DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Abzyrl Strona 48

Oby został...NIE, ON MUSI ZOSTAĆ!!!
I tak poza nim i Kimmichem nie mamy żadnego sensownego/porządnego ŚP a Roca leży z kontuzją...
Kto by pomyślał, że Tolisso także nie będzie przez jakiś czas dostępny.

Mam pomysł na ankietę ----> "Ile kolejek Bundesligi Tolisso wytrzyma bez kontuzji"
a) 0
b) 1
c) przeziębi się/spadnie ze schodów wchodząc na murawę w meczu inauguracyjnym
d) kolejny raz wyleci z powodu COVIDu

Każdy ma powyżej swoje typy...ja pozwólcie, że pozostawię to bez mojego komentarza.
#MiaSanMia

27.07.2021 21:44

Od czegoś należy zacząć i zgodzę się z tym co napisał @tapczan. Dorzućcie jeszcze tego ogromnie utalentowanego (podobno) Toma Bishofa z Hoffenheim (poprawcie jeśli źle napisałem) i Campus będzie miał kolejne (po Musiali) odpowiednie diamenty do szlifowania a dopiero czas pokaże czy będą to ogromne brylanty :)

I tak z innej strony to miło zobaczyć wreszcie jakiegoś newsa pozytywnego w sprawie transferów a nie tylko "Goretzka już trzyma długopis w dłoni ale jeszcze się zamyślił" albo "Suele się nie zgadza" a już w ogóle najgorzej "Tolisso wyjątkowo nie złapał jakiś POWAŻNY uraz tylko COVID"...itd.
#MiaSanMia

27.07.2021 21:36

Same problemy z tym gościem...
Jeszcze do pełni szczęścia brakuje żeby Leon wybrał Man Utd a francuska łamaga dostała nowy kontrakt...najlepiej polecam kontrakt pięcioletni ---> 20 mln pensji plus bonusy... A miał przyjść Neuhaus :/
Cholerny świat...
#MiaSanMia

27.07.2021 15:46

Gdyby wykopać nieudolnego Comana za Antonego to byłby to dobry ruch.
Obecnie najważniejsza pozycja do wzmocnienia to solidny i rotujący z Leonem i Joshem ŚP. Ktoś pokroju Neuhausa ale wiem doskonale, że raczej nie ma szans, bo są juniorzy i kadra kompletna :///
#MiaSanMia

26.07.2021 12:31

Jak wiele "pomysłów" transferowych Bayernu krytykowałem tak 30 mln za Anthonego byłoby naprawdę solidnym posunięciem. Zgadzam się, że obecnie to porządny, rotujący z Leonem i Joshem ŚP powinien być priorytetem ale taki ruch też na duży plus!!
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-07-25 21:15:19

*Antonego

25.07.2021 21:14

Musiala miał dostać #11 !!!
Coman przy nim to na nic nie zasłużył...
Jamal to przyszłość Bayernu
#MiaSanMia

23.07.2021 19:01

Oho, kolejni zaniepokojeni ://
Ciekawe kto jest następny w kolejce...
#MiaSanMia

21.07.2021 20:46

Jeżeli widzi swoją przyszłość w Bayernie to czemu wymaga takich pieniędzy skoro wiadomo, że klub się na to nie zgodzi...
Patowa sytuacja ale to Leon rozdaje karty.
#MiaSanMia

21.07.2021 20:42

@szczebelek zapomniałeś jeszcze o cudownym dziecku francuskiej piłki (nie mam tu niestety na myśli Mbappe a) Cuisance, który ma dwa tygodnie i przecież "wystrzeli jak z procy".
Zarząd jest pewny kadry i spokojny a rekin pewny francuskiego "technika"

A co do samej dyskusji to kto się jeszcze dziwi, że Leon chce takich pieniędzy? Przecież nie jest ślepy i widzi, że spisał się znacznie lepiej w zeszłym sezonie od plątonogiego skrzydłowego, który totalnie nie pracuje w obronie a zarabia przysłowiowe kokosy...
To tak jakbyś pracował w pewnej firmie i był solidnym pracownikiem (nie spóźniasz się i robisz w znacznej większości swoje prace na czas) a przychodzi nowy pracownik, który w poprzednich firmach był uważany za wybitnego w swojej profesji (cokolwiek by to nie było). Ten sam pracownik na start otrzymuje ponad 2 razy więcej pieniędzy w wypłacie od ciebie a swoje funkcje wypełnia w zupełnie inny sposób od Ciebie. Wiecznie odwleka z ukończeniem swoich prac, nie wykazuje zaangażowania w pracy itp. Kończy Ci się umowa z obecnym pracodawcą a widząc że taki pracownik zarabia tyle ile zarabia oczywistym będzie że Ty zechcesz zarabiać tyle samo lub nawet więcej (przecież Ty swoje obowiązki wypełniasz zawsze na czas). Otrzymujesz również możliwości od innych firm. Co byś zrobił w takiej sytuacji? Pewnie większość tu obecnych postąpiłaby jak Leon. Każdy doskonale wie że liczy się Ka$a...
A o przywiązaniu do klubu w obecnych czasach nawet nie ma sensu mówić bo coś takiego już po prostu nie istnieje. Kto zapłaci więcej ten zdobywa zawodnika, takie życie, takie czasy. Nie chcę wyjść na złego wieszcza ale zobaczycie, że ten sam Kimmich, który teraz kocha klub nad życie jeśli nie dostanie odpowiednich pieniędzy zagra jak Leon :/// A już najbardziej się boję co z Lewym będzie...
#MiaSanMia

21.07.2021 20:37

Takim ruchom mówimy stanowcze NIE!
Najgorszy i najstarszy PO w Barcelonie, do tego często łapiący kontuzje...
Kibice FCBarcy byliby nam wdzięczni za wzięcie tego dziadka....
Nie ma co, rekin jest w formie jeśli chodzi o pomysły na wzmocnienie kadry.
Od razu mi się przypomina słynny mem z Drake'iem, jedynie zmienić jego twarz na rekina i dodać napisy:
Dumfries, Neuhaus, ktokolwiek pożyteczny do kadry ---> NIEEE
Sarr, Cuisance, Sane (pensja), być może dziad z Barcy (Roberto) lub kolejne ogórki ---> JAK NAJBARDZIEJ!!
Smutne ale prawdziwe...
I przytoczę moje ulubione hasło ostatnimi czasy określające nasze podejście do transferów "nie wiadomo czy się śmiać czy płakać"
#MiaSanMia

21.07.2021 20:22

Coś mi mówi, że ten dziesiąty tytuł wcale nie będzie taki prosty do zdobycia. Jeżeli nie będzie już żadnych transferów to obawiam się, że kontuzje mogą nas wykończyć... Obym się mylił, oby....
#MiaSanMia

20.07.2021 12:09

Ja bym dopisał do tej listy Chrisa Richardsa za UWAGA --> równiutkie 0€...
I wtedy to by była jedyna słuszna opcja...
Nikt nie chce w tym klubie kolejnego Sarrinhio v2...
#MiaSanMia

20.07.2021 11:59

Tak jak mówi @josh1982. Już zdecydowanie lepiej będzie dawać więcej szans Richardsowi (Ch.) a te 9 mln dołożyć do transferu porządnego i solidnego ŚP.
#MiaSanMia

19.07.2021 22:17

Wygląda na ogromny talent, może kiedyś nam dostarczyć wiele radości. Wierzę, że kontuzje go będą omijały i jak to się mówi "wystrzeli jak z procy" :)
Może trafiliśmy na regena Ibry, niczym jak w Fifie ;)
#MiaSanMia

19.07.2021 22:14

Nie ma to jak "plan"
Ja nawet szczerze nie wiem jak to skomentować. "Najlepiej zarządzany klub na świecie" nie będzie stać na wydatek rzędu 9 mln... Czego wy oczekujecie "Sky"?
#MiaSanMia

19.07.2021 22:07

Ja nie chcę zabrzmieć monotonnie ale kilka osób wspomniało najistotniejsze miejsce do wzmocnienia - ŚP (PO nie liczę bo wierzę że Julian pomyśli i da szansę Ch. Richardsowi). Akurat na ŚP jest duuuużo ciekawych nazwisk za naprawdę uczciwe pieniądze. Taki Neuhaus za 40 mln dla zdrowo myślącego człowieka to naprawdę fajna opcja (jego wartość wyceniana na 38 mln) a już nie wspomnę o tych, którym się kończą za rok kontrakty - z Camavingą i Zakarią na czele...
Wystarczy się po prostu zainteresować i popatrzeć a nie sadzić takie farmazony, że nie ma nazwisk a przede wszystkim pieniędzy. Przy sytuacji z trenerem też kasy nie było a jak zarząd znalazł się pod ścianą do nagle ok. 25 mln na Juliana się momentalnie znalazło. I nie gadaj już tych głupot z odrobioną pracą domową Panie Hainer, bo to niemal tak bezsensowne jak słynne "nadal jesteśmy sexy" Hasanka...
#MiaSanMia

19.07.2021 17:59

To jest dość spory talent! Jeżeli dostanie odpowiednią ilość spotkań na PO i do tego zagra dobrze to nie będzie trzeba sprowadzać żadnego emeryta ani wypożyczać z Barcy. Moim zdaniem tak będzie najlepiej...i ŻADNA sprzedaż Chrisa
#MiaSanMia

19.07.2021 12:32

Kimmich najlepiej się pokazuje na ŚPD a Lahma każdy pamięta z prawą obroną ale fakt, trochę podobieństwa jest :)
Obydwaj są liderami.
#MiaSanMia

18.07.2021 18:05

Cuisance czym prędzej do wylotu, Zirkzee raczej podobnie a Chris Richards MUSI zostać bo ma potencjał a w przypadku gdyby jednak nie przyszedł żaden PO to Amerykanin może równie dobrze tam zagrać a wcale nie jest powiedziane, że u nowego trenera Pavard będzie miał cały czas pierwszą jedenastkę...
#MiaSanMia

18.07.2021 18:02

Ale nie, Neuhaus jest niepotrzebny a poza tym zbyt drogi...no to macie teraz jak chcieliście... Obyśmy nie musieli używać Cuisance w nadchodzącym sezonie bo ja już nie wiem, który z Francuzów jest gorszy, on czy Sarrinhio... :/
#MiaSanMia

18.07.2021 17:58

Hasan weź Ty już sobie daj spokój z pozycją skrzydłowego jeżeli masz się interesować takimi nazwiskami...
To lepiej będzie postawić na Musialę, który na pewno bardziej się odwdzięczy niż gwiazdeczka z Premier League...
[wycięte] Odoi...
#MiaSanMia

18.07.2021 17:55

Droga Redakcjo DieRoten.pl
Zdjęcie do tego artykułu jest dobrane wręcz wyśmienicie i ciężko o lepsze...
Przechodząc już do samego artykułu:

"Osoby odpowiedzialne w klubie bacznie śledzą rynek transferowy i jeśli jakiś zawodnik z listy FCB będzie dostępny za „rozsądną” cenę lub JEŚLI JAKAŚ GWIAZDA DOZNA POWAŻNEJ KONTUZJI, to wtedy mogą pojawić się nowe wzmocnienia"
Ja nie chcę nic mówić ale jeszcze nie dalej niż wczoraj Uli krzyczał po dziennikarzach, że "nie będzie żadnych transferów za kontuzjowanych i jak w ogóle można tak mówić"... A dzisiaj zupełnie co innego?!
Pomieszanie z poplątaniem się dzieje w tym klubie... ZACZNIJCIE WRESZCIE DZIAŁAĆ bo prześpimy to okno.....
Jak to już lubię cytować ostatnimi czasy mój ulubiony cytat o naszej polityce transferowej "Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać"
#MiaSanMia

18.07.2021 15:00

Pytając znajomych, którzy kibicują i znają kadrę Barcy oraz przeglądając kilka for o klubie z Barcelony mogę powiedzieć, że Desta nie ruszą bo gra nie tylko na PO ale również na LO gdy nie ma Alby...
Emerson dopiero co przeszedł i ponadto ma być używany w wyjściowej "11" zatem jeżeli każdy potrafi liczyć i skreślać to jasne jest iż jedyny zawodnik, który został to Sergi Roberto....
I tutaj nie ma co się cieszyć. Chcą go na najróżniejsze sposoby sprzedać z Barcy ponieważ:
1. Zarabia ogromne pieniądze a wiadomo jaka jest obecna sytuacja Barcy
2. Ma 29 lat czyli realnie, długo już nie pogra na najwyższym poziomie
3. Często łapie kontuzje (a wszyscy wiemy jak uwielbiany jest u nas za to Tolisso)
4. Sama opłata za transfer wyniosła by więcej niż sprowadzanie Dumfriesa (20/25 mln) - amatorstwo i partactwo naszego jakże fantastycznego i kochanego dyrektora sportowego...
Poza tymi czterema przykładami trzeba jeszcze dodać to, że Roberto przegrał miejsce w składzie z (powiedzmy sobie szczerze) żółtodziobem jak na Barcę - Destem... A jego forma pozostawiała wiele do życzenia. Jak dla mnie zdecydowane NIE dla wypożyczenia, bo sam transfer też wolałbym uniknąć...
Wiadomo, że Bunia jest tak beznadziejna że nawet w B klasie dostawała by łomot ale najlepiej będzie dawać co raz więcej szans Chrisowi Richardsowi bo potencjał ma widoczny. Może nie będzie drugim Musialą ale na pewno się wykaże i być może odstawi Benia na ławkę, kto wie...
W każdym razie warto dać szansę naszej młodzieży, szczególnie tej najwybitniejszej a może się okazać, że Richards na tej prawej obronie "wystrzeli jak z procy" ;)
#MiaSanMia

18.07.2021 14:50

@AdiFantasti finansowo raczej nie stracimy bo i tak nie ma pieniędzy na transfery. Nie ważne czy po wygraniu 6-paku, czy po samej lidze a myślę, że po nowym sezonie dalej "pieniądzy (na transfery) po prostu nie ma i nie będzie!!" jak mawia klasyk...
A ciekawe czy będą pieniądze chociaż na tego młodego Toma Bishofa czy jak mu było, najwiekszego niemieckiego talentu. W końcu ŚPD/ŚP więc idealnie może wlecieć do pierwszej 11 jak z procy albo katapulty ;P
#MiaSanMia

17.07.2021 12:50

„...Mamy kogoś kupić, bo zawodnik jest kontuzjowany? Jak możesz tak mówić? To tylko kilka tygodni (...)"

Nie no to już jest ku*wa przesada i kolejny beznadziejny i nieśmieszny żart...
Akurat Lucasowi potrzebny jest gotowy do wejścia zmiennik bo każdy widzi jak jest z jego zdrowiem...
@szczebelek zapomniałeś dodać, że od dzisiaj jeszcze Roca OUT a sezon nawet się jeszcze nie zaczął... Ale kadra jest kompletna i gotowa do boju o najwyższe tytuły....
Nie wiadomo, śmiać się czy płakać ://
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-07-17 12:35:39

A Uli i jego poplecznik Hasanek wielcy mędrcy i tak wiedzą lepiej i są mądrzejsi od nas wszystkich razem wziętych...

17.07.2021 12:33

@AdiFantasti nic tylko czekać jak "wystrzeli jak z procy"....
I to właśnie dlatego głąby skończone mieliśmy sprowadzić Neuhausa, Zakarię etc. Żeby potem nie było takich sytuacji, no ale cóż mądry (a może nadal głupiutki) Hasanek po szkodzie!! Amatorka a nie okno transferowe...
I żeby nie było, ja nie oczekuję transferów za niewiadomo ile (bo wiem, że się nie doczekam) ale PORZĄDNYCH wzmocnień i nie na ostatnią chwilę...achh ileż można...
#MiaSanMia

17.07.2021 12:28

@GuteSpiele nie chcę żeby to zabrzmiało jak krytyka ale odpowiadając na Twoje propozycje...
1. Chiesa był wypożyczony (z opcją albo nawet przymusem wykupu, już nie pamiętam) i dopiero co nie tak dawno został całkowicie zawodnikiem Juve więc nie ma szans, że go puszczą a po występie na EURO to już w ogóle ://
2. Locatellim zainteresowane są bardzo poważnie Juve i Arsenal a sam transfer ma być na ostatniej prostej, jedynie nie wiadomo, który klub Włoch wybierze....
3. Dumfries jest bardzo pożądany przez Inter jako następca Hakimiego a poza klubem z Mediolanu, Holendrem zainteresowanie wykazuje Everton i w tym przypadku podobnie jak z Locatellim, transfer to już raczej kwestia czasu...

Wszyscy trzej by nam się bardzo przydali i są to super propozycje ale szanse na któregokolwiek z nich są bardzo małe o ile nie zerowe...niestety tak to jest jak się nie pracuje intensywnie na rynku transferowym. Ale żeby nie było ja również liczę jeszcze na jakiś hitowy ale rzeczywiście HITOWY transfer do nas (nie tak hitowy już Sarr). Najlepiej gdybyśmy sprowadzili jakiegoś porządnego PO bo ta pozycja po "wybitnym" EURO Benia mnie najbardziej przeraża...no chyba że Chris Richards dostanie szansę od Nagelsmanna... Czas pokaże...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-07-16 16:23:48

*(nie tak hitowy jak Sarr)

16.07.2021 16:22

Taaa już to widzę, że Hasanek zrobi coś pożytecznego...poważnie wątpię.
Ja nie chce nic mówić ale kluby typu United czy P$G to na jednego zawodnika wydały więcej niż my na wszystkich (a więcej się raczej nie zanosi)
United - Sancho za 85 mln + bonusy
P$G - Hakimi za 70 mln
Nie wspominając o możliwych dalszych ruchach ze strony tych klubów...
A my dalej monitorujemy rynek, jesteśmy zrelaksowani, pewni siebie (kadry) i spokojni o przyszłość...a potem odpadamy z LM przez taką amatorkę...
Szczerze liczyłem na choćby Neuhausa czy prawego obrońcę/wahadłowego ale widzę, że raczej nic z tego...
Oby się tylko nie skończyło tak jak w zeszłym roku...i nie, nie jestem czarnowidzem tylko realistą :/
#MiaSanMia
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-07-16 13:06:29

(miało być jedno #MiaSanMia)

16.07.2021 13:06

Niech ten chłop już się wyniesie z tego klubu bo z jego "malutkimi" wymaganiami zaczyna co raz bardziej irytować...
A Galatasaray to wcale nie taki beznadziejny klub jak się wielkiemu Panu Francuzowi wydaje. Nawet za symboliczną kwotę wywalcie tego buntownika!!
#MiaSanMia

16.07.2021 12:56

Jak Hasan już coś powie to ratuj się kto może!! Od razu mi się przypomniał artykuł bodajże z wczoraj i tekst o tym, że "Bayern nadal jest sexy". No ręce człowiekowi opadają...
#MiaSanMia

14.07.2021 17:33

Jeżeli ma za Roberta przejść "no name" Gakpo z ligi holenderskiej gdzie każdy młodszy piłkarz to "musi być" wielki talent to zdecydowanie nie...
Jedynie Haaland może godnie zastąpić Roberta na "9" w obecnej chwili ale i tak 1 do 1 Robertem nie będzie...
Jak dla mnie nie da się zastąpić takich zawodników jak Manu czy Robert jakimiś młodszymi wynalazkami....ale cóż, wiecznie młodzi nie będą....niestety :/
A odejście Roberta to już od ilu lat się ciągnie... Transferu nie będzie, takie moje zdanie.
#MiaSanMia

13.07.2021 16:11

Non stop to samo, niby tak ale niby nie...
I podobnie jak @szczebelek też się uśmiałem z tego zdania :)
Jeżeli zupełnie nieograny Roca i cały czas kontuzjowany Tolisso są dla kogoś dużą konkurencją to ja już nie mam pytań...
#MiaSanMia

12.07.2021 13:29

Hmm, dziś nie pierwszy kwietnia... :/
A tak na poważnie na prawdę są jeszcze ludzie uważający Alabę za solidnego ŚO? No błagam...
#MiaSanMia

12.07.2021 13:25

A oni dalej są spokojni i myślą nad kontraktem dla Leona...oby już niedługo podpisał nową umowę!
#MiaSanMia

12.07.2021 13:23

Neuhaus - 40 mln, za drogi
Dumfries - 15 mln, za drogi
A wy myślicie, że oni spojrzeli na ponad 30 mln?? No chyba, że to będzie Odoi v2...
Zobaczymy ile jest warte to gadanie, że nie mamy kasy po transferze Upamecano...
#MiaSanMia

11.07.2021 20:46

I pomyśleć, że Julian marzył o transferze Chiesy lub Olmo :D
Trzeba zejść na ziemię i zobaczyć kto jest odpowiedzialny za transfery w tym klubie i wtedy się wszystko się wyjaśnia...
Ale "kadra nadal mocna i gotowa wygrać LM". Nie wiadomo, śmiać się czy płakać :/
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-07-10 12:24:42

* i wtedy wszystko się wyjaśnia

10.07.2021 12:23

Dla samego zawodnika (nie oszukujmy się) Bayern nie będzie za dobrym kierunkiem (już nie mówiąc o tym, że nas na niego nie stać). Podobnie w P$G bo szanse na grę byłyby dla niego raczej znikome...
W United znacznie łatwiej byłoby mu się przebić poza tym klub z Manchesteru potrzebuje ŚPD a Camavinga jest zawodnikiem na tą pozycję...
Koniec końców i tak to on podejmie decyzję ale na jego miejscu nie liczyłbym na ofertę Bayernu... :/
#MiaSanMia

10.07.2021 12:16

"Coman gra po 20 meczów na rok, bo przez resztę czasu jest kontuzjowany. Jeśli na boisku mucha przeleci mu obok nogi, to wypada na 3 tygodnie. Teraz chce jeszcze 20 mln €? Za co?"
W punkt Panie Basler i jeszcze...--> "Jeśli ktoś zarabia 12 milionów euro, a potem nagle chce 19-20 milionów euro, to muszę powiedzieć, że nie ma równo pod sufitem..." Nic dodać, nic ująć!!!
#MiaSanMia

10.07.2021 11:58

No cóż, obaj z Comanem są absolutnie do wywalenia i ŻADNYCH nowych umów z tymi szklanymi parodystami na swoich pozycjach... A 20 mln to trochę jak 70 za Comana, raczej małe szanse, już prędzej 10 a może nawet 15 jak znajdzie się ktoś...
#MiaSanMia

09.07.2021 13:20

Bez ławki i przy kontuzjach może już nie być tak kolorowo :(
Oby jeszcze był choć jeden transfer NA POZIOMIE a nie Sarrinhio czy inne książątko Cuisance....
#MiaSanMia

05.07.2021 15:46

Ciekawe jak oni chcą wygrać LM bez ławki rezerwowych NA POZIOMIE...
Trzeba też pamiętać o czymś takim jak kontuzje a na 99% ktoś na nie trafi i będą problemy bo teraz "jesteśmy zrelaksowani, spokojni i pewni swego"...
Oby nie skończyło się jak w zeszłej kampanii LM...
#MiaSanMia

05.07.2021 15:43

Mam nadzieję, że z tym Zirkzee to dowcip był bo w przeciwieństwie do Richardsa po Holendrze wiele się nie spodziewam....
A dla Comana jak najszybciej znaleźć naiwniaka, który go kupi....
#MiaSanMia

05.07.2021 15:39

Największym błędem Bayernu byłoby podpisanie nowej umowy dającej chorą podwyżkę dla tej pokraki na skrzydle nie umiejącej ani wygrać pojedynku z obrońcą, ani dryblować a o jego słynnych wrzutkach to już chyba książki napisali...
I jeszcze te jego częste odwiedziny szpitali. Weźcie go sobie z powrotem jeżeli to taki błąd, najlepiej w pakiecie z Tolisso jak już to ktoś poniżej napisał...
#MiaSanMia

05.07.2021 15:25

Goretzka musi zostać. Moim zdaniem on jest warty każdych pieniędzy w obecnym momencie. Tolisso podobnie jak Comana wywalić z tego klubu za każdą kwotę. Natomiast co do Süle to z jednej patrząc na liczne kontuzje Lucasa wolałbym Niemca mieć ale z drugiej strony młody Richards też musi łapać potrzebne minuty. Grając na trzech ŚO (jak proponuje Julian) bez Lucasa nie widzę opcji grania Pavardem w środku dlatego trójka Upamecano-Süle-Richards powinna być do dyspozycji....
#MiaSanMia

05.07.2021 15:19

Coman do wywalenia! "Pomocnik chciał grać dalej, chcąc udowodnić kibicom, iż nie jestem „szklanym piłkarzem”. To jest totalny brak profesjonalizmu i głupota... ale jak dobrze wiemy Coman inteligencją nie grzeszy, nawet tą boiskową....
A Lucasowi duuuużo zdrowia trzeba życzyć bo kolejny raz doskonale widać, że lekarze reprezentacji Francji są na podobnym poziomie "profesjonalizmu i kompetencji" co Hasan z transferami w Bayernie.... Nie wiadomo, śmiać się czy płakać.
#MiaSanMia

05.07.2021 15:11

Czyli niby nie mamy pieniędzy ale mamy?!
I żeby nie było że potrafię tylko krytykować to moim zdaniem dobrze, że Upamecano już jest u nas i mamy pewność, że w RB nie złapie jakiejś pechowej kontuzji. Już nie mogę się doczekać jego prezentacji!! (o ile takowa się odbędzie)
#MiaSanMia

04.07.2021 18:22

@Danie1 jeżeli książątka Tolisso i Cuisance odejdą to wcale nie byłbym taki pewny tego, że Neuhaus nie przejdzie do nas. Poza tym z jakiegoś powodu ostatnio nie ma żadnych informacji o rzekomym odejściu Neuhausa gdziekolwiek a LFC ma na radarze innych. Czyżby Klopp sobie odpuścił? Tego nie wiem...
#MiaSanMia

04.07.2021 13:34

@tapczan jeżeli rzeczywiście ten chłopak jest takim ogromnym talentem to nawet w Bayernie się przebije. Oczywiście, będzie mu znacznie trudniej niż w BVB czy RB ale osoba Nagelsmanna powinna młodego zawodnika przekonać... Więc moim zdaniem jak najbardziej TAK i zgadzam się z @Matilegolas żeby nie odpuszczać. Musiala się przebił więc i on da radę jeśli faktycznie ma perspektywy!
#MiaSanMia

04.07.2021 13:21

Co do ŚP sprawa jest prosta --> FLORIAN NEUHAUS bo wątpię w możliwości Rocy :/

Natomiast większy problem robi się z PO bo w miarę solidny (jeden z najlepszych w swoim klubie) Dumfries do wyciągnięcia za 15, max 20 baniek (czy z tego co kojarzę nie za dużo) jest już ponoć w rozmowach z Interem i ma zastąpić im Hakimiego. Z obecną kadrą nie widzę najlepiej nadchodzącego sezonu. Tolisso, Cuisance, Fein a nawet Coman są wystawieni przez klub na sprzedaż więc MUSZĄ być też jeszcze jakieś transfery do nas w tym oknie... Do roboty Hasan!!
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-07-04 13:11:50

*(czyli z tego co kojarzę)

04.07.2021 13:10

@ikki na Camavingę bym raczej nie liczył bo P$G i United są zainteresowani a sam zawodnik nie wybierze nas ponad te kluby dlatego prędzej przyjdzie Neuhaus, który jest (moim zdaniem) w dobrej cenie ale jeżeli dla nas 15 mln jest za dużą kwotą :///
Chociaż słyszałem też wersję, że transfer Dumfriesa jedynie możliwy jak Sarr wyleci z tego klubu...no oby, oby jak najszybciej...
#MiaSanMia

03.07.2021 21:14

Panie Hasan, co to za pierd*lenie? Kto od was wymaga absolutnego TOPu zawodników? Nawet sprowadzając solidnego i perspektywicznego (ale nie TOP [!!]) Neuhausa z BMG za 40 mln albo już nawet Dumfriesa na PO z PSV za 15 mln (klauzula, którą najpewniej ktoś wpłaci) to spore grono prawdziwych kibiców by to doceniło i może zmieniło (choć trochę) swoje zdanie ja wasz temat... Neuhaus to nie TOP ale może być bliski obecnego Goretzki za parę lat.
I błagam użytkownicy DieRoten.pl przestańcie się czepiać tego, że piszę o Neuhausie. (pytam tych co wypisują takie głupoty) Waszym zdaniem by się nam teraz nie przydał? Jak odejdzie Tolisso i Cuisance...? Pomyślcie :// A ty Hasan do roboty!!
#MiaSanMia

03.07.2021 17:54

@manys111 a kto z kibiców tego nie wyczekuje??
#MiaSanMia

03.07.2021 15:48

Jak dla mnie Coman może odejść nawet do LFC. Jeżeli zapłacą ponad 50 mln to będzie dobrze. I od razu pędem po Wirtza z B04 tak jak już ktoś powiedział poniżej...
Talent ogromny ale jeżeli jakimś cudem "nie będzie na niego kasy" (jak to jest ostatnio w zwyczaju) to Musiala od razu do pierwszego składu!!
#MiaSanMia

03.07.2021 15:46

Nowe rozdanie. Czekamy jeszcze na odejście Tolisso, Comana, Cuisance i przyjścia uzupełnień a wtedy będzie dobrze!! Powodzenia, oby nowy sztab nie odstawał od starego!
#MiaSanMia

01.07.2021 20:55

@DonJupp4ever Ty na głowę upadłeś? Porównujesz Leona do Rocy? Może faktycznie to bardziej Kimmich jest liderem niż Leon ale lepszego a może nawet podobnego zawodnika do Goretzki nie znajdziemy...szczególnie jeżeli zarząd to ostatnio straszne sknery....
Akurat Kimmich i Goretzka byli na tyle istotni i grali na tyle dobrze, że Bayern nie powinien się nawet zastanawiać na tym czy ma przedłużać z nimi umowy!!
Jak Leon odejdzie to podsumuję to jednym słowem --> AMATORKA!
#MiaSanMia

30.06.2021 19:40

Leon...nie możesz nam tego zrobić. Ja rozumiem amatorstwo i partactwo naszego jakże fantastycznego dyrektora sportowego ale zostań bo bez ciebie nie będzie u nas środka pola...
#MiaSanMia

30.06.2021 19:30

Zarząd naważył sobie przysłowiowego piwa to teraz musi je wypić....
Albo te sknery zacisną zęby i spojrzą na to kto jest dla nas najważniejszy albo tracimy absolutnie kluczowych zawodników...pomyślcie co jest słuszne...
#MiaSanMia

30.06.2021 19:24

Jak on przejdzie do United czy jeszcze gorzej do Liverpoolu to ja już zupełnie stracę wiarę w nasz zarząd....
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-30 15:37:46

@szczebelek nawet mnie nie denerwuj....
W tej sytuacji nawet sprowadzenie Neuhausa wiele nie zmieni...

30.06.2021 15:36

Niesamowite! A jednak Hasan znalazł w końcu ten klucz francuski i zrobił z nim co trzeba było....teraz tylko ustalcie ROZSĄDNE pieniądze za które puścicie Comana... Ja nawet z 40/50 mln byłbym zadowolony a Musiala mógłby częściej grać. Coman pokazał już swój cały "kunszt" a wrzutki w meczu ze Szwajcarią tylko utwierdziły mnie w tych przekonaniach... Oby się znalazł jakiś naiwniak pokroju Liverpoolu i będzie pięknie...
#MiaSanMia

30.06.2021 11:45

Nie no błagam...oczywiście, że ja proszę o wzmocnienia ale to już by był cios poniżej pasa.... Powiedzcie jeszcze może ile on zamierza chcieć zarabiać? ;) wtedy Hasanek podwinie ogon i odpuści sobie udział w tym teatrzyku... To już wolę, żeby Upamecano łapał potrzebne, hurtowe wręcz ilości minut, których potrzebuje...
#MiaSanMia

30.06.2021 11:41

No ciężko żeby Hasan nie był zachwycony. Flicka wykopał, podobnie z Gerlandem a Klose nawet już sam stwierdził że z takim [wycięte] woli nie mieć nic wspólnego...
Trzech zawodników tracimy za darmo, sprowadzamy dobrego Upamecano (co prawda bez formy pod koniec sezonu ale potencjał to on ma) i do tego zupełny kot w worku (za darmo) czyli Richards i powrót Ulriecha. No nie ma co, zdecydowanie "udane" okno i czego oni jeszcze wymagają? Prawa obrona z "wybitnym" Pavardem bez zmiennika, środek pola (Leon-Jo) właściwie nie posiadający odciążenia na słabszych rywali (Tolisso to właściwie nie istnieje i oby już pakował walizę, absolutne NIE dla nowego kontraktu Francuza, dalej Cuisance czy Fein czyli totalny brak umiejętności piłkarskich i jeszcze ta zupełna niewiadoma - Roca). To ja już bym wolał zamiast wszystkich zawodników umieszczonych w nawiasie posiadać jednego porządnego Neuhausa, Zakarię czy nawet Eggesteina jeżeli nie łamie się co mecz i potrafi kilkanaście razy w meczu dokładnie podać.....ludzie to tak nie może wyglądać...
#MiaSanMia

30.06.2021 11:35

Tego pana już żegnamy, mam nadzieję...
#MiaSanMia

30.06.2021 11:22

Jak dla mnie sprzedaż tego pana za 50/max 60 baniek i zakup za te pieniądze Dumfriesa bądź innego (lepszego od Pavarda) PO + solidnego ŚP i wychodzimy zdecydowanie na plus :)
#MiaSanMia

29.06.2021 13:50

Ja bym zrobił wymianę na zasadzie Roca+Tolisso żegnamy i wyjmujemy Neuhausa lub ewentualnie Zakarię z BMG. Mimo moich szczerych sympatii to nie wydaje mi się żeby Roca wszedł kiedyś na poziom Neuhausa i wyżej ://
#MiaSanMia

29.06.2021 13:48

@Marienplatz Musiala i Gnabry? :) Byle nie Odoi ;)

29.06.2021 13:45

Brawo Helweci! Pokazali co to znaczy grać do końca, nawet jeśli przegrywasz w 75 minucie z MISTRZAMI ŚWIATA to możesz doprowadzić do karnych. Oby jeszcze w ćwierćfinale pokazali Moracie gdzie jego miejsce! A Coman i Pavard wczoraj....nawet szkoda komentować. Mbappe też słabiutko i widoczny brak Hernandeza na LO. Lucas to jest jednak kozak!!

29.06.2021 13:43

Jeżeli dostaniemy za niego 50/60 mln to szerokiej drogi!!! Musiala na skrzydle da nam znacznie więcej....
#MiaSanMia

27.06.2021 17:23

@Pir5 z całym szacunkiem ale Goretzka a Coman to zupełnie inny poziom zawodnika...bez Comana sobie poradzimy ale bez Leona będzie bardzo ciężko...
Ale zgadzam się z tym, że żądania finansowe poszły ostatnimi czasy w bardzo złym kierunku i może się to wszystko skończyć jedną wielką tragedią. 20 mln za sezon to parę lat temu było zupełnie nierealne a teraz chce tyle zarabiać (bądźmy szczerzy) średni Coman :/
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-24 21:18:50

I pomyśleć, że to się wszystko u nas zaczęło od przyjścia Sane i jego chorej (jak na nasze realia) pensji...
Gdyby jeszcze ten chłopak grał na poziomie wartym chociaż 3/4 z tych pieniędzy ale on był w minionym sezonie nawet gorszy od Comana... :((

24.06.2021 21:15

Lyjłon SCOREtzka! Ekspert od ważnych goli :) BVB już o tym coś się dowiedziało ;)
Podpisywać z nim kontrakt ale JUŻ!!!
#MiaSanMia

24.06.2021 15:37

Nie ma to jak jeden z najlepszych klubów w europejskiej piłce, który nie może sobie pozwolić na wydanie 15 mln na zawodnika z istotnej pozycji....teraz spójrzcie na to ile wydaje choćby BVB w jednym okienku bo nie będę podawał chorych przykładów typu United, które myśli nad sprowadzeniem Sancho (blisko 90 mln) a jeszcze chcą ŚO....nie wiadomo czy się śmiać czy płakać....
#MiaSanMia

23.06.2021 18:54

Czyli krótko i dosadnie po prostu "Bayern się sypie"....
Tak to jest jak się "jest spokojnym" i robi wszystko na ostatnią chwilę, potem się to mści... I żeby nie wyjść na totalnego pesymistę, nie istotny jest dla mnie los Comana, Tolisso i Süle ale Leon....musi zostać...
#MiaSanMia

23.06.2021 18:49

Aha czyli ten sam Bayern, który skąpi 40 mln na Neuhausa i 15 mln na Dumfriesa ma w przyszłe lato kupić Haalanda za blisko 100 baniek?? No nie wiem co oni biorą w tym "Sport Bildzie" ale musi dobrze działać...
#MiaSanMia

22.06.2021 22:54

Taaa @kibicod2007 tylko spróbuj wyjąć Baku za mniej niż 15 mln bo to dla zarządu zdecydowanie za dużo. Może gdyby był za darmo to wtedy zarząd łaskawie by na niego spojrzał...
TO JEST ŻAŁOSNE. Prześpimy to okno jak tak chcemy działać....ogólnie zarząd ma czas.....po co się spieszyć, przecież wszyscy przed nami rozłożą czerwony dywan jak będziemy chcieli ich grajków...
Achhh gdyby wszyscy byli tak naiwni jak nasi ludzie od transferów....za miesiąc już może nie być żadnych sensownych nazwisk i znowu będzie na szybko sprowadzanie kolejnego Sarra z 3 ligi angielskiej....
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-20 08:52:22

A transfer Neuhausa już podobno na ostatniej prostej do Liverpoolu...oby się coś wysypało....
Oni jakoś nie mają problemu z wydawaniem takiej kasy a przypomnę, że jeszcze kupili Konate i myślą o Dace z Salzburga....
Wszyscy się zbroją...a Bayern sobie spokojnie patrzy....bo przecież mamy czas :/

20.06.2021 08:49

To jest dla mnie nieprawdopodobne i całkowicie niezrozumiałe... 15 mln ojro to dla nas za dużo?? Dla Bayernu do jasnej ch*lery?! Największy klub w Niemczech a ma problem z takimi kwotami? A Borussia D która niby jest w kryzysie wydaje tyle samo bez problemu na zawodnika na potrzebną im pozycję bramkarza (Kobel) Boję się gdzie jest żelazna granica tego skąpstwa i jak my na tym skończymy....
40 mln za Neuhausa --> źle, za dużo
15 mln za Dumfriesa --> źle, za dużo
Dwa dobre ruchy za sensowny pieniądz i pójdą się..........
A potem takie kwiatki w ostatnim dniu okienka jak to było w zimie, że nagle kasa się "cudem" znalazła ale na chybił trafił kupujemy pierwszego z brzegu "Jaśka" takiego Sarra czy Rocę i rezultaty tych decyzji później doskonale widzimy. A wcale Sarr za darmo nie przyszedł a kontrakt ma bajeczny....
Jak trzeba to kasy nie ma ale jak jest już "pożar" to na szybko kupowanie w ostatniej chwili...
Tyle się trąbi, że potrzebujemy ŚP i PO ale jak już się znajdą nazwiska to "zbyt drodzy"....no nie mam słów zarządzie...
DO ROBOTY BO PRZEŚPIMY TO OKNO!!!
#MiaSanMia

19.06.2021 19:04

@Piter1985 a który idiota twoim zdaniem da nam za Comana 80 baniek?? Już za 50 wziąłbym z pocałowaniem ręki na miejscu zarządu... Coman to taki drewniak, że na więcej niż 60 mln za niego bym nie liczył... Tolisso to musi jak najszybciej wylecieć bo nawet jak już jest to tak jakby go nie było i ciągle jakieś kontuzje. Oby naiwniaki z Juve go kupiły... Choćby i za 20 mln... Neuhaus jest moim zdaniem warty wydania 40 mln bo nawet jeżeli teraz nie gra na tyle dobrze to Bayern da mu możliwość zostania kolejnym Goretzką. Trzeba patrzeć realnie, bo mnie już skręca jak słyszę kolejny raz, że "Bayern to tylko Bundesligę potrafi wykupywać" no żałosne... A jak się Bayern zachowywał przez ostatnich już nie wiem ile lat? Zawsze robił to samo... Co do Odoi'a to już na samo jego nazwisko mnie coś bierze... Niech się Hasan raz a dobrze zastanowi, pomyśli i wybije sobie to nazwisko z głowy jakimś ciężkim kluczem francuskim bo zamiana Comana na Odoi'a jest nic nie warta. To już wolę żeby młody Musiala łapał minuty. A z Sule jest sprawa prosta albo popatrzy realnie na swój wkład w naszą grę względem wymaganej podwyżki albo leci na listę transferową i młody Richards dostaje szansę. Tak jak to widzę...
#MiaSanMia

17.06.2021 19:02

Tolisso jest zainteresowane Juve (oby ktoś ich ubiegł z Locatellim). Coman to w ogóle lepiej się mi na oczy nie pokazuj a giermków Cuisance, Sarr, Fein i Zirkzee żegnamy.... Wtedy może wreszcie znajdą się pieniądze...a Süle gdyby zaczął gadać te głupoty co Coman to też może spadać bo akurat jak widać nie jest dla Juliana niezastąpiony... Wystarczy DZIAŁAĆ zarządzie a nie spokojnie się przyglądać!!
#MiaSanMia

17.06.2021 15:58

@lukaswaj oczywiście masz rację, że zabrzmiało to trochę tak jakbym się zachłysnął po tym meczu z Ukrainą ale po prostu uważam że Holender jest do wzięcia za dobre pieniądze. Ale znając życie PSV podniesie wymagania cenowe po udanym Euro tego zawodnika. Poza tym interesuje się nim jeszcze Everton i Juventus. Zobaczymy co z tego będzie ale jak dla mnie i tak mimo wszystko to Neuhaus powinien być priorytetem transferowym na lato.
#MiaSanMia

16.06.2021 21:22

@Piter1985 Neuhaus jest do wyjęcia za 40 baniek czyli z Twojej dedukcji wynika, że ze sprzedaży Tolisso mielibyśmy 50% kwoty za Floriana. Dla mnie transfer zawodnika Gladbach to marzenie na to okienko. Bardzo bym chciał żeby się spełniło bo w trudnych momentach sezonu Florian mógłby grać z Goretzką pod Mullerem a Kimmich na prawym wahadle w razie problemów Pavarda. Wiadomo, że Dumfries byłby też super (15 mln) ale Neuhaus to jak dla mnie priorytet bo daje nam dużo możliwości i ma duży potencjał.
#MiaSanMia

16.06.2021 21:05

@Reeken89 na nieszczęście zainteresował się nim jeszcze ten żałosny Liverpool i coś mi mówi, że Florian nie poczeka na Bayern do przyszłego lata więc albo teraz bierzemy się do roboty, płacimy ile trzeba albo Adios panie Neuhaus....smutne ale prawdziwe...
#MiaSanMia

16.06.2021 14:11

@Reeken89 Coman swoim gadaniem już wku**ił chyba każdego kto patrzy na dobro Bayernu. Najpierw gada że musi zarabiać więcej bo tyle zarabia Sane (który faktycznie sezon miał kijowy ale przyszedł z City HELOŁ!!). Co oni mieli Sane dać 5 mln za sezon? To nawet by na nas nie spojrzał tylko by się uśmiał. A Coman nie dość że większość sezonów u nas siedział w szpitalach, to jak już grał to wrzuty miał koszmarne a samemu strzelić też średnio mu wychodziło a nie wspomnę już jak dryblował rywali....no wybitnie...
I to wszystko jeszcze jestem w stanie jakoś przełknąć ale jak przywalił z tekstem, że czuję się niedoceniany przez Bayern to już się we mnie zagotowało. Się znalazł drugi Alaba i jeszcze Zahavim nas szczuje.... W City, Chelsea czy innym United to albo by wyleciał od razu albo ława na wieki za te jego kontuzje...a Bayern dał mu szanse, czekał cierpliwie jak teraz z transferami (co mnie już do cholery doprowadza prawie) i łudziliśmy się co rok że "W tym sezonie to już Coman musi pokazywać klasę i grać świetnie" i co roku ten sam scenariusz....
Jak dla mnie Coman i Tolisso do wywalenia bo za pieniądze z nich da się zrobić solidne wzmocnienia wcale nie za chore pieniądze (patrz Dumfries na PO za 15 mln).
#MiaSanMia

16.06.2021 14:07

Nad czym tu się zastanawiać?!
Tolisso OUT
Neuhaus IN
#MiaSanMia

16.06.2021 13:56

Błagam was zarządzie. Jeżeli macie jeszcze resztki przyzwoitości w tej kwestii to nie oszczędzajcie jak stara sknera tylko wykupcie Neuhausa bo jemu z tego co czytałem skończyła obowiązywać klauzula i można coś jeszcze podziałać. A jak już Liverpool znaczenie rozmowy z Gladbach to będzie po ptakach!! Do roboty!
Jak sprzedamy Tolisso i resztę tych beznadziejnych giermków pokroju Cuisance, Sarra, Feina czy Zirkzee to pieniądze na Floriana nagle cudownie się znajdą....wystarczy tylko działać a nie być spokojnym i sadzić takie farmazony. A Uli od transferów to niech się lepiej trzyma z daleka. Dla dobra własnego ale przede wszystkim dla dobra Bayernu...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-16 13:54:25

Wracając jeszcze do PO to Dumfries jest do wyjęcia a na Euro jak na razie pokazuje się bardzo dobrze... PSV mogłoby rozważyć jego sprzedaż za 15 baniek...czyli prawie tyle za ile kupiliśmy tego kalekę Sarra co się o własne nogi przewraca...

16.06.2021 13:50

https://transfery.info/aktualnosci/bayern-i-juventus-powalcza-o-reprezentanta-holandii/150477

Edytowano : 2021-06-16 11:35:33

Co do wczorajszego meczu to nie ma co...
Mimo, że liczyłem na przebudzenie Niemców to jednak się już nie podnieśli. Wolej Hummelsa "stadiony świata"! A ten Mbappe jest rzeczywiście cholernie szybki. Pojedynki Kimmicha i Lucasa były super bo to jest dwóch takich co idzie do końca i się nie zatrzymuje. W grze Niemców brakowało mi Goretzki, który łączyłby grę pomiędzy Krossem-Gundoganem i Mullerem-Gnabrym. Kogoś takiego im brakło. Ale kłócić się nie można - Francja ma świetną kadrę a próbkę ich umiejętności poznaliśmy już wczoraj. Zwycięstwo w pełni zasłużone.
#MiaSanMia

16.06.2021 11:30

Jak Francuzik się upiera to na sprzedaż!
Można sprowadzić za niego znacznie bardziej pożytecznego Wirtza, który ma niesamowite perspektywy a już jest świetny!
#MiaSanMia

16.06.2021 11:29

https://transfery.info/aktualnosci/bayern-i-juventus-powalcza-o-reprezentanta-holandii/150477
Dumfries za 15 mln? Jak dla mnie musimy się nim zainteresować bardziej. Mecz z Ukrainą miał genialny!
#MiaSanMia

16.06.2021 11:27

Sprzedaż Tolisso to genialny ruch ale kogo będziemy mieli na ławce jako alternatywy dla Kimmicha i Leona? Jeżeli Tolisso rzeczywiście odejdzie to musimy mieć kogoś poważnego w to miejsce. Neuhaus? Zakaria? Byłoby miło...bo jakoś nie widzę Rocę w tej sytuacji...
Potrzeba solidnego zawodnika!!!
Szkoda by było stracić szansę na Neuhausa tylko dlatego że pójdzie do żałosnego Liverpoolu.... Proszę nie!!
#MiaSanMia

15.06.2021 21:57

Liverpool podobno bierze się za angaż Neuhausa...jasny szlak wiedziałem, że to kiedyś nastąpi....a my dalej łudzimy się na sprowadzenie go w przyszłe lato...
Ale żeby jeszcze odchodził do takiego podklubu....nienawidzę Liverpoolu :/
#MiaSanMia

12.06.2021 18:17

@szczebelek pewnie masz rację bo niestety takie są realia :/
Ja na miejscu Bayernu to zrobiłbym wszystko żeby zdobyć taki talent...szczególnie, że może grać nie tylko na skrzydle ale też na rozegraniu...
Nie wiem ile teraz by za niego chciało Leverkusen ale na pewno chłopak dałby nam więcej niż Coman...
#MiaSanMia

12.06.2021 18:14

Jak Jadon będzie miał dobre Euro i United nie zdąży go szybko podpisać to BvB może wysoko podnieść cenę. W tym cała nasza nadzieja....
Coman OUT
#MiaSanMia

12.06.2021 16:08

"Julian Nagelsmann rozgląda się również za nowym środkowym pomocnikiem. Jeśli Corentin Tolisso opuści stolicę Bawarii tego lata, to 33-latek będzie chciał ściągnąć do FCB gracza typu box-to-box, który powinien stylem gry przypominać Leona Goretzkę i pomoże zarówno ofensywnie, jak i defensywnie."
Ludzie....podsumuję to krótko -->
FLORIAN NEUHAUS
#MiaSanMia

12.06.2021 15:59

Ten gość co raz poważniej mnie irytuje! Za jego dośrodkowania do nikogo i skuteczność w wykończeniu to nawet nie powinien myśleć o tej kasie...
Jeszcze się "dychy" zachciało na plecach. Co kolejnego powie ten "wybitny" skrzydłowy? Jeszcze Bayern go nie docenia? Po ilości kontuzji przez te kilka lat Bayern i tak pozwolił mu grać...w City czy innym United to wyleciałby po sezonie albo grzanie ławy...
Komuś się poważnie powaliło w tej głowie. Skoro taki jest wdzięczny to WYNOCHA!! Już wolę jak na skrzydłach gra Musiala z Gnabry'm....a nie ta francuska parodia skrzydłowego....
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-12 15:54:38

Jak myślicie, Wirtz z Leverkusen dałby radę na skrzydło? To niesamowity talent...

12.06.2021 15:50

Pożegnać tego pana za każde pieniądze!
#MiaSanMia

12.06.2021 15:40

Ja osobiście wolałbym zestaw Wirtz - Neuhaus ale to raczej marzenie żeby mieć obydwóch. W aktualnej sytuacji to raczej ten drugi byłby nam bardziej potrzebny. Szczególnie jak francuska szklanka po EURO znajdzie nowego pracodawcę...
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-11 15:07:44

*Szkoda, że Kimmich albo Omar Richards nie mogą grać na PO/prawym wahadle jak będzie potrzeba bo wtedy ta pozycja by jakoś wyglądała...

11.06.2021 15:05

Za 40 baniek to my Neuhausa musimy brać a nie Hofmanna...
Jak mawia klasyk: "Panie po co to komu, na co to potrzebne?"
Z Gladbach jedynie Florian powinien nas interesować...
#MiaSanMia

11.06.2021 14:59

Ludzie....wy naprawdę porównujecie Sancho i Comana? Czy to są tylko wolne żarty? Sancho jest nie dość że o niebo lepszy to jeszcze jest młodszy i nie łamie się co mecz....
#MiaSanMia

10.06.2021 19:53

@DonJupp4ever Wirtz gra wyżej (Rozegranie - ŚPO, Prawe skrzydło i sporadycznie ŚP) a Neuhaus jest bardziej taką "6" albo "8" typu box-to-box. Ja bym chciał obydwóch bo Wirtz to niesamowity talent a Neuhaus to pewniak do środka pola. Daliby nam dużo więcej niż szklanki Tolisso i Coman....
#MiaSanMia

Edytowano : 2021-06-10 19:49:46

Co do pensji Sane to jednak przychodził z City gdzie pensje są jakie są....ale nie usprawiedliwia to jego gry w tym sezonie, która była nie najlepsza lekko mówiąc...

Coman natomiast to powinien się puknąć w czoło i zaczynać ładować walizkę bo chyba zapomniał, że jest w Bayernie a nie jakimś P$G czy innym City....i jeszcze ten Zahavi :///

10.06.2021 19:43

Decyzja co do młodego należy do Juliana ale ja bym go wziął - w razie czego zagra na środku a może też po prawej :)
#MiaSanMia

10.06.2021 15:54

NIE STRASZCIE!!! Już myślałem, że jakaś kontuja felerna....dobrze, że nie. A co do wahadła to i tak może to jeszcze wyjść mu na dobre bo jeśli Julek faktycznie będzie chciał je mieć a Bayern nie znajdzie kogoś sensownego na prawą stronę to Kimmich jest pierwszym wyborem a Pavard jako drugi.
#MiaSanMia

10.06.2021 15:52

@Lu21s
@Piter1985
Rashica to bardzo fajna opcja, szczególnie że Werder jest poza 1 Bundesligą w przyszłym sezonie.
Jeżeli jednak Dortmundczycy by nas jakoś ubiegli to osobiście zgłaszam wyjęcie młodego Wirtza z Leverkusen, który jest już teraz dobry a ma potencjał absy stać się geniaaaaaaaaalnym zawodnikiem :)
W razie czego w klubie mamy jeszcze Musialę ;) Wyobraźcie sobie duet Musiala-Wirtz. To by była potęga na przyszłość :)))))))))))
Co do Ivana bo prawie zapomniałem z tego rozmarzenia to sądzę podobnie jak wy - o rok za późno, teraz to już jest po zabawie :/
#MiaSanMia

10.06.2021 15:49

100 mln to trochę przegięli bo nawet najwięksi frajerzy z PL tyle nie wyłożą.
Myślę, że coś pomiędzy 50 a 70 jest kwotą bardziej realistyczną...
Niemniej jednak to bardzo dobry ruch ze strony klubu bo Coman swoją grą i częstymi odwiedzinami szpitala nie zasługuje nawet na obecną pensję --> i tak już wysoką....
Oby znaleźli kogoś sensownego w jego miejsce (błagam, nie Odoi'a) :)
Wirtz, Rashica...sensowne opcje są zawsze - szczególnie, że Werder pożegnał się z Bundes na nowy sezon.
#MiaSanMia

10.06.2021 15:42