DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Abzyrl Strona 49

BRAWO ZARZĄD!! Coman, Tolisso, Cuisance, Fein, Zirkzee i Sarr OUT i idziemy w naprawdę dobrym kierunku!! Gdyby Sule też postanowił upaść na głowę z pensją to scenariusz szykuje się podobny...
Co do nowego skrzydłowego to moim zdaniem (o ile Julek w ogóle będzie chciał skrzydłowych) przede wszystkim MUSIALA musi grać więcej --> tyle ile będzie w stanie ale propozycja Rashicy, którą zauważyłem kilkukrotnie jest bardzo adekwatna. Osobiście wolałbym zapolować na Wirtza z Leverkusen dopóki jest jeszcze do wyjęcia za nieduże pieniądze (bo talent ma ogromny i może być kolejnych Havertzem za parę lat) ale jakby miał przyjść Rashica to też płakać nie będę. Tak jak już wcześniej powiedziałem Musiala jest dla nas przyszłością więc musi grać dużo (na "10" będzie mu ciężko się przebić bo Tomek trzyma klasę ;)
Jeżeli ze sprzedaży Comana i Tolisso zgarniemy powyżej 60 baniek to naprawdę będzie sukces i może wróci cień szansy na transfer Neuhausa z BMG bo on by nam się przydał do gry z Kimmichem i Leonem :)
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-10 15:37:32

*kolejnym Havertzem

10.06.2021 15:35

Coman chyba nie zauważył jednej podstawowej rzeczy...że jest w Bayernie a nie w jakimś United, City czy Chelsea gdzie pieniędzy mają od cholery i jeszcze więcej.....
W FCB panują troszeczkę inne realia przy pensji i jeżeli nie ugnie się z kontraktem to zapewne zarząd wkrótce pokaże mu drzwi...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-09 21:29:23

Jak istnieje opcja odsprzedania go komuś z PL (za sensowny $$$) to moim zdaniem nie ma się nawet nad czym zastanawiać...
Za kasę ze sprzedaży "dryblera" możemy znaleźć kogoś znacznie, znacznie solidniejszego. Nie tylko w grze ale też mającego mniej kontuzji. Osobiście wolałbym żeby więcej szans otrzymywał Musiala bo w przeciwieństwie do Comana on zasłużył na miejsce w podstawie...

09.06.2021 21:25

Oj...Lajpcyś, co to ma być?
Już wystarczająco dużo kasy od nas dostaniecie na to okienko...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-09 21:20:57

Jak Upa cokolwiek się stanie w okresie od 1 - 15 lipca to mnie chyba coś trafi...

09.06.2021 21:20

Temu Panu już dziękujemy...
Razem z Tolisso i Comanem mogą już zacząć pakować walizki :)
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-09 21:13:58

I zapomniałbym o Sarrinhio ;)

09.06.2021 21:13

Co jak co ale nie spodziewałem się po Mbappe czegoś takiego :)
Gdyby P$G chciało Comana i troszkę ojro.... ;)
W końcu strzelił im bramkę która zabrała im UCL ;)
(wiadomo, że transfer Mbappe to raczej daleka fantazja)
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-08 14:29:04

Teraz wszyscy którzy tak pluli na Lucasa jak złapał kontuzję i "Tyle niby kosztował" powinni przeprosić :P

08.06.2021 14:27

Ludzie, bądźmy realistami. Nawet po sprzedaży Tolisso, Cuisance, Feina i Zirkzee nie będzie nas stać na sprowadzenie Saula. Poza tym podstawowy problem Saula to brak regularnej gry a u nas grałby w rotacji (większej bądź mniejszej ale duetu Goretzka-Kimmich nie rozdzieli choćby nie wiem jak się pokazywał).
Co do wspomnianego Zakarii to wszystko super ale mnie zastanawia i powstrzymuje od tego transferu fakt bardzo poważnej kontuzji Szwajcara, przez którą stracił dużo spotkań...ale plusem nie wątpliwie jest kontrakt kończący się w przyszłe lato, co za tym idzie niechęć w przedłużeniu kontraktu i stosunkowo niska cena względem wartości zawodnika, który na brak chętnych raczej nie narzeka.

Odwołując się do Neuhausa to moim zdaniem jest to najlepsza opcja dla nas, oczywiście nie koniecznie za klauzulę ale mimo wszystko bardziej realny scenariusz to Neuhaus w rotacji a nie Saul, który narzeka na brak gry u Simeone (to jest chyba logiczne). Goretzka i Kimmich przychodząc do nas byli daleko od obecnej klasy a z Neuhausem może być podobnie, zresztą on ma dopiero 24 lata (!)
Spotkałem się z opinią pewnego użytkownika dieroten.pl, który twierdził że "Neuhaus jest za słaby na Bayern i nie jest wart takich pieniędzy" więc dlaczego ten sam zawodnik przykuwa uwagę kilku klubów z PL, Serie A oraz La Ligi? To raczej nie przypadek...no chyba, że we wszystkich tych klubach na stanowiskach odpowiedzialnych za transfery pracują zdaniem tej osoby ludzie ograniczeni...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-07 18:25:41

@Danie1
@Edmund
Zakaria może grać również na prawym wahadle bo grywał tam w BMG a jest dosyć szybki i dobry fizycznie dlatego ja bym nie miał nic przeciwko sprawdzeniu Zakarii w to okno (to jest max 20 baniek a jeżeli Szwajcar będzie chciał transferu do nas to może nawet mniej) i sprowadzeniu Neuhausa NAJPÓŹNIEJ w przyszłe lato o ile do tego czasu nie zdąży już gdzie się przenieść. Z jednej strony cudownie, że on ma tą klauzulę bo raczej większość chętnych skutecznie odstrasza już na wstępie a z drugiej niestety my również nie kwapimy się do zakupu młodego Niemca. :/

07.06.2021 18:18

@Arkady142 Liverpool dostawał w tym sezonie taki oklep, że aż miło się na to patrzyło. Udało im się co prawda szczęśliwie dostać do europejskich pucharów. Moim zdaniem niezasłużenie ale każdy uważa jak chce i możecie się ze mną nie zgodzić.
#MiaSanMia

05.06.2021 18:24

@Arkady142 masz rację, tak to wygląda.
Wszyscy wokół krzyczą, że Bayern wykupuje Bundeslige a spójrzmy co robi choćby Borussia D. Ten Kobel to nie pierwszy tego typu ruch.
A kluby angielskie też święte nie są bo obydwa Manchestery ostrzą sobie żeby na Grealisha z A. Villi i Harrego Kane'a a to już niby nie jest wykupywanie ligi i psucie rywalizacji?
Ja sam się już się sobie dziwię...Bayern niby największy niemiecki klub a skąpi jakby miał budżet jakiegoś Hoffenheimu czy innego Stuttgartu :/
Nie powinno być tak, że nasze największe oczekiwania i marzenia to sprowadzenie Neuhausa lub jakiegoś solidnego PO (bo wiadomo, że na Saula to w ogóle nie ma co się łudzić). To jest straszne, że za ileś lat przez te skąpstwo może się to na nas odbić a UCL będzie nierealnym marzeniem z takimi uzupełnianiami kadry jak to wyglądało w zimie. I żeby teraz ktoś sobie nie pomyślał, że ja jedynie umiem krytykować transfer Upamecano jest genialny bo nawet jeżeli nie odpali od razu to ma czas na to aby być genialnym ale tak jak już to wielu powtórzyło na tej stronie, na samym Upamecano nie pociągniemy całego sezonu i on sam nie zastąpi kilku zawodników, którzy odeszli...
#MiaSanMia

05.06.2021 18:15

Jak tylko odejdzie Tolisso i Cuisance to OD RAZU trzeba iść po zawodnika Gladbach. Dobrze, że on ma klauzulę bo po udanym EURO jego wartość mogłaby być znacznie większa...
A jak nie Bayern to co? Liverpool...no błagam, jak chce przejść do beznadziejnego klubu i nic nie grać to może lepiej niech już zostanie w BMG :/
#MiaSanMia

05.06.2021 18:00

@Reeken89 przecież Uli wyraźnie mówił, że trener nie ma nic do gadania w temacie wzmocnień, on ma tylko trenować tych "wybitnych" grajków i wyciągać z nich ile się da. Od ustalania transferów jest jeden jedyny nieomylny Hasan, który tylko czeka na moment w którym zarząd wreszcie da mu zielone światełko na sprowadzenie Odoi'a...
A PO i ŚP dalej wygląda jak wygląda....
Moim zdaniem skrzydłowego trzeba sprowadzić jedynie jak Coman odwali tzw. Alabę...
Nie nauczyłeś się jeszcze przez tyle lat jak to działa w Bayernie??
#MiaSanMia

05.06.2021 17:52

@Globin23
"W Realu też pracują idioci?" akurat inteligencja Realu przy transferach nie jest na najwyższym poziomie....
#MiaSanMia

05.06.2021 17:43

80 mln? A skąpią 40 mln na Neuhausa...
Marca jak zwykle plotki...
#MiaSanMia

04.06.2021 15:55

@JMPK89 a Ty dalej swoje brednie...
Napisz nazwisko lepszego ŚP w podobnym wieku i sensownej cenie.....
#MiaSanMia

04.06.2021 15:51

@Edmund o chętnych się nie boję. Gorzej z kasą...
Byle Tolisso przetrwał Euro bez kontuzji i jak najszybciej do sprzedaży!
To samo z Feinem, Zirkzee, Sarrem i Cuisance...
#MiaSanMia

03.06.2021 15:03

@tapczan jeżeli rzeczywiście jest takim talentem jak mówią --> "największym talentem niemieckiej piłki" to nawet w Bayernie się przebije i będzie jak z Musialą.
Jak dla mnie zdecydowanie na tak, trzeba inwestować w Campus a biorąc takiego młodego zawodnika, raczej nic nie stracimy a zyskać możemy baardzo dużo :)
#MiaSanMia

03.06.2021 14:54

Czyli w tym głosowaniu nie liczyła się grywalność w Fifie...
Posiadanie kiedyś Wirtza w naszej kadrze to marzenie bo Leverkusen odda go każdemu innemu dużemu klubowi :///
Plus taki, że chociaż mamy Musialę :)
#MiaSanMia

02.06.2021 22:18

Oj @hoven :)
Wiadomo, że "8" by nie zabrał ale wiesz na pewno jak to wygląda np. z "3" w Milanie gdzie ten numer jest zastrzeżony dla Maldiniego bodajże ;)
Filmik był, gest ładny więc na co czekamy z umową?
#MiaSanMia

02.06.2021 22:15

@Edmund ponoć Nagelsmann nie widzi w składzie na przyszły sezon Tolisso i Cuisance dlatego szansa zawsze jest...gorzej z kasą :/
Mam wrażenie, że zarząd jest ostatnio jak piniata, wystarczy, że się w nią mocniej walnie i pieniądze się nagle cudownie znajdują. Tak było np. z Nagelsmannem, niby już nic nie mamy a tu jednak "Hokus Pokus" ;)
Mimo wszystko Neuhausa MUSIMY mieć w kadrze. Czym szybciej tym lepiej!!!
#MiaSanMia

02.06.2021 22:07

CO ONI MAJĄ Z TYM ALABĄ?
Chłop grał okropny piach w tym sezonie, to przez niego przegraliśmy tak dotkliwie pierwszy mecz z P$G i jedynie jego gra w środku pola jakkolwiek go ratuje...dramat
Dobrze, że odchodzi! Obrona Realu szykuje się wybitna na przyszły sezon...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-02 22:01:59

Co do PO
Nie wiem, oni nie słyszeli o kimś takim jak np. Ridle Baku?

02.06.2021 21:59

Bez oficjalki nic takie gadanie nie znaczy :/
Leon, nie daj się prosić, taki piękny gest z "8" od Javiego! Czego chcieć więcej! :)
#MiaSanMia

02.06.2021 19:30

Tak, tak Florek. Flick też z DFB żadnego porozumienia nie miał ;)
Mam nadzieję, że zobaczymy Cię już niedługo w koszulce Bayernu :)
Idealne zastępstwo dla Kimmicha i Leona! Poza tym zawodnicy pewnie znają się doskonale z gry w kadrze ;)
#MiaSanMia

02.06.2021 19:27

Z tego co pamiętam to Chris może grać na PO a ta pozycja jest dla nas istotna! Chyba, że chcemy używać dalej Buni ://
#MiaSanMia

02.06.2021 12:30

Alaba w drużynie sezonu LIGI MISTRZÓW???? To żart? Akurat z naszej obrony to on byłby ostatnim do tej nominacji. Trzymajcie mnie bo zaraz spadnę z krzesła.....
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-01 13:27:04

No chyba, że to kolejne głosowanie w którym liczyła się grywalność i tempo w Fifie a nie wyniki i statystyki zawodnika :/

01.06.2021 13:25

Kramaric byłby dużym wzmocnieniem. Nie dość, że kontrakt do 2022 to pensja na akceptowalnym poziomie...
Jako "Joker" mógłby nam dać naprawdę wiele. A na LS i tak grałby pewnie lepiej od Comana ;)
#MiaSanMia

01.06.2021 13:21

Co do pozycji moim zdaniem:
Na PO wrócić z wypożyczenia młodego Richardsa i ogrywać go tam a nie kupować "wspaniałych zawodników" za nie wiadomo ile żeby potem mieli grać jak Bunia.
W ogóle nie rozumiem tego naszego popędu żeby kupić jakiegoś skrzydłowego...dopóki nie chcemy już definitywnie sprzedać Comana to taki ruch nie ma sensu. Jest Gnabry, Sane, Musiala a nawet Davies może od biedy zagrać albo odwrotnie Omar Richards...
Nie ma sensu wyrzucać kasę w błoto po 5 czy 4 skrzydłowego, który szans za wiele mieć nie będzie a po naszych ostatnich wypożyczeniach to ta forma transferu zdecydowanie mi zbrzydła...
Co do środka obrony to wiele zależy od negocjacji z Süle. Mamy podstawowy duet Lucas-Upa, wraca z wypożyczenia ww. Richards, jest młody Nianzou ale ta pozycja jest znacznie mniej pewna niż skrzydła.
I najistotniejsze czyli środkowy pomocnik, ŚPD to pozycja, która przy jakiejkolwiek nieobecności Kimmicha po prostu leży i kwiczy. Roca zdecydowanie wybitny nie jest (a przynajmniej nic takiego jeszcze nie zdążył pokazać) dlatego co do tej pozycji mam największe obawy. Będzie dobrze jak Tolisso zdąży do końca letniego okna nie połamać sobie czegoś poważnego (na więcej niż 3 miesiące jak to on ma w zwyczaju) i odejdzie jak najszybciej od nas. Oby umowa słowna z Neuhausem była prawdziwa bo musimy mieć tego zawodnika....
#MiaSanMia

31.05.2021 10:18

Czy Richards (Chris) może również grać na PO? Bo w takim przypadku nie ma w ogóle mowy o jakimkolwiek wypożyczeniu...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-05-30 17:55:49

*nie ma mowy o wykupie ;)

30.05.2021 17:54

Wspaniała wiadomość i oby to była prawda bo ktoś taki jest nam bardzo potrzebny. Szkoda, że dopiero na lato 2022 ale lepiej późno niż wcale :)
Jeszcze tylko pomyśleć o PO i idziemy w dobrym kierunku!
#MiaSanMia

30.05.2021 17:44

Brawo dla Chelsea, należą im się gratulacje bo naprawdę zasłużyli!
Podanie Mount'a klasa a Kai udowodnił, że warto było dać za niego te miliony!
Czyli sezonowcy przenoszą się teraz od nas na stronę Chelsea ;P
Miejmy nadzieję, że za rok puchar wróci do Monachium :)
#MiaSanMia

29.05.2021 23:44

No to nasze najpoważniejsze wzmocnienie na przyszły sezon uważam za zrealizowane! Teraz tylko czekać na Upamecano!
#MiaSanMia

29.05.2021 16:02

Bardzo dobra inicjatywa!
Na takim zawodniku raczej nic nie stracimy a możemy zyskać rewelacyjny talent. Kto wie :)
#MiaSanMia

29.05.2021 15:58

Ludzie...na cholere nam teraz kolejny skrzydłowy? Popatrzcie na wyrwę w środku pola jaka powstaje gdy tylko jeden z dwójki Leon/Jo wypada z gry...
Doskonale było to widać w obecnym sezonie! Gdy tylko do środka wchodził ktoś inny to jakość leciała znaaacznie w dół....MUSIMY, MUSIMY kupić kogoś do środka pola bo z szklanką Tolisso, klaunem Cuisance i innymi wybitnymi graczami poziomu Feina, który był za słaby nawet na PSV wiele nie zdziałamy...
OWSZEM PO jest bardzo ale to bardzo istotne ale po co nam kolejny ŚO? Nawet jak Tricklas Süle zdecyduje się odejść to nadal duet Lucas-Upa, Richards wypożyczony i Nianzou powinni dać radę bo akurat oni mają warunki do rozwoju w przeciwieństwie do naszych rezerwowych ŚP...
Pewnie ktoś zauważy że pominąłem postać Rocy i słusznie...bo za mało grał żeby dać mu jakąś racjonalną opinię ale raczej wielki wystrzał talentu to u niego nie prognozuję...
Tak czy siak jak dla mnie kluczowe pozycje do wzmocnienia to wyraźnie ŚP i PO a nie skrzydła....ludzie Musiala na skrzydle dawał radę i będą z niego ludzie ale na ŚP w naszej formacji to on niestety nie ma najlepszych warunków :/
@JMPK89 dalej będziesz mu wypominał mecz z nami (6:0)? Ciekawy jestem Twojej oceny w takich kryteriach co do np. Mbappe w drugim meczu UCL z nami....też się do nas kompletnie nie nadaje bo grał z nami słabo?
#MiaSanMia

27.05.2021 22:31

Camavinga oczekuje regularnej gry a ja Floriana Neuhausa w naszych barwach na przyszły sezon i zgadzam się z @Edmund. Przy sytuacji Gladbach to teraz albo nigdy!
Co do Hakimiego to zdecydowanie jestem na tak ale wszystko zależy od tego ile zaśpiewa nam Inter i czy sam zawodnik będzie chciał dużo zarabiać...bo wtedy nie mamy szans w wojnie z P$G :/
#MiaSanMia

27.05.2021 18:40

@DonJupp4ever nie chce się powtarzać ale ja już od zimowego okienka trąbie o sprowadzeniu Neuhausa lub Zakarii...
Z Wijnaldumem niestety nie wyszło ale to nie znaczy, że teraz możemy sobie poczekać spokojnie na powrót Feina i Cuisance a Tolisso może się zdąży nie połamać do rozpoczęcia sezonu bo z takim nastawieniem wiele nie zdziałamy pod koniec przyszłego sezonu i będzie taka weryfikacja jak z P$G ostatnio....
MUSIMY powtarzam MUSIMY korzystać z sytuacji Gladbach bo lepszej okazji już nie będzie....
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-05-26 14:07:42

A z tym Haalandem to ktoś chyba pomylił końcówkę maja z pierwszym kwietnia ://

26.05.2021 14:05

Chyba nikogo nie dziwi, że każdy chciałby mieć trenera, który przychodząc w połowie sezonu do niepewnej drużyny FCB zrobił z niej maszynę do wygrania sekstetu... "Zadziwiające" ;)
#MiaSanMia

26.05.2021 13:55

@dudikov Neuhaus jest już teraz znacznie lepszy od wszystkich naszych opcji zmiany Leona/Jo w środku pola i nie pamiętam żeby w tym sezonie miał jakąś poważniejszą kontuzję a z Tolisso to jest jak jest...
Co do kwoty to wcale bym nas tak nie skreślał bo jeżeli zawodnik będzie chciał do nas przejść i mieć szanse do gry to na zdrowy rozsądek wybierze grę w FCB a nie w drużynie, która nie ma absolutnie żadnych pucharów. Kiedy już faktycznie by do tego doszło to Borussia musiałaby odstąpić i lekko się ugiąć z ofertą. Jeżeli nie chcemy wykorzystać ich sytuację to nie wiem już kiedy będzie nam łatwiej....
Co do twojego hasła, że "Neuhaus to niezły grajek ale na bundesligę. A taki nam nie potrzebny." Pomyśl może najpierw jak wyglądali Kimmich i Goretzka jak do nas przechodzili? Bo na pewno nie tak jak teraz...poza tym jeżeli oczekujesz kogoś lepszego od Neuhausa i na poziomie ww. dwójki to raczej nie masz co liczyć na mniejszą ofertę niż 50-60 mln a tyle to już Bayern na pewno nie zaśpiewa. Na wyraźny procent kwoty za Neuhausa może się uzbierać ze sprzedaży Tolisso, którym niedawno miał się interesować Juventus (OBY) i zbędnych juniorów pokroju Cuisance, Feina i Zirkzee.
#MiaSanMia

26.05.2021 11:25

Ech :( i kolejny wolny zawodnik przeleciał nam koło nosa...byłem zdecydowanie na "tak" przy tym transferze (mimo, że nie od dziś wiadomo jak bardzo nie lubię LFC) ale wiedziałem, że jak ma się nie udać to tylko przez tą pensję. Poza tym argument Koemana dał Barcy dużą pomoc przy tym ruchu na 100%. No cóż zatem mój plan nr. 1, który ostatnio napisałem nie zadziałał więc jeżeli mamy (ludzie od transferów w Bayernie) jeszcze coś pod kopułą to trzeba zrobić wyprzedaż szrotu tzn Tolisso, Cuisance, Fein, Zirkzee OUT!
MUSIMY powtarzam MUSIMY korzystać z beznadziejnej sytuacji Gladbach, która w przyszłym sezonie nie ma ani UCL ani UEL a posiada takich zawodników jak Neuhaus i Zakaria, którzy daliby nam naprawdę bardzo wiele za sensowne pieniądze. Jak to się mówi, skąpy traci podwójnie i teraz już tzeba kogoś sensownego kupić do środka pola. Finansowe wymagania Wijnalduma faktycznie nie mogły u nas przejść...
#MiaSanMia

26.05.2021 00:32

@Arkady142 masz rację, to był L'Equipe :D
Francuzi uwielbiają podbijać ego swoim zawodnikom. Jakby Kylianek wygrał ligę to znowu by się rozpisywali o nim jaki to on nie jest. Nawet nie będę przytaczał jego statystyk względem Roberta bo szkoda na to czasu :P
#MiaSanMia

23.05.2021 21:43

Ostatnio na jakiejś stronie przeczytałem, że Benzema ma większe szanse na ZP od Lewego i prawie z krzesła spadłem ze śmiechu :D
Ach te żabojady z France Football...w sumie po nich to się już można wszystkiego spodziewać ;)
#MiaSanMia

23.05.2021 21:34

Robert to ma klasę! Brawo, piękny gest z jego strony :)
#MiaSanMia

23.05.2021 21:05

@hoven bawi, uczy i jak zwykle czymś nas zaskakuje ;)
#MiaSanMia

22.05.2021 19:26

@Danie1 jak widać po dyskusji poniżej to chyba jednak nie każdy... :/
Jak to było? "Zakon nieomylnych wyznawców Hasana" czy jakoś tak? Kiedyś to przeczytałem i mnie rozbawiło :)
(Panie Admin proszę nie banuj za ten zwrot ja jedynie użyłem tego pewnego hasła w cudzysłowie aby opisać sytuację :P
#MiaSanMia

22.05.2021 19:14

@GuteSpiele?
Oj Gute, Gute...
Co ma do dyspozycji Alaby w tym sezonie to czy ziemia jest płaska i wina obrońcy Macedonii? :D
Wiem, że Tobie ciężko jest przyznać słabe strony Alaby bo to Austriak ale nie zamierzam z tego powodu pisać coś z czym się nie zgadzam. Oczywiście, faktem jest, że Alaba był kiedy super (czasy gdy grał pod Franck'iem) ale na LO (!) a nie na środku obrony. Nawet w środku pola dawał jakoś radę. Jednak sytuacja z jego kontraktem i forma z obecnego sezonu sprawiła, że w moich oczach Alaba stracił. Ty możesz się oczywiście z tym nie zgodzić ale ja nie zamierzam mówić czegoś co jest nieprawdą.
#MiaSanMia

22.05.2021 19:01

Co do środka pola @DonJupp4ever i @Reeken89 moim zdaniem jeżeli nie ma kasy na transfery to albo 1. podpisujemy Wijnalduma i na przyszłe (niekoniecznie zima bardziej przyszłe lato) KONIECZNIE kupujemy Neuhausa ewentualnie Zakarie (o ile Szwajcar jeszcze w tym oknie nie odejdzie) albo 2. Nagelsmann robi z Rocy piłkarza, nie bierzemy Wijnalduma i idziemy all-in po Neuhausa/Zakarie ewentualnie kogoś tego pokroju jak tylko przyjdą pieniądze za sprzedaż zbędnych zawodników jak Cuisance, Tolisso, Fein, Mai, Sarr albo w przypadku sensownych pieniędzy Coman OUT. Musimy powtarzam MUSIMY mieć solidnego pomocnika do pomocy, nie do rotacji bo to co innego. W razie braku któregokolwiek z duetu Leon/Jo musimy mieć kogoś solidnego a nie żałosnego Tolisso czy gwiazdeczkę z wygórowanym ego jak Cuisance. I niech już nikt nie wypisuje idiotyzmów, że ja jestem agentem Neuhausa bo to po prostu świetny pomocnik do wyjęcia z średniego Gladbach które jest bez europejskich pucharów w przyszłym sezonie...
40 milionów to może się wydawać wiele ale nie można w czasach kryzysu liczyć na kolejne okazje jak Goretzka czy Lewy za darmo od ligowych rywali.
#MiaSanMia

22.05.2021 18:48

Zrobił TOOOO!!!
Król jest tylko jeden! Nie wolno w niego wątpić @dzojko ;)
Chyba że to miała być taka zagrywka psychologiczna ;)))
#MiaSanMia

22.05.2021 17:26

Tak @GuteSpiele szczególnie w pierwszym meczu z P$G w tym sezonie UCL...zdecydowanie to był jego popisowy numer wręcz wizytówka jego występów. Cieszę się, że idzie od nas, byle dalej!!
#MiaSanMia

22.05.2021 17:23

@Panczo w punkt ;)
#MiaSanMia

22.05.2021 15:49

@Pir5 "doskonały" pomysł!! Może jeszcze bez gadania przedłużmy kontrakty Comanowi i Süle za tyle ile żądają...
#MiaSanMia

22.05.2021 15:45

Jeżeli Martineza i Boa będzie mi brakować tak księciunio może nawet po 45 minutach usiąść kosztem Javiego...
Za co Coman dostaje te minuty? Tam powinien grać Musiala! Będziemy dalej ślepo wierzyć, że następny sezon to już ten w którym Francuz wreszcie odpali tak jak powinien? Jamal musi się ogrywać bo jest przyszłością FCB!
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-05-22 15:40:44

O Flicku nic nie piszę bo wiadomo, że każdemu żal tracić takiego trenera :((

22.05.2021 15:39

Javi na ławie :(
Należy mu się gra od początku za to wszystko co zrobił dla tego klubu!!
A księciunio musi być w jedenastce...
#MiaSanMia

22.05.2021 15:30

Niektórym zawodnikom to się chyba wydaje, że są nie wiadomo kim...
Za co Coman ma dostawać taką forsę? Za miesiąc całkiem solidnej gry a poza tym kilka wrzutek, strzały w większości beznadziejne, udanymi dryblingami często to on się nie popisywał...
Kiedy drużyna nie grała, coś przestało kleić a Lewy wyleciał przez kontuzję to wtedy właśnie wielki, niesamowity Pan Coman powinien wykorzystać okazję, pokazać cały swój warsztat umiejętności i pociągnąć drużynę jak nie było komu...
A teraz w dobie kryzysu wymaga od klubu nie wiadomo jakich pieniędzy...jeżeli ktoś pisze, że to był nasz najlepszy skrzydłowy w tym sezonie to chyba oglądał mecze jedynie w listopadzie/grudniu...i nie widział żadnego, powtarzam absolutnie żadnego meczu z udziałem Musiali na skrzydle. Jak tylko przyjdzie oferta za więcej niż 50 mln to trzeba poważnie się zastanowić czy chcemy kolejnego z syndromem Alaby czy jednak wolimy coś na nim jeszcze zarobić...
Co do Süle to ciężko mi powiedzieć jak powinniśmy się zachować. Z jednej strony nie jest tak beznadziejny jak Sarr ale też nie jest zawodnikiem na poziomie Lucasa czy Upa. Wróci z wypożyczenia Richards a młody Nianzou gorszego sezonu od obecnego na pewno mieć nie będzie...
Wszystko zależy od warunków finansowych stawianych przez Süle.
#MiaSanMia

22.05.2021 09:36

Moje osobiste zdanie na ten temat już chyba każdy widział pod innymi postami o podobnej tematyce. Niemniej jednak prawdopodobieństwo tego, że Holender zechce nas zaszczycić swoją obecnością nie jest za duże :/
Sytuacja wygląda trochę jak w kalejdoskopie...jednego dnia już ma podpisywać kontrakt a następnego wszystko jest zaprzeczone więc bez oficjalki nie ma sensu się jeszcze wypowiadać. Ale tak jest ze wszystkimi transferami. Leon i spółka tych którym się kończą kontrakty też już mieli być blisko podpisania nowych umów a póki co głucha cisza... :(
#MiaSanMia

22.05.2021 06:30

Pierwszy zawodnik do ostrzału! Moim zdaniem trzeba jak najszybciej się go pozbyć bo skończy się na samych problemach i kłótniach...nawet 10 mln powinniśmy za niego przyjąć z pocałowaniem ręki.
#MiaSanMia

20.05.2021 14:27

@Silesi masz rację. Musiali #11 się należy!
#MiaSanMia

19.05.2021 20:50

@Piter1985 dzięki!
Z jednej strony szkoda trochę chłopaka ale z drugiej to jest zawodnik Leverkusen :P
#MiaSanMia

19.05.2021 20:49

Oho...zaczyna się :P
Nagelsmann jeszcze prowadzi RB, pracę u nas zaczyna dopiero od lipca ale już klub miał odrzucić jego cele transferowe. Coś mi mówi, że to jest błędne koło...
Co do zawodników to jak dla mnie Cuisance, Fein, Zirkzee i Tolisso do sprzedania jak najszybciej bo to zdecydowanie nie są wzmocnienia na przyszły sezon a parę groszy z nich można uzyskać. Lepszy jeden solidny prawy obrońca niż trzech szklanych środkowych pomocników nic nie wnoszących do naszej gry. To już wolę żeby Roca dostawał szanse w przyszłym sezonie a nie ta szklanka Tolisso...
#MiaSanMia

19.05.2021 20:47

Jupp to jednak miał nosa co do tego transferu :) piękny film, oby kibice mogli z trybun pożegnać Javi ego po zwycięstwie z Augsburgiem.
#MiaSanMia

19.05.2021 18:46

Ja jestem jedynie zadowolony ze sprowadzenia Upamecano ale co do reszty ruchów klubu....ach szkoda chyba gadać. Czupas zrobił dobrą robotę ale w jego miejscu powinien być ktoś młody, ktoś kto pod okiem Lewego szkolił się na naszą przyszłą główną armatę. Jak za kilka lat Robertowi zacznie brakować tego czegoś to musimy mieć następcę. Ja nie mówię, że to ma być Haaland, Andre Silva czy ktoś taki. Wystarczyłby Hlozek ze Sparty Pragi, który jest zdecydowanie ogromnym talentem w stosunkowo małym klubie albo ten Sima o którym pisał @Edmund choć po jego wycenie to średnio to widzę :/
Co do reszty naszych "wzmocnień" to liczę, że może coś uda się wyłuskać z Rocy przez Juliana...trzeba mieć nadzieję.
#MiaSanMia

19.05.2021 18:42

Zasłużył chłopak, wielki talent :)
Ciekawi mnie jedynie co się stało z Ter-Stegenem i dlaczego Wirtza nie wzięli pod uwagę :O
#MiaSanMia

19.05.2021 18:31

Środek pola Kimmich-Goretzka to klasa światowa. Super, że dają szansę Jamalowi!
Nie można się nie zgodzić z tym, że Musiala i Wirtz to przyszłość dla kadry Niemiec. I powiedzcie jeszcze co się stało z Ter-Stegenem? :OOO
#MiaSanMia

19.05.2021 18:28

Piękny gest! Ten numer musiał trafić do Goretzki :)
No cóż teraz to już Leon musi podpisać nowy kontrakt bo #8 to moim zdaniem wystarczająca nagroda i uznanie!
Chyba można już być spokojnym ;)
#MiaSanMia

19.05.2021 18:23

Nübel musi grać regularniej! Inaczej nigdy nie zostanie bramkarzem na miarę Bayernu :/
#MiaSanMia

18.05.2021 14:16

Zdecydowanie powinien grać częściej bo aż żal patrzeć jak się kisi na ławce :/
#MiaSanMia

18.05.2021 14:12

Francuzik trafi najpewniej do jednego z klubów Real, Liverpool lub P$G bo to są faworyci do sprowadzenia go. Chyba nikt się już nie łudzi, że on do nas miałby trafić ://
#MiaSanMia

18.05.2021 14:09

Czyli pieniążki od Hala Madrid już doszły ;)
A tak na poważnie to naprawdę ładny gest :)
#MiaSanMia

14.05.2021 14:05

Upa nie zagrał w naszej koszulce jeszcze nawet minuty a niektórzy użytkownicy już go przekreślają... Jestem bardzo ciekawy co zrobią te same osoby jeżeli Upa u nas odpali i z Lucasem będą nie do przejścia...
#MiaSanMia

13.05.2021 22:23

@Pir5 mi nie chodzi o to, że Wijnaldum jest Holendrem tylko o jego wiek...bo nikt nie wie ile on jeszcze będzie grał na dobrym poziomie...
Neuhaus i Zakaria mają po 24 lata więc u nich raczej progres w umiejętnościach murowany. Martwi mnie jedynie ta kontuzja, którą miał Zakaria...to był bardzo poważny uraz i nigdy nie wiadomo czy coś takiego nie powróci więc z tej trójki jak dla mnie Neuhaus.
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-05-13 20:29:07

Poza tym zapomniałem dodać, że Gladbach jest najpewniej bez pucharów na przyszły sezon więc raczej zrobią małą wyprzedaż a z tego warto skorzystać ;)

13.05.2021 20:27

@Edmund (tak zupełnie nie na temat) to Ty mówiłeś o Simie ze Slavii?
https://transfery.info/aktualnosci/slavia-praga-wycenila-swojego-pilkarza-na-58-milionow-euro/148776
To może jednak ten Hlozek? ;)
#MiaSanMia

13.05.2021 19:31

@Edmund czy to Ty mówiłeś o Simie ze Slavii?
https://transfery.info/aktualnosci/slavia-praga-wycenila-swojego-pilkarza-na-58-milionow-euro/148776
Patrząc na cenę to może jednak ten Hlozek ;)
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-05-13 19:25:53

Co do Wijnalduma to wolę znacznie bardziej kogoś z duetu Zakaria/Neuhaus od Holendra. Zakaria może zagrać nawet na PO albo ŚO więc dla nas to co trzeba a dużych pieniędzy za niego nie trzeba a Neuhaus...nie będę nic mówił bo znowu będę nazwany psychofanem i jego agentem ://

13.05.2021 19:23

Myślicie, że to przypadek i plotki? Akurat w tym momencie gdy Bayern negocjuje z Comanem trafiłem na taki artykuł :o
https://transfery.info/aktualnosci/bayern-monachium-wlaczy-sie-do-walki-o-sancho/148619
Ciekawe ile w tym prawdy...zobaczymy...
#MiaSanMia

11.05.2021 00:05

Za co takie pieniądze? Kiedy można a nawet trzeba było się wykazać i ciągnąć drużynę to on wolał nic sensownego nie pokazywać...
Może kilka asyst i goli miał ale o takich pieniądzach to nawet marzyć nie powinien...kolejny Alaba nam rośnie :///
#MiaSanMia

10.05.2021 23:54

Dodam jeszcze, że mimo iż uważam Neuhausa za dobrego zawodnika dla nas to oczywiście może on nie wypalić. Każdy zawodnik może nie wypalić...
Eden Hazard przed przejściem do Realu też grał świetnie a gdy już przeszedł to nie dość, że prawie cały czas był kontuzjowany to jeszcze gdy już dostawał szanse to grał jak cień samego siebie z Chelsea. Nie wierzę, że ktokolwiek by przewidział aż taki niewypał a to był przecież ograny, świetny zawodnik z Premier League więc nie można być nigdy w 100% pewnym, że ktoś na pewno wypali...
#MiaSanMia

09.05.2021 22:10

@Arkady142 to czy ja lubię czy nienawidzę Liverpoolu nie powinno mieć tu żadnego znaczenia...
Ja nie gloryfikuję Neuhausa tylko patrzę realnie na całą sytuację. NIE WIEM i raczej nikt z tej strony też NIE WIE czy Wijnaldum i jak długo jeszcze będzie grał na wysokim poziomie...podczas gdy Neuhaus realnie będzie co raz lepszy...
Costa to akurat zły przykład podałem (to przyznaję). W tej chwili OK Wijnaldum jest lepszym zawodnikiem od Neuhausa ale naprawdę nie ma co się tym podniecać bo koniec końców pewnie żaden z ww. do nas nie przejdzie i w rotacji będzie grał Roca....
Co do Sane to nie zamierzam się nad nim pastwić tak jak wielu to robi bo jego wady widać doskonale i nie trzeba ich opisywać a to, że strzelił bramkę - to też źle? Nic tylko narzekanie i narzekanie...wyluzujcie
#MiaSanMia

09.05.2021 21:42

Cholera...zła wiadomość
Całe szczęście, że sezon już się dla nas tak naprawdę skoczył ale dla DFB strata Leona to bardzo ale to bardzo zła wiadomość! Zdrowia dziku! 3maj się!
#MiaSanMia

09.05.2021 21:32

@seco555 zdecydowanie "potrzebujemy" 31 latka, który gra w klubie za słabym na europejskie puchary w przyszłym sezonie i do tego chcący zarabiać kupę siana i ma siedzieć na ławie... Już jeden od takiej roboty w podobnym wieku u nas jest, nazywa się Costa i raczej nie cieszy się uznaniem w oczach naszych kibiców. Poza tym nie wiadomo ile "w baku" ma jeszcze Wijnaldum bo po trzydziestce wielu zawodników już nie gra tak dobrze.
Może Holender jest dobrze ograny w europejskich rozgrywkach i ma duże doświadczenie ale zarząd (raczej nie bez powodu) odrzucił go już chyba 2 razy... Do tego zdaje się, że jest umówiony i przejdzie latem do Barcy...
O zaletach i wadach Neuhausa mówić nie będę bo znowu wyskoczysz z tym, że jestem jego "agentem" itp.
#MiaSanMia

09.05.2021 14:47

Bensebaini mówił coś o zepsuciu zabawy Bayernowi :D
Coś mu ewidentnie nie wyszło :)
#MiaSanMia

09.05.2021 11:43

@seco555 nie, nie jestem i nie chciałbym być. Patrzę tylko realnie na takie rzeczy a nie oceniam zawodnika po jednym słabym meczu z nami jak co poniektórzy na tej stronie...
Mbappe też grał zupełny piach w drugim meczu z nami w UCL a nikt nie powiedział, że jest beznadziejny...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-05-09 11:40:00

I nie wiem czemu tak mówisz o kimś kto chciał Sane...wczoraj też dołożył swoje 3 grosze do tego zwycięstwa z BMG...

09.05.2021 11:37

@AdiFantasti jest jeszcze jedna sprawa, mianowicie Gerd w swoim kluczowym sezonie nie wyleciał na kilka ważnych spotkań w lidze z powodu meczu z Andorą (w ogóle jak to brzmi...)
@ikki święte słowa. Ludzie wylewają kubeł pomyj na Neuhausa a moim zdaniem zrobił najlepiej jak tylko mógł jeżeli chce u nas grać. Dał Lewemu karniaka co może być kluczowe i przy pierwszym golu też nie zdążył :P A teraz na poważnie to Neuhaus wcale nie grał źle...a nawet był jednym z najlepszych zawodników BMG (głupio to brzmi zdaję sobie sprawę przy wyniku 0:6)
A poza tym wcale nie musi odejść za te 40 mln...jeżeli z powodu braku europejskich pucharów będzie naciskał na transfer to Gladbach będzie musiało odpuścić a dla nas byłoby to wręcz idealne rozwiązanie. I zanim ktokolwiek jeszcze napisze, że on grał źle to co dopiero powiedzieć o obronie Gladbach dzisiaj...nie można oceniać zawodników tylko i wyłącznie po jednym meczu. Gdyby tak było to po drugim meczu z P$G w UCL mógłbym spokojnie powiedzieć że Mbappe jest beznadziejny i nie umie ani strzelać celnie ani podawać....zastanówcie się (co poniektórzy) co chcecie napisać zanim już to zrobicie...
Jeszcze raz brawo dla drużyny za dzisiaj! Alaba z asystą a Sane i Coman z golem...to nie jest (niestety) normalność :/
#MiaSanMia

08.05.2021 23:52

Co jak co ale tego to się chyba Yanek nie spodziewał ;)
#MiaSanMia

08.05.2021 20:29

@Edmund dobrze myślisz :) Transakcja na lini sprzedaż Tolisso zakup Neuhausa mile widziana. Może teraz Gladbach będzie inaczej piszczeć za swoich zawodników i nagle już nie będą tacy twardzi w negocjacjach jak zawodnicy będą się mogli sami zbuntować :) Oby!

08.05.2021 20:26

Neuhaus mi dzisiaj zaimponował ;) widać, że chce do nas przejść :DDD
Karny Roberta piękny jak zwykle :)

08.05.2021 20:24

@Daro zawsze się znajdzie :P

08.05.2021 20:20

@FCBx2 dokładnie :P

08.05.2021 20:19

Gladbach chyba dzisiaj dostanie poważną nauczkę dlaczego nie będą grali w przyszłym sezonie w europejskich pucharach :P
#MiaSanMia

08.05.2021 20:16

No toś popsuł :D
#MiaSanMia

08.05.2021 19:29

To ja tu na cały mecz obstawiłem 3:0 a już w pierwszej pokazaliśmy Gladbach gdzie jest ich miejsce w szeregu :D
Tylko tak dalej a Robert jeszcze dziś ten rekord pobije ;)
#MiaSanMia

08.05.2021 19:28

No i pięknie! Teraz jeszcze tylko trzeba wygrać z Gladbach do pełni szczęścia :)
#MiaSanMia

08.05.2021 17:43

Muszę się przyznać, że trochę się boję meczu z Gladbach bez Lucasa :/
To nie jest pewna obrona a jednak BMG ma kim grać z przodu. Mam nadzieję, że Musiala dostanie szansę z ławki na błysk w drugiej połowie i trzymam kciuki za chłopaków. Dzisiaj muszą wygrać!
#MiaSanMia

08.05.2021 14:43

Trzeba dzisiaj uważnie patrzeć jak gra Neuhaus bo być może, że za jakiś czas będzie już grał u nas (oby).
Liczę na dużo bramek, gole Roberta i ważne zwycięstwo! Do boju FCB!! Po kluczowe 3 punkty!
P. S. Droga Redakcjo, zmieńcie proszę bramkarza w składzie BMG w grafikach bo wychodzi na to, że Neuer będzie grał w obydwóch bramkach ;)
#MiaSanMia

08.05.2021 11:36

Najważniejsze żeby Robert strzelił dzisiaj co najmniej raz! A wtedy zwycięstwo raczej będzie pewne :)
#MiaSanMia

08.05.2021 11:30

Ciekawy zawodnik na istotne pozycje. Trzeba korzystać póki nie jest jeszcze drogi. Kto wie, może wystrzeli jak Davies czy Musiala. Zobaczymy.
#MiaSanMia

08.05.2021 11:28

Sarr pomóc? To się uśmiałem teraz...
#MiaSanMia

08.05.2021 11:26

Roca póki co nie miał zbyt łatwo u nas ale i tak potrzebujemy Neuhausa.
#MiaSanMia

08.05.2021 00:15

To teraz tylko Robert strzel więcej niż 40 bramek w sezonie i możesz być całkowicie dumny z osiągnięć :)
#MiaSanMia

06.05.2021 18:29

Tolisso OUT
Neuhaus IN
I nic więcej nie dodam.
#MiaSanMia

06.05.2021 18:26

@hoodykr a niby dlaczego nie mur? Upamecano nie jest liderem ale Lucas już jak najbardziej! Po co nam 35 letni Ramos czy inny dziad zarabiający krocie jak mamy w składzie walczaka, który potrafi krzyczeć na innych gdy trzeba a od dyrygowania obroną to jest Manu ;)
Środek obrony to akurat u nas jest porządny! Ja bardziej się boję o prawą obronę/wahadło bo jak Benio będzie miał jakąś kontuzję czy kartki to nie ma tam kto grać. A środek pola? Poza Leonem i Jo to wiele nie mamy...nieogranego Rocę i połamanego Tolisso :/
To są dopiero problemy...
#MiaSanMia

06.05.2021 18:22

@Globin23 weź nie pisz głupot, że Upamecano jest gorszy od Alaby! A jak już przywołałeś mecz z P$G to kto w pierwszym meczu grał u nas na środku obrony i niemal rozkładał czerwony dywan dla Mbappe? No właśnie Alaba tak się składa...więc nie gadaj głupot bo w drugim meczu różnica pomiędzy Alabą a Lucasem była aż nadto widoczna. Rozumiem twoje obawy co do młodych zawodników na ŚO ale chyba nie spojrzałeś na prawą obronę...i środek pola jeszcze. Akurat w środku obrony mamy jakąkolwiek rotację a na prawej obronie? Pomyślałeś chociaż przez chwilę co będzie jak wyleciałby Pavard (nieważne czy kartki czy kontuzje)? Będziemy jak Real wczoraj grać skrzydłowym na PO? Wczoraj dobrze było widać jak Vinicius totalnie nie rozumiał swojego zadania co Chelsea wykorzystała nie raz. Poza tym juniorzy na zawsze pozostaną juniorami jak będą (albo nie będą jak np. Mbi) grać w trzecioligowym spadkowiczu...
#MiaSanMia

06.05.2021 13:23

Trzeba to powiedzieć, że był bardzo dobry gry grał pod Franck'iem na LO ale teraz już zbyt często zdarzają mu się "kiksy" co akurat na środku obrony jest niedopuszczalne i kończy się bardzo źle.
No cóż u nas od lipca Upamecano a księciunio Hala Madrid...
#MiaSanMia

06.05.2021 12:44

Fajnie, że zarząd myśli o "średniej i dalekiej przyszłości" ale my potrzebujemy kogoś na już na PO i solidnego ŚP....juniora można zakontraktować po istotnych ruchach...no chyba, że bije się o niego pół Europy...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-05-06 12:41:10

"Ponadto Salihamidzic i spółka niejednokrotnie już powtarzali, że muszą działać na rynku o wiele szybciej w przypadku transferu młodych i utalentowanych zawodników".
Tu akurat muszę się zgodzić, że to prawidłowe podejście do tematu ale najpierw obowiązki a dopiero później przyjemności.

06.05.2021 12:36

Akurat odejście Alaby to dla nas poniekąd wzmocnienie...bo jego gra na ŚO to do zawału doprowadzała nie raz...
I nie płaczcie nad środkiem obrony bo to jest najmniejszy problem w tym momencie...jest wyjściowy garnitur tj. Lucas z Upamecano czyli profesor walczak ze ścianą. Mamy Sule, który może nie jest niesamowity ale grać na środku potrafi. Jest młody talent Niazou, ogromnie perspektywiczny Richards w Hoffe a nawet Mai więc nie jest aż tak źle. Natomiast co mi powiecie o naszym środku pola...jest Leon i Jo jako wyjściowa dwójka ale co dalej? Tolisso, no nie róbcie sobie żartów, mam nadzieję, że on już pakuje walizkę, dalej Roca, który za dużo się jeszcze pokazał ale jego ostatni sezon w Espanyolu był co najmniej średni. Idąc dalej jest Fein...i może lepiej, żeby on się też zwijał. Cuisance, do widzenia...i co dalej? Powiecie Musiala, ale kto daje Musialę na ŚP przy jego zdolnościach na rozegraniu i skrzydle...on się tam nie nadaje, dlatego właśnie potrzebujemy środkowego pomocnika, który odciąży wyjściowy duet. Tylko, że to musi być ktoś solidny, jak Neuhaus, Zakaria albo ktoś na podobnym poziomie (nie Camavinga). Poza tym nasza prawa obrona...hmm niby jest Pavard ale wybitnym obrońcą to on nie jest...bardziej solidny do niego pasuje ale poza nim? Chyba nikt tu nie powie Sarr albo Sule.... :/
#MiaSanMia

06.05.2021 12:29

Piękna inicjatywa, jednak Bayern to cały czas jest klasa! Brawo!
I teraz doskonale pasuje do takiej akcji nasze hasło -->
#MiaSanMia

06.05.2021 12:15