W przypadku Ajaxu nie ma praktycznie niepotrzebnych podań na połowie rywala (gra po obwodzie zredukowana do minimum). A mówimy tutaj o 1/4 LM i meczu z Juve!
10.04.2019 21:26
Ale mi się podoba gra w ofensywie Ajaxu!! Pod tym względem to całkowite przeciwieństwo Bayernu - drużyna gra dynamicznie, szybko, kombinacyjnie, z polotem, z dobrą grą bez piłki , z respektem do przeciwnika, ale odważnie, bez strachu. Aż chce się oglądać.
Edytowano : 2019-04-10 21:23:20
Popatrzyłem na posiadanie piłki Barcy po 20 minutach meczu - 81%! Dawno czegoś takiego nie widziałem. :)
10.04.2019 21:22
Liverpool wyjaśnił rywalizacje z Porto raptem po 25 minutach.
09.04.2019 21:27
Ciekawi mnie jak Porto zagra z Liverpoolem
09.04.2019 20:58
@buuuU
Znam swoje obowiązki czy zakazy, więc troska niepotrzebna. A zamiast pisać o "nadużyciach" polecałbym najpierw kliknąć zakładkę serwis u góry, następnie regulamin i poczytać o czymś takim jak "Obowiązki Użytkownika"
03.04.2019 19:35
@buuuU
Jak kogoś naprawdę nerwy ponoszą, to niech chociaż postara się "wygwiazdkować" co ostrzejsze słowo. To chyba nie jest zbytnio skomplikowana czynność
@Kozja
Admin też człowiek - może mieć własne zdanie na temat pracy Kovaca i tobie nic do tego. EOT
03.04.2019 19:29
@buuuU
Zwyczajnie nie chce by ze strony zrobiło się śmietnisko. Jak tobie takowe nie przeszkadza, to zapraszam na ogólne serwisy sportowe.
03.04.2019 19:22
Proszę powstrzymywac się od przekleństw, bo takie posty grożą usunięciem komentarza i otrzymaniem ostrzeżenia.
03.04.2019 19:16
Bez względu na to czy zdobędziemy mistrza w tym roku, czy nie - Kovac do wylotu.
Edytowano : 2019-03-30 17:28:52
Za tydzień trzeba wygrać, ale z taka gra się to nie uda.
30.03.2019 17:27
U mnie na odwrót. Odoi najważniejszy, Pepe jedynie jako dodatek po przyjściu młodego Anglika. Wernera odpuścić.
28.03.2019 12:10
Starać się o ten transfer ze wszystkich sił. Obecnie jeden z największych talentów na świecie, Pepe w jego wieku praktycznie nie istniał. Tego drugiego można kupić dopiero w drugiej kolejności.
27.03.2019 18:01
Świetnie! Teraz w pierwszej kolejności powinniśmy skupić się na Odoiu, a dopiero w dalszej kolejności na innych piłkarzach.
27.03.2019 17:17
@Marienplatz
Więc odpuścić, jak Leverkusen nie chce zejść z ceny. Nie możemy popadać ze skrajności w skrajność i nagle wydawać za każdego piłkarza po 80-100 mln, bo inne kluby stwierdziły, że można doić zdesperowanych (jak Bayern).
Hernandez - 85 mln
Pepe- 80 mln
Havertz - minimum 100 mln
Jovic - pewnie podobnie...
DOŚĆ! Nauczmy się robić takie transfery jak BVB, która Dembele sprowadziła za 15 mln, Sancho za 7 mln. Real Viniciusa za 45 mln. Takiej rozrzutności na pojedycznych piłkarzy nie robi nawet City, bo oni płacili za piłkarza max 70-75 mln (a zazwyczaj wyraźnie mniej)
27.03.2019 09:25
Ja jestem na tak, ale na pewno nie za 100 mln. 75 mln to już jest ogromna suma jak za niego.
27.03.2019 07:58
Ja się tylko boję, że wkrótce Odoi może być dla nas za dobry tzn. do walki włączą się inne zespoły i go zgarną. Dałbym nawet i 40 mln za niego, jeśli trzeba.
25.03.2019 21:55
Nie po jednym, Odoi mi się już podobał wcześniej np. w meczu z Arsenalem.
Edytowano : 2019-03-25 21:33:33
Poza tym Odoi ma już kolejny "tylko jeden" mecz w którym obserwatorzy są nim zachwyceni i po dzisiejszym meczu raczej też nie będzie miał słabych ocen.
25.03.2019 21:32
Oglądam Anglie z Czarnogórą i jestem zachwycony tym, jaką ten Odoi ma lekkość w rozgrywaniu piłki czy panowaniu nad nią. Ma chłop technike i piłka mu nie przeszkadza, to na pewno, a chłopak ma przeciez 18 lat. Dla mnie to powinien być główny cel transferowy Bayernu.
25.03.2019 21:29
Jeden z największych talentów angielskiej piłki jeśli chodzi o ofensywę, obok Sancho. Brać go i nie zastanawiać się, bo to może być niezły crack w przyszłości.
20.03.2019 13:39
Dembele -12 mln
Sancho - 5mln
Każdy z tych grajków moim zdaniem ma większy potencjał od Pepe.
Edytowano : 2019-03-19 20:18:37
@dzordan
Kilkadziesiąt mln w bonusach - to jeszcze bym potrafił zrozumieć.
19.03.2019 20:17
To nie znaczy, że mamy płacić 80 mln za pierwszego lepszego zawodnika, który zrobił jakieś większe statystyki. Poza tym Pepe ma ponoć problemy z rozgrywaniem piłki w pobliżu pola karnego przeciwnika.
Edytowano : 2019-03-19 20:14:57
Mądra polityka nie polega na wywalaniu wielkiej kasy "bo trzeba", a raczej umiejętnemu wyławianiu piłkarzy, którzy mogą w przyszłości naprawdę stać się genialnymi piłkarzami.
19.03.2019 20:12
BVB ma IMO lepszego piłkarza, a wydała na niego 5 mln (mówię, o Sancho). Nawet biorąc pod uwagę obecny rynek transferowy, Pepe nie jest wart 80 mln. Przepłacony piłkarz moim zdaniem.
19.03.2019 20:07
Ile?
19.03.2019 19:56
"Gra staje się coraz szybsza, przestrzenie na boisku są coraz ciaśniejsze. Musimy promować i zachęcać do korzystania z indywidualnych umiejętności. Anglia, Francja i Belgia są daleko przed nami pod tym względem i musimy dotrzymać im kroku."
Pełna zgoda. Czasy piłkarzy typu Lewandowski, Muller na arenie międzynarodowej o najwyższym szczeblu i poziomie, odchodza powoli do lamusa. By wygrywać z najepszymi drużynami trzeba grać: a)szybko (czyli nie tak jak my), b) na jeden kontakt, bez nadmiernego holowania piłki (czyli nie tak jak my), c) odważnie (czyli nie tak jak my z milionem podań do bramkarza). Trzeba mieć piłkarzy dynamicznych, którzy dobrze radzą sobie z pressingiem rywala i ktorzy cechują się świetnym wyszkoleniem technicznym i panowaniem nad pilka.
I dobrze Loew mówi o kondycji niemieckiej piłki. To sposób myślenia w niemieckim systemie szkolenia pilkarzy musi się zmienić, bo jest zwyczajnie przestarzały.
16.03.2019 08:28
Jovic, Hernandez, Pavard, Odoi, jeszcze jeden skrzydłowy i jakąś dobrą 10-tke (może być Havertz). Takie życzeniowe transfery dla mnie...
14.03.2019 21:20
No proszę jak Jović potrafił się zastawić i przepchać obrońcę. Wczoraj Lewy jedynie się przewracał.
Edytowano : 2019-03-14 21:07:23
Eintracht broni honoru niemieckiej piłki.
14.03.2019 21:06
Dobra, ja znikam. Ciężka noc, bo choć nie spodziewałem się niczego szczególnego po tym sezonie, wraz z zmierzchem Robbery, to jednak boli to, bo poziom LM nam coraz bardziej odjeżdża i cieżko tu o optymizm. Nawet teraz dokucza mi taka myśl, żeby nie robić sobie zbytnich nadziei na tą obiecaną "rewolucję" w lato.
Edytowano : 2019-03-13 23:35:00
Ciężkie czasy nadchodzą (w zasadzie już nadeszły). Z perspektywy kibica Bayernu wolałbym zapaść teraz w długi sen i obudzić się za pare lat, by zobaczyć czy coś się zmieniło na plus.
13.03.2019 23:32
@maggk
Alaba nie strzelił nad bramką z wolnego, ale bramkarz ją wybronił. Co nie znaczy, że to powód do optymizmu.
13.03.2019 23:26
@jastrzab123
Co powiedział?
13.03.2019 23:22
@Sopariev
"Kiedyś" to bramkarz mógł łapać piłkę po podaniu od swojego kolegi z drużyny. Przeszłość to przeszłość. Obecnie najlepsze drużyny powoli odchodzą od typowych napastników i taki jest trend, przykład to choćby Liverpool.
Edytowano : 2019-03-13 23:19:59
@maggk
Alaba z wolnego. :)
13.03.2019 23:18
@akcza
Nigdzie nie napisałem, że tylko Lewy zagrał bardzo słabo. O naszych przyszłych "top-skrzydłowych" już wystarczająco dużo napisałem, nie tylko dzisiaj
13.03.2019 23:13
@akcza No to powodzenia w LM, gdzie z topowymi drużynami chce się grac z napastnikiem wyłączonym kompletnie z gry, bo ten "czeka na podania". Gdzie my chcemy się pchać do fazy pucharowej, jak w najlepszymi drużynami pod grą musi być absolutnie KAŻDY piłkarz. Każdy musi potrafić dobrze przyjmować, grać szybko (często na jeden kontakt), umieć podać. Również napastnik.
Edytowano : 2019-03-13 23:11:44
@wdcaviar
Co do podań do bramkarza, to już przy okazji pierwszego meczu z Liv pisałem, że Bayern zrobił z czegoś co powinno być sytuacją awaryjną swój sposób na "rozgrywanie akcji". To naleciałość z paru dobrych lat, ale z roku na rok coraz gorzej (częściej gramy przez bramkarza) to wygląda.
13.03.2019 23:09
@wdcaviar
Bo Lewy umiał kogoś przejść... Jak widziałem jego nieporadność za każdym razem jak próbował z piłką wbiec w pole karne, to myślałem, "chłopie oddaj piłkę, to szybciej zaczniemy rozgrywać nową akcję". Poza tym dostał dwie świetne piłki zza plecy obrońców, ale nie potrafił się nawet dobrze zastawić plecami do obrońcy i był kasowany koncertowo.
13.03.2019 23:01
@xeremeleque
Też uważam, że nie ma szans tego naprawić w jedno okienko. Za dużo w składzie mamy słabych elementów.
13.03.2019 22:56
W następnej rundzie życzyłbym sobie dla Liverpoolu dla odmiany jakąś naprawdę dobrą drużynę, to przynajmniej będzie co oglądać w TV.
13.03.2019 22:53
Comana to nieźle wymiatają po murawie. xD
13.03.2019 22:49
To był proces, który nie trwał rok, ale lata. Nietrafione transfery, brak wartościowych wzmocnień, przestarzała taktyka... Wylatujemy z TOP10 Europy i trzeba się z tym pogodzić.
Edytowano : 2019-03-13 22:47:39
@Prezes42 Czasy napastników, którzy jedynie "czekają" odchodzi do lamusa. Przynajmniej w topowej europejskiej piłce.
13.03.2019 22:46
Boli taki widok, ale jesteśmy w tym miejscu europejskiej piłki na który sobie zasłużyliśmy. Lokomotywa z napisem LM już dawno odjechała, a my zostaliśmy na przystanku.
13.03.2019 22:44
Ale nas zbili
13.03.2019 22:42
To są te nasze wspaniałe skrzydła?
13.03.2019 22:36
Koniec
13.03.2019 22:27
Lewandowskiego to dzisiaj kasują na lajcie
13.03.2019 22:16
Co jak co, ale Lewy grał w pierwszej połowie słabo, żeby nie powiedzieć bardzo słabo.
Edytowano : 2019-03-13 21:53:14
Kupno drugiego napastnika to podstawa na nowy sezon, może być nawet ten Jovic czy Werner.
13.03.2019 21:52
A mnie to nie dziwi. Tuż po ostatnich mistrzostwach nawet sam wyrażałem zdanie, że trzeba podziękować w kadrze Mullerowi (najgorszy zawodnik kadry!), a po krótkim czasie również w Bayernie. Teraz ciutke zmieniłem zdanie i Mullera potrzymałbym jeszcze max dwa sezony w Monachium, ale dla kadry lepiej będzie jak się z nim pożegnają.
Edytowano : 2019-03-05 17:21:12
A, w kadrze z tej trójki zostawiłbym jedynie Hummelsa.
05.03.2019 17:19
Dawno już nie widziałem drugiego tak napalonego na samą myśl o dołączeniu do Bayernu, piłkarza. Więcej teraz gada o Bayernie niż o Vfb, w którym ma przecież do rozegrania jeszcze około 10 spotkań :)
05.03.2019 14:34
@nyy32
Ja uważam inaczej. Jeśli stosunkowo małym kosztem idzie polepszyć niektóre pozycje, to nie wahałbym się ściągnąć obcokrajowca np. za Gnabrego widze Pepe. Muller tylko ławka, bo nie prezentuje sobą nic szczególnego, a to, ze jest Niemcem nie powinno go uprawniać do pierwszego składu z automatu.
Wernera też nie widze w podstawie, prędzej na ławce. Na skrzydle grałby lepszy (o większych predyspozycjach na skrzydłowego) Pepe, w ataku Lewy (Polak go zjada), a na 10 James/Havertz.
Edytowano : 2019-03-01 23:26:08
W Niemcy słabiutcy byli już na Euro 2016 (z Francją nie pokazali NIC!).
01.03.2019 23:25
@Marton
Podstawa, podstawą. Swojego czasu prześledziłem dokładnie wszystkie składy Bayernu począwszy od 2000 roku (mam pewnie gdzieś jeszcze tabelkę w excelu na kompie :))- praktycznie w każdym sezonie cały skład rozkładał się mniej więcej pół na pół jeśli chodzi o Niemców vs reszta świata. Były takie sezony, gdzie tylko dzięki juniorom Bayern dobijał do 50 procent niemieckich piłkarzy.
Jeszcze gorzej wygląda sprawa jeśli weźmiemy tylko piłkarzy z pola. Wtedy okaże się, że mało byłe sezonów, kiedy Bayern miał więcej piłkarzy niemieckich w zespole (bramkarze, to głównie Niemcy).
Edytowano : 2019-03-01 23:05:50
@nyy32
To od razu ci mówię, że to nie wypali. Skończyły się czasy, kiedy klub można było opierać w większości na rodzimych piłkarzach, bo zwiększył się poziom klubowej piłki. Repra Niemiecka dostała by pewnie gładkie bęcki od każdej czołowej, europejskiej drużyny klubowej.
Edytowano : 2019-03-01 23:12:10
EDIT: Rzeczywiście trochę mało Niemców jest w tym składzie (chociaż uważam, że za Javiego w podstawie będzie grał Goretzka), ale są lepsi (dostępni na rynku) Niemcy na poszczególne pozycje?
01.03.2019 23:03
@Marienplatz W sumie narodowość piłkarzy Bayernu jest mi obojętna, bardziej liczą się dla mnie umiejętności poszczególnych zawodników. Zresztą Bayern od kiedy mu kibicuje, czyli praktycznie 20 lat nigdy nie był tak naprawdę niemiecki. Co sezon była to mieszanka Niemców i obcokrajowców w proporcjach bliskich 50:50.
I żeby nie było, nie mam absolutnie nic do Havertza. Nie ma nic złego w tym, gdy ktoś go ceni za talent, gorzej jeśli głównie za narodowość.
@nyy32 A jakąż to tradycje masz na myśli? Tą z poprzedniego wieku? To chciałbym ci przypomnieć, że czasy się zmieniają, a w 2001 roku jak Bayern wygrał LM z Valencią w podstawie wyszło 7 obcokrajowców (tak!). Niemieccy zawodnicy stanowili tam mniejszość. W późniejszych latach były takie sezony, że niemieccy zawodnicy dobijali do 50 procent składu, tylko dzięki juniorom przesuniętym do pierwszej drużyny. Taką to "tradycje" Bayern ma od prawie 20 lat (czyli w okresie kiedy pewnie zacząłeś kibicować temu klubowi) jeśli chodzi o narodowość zawodników.
01.03.2019 22:52
I co z tego, że jest Niemcem? Przecież Bayern, to nie kadra Niemiec...
01.03.2019 22:06
Jeśli Werner bardzo chce przejść do Bayernu, to zrobić to samo co z Lewym. Poczekać do końca kontraktu i zaoferować mu premie np. 10-15 mln za podpisanie umowy.
Edytowano : 2019-03-01 08:09:28
Dopiero teraz doczytałem ostatnie zdanie... :/
01.03.2019 08:08
Fatalne skrzydła. Poza tym wciąż wole bardziej Hummelsa niż Sule. Reszta w miare ok.
Jeśli uda się sprowadzić Hernandeza (caly czas nic nie jest przeciez pewne, trzeba czekac do oficjalki), to IMO nastepnym krokiem powinno być sprowadzenie Odoi i w dalszej kolejności Havertza. To ta podstawa. Do tego jakiś rezerwowy napastnik i jakoś by to wyglądało.
27.02.2019 11:28
Pamiętam jak bodajże Franek miał problemy z kręgosłupem i okazało się właśnie, że to przez niezaleczone zęby.
Edytowano : 2019-02-25 13:18:10
Nie zauważyłem, że @bayerman to wcześniej napisał :)
25.02.2019 13:16
Po meczu...
24.02.2019 19:20
Jasne, że jest ważny, ale to co teraz obserwuje, to w mojej opinii jest już totalna skrajność i przesada.
23.02.2019 17:10
To, że my kompletnie nie potrafimy sobie radzić będąc pod pressingiem bez pomocy Neuera. Z czegoś co powinno być ostatecznością przy szczególnie niebezpiecznych sytuacjach i pewnego rodzaju wyjściem awaryjnym, zrobiliśmy sobie sposób na rozgrywanie akcji. Topowe drużyny sobie o wiele lepiej radzą w takich sytuacjach (przy pressingu przeciwnika), piłkarze pokazują się do gry, są bardziej pewni mając futbolówkę przy nodze. U nas wieczny strach z grą do przodu, bo "lepiej" podać do Neuera, a ten niech daje lagę do przodu.
23.02.2019 17:03
Coman jest bardziej szklany niż Robben.
23.02.2019 16:55
Patrze na statystyki meczu z Liverpoolem. Neuer miał prawie 70 kontaktów (sic!) z piłką w całym meczu i był piątym piłkarzem Bayernu pod tym względem (wyprzedził praktycznie całą naszą ofensywę). Dla porównania bramkarz Liverpoolu miał 35 kontaktów z piłką (czyli o połowę mniej)... i miał ich najmniej w całej swojej drużynie.
23.02.2019 16:34
Manuel Neuer - 35 kontaktów z piłką. W jednej połowie! To piąty wynik w drużynie (wyżej stoi tylko czwórka naszych obrońców), lepszy niż wynik każdego z naszych ofensywnych piłkarzy, więcej też niż naszych środkowych pomocników!! Brak słów...
Edytowano : 2019-02-23 16:24:11
O przepraszam - Franek miał więcej kontaktów z piłką, a dokładnie to o 2 więcej.
23.02.2019 16:23
Za mało podań do bramkarza! Kovac powinien to poprawić...
23.02.2019 16:13
Mam nadzieje, że to plotka, bo wolałbym zobaczyć Hudsona-Odoi w Bayernie.
22.02.2019 19:21
Gdzieś czytałem, że jeśli Chelsea będzie się odwoływała (co raczej jest pewne), to być może uda im się odroczyć karę do lipca i skorzystać z wąskiego okienka na dokonanie transferów.
22.02.2019 11:37
Przychodzi Pulisic, wiec może wypuszczą (zwłaszcza, że w następnym roku dostaliby okrągłe 0)
22.02.2019 11:31
Bramka Hudsona-Odoi w meczu z FC Malmo
21.02.2019 22:44
Nie wiem kto lepiej zagrał - Javi czy Hummels (zagrał jak profesor!). Któryś z nich na pewno MOTM. Poza tym bardzo dobre zawody Gnabrego, Sule i Kimmicha (no i Neuera w bramce). Reszta przeciętnie/słabo.
19.02.2019 22:58
No Neuer ma najwięcej kontaktów po Sule, Hummelsie i Kimmichu. Dla porównania Alisson jest drugim piłkarzem Liverpoolu z najmniejszą liczbą kontaków.
19.02.2019 22:02
@AdiFantasti
Boja się, zwyczajnie się boją. Albo to przez słabą technikę, albo słabe (na tle takiego rywala) umiejętności.
Edytowano : 2019-02-19 21:58:13
*słabą psychikę
19.02.2019 21:57
@Kozja
No dokładnie, jak Polska z Senegalem. Jak zespół, który dostał się na wielki turniej i był sparaliżowany samym uczestnictwem.
19.02.2019 21:55
Idzie gdzieś znaleźć statystyki liczby podań do bramkarza w czasie całego meczu? Bo tak patrze i za głowe się łapie jak można tak często zagrywać do bramkarza. Takie podanie, to powinna być ostateczność, a nasi zrobili z tego sposób na (nieudolne) rozgrywanie akcji. Szok! Ja wiem, że już w przeszłości Bayern często zagrywał do bramkarza, ale to co dzisiaj widziałem, to już gruba przesada.
Edytowano : 2019-02-19 21:53:22
Nasi są ogromnie zestresowani i bojaźliwi, że aż zwyczajnie boją się podawać do przodu. Czegoś takiego już dawno nie widziałem w LM, nawet w wykonaniu dużo słabszych zespołów.
19.02.2019 21:51
Trochę szkoda właśnie, że mamy taką rzeczywistość w BL. Inaczej oglądałoby się ligę niemiecką, gdyby BVB dochodziła co sezon przynajmniej do 1/4 LM, a i gdyby w lidze wykrystalizowała się trzecia, stała siła - taki niemiecki odpowiednik Atletico.
13.02.2019 23:07
Jeszcze obejrzeć bramki Totków i można zamykać ten dzień (i fatalny piłkarski wieczór).
13.02.2019 23:03
Tak jak i Ajax. Moim zdaniem z przebiegu meczu remis był najbardziej sprawiedliwy, ale trzeba przyznać, że Ajaxowi zabrakło trochę tego co ma Real, czyli takiej klasy i wyrachowania. W rewanżu Ajax raczej nie ma szans.
Edytowano : 2019-02-13 23:01:23
O, właśnie eksperci w studio powiedzieli o tym "wyrachowaniu" Realu. :)
13.02.2019 23:00
No nie wiem czy tak spokojnie Real dał radę. Jeszcze w końcówce Ajax zepsuł w zasadzie sytuacje sam na sam.
13.02.2019 22:56
Real 2:1. Szkoda.
13.02.2019 22:48
Już 3:0 Totki...
13.02.2019 22:45
Po BVB...
13.02.2019 22:43
Dzieje się coś w meczu BVB? Jak Borussia?
Edytowano : 2019-02-13 22:36:51
AJAX 1:1!!!
13.02.2019 22:34
@Luke1305
W meczu BVB niestety jest to czego się bałem, czyli piłkarskie szachy. Ajax natomiast mnie zadziwiał taką swoją zadziornością i fantazją jeszcze w meczach grupowych m.in. z Bayernem (mieliśmy z nimi dwa remisy). Fantastycznie poukładaną drużynę mają obecnie i szczerze im kibicuje.
13.02.2019 21:59
Ale Ajax gra fajną piłkę!
Edytowano : 2019-02-13 21:51:31
Dużo lepszy mecz niż ten BVB
13.02.2019 21:49
Ajax 15 minut i ponad 60% posiadania piłki... No proszę. :)
13.02.2019 21:16
Co oglądacie dzisiaj? Real z Ajaxem czy BVB z Totkami? Pytam, bo sam nie wiem na co się zdecydować. :)
13.02.2019 20:44
@BayernWygra
Wszystko fajnie, filmik z Pepem kozacki, ale bardzo prosiłbym o posty bez używania wulgaryzmów.
11.02.2019 17:05
Chciałbym żeby został, bo to świetny grajek. I po promocyjnej cenie, że aż szkoda z tego nie skorzystać.
11.02.2019 13:07
Sarri już się chyba nie kryje z tym, że poszedł na wojne z Hudsonem-Odoi, fani są przez to wściekli na trenera Chelsea na twitterze, a City po niespełna 20 minutach prowadzi z Chelsea już 3:0. :)
Edytowano : 2019-02-10 17:25:28
25 minuta i już 4:0! xD Gundogan z bardzo ładną bramką
10.02.2019 17:23
Skład w jakim Bayern dzisiaj wystąpił od początku meczu to moim zdaniem najmocniejsza jedenastka jaką można wystawić z obecną drużyną.
10.02.2019 00:03
Po odejsciu Jamesa nasz Tomasz, to już w ogóle z boiska nie będzie schodził, choćby miał nawet kaleczyc grę. No ale przynajmniej rozluźni atmosfere na boisku, gdy będą nad znowu bić w LM.
Natomiast co do Juve, to pamiętam jak ich włodarze kiedyś mówili, że w kwestii zarządzania drużyną chcą się wzorować na Bayernie. Patrząc na ostatnie ruchy obu zespołów można powiedzieć, że już dawno uczeń przerósł mistrza.
06.02.2019 15:55
@GraueEminenz
Moim zdaniem Coman i tak dzisiaj był naszym najlepszym zawodnikiem w ofensywie, ale widać, że pewnych ograniczeń tzn. bardzo słabych strzałów, zwyczajnie nie przeskoczy. Brak w nich precyzji i mocy.
02.02.2019 18:07
@hoven
Gnabremu w wieku 18-19 lat, to ciężko by było zrobić podobną kompilacje, bo do 20 roku życia grywał coś tam w drugiej angielskiej, ale nic szczególnego.
Z Comanem lepiej, bo miał to szczęście, że trafił do Bayernu w wieku 18 lat, ale widać, że ten piłkarz nawet nie stał obok Robbena, jeśli rozumiesz o co mi chodzi. Gra już tutaj ponad 5 lat, a progresu dalej zbyt dużego nie widać, poza tym nie potrafi strzelać i to się już raczej nie zmieni.
Edytowano : 2019-02-02 18:04:48
Zobaczymy jak to będzie z Daviesem, ale u mnie na ten moment ma spory kredyt zaufania, bo to piłkarz nowy w Bayernie i BL. Wierze, że to może być piłkarz dużo lepszy od Comana i Gnabrego, ale to dopiero się okaże. Nie możemy przecież ciągle tak lamić z naszym skautingiem jeśli chodzi o młodych skrzydłowych. BVB potrafiło sobie "znaleźć" Dembele czy Sancho, dlaczego nam nie może się choć RAZ udać?
02.02.2019 18:01
@dzojko
Tak, grał bardzo dobrze - https://www.youtube.com/watch?v=hKaDyC3mynQ
Na pewno lepiej niż 22-23 letni Coman i Gnabry...
02.02.2019 17:33
Pozostała nam gra na dwa fronty, ale za dwa tygodnie może nam zostać tylko walka o puchar Niemiec. To nie do pomyślenia, że w lutym może być już po sezonie.
02.02.2019 17:28
"(...)ale ważne jest abyśmy wspólnie podjęli najlepszą decyzję zarówno dla nas jak i dla niego."
Wszystko raczej jasne w temacie Jamesa...
31.01.2019 23:20
@tapczan
Kto mówił o jedynie 15 minutach meczu? Tomek już wielokrotnie udowadniał wcześniej, że na skrzydło nadaje się tak jak Lewy na bramkę.
31.01.2019 17:37
"Przy wyborze składu bazuję na tym co widzę na treningach."
Dobrze by było jakby jeszcze bazował na tym co widzi na boisku w trakcie meczu (Muller na skrzydle dla przykładu)
31.01.2019 15:53
Czyżby zaczęła się wojna Chelsea z Odoi? Rozumiem chęć zatrzymania piłkarza jak jest potrzebny, ale jeśli teraz próbują wymusić przedłużenie umowy przez odsunięcie od składu, to dla mnie jest to absolutnie podłe.
30.01.2019 20:13
Z tej listy chciałbym tylko Odoi (ewentualnie Felixa, ale ten transfer jest jeszcze mniej prawdopodobny zważywszy na to jaką ofertę Liverpoolu Benfica odrzuciła) i Hernandeza.
Werner nie pasuje do naszej koncepcji i nie mam ochoty się nim ekscytować jedynie dlatego, że jest Niemcem. Havertz jedynie jeśli Goretzka odszedłby do innego zespołu, poza tym bardzo chciałbym, żeby James został (pobożne życzenie).
Edytowano : 2019-01-30 12:12:00
A i żadne Rebiće czy Thauviny - lepiej nie bawić się w półśrodki. Największe kluby Europy obrały właśnie kurs na najmłodsze talenty w nadziei na znalezienie prawdziwych cracków, czas do nich dołączyć. Szukać nowego Franka/Arjena, to powinno być nasze zadanie.
30.01.2019 12:05
Transfer od początku był bezsensowny i mozna powiedziec, ze zarzad lekka reka wyrzucil w bloto parę milionów (dokładnie 8).
30.01.2019 10:38
@karl1985 "Bo niestety na tym poziomie, nie wystarczy fajnie skleić i fajnie podkręcić piłkę. Dla zwykłego fana to wystarczy, ale dlatego właśnie zwykły kibic nie jest trenerem."
Trener trenerowi nie równy. Można być bardzo dobrym trenerem (bez ogromnego ego) potrafiącym prowadzić wielkie zespoły, z dobrym podejściem do gwiazd (to jest jedna z najważniejszych cech charakteryzująca największych trenerów) i świetnym zamysłem taktycznym. Na drugim biegunie jest trener słaby/ nienadający sie do wielkiego klubu, kłótliwy, obrażający sie o wszystko.
@tapczan "Może robi coś widowiskowego, efektownego, ale np. nie realizuje zadań trenera, założeń taktycznych, konkretnego ustawienia, itd."
Żeby jeszcze te "założenia taktyczne" były u Kovaca jakieś wspaniałe... W lidze po 19 kolejkach najmniej punktów od 2011 roku, w grupie LM mówiąc szczerze w obu meczach byliśmy zespołem słabszym od Ajaxu i raczej dzięki słabej skuteczności holenderskiej drużyny, a nie własnej grze możemy zawdzięczać pierwsze miejsce w grupie (inna sprawa, że mało nam to dało patrząc kogo wylosowaliśmy).
Póki co JESZCZE jesteśmy w grze o trzy trofea, ale mówiąc szczerze Carlo wyleciał z zespołu za mniejsze przewiny, mając z chwila odejścia 3 punkty straty do BVB w BL i jedną porażkę z PSG w grupie LM.
29.01.2019 13:11
@tapczan
A co teraz obserwujemy? Trener skrócony z Jamesem, więc by go broń boże nie wystawić na boisko woli żąglowac ustawieniem piłkarzy i Mullera raz ustawiać na 10, raz na skrzydle gdzie gra tragicznie (pomimo tego, że ma dostępnych dwóch nominalnych skrzydlowych). Goretzka raz na 10, zaraz w środku pola...
Edytowano : 2019-01-29 11:26:17
A co potrafi wybujale ego trenera i obrażanie się na zawodników, to pokazał Mourinho w MU. W imię swoich betonowych zasad woli pociągnąć klub w dół.
29.01.2019 11:23
Ja nie widzę obecnie "gotowych" skrzydłowych klasy światowej do wzięcia przez Bayern. Zdecydowana większość kandydatów tutaj przewijajacych się w komentarzach, to dla mnie pośrodki.
Taki Real też nie chce się bawić w pośrodki - albo Mbappe, albo wyszukiwanie mega zdolnych talentow wśród młodzieży typu Vinicius.
Także ja wolę stawiać na 18-latkow Odoi, Davies niz bawic sie z Wernerem czy Rebicem na skrzydle.
Edytowano : 2019-01-29 11:10:55
*półśrodki
29.01.2019 11:10
@karl1985
Wiesz, wydaje mi się, że nie byłoby tutaj u nikogo problemem to, ze James nie gra, gdyby gral slabo, a przeciez gdy Kolumbijczyk wychodzil na boisko w wiekszym wymiarze czasowym, to gral naprawde dobrze. Gra po prosu zbyt mało jak na to co prezentuje, w porównaniu do takiego Mullera, który będzie grał choćby miały zastąpić Neuera na bramce.
29.01.2019 10:56
Nie dziwię się absolutnie Jemesowi - niech ucieka i ratuje swoją karierę.
Zmarnowana 100% sytuacja dla Ajaxu teraz
Edytowano : 2019-04-10 21:30:03
W przypadku Ajaxu nie ma praktycznie niepotrzebnych podań na połowie rywala (gra po obwodzie zredukowana do minimum). A mówimy tutaj o 1/4 LM i meczu z Juve!
10.04.2019 21:26
Ale mi się podoba gra w ofensywie Ajaxu!! Pod tym względem to całkowite przeciwieństwo Bayernu - drużyna gra dynamicznie, szybko, kombinacyjnie, z polotem, z dobrą grą bez piłki , z respektem do przeciwnika, ale odważnie, bez strachu. Aż chce się oglądać.
Edytowano : 2019-04-10 21:23:20
Popatrzyłem na posiadanie piłki Barcy po 20 minutach meczu - 81%! Dawno czegoś takiego nie widziałem. :)
10.04.2019 21:22
Liverpool wyjaśnił rywalizacje z Porto raptem po 25 minutach.
09.04.2019 21:27
Ciekawi mnie jak Porto zagra z Liverpoolem
09.04.2019 20:58
@buuuU
Znam swoje obowiązki czy zakazy, więc troska niepotrzebna. A zamiast pisać o "nadużyciach" polecałbym najpierw kliknąć zakładkę serwis u góry, następnie regulamin i poczytać o czymś takim jak "Obowiązki Użytkownika"
03.04.2019 19:35
@buuuU
Jak kogoś naprawdę nerwy ponoszą, to niech chociaż postara się "wygwiazdkować" co ostrzejsze słowo. To chyba nie jest zbytnio skomplikowana czynność
@Kozja
Admin też człowiek - może mieć własne zdanie na temat pracy Kovaca i tobie nic do tego. EOT
03.04.2019 19:29
@buuuU
Zwyczajnie nie chce by ze strony zrobiło się śmietnisko. Jak tobie takowe nie przeszkadza, to zapraszam na ogólne serwisy sportowe.
03.04.2019 19:22
Proszę powstrzymywac się od przekleństw, bo takie posty grożą usunięciem komentarza i otrzymaniem ostrzeżenia.
03.04.2019 19:16
Bez względu na to czy zdobędziemy mistrza w tym roku, czy nie - Kovac do wylotu.
Edytowano : 2019-03-30 17:28:52
Za tydzień trzeba wygrać, ale z taka gra się to nie uda.
30.03.2019 17:27
U mnie na odwrót. Odoi najważniejszy, Pepe jedynie jako dodatek po przyjściu młodego Anglika. Wernera odpuścić.
28.03.2019 12:10
Starać się o ten transfer ze wszystkich sił. Obecnie jeden z największych talentów na świecie, Pepe w jego wieku praktycznie nie istniał. Tego drugiego można kupić dopiero w drugiej kolejności.
27.03.2019 18:01
Świetnie! Teraz w pierwszej kolejności powinniśmy skupić się na Odoiu, a dopiero w dalszej kolejności na innych piłkarzach.
27.03.2019 17:17
@Marienplatz
Więc odpuścić, jak Leverkusen nie chce zejść z ceny. Nie możemy popadać ze skrajności w skrajność i nagle wydawać za każdego piłkarza po 80-100 mln, bo inne kluby stwierdziły, że można doić zdesperowanych (jak Bayern).
Hernandez - 85 mln
Pepe- 80 mln
Havertz - minimum 100 mln
Jovic - pewnie podobnie...
DOŚĆ! Nauczmy się robić takie transfery jak BVB, która Dembele sprowadziła za 15 mln, Sancho za 7 mln. Real Viniciusa za 45 mln. Takiej rozrzutności na pojedycznych piłkarzy nie robi nawet City, bo oni płacili za piłkarza max 70-75 mln (a zazwyczaj wyraźnie mniej)
27.03.2019 09:25
Ja jestem na tak, ale na pewno nie za 100 mln. 75 mln to już jest ogromna suma jak za niego.
27.03.2019 07:58
Ja się tylko boję, że wkrótce Odoi może być dla nas za dobry tzn. do walki włączą się inne zespoły i go zgarną. Dałbym nawet i 40 mln za niego, jeśli trzeba.
25.03.2019 21:55
Nie po jednym, Odoi mi się już podobał wcześniej np. w meczu z Arsenalem.
Edytowano : 2019-03-25 21:33:33
Poza tym Odoi ma już kolejny "tylko jeden" mecz w którym obserwatorzy są nim zachwyceni i po dzisiejszym meczu raczej też nie będzie miał słabych ocen.
25.03.2019 21:32
Oglądam Anglie z Czarnogórą i jestem zachwycony tym, jaką ten Odoi ma lekkość w rozgrywaniu piłki czy panowaniu nad nią. Ma chłop technike i piłka mu nie przeszkadza, to na pewno, a chłopak ma przeciez 18 lat. Dla mnie to powinien być główny cel transferowy Bayernu.
25.03.2019 21:29
Jeden z największych talentów angielskiej piłki jeśli chodzi o ofensywę, obok Sancho. Brać go i nie zastanawiać się, bo to może być niezły crack w przyszłości.
20.03.2019 13:39
Dembele -12 mln
Sancho - 5mln
Każdy z tych grajków moim zdaniem ma większy potencjał od Pepe.
Edytowano : 2019-03-19 20:18:37
@dzordan
Kilkadziesiąt mln w bonusach - to jeszcze bym potrafił zrozumieć.
19.03.2019 20:17
To nie znaczy, że mamy płacić 80 mln za pierwszego lepszego zawodnika, który zrobił jakieś większe statystyki. Poza tym Pepe ma ponoć problemy z rozgrywaniem piłki w pobliżu pola karnego przeciwnika.
Edytowano : 2019-03-19 20:14:57
Mądra polityka nie polega na wywalaniu wielkiej kasy "bo trzeba", a raczej umiejętnemu wyławianiu piłkarzy, którzy mogą w przyszłości naprawdę stać się genialnymi piłkarzami.
19.03.2019 20:12
BVB ma IMO lepszego piłkarza, a wydała na niego 5 mln (mówię, o Sancho). Nawet biorąc pod uwagę obecny rynek transferowy, Pepe nie jest wart 80 mln. Przepłacony piłkarz moim zdaniem.
19.03.2019 20:07
Ile?
19.03.2019 19:56
"Gra staje się coraz szybsza, przestrzenie na boisku są coraz ciaśniejsze. Musimy promować i zachęcać do korzystania z indywidualnych umiejętności. Anglia, Francja i Belgia są daleko przed nami pod tym względem i musimy dotrzymać im kroku."
Pełna zgoda. Czasy piłkarzy typu Lewandowski, Muller na arenie międzynarodowej o najwyższym szczeblu i poziomie, odchodza powoli do lamusa. By wygrywać z najepszymi drużynami trzeba grać: a)szybko (czyli nie tak jak my), b) na jeden kontakt, bez nadmiernego holowania piłki (czyli nie tak jak my), c) odważnie (czyli nie tak jak my z milionem podań do bramkarza). Trzeba mieć piłkarzy dynamicznych, którzy dobrze radzą sobie z pressingiem rywala i ktorzy cechują się świetnym wyszkoleniem technicznym i panowaniem nad pilka.
I dobrze Loew mówi o kondycji niemieckiej piłki. To sposób myślenia w niemieckim systemie szkolenia pilkarzy musi się zmienić, bo jest zwyczajnie przestarzały.
16.03.2019 08:28
Jovic, Hernandez, Pavard, Odoi, jeszcze jeden skrzydłowy i jakąś dobrą 10-tke (może być Havertz). Takie życzeniowe transfery dla mnie...
14.03.2019 21:20
No proszę jak Jović potrafił się zastawić i przepchać obrońcę. Wczoraj Lewy jedynie się przewracał.
Edytowano : 2019-03-14 21:07:23
Eintracht broni honoru niemieckiej piłki.
14.03.2019 21:06
Dobra, ja znikam. Ciężka noc, bo choć nie spodziewałem się niczego szczególnego po tym sezonie, wraz z zmierzchem Robbery, to jednak boli to, bo poziom LM nam coraz bardziej odjeżdża i cieżko tu o optymizm. Nawet teraz dokucza mi taka myśl, żeby nie robić sobie zbytnich nadziei na tą obiecaną "rewolucję" w lato.
Edytowano : 2019-03-13 23:35:00
Ciężkie czasy nadchodzą (w zasadzie już nadeszły). Z perspektywy kibica Bayernu wolałbym zapaść teraz w długi sen i obudzić się za pare lat, by zobaczyć czy coś się zmieniło na plus.
13.03.2019 23:32
@maggk
Alaba nie strzelił nad bramką z wolnego, ale bramkarz ją wybronił. Co nie znaczy, że to powód do optymizmu.
13.03.2019 23:26
@jastrzab123
Co powiedział?
13.03.2019 23:22
@Sopariev
"Kiedyś" to bramkarz mógł łapać piłkę po podaniu od swojego kolegi z drużyny. Przeszłość to przeszłość. Obecnie najlepsze drużyny powoli odchodzą od typowych napastników i taki jest trend, przykład to choćby Liverpool.
Edytowano : 2019-03-13 23:19:59
@maggk
Alaba z wolnego. :)
13.03.2019 23:18
@akcza
Nigdzie nie napisałem, że tylko Lewy zagrał bardzo słabo. O naszych przyszłych "top-skrzydłowych" już wystarczająco dużo napisałem, nie tylko dzisiaj
13.03.2019 23:13
@akcza No to powodzenia w LM, gdzie z topowymi drużynami chce się grac z napastnikiem wyłączonym kompletnie z gry, bo ten "czeka na podania". Gdzie my chcemy się pchać do fazy pucharowej, jak w najlepszymi drużynami pod grą musi być absolutnie KAŻDY piłkarz. Każdy musi potrafić dobrze przyjmować, grać szybko (często na jeden kontakt), umieć podać. Również napastnik.
Edytowano : 2019-03-13 23:11:44
@wdcaviar
Co do podań do bramkarza, to już przy okazji pierwszego meczu z Liv pisałem, że Bayern zrobił z czegoś co powinno być sytuacją awaryjną swój sposób na "rozgrywanie akcji". To naleciałość z paru dobrych lat, ale z roku na rok coraz gorzej (częściej gramy przez bramkarza) to wygląda.
13.03.2019 23:09
@wdcaviar
Bo Lewy umiał kogoś przejść... Jak widziałem jego nieporadność za każdym razem jak próbował z piłką wbiec w pole karne, to myślałem, "chłopie oddaj piłkę, to szybciej zaczniemy rozgrywać nową akcję". Poza tym dostał dwie świetne piłki zza plecy obrońców, ale nie potrafił się nawet dobrze zastawić plecami do obrońcy i był kasowany koncertowo.
13.03.2019 23:01
@xeremeleque
Też uważam, że nie ma szans tego naprawić w jedno okienko. Za dużo w składzie mamy słabych elementów.
13.03.2019 22:56
W następnej rundzie życzyłbym sobie dla Liverpoolu dla odmiany jakąś naprawdę dobrą drużynę, to przynajmniej będzie co oglądać w TV.
13.03.2019 22:53
Comana to nieźle wymiatają po murawie. xD
13.03.2019 22:49
To był proces, który nie trwał rok, ale lata. Nietrafione transfery, brak wartościowych wzmocnień, przestarzała taktyka... Wylatujemy z TOP10 Europy i trzeba się z tym pogodzić.
Edytowano : 2019-03-13 22:47:39
@Prezes42 Czasy napastników, którzy jedynie "czekają" odchodzi do lamusa. Przynajmniej w topowej europejskiej piłce.
13.03.2019 22:46
Boli taki widok, ale jesteśmy w tym miejscu europejskiej piłki na który sobie zasłużyliśmy. Lokomotywa z napisem LM już dawno odjechała, a my zostaliśmy na przystanku.
13.03.2019 22:44
Ale nas zbili
13.03.2019 22:42
To są te nasze wspaniałe skrzydła?
13.03.2019 22:36
Koniec
13.03.2019 22:27
Lewandowskiego to dzisiaj kasują na lajcie
13.03.2019 22:16
Co jak co, ale Lewy grał w pierwszej połowie słabo, żeby nie powiedzieć bardzo słabo.
Edytowano : 2019-03-13 21:53:14
Kupno drugiego napastnika to podstawa na nowy sezon, może być nawet ten Jovic czy Werner.
13.03.2019 21:52
A mnie to nie dziwi. Tuż po ostatnich mistrzostwach nawet sam wyrażałem zdanie, że trzeba podziękować w kadrze Mullerowi (najgorszy zawodnik kadry!), a po krótkim czasie również w Bayernie. Teraz ciutke zmieniłem zdanie i Mullera potrzymałbym jeszcze max dwa sezony w Monachium, ale dla kadry lepiej będzie jak się z nim pożegnają.
Edytowano : 2019-03-05 17:21:12
A, w kadrze z tej trójki zostawiłbym jedynie Hummelsa.
05.03.2019 17:19
Dawno już nie widziałem drugiego tak napalonego na samą myśl o dołączeniu do Bayernu, piłkarza. Więcej teraz gada o Bayernie niż o Vfb, w którym ma przecież do rozegrania jeszcze około 10 spotkań :)
05.03.2019 14:34
@nyy32
Ja uważam inaczej. Jeśli stosunkowo małym kosztem idzie polepszyć niektóre pozycje, to nie wahałbym się ściągnąć obcokrajowca np. za Gnabrego widze Pepe. Muller tylko ławka, bo nie prezentuje sobą nic szczególnego, a to, ze jest Niemcem nie powinno go uprawniać do pierwszego składu z automatu.
Wernera też nie widze w podstawie, prędzej na ławce. Na skrzydle grałby lepszy (o większych predyspozycjach na skrzydłowego) Pepe, w ataku Lewy (Polak go zjada), a na 10 James/Havertz.
Edytowano : 2019-03-01 23:26:08
W Niemcy słabiutcy byli już na Euro 2016 (z Francją nie pokazali NIC!).
01.03.2019 23:25
@Marton
Podstawa, podstawą. Swojego czasu prześledziłem dokładnie wszystkie składy Bayernu począwszy od 2000 roku (mam pewnie gdzieś jeszcze tabelkę w excelu na kompie :))- praktycznie w każdym sezonie cały skład rozkładał się mniej więcej pół na pół jeśli chodzi o Niemców vs reszta świata. Były takie sezony, gdzie tylko dzięki juniorom Bayern dobijał do 50 procent niemieckich piłkarzy.
Jeszcze gorzej wygląda sprawa jeśli weźmiemy tylko piłkarzy z pola. Wtedy okaże się, że mało byłe sezonów, kiedy Bayern miał więcej piłkarzy niemieckich w zespole (bramkarze, to głównie Niemcy).
Edytowano : 2019-03-01 23:05:50
@nyy32
To od razu ci mówię, że to nie wypali. Skończyły się czasy, kiedy klub można było opierać w większości na rodzimych piłkarzach, bo zwiększył się poziom klubowej piłki. Repra Niemiecka dostała by pewnie gładkie bęcki od każdej czołowej, europejskiej drużyny klubowej.
Edytowano : 2019-03-01 23:12:10
EDIT: Rzeczywiście trochę mało Niemców jest w tym składzie (chociaż uważam, że za Javiego w podstawie będzie grał Goretzka), ale są lepsi (dostępni na rynku) Niemcy na poszczególne pozycje?
01.03.2019 23:03
@Marienplatz W sumie narodowość piłkarzy Bayernu jest mi obojętna, bardziej liczą się dla mnie umiejętności poszczególnych zawodników. Zresztą Bayern od kiedy mu kibicuje, czyli praktycznie 20 lat nigdy nie był tak naprawdę niemiecki. Co sezon była to mieszanka Niemców i obcokrajowców w proporcjach bliskich 50:50.
I żeby nie było, nie mam absolutnie nic do Havertza. Nie ma nic złego w tym, gdy ktoś go ceni za talent, gorzej jeśli głównie za narodowość.
@nyy32 A jakąż to tradycje masz na myśli? Tą z poprzedniego wieku? To chciałbym ci przypomnieć, że czasy się zmieniają, a w 2001 roku jak Bayern wygrał LM z Valencią w podstawie wyszło 7 obcokrajowców (tak!). Niemieccy zawodnicy stanowili tam mniejszość. W późniejszych latach były takie sezony, że niemieccy zawodnicy dobijali do 50 procent składu, tylko dzięki juniorom przesuniętym do pierwszej drużyny. Taką to "tradycje" Bayern ma od prawie 20 lat (czyli w okresie kiedy pewnie zacząłeś kibicować temu klubowi) jeśli chodzi o narodowość zawodników.
01.03.2019 22:52
I co z tego, że jest Niemcem? Przecież Bayern, to nie kadra Niemiec...
01.03.2019 22:06
Jeśli Werner bardzo chce przejść do Bayernu, to zrobić to samo co z Lewym. Poczekać do końca kontraktu i zaoferować mu premie np. 10-15 mln za podpisanie umowy.
Edytowano : 2019-03-01 08:09:28
Dopiero teraz doczytałem ostatnie zdanie... :/
01.03.2019 08:08
Fatalne skrzydła. Poza tym wciąż wole bardziej Hummelsa niż Sule. Reszta w miare ok.
Edytowano : 2019-02-28 12:28:58
Mój skład: Neuer - Kimmich/Pavard, Hummels, Herandez, Alaba - Goretzka, Thiago - Pepe, James/Havertz, Odoi - Lewy
Ławka: Kimmich/Pavard, Sule, Javi, Tolisso, James/Havertz, Gnabry, Muller, Werner.
Wypożyczyć: Davies
Sprzedać: Sanches, Boateng, Coman
Odchodzą: Robbery, Rafinha
28.02.2019 12:19
Jeśli uda się sprowadzić Hernandeza (caly czas nic nie jest przeciez pewne, trzeba czekac do oficjalki), to IMO nastepnym krokiem powinno być sprowadzenie Odoi i w dalszej kolejności Havertza. To ta podstawa. Do tego jakiś rezerwowy napastnik i jakoś by to wyglądało.
27.02.2019 11:28
Pamiętam jak bodajże Franek miał problemy z kręgosłupem i okazało się właśnie, że to przez niezaleczone zęby.
Edytowano : 2019-02-25 13:18:10
Nie zauważyłem, że @bayerman to wcześniej napisał :)
25.02.2019 13:16
Po meczu...
24.02.2019 19:20
Jasne, że jest ważny, ale to co teraz obserwuje, to w mojej opinii jest już totalna skrajność i przesada.
23.02.2019 17:10
To, że my kompletnie nie potrafimy sobie radzić będąc pod pressingiem bez pomocy Neuera. Z czegoś co powinno być ostatecznością przy szczególnie niebezpiecznych sytuacjach i pewnego rodzaju wyjściem awaryjnym, zrobiliśmy sobie sposób na rozgrywanie akcji. Topowe drużyny sobie o wiele lepiej radzą w takich sytuacjach (przy pressingu przeciwnika), piłkarze pokazują się do gry, są bardziej pewni mając futbolówkę przy nodze. U nas wieczny strach z grą do przodu, bo "lepiej" podać do Neuera, a ten niech daje lagę do przodu.
23.02.2019 17:03
Coman jest bardziej szklany niż Robben.
23.02.2019 16:55
Patrze na statystyki meczu z Liverpoolem. Neuer miał prawie 70 kontaktów (sic!) z piłką w całym meczu i był piątym piłkarzem Bayernu pod tym względem (wyprzedził praktycznie całą naszą ofensywę). Dla porównania bramkarz Liverpoolu miał 35 kontaktów z piłką (czyli o połowę mniej)... i miał ich najmniej w całej swojej drużynie.
23.02.2019 16:34
Manuel Neuer - 35 kontaktów z piłką. W jednej połowie! To piąty wynik w drużynie (wyżej stoi tylko czwórka naszych obrońców), lepszy niż wynik każdego z naszych ofensywnych piłkarzy, więcej też niż naszych środkowych pomocników!! Brak słów...
Edytowano : 2019-02-23 16:24:11
O przepraszam - Franek miał więcej kontaktów z piłką, a dokładnie to o 2 więcej.
23.02.2019 16:23
Za mało podań do bramkarza! Kovac powinien to poprawić...
23.02.2019 16:13
Mam nadzieje, że to plotka, bo wolałbym zobaczyć Hudsona-Odoi w Bayernie.
22.02.2019 19:21
Gdzieś czytałem, że jeśli Chelsea będzie się odwoływała (co raczej jest pewne), to być może uda im się odroczyć karę do lipca i skorzystać z wąskiego okienka na dokonanie transferów.
22.02.2019 11:37
Przychodzi Pulisic, wiec może wypuszczą (zwłaszcza, że w następnym roku dostaliby okrągłe 0)
22.02.2019 11:31
Bramka Hudsona-Odoi w meczu z FC Malmo
21.02.2019 22:44
Nie wiem kto lepiej zagrał - Javi czy Hummels (zagrał jak profesor!). Któryś z nich na pewno MOTM. Poza tym bardzo dobre zawody Gnabrego, Sule i Kimmicha (no i Neuera w bramce). Reszta przeciętnie/słabo.
19.02.2019 22:58
No Neuer ma najwięcej kontaktów po Sule, Hummelsie i Kimmichu. Dla porównania Alisson jest drugim piłkarzem Liverpoolu z najmniejszą liczbą kontaków.
19.02.2019 22:02
@AdiFantasti
Boja się, zwyczajnie się boją. Albo to przez słabą technikę, albo słabe (na tle takiego rywala) umiejętności.
Edytowano : 2019-02-19 21:58:13
*słabą psychikę
19.02.2019 21:57
@Kozja
No dokładnie, jak Polska z Senegalem. Jak zespół, który dostał się na wielki turniej i był sparaliżowany samym uczestnictwem.
19.02.2019 21:55
Idzie gdzieś znaleźć statystyki liczby podań do bramkarza w czasie całego meczu? Bo tak patrze i za głowe się łapie jak można tak często zagrywać do bramkarza. Takie podanie, to powinna być ostateczność, a nasi zrobili z tego sposób na (nieudolne) rozgrywanie akcji. Szok! Ja wiem, że już w przeszłości Bayern często zagrywał do bramkarza, ale to co dzisiaj widziałem, to już gruba przesada.
Edytowano : 2019-02-19 21:53:22
Nasi są ogromnie zestresowani i bojaźliwi, że aż zwyczajnie boją się podawać do przodu. Czegoś takiego już dawno nie widziałem w LM, nawet w wykonaniu dużo słabszych zespołów.
19.02.2019 21:51
Trochę szkoda właśnie, że mamy taką rzeczywistość w BL. Inaczej oglądałoby się ligę niemiecką, gdyby BVB dochodziła co sezon przynajmniej do 1/4 LM, a i gdyby w lidze wykrystalizowała się trzecia, stała siła - taki niemiecki odpowiednik Atletico.
13.02.2019 23:07
Jeszcze obejrzeć bramki Totków i można zamykać ten dzień (i fatalny piłkarski wieczór).
13.02.2019 23:03
Tak jak i Ajax. Moim zdaniem z przebiegu meczu remis był najbardziej sprawiedliwy, ale trzeba przyznać, że Ajaxowi zabrakło trochę tego co ma Real, czyli takiej klasy i wyrachowania. W rewanżu Ajax raczej nie ma szans.
Edytowano : 2019-02-13 23:01:23
O, właśnie eksperci w studio powiedzieli o tym "wyrachowaniu" Realu. :)
13.02.2019 23:00
No nie wiem czy tak spokojnie Real dał radę. Jeszcze w końcówce Ajax zepsuł w zasadzie sytuacje sam na sam.
13.02.2019 22:56
Real 2:1. Szkoda.
13.02.2019 22:48
Już 3:0 Totki...
13.02.2019 22:45
Po BVB...
13.02.2019 22:43
Dzieje się coś w meczu BVB? Jak Borussia?
Edytowano : 2019-02-13 22:36:51
AJAX 1:1!!!
13.02.2019 22:34
@Luke1305
W meczu BVB niestety jest to czego się bałem, czyli piłkarskie szachy. Ajax natomiast mnie zadziwiał taką swoją zadziornością i fantazją jeszcze w meczach grupowych m.in. z Bayernem (mieliśmy z nimi dwa remisy). Fantastycznie poukładaną drużynę mają obecnie i szczerze im kibicuje.
13.02.2019 21:59
Ale Ajax gra fajną piłkę!
Edytowano : 2019-02-13 21:51:31
Dużo lepszy mecz niż ten BVB
13.02.2019 21:49
Ajax 15 minut i ponad 60% posiadania piłki... No proszę. :)
13.02.2019 21:16
Co oglądacie dzisiaj? Real z Ajaxem czy BVB z Totkami? Pytam, bo sam nie wiem na co się zdecydować. :)
13.02.2019 20:44
@BayernWygra
Wszystko fajnie, filmik z Pepem kozacki, ale bardzo prosiłbym o posty bez używania wulgaryzmów.
11.02.2019 17:05
Chciałbym żeby został, bo to świetny grajek. I po promocyjnej cenie, że aż szkoda z tego nie skorzystać.
11.02.2019 13:07
Sarri już się chyba nie kryje z tym, że poszedł na wojne z Hudsonem-Odoi, fani są przez to wściekli na trenera Chelsea na twitterze, a City po niespełna 20 minutach prowadzi z Chelsea już 3:0. :)
Edytowano : 2019-02-10 17:25:28
25 minuta i już 4:0! xD Gundogan z bardzo ładną bramką
10.02.2019 17:23
Skład w jakim Bayern dzisiaj wystąpił od początku meczu to moim zdaniem najmocniejsza jedenastka jaką można wystawić z obecną drużyną.
10.02.2019 00:03
Po odejsciu Jamesa nasz Tomasz, to już w ogóle z boiska nie będzie schodził, choćby miał nawet kaleczyc grę. No ale przynajmniej rozluźni atmosfere na boisku, gdy będą nad znowu bić w LM.
Natomiast co do Juve, to pamiętam jak ich włodarze kiedyś mówili, że w kwestii zarządzania drużyną chcą się wzorować na Bayernie. Patrząc na ostatnie ruchy obu zespołów można powiedzieć, że już dawno uczeń przerósł mistrza.
06.02.2019 15:55
@GraueEminenz
Moim zdaniem Coman i tak dzisiaj był naszym najlepszym zawodnikiem w ofensywie, ale widać, że pewnych ograniczeń tzn. bardzo słabych strzałów, zwyczajnie nie przeskoczy. Brak w nich precyzji i mocy.
02.02.2019 18:07
@hoven
Gnabremu w wieku 18-19 lat, to ciężko by było zrobić podobną kompilacje, bo do 20 roku życia grywał coś tam w drugiej angielskiej, ale nic szczególnego.
Z Comanem lepiej, bo miał to szczęście, że trafił do Bayernu w wieku 18 lat, ale widać, że ten piłkarz nawet nie stał obok Robbena, jeśli rozumiesz o co mi chodzi. Gra już tutaj ponad 5 lat, a progresu dalej zbyt dużego nie widać, poza tym nie potrafi strzelać i to się już raczej nie zmieni.
Edytowano : 2019-02-02 18:04:48
Zobaczymy jak to będzie z Daviesem, ale u mnie na ten moment ma spory kredyt zaufania, bo to piłkarz nowy w Bayernie i BL. Wierze, że to może być piłkarz dużo lepszy od Comana i Gnabrego, ale to dopiero się okaże. Nie możemy przecież ciągle tak lamić z naszym skautingiem jeśli chodzi o młodych skrzydłowych. BVB potrafiło sobie "znaleźć" Dembele czy Sancho, dlaczego nam nie może się choć RAZ udać?
02.02.2019 18:01
@dzojko
Tak, grał bardzo dobrze - https://www.youtube.com/watch?v=hKaDyC3mynQ
Na pewno lepiej niż 22-23 letni Coman i Gnabry...
02.02.2019 17:33
Pozostała nam gra na dwa fronty, ale za dwa tygodnie może nam zostać tylko walka o puchar Niemiec. To nie do pomyślenia, że w lutym może być już po sezonie.
02.02.2019 17:28
"(...)ale ważne jest abyśmy wspólnie podjęli najlepszą decyzję zarówno dla nas jak i dla niego."
Wszystko raczej jasne w temacie Jamesa...
31.01.2019 23:20
@tapczan
Kto mówił o jedynie 15 minutach meczu? Tomek już wielokrotnie udowadniał wcześniej, że na skrzydło nadaje się tak jak Lewy na bramkę.
31.01.2019 17:37
"Przy wyborze składu bazuję na tym co widzę na treningach."
Dobrze by było jakby jeszcze bazował na tym co widzi na boisku w trakcie meczu (Muller na skrzydle dla przykładu)
31.01.2019 15:53
Czyżby zaczęła się wojna Chelsea z Odoi? Rozumiem chęć zatrzymania piłkarza jak jest potrzebny, ale jeśli teraz próbują wymusić przedłużenie umowy przez odsunięcie od składu, to dla mnie jest to absolutnie podłe.
30.01.2019 20:13
Z tej listy chciałbym tylko Odoi (ewentualnie Felixa, ale ten transfer jest jeszcze mniej prawdopodobny zważywszy na to jaką ofertę Liverpoolu Benfica odrzuciła) i Hernandeza.
Werner nie pasuje do naszej koncepcji i nie mam ochoty się nim ekscytować jedynie dlatego, że jest Niemcem. Havertz jedynie jeśli Goretzka odszedłby do innego zespołu, poza tym bardzo chciałbym, żeby James został (pobożne życzenie).
Edytowano : 2019-01-30 12:12:00
A i żadne Rebiće czy Thauviny - lepiej nie bawić się w półśrodki. Największe kluby Europy obrały właśnie kurs na najmłodsze talenty w nadziei na znalezienie prawdziwych cracków, czas do nich dołączyć. Szukać nowego Franka/Arjena, to powinno być nasze zadanie.
30.01.2019 12:05
Transfer od początku był bezsensowny i mozna powiedziec, ze zarzad lekka reka wyrzucil w bloto parę milionów (dokładnie 8).
30.01.2019 10:38
@karl1985 "Bo niestety na tym poziomie, nie wystarczy fajnie skleić i fajnie podkręcić piłkę. Dla zwykłego fana to wystarczy, ale dlatego właśnie zwykły kibic nie jest trenerem."
Trener trenerowi nie równy. Można być bardzo dobrym trenerem (bez ogromnego ego) potrafiącym prowadzić wielkie zespoły, z dobrym podejściem do gwiazd (to jest jedna z najważniejszych cech charakteryzująca największych trenerów) i świetnym zamysłem taktycznym. Na drugim biegunie jest trener słaby/ nienadający sie do wielkiego klubu, kłótliwy, obrażający sie o wszystko.
@tapczan "Może robi coś widowiskowego, efektownego, ale np. nie realizuje zadań trenera, założeń taktycznych, konkretnego ustawienia, itd."
Żeby jeszcze te "założenia taktyczne" były u Kovaca jakieś wspaniałe... W lidze po 19 kolejkach najmniej punktów od 2011 roku, w grupie LM mówiąc szczerze w obu meczach byliśmy zespołem słabszym od Ajaxu i raczej dzięki słabej skuteczności holenderskiej drużyny, a nie własnej grze możemy zawdzięczać pierwsze miejsce w grupie (inna sprawa, że mało nam to dało patrząc kogo wylosowaliśmy).
Póki co JESZCZE jesteśmy w grze o trzy trofea, ale mówiąc szczerze Carlo wyleciał z zespołu za mniejsze przewiny, mając z chwila odejścia 3 punkty straty do BVB w BL i jedną porażkę z PSG w grupie LM.
29.01.2019 13:11
@tapczan
A co teraz obserwujemy? Trener skrócony z Jamesem, więc by go broń boże nie wystawić na boisko woli żąglowac ustawieniem piłkarzy i Mullera raz ustawiać na 10, raz na skrzydle gdzie gra tragicznie (pomimo tego, że ma dostępnych dwóch nominalnych skrzydlowych). Goretzka raz na 10, zaraz w środku pola...
Edytowano : 2019-01-29 11:26:17
A co potrafi wybujale ego trenera i obrażanie się na zawodników, to pokazał Mourinho w MU. W imię swoich betonowych zasad woli pociągnąć klub w dół.
29.01.2019 11:23
Ja nie widzę obecnie "gotowych" skrzydłowych klasy światowej do wzięcia przez Bayern. Zdecydowana większość kandydatów tutaj przewijajacych się w komentarzach, to dla mnie pośrodki.
Taki Real też nie chce się bawić w pośrodki - albo Mbappe, albo wyszukiwanie mega zdolnych talentow wśród młodzieży typu Vinicius.
Także ja wolę stawiać na 18-latkow Odoi, Davies niz bawic sie z Wernerem czy Rebicem na skrzydle.
Edytowano : 2019-01-29 11:10:55
*półśrodki
29.01.2019 11:10
@karl1985
Wiesz, wydaje mi się, że nie byłoby tutaj u nikogo problemem to, ze James nie gra, gdyby gral slabo, a przeciez gdy Kolumbijczyk wychodzil na boisko w wiekszym wymiarze czasowym, to gral naprawde dobrze. Gra po prosu zbyt mało jak na to co prezentuje, w porównaniu do takiego Mullera, który będzie grał choćby miały zastąpić Neuera na bramce.
29.01.2019 10:56
Nie dziwię się absolutnie Jemesowi - niech ucieka i ratuje swoją karierę.
29.01.2019 10:41