DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Abzyrl Strona 52

@GuteSpiele a my z kim na stanowisku trenera zostaniemy?
Hasan przejmie dwie funkcje w klubie? W sumie jest bardzo "kompetentny", "zna taktykę jak nikt inny", kibice go "uwielbiają", zarząd w pełni mu ufa, doświadczenia mu "nie brakuje" i do tego wściekły machać rękami z ławki rezerwowych potrafi...same plusy, zero minusów. Nic tylko brać i się nie zastanawiać....nawet mu pensji nie będzie trzeba płacić bo już ją ma...a sukcesy? Kto by tam z zarządu patrzył na te cyferki skoro liczy się tylko KA$A.
#MiaSanMia

26.04.2021 10:46

Oj Gute, Gute, Gute...
Ty i te twoje pomysły ;)
Nie rozumiem, aż takiego złego nastawienia co do Nagelsmanna. Wiadomo, że drugim Flickiem nie będzie, tych pieniędzy to hmm....ale z dostępnych opcji jest zdecydowanie najlepszy i taktyką pasuje do Bayernu. A to, że go nie lubisz (jego osoby) to nie znaczy, że musi być beznadziejnym trenerem bez wizji :P
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-26 10:37:16

Z tym "Fan Graczy BVB" to już serio odpłynąłeś :D

26.04.2021 10:35

@Danie1 nie wiem czy jest tak jak mówisz. Wiem za to, że to właśnie Nagelsmann "budował" takich zawodników jak Upamecano czy Konate (wiadomo że inni ludzie z klubu też są ważni i to pewnie po części też ich robota ale trener najpewniej jest najistotniejszy przy rozwoju młodych zawodników pierwszej jedenastki). W każdym ja jestem za tym, żeby Julian został nowym trenerem (bo pogodziłem się już niestety z odejściem Hansiego). Wielu wytyka mu brak doświadczenia, to że jest młodszy od Neuera i to, że nigdy nie trenował drużyny z topu. Ale jeżeli tym trenerem interesował się Real Madryt, co chwila jest łączony z większymi zespołami od Lipska to jednak coś musi być na rzeczy i nie jest on taki słaby jak wielu komentujących sądzi. Oby tym osobom pokazał w przyszłym sezonie już jako trener FCB jak bardzo się mylili.
#MiaSanMia

25.04.2021 23:03

@Danie1 akurat gdyby Julian rzeczywiście został naszym trenerem to o młodych bym się bał najmniej bo on w Lipsku cały czas pracuje z młodymi i może (kto wie) złapał by z nimi lepszy kontakt niż Flick...? Bardziej bym się bał o relacje z zarządem a przede wszystkim z Bośniakiem który może kolejny raz spaprać koncertowo coś bardzo ważnego...
O zawodników pokroju Neuer, Muller i Robert bym się nie obawiał, to profesjonaliści i powinni działać nadal dla dobra klubu.
#MiaSanMia

25.04.2021 22:36

@TomiiiFCB to jedynie na wypożyczenie...
Już lepiej Draxlera sprowadzić.
#MiaSanMia

25.04.2021 22:25

30 mln...cholera to już są naprawdę konkretne pieniądze...!!! Muszą się mocno nad tym zastanowić a najlepiej (jeżeli się da) ponegocjować z RB bo jak bardzo Nagelsmann szanuję, lubię i myślę że spokojnie by się u nas odnalazł tak jednak ta cena...
Jeszcze wczoraj nie stać nas na Neuhausa za 40 mln a dzisiaj już mamy coś koło 30 na trenera? Z tego co kojarzę to jest chyba 2x więcej niż za jakiegokolwiek innego trenera w historii...
Jestem zdecydowanie za Julianem ale te pieniądze...mnie po prostu przerażają...
Zarząd, pomyślcie dobrze proszę, bo to nie są 3 grosze......nawet nie czuję kiedy rymuję :P
#MiaSanMia

25.04.2021 22:21

Ciekawym ruchem byłoby sprowadzanie dwóch Julianów: Draxlera i Nagelsmanna.
#MiaSanMia

25.04.2021 20:43

Moim zdaniem Nagelsmann jest najlepszą z możliwych opcji. Co prawda kosztuje te 15-20 mln ale za głupotę się niestety płaci...więcej lub mniej...
Flick na 90% odejdzie dlatego Nagelsmann będzie jedynym trenerem, który nie będzie zdecydowanie odstawał od Hansiego. Julian jest wizjoner i dobrym taktykiem...jeżeli ma nie być Neuhausa :((( to chociaż trenera załatwcie nam sensownego...
#MiaSanMia

25.04.2021 20:40

@GuteSpiele ja już nie będę powtarzał jakie nazwisko może rozwiązać problem w przypadku dołka formy Jo i Leona bo mnie znienawidzicie na tej stronie ;)
#MiaSanMia

24.04.2021 18:33

@Arkady142 wielu piłkarzy jest łączonych z Bayernem...to chyba normalne w przypadku takiego dużego klubu...

Mam za to pytanie do wszystkich innych użytkowników. Skoro został poruszony temat nowego trenera to możecie napisać swoje typy?
W sensie jak myślicie kto Waszym zdaniem:
1. Powinien zostać nowym trenerem FCB
2. Zostanie nowym trenerem FCB
Dzięki
#MiaSanMia

24.04.2021 18:27

@FanGraczyBayern o Neuhausie można sobie gdybać jedynie...
Czy by coś zmienił? Tego się nie dowiemy :/ (oby póki co)
Oby nam nie władował bramek w następnej kolejce bo będzie mi wtedy podwójnie przykro i źle z tym, że miałem rację ://
#MiaSanMia

24.04.2021 18:23

@Arkady142 ja mówię jedynie że ZANOSI się na to że będzie "ciekawe" okienko ale nie powiedziałem że na 100% tak będzie...
Zgodzę się z Tobą oczywiście że sprawa trenera jest najważniejsza ale mimo wszystko potrzebujemy takiego zawodnika a nie bez powodu akurat to nazwisko łączone jest z FCB już chyba od dwóch okienek...możesz się oczywiście z tym wszystkim nie zgodzić bo masz do tego po prostu prawo...
#MiaSanMia

24.04.2021 18:16

Czy tylko mi się coś źle załadowało czy wszyscy mają tylko ósemkę zawodników do oceny? Czemu nie mogę dać szósteczek Comanowi i Sane??

24.04.2021 18:10

@Zerafaelo rozumiem i popieram bo to prawda ale zawodnikom takiej klasy nie powinno iść aż tak źle...szczególnie że grają na swoich pozycjach a nie jak lewy obrońca Alaba na ŚO...nawet Musiala (akurat dzisiaj wyjątkowo (!) nie) gra od nich lepiej...czyli jednak coś jest nie tak bo mimo wielkiego talentu Jamal to dopiero junior!
Ale może macie po prostu rację i inni już rozgryźli taktykę Flicka i teraz to wykorzystują...

24.04.2021 18:07

@Arkady142 co jak co ale Leon zagrał dzisiaj tragicznie a gdybyśmy mieli zawodnika pokroju właśnie Neuhausa to byłaby szansa na rozruch w środku pola...ale można sobie gdybać...nadchodzące okienko zanosi się na tak ciekawe jak nasze dzisiejsze budowanie akcji.
Tak jestem fanem tego zawodnika bo w obecnej chwili bardzo by nam się przydał...cóż Roca też solidny zawodnik, nie ma co...Tolisso w tym sezonie to już w ogóle przy Neuhausie....
Zobacz sobie na jego statystyki z tego sezonu to zobaczysz czemu tak bardzo chcę tego zawodnika....

24.04.2021 18:02

@Pir5 patrząc na to jak solidnie zawodzą przez ostatnich nie wiem już ile meczów Sane i Coman a do tego Alaba w środku obrony to musiało się to w końcu skończyć taką wtopą....
Lewy dzisiaj też jakoś nie błyszczał szczególnie ale za strzelonego gola szanuję...w sumie Alaba z asystą przepiękną również....

24.04.2021 17:53

Następny mecz gramy z BMG a tam gra Neuhaus na którego zarząd ostatnio splunął i absolutnie się nie zdziwię jak ten zawodnik nam coś strzeli...a wszyscy piszący że to średni zawodnik nawet nie zbliżający się do Leona zobaczą....40 mln klauzula...popamiętacie moje słowa...

24.04.2021 17:50

Proponuję dalej oszczędzać ile się tylko da na transferach...na pewno przyniesie to porządne efekty. Jeżeli dla zarządu ważniejsza jest KA$A od wyników to dziwię się czemu nie sprzedadzą zawodników stadionu i nie założą korporacji....żenujące jest to wszystko...

24.04.2021 17:44

Cieszę się że chociaż inni użytkownicy zgadzają się z tym, że Neuhaus powinien być JUŻ TERAZ priorytetem...ale zarząd jak zwykle najmądrzejszy...w przyszłe lato to już będzie dawno zaklepany przez inne kluby...najgorzej jak pójdzie do Dortmundu...wtedy się chyba wścieknę!!!
#MiaSanMia

24.04.2021 17:33

Wy sobie żartujecie???
Czy naprawdę jak wyłączyłem TV to Lewy strzelił?? Ja tu myślę że już po meczu a wy piszecie że brama....
Chociaż tyle że Robert ma gola :)
#MiaSanMia

24.04.2021 17:28

Powiedzcie mi jak to jest?
Trener BMG - Marco Rose - mówi, że odchodzi i następny mecz Gladbach to sromotna porażka...
Trener Eintrachtu - Adi Hutter - mówi, że odchodzi i następny mecz Eintrachtu to porażka...
Trener Bayernu - Hansi Flick - mówi, że odchodzi i mecz z Mainz jak na razie 2:0...
Jak to jest? Jak to działa?
#MiaSanMia

24.04.2021 17:20

@bayern1987dwa w obecnej fazie sezonu to jedynie tyle mu zostało...trzeba było myśleć wcześniej...
#MiaSanMia

24.04.2021 16:46

@miroslawBayern od kiedy @tapczan należy do "zakonu wyznawców Hasana"?
Przecież on miał nawet profilowe z Flickiem i wypowiada się przeciwko Brazzo ;)
#MiaSanMia

24.04.2021 16:44

Alaba to chodząca katastrofa...ile jeszcze muszę męczyć oczy i patrzeć na kolejne klopsy tego "wybitnego" obrońcy...
Upamecano RATUJ tą obronę z Lucasem!!
#MiaSanMia

24.04.2021 16:40

Alaba i Coman zrobili wszystko aby otrzymać ode mnie ocenę 6. Zmiany obowiązkowe! Musiala RATUJ wynik!!
#MiaSanMia

24.04.2021 16:36

@AdiFantasti Ty sobie żartujesz, prawda? A jeżeli nie to słyszałaś coś o rekordzie ilości zdobytych goli przez jednego zawodnika w sezonie? Jeżeli nie, to Robert ma szansę pobić właśnie ten rekord co jest dla niego najpewniej istotne skoro gra dziś od pierwszej minuty :)
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-24 15:16:59

Wybacz, tam miało być *słyszałeś...autokorekta ;)

24.04.2021 15:15

Oho...jest Alaba w środku obrony czyli na brak emocji raczej narzekać nie będziemy ;)
#MiaSanMia

24.04.2021 14:59

@Edmund powiem szczerze, że sam jestem zaskoczony bo to jeden z rzadkich momentów kiedy się z Tobą w zupełności zgodzę...
Kompletnie nie rozumiem nagonki na tego Camavingę...czy ludzie w ogóle patrzą ile on kosztuje? Bo widzę komentarze tych samych osób o tym, że my nie mamy kasy na Neuhausa (40 mln) a pod innym postem, że musimy sprowadzić Camavingę (wartość rynkowa według transfermarkt - 60 mln i ciągle rośnie), "bo to przyszłość i do tego Bayern to nie reprezentacja Niemiec". Bayern zawsze miał w składzie wielu reprezentantów Niemiec i to od wielu lat dlatego kompletnie nie rozumiem takich argumentów...a wygadywanie totalnych idiotyzmów o tym, że biorąc zawodników od ligowych rywali osłabiamy poziom Bundesligi...no błagam, Borussia co chwilę wynajduje kolejne hurtowe wręcz ilości talentów, Leverkusen ma "maszynę do produkcji młodych super talentów" na rozegranie a Lipsk to na młodych się opiera...Wolfsburg wcale też nie ma emerytów a wręcz również wielu młodych (Baku, Białek czy Schlager - chyba tak się to pisze). Ciekawe, że nikt nie dodaje istotnego faktu, że ci zawodnicy nie odchodzą za darmo a znacznie częściej za 40, 50 lub więcej milionów a to już niewygodne przy ich argumentacji...
#MiaSanMia

24.04.2021 14:55

@FanGraczyBayern za wysoka pensja, "za dobry" zawodnik i zbyt "młody". Najlepiej sprowadźmy jakiegoś prawie 40-latka z 3 lub może lepiej 4 ligi z kończącym się kontraktem...co może się złego wydarzyć? Trzeba myśleć o finansach i patrzeć w "przyszłość". Trener jest tylko od trenowania i wyciągania z takich "pereł" jak najlepszą esencję...żenada...może jeszcze trener nie powinien mieć pensji bo za drogo to wychodzi...czemu Hasan nie zostanie nowym trenerem? Ma tyle kompetencji, jest "uwielbiany" przez kibiców a zarząd mu w zupełności ufa...
Tragedia
#MiaSanMia

24.04.2021 14:26

Ach jak ja kocham tą naszą kochaną politykę transferową w tym klubie pt. "kiedyś go tam kupimy" i kolejny transfer odłożony...ciekawe czy za rok o nim będą pamiętać, czy znowu sprowadzą kogoś na wzór Sarra, żeby zaoszczędzić gdzie się da i żeby mieć jak najlepszy bilans finansów. To po co te transfery w ogóle? Najlepiej nikogo nie kupować przez najbliższe 20 lat...przecież Lewy spokojnie dociągnie do 50...co może się złego stać? Najważniejsze żebyśmy byli jak najbardziej na plus i żeby żarówki na pustym stadionie były nowe...szkoda słów...to już lepiej te pieniądze z beznadziejnego a wręcz jednego z najgorszych transferów FCB wszech czasów - Sarra, przeznaczyć na szkółkę juniorów...zrobić coś w stylu Barcelony/Chelsea, przecież wyjdzie nas to taniej...a wyniki? Kto by tam patrzył na takie cyferki, liczy się tylko KASA $$$
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-24 13:59:26

Szkoda mi ogromnie tego transferu a znając życie będzie to kolejny transfer typu Werner/Havertz...czyli pójdzie do Anglii (bo zarząd będzie go miał w poważaniu), tam będzie grał piach i kariera do śmietnika....szkoda, bo kolejny Niemiecki spory talent ucieknie Bayernowi...juz tak się dzieje regularnie od kilku lat...Wirtz też nie będzie chciał do nas przejść i zostaniemy z kulawym Tolisso i totalnie nieogranym Rocą...

24.04.2021 13:52

Nie chcę rozpoczynać kolejnej lawiny spadającej na Hasana ale mógł chociaż spojrzeć na życzenia transferowe Flicka, przedyskutować to z nim, jeżeli nie to zaproponować inne nazwiska i też przegadać z trenerem, potem dopiero pójść z tym do zarządu, również przegadać i działać dalej tj. kupować oraz sprowadzać potrzebnych zawodników. Czy to jest aż takie trudne? On nie musi spełniać wszystkich zachcianek Flicka ale w przypadku trenera, który doprowadził drużynę do sekstetu to jednak należy mu się takie traktowanie a nie proste spier****j jak do Boatenga przed meczem z P$G...szanujmy się, ludzie...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-24 11:22:03

Chyba takie powinny być może obowiązki dyrektora sportowego, prawda? Komunikacja pomiędzy trenerem (poniekąd przedstawicielem zawodników) a zarządem w sprawie transferów i wzmocnień.

24.04.2021 11:17

Ze zdrowym Robertem w naszym składzie to absolutnie nie liczyłbym na taką możliwość...
#MiaSanMia

24.04.2021 11:04

Liczę na gard bramek Roberta dzisiaj!!
#MiaSanMia

24.04.2021 11:01

Ludzie....nie ma co jeszcze przekreślać tego chłopaka zupełnie...on dopiero niedawno skończył 21 lat...
To że jeden sezon miał bardzo średni nie znaczy że zawsze będzie beznadziejny...
Trzeba wierzyć, że się odbuduje...tyle nam w sumie zostało ://
#MiaSanMia

24.04.2021 11:00

Jak zwykle Tolisso na zdjęciu tego posta i oczywiście niezdolny do gry --> kontuzjowany...szkoda gadać, on po prostu MUSI odejść z FCB...sprowadźcie Neuhausa bo to się już nie da...gdyby nie te zdjęcia to ja bym zapomniał, że my w ogóle mamy takiego zawodnika....
#MiaSanMia

24.04.2021 10:51

Przedłużenie kontraktów jest bardzo ważne. Trzeba pomyśleć i jak najszybciej działać z Draxlerem. Szkoda transferu Neuhausa bo bardzo liczyłem na tego zawodnika na przyszły sezon :(
No cóż pozostaje nam liczyć na szybką sprzedaż Tolisso i sprowadzenie Neuhausa bo naprawdę warto i zdecydowanie potrzebujemy go w kadrze!
#MiaSanMia

23.04.2021 20:42

Bardzo mu kibicuję i wiele wskazuje na to, że ten chłopak będzie kiedyś wielką gwiazdą! Oby tylko zachował zimną głowę i skupił się na stopniowym rozwoju.
#MiaSanMia

23.04.2021 20:36

Nie obrażę się absolutnie jeżeli Robert załaduje hat-tricka Mainz!
#MiaSanMia

23.04.2021 16:45

A Francuzi z "France Football" i tak będą się podniecać swoim Donatello, który tyle niby strzela...szkoda gadać...
Robert jest najlepszy czy komuś się to podoba, czy też nie!
#MiaSanMia

23.04.2021 16:43

Szkoda, że bez Musiali :/ ale najważniejsze żeby Robert wrócił z kilkoma trafieniami :)
#MiaSanMia

23.04.2021 11:42

Mimo, że nie przepadam za jego działaniami to takie zagranie jest po prostu skandalicznie i poniżej pasa...
Powinni zgłosić coś takiego na policję i tyle!! Zawsze muszą się znaleźć "fantastyczni" ANTYfani...
#MiaSanMia

23.04.2021 11:40

Jak to czytam to odnoszę wrażenie "lania wody"...żadnych konkretów ale gadanie żeby gadać.
I nie wiem od kiedy dla klubów z topu "sukces średnio- i długoterminowy" to kupowanie w ostatnim dniu okna transferowego za przeproszeniem szrotu...to już lepiej kupić za tą całą kwotę jednego solidnego zawodnika, który sam jeden da nam więcej niż Roca z Sarrem razem wzięci ://
#MiaSanMia

23.04.2021 11:23

@GuteSpiele cieszę się, że się zgadzamy. Neuhaus moim zdaniem to dla nas absolutny priorytet na nadchodzące okno ale jeżeli twierdzisz inaczej, spoko masz do tego prawo.
Co do następcy Lewego to również myślę, że będzie o to ciężko i warto by już się nad tym zastanawiać. Wiadomo, że te hasła z Haalandem to raczej bajeczki i nie oszukujmy się, Borussia drugi raz tego samego błędu raczej nie popełni :P Ciężko mi teraz znaleźć jakieś nazwisko odpowiednie ale od tego jest sieć skautowska, żeby się zajmować takimi sprawami. Moim zdaniem powinniśmy raczej przechwytywać talenty na napastnika przy etapie gry w RB Salzburg itp. kluby a nie RB Lipsk czy Borussia Dortmund bo wtedy już tacy zawodnicy kosztują ogromne pieniądze.
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-22 23:39:33

A co do trenera na lata to w Bayernie ma to troszkę odmienne ramy czasowe ;)

22.04.2021 23:38

@hoven jak codziennie nas czymś zaskakuje!! Dzisiaj nawet zgodził się z @GuteSpiele!! To fakt ale nie przypominam sobie, żeby Kovac doszedł do półfinału UCL z wcale nie najlepszą kadrą w Europie a Julian owszem to zrobił (no posypali się z P$G ale to nieistotne). Co pokazuje, że wcale nie jest tak bardzo niedoświadczony jak mówisz @GuteSpiele. A patrząc na charakter Nagelsmanna to jakoś nie widzę tego żeby dał sobą pomiatać mimo wieku...
Dodając, powiedziałeś, że "wciąż sporo jest niedoskonałości". A pokaż mi jakiegokolwiek trenera w Europie, który nie ma żadnych niedoskonałości...nawet Hansi Flick popełniał błędy i mimo mojej ogromnej sympatii do niego muszę to uwzględnić. Nagelsmann szybko się uczy i na pewno gorszy nie będzie a doświadczenie przychodzi z wiekiem. Poza tym jeżeli nigdy nie prowadził (twoim zdaniem) drużyny z topu to czemu Bayern nie ma być pierwszy? To może być trener na wiele lat...a kogo ty widzisz w tej roli w takim razie? Kto twoim zdaniem jest tym doświadczonym i niemającym niedoskonałości trenerem? Bardzo proszę, może napisać...i nie pisz, że Loew bo w obecnych czasach się ośmieszysz...
#MiaSanMia

22.04.2021 23:24

@GuteSpiele jeżeli uważasz, że środek obrony Lucas-Upamecano do tego Sule i młodzi na ławce to słaba formacja to chyba nie spojrzałeś nawet na środek pola. Rozumiem obawy LO i przede wszystkim PO ale na lewą obronę jest Davies, przyjdzie Richards a w razie braku obydwóch zawsze można grać obroną Lucas-Sule-Upamecano-Pavard. Dlatego ja LO bym się aż tak nie martwił. Gorzej jest z PO...owszem jest Pavard, który jest dobry ale na pewno nie bardzo dobry/wybitny do tego właściwie brak rezerwowego bo Sarr jak jest na boisku to jakbyśmy grali w dziesiątkę...a Kimmich na PO raczej niemożliwy dlatego rozumiem obawy tutaj. Natomiast środek pola......jest Leon i Kimmich ale gdy chociaż jeden nie może grać to zjazd jakościowy na tej pozycji jest wręcz przerażający....Tolisso, który częściej jest połamany niż w ogóle dostępny (a co dopiero uwzględniony do pierwszej jedenastki), Roca, który absolutnie nic nie gra i mimo bardzo słabego ostatniego sezonu w Espaniolu to w tym sezonie jest nawet cieniem siebie z tamtego okresu....dlatego właśnie potrzebny jest nam Neuhaus. Trzeba wydać na niego te 40 mln czy się to komuś podoba czy też nie...bo inaczej będą dalej takie dziury jak to miało miejsce niedawno przy urazie Leona (a w przyszłym sezonie nawet już Alaby nie będzie).
Dlatego nasze priorytety na najbliższe okno to powinni być:
1. Jak najszybciej zakontraktować sobie nowego trenera (najlepiej Nagelsmanna) --> 15-20 mln
2. Podpisanie Draxlera dopóki jest taka szansa bo jego pensja pokryje się z tą którą płacimy Coscie w tym sezonie ale Niemiec przynajmniej będzie grał. --> jedynie pieniądze za jego kontrakt
3. Wpłacić klauzulę za Neuhausa a jeżeli jest taka możliwość to z powodu tragicznego sezonu dla BMG w Bundeslidze w tym sezonie może uda się wyjąć go za mniej a zdecydowanie warto!! --> 40 mln klauzula (przy możliwych negocjacjach mniej)
4. Następca Lewego ale to dopiero później...na razie pierwsze trzy punkty są najistotniejsze!!!
#MiaSanMia

22.04.2021 23:09

Ja dorzucę też coś od siebie...wiadomo, że najlepszym trenerem dla nas byłby nadal Flick ale on na pewno odejdzie. Z podanych kandydatów jedynie nie wiem jak sobie radzi van Bommel ale jak dla mnie tylko Nagelsmann może objąć naszą drużynę w tym momencie. Wiadomo, że tanio nas nie wyjdzie ale o tym trzeba było pomyśleć zanim Hansi rzucił, że ma dość Bośniaka i odchodzi...
Nagelsmann jest wizjonerem i bardzo dobrym strategiem poza tym to nie jest Kovac i mimo młodego wieku nie pozwoli "poskakiwać" najbardziej doświadczonym zawodnikom a wręcz myślę, że złapie z nimi dobry kontakt. Szkoda tylko, że jak sprowadzimy Nagelsmanna to może zabraknąć pieniędzy na Neuhausa ale cóż ja tam liczę, że po Tolisso szybko się ktoś zgłosi i pieniądze na Floriana jednak się znajdą! Trzeba być dobrej myśli a nie ciągle tylko narzekać i narzekać :)
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-22 22:54:00

*literówka tam miało być "podskakiwać" ;)

22.04.2021 22:52

No jasne...może być i 5 mln podpisów a Uli i tak na to nie spojrzy...tak to działa
Nawet redaktor napisał zgodnie z "Kickerem" --> "na Radzie Nadzorczej i zarządzie Bayernu petycja ta, raczej nie zrobi wrażenia, jako że bossowie stoją po stronie Bośniaka." tyle w temacie...podpisów może być nawet parę milionów a Uli ma to w poważaniu bo ważniejsze są zarobione pieniądze oraz znajomości od kibiców, transferów, trenera i zdrowego rozsądku...niech on już idzie na tą emeryturę bo by mu się przydało... Kolejny raz przytoczę słynne słowa "trzeba wiedzieć kiedy zejść ze sceny zanim nie jest za późno"
#MiaSanMia

22.04.2021 13:18

@Pir5 to już znacznie lepszą opcją będzie dla na Neuhaus z BMG...
Borussia M. nie będzie miała europejskich pucharów w przyszłym sezonie więc zawodnicy tego kalibru najpewniej będą chcieli odejść z zespołu...no chyba, że nie chcą się rozwijać i nie są ambitni...
Ja tam jestem za transferem Neuhausa bo on jest ograny w lidze i zna się z wieloma naszymi zawodnikami ze zgrupowań kadry więc aklimatyzacja nie powinna być problemem. A Francuz mimo wszystko jest przy nim ogromną niewiadomą a poza tym ile trzeba za niego dać? 45 mln? 50 mln? Neuhaus ma klauzulę 40 mln a wartość wg. transfermarkt 38 mln więc ja nie wiem nad czym tu się zastanawiać....trzeba go po prostu brać dopóki nikt się inny nie zgłosił...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-22 13:08:52

Camavinga według tego samego portalu ma wartość równą 60 mln więc nie sądzę, że uda nam się wiele utargować mimo kontaktu kończącego się młodemu Francuzowi w przyszłe lato...

22.04.2021 13:04

@Matilegolas i właśnie to, że ojciec Floriana jest wielkim fanem FCB powinno być taką "wisienką na torcie" przy tym transferze ;)

22.04.2021 12:18

@ClomidFCB ja bym chciał u nas kiedyś (!) zobaczyć duet Musiala-Wirtz na skrzydłach..to byłby ogień dopiero... :))) Wiem, że to raczej nie możliwe, fikcja i Bayer nam go nie odda za żadne pieniądze ale marzyć sobie mogę bo tego nikt mi nie zabroni! :)
Ale tak szczerze to teraz inny Florian powinien być dla nas priorytetem na nadchodzące okienko ;)
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-22 12:15:23

A Draxler byłby dla nas super! Na pewno nie zarabia więcej od bezużytecznego Costy a dodatkowo jest znacznie lepszym zawodnikiem :)

22.04.2021 12:14

@ikki ty jesteś chyba jasnowidzem ;)
Wczoraj pisałeś właśnie o nim i Neuhausie! Ale byłoby super gdyby odszedł Costa a przyszedł Draxler! Ja jestem zdecydowanie na TAK!!! Jeszcze jest do wzięcia za darmo to nawet Hasan nie powinien nim pogardzić!
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-22 11:05:55

@ClomidFCB to nie jest gracz niechciany tylko prezes P$G go nie chce ale Maurizio już jak najbardziej. Taki gracz do rotacji to ja rozumiem! A nie jakiś Costa czy inny bezużyteczny Sarr...
#MiaSanMia

22.04.2021 11:02

Miło usłyszeć, że nawet trener drużyny przeciwnej docenia osiągnięcia Flicka a niektórzy w naszym klubie nie potrafią... :/
Nie macie się co smucić Aptekarze...oddajcie nam Wirtza i jesteśmy kwita ;)
#MiaSanMia

22.04.2021 10:53

Pamiętam czasy gdy grał na LO pod Franck'iem i wtedy był naprawdę dobry...ale teraz zrobił się z niego inny zawodnik, który zagram tam gdzie mu więcej zapłacą...więc ogólnie się cieszę z tego odejścia ale drobna nutka wspomnień powraca. No cóż, można mu jedynie życzyć powodzenia w przebijaniu się do pierwszej jedenastki w Real...
#MiaSanMia

22.04.2021 10:50

Kimmich chyba wyjaśnił już resztki naszych złudzeń...przynajmniej jako selekcjoner, Flick nam nie będzie utrudniał zadania. No to zostało nam tylko czekać na Nagelsmanna bo jeżeli RBL jest gotowe odebrać telefon od Bayernu w tej kwestii w każdej chwili (sami o tym mówili) i mają już gotowego następcę dla swojego pierwszego trenera to szanse na przejście do nas Juliana są naprawdę duże. Wielu mówi, że on jest jeszcze za młody ale w takim razie ile mamy na niego czekać....10 kolejnych lat czy więcej? Jak dla mnie on już wiele więcej z Lipska nie wyciśnie i jest gotowy na podjęcie wyzwania w Bayernie.
#MiaSanMia

22.04.2021 10:46

@Kuffour1 jeżeli władze DFB przyniosą ze sobą jeszcze 15 mln na Nagelsmanna to chyba wszyscy będą zadowoleni ://
#MiaSanMia

21.04.2021 15:47

Ciekawe co przyniesie przyszły sezon...
Ciekawe kto będzie nowym trenerem FCB i ciekawe jak długo Hasan będzie dalej na tym stanowisku... ://
#MiaSanMia

21.04.2021 15:41

No to ogień!!! Robert, życzę Ci pobicia tego rekordu bo ogromnie na to zasługujesz w obecnym sezonie :)
Przygotuj się dobrze na Mainz i załaduj im ze 2 lub 3 ;)
#MiaSanMia

21.04.2021 15:37

@Matilegolas 100% się z Tobą zgadzam.
Porównanie do Renato Sanchesa też bardzo trafne...o tej umowie to nie wiedziałem ale w takim razie fakt, w moich oczach się już pogrążył. W Bayernie jest rodzina i wszyscy traktują się poważnie więc to raczej nie miejsce na niego. A tak już abstrahując to twoim zdaniem Neuhaus czy Zakaria? Moim zdanien Florian bardziej pasuje do naszego stylu gry i do naszych obecnych potrzeb.
#MiaSanMia

21.04.2021 15:32

@hoodykr na LO przychodzi Richards z Reading więc nie sądzę żeby chcieli kogoś jeszcze sprowadzić...
Z tym Draxlerem to świetny pomysł szczerze tylko, że jednak Julian nie jest zawodnikiem grającym na "6" tylko raczej "10" ewentualnie skrzydło bądź "8" ale byłoby super (tylko nie wiadomo ile on zarabia bo w P$G mają absolutnie chore stawki...a jak wiemy nasz zarząd nie lubi dużo płacić swoim zawodnikom...
Milinkovic-Savic --> nie wydaje mi się żeby nas było na niego stać bo to dla Lazio kluczowy zawodnik (trochę jak dla nas Goretzka).
Saula odrzucił już chyba zarząd z tego co pamiętam i mówili, że nie są nim zainteresowani.
Wijnaldum podobnie - został odrzucony przez zarząd (wtedy też mówili, że opcja nr 1 to Neuhaus)
Tu dochodzimy do transferu który moim zdaniem jest najlepszy i najbardziej pasujący do nas czyli oczywiście Florian Neuhaus...i to jest szczerze jedyny zawodnik którego konkretnie chciałbym zobaczyć w naszych barwach na przyszły sezon. Jego wartość wg. transfermarkt to 38 mln podczas gdy klauzula wykupu wynosi 40 mln...on jest absolutnie moim faworytem do środka pola.
Kolejną opcją jest Denis Zakaria czyli zawodnik zdecydowanie najbardziej defensywny ze wszystkich w tym zestawieniu. Może grać ŚPD ewentualnie na środku obrony (!) co jest jego dużym atutem. Będzie do wyjęcia za 20 mln bo kończy mu się kontrakt ale jest po dość poważnej kontuzji i nie wiem czy jest sens go podpisywać przy takim ryzyku (żeby nie był kolejnym Tolisso).
I wreszcie młody Francuz - Camavinga. Chyba największa niewiadomo z całego zestawienia. Zarabia najmniej i jest najmłodszy a co za tym idzie ma bardzo małe (jeżeli nie zerowe) doświadczenie w Europejskich pucharach. Rennes również to nie poziom Bayernu co powoduje u mnie kolejne obawy a tanio go raczej nie wyjmiemy (obstawiam min. 45 baniek chyba, że się ugną pod rekinem negocjacji - wiadomo o kogo mi tu chodzi). 19-latek może być strzałem w dziesiątkę ale może się też okazać strzałem w kolano jeżeli nie będzie umiał wejść do zespołu jak np. Roca. Co mnie tym bardziej zadziwia to fakt, że jeszcze nie dawno młody Francuz mówił o tym, że jedyny klub do jakiego odejdzie z Rennes to Real pod skrzydłami Zizou, chociaż może zmienił zdanie po powstaniu i szybkim upadku super lipy :P
Co do prawego obrońcy to obawiam się, że dobry kontrakt Sarra oraz brak środków nie pozwoli na zakontraktowanie poważnego rywala dla Pavarda o pierwszą jedenastkę. Kończąc, na Depaya nie ma co liczyć bo szanse na przyjście do nas są bardzo małe.
#MiaSanMia

21.04.2021 15:15

@Matilegolas ja mam nadzieję, że cokolwiek otrzymane za niego (może 20 mln) będzie od razu przekazane do skarbonki na poważnego środkowego pomocnika - Neuhausa (ewentualnie Zakarię)
I tak jak pisze @Piter1985 oby się Tolisso nie połamał w drodze do nowego klubu ://
#MiaSanMia

21.04.2021 13:01

@FCBx2 dlatego ja oraz @Matilegolas piszemy o Neuhausie...zawodniku który jest bardzo dobry, gra na 6 i 8 a do tego jest jednym z najlepszych zawodników BMG w tym sezonie...jak nie on to chociaż Zakaria...no błagam, nie możemy zostać z Rocą w środku pola...
#MiaSanMia

21.04.2021 12:57

@Globin23 ma w 100% rację...skończyły się czasy kupowania solidnych zawodników za max 20 mln...teraz przydałby się ktoś solidny do nawet nie rotacji a współpracy i odciążania duetu Leon-Jo...to właśnie dlatego ja tak bardzo liczyłem na Neuhausa...a nie tak po prostu wydać te 40 mln bo mi się chce...
#MiaSanMia

21.04.2021 12:04

@FanGraczyBayern ja bym bardzo chciał Floriana ale nie mówię, że to MUSI być on...po prostu przeraża mnie wizja kolejnego sezonu bez zmiennika/zawodnika rotacyjnego dla Kimmicha i Leona...bo potem jakby cokolwiek któremuś z tej dwójki się stało to będzie kaplica...a Neuhaus jest na tyle dobry (może być też Zakaria), że powinien sobie spokojnie poradzić w tej roli...
Ja po prostu patrzę na przyszłość w znacznie inny sposób od naszego dyrektora sportowego...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-21 11:59:46

a zawsze pieniądze mogą przyjść ze sprzedaży któregoś z zawodników...Tolisso, Cuisance, Fein, Sarr, Roca...opcji na pewno kilka jest...a środek pola powinien być priorytetem..
W bramce jest Manu i warto zatrzymać Nubela chociaż na mniej ważne rozgrywki - jakieś puchary.
Na ŚO będzie kozak Lucas, Upamecano oraz Niklas jak się dogada...oraz przyjdą młodzi z wypożyczeń.
LO - jest Davies, przyjdzie Richards ale gdyby coś to zawsze może tam grać Lucas.
PO - jest Pavard, wróci z wypożyczenia Richards, może grać tam Niklas ale to w kryzysowej sytuacji...i jest ten nieszczęsny Sarr
Skrzydła - młody profesor Musiala, wraca Serge, Coman i Sane (wiem jak gra ta ostatnia dwójka)
Rozegranie - Tomek i Musiala a nawet Leona (jeżeli będzie jakiś sensowny zawodnik do śroska pola)
Napastnik - Robert, Czupas i przydałby się młody talent ale nie kolejny Arp
Środek pola.....jest Kimmich i Leon ale poza nimi....Roca totalnie się nie odnalazł w tym sezonie, może w następnym będzie lepiej (oby), Tolisso, który prędziej chyba odejdzie od nas niż będzie w pełnie sprawny i bez kontuzji...dlatego tak ważny jest dla mnie środke pola w tym momencie na to okienko transferowe...

21.04.2021 11:50

Trochę szkoda, że odchodzi ale rozumiem decyzję zarządu...za to sposób w jaki się od Hasana o tym dowiedział nie rozumiem kompletnie - dramat (jeżeli to prawda, bo media mogły pokolorować mimo, że potrafię sobie wyobrazić Brazzo w takiej sytuacji).
#MiaSanMia

21.04.2021 11:46

Musiala 3 a Alaba 1??? Komuś się chyba nazwiska pomyliły. Alaba najwyżej 2 ale na pewno nie 1...i jeszcze Lucas 3....no błagam...może i Alaba nie grał najgorzej ale Lucas i Musiala to od niego o niebo lepiej grali...oprócz tego dośrodkowania przy naszej drugiej bramce Alaba nie pokazał się na 1 w przeciwieństwie do Musiali...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-21 11:43:15

źle napisałem Alaba przy pierwszej bramce ;)

21.04.2021 11:40

@GuteSpiele no to możesz iść do zarządu i im przekazać, żeby jednak go kupili...z jakiegoś powodu musieli stwierdzić, że go nie chcą u nas...ja się nie zajmuję transferami w FCB ale to jest chyba logiczne..."jeżeli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze" jak mawia klasyk...oraz wiek najpewniej...
#MiaSanMia

21.04.2021 11:34

@claudio3 i tak najpewniej odejdzie z klubu jak przyjdzie za niego jakaś oferta...
#MiaSanMia

21.04.2021 11:31

@FanGraczyBayern tylko, że Wijnaldum nie dość że jest po 30 to jeszcze zarabia ogromne pieniądze...to nie ma totalnie sensu...już lepiej wydać te 40 baniek ale mieć młodszego zawodnika, który nie zarabia takich pieniędzy...poza tym transfer Holendra oficjalnie odrzucił zarząd FCB...
#MiaSanMia

21.04.2021 11:28

@Piter1985 szanse wyjęcia Kloppa są bardzo małe, a po jego ostatniej wypowiedzi, że "nie zamierza uciekać z klubu, który ma problemy" to wręcz zerowe...a żaden z wolnych trenerów nawet się nie zbliża do poziomu Flicka...
Julian to wizjoner a z Lipska już wiele więcej nie wyciągnie...ja bym mu dał szansę u nas.
@GuteSpiele Klose...?? Człowiek, który chce wręcz odejść z FCB z powodu Hasana teraz ma zostać jego współpracownikiem?? Jakoś tego nie widzę...
Kończą się piękne czasy Bayernu pod Flickiem...widowiskowe granie na najwyższym poziomie.
#MiaSanMia

21.04.2021 11:24

Na jedne skrzydło Serge, na drugie Musiala a ogórki mogą jedynie patrzeć z ławki jak się gra...
#MiaSanMia

21.04.2021 11:11

Ktoś z trójki Neuhaus/Zakaria/(ewentualnie Camavinga) MUSI przyjść bo będziemy mieli ogromną dziurę w rotacji środka pola...dziwię się szczerze tym, którzy twierdzą, że klauzula odejścia Neuhausa z BMG jest wysoka....klauzula 40 mln a wartość zawodnika wyceniana na 38 mln....to już naprawdę trzeba być sknerą żeby tak twierdzić....weźmy Camavingę totalnie nieogranego w największych rozgrywkach (UCL) za którego trzeba będzie dać 50 baniek...no świetny deal transferowy....nie ma co....
#MiaSanMia

21.04.2021 11:06

@FanGraczyBayern właśnie słyszałem takie pogłoski ale kompletnie tego nie rozumiem...tydzień temu wszędzie pisano że to Neuhaus jest nr 1 na liście Brazzo a teraz nagle Francuz...niech on się wreszcie zdecyduje żeby się nie skończyło jak w zimowym oknie...kupowanie na ostatnią chwilę tego kto tylko wpadnie pod rękę...i to ma być dyrektor sportowy na miarę Bayernu...żałość....
P. S. Neuhaus jednak moim zdaniem wydaje się być lepszym rozwiązaniem dla nas.
#MiaSanMia

20.04.2021 23:52

No to super Kalle!
Gratulacje!
#MiaSanMia

20.04.2021 23:45

Musiala to jest złoty chłopak FCB!
Ogromnie jeszcze liczę, że tego Neuhausa sprowadzimy bo Alaba nawet w środku pola nie gra najlepiej a potrzebujemy rezerw dla Kimmicha i Leona...bo Tolisso wiecznie kontuzjowany ://
#MiaSanMia

20.04.2021 23:43

Co do Camavingii to ja szczerze już bardziej wolę Neuhausa...
Nie mówię, że Francuz jest zły czy coś ale Neuhaus jest ograny w lidze i bardziej doświadczony ale jeżeli Eduardo jest do wzięcia za sensowne (!) pieniądze (kończy mu się w przyszłym roku kontrakt) to może być. Jedyny problem będzie wtedy gdy nie będzie umiał wejść do zespołu i pokazać pełni swoich możliwości (jak Coman).....oby nie....ale to dziwne bo jeszcze chyba tydzień temu (poprawcie jeżeli się mylę) Hasan miał już sprowadzać Neuhausa i miała to być opcja nr 1 na jego liście a tu nagle jednak młody Francuz, który mówił, że jedyny klub do którego pójdzie z Rennes to Real Madryt...nie rozumiem tego...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-20 17:55:55

Poza tym Brazzo może obiecywać zawodnikowi, że będzie grał regularnie a koniec końców to jednak trener decyduje o tym kto i ile gra a nie Bośniak...a gorzko się u nas o tym przekonał Nubel, który pewnie do dzisiaj żałuje tego transferu...ale też co on sobie myślał? Że będzie grał sporo mimo posiadania najlepszego bramkarza na świecie w pierwszej jedenastce?

20.04.2021 17:50

Coś czuję, że szykuje się naprawdę GRUBA afera związana z tą całą superligą...
@ikki ma rację, że dla Bayernu w dzisiejszych czasach (dla zarządu) liczą się bardziej zarobione pieniądze niż sukcesy sportowe...bo gdyby tak nie było to Hasan już dawno byłby wykopany ze swojego stanowiska a Flicka trzymano by wszystkimi możliwymi paragrafami w umowie....a tak jeden KHR walczy o to aby Hansi jeszcze zmienił zdanie i został...biedny Kalle szkoda mi go bardzo bo wie że odchodzi a klub leci w dół przez tragiczne decyzje Uliego i Hasana..."bądźmy dobrej myśli" to jedyne co mi teraz przychodzi do głowy...
#MiaSanMia

19.04.2021 11:17

@tapczan mistrz! Lepiej bym tego nie ujął ;)
I znowu ten Alaba na środku obrony...ile jeszcze tej "terapii" dla oczu i zawałów w trakcie meczu będzie? Może po prostu chcą, żeby były emocje :) z Alabą na ŚO kilka takih sytuacji murowanych...a jeżeli z Lucasem wszystko dobrze to chyba to jest jakaś paranoja!!! Musiala w podstawie, szkoda tylko, że nie na skrzydle bo w mijaniu rywali Sane i Coman mają się czego od niego uczyć. I jeszcze jedno Leon wróć jak najszybciej!!!
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-19 11:09:14

*kilka takich, literówka

19.04.2021 11:08

"Nawet jeśli potrafi robić magiczne rzeczy z piłką, POTRAFI TEŻ MINĄĆ RYWALA I ZNALEŹĆ SIĘ TUŻ POD BRAMKĄ" - to powinny być dobitne słowa o tym czym dysponuje 18-letni Musiala a czego absolutnie nie mają Coman i Sane razem wzięci. Musiala jak dla mnie pownien być w wyjściowym składzie do końca sezonu...tyle było płaczu, że nie mamy skrzydeł, że Costa to dramat (to akurat prawda) a tu nagle 18-latek pokazuje jakim doskonałym jest dryblerem. Z jaką on łatwością mija rywali...Sane płakał jak oglądał...
#MiaSanMia

19.04.2021 10:59

@tapczan no tak. Przecież Belg pokazywał "klasę" w meczu z nami, szczególnie przy bramce Czupasa. To była poezja gry na bramce ;)
#MiaSanMia

19.04.2021 09:40

Zawsze musi się znaleźć ktoś kto wszystko psuje...i gdzie są teraz Ci, którzy tak bronili Uliego i mówili, że on absolutnie nigdy nie działał na szkodę klubu? Ktoś mu powinien w końcu wytłumaczyć, że jak tak dalej ze swoim przydupasem będą przekraczać kolejne granice to zaczną odchodzić kolejni ważni ludzie z klubu a potem już pewnie nawet zawodnicy z powodu tych konfliktów...i z klubu piłkarskiego zrobi się jedna wielka korporacja rządzona przez Uliego...no dramat...niech on już jak najszybciej idzie na tą emeryturę bo jak go szanowałem tak teraz on się chyba stara zrobić wszystko żebym jednak zmienił o nim swoje zdanie...
#MiaSanMia

19.04.2021 09:37

To prawda, Kostić zasłużył w 100% na tą nagrodę! Ma genialne asysty!

19.04.2021 09:16

Nie musi wejść mój typ, bo ważniejsze żeby chłopaki wygrali mecz!
#MiaSanMia

19.04.2021 09:14

@hoven tak to by chyba każdy chciał zostać zaskoczonym!
@Edmund absolutnie. Piszcie sobie do woli, ja wam nie będę przeszkadzał ;)
#MiaSanMia

18.04.2021 21:08

Jak zobaczyłem listę @hovena to od razu wiedziałem, że @Edmund włączy się rozmowy :)
Ciekawe czym jutro zaskoczy na @hoven - czyli człowiek wielu talentów ;)
(komentarz nie ma na celu nikogo urazić)
Miłego dnia!
#MiaSanMia

18.04.2021 20:57

Dobra dobra Julek, ja rozumiem że nie chcesz robić kwasu w RB bo to by doprowadziło m do podobnej sytuacji jaką my teraz mamy. Jednak coś nie chce mi się wierzyć...Mattheus nie gadałby na prawo i lewo "Nagelsmann, Nagelsmann i tylko Nagelsmann" gdyby nic nie było na rzeczy poza tym Julian ani razu wyraźnie nie zaprzeczył np. "zostaję w RB, nigdzie się nie ruszam, mam kontrakt i nie chcę trenować FCB". Wystarczyłoby krótko ale dosadnie i nikt by się nie łudził nawet (No chyba że media).
#MiaSanMia

18.04.2021 18:25

Miro mówi ważne słowa:
"Szacunek dla siebie NAWZAJEM, nawet JEŚLI NIE ZAWSZE MA SIĘ TAKIE SAMO ZDANIE, to musi być coś ABSOLUTNEGO!"
Hasan zdecydowanie nie jest mistrzem w tej kwestii...bo jeżeli akcja z Boa jest taka jak mówią media (znając Brazzo to mnie to absolutnie nie dziwi) to zdecydowanie brakuje mu szacunku do innych oraz zrozumienia tego, że nie zawsze to on ma rację...
#MiaSanMia

18.04.2021 16:47

@elber09 taa z tym Trappatonim to niezły przykład dałeś :P
I nie pisz o tym, że WSZYSCY piszą źle o zarządzie bo zawsze się znajdzie choćby jedna osoba pisząca i myśląca inaczej a wtedy twój przykład może być zakopany...
#MiaSanMia

18.04.2021 16:25

@elber09 my też nie wiemy jak to wyglądało wszystko dokładnie, od środka. Na pewno nikt tam nie jest bez winy, tego jestem wręcz pewien. Ale to jednak Brazzo jest pierwszym kandydatem do zwolnienia.
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-04-18 16:21:46

Adi ma rację. Mimo, że Boatengowi zdarzały się słabe występy tak jednak od gra w Bayernie już 10 lat. Może nie jest jakąś wielką legendą FCB ale na pewno zasługuje na znacznie większy szacunek. Poza tym nie robił takich cyrków jak Alaba z kontraktem mimo, że od Alaba to jest o niebo lepszy...

18.04.2021 16:15

Po nagłej decyzji Hansiego przeczytałem komentarze typu że to Flick w tym klubie jest toksyczny...ale jedyną osobą z którą Flick ma konflikt to jak to pięknie ujęła redakcja " powodem takiej decyzji jest nie kto inny, a Hasan Salihamidzic".
Hasan pokłócił się z Flickiem
1. Beznadziejne 2 ostatnie okna transferowe i totalne lekceważenie propozycji Hansiego.
2. Nieprzedłużanie umów z zawodnikami (istotnymi dla trenera) bez uprzedniego omówienia z trenerem o takiej decyzji.
3. Podkładanie kłód Flickowi pod nogi gdzie tylko się da
Hasan ma również konflikt z Klose.
Brazzo zdecydowanie nie jest lubiany przez Kalle.
Nawet zawodnicy pierwszej jedenastki mają tego dyrektorka w serdecznym poważaniu...
I kto tu jest toksyczny i konfliktowy????
I nie, nie uważam że Flick jest nieomylny (wystawianie Alaby na ŚO) ale Brazzo to już zaczyna przekraczać WSZELKIE GRANICE! Zaraz zawodnicy przez niego zaczną odchodzić....on się po prostu NIE NADAJE na to stanowisko...może do zarządu tak ale nie na tak ważne dla zespołu miejsce w klubie...
#MiaSanMia

18.04.2021 15:56

Zaraz się okaże, że Hasanek - piesek Uliego ma napięte relacje z absolutnie każdym ISTOTNYM pracownikiem w FCB. Najpierw wkur**ł Hansiego, teraz Miro...no brawo! Jak tak dalej pójdzie to połowa klubu odejdzie przez konflikt i totalny brak kompetencji ze strony Brazzo. Obym się mylił i żeby Bośniak jak najszybciej wyleciał ze swojej funkcji.
#MiaSanMia

18.04.2021 15:42

Wreszcie jakaś pozytywna wiadomość :)
Lucas to absolutnie szef naszej obrony i totalny przekozak. Walczy do końca o każdą piłkę i to ogromnie w nim lubię!
Ale będziemy mieli środek obrony Lucas-Upa!
#MiaSanMia

18.04.2021 15:33

Jeżeli Flick odchodzi to najlepiej by było żeby obydwaj opuścili swoje funkcje...oj Uli, Uli weź ty się zastanów nad tym co robisz. Bardzo Cię szanuję za to co zrobiłeś dla tego klubu ale może zacznij już myśleć o spokojnej emeryturze bo trzeba wiedzieć kiedy zejść ze sceny...zanim nie będzie już za późno.
#MiaSanMia

18.04.2021 15:30

I właśnie dlatego ja wszędzie już wręcz "spamuję" o sprowadzeniu Neuhausa. Mamy teraz doskonały przykład, że gdy Leona brak to naszego środka pola również jakby nie było. Neuhaus zapewni tą cholernie potrzebną rotację w środku pola przy okazji trzymając klasę/poziom podobny do Leona i Kimmicha. Potrzebujemy kogoś takiego bo Tolisso jest wiecznie kontuzjowany a Roca po prostu odstaje poziomem. Tolisso trzeba sprzedać za wszelką cenę bo potrzebujemy tych pieniędzy niezmiernie.
#MiaSanMia

18.04.2021 15:20

Weźcie się ogarnijcie...na cholere nam teraz kolejny bramkarz? Zajmijcie się lepiej zakontraktowaniem Neuhausa oraz JAK NAJSZYBCIEJ załatwieniem nowego trenera (najlepiej Nagelsmanna).
#MiaSanMia

18.04.2021 15:07

Niektóre z tych ocen to chyba żart. Lucas 3.0 a tyle samo Alaba plątonogi? Sane 4.0....no ludzie...co to ma być?
#MiaSanMia

18.04.2021 15:04

@elber09 nie powiedziałem że musimy mieć od razu kadrę juniorską na poziomie Chelsea/Barcy i wyciągać talenty pokroju Pedri/Ansu Fati/M. Greenwood bądź P. Foden ale naprawdę....każdy szanujący się w Europie klub ma znacznie lepszą szkółkę młodych zawodników od nas. Jako przykład podaj mi proszę jakiegoś uzdolnionego juniora "wyprodukowanego" przez Bayern...Musiala jest "produktem" szkółki Chelsea tak tylko dodam aaa Tomek Muller ma 30 lat, Alaba 28 albo 29. Więc ja nie chcę być niemiły/starać się wszelkimi spodoba i udowadniać ze się myślisz ale po prostu to jednak w obowiązku dyrektora sportowego (w znacznej części) leży takie zadanie. I to nie jest tak (może ja tak czasem brzmię po prostu) że ja zawsze wszystko zwalam na Hasana/Uliego bądź zarząd ale dużo naszych problemów jest spowodowanych tym, że nasz dyrektor sportowy delikatnie mówiąc nie nadaje się na to stanowisko. Mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości...bo Hasan też zrobił kilka dobrych rzeczy dla klubu (głównie jeszcze jako piłkarz niestety). Ale na pewno w moich oczach wiele stracił przez nierozważnie postępowanie (jak choćby z Boatengiem). Mój komentarz nie ma na celu nikogo obrazić. Dziękuję
#MiaSanMia

18.04.2021 01:08

@Edmund proszę Cię nie zaczynaj...to że Flick miał problem z obroną to również błędy Hasana. Nie tylko środek obrony broni ale również pomocnicy powinni się cofać oraz boczni obrońcy. I nie broń Hasana w takim momencie bo to tylko ludzi zaczyna bardziej irytować (przy informacji z Flickiem). Nie mam na celu Cię urazić tylko raczej chce pokazać że możesz na siebie sprowadzić dużą krytykę. Oczywiście, że możesz mieć własne zdanie ale nie pisz takich rzeczy w akurat TYM momencie. Nie gdy Flick odchodzi.
#MiaSanMia

18.04.2021 00:11

@dzojko weź proszę zmień tą profilówkę bo źle się na nią patrzy...naprawdę. Albo krytykujesz gościa i zmieniasz albo nie krytykuj i zostaw...bo to jest co najmniej głupie i bez sensu. (ta wypowiedź nie ma na celu nikogo urazić)
#MiaSanMia

18.04.2021 00:07

@Fari Flick według wielu też miał zostać i nigdzie nie odchodzić a jak się to skończyło...
Nagelsmann to zdecydowanie najlepszy kandydat z tych, którzy są możliwi ale czeka go piekielnie trudne zadanie.
#MiaSanMia

18.04.2021 00:03

@Marienplatz nic dodać, nic ująć. Tak jak wielu mówiło w przypadku Upamecano, Bayern to znacznie większy rozmiar kapelusza od Lipska. Zobaczymy czy Julian będzie miał wystarczająco dużą głowę pomysłów na grę żeby go ta rola nie przerosła. Jeżeli przyjdzie to naprawdę będę mu kibicował, bo będzie miał potwornie trudne zadanie.
Tak jak miał Koeman z Barceloną jeśli nie gorzej.
#MiaSanMia

17.04.2021 23:58