@Sopariev dokładnie też to samo myślę, że z Flickiem nie byłoby żadnej przebudowy... I po prostu nie warto.
Jeżeli ryzykować to już z myślą do przodu, a nie wstecz!
21.05.2024 13:01
2
Dla tych, któzy uważają kandydaturę Kompany'ego za żart.
Kompany to jest gość, który od samego debiutu na najwyższym poziomie jako piłkarz prezentował wizję gry. Tacy piłkarze często potrafią prowadzić później zespoły jako trenerzy - Rijkaard, Zidane, Alonso, Van Bommel, Xavi, ale nie chcę tu nikogo z nich porównywać - jedynie przedstawić co poniektórym predyspozycje.
Zadebiutował w Lidze Mistrzów w wieku 17 lat, w erze takich obrońców Ligi Mistrzów jak Maldini, Nesta, Lothar Matheus. Jego debiut (prócz eliminacji) przypadł na... mecz z Bayernem Monachium.
Swoimi występami od razu zwrócił uwagę największych.
Do City przychodził, gdy nie było tam jeszcze plejady gwiazd, a pozycja City była o wiele gorszą od United (sezon debiutu City 10., United 1.).
Obok niego grali -> Ball, Ben Haim, Corluka, Richards, Johnson. Często na początku grywał jako defensywny pomocnik i to w oparciu o niego budowano tłuste lata City jeżeli rozchodzi się o defensywnę.
W City stał się legendą Klubu i odszedł w glorii chwały. Wrócił do Klubu z którego się wywodzi - Anderlecht i został grającym Trenerem.
Zawsze mi imponował i oglądałem jego mecze z sezonu, gdy natchnął Burnley do awansu - nikt się tego nie spodziewał, a stał się rewelacją. Odmienił grę znanego z jednego z najnudniej grających zespołów w coś co naprawdę chciało się oglądać. Zrekrutował 16-tu piłkarzy (5-ciu na wypożyczenie), przebudował kompletnie drużynie i to... w warunkach debiutu w Championship.
21.05.2024 12:41
@misza Dokładnie. Z góry już mówią, że to w ogóle żart.
21.05.2024 12:27
@hoodykr nie, sam Trener na pewno tego nie zrobi.
Za tym musi iść cała filozofia. Jeśli stawiamy na jakiegoś Trenera - niech to będzie z pomysłem, wraz ze sztabem + filozofia rozwoju Klubu na co najmniej 2-3 lata z perspektywą dalszej przebudowy.
21.05.2024 12:16
Lucio, Ze Roberto, Ballack... To też był fajny Bayer 04.
Powoli możemy zacząć się z tym mierzyć, że takie Kluby jak Bayer 04, BVB czy inne nie będą chciały "wzmacniać" Bayernu i oddawać nam swoich najlepszych graczy (czy Trenerów), najlepszych w Klubie jak i w całej lidze.
Bardzo dobrze dla rywalizacji. Bayern wymaga przebudowy, coś co działało przez wiele lat niekoniecznie teraz będzie też działać idealnie...
21.05.2024 12:11
@hoodykr A widziałeś kim musiał grać i w jakiej lidze? To nie umniejsza roli Kompany'ego, że uzyskał w swoim pierwszym sezonie w Championship (nie jest to łatwa liga) awans z bardzo bardzo przeciętnym Burnley ponad stan, że ich natchnął do walki i naprawdę się to oglądało.
Gdyby utrzymał Burnley to byłby kolejny sukces w jego bardzo krótkiej karierze trenerskiej.
Jak się coś nie uda w sensie tytułów, obrony przed spadkiem to nie świadczy, że dany trener jest słaby.
Mi zawsze imponował jako osoba i będę mu kibicował teraz jak jest trenerem.
Porównujesz Rangnicka - nie widziałem jego sukcesów, Kompany'ego tak.
Wierzę, że całościowo sztab trenerski Rangnicka byłby o wiele lepszą konstrukcją, ale sama osoba już niekoniecznie. Pytanie kogo dobrać Kompany'emu, bo sam raczej nie ma jeszcze zaufanych i odpowiednich osób w sztabie dla Bayernu Monachium.
@hoodykr Chociaż z tą tendencją "wyskoków" trenerskich to Rooney bodajże też dobrze zaczął... I tu możesz mieć akurat rację...
21.05.2024 11:43
@hoodykr A widziałeś kim musiał grać i w jakiej lidze? To nie umniejsza roli Kompany'ego, że uzyskał w swoim pierwszym sezonie w Championship (nie jest to łatwa liga) awans z bardzo bardzo przeciętnym Burnley ponad stan, że ich natchnął do walki i naprawdę się to oglądało.
Gdyby utrzymał Burnley to byłby kolejny sukces w jego bardzo krótkiej karierze trenerskiej.
Jak się coś nie uda w sensie tytułów, obrony przed spadkiem to nie świadczy, że dany trener jest słaby.
Mi zawsze imponował jako osoba i będę mu kibicował teraz jak jest trenerem.
21.05.2024 11:37
1
@misza 100% prawdy i wiele osób tu nie czyta ze zrozumieniem. Pisałeś w porównaniu o dokonaniach Flicka i Kompany'ego przed objęciem lub teoretycznym objęciem Bayernu.
A każdy już człowiekowi i zarządowi jedzie... Tragedia.
Kibice.
21.05.2024 10:02
@Alistair To czemu umniejszasz zatem Kompany'emu? Bo chcesz Flicka i już?
Bo Kompany z marszu został grającym trenerem Anderlechtu i uzyskał awans z grającym ponad stan Burnley? To że spadł z "najlepszej ligi świata" gdzie rządzą praktycznie tylko setki milionów to inna sprawa.
Tak dales kandydatów. Każdy z nich był już omawiany.
Flick - zgrzyty i wątpliwa jakość
Zidane - tutaj z asystentami mogłoby wypalić, ale to raczej grube miliony i nie chcemy tego robić
Demichelis - brak autorytetu
Amori - też ze względu na wykup i budżet małorealny
Przy Kompanym obawiał bym się jedynie o mega fachowy sztab... Bo raczej takim jeszcze nie dysponuje...
21.05.2024 09:45
@Alistair Realnie, konkretnie - "uważam, że są lepsi kandydaci" - dawaj.
Tylko nie pisz nazwisk, które są nierealne i nie brane pod uwagę.
21.05.2024 08:39
@Barthyren Fabian Hurzeller rocznik '93 jest od Ciebie wyżej stawiamy niż Kompany? ;D
Bo jest Niemcem, czy nie znasz świata piłki?
21.05.2024 08:37
@Alistair daj lepszego kandydata i przestań krytykować wszystko i umniejszać niektórym osobowościom piłki nożnej tylko dlatego, że nie są Niemcami.
Mi kandydatura Kompany'ego bardzo się podoba, zaraz po moim pierwszym wyborze od samego początku czyli S. Hoenessie. Ładnie wyszukali.
Reszty (prócz Zidane'a w marzeniach z Sagnolem i Demichelisem jako asystentów) nie brałem zbytnio pod uwagę.
21.05.2024 08:31
Dla mnie jest wielką osobowością i bardzo dobrze zapowiadającym się trenerem, nie rozumiem tego hejtu tutaj na niego.
Bo nie jest Niemcem?
21.05.2024 08:26
1
Ale tak serio zapytam, co wy macie do Kompany'ego?
Genialny na boisku i świetnie zapowiadający się trener, którego City rozważa ba następcę Guardioli.
Oglądałem jego Burnley jak grało, gdy awansowało, na pewno potrafi wszystko poukładać jsk należy i dać ducha walki do zespołu.
Jego charakter też odpowiedni dla Bayernu - zawsze go widział u nas jako gracza...
Wy tylko Flicka widzicie i klapki na oczach? Bo prócz żartów o Papszunie nie widzę realnych kandydatur.
Miesiące temu pisałem że nikt tu nie będzie chciał teraz trenować.
Każde nazwisko tylko krytykujecie i już macie za złe zarządowi i... trenerowi.
To jest kibicowanie?
20.05.2024 23:25
A nie było jeszcze czasem oficjalki z pożegnaniem naszej "legendy" Bounii? ;D
20.05.2024 13:27
Byłem jego zwolennikiem po tym jak grał na jesień, ale od grudnia i tym bardziej od powrotu z Pucharu Azji po prostu nie dawał żadnego, ale to żadnego przesłania ku temu, że może grać dobrze...
Przynajmniej dla mnie to chyba największy zawód w stosunku do oczekiwań... Jak widziałem kolejne mecze pod rząd gdzie grał tak jakby w ogóle nie czuł ani piłki, ani drużyny, ani tempa to zupełnie mi się odechciało widzieć go w Bayernie. Dobrze, że w pewnym momencie Tuchel go odsunął na dalszy plan.
Zobaczymy co zaprezentuje w nowym sezonie.
20.05.2024 12:40
@bayern1987dwa a co ma zaufanie do Giovane Elbera do tego? ;D
Poza tym była informacja (ZDF’s @paule_04 pytał bezpośrednio, m.in. podawana przez F. Romano) zaprzeczenie jakoby to miał być włoski trener (chyba, że to przed brakiem porozumienia z Tuchelem i... nieaktualne).
20.05.2024 12:29
@Piotreczek było info i to nie jedno, że nie jesteśmy podobno zainteresowani takimi trenerami jak Flick czy Zidane, źródła też były podawane;
to samo jeśli rozchodzi się o trenera włoskiego - również ze strony Bayernu było zaprzeczenie.
20.05.2024 12:24
@Pavelak jeszcze, gdyby to było podparte jakimkolwiek przełożeniem na myślenie o całej kadrze, a tutaj użytkownik @AdrianX powyżej myśli, że kupi Wirtz, Simons, Frimponga i to już będzie cała kadra na wiele sezonów na 3-ch frontach (a przypomnę, prócz 7 graczy - wywaliłby wszystkich, co ciekawe zostawiłby Diera i Neuera w budowaniu, czyli za rok kolejni z tych by odeszli ;)))
Choć pewnie przypadkowo to wyszła fajna mieszkanka akurat i balans narodowości z zachowaniem proporcji niemieckich graczy oraz... doświadczenia ;D Ale to przypadkiem, bo raczej tego nie planował tylko sugerował się "popularnymi" nazwiskami akurat na topie i w formie.
20.05.2024 12:20
Zdefiniujesz mi ładny i brzydki futbol?
To chyba coś indiwidualnego do oceny.
Dla mnie jeśli tylko wstawilby na druga połowę z Realem Goretzkę i być może Tela kl 70 minuty to mielibyśmy piękną wygraną.
Przypomnę jeszcze ze grał z 7-ma graczami zaraz po lub nawet z kontuzją... Kane, Gnabry, De Ligt, Pavlovic, Sane, wykurowal się Laimer i Mazraoui. Nie miał do dyspozycji skrzydeł i... bocznych obrońców...
14.05.2024 14:08
Z jednej strony pozostanie TT to porażka zarządzających, natomiast z drugiej najgorsze w relacjach TT <-> za nami i na koniec jego przygody wyglądało to już naprawdę dobrze, jeśli nie bardzo dobrze.
Początek sezonu miał całkiem niezły. Problemy zaczęły się jak gracze domagali się gry albo go nie słuchali nie dając mu w spokoju pracować.
Trzeba również obiektywnie zaznaczyć, że rzadko kiedy miał do dyspozycji optymalny skład, zniżka formy Daviesa to wręcz absurd grać takim lewym obrońcą, to samo z pozycją nr 6.
Skrzydłowi? 3/4 kontuzjowani. Gdy miał optimum (Gnabry + Sane w formie to przeciwnicy zawsze tracili bramki, a współpraca Sane-Kane wzorowa, Gnabry pięknie uzupełniał tę mieszankę).
Trzeba przyznać, że późno, ale doskonale na koniec poradził sobie z tymi niełatwymi zadaniami, w ten sposób, że nikt nie wstydził się naszej porażki z Realem Madryt - a i wielu uważa, że to my mogliśmy grać dalej.
Ktoś powie, że nie stawiał na Tela - to musi na niego stawiać jak widzi, że jest słabszy? Złe zmiany w rewanżu - brak wpuszczenia Goretzki - tak, to bolało. Jednak mało brakowało a to TT by zwyciężył swoimi decyzjami.
I jeszcze jedno chyba najważniejsze w momencie gdy już mamy po sezonie - te wszystkie jego decyzje - teraz dopiero mogą mieć sens w kontekście budowania czegoś nowego. Teraz już każdy wie na czym stoi, TT też ma przegląd kto jest naprawdę potrzebny drużynie, kto nie. Kto musi pracować, kto może dostać szansę, gdzie są braki... W Zarządzie również to muszą widzieć. A jak przyjdzie zupełnie ktoś nowy - zacznie od zera lub w stagnacji takiej jak była... Co jak co, ale TT próbował coś po swojemu nie mając 6, skrzydłowych i lewego obrońcy...
14.05.2024 11:05
4
Nie powiesz mi że Kimmich czy Müller nie pokazują charakteru lub Neuer...
Nawet Dier czy De Ligt też nieźle się wpisują w nasze DNA.
Laimer w ostatnich meczach to wybitne mecze gdzie nie odpuszczał choćby 1cm. Mazraoui o dziwo też się przebudził z marazmu.
Effenberg i Kahn nie wrócą. Ribery i Robben też nie.
Sane też szacun że zaciska zęby i gra z kontuzją, gdyby nie miał problemów to wierzę że w tym sezonie by nas poniósł daleko. Szkoda trochę. Tak samo Gnabry'ego czy Comana...
12.05.2024 10:19
@Piter1985 TT w wypowiedzi z artykułu mówi że Kane nie zagra, bo ma problemy z plecami.
Czytasz w ogóle? Prawie każdy w komentarzu też o tym pisał.
chyba, że masz taki typ, że Harry i tak zagra z bólem i kontuzją póki jest nikła nadzieja na rekord...
12.05.2024 10:13
Co się stało z Klubem o niezaprzeczalnych wartościach?
Bayern, który nie tylko nie sprowadzał wielkich gwiazd światowego futbolu, maszyna oparta na wielu reprezentantach krajów, symbol perfekcyjnego zarządzania wielką marką, skuteczną w swych działaniach zarówno na jak i poza boiskiem.
Poczynając od stanowisk zarządzających i ich obsadzenie ze zwolnieniami, przez płace pilkarzy i zatrudnianie kolejnych, chaos w polityce transferowej i szopka z trenerami...
Tuchel był i jest najmniejszym problemem. Pisałem o tym wielokrotnie, że niestety nikt nie będzie chciał tu przyjść trenować taki Bayern.
07.05.2024 08:31
Zgadza się
30.04.2024 22:20
Tuchel zmienił stronę Sane, plan na 1.polowe nie wypalił z lewą nogą na lewej stronie choć miał 2 okazję wypracowane wg scenariusza....
Tutaj Leroy pokazał swoją siłę i fajnie ze poszliśmy za ciosem.
Naprawdę nieważne teraz jak, byle z zaliczką na plusie pojechać do Madrytu i będziemy mogli to mieć :)))))
30.04.2024 22:19
HaHahaH...
30.04.2024 22:17
Teraz nieważne jak, byle wygrać!!!!
Real dziś jest naprawdę słaby
30.04.2024 22:13
Połowa z was by go zdjęła w przerwie, tak tylko napiszę.
30.04.2024 22:12
Na jesień
30.04.2024 21:52
"Zaraz będzie druga bramka", " Prosimy się o bramkę " - ja pitolę, wy tak przy każdej akcji Realu?
To nie jest FC Koln i gramy dziś na miarę naszych możliwości.
Laimer jakby się rozwinął, mega dojrzałość w odbiorze.
Kim krok wstecz - byłem za nim mocno, ale naprawdę ile można popełniać tak proste błędy....
Neuer nas nie wybronił, a Sane nie strzelił tego co miał...
30.04.2024 21:51
1
Normalny Real Madryt. Kto zna ten wie.
30.04.2024 21:45
Tu niektórzy jakby pierwszy raz Real Madryt widzieli. Normalny mecz w LM z nimi, zaczęliśmy dobrze, nie wykorzystali szans i dostaliśmy gonga, z Atletico czy Arsenałem też mogłoby się, zdarzyć, a tu już większość płacze.
Real jest dziś słaby, my wyglądamy całkiem nieźle, ale do pola karnego...
Im tę bramkę trzeba strzelić, a nie się pieścić, obojętne w jaki sposób.
Obojętne jak.
30.04.2024 21:42
Kim Kimem ale Neuer bardzo nietypowo został w blokach.
Bardzo często nam ratował takie sytuacje, a tu go zblokowało na moment i to przeważyło...
30.04.2024 21:28
Zmieciemy ich jeszcze nie raz.
30.04.2024 21:27
1
Trza było pisać? ;D
30.04.2024 21:26
Jakby w tych 1-szych sytuacjach na miejscu Sane był Gnabry to pewnie byśmy już prowadzili!!!
30.04.2024 21:15
Z De Ligtem tak będzie zawsze. Jak zaczął się pojawiać częściej w składzie, bo już był w pełni sił to napisałem po jednym meczu rotacji - bo już wielcy znawcy się pieklili - że to w jego przypadku akurat dobrze, że odpocznie.
Dopisałem też wtedy takie zdanie, że jeszcze 2-3 mecze na wyższym poziomie i pewnie znów będzie kontuzjowany. Po prostu dla mnie on przewartościowuje mentalnie swoje możliwości i gra ponad stan,
a taki Kim grał bardzo spokojnie na jesień, bez niepotrzebnego podpalania się i to nie jest żadne jego maksimum.
Upamecano na jesień zresztą też dobrze wyglądał...... aż do meczu z Lazio (...).
Szkoda Mathijsa, ale on nie zagra na wysokim poziomie całości sezonu na pewno. Możliwe, że dlatego też się pieklił i domagał pierwszego składu, bo sam wiedział, że za jakiś czas i tak odezwie się kontuzja.
Wystarczy spojrzeć jak jest zbudowany i jak wchodzi w pojedynki.
30.04.2024 09:55
Najbardziej mobilny to jest... Upamecano ;D
30.04.2024 09:47
@hoven większość czołowych klubów z PL co roku ma bilans transferowy na poziomie -100 mln euro, Chelsea ma blisko -200 mln w tym sezonie.
Może prócz Brighton, które jest najlepiej prowadzonym klubem w PL.
Jak myślisz, nie jest to zadłużenie?
29.04.2024 21:37
@hoven jeśli takich graczy faktycznie polecał to fach ma do dostrzegania dobrych graczy.
Początkowo nie uważałem tej kandydatury za poważną, teraz się przekonuję. Może, dla naszych gwiazd i wschodzących gwiazdeczek będzie to najlepsze rozwiązanie - jak pisałem wcześniej - może ich nie trzeba dobitnie trenować, a umiejętnie nimi zarządzać, bez wlk charyzmy i wlk nazwiska, a codzienną pracą.
A i tak wierzę w umiejętności trenerskie asystentów Rangnicka.
Mia San Mia!
26.04.2024 10:41
@admin aaa... ok, myślałem, że nie było ich już w kadrze na ten sezon.
Co do Tillmana to ofensywny pomocnik, albo nawet środkowy, albo lewy pomocnik teraz.
25.04.2024 21:49
@admin zauważyłem błąd w kadrze na głównej jak sie zjedzie na sam dół.
Fajnie, ze dodany jest Zaragoza czy Boey lub, ze są nasi wypożyczeni typu Kratzig, Wanner, Tillman, ale nie powinno być już Benjamina Pavarda i Ryana Gravenbercha...
No i Tillman z pozycji boiskowej to bardziej ofensywny pomocnik niż napastnik, przynajmniej na takiego się kształtuje.
25.04.2024 21:30
@kibicod2007 pisałem dziś o Tillmanie niżej.
Po dzisiejszym meczu ma 9 goli i 10 asyst... na WhoScored dziś nota 10 i nie pierwszy raz najlepszy gracz spotkania.
Oczywiście te statystyki jako ofensywny pomocnik rozgrywając... UWAGA! 14 meczów - 1343 minut.
Oglądałem go w spotkaniach Ligi Mistrzów, on i Bakayoko z PSV grali zdecydowanie na poziomie tych rozgrywek.
W lidze bez konkurencji, drugi Feyenoord z dużą stratą do nich.
25.04.2024 21:00
Po dzisiejszym meczu już 9 goli i 10 asyst... na WhoScored nota 10 i nie pierwszy raz najlepszy gracz spotkania. Oczywiście statystyki jako ofensywny pomocnik rozgrywając 14 meczów - 1343 minut.
25.04.2024 20:54
Wygląda na to, że sytuacja z Dierem, Stanisicem jest dość klarowna, przynajmniej na przyszły sezon.
Teraz jestem ciekaw co Bayern zrobi z takim piłkarzem jak Malik Tillman.
PSV z przewagą 9 pkt lideruje i pewnie zmierza po mistrzostwo, a Malik ma 7 goli i 9 asyst.
Raczej nie na 1-szy skład Bayernu, aczkolwiek czy go sprzedadzą? Może dobry moment na to.
Dodam, że z przyjemnością widziałem jsk gra w LM w tym sezonie (między innymi dobry mecz z Borussia Dortmund) i raczej mógłby wejść teraz (piłkarsko) w buty Tomka (choć i tak nie ma jeszcze miejsca na to ;)))
25.04.2024 14:20
@hoven True dat.
25.04.2024 13:59
Tak jak już wielokrotnie tu pisałem - samo zwolnienie Tuchela było i jest naszym najmniejszym problemem.
25.04.2024 11:33
@Zerafaelo Flick selekcjonerem? Dla mnie z przypadku i tymczasowo.
Nie sprawdził się.
Jako "Trener" też miał tylko jeden sezon w Bayernie. Ciężko go zweryfikować.
Jako selekcjoner grał praktycznie tylko mecze towarzyskie i cały czas zmieniał graczy i ustawienia niczego nie będąc pewnym. Zagubił się w tym zbyt bardzo.
Rangnick jednak co by nie powiedzieć to prowadzi Austrię, wraz ze sztabem, tak jak i prowadził Lipsk i tu nie ma przypadku.
25.04.2024 09:03
Zaczyna mi się to układać w jedną całość z tym Rangnickiem.
Na początku nie wierzyłem, że to może być realna kandydatura.
Cały czas staram się zrozumieć - dlaczego on.
Kilka rzeczy, które wszyscy raczej widzimy na minus, to mogą być w konsekwencji zarządzania Bayernem plusa mi. Otóż:
1) każdy Trener u nas chcąc być wyżej niż zawodnicy - przegrywa, a zespół traci swoje styl vs Trener z wielką charyzmą, który tak naprawdę ma tylko nazwisko i twarz do wypowiedzi w mediach, a treningi robią głównie asystenci; czyli dla piłkarzy to nawet lepiej im "mniejszy" główny Trener, a Rada Drużyny i tak nie potrzebuje dodatkowych motywacji czy wskazówek przed wielkimi meczami (czytaj piękne mowy jak u nas Sousa/Santos - "wielkie" twarze/nazwiska)
2) Sztab Rangnicka może być naprawdę wielce wyspecjalizowany i tu bym miał większe zaufanie niż... do sztabu Flicka (zlepek różnych osób, którzy nie wiadomo co razem robią - tu nie ma gwarancji fachowości)
3) Trener bardziej zarządzający czy na pozycję kierowniczi-dyrektorską.
A moze po zatrudnieniu Freund-Eberl zarząd dostrzega potrzebę Trenera, który bardziej wie jak taką zarządzać i budować i potrafi współpracować na tej płaszczyźnie - i może to bardziej jest teraz nam potrzebne niż samo trenowanie (a tu i tak powinno być dobrze!)
25.04.2024 08:59
Reprezentacja to bardziej umiejętne selekcjonowanie i zarządzanie kadrą niż trenowanie.
I teraz pytanie - kogo my tak naprawdę potrzebujemy. Jeden komentarz niżej też parę słów o tym napisałem w odpowiedzi.
25.04.2024 08:47
W kontekście Bayernu to bardzo ciekawe info, ale coś mi się widzi, że my serio wyżej teraz mamy kandydaturę Rangnicka z jego sztabem niż Flicka.
To jest też temat, który naprawdę bym zagłębił. Na ile dany trener to nazwisko i wizerunek, a ile daje czysto piłkarsko drużynie vs ile za niego pracy wykonują asystenci. I kogo my tak naprawdę teraz potrzebujemy?
Charyzma, zgrzyty vs zarząd, zgrzyty vs piłkarze, przebudowa kadry, odświeżenie stylu - takie przykładowe dylematy.
25.04.2024 08:44
@hoven @Matilegolas ok, dzięki.
25.04.2024 00:26
@Jurgen1982 tak jak pisałem powyżej. Mourinho to dla mnie już starsze pokolenie. Conte, Mourinho, Rangnick itd.
24.04.2024 23:08
Z innej beczki, to czy orientujecie się jaki jest dalej pomysł - co z Dieren?
Wypożyczenie kończy się w czerwcu i co dalej?
On zostanie wolnym zawodnikiem wtedy?
Piszę to też w kontekście tego, ze UPA ma odejść a przyjść ma 1 nowy i trzeba pamiętać, ze wraca Stanisic.
24.04.2024 23:07
1
Ze wszystkich kandydatur najbardziej obawiałem się, ze znów wybiorą kogoś ze starszego pokolenia.
Dla mnie trzeba odważnie stawiać na młodych Trenerów. Oczekuję, ze sztab Ralfa jest pro i z nowymi pomysłami, determinacją, a on jedynie będzie trzymał nad tym pieczę z dystansem i swoją chęcią zmian.
24.04.2024 23:04
1
W temacie Rangnicka wszystko już zostało powiedziane. Fascynujące!
2-ch nowych dyrektorów sportowych + 3-ci na ławce... Mam nadzieję, że jego asystenci robią mega robotę, w samego Rangnicka nie wierzę.
Chyba, że team Neuer-Kimmich-Muller i Goretzka będą rządzić do spółki z De Listem i Kanem, ale to w takim razie po co Ci dyrektorzy lub po co Trener?
Byłem zwolennikiem nowego Bayernu z S. Hoenessem.
Chciałbym też zobaczyć Zidane'a i asystujących Sagnol, Ribery, Demichelis (nierealne). To byłby Dream Team.
24.04.2024 13:17
1
Nie ma to różnicy - piątek czy sobota.
Rozumiem, gdyby grali od 3 m-cy non-stop co 3-4 dni, a tak to mają normalnie przerwę na regenerację i odpowiednie rozłożenie treningów.
Z tego co wiem to też dostawali wolne na odpoczynek i nie grają na 3-ch frontach.
24.04.2024 13:11
"Bayern od ponad roku zatrudnia same osoby, które miały doświadczenie w zespołach RB ! Christoph Freund, Richard Kitzbichler, René Marić, a ostatnio Max Eberl."
Hmmm... Ciekawe.
23.04.2024 23:40
@Mistrz358 Mistrzu - czytać się naucz.
"Sprzeda czy nadal np wypożyczy" i teraz wróć do mojej wypowiedzi.
10x już tu spotykam sytuację, że ludzie mają kłopot z czytaniem i rozumieniem prostych zdań na tej stronie. I dalej piszą i gównoburza.
Przypadek?
23.04.2024 20:23
@AdiFantasti i inni powyżej... ale... o czym wy piszecie???
Co zrobi Bayern? Jak nadal wypożyczy?
Zirkzee został sprzedany 1,5 roku temu i Bayern jedynie co może to przystępnej cenie go odkupić - tak wynika z klauzuli.
W ogóle ciekawe, bo wcześniej jak był temat Joshuy i Guirassy'ego na zmiennika to tak mało osób było tu za Zirzkzeem... Idealny zmiennik zamiast Chuopo teraz.
23.04.2024 19:37
1
@Zerafaelo tu bym się akurat nie sugerował. Akaba grał tam wcześniej ofensywnego pomocnika.
Piłka klubową to co innego.
23.04.2024 17:35
1
Chciałbym zobaczyć tę 1-szą opcję na 1 sezon, w sumie Sagnola czy Demichelisa również bym zobaczył chętnie.
Ale Guardiola później? Niech on wróci do Barcy a my weźmy kogoś z DNA Bayernu w sobie :)))
23.04.2024 17:33
#Rangnick. Pomijając wymyślane przeze mnie teorie oparte na domysłach, że on ma być jedynie twarzą, a ma pod sobą zdolnych asystentów w sztabie to nie umiem znaleźć żadnego racjonalnego powodu tej kandydatury.
Gość ostatnią przygodę typowo prowadzenia klubu jako trener z ławki zakończył 30 cze 2019 roku, od tego czasu był na stanowiskach zarządzających, a w MU ściągnięty tymczasowo miał objąć właśnie takie stanowisko.
Pomijam zatem już fatalną średnią w United (29 meczów -&gt; 1,45 pkt) to naprawdę ciężko znaleźć racjonalne podstawy ku temu by to on nas prowadził.
Chyba, że teraz jest moda na 3-ch Dyrektorów Sportowych i grę bez Trenera, a w szatni będzie rządził Neuer, Muller i Kimmich. Swoją drogą, za ładnych kilka lat jakby poszli tą drogą, taki sztab trenerski to byłoby fajne marzenie.
Z byłych piłkarzy, którzy "dość niedawno" skończyli a już trenują z pierwszymi sukcesami to tak na szybko: Sagnol, Van Bommel, Demichelis i Alonso
22.04.2024 20:22
@Reeken89 jest jeszcze szansa, że on obecnie pod sobą "w cieniu" w sztabie ma jakichś świetnych asystentów, którzy tak naprawdę robią robotę za niego, a on jedynie bazując na swoim doświadczeniu dokłada potrzebne doświadczenie;
ale to tylko tak sobie tłumaczę, "głośno myślę" i wymyślam - bo inaczej tego zrozumieć nie potrafię (...)
W ogóle ostatnio ciekawi mnie ten temat - w sensie na ile dany Trener jest wizytówką, nazwiskiem, charyzmatyczną postacią dla świata kibiców, mediów - a ile faktycznie czysto piłkarsko daje zespołowi bez swoich asystentów. Jakby ktoś miał jakąś literaturę, dokumenty czy ciekawe artykuły na ten temat to chętnie się zagłębię.
22.04.2024 20:11
On tam był jedynie tymczasowo bo przymierzany był głównie na stanowisko kierowniczo-dyrektorskie zarządzania pionem sportowym.
I to właśnie jest w tym wszystkim najgorsze. Daj mi jeden przykład gdzie typowo jako trener prowadził klub z sukcesami? Ostatnio większość "kariery" to stanowiska zarządzające - i w obecnej pracy - selekcjonera jest bliżej niż do trenowania typowo w klubie.
22.04.2024 20:02
Jedynie gdzie sobie radzi jako "Trener" to reprezentacja Austrii, a przecież nie trzeba być mega fachowcem, by wiedzieć, że praca przy reprezentacji jako selekcjoner to zupełnie co innego niż praca w klubie.
We wszystkich klubach, które trenował średnia była gorsza niż u topowych trenejro. Przypadek?
I jeszcze też chce swój sztab tu wprowadzać. Byłbym na tak, ale jedynie jeśli pod jego okiem rozwijałby się jakiś zdolny nowy asystent, albo ze dwóch. Chyba, że on to tylko nazwisko, a pracę w jego cienu, wykonują za niego teraz inni.
Jak 1-szy raz usłyszałem to nazwisko - to byłem 90% pewien, że to jedynie wymysł dziennikarski, a nie realna kandydatura...
22.04.2024 19:57
1
Ta karta z historii ciekawie nawiązuje do dzisiejszej kadencji TT... Są analogiczne smaczki. "Napoleon" chyba był trochę większą postacią, robiąc coś więcej dla piłki.
@Matilegolas I postać ciekawa i nawiązania gites.
22.04.2024 13:27
1
Sensowną opcją, tak, ale tylko w perspektywie 1 czy max 2-ch sezonów.
Nie można patrzeć tylko krótkowzroczne. Natomiast jeśli później za rok-dwa z nazwisk typu Hoeness, Demichelis, Sagnol, De Zerbi czy inni mógłby się wyłonić następca dla stworzenia nowego silnego Bayernu i idzie za tym kilkuletnia wizją to super - wtedy jestem na tak.
Alonso, Klopp, Nagelsmann też mogliby być wtedy broni pod uwagę.
Czyli... Aktualnie mądrze "przeczekać" nie jest takim złym pomysłem, ale na pewno nie rozwija a wręcz cofa Bayern.
Ale czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby później zrobić 2 do przodu!
22.04.2024 12:51
Na 1 max 2 sezony jedynie, przy czym i tak to nic nie zmieni, tym bardziej w kontekście budowania nowego Bayernu co powinno być teraz priorytetem a nie, że "jakoś to będzie" bez wizji i "przetrzymywania" z roku na rok.
22.04.2024 11:55
1) Emery - potrafi prowadzić chyba tylko średniej wielkości kluby jak Sevilla, Villareal czy Aston Villa.
Albo te które w nazwie mają "Villa" ;D
2) Zidane - podobno nie był i nie jest opcją na nowy sezon, chyba że się dobrze kamuflują, a sam Zizou ogarnia w tym czasie angielski.
Jeśli dodać asystentów Ribery i... wymarzony byłby Sagnol czy Demichelis (tak wiem, popłynąłem) - to byłby to najlepszy obecnie zestaw sztabu trenerskiego na jaki Bayern obecnie stać na jakieś 2 sezony z potencjałem asystentów na kontynuację + budowanie nowego.
3) Hoeness / De Zerbi - zdecydowanie jestem za S. Hoenessem i od samego początku byłem za jego kandydaturą.
Tu trzeba jeśli nie już, to dosłownie za chwilę zbudować coś nowego, z nową świeżą wizją.
4) Flick, Rangnick - na sezon, max dwa przejściowe - tylko jaki to ma sens?
Jaka to byłaby wizją? Cofnęlibyśmy się.
22.04.2024 10:42
Od początku chciałem Hoenessa w sensie resetu/nowego startu - budowanie Bayernu z nową wizją przy wsparciu nowych, ale już doświadczonych dyrektorów i władz.
Umówmy się - niedługo już Neuer, Muller, Goretzka, Kimmich nie będą grali, może Kimmich zostanie jeszcze tu na długie lata, reszta raczej nie bardzo. Sane, Coman, Gnabry - to też max 2 sezony dla nich - może jeden z nich zostanie dłużej.
Ciekawe jakie pozostają teraz alternatywy. Może właśnie będzie Hoeness, ale na kolejny sezon lub za 2 sezony, a teraz jeszcze z tą grupą piłkarzy Flick (na 2 sezony).
I to byłoby chyba w tej sytuacji najlepsze i bardzo racjonalne rozwiązanie.
19.04.2024 11:42
Trochę niestety wykrakałem z tym, że mało będzie chętnych do pracy w Bayernie po tych wszystkich zawirowaniach i tym z czym musieliby się mierzyć na co dzień.
- Nagelsmann wybrał kadrę
- De Zerbi zostaje na kolejny sezon w Brighton - to jego decyzja
- Klopp nie podejmie teraz pracy
- S. Hoeness sami odrzuciliśmy już na początku tę opcję
- Zidane był brany pod owagę, ale tylko przy natychmiastowym zwolnieniu przed/po Lazio
Mimo wszystko w grze zostaje "Zizou" i drugi z opcji powrotu Flick. Jakieś inne pomysły?
19.04.2024 11:35
1
@Reeken89 w przeddzień meczowy z Arsenalem większość wpisów tutaj była taka że zostaniemy zmiazdzeni i może żeby lepiej nie wychodzić na boisko...
Pojawiały się też głosy, że lepiej przegrać również i oddać Arsenalowi byleby Tuchel już odszedł.
Taka była tu narracja.
Dodatkowo niektórzy meczów nie oglądali, a się wypowiadali na ich temat, czy fascynowali się tu w trakcie meczu Bayernu - City i Realem...
18.04.2024 10:36
Laimer i Guerreiro zagrali wybitnie, zdarzają się takie mecze.
Mazraoui nie pękał i szacun, że wytrzymał te 75 minut.
Jeśli wejdą na ten poziom gry co mecz to jasne - tak powinien wyglądać gracz Bayernu.
Oceniając jednak bez emocji i z dystansem jest to bardzo wątpliwe czy to jest ich poziom... Brawo jednak za niesamowity występ całej trójki!
A takie ustawienie i wcześniejsze przećwiczenie tego jest zasługą Tuchela - czyli odpowiednie wykorzystanie tych graczy (którego wielu użytkowników i kibiców DieRoten tutaj nie rozumiało).
18.04.2024 09:57
Oprócz wymienionych to również oczywiście Kimmich, Neuer i Dier świetny mecz.
Goretzka też całkiem niezły, ale stać go na więcej.
17.04.2024 23:38
@Alistair kto jak nie Baaayern!
17.04.2024 23:31
Teraz mi się marzy ogranie Realu w półfinale.
I chcę widzieć minę Alaby i Daviesa!!!!!
17.04.2024 23:26
Braaaawo! A to co grał nogami w podaniach to również klasa światowa!
17.04.2024 23:18
Jako duet tsk, ale Mszraoui (szacun!) fizycznie nie daje rady na tym poziomie ponad 70 minut
17.04.2024 23:18
Z drugiej strony nie mieliśmy do dyspozycji Gnabry'ego i Comana czy w pełni sprawnego w formie Pavlovića, to w pełnoi rozumiem defensywne wybory TT
17.04.2024 23:16
Ale to wszystko pewnie zasługa złych wyborów Tuchela i złej taktyki.
Głupiec Tela i Pavlović nie wstawił!
Gracze mogli zagrać jeszcze lepiej, np. taki Kane, Sane, czy Goretzka (a i tak mógł bramkę walnąć - i to jaką!)
Laimer, Guerreiro zagrali ponad stan - mistrzostwo.
Kimmich, Neuer - jak na mistrzów z autorytetem przystało
17.04.2024 23:11
1
Real!!!!!
17.04.2024 23:07
Brawo. A Tuchel personalne wybory co do 11 zawsze ma perfekt.
To gracze często nie dojeżdżali do tego poziomu.
Dwie rzeczy które mocno mnie u TT wkurzają to że odsunął chociażby Stanisica i to że nie bardzo umie zmienić oblicza gry jeśli już na jakiś system postawił.
17.04.2024 23:05
Łoooo... Do gry wez ja! Tak, teraz można ;D
17.04.2024 23:02
Wyszła dojrzałość. Jedyne co bym zrobił innego niż Tuchel to za Musiale dałbym Tela.
Guerreiro wyglądał nazbyt dobrze w tym meczu. No i szkoda że Pavlović niedysponowany.
Kim elektryczny bardzo od wejścia... Dobrze ze ten mecz nie trwał dłużej.
Ma Aaaaa my to!!!!
17.04.2024 22:57
W przeciwieństwie do 1-go meczu nie taki był cel dziś 1-szej połowy...
Nie wyglądało to dobrze.
Na plus tylko niwelowanie gry Saki.
Z Odegaardem nie było już tak pięknie...
Więcej zdecydowanie musimy dać od siebie w 2-giej.
Pytanie czy możemy, bo wielu graczy wygląd dłoń na ociężałych.
Walczymy!!!!!
17.04.2024 22:04
@ks ojjjj taaak!
17.04.2024 22:01
:/// najpierw trzeba wyprowadzić akcję od obrony.
Myślałem że Goretzka i Kane coś dadzą w rozegraniu.
Ciekawe czy Tuchel cos wymyśli lepszego... Zmiana oblicza gry noe należy do jego pozytywnych stron :////
17.04.2024 21:57
W sumie to tsk jak piszesz... Liczyłem jednak że Goretzka będzie ciut bardziej ruchliwy i Kane będzie grał lekko również operując piłką.
17.04.2024 21:55
Przydałby się Pavlović w pełni sił i w dobrej formie, oj przydałby się...
Coman i Gnabry też.
Gramy tym co mamy, nie tak to miało wyglądać. Ciężko dziś wyglądamy i to martwi.
Na plus to, że zniwelowalismy jak narazie Sakę, ale te zejścia Odegaarda + White i tak robią zamieszanie.
My nie mamy planu B prócz osoby Tela jako jokera w talii. Arteta ma dziś więcej możliwości.
Szkoda, że Goretzka i Kane dziś jacyś ociężali... Musiala i Sane też zgasli po 30 minutach. Może taki ciężar gatunkowy meczu...
17.04.2024 21:54
@Barthyren "z Tego co napisałeś, to jest na ławce, żeby przyspieszać grę w drugiej połowie. Pewnie dlatego cały czas siedzi na ławie i grę przyspiesza na treningach."
Łoooo daaaamn, co to jest za poziom... w 6-tej klasie podstawówki więcej ogarniałem z kumplami niż Ty teraz.
Polecam oglądać mecze i rozumieć wybory Trenerów. Może się czegoś nauczysz, ale zaznaczam - może (...)
@Barthyren normalnie bym sobie odpuścił odpisywanie Ci, ale zawsze Bayern Monachium kojarzył mi się z mądrością taktyczną i rozumieniem gry jak żaden inny zespół - dlatego wolałbym, żeby jego fani co nieco choć rozumieli, stąd moje odpowiedzi.
17.04.2024 20:53
@Barthyren ok, nie będę Cię podłączał pod innych jeśli cokolwiek rozumiesz, ale zrozumienie dlaczego Tel jest szczególnie dziś na ławce to raczej elementarne rozumienie piłki - sam się tam podłączasz...
17.04.2024 20:42
Odwrotnie... Jakbyś wystawił Tela od początku to pozbawiłbyś się całej siły ognia.
Wiesz, że to jest mecz-awans dwumecz z potencjalną dogrywką?
Rozumienie piłki nożnej przez niektórych mnie przeraża...
17.04.2024 20:40
@Jurgen1982 co najlepsze uznają go nadal za jednego z najlepszych bramkarzy jakkolwiek by się nie zachowywał
17.04.2024 20:34
1
@Barthyren czytam co piszecie co mecz i dużo z was ni wuja nie rozumie co się dzieje w meczu i wyborów Tuchela;
dla wielu to co było w Londynie to był przypadek, nie wie skąd De Ligt siedział na ławce przez wiele meczów lub dlaczego Upa czy Kim grali przed Arsenalem;
daruj to sobie komentarze, które właśnie nic nie wnoszą i zacznij oglądać piłkę nożną, a nie swoje wyobrażenia o niej.
17.04.2024 20:33
Zgdza się, ale nie odpisałeś poniżej odnośnie źródła.
To był Bild, tak?
17.04.2024 20:27
Czemu?
17.04.2024 20:20
Po raz kolejny bardzo dobry wybór Tuchela. 10 na 11 meczów wybierałbym tak samo.
17.04.2024 20:20
Do tych co znów "oglądają" mecze i patrzą na skład bez rozumienia taktyki... To jest dramat jakie jest rozumienie przez niektórych piłki nożnej...
1) jakby Tel grał od początku to kogo wstawilibyście na przyspieszenie gry w drugiej połowie?
2) jeśli jedną z najgroźniejszych broni Arsenalu jest ich prawa strona to kogo byście tam wstawili - słabego Guerreiro czy nie wiadomo jak fizycznie wyglądającego Mazraouiego?
Innych graczy nie ma. Tuchel zdecydował się podwójnie obsadzić tę lewą stronę od nas, by móc ją odpowiednio zabezpieczyć (przynajmniej w teorii - reszta zależy od graczy)
3) Gdzie jest Pavlovic? Gość nie gra od ponad m-ca - nadrabia zaległości treningowo-fizyczne.
Dla mnie znów bardzo dobry wybór pierwszego składu.
@Sopariev dokładnie też to samo myślę, że z Flickiem nie byłoby żadnej przebudowy... I po prostu nie warto.
Jeżeli ryzykować to już z myślą do przodu, a nie wstecz!
21.05.2024 13:01
Dla tych, któzy uważają kandydaturę Kompany'ego za żart.
Kompany to jest gość, który od samego debiutu na najwyższym poziomie jako piłkarz prezentował wizję gry. Tacy piłkarze często potrafią prowadzić później zespoły jako trenerzy - Rijkaard, Zidane, Alonso, Van Bommel, Xavi, ale nie chcę tu nikogo z nich porównywać - jedynie przedstawić co poniektórym predyspozycje.
Zadebiutował w Lidze Mistrzów w wieku 17 lat, w erze takich obrońców Ligi Mistrzów jak Maldini, Nesta, Lothar Matheus. Jego debiut (prócz eliminacji) przypadł na... mecz z Bayernem Monachium.
Swoimi występami od razu zwrócił uwagę największych.
Do City przychodził, gdy nie było tam jeszcze plejady gwiazd, a pozycja City była o wiele gorszą od United (sezon debiutu City 10., United 1.).
Obok niego grali -> Ball, Ben Haim, Corluka, Richards, Johnson. Często na początku grywał jako defensywny pomocnik i to w oparciu o niego budowano tłuste lata City jeżeli rozchodzi się o defensywnę.
W City stał się legendą Klubu i odszedł w glorii chwały. Wrócił do Klubu z którego się wywodzi - Anderlecht i został grającym Trenerem.
Zawsze mi imponował i oglądałem jego mecze z sezonu, gdy natchnął Burnley do awansu - nikt się tego nie spodziewał, a stał się rewelacją. Odmienił grę znanego z jednego z najnudniej grających zespołów w coś co naprawdę chciało się oglądać. Zrekrutował 16-tu piłkarzy (5-ciu na wypożyczenie), przebudował kompletnie drużynie i to... w warunkach debiutu w Championship.
21.05.2024 12:41
@misza Dokładnie. Z góry już mówią, że to w ogóle żart.
21.05.2024 12:27
@hoodykr nie, sam Trener na pewno tego nie zrobi.
Za tym musi iść cała filozofia. Jeśli stawiamy na jakiegoś Trenera - niech to będzie z pomysłem, wraz ze sztabem + filozofia rozwoju Klubu na co najmniej 2-3 lata z perspektywą dalszej przebudowy.
21.05.2024 12:16
Lucio, Ze Roberto, Ballack... To też był fajny Bayer 04.
Powoli możemy zacząć się z tym mierzyć, że takie Kluby jak Bayer 04, BVB czy inne nie będą chciały "wzmacniać" Bayernu i oddawać nam swoich najlepszych graczy (czy Trenerów), najlepszych w Klubie jak i w całej lidze.
Bardzo dobrze dla rywalizacji. Bayern wymaga przebudowy, coś co działało przez wiele lat niekoniecznie teraz będzie też działać idealnie...
21.05.2024 12:11
@hoodykr A widziałeś kim musiał grać i w jakiej lidze? To nie umniejsza roli Kompany'ego, że uzyskał w swoim pierwszym sezonie w Championship (nie jest to łatwa liga) awans z bardzo bardzo przeciętnym Burnley ponad stan, że ich natchnął do walki i naprawdę się to oglądało.
Gdyby utrzymał Burnley to byłby kolejny sukces w jego bardzo krótkiej karierze trenerskiej.
Jak się coś nie uda w sensie tytułów, obrony przed spadkiem to nie świadczy, że dany trener jest słaby.
Mi zawsze imponował jako osoba i będę mu kibicował teraz jak jest trenerem.
Porównujesz Rangnicka - nie widziałem jego sukcesów, Kompany'ego tak.
Wierzę, że całościowo sztab trenerski Rangnicka byłby o wiele lepszą konstrukcją, ale sama osoba już niekoniecznie. Pytanie kogo dobrać Kompany'emu, bo sam raczej nie ma jeszcze zaufanych i odpowiednich osób w sztabie dla Bayernu Monachium.
@hoodykr Chociaż z tą tendencją "wyskoków" trenerskich to Rooney bodajże też dobrze zaczął... I tu możesz mieć akurat rację...
21.05.2024 11:43
@hoodykr A widziałeś kim musiał grać i w jakiej lidze? To nie umniejsza roli Kompany'ego, że uzyskał w swoim pierwszym sezonie w Championship (nie jest to łatwa liga) awans z bardzo bardzo przeciętnym Burnley ponad stan, że ich natchnął do walki i naprawdę się to oglądało.
Gdyby utrzymał Burnley to byłby kolejny sukces w jego bardzo krótkiej karierze trenerskiej.
Jak się coś nie uda w sensie tytułów, obrony przed spadkiem to nie świadczy, że dany trener jest słaby.
Mi zawsze imponował jako osoba i będę mu kibicował teraz jak jest trenerem.
21.05.2024 11:37
@misza 100% prawdy i wiele osób tu nie czyta ze zrozumieniem. Pisałeś w porównaniu o dokonaniach Flicka i Kompany'ego przed objęciem lub teoretycznym objęciem Bayernu.
A każdy już człowiekowi i zarządowi jedzie... Tragedia.
Kibice.
21.05.2024 10:02
@Alistair To czemu umniejszasz zatem Kompany'emu? Bo chcesz Flicka i już?
Bo Kompany z marszu został grającym trenerem Anderlechtu i uzyskał awans z grającym ponad stan Burnley? To że spadł z "najlepszej ligi świata" gdzie rządzą praktycznie tylko setki milionów to inna sprawa.
Tak dales kandydatów. Każdy z nich był już omawiany.
Flick - zgrzyty i wątpliwa jakość
Zidane - tutaj z asystentami mogłoby wypalić, ale to raczej grube miliony i nie chcemy tego robić
Demichelis - brak autorytetu
Amori - też ze względu na wykup i budżet małorealny
Przy Kompanym obawiał bym się jedynie o mega fachowy sztab... Bo raczej takim jeszcze nie dysponuje...
21.05.2024 09:45
@Alistair Realnie, konkretnie - "uważam, że są lepsi kandydaci" - dawaj.
Tylko nie pisz nazwisk, które są nierealne i nie brane pod uwagę.
21.05.2024 08:39
@Barthyren Fabian Hurzeller rocznik '93 jest od Ciebie wyżej stawiamy niż Kompany? ;D
Bo jest Niemcem, czy nie znasz świata piłki?
21.05.2024 08:37
@Alistair daj lepszego kandydata i przestań krytykować wszystko i umniejszać niektórym osobowościom piłki nożnej tylko dlatego, że nie są Niemcami.
Mi kandydatura Kompany'ego bardzo się podoba, zaraz po moim pierwszym wyborze od samego początku czyli S. Hoenessie. Ładnie wyszukali.
Reszty (prócz Zidane'a w marzeniach z Sagnolem i Demichelisem jako asystentów) nie brałem zbytnio pod uwagę.
21.05.2024 08:31
Dla mnie jest wielką osobowością i bardzo dobrze zapowiadającym się trenerem, nie rozumiem tego hejtu tutaj na niego.
Bo nie jest Niemcem?
21.05.2024 08:26
Ale tak serio zapytam, co wy macie do Kompany'ego?
Genialny na boisku i świetnie zapowiadający się trener, którego City rozważa ba następcę Guardioli.
Oglądałem jego Burnley jak grało, gdy awansowało, na pewno potrafi wszystko poukładać jsk należy i dać ducha walki do zespołu.
Jego charakter też odpowiedni dla Bayernu - zawsze go widział u nas jako gracza...
Wy tylko Flicka widzicie i klapki na oczach? Bo prócz żartów o Papszunie nie widzę realnych kandydatur.
Miesiące temu pisałem że nikt tu nie będzie chciał teraz trenować.
Każde nazwisko tylko krytykujecie i już macie za złe zarządowi i... trenerowi.
To jest kibicowanie?
20.05.2024 23:25
A nie było jeszcze czasem oficjalki z pożegnaniem naszej "legendy" Bounii? ;D
20.05.2024 13:27
Byłem jego zwolennikiem po tym jak grał na jesień, ale od grudnia i tym bardziej od powrotu z Pucharu Azji po prostu nie dawał żadnego, ale to żadnego przesłania ku temu, że może grać dobrze...
Przynajmniej dla mnie to chyba największy zawód w stosunku do oczekiwań... Jak widziałem kolejne mecze pod rząd gdzie grał tak jakby w ogóle nie czuł ani piłki, ani drużyny, ani tempa to zupełnie mi się odechciało widzieć go w Bayernie. Dobrze, że w pewnym momencie Tuchel go odsunął na dalszy plan.
Zobaczymy co zaprezentuje w nowym sezonie.
20.05.2024 12:40
@bayern1987dwa a co ma zaufanie do Giovane Elbera do tego? ;D
Poza tym była informacja (ZDF’s @paule_04 pytał bezpośrednio, m.in. podawana przez F. Romano) zaprzeczenie jakoby to miał być włoski trener (chyba, że to przed brakiem porozumienia z Tuchelem i... nieaktualne).
20.05.2024 12:29
@Piotreczek było info i to nie jedno, że nie jesteśmy podobno zainteresowani takimi trenerami jak Flick czy Zidane, źródła też były podawane;
to samo jeśli rozchodzi się o trenera włoskiego - również ze strony Bayernu było zaprzeczenie.
20.05.2024 12:24
@Pavelak jeszcze, gdyby to było podparte jakimkolwiek przełożeniem na myślenie o całej kadrze, a tutaj użytkownik @AdrianX powyżej myśli, że kupi Wirtz, Simons, Frimponga i to już będzie cała kadra na wiele sezonów na 3-ch frontach (a przypomnę, prócz 7 graczy - wywaliłby wszystkich, co ciekawe zostawiłby Diera i Neuera w budowaniu, czyli za rok kolejni z tych by odeszli ;)))
Choć pewnie przypadkowo to wyszła fajna mieszkanka akurat i balans narodowości z zachowaniem proporcji niemieckich graczy oraz... doświadczenia ;D Ale to przypadkiem, bo raczej tego nie planował tylko sugerował się "popularnymi" nazwiskami akurat na topie i w formie.
20.05.2024 12:20
Zdefiniujesz mi ładny i brzydki futbol?
To chyba coś indiwidualnego do oceny.
Dla mnie jeśli tylko wstawilby na druga połowę z Realem Goretzkę i być może Tela kl 70 minuty to mielibyśmy piękną wygraną.
Przypomnę jeszcze ze grał z 7-ma graczami zaraz po lub nawet z kontuzją... Kane, Gnabry, De Ligt, Pavlovic, Sane, wykurowal się Laimer i Mazraoui. Nie miał do dyspozycji skrzydeł i... bocznych obrońców...
14.05.2024 14:08
Z jednej strony pozostanie TT to porażka zarządzających, natomiast z drugiej najgorsze w relacjach TT <-> za nami i na koniec jego przygody wyglądało to już naprawdę dobrze, jeśli nie bardzo dobrze.
Początek sezonu miał całkiem niezły. Problemy zaczęły się jak gracze domagali się gry albo go nie słuchali nie dając mu w spokoju pracować.
Trzeba również obiektywnie zaznaczyć, że rzadko kiedy miał do dyspozycji optymalny skład, zniżka formy Daviesa to wręcz absurd grać takim lewym obrońcą, to samo z pozycją nr 6.
Skrzydłowi? 3/4 kontuzjowani. Gdy miał optimum (Gnabry + Sane w formie to przeciwnicy zawsze tracili bramki, a współpraca Sane-Kane wzorowa, Gnabry pięknie uzupełniał tę mieszankę).
Trzeba przyznać, że późno, ale doskonale na koniec poradził sobie z tymi niełatwymi zadaniami, w ten sposób, że nikt nie wstydził się naszej porażki z Realem Madryt - a i wielu uważa, że to my mogliśmy grać dalej.
Ktoś powie, że nie stawiał na Tela - to musi na niego stawiać jak widzi, że jest słabszy? Złe zmiany w rewanżu - brak wpuszczenia Goretzki - tak, to bolało. Jednak mało brakowało a to TT by zwyciężył swoimi decyzjami.
I jeszcze jedno chyba najważniejsze w momencie gdy już mamy po sezonie - te wszystkie jego decyzje - teraz dopiero mogą mieć sens w kontekście budowania czegoś nowego. Teraz już każdy wie na czym stoi, TT też ma przegląd kto jest naprawdę potrzebny drużynie, kto nie. Kto musi pracować, kto może dostać szansę, gdzie są braki... W Zarządzie również to muszą widzieć. A jak przyjdzie zupełnie ktoś nowy - zacznie od zera lub w stagnacji takiej jak była... Co jak co, ale TT próbował coś po swojemu nie mając 6, skrzydłowych i lewego obrońcy...
14.05.2024 11:05
Nie powiesz mi że Kimmich czy Müller nie pokazują charakteru lub Neuer...
Nawet Dier czy De Ligt też nieźle się wpisują w nasze DNA.
Laimer w ostatnich meczach to wybitne mecze gdzie nie odpuszczał choćby 1cm. Mazraoui o dziwo też się przebudził z marazmu.
Effenberg i Kahn nie wrócą. Ribery i Robben też nie.
Sane też szacun że zaciska zęby i gra z kontuzją, gdyby nie miał problemów to wierzę że w tym sezonie by nas poniósł daleko. Szkoda trochę. Tak samo Gnabry'ego czy Comana...
12.05.2024 10:19
@Piter1985 TT w wypowiedzi z artykułu mówi że Kane nie zagra, bo ma problemy z plecami.
Czytasz w ogóle? Prawie każdy w komentarzu też o tym pisał.
chyba, że masz taki typ, że Harry i tak zagra z bólem i kontuzją póki jest nikła nadzieja na rekord...
12.05.2024 10:13
Co się stało z Klubem o niezaprzeczalnych wartościach?
Bayern, który nie tylko nie sprowadzał wielkich gwiazd światowego futbolu, maszyna oparta na wielu reprezentantach krajów, symbol perfekcyjnego zarządzania wielką marką, skuteczną w swych działaniach zarówno na jak i poza boiskiem.
Poczynając od stanowisk zarządzających i ich obsadzenie ze zwolnieniami, przez płace pilkarzy i zatrudnianie kolejnych, chaos w polityce transferowej i szopka z trenerami...
Tuchel był i jest najmniejszym problemem. Pisałem o tym wielokrotnie, że niestety nikt nie będzie chciał tu przyjść trenować taki Bayern.
07.05.2024 08:31
Zgadza się
30.04.2024 22:20
Tuchel zmienił stronę Sane, plan na 1.polowe nie wypalił z lewą nogą na lewej stronie choć miał 2 okazję wypracowane wg scenariusza....
Tutaj Leroy pokazał swoją siłę i fajnie ze poszliśmy za ciosem.
Naprawdę nieważne teraz jak, byle z zaliczką na plusie pojechać do Madrytu i będziemy mogli to mieć :)))))
30.04.2024 22:19
HaHahaH...
30.04.2024 22:17
Teraz nieważne jak, byle wygrać!!!!
Real dziś jest naprawdę słaby
30.04.2024 22:13
Połowa z was by go zdjęła w przerwie, tak tylko napiszę.
30.04.2024 22:12
Na jesień
30.04.2024 21:52
"Zaraz będzie druga bramka", " Prosimy się o bramkę " - ja pitolę, wy tak przy każdej akcji Realu?
To nie jest FC Koln i gramy dziś na miarę naszych możliwości.
Laimer jakby się rozwinął, mega dojrzałość w odbiorze.
Kim krok wstecz - byłem za nim mocno, ale naprawdę ile można popełniać tak proste błędy....
Neuer nas nie wybronił, a Sane nie strzelił tego co miał...
30.04.2024 21:51
Normalny Real Madryt. Kto zna ten wie.
30.04.2024 21:45
Tu niektórzy jakby pierwszy raz Real Madryt widzieli. Normalny mecz w LM z nimi, zaczęliśmy dobrze, nie wykorzystali szans i dostaliśmy gonga, z Atletico czy Arsenałem też mogłoby się, zdarzyć, a tu już większość płacze.
Real jest dziś słaby, my wyglądamy całkiem nieźle, ale do pola karnego...
Im tę bramkę trzeba strzelić, a nie się pieścić, obojętne w jaki sposób.
Obojętne jak.
30.04.2024 21:42
Kim Kimem ale Neuer bardzo nietypowo został w blokach.
Bardzo często nam ratował takie sytuacje, a tu go zblokowało na moment i to przeważyło...
30.04.2024 21:28
Zmieciemy ich jeszcze nie raz.
30.04.2024 21:27
Trza było pisać? ;D
30.04.2024 21:26
Jakby w tych 1-szych sytuacjach na miejscu Sane był Gnabry to pewnie byśmy już prowadzili!!!
30.04.2024 21:15
Z De Ligtem tak będzie zawsze. Jak zaczął się pojawiać częściej w składzie, bo już był w pełni sił to napisałem po jednym meczu rotacji - bo już wielcy znawcy się pieklili - że to w jego przypadku akurat dobrze, że odpocznie.
Dopisałem też wtedy takie zdanie, że jeszcze 2-3 mecze na wyższym poziomie i pewnie znów będzie kontuzjowany. Po prostu dla mnie on przewartościowuje mentalnie swoje możliwości i gra ponad stan,
a taki Kim grał bardzo spokojnie na jesień, bez niepotrzebnego podpalania się i to nie jest żadne jego maksimum.
Upamecano na jesień zresztą też dobrze wyglądał...... aż do meczu z Lazio (...).
Szkoda Mathijsa, ale on nie zagra na wysokim poziomie całości sezonu na pewno. Możliwe, że dlatego też się pieklił i domagał pierwszego składu, bo sam wiedział, że za jakiś czas i tak odezwie się kontuzja.
Wystarczy spojrzeć jak jest zbudowany i jak wchodzi w pojedynki.
30.04.2024 09:55
Najbardziej mobilny to jest... Upamecano ;D
30.04.2024 09:47
@hoven większość czołowych klubów z PL co roku ma bilans transferowy na poziomie -100 mln euro, Chelsea ma blisko -200 mln w tym sezonie.
Może prócz Brighton, które jest najlepiej prowadzonym klubem w PL.
Jak myślisz, nie jest to zadłużenie?
29.04.2024 21:37
@hoven jeśli takich graczy faktycznie polecał to fach ma do dostrzegania dobrych graczy.
Początkowo nie uważałem tej kandydatury za poważną, teraz się przekonuję. Może, dla naszych gwiazd i wschodzących gwiazdeczek będzie to najlepsze rozwiązanie - jak pisałem wcześniej - może ich nie trzeba dobitnie trenować, a umiejętnie nimi zarządzać, bez wlk charyzmy i wlk nazwiska, a codzienną pracą.
A i tak wierzę w umiejętności trenerskie asystentów Rangnicka.
Mia San Mia!
26.04.2024 10:41
@admin aaa... ok, myślałem, że nie było ich już w kadrze na ten sezon.
Co do Tillmana to ofensywny pomocnik, albo nawet środkowy, albo lewy pomocnik teraz.
25.04.2024 21:49
@admin zauważyłem błąd w kadrze na głównej jak sie zjedzie na sam dół.
Fajnie, ze dodany jest Zaragoza czy Boey lub, ze są nasi wypożyczeni typu Kratzig, Wanner, Tillman, ale nie powinno być już Benjamina Pavarda i Ryana Gravenbercha...
No i Tillman z pozycji boiskowej to bardziej ofensywny pomocnik niż napastnik, przynajmniej na takiego się kształtuje.
25.04.2024 21:30
@kibicod2007 pisałem dziś o Tillmanie niżej.
Po dzisiejszym meczu ma 9 goli i 10 asyst... na WhoScored dziś nota 10 i nie pierwszy raz najlepszy gracz spotkania.
Oczywiście te statystyki jako ofensywny pomocnik rozgrywając... UWAGA! 14 meczów - 1343 minut.
Oglądałem go w spotkaniach Ligi Mistrzów, on i Bakayoko z PSV grali zdecydowanie na poziomie tych rozgrywek.
W lidze bez konkurencji, drugi Feyenoord z dużą stratą do nich.
25.04.2024 21:00
Po dzisiejszym meczu już 9 goli i 10 asyst... na WhoScored nota 10 i nie pierwszy raz najlepszy gracz spotkania. Oczywiście statystyki jako ofensywny pomocnik rozgrywając 14 meczów - 1343 minut.
25.04.2024 20:54
Wygląda na to, że sytuacja z Dierem, Stanisicem jest dość klarowna, przynajmniej na przyszły sezon.
Teraz jestem ciekaw co Bayern zrobi z takim piłkarzem jak Malik Tillman.
PSV z przewagą 9 pkt lideruje i pewnie zmierza po mistrzostwo, a Malik ma 7 goli i 9 asyst.
Raczej nie na 1-szy skład Bayernu, aczkolwiek czy go sprzedadzą? Może dobry moment na to.
Dodam, że z przyjemnością widziałem jsk gra w LM w tym sezonie (między innymi dobry mecz z Borussia Dortmund) i raczej mógłby wejść teraz (piłkarsko) w buty Tomka (choć i tak nie ma jeszcze miejsca na to ;)))
25.04.2024 14:20
@hoven True dat.
25.04.2024 13:59
Tak jak już wielokrotnie tu pisałem - samo zwolnienie Tuchela było i jest naszym najmniejszym problemem.
25.04.2024 11:33
@Zerafaelo Flick selekcjonerem? Dla mnie z przypadku i tymczasowo.
Nie sprawdził się.
Jako "Trener" też miał tylko jeden sezon w Bayernie. Ciężko go zweryfikować.
Jako selekcjoner grał praktycznie tylko mecze towarzyskie i cały czas zmieniał graczy i ustawienia niczego nie będąc pewnym. Zagubił się w tym zbyt bardzo.
Rangnick jednak co by nie powiedzieć to prowadzi Austrię, wraz ze sztabem, tak jak i prowadził Lipsk i tu nie ma przypadku.
25.04.2024 09:03
Zaczyna mi się to układać w jedną całość z tym Rangnickiem.
Na początku nie wierzyłem, że to może być realna kandydatura.
Cały czas staram się zrozumieć - dlaczego on.
Kilka rzeczy, które wszyscy raczej widzimy na minus, to mogą być w konsekwencji zarządzania Bayernem plusa mi. Otóż:
1) każdy Trener u nas chcąc być wyżej niż zawodnicy - przegrywa, a zespół traci swoje styl vs Trener z wielką charyzmą, który tak naprawdę ma tylko nazwisko i twarz do wypowiedzi w mediach, a treningi robią głównie asystenci; czyli dla piłkarzy to nawet lepiej im "mniejszy" główny Trener, a Rada Drużyny i tak nie potrzebuje dodatkowych motywacji czy wskazówek przed wielkimi meczami (czytaj piękne mowy jak u nas Sousa/Santos - "wielkie" twarze/nazwiska)
2) Sztab Rangnicka może być naprawdę wielce wyspecjalizowany i tu bym miał większe zaufanie niż... do sztabu Flicka (zlepek różnych osób, którzy nie wiadomo co razem robią - tu nie ma gwarancji fachowości)
3) Trener bardziej zarządzający czy na pozycję kierowniczi-dyrektorską.
A moze po zatrudnieniu Freund-Eberl zarząd dostrzega potrzebę Trenera, który bardziej wie jak taką zarządzać i budować i potrafi współpracować na tej płaszczyźnie - i może to bardziej jest teraz nam potrzebne niż samo trenowanie (a tu i tak powinno być dobrze!)
25.04.2024 08:59
Reprezentacja to bardziej umiejętne selekcjonowanie i zarządzanie kadrą niż trenowanie.
I teraz pytanie - kogo my tak naprawdę potrzebujemy. Jeden komentarz niżej też parę słów o tym napisałem w odpowiedzi.
25.04.2024 08:47
W kontekście Bayernu to bardzo ciekawe info, ale coś mi się widzi, że my serio wyżej teraz mamy kandydaturę Rangnicka z jego sztabem niż Flicka.
To jest też temat, który naprawdę bym zagłębił. Na ile dany trener to nazwisko i wizerunek, a ile daje czysto piłkarsko drużynie vs ile za niego pracy wykonują asystenci. I kogo my tak naprawdę teraz potrzebujemy?
Charyzma, zgrzyty vs zarząd, zgrzyty vs piłkarze, przebudowa kadry, odświeżenie stylu - takie przykładowe dylematy.
25.04.2024 08:44
@hoven @Matilegolas ok, dzięki.
25.04.2024 00:26
@Jurgen1982 tak jak pisałem powyżej. Mourinho to dla mnie już starsze pokolenie. Conte, Mourinho, Rangnick itd.
24.04.2024 23:08
Z innej beczki, to czy orientujecie się jaki jest dalej pomysł - co z Dieren?
Wypożyczenie kończy się w czerwcu i co dalej?
On zostanie wolnym zawodnikiem wtedy?
Piszę to też w kontekście tego, ze UPA ma odejść a przyjść ma 1 nowy i trzeba pamiętać, ze wraca Stanisic.
24.04.2024 23:07
Ze wszystkich kandydatur najbardziej obawiałem się, ze znów wybiorą kogoś ze starszego pokolenia.
Dla mnie trzeba odważnie stawiać na młodych Trenerów. Oczekuję, ze sztab Ralfa jest pro i z nowymi pomysłami, determinacją, a on jedynie będzie trzymał nad tym pieczę z dystansem i swoją chęcią zmian.
24.04.2024 23:04
W temacie Rangnicka wszystko już zostało powiedziane. Fascynujące!
2-ch nowych dyrektorów sportowych + 3-ci na ławce... Mam nadzieję, że jego asystenci robią mega robotę, w samego Rangnicka nie wierzę.
Chyba, że team Neuer-Kimmich-Muller i Goretzka będą rządzić do spółki z De Listem i Kanem, ale to w takim razie po co Ci dyrektorzy lub po co Trener?
Byłem zwolennikiem nowego Bayernu z S. Hoenessem.
Chciałbym też zobaczyć Zidane'a i asystujących Sagnol, Ribery, Demichelis (nierealne). To byłby Dream Team.
24.04.2024 13:17
Nie ma to różnicy - piątek czy sobota.
Rozumiem, gdyby grali od 3 m-cy non-stop co 3-4 dni, a tak to mają normalnie przerwę na regenerację i odpowiednie rozłożenie treningów.
Z tego co wiem to też dostawali wolne na odpoczynek i nie grają na 3-ch frontach.
24.04.2024 13:11
"Bayern od ponad roku zatrudnia same osoby, które miały doświadczenie w zespołach RB ! Christoph Freund, Richard Kitzbichler, René Marić, a ostatnio Max Eberl."
Hmmm... Ciekawe.
23.04.2024 23:40
@Mistrz358 Mistrzu - czytać się naucz.
"Sprzeda czy nadal np wypożyczy" i teraz wróć do mojej wypowiedzi.
10x już tu spotykam sytuację, że ludzie mają kłopot z czytaniem i rozumieniem prostych zdań na tej stronie. I dalej piszą i gównoburza.
Przypadek?
23.04.2024 20:23
@AdiFantasti i inni powyżej... ale... o czym wy piszecie???
Co zrobi Bayern? Jak nadal wypożyczy?
Zirkzee został sprzedany 1,5 roku temu i Bayern jedynie co może to przystępnej cenie go odkupić - tak wynika z klauzuli.
W ogóle ciekawe, bo wcześniej jak był temat Joshuy i Guirassy'ego na zmiennika to tak mało osób było tu za Zirzkzeem... Idealny zmiennik zamiast Chuopo teraz.
23.04.2024 19:37
@Zerafaelo tu bym się akurat nie sugerował. Akaba grał tam wcześniej ofensywnego pomocnika.
Piłka klubową to co innego.
23.04.2024 17:35
Chciałbym zobaczyć tę 1-szą opcję na 1 sezon, w sumie Sagnola czy Demichelisa również bym zobaczył chętnie.
Ale Guardiola później? Niech on wróci do Barcy a my weźmy kogoś z DNA Bayernu w sobie :)))
23.04.2024 17:33
#Rangnick. Pomijając wymyślane przeze mnie teorie oparte na domysłach, że on ma być jedynie twarzą, a ma pod sobą zdolnych asystentów w sztabie to nie umiem znaleźć żadnego racjonalnego powodu tej kandydatury.
Gość ostatnią przygodę typowo prowadzenia klubu jako trener z ławki zakończył 30 cze 2019 roku, od tego czasu był na stanowiskach zarządzających, a w MU ściągnięty tymczasowo miał objąć właśnie takie stanowisko.
Pomijam zatem już fatalną średnią w United (29 meczów -&gt; 1,45 pkt) to naprawdę ciężko znaleźć racjonalne podstawy ku temu by to on nas prowadził.
Chyba, że teraz jest moda na 3-ch Dyrektorów Sportowych i grę bez Trenera, a w szatni będzie rządził Neuer, Muller i Kimmich. Swoją drogą, za ładnych kilka lat jakby poszli tą drogą, taki sztab trenerski to byłoby fajne marzenie.
Z byłych piłkarzy, którzy "dość niedawno" skończyli a już trenują z pierwszymi sukcesami to tak na szybko: Sagnol, Van Bommel, Demichelis i Alonso
22.04.2024 20:22
@Reeken89 jest jeszcze szansa, że on obecnie pod sobą "w cieniu" w sztabie ma jakichś świetnych asystentów, którzy tak naprawdę robią robotę za niego, a on jedynie bazując na swoim doświadczeniu dokłada potrzebne doświadczenie;
ale to tylko tak sobie tłumaczę, "głośno myślę" i wymyślam - bo inaczej tego zrozumieć nie potrafię (...)
W ogóle ostatnio ciekawi mnie ten temat - w sensie na ile dany Trener jest wizytówką, nazwiskiem, charyzmatyczną postacią dla świata kibiców, mediów - a ile faktycznie czysto piłkarsko daje zespołowi bez swoich asystentów. Jakby ktoś miał jakąś literaturę, dokumenty czy ciekawe artykuły na ten temat to chętnie się zagłębię.
22.04.2024 20:11
On tam był jedynie tymczasowo bo przymierzany był głównie na stanowisko kierowniczo-dyrektorskie zarządzania pionem sportowym.
I to właśnie jest w tym wszystkim najgorsze. Daj mi jeden przykład gdzie typowo jako trener prowadził klub z sukcesami? Ostatnio większość "kariery" to stanowiska zarządzające - i w obecnej pracy - selekcjonera jest bliżej niż do trenowania typowo w klubie.
22.04.2024 20:02
Jedynie gdzie sobie radzi jako "Trener" to reprezentacja Austrii, a przecież nie trzeba być mega fachowcem, by wiedzieć, że praca przy reprezentacji jako selekcjoner to zupełnie co innego niż praca w klubie.
We wszystkich klubach, które trenował średnia była gorsza niż u topowych trenejro. Przypadek?
I jeszcze też chce swój sztab tu wprowadzać. Byłbym na tak, ale jedynie jeśli pod jego okiem rozwijałby się jakiś zdolny nowy asystent, albo ze dwóch. Chyba, że on to tylko nazwisko, a pracę w jego cienu, wykonują za niego teraz inni.
Jak 1-szy raz usłyszałem to nazwisko - to byłem 90% pewien, że to jedynie wymysł dziennikarski, a nie realna kandydatura...
22.04.2024 19:57
Ta karta z historii ciekawie nawiązuje do dzisiejszej kadencji TT... Są analogiczne smaczki. "Napoleon" chyba był trochę większą postacią, robiąc coś więcej dla piłki.
@Matilegolas I postać ciekawa i nawiązania gites.
22.04.2024 13:27
Sensowną opcją, tak, ale tylko w perspektywie 1 czy max 2-ch sezonów.
Nie można patrzeć tylko krótkowzroczne. Natomiast jeśli później za rok-dwa z nazwisk typu Hoeness, Demichelis, Sagnol, De Zerbi czy inni mógłby się wyłonić następca dla stworzenia nowego silnego Bayernu i idzie za tym kilkuletnia wizją to super - wtedy jestem na tak.
Alonso, Klopp, Nagelsmann też mogliby być wtedy broni pod uwagę.
Czyli... Aktualnie mądrze "przeczekać" nie jest takim złym pomysłem, ale na pewno nie rozwija a wręcz cofa Bayern.
Ale czasem trzeba zrobić krok w tył, żeby później zrobić 2 do przodu!
22.04.2024 12:51
Na 1 max 2 sezony jedynie, przy czym i tak to nic nie zmieni, tym bardziej w kontekście budowania nowego Bayernu co powinno być teraz priorytetem a nie, że "jakoś to będzie" bez wizji i "przetrzymywania" z roku na rok.
22.04.2024 11:55
1) Emery - potrafi prowadzić chyba tylko średniej wielkości kluby jak Sevilla, Villareal czy Aston Villa.
Albo te które w nazwie mają "Villa" ;D
2) Zidane - podobno nie był i nie jest opcją na nowy sezon, chyba że się dobrze kamuflują, a sam Zizou ogarnia w tym czasie angielski.
Jeśli dodać asystentów Ribery i... wymarzony byłby Sagnol czy Demichelis (tak wiem, popłynąłem) - to byłby to najlepszy obecnie zestaw sztabu trenerskiego na jaki Bayern obecnie stać na jakieś 2 sezony z potencjałem asystentów na kontynuację + budowanie nowego.
3) Hoeness / De Zerbi - zdecydowanie jestem za S. Hoenessem i od samego początku byłem za jego kandydaturą.
Tu trzeba jeśli nie już, to dosłownie za chwilę zbudować coś nowego, z nową świeżą wizją.
4) Flick, Rangnick - na sezon, max dwa przejściowe - tylko jaki to ma sens?
Jaka to byłaby wizją? Cofnęlibyśmy się.
22.04.2024 10:42
Od początku chciałem Hoenessa w sensie resetu/nowego startu - budowanie Bayernu z nową wizją przy wsparciu nowych, ale już doświadczonych dyrektorów i władz.
Umówmy się - niedługo już Neuer, Muller, Goretzka, Kimmich nie będą grali, może Kimmich zostanie jeszcze tu na długie lata, reszta raczej nie bardzo. Sane, Coman, Gnabry - to też max 2 sezony dla nich - może jeden z nich zostanie dłużej.
Ciekawe jakie pozostają teraz alternatywy. Może właśnie będzie Hoeness, ale na kolejny sezon lub za 2 sezony, a teraz jeszcze z tą grupą piłkarzy Flick (na 2 sezony).
I to byłoby chyba w tej sytuacji najlepsze i bardzo racjonalne rozwiązanie.
19.04.2024 11:42
Trochę niestety wykrakałem z tym, że mało będzie chętnych do pracy w Bayernie po tych wszystkich zawirowaniach i tym z czym musieliby się mierzyć na co dzień.
- Nagelsmann wybrał kadrę
- De Zerbi zostaje na kolejny sezon w Brighton - to jego decyzja
- Klopp nie podejmie teraz pracy
- S. Hoeness sami odrzuciliśmy już na początku tę opcję
- Zidane był brany pod owagę, ale tylko przy natychmiastowym zwolnieniu przed/po Lazio
Mimo wszystko w grze zostaje "Zizou" i drugi z opcji powrotu Flick. Jakieś inne pomysły?
19.04.2024 11:35
@Reeken89 w przeddzień meczowy z Arsenalem większość wpisów tutaj była taka że zostaniemy zmiazdzeni i może żeby lepiej nie wychodzić na boisko...
Pojawiały się też głosy, że lepiej przegrać również i oddać Arsenalowi byleby Tuchel już odszedł.
Taka była tu narracja.
Dodatkowo niektórzy meczów nie oglądali, a się wypowiadali na ich temat, czy fascynowali się tu w trakcie meczu Bayernu - City i Realem...
18.04.2024 10:36
Laimer i Guerreiro zagrali wybitnie, zdarzają się takie mecze.
Mazraoui nie pękał i szacun, że wytrzymał te 75 minut.
Jeśli wejdą na ten poziom gry co mecz to jasne - tak powinien wyglądać gracz Bayernu.
Oceniając jednak bez emocji i z dystansem jest to bardzo wątpliwe czy to jest ich poziom... Brawo jednak za niesamowity występ całej trójki!
A takie ustawienie i wcześniejsze przećwiczenie tego jest zasługą Tuchela - czyli odpowiednie wykorzystanie tych graczy (którego wielu użytkowników i kibiców DieRoten tutaj nie rozumiało).
18.04.2024 09:57
Oprócz wymienionych to również oczywiście Kimmich, Neuer i Dier świetny mecz.
Goretzka też całkiem niezły, ale stać go na więcej.
17.04.2024 23:38
@Alistair kto jak nie Baaayern!
17.04.2024 23:31
Teraz mi się marzy ogranie Realu w półfinale.
I chcę widzieć minę Alaby i Daviesa!!!!!
17.04.2024 23:26
Braaaawo! A to co grał nogami w podaniach to również klasa światowa!
17.04.2024 23:18
Jako duet tsk, ale Mszraoui (szacun!) fizycznie nie daje rady na tym poziomie ponad 70 minut
17.04.2024 23:18
Z drugiej strony nie mieliśmy do dyspozycji Gnabry'ego i Comana czy w pełni sprawnego w formie Pavlovića, to w pełnoi rozumiem defensywne wybory TT
17.04.2024 23:16
Ale to wszystko pewnie zasługa złych wyborów Tuchela i złej taktyki.
Głupiec Tela i Pavlović nie wstawił!
Gracze mogli zagrać jeszcze lepiej, np. taki Kane, Sane, czy Goretzka (a i tak mógł bramkę walnąć - i to jaką!)
Laimer, Guerreiro zagrali ponad stan - mistrzostwo.
Kimmich, Neuer - jak na mistrzów z autorytetem przystało
17.04.2024 23:11
Real!!!!!
17.04.2024 23:07
Brawo. A Tuchel personalne wybory co do 11 zawsze ma perfekt.
To gracze często nie dojeżdżali do tego poziomu.
Dwie rzeczy które mocno mnie u TT wkurzają to że odsunął chociażby Stanisica i to że nie bardzo umie zmienić oblicza gry jeśli już na jakiś system postawił.
17.04.2024 23:05
Łoooo... Do gry wez ja! Tak, teraz można ;D
17.04.2024 23:02
Wyszła dojrzałość. Jedyne co bym zrobił innego niż Tuchel to za Musiale dałbym Tela.
Guerreiro wyglądał nazbyt dobrze w tym meczu. No i szkoda że Pavlović niedysponowany.
Kim elektryczny bardzo od wejścia... Dobrze ze ten mecz nie trwał dłużej.
Ma Aaaaa my to!!!!
17.04.2024 22:57
W przeciwieństwie do 1-go meczu nie taki był cel dziś 1-szej połowy...
Nie wyglądało to dobrze.
Na plus tylko niwelowanie gry Saki.
Z Odegaardem nie było już tak pięknie...
Więcej zdecydowanie musimy dać od siebie w 2-giej.
Pytanie czy możemy, bo wielu graczy wygląd dłoń na ociężałych.
Walczymy!!!!!
17.04.2024 22:04
@ks ojjjj taaak!
17.04.2024 22:01
:/// najpierw trzeba wyprowadzić akcję od obrony.
Myślałem że Goretzka i Kane coś dadzą w rozegraniu.
Ciekawe czy Tuchel cos wymyśli lepszego... Zmiana oblicza gry noe należy do jego pozytywnych stron :////
17.04.2024 21:57
W sumie to tsk jak piszesz... Liczyłem jednak że Goretzka będzie ciut bardziej ruchliwy i Kane będzie grał lekko również operując piłką.
17.04.2024 21:55
Przydałby się Pavlović w pełni sił i w dobrej formie, oj przydałby się...
Coman i Gnabry też.
Gramy tym co mamy, nie tak to miało wyglądać. Ciężko dziś wyglądamy i to martwi.
Na plus to, że zniwelowalismy jak narazie Sakę, ale te zejścia Odegaarda + White i tak robią zamieszanie.
My nie mamy planu B prócz osoby Tela jako jokera w talii. Arteta ma dziś więcej możliwości.
Szkoda, że Goretzka i Kane dziś jacyś ociężali... Musiala i Sane też zgasli po 30 minutach. Może taki ciężar gatunkowy meczu...
17.04.2024 21:54
@Barthyren "z Tego co napisałeś, to jest na ławce, żeby przyspieszać grę w drugiej połowie. Pewnie dlatego cały czas siedzi na ławie i grę przyspiesza na treningach."
Łoooo daaaamn, co to jest za poziom... w 6-tej klasie podstawówki więcej ogarniałem z kumplami niż Ty teraz.
Polecam oglądać mecze i rozumieć wybory Trenerów. Może się czegoś nauczysz, ale zaznaczam - może (...)
@Barthyren normalnie bym sobie odpuścił odpisywanie Ci, ale zawsze Bayern Monachium kojarzył mi się z mądrością taktyczną i rozumieniem gry jak żaden inny zespół - dlatego wolałbym, żeby jego fani co nieco choć rozumieli, stąd moje odpowiedzi.
17.04.2024 20:53
@Barthyren ok, nie będę Cię podłączał pod innych jeśli cokolwiek rozumiesz, ale zrozumienie dlaczego Tel jest szczególnie dziś na ławce to raczej elementarne rozumienie piłki - sam się tam podłączasz...
17.04.2024 20:42
Odwrotnie... Jakbyś wystawił Tela od początku to pozbawiłbyś się całej siły ognia.
Wiesz, że to jest mecz-awans dwumecz z potencjalną dogrywką?
Rozumienie piłki nożnej przez niektórych mnie przeraża...
17.04.2024 20:40
@Jurgen1982 co najlepsze uznają go nadal za jednego z najlepszych bramkarzy jakkolwiek by się nie zachowywał
17.04.2024 20:34
@Barthyren czytam co piszecie co mecz i dużo z was ni wuja nie rozumie co się dzieje w meczu i wyborów Tuchela;
dla wielu to co było w Londynie to był przypadek, nie wie skąd De Ligt siedział na ławce przez wiele meczów lub dlaczego Upa czy Kim grali przed Arsenalem;
daruj to sobie komentarze, które właśnie nic nie wnoszą i zacznij oglądać piłkę nożną, a nie swoje wyobrażenia o niej.
17.04.2024 20:33
Zgdza się, ale nie odpisałeś poniżej odnośnie źródła.
To był Bild, tak?
17.04.2024 20:27
Czemu?
17.04.2024 20:20
Po raz kolejny bardzo dobry wybór Tuchela. 10 na 11 meczów wybierałbym tak samo.
17.04.2024 20:20
Do tych co znów "oglądają" mecze i patrzą na skład bez rozumienia taktyki... To jest dramat jakie jest rozumienie przez niektórych piłki nożnej...
1) jakby Tel grał od początku to kogo wstawilibyście na przyspieszenie gry w drugiej połowie?
2) jeśli jedną z najgroźniejszych broni Arsenalu jest ich prawa strona to kogo byście tam wstawili - słabego Guerreiro czy nie wiadomo jak fizycznie wyglądającego Mazraouiego?
Innych graczy nie ma. Tuchel zdecydował się podwójnie obsadzić tę lewą stronę od nas, by móc ją odpowiednio zabezpieczyć (przynajmniej w teorii - reszta zależy od graczy)
3) Gdzie jest Pavlovic? Gość nie gra od ponad m-ca - nadrabia zaległości treningowo-fizyczne.
Dla mnie znów bardzo dobry wybór pierwszego składu.
17.04.2024 20:17