DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DarthSmd Strona 19

A mogliśmy mieć super gracza za nieco ponad 40 mln. Po ogłoszeniu transferu Jamesa do Bayernu wszyscy łapali się za głowę jakim cudem Bayernowi udało się taki deal zrobić... a skończy się na tym, że jeden z najlepszych interesów piłkarskich na świecie ostatnich lat zmieni się w największe pośmiewisko na świecie, bo jeden trener postanowił, że jego ego jest ważniejsze niż dobro klubu. :/

28.01.2019 19:32

William w rozmowie ze skysports stwierdził, że Hudson-odoi zostaje w Chelsea i nigdzie się nie wybiera.

Nie wiadomo na ile są to informacje pilkarza z pierwszej ręki, a na ile jego pobożne zyczenia.

Edytowano : 2019-01-28 17:18:33

Willian

28.01.2019 17:18

@JazGod

Właśnie tego się obawiam. Dzisiaj Odoi chyba MVP, niepotrzebnie zagrał tak dobrze, bo Chelsea jeszcze bardziej może się uprzeć na jego zatrzymanie.

27.01.2019 20:39

Jeśli miałbym krótko określić Hudsona-Odoi, to byłby to Coman (i jego szybkość)+lepsza technika+dużo lepszy drybling.

27.01.2019 20:34

Odoi z bramką. Sklejenie sobie piłeczki i szybki zwód - bajeczka, strzał już gorszy, ale jakoś wpadło.

27.01.2019 20:24

@misza

Ale te statystyki jasno pokazują, że do roli skrzydłowego Muller się po prostu nie nadaje i był jednym ze słabszych piłkarzy Bayernu na boisku (dla mnie top 3 pod tym względem).

27.01.2019 17:53

@AdiFantasti

No co ty, on ma przecież przez te ostatnie 15 minut spokojnej gry przedryblować całą obronę rywala i wpakować piłkę w samo okienko bramki rywala. Dwa razy.

27.01.2019 17:29

@misza

Klap, klap, normalnie.

Edytowano : 2019-01-27 17:24:40

Chciałbym widzieć co Muller by wyprawiał wchodząc co mecz na 10-15 minut.

27.01.2019 17:22

@vaterland

A co nasz geniusz techniki z Niemiec zrobił przez 75 minut?

27.01.2019 17:20

Coman z naszych ofensywnych piłkarzy jest i tak najlepszy (mówiąc szczerze jest najlepszy w drużynie), więc ja nie krytykowałbym go zbytnio za ta pierwszą połowę. Gorzej wypadają pozostali ofensywnie piłkarze i środek pola. Mullera zwyczajnie nie ma, Goretzka F-A-T-A-L-N-Y, Thiago gra na alibi, a Javi nie potrafi grać za dobrze do przodu (Lewego nie wymieniam, bo on żyje głównie z podań kolegów).

Już w przerwie na boisku powinien pojawić się za Goretzke James, a i na nieistniejące prawe skrzydło powinniśmy wpuścić Gnabrego lub Daviesa.

27.01.2019 16:25

Nie mamy skrzydeł, Mullera nie ma, Goretzka na środku tez fatalnie. Ale niech trener dalej się obraża na Jamesa...

27.01.2019 16:04

James nie pogra sobie pod wodzą tego trenera, nie ma się nawet co oszukiwać. Agent Jamesa pewnie już po cichu działa w temacie następnego klubu dla Kolumbijczyka, a my sami zaprzepaszczamy chyba jeden z najlepszych dealów ostatnich lat (mega piłkarz za małe pieniądze).

Edytowano : 2019-01-27 14:43:26

A i Kovaca chętnie bym sam pożegnał po tym sezonie. On nie ma podejścia do swoich piłkarza, potrafi się tylko kłócić i obrażać.

27.01.2019 14:41

Niekoniecznie poszedłby na ławke. Chłopak dobrze wie, że w Bayernie będzie miał dużo słabszą konkurencje niż w Chelsea, więc o minuty zdecydowanie łatwiej. Tam na skrzydłach gra Hazard, Pedro i Willian, a w lato przychodzi jeszcze Pullisic, a u nas kto jest skrzydłowym? Średni Gnabry, podatny na kontuzje Coman i Davies, który byłby w tej samej sytuacji co Odoi.

27.01.2019 13:23

Będą karne w meczu Chelsea z Totkami, a Hudson-odoi nie zagrał nawet pół minuty. Chciałbym na początku przyszłego tygodnia przeczytać "Hudson-Odoi oficjalnie w Bayernie!".

24.01.2019 22:40

Wszędzie trąbią o 75 mln + 11 zmiennych za de Jonga. Mimo to i tak sporo, ale niestety taki mamy obecnie rynek.

23.01.2019 19:40

Ponoć plotki o kontakcie Liverpoolu w sprawie Odoi okazały się fałszywe i Bayern dalej jest głównym zainteresowanym w związku z transferem młodego anglika.

23.01.2019 19:02

Poza tym może sam widzi, że w Bayernie będzie miał dużo łatwiej o regularną grę patrząc na to (z całym szacunkiem) jacy piłkarze w Monachium są obecnie kreowani na podstawowych skrzydłowych.

Edytowano : 2019-01-21 16:33:56

Sarri w Chelsea jest dla Odoi tym kim Kovac dla Jamesa w Moachium. Po co ma się młodzik kopać z koniem?

21.01.2019 16:32

@RedMistrzuPL

Czemu miałby jej nie odrzucić, skoro Bayern oferuje tyle samo, a w dodatku obiecał mu regularną grę w podstawie i koszulke z nr 10 po Arjenie?

Poza tym tyle się słyszy narzekania na necie jak to piłkarze są zwykłymi materialistami i idą tylko na kasę, a jak znajdzie się ktoś kto jest na tyle ambitny, że woli częstszą grę w pierwszym składzie od pieniędzy, to nagle jest "jakiś dziwny".

21.01.2019 16:26

Nie tylko Odoi miałby konkurencje w Pullisicu, bo na ten moment trener Chelsea bardziej ceni sobie również Pedro i Williana.

19.01.2019 12:46

Troszke offtop, ale ostatnio głośno było o Chelsea i jej oferty przedłużenia kontraktu dla Hudsona-Odoi z tygodniówką rzędu 70 tys funtów (50 tys podstawy i 20 tys po spełnieniu założeń). Teraz angielskie gazety podają, że Bayern przedstawił Odoi własną propozycje - 85 tys. funtów tygodniówki! Razem daje to około 5 mln euro na rok!

Edytowano : 2019-01-18 23:17:46

*jej ofercie

18.01.2019 23:16

Dlatego James niech lepiej ucieka

Edytowano : 2019-01-18 22:18:50

Życzę mu jak najlepiej i chciałbym by w końcu znalazł klub, który go doceni w pelni

18.01.2019 22:17

James, nie męcz się dluzej chłopie w Bayernie, tylko uciekaj jak najdalej!

Edytowano : 2019-01-18 22:07:03

I prawego skrzydla jak nie bylo tak dalej nie ma

18.01.2019 22:05

70 minuta i brak zmian...

18.01.2019 21:59

Coman do zmiany

18.01.2019 21:55

Dają mu 50 tys funtów + 20 tys bonusów za spełnienie określonych warunków.

18.01.2019 16:21

@MateuszFCB

Oby tak było tzn. grał James. Wtedy mogę zdzierżyć nawet Mullera na skrzydle :D

18.01.2019 15:53

Wole ten z bildu (tylko Jamesa dać za Lewym)

18.01.2019 15:52

@dzordan

Ja natomiast przed chwilką czytałem w angielskiej prasie, że ani agent ani ojciec piłkarza nie odbierają telefonów od Chelsea, która chce dać podwyżkę Hudsonowi-Odoi. Poza tym do transferu piłkarza do Bayernu przekonuje też jego brat, Bradley.

Ale zgodze się, że jeśli Lucas i Odoi nie przyjdą do Bayernu w lecie, to będzie ogromna porażka Brazzo.

18.01.2019 15:38

JEŚLI (bo z plotkami to różnie bywa) Odoi jest i będzie taki zdeterminowany do dołączenia do Bayernu, to ciekawi mnie czy Chelsea będzie w stanie pozwolić sobie na strate sporych pieniędzy (bo zakładam, że w lato Bayern przedstawi oferte niższą pewnie gdzieś o 10 mln) za trzymanie przez pół roku piłkarza który a)nie chce u nich już grać, b) któremu trener i tak nie daje zbyt wiele sans na gre.

17.01.2019 12:24

@Kimas

Też jestem za takim składem. W drugiej połowie byłbym za wpuszczeniem Suele za Boa, Sanchesa za Goretzke i Daviesa żeby nabierał doświadczenia.

17.01.2019 11:45

A mnie się podobało jak parę razy Davies minął piłkarzy rywala - raz założył piękną siatkę rywalowi, a drugi wygrał rywalizację z dwoma rywalami. No i powinien być karny na nim. Jak na pierwszy mecz całkiem niezle, podobał mi się bardziej niż Jeong.

Edytowano : 2019-01-13 17:55:37

Na pewno pokazuje dużo większą różnorodność w kiwkach niż dla przykładu Coman, którego gra prawie zawsze ogranicza się do wypuszczenia dzidy do przodu i biegu do linii końcowej.

13.01.2019 17:52

@Rufus87

Ale takie "zasady" właśnie nasiliły się w ostatnim czasie, co jest dla mnie lekko niezrozumiałe. Każdy, kto prześledzi jak prezentowały się składy Bayernu na przestrzeni ostatnich 20 lat zauważy, że piłkarze niemieccy wcale nie byli wyraźnie liczniejszą grupą w Bayernie niż piłkarze z innych krajów (nie mówiąc już o podstawowych jedenastkach). Gdy wygrywaliśmy LM w 2001 roku na boisku mieliśmy więcej cudzoziemców niż Niemców, w późniejszych latach niejednokrotnie Bayern musiał uzupełniać skład niemieckimi juniorami by mieć ponad 50% Niemców w kadrze.

Edytowano : 2019-01-13 12:54:39

Teraz jest jakiś trend w Bayernie na ściąganie na siłę Niemców, faworyzowanie ich jakbyśmy się cofnęli do lat 90-tych.

13.01.2019 12:53

@tapczan

To, że Ribery nie jest Niemcem nie zmienia faktu, że obecnie cudzoziemiec musi być wyraźnie lepszy na swojej pozycji by wygryzł ze składu niemieckiego zawodnika. James gdy grał wcale gorzej nie prezentował się od Mullera (by strzelić bramkę w BL potrzebował średnio 150 minut, Muller ponad 300), w tamtym sezonie w meczu z Realem był jednym z najlepszych zawodników (obok Kimmicha) na boisku i jako jeden z niewielu nie trząsł portkami, gdy piłkarze z Madrytu robili pressing.

13.01.2019 12:47

@tapczan

No, największy błąd Jamesa jest taki, że nie jest Niemcem.

13.01.2019 12:34

@MateuszFCB

Trzeba zobaczyć jeszcze który z nich zagra w meczu finałowym (ew. o 3 miejsce). Jeśli znowu Muller, to pozamiatane i niech James czym prędzej naciska na Bayern by ci nie robili mi problemów z szukaniem innego, lepszego miejsca do gry niż tutaj.

Edytowano : 2019-01-13 12:30:26

*nie robili mu

13.01.2019 12:30

Tak, a w przypadku gdyby Chelsea nie była zainteresowana, dostanie część (póki co nie wiadomo jak dużą) pieniędzy ze sprzedaży Odoi do (dla przykładu) Barcy.

12.01.2019 23:38

Chelsea ponoć nie tylko wynegocjowała klauzule pierwokupu, ale również dostanie część pieniędzy z ewentualnej sprzedaży piłkarza do innego klubu.

"The deal is now reportedly done after the two club clubs agreed to a buy-back option which will make Chelsea favorite to buy him whenever Bayern decide to sell the player.

And the sell-on clause will give the Blues a portion of the transfer fees if the player is sold to another club other than Chelsea."

12.01.2019 23:33

@dzordan

Spokojnie, nawet się wiosenna runda nie zaczęła, a nie mamy dostępnych dwóch skrzydłowych. Zaraz się zaczną mecze to wypadnie ktoś z dwójki Coman-Gnabry. Bankowo, u nas już tak jest. :)

Edytowano : 2019-01-12 20:40:51

Jeśli Odoi przejdzie do nas, to ta runda będzie dla niego i Daviesa takim okresem adaptacji z drużyną. Od następnego sezonu liczę, że przynajmniej jeden z nich błyśnie i wygryzie Comana lub Gnabrego.

12.01.2019 20:37

Idealnie się dzisiaj ułożyło spotkanie Chelsea dla nas. Bramki zdobyli Pedro i Willian (czyli konkurenci Odoi w zespole), sam CHO wszedł dopiero w 81 minucie, gdy drużyna grała już na przetrzymanie, więc zaliczył aż... 9 kontaktów z piłką (w tym większość na własnej połowie).

Po tym spotkaniu Hudson-Odoi raczej nie zmieni zdanie o obecnym klubie. :)

12.01.2019 20:28

@Dziki79
Absolutnie nie bawić się w żadne klauzule, Bayern to jest zbyt duży klub na takie zagrania, a w dodatku byłby to sygnał dla innych klubów, że można sobie tak pogrywać z Bayernem.

@Reeken89

To co mają zrobić jak Chelsea nie odpuści? Przecież nie przystawią im pistolet do głowy i zmuszą do sprzedaży. Mając do wyboru jedynie klauzule odkupu, to już lepiej chwilowo odpuścić i sprawdzić na lato czy Chelsea trochę zmiękła. Nic tak naprawdę teraz nie zależy ani od Chelsea, ani od Bayernu, tylko od samego piłkarza. Jeśli będzie wystarczająco zdeterminowany (i będzie to za każdym razem pokazywał włodarzom Chelsea) to w końcu do nas trafi, jeśli nie (i na przykład podpisze nową umowę z Chelsea)... to trudno - widocznie nie zależało mu wystarczająco mocno na transferze do nas.

12.01.2019 15:04

Chcą po prostu klauzule odkupu, czyli wpisanie kwoty do umowy za jaka będą mogli odkupić Odoi, gdy ten na przykład u nas odpali.

Generalnie mi to wygląda na szukanie jeleni, którzy wezmą im młodzika za duże pieniądze (z czym wiaze sie ponoszenia sporego ryzyka) i wytrenuja za darmoche.

Takie klauzule są dobre dla mniejszych klubów, a nie dla Bayernu i Uli musiałby być głupi by na coś takiego pójść.

Jeśli Chelsea będzie się dalej upierać, to IMO powinniśmy poczekać rok i wtedy na spokojnie podpisać umowę z Odoi, a Chelsea dostanie okrągłe 0 (część zaoszczedzonych pieniędzy dac Odoi jako premię za podpisanie umowy).

12.01.2019 14:21

@dzordan

Skąd masz to info? Bo nigdzie nie moge tego znaleźć.

11.01.2019 18:20

@DieRoten

Dlatego zobaczymy ile teraz jest prawdy w tych zapewnieniach, że James jest bardzo ważny dla zespołu.

11.01.2019 13:25

Nasza akademia póki co stoi na słabym poziomie. Gdyby u nas pojawił się talent z takim potencjałem jak Odoi, to Bayern z pewnością by to zauważył.

11.01.2019 13:17

W końcu zagra sobie James

11.01.2019 13:15

Ale "nagonka" na Odoi się zrobiła na wyspach. Teraz nawet Frank Lampard dołączył się do tego chórku i naciska na Hudsona-Odoi, by ten odrzucił ofertę Bawarczyków i walczył o pierwszy skład w Chelsea.

Wszystko teraz zależy tak naprawdę od tego chłopaka. Jeśli nie da się złamać i twardo będzie nalegać na transfer do Monachium, to tutaj w końcu wyląduje.

10.01.2019 15:15

Pare wątpliwości:
1) Szczerze wątpie by przy takim ustawieniu odszedł zarówno Boateng jak i Hummels.
2) Za Mullera widziałbym Jamesa
3) W sprawie przejścia Odoi nic nie jest "pewne"
4) Boli troszku ten Coman w podstawie...

10.01.2019 11:37

Jak chcą pozostać w dobrych relacjach z Atletico, to co to za problem kupić piłkarza i wypożyczyć go do Atletico do końca sezonu (tak jak to zrobiła Chelsea z Pulisicem)? Jeśli klauzula wykupu wynosi 80 mln, to zrobić deal z Atletico i wykupić go w ten sposób za np. 70-75 mln (bo nie widze podstaw by w lecie płacić za niego tyle samo co w zimowym okienku).

Inna opcja nie powinna wchodzić nawet w gre, bo czekanie do lata może spowodować: a) rozmyślenie się piłkarza, b) podebranie go nam przez inny klub, którym gdzieś ma jakieś zabawy w podchody

10.01.2019 11:31

@karl1985

Nie będzie trochę zbyt dużego ścisku w ataku w przyszłym sezonie (zakładając, że nikt nie odejdzie)? Odoi, Davies, Coman, Gnabry, Lewandowski, Muller, James, Werner, Wagner, do tego słyszy się jeszcze o Havertzie (tego to już nie wiem gdzie wcisnąć) = 10 piłkarzy na 4 pozycje

Żeby Werner przyszedł, to najpierw trzeba by się pozbyć np. Wagnera, a dla Havertza miejsce musiałby zrobić chyba James, a nie chciałbym by Kolumbijczyk odchodził.

09.01.2019 21:24

@seco555

Admin już chyba wie jaki mam stosunek zarówno do Comana jak i Gnabrego, bo na temat tego pierwszego już dyskutowaliśmy w komentarzach (mam nadzieje, że nie podpadłem :)). Nic nie poradze na to jak postrzegam powyższą dwójkę i nigdy tego nie ukrywałem. Tak mówiąc szczerze, to nie uważam ich za słabych piłkarzy, ale też nie na materiał na godnych następców Robbery.

08.01.2019 23:21

Widać, że Bayern jeśli chodzi o wzmocnienie skrzydeł poszedł w strone ściągania młodych piłkarzy, a nie "gotowych" piłkarzy za +100 mln. Nie ma wyjścia, chcąc mieć w składzie nowego Franka czy Arjena (a chyba do tego chcemy dążyć) trzeba sobie go samemu znaleźć i ukształtować.

Wiem jedno, chciałbym w przyszłości widzieć naprawdę świetnych piłkarzy na skrzydłach Bayernu, a nie "półśrodki" jak obecnie. Davies czy Odoi mogą wypalić, albo nie, gwarancji nie ma, ale wole mieć choć tą szanse na to, że któryś z nich wyrośnie na wielkiego piłkarza, niż zadowalać się zaledwie poprawnymi piłkarzami typu Gnabry.
Real to samo robi obecnie, szuka, ściąga Viniciusa czy Brahima Diaza w nadziei, że któryś z nich wyrośnie na genialnego piłkarza, bo na rynku nie widzą dostępnych, "gotowych" następców (w zasadzie widzą, ale PSG nie chce ich puścić)

Edytowano : 2019-01-08 23:14:44

BTW Zobaczcie ile kosztował Vinicius Real.

08.01.2019 23:10

Fajny ma ciąg na bramkę Odoi, bardzo rzadko wstrzymuje akcje - kiedy dostaje piłkę zazwyczaj idzie do przodu, nie boi się pojedynków. Do tego widać u niego dobry przegląd pola i taką łatwość w prowadzeniu i utrzymaniu futbolówki (IMO nieosiągalną dla Comana czy Gnabrego).

08.01.2019 22:21

Bierzmy tego Odoi. Wiadomo, ryzyko zawsze jest, ale wydaje się, że potencjał ma dużo większy od COmana czy Ganbrego.

08.01.2019 21:13

Ależ bramka teraz Nevesa! 2:1 dla Wolverhampton.

07.01.2019 22:00

Już 1:1 w meczu Liverpoolu

07.01.2019 21:55

Liverpool przegrywa 1:0

07.01.2019 21:24

@grubissimo

Moderator też człowiek:)

Zdarza mi się mylic lub być nie do końca doinformowanym w jakimś temacie (jak kazdy) choc naturalnie staram się śledzić newsy (nie tylko na temat Bayernu) na biezaco. Przyznaję, uraz Odoi mi umknął, także sorry za zamieszanie.

30.12.2018 20:00

Hudsona-Odoi nie było dzisiaj nawet na ławce Chelsea. Coś czuje, ze ten transfer jest coraz bardziej prawdopodobny juz w styczniu.

30.12.2018 17:46

O wiele bardziej wolę Hummelsa od Boatenga - uważam go za dużo lepszego stopera i jego słabsza forma tego nie zmieni (zresztą Boateng wcale lepiej nie gra).

Co do oferty Chelsea, to mam nadzieje,ze Mats zostanie, a to Boa odjedzie, choć wątpię by tego drugiego jeszcze ktoś w ogóle chciał.

30.12.2018 11:16

@Rufus87

Czasy się zmieniają, system szkolenia również, obecnie jak jakiś chłopak jest naprawdę dobry i ma ogromny potencjał, to z powodzeniem może sobie poradzić występując w pierwszym składzie w BL już w wieku 18 lat. Taki Sancho to przecież rocznikowo Odoi czy Davies, a co wyczynia obecnie w Borussii to głowa mała. Jego wartość to już 70 mln.

Więc jeśli ściągamy już Odoi, to albo rezygnujemy z "gotowego" (topowego) skrzydłowego na lato, albo ściągamy dodatkowo jakiegoś cracka, ale równocześnie pozbywamy się jakiegoś skrzydłowego już będącego w zespole by robić miejsce na nowo przybyłych.

Opcja z Daviesem, Odoi, topowym skrzydłowym, Gnabrym i Comanem w jednym składzie w mojej opinii nie wchodzi w gre, bo skazujemy pierwszą dwójkę na gre w drugiej drużynie/grzanie ławki, a nie po to przychodzą do Bayernu z łatką "super-talentu".

Edytowano : 2018-12-23 20:13:35

Inna sprawa, że taki Odoi na pewno nie przyjdzie do Bayernu z mając przed sobą perspektywę grzania ławki/gry w rezerwach.

23.12.2018 20:11

@Mareinplatz

Jeśli Odoi przyszedłby w zimie, to mielibyśmy już 4 skrzydłowych: Odoi, Davies, Gnabry, Coman. Jeśli miałby przyjść jeszcze jeden skrzydłowy, to ktoś z dwójki Coman-Gnabry musiałby odejść - zarząd niejednokrotnie pokazywał, że nie lubi zbytniego ścisku w składzie.

A co do Odoi to ja jestem za. Widziałem jego mecz z Arsenalem i moim zdaniem ma większy potencjał niż Coman czy Gnabry.

23.12.2018 19:27

Havertz, to szczerze na mnie zbytniego wrażenia nie robi. Taki drugi, młodszy Goretzka, może ciut lepszy (nawet ten sam wzrost maja). No ale ze to Niemiec, to +100 do atrakcyjności w kwestii ewentualnego transferu do Bayernu...

Zresztą w pierwszej kolejności powinniśmy pomyśleć nad następcami Robbery z prawdziwego zdarzenia, a nie cały czas zajmować się środkiem pola (ileż można!).

22.12.2018 15:08

Wyraźny błąd bramkarza

21.12.2018 21:15

@JazGod

Na tą chwilę mam w zasadzie wszystko w nc+: wszystkie najważniejsze kanały Canal+, kanały z LM, Eleven 1-4, ale właśnie - "na tą chwilę". Niestety na naszym podwórku wszystkie te prawa telewizyjne są tak poszatkowane i w ciągłej rotacji, że idzie osiwieć. No i bulić musze te ~80zł na miesiąc.

Edytowano : 2018-12-21 20:01:00

@Tiger

Nie wiem czy w przypadku Juventusu, który zawsze powtarzał, że chce się w zarządzaniu klubem wzorować na Bayernie nie można już mówić w kategoriach znanego powiedzenia "uczeń przerósł mistrza".

21.12.2018 19:58

Można zarzucić Sanchesowi, że zagotował głowę niepotrzebnie, ale przez 15 minut zrobił więcej niż Goretzka przez cały mecz.

No i to co zrobił Ribery przy bramce... Technika, kiwka i opanowanie piłki nieosiągalne zarówno dla Comana jak i Gnabrego.

19.12.2018 22:27

Goretzka pierwszy do zmiany

19.12.2018 21:44

Na Comana chyba każdy lepszy obrońca już wie jak ma grać - wystarczy ustawić się do zewnątrz, bo Francuz raczej nie schodzi do środka, tylko biegnie do linii końcowej wypuszczając sobie piłkę. Dzisiaj zniszczony Coman konkretnie.

19.12.2018 21:21

Brawo Fortuna!

18.12.2018 22:26

Bramka Zimmera jak z Playstation

18.12.2018 21:48

Dokładnie, też mi się wydaje, że to był spalony i to baardzo wyraźny.

13.12.2018 13:53

"To nie Eintrach, niech się ogarnie albo zmieni pracę."

Przecież to jest Eintracht. Eintracht Monachium dokładnie - siła składu i jego potencjał, ambicje trenera i zarządu, wszystko tu się zgadza. Wczoraj ładnie się bronili przed naporem silniejszego rywala, dlatego Kovac jest usatysfakcjonowany grą swojej drużyny, wypowiedzi pomeczowe więc w pełni zrozumiałe.

13.12.2018 13:42

Najgorszy Bayern z najgorszym składem i najgorszym potencjałem od 10 lat. Koniec kropka.

12.12.2018 22:41

Kung-fu Mulla jak widać w formie...

12.12.2018 22:34

Za bardzo się cofnęli, nawet jak na standardy Eintrachtu.

12.12.2018 22:22

Goretzka do zmiany pierwszy

12.12.2018 21:41

Ładnie nawet ten Eintacht Monachium sobie radzi póki co z Ajaxem.

12.12.2018 21:38

@DieRoten

A ciekawe czy przyjmuje do firmy młokosów, którzy nie potrafią nawet porządnie obsłużyć linii produkcyjnej, są nieogarami i generalnie powinni pracować co najwyżej w osiedlowym warzywniaku (tak, pije tutaj do m.in. Gnabrego, Sanchesa czy Goretzki)

04.12.2018 18:43

Przed zarządem najtrudniejsze zadanie od dobrych kilkunastu lat - znalezienie prawdziwych następców Robbery. Albo im się to jakimś cudem uda, ale będzie wielki fail i dochodzenie max do 1/4 LM.

02.12.2018 18:58

Musiało do tego dojść, ale i tak ciężko mi to czytać. Jeszcze pół roku i będziemy mniej przynajmniej o jednego geniusza piłki nożnej - piłkarza, który (nie boję się tego powiedzieć) do spółki z Frankiem wypromował nas, wyniósł i utrzymywał w TOP3 klubów na świecie przez długi czas. Bayernowi kibicuje od 98 roku i dla mnie ta najnowsza cześć historii Bayernu dzieliła się na okres przed Robbery, z Robbery w składzie, i ( już wkrótce) po ich odejściu. Miałem niesamowite szczęście, że mogłem oglądać ten duet w akcji i podziwiać ich umiejętności.

Mam nadzieję, że przyjdzie mi jeszcze dożyć czasów, kiedy będziemy mieć podobny duet w klubie, bo będzie piekielnie trudno znaleźć prawdziwych następców. Boje się nawet myśleć o tym, co będzie jeśli ich nie znajdziemy, bo Coman+Gnabry, to przy Robbery jak przeciętny samochodzik przy Ferrari czy innym Porsche.

02.12.2018 18:53

Lewy dzisiaj słabo póki co

01.12.2018 16:16

Jak można puścić przywilej korzyści jak się ma faul na 16 metrze, a w polu karnym jest masa piłkarzy drużyny przeciwnej, to mi się w pale nie mieści! :/

Edytowano : 2018-12-01 16:15:03

A, i Baoteng powinien iść do sprzedaży na wage!

01.12.2018 16:13

"Bossom Bayernu Monachium podoba się rozwój Gnabry’ego i jego postępy, jednakże monachijczycy rozglądają się za topowymi następcami duetu Franck Ribery oraz Arjen Robben."

Podoba mi się druga część tego zdania. Oby tak było, bo fajnie by było znowu poczuć tą dume i fascynacje tym, że w koszulkach Bayernu po skrzydłach biegają geniusze piłki pokroju Arjena i Franka. Co do Gnabrego, to po odejściu Robbery i tak widze go głównie jako rezerwowego.

29.11.2018 09:01

Teraz raczej powoli beda wracac kontuzjowani piłkarze, także Jeong sobie raczej nie pogra.

27.11.2018 22:52

Coś mnie ominęło, że tak prawie wszyscy mówią o tym zwolnieniu Kovaca po meczu? Bo ja słyszałem co najwyżej kilka mało pewnych plotek na ten temat i tyle.

27.11.2018 22:43

Franek w końcu!! :D

27.11.2018 22:34

To co, Sanches na skrzydle?

27.11.2018 22:29

Wprowadziłbym Sanchesa za Goretzke

27.11.2018 22:24

Aj, Franek - genialna akcja!

Edytowano : 2018-11-27 22:08:23

Brawo Lewy!

27.11.2018 22:07

Kurcze nie widziałem tej bramki Benfiki. Znowu zawalił Boa??

27.11.2018 22:04

@Murphy123

Trzeba próbować i szukać jeśli nie chce się wydawać fortuny. Jedno wiem, zadowalanie się piłkarzami pokroju Gnabrego czy Comana, to prosta droga do czasów kiedy dojście do 1/4 LM było sukcesem.

27.11.2018 22:00

Błagam, zachowajmy kulture w dyskusji.

Co do Franka...
https://www.youtube.com/watch?v=9_yd-3JT9Tg

Tutaj próbka Riberego jak miał ile lat? 22? Zauważcie, że on w zasadzie w ogóle nie zmienił swojego stylu gry od tego czasu. Ja tam nie uwierzę w nagłą przemianę piłkarza (jeśli chodzi o styl gry) mającego po 21-22 lata.

Edytowano : 2018-11-27 21:53:07

Także Gnabry pozostanie raczej do końca Gnabrym, a Coman nigdy nie poprawi w widoczny sposób swoich lichych umiejętności strzeleckich czy jakości podań.

27.11.2018 21:50

@zenekk1
Iwanow i Goncalo Feio.

27.11.2018 21:44

@Murphy123

Rozmowa Kovaca czy Uliego po meczu z Fortuną? :)

27.11.2018 21:42

A może ten mecz, to będzie takie przełamanie i punkt zwrotny, zobaczymy...

27.11.2018 21:37

Ale dzisiaj pięknie grają!

27.11.2018 21:36

Po meczu

27.11.2018 21:30

Następcy Robbery to muszą być piłkarze z topowymi umiejętnościami jeśli chodzi o drybling, podania/strzały, umiejętności techniczne i kontrole nad futbolówką. Przez długi czas mieliśmy najlepsze skrzydła na świecie i oczekuje, że następcy chociaż spróbują do tego nawiązać.

Edytowano : 2018-11-27 21:22:42

A nie piłkarze dobrzy na Mainz czy inny Stuttgart typu Gnabry.

27.11.2018 21:21

Prędzej mi kaktus na dłoni wyrośnie jak kiedykolwiek Coman zrobi podobną akcje (że o Gnabrym nie wspomnę). Pomnik to Robbery po sezonie sie należy jak psu buda za całokształt kariery i nalezy szukać prawdziwych następców Franka+Arjena.

Edytowano : 2018-11-27 21:16:11

A Coman + Gnabry ewentualnie ławka.

27.11.2018 21:15

Ale akcja!!

27.11.2018 21:12

Kto to komentuje nasz mecz dzisiaj?

27.11.2018 21:04