Lewego i kogoś za Alonso.
07.06.2017 14:43
Heidel, masz u mnie browara za to. :)
07.06.2017 14:41
Jak mają przychodzić piłkarze typu Perisic, to ja już wolę brak transferów. IMO nie potrzeba nam piłkarzy, którzy nic nie pomogą w LM.
05.06.2017 21:50
@DonJupp4ever
"nie wierzę w teksty że będziemy szybko odpadać z LM."
Ale przecież tak było jeszcze przed erą Robbery w Bayernie. Dalej uważam, że to w 90% dzięki nim Bayern tak podskoczył wizerunkowo (i sportowo) w Europie. Szkoda tylko, że ten duet się powoli kończy, a następców brak. Kto ma z młodszych piłkarzy ciągnąć ten klub w meczach z takim Realem?
Ale fatalna postawa BL w europejskich pucharach. Na ten moment na 8 meczów w tym sezonie (LM+LE) bilans to 1 zwycięstwo (Bayernu), 2 remisy, 5 porażek. :/
Edytowano : 2017-09-26 22:38:02
Popatrzyłem na ranking lig - na tą chwilę BL zdobyła w tym sezonie 2.428 punktów. Dla porównania Hiszpania 4.571, Anglia 5.214, Włochy 4.166, Francja 3.500, Portugalia 4.000...
26.09.2017 22:33
uuuuu, Obama bramka teraz. :)
26.09.2017 22:00
Pozamiatane...
Edytowano : 2017-09-26 21:57:30
BVB, bye bye LM...
26.09.2017 21:56
Obamejang całkowicie skasowany w pierwszej połowie. Nawet troche szkoda mi sie go zrobiło jak widziałem jego głupi miny po kolejnej nieudanej akcji.
26.09.2017 21:40
@Moe
"Różnica między nami a BVB jest taka, że BVB gra szybko piłką, bez zbędnego holowania, zarówno w środku jak i na skrzydłach. Szybkość robi różnicę i sprawia, że oni stwarzają sobie wiele okazji i oddają sporo strzałów a my mamy z tym problem. My próbujemy klepać, podawać, a przeciwnicy już dawno ustawieni na własnej połowie, czy w polu karnym."
Ale my tak gramy już od przyjścia Pepa - dostojnie, statycznie, bez przyspieszenia. Podania na jeden kontakt w czasie całego meczu można policzyć na palcach dwóch rąk. Za Juppa było szybko, bo mieliśmy najlepsze skrzydła na świecie, a LM wtedy wygrało nam Robbery, trzeba sobie to uczciwie przyznać.
Teraz czas Robbery się powoli kończy (co przychodzi mi mówić z wielkim smutkiem, jako wielki fan ich talentu) i to ogromna strata, bo nie mamy godnych zmienników na skrzydła, a wychwalany przez wielu tutaj Coman IMO nigdy nie dorośnie im nawet do pięt - różnica paru klas, a sama szybkość to nie wszystko, bo trzeba też później umiejętnie podać/strzelić.
Dla mnie w ogóle Robbery byli jednymi z najważniejszych piłkarzy Bayernu odkąd kibicuje temu klubowi, ważniejsi i robiący większą różnicę niż Muller czy nawet Lewy. Fartnęło nam się niesamowicie, że swojego czasu udało nam się ich ściągnąć do klubu takich magików za (stosunkowo) małe pieniądze nawet jak na tamte czasy. Jeśli w ostatnich 10 latach o jakichś piłkarzy Bayernu można było określać słowami "prawdziwy crack", to z pewnością Riberego i Robbena. Teraz zejdą ze sceny, my zostaniemy z Comanem + np. Brandtem i dopiero wtedy wszyscy zobaczą ile znaczyli dla nas Franek+Arjen.
24.09.2017 10:18
A ja nie wiem co tak wszyscy widzą w Comanie. Wczoraj co prawda wszedł jedynie na 15 minut, ale jedyne co zaliczył to niemal same straty.
23.09.2017 09:50
No Rudy to dla mnie największe pozytywne zaskoczenie w tym sezonie. Po Jamesie wiedziałem czego się spodziewać, Sule też od początku postrzegałem jako spore wzmocnienie, natomiast Rudego traktowałem jako typową zapchajdziure. Co natomiast zobaczyłem w jego wykonaniu? Zaskakująco dobrą technikę, opanowanie, podania i strzały na bardzo dobrym poziomie...
Nie wiem jak inni, ale ja w meczu z PSG widziałbym go w podstawie obok Vidala (Thiago ma teraz raczej mały dołek formy).
20.09.2017 17:11
Nie powiedziałbym, że to wina wyłącznie Lewego, ale rzeczywiście atmosfera w drużynie jest bardzo zła. Oglądałem teraz powtórki meczu i zwróciłem szczególną uwagę na reakcje zawodników po strzelonych bramkach. Mało kto się z potrafi cieszyć z bramek kolegów, a szczególnie niestety Lewy. Brakuje w klubie kogoś kto potrafiłby ustawić piłkarzy do pionu i sprawić, że przekładaliby dobro drużyny ponad swoje własne ambicje - coś z czym poradził sobie Real. To powinno być zadanie trenera+dyrektora sportowego, ale nie wiem czy stać ich na coś takiego.
12.09.2017 23:07
@Moe "(...)miał wiele akcji, rajdów, ale brakowało wykończenia, ostatniego podania lub strzału"
Dokładnie. Właśnie dlatego IMO bliżej mu do Costy - on tez potrafił robić dużo szumu na skrzydle, ale z dośrodkowaniami/podaniami było u niego kiepsko. Sporadyczne bramki/asysty tego nie zmieniały.
12.09.2017 22:47
Tolisso, Kimmich najlepsi na boisku.Wbrew przeważającej opinii dla mnie na plus także Franek - najlepszy ze stricte ofensywnych piłkarzy. Pozytywnie tez Sule. Reszta słabo.
12.09.2017 22:42
Coman poza szybkością nie ma nic
Edytowano : 2017-09-12 22:39:25
Bliżej mu do Costy niż do piłkarza, który w przyszłości miałby dorównać Frankowi/Arjenowi.
12.09.2017 22:38
Ale to pięknie Boa z Kimmichem zrobili!
12.09.2017 22:36
Zwłaszcza Ribery, który był dzisiaj najlepszy z ofensywy (i jeden z najlepszych na boisku obok Tolisso).
12.09.2017 22:29
Dawać panowie... gramy, gramy panowie... bo to jest dopiero 80 minuta. Nie grajmy na czas! Dawać chłopaki do przodu agresywnie, dalej próbować grać swoją grę. xD
12.09.2017 22:25
Jak to się mówiło.... chanel egoiste. :D
Edytowano : 2017-09-12 22:19:53
Lewy się ostatnio chyba tym psika o wiele częściej niż Arjen. xD
12.09.2017 22:18
Radze spasować z przekleństwami, bo pójdą ostrzeżenia
12.09.2017 22:05
Pięknie! Myślę, że taki skład jest obecnie najlepszy.
12.09.2017 11:02
Liczę na Jamesa w pierwszym składzie. Chcę w końcu zobaczyć go na 10 od pierwszej minuty - Tomek może wejść na ostatnie 20 minut
12.09.2017 08:39
@Prezes42
Nie zgadzam się w 100% z Lewym, ale sporo prawdy powiedział w tym wywiadzie, niestety. Zwłaszcza zgadzam się z tym, że BL potrzebuje więcej takich klubów jak RB Lipsk czy BVB.
10.09.2017 16:31
http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/transfery,hajto-lewandowski-posunal-sie-za-daleko-bayern-to-zbyt-duzy-klub,artykul,813130,1,970.html
10.09.2017 13:44
Powiem wam, że ta porażka spłynęła po mnie jak woda po kaczce. Widziałem twarze Uliego i Rummenigge na trybunach i wiem jedno - oni są niereformowalni i poważne zmiany przyjdą jedynie jak przewalimy BL (vide dominacja BVB przez pare lat). Nic innego do nich nie przemówi tak dobrze, jak właśnie 2-3 miejsce w tabeli.
Nasz grę w dzisiejszym meczu pozwole sobie przemilczeć... albo tylko jedno. Z góry przepraszam za to co powiem, ale Tomka i jego gry autentycznie nie da się na trzeźwo. Jego występ w pierwszej 11-stce w meczu z Anderlechtem to będzie zbrodnia!
Edytowano : 2017-09-09 20:41:38
*na trzeźwo oglądać
09.09.2017 20:39
Carlo pojechał chyba zbyt mocno z tym składem.
09.09.2017 17:53
Ciekawi mnie jak Carlo ustawi wyjściową 11-stkę. Pierwszy raz od początku sezonu cała ofensywna czwórka czyli Arjen, Franek, Tomek i James zdrowa i ciekawe na jakiej pozycji zagra ten ostatni.
09.09.2017 14:03
No Coman przyzwoicie, ale widać, że to nie jest najwyższy piłkarski poziom i nigdy go raczej nie osiągnie. Mbappe z kolei to niesamowity crack. Oj, solidnie nas PSG przetestuje niedługo - Neymar,Mbappe, Cavani, w środku Verratti... Wcale bym się nie zdziwił jakby PSG zwyczajnie "kupiło" sobie w tym roku LM.
31.08.2017 22:44
Aż przykro patrzeć na to jak gra Holandia - raczej będą mieć ogromne problemy przez długi czas patrząc na to jak prezentuje się ich młode pokolenie.
Edytowano : 2017-08-31 22:22:39
A Francja? Dla mnie główny faworyt do wygrania MŚ.
31.08.2017 22:20
My tu gadu-gadu, a BVB jest ponoć mocno zainteresowana Inakim Williamsem - 23-latek z Bilbao miałby kosztować BVB 50 milionów...
31.08.2017 13:04
@EclassOw
Inne pozycje Tomka,Jamesa czy Draxlera nie maja tu żadnego znaczenia. Ważna jest prosta zależność:
1)Przychodzi Draxler: na skrzydle Draxler/Ribery, James środek, Tomek ławka
2) Nie kupujemy Draxlera: Na skrzydle gra Franek, z braku konkurencji dla niego James rzucany jest po skrzydłach jak jakaś zapchajdziura, Tomek sobie spokojnie gra na środku.
30.08.2017 14:08
Hehe, a nie mówiłem że Bayern Draxlera nie kupi, bo nasza klubowa "maskotka" usiadlaby na ławce? Uli właśnie to potwierdził - Tomek ma grać i basta, niezależnie od poziomu jego gry. James ma nie torowac miejsca w składzie dla Tomka, więc będzie rzucany po skrzydłach ergo Draxler niepotrzebny.
30.08.2017 13:52
Arsenal bez choćby jednego celnego strzału przez cały mecz!
27.08.2017 18:55
A Sanchez znowu uśmiał się pod nosem będąc już na ławce rezerwowych. xD
27.08.2017 18:44
Widzieliście co Bellerin zrobił? ;)
27.08.2017 18:20
Prywatne spory proszę załatwiać przez priv
26.08.2017 17:22
@vaterland
Oby, oby.
26.08.2017 17:04
Przydałoby się wprowadzić jeszcze kogoś za słabego Lewego... och, czekajcie... Nie mamy drugiego napastnika.
26.08.2017 17:00
@bayern1987dwa
Tak, tak, wszyscy źli tylko Lewy wspaniały... Niech się nasza gwiazda zajmie gra, a nie ciągłym machaniem łapami.
26.08.2017 16:39
Prawie najsilniejszy skład jaki jesteśmy w stanie wystawić. Jedynie poprzez przesunięcie Thiago obok Vidala, wprowadzenie Jamesa za plecy Lewego,i formacje 4-2-3-1 możemy jeszcze zwiększyć naszą moc.
26.08.2017 14:57
Draxler pograł 10 minut i (jeśli dobrze widziałem) jako jedyny opuścił boisko tuż po końcowym gwizdku. Może i chce opuścić PSG, ale wątpie, że Uli będzie chciał go kupić - on raczej widzi już skład jako kompletny.
25.08.2017 22:47
Widze, że trochę działo się w piłce podczas mojego urlopu. Zwycięstwo z Bayerem, transfer Dembele do Barcy, plotki o transferze Draxlera...
Ja chciałbym odnieść się jedynie do tego ostatniego. Chciałbym się mylić, ale moim zdaniem nie ma większych szans na jego przyjście. Nie ze względu na ewentualną kwotę, czy nastawienie do transferu samego zawodnika, ale z prostego powodu - ten transfer prawdopodobnie posłałby naszą 'maskotkę' na dłużej na ławkę, a taka sytuacja byłaby dla naszego zarządu nie do pomyślenia. W sytuacji kiedy na lewym skrzydle biegały Draxler(na zmiane z Frankiem), a na prawym Robben, na pozycji za plecami Lewego ustawiłby się pewnie James i nasz Tomek musiałby raczej zadowolić się rolą zmiennika.
A jak zostanie tak jak jest teraz? James będzie rzucany po skrzydłach jak w sparingach, Tomek będzie spokojnie grał za Lewym bez względu na to, jak się będzie prezentowała jego forma (w końcu to o jednego konkurenta do ofensywy mniej w składzie), zarząd będzie zadowolony, a Carlo będzie robił dobrą minę do złej gry. Czyli tak jak ma być...
25.08.2017 18:24
@Gordonix
W FAQ-u pisze coś takiego:
Czy mogę oglądać jednocześnie na różnych urządzeniach?
Nasz abonament pozwala na oglądanie najlepszych treści sportowych na jednym urządzeniu.
16.08.2017 16:22
Transfer Vidala do Milanu jest tak samo prawdopodobny jak transfer skrzydłowego (lub drugiego napastnika) do Bayernu.
16.08.2017 11:34
"(...)robimy świetne wzomcnienia za nie wielkie pieniądze przy szalonym rynku transferowym"
Z wyłączeniem transferów stricte ofensywnych należałoby dodać. Patrząc na ostatnie 10 lat, to na palcach jednej ręki można policzyć udane transfery ofensywnych piłkarzy: Ribery, Robben, Lewy,Gomez, może Mandzu... Tyle, że to byli już piłkarze przynajmniej częściowo ukształtowani i znani. Ile było udanych transferów młodych, ofensywnych piłkarzy w wieku poniżej (powiedzmy) 23 lat (tzw. talentów) przez ostatnie 10 lat?
Jeśli chodzi o transfery na obronę i defensywną pomoc to jeszcze można powiedzieć, że to jakoś w Bayernie funkcjonuje, ale niech tylko Bayern spróbuje kupić jakiegoś młodego piłkarza na napad lub skrzydło... Co wychodzi? Jeden wielki dramat!
Sosa, Wagner,Donovan, Baumjohann, Ekici, Usami, Petersen, Shaqiri... Można tak wymieniać i wymieniać...
Edytowano : 2017-08-14 18:29:11
Może właśnie dlatego Bayern nie chce kupić nikogo na zmiennika Lewego czy drugiego skrzydłowego? Zwyczajnie się na tym nie znają, nie potrafią ocenić prawdziwego potencjału w młodych piłkarzach. Ale to wypadałoby zmienić jak najszybciej, zwłaszcza po deklaracji Uliego w sprawie transferów.
14.08.2017 18:25
Franek i Arjen to (obok Neuera) zdecydowanie najlepsze co spotkało Bayern w ostatnich kilkunastu latach. Monachium ich godnie nie zastąpi, nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Taki Coman nigdy nie osiągnie ich poziomu. Są przynajmniej o klasę wyżej od każdego ofensywnego piłkarza Bayernu.
13.08.2017 09:04
Ja szczególnie zapamiętałem ZDF-a, który tuż po wygranym finale LM z BVB polecał bodajże transmisje walki bokserskiej. :D
Edytowano : 2017-08-08 21:19:43
No i był Neymar9, który w 99% swoich postów krytykował Robbena wyzywając go od terrorysty itd. :)
08.08.2017 21:17
To pokazuje, że Bayern kompletnie sobie nie radzi jeśli chodzi o ściąganie do klubu młodych ofensywnych zawodnikow. Uli,nie chcesz wydawać dużych pieniędzy na transfery? Napraw skauting "na już"! Jest ku temu b. dobra okazja, bo właśnie szukamy nowego szefa skautingu.
08.08.2017 11:08
Najlepsze jest to fałszywe zdjęcie krążące w necie, gdzie ktoś delikatnie wygiął linię spalonego by koniecznie Kimmich był na spalonym: https://pbs.twimg.com/media/DGfnmxnXYAAX3XX.jpg :D
06.08.2017 15:02
Może przyjdzie wreszcie ktoś, kto potrafi robić dobre transfery ofensywnych piłkarzy.
05.08.2017 09:46
Wątpie, by w raptem 3 dni nasza gra jak za dotknięciem magicznej różdżki się diametralnie odmieniła. IMO szanse w sobotę będziemy mieć jedynie wtedy, gdy BVB zagra jeszcze większy piach.
Edytowano : 2017-08-02 19:43:29
Choć z drugiej strony ciężko jest mi sobie wyobrazić, by ktoś mógł grać gorzej niż my na tą chwilę.
02.08.2017 19:42
10-pak Sanchesem w jednym meczu to powinno być jakieś złote trofeum na playstation, z serii "niemożliwych do wykonania". :D
02.08.2017 19:37
https://www.youtube.com/watch?v=-M-kCW3dftM :D
02.08.2017 19:08
Trzeba przyznać, że Sanches dzisiaj bardzo dobry. Kimmich, jak ktoś wspomniał, z dwie klasy lepszy od Rafinhi.
02.08.2017 18:25
Nie sciagneli do drużyny skrzydłowego i drugiego napastnika, to niech teraz nie udają zdziwionych nasza gra.
02.08.2017 08:17
@lybbard
Jakie zaczynanie przygotowań? Angielska Premier League zaczyna sezon 12 sierpnia, my raptem parę dni później...
01.08.2017 22:28
Dobrze było się tak rozluźnić po ciężkim dniu pracy oglądając Liverpool z Mainz.
01.08.2017 22:24
@Piotrek89r
Myśle, że to byłby dobry deal. :D
O, już 3...
Edytowano : 2017-08-01 22:17:10
Ale błędy w ustawieniu, niesamowite! Jak u nas w Ekstraklasie. :/
01.08.2017 22:16
@Piotrek89r
Droższa już chyba będzie przesyłka pocztą niż kwota za jaką pójdzie. :P
01.08.2017 22:11
Niech ktoś pomoże Rafinhi się odkręcić z murawy. ;)
Edytowano : 2017-08-01 22:05:07
@wdcaviar
A sprecyzował w którym klubie? :)
01.08.2017 22:04
@MateuszFCB
Jak chce to potrafi. :)
01.08.2017 21:56
Sanches robi niezły trolling na boisku. :D
01.08.2017 21:53
To jest chyba najgorszy Bayern jaki kiedykolwiek widziałem! Serio, nie przypominam sobie drugiego takiego meczu podczas którego bym tak rechotał, jak dzisiaj. :) To się dzieje naprawdę, czy to jakiś skecz? xD
01.08.2017 21:51
AHAHAHAHAHAHHAHAH!
01.08.2017 21:46
Robert "foch" Lewandowski też dzisiaj wspaniały.
01.08.2017 21:44
Przekomiczny odbiór Sanchesa! D
01.08.2017 21:43
Muller na ten moment robi w Bayernie już jedynie za maskotkę i żartownisia na treningach.
01.08.2017 21:17
Mina Carlo mówi wszystko. Javi dobrze, że się nie połamał przy tym jak został zakręcony.
01.08.2017 21:11
Sanches co ma piłke to traci, na grę Mullera już nie mam siły.
01.08.2017 21:05
@kibicod2007
James nie jest porażką, tylko jego pozycja na boisku. Kupiliśmy b. dobrego ofensywnego środkowego pomocnika, który marnuje się na skrzydle.
01.08.2017 20:59
Rafinha IMO jest za słaby nawet na ławke Bayernu...
01.08.2017 20:54
Arjen, ratuj!
01.08.2017 20:49
@Rufus87
Jasne, że da się wyławiać perełki za nieduże pieniądze - przykładem może być np. Lemar czy B. Silva, których Monaco pozyskało za (odpowiednio) 1,5 mln i 3 mln. Dembele do BVB przyszedł za (bodajże) 12 mln. Tyko problem jest taki, że - jakby to powiedzieć - Bayern nie umie w transfery ofensywnych talentów. Jak prześledzi się ostatnie 10 lat, to mówiąc szczerze Bayernowi nie udał się żaden transfer "młodzika" na atak czy pomoc.
27.07.2017 23:35
@Moe
Też tego nie potrafię zrozumieć, choć bardzo się staram. Nie potrzeba przecież jakiegoś cracka, ale też nie można przeginać w drugą stronę z jakimś zawodnikiem +30, który chce sobie tylko dorobić do emerytury. Wystarczy dobrze rokujący, młody piłkarz z potencjałem np. Moussa Dembele z Celticu.
22.07.2017 20:31
@sylwester123
No, trochę niestety widać brak jakiegoś charyzmatycznego dyrektora sportowego w klubie.
22.07.2017 20:24
"Ja uważam że Lewy nie potrzebuje zmiennika, bo zawsze Thomas w razie czego może jego zastąpić na tej pozycji."
Na ten moment Tomek mógłby co najwyżej zastąpić mojego kumpla (który wyjechał na urlop), gdybym się zebrał ze znajomymi na amatorską kopankę na orliku. Poziomem by się wpasował w sam raz. No bo co by nie mówić, ale właśnie zaczynamy odmierzać kolejny, już drugi z rzędu rok słabej gry Tomka...
22.07.2017 20:19
No to się nieźle "pokazali". XD
22.07.2017 12:22
Pod względem sportowym to rzeczywiście tylko sparing, ale pod względem marketingowym niezwykle istotny. W końcu Bayern poleciał tam się promować, a tak co najwyżej rozsmiesza kibiców.
22.07.2017 12:16
Jeśli maja sobie robić taka "reklamę" w Azji, to lepiej niech siedzą na tylkach w Monachium.
22.07.2017 12:11
Wystarczyło zostawić Gnabrego
16.07.2017 21:37
Trzeba czekać, ale jesli rzeczywiście nie będzie już żadnych ofensywnych transferów, to okienko będzie niestety słabe. James Jamesem, ale kolejny rok z rzędu brak drugiego napastnika, a po odejściu Costy brakuje też skrzydłowego. A wystarczyło przecież zostawić Gnabrego...
Edytowano : 2017-07-16 21:37:19
Po prostu naszemu zarządowi obce jest takie zjawisko jak kontuzje. Nie biorą tego ryzyka w ogóle pod uwagę, a później żalą się w mediach np. na kontuzje Lewego. Okienko słabe, bo prawda jest taka, że nie zrobiliśmy żadnych kroków w celu poszerzenia składu. Odeszło 4 piłkarzy (Badu, Lahm, Alonso, Costa) i przyszło tyle samo (Sule, Rudy, Tolisso, James). Skład jak był wąski, tak dalej jest...
16.07.2017 21:28
Jakie sześć miesięcy Tomek, jakie sześć. Cały rok grałeś słabo.
14.07.2017 13:03
Nadal brak zmiennika dla Lewego... Oprócz tego po odejściu Costy dodatkowo brak konkurenta dla Franka. Jeśli Bayern nie chce już kupować nikogo na skrzydło, to powinni chociaż zostawić Gnabrego w Bayernie i dać mu poważną szanse na gre.
13.07.2017 18:03
@Adi
"(...)może po prostu Bayern to nie klub na młode talenty i tylko mały procent tych młodych się tylko przebije niż np w takim Leverkusen, Gladbach, BVB, VfL. Ktoś kiedyś powiedzioł że Bayern to nie miejsce dla młodych graczy bo tu nie ma czasu na uczenie się, aklimatyzację, dania czasu by zaskoczyć."
Gdyby było tak jak mówisz, to przynajmniej paru młodych piłkarzy po nieudanej przygodzie z Bayernem pokazałoby swój prawdziwy potencjał. A ilu tych młodych piłkarzy wystrzeliło po Bayernie z formą i znalazło sobie miejsce w innych b. dobrych klubach (już nawet nie w klubach z TOP10)? Zero! Jaki z tego wniosek? Nie ma problemu w samym Bayernie, tylko w tym, że do Bayernu trafiają młodzi piłkarze, którzy w najlepszym przypadku okazują się mocno przeciętni. Tacy w sam raz na Werder, Freiburg, Stoke, czy turecką ligę, ale nie na Bayern. Czy tacy piłkarze jak Mbappe, Silva czy Dybala nie poradziliby sobie w Bayernie? Śmiem wątpić. Skoro Bayern nie chce wydawać dużych pieniędzy, to muszą być szybsi od np. takiego Monaco i zaklepać "następnego Mbappe". Innego wyjścia nie ma, no chyba, że chcemy na dłuższy czas liczyć się wyłącznie w BL...
Edytowano : 2017-07-09 14:53:38
(...)zaklepać "następnego Mbappe" jeszcze zanim jego cena wywinduje na +60mln.
09.07.2017 14:50
Naszym największym problemem (jeśli chodzi o transfery) nie jest nawet to, że my nie chcemy wydawać dużych sum na pojedynczych piłkarzy, ale to, że my nie potrafimy ściągać naprawdę dobrych ofensywnych młodzików, takich ukrytych talentów, nieoszlifowanych diamentów. Skoro Bayern nie chce wydawać grubych pieniędzy na skrzydłowych, to powinniśmy sobie znaleźć swojego Mbappe, Lemara, Silve, Dybale, Asensio.
Problem jest jeden, ale strasznie istotny - nasz scouting leży i kwiczy, jest beznadziejny jeśli chodzi o OFENSYWNYCH piłkarzy. Zrobiłem krótki research z ostatnich 10 lat i tak przedstawiają się nasze transfery ofensywnych piłkarzy poniżej 25 lat i jak się potoczyły ich losy, żeby lepiej przedstawić problem Bayernu:
1)sezon 2007/08 - przychodzi Ribery (24 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów), Sosa (22 lat, kolejne kluby: Besiktas, Metalist, Milan), Schlaudraff (23 lat, po odejściu z Bayernu: Hannover)
2)sezon 2008/09 - Donovan (26 lat; Everton, Los Angeles)
3)2009/10 - Robben (25 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów), Baumjohann(22 lat, Schalke, K'lautern, Hertha, skończył w brazylijskiej lidze), Ekici (19 lat, Werder, teraz tuła się w tureckiej lidze), Gomez (23 lata, udany transfer)
4)2010/11 - nikt nowy nie przyszedł do ofensywy
5)2011/12 - Usami (19 lat, powrót do Osaki, później Hoffenheim, Augsburg), Petersen (22 lat, Werder i Freiburg)
6)2012/13 - Mandzu (26 lat, więc trochę naciągany wiek, ale to był udany transfer), Shaqiri (20 lat, po Bayernie Inter, Stoke)
7)2013/14 - Gotze (21 lat, wszyscy wiemy jak się skończyła jego przygoda w Bayernie)
8)2014/15 - Lewy (25 lat, jeden z nielicznych MEGA udanych transferów ), Kurt (18 lat, teraz siedzi w Herthcie)
9)2015/16 - Costa (24 lat, świetne pierwsze pół sezonu, teraz w zasadzie na walizkach ), Coman (19 lat, również dobre pierwsze miesiące, obecnie mocno przeciętny)
10)2016/17 - nikt nowy nie przyszedł do ofensywy
11) 2017/18 - Gnabry (21 lat)
Podsumujmy: od sezonu 2007/08 przyszło 17 ofensywnych piłkarzy (napastników,pomocników, skrzydłowych), a udanych było ledwie 5 (!!!), w tym aż 3 typowych wysuniętych napastników (Lewy, Gomez, Mandzu). W kwestii młodych, zdolnych pomocników Bayern zwyczajnie leży na deskach! Scouting fatalny, bo wystarczy zobaczyć w jakich klubach te niewypały grały po przygodzie w Bayernie. Nie można powiedzieć, że to Bayern nie poznał się na ich talencie, zwyczajnie scouting zawiódł gdzieś na etapie rozpoznawania prawdziwego potencjału danych piłkarzy.
I teraz tak: Bayern nie chce wydawać dużych pieniędzy na ofensywe (dotychczasowe rekordy do defensywni pomocnicy), a z drugiej strony scouting nie funkcjonuje poprawnie... Panowie, tak się nie da! Albo wydaje się mało i transfery opiera na "łowieniu" perełek, albo wydaje się większe pieniądze, gdy scouting nie domaga. U nas nie ma ani jednego, ani drugiego!
09.07.2017 14:11
W formacji 3-5-2 najważniejszą funkcję pełnią 'wahadłowi', a przy Alabie (który z formą jest w lesie) i Kimmichu (który w Bayernie dopiero teraz "na poważnie" zacznie grać na boku obrony) to się raczej nie uda.
Edytowano : 2017-07-07 18:02:33
Formacja z czwórką obrońców jest więc IMO jedyną sensowną opcją z takim składem jaki posiadamy,
07.07.2017 18:00
No i nasza kadra po odejściach Alonso, Lahma, Starke i obecnych nabytkach aktualnie liczy sobie 22 piłkarzy (Benko i Dorscha nie liczę, bo pomimo kontraktów to na ten moment piłkarze drugiej drużyny). Nie ma drugiej drużyny o tak wąskim składzie - jeden dodatkowy piłkarz to absolutne minimum.
29.06.2017 18:56
@Prezes42
Wymieniłem tych ofensywnych piłkarzy City nie po to by porównywać siłę obu klubów, tylko po to żeby pokazać, że można pogodzić wielu świetnych piłkarzy w jednym zespole. Nic nie stoi na przeszkodzie by w jednej drużynie grał i Lewy i inny świetny napastnik. Twierdzenie, że nikt dobry nie będzie chciał przyjść, bo w zespole gra już Lewy można spokojnie wsadzić między bajki - pokazuje to właśnie przykład City.
"Co do napastnika możemy ściągnąć klasowego zawodnika dla Roberta ale po pierwsze ten zawodnik zagrałby może z 10 meczów w sezonie i to wchodząc z ławki. "
O takim tłumaczeniu cały czas pisze. Jest ono totalnie błędne! Po pierwsze w zespole kontuzje są nie do uniknięcia i trzeba je w zasadzie brać za pewnik, po drugie odpowiedni piłkarz grał by spokojnie kilkadziesiąt meczów w sezonie, bo zawsze jest parę opcji np. a) w miejsce Lewego (Lewy w tym czasie odpoczywa/ma kontuzje) b) za plecami Lewego (istnieją napastnicy, którzy mogą grac i na szpicy i na pozycji 10; nie wszyscy to typowe lisy pol karnego) c) obok Lewego (nic nie stoi na przeszkodzie by w jakimś meczu z przeciwnikiem stosującym zmasowaną obronę zagrać dwoma napastnikami (daje to większe pole do popisu w kwestii ustalania taktyki, same plusy).
Drugi napastnik zagrałby spokojnie sporo meczów, zwłaszcza gdyby Muller dalej cieniował.
No i nie rozumiem takiego tłumaczenia też z innego powodu. Mamy w zespole czterech świetnych środkowych obrońców: Hummelsa, Boatenga, javiego i Sule (zapowiada się na wielki talent), w środku pola Vidala, Thiago i Tolisso za 40+ baniek. Nikomu raczej nie przeszkadza, że siłą rzeczy KTOŚ z nich czasami będzie musiał usiąść na ławce. To nikomu nie przeszkadza. Ale jak przychodzi kwestia napastnika, to nagle bardzo dobry, młody konkurent dla Lewego to dla niektórych jakaś abstrakcja i sytuacja nie do zaakceptowania. Nie potrafię tego zrozumieć, a naprawdę się staram.
29.06.2017 18:43
Jest jeszcze jedna kwestia. Wielu pisze o tym, że trudno jest znaleźć konkurencyjnego napastnika dla Lewego, bo nikt nie będzie chciał siedzieć na ławce. Ma to być więc jakiś piłkarz w wieku +30, który najlepsze lata ma za sobą, ale parę bramek w BL jeszcze strzeli. Lepszego się nie da, bo nie. Tymczasem spójrzmy na ofensywę City:
- Gabriel Jesus
- Aguero
- Bernardo Silva
- Iheanacho
- Leroy Sané
- Raheem Sterling
- David Silva
- Kevin De Bruyne
- Ilkay Gündogan
- (bardzo prawdopodobne) Alexis Sanchez
10 (!!!) piłkarzy na światowym poziomie (lub do tego aspirujących jak np. Iheanacho). Da się to pogodzić? Da. U nas tymczasem biadolenie, że nie da rady ściągnąć drugiego klasowego napastnika, bo... w zasadzie nie wiem czemu. Dwóch świetnych napastników w Bayernie to jakieś złamanie regulaminu klubu? Jakaś kara za to grozi?
Edytowano : 2017-06-29 15:47:16
Kocham Bayern, ten klub i to się nigdy nie zmieni, ale takie tłumaczenia jak właśnie przytoczyłem przed chwilą lub jak widzimy w tym newsie, to nic innego jak dorabianie ideologii do tego, że się nie chce wydawać pieniędzy.
29.06.2017 15:39
@HejaBVB
Moussa Dembele? Jak najbardziej, przynajmniej mielibyśmy załatwiony temat partnera dla Lewego.
29.06.2017 13:55
@Kukikuki
Akurat Sule może dosyć szybko namieszać w kadrze i Bayernie. Przyglądam się temu pilkarzowi na bieżąco i cieszę się z tego transferu. Nawet bym się nie zdziwił jakby przy słabej formie Boa wskoczył za niego do podstawy, bo talent ma.
29.06.2017 11:55
@Ivan7
Wszystko fajnie super, ale czy komuś się to podoba czy nie, obecny Bayern mocno wybił się sportowo (respekt w Europie, zwycięstwo w LM) głównie dzięki dwóm piłkarzom - Franków i Arjenowi. Jeden jest już bliski zakończeniu kariery, drugi również zaczyna głośno o tym mówić - zmiana pokoleniom jest konieczna. Ale jeśli ktoś myśli, że taki Brandt będzie następca któregoś z tych piłkarzy, to powodzenia. Nie ten kaliber. Budowanie na siłę "niemieckiego Bayernu" jest również totalnie bezsensu. Zresztą ten "niemiecki Bayern" to zwykła bujda, bo wystarczy spojrzeć jaki skład nam wygrywał LM w 2001.
29.06.2017 11:28
Zrobiliśmy 4 transfery, a dalej nie mamy nikogo kto mógłby grać na pozycji 10, gdy Muller będzie dalej gral jak gra lub złapie kontuzje. To samo tyczy się zresztą konkurenta dla Lewego. Niesamowite! Normalnie to tak wygląda jakby zarząd robił to specjalnie, z pełną premedytacją.
29.06.2017 11:13
@xeremeleque
Też rozumiem twoja złość, ale starajcie się pisać swoje komentarze bez takich obraźliwych epitetow. Post poszedł do kosza.
29.06.2017 09:10
Jakbym pogrzebał w archiwalnych komentarzach to bym znalazł mój post z fajną rozpiska pt. "Postępowanie zarządu w okienku transferowym". Póki co się nieźle sprawdza, bo nasz zarząd często idzie łatwo rozpracować. Teraz mamy pierwsze pobrzekiwania o końcu transferów. Wkrótce zarząd powinien ogłosić, że wybiera się na "zasłużony urlop" (w tym samym czasie najlepsze kluby będą dalej walczyć o pozostałych, możliwych jeszcze do wyrwania super pilkarzy). Po powrocie z urlopu zarząd być może kupi jeszcze jakiegoś piłkarza, ale bez szału, po czym zacznie się głoszenie "kadra jest kompletna". Następnie do końca okienka będą siedzieć cicho jak myszy pod miotłą, a fani będą do końca liczyli na to, że to zmyłka i pewnie pracują po cichu nad super transferem na samiutki koniec okienka (realne jak rozbrajanie bomby na sekundy przed wybuchem w amerykańskich filmach)!! xD Oczywiście mogę się mylić, ale podobny schemat widziałem już zbyt często.
29.06.2017 09:06
Gnabry chyba najgorszy w kadrze Niemiec w tym meczu.
Edytowano : 2017-06-27 19:38:20
Poprawka: nie "chyba", tylko "zdecydowanie"
27.06.2017 19:23
On gral beznadziejnie nie od 6 miesięcy, tylko od ponad roku (kalendarzowego). I ta fatalna gra Tomka nie jest IMO winą Carlo, tylko samego zawodnika, bo źle gral już pod koniec ostatniego sezonu za Papa, później był najgorszym zawodnikiem w kadrze Niemiec na ME, no i kontynuacja dołu za Carlo. Życzyłbym sobie, by Muller się.w końcu ogarnął, bo w przeciwnym razie, to będzie odgrywał ważna rolę, ale na ławce.
24.06.2017 13:17
Sanches w podstawie w meczu vs Hiszpania U21.
20.06.2017 20:47
A James to nie jest bardziej piłkarz grający na środku, bezpośrednio za plecami napastnika? On nie ma IMO potrzebnej szybkości i dynamiki do gry na skrzydle, a to tam bardziej potrzebujemy wzmocnienia po odejściu Costy.
18.06.2017 19:52
Powinniśmy ściągnąć lewego skrzydłowego, a James IMO nie ma wymaganej na tej pozycji szybkości i dynamiki. Verratti po dzisiejszym transferze odpada, wiec jesli nie przyjdzie ten Sanchez, to nie wiem juz kto mogłby przyjść zamiast niego.
14.06.2017 18:45
Byłoby super, gdyby przyszedł. Do tego potrzeba drugiego ofensywnego zawodnika do pomocy dla Lewego i kogoś za Alonso.
07.06.2017 14:43
Heidel, masz u mnie browara za to. :)
07.06.2017 14:41
Jak mają przychodzić piłkarze typu Perisic, to ja już wolę brak transferów. IMO nie potrzeba nam piłkarzy, którzy nic nie pomogą w LM.
05.06.2017 21:50
@DonJupp4ever
"nie wierzę w teksty że będziemy szybko odpadać z LM."
Ale przecież tak było jeszcze przed erą Robbery w Bayernie. Dalej uważam, że to w 90% dzięki nim Bayern tak podskoczył wizerunkowo (i sportowo) w Europie. Szkoda tylko, że ten duet się powoli kończy, a następców brak. Kto ma z młodszych piłkarzy ciągnąć ten klub w meczach z takim Realem?
03.06.2017 23:16