DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: SammyKufour Strona 5

Do tego chcą mu dać więcej niż te 13mln...
Jeśli tak się stanie to zarząd znów odpływa z hierarchią płatności, a jednym z celów - takie padały słowa - było uzdrowienie systemu płac i przepłacania piłkarzy. Max 14 mln.
Ale chyba już zdążyliśmy się przyzwyczaić, że ostatnimi czasy to słowa osób zarządzających u nas to jak wiatr powieje... Zero konsekwencji, racjonalności czy wizji na przyszłość w tym...

06.06.2024 12:04

Tu wszystko układa się w całość, razem z graczami, którzy są traktowani jako potencjalne transfery in-out.
tu nie ma miejsca dla niechcianych już w Bayernie Comana i Goretzki. A można wykorzystać idealnie do tego ustawienia duety, które same się tworzą Sane-Kane, Gnabry-Kane, Muller-Kane czy Tel-Kane.
Jedynie to mus, żeby to ustawienie mogło ewoluować w zależności od potrzeb do 4-3-3 i 4-3-2-1, żeby wykorzystać w pełni potencjał kadry, a nie zmienić system tylko i wyłącznie dla systemu i upierać się przy jednym (...)

06.06.2024 10:26

@hoodykr Kimmich pokazywał zaangażowanie w każdym meczu tego sezonu i zawsze ocena indywidualna u niego była co najmniej dobra.
Goretzka to nie gracz jak Thiago do klepania w środku, swoje zrobił, zawiedli inni i przestarzały i wypalony do granic system gry. Miał asysty (i to jakie!) i bramki, czyścił co trzeba. Sam więcej nie zrobi i ma jednak co by nie mówić ograniczone mozliwosci.
Tak Laimer pokazał się lepiej, szczególnie w ostatnich meczach Ligi Mistrzów. Pavlović? Zachwyty? Heh. Nie bardzo. W obronie 3/10, a to jego pozycja. Rozgrywa ok, fajnie, ale jakoś królem asyst jak Kimmich to nie był.

06.06.2024 10:11

Ja bym jedynie chciał żeby to 4-2-2-2 potrafiło ewoluować gdy trzeba w 4-3-2-1 lub 4-3-3.
I wtedy idealnie jest miejsce dla Kimmicha, a Laimer też mógłby sporo tu dać, dodatkowo możnaby wtedy bardziej reagować zmianami i taktycznie na przebieg wydarzeń na boisku.

06.06.2024 10:04

Simmons, Musiala, Pavlovic, Onana to mieszczą się chyba jedynie w 4-2-2-2.
Musiala, Xavi wyżej i Pavlo, Onana niżej.
To przed nimi faktycznie mógłby grać Sane-Kane, Gnabry-Kane, Tel-Kane lub Muller-Kane czy Zirkzee.
A wysoko mogliby grać również boczni obrońcy.
W tym systemie nie ma miejsca dla Comana. Müller i Laimer do rotacji. Kimmich nie sadze by akceptował, żeby taki Simmons go wygryzł ze składu...

06.06.2024 09:59

Kimmich w tym sezonie grał naprawdę dobrze, źle oceniacie indywidualnie vs cała drużyna.
Mi imponował a jego postawa została doceniona w wielu rankingach gdzie wybierano najlepszą jedenastkę sezonu.
Nie wiem jak wy mecze oglądacie, ale czuć u was jakąś zgorzkniałą nienawiść i robienie kozłów ofiarnych. Tak samo Goretzka nie jest winien złej gry Bayernu.
Tu nie o to chodzi a bardziej o system gry, który się zdecydowanie wyczerpał.
@hoven dobrze napisał o wielu przyczynach, które mogą być też tak odbierane. Ale nie zgadzam się, że to nie materiał na wlk gracza i kapitana.

06.06.2024 09:47

@Alistair gość ma zarabiać 9-12 mln euro.
Rozumiem, że promocja i bardzo tanio.
Mam pytanie... Ile zarabiają Theo Hernandez czy Bastoni?

06.06.2024 09:37

@Skobry dokładnie, ostatnio wypowiadane słowa w Bayernie zupełnie nie mają mocy.
Jednego dnia mogą mówić jedno, drugiego co innego.
To też jest bolączką tego co ostatnio się dzieje i między innymi przyczyną sytuacji z Kimmichem czy Daviesem.

05.06.2024 10:52

Dla mnie rośnie naturalny zastępca Sane, którego jeszcze nie powinniśmy się pozbywać.
Tak, zdecydowanie powinniśmy już teraz go wykupić i ogrywać w innych klubach.
Nic na tym nie stracimy, a zyskać możemy naprawdę sporo, więcej niż kupując teraz Fuchricha.
Dla przykładu Real Madryt ma po kilkanaście takich piłkarzy w młodym wieku i zupełnie się tym nie przejmuje wypożyczając ich co roku, a gdy przychodzi czas decydują czy się przydadzą czy sprzedadzą bez żalu za te 4-8 mln euro.
Jeśli któryś jest wybitny to się przebija od razu i też mają zazwyczaj nie jednego, a 2-3 takich. Kadrę uzupełniają topowymi transferami w najlepszym wieku piłkarskim i prime tajmie tych graczy.

05.06.2024 10:44

Jeszcze podobno Ibrahimovica włączają niby do 1-szej kadry co mi się zupełnie nie klei, bo gość nie poradził sobie w ogóle na wypożyczeniu w jakimś klubie z ogonów Serie A.
A takiego Tillmana który robił furorę nie tylko na boiskach Holandii, ale i w LM spokojnie odpuściliśmy...
Jeszcze Wanner, Kratzig...

05.06.2024 10:36

Możliwe że to koniec pewnej ery i nie będzie już w Bayernie graczy typowo reprezentujących dotychczasowe wartości.
Brak planowania kadry pod Kimmicha by o tym świadczył.
Gdzie popełniono błąd? Może osoby którym dano zarządzać traktują to jak "byle jaką" firmę, a nie jak Bayern Monachium.
Z drugiej strony świat się totalnie zmienił, przychodzą co raz młodsi i możemy sobie piłkarsko pozwolić również na taką rewolucję.
Pytanie... Co dalej? Czy Bayern bez swoich wartości będzie nadal atrakcyjny dla wybitnych graczy w Niemczech i nie tylko? Czy stanie się jedna z wielu marek tyle, ze z świetną historią za sobą...

05.06.2024 10:33

Czemu tu takie zdziwienie?
Kimmich chyba tylko raz nie wypowiedział wprost, że Bayern to jego pierwszy wybór i czeka co się wydarzy.
W Bayernie sami nie wiedzą co zrobić z niektórymi piłkarzami.
Dla mnie piłkarsko to nie powinniśmy dawać kontraktów już Manu I Mullerowi, a Kimmichowi jak najbardziej tak.
I tylko Ci trzej powinni być 100% utożsamiani aktualnie z Bayernem (ktoś dorzuci pewnie De Ligta i Kane'a jednak nie ma szans by ich stawiać w szeregu z Kimmichem) , reszta to już do wyboru w zarządzaniu i przebudowie.
A tu sami nie wiedzą - i w sumie czysto piłkarsko to akurat nie dziwne, bo niełatwo się zarządza Kimmichem, a na jego pozycję mogłoby przyjść z 3-4 innych. Tędy droga? De Jong, Onana czy inni?

05.06.2024 10:27

@FCB4ever2014 tru dat.

04.06.2024 21:14

1

@ks niektórzy skreślają Boeya myląc go z Sarrem, inni nawet gościa nie widzieli na oczy, a mowią, że jest zdecydowanie lepszy w defensywie niż w ofensywie - choć na moje oko wygląda to zupełnie odwrotnie (...)
-> mówią na Gnabry'ego gruby i że grać nie potrafi, a większy brzuch ma Kane i Serge co go widzę to jest skuteczny i efektowny (wiem, że to nie Robben, ani Ribery; to jest Gnabry)
-> Comana pamiętają jedynie bramkę w finale, a gość to jeden z najlepszych naszych graczy Ligi Mistrzów ostatnich lat (bardzo często dostawał nawet statuetki po meczu za najlepszego gracza), umniejszają jego umiejętnościom (nie mowię o wrzutkach, bo to serio bardzo często woła o pomstę do nieba) i np. widzą już Tela jako o niebo lepszego gracza, a o gościu w kadrze Francji jakoś nikt jeszcze nie pomyślał (teraz na igrzyska dostał powołanie, bo z 15-tu graczy odmówiło przez kluby)
-> Goretzkę chyba mylą z Thiago, bo gość normalnie się wywiązuje ze swoich obowiązków - nigdy nie rozgrywał piłki i nie klepał w trójkątach, bo jest od czego innego - a często nawet wykraczał poza swoje i albo wybronił nam wszystko w swoim polu karnym i przed nim, albo ładował ważne bramki

I to co jest powyżej - to nie opinia czy są nam potrzebni czy nie, bo że Goretzka się nie nadaje dla nas to już pisąłem w wiadomosci o systemach gry, a że Coman więcej jest poza boiskiem niż na nim i że nie potrafi dać dobrej centry kiedy trzeba to wiadomo, poza tym już młodszy nie będzie i powoli zatraca swój największy atut czyli balans, dynamikę, szybką nogę, elastyczność, drybling.

04.06.2024 21:13

1

@ironmaidenpl nie obchodzi mnie Real Madryt i liczba zdobytych przez nich Pucharów.
Trzeba zrobić wszystko by być jak najbardziej konkurencyjnym w Europie i myślę, że na ich tle wypadamy całkiem nieźle.
Nie pamiętam też żadnych kontrowersyjnych awansów z naszej strony czy ilości totalnej plejady gwiazd najlepszych na globie (...).
Z powodów jak wyżej mierzi mnie co poczyniają, tym bardziej w jaki sposób.

04.06.2024 16:34

Wypożyczenia Jamesa, Coutinho i Perisica to były top transfery.
Nawet wypożyczenie Cancelo było spoko opcją.
Co innego zakupy w ciemno średnich i niepotrzebnych graczy (...)

04.06.2024 13:56

3/10 w obronie i takiego gracza wszyscy tu widzą jako zbawcę naszego, jeszcze obok z Kimmichem a nie z Laimerem... No ładnie. Do rozgrywania ok, ale ten Pavlo to narazie jak dziecko we mgle gdy trzeba bronić.

04.06.2024 13:53

@admin tak, zgadza się, z reguły otwieram po kilka kart robiąc tzw. przegląd prasy, jak mnie coś zainteresuje wtedy klikam zaloguj w celu dodania komentarza i jest tak jak napisałeś - przekierowuje (teraz już wiem) do ostatnio otwartej karty chociaż byłem na innej.

04.06.2024 12:44

Kimmich się dużo nabiegał wczoraj za Mudrykiem, kilka sprintów po jakies 60m przebiegł jak nic...
Mimo, że na boisku byli Gross, Andrich, Gundogan i później Pavlovic to i tak partnerzy często dawali mu piłkę by to on rozgrywał.
Kimmich to mega walczak i nie odpuści na żadnej pozycji, pamiętam jak Pep wsyatwił go na ŚO kiedyś... i w ten sposób go przygotowywał do roli nr 6.
Ale on się zabiega na prawej jeśli będzie miał na przeciwko typowych skrzydłowych i wahadłowych, którzy bazują na prędkości... Do tego ma smykałkę do rozegrania, kiedyś miał uderzenie, inna sprawa, że jego wrzutki z podłączania się jako prawy obrońca są naprawdę dobre i lepsze niż 3/4 innych graczy.

Jeszcze raz napiszę, nasz system gry nie wykorzystuje potencjału piłkarzy, a u innych sprawia, że są hamulcowymi drużyny. Zawiodę się bardzo jeśli Kompany nic nie zmieni w tej materii...

04.06.2024 12:19

@admin po zalogowaniu i odświeżeniu strony z danym newsem, automatycznie przekierowuje do innego newsa.
Ktoś coś jaka to jest reguła? Nie jest to przekierowanie do najnowszego newsa - z artykułu o Daviesie przeszło na Stanisica. Kilka razy już się z tym spotkałem.

04.06.2024 12:14

1

Po pierwsze dajmy piłkarzom grać tak, żeby wykorzystywać ich potencjał...
Zupełnie nie rozumiem, braku gry wahadłami lub 4-3-3 przy tym potencjale kadrowym...
Na siłę gramy systemem, który od dawna jest przestarzały, a niektórzy w tym są hamulcowymi i po prostu zupełnie się nie sprawdzają...
I później jest, że nie mamy lewego i prawego obrońcy. No nie mamy. Ale mamy wahadłowych i mamy kilka numerów 8, a nie nr 6 - i od wielu lat tak było pomijając genialnego Javiego Martineza...

04.06.2024 12:11

Po pierwsze dajmy piłkarzom grać tak, żeby wykorzystywać ich potencjał...
Zupełnie nie rozumiem, braku gry wahadłami lub 4-3-3 przy tym potencjale kadrowym...
Na siłę gramy systemem, który od dawna jest przestarzały, a niektórzy w tym są hamulcowymi i po prostu zupełnie się nie sprawdzają...
I później jest, że nie mamy lewego i prawego obrońcy. No nie mamy. Ale mamy wahadłowych i mamy kilka numerów 8, a nie nr 6 - i od wielu lat tak było pomijając genialnego Javiego Martineza...

EDIT: ten komentarz powinien trafić pod artykuł z newsem o przedłużeniu Daviesa i że Kompany go widzi w składzie

04.06.2024 12:08

Nie winiłbym Goretzki za ten sezon - to jest gracz z określonymi predyspozycjami, stworzony do gry określonym systemem.
Dlatego Nagelsmann nie chce go w kadrze - bo ma wielu graczy grających inaczej.
To nie tak że Goretzka był słaby, cały system leży z tymi graczami jakich mamy. A samemu Leonowi jak na swoje predyspozycje zdarzały się i tak bardzo dobre mecze.
Dlatego kompletnie dość mam ustawienia 4-2-3-1 powinniśmy grać 4-3-3 lub z wahadłowymi.
Miejsca dla Leona tu raczej nie ma.
W naszym systemie "kazaliśmy" bronić tym co nie umieją i kreować tym co mają "robić wiatr" lub nazbyt są sami zagubieni by ogarnąć innych.

04.06.2024 09:13

Jako sama "11" ok, nie ma jakiejś wielkiej rewolucji, podoba mi się Musiala na pozycji nr 10 a nie na skrzydle, tam faktycznie Davies lub Tel niech latają, chociaż drugi to w obronie to narazie 0/10.
Pavlović w defensywie też jest słabiutki.
Stanisic to też żaden kozak choć zdarzają mu się naprawdę dobre mecze z pełnym skupieniem przez 90 minut - narazie gorsza wersja Pavarda.
Tah? Wczoraj był strasznie wolny i popełnił dwa rażące błędy... Nie przekonuje mnie.
Jeśli z takimi graczami to... Trzeba lepszej taktyki np. 4-3-3 lub z wahadłowymi...

04.06.2024 09:00

1) Totalnie dość nam ustawienia 4-2-3-1 z dwoma bezproduktywnymi defensywnymi pomocnikami i piłkami jedynie na skrzydło.
4-3-3 jest bardziej kozackie dla klasowych drużyn, które chciałyby grać kombinacyjną piłkę w środku, a skrzydła nadal żądlą
2) Boey to Wan Bissaka 2? Lepszy w defensywie niż ofensywie... Że co? ;D
Ze Stanisicem... Hmmm, zgoda, choć i tak sie wyrobił i to może być Pavard 2.0

03.06.2024 16:47

Skąd Wy czasem bierzecie te tłumaczenia? ;D
"szybkie wyjście z kubka również sfrustrowało nas wszystkich"
Łooooo... Hiciooor!
'szybkie odpadnięcie z Pucharu (...)' <=> 'szybkie wyjście z kubka' ;D

03.06.2024 16:36

W kolejce to pierwszy przed nim byłby jeszcze Kratzig, który wraca z wypożyczenia, chociaż kto ich tam wie ;)))

31.05.2024 16:35

Właśnie zauważyłem trochę, że tu 3/4 użytkowników chyba nie ogarnia lig poza niemiecką i jak są jakieś propozycje z każdej innej ligi (tyczy się i trenerów i zawodników) - to często są wyśmiewani.
Byle jaki talent niemiecki (lub grający w lidze niemieckiej) jest tu wysoko ceniony nie wiedzieć czemu...
Wystarczy spojrzeć na komentarze niżej o pomyśle na Zinchenko, kandydaturę Kompany'ego itp.
Drużynę trzeba budować z pomysłem, intuicją i wiedzą, a nie uprzedzeniami.

30.05.2024 21:55

Tuchel skończył w sumie dobrze, na tyle, że chcieli go dalej - tylko się nie dogadali.
Nie mając nikogo na "6" i na lewą i prawą obronę - "urodził' nam Pavlovica, dał Kimmicha na prawą i wystawił Mazraoui na lewej. Nie każdy trener by sobie z tym poradził. Nie mówiąc już o tym, że w pojedynkę środkowi, którym zaufał zawalili mu niektóre mecze (Upa i Kim...........).
Mam nadzieję, że Kompany od razu wprowadzi nowy ład, bez czasu na "dawanie szans".

30.05.2024 21:48

L-O-L

30.05.2024 21:43

Najlepsze, że najbardziej psioczą na naprawdę ciekawe rozwiązania i te nieoczywiste, szkoda, że ludzie aprobują tylko "nazwiska" nie widząc wizji na całość projektu drużyny - a nazwiska nie grają.

30.05.2024 21:42

Jeszcze byście się zdziwili jak by śmigał tutaj. Jako alternatywa bardzo fajna opcja, lepszy od Guerreiro, mniej kontuzjogenny, też potrafi grać na 3-ch pozycjach.

30.05.2024 21:38

Już jako 17-latek dało się to zauważyć, przez legendarny czas w Anderlechcie i City.
Uwielbiałem gościa oglądać i z ciekawości mu kibicowałem jak zaczął trenować najpierw jako grający trener w Anderlechcie i później w Burnley.
Moje marzenie, żeby się utrzymał na tym stanowisku i żebym mógł kiedyś go zobaczyć na żywo.

30.05.2024 15:44

@Reeken89 Mnie nudzi brak zmian w szkielecie kadry od wielu sezonów. Nawet nie nudzi, po prostu nie mam ochoty już ich widzieć.
Wielki szacunek - swoje osiągnęli i dziękuję. Taki Schweinsteiger czy Ballack wiedzieli np. kiedy odejść.
Ale sami do tego dażyliśmy, że jeśli jest się graczem Bayernu to już na całe życie (...).
Gdyby Lewy sam nie odszedł to w pierwszym składzie nie byłoby praktycznie żadnych zmian...

Doszliśmy do ściany. W pewnym momencie trzeba wziąć się za przebudowę, przegapiliśmy to i ...zmienialiśmy Trenerów i władze w czym zapętliliśmy się w kółko, straciliśmy czas i duże pieniądze...
Również straciliśmy reputację i szacunek na arenie międzynarodowej.

Tyle właśnie mnie teraz "nudzi".

30.05.2024 15:41

@Skobry może faktycznie nadużyłem tutaj tego słowa. Ok, można mieć obawy, ale jak dla mnie - to samo można mieć przy najbardziej utytułowanym trenerze jak i przy absolutnym debiutancie.
Liczy się coś więcej niż tytuły i nazwisko (czy oczywiście wiedza i doświadczenie). I to może być kluczowe i pasujące ogniwo.
Reszta to praca, wspólna, bo jeśli Trener jedno a gracze co innego lub nie widzą porozumienia to nic z tego nie będzie chociażby ktoś byłby najbardziej wykwalifikowanym i utytułowanym Trenerem z największym doświadczeniem.
Sam przeżyłeś dla przykładu Flicka, na którego wtedy nikt nie stawiał, a na pewno nie że tyle osiągnie (...).

30.05.2024 15:36

@BaltazarGabka możliwe, że Kompany będzie chciał korzystać z Daviesa.
Pamiętam, że jak Phonzie wchodził na tę pozycję to wygrywał wszystkie pojedynki, to był kosmos - szybciej biegał, reagował, wyżej skakał, był zdecydowany i sprytnie zabierał innym piłkę. Do tego jego podania w pole karne były na idealnej szybkości i w idealne miejsce - to często Lewy i Muller nie nadążali za jego zagraniami.
Teraz się fatalnie ustawia, niecelnie zagrywa, przegrywa pojedynki w bardzo słabym stylu, zatracił spryt i zwinność. Wiele z tego przez jego kondycję psychofizyczną, perypetie damsko-męskie - o czym też sam mówił jak czuje się samotny i źle mu w Monachium.
To był złoty dzieciak, a ostatnio stał się jedynie dzieckiem we mgle - cieszącym się jedynie z zabawy z Musialą... Szkoda Phonziego bardzo - chciałbym, żeby się odnalazł w dorosłym futbolu, a Kompany może mu w tym pomóc. Gość już nie jest taki młody. Pora dorosnąć Phonzie - w Bayernie nie jest łatwo, jeśli jesteś "tylko dobry" lub "średni" to już jest zbyt mało, a to co ostatio wyrabiał w defensywie i wyprowadzaniu akcji to nie był nawet poziom Bundesligi... Czy mu się jeszcze tu chce w Monachium? Czy odnajdzie motywację dla Bayernu? Czy widzi tylko Real, a zmiana otoczenia mu pomoże życiowo i sportowo (...).

30.05.2024 15:29

Dzisiejsza wypowiedź w stosunku do rewolucji kadrowej była ostrożniejsza "(...) Chcę dowiedzieć się, jak głodni są zawodnicy. Bayern nie został mistrzem w zeszłym sezonie, znam tę sytuację. Zobaczę, którzy zawodnicy są wystarczająco głodni gry dla Bayernu.”
Czyli sam Kompany najpierw chce ich zobaczyć by ocenić ich przydatność (...), albo to była kurtuazja z jego strony, a już wie, że np. nie będzie chciał grać Mullerem.
Na pewno nie będzie łatwo pozbyć się Neuera, Mullera, Comana, Goretzki, Kimmicha, Sane...

30.05.2024 13:57

@Skobry byli już tu z nazwiskiem, to nic nie znaczy. Chcesz Ancelottiego, Conte, Mourinho?
Może się okazać, że osoba Trenera Kompany'ego jest najbardziej odpowiednią na swoim miejscu.
Dotarliśmy do ściany. Nie chciałem tu Julka, nie chciałem tu Tuchela przed przyjściem - żadnego z nich jednak nie hejtowałem, a tym bardziej nie za to kogo wcześniej trenowali lub nie i z jakimi sukcesami.
Bardziej liczy się podejście, chemia, człowiek, motywacja, praca, trening...
Cieszę się bardzo na Kompany'ego.

A podsumowując wcześniejsze kadencje to uważam, że bardziej swoją pracę tu wykonał dobrze Tuchel niż Nagelsmann, chociaż Tuchelowi było bardziej nie po drodze...

30.05.2024 13:50

Come On Kompany! Auf geht’s, Bayern!

30.05.2024 12:40

Wszyscy na niego patrzyli jak stawał się legendą Anderlechtu i Man City jako piłkarz, wielu patrzyło na niego jako grającego trenera w Brukseli i praktycznie każdy w Anglii jak zrobił to z Burnley.
Pora na kolejny krok, bardzo dobrze, że Bayern spojrzał w jego kierunku.
Co to znaczy w "normalnych czasach"? To, że ktoś jak ty ma określoną i ograniczoną wizję trenerów i tego jak działa jak klub piłkarski nie znaczy, że Bayern ma nie spoglądać na nieoczywiste dla wielu rozwiązania.
Davies z Kanady też był nieoczywisty i nikt na niego nie spoglądał. Nienormalne czasy?

30.05.2024 12:38

@Sielber9 Nie mogę patrzeć ostatnio na De Jonga w Barcelonie... Kręci te kółeczka w tak wolnym tempie... Kiedyś ten gracz wyglądał na takiego, który widział więcej i myślał szybciej.

30.05.2024 11:41

1

Ta kadra się starzeje w bardzo zły i niekonkurencyjny sposób już od kilku sezonów.
Gdyby Lewy nie odszedł (jego decyzja) to i nie mielibyśmy praktycznie żadnych zmian jeżeli chodzi o pierwszy skład...
Nikt tu nawet nie myślał o przebudowie - cały czas mieli grać Ci sami i zarabiać po 12-30 mln.
Z taką kadrą musiał się mierzyć Tuchel, a po sprzedaży Pavarda i Lucasa i wypożyczeniu Stanisica został bez prawego i lewego obrońcy (Daviesa i Guerreiro nie liczę jako obrońców, bo kłóci się to zlekka z nazwą pozycji). Nie dostał defensywnego pomocnika, "urodził" nam Pavlovica, przestawił Kimmicha i odnalazł Mazraouiego na lewej obronie.
Co dalej? Kompany raczej dostanie 2-3 nowych graczy, wraca Stanisic i dostępny będzie Boey, Zaragoza czy Irakunda. Przebudowa nie będzie trwała 1 sezon... Pytanie jak z tego wyjdziemy i ile stracimy, a ile na tym zyskamy.
Bardzo się cieszę na Kompany'ego u nas.

30.05.2024 11:36

Jeśli im się to uda z efektem przebudowy kadry bez utraty konkurencyjności w Europie to chwała bohaterom!
Ciężkie zadanie sobie postawili.
Kto im wykupi tych 6-ciu graczy?
Po Daviesa i Kimmicha to może będą chętni, ale po innych?

29.05.2024 22:32

2

1) Zmiana stylu na bardziej agresywny pressingiem i dominujący ba boisku
2) Znalezienie 2-3 brakujących ogniw by drużyna grała jak maszyna
3) Usprawnienie gry defensywnej zespołu
4) Umiejętne wykorzystanie młodych graczy
5) Że wytrzyma na stanowisku przynajmniej dwa sezony... Rewolucja potrwa 2-3 lata.
6) Tytuły? Nie nastawiam się, ale chcę zobaczyć charakter Bayernu i zarysowanie kształtu nowej kadry + zmiana pokoleniowa

29.05.2024 21:49

Jedynie po udanych mistrzostwach w wykonaniu Comana i Upamecano będzie szansa na ich sprzedaż.
Jeśli Kompany woli innego gracza niż Daviesa to nie walczyć już o niego i sprzedać za te 35mln, bo i tak jego wartość leci w dół.
Goretzkę gdyby Flick zechciał, tylko co oni mogą mu i nam zaoferować finansowo... A może ktoś z Premier League na wymianę graczy?

29.05.2024 16:17

@Sielber9 to kogo byś widział - Nico Williamsa czy może Chrisa Führicha lub Grudę?
W tej cenie faktycznie można mieć chyba 2-ch ostatnich - jeden na już dla liczb i statystyk, a drugi z dużym potencjałem rozwoju.
Mimo wszystko bardzo lubię oglądać Olmo w formie i nie raz ciągnął cały zespół - tutaj chciałbym zobaczyć jakby się sprawdził mając obok siebie lepszych graczy niż w Lipsku - np. do gry z Musialą, Telem, Mullerem, Sane, Kanem (...)

29.05.2024 11:20

Jeśli faktycznie chcemy pozyskać Daniego Olmo to będziemy musieli przyspieszyć.
Cieszę się, że od dziś oficjalnie Kompany trenuje naszą kadrę i czekam na ruchy na linii Kompany-Eberl/Freund i zatwierdzenie u góry.
Jeśli zdecydują się na Olmo klauzula 60mln jest ważna do końca Euro, później klauzula już nie obowiązuje.
Coman do Barcy, Olmo do nas?

29.05.2024 10:39

Teraz Euro, pewnie... Ale w tle problemy do rozwiązania na już:
1) Bramkarze - Neuer i Ulreich są co raz większym problemem, a Peretz i Nubel nawet nie zostali przez nas porządnie sprawdzeni.
Będzie łapanka?
2) Lewy obrońca i kontrakt/sprzedaż Daviesa
3) Zmiennik i zastępca Kane'a - chyba, że to ma być Müller/Tel/Gnabry
4) Defensywny pomocnik - w ostatnich meczach na mega motywacji grał Laimer + poczynił postępy w wyprowadzaniu j konstruowaniu akcji - utrzyma taki poziom?
Pavlović ma lekkość w operowaniu piłką, ale popełnia błędy w ustawieniu w defensywie.
Co z Goretzką i Kimmichem? Następcy?
5) Co z Comanem, bo Gnabry i Sane raczej na pewno zostaną
6) Co z Upamecano, bo Kim raczej zostanie
7) Wprowadzenie do kadry Irakundy czy Boeya + powrót Stanisica jako nowe ogniwa w porównaniu z 23/24

Rozumiem, że z tym wszystkim czekamy na Kompany'ego i on w pojedynkę nam rozwiąże te problemy kadrowe jak za dotknięciem różdżki.
Bez zmian Panie Eberl? ;)))

28.05.2024 17:18

Ale my dziadujemy strasznie. Jakim cudem mając Neuera u końca kariery, numerem dwa jest jeszcze mniej perspektywiczny Ulreich (...).
Peretz kupiony jako talent nie może zagrać nawet 1-go meczu o stawkę.
Ktoś to rozumie?
Peretz, Zaragoza, Boey - nie mamy co z kasą robić? Oby coś się zmieniło.
Już nie mam siły oglądać ciągle te same co raz starsze twarze...
Rozumiem szacunek do graczy, ale w pewnym momencie trzeba powiedzieć stop i ich pożegnać.

28.05.2024 13:34

Spokojnie by ich chciał prawie każdy zespół w Europie, ale nie z tak wywindowanymi wymaganiami finansowymi...
Kto qietwa podpisuje długie kontrakty w okolicach 20mln rocznie? Chcieli im wynagrodzić ich wkład w osiągnięcia Bayernu i przyczynić się do ich lojalności - to proszę bardzo, normalna podwyżka o jakieś 15% + premia za wyniki. A swoją drogą to ktoś jest na tych stanowiskach od planowania i mógł przewidzieć że dojdziemy do ściany...
Zarówno poziomem piłkarskim jak i płacowym. Teraz z jednego jak i drugiego ciężko wyjść i nie ma na to łatwego rozwiązania...

28.05.2024 13:19

Tak naprawdę bardzo niska kwota wykupu jak na napastnika w idealnym wieku na te czasy co teraz mamy.
Kogoś trzeba ściągnąć na zmianę czy zastępstwo dla Kane'a. Jest to jedna z opcji.

28.05.2024 12:56

Jeśli liczyć Irakundę, Zaragozę i Boeya to tak naprawdę mamy już 3-ch nowych graczy do wpasowania.
T. Hernandez i w zależności od potrzeb 2-ch graczy (środek pola/zmiennik Kane'a/Olmo lub ktoś inny o takiej charakterystyce) - to kolejni gracze.
Także wyobrazić sobie kolejne przyjścia to naprawdę trudne. Spokojnie potrzeba czekać 2-3 sezony na pełne odświeżenie kadry i już finalnie odejścia Neuer, Muller, Goretzka (+ dodatkowo zmiana skrzydeł co już się odbywa).
Tak naprawdę przy kupnie 2-3 graczy spokojnie możemy już mieć 5-7 innych graczy w składzie niż w poprzednim sezonie (Zaragoza i Tel jako bardziej podstawowi gracze na skrzydła, powrót Stanisica i Hernandez, Olmo czy ktoś zamiast Mullera/na zmianę dla Kane'a).

28.05.2024 12:54

1

@hoven Kahn i Hasan mieli swoje "Hero Call" to na pewno ;D
Teraz po prostu musimy mniej lub bardziej zaryzykować. Mi się podoba ta odwaga.
Stawiając na jakieś oklepane nazwisko trenera bez charyzmy nic nigdy nie zmienisz.
Moim zdaniem za Flicka znów byłoby to samo.
Ja się cieszę na to ryzyko - i tak żegnamy już pewną erę i piłkarzy z tym związanych, dlatego i tak i tak byłby koniec pewnej historii. Łudzę się, ale może Kompany zbuduje cis z czego będziemy dumni po 2-3 latach...

24.05.2024 21:59

Floribert Ngagula - asystent oraz Bram Geers - przygotowanie fizyczne. Kompanemu wierzę, że da radę, ale tych dwóch typków to ja się obawiam o ich jakość na poziomie Bayernu Monachium...
Sam trener, taktyka, motywacja i charyzma (tu wierzę Kompany'emu) to nie wszystko, a wręcz przeciwnie, uważam, że czasem większe znaczenie może mieć profesjonalny sztab trenerski.
Doświadczenie znikome i tutaj przydaliby się naprawdę fachowcy, którzy mogliby pomóc Kompany'emu.
To dla mnie większe ryzyko niż sam wybór Trenera.
Mam nadzieję, że wiemy co robimy.

24.05.2024 15:45

Niby podobne pozycje, ale zupełnie inne predyspozycje do gry jak dla mnie.
X. Simons bardziej od rozgrywania z głębi i pociągnięcia akcji i przekazania piłki właśnie takiemu Olmo, który balansem zmyli przeciwnika i ładuje piłkę w okienko ;)))

24.05.2024 09:51

@Reeken89 @Sopariev @Alistair dzięki!
Czyli takie trochę oszustwo między wyobrażeniem Superligi a dotychczasową LM.
Bo te grupy i tak będą, tylko punkty z grup i bramki są sumowane w jednej tabeli... Jeśli dobrze to ogarnąłem ;))
Czyli zmiana bardziej marketingowa niż faktycznie to będzie przebiegać. Ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ;)

24.05.2024 09:44

Jestem za. Zadziwia mnie często jak go oglądam. Ktoś napisał, że nierówny i potrafi mieć słaby mecz - oczywiście, że tak, ale po to ma się 4-ch równorzędnych skrzydłowych by grał ten w gazie.
Pięknie potrafi wkręcić piłkę w okienko, ma mecze gdzie zdobywa nawet hat-tricki, w reprezentacji też wygląda świetnie.

24.05.2024 09:35

1

Bakayoko wydawał się jednym z najlepszych skrzydłowych w tej edycji. Na pewno będzie miał braki taktyczne i w defensywie. "Wiatr" umie robić ;)))
Gnabry'ego bronią liczby, Comana jedynie jego motoryka i balans, które i tak już powoli będzie zatracał.
Za długo są już u nas i zbyt dużo zarabiają.

24.05.2024 09:31

Przyznam, że nie orientuję się w, zasadach tej nowej LM, poza tym właśnie, że miało być jedna liga i każdy z każdym.
To o co chodzi z tymi koszykami i grupami?
2-ch przeciwników z 1-go koszyka, a ile zespołów ogólnie w grupie?
Czyli co.... Prawie jednak bez zmian?

24.05.2024 09:26

Jak z Niemcami sobie nie radził to Hiszpanie czy Raphinha, De Jong, Araujo go będą słuchać?
Czy aby Xavi tam lepiej nie pasował czasem i znał potrzeby drużyny?
Chyba że ściągnie do Barcy Goretzkę, Upamecano i Comana to z Gundoganem i Lewym sobie pograją ;D

24.05.2024 09:23

Bakayoko... na pewno można było na nim zawiesić oko w tej edycji Ligi Mistrzów. Pokazał się z bardzo dobrej strony.

24.05.2024 09:16

Dobre kandydatury! Ale sam 1 asystent nie wystarczy, ciekawe co z resztą sztabu...

24.05.2024 09:12

@Pavelak ciekawy i perspektywiczny punkt widzenia. Dawaj na asystenta jako kompan do sztabu ;)))
Swoją drogą to tak na poważnie jeżeli chcielibyśmy odkupić Tillmana to ciekawe jaką zawarli klauzulę i czy w ogóle (pewnie tak).

23.05.2024 15:07

Szkoda, że spadli (Burnley), bo kartą przetargową mogłoby być wypożyczenie 1-2 z naszych graczy w ramach rekompensaty.
Championship jest jednak zbyt trudną i twardą ligą by się w niej ogrywać, a jednocześnie nie odpowiada poziomem piłkarskim chociażby lidze holenderskiej nie mówiąc o francuskiej czy włoskiej...

23.05.2024 14:46

1

Ancelotti i Guardiola już tu byli. Klinsmann i Julian też. Kogo byś chciał?
Ode mnie brawa za odwagę, a nie za "nazwisko trenera".

23.05.2024 12:42

@tapczan półfinał Ligi Mistrzów to nie jest najgorszy wynik od dekad, a powyżej nasz jeszcze argumenty za tym (brak lewego i prawego obrońcy, to co wyprawiali ŚO + brak środka pola i 7-miu z przewleklą kontuzją przez sezon), że Tuchel sobie naprawdę dobrze z tym poradził pomimo wszechobecnego hejtu (znam to słowo i widzę różnicę z krytyką)

23.05.2024 12:09

@hoven Tak na poważnie to nie ma. Natomiast coś w CV Papszun ma.
Gdyby to poparł czymś za granicą to fakt, by miał lepsze, co nie znaczy, że miałby osobowość i charyzmę stworzoną dla Bayernu Monachium...

23.05.2024 11:24

I tego życzmy sobie wszyscy! Come on Kompany! Komm schon, Bayern!

23.05.2024 11:21

@Pavelak Kiedyś faktycznie było to nie do pomyślenia, ale dzisiaj normalnie się transferuje Trenerów i płaci się za to duże pieniądze. Wszystko się zmienia.
Nie mówię oczywiście, że to dobrze i wiem, że masz też na myśli to , że płaciliśmy za Julka i zwolnienia ostatnich Trenerów...
To, że się źle u nas dzieje to wiadomo od dawna, tylko z zewnątrz dla kibiców np. Realu może wygląda to dość ok.

23.05.2024 11:18

@BreitnerPaul źle rozumiesz. W zadaniu "dodaj brakujace słowo" zachowując ciąg logiczny wypowiedzi poległbyś coś jak wczoraj przy poleceniu ze zbiorów matematycznych sam się ośmieszając.
<out>

23.05.2024 11:15

Między innymi o tym głośno mówiłem jak każdy głośno tylko krzyczał "Tuchel Out".
Nie mówiąc o szkodzie na wizerunku Klubu... Coś co trudno odzyskać w mgnieniu oka.

23.05.2024 11:10

@tapczan No nie. Nie przypominam sobie Bayernu Monachium by NIE MIAŁ do dyspozycji prawego czy lewego obrońcy.
A jeśli uprawiałeś jakiś sport półprofesjonalnie to wiesz, że przygotowanie z poprzedniego sezonu/rundy rzutuje bezpośrednio na następny - stad właśnie ta ilość kontuzji (z dedukcji wychodzi że Julek jest za to odpowiedzialny) i dopiero w kolejnym cyklu często można to naprawić.
Jeśli Tuchel mówił, że zastał w złym stanie to ja to widziałem i mu wierzę zdecydowanie - na pewno bardziej jemu ufam i swojemu doświadczeniu niż twojemu zdaniu - hejtera.

23.05.2024 11:02

Plucie w twarz to Tuchel otrzymywał od samego początku tu i moim zdaniem, szczególnie na sam koniec doskonale sobie z tym poradził.
Półfinał Ligi Mistrzów to spore osiągnięcie - biorąc pod uwagę również to, że nie miał prawego, lewego obrońcy, środkowi robili mu pułapki w meczach, a środek pola był lekko mówiąc do updatu.
Poradził sobie z każdym z tych problemów awansując dalej na przekór wszystkim, bo każdy skazywał go na pożarcie. Jeśli ktoś nie kibicował Bayernowi w meczach z Realem i uważał, że nie było opcji awansu to delikatnie mówiąc jest jakimś dziwnego rodzaju antyfanem i hejterem.
Tyle kontuzji co miał kontuzji to nie przypominam sobie, żeby miał jakikolwiek inny Trener - i to może być konsekwencją po Julianie - Tuchel mówił o tym, że są źle przygotowani - a obniżkę formy tych samych graczy obserwowaliśmy również w reprezentacji Niemiec.

23.05.2024 10:38

I tak i nie. Transfery i pieniądze nie grają. Chyba, że w Football Menadżerze...
Ale to, że potrzebna jest przebudowa Bayernu Monachium jeśli chodzi o kadrę to mam nadzieję, że wszyscy wiedzą.

23.05.2024 10:32

Zgoda, mimo tego, że jestem zwolennikiem Kompany'ego i przebudopwy Bayernu też zostanę sceptyczny;
pewnie - nie wierzę, że samemu w pojedynkę uda mu się odmienić losy całościowe Bayernu Monachium.

Do tego potrzebne jest minimalnie:
1) Dobra współpraca z zawodnikami + chemia między graczami a trenerem (zależy również od graczy)
2) FACHOWY i doświadczony sztab trenerski dobrze współpracujący z Trenerem (i tu się mocno obawiam jak Kompany i zarządzający to rozwiążą... )
3) Wsparcie i zaufanie Trenerowi w stosunku do zmian
4) Zmiany w podejściu do budowania kadry - dyrektorzy sportowi + sami gracze
5) Szatnia musi chcieć - i tu wierzę w Kompany'ego, że mu się to uda
6) Presja kibiców czy Uliego - bez szydery, a z szacunkiem do Trenera i żeby dano mu nie tyle czas co zaufanie

23.05.2024 10:28

@DaViD777xx
1) Styl gry
2) Perspektywa rozwoju kadry Niemiec
3) Powrót Kroosa (+ patrz pkt pierwszy)
4) Pozycja Goretzki jako rezerwowego wśród takich graczy jak np. .Groß z Brighton...

Jesli miałby jechać to totalnie w formie i do pierwszego składu. Na ten moment nie gwarantuje jakości w każdym meczu, ani rozwoju kadry Niemiec, ani nie zaakceptuje do końca roli rezerwowego (i w sumie po co).

23.05.2024 10:22

1

To jest dla mnie ciekawy wątek. Moim zdaniem to może być to co nie wyszło do mediów - wyszło, ale pośrednio.
Czyli...
1) Bayern odbył rozmowy z Flickiem
2) Było wstępne porozumienie w kilku kwestiach, w innych kwestiach nie było
3) Flick wybrał prowadzenie Barcelony jako priorytet i poinformował o tym władze Bayernu, że będzie czekał na rozwój sytuacji Blaugrany
4) Rollercoaster w Barcy
5) Bayern postawił na Kompany'ego wiedząc już w 90%, że Flick będzie w Barcelonie

23.05.2024 10:19

Zgoda, ale ja chciałbym, żeby to była opcja nie na rok, a na lata.
Może się oszukuję w stosunku do Vincenta, ale naprawdę mi zawsze imponował i oglądałem jego Burnley w sezonie, gdy wywalczył awans. Walka, determinacja, zdecydowanie, a w niektórych akcjach przecierałem oczy czy ja oglądam właśnie Burnley - klub dotąd kojarzony jedynie z "antyfutbolem", czy najnudniejszą grą w piłkę na tym poziomie.

23.05.2024 10:15

1

A ile elastycznych ustawień byś mógł wykorzystać pod graczy Burnley?
Orientujesz się w ogóle co to za drużyna i jak zawsze "grała w piłkę"?
Kompany był jedynym, który odmienił ich styl, że cała piłkarska zwróciła na nich oczy.
To, że w Premier League nie wyszło to inna sprawa, nagle miał zmieniać ustawienia/styl?
Dobrze, że próbował do końca wg własnych przekonań sprawdzać czy zadziała, jakby się wycofywał i gubił w tym to dopiero by poniósł fiasko i byłby niczym Flick w reprezentacji Niemiec - żadnego nawet jednego sprawdzonego ustawienia.

23.05.2024 10:11

Poradzimy sobie, cierpliwości.
Właśnie dlatego nie Flick czy ktoś starszej daty, przynajmniej taką mam nadzieję!

22.05.2024 22:46

@kibicod2007 0% zgody z tym co napisałeś.
Zero, okrągłe, zapętlone.

22.05.2024 22:11

Jeszcze po drodze jest spotkanie z i akceptacja/odrzucenie przez Uliego ;)))

22.05.2024 22:07

"Nie podjęto jeszcze finalnej decyzji w tej sprawie – wiele będzie zależeć od akceptacji członków Rady Nadzorczej, gdzie zasiada między innymi Uli Hoeness."
Za wcześnie na odpalanie szampanów. Poza tym nie potrzebujemy obrońcy, bo mamy Diera i De Ligta, nie Panie Uli?

22.05.2024 22:06

0-2 jeszcze nożnamozna odrobić, strzelą na 1-2 i już będzie kontakt

22.05.2024 22:01

To jest "takie coś" jak już coś osiągniesz i wtedy ciężko utrzymać top jeśli już czegoś dokonałeś...
Zejdzie ta adrenalina, ta chęć i determinacja, staną się "normalną drużyną" ;)))

22.05.2024 22:00

Jestem zdecydowanie za! :)))
Jeśli Uli żartował z tym, że po co Kompany jeśli mają Diera czy De Ligta to ok, natomiast jeżeli w ten sposób chciał powiedzieć, że go nie uważa za trenera to naprawdę wychodzi tu po raz kolejny brak jakiejkolwiek ogłady, nieznajomość dzisiejszego świata piłki i pozycji Bayernu w nim.
To działa na szkodę i wizerunek Klubu oraz niweczy pracę Eberla czy Freunda... A później się dziwić że nikt tu nie chce przyjść...

22.05.2024 21:55

Ale dopóki piłka w grze ;)))
Na pewno się jeszcze nie poddadzą!
Ale tak w ogóle o Leverkusen i tej magii już pisalem, że tak naprawdę są prości do rozpracowania.
Wystarczy wyłączyć ich wahadła Grimaldo i Frimponga którzy asystowali i strzelali mnóstwo bramek, sam Wirtz nic nie zrobi, a Palacios czy Xhaka pod presją nie są takimi kozakami.

22.05.2024 21:38

I tak to często jest, łatwiej czasem jest wejść na top niż się na nim utrzymać.
I tak wlk.szacun za to co dokonali w tym sezonie.
Nie muszą wyprzedawać piłkarzy i mogą spróbować budować, lecz w tym samym składzie już nie będzie tej magii a próbujący coś zmienić Alonso będzie się też gubil, zaczną się pretensje jednego i drugiego piłkarza... Skończy się sielanka.
A w gorzej grającym 04 nagle wybitni piłkarze będą przeciętnymi lub tylko całkiem dobrymi ;))) Znamy to skądś? ;D

22.05.2024 21:33

@admin co to za obrażanie powyżej ze strony tego użytkownika?
Już nie mówię o tym, że kłóci się sam ze sobą i to jego poziom wypowiedzi...

22.05.2024 21:19

@Fari po co to wyśmiewanie?

22.05.2024 19:59

@Patryk233 Real Madryt, Atletico Madryt, Juventus i Marsylię

22.05.2024 19:58

I w sumie bardzo dobrze.
Flick to opcja jedynie jakbyśmy nie mieli żadnej opcji.
Za Flicka to albo krok wstecz albo stagnacja - zero przebudowy i rewolucji, te same grajki, ten sam styl.

22.05.2024 19:57

@BreitnerPaul nie ośmieszaj się ponownie. Niż 1,53 pkt - sam podaleś - tu masz matematykę.
Ale jak się gubi właściwe zbiory... No cóż to 2. klasa podstawówki, a dla bystrzaków przedszkole....
I proszę bez obrażania i forsowania "swoich racji".

22.05.2024 19:52

No właśnie problem jest taki, że Pochettino właściwie niczego nie osiągnął. Był bardzo bliski 2x ze Spurs, nie biorę pod uwagę tytułów z PSG we Francji z taką różnicą poziomów w budżecie i pilkarsko w porównaniu do innych klubów.
Może to być decydujący etap jego kariery. Przed PSG bardzo miło mi by było go powitać w Bayernie, bo styl Spurs dla mnie był wtedy idealny. Wykorzystywał 100% potencjału i ładnie woasowywal niektóre ogniwa pod taktykę.
PSG i Chelsea? No comment...
Mimo wszystko osobowościowe i charakterem Kompany może chcieć zdecydowanie więcej niż Maurício - który wydaje się nie ma tego genu... Zwycięzcy.

22.05.2024 19:49

@BreitnerPaul ale się ośmieszyłeś tą wypowiedzią...
O wiele lepiej sobie radził w Espanyolu z średnia 1,22 pkt na mecz i w Southampton z 1,45 pkt na mecz...
No nieźle ;D
Do tego umowy się... Porównaj jeszcze zespół Burnley z tymi dwoma i wybierz który chciałbyś wtedy trenować ;)))

22.05.2024 19:40

Nigdy nie wypowiedziałem bezpośrednio złego słowa na temat Uliego, ale miarka się przebrała...
Te informacje o tym jak gość działa na naszą szkodę totalnie rzutuje na nasz wizerunek, naszą przyszłość i niechęć innych do postawienia choćby jednej nogi w Monachium.
Jak można używać takich słów o jednym z realnych kandydatów na stanowisko trenera chcących tu pracować. Jakieś link/źródło?
Do tego takie podejście również bezcześci pracę jaką wykonuje Eberl czy Freund... Zero szacunku do kogokolwiek i niestety już w tym przypadku również do Klubu...

22.05.2024 11:54

1

- W tabeli za ten rok kalendarzowy, to lepsze od Chelsea były tylko drużyny z TOP 3 na koniec sezonu.
- Ostatnie 10 kolejek to 3.miejsce pod względem ilości pkt w PL.
- Progres pkt w porównaniu z poprzednim sezonem to +19 pkt.

Lubiłem jego Tottenham, tylko tym PSG i Chelsea mi strasznie zmienił stosunek do siebie i naprawdę nie wiem co o nim myśleć...
Dier i Kane lubią to?

21.05.2024 21:44

1

Pochettino chciałem w Bayernie, ale zanim poszedł do PSG.
Teraz to naprawdę nie wiem co o nim myśleć. W PSG sobie nie poradził, w Chelsea (co w ogóle było dziwnym wyborem) to raczej blamaż z wyjątkiem... ostatnich meczów, w których The Blues naprawdę grali bardzo dobrze i skutecznie, jakby wreszcie znalazł receptę na te miliony i kadrę 40-tu piłkarzy do gry.
Wolę teraz młodszą krew, ale jakby Maurício wzniósł się na wyżyny i wziął do siebie, że to jego najważniejszy moment w karierze i albo udowodni - też sobie - że potrafi wygrywać trofea to jestem za tym, aby chociaż rozważyli jego kandydaturę. Wiek na trenera ma idealny, doświadczenie ma, ambicję???
Po PSG i Chelsea nie było tego widać...
Lubiłem jego Tottenham.

21.05.2024 20:36

1

@BreitnerPaul zdecydowanie autorytet, Kompany jest o wiele większą postacią piłki europejskiej, Demichelisa raczej nikt by nie chciał w Premier League. Co innego w Bundeslidze, ale to że względów na karierę w Bayernie.
Kompany już etap "u siebie" belgijski ma dawno za sobą i odniósł sukces w niełatwej Championship w debiucie całkowicie zmieniając styl bardzo przeciętnego i tragicznego w stylu grania Burnley. 16pilkarzy ściągnął, Burnley się naprawdę dobrze oglądało i zrobił awans.
Niech Martin wyjdzie poza Argentynę i coś zrobi w Europie, wtedy ok.

21.05.2024 15:32

1

Wszystko się zmienia. I też wiecznie nie będziemy mieli tych wszystkich największych nazwisk nawet na rynku niemieckim tylko dlatego, bo tego chcemy.
Bo jesteśmy Bayern. Nie żyjmy przeszłością, bo i czasy już inne i pora znaleźć młodego, zdolnego Trenera z wizją i chęcią przebudowy tego skamieniałego już składu.
Dużo nazwisk to już przeszłość i zostawmy już to.

21.05.2024 13:05